26 Αυγούστου 2021
Ομιλία του Τζο Μπάιντεν μετά την επίθεση στο αεροδρόμιο της Καμπούλ σκοτώνει αμερικανικά στρατεύματα: Μεταγραφή
Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν απευθύνθηκε στο έθνος αφού 12 αμερικανικά στρατεύματα και δεκάδες Αφγανοί σκοτώθηκαν σε επίθεση στο αεροδρόμιο της Καμπούλ στο Αφγανιστάν στις 26 Αυγούστου 2021. Ο Μπάιντεν προειδοποίησε τους επιτιθέμενους: «Θα σας κυνηγήσουμε και θα σας πληρώσουμε». Διαβάστε το αντίγραφο της ομιλίας εδώ.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο για μεταγραφή, λεζάντες και υπότιτλους.
Joe Biden: ( 09:57 )
Δύσκολη μέρα.
Joe Biden: ( 10:02 )
Σήμερα το βράδυ στην Καμπούλ, όπως όλοι γνωρίζετε, τρομοκράτες επιτέθηκαν για τους οποίους μιλούσαμε και ανησυχούσαν, ότι η κοινότητα των πληροφοριών είχε αναλάβει επίθεση από μια ομάδα γνωστή ως ISIS-K τη ζωή των Αμερικανών στρατιωτικών που φρουρούσαν στο αεροδρόμιο και τραυμάτισαν αρκετούς άλλους σοβαρά. Τραυματίστηκαν επίσης πολλοί πολίτες και πολίτες σκοτώθηκαν επίσης. Συνεργάστηκα όλη μέρα σε συνεχή επαφή με τους στρατιωτικούς διοικητές εδώ στην Ουάσινγκτον, το Πεντάγωνο, καθώς και στο Αφγανιστάν και τη Ντόχα. Και, οι διοικητές μου εδώ, στην Ουάσινγκτον, ασχολήθηκαν με αυτό με μεγάλη λεπτομέρεια και είχατε την ευκαιρία να μιλήσετε σε κάποιους μέχρι τώρα.
Τζο Μπάιντεν: ( 11:11 )
Η κατάσταση επί τόπου εξελίσσεται ακόμα και ενημερώνομαι συνεχώς. Αυτοί οι Αμερικανοί στρατιώτες που έδωσαν τη ζωή τους, είναι μια λέξη που χρησιμοποιείται υπερβολικά, αλλά εδώ είναι απολύτως κατάλληλο, ήταν ήρωες. Herρωες που έχουν εμπλακεί σε μια επικίνδυνη, ανιδιοτελή αποστολή για να σώσουν τις ζωές των άλλων. Ταν μέρος μιας προσπάθειας αεροπορικής μεταφοράς και εκκένωσης σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη στην ιστορία με περισσότερους από 100.000 Αμερικανούς πολίτες, Αμερικανούς εταίρους, Αφγανούς που μας βοήθησαν και άλλους να διασφαλίσουν τις τελευταίες 11 ημέρες. Μόλις τις τελευταίες 12 ώρες περίπου, άλλες 7.000 έχουν βγει. Ταν μέρος του πιο τολμηρού, ικανότερου και πιο ανιδιοτελούς στρατού στην επιφάνεια της γης και είναι μέρος απλώς αυτού που ονομάζω τη ραχοκοκαλιά της Αμερικής. Είναι η σπονδυλική στήλη της Αμερικής, ό, τι καλύτερο έχει να προσφέρει η χώρα. Jill και εγώ, η καρδιά μας πονάει, όπως είμαι σίγουρος ότι το κάνετε και εσείς όλοι,
Joe Biden: ( 12:43 )
Όντας ο πατέρας ενός ταγματάρχη του στρατού που υπηρέτησε για ένα χρόνο στο Ιράκ και πριν από αυτό ήταν στο Κοσσυφοπέδιο ως αμερικανός εισαγγελέας για το μεγαλύτερο μέρος των έξι μηνών εν μέσω πολέμου, όταν ήρθε σπίτι μετά από ένα χρόνο στο Ιράκ διαγνώστηκε όπως πολλοί, πολλοί που επέστρεφαν σπίτι με έναν επιθετικό και θανατηφόρο καρκίνο του εγκεφάλου και χάσαμε. Έχουμε κάποια αίσθηση, όπως πολλοί από εσάς, για το τι νιώθουν σήμερα οι οικογένειες αυτών των γενναίων ηρώων. Έχετε αυτή την αίσθηση σαν να σας ρουφούν μια μαύρη τρύπα στη μέση του στήθους σας. Δεν υπάρχει διέξοδος. Η καρδιά μου πονάει για εσάς, αλλά το ξέρω, έχουμε μια συνεχή υποχρέωση, μια ιερή υποχρέωση προς όλους εσάς, τις οικογένειες αυτών των ηρώων.
