3 Αυγούστου 2021
Ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης Andrew Cuomo παρενόχλησε σεξουαλικά πολλές γυναίκες, ευρήματα αναφοράς: Μεταγράφημα συνέντευξης τύπου Letitia James
Η Γενική Εισαγγελέας της Νέας Υόρκης Letitia James πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου στις 3 Αυγούστου 2021 για να ανακοινώσει ότι η κρατική έρευνα διαπίστωσε ότι ο κυβερνήτης Andrew Cuomo παρενόχλησε σεξουαλικά πολλές γυναίκες. Διαβάστε το αντίγραφο της ομιλίας ενημέρωσης εδώ.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο για μεταγραφή, λεζάντες και υπότιτλους.
Letitia James: ( 01:32 )
Καλημέρα. Μαζί μου σήμερα εδώ είναι η Anne Clark και ο Joon Kim, οι δύο κύριες εισαγγελείς που έχουν οριστεί ως ειδικοί αναπληρωτές στο γραφείο του γενικού εισαγγελέα για να ανακοινώσουν τα πορίσματα της έρευνάς τους σχετικά με καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης κατά του κυβερνήτη Andrew Cuomo. Θα κάνω μια σύντομη δήλωση και στη συνέχεια θα την παραδώσω στην κ. Κλαρκ και στον κύριο Κιμ, οι οποίοι θα εμβαθύνουν στα ευρήματα της έρευνας. Η ανεξάρτητη έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο κυβερνήτης Άντριου Κουόμο παρενόχλησε σεξουαλικά πολλές γυναίκες και με αυτόν τον τρόπο παραβίασε τον ομοσπονδιακό και κρατικό νόμο. ΕΙΔΙΚΑ, η έρευνα διαπίστωσε ότι ο κυβερνήτης Andrew Cuomo παρενόχλησε σεξουαλικά σημερινούς και πρώην υπαλλήλους της πολιτείας της Νέας Υόρκης εμπλέκοντας σε ανεπιθύμητες και μη συναινετικές επαφές και κάνοντας πολλά προσβλητικά σχόλια υποβλητικής και σεξουαλικής φύσης που δημιούργησαν ένα εχθρικό εργασιακό περιβάλλον για τις γυναίκες. Οι ερευνητές επιβεβαίωσαν και τεκμηρίωσαν ανεξάρτητα αυτά τα γεγονότα μέσω συνεντεύξεων και στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων σύγχρονων σημειώσεων και ανακοινώσεων. Αυτά τα στοιχεία θα διατεθούν στο κοινό, μαζί με την έκθεση. Αυτή η έρευνα ξεκίνησε αφού πολλές γυναίκες ισχυρίστηκαν δημόσια ότι είχαν παρενόχληση σεξουαλικά από τον κυβερνήτη Cuomo. Και την 1η Μαρτίου του τρέχοντος έτους, το γραφείο του κυβερνήτη έκανε μια παραπομπή στο γραφείο μου, σύμφωνα με τον εκτελεστικό νόμο 63.8 σχετικά με αυτούς τους ισχυρισμούς. Εκτελεστικό δίκαιο τμήμα 63. 8 επιτρέπει στο γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα της Νέας Υόρκης, με την έγκριση του κυβερνήτη ή όταν καθοδηγείται από τον κυβερνήτη να διερευνήσει θέματα που αφορούν τη δημόσια ειρήνη, τη δημόσια ασφάλεια και τη δημόσια δικαιοσύνη. Αυτή η παραπομπή που εκδόθηκε από τον κυβερνήτη επέτρεψε στο γραφείο μου να διορίσει ανεξάρτητους εξωτερικούς ερευνητές για να εξετάσουν αυτούς τους ισχυρισμούς. Και στις 8 Μαρτίου 2021, η Anne Clark και ο Joon Kim, αναπληρώθηκαν επίσημα ως ειδικοί αναπληρωτές. Η κ. Κλαρκ και ο κ. Κιμ και οι αντίστοιχες εταιρείες τους επιλέχθηκαν να ηγηθούν αυτής της έρευνας λόγω της δεκαετούς δουλειάς τους στα υψηλότερα επίπεδα, της βαθιάς εμπειρίας τους στα εν λόγω ζητήματα και της καριέρας τους που αγωνίζονται για την τήρηση του κράτους δικαίου. Η Anne Clark είναι συνεργάτης στο Vladeck, Raskin & Clark, PC, όπου επικεντρώνεται σε ζητήματα εργατικού δικαίου για λογαριασμό των εργαζομένων σε επίπεδο δίκης και εφετών. Και κατά τη διάρκεια της τριετούς καριέρας μας, η κ. Κλαρκ εκπροσώπησε πελάτες σε διάφορες περιπτώσεις απασχόλησης, σεξουαλικής παρενόχλησης και άλλων διακρίσεων στον ιδιωτικό τομέα στην εκπαίδευση και στην κυβέρνηση. Έχει επίσης βαθιά εμπειρία με αντίποινα, καταγγέλλοντες, παραβίαση συμβολαίου και υποθέσεις αποζημίωσης και παροχών.
Letitia James: ( 04:53 )
Ο Joon Kim είναι συνεργάτης της Cleary Gottlieb Steen & Hamilton LLP. Και για περισσότερες από δύο δεκαετίες, εργάστηκε στα υψηλότερα επίπεδα διακυβέρνησης και σε ιδιωτικά ιατρεία. Από τον Μάρτιο του 2017 έως τον Ιανουάριο του 2018, υπηρέτησε ως εν ενεργεία εισαγγελέας των Ηνωμένων Πολιτειών για τη νότια περιφέρεια της Νέας Υόρκης ως ο ανώτερος ομοσπονδιακός αξιωματικός επιβολής του νόμου στην περιοχή. Εποπτεύει όλες τις υποθέσεις και τις αστικές διαφορές που διεξάγονται για λογαριασμό των Ηνωμένων Πολιτειών. Πριν γίνει υπηρεσιακός εισαγγελέας των Ηνωμένων Πολιτειών, ο κ. Κιμ υπηρέτησε σε διάφορες ηγετικές θέσεις στο γραφείο, συμπεριλαμβανομένου του αναπληρωτή εισαγγελέα των Ηνωμένων Πολιτειών, του επικεφαλής του ποινικού τμήματος και του επικεφαλής δικηγόρου των Ηνωμένων Πολιτειών. Η κ. Clark και ο Kim είναι έμπειροι, αξιόπιστοι και βαθιά σεβαστοί επαγγελματίες. Και μαζί, διασφαλίζουν ότι αυτή η έρευνα ήταν ταυτόχρονα ανεξάρτητη και εμπεριστατωμένη. Κατά τη διάρκεια της πεντάμηνης έρευνας, οι ερευνητές μίλησαν με 179 άτομα, συμπεριλαμβανομένων καταγγελλόντων, νυν και πρώην μελών του εκτελεστικού επιμελητηρίου, στρατιωτών, επιπλέον κρατικών υπαλλήλων και άλλων που αλληλεπιδρούσαν τακτικά με τον κυβερνήτη. Επιπλέον, εξέτασαν περισσότερα από 74.000 τεκμήρια, συμπεριλαμβανομένων εγγράφων, email, φόρων, αρχείων ήχου και εικόνων. Αυτές οι συνεντεύξεις και τα αποδεικτικά στοιχεία αποκαλύπτουν μια βαθιά ανησυχητική αλλά σαφή εικόνα. Ο κυβερνήτης Cuomo παρενόχλησε σεξουαλικά σημερινούς και πρώην υπαλλήλους της πολιτείας παραβιάζοντας τόσο τους ομοσπονδιακούς όσο και τους κρατικούς νόμους. Η ανεξάρτητη έρευνα διαπίστωσε ότι ο κυβερνήτης Cuomo παρενόχλησε σεξουαλικά πολλές γυναίκες, πολλές από τις οποίες ήταν νέες γυναίκες, ασχολούμενοι με ανεπιθύμητα χαστούκια, φιλιά, αγκαλιές και κάνοντας ακατάλληλα σχόλια. Περαιτέρω, ο κυβερνήτης και η ανώτερη ομάδα του έλαβαν μέτρα για να εκδικηθούν τουλάχιστον έναν πρώην υπάλληλο που παρουσίασε την ιστορία της, την αλήθεια της. Η διοίκηση του κυβερνήτη Cuomo προώθησε έναν τοξικό εργασιακό χώρο που επέτρεψε την παρενόχληση και δημιούργησε ένα εχθρικό εργασιακό περιβάλλον όπου οι υπάλληλοι δεν αισθάνονταν άνετα να υποβάλλουν παράπονα για σεξουαλική παρενόχληση λόγω κλίματος φόβου και λόγω της δυναμικής ισχύος.
Letitia James: ( 07:51 )
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι ενέργειες του κυβερνήτη Cuomo και εκείνες του εκτελεστικού επιμελητηρίου παραβίαζαν πολλαπλούς κρατικούς και ομοσπονδιακούς νόμους, καθώς και τις γραπτές πολιτικές του ίδιου του εκτελεστικού επιμελητηρίου. Αυτή η έρευνα αποκάλυψε συμπεριφορά που διαβρώνει τον ίδιο τον ιστό και τον χαρακτήρα της κρατικής μας κυβέρνησης και φωτίζει την αδικία που μπορεί να υπάρχει στα υψηλότερα επίπεδα διακυβέρνησης. Αλλά τίποτα από όλα αυτά, τίποτα από αυτά δεν θα είχε φωτιστεί αν όχι για τις ηρωικές γυναίκες που εμφανίστηκαν. Εμπνέομαι από όλες τις γενναίες γυναίκες που εμφανίστηκαν, αλλά το πιο σημαντικό, τις πιστεύω και τις ευχαριστώ για τη γενναιότητα τους. Και ευχαριστώ τους ανεξάρτητους ερευνητές για τον επαγγελματισμό τους, παρά τις επιθέσεις, και για την αποφασιστική αποφασιστικότητά τους που μας έφερε στην αλήθεια.
Letitia James: ( 09:04 )
Και τώρα θα ακούσουμε τους Joon Kim και Anne Clark, οι οποίοι θα μας γνωρίσουν την έκθεση και τα ευρήματά τους.
Joon Kim: ( 09:29 )
Ευχαριστώ, Γενική Εισαγγελέα James. Καλημέρα. Με λένε Joon Kim. Είμαι μαζί με τη συνάδελφό μου Anne Clark. Οδηγήσαμε τις ομάδες των δύο δικηγορικών γραφείων μας στη διεξαγωγή έρευνας για καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης από τον κυβερνήτη Cuomo. Ολοκληρώσαμε τώρα την έρευνά μας και κάναμε τα ευρήματά μας και καταλήξαμε στα συμπεράσματά μας. Παρατίθενται σε αναλυτική έκθεση που εκδόθηκε σήμερα.
Joon Kim: ( 10:06 )
Όπως αναφέρεται στην έκθεση, διαπιστώνουμε ότι ο κυβερνήτης, σε πολλές περιπτώσεις, συμμετείχε σε συμπεριφορές που συνιστούν παράνομη παρενόχληση με βάση το σεξ. Συγκεκριμένα, διαπιστώνουμε ότι ο κυβερνήτης παρενόχλησε σεξουαλικά έναν αριθμό νυν και πρώην υπαλλήλων της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Το έκανε, μεταξύ άλλων, εμπλέκοντας σε ανεπιθύμητο και μη συναινετικό άγγιγμα, και επίσης επανειλημμένα κάνοντας σχόλια σεξουαλικής φύσης ή φύλου.
Joon Kim: ( 10:49 )
Η έρευνά μας αποκάλυψε ότι δεν ήταν μεμονωμένα περιστατικά. Wereταν μέρος ενός μοτίβου. Το πρότυπο της σεξουαλικής παρενόχλησης του κυβερνήτη δεν περιορίστηκε στα μέλη του προσωπικού του, αλλά επεκτάθηκε και σε άλλους κρατικούς υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένου ενός κρατικού στρατιώτη που υπηρετούσε τα προστατευτικά του στοιχεία. Υπάρχουν 11 καταγγέλλοντες, οι ισχυρισμοί των οποίων παρατίθενται με μεγάλη λεπτομέρεια στην έκθεση. Εννέα από αυτούς απασχολούνται ή απασχολούνταν από την πολιτεία της Νέας Υόρκης ή από οντότητα συνδεδεμένη με το κράτος.
Joon Kim: ( 11:33 )
Οι καταγγέλλοντες αλληλεπίδρασαν με τον κυβερνήτη υπό διαφορετικές συνθήκες. Για παράδειγμα, κάποιοι συναντήθηκαν τότε τακτικά μαζί του ως εκτελεστικός βοηθός ή ως μέλη του προσωπικού του, ή όπως είπα, ως στρατιώτης στις προστατευτικές του λεπτομέρειες, ενώ άλλοι τον συνάντησαν μόνο μία φορά. Όλοι τους όμως αντιμετώπισαν παρενόχληση από τον κυβερνήτη. Μερικοί υπέφεραν από ανεπιθύμητο άγγιγμα και άρπαξη των περισσότερων
Joon Kim: ( 12:03 )
Κάποιο λογισμικό μέσω ανεπιθύμητου αγγίγματος και αρπαγής των πιο οικείων μερών του σώματός τους. Άλλοι υπέφεραν από επανειλημμένα προσβλητικά, σεξουαλικά υπονοούμενα ή με βάση το φύλο σχόλια. Πολλοί από αυτούς άντεξαν και τα δύο. Κανείς τους δεν το καλωσόρισε. Και όλοι το βρήκαν ενοχλητικό, ταπεινωτικό, άβολο και ακατάλληλο. Και τώρα διαπιστώνουμε ότι ήταν παράνομη παρενόχληση με βάση το φύλο. Η έρευνά μας διαπίστωσε επίσης ότι το εκτελεστικό τμήμα απάντησε σε καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση με τρόπους που παραβίαζαν τις εσωτερικές τους πολιτικές και επίσης αποτελούσαν παράνομα αντίποινα σε σχέση με έναν από τους καταγγέλλοντες.
Joon Kim: ( 12:53 )
Και τέλος, με βάση την έρευνά μας, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η κουλτούρα του εκτελεστικού επιμελητηρίου στο χώρο εργασίας, που ήταν γεμάτη εκφοβισμό, φόβο και εκφοβισμό αφενός, ενώ η κανονικοποίηση των συχνών φλερτ και σχολίων με βάση το φύλο από τον κυβερνήτη αφετέρου δημιούργησε τις συνθήκες που επέτρεψε τη σεξουαλική παρενόχληση και αντίποινα να εμφανιστούν και να συνεχιστούν. Όπως είπε ο γενικός εισαγγελέας, καταλήξαμε σε αυτά τα συμπεράσματα και συμπεράσματα μετά από διεξοδική και ανεξάρτητη έρευνα. Μας επιτράπηκε και ακολουθήσαμε τα γεγονότα χωρίς φόβο, χωρίς εύνοια. Όπως θα δείτε στην έκθεση, τα ευρήματά μας υποστηρίζονται από εκτενή στοιχεία που περιλαμβάνουν συνεντεύξεις και καταθέσεις από 179 μάρτυρες. Και αναθεώρηση δεκάδων χιλιάδων εγγράφων. Τώρα θα το παραδώσω στη συνάδελφό μου Anne Clark για να μάθει μερικές από τις λεπτομέρειες που σχετίζονται με τη σεξουαλική παρενόχληση,
Anne Clark: ( 14:05 )
Διαπιστώνουμε ότι ο κυβερνήτης σε πολλές περιπτώσεις συμμετείχε σε παρενοχλητικές συμπεριφορές και συνομιλίες με βάση το φύλο. Το πιο σοβαρό ήταν η ανεπιθύμητη φυσική επαφή του κυβερνήτη με γυναίκες, συμπεριλαμβανομένου του αγγίγματος οικείων τμημάτων του σώματος. Συμμετείχε σε αυτήν τη συμπεριφορά με κρατικούς υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν εργάζονταν στο εκτελεστικό επιμελητήριο, καθώς και μη υπαλλήλων. Ένας τρέχων υπάλληλος που προσδιορίζουμε ως Executive Assistant Number One, υπέστη επαναλαμβανόμενες σωματικές παραβιάσεις. Στις 16 Νοεμβρίου 2020 στην έπαυλη, ο κυβερνήτης αγκάλιασε τον εκτελεστικό βοηθό νούμερο ένα και άπλωσε το χέρι του κάτω από τη μπλούζα της για να πιάσει το στήθος της. Αυτό ήταν το αποκορύφωμα ενός μοτίβου ακατάλληλης σεξουαλικής συμπεριφοράς, συμπεριλαμβανομένων πολυάριθμων στενών και οικείων αγκαλιών, όπου ο κυβερνήτης την κράτησε τόσο στενά που το στήθος της πιέστηκε στο σώμα του.
Anne Clark: ( 15:06 )
Υπήρχαν επίσης αρκετές περιπτώσεις κατά τις οποίες ο κυβερνήτης άρπαξε τον πισινό της. Η Εκτελεστική Βοηθός Αριθμός Ένα είχε ορκιστεί ότι θα έπαιρνε αυτές τις παραβιάσεις όπως έλεγε, «στον τάφο». Τρόμαξε ότι αν μιλούσε, θα έχανε τη δουλειά της. Αλλά χάλασε μπροστά στους συναδέλφους της όταν άκουσε τον κυβερνήτη στις 3 Μαρτίου 2021 στη συνέντευξη Τύπου του να ισχυρίζεται ότι δεν είχε αγγίξει ποτέ κανέναν κατάλληλα. Στη συνέχεια, εμπιστεύτηκε τους συναδέλφους της που είδαν την κατάστασή της ως προς το τι είχε συμβεί και ήταν αυτοί που ανέφεραν τη συμπεριφορά στους δικηγόρους στο εκτελεστικό τμήμα.
Anne Clark: ( 15:44 )
Ο κυβερνήτης επίσης άγγιξε αρκετές φορές έναν ακατάλληλο στρατιωτικό στρατιωτικό που είχε ανατεθεί στη μονάδα για την προστασία του κυβερνήτη. Σε ένα ασανσέρ, ενώ στεκόταν πίσω από το στρατιώτη, έβγαλε το δάχτυλό του από το λαιμό της, κάτω από τη σπονδυλική της στήλη και είπε: «Γεια σου». Μια άλλη φορά στεκόταν κρατώντας την πόρτα ανοιχτή για τον κυβερνήτη. Καθώς περνούσε, πήρε το ανοιχτό του χέρι και το πέρασε στο στομάχι της από τον αφαλό της μέχρι το ισχίο όπου κρατάει το όπλο της. Μας είπε ότι αισθάνθηκε τελείως παραβιασμένη όταν ο κυβερνήτης την άγγιξε όπως είπε, «ανάμεσα στο στήθος της και τα προσωπικά της».
Anne Clark: ( 16:22 )
Ο κυβερνήτης άγγιξε επίσης ακατάλληλα γυναίκες που παρακολουθούσαν εκδηλώσεις που σχετίζονται με την εργασία, στις οποίες ο κυβερνήτης έκανε παρατηρήσεις. Σε μια εκδήλωση τον Σεπτέμβριο του 2019, ενώ έβγαζε τη φωτογραφία του με έναν υπάλληλο μιας κρατικής οντότητας, ο κυβερνήτης άρπαξε το πισινό της νεαρής γυναίκας. Σε μια άλλη εκδήλωση τον Μάιο του 2017, ο κυβερνήτης πίεσε και πέρασε τα δάχτυλά του στο στήθος μιας γυναίκας ενώ διάβαζε το όνομα της εταιρείας της, το λογότυπο της οποίας ήταν στο στήθος της. Ο κυβερνήτης ασχολήθηκε επίσης με ένα ευρέως διαδεδομένο μοτίβο υποβολής γυναικών σε ανεπιθύμητες αγκαλιές και φιλιά και αγγίζοντάς τις με τρόπους που τους προκαλούσαν άβολα. Συμπεριφορά που δεν είναι απλώς παλιομοδίτικη στοργική συμπεριφορά, όπως θα είχε αυτός και ορισμένα μέλη του προσωπικού του, αλλά παράνομη παρενόχληση με βάση το φύλο.
Anne Clark: ( 17:12 )
Εκτός από τη φυσική συμπεριφορά, η έρευνά μας διαπίστωσε ότι ο κυβερνήτης έκανε τακτικά σχόλια στα μέλη του προσωπικού και στους κρατικούς υπαλλήλους που ήταν προσβλητικά και με βάση το φύλο. Για παράδειγμα, ο κυβερνήτης πέρασε τα όρια πολλές φορές όταν μιλούσε με τη Charlotte Bennett, μια πιο σύντομη και εκτελεστική βοηθό, ιδιαίτερα την άνοιξη του 2020. Όταν εμπιστεύτηκε στον κυβερνήτη ότι είχε δεχθεί σεξουαλική επίθεση στο κολέγιο, της ζήτησε τις λεπτομέρειες της επίθεσής της. Μιλώντας για πιθανές φίλες, είπε ότι πίστευε ότι μπορούσε να βγει ραντεβού με γυναίκες μόλις 22 ετών, γνωρίζοντας ότι η κυρία Bennett ήταν 25 τότε.
Anne Clark: ( 17:50 )
Τη ρώτησε αν ήταν ποτέ με μεγαλύτερους άντρες. Της είπε ότι ήταν μόνος και ήθελε να τον αγγίξουν. Τη ρώτησε αν ήταν μονογαμική και τι γνώμη είχε για τη μονογαμία. Εικάζει για το πώς η ιστορία της ως επιζώντος σεξουαλικής επίθεσης μπορεί να επηρεάσει τη ρομαντική της ζωή. Της είπε ότι έμοιαζε με τη Ντέιζι Ντιουκ. Του πρότεινε να κάνει ένα τατουάζ που σκεφτόταν στον πισινό της και τη ρώτησε αν είχε τρυπήματα οπουδήποτε εκτός από τα αυτιά της. Η κ. Bennett έστειλε μήνυμα σε έναν φίλο την ημέρα όπου έγιναν πολλά από αυτά τα σχόλια ότι ήταν αναστατωμένη και μπερδεμένη και ότι έτρεμε. Ένα άλλο παράδειγμα είναι τα σχόλια του κυβερνήτη στον στρατιωτικό στρατιώτη, τον ίδιο στρατιώτη που άγγιξε το στομάχι και την πλάτη. Αφού ο κυβερνήτης είχε γίνει άγαμος, ρώτησε τον στρατιώτη πόσων ετών ήταν. Όταν απάντησε ότι ήταν στα τέλη των είκοσι, είπε ότι είναι πολύ παλιό για αυτόν. Στη συνέχεια τη ρώτησε πόση διαφορά ηλικίας πιστεύει ότι θα μπορούσε να έχει μεταξύ του και μιας φίλης του και το κοινό να το αποδεχτεί ακόμα. Πρότεινε ότι θα μπορούσε να είναι καλή ιδέα να κολλήσετε με γυναίκες τουλάχιστον τόσο ηλικίας όσο και οι κόρες σας. Στη συνέχεια προσπάθησε να παρεκτρέψει τη συζήτηση ρωτώντας τον κυβερνήτη τι έψαχνε σε μια φίλη. Απάντησε ότι έψαχνε κάποιον που θα μπορούσε να αντέξει τον πόνο.
Anne Clark: ( 19:11 )
Μια άλλη φορά που ο κυβερνήτης ανακάλυψε ότι ο στρατιώτης ήταν αρραβωνιασμένος, τη ρώτησε γιατί θα ήθελε να παντρευτεί γιατί μεταξύ άλλων, η σεξουαλική σου επιθυμία μειώνεται. Όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην έκθεση, οι υπάλληλοι ανέφεραν ένα μοτίβο παρόμοιων προσβλητικών σχολίων και συνομιλιών, όπως ο κυβερνήτης ρώτησε επανειλημμένα τον Executive Assistant Number One αν θα απατήσει τον σύζυγό της, λέγοντάς της: «Αν ήσουν single, τα πράγματα που θα έκανα σε εσένα." Λέγοντάς της ότι φαινόταν υπέροχη για την ηλικία της, που ήταν αρχές των τριάντα και για μια μητέρα, καλώντας την και τη συνεργάτιδά της, Alyssa McGrath Mingle Mamas. Συγκρίνοντας τη Lindsey Boylan με μια πιο ελκυστική εκδοχή μιας από τις πρώην φίλες του και με ηθοποιούς.
Anne Clark: ( 19:56 )
Οι γυναίκες μας περιέγραψαν επίσης τον κυβερνήτη να τους αναζητά, να τους κοιτάζει επίμονα, να τους κοιτάζει πάνω κάτω, ή να κοιτάζει το στήθος ή τον πισινό τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο κυβερνήτης συνηθίζει να αλληλεπιδρά με τις γυναίκες με τρόπους που εστιάζουν στο φύλο τους, μερικές φορές με σεξουαλικό τρόπο, με τρόπους που οι γυναίκες θεωρούν βαθιά ταπεινωτικές και προσβλητικές. Τόσο ο ομοσπονδιακός όσο και ο κρατικός νόμος απαγορεύουν την παρενόχληση λόγω φύλου στο χώρο εργασίας. Στην πραγματικότητα, ο ίδιος ο κυβερνήτης τον Αύγουστο του 2019 ψήφισε νόμο που εξάλειψε στην πολιτεία της Νέας Υόρκης την απαίτηση ότι η παρενόχληση πρέπει να είναι αυστηρή ή διάχυτη. Στη Νέα Υόρκη, μια γυναίκα χρειάζεται μόνο να δείξει ότι της φερόταν λιγότερο καλά, τουλάχιστον εν μέρει λόγω του φύλου της. Η συμπεριφορά του κυβερνήτη που περιγράφεται στην έκθεση πληροί σαφώς και υπερβαίνει κατά πολύ αυτό το πρότυπο.
Anne Clark: ( 20:50 )
Διαπιστώνουμε επίσης ότι το εκτελεστικό τμήμα δεν ακολούθησε τις δικές του πολιτικές και διαδικασίες παρενόχλησης, αυτές που στα χαρτιά είναι συνεπείς με τις νομικές απαιτήσεις της Νέας Υόρκης. Αυτό επεξηγήθηκε από τον χειρισμό της καταγγελίας της Σάρλοτ Μπένετ. Τον Ιούνιο του 2020, η κα Bennett είπε στον Αρχηγό του κυβερνήτη για πρόσφατες συνομιλίες σεξουαλικής φύσης που ήταν τόσο άβολα που δεν ήθελε πλέον να αλληλεπιδράσει με τον κυβερνήτη. Ο Αρχηγός του Επιτελείου μετέφερε τις καταγγελίες της κυρίας Μπένετ σε άλλους του στενού κύκλου του κυβερνήτη και μετέφερε την κ. Μπένετ μέσα σε λίγες ημέρες.
Anne Clark: ( 21:23 )
Δύο εβδομάδες αργότερα, ο Αρχηγός του Επιτελείου και ένας ειδικός σύμβουλος μίλησαν με την κ. Bennett, η οποία περιέγραψε λεπτομερώς τις αλληλεπιδράσεις με τον κυβερνήτη που επέστρεψαν τον Μάιο του 2019. Ο Αρχηγός του Επιτελείου και ο ειδικός σύμβουλος έκριναν ότι η κ. Bennett ήταν αξιόπιστη. Ο Αρχηγός του Επιτελείου συμβουλεύτηκε τον ειδικό σύμβουλο και τη Melissa DeRosa, τη γραμματέα του κυβερνήτη. Και αποφάσισαν ότι δεν χρειάζεται να το αναφέρουν στο γραφείο του κυβερνήτη για τις σχέσεις των εργαζομένων, GOER, ή να διεξάγουν οποιαδήποτε ουσιαστική έρευνα. Απλώς μετέφεραν την κ. Bennett και θέσπισαν μια πολιτική να μην υπάρχει ένας κατώτερος υπάλληλος μόνος με τον κυβερνήτη. Και ακόμη κι αυτό, είπαν, ήταν για την προστασία του κυβερνήτη. Αυτή η απάντηση διαπιστώνουμε ότι ήταν παραβίαση της πολιτικής παρενόχλησης του εκτελεστικού επιμελητηρίου, η οποία σαφώς απαιτεί να αναφέρονται και να διερευνώνται όλες οι πιθανές παρενοχλήσεις.
Anne Clark: ( 22:16 )
Έξι μήνες αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2020, όταν η Lindsey Boylan έγραψε στο Twitter ότι είχε παρενοχληθεί σεξουαλικά από τον κυβερνήτη, το εκτελεστικό επιμελητήριο για άλλη μια φορά απέτυχε να αναφέρει το ζήτημα στο GOER. Παρόλο που η κ. DeRosa, ο ειδικός σύμβουλος και ορισμένοι άλλοι σύμβουλοι γνώριζαν για τους ισχυρισμούς που είχε διατυπώσει η Σάρλοτ Μπένετ, ότι ο ειδικός σύμβουλος βρήκε αξιόπιστους, κανείς δεν αντιμετώπισε τους ισχυρισμούς της κας Μπόιλαν σοβαρά, παρά μόνο ως απειλή για τον κυβερνήτη. Αντί για οποιαδήποτε προσπάθεια για να διαπιστωθεί εάν ο κυβερνήτης είχε συμπεριφερθεί σε σεξουαλική παρενόχληση, μια ομάδα ανώτερων υπαλλήλων, πρώην υπαλλήλων και εξωτερικών εμπιστευτικών χωρίς επίσημο τίτλο ή ρόλο κινητοποιήθηκε για να επιτεθεί και να προσπαθήσει να εξουδετερώσει την κα Μπόιλαν μοιράζοντας απαξιωτική πληροφορίες με τον Τύπο. Μέσα σε λίγες ώρες από το tweet της κας Μπόιλαν, 13 Δεκεμβρίου 2020, για σεξουαλική παρενόχληση, βασικά μέλη του στενού κύκλου του κυβερνήτη είχαν λάβει εμπιστευτικά σημειώματα, εκείνα που είχαν σφραγίδα, Δικηγόρος Πελάτης Προνομιούχος ». Αφορούσαν κυρίως μια αλληλεπίδραση μεταξύ της κας Boylan και ενός βοηθού.
Anne Clark: ( 23:20 )
Στη συνέχεια αναδιατύπωσαν τα ονόματα ατόμων εκτός από την κα Boylan και άρχισαν να στέλνουν τα υπομνήματα στους δημοσιογράφους. Υπήρχε επίσης μια προτεινόμενη επιστολή ή μια σύνταξη από τον κυβερνήτη που πέρασε από πολλά προσχέδια. Η επιστολή επιτέθηκε στην κυρία Μποϊλάν για υποτιθέμενη συμπεριφορά στην εργασία, για φερόμενη συμπεριφορά με άνδρες εκτός του κυβερνήτη, καθώς και για την υποβολή διαφόρων πολιτικών συνωμοσιών, συμπεριλαμβανομένου ότι η κα Μπόιλαν χρηματοδοτήθηκε από ακροδεξιούς Ρεπουμπλικάνους και υποστηρικτές του Ντόναλντ Τραμπ. Παρόλο που η επιστολή δεν δημοσιεύτηκε ποτέ, στάλθηκε ή διαβάστηκε σε διάφορους ανθρώπους εκτός του εκτελεστικού επιμελητηρίου, είτε για να λάβουν τη συμβουλή τους είτε για να τους ζητήσουν να υπογράψουν τα ονόματά τους, και μοιράστηκε τελικά με τουλάχιστον ένα μέλος του Τύπου.
Anne Clark: ( 24:03 )
Και τελικά μοιράστηκε με τουλάχιστον ένα μέλος του τύπου. Ο Κυβερνήτης διαφωνούσε για την απελευθέρωση αυτής της επιστολής. Τελικά πείστηκε να το εγκαταλείψει από πολλούς ανθρώπους που πίστευαν ότι η επιστολή ήταν κακή ιδέα, εν μέρει επειδή αυτό που υπήρχε στην επιστολή δεν μπορούσε να τεκμηριωθεί και επειδή πίστευαν ότι ο ντροπιασμός των θυμάτων θα ήταν κακός ως στρατηγική.
Anne Clark: ( 24:22 )
Τόσο η ομοσπονδιακή όσο και η πολιτειακή νομοθεσία απαγορεύουν στον εργοδότη να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια που θα αποτρέψει έναν λογικό υπάλληλο ή πρώην εργαζόμενο από το να κάνει ή να υποστηρίξει κατηγορία διάκρισης. Σύμφωνα με αυτό το πρότυπο, η εμπιστευτική δημοσίευση εσωτερικών αρχείων στον Τύπο και η διάδοση της επιστολής που απαξιώνει την κ. Boylan συνιστούσε παράνομη αντίποινα.
Anne Clark: ( 24:45 )
Θα επιστρέψω τώρα στον κ. Kim για να πω λίγα λόγια για τα ευρήματά μας σχετικά με την κουλτούρα του χώρου εργασίας στο Εκτελεστικό Επιμελητήριο.
Joon Kim: ( 24:54 )
Ευχαριστώ, κυρία Clark. Όπως αναφέρεται στην έκθεσή μας, διαπιστώνουμε ότι η κουλτούρα στο Εκτελεστικό Επιμελητήριο συνέβαλε στις συνθήκες που επέτρεψαν στη σεξουαλική παρενόχληση του Κυβερνήτη να εμφανιστεί και να επιμείνει. Η κουλτούρα ενημέρωσε επίσης τον τρόπο με τον οποίο το Εκτελεστικό Επιμελητήριο απάντησε σε καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση, όπως έχει περιγράψει η κ. Κλαρκ, μέσω παραβιάσεων των δικών τους πολιτικών και μέσω παράνομων αντιποίνων.
Joon Kim: ( 25:26 )
Λοιπόν, ποια ήταν η κουλτούρα; Οι λέξεις που έχουν χρησιμοποιήσει επανειλημμένα οι μάρτυρες για να το περιγράψουν περιλαμβάνουν τοξικές, εχθρικές, καταχρηστικές. Άλλοι χρησιμοποιούν λέξεις όπως φόβος, εκφοβισμός, εκφοβισμός, εκδικητικός. Όπως ανέφερε ξεκάθαρα ένας ανώτερος υπάλληλος καθώς οι καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση έγιναν δημόσιες τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους σε ανταλλαγές κειμένων με άλλους, με έναν άλλο στη διοίκηση, παραθέτω: «Ας ελπίσουμε ότι, όταν όλα αυτά γίνουν, οι άνθρωποι θα συνειδητοποιήσουν τον πολιτισμό, ακόμη και έξω της σεξουαλικής παρενόχλησης, δεν είναι κάτι που μπορείτε να ξεφύγετε. Δεν μπορείτε να επικρίνετε και να τρομάζετε τους ανθρώπους όλο το 24ωρο ».
Joon Kim: ( 26:23 ) wasταν
μια κουλτούρα όπου δεν μπορούσες να πεις όχι στον Κυβερνήτη, και αν στενοχωρούσες αυτόν ή το ανώτερο προσωπικό του, θα διαγραφόσουν, θα πεταχτεί στην άκρη ή ακόμα χειρότερα.
Joon Kim: ( 26:38 )
Αλλά την ίδια στιγμή, οι μάρτυρες περιέγραψαν μια κουλτούρα που εξομαλύνει και παραβλέπει τα καθημερινά φλερτ, τη σωματική οικειότητα και τα ακατάλληλα σχόλια του Κυβερνήτη. Ένας ανώτερος υπάλληλος κατέθεσε ότι σε μια εκδήλωση εργασίας, κάθισε στην αγκαλιά του Κυβερνήτη. Μια άλλη υπάλληλος είπε ότι θυμήθηκε να φιλά τον κυβερνήτη στα χείλη. Ο Κυβερνήτης κατέθεσε ότι αυτά τα πράγματα μπορεί να συνέβησαν με ανώτερα στελέχη.
Joon Kim: ( 27:14 )
Μια καταγγέλλουσα περιέγραψε τις αλληλεπιδράσεις της με τον Κυβερνήτη λέγοντας ότι ήταν «περίεργο και άβολο, αλλά ήταν σαν τη ζώνη του λυκόφωτος, οι τυπικοί κανόνες δεν ίσχυαν. Θα πρέπει απλώς να το δείτε ως κομπλιμέντο αν ο Κυβερνήτης σας βρει αρκετά αισθητικά ευχάριστο ».
Joon Kim: ( 27:36 )
Η συνύπαρξη στην κουλτούρα του φόβου και της επιβίβασης, της εκφοβισμού και της οικειότητας, της κακοποίησης και της στοργής του Εκτελεστικού Επιμελητηρίου, δημιούργησε ένα εργασιακό περιβάλλον ώριμο για παρενόχληση. Όπως κατέθεσε ένας άλλος καταγγέλλων και παραθέτω, «Αυτό που καθιστά τόσο δύσκολο να περιγράψω κάθε ακατάλληλο περιστατικό είναι η κουλτούρα του τόπου. Από τη μία πλευρά, κάνει όλη αυτή την ακατάλληλη και ανατριχιαστική συμπεριφορά φυσιολογική και όπως εσείς δεν πρέπει να παραπονιέστε. Από την άλλη πλευρά, βλέπετε τους ανθρώπους να τιμωρούνται και να ουρλιάζουν αν κάνετε κάτι όπου διαφωνείτε μαζί του ή με τους κορυφαίους βοηθούς του. Reallyθελα πραγματικά να πάω στη δουλειά και να αναγνωριστώ για τη δουλειά μου και τίποτα άλλο ».
Joon Kim: ( 28:34 ) Η
Charlotte Bennett, η καταγγέλλουσα που ανέφερε η κ. Clark, η οποία μεταφέρθηκε αφού ανέφερε ακατάλληλα σχόλια από τον Κυβερνήτη σε ανώτερα στελέχη, συνοψίζει την εμπειρία της σε ένα γραπτό μήνυμα ως εξής: «Η λεκτική κακοποίηση, εκφοβισμός , και το να ζεις σε συνεχή φόβο ήταν όλα φρικτά τοξικά, αποανθρωποποιημένα και τραυματικά. Και μετά ήρθε πάνω μου. Φοβόμουν να φανταστώ τι θα συνέβαινε αν τον απορρίψω, οπότε εξαφανίστηκα. Ο χρόνος μου στη δημόσια υπηρεσία τελείωσε επειδή βαριόταν και ήταν μόνος. Ακόμα μου ραγίζει την καρδιά ». Αυτό είναι ένα απόσπασμα από ένα κείμενο που έγραψε η κ. Bennett.
Joon Kim: ( 29:33 )
Αυτός ο πολιτισμός έκανε ακόμα πιο δύσκολο, αν όχι αδύνατο, για τους καταγγέλλοντες να αναφέρουν την παρενόχληση από την οποία υπέφεραν, ιδιαίτερα όταν ο παρενοχλητής ήταν ο Κυβερνήτης της Πολιτείας της Νέας Υόρκης. Αλλά μία προς μία, μια θαρραλέα γυναίκα μετά την άλλη βγήκε μπροστά. Προχώρησαν για να πουν: «Αρκετά είναι αρκετά». Προχώρησαν στην έρευνά μας για να μας πουν τις εμπειρίες τους, την παρενόχληση που υπέστησαν από τον Κυβερνήτη.
Joon Kim: ( 30:12 )
Στην έκθεσή μας, χρησιμοποιήσαμε τις λέξεις τους και τα λόγια τους, που έχουν σιωπήσει, μιλούν δυνατά από μόνα τους. Αυτές οι γενναίες γυναίκες προχώρησαν για να πουν την αλήθεια στην εξουσία και κάνοντας αυτό, εξέφρασαν πίστη στην πεποίθηση ότι αν και ο Κυβερνήτης μπορεί να είναι ισχυρός, η αλήθεια είναι ακόμη περισσότερο. Αυτό είναι που βρίσκεται στο επίκεντρο της έρευνάς μας και των ευρημάτων στην έκθεσή μας.
Letitia James: ( 30:58 )
Τώρα θα κάνουμε ερωτήσεις και η ερώτηση θα διευθυνθεί από τον Delaney Kempner.
Delaney Kempner: ( 31:06 )
[ακούγεται 00:31:06]. Υπομονή, υπομονή. Παρακαλώ πείτε το όνομά σας και την πρίζα σας.
Marcia Kramer: ( 31:10 )
Marcia Kramer από το CBS. Αναρωτήθηκα αν θα μπορούσατε να μου πείτε αν ο Κυβερνήτης θα αντιμετωπίσει οποιαδήποτε… Ξέρω ότι πρόκειται για πολιτική έρευνα, αλλά θα κάνετε παραπομπές στους εισαγγελείς ώστε να αντιμετωπίσει είτε κρατικές είτε ομοσπονδιακές κατηγορίες;
Letitia James: ( 31:21 )
[ακούγεται 00:31:21] ότι η δουλειά μας έχει ολοκληρωθεί και το έγγραφο είναι πλέον δημόσιο. Και το θέμα είναι αστικού χαρακτήρα και δεν έχει ποινικές συνέπειες. Είναι η κατανόησή μου… [ακουστό 00:31:37], θέλετε να…
Anne Clark: ( 31:39 )
Θα δηλώσω ότι καταλαβαίνουμε ότι για τη νεαρή γυναίκα της οποίας το στήθος είχε πέσει, αυτό το αστυνομικό τμήμα του Όλμπανι έχει ήδη μια έκθεση σχετικά με αυτό. Για οτιδήποτε άλλο, όπως δήλωσε ο Γενικός Εισαγγελέας, όλες οι πληροφορίες τεκμηριώνονται πλήρως στην έκθεση και οι εισαγγελείς ή αστυνομικά τμήματα μπορούν να εξετάσουν τα αποδεικτικά στοιχεία και να καθορίσουν εάν θέλουν να λάβουν περαιτέρω μέτρα.
Delaney Kempner: ( 32:02 )
Josefa;
Josefa Velásquez: ( 32:02 )
Γεια σου, Josefa Velásquez, The City. Τώρα που ολοκληρώθηκε η έκθεση, θα το μοιραστεί το γραφείο σας με την Επιτροπή Συνέλευσης που διερευνά εάν πρόκειται για αδικήματα αναιρέσεως ή όχι; Και αν ναι, ποιος είναι ο συντονισμός μεταξύ του γραφείου σας και της Συνέλευσης;
Letitia James: ( 32:19 )
Δεν υπάρχει συντονισμός μεταξύ του Γενικού Εισαγγελέα και της Συνέλευσης. Το έγγραφο είναι πλέον δημόσιο και θα διανεμηθεί στα μέλη της Συνέλευσης, καθώς και στην ηγεσία.
Ομιλητής 1: ( 32:31 )
Κυρία James, μπορεί ο Κυβερνήτης-
Delaney Kempner: ( 32:33 )
Μπορείτε να συστηθείτε;
Ομιλητής 1: ( 32:34 )
Ω, [ακούγεται 00:32:35] από τη The New York Post. Μπορεί ο Κυβερνήτης να μηνυτεί με οποιονδήποτε τρόπο; Υπάρχει περιορισμός ή υπάρχουν ποινές που σχετίζονται συγκεκριμένα με αυτήν την έκθεση; Ξέρω [ακατανόητο 00:32:44]
Anne Clark: ( 32:46 )
Δεν υπάρχουν ποινές που να συνδέονται ειδικά με αυτήν την αναφορά. Οι γυναίκες μπορούν να αποφασίσουν, μερικές από τις γυναίκες μπορούν να αποφασίσουν οι ίδιες εάν θέλουν να ασκήσουν πολιτική αγωγή. Το καθεστώς παραγραφής είναι γενικά τρία χρόνια βάσει ενός ομοσπονδιακού καταστατικού στον νόμο της πολιτείας και λίγο μικρότερο βάσει ενός άλλου ομοσπονδιακού καταστατικού, αν και για εχθρικά εργασιακά περιβάλλοντα, εφόσον μια πράξη πραγματοποιείται εντός του καταστατικού, μπορεί κανείς να επιστρέψει στην αρχή όλο το εχθρικό εργασιακό περιβάλλον.
Ομιλητής 1: ( 33:11 )
Και όσον αφορά την παραβίαση της πολιτικής του ίδιου του Εκτελεστικού Επιμελητηρίου, τι είδους παραβιάσεις [ακουστό 00:33:19];
Anne Clark: ( 33:20 )
Δεν μπορώ να σκεφτώ έναν συγκεκριμένο νόμο που θα παραβίαζε, αλλά σίγουρα λαμβάνεται υπόψη κατά τον καθορισμό της ευθύνης για σεξουαλική παρενόχληση.
Ομιλητής 1: ( 33:27 )
Ευχαριστώ.
Ομιλητής 2: ( 33:32 )
[ακουστό 00:33:32]. Κυρία Τζέιμς, μπορώ να σας ρωτήσω, νομίζετε ότι ο Κυβερνήτης, δεδομένης της καταστροφικής φύσης αυτής της έκθεσης, και καταλαβαίνω τι λέτε ότι εναπόκειται στους τοπικούς εισαγγελείς εάν θέλουν να προχωρήσουν σε αυτό, αλλά νομίζετε ότι όλα αυτά θα τελειώσουν καλά αν παραιτηθεί ή φύγει;
Λετίτια Τζέιμς: ( 33:47 )
Αυτή η απόφαση τελικώς εναπόκειται στον Κυβερνήτη της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Η έκθεση μιλά από μόνη της. Και αυτή τη στιγμή, νομίζω ότι όλοι πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στο θάρρος και τη γενναιότητα των γυναικών που εμφανίστηκαν, και όλοι μας πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στο να διατηρούμε τις γυναίκες ασφαλείς, να πιστεύουμε γυναίκες και να επιτρέπουμε στις γυναίκες να λένε την αλήθεια τους. Και αυτό ακριβώς κάνει αυτό το έγγραφο.
Ομιλητής 3: ( 34:09 )
[ακούγεται 00:34:09] από το WNBC. Αναφέρατε στις εναρκτήριες παρατηρήσεις σας σήμερα την υπεράσπιση των διαπιστευτηρίων των ερευνητών σας σήμερα. Ενοχλείστε προσωπικά από τις παρατηρήσεις του Κυβερνήτη την περασμένη εβδομάδα ή έτσι ώστε να μπορείτε να αναζητήσετε το ιστορικό τους στο Google και να καταλήξετε στο συμπέρασμά σας ότι πρόκειται για έρευνα με πολιτικό κίνητρο;
Λετίτια Τζέιμς: ( 34:34 )
Υπήρξαν προσπάθειες να υπονομευθεί και να πολιτικοποιηθεί αυτή η έρευνα, και υπήρξαν επιθέσεις εναντίον μου καθώς και μελών της ομάδας, τις οποίες θεωρώ προσβλητικές. Και πάλι, η προσοχή μας πρέπει να είναι στη γενναιότητα και το θάρρος αυτών των 11 γυναικών και των άλλων που εμφανίστηκαν.
Letitia James: ( 34:52 )
Αυτοί οι ισχυρισμοί τεκμηριώθηκαν. Επιβεβαιώθηκαν. Και η ομάδα πριν από εσάς, η κυρία Κλαρκ και ο κύριος Κιμ, είναι επαγγελματίες που είναι ευρέως σεβαστοί όχι μόνο στη Νέα Υόρκη, αλλά σε ολόκληρο αυτό το έθνος. Και υποστηρίζω το έργο τους, θα υπερασπιστώ το έργο τους και πιστεύω ότι αυτές οι γυναίκες.
Delaney Kempner: ( 35:10 )
Ζακ;
Ζακ: ( 35:13 )
Ζακ [ακουστό 00:35:13] από τη Νέα Υόρκη 1. Αναφέρατε ότι επιβεβαιώνει πολλά από αυτά που ήταν η κατάθεση των μαρτύρων όταν μιλήσατε με την [ακουστό 00:35:19] την έρευνα. Όταν πήρατε συνέντευξη από τον κυβερνήτη Cuomo, παραδέχτηκε ή αρνήθηκε το μεγαλύτερο μέρος αυτών που ειπώθηκαν εδώ;
Anne Clark: ( 35:27 )
Υπήρχε ένας συνδυασμός. Υπάρχουν κάποια περιστατικά στα οποία παραδέχτηκε, αλλά είχε διαφορετική ερμηνεία και υπήρχαν άλλα πράγματα που αρνήθηκε ή είπε ότι δεν τα θυμόταν.
Ομιλητής 4: ( 35:42 )
Μπορείτε να μιλήσετε λίγο περισσότερο για αυτό; [ακουστό 00:35:43], WNYC. Μπορείτε να μιλήσετε λίγο περισσότερο για το πώς ήταν αυτή η συνομιλία, εκείνη η 11ωρη συνομιλία ήταν την άλλη εβδομάδα;
Anne Clark: ( 35:49 )
Δεν μπορώ να επαναλογίσω όλες τις 11 ώρες. Όπως είπα, υπήρχαν ορισμένα πράγματα. Όπως παραδέχτηκε ότι ρώτησε την κ. Μπένετ αν είχε σχέση με μεγαλύτερους άνδρες. Αρνήθηκε να αγγίξει τον κρατικό στρατιώτη, αν και είπε ότι θα μπορούσε να
Anne Clark: ( 36:03 )
Αρνήθηκε ότι άγγιξε τον στρατιώτη του κράτους, αν και είπε ότι μπορεί να τη φίλησε σε μια εκδήλωση. Και υπήρχαν ορισμένα πράγματα που γύρισε και είπε ότι, για παράδειγμα, εκτελεστικός βοηθός νούμερο ένα, ότι την αγκάλιαζε επανειλημμένα, αλλά ισχυρίστηκε ότι ήταν αυτή που ξεκίνησε τις αγκαλιές. Soταν λοιπόν ένα μείγμα αποδοχής σε ορισμένα πράγματα, αλλά βάζοντας διαφορετική περιστροφή σε αυτά, και άρνησης άλλων.
Ομιλητής 5: ( 36:24 )
Όλα περιγράφονται στην έκθεση.
Josefa Velásquez: ( 36:28 )
Μετάδοση από το CNN. Ποια είναι λοιπόν τα επόμενα βήματα εδώ; Έχετε αυτήν την αναφορά, προφανώς πολλές καταστροφικές πληροφορίες. Πολλοί άνθρωποι θα ρωτήσουν: «εντάξει, τι θα γίνει μετά;» Και δεν το παραπέμπετε για ποινικές κατηγορίες. Ποια είναι τα επόμενα βήματα που θα θέλατε να λάβει ίσως η συνέλευση ή κάποιος άλλος να λάβει κάποια άλλα είδη τιμωρίας ή κάτι άλλο εδώ; Επειδή αυτή τη στιγμή φαίνεται απλώς ότι έχετε αυτήν την αναφορά και είναι εκεί έξω και ποια θα ήταν τα επόμενα βήματα;
Letitia James: ( 36:57 )
Μας ανατέθηκε η ευθύνη να συμμετάσχουμε σε μια έρευνα. Ολοκληρώσαμε την έρευνά μας και η δουλειά μας έχει ολοκληρωθεί. Επομένως, όσον αφορά τα επόμενα βήματα, εξαρτάται αποκλειστικά από τον κυβερνήτη ή/και τη συνέλευση και το ευρύ κοινό. Αλλά το έργο του γραφείου του γενικού εισαγγελέα και αυτών των ειδικών αναπληρωτών έχει ολοκληρωθεί.
Josefa Velásquez: ( 37:22 )
Πιστεύετε ότι η κυβέρνηση θα μπορούσε να θέσει υποψηφιότητα για επανεκλογή;
Letitia James: ( 37:24 )
Αυτή είναι μια πολιτική ερώτηση. Το έργο του γραφείου του γενικού εισαγγελέα έχει ολοκληρωθεί.
Ομιλητής 5: ( 37:29 )
Ναι. Θα κάνουμε άλλες δύο ερωτήσεις εδώ και μετά θα πάμε εικονικά.
Ομιλητής 6: ( 37:33 )
Γεια, Dana Rubinstein από τους New York Times. Αυτό είναι λίγο υποθετικό, αλλά ένα άτομο με ιστορικό στη διοίκηση ενός χώρου εργασίας όπως αυτό, ή στην υποψηφιότητα για κυβερνήτη, όταν μπορείτε να αναλάβετε τη θέση του αρχηγού της Νέας Υόρκης.
Letitia James: ( 37:47 )
Δεν ασχολούμαι με κερδοσκοπία, Ντάνα. Η έκθεση μιλά από μόνη της. Τεκμηρίωσαν και επιβεβαίωσαν τους ισχυρισμούς και εξέδωσαν πορίσματα. Και στην πραγματικότητα, ο κυβερνήτης παραβίασε τους κρατικούς και ομοσπονδιακούς νόμους.
Ομιλητής 5: ( 38:01 )
Εντάξει, αυτό είναι το τελευταίο εδώ και στη συνέχεια θα προχωρήσουμε στο εικονικό.
Ομιλητής 7: ( 38:02 )
Adam Reese, NBC News. Ως εισαγγελέας και γενικός εισαγγελέας, είστε απογοητευμένοι που δεν μπορείτε να κινηθείτε εγκληματικά με αυτές τις κατηγορίες; Πολλές κατηγορίες, εσείς και οι ανακριτές που είπαν ότι είναι και πολιτειακοί, παραβιάσατε τον κρατικό και τον ομοσπονδιακό νόμο;
Letitia James: ( 38:20 )
Δεν είναι θέμα απογοήτευσης. Το θέμα, μας ανατέθηκε η ευθύνη από τον κυβερνήτη της πολιτείας της Νέας Υόρκης να εκδώσουμε μια έκθεση, και εκδώσαμε αυτήν την έκθεση. Και σε όλη τη διαδικασία, βάζουμε το κεφάλι κάτω. Έχουμε κάνει τη δουλειά μας. Και σε αυτό το σημείο, το εργαστήριο τσιπ, θα αφήσουμε τις μάρκες να πέσουν όπου μπορούν.
Ομιλητής 5: ( 38:39 )
Εντάξει, θα πάμε εικονικά τώρα. Αποφεύγων τη μάχη.
Ομιλητής 8: ( 38:43 )
Σας ευχαριστώ όλους. Εάν έχετε κάποια ερώτηση, κάντε κλικ στο κουμπί ανύψωσης χεριού. Εάν έχετε κάποια ερώτηση, κάντε κλικ στο κουμπί ανύψωσης χεριού. Αρχικά, θα ακούσουμε τον Τζον Κάμπελ από τον Γκάνετ. Γιάννη, το μικρόφωνό σου είναι ανοιχτό.
John Campbell: ( 38:55 )
Γεια σου, γενική εισαγγελέα. Μερικές ερωτήσεις, και ζητώ συγγνώμη, είναι δύσκολο να ακούσετε μερικές από τις ερωτήσεις, οπότε μερικές από αυτές μπορεί να επαναληφθούν εδώ, αλλά η έρευνα για τη συμφωνία του βιβλίου των κυβερνητών καθώς και οι πόροι του προσωπικού που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτό. Αυτό παραμένει σε εξέλιξη; Αυτό είναι ξεχωριστό από αυτό, είναι ακόμα σε εξέλιξη; Και επίσης, μπορείτε να κάνετε κάποιο είδος επίσημης παραπομπής στις εισαγγελικές αρχές με βάση αυτήν την έκθεση σήμερα, ή αυτό είναι κάτι για το οποίο θα έπρεπε να σηκώσουν την μπάλα, μόνοι τους;
Letitia James: ( 39:29 )
Η έρευνα, όσον αφορά το βιβλίο και αν οι δημόσιοι πόροι που χρησιμοποιούμε ή όχι, συνεχίζεται και είναι χωριστός και εκτός αυτής της έρευνας, και όσον αφορά την ποινική δικαιοδοσία, η ποινική δικαιοδοσία συνήθως μεταφέρεται στο γραφείο του γενικού εισαγγελέα. Συνήθως λαμβάνουμε ένα αίτημα σύμφωνα με τον εκτελεστικό νόμο. Και αυτή τη στιγμή, το έργο μας έχει ολοκληρωθεί και δεν θα συμμετάσχουμε σε καμία ποινική έρευνα σχετικά με τη συμπεριφορά του κυβερνήτη της πολιτείας της Νέας Υόρκης.
Ομιλητής 8: ( 39:56 )
Η δεύτερη ερώτησή μας είναι από τον Josh Dossie από την Washington Post. Josh, η γραμμή σου είναι ανοιχτή. Josh, πρέπει να καταργήσεις τη σίγαση της γραμμής σου.
Josh Dossie: ( 40:20 ) Με
ακούς τώρα; Συγγνώμη.
Letitia James: ( 40:22 )
Ναι, μπορούμε να σε ακούσουμε Josh.
Josh Dossie: ( 40:24 )
Γεια σου, γενική εισαγγελέα. Φαίνεται ότι υπάρχουν περίπου 11 καταγγελίες εδώ, 11 διαφορετικά θύματα. Βρήκατε και τα 11 θύματα που εμφανίστηκαν ως αξιόπιστα; Και καταφέρατε να βρείτε σύγχρονες σημειώσεις ή αποδείξεις και για τα 11 θύματα;
Anne Clark: ( 40:47 )
Βρήκαμε και τις 11 γυναίκες αξιόπιστες. Υπήρξε επιβεβαίωση σε διάφορους βαθμούς. Πιθανώς στο τέλος της επιβεβαίωσής της, η Σάρλοτ Μπένετ συνομίλησε με ανθρώπους και έστειλε μηνύματα ταυτόχρονα. Μερικά από τα κείμενά της ήταν πρακτικά σε πραγματικό χρόνο σχετικά με συνομιλίες με τον κυβερνήτη. Επίσης, οι αναφορές που έκανε στον αρχηγό του προσωπικού και στον ειδικό σύμβουλο, οι σύγχρονες σημειώσεις τους είναι αρκετά συνεπείς με όσα είπε στον Τύπο και όσα μας είπε. Ο στρατιώτης του κράτους, τα συγκινητικά περιστατικά, εκείνο που άγγιξε το στομάχι της είδε ένας άλλος στρατιωτικός που μας το επιβεβαίωσε. Το φιλί, ο κυβερνήτης τη φίλησε μια φορά. Αυτό μας το επιβεβαίωσε ένας άλλος κρατικός στρατιώτης. Και υπήρχαν και άλλα περιστατικά όπου είπε στους ανθρώπους εκείνη την εποχή. Άλλα άτομα με τα οποία μιλήσαμε το είπαν στους ανθρώπους εκείνη τη στιγμή, και επιβεβαιώσαμε με τους ανθρώπους με τους οποίους μίλησαν ή είχαν γραπτή τεκμηρίωση, είτε γραπτά μηνύματα είτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα οποία εξιστορούσαν πράγματα ταυτόχρονα. Έτσι, τα πράγματα, όταν βλέπετε την αναφορά, όλα είναι τεκμηριωμένα. Τα πράγματα επιβεβαιώθηκαν πολύ καλά.
Ομιλητής 8: ( 42:01 ) Η
επόμενη ερώτηση είναι από την Emma Kinnari από το Bloomberg News. Έμμα, η γραμμή σου είναι ανοιχτή.
Emma Kinnari: ( 42:08 )
Γεια σας. Ευχαριστώ. Αναρωτιόμουν, είπατε ότι η δουλειά σας έχει τελειώσει, αλλά υπάρχει ακόμη μια ποινική υπόθεση. Τι θα… τι θα συμβεί από εκεί;
Letitia James: ( 42:19 )
Επομένως, δεν μπορώ να εικάζω τι θα συμβεί από εξωτερικές υπηρεσίες ή/και εξωτερικά νομοθετικά όργανα. Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από αυτούς, αλλά όσον αφορά το γενικό εισαγγελέα, το γραφείο μας και η έρευνά μας έχει ολοκληρωθεί. Θα εκδώσουμε αυτήν την έκθεση, μαζί με αποδεικτικά στοιχεία στο ευρύ κοινό.
Ομιλητής 8: ( 42:49 )
Η επόμενη ερώτησή μας είναι από τον Brian Tarnellie από το New York Law Journal.
Brian Tarnellie: ( 42:55 )
Ναι. Με ακούς καλά;
Letitia James: ( 42:56 )
Ναι.
Brian Tarnellie: ( 42:58 )
Γνωρίζω λοιπόν ότι αναφέρθηκε μια αναφορά στο αστυνομικό τμήμα του Όλμπανι σχετικά με το περιστατικό με το χτύπημα. Μπορείτε να διευκρινίσετε εάν αυτό έγινε από το εκτελεστικό επιμελητήριο ή το ίδιο το θύμα προχώρησε και έδωσε μια αναφορά στο αστυνομικό τμήμα του Όλμπανι;
Ομιλητής 9: ( 43:15 )
Κατανοούμε ότι η έκθεση έγινε από το εκτελεστικό επιμελητήριο.
Ομιλητής 8: ( 43:25 )
Η τελευταία μας ερώτηση είναι από τη Ρεβέκκα Λιούις, από πόλη και πολιτεία. Ρεβέκκα, η γραμμή σου είναι ανοιχτή.
Ρεμπέκα Λιούις: ( 43:31 )
Γεια σου, γενική εισαγγελέα. Justθελα απλώς να ρωτήσω, με αυτήν την έκθεση τώρα, είπατε ότι δεν πρόκειται να κάνετε εικασίες για το αν ο κυβερνήτης είναι σε θέση να υπηρετήσει ή αν θα πρέπει να ξαναπροσέλθει. Τι θέλετε να αφαιρέσει το κοινό από αυτήν την αναφορά;
Letitia James: ( 43:47 )
Ότι αυτές οι 11 γυναίκες βρίσκονταν σε ένα εχθρικό και τοξικό εργασιακό περιβάλλον και ότι πρέπει να πιστεύουμε στις γυναίκες και ότι αυτό που έχουμε υποχρέωση και καθήκον να κάνουμε είναι να προστατεύουμε τις γυναίκες στο χώρο εργασίας τους. Και αυτό που αποκάλυψε αυτή η έρευνα ήταν ένα ανησυχητικό πρότυπο συμπεριφοράς από τον κυβερνήτη της μεγάλης πολιτείας της Νέας Υόρκης. Και εκείνες που βασικά δεν θέσπισαν κανένα πρωτόκολλο ή διαδικασία για την προστασία αυτών των νέων γυναικών που πίστευαν στη δημόσια υπηρεσία. Πιστεύω τις γυναίκες και πιστεύω αυτές τις 11 γυναίκες. Σας ευχαριστώ όλους που ήσασταν εδώ σήμερα το πρωί.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο για μεταγραφή, λεζάντες και υπότιτλους.
Μείνετε ενημερωμένοι.
Λάβετε μια εβδομαδιαία σύνοψη των πιο σημαντικών μεταγραφών της εβδομάδας στα εισερχόμενά σας. Είναι η είδηση, χωρίς ειδήσεις.
Επαγγελματική Υπηρεσία Μεταγραφής
99% εγγυημένη ακρίβεια, μεταγραμμένη από επαγγελματίες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου