6 Αυγούστου 2021

Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκός Οίκος Μεταγράφημα Συνέντευξης Τύπου 6 Αυγούστου

Jen Psaki Συνέντευξη Τύπου στις 6 Αυγούστου
Rev > Blog > Πρακτικά > Jen Psaki Λευκό Οίκο Ενημέρωση Τύπου μεταγραφές > Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Απομαγνητοφώνηση έκτης Αυγούστου

6 Αυγούστου 2021 συνέντευξη Τύπου με την εκπρόσωπο Τύπου του Λευκού Οίκου Τζεν akiάκι. Απέρριψε τις κουβέντες για τα lockdown και είπε «Δεν θα γυρίσουμε πίσω» ή «θα γυρίσουμε το ρολόι πίσω». Διαβάστε το αντίγραφο της πλήρους ενημέρωσης ειδήσεων εδώ.

Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο για μεταγραφή, λεζάντες και υπότιτλους.

Jen Psaki: ( 00:00 )
Zeke, είσαι παντρεμένος;

Zeke: ( 00:02 )
Ναι. Είμαι.

Jen Psaki: ( 00:02 )
Καλώς ήρθατε πίσω. Συγχαρητήρια.

Zeke: ( 00:05 )
Ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 00:05 )
Έχει λίγο σκασίματα στο δάχτυλό του. Εντάξει. Η πιο σημαντική απόφαση που παίρνεις στη ζωή σου. Εντάξει. Οι σημερινοί αριθμοί, στους αριθμούς των θέσεων εργασίας, προφανώς είναι η ημέρα της εργασίας. Τα σημερινά νούμερα είναι μια ακόμη απόδειξη ότι η οικονομία του προέδρου Μπάιντεν ανθεί. Οι θέσεις εργασίας αυξάνονται, η ανάπτυξη αυξάνεται και η ανεργία μειώνεται καθώς οι Αμερικανοί επιστρέφουν στη δουλειά τους. Το βλέπουμε καθαρά στα σημερινά δεδομένα. Αυτή είναι η ταχύτερη μηνιαία αύξηση θέσεων εργασίας σε σχεδόν ένα χρόνο. Η συμμετοχή του εργατικού δυναμικού αυξήθηκε επίσης καθώς περισσότεροι Αμερικανοί επέστρεψαν στη δουλειά τους. Από τον Ιανουάριο, περισσότεροι από ένα εκατομμύριο Αμερικανοί επανήλθαν στο εργατικό δυναμικό. Η ανεργία μειώθηκε επίσης απότομα από 5,9 σε 5,4%. Δείτε πώς απολαμβάνουμε τα γραφήματα εδώ. Θα σημειώσω τη σύγκριση. Συνολικά, δημιουργήσαμε πάνω από τέσσερα εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας, 832.000 κατά μέσο όρο τους τελευταίους τρεις μήνες, με αναθεωρήσεις προς τα πάνω τους τελευταίους δύο μήνες. Τους πρώτους έξι μήνες, έχουμε δημιουργήσει σχεδόν 700.000 το μήνα κατά μέσο όρο. Πρόκειται για περισσότερες θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν γρηγορότερα από οποιονδήποτε άλλο πρόεδρο τους πρώτους έξι μήνες στην ιστορία.

Jen Psaki: ( 01:04 )
Συγκριτικά, η προηγούμενη διοίκηση δημιούργησε μόλις 1,1 εκατομμύρια θέσεις εργασίας τους πρώτους έξι μήνες. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, τα νέα στοιχεία του ΑΕΠ έδειξαν ότι η οικονομία των Ηνωμένων Πολιτειών έχει πλέον αντισταθμίσει τις απώλειες των τελευταίων 18 μηνών και έχει ξεπεράσει την κορυφή πριν από την πανδημία. Θα σημειώσω, όπως πάντα, μπορεί να υπάρχουν σκαμπανεβάσματα, αλλά χάρη στα ισχυρά θεμέλια από το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης και τα εργαλεία που παρέχει, καθώς και στο πρόγραμμα εμβολιασμού μας, θέσεις για να αντιμετωπίσουμε τυχόν προκλήσεις χωρίς να κάνουμε πίσω ή να κλείσουμε τα σχολεία μας ή η οικονομία μας.

Jen Psaki: ( 01:35 ) alsoθελα
επίσης να σημειώσω ... Αυτός είναι ένας συναρπαστικός ήχος κλήσης. Εντάξει. Χθες ο Πρόεδρος Μπάιντεν δημοσίευσε μια δήλωση σχετικά με την πρόοδο. Έχουμε κάνει την επέκταση της πρόσβασης σε ποιοτική και προσιτή υγειονομική περίθαλψη τεράστια προτεραιότητα για αυτόν με την επέκταση της ειδικής περιόδου εγγραφής, η οποία διαρκεί έως τις 15 Αυγούστου. Τον Φεβρουάριο, ανοίξαμε μια ειδική περίοδο εγγραφής για να δώσουμε σε όλους τους Αμερικανούς την ευκαιρία να εγγραφούν για ασφάλιση υγείας. Τον Μάρτιο, ο Πρόεδρος Μπάιντεν υπέγραψε το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης, μειώνοντας τα ασφάλιστρα και εξοικονομώντας οικογένειες κατά μέσο όρο 50 $ ανά άτομο το μήνα. Αργότερα τον Μάρτιο, παρατείναμε την προθεσμία εγγραφής στις 15 Αυγούστου.

Jen Psaki: ( 02:09 )
Πέντε μήνες αργότερα, τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρα. Περισσότεροι από δύο εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν εγγραφεί για κάλυψη υγείας. Αυτό είναι συναρπαστικό. Ξεκινήσαμε επίσης μια καλοκαιρινή καμπάνια Sprint To Coverage νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι, αξιοποιώντας ισχυρά αμειβόμενα μέσα ενημέρωσης, αυξημένη προβολή στην κοινότητα και πολλά άλλα, για να εγγραφούν οι Αμερικανοί. Για όσους δεν έχουν υγειονομική περίθαλψη, πηγαίνετε στην υγειονομική περίθαλψη. gov και μπορείτε να εγγραφείτε εκεί και να λάβετε περισσότερες πληροφορίες.

Jen Psaki: ( 02:35 ) alsoθελα
επίσης να σας ενημερώσω για τον Covid. Σήμερα καταγράψαμε 821.000 συνολικά εμβόλια. Αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη μέρα που έχουμε περισσότερα από 800.000 συνολικά σουτ. Η πρώτη φορά που το κάναμε αυτό από τις 30 Ιουνίου και την 1η Ιουλίου. Συνολικά, περισσότεροι από 3,2 εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν εμβολιαστεί πρόσφατα τις τελευταίες επτά ημέρες. Το πιο σημαντικό, όπως είδαμε ως τάση τις τελευταίες εβδομάδες, τα κράτη με τα υψηλότερα ποσοστά κρουσμάτων βλέπουν τα ποσοστά εμβολιασμού τους να αυξάνονται ταχύτερα. Όπως είπαμε από την αρχή, αυτό ακριβώς θα χρειαστεί για να μας βγάλει από αυτή την πανδημία, περισσότεροι Αμερικανοί εντείνουν και κάνουν το ρόλο τους για να εμβολιαστούν.

Jen Psaki: ( 03:14 )
Εκτός από τις ενθαρρυντικές τάσεις στον τομέα των εμβολιασμών, με τον ρυθμό των εμβολιασμών βλέπουμε αυξανόμενη ορμή στις απαιτήσεις. Έχουμε δει πολλές ανακοινώσεις σήμερα το πρωί. Αναμένουμε ότι θα συνεχιστεί σίγουρα. Όπως γνωρίζετε, την περασμένη εβδομάδα ο Πρόεδρος ανακοίνωσε νέες απαιτήσεις για ομοσπονδιακούς υπαλλήλους και εργολάβους και ζήτησε από τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, τα πανεπιστήμια και τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης, τις κρατικές και τοπικές κυβερνήσεις και άλλα ιδρύματα να λάβουν μέτρα. Πολλοί από αυτούς απαντούν στην έκκλησή του για δράση.

Jen Psaki: ( 03:42 )
Αυτή την εβδομάδα, μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες γηροκομείων ανακοίνωσε ότι θα απαιτούσαν εμβολιασμούς για τους εργαζόμενους. Η Μασαχουσέτη θα απαιτήσει εμβολιασμό για το προσωπικό γηροκομείου και το Μέριλαντ και η Βιρτζίνια ανακοίνωσαν απαιτήσεις εμβολιασμού για τους κρατικούς υπαλλήλους. Σημειώνω ότι δύο από αυτές τις τρεις πολιτείες καθοδηγούνται από Ρεπουμπλικάνους κυβερνήτες. Μόλις σήμερα, η United Airlines ανακοίνωσε ότι θα απαιτήσει από όλους τους περίπου 85.000 υπαλλήλους της να εμβολιαστούν μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Το μήνυμά μας είναι απλό. Υποστηρίζουμε αυτές τις απαιτήσεις εμβολιασμού για την προστασία των εργαζομένων, των κοινοτήτων και της χώρας μας και ελπίζουμε να δούμε ακόμη μεγαλύτερη δράση από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα τις επόμενες εβδομάδες.

Jen Psaki: ( 04:17 )
Τελευταίο κομμάτι για όλους εσάς, πολλά συμβαίνουν εδώ, όπως όλοι γνωρίζετε, αυτήν την εβδομάδα αξιωματούχοι της διοίκησης πραγματοποίησαν εικονικές συνεδρίες ακρόασης με ομάδες που εκπροσώπησαν ιδιοκτήτες και υπερασπιστές ενοικιαστών για να συζητήσουν την κρατική και τοπική εκταμίευση κεφαλαίων έκτακτης βοήθειας ενοικίασης και τρόπους προστασίας των ενοικιαστών από τις εξώσεις Ε Αυτό είναι μέρος της συνεχιζόμενης προσέγγισης και της συνεχιζόμενης προσπάθειάς μας να βγάλουμε χρήματα σε πολιτείες και περιοχές. Οι ιδιοκτήτες προσέφεραν ιδέες για το πώς οι υποψήφιοι μπορούν να επιταχύνουν την παράδοση και να αυξήσουν την πρόσβαση στη βοήθεια ενοικίασης και οι συνήγοροι ενοικιαστών εξέφρασαν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ενοικιαστές και έχουν πρόσβαση σε χρήματα έκτακτης ανάγκης για ενοικίαση. Και τα δύο ζητήματα που θέλουμε να επιλύσουμε. Και στις δύο συναντήσεις,

Jen Psaki: ( 05:06 )
Όπως γνωρίζουμε, δεδομένης της αυξανόμενης ανάγκης περιορισμού της εξάπλωσης της παραλλαγής Delta, ο σημερινός πρωταρχικός στόχος είναι, φυσικά, η διατήρηση του αμερικανικού λαού ασφαλή και ιδανικά στα σπίτια του. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, το CDC χρησιμοποίησε τη νομική εξουσία που παρείχε το Κογκρέσο και ανέπτυξε το απαιτούμενο αρχείο για ένα νέο στοχευμένο και δυναμικό μορατόριουμ εξώσεων που επικεντρώνεται σε κομητείες με υψηλά ή σημαντικά ποσοστά υποθέσεων για την προστασία των ενοικιαστών και για να σταματήσει η εξάπλωση αυτού του νέου και πιο μεταδοτική παραλλαγή Covid. Η διοίκηση πιστεύει ότι πρόκειται για σωστή χρήση νόμιμης αρχής για την προστασία της δημόσιας υγείας και το Ανώτατο Δικαστήριο δεν έχει αποφασίσει διαφορετικά. Τελικά, ελπίζουμε ότι αυτές οι συνδυασμένες προσπάθειες θα κρατήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους Αμερικανούς ασφαλείς και στεγασμένους.

Jen Psaki: ( 05:45 )
Συνήθως έχω μια εβδομάδα μπροστά. Θα σημειώσω για όλους εσάς ότι εμείς ο Πρόεδρος θα είμαστε εδώ για μερικές ημέρες στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Όπως γνωρίζετε, αναμένεται να είναι και η Γερουσία και θα σας κρατάμε ενήμερους καθώς γνωρίζουμε πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τα ταξιδιωτικά του σχέδια. Ο Ζέκε.

Zeke: ( 06:02 )
Ευχαριστώ. Πρώτον, σχετικά με τον Covid, με ορισμένες εξελίξεις από τις πολιτείες σήμερα το πρωί. Στο Αρκάνσας, ένας δικαστής εκεί μπλόκαρε την επιβολή της απαγόρευσης στα σχολεία που επιβάλλουν εντολές μάσκας. Αναρωτιόμουν αν ο Λευκός Οίκος είχε κάποια αντίδραση σε αυτό, και στη συνέχεια ομοίως στη Φλόριντα με τη νομοθετική εξουσία περνούσε ουσιαστικά ένα πρόγραμμα κουπονιών που θα επέτρεπε [ακουστό 00:06:23] σε αυτό το σχολείο εάν οι απαιτήσεις μάσκας τους το καθιστούσαν πιθανό. Ποιο είναι το επίπεδο της δέσμευσης του Λευκού Οίκου αυτή τη στιγμή με όλες αυτές τις διαφορετικές κρατικές κυβερνήσεις. Για τους ανθρώπους που είναι προβληματισμένοι με όλες αυτές τις ομοσπονδιακές οδηγίες [ακουστό 00:06:34], ποια είναι η συμβουλή του Λευκού Οίκου προς τους γονείς που ανησυχούν για τα παιδιά τους στο σχολείο;

Jen Psaki: ( 06:38 )
Λοιπόν, αφού μου το θύμισες , θέλω επίσης .. Για όποιον δεν γνωρίζει τον Kevin Munoz, είναι ένας από τους καταπληκτικούς ανθρώπους της ομάδας τύπου που κάνει Covid. Μου το θύμισες. Τον αποκαλούμε Δρ Munoz, γιατί είναι τόσο ειδικός σε αυτόν τον τομέα. Τον έβγαλα σήμερα εδώ μαζί μου. Θα έλεγα, Ζέκε, ότι ανησυχούμε, φυσικά, για περιορισμούς που έχουν τεθεί σε μια χούφτα πολιτείες ή έχουν τεθεί σε όλη τη χώρα που καθιστούν πιο δύσκολη για τις περιοχές, για τα σχολεία, για τις επιχειρήσεις σε ορισμένα μέρη για την εφαρμογή κατευθυντήριων γραμμών για τη δημόσια υγεία.

Jen Psaki: ( 07:14 )
Το μήνυμά μας συνεχίζει να είναι ότι εάν δεν θέλετε να συμμορφώνεστε με τις οδηγίες δημόσιας υγείας, δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τον ρόλο σας ως ηγέτες, αιρετοί αξιωματούχοι, τότε θα πρέπει να ξεφύγετε και να αφήσετε τους υπαλλήλους δημόσιας υγείας να καθοδηγούν τις περιοχές, τα σχολεία , πανεπιστήμια, τοπικά σχολεία επίσης, για να κάνουν ακριβώς το σωστό. Νομίζω ότι ακούσατε χθες, ή όσοι από εσάς ακούσατε εδώ να λέει ο Γραμματέας Cardona, καθώς σχετίζεται συγκεκριμένα με το σχολείο, ότι έχουμε πληροφορίες από τους ειδικούς μας στη δημόσια υγεία, από το CDC, για το πώς μπορούμε να ανοίξουμε εκατό τοις εκατό σχολεία και να τα διατηρήσουμε ανοιχτά το φθινόπωρο. Αυτός είναι ο στόχος μας. Το μόνο που θα μπορούσε να αποτρέψει αυτό θα ήταν εάν αξιωματούχοι σε διαφορετικές πολιτείες και τοποθεσίες θέσουν περιορισμούς που το καθιστούν δύσκολο ή αδύνατο. Αυτό σίγουρα μας αφορά.

Zeke: ( 08:03 )
Ναι. Άλλο ένα Covid για εσάς. Ο Πρόεδρος πριν από λίγα λεπτά είπε ότι πιθανότατα θα έρθουν τις επόμενες ημέρες πρόσθετες κυρώσεις εμβολιασμού, λόγω έλλειψης καλύτερου όρου ή επιβάρυνσης για όσους δεν είναι εμβολιασμένοι. Wasλπιζα ότι θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε ποια από αυτά, ή τα πρότυπα ή τη νέα πολιτική, εδώ στον Λευκό Οίκο, και, επιπλέον, στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση επίσης, όσον αφορά τις φόρμες που πρέπει να συμπληρώσουν οι άνθρωποι πιθανή ποινική ή αστική ποινή. Εξετάζει ο Λευκός Οίκος την απαίτηση εμβολιασμών για όλους τους εργαζόμενους σε γηροκομεία σε εθνικό επίπεδο ή για άτομα που πετούν σε εγχώριες αεροπορικές εταιρείες, όσον αφορά τα στοιχεία των εγχώριων εμβολιαστικών ταξιδιών που εξετάζονται;

Jen Psaki: ( 08:42 )
Λοιπόν, ξέρω ότι υπήρχε επίσης μια προσθήκη στα σχόλια του Προέδρου, ορισμένα που αναφέρθηκαν επίσης μέσα σε μια νύχτα, για τα οποία αρκετοί από εσάς μας ρωτήσατε, κατανοητά. Θα έλεγα ότι αυτό, και τα σχόλια του Προέδρου, αντανακλούν σίγουρα αυτό που κάνουμε πάντα σε αυτήν τη διοίκηση, η οποία είναι η συζήτηση πολιτικών επιλογών σχετικά με το πώς μπορούμε να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στον πόλεμο κατά του ιού.

Jen Psaki: ( 09:02 )
Αυτό που μετέφερε, και νομίζω ότι για εκείνους τους λίγους που μας έχουν ρωτήσει σχετικά με την αναφορά σε μια νύχτα, ναι, υπάρχουν πρώιμες συζητήσεις, πρώιμες συζητήσεις, για μια σειρά επιλογών. Όλα είναι σε πρώιμο στάδιο, είναι προ-αποφάσεων. Δεν έχω αποφάσεις πολιτικής για προεπισκόπηση για εσάς, επειδή δεν είμαστε σε αυτό το σημείο της διαδικασίας. Ξέρω ότι δεν με ρωτήσατε για αυτό, αλλά δεδομένου ότι το έχουν ρωτήσει άλλοι, θα ήθελα επίσης να σημειώσω ότι υπήρξαν κάποιες αναφορές σχετικά με συζητήσεις γύρω από κρουαζιέρες και πανεπιστήμια και αυτό δεν θα ήταν ακριβές.

Ζέκε: ( 09:31 )
Μόνο από την άποψη [αφανή 00:09:34], γιατί η διοίκηση έχει πάρει ... συμπεριφέρεται τόσο αργά εδώ. Επισημαίνετε όλες τις διαφορετικές προσπάθειες, επιχειρήσεις και ορισμένες πολιτείες αναλαμβάνουν τα εμβόλια, αλλά δεν πρέπει ο Λευκός Οίκος να πρωτοστατήσει εδώ και να προσπαθήσει πραγματικά να αυξηθεί, ίσως να το κρατήσει λίγο περισσότερο για τους ανθρώπους που είναι ακόμα περιμένοντας στο περιθώριο [ακουστό 00:09:53].

Jen Psaki: ( 09:54 )
Λοιπόν, Zeke, θα έλεγα ότι ο Πρόεδρος ηγήθηκε πριν από οκτώ ημέρες με μια ομιλία όπου ανέφερε ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα λάβει μέτρα, είπε ότι θα υπάρχουν απαιτήσεις για υπαλλήλους και εργολάβους της ομοσπονδιακής κυβέρνησης , και ζήτησε επίσης από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα να λάβουν μέτρα από μόνοι τους. Το βλέπουμε να συμβαίνει. Θα εξετάσουμε μια σειρά επιλογών. Υπάρχουν παράγοντες, όπως νομίζω ότι όλοι γνωρίζετε, καθώς εξετάζετε αυτές τις επιλογές πολιτικής, τα υπέρ και τα κατά. Παίρνουμε όλες τις αποφάσεις στο πρίσμα του συμφέροντος της δημόσιας υγείας, αλλά θα αφήσουμε αυτή τη διαδικασία πολιτικής να τελειώσει και σίγουρα θέλουμε να λάβουμε αποφάσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Προχώρα.

Ομιλητής 1: ( 10:31 )
Ευχαριστώ, Jen. Δεδομένης της ισχύος των σημερινών αριθμών θέσεων εργασίας, ο Πρόεδρος αποφάσισε ότι δεν πρόκειται να επιδιώξει την ανανέωση των ενισχυμένων επιδομάτων ανεργίας όταν λήξουν τον επόμενο μήνα; Ξέρω νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι είπε ότι θα είχε νόημα να τους αφήσουμε να χαθούν, αλλά αυτό ήταν πριν η παραλλαγή Delta πιάσει πραγματικά την ισχύ της.

Jen Psaki: ( 10:49 )
Δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση σχετικά με αυτό το σημείο.

Ομιλητής 1: ( 10:52 )
Ακόμα αποφασίζει αν θα επιδιώξει να τα ανανεώσει ή όχι;

Jen Psaki: ( 10:55 )
Σωστό. Σε αυτό το σημείο, λήγουν στις αρχές Σεπτεμβρίου. Τίποτα δεν έχει αλλάξει σε αυτό το μέτωπο, αλλά δεν έχει ληφθεί τελική απόφαση.

Ομιλητής 1: ( 11:03 )
Στη συνέχεια, στο Αφγανιστάν, οι Ταλιμπάν σημείωσαν μεγάλα κέρδη αυτήν την εβδομάδα. Περιβάλλουν πολλές πόλεις. Έχουν πάρει τον έλεγχο ενός επαρχιακού Καπιτώλιο. Δολοφόνησαν κυβερνητικούς αξιωματούχους. Όλα αυτά προκάλεσαν προβληματισμό, δεύτερες σκέψεις, από την πλευρά του Λευκού Οίκου όταν πρόκειται για την πολιτική στο Αφγανιστάν ή για οποιαδήποτε αλλαγή στη στρατηγική εκεί;

Jen Psaki: ( 11:27 )
Λοιπόν, πρώτα επιτρέψτε μου να καταδικάσω έντονα, εξ ονόματος της κυβέρνησης, φυσικά, τη δολοφονία του Ντάουα Χαν Μάινπαλ, του διευθυντή του αφγανικού κυβερνητικού κέντρου πληροφοριών. Η δολοφονία του ακολούθησε την βομβιστική επίθεση στην Καμπούλ νωρίτερα αυτή την εβδομάδα που είχε ως στόχο τον εν ενεργεία Αφγανό υπουργό Άμυνας. Οι Ταλιμπάν ανέλαβαν την ευθύνη για αυτήν την επίθεση αργότερα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αμφιβάλλουμε για αναφορές ότι είναι υπεύθυνοι. Επιπλέον, υπάρχουν αξιόπιστες αναφορές, όπως αναφέρατε, για θηριωδίες και αντίποινα εναντίον αμάχων σε άλλες περιοχές που ελέγχονται από τους Ταλιμπάν, τις οποίες, φυσικά, παρακολουθούμε στενά και ανησυχούμε. Η άποψή μας είναι ότι εάν οι Ταλιμπάν ισχυρίζονται ότι θέλουν διεθνή νομιμότητα, αυτές οι ενέργειες δεν πρόκειται να τους αποκτήσουν τη νομιμότητα που επιδιώκουν. Δεν χρειάζεται να παραμείνουν σε αυτήν την τροχιά. Θα μπορούσαν να επιλέξουν να αφιερώσουν την ίδια ενέργεια στην ειρηνευτική διαδικασία όπως και στη στρατιωτική τους εκστρατεία. Τους παροτρύνουμε έντονα να το κάνουν. Αυτό χρειάζονται τόσο επειγόντως ο Αφγανός λαός, μετά από δεκαετίες πολέμου, και είναι πολύ ενδιαφέρον του γείτονα του Αφγανιστάν να επενδύσει ανανεωμένη ενέργεια σε μια ειρηνευτική διαδικασία που προωθεί ένα ειρηνικό Αφγανιστάν και μια σταθερή περιοχή. Όσον αφορά την απόφαση, γνωρίζαμε από την αρχή και ο Πρόεδρος θα ήταν ο πρώτος που θα το έλεγε αυτό, ότι υπάρχουν δύσκολες επιλογές που πρέπει να κάνει ένας αρχηγός για λογαριασμό του αμερικανικού λαού. Ο Πρόεδρος ξεκαθάρισε ότι μετά από 20 χρόνια πολέμου ήρθε η ώρα να επιστρέψουν τα αμερικανικά στρατεύματα. Όπως είπε τότε, το status quo δεν ήταν επιλογή. Οι Ταλιμπάν ήταν προετοιμασμένοι να επιτεθούν στα στρατεύματα των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ μετά την 1η Μαΐου, που ήταν η προθεσμία για την αναχώρησή μας.

Ομιλητής 2: ( 13:08 )
Μπορώ να κάνω μια επόμενη ερώτηση σχετικά με το Αφγανιστάν;

Jen Psaki: ( 13:09 )
Προχώρα.

Ομιλητής 2: ( 13:09 )
Ευχαριστώ πολύ, Jen. Θα ρωτήσω για τον ανώτερο δημοσιογράφο που σκοτώθηκε σήμερα. Η αφγανική κυβέρνηση, οι Αφγανοί ηγέτες όπως ο Πρόεδρος [ακουστό 00:13:21] και όλοι οι ηγέτες στο Αφγανιστάν σήμερα λένε ότι το Πακιστάν βρίσκεται πίσω από τη δραστηριότητα των Ταλιμπάν πολύ συστηματικά. Τώρα οι Αφγανοί δεν κατάλαβαν ότι το Πακιστάν είναι εχθρός μας ή γείτονας ή φίλος μας. Τι νομίζετε; Ποιο ρόλο πρέπει να παίξει το Πακιστάν για να φέρει τους Ταλιμπάν στην ειρηνευτική διαδικασία.

Jen Psaki: ( 13:46 )
Η άποψή μας εξακολουθεί να είναι προς το συμφέρον όλων των χωρών της περιοχής, για να υπάρξει μια πολιτική διαδικασία, ειρήνη και σταθερότητα στην περιοχή. Προχώρα, Κέλλυ.

Kelly: ( 13:55 )
Θα μπορούσατε να περιγράψετε λίγο για το τι ζητάει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση για να εξετάσει τα πράγματα όπως οι μοχλοί που πρέπει να κάνετε-

Ομιλητής 3: ( 14:03 )
… η ομοσπονδιακή κυβέρνηση να εξετάσει τα πράγματα όπως οι μοχλοί που έχετε για να προωθήσετε περαιτέρω τον εμβολιασμό. Στο κομμάτι του γηροκομείου, χρησιμοποιεί δολάρια Medicare και συνδέεται με γηροκομεία; Είναι ρυθμιστική ενέργεια; Τι είδους πράγματα μπορείτε να μας βοηθήσετε να καταλάβουμε πού μπορεί να πάει αυτή η πολιτική;

Jen Psaki: ( 14:18 )
Λοιπόν, σίγουρα καταλαβαίνω την ερώτησή σας. Δεν θα μπορέσω να εκθέσω πάρα πολλές λεπτομέρειες εσωτερικών συνομιλιών. Θα σημειώσω ότι σίγουρα χειροκροτήσαμε τα βήματα που έλαβαν ορισμένα κράτη, καθώς αφορά τις απαιτήσεις των εργαζομένων σε γηροκομεία και παρόχους υγείας να εμβολιαστούν. Είδαμε κράτη να το κάνουν αυτό. Έχουμε δει κάποιους παρόχους υγείας να το κάνουν αυτό. Αυτό είναι ένα θετικό βήμα. Και όπως σημειώνεται σε ορισμένες από τις αναφορές, αυτός είναι ένας τομέας πρώιμης συζήτησης, αλλά και πάλι, πρώιμη συζήτηση πριν από την απόφαση. Θα πάρουμε αποφάσεις από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση που πιστεύουμε ότι θα σώσει ζωές. Και πιστεύουμε ότι θα προστατεύσει τους πιο ευάλωτους πληθυσμούς, που θα δώσει κίνητρα σε περισσότερους ανθρώπους να εμβολιαστούν και θα τερματίσει τον ιό. Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε πολλές από αυτές τις πολιτικές. Αυτό είναι επίσης μέρος της συζήτησης.

Ομιλητής 3: ( 15:05 ) Εκτείνεται
και σε άλλα… Έχουμε μιλήσει με γηροκομεία. Επηρεάζει τα ταξίδια; Επηρεάζει άλλους τύπους επιχειρήσεων; Θα μπορούσατε να το διευρύνετε λίγο για να το καταλάβουμε-

Jen Psaki: ( 15:14 )
Υπάρχει προφανώς μια σειρά από εταιρείες του ιδιωτικού τομέα που έχουν κάνει τα δικά τους βήματα. Σίγουρα το χειροκροτούμε και υπάρχει μια σειρά θεμάτων και βιομηχανιών που συζητούνται εσωτερικά, αλλά και πάλι, το καλύτερο βήμα που μπορεί να συμβεί εκεί έξω είναι οι Αμερικανοί να βγαίνουν έξω και να εμβολιάζονται. Και υπάρχουν εταιρείες του ιδιωτικού τομέα που πρωτοστατούν και συνεχίζουν να πρωτοστατούν στο να προχωρήσουν. Αυτό είναι ένα θετικό βήμα, αλλά βρίσκονται σε εξέλιξη εσωτερικές συζητήσεις. Δεν θα είμαι σε θέση να κάνω προεπισκόπηση αυτών πάρα πολύ εκτενώς από εδώ.

Ομιλητής 4: ( 15:43 )
Ευχαριστώ. Πρώτα στην έκθεση θέσεων εργασίας, αν η οικονομία είναι τόσο μεγάλη και εσείς γιορτάζετε τη δημιουργία θέσεων εργασίας στο

Jen Psaki: ( 15:50 )
Δεν θα λέγατε ότι πάνω από 900.000 θέσεις εργασίας είναι αρκετά καλές;

Ομιλητής 4: ( 15:53 )
Αυτή είναι λοιπόν η ερώτησή μου. Γιατί τότε ο πρόεδρος εξακολουθεί να πιέζει για μεγάλα πακέτα ανακούφισης, πακέτα ανακούφισης της πανδημίας, όπως το μορατόριουμ έξωσης;

Jen Psaki: ( 16:02 )
Λοιπόν, πρώτα θα έλεγα ότι ένα από τα μεγαλύτερα νομοθετήματα για τα οποία πιέζει, όπως γνωρίζουμε, είναι το πακέτο υποδομών και επίσης η δημιουργία καλύτερης ατζέντας. Τα περισσότερα από τα στοιχεία σε αυτά τα πακέτα είναι μακροπρόθεσμες επενδύσεις. Έχουν καθυστερήσει. Σκοπός τους είναι να εκσυγχρονίσουν τις υποδομές μας, να επανατοπίσουν τους ανθρώπους μακροπρόθεσμα και να μας κάνουν πιο ανταγωνιστικούς μακροπρόθεσμα. Είναι ακόμα πραγματικότητα, ακόμη και με έναν καλό αριθμό θέσεων εργασίας αυτόν τον μήνα και ακόμη και με 4 εκατομμύρια θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν σε διάστημα έξι μηνών, ότι εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι χωρίς εργασία. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν έχουν αρκετά χρήματα για να τα βγάλουν πέρα. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους σχεδιάσαμε το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης για να έχει μακροπρόθεσμο αντίκτυπο, είτε πρόκειται για την πίστωση φόρου παιδιού είτε για τα οφέλη που πηγαίνουν στα σχολεία που διανέμονται κατά τη διάρκεια ενός έτους,

Ομιλητής 4: ( 16:48 )
Επιστροφή στο σχολικό ερώτημα. Ο κυβερνήτης της Φλόριντα DeSantis λέει ότι μπορεί να αρχίσει να παρακρατεί χρήματα από σχολικές περιοχές που δεν αφήνουν τους γονείς να εξαιρεθούν από τις πολιτικές που απαιτούν μάσκες στις τάξεις. Πιστεύει ο πρόεδρος ότι οι γονείς πρέπει να έχουν τέτοια δύναμη;

Jen Psaki: ( 17:02 )
Λοιπόν, νομίζω ότι έχω μιλήσει σε αυτό μερικές φορές, αλλά θα πω ως γονέας δύο μικρών παιδιών, ότι θέλω οι υπάλληλοι της δημόσιας υγείας να λαμβάνουν αποφάσεις για το πώς θα κρατήσω τα παιδιά μου ασφαλείς, όχι πολιτικοί. Και όχι μόνο ο κυβερνήτης DeSantis δεν τηρεί τις αποφάσεις για τη δημόσια υγεία, αλλά συγκεντρώνει χρήματα από αυτό. Η άποψή μου λοιπόν είναι ότι, και η άποψή μας ως διοίκησης, είναι ότι οι γονείς στη Φλόριντα, οι γονείς σε όλη τη χώρα πρέπει να έχουν την ικανότητα και τη γνώση ότι τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο και ότι βρίσκονται σε ασφαλή περιβάλλοντα. Αυτό δεν πρέπει να είναι πάρα πολύ για να το ζητήσουμε.

Ομιλητής 4: ( 17:36 )
Λέει ότι η ανησυχία του αφορά τις βλαβερές συναισθηματικές, ακαδημαϊκές και ψυχολογικές συνέπειες της τοποθέτησης των παιδιών νηπιαγωγών με μάσκες για ώρες κάθε φορά. Υπάρχει κάποια ανησυχία από αξιωματούχους με τους οποίους συνομιλήσατε στις πρώτες προ-αποφάσεις συζητήσεις σχετικά με αυτό;

Jen Psaki: ( 17:54 )
Όχι, δεν υπάρχει. Και θα σας πω από προσωπική εμπειρία, μου είπε η ανερχόμενη νηπιαγωγός μου πριν από δύο ημέρες, ότι μπορούσε να φορέσει μάσκα όλη μέρα και είναι πολύ χαρούμενη που πηγαίνει στο στρατόπεδο και πηγαίνει στο σχολείο. Και ο στόχος όλων των υπαλλήλων μας για τη δημόσια υγεία ήταν σαφώς, υφυπουργός εκπαίδευσης, τα παιδιά πρέπει να πηγαίνουν στο σχολείο. Γνωρίζουμε ότι υπάρχει αντίκτυπο στην ψυχική υγεία από το να μην είναι στο σχολείο. Και θα πρέπει να λάβουμε τα μέτρα άμβλυνσης που απαιτούνται για να είναι στο σχολείο και στην τάξη, συμπεριλαμβανομένης της μάσκας και της ενσωμάτωσης της πραγματικότητας σε αυτά τα σχολεία για να διατηρείται η κοινότητα ασφαλής. Προχώρα.

Ομιλητής 5: ( 18:26 )
Στο νομοσχέδιο για τις υποδομές, υπάρχει μια πρόβλεψη για φόρο κρυπτονομισμάτων στο νομοσχέδιο και μερικοί δικομματικοί νομοθέτες πρότειναν μια εναλλακτική λύση στο κρυπτονόμισμα που υποστηρίζεται από τον Λευκό Οίκο. Ζητά ο Λευκός Οίκος αυτούς τους νομοθέτες, διευρύνεται [ακούγεται 00:18:42] να αποσύρει την κρυπτογραφική τροπολογία τους;

Jen Psaki: ( 18:45 )
Λοιπόν, καταρχάς είμαστε ικανοποιημένοι με την πρόοδο που οδήγησε σε έναν συμβιβασμό που χρηματοδοτήθηκε από τους γερουσιαστές Warner, Portman και Cinema για την προώθηση του πακέτου υποδομής των δύο κομμάτων και τη διευκρίνιση του μέτρου για τη μείωση της φοροδιαφυγής στην αγορά κρυπτονομισμάτων, το οποίο φυσικά ήταν ο στόχος ή ο αρχικός στόχος. Πιστεύουμε ότι αυτή η διάταξη θα ενισχύσει τη φορολογική συμμόρφωση σε αυτόν τον αναδυόμενο τομέα χρηματοδότησης και θα διασφαλίσει ότι οι φορολογούμενοι υψηλού εισοδήματος συνεισφέρουν ό, τι οφείλουν βάσει του νόμου, το οποίο αποτελεί μέρος του στόχου μας. Είμαστε επίσης πολύ ευγνώμονες στον Πρόεδρο Wyden και σε άλλους ηγέτες στη Γερουσία που πίεσαν τη Γερουσία να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα. Πιστεύουμε όμως ότι η εναλλακτική τροπολογία που προτάθηκε από τους γερουσιαστές Warner, Portman και Cinema επιτυγχάνει τη σωστή ισορροπία και κάνει ένα σημαντικό βήμα μπροστά στην προώθηση της φορολογικής συμμόρφωσης.

Ομιλητής 5: ( 19:28 )
Θα προτιμούσατε ο Wyden να αποσύρει την τροπολογία του;

Jen Psaki: ( 19:32 )
Θα αφήσουμε τους μηχανικούς στον Leader Schumer, αλλά σίγουρα βλέπουμε αυτήν την τροπολογία ως μια επιλογή που βοηθά στην αντιμετώπιση της ανησυχίας.

Ομιλητής 5: ( 19:39 )
Ευχαριστώ. Και έχετε δει ότι μίλησε για το πώς υποστήριξε η πρόταση του Λευκού Οίκου, ότι η πρόταση για τον Κινηματογράφο δεν θα ήταν καλή για το κλίμα, επειδή υπονομεύει τις αναφορές κρυπτονομισμάτων που καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια. Το επιχείρημά του λοιπόν είναι ότι υπάρχει ένα επιχείρημα για το κλίμα. Έχετε αντίδραση σε αυτό;

Jen Psaki: ( 19:55 )
Λοιπόν, πάλι, είμαστε πολύ ευγνώμονες στην ηγεσία του. Beenταν βασικός συνεργάτης μας σε αυτήν την προσπάθεια να προχωρήσουμε αυτήν την πρωτοβουλία. Θα ήθελα να επιστρέψω στον κύριο στόχο εδώ, που είναι η μείωση της φοροδιαφυγής στην αγορά κρυπτονομισμάτων. Και πιστεύουμε ότι ο συμβιβασμός που χρηματοδοτήθηκε από τους γερουσιαστές Warner, Portman και Cinema είναι μια καλή επιλογή για να προχωρήσουμε. Προχώρα.

Ομιλητής 6: ( 20:17 ) Οι
οικογένειες της 11ης Σεπτεμβρίου λένε σήμερα ότι ο Πρόεδρος Μπάιντεν δεν πρέπει να συμμετάσχει σε οποιεσδήποτε εκδηλώσεις για το Μνημόσυνο, εκτός εάν υπάρχουν αποχαρακτηρισμένες πληροφορίες που θα μπορούσαν να δείξουν κάποια σχέση με τη Σαουδική Αραβία με τις επιθέσεις. Θα συνεχίσει με αυτό και θα δημοσιεύσει αυτές τις πληροφορίες;

Jen Psaki: ( 20:33 )
Λοιπόν, η καρδιά μας είναι με τις οικογένειες που έχασαν αγαπημένα τους πρόσωπα στις 11 Σεπτεμβρίου, ειδικά αυτές τις μέρες πριν από την 20ή επέτειο των επιθέσεων που έρχονται τον επόμενο μήνα. Ξέρω ότι δεν το ρωτήσατε, αλλά θέλω απλώς να πω ότι το γραφείο δημόσιας δέσμευσης του Λευκού Οίκου και το προσωπικό του συμβουλίου εθνικής ασφάλειας είχαν αρκετές συναντήσεις με ομάδες που εκπροσωπούσαν τις οικογένειες αυτών που έχασαν τη ζωή τους στις 11 Σεπτεμβρίου σχετικά με τα αιτήματά τους Ε Και να ακούσουν τις σκέψεις τους σχετικά με τις προτεραιότητες πολιτικής. Αυτό θα συνεχίσει να αποτελεί προτεραιότητα.

Jen Psaki: ( 20:58 )
Ως υποψήφιος, που ίσως γνωρίζετε, Alex, ο Πρόεδρος Biden δεσμεύτηκε στις οικογένειες της 11ης Σεπτεμβρίου να ζητήσουν από το Υπουργείο Δικαιοσύνης να εργαστεί εποικοδομητικά για την επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με την επίκληση της προηγούμενης κυβέρνησης το προνόμιο των κρατικών μυστικών, συμπεριλαμβανομένης της τήρησης των οδηγιών που εκδόθηκαν από την κυβέρνηση Ομπάμα Μπάιντεν, ώστε η επίκληση ενός τέτοιου προνομίου να είναι στενά προσαρμοσμένη και να μην αναληφθεί για να αποτρέψει την αμηχανία σε μια προσωπική οργάνωση. Παραμένει προσηλωμένος σε αυτή τη δέσμευση που έκανε κατά τη διάρκεια της εκστρατείας. Φυσικά, οποιαδήποτε μέτρα θα ληφθούν από το Υπουργείο Δικαιοσύνης.

Ομιλητής 6: ( 21:31 )
Δεύτερον, θέλω να ρωτήσω αν ο πρόεδρος υποστηρίζει μια επαναφορά στο θέμα της ένωσης του Αμαζονίου. Ζητά άλλη ψηφοφορία για αυτό; Πρόκειται να υπερασπιστεί δημόσια τους εργαζόμενους;

Jen Psaki: ( 21:44 )
Σίγουρα, ο πρόεδρος είναι ισχυρός υποστηρικτής των δικαιωμάτων συλλογικής διαπραγμάτευσης και των δικαιωμάτων των εργαζομένων, εδώ και δεκαετίες σε όλη την καριέρα του. Εναπόκειται στους εργαζόμενους να πάρουν αυτή την απόφαση. Και σίγουρα θα αφήναμε αυτή τη διαδικασία για να προχωρήσουμε ανάλογα. Προχώρα.

Ομιλητής 7: ( 21:57 )
Υπήρξαν κάποιες αναφορές στη Wall Street Journal σχετικά με ορισμένους επιχειρηματικούς ομίλους που καλούσαν τη διοίκηση να άρει ή να μειώσει τους δασμούς αυτούς κυρίως με την Κίνα. Μπορείτε να το δώσετε σε οποιαδήποτε καθοδήγηση σχετικά με το στάδιο της αναθεώρησης και ποια είναι η [ακουστή 00:22:12];

Jen Psaki: ( 22:12 )
Ναι. Λοιπόν, ο πρόεδρος θα χρησιμοποιεί πάντα κάθε εργαλείο στην εργαλειοθήκη του, συμπεριλαμβανομένων των τιμολογίων, για την καταπολέμηση των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών που βλάπτουν Αμερικανούς εργαζόμενους, επιχειρήσεις και αγρότες. Και ήταν πολύ σαφές ότι πιστεύει ότι η στρατηγική για δανεισμό είναι μια χαμένη. Είμαστε πιο δυνατοί όταν συνεργαζόμαστε με τους συμμάχους μας και ενώνουμε το παγκόσμιο ΑΕΠ. Ξέρω ότι έχουμε μιλήσει για μια συνεχή αναθεώρηση, συμπεριλαμβανομένων των τιμολογίων. Δεν έχω καμία προεπισκόπηση για εσάς ή χρονοδιάγραμμα για αυτό το συμπέρασμα. Προχώρα.

Ομιλητής 8: ( 22:39 )
Jen, όσον αφορά την άσκηση της ομοσπονδιακής εξουσίας της κυβέρνησης γύρω από τα εμβόλια, είπατε ότι οι συνομιλίες είναι προδικαστικές. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για τη λήψη αποφάσεων; Σαν να μιλάμε μέρες, εβδομάδες, μήνες; Έχετε μια αίσθηση για το πότε θα έχετε αποφασιστικότητα σε μερικές από αυτές τις συζητήσεις;

Jen Psaki: ( 22:55 )
Δεν έχω χρονοδιάγραμμα για εσάς. Και όταν λέμε νωρίς και προ-αποφάσεων, συχνά, αυτό σημαίνει ότι είναι μόνο σε επίπεδο προσωπικού και συζητούν ένα ευρύ φάσμα επιλογών. Πολλές από τις οποίες μπορεί να μην παρουσιαστούν ποτέ πέρα ​​από αυτό, αλλά υπάρχει ένα ευρύ φάσμα συζητήσεων που συμβαίνουν, σε πρώιμα στάδια και προφανώς δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις, αλλά σαφώς ο COVID είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και θα συνεχίσουν να εργάζονται προς αυτό πιστεύουν ότι οι καλύτερες επιλογές είναι.

Ομιλητής 8: ( 23:19 )
Εντάξει. Είπατε ότι το πρόγραμμα είναι μια μικρή εισροή για την επόμενη εβδομάδα. Προτίθεται ο Πρόεδρος του Μπάιντεν να κάνει καλοκαιρινές διακοπές; Και αν όχι, αυτό αποδίδεται σε αριθμούς COVID; Αυτό αποδίδεται στη Γερουσία; Οι συνομιλίες για την υποδομή; Όπως γιατί το σχέδιο βρίσκεται σε εξέλιξη;

Jen Psaki: ( 23:36 )
Λοιπόν, κάθε πρόεδρος εργάζεται πάντα όπου κι αν βρίσκονται, σωστά; Έτσι λειτουργεί πάντα. Αναφερόμουν όμως στο γεγονός ότι γνωρίζουμε ότι η Γερουσία θα είναι εδώ στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Δεν ήταν πάντα η πρόθεση, όπως όλοι γνωρίζετε. Και έτσι ήθελα απλώς να σας ενημερώσω για τα δικά σας σχέδια που αναμένουμε ότι θα είναι εδώ τις πρώτες μέρες της επόμενης εβδομάδας. Ακόμα και όταν πηγαίνει στο Ντέλαγουερ ή στο Κάμπ Ντέιβιντ, φυσικά θα εξακολουθεί να εργάζεται, αλλά φυσικά θα σας δώσουμε οριστικές λεπτομέρειες μόλις διατεθούν. Προχώρα.

Ομιλητής 9: ( 24:05 )
Ευχαριστώ. Ο αριθμός των ανήλικων παιδιών που φθάνουν μόνοι στα σύνορα εξακολουθεί να παραμένει υψηλός κάθε μέρα και λένε στους δικηγόρους και τους υποστηρικτές ότι μπορούν να περιμένουν για ένα μήνα, τουλάχιστον για να μιλήσουν με έναν χορηγό ή κάποιον στις Ηνωμένες Πολιτείες ή μια οικογένεια μέλος. Είναι λοιπόν αποδεκτή από τον πρόεδρο η παραμονή ενός μηνός στην κράτηση, δεδομένης της συνεχιζόμενης πανδημίας και της εξάπλωσης των παραλλαγών;

Jen Psaki: ( 24:27 )
Λοιπόν, αν ο πρόεδρος στεκόταν εδώ σήμερα, θα σας έλεγε ότι θέλει πάντα να μειώσει το χρονικό διάστημα που τα ασυνόδευτα παιδιά περιμένουν να πάνε σε χορηγικά σπίτια ή να συνδεθούν με μέλη της οικογένειας. Έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο στη μείωση του αριθμού των ωρών, όπως γνωρίζετε ότι τα παιδιά βρίσκονται σε συνοριακές εγκαταστάσεις περιπολίας, το πιο σημαντικό, καθώς και στη μείωση του χρόνου και των ημερών που βρίσκονται στις εγκαταστάσεις του HHS όπου έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά πόροι, πόροι υγείας κ.λπ., αλλά εργαζόμαστε πάντα για να μειώσουμε αυτόν τον χρόνο.

Jen Psaki: ( 25:01 )
Υπάρχει επίσης ένας άλλος παράγοντας που ελέγχει και διασφαλίζει ότι αυτά τα παιδιά πηγαίνουν σε ασφαλή σπίτια και έχουν περάσει από μια διαδικασία αναθεώρησης. Και σίγουρα, δεν θέλουμε να το επιταχύνουμε στο σημείο που θα πήγαιναν σε βλαβερά σπίτια. Όχι ότι το προτείνεις, αλλά αυτός είναι ο παράγοντας. Έτσι θα λέει πάντα ότι θέλει να είναι πιο γρήγορο και πάντα πιέζει το σύστημα για να διασφαλίσει ότι αυτό συμβαίνει.

Ομιλητής 9: ( 25:22 )
Και μερικά από αυτά τα παιδιά λένε επίσης ότι σε αυτές τις εγκαταστάσεις, έχουν δηλητηριαστεί από φαγητό και έπρεπε να πλύνουν τα ρούχα τους σε νεροχύτες. Είναι ο πρόεδρος ικανοποιημένος με το επίπεδο φροντίδας που λαμβάνουν σε αυτές τις εγκαταστάσεις; Υπάρχουν συζητήσεις για επέκταση της ικανότητας, άνοιγμα νέων καταφυγίων, βελτίωση των συνθηκών;

Jen Psaki: ( 25:39 )
Αναφέρεστε σε συγκεκριμένη εγκατάσταση; Και το ζητάω μόνο επειδή έγινε μια ανασκόπηση IG για το Fort Bliss.

Ομιλητής 9: ( 25:47 )
Pecos, Texas.

Jen Psaki: ( 25:47 )
Εντάξει. Λοιπόν, θα έλεγα ότι υπήρξε… Δεν είμαι σίγουρος αν αυτή είναι ακριβώς η τοποθεσία, αλλά έγινε μια ανασκόπηση του Fort Bliss από τον γενικό επιθεωρητή. Ένα στο οποίο συμμετέχει η ομάδα μας στο HHS. Και σίγουρα καθώς η ομάδα του HHS έχει ενημερωθεί για τις προβληματικές ή ανησυχητικές συνθήκες, έχουν λάβει μέτρα για την αντιμετώπισή τους, είτε πρόκειται για την παροχή πρόσθετου προσωπικού, είτε για πρόσθετους πόρους. υπό εξέλιξη υπόθεση τους τελευταίους μήνες. Μπορούμε όμως να δούμε αν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη εγκατάσταση. Προχώρα.

Ομιλητής 10: ( 26:20 )
Απλώς μια συνέχεια στην επόμενη ερώτησή σας. Είπατε ότι δεν λήφθηκαν οριστικές αποφάσεις σχετικά με τη λήξη του περιβάλλοντος χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι είναι πιθανό ο πρόεδρος να ζητήσει παράταση κάποια στιγμή;

Jen Psaki: ( 26:29 )
Λοιπόν, σχεδιάζει να τελειώσει. Υποτίθεται ότι θα τελειώσει σε αυτό το σημείο στις αρχές Σεπτεμβρίου. Οπότε δεν έχει πάρει απόφαση να το παρατείνει. Επίσης, δεν έχει πάρει απόφαση να μην το κάνει. Οπότε υποθέτω ότι είναι σωστό.

Ομιλητής 10: ( 26:42 )
Είναι μια ερώτηση που πραγματικά ήθελα να κάνω, την οποία εσείς ήσασταν πραγματικά επιθετικοί στον τομέα της δημόσιας υγείας. Ο πρόεδρος έχει παρουσιάσει σήμερα νομίζω ότι μια σειρά έξι μέτρων που διαμορφώνονται με τον διάδρομο στο οικονομικό μέτωπο με την έρευνα της Delta. Αυτή τη στιγμή η οικονομική σας ομάδα εξετάζει ίσως νέα βραχυπρόθεσμα μέτρα για εφαρμογή εάν η παραλλαγή Delta οδηγήσει την οικονομία σε λάθος κατεύθυνση;

Jen Psaki: ( 27:03 )
Λοιπόν, μερικοί από αυτούς τους παράγοντες παρακολουθούμε και παρακολουθούμε εδώ και αρκετό καιρό, ποιος από αυτούς είναι ο αντίκτυπος της αλυσίδας εφοδιασμού. Αυτό δεν είναι εσωτερικό ζήτημα, αλλά είδαμε, για παράδειγμα, στη Μαλαισία και το Βιετνάμ, η άνοδος του Delta σε χώρες όπως η Μαλαισία και το Βιετνάμ έχει επηρεάσει την αλυσίδα εφοδιασμού, κάτι που φυσικά επηρεάζει ορισμένες βιομηχανίες εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό έχει επιταχυνθεί από τη Delta, αλλά προηγείται και της Delta σε κάποιο βαθμό. Μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει άμεσο αντίκτυπο στην οικονομία από τη Delta, αλλά αναμένουμε επιπτώσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού και σίγουρα γνωρίζουμε ότι αυτοί θα ήταν παράγοντες. Θα πω ότι όπως μίλησε ο πρόεδρος νωρίτερα σήμερα, ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζουμε το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης και τα σχέδια οικονομικής ανάκαμψης ήταν να σχεδιάσουμε τις δυνατότητες για σκαμπανεβάσματα, επειδή γνωρίζαμε ότι μια οικονομική ανάκαμψη θα τα περιλάμβανε. Αναφέρθηκα νωρίτερα στα επιδόματα πίστωσης φόρου παιδιού, τα οποία θα διαρκέσουν κάθε μήνα κατά τη διάρκεια αυτού του ημερολογιακού έτους, αλλά στη συνέχεια πρόσθετα οφέλη το επόμενο έτος, τα οποία θα βοηθήσουν δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους. Επίσης-

Jen Psaki: ( 28:03 )
… πρόσθετα οφέλη το επόμενο έτος, τα οποία θα βοηθήσουν δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους. Επίσης, η βοήθεια που πηγαίνει στα σχολεία, η οποία παρέχεται κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους. Υπάρχουν λοιπόν πολλά οφέλη που δεν λήγουν αυτή τη στιγμή και δεν είχαν σκοπό να συνεχίσουν. Αλλά φυσικά, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τυχόν επιπτώσεις που βλέπουμε.

Φιλ: ( 28:16 )
Και μετά, ακόμη ένα. Πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε αμερικανική εκστρατεία βομβαρδισμού και υποστήριξη στο Αφγανιστάν. Είναι η πρόθεση της κυβέρνησης η αεροπορική υποστήριξη των ΗΠΑ, καθώς αφορά τη βοήθεια των αφγανικών δυνάμεων εθνικής ασφάλειας, να λήξει στο τέλος αυτού του μήνα; Or υπάρχει πιθανότητα οι βραχυπρόθεσμες μικρο-καμπάνιες του όπως αυτή να συνεχίσουν να είναι ενεργές;

Jen Psaki: ( 28:36 )
Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα, Φιλ. Και θα σας παραπέμπω στο Υπουργείο Άμυνας. Προχώρα, Τζεφ.

Jeff: ( 28:42 )
Θα ξεκινήσω επίσης με μια διεθνή ερώτηση. Πόσο κοντά, Τζεν, είναι ο Πρόεδρος και ο Λευκός Οίκος μετά τον πόλεμο στην Αιθιοπία; Και ανησυχείτε για την απειλή για τα μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς, την οποία έχουν μόλις αναλάβει οι δυνάμεις του Τιγκραγιάν, για να μην αναφέρουμε τις ζωές των ανθρώπων εκεί;

Jen Psaki: ( 29:02 )
Είμαστε, Jeff, το παρακολουθούμε από πολύ κοντά. Και φυσικά, ο Πρόεδρος ενημερώνεται για μια σειρά παγκόσμιων γεγονότων που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια του PDB του και μέσω ενημερώσεων μέσω της ομάδας εθνικής ασφάλειας. Προφανώς, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ θα ασχοληθεί περισσότερο με την πρεσβεία μας και άλλους αξιωματούχους, καθώς παρακολουθούμε στενά. Αλλά ανησυχούμε για τις απειλές για τον τόπο πολιτιστικής κληρονομιάς και, φυσικά, για την απειλή για τους ανθρώπους στην Αιθιοπία.

Phil: ( 29:25 )
Εντάξει, και ένα οικιακό, επίσης. Ο Πρόεδρος είπε πριν από μερικούς μήνες, πριν από μερικές εβδομάδες, ο χρόνος είναι

Jen Psaki: ( 29:32 )
Όλα τρέχουν μαζί.

Phil: ( 29:34 )
Ότι ήθελε να τελειώσει ταυτόχρονα το νομοσχέδιο συμφιλίωσης και το νομοσχέδιο υποδομής. Στη συνέχεια, πήγε λίγο πίσω. Η ομιλήτρια Πέλοσι λέει ότι θέλει να γίνουν και οι δύο ψήφοι ταυτόχρονα. Ποια είναι η άποψή σας για το χρονοδιάγραμμα αυτών των δύο ψήφων; Και ανησυχείτε μήπως το ένα [mort 00:29:50] το άλλο;

Jen Psaki: ( 29:52 )
Σίγουρα εμπιστευόμαστε την ηγεσία του ομιλητή Pelosi και του ηγέτη Schumer και έχουμε δει τον ηγέτη Schumer να εκπληρώνει ακριβώς αυτό που υποσχέθηκε να κάνει, το οποίο θα προχωρούσε κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής συνεδρίας εδώ. Και ο Πρόεδρος σκοπεύει να υπογράψει καθένα από αυτά σε νόμο. Προχώρα.

Ομιλητής 11: ( 30:07 )
Ευχαριστώ, Jen. Η έκθεση για τις θέσεις εργασίας κερδίζει πολλούς επαίνους σήμερα, αλλά με την παραλλαγή Delta να αυξάνεται, θα έπρεπε οι Αμερικανοί να αναμένουν οικονομική επιβράδυνση; Ποιο είναι το μήνυμα από τον Λευκό Οίκο στους απλούς Αμερικανούς που μπορεί να είναι λίγο νευρικοί προχωρώντας;

Jen Psaki: ( 30:21 )
Νομίζω, πρώτον, ότι τα μηνύματα είναι ότι δεν είναι Μάρτιος 2020, ούτε καν Ιανουάριος 2021. Δεν πρόκειται να κλειδώσουμε την οικονομία ή τα σχολεία μας επειδή η χώρα μας βρίσκεται σε πολύ ισχυρότερη θέση από ό, τι όταν αναλάβαμε τα καθήκοντά μας χάρη στην ηγεσία του Προέδρου στον εμβολιασμό του αμερικανικού λαού και στην παροχή οικονομικής ανακούφισης σε όσους το έχουν ανάγκη. Και θα έλεγα, ναι, ο αριθμός της κορυφαίας γραμμής είναι πολύ ενθαρρυντικός, αλλά υπάρχουν επίσης πολύ ενθαρρυντικές τάσεις που είδαμε στους αριθμούς, ενθαρρυντικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των αυξήσεων των μισθών. Υπήρχαν λοιπόν μια σειρά από στοιχεία εκεί που ήταν θετικά, αλλά δεν επιστρέφουμε. Δεν γυρνάμε το ρολόι πίσω. Και όπως σημείωσα νωρίτερα, τα άλλα μηνύματα που ετοιμάζαμε όπως οι Προσκόποι και τα Κορίτσια Πρόσκοποι αυτή τη στιγμή και η πιθανότητα να υπάρξουν σκαμπανεβάσματα στην ανάρρωσή μας. Θα υπάρχουν σκαμπανεβάσματα καθώς παλεύουμε τον ιό. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ορισμένα προγράμματα σχεδιάστηκαν για να παραταθούν για αρκετούς μήνες πέρα ​​από αυτό το καλοκαίρι.

Ομιλητής 11: ( 31:17 )
Και ένα ακόμη για τις υποδομές.

Jen Psaki: ( 31:18 )
Μμ-χμμ (καταφατικό).

Ομιλητής 11: ( 31:20 )
Αναμένετε να περάσει το Σχέδιο Υποδομής αυτό το Σαββατοκύριακο; Και τι ρόλο διαδραματίζει ο Πρόεδρος στη διαδικασία σε αυτήν την τελική ευθεία στη Γερουσία;

Jen Psaki: ( 31:26 )
Λοιπόν, ο Πρόεδρος είναι πάντα πρόθυμος να σηκώσει το τηλέφωνο, να κάνει κλήσεις. Ακόμα και όταν δεν είναι σε πρόγραμμα, συνήθως το κάνει τυχαία. Wasταν στη Γερουσία για 36 χρόνια, τόσο άνετα γι 'αυτόν. Και είναι έτοιμος να το κάνει. Θα λάβει ενημερώσεις από την ομάδα του για την πρόοδο. Όπως γνωρίζετε, πολλά μέλη της Γερουσίας παρευρίσκονται σήμερα στην κηδεία του πρώην γερουσιαστή Enzi σήμερα, αλλά αναμένουμε ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν και ανυπομονούμε να λάβουμε ενημερώσεις για την πρόοδο το Σαββατοκύριακο. Προχωρήστε, [αφανή 00:31:56]. Προχώρα.

Ομιλητής 12: ( 31:57 )
Ω, εγώ;

Jen Psaki: ( 31:58 )
Ναι.

Ομιλητής 12: ( 31:58 )
Συγγνώμη. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Ο Λευκός Οίκος πρόσφατα διαβεβαίωσε σε σημείωμά του ότι οι τακτικοί ψηφοφόροι θέλουν συμφωνία διμερών υποδομών και οι Δημοκρατικοί, όπως γνωρίζετε, έχουν εξαιρετικά περιορισμένο περιθώριο. Γιατί λοιπόν ο Λευκός Οίκος πιστεύει ότι το νομοσχέδιο για τις διμερείς υποδομές θα βοηθήσει τους βουλευτές του Δημοκρατικού κόμματος να διατηρήσουν τις θέσεις τους στις περιοχές του Κογκρέσου σε πεδίο μάχης στις ενδιάμεσες εκλογές;

Jen Psaki: ( 32:22 )
Λοιπόν, επειδή η δημοσκόπηση έδειξε ότι το 87% των ερωτηθέντων στο πεδίο της μάχης δήλωσαν ότι θα ήταν πιο πιθανό να ψηφίσουν έναν υποψήφιο που υποστηρίζει την επένδυση στις υποδομές της χώρας μας, συμβάλλει στην ανάπτυξη της οικονομίας μας και εξασφαλίζει την εφοδιαστική μας αλυσίδα , επενδύοντας στην αμερικανική παραγωγή. Αυτή ακριβώς είναι η ατζέντα του Προέδρου, ποια είναι η ατζέντα Build Back Better, ποιο είναι το νομοσχέδιο για τις διμερείς υποδομές. Είναι επίσης αντανακλαστικό του γεγονότος ότι για τους περισσότερους ανθρώπους, η οικονομία, που διασφαλίζει ότι έχουν καλή δουλειά, ότι περνούν την πανδημία, είναι στο επίκεντρο. Αυτό όμως αποτυπώθηκε στη δημοσκόπηση της ζώνης DCCC.

Ομιλητής 12: ( 32:53 )
Και ενώ ο Πρόεδρος μπορεί να μην κάνει διακοπές, βρίσκεται στο Ντελάγουερ και είναι ένα μέρος που πηγαίνει συχνά τα Σαββατοκύριακα. Γιατί είναι σημαντικό για τον Πρόεδρο να επισκέπτεται τόσο συχνά τους κατοίκους του στο Ντέλαγουερ;

Jen Psaki: ( 33:05 )
Γιατί είναι το σπίτι του. Σας αρέσει να πηγαίνετε σπίτι, σωστά; Το ίδιο και ο Πρόεδρος. Είναι και άνθρωπος. Προχώρα.

Ομιλητής 13: ( 33:12 )
Τον Απρίλιο [Ron Klain 00:33:14] είπε ότι το Υπουργείο Παιδείας επανεξετάζει εάν ο Πρόεδρος μπορεί να συγχωρήσει τα φοιτητικά χρέη. Μας είπε ότι θα γίνει σε λίγες εβδομάδες. Πότε μπορούμε να το περιμένουμε; Περάσαμε εβδομάδες. Είμαστε στον Αύγουστο. Τον επόμενο μήνα, η παύση θα τελειώσει, όπως γνωρίζετε.

Jen Psaki: ( 33:30 )
Δεν έχω ενημέρωση για αυτό. Θα το πω. Και κάποιος το ρώτησε, μπορεί να ήσουν εσύ, αλλά δεν νομίζω ότι ήταν. Σχετικά με την ανοχή φοιτητικού δανείου, το οποίο αναμένεται να λήξει στα τέλη Σεπτεμβρίου. Ελαφρώς διαφορετικό, αλλά και εξαιρετικά εντυπωσιακό. Περιμένω ότι θα έχουμε περισσότερα για αυτό σύντομα, επίσης.

Ομιλητής 14: ( 33:45 )
Υπάρχουν ορισμένοι εμπειρογνώμονες της ασφαλιστικής εταιρείας που σηματοδοτούν ότι μπορεί να δούμε ότι το καθεστώς εμβολιασμού κατά κάποιον τρόπο γίνεται κατά των ασφαλισμένων τους. Βασικά, εάν επιλέξατε να μην εμβολιαστείτε, η επιείκεια που παρέχεται για την πανδημία μέχρι τώρα, το κόστος, η συν-πληρωμή, μπορεί να εξαφανιστεί. Είμαι περίεργος αν η διοίκηση έχει μιλήσει με τις ασφαλιστικές εταιρείες για αυτό και ποια είναι η αντίδρασή σας.

Jen Psaki: ( 34:05 )
Ναι, είναι μια ενδιαφέρουσα ερώτηση. Πρέπει να μιλήσω με την ομάδα υγείας μας γι 'αυτό συγκεκριμένα. Δεν είχα την ευκαιρία να το κάνω ακόμα. Προχώρα.

Ομιλητής 15: ( 34:12 )
Ευχαριστώ, Jen. Αναφέρατε ότι οι μισθοί αυξάνονται σε αυτήν την έκθεση εργασίας. Σε ποιο σημείο ανησυχείτε ότι μπορεί να υπάρξει πληθωρισμός που είναι εδώ μακροπρόθεσμα έναντι βραχυπρόθεσμα αυτήν τη στιγμή;

Jen Psaki: ( 34:20 )
Λοιπόν, σαφώς ο πληθωρισμός είναι το πεδίο εφαρμογής της Federal Reserve και αναφερόμαστε στις προβλέψεις τους. Όπως γνωρίζετε, συνέχισαν να προβάλλουν και δεν το άλλαξαν αυτό, ενώ θα υπάρξει αύξηση του πληθωρισμού φέτος, αναμένουν ότι θα είναι παροδικός και αναμένουν ότι θα επανέλθει στα κανονικά επίπεδα το επόμενο έτος. Αυτό δεν έχει αλλάξει. Και ξέραμε ότι καθώς η οικονομία επανήλθε, αυτό θα μπορούσε να είναι πραγματικότητα. Στηριζόμαστε όμως σε αυτές τις προβλέψεις και τις παίρνουμε στα σοβαρά και τις παρακολουθούμε στενά.

Ομιλητής 15: ( 34:48 )
Και απλώς μια συνέχεια στα ομοσπονδιακά επιδόματα ανεργίας. Είναι ο Λευκός Οίκος πρόθυμος να αναγνωρίσει ότι αυτός μπορεί να είναι ένας λόγος τώρα που περισσότεροι εργαζόμενοι επιστρέφουν στο εργατικό δυναμικό αφού έχουν λήξει τώρα για ενάμιση μήνα σε ορισμένα μέρη;

Jen Psaki: ( 34:59 )
Δεν βλέπουμε στοιχεία στα διαθέσιμα δεδομένα ότι ορισμένα κράτη που τερματίζουν πρόωρα τα επιδόματα ανεργίας είχαν οποιεσδήποτε επιπτώσεις στους απίστευτα ισχυρούς αριθμούς του σήμερα. Βλέπουμε δύναμη σε όλη την οικονομία και σε κράτη και περιοχές, φυσικά. Αλλά αυτό οφείλεται σε μια σειρά από επενδύσεις που βοήθησαν τους ανθρώπους να περάσουν αυτή τη δύσκολη περίοδο και να τους επιστρέψουν στη δουλειά τους. Γνωρίζουμε ότι πρέπει να συμβούν περισσότερα, αλλά δεν έχουμε δει στοιχεία για αυτά τα δεδομένα μέχρι σήμερα.

Ομιλητής 15: ( 35:23 )
Ποιος βλέπετε ως τον κύριο λόγο για τη δύναμη στον αριθμό σήμερα;

Jen Psaki: ( 35:26 )
Εμβολιασμοί. Προχώρα.

Ομιλητής 16: ( 35:29 )
Με τις δόσεις εμβολίων να έχουν λήξει σε μέρη όπως η Αλαμπάμα, δεκάδες χιλιάδες έχουν λήξει πρόσφατα. Ποια είναι τα σχέδια της διοίκησης για τη συνέχιση της ώθησης για εμβόλια, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι τα μέρη με χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού δεν διαθέτουν δόσεις εμβολίου που χάνονται;

Jen Psaki: ( 35:44 )
Λοιπόν, πρώτα, θα έλεγα ότι ο αριθμός των δόσεων που χάθηκαν είναι μόνο περίπου 2,5%. Τώρα, δεν θέλουμε καμία δόση να πάει χαμένη, αλλά αυτός είναι ένας πολύ χαμηλός αριθμός. Κάναμε κάποιες αλλαγές πριν από αρκετές εβδομάδες, ίσως και περισσότερο από αυτό, όπου οι πολιτείες και οι κυβερνήτες μπορούν να παραγγείλουν τον αριθμό των δόσεων που πιστεύουν ότι χρειάζονται. Συνεργαζόμαστε επίσης με κράτη και τοπικά διαμερίσματα για να διασφαλίσουμε ότι ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές, προκειμένου να τις μεταφέρουμε σε κοινότητες για να μειώσουμε τις δυνατότητες τυχόν σπατάλης. Αλλά αυτές οι προσπάθειες θα συνεχιστούν. Και σίγουρα, θέλουμε να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να μειώσουμε τη σπατάλη δόσεων. Προχώρα πίσω. Προχώρα. Προχώρα. Προχωρήστε, [ακούγεται 00:36:22].

Ομιλητής 17: ( 36:22 )
Ευχαριστώ, Jen. Έχω μια ερώτηση για το Ιράν και στη συνέχεια μια ερώτηση για τους εμβολιασμούς. Έτσι, η έρευνα Satcom κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η χρήση μη επανδρωμένων αεροσκαφών στην επίθεση με δεξαμενόπλοια της Mercer Street έγινε στο Ιράν. Σήμερα θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών. Ποια είναι η θέση των ΗΠΑ; Και ποια βήματα είστε διατεθειμένοι να κάνετε για να θεωρήσετε το Ιράν υπεύθυνο; Και τότε, έχω μια διαφορετική ερώτηση σχετικά με το εμβόλιο.

Jen Psaki: ( 36:43 )
Εντάξει. Λοιπόν, σήμερα το πρωί, η Κεντρική Διοίκηση των ΗΠΑ εξέδωσε μια δήλωση σχετικά με την έρευνα σχετικά με την επίθεση μη επανδρωμένων αεροσκαφών της 30ης Ιουλίου στο δεξαμενόπλοιο Mercer Street. Καταλήξαμε σε αυτό, και σημειώθηκε στη δήλωση, θα έπρεπε να πω, με βάση τα στοιχεία ότι αυτό το UAV παρήχθη στο Ιράν. Αυτό συμβαίνει καθώς οι Υπουργοί Εξωτερικών της G7 του Καναδά, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ιαπωνίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών, και ο highπατος Εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξέδωσε μια δήλωση που είναι ενωμένη στη δέσμευσή μας για τη θαλάσσια ασφάλεια και την προστασία των εμπορική ναυτιλία.

Jen Psaki: ( 37:15 )
Όπως περιγράφεται στη δήλωση, καταδικάσαμε την παράνομη επίθεση που διαπράχθηκε σε εμπορικό σκάφος στα ανοικτά των ακτών του Ομάν στις 29 Ιουλίου, που σκότωσε έναν Βρετανό και Ρουμάνο υπήκοο. Αυτή ήταν μια σκόπιμη και στοχευμένη επίθεση και μια σαφής παραβίαση του διεθνούς δικαίου. Καλούμε το Ιράν να σταματήσει όλες τις δραστηριότητες που δεν συνάδουν με τα σχετικά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ. Γνωρίζουμε, όπως σημειώσατε, ότι θα υπάρξει κάποια συζήτηση εκεί ψηλά. Καλούμε όλα τα μέρη να διαδραματίσουν εποικοδομητικό ρόλο στην προώθηση της περιφερειακής σταθερότητας και ειρήνης. Όσον αφορά οποιαδήποτε ενέργεια, δεν είμαι σε θέση να το κάνω προεπισκόπηση. Προφανώς, υπάρχει συζήτηση με την G7, με το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ και άλλους.

Ομιλητής 17: ( 37:52 )
Εντάξει. Και μια ερώτηση για το εμβόλιο. Απευθυνθήκατε πριν από μερικές ημέρες σχετικά με την ερώτηση σχετικά με τον ΠΟΥ που προτρέπει τις πλούσιες χώρες να μην παρέχουν [διασταύρωση 00:38:01] τις λήψεις τους έως ότου οι χώρες χαμηλού εισοδήματος έχουν κάνει περισσότερα εμβόλια. Και είπατε ότι οι ΗΠΑ μπορούν να κάνουν και τα δύο. Μπορούμε να παρέχουμε ενισχυτικές λήψεις, καθώς και να βοηθήσουμε τον κόσμο να εμβολιάσει τους ανθρώπους του. Η συνέχεια που ακολουθώ είναι, κατά τον προσδιορισμό του εάν χρειάζονται ή όχι ενισχυτικές λήψεις, ο FDA θα περιλαμβάνει έρευνα ή μοντελοποίηση για το ποια είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος για να σταματήσει η εμφάνιση νέων παραλλαγών, είτε παρέχει ενισχυτικές λήψεις, είτε ίσως είναι καλύτερα αν στέλνουμε αυτές τις δόσεις εμβολίου σε χώρες που το χρειάζονται, συμπεριλαμβανομένου του 2,5% των χαμένων δόσεων που μόλις αναφέρατε;

Jen Psaki: ( 38:39 )
Λοιπόν, σίγουρα θα σας έστελνα στον FDA, αλλά δεν νομίζω ότι βλέπουν τα πράγματα μέσα από αυτό το πρίσμα. Αξιολογούν αν υπάρχουν μερίδες του πληθυσμού που μπορεί να χρειαστούν ενισχυτική λήψη για να προστατευθούν με ασφάλεια. Είναι επιστήμονες. Σωστά? Γνωρίζω λοιπόν ότι ο Δρ Fauci αναφέρθηκε, προφανώς, επίσης πρόσφατα, ή ίσως χθες, σήμερα, όλα μαζί, σε αυτήν την πιθανή ανάγκη, επίσης. Θα δούμε τι θα αποφασίσουν για άτομα με ανοσοκαταστολή. Αλλά αυτή είναι η σύσταση που θα κάνουν. Προχώρα πίσω σου. Προχώρα.

Ομιλητής 17: ( 39:11 )
Ευχαριστώ, Jen.

Jen Psaki: ( 39:11 )
Όχι, όχι, προχώρα.

Ομιλητής 18: ( 39:13 )
Ευχαριστώ. Έτσι, την τελευταία φορά που μιλήσαμε για χρέη και ελλείμματα, σημειώσατε ότι ο Πρόεδρος πρότεινε έναν τρόπο πληρωμής για τις προτάσεις του και ότι ενδιαφέρεται για το μέλλον της επόμενης γενιάς. Αναρωτιέμαι ποια είναι η αντίδραση του Λευκού Οίκου σε μια πρόσφατη ανάλυση του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κογκρέσου που προβλέπει ότι ο διμερής λογαριασμός υποδομής θα προσθέσει ένα τέταρτο τρισεκατομμύριο δολάρια στο έλλειμμα τα επόμενα 10 χρόνια.

Jen Psaki: ( 39:36 )
Λοιπόν, η ανάλυση CBO, υποθέτω ότι αναφέρεστε; Όχι, όχι, φυσικά. Νόμιζα ότι κατάλαβα από πού ερχόσουν. Το CBO Score, το οποίο προβλέπει έλλειμμα 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως για οκτώ χρόνια, δεν υπολογίζει τις πραγματικές αποταμιεύσεις που συμφωνήθηκαν σε διμερή βάση. Αυτό περιλαμβάνει πάνω από 200 δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμηλότερα κόστη για προγράμματα έκτακτης ανάγκης, όπως άδεια μετ 'αποδοχών κατά το προηγούμενο έτος από ό, τι είχε εκτιμήσει αρχικά η CBO, και πάνω από 60 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα υψηλότερου φάσματος από μια δημοπρασία Φεβρουαρίου από ό, τι είχε προβλέψει η CBO. Επίσης, δεν περιλαμβάνει τις θετικές επιπτώσεις της οικονομικής ανάπτυξης που θα οδηγήσει αυτό το πακέτο στον προϋπολογισμό. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις από ορισμένους οικονομολόγους, συμπεριλαμβανομένου του Moody's, ότι οι επενδύσεις σε υποδομές όπως αυτή, μπορούν στην πραγματικότητα να βοηθήσουν να πληρώσουν τον εαυτό τους με την πάροδο του χρόνου και μακροπρόθεσμα.

Ομιλητής 18: ( 40:27 )
Και μετά ένα ακόμη γρήγορο. Χθες, ο γραμματέας Καρντόνα σημείωσε ότι η διοίκηση συνεργάζεται στενά με τα σωματεία εκπαιδευτικών καθώς προετοιμάζονται για τα σχολικά εγκαίνια αυτό το φθινόπωρο. Αναρωτιέμαι, υπάρχουν συγκεκριμένες μητρικές οργανώσεις με τις οποίες συνεργάζεται επίσης η διοίκηση;

Jen Psaki: ( 40:42 )
Για να διασφαλιστεί το άνοιγμα του σχολείου; Αυτό είναι κάτι, σίγουρα, το Υπουργείο Παιδείας, συνεργάζονται με μια σειρά οργανισμών για να βεβαιωθούν ότι είναι μορφωμένοι, έχουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, γνωρίζουν ποια είναι τα μέτρα άμβλυνσης. Σίγουρα μπορώ να ρωτήσω τον γραμματέα Cardona εάν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία ή να σας ενημερώσω με το Υπουργείο Παιδείας. Προχώρα.

Ομιλητής 19: ( 41:00 )
Το ζήτημα της μάσκας με τον γραμματέα Cardona χθες. Έκανε μνεία ότι με τον κυβερνήτη DeSantis, ανησυχούσε για τον ΕΟ που έκανε σχετικά με τα δημόσια σχολεία με μάσκες. Και είπε: «Ξέρουμε τι λειτουργεί». Αλλά ένας από τους κορυφαίους συμβούλους του προέδρου για τον COVID, Michael Osterholm, μόλις πρόσφατα-

Jen Psaki: ( 41:19 )
Ποιος δεν είναι σημερινός σύμβουλος του Προέδρου.

Ομιλητής 20: ( 41:21 )
Όχι ρεύμα.

Ομιλητής 19: ( 41:22 )
Αλλά ήταν. Τόσο αξιοσημείωτο, σωστά;

Jen Psaki: ( 41:24 )
Εντάξει.

Ομιλητής 19: ( 41:24 )
Είπε σε τηλεοπτική συνέντευξη αυτή την εβδομάδα σχετικά με τη χρήση μάσκας, συγκεκριμένα την υφασμάτινη μάσκα που φοράμε πολλοί από εμάς εδώ και αυτό που φορούν τα παιδιά σε μεγάλο βαθμό στο σχολείο. Είπε: «Η επιστημονική κοινότητα κάνει μια κακή εξυπηρέτηση στο κοινό στις καλύψεις προσώπων. Είπε ότι υφασμάτινες μάσκες όπως αυτές έχουν πολύ περιορισμένο αντίκτυπο στην ποσότητα του ιού που εισπνέετε ή εκπνέετε ». Και είπε επίσης ότι είναι πραγματικά απογοητευμένος από τους συναδέλφους του που δεν το έκαναν πιο σαφές στο κοινό. Και αυτό είναι κάπως σύμφωνο με τη μελέτη που επικαλείται ο κυβερνήτης DeSantis ως βάση για την εκτελεστική εντολή του. Πώς θα απαντούσατε λοιπόν σε αυτό;

Jen Psaki: ( 42:02 )
Νομίζω ότι μπερδεύετε μερικά πράγματα εκεί, αλλά επιτρέψτε μου πρώτα να το πω-

Σμαράγδι: ( 42:03 )
[ακούγεται 00:42:00].

Jen Psaki: ( 42:03 )
Νομίζω ότι μπερδεύετε μερικά πράγματα εκεί, αλλά επιτρέψτε μου πρώτα να πω ότι ο Oster [ακούγεται 00:42:05] δεν είναι σύμβουλος του προέδρου, της διοίκησης, του Λευκού Οίκου Ε Δεν δουλεύει εδώ. Είναι ιδιωτικός πολίτης και ιατρός ειδικός στη δημόσια υγεία, αλλά πολλοί ειδικοί της δημόσιας υγείας μιλούν και τους κάνουν καλό. Θα πω ότι θα συνεχίσουμε να στηριζόμαστε στις συμβουλές των ιατρικών εμπειρογνωμόνων στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση για το τι μάσκες πρέπει να φοράμε όλοι, τι είδους μάσκες πρέπει να φοράνε τα παιδιά και αν αλλάξουν αυτή τη συμβουλή, τότε το Τμήμα Η εκπαίδευση θα συνεργαστεί με τα σχολεία για να βεβαιωθεί ότι εφαρμόζεται ως μέτρο μετριασμού.

Jen Psaki: ( 42:35 )
Το ζήτημα που έχουμε πάρει με την καθοδήγηση του Κυβερνήτη DeSantis, από το οποίο φυσικά συγκεντρώνει χρήματα, νομίζω ότι πρέπει να σημειώσουμε, είναι ότι εμποδίζει τα σχολεία και τους δασκάλους και άλλους να προστατεύσουν τον εαυτό τους και μαθητές στην τάξη τους. Και ως μητέρα, αυτό είναι ανησυχητικό και είμαι σίγουρος ότι αφορά τις μητέρες στη Φλόριντα. Νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε. Προχώρα. Νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε. Προχώρα. Είχες μια πολύ μεγάλη ερώτηση. Πρέπει να συνεχίσουμε. Προχώρα. Συγγνώμη. Συγγνώμη. Σμαράγδι, θα συνεχίσουμε. Προχώρα.

Ομιλητής 21: ( 43:06 )
Για τις επιχορηγήσεις εμβολίου για την Ινδία, ποια είναι η γνώμη σας για το γιατί τα τρυπήματα δεν έχουν μπει στα χέρια στην Ινδία; Και είναι αυτή η αποτυχία μόνο λόγω της αποζημίωσης που εμπλέκεται; Or υπάρχει χρονοδιάγραμμα που μπορείτε να μας σχεδιάσετε;

Jen Psaki: ( 43:19 )
Γιατί περισσότεροι άνθρωποι δεν εμβολιάζονται και-

Ομιλητής 21: ( 43:22 )
Γιατί δεν έχουν φτάσει τα εμβόλια στην Ινδία; Οι ΗΠΑ, η επιχορήγηση που ανακοινώθηκε.

Jen Psaki: ( 43:26 )
Λοιπόν, θα έλεγα πρώτα ότι έχουμε δει σε ορισμένα μέρη ότι υπάρχουν νομικά ζητήματα ή ρυθμιστικά ζητήματα που πρέπει να επεξεργαστούν, χώρα με χώρα, καθώς παραδίδουμε εμβόλια. Η επίτευξη του στόχου δεν είναι προς αυτήν την κατεύθυνση, αλλά είμαστε πρόθυμοι να λάβουμε εμβόλια και συνεχή βοήθεια στους ανθρώπους της Ινδίας και θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε μέρος του οπλοστασίου επίλυσης της πανδημίας.

Ομιλητής 21: ( 43:53 )
Και υπάρχει χρονοδιάγραμμα που έχει βγει στις συζητήσεις όταν ακόμη και ο γραμματέας Μπλίνκεν ήταν στην Ινδία;

Jen Psaki: ( 43:56 )
Ναι. Είναι μια μεγάλη ερώτηση. Θα ήθελα να σας υποδείξω στην κυβέρνηση της Ινδίας και να δω εάν έχουν περισσότερες ενημερώσεις, αλλά είμαστε πρόθυμοι να συνεχίσουμε να είμαστε συνεργάτες μαζί τους, να συνεχίσουμε να παρέχουμε βοήθεια, μεταξύ άλλων με τη μορφή εμβολίων. Ρακέλ, προχώρα.

Raquel: ( 44:07 )
Σας ευχαριστώ πολύ, ξανά. Χθες, ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Βραζιλίας. Και θέλω να μάθω αν έχετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν τη συνάντηση. Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλει να μεταφέρει ο πρόεδρος Μπάιντεν στον πρόεδρο της Βραζιλίας με αυτήν τη συνάντηση;

Jen Psaki: ( 44:24 )
Ναι. Ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας, Τζέικ Σάλιβαν, και μια αντιπροσωπεία ταξιδεύουν τώρα στην Αργεντινή. Ολοκλήρωσαν το ταξίδι τους στη Βραζιλία μόλις χθες. Και ο κ. Σάλιβαν όντως συναντήθηκε με τον Πρόεδρο Μπολσονάρο. Επανέλαβε ότι η εταιρική σχέση των ΗΠΑ με τη Βραζιλία είναι μία από τις σημαντικότερες σχέσεις μας στο ημισφαίριο. Ως οι δύο μεγαλύτερες δημοκρατίες του ημισφαιρίου, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Βραζιλία έχουν μερίδιο στην επιτυχία της άλλης, και θα πρέπει να συνεργαστούμε για να προωθήσουμε φιλόδοξους κλιματικούς στόχους, να καταπολεμήσουμε επιτυχώς την πανδημία COVID-19 και να βελτιώσουμε καλύτερα την περιοχή. Και σίγουρα αυτό ως το πρώτο ταξίδι του Συμβούλου Εθνικής Ασφάλειας εκεί δείχνει πόσο σημαντική είναι η σχέση μας με τη Βραζιλία και την Αργεντινή.

Raquel: ( 45:05 ) Πίεσε
τον Πρόεδρο Μπολσονάρο για το κλίμα, σε διαφορετικό σταθμό; Επίσης, υπάρχουν πολλές έρευνες αυτή τη στιγμή για τον Βραζιλιάνο πρόεδρο, συμπεριλαμβανομένων των ισχυρισμών του ότι υπήρξε απάτη στις επόμενες προεδρικές εκλογές το επόμενο έτος. Ο Λευκός Οίκος συζήτησε επίσης αυτό; Είναι αυτό που αφορά αυτή τη διοίκηση, ότι η δημοκρατία στο επίκεντρο της εξωτερικής πολιτικής επίσης;

Jen Psaki: ( 45:30 )
Λοιπόν, σίγουρα σε οποιαδήποτε συνάντηση ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας και οι εκπρόσωποι υψηλού επιπέδου από τις Ηνωμένες Πολιτείες θα υποστήριζαν τη δημοκρατία, τις ελεύθερες εκλογές, τις ελεύθερες και δίκαιες εκλογές σε όλο τον κόσμο. Θα ήθελα να σημειώσω την αλλαγή του κλίματος ως έναν άλλο κόσμο, όπως και εμείς, οι μεγαλύτεροι παραδεκτές, σίγουρα η κλιματική αλλαγή, η αποψίλωση των δασών είναι πάντα μέρος των θεμάτων συνομιλίας. Μπορώ να δω, Ρακέλ, αν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες που μπορούμε να σας παρέχουμε επίσης άμεσα. Προχώρα, Σέλμπι.

Raquel: ( 45:57 )
Ευχαριστώ.

Shelby: ( 45:57 )
Ευχαριστώ, Jen. Iθελα να ρωτήσω, πριν από λίγο, αναφέρθηκε ότι τα συστατικά έκτακτης ανάγκης που δημιουργήθηκαν για μετανάστες θετικούς στον COVID στο McAllen επεκτάθηκαν εν μία νυκτί και χρησιμοποιούνται μόνο οι πόροι και το ανθρώπινο δυναμικό του McAllen στην πόλη. Συνεπώς, η διοίκηση έχει έρθει σε επαφή με αξιωματούχους στο McAllen του Τέξας σχετικά με αυτήν την κατάσταση και πρόκειται η κυβέρνηση να βοηθήσει στην παροχή βοήθειας;

Jen Psaki: ( 46:23 )
Λοιπόν, νομίζω ότι ένα μέρος, σίγουρα πιστεύω ότι έχουμε έρθει σε επαφή μέσω του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας και η εγκατάσταση αυτής της εγκατάστασης έχει σκοπό να διασφαλίσει ότι λαμβάνουμε μέτρα για την απομόνωση και τον μετριασμό οποιαδήποτε εξάπλωση του COVID. Και έχουμε θεσπίσει μέτρα για να διατηρήσουμε ότι κάθε μετανάστης που παραλαμβάνεται από το συνοριακό περιπολικό λαμβάνει ΜΑΠ. Απαιτείται να φορούν μάσκα. Εάν εμφανίσουν σημάδια ασθένειας, παραπέμπονται σε τοπικά συστήματα υγείας για κατάλληλο κατάλληλο έλεγχο. Αυτό λοιπόν είναι μέρος των βημάτων που κάνουμε, ως κυβέρνηση, που σίγουρα κάνουμε. Μπορώ να ελέγξω και να δω, ή θα σας έδειχνα στο Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας σε οποιαδήποτε.

Σέλμπι: ( 47:01 )
[ακουστό 00:47:01].

Jen Psaki: ( 47:01 )
Το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας θα ήταν η καλύτερη οντότητα για να μιλήσουμε για οποιαδήποτε πρόσθετη βοήθεια ή οποιαδήποτε νέα βοήθεια παρέχουμε. Προχώρα.

Ομιλητής 22: ( 47:09 ) θελα
να το επαναφέρω στο κρυπτονόμισμα. Έτσι, ορισμένοι από τη βιομηχανία έχουν πει ότι η τροποποίηση Portman Warner Sinema περιλαμβάνει γλώσσα που θα μπορούσε να ευνοήσει το Bitcoin έναντι άλλων κρυπτονομισμάτων. Μπορείς να το αντιμετωπίσεις; Και αν καταλήξει σε αυτό, η διοίκηση θα ήταν πρόθυμη να δεχτεί την τροπολογία του Wyden στο ευρύτερο πακέτο;

Jen Psaki: ( 47:27 )
Λοιπόν, νομίζω ότι ο στόχος μας εδώ είναι να υποστηρίξουμε και να ψηφίσουμε ένα πακέτο υποδομών σε νόμο. Πιστεύουμε ότι αυτές οι διαπραγματεύσεις και συζητήσεις για αυτό το ζήτημα και άλλες έχουν γίνει με καλή πίστη. Και είμαστε πολύ ευγνώμονες στον Πρόεδρο Wyden για την ηγεσία του που πίεσε τη Γερουσία να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα. Όπως σημείωσα λίγο νωρίτερα, ήμασταν ευχαριστημένοι με την πρόοδο που οδήγησε σε έναν συμβιβασμό, που χρηματοδοτήθηκε από τους γερουσιαστές Warner, Portman και Sinema για την προώθηση του πακέτου υποδομής των δύο κομμάτων και την αποσαφήνιση του μέτρου για τη μείωση της φοροδιαφυγής. Φυσικά, θα παρακολουθούμε στενά και θα είμαστε σε στενή επαφή καθώς οι συζητήσεις συνεχίζονται. Τζος, εσύ είσαι;

Josh: ( 48:04 )
Είναι.

Jen Psaki: ( 48:05 )
Πώς είσαι;

Josh: ( 48:06 )
Πολύ καλά.

Jen Psaki: ( 48:06 )
Καλό. Δεν σήκωσες το χέρι σου, αλλά δεν σε είχα δει ακόμα εδώ, οπότε είμαι απλά, είναι Παρασκευή. Έχετε μια ερώτηση;

Josh: ( 48:11 )
Σίγουρα. Γιατί όχι? Έτσι, η διοίκηση ζητά από το Υπουργείο Δικαιοσύνης να υπερασπιστεί το νέο μορατόριουμ εξώσεων. Δεδομένου ότι ο πρόεδρος μίλησε πολύ ανοιχτά για το γεγονός ότι δεν ήταν καν σίγουρος για το αν πέρασε το συνταγματικό ψήφισμα και ότι ορισμένοι από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες με τους οποίους έχει συμβουλευτεί πιστεύουν ότι δεν το κάνει, δεν τους βάζει σε πολύ δύσκολη θέση ζητώντας από το Υπουργείο Δικαιοσύνης να υπερασπιστεί κάτι που ο ίδιος ο πρόεδρος δεν πιστεύει απαραίτητα ότι είναι νόμιμο;

Jen Psaki: ( 48:38 )
Λοιπόν, ο πρόεδρος δεν θα υποστήριζε να προχωρήσει με αυτό το τροποποιημένο μορατόριουμ αν δεν ένιωθε άνετα και σίγουρος για τη νομική υποστήριξη. Πιστεύουμε ότι πρόκειται για σωστή χρήση νόμιμης αρχής για την προστασία της δημόσιας υγείας και το Ανώτατο Δικαστήριο δεν έχει αποφασίσει διαφορετικά. Προφανώς δεν ελέγχουμε τα δικαστήρια, αλλά ζητήσαμε, η νομική μας ομάδα, θα έπρεπε να πω, ζητήσαμε από το CDC, το Υπουργείο Δικαιοσύνης και άλλους να εξετάσουν ποιες επιλογές θα υπήρχαν. Αυτό διαφέρει από το εθνικό μορατόριουμ γιατί είναι πιο περιορισμένο. Επικεντρώνεται στις περιοχές που πλήττονται περισσότερο από τον COVID. Και είναι μια βραχυπρόθεσμη παράταση. Κατανοήστε ότι θα υπάρξει δουλειά στα δικαστήρια, αλλά σίγουρα υποστηρίζουμε και υποστηρίζουμε την παράταση. Προχώρα, μέχρι πίσω. Yahoo. Απλά θα σε κρατήσω, Yahoo. Προχώρα.

Yahoo: ( 49:32 )
Δεν πειράζει . Έχετε μιλήσει πολύ για τον Ron DeSantis και τον Greg Abbott αυτήν την εβδομάδα, οι οποίοι είναι οι δύο ή τρεις Ρεπουμπλικανοί κυβερνήτες που έχουν τα πράγματα σωστά στη θέα του Λευκού Οίκου αυτή τη στιγμή για τον COVID;

Jen Psaki: ( 49:44 )
Υπάρχει ένας αριθμός. Μιλήσαμε για την Asa Hutchinson, η οποία έχει κάνει πολλά βήματα. Μιλήσαμε επίσης για τον Κυβερνήτη Χόγκαν στο Μέριλαντ. Μίλησα για αυτόν νωρίτερα σήμερα. Έχω μιλήσει για τον κυβερνήτη της Μασαχουσέτης και έχω πει αρκετές φορές ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κυβερνητών, Ρεπουμπλικανών κυβερνητών, κάνουν ακριβώς το σωστό. Βάζουν τη δημόσια υγεία, βάζουν πρώτα τις πολιτικές και σώζουν ζωές στη διαδικασία. Και έχουμε δει σε μια σειρά από αυτές τις πολιτείες όπου έχουν κάνει αυτά τα βήματα, τα ποσοστά μειώνονται στην πραγματικότητα επειδή έχει αντίκτυπο. Αυτό λοιπόν είναι θετικό σημάδι. Αυτό δεν είναι πολιτικό για εμάς. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε βήματα, να συνεργαζόμαστε με κυβερνήτες, ηγέτες όλων των πολιτικών τάξεων, προκειμένου να αποτρέψουμε, να τερματίσουμε την πανδημία.

Yahoo: ( 50:26 )
Ευχαριστώ, Jen.

Jen Psaki: ( 50:26 )
Ευχαριστώ, όλους. [διασταύρωση 00:50:28] Ω. Έχω ένα ακόμη άτομο. Συγγνώμη. Προχώρα. Γεια.

Vanessa Tyler: ( 50:31 )
Γεια. Γεια σου Τζεν. Είναι η Vanessa Tyler από το Black Information Network. Wantedθελα να σας ρωτήσω για τα δικαιώματα ψήφου. Αυτό είναι ένα μεγάλο μέλημα για τους ακροατές του Black Information Network. Θα καταστήσει ο πρόεδρος τα δικαιώματα ψήφου μία από αυτές τις εξαιρέσεις φιλμπάστερ; Και επίσης ήθελα να μάθω ποιο είναι το μήνυμά του στους ανθρώπους που κουράστηκαν πραγματικά να περιμένουν. Η υπομονή τους εξαντλείται για πολλά θέματα της ημερήσιας διάταξης, όπως τα δικαιώματα ψήφου, όπως ο νόμος του George Floyd Justice and Policing Act.

Jen Psaki: ( 51:04 )
Θα έλεγα ότι το μήνυμά του είναι πρώτα ότι είναι μαζί σας. Και ότι έχει κουραστεί επίσης να περιμένει. Πιστεύει ότι τα δικαιώματα ψήφου είναι θεμελιώδες δικαίωμα. Θα είναι ένας αγώνας για την προεδρία του και θα ήθελε πολύ να υπογράψει νομοθεσία για τα δικαιώματα ψήφου και τον νόμο του George Floyd για τη δικαιοσύνη και την αστυνόμευση. Επίσης, θα έλεγα ότι δεν περιμένει να συμβεί αυτό για να αναλάβει δράση. Υπέγραψε ένα ιστορικό εκτελεστικό διάταγμα που έγινε νόμιμο κατά τη διάρκεια αυτών των πρώτων εβδομάδων στην εξουσία για τη θέσπιση πρόσθετων προστασιών. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης του έχει διπλασιάσει τη χρηματοδότηση και τις προσπάθειές του για να διασφαλίσει ότι υποστηρίζουν τις διαφορές σε όλη τη χώρα. Και τους έχουμε δει ήδη να αναλαμβάνουν δράση. Και συνέχισε και ζήτησε από τον αντιπρόεδρο να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας. Ο αγώνας λοιπόν συνεχίζεται. Είναι σε εξέλιξη και σίγουρα παραμένει προτεραιότητα για αυτόν και την προεδρία του.

Vanessa Tyler: ( 51:53 )
Μπορώ να συνεχίσω;

Jen Psaki: ( 51:54 )
Προχώρα.

Βανέσα Τάιλερ: ( 51:56 )
Θα πιέσει να καταστεί μία από εκείνες τις εξαιρέσεις που έχουν τεκμηριωθεί με φιλί και ψήφο;

Τζεν akiάκι: ( 52:03 ) Οι φιλίβερ
, φυσικά, ένα νομοθετικό εργαλείο της Γερουσίας, όχι ένα εργαλείο που ελέγχεται από τον πρόεδρο. Δεν έχει αλλάξει θέση σχετικά με αυτό, αλλά είναι πρόθυμος να υπογράψει ένα νομοσχέδιο. Γίνονται συζητήσεις σχετικά με αυτό. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα υπάρξει πρόοδος και θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον Λευκό Οίκο, τον άμβωνα του νταή, και φυσικά ο αντιπρόεδρος θα ηγηθεί αυτής της προσπάθειας προχωρώντας. Ευχαριστώ πολύ. Χάρηκα για την γνωριμία.

Βανέσα Τάιλερ: ( 52:25 )
Εντάξει. Ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 52:28 )
[crosstalk 00:52:28] κλείστε το. Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

Ομάδα: ( 52:30 )
Ευχαριστώ.

Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο για μεταγραφή, λεζάντες και υπότιτλους.