Joe Biden: ( 13:49 )
Αυτή η υποχρέωση δεν είναι προσωρινή, διαρκεί για πάντα. Οι ζωές που χάσαμε ήταν ζωές που δόθηκαν στην υπηρεσία της ελευθερίας, στην υπηρεσία της ασφάλειας, στην υπηρεσία των άλλων, στην υπηρεσία της Αμερικής. Όπως οι αδελφοί και οι αδελφές τους που έχασαν τη ζωή τους υπερασπιζόμενοι το όραμά μας και τις αξίες μας και τον αγώνα κατά της τρομοκρατίας, οι πεσόντες σήμερα ανήκουν σε μια μεγάλη ευγενή παρέα Αμερικανών ηρώων. Για όσους πραγματοποίησαν αυτήν την επίθεση, καθώς και για όποιον θέλει στην Αμερική να κάνει κακό, να το γνωρίζουν, δεν θα το συγχωρήσουμε, δεν θα το ξεχάσουμε. Θα σε κυνηγήσουμε και θα σε βάλουμε να πληρώσεις.
Τζο Μπάιντεν: ( 14:48 )
Θα υπερασπιστώ τα συμφέροντά μας και τους ανθρώπους μας με κάθε μέτρο κατά την εντολή μου. Τις τελευταίες εβδομάδες, ξέρω ότι πολλοί από εσάς έχετε βαρεθεί να με ακούτε να το λέω, έχουμε ενημερωθεί από την κοινότητά μας ότι το ISIS-K, ένας εχθρός, οι Ταλιμπάν, άνθρωποι που ήταν ελεύθεροι όταν ήταν από αυτούς ανοίγουν οι φυλακές, σχεδιάζει ένα σύνθετο σύνολο επιθέσεων κατά του προσωπικού των Ηνωμένων Πολιτειών και άλλων. Αυτός είναι ο λόγος που από την αρχή είπα επανειλημμένα ότι αυτή η αποστολή ήταν εξαιρετικά επικίνδυνη και γιατί ήμουν τόσο αποφασισμένος να περιορίσω τη διάρκεια αυτής της αποστολής. Όπως είπε ο στρατηγός McKenzie, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σχεδιάστηκε η αποστολή μας ... Αυτός είναι ο τρόπος που σχεδιάστηκε για να λειτουργεί, να λειτουργεί κάτω από έντονο στρες και επίθεση, το γνωρίζουμε από την αρχή. Και καθώς ήμουν σε συνεχή επαφή με τους ανώτερους στρατιωτικούς μας ηγέτες, και εννοώ σταθερή, όλο το εικοσιτετράωρο,
Joe Biden: ( 16:14 )
Δεν θα μας αποθαρρύνουν οι τρομοκράτες. Δεν θα τους αφήσουμε να σταματήσουν την αποστολή μας. Θα συνεχίσουμε την εκκένωση. Έχω διατάξει επίσης τους διοικητές μου να αναπτύξουν επιχειρησιακά σχέδια για να χτυπήσουν περιουσιακά στοιχεία, ηγεσία και εγκαταστάσεις του ISIS-K. Θα απαντήσουμε με δύναμη και ακρίβεια την ώρα μας, στον τόπο που επιλέγουμε και μια στιγμή της επιλογής μας. Να τι πρέπει να γνωρίζετε. Αυτοί οι τρομοκράτες του ISIS δεν θα κερδίσουν. Θα σώσουμε τους Αμερικανούς εκεί μέσα. Θα βγάλουμε τους Αφγανούς συμμάχους μας και η αποστολή μας θα συνεχιστεί. Η Αμερική δεν θα τρομοκρατηθεί και έχω την απόλυτη εμπιστοσύνη στα γενναία μέλη της υπηρεσίας μας που συνεχίζουν να εκτελούν αυτήν την αποστολή με θάρρος και τιμή για να σώσουν ζωές και να βγάλουν από το Αφγανιστάν τους Αμερικανούς, τους εταίρους μας, τους Αφγανούς συμμάχους μας.
Τζο Μπάιντεν: ( 17:08 )
Κάθε μέρα που μιλούσα με τους διοικητές μας, τους ρωτώ τι χρειάζονται, τι περισσότερο χρειάζονται, αν μη τι άλλο, για να κάνουν τη δουλειά. Όπως θα σας πουν, ικανοποίησα κάθε αίτημα, τους επανέλαβα σήμερα σε τρεις περιπτώσεις ότι θα πρέπει να κάνουν τα μέγιστα απαραίτητα μέτρα για να προστατεύσουν τις δυνάμεις μας στο έδαφος στην Καμπούλ, και θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον υπουργό Άμυνας και τη στρατιωτική ηγεσία στο Πεντάγωνο και όλους τους διοικητές στο πεδίο. Υπήρξε πλήρης ομοφωνία από κάθε διοικητή για τους στόχους αυτής της αποστολής και τον καλύτερο τρόπο επίτευξης αυτών των στόχων. Όσοι έχουν υπηρετήσει στους αιώνες έχουν αντλήσει έμπνευση από το Βιβλίο του Ησαΐα. Όταν ο Κύριος λέει: «Ποιον να στείλω; Ποιος θα πάει για εμάς; » Ο αμερικανικός στρατός απαντά εδώ και πολύ καιρό, εδώ είμαι Κύριε, στείλε μου. Εδώ είμαι, στείλε μου. Κάθε μία από αυτές τις γυναίκες και άνδρες των ενόπλων δυνάμεών μας είναι οι κληρονόμοι αυτής της παράδοσης της θυσίας και του εθελοντισμού για να βάλουν τον εαυτό τους σε κίνδυνο, διακινδυνεύοντας τα πάντα, όχι για δόξα, μη κερδοσκοπικό, αλλά για να υπερασπιστούν αυτό που αγαπάμε και άτομα που αγαπάμε και σας ζητώ να συμμετάσχετε τώρα σε μια στιγμή σιωπής για όλους εκείνους με στολή και χωρίς στολή, στρατιωτικούς και πολίτες, που έδωσαν το τελευταίο πλήρες μέτρο αφοσίωσης. Σας ευχαριστώ και ο Θεός να σας ευλογεί όλους, και ο Θεός να προστατεύει αυτά τα στρατεύματα και όλους όσους στέκονται άγρυπνοι για την Αμερική. Έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε και είναι στις δυνατότητές μας να το κάνουμε. Απλώς πρέπει να παραμείνουμε σταθεροί, σταθεροί. Θα ολοκληρώσουμε την αποστολή μας και θα συνεχίσουμε αφού αποσυρθούν τα στρατεύματά μας για να βρούμε μέσα με τα οποία μπορούμε να βρούμε κάθε Αμερικανό που επιθυμεί να φύγει από το Αφγανιστάν. Θα τα βρούμε και θα τα βγάλουμε. Κυρίες και κύριοι, μου έδωσαν μια λίστα εδώ. Το πρώτο άτομο που μου δόθηκε η εντολή να καλέσω ήταν η Kelly O'Donnell του NBC.
Kelly O'Donnell: ( 20:01 )
Είπατε ότι η αποχώρηση από το Αφγανιστάν είναι στην εθνική
Kelly O'Donnell: ( 20:03 )
… είπατε ότι η αποχώρηση από το Αφγανιστάν είναι προς το εθνικό συμφέρον των Ηνωμένων Πολιτειών. Μετά τη σημερινή επίθεση, πιστεύετε ότι θα εξουσιοδοτήσετε επιπλέον δυνάμεις να απαντήσουν σε αυτήν την επίθεση στο Αφγανιστάν; Και είστε διατεθειμένοι να προσθέσετε επιπλέον δυνάμεις για την προστασία εκείνων των Αμερικανών που παραμένουν στο έδαφος, πραγματοποιώντας την επιχείρηση εκκένωσης;
Τζο Μπάιντεν: ( 20:23 )
Έχω δώσει οδηγίες στον στρατό, ό, τι χρειάζονται, αν χρειαστούν επιπλέον δύναμη, θα το χορηγήσω. Αλλά οι στρατιωτικοί από τον πρόεδρο των κοινών αρχηγών, τους διοικητές στο πεδίο έχουν έρθει σε επαφή μαζί μου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, συνήθως με επιστολή, λέγοντας ότι εγγράφονται στην αποστολή όπως έχει σχεδιαστεί, για να απομακρύνουν όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα μέσα στο χρονικό διάστημα που παραχωρείται. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος που πιστεύουν ότι θα βγάλουν όσο το δυνατόν περισσότερους Αμερικανούς και άλλους. Όσον αφορά την εξεύρεση, τον εντοπισμό των ηγετών του ISIS που το διέταξαν, έχουμε κάποιο λόγο να πιστεύουμε ότι γνωρίζουμε ποιοι είναι, όχι σίγουροι και θα βρούμε τρόπους που θα επιλέξουμε χωρίς μεγάλες στρατιωτικές επιχειρήσεις για να τους πάρουμε όπου κι αν βρίσκονται. Trevor από το Reuters.
Trevor: ( 21:38 )
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Υπήρξε κάποια κριτική, ακόμη και από άτομα του κόμματός σας, σχετικά με την εξάρτηση από τους Ταλιμπάν για να εξασφαλίσουν την περίμετρο του αεροδρομίου. Πιστεύετε ότι έγινε κάποιο λάθος σε αυτό το θέμα;
Τζο Μπάιντεν: ( 21:55 )
Όχι, δεν το κάνω. Κοιτάξτε, νομίζω ότι ο στρατηγός ΜακΚένζι χειρίστηκε πολύ καλά αυτήν την ερώτηση. Το γεγονός είναι ότι βρισκόμαστε σε μια κατάσταση, κληρονομήσαμε την κατάσταση, ιδιαίτερα αφού, όπως όλοι γνωρίζουμε, ότι ο αφγανικός στρατός κατέρρευσε πριν από 11 ημέρες, ότι είναι προς το συμφέρον, όπως είπε ο Μακένζι, προς το συμφέρον του τους Ταλιμπάν, ότι στην πραγματικότητα, το ISIS K δεν κάνει μεταστάσεις πέρα από αυτό που είναι. Νούμερο ένα. Και το νούμερο δύο, είναι προς το συμφέρον τους να είμαστε σε θέση να φύγουμε εγκαίρως, στο στόχο. Ως συνέπεια αυτού, τα κυριότερα πράγματα που τους ζητήσαμε, μετακίνηση προς τα πίσω περιμετρικά, δίνοντας περισσότερο χώρο μεταξύ του τοίχου, απαγόρευση εισόδου οχημάτων κ.λπ., αναζήτηση ανθρώπων που περνούν, δεν είναι αυτό που θα λέγατε αυστηρά διοικούμενη επιχείρηση με σύνταξη όπως ο στρατός των ΗΠΑ. Αλλά ενεργούν για το συμφέρον τους, το συμφέρον τους. Και έτσι σε γενικές γραμμές, και έκανα την ίδια ερώτηση στον στρατό επί τόπου, είτε είναι χρήσιμη άσκηση είτε όχι, κανείς δεν τους εμπιστεύεται. Απλώς υπολογίζουμε στο προσωπικό τους συμφέρον για να συνεχίσουν να δημιουργούν τις δραστηριότητές τους.
Joe Biden: ( 23:49 )
Και είναι προς το δικό τους συμφέρον να φύγουμε όταν είπαμε και να βγάλουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Όπως είπα, ακόμη και εν μέσω όλων αυτών που συνέβησαν σήμερα, πάνω από 7.000 άνθρωποι έχουμε ξεφύγει, πάνω από 5.000 Αμερικανοί. Δεν είναι λοιπόν θέμα εμπιστοσύνης, είναι θέμα αμοιβαίου συμφέροντος. Αλλά δεν υπάρχει καμία απόδειξη μέχρι στιγμής ότι μου δόθηκε ως συνέπεια κανένας από τους διοικητές μας στο πεδίο ότι υπήρξε συμπαιγνία μεταξύ των Ταλιμπάν και του ISIS στην εκτέλεση αυτού που συνέβη σήμερα, τόσο μπροστά από το ξενοδοχείο όσο και τι αναμένεται να συνεχιστεί και σήμερα. Amir, Associated Press.
Amir: ( 24:55 )
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Μιλήσατε, πάλι, δυναμικά για τον δικό σας γιο και το βάρος αυτών των αποφάσεων. Έχοντας αυτό κατά νου, και επίσης αυτό που είπατε, ότι όσο περισσότερο μένουμε, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να υπάρξει μια σημαντική επίθεση, πώς ζυγίζετε να μείνετε έστω και μια μέρα, λαμβάνοντας υπόψη τι συνέβη;
Τζο Μπάιντεν: ( 25:22 )
Επειδή πιστεύω ότι έχει σημασία αυτό που λέει η Αμερική, αυτό που λέμε ότι θα κάνουμε στο πλαίσιο στο οποίο λέμε ότι θα το κάνουμε, ότι θα το κάνουμε, εκτός εάν αλλάξει κάτι εξαιρετικό. Υπάρχουν επιπλέον Αμερικανοί πολίτες. Υπάρχουν επιπλέον κάτοχοι πράσινης κάρτας. Υπάρχει επιπλέον προσωπικό των συμμάχων μας. Υπάρχουν επιπλέον κάτοχοι κάρτας SIV. Υπάρχουν επιπλέον Αφγανοί που βοήθησαν. Και υπάρχουν επιπλέον ομάδες ατόμων που έχουν επικοινωνήσει μαζί μας από ομάδες γυναικών έως ΜΚΟ και άλλες που έχουν δηλώσει ρητά ότι θέλουν να βγουν και έχουν συγκεντρωθεί, υπό ορισμένες συνθήκες, σε ομάδες, σε λεωφορεία και άλλα μέσα. Αυτό εξακολουθεί να παρουσιάζει την ευκαιρία για τις επόμενες αρκετές ημέρες, από τώρα έως τις 31, για να μπορέσουμε να τους βγάλουμε. Και ο στρατός μας και πιστεύω στο βαθμό που μπορούμε να το κάνουμε αυτό, γνωρίζοντας την απειλή,
Joe Biden: ( 26:56 )
Νομίζω ότι έχουν δίκιο. Νομίζω ότι έχουν δίκιο. Και μετά από αυτό, θα βρεθούμε σε μια κατάσταση όπου θα υπάρχουν, πιστεύω, πολλές ευκαιρίες για να συνεχίσουμε να παρέχουμε πρόσβαση σε επιπλέον άτομα για να φύγουν από το Αφγανιστάν, είτε μέσω των μέσων που παρέχουμε είτε παρέχονται μέσω της συνεργασίας με τους Ταλιμπάν. Δεν είναι καλά παιδιά, οι Ταλιμπάν. Δεν το προτείνουμε καθόλου. Έχουν όμως έντονα ενδιαφέροντα. Όπως πολλοί από εσάς έχετε αναφέρει, θα ήθελαν πολύ να καταλάβουν πώς να κρατήσουν το αεροδρόμιο ανοιχτό. Δεν έχουν την ικανότητα να το κάνουν. Προσπαθούν πολύ να καταλάβουν εάν μπορούν ή όχι να διατηρήσουν το τμήμα της οικονομίας που δεν έχει γίνει ισχυρή, αλλά θεμελιωδώς διαφορετική από ό, τι ήταν.
Joe Biden: ( 28:07 )
Και έτσι υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους έχουν φτάσει, όχι μόνο σε εμάς, αλλά σε άλλους για το γιατί θα συνεχίσει προς το συμφέρον τους να αποκτήσουν περισσότερο από το προσωπικό που θέλουμε να απομακρυνθεί , μπορούμε να τα εντοπίσουμε. Τώρα, δεν έχουν απομείνει πολλοί που μπορούμε να εκτιμήσουμε ότι θέλουν να βγουν. Υπάρχουν μερικοί Αμερικανοί που έχουμε εντοπίσει και επικοινωνήσαμε, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, όχι όλοι, που δεν θέλουν να φύγουν επειδή είναι διπλοί υπήκοοι. Έχουν εκτεταμένες οικογένειες κ.λπ. Και υπάρχουν άλλοι που ψάχνουν την ώρα. Γι 'αυτό συνεχίζουμε. Θα κάνω μερικές ακόμη ερωτήσεις. Εσείς, κύριε.
Ομιλητής 3: ( 28:59 ) wantedθελα
να σας ρωτήσω, λέτε ότι αυτό που λέει η Αμερική έχει σημασία. Τι λέτε στους Αφγανούς που βοήθησαν στρατεύματα που ενδέχεται να μην μπορούν να βγουν μέχρι τις 31 Αυγούστου;
Joe Biden: ( 29:12 )
Λέω ότι θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να σας βγάλουμε. Μετράει. Κοίτα, δεν γνωρίζω καμία σύγκρουση ως σπουδαστής της ιστορίας, καμία σύγκρουση όπου όταν τελείωνε ένας πόλεμος, η μία πλευρά ήταν σε θέση να εγγυηθεί ότι όλοι όσοι ήθελαν να εξαχθούν από τη χώρα αυτή θα φύγουν. Και σκεφτείτε το, παιδιά. Νομίζω ότι είναι σημαντικό για ... Ξέρω ότι ο Αμερικανός λαός το παίρνει αυτό στο έντερο. Υπάρχουν, θα υποστήριζα, εκατομμύρια Αφγανοί πολίτες που δεν είναι Ταλιμπάν, οι οποίοι δεν συνεργάστηκαν ενεργά μαζί μας ως SIVs, οι οποίοι έχουν
Joe Biden: ( 30:03 )
… μαζί μας ως SIVs, οι οποίοι, αν τους δοθεί η ευκαιρία, θα επέβαιναν αύριο στο αεροπλάνο. Ακούγεται γελοίο. Αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων σε τέτοιες κοινότητες θέλουν να έρθουν στην Αμερική έχοντας μια επιλογή. Επομένως, η εξαγωγή κάθε ατόμου δεν μπορεί να είναι εγγυημένη από κανέναν, επειδή υπάρχει μια αποφασιστικότητα για όλους όσους θέλουν επίσης να φύγουν. Σε κάθε περίπτωση, είναι μια διαδικασία. Σας έδειχνα πραγματικά, κύριε.
Ομιλητής 4: ( 30:34 )
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Υπάρχουν αναφορές ότι Αμερικανοί αξιωματούχοι έδωσαν στους Ταλιμπάν ονόματα Αμερικανών και Αφγανών αξιωματούχων για απομάκρυνση. Το γνωρίζατε; Έγινε αυτό; Και τότε, κύριε, απορρίψατε προσωπικά μια σύσταση να κρατηθεί ή να ανακαταληφθεί η αεροπορική βάση του Μπαγκράμ;
Joe Biden: ( 30:55 ) Να
τι έχω κάνει. Ας απαντήσουμε πρώτα στην τελευταία ερώτηση. Όσον αφορά τις τακτικές ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο εκκένωσης ή πολέμου, συγκεντρώνω όλο το σημαντικό στρατιωτικό προσωπικό που βρίσκεται στο Αφγανιστάν, τους διοικητές, καθώς και το Πεντάγωνο και ζητώ την καλύτερη στρατιωτική τους κρίση. Ποιος θα ήταν ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την εκπλήρωση της αποστολής; Συμπέραναν, στρατιωτικά, ότι το Μπαγκράμ δεν είχε μεγάλη προστιθέμενη αξία, ότι ήταν πολύ πιο σοφό να επικεντρωθούμε στην Καμπούλ. Και έτσι ακολούθησα αυτήν τη σύσταση. Όσον αφορά, υπάρχουν ορισμένες περιστάσεις όπου έχουμε λάβει πληροφορίες, και πολύ ειλικρινά, μερικές φορές από μερικούς από εσάς που λέτε ότι γνωρίζετε μια τέτοια ομάδα ανθρώπων που προσπαθούν να βγουν και βρίσκονται σε λεωφορείο, μετακομίζω από άλλους ανθρώπους και αυτή είναι η τοποθεσία τους.
Τζο Μπάιντεν: ( 32:10 )
Και υπήρξαν περιπτώσεις που ο στρατός μας επικοινώνησε με τους στρατιωτικούς ομολόγους τους στους Ταλιμπάν και είπε, για παράδειγμα, «Αυτό το λεωφορείο έρχεται με X αριθμό ατόμων που αποτελείται από την ακόλουθη ομάδα ατόμων. Θέλουμε να αφήσετε αυτό το λεωφορείο ή αυτήν την ομάδα ». Έτσι, ναι, έχουν υπάρξει τέτοιες περιπτώσεις. Και από όσο γνωρίζω, σε αυτές τις περιπτώσεις, το μεγαλύτερο μέρος αυτού έχει συμβεί, έχουν περάσει. Αλλά δεν μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι υπήρξε πράγματι μια λίστα με ονόματα. Μπορεί να υπήρχε, αλλά δεν γνωρίζω καμία περίσταση. Δεν σημαίνει ότι δεν υπήρχε αυτό, «Εδώ είναι τα ονόματα 12 ατόμων. Ερχονται. Αφήστε τους να περάσουν ». Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να έχει συμβεί. Θα κάνω μια ακόμη ερώτηση. Περίμενε, περίμενε, περίμενε, περίμενε. Επιτρέψτε μου να πάρω μια ερώτηση από τον πιο ενδιαφέροντα τύπο που γνωρίζω στον Τύπο.
Ομιλητής 5: ( 33:07 )
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Joe Biden: ( 33:08 )
Αυτό είσαι εσύ.
Ομιλητής 5: ( 33:09 )
Κύριε Πρόεδρε, δεν είχε σκοτωθεί Αμερικανός στρατιώτης σε μάχες στο Αφγανιστάν από τον Φεβρουάριο του 2020. Θέσατε προθεσμία, αποσύρατε στρατεύματα, στείλατε στρατεύματα πίσω και τώρα 12 πεζοναύτες είναι νεκροί. Είπες ότι το χρήμα σταματά μαζί σου. Έχετε καμία ευθύνη για τον τρόπο που έχουν εξελιχθεί τα πράγματα τις τελευταίες δύο εβδομάδες;
Joe Biden: ( 33:31 )
Έλαβα την ευθύνη για όλα όσα συνέβησαν αργά. Αλλά εδώ είναι η συμφωνία, ξέρετε ότι εύχομαι μια μέρα να πω αυτά τα πράγματα. Γνωρίζετε καλά όπως εγώ ότι ο πρώην Πρόεδρος συμφώνησε με τους Ταλιμπάν ότι θα έβγαζε όλες τις αμερικανικές δυνάμεις από το Αφγανιστάν έως την 1η Μαΐου. Σε αντάλλαγμα, η δέσμευση έγινε, και αυτό ήταν ένα χρόνο πριν, σε αντάλλαγμα, του δόθηκε η δέσμευση ότι οι Ταλιμπάν θα συνεχίσουν να επιτίθενται σε άλλους αλλά δεν θα επιτεθούν σε καμία αμερικανική δύναμη. Να θυμάστε ότι? Είμαι σοβαρός. Σας κάνω μια ερώτηση γιατί πριν-
Ομιλητής 5: ( 34:19 )
[ακουστό 00:34:19].
Joe Biden: ( 34:20 )
Όχι, όχι, όχι, περίμενε ένα λεπτό. Σας κάνω μια ερώτηση. Είναι ακριβές, από όσο γνωρίζετε;
Ομιλητής 5: ( 34:25 )
[ακουστό 00:34:25] ενδιαφέρεστε, πιστεύετε ότι οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την αποχώρηση από το Αφγανιστάν ή με τον ακριβώς τρόπο που έχουν συμβεί τα πράγματα;
Joe Biden: ( 34:35 )
Νομίζω ότι έχουν ένα ζήτημα που είναι πιθανό να τραυματιστούν οι άνθρωποι, μερικοί όπως είδαμε έχουν σκοτωθεί και ότι είναι ακατάστατο. Είτε ο φίλος μου θα το αναγνωρίσει είτε το έχει αναφέρει, ο λόγος για τον οποίο δεν υπήρξαν επιθέσεις εναντίον των Αμερικανών, όπως είπατε από την ημερομηνία μέχρι την ανάληψη των καθηκόντων μου, ήταν επειδή η δέσμευση είχε αναληφθεί από τον Πρόεδρο Τραμπ, «Θα είμαι έξω μέχρι τον Μάιο 1η. Εν τω μεταξύ, συμφωνείτε να μην επιτεθείτε σε κανέναν Αμερικανό ». Αυτη ηταν η συμφωνια. Γι 'αυτό κανένας Αμερικανός δεν δέχθηκε επίθεση.
Ομιλητής 5: ( 35:21 )
Βασικά, λέτε ότι είστε σταθερά στην απόφασή σας να αποσυρθείτε;
Joe Biden: ( 35:24 )
Ναι , ναι, γιατί δείτε το έτσι, παιδιά, και έχω μια άλλη συνάντηση, πραγματικά, αλλά φανταστείτε πού θα ήμασταν αν είχα υποδείξει την 1η Μαΐου, δεν θα πήγαινα για να επαναδιαπραγματευτούμε μια ημερομηνία εκκένωσης, επρόκειτο να μείνουμε εκεί, θα είχα μόνο μία εναλλακτική λύση, θα έριχνα χιλιάδες περισσότερους στρατιώτες πίσω στο Αφγανιστάν για να πολεμήσουμε έναν πόλεμο που είχαμε ήδη κερδίσει σε σχέση με τον λόγο που πήγαμε στην αρχή. Ποτέ δεν ήμουν της άποψης ότι πρέπει να θυσιάσουμε τις αμερικανικές ζωές για να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε μια δημοκρατική κυβέρνηση στο Αφγανιστάν, μια χώρα που δεν υπήρξε ποτέ σε ολόκληρη την ιστορία της ενωμένη και συγκροτημένη, και δεν το εννοώ αυτό σε ένα υποτιμητικό, αποτελούμενο από διαφορετικές φυλές που ποτέ, ποτέ, δεν ταίριαξαν μεταξύ τους.
Joe Biden: ( 36:40 )
Και έτσι, όπως είπα προηγουμένως, και αυτό είναι το τελευταίο σχόλιο που θα κάνω, θα έχουμε περισσότερες πιθανότητες να μιλήσουμε γι 'αυτό, δυστυχώς, παραπέρα γιατί δεν έχουμε βγει ακόμα, αν Ο Οσάμα Μπιν Λάντεν καθώς και η Αλ Κάιντα είχαν επιλέξει να εξαπολύσουν επίθεση όταν άφηναν τη Σαουδική Αραβία εκτός Υεμένης, θα είχαμε πάει ποτέ στο Αφγανιστάν; Παρόλο που οι Ταλιμπάν έλεγχαν πλήρως το Αφγανιστάν εκείνη την εποχή, θα είχαμε φύγει ποτέ; Ξέρω ότι δεν είναι δίκαιο να σου κάνω ερωτήσεις. Είναι ρητορικό. Αλλά σηκώστε το χέρι σας αν νομίζετε ότι έπρεπε να πάμε και να δώσουμε χιλιάδες ζωές και δεκάδες χιλιάδες τραυματίες; Το ενδιαφέρον μας ήταν να αποτρέψουμε την εμφάνιση της Αλ Κάιντα. Πρώτον, για να πάρετε τον Μπιν Λάντεν, να εξαλείψετε την Αλ Κάιντα στο Αφγανιστάν, να αποτρέψετε αυτό να συμβεί ξανά.
Joe Biden: ( 37:48 )
Όπως έχω πει 100 φορές, η τρομοκρατία έχει κάνει μετάσταση σε όλο τον κόσμο. Έχουμε μεγαλύτερες απειλές που έρχονται από άλλες χώρες, πολύ πιο κοντά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δεν έχουμε στρατιωτικούς καταυλισμούς εκεί. Δεν κρατάμε κόσμο εκεί. Έχουμε πάνω τους μια αυξανόμενη ικανότητα να τους εμποδίσουμε να μας ακολουθήσουν. Κυρίες και κύριοι, ήρθε η ώρα να τερματιστεί ένας πόλεμος 20 ετών. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο για μεταγραφή, λεζάντες και υπότιτλους.
Μείνετε ενημερωμένοι.
Λάβετε μια εβδομαδιαία σύνοψη των πιο σημαντικών μεταγραφών της εβδομάδας στα εισερχόμενά σας. Είναι η είδηση, χωρίς ειδήσεις.
Επαγγελματική Υπηρεσία Μεταγραφής
99% εγγυημένη ακρίβεια, μεταγραμμένη από ανθρώπινους επαγγελματίες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου