Ενημέρωση συνέντευξης Τύπου Breonna Taylor Settlement 15 Σεπτεμβρίουhttps://www.rev.com/blog/transcripts/breonna-taylor-settlement-update-press-conference-transcript-september-15/amp?__twitter_impression=true
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 00:00 )
Εντάξει.
Jean Porter: ( 00:25 )
Καλησπέρα, όλοι και καλώς ήλθατε στην απογευματινή ενημέρωση του Δημάρχου του Louisville, Greg Fischer. Σήμερα είναι Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου. Το όνομά μου είναι Jean Porter. Είμαι διευθυντής επικοινωνιών για τον δήμαρχο Fischer. Θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους στο δωμάτιο και αν βρίσκεστε στο WebEx για σίγαση των τηλεφώνων σας. Εάν βρίσκεστε στο WebEx, κρατήστε την κάμερα απενεργοποιημένη. Ζητώ συγνώμη από τα μέσα που δεν μπόρεσαν να έχουν πρόσβαση στην αίθουσα λόγω περιορισμών COVID. Αλλά η σημερινή ενημέρωση κοινοποιείται στο WebEx. Θα πάρουμε ερωτήσεις στην αίθουσα από δημοσιογράφους και θα πάρουμε μερικές από τη συνομιλία WebEx επίσης. Και θα ξεκινήσουμε εδώ μέσα σε λίγα λεπτά. Σας ευχαριστώ όλους.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 01:23 )
Καλό απόγευμα σε όλους. Είμαι ο Γκρεγκ Φίσερ, ο δήμαρχος του Λούισβιλ, Κεντάκι. Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε σήμερα εδώ. Στις 13 Μαρτίου, πριν από 186 ημέρες, μια τραγωδία πλήττει την κοινότητά μας με το θάνατο της 26χρονης Μπρένα Τέιλορ. Ο θάνατός της πυροδότησε ένα κίνημα στη Λούισβιλ και το έθνος για φυλετική δικαιοσύνη, στέλνοντας χιλιάδες στους δρόμους και τις πόλεις μας σε όλη τη χώρα και στον κόσμο όλοι φωνάζοντας για δικαιοσύνη για την Μπρένα. Και ενώ ο θάνατός της ήταν μια τραγωδία για τόσους πολλούς, ας θυμηθούμε ότι η Μπρένα ήταν πρώτη κόρη, αδελφή, εγγονή, ανιψιά, φίλη, φίλη και συνάδελφος. Και για εκείνους που ήξεραν ότι ο θάνατος της Μπρένα είναι προσωπικός, ο πόνος είναι σπλαχνικός και η απώλεια συνεχώς καταστροφική. Η Tamika Palmer, η μαμά της Breonna, λέει ότι η Breonna ήταν γρήγορος μαθητής, σκληρός εργάτης και παλιά ψυχή. Ήταν η κόλλα της οικογένειας. Η Μπρένα αγαπήθηκε.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 02:36 )
Ενώ περιμένουμε μια απόφαση του Γενικού Εισαγγελέα Ντάνιελ Κάμερον σχετικά με το κατά πόσον θα κατατεθούν κατηγορίες σε αυτήν την υπόθεση, η κυβέρνησή μου δεν περιμένει να προχωρήσει στις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις για να αποτρέψει την επανάληψη μιας τέτοιας τραγωδίας. Γι 'αυτό είμαι εδώ σήμερα με την οικογένεια της Breonna Taylor, για να ανακοινώσω ότι η κυβέρνηση της Louisville Metro έχει διευθετήσει την αστική αγωγή με το κτήμα της. Ως μέρος αυτού του διακανονισμού, η κυβέρνηση του Louisville μετρό συμφωνεί να κάνει πολλές σημαντικές αλλαγές πολιτικής. Πρώτον, για τη δημιουργία ισχυρότερων κοινοτικών συνδέσεων μεταξύ των αστυνομικών μας και των ανθρώπων που υπηρετούν. Θα δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα στεγαστικών πιστώσεων για να παρακινήσουμε τους αξιωματικούς να ζουν σε συγκεκριμένες απογραφές χαμηλού εισοδήματος εντός της πόλης.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 03:35 )
Στη συνέχεια, όπως έχω πει προηγουμένως, ζητάμε συχνά από τους αστυνομικούς μας όχι μόνο να διατηρήσουν την ειρήνη, αλλά και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που απέτυχε να αντιμετωπίσει η κοινωνία, από την ψυχική υγεία έως την έλλειψη στέγης έως την κατάχρηση ουσιών και όλα τα ενδιάμεσα. Αυτό δεν είναι δίκαιο για τους αξιωματικούς μας και δεν είναι ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης αυτών των προκλήσεων. Γι 'αυτό θα δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα για να συμπεριλάβουμε τους κοινωνικούς λειτουργούς στο LMPD, ώστε να μπορούν να παρέχουν υποστήριξη και βοήθεια σε συγκεκριμένες αστυνομικές διαδρομές όπου η παρουσία τους θα μπορούσε να είναι χρήσιμη. Η Metro Council έχει ήδη ξεκινήσει χρήματα σε αυτήν τη δραστηριότητα. Και τέλος, πρέπει να έχουμε διαφάνεια και λογοδοσία για το έργο που κάνουν οι αξιωματικοί μας. Οι καλοί αξιωματικοί εκτιμούν το φως του ήλιου στη δουλειά τους. Και θα κάνουμε αρκετά βήματα για να λάμψουμε αυτό το φως, συμπεριλαμβανομένων των παρακάτω: τώρα θα απαιτήσουμε από έναν διοικητή να επανεξετάσει και να εγκρίνει όλα τα εντάλματα αναζήτησης,
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 04:43 )
Δημιουργούμε μια σαφέστερη δομή εντολών κατά την εκτέλεση των ενταλμάτων σε πολλές τοποθεσίες. Προσθέτουμε πρόσθετα πρωτόκολλα για χρήματα που κατασχέθηκαν ως αποδεικτικά στοιχεία, επεκτείνοντας τον τυχαίο έλεγχο των ναρκωτικών αξιωματικών και θα διαπραγματευτούμε με το FOP το 2021 για να επεκτείνουμε τα αρχεία που μπορούν να διατηρηθούν σε αρχεία προσωπικού ενός αξιωματούχου. Ενημερώσαμε τη διαδικασία όταν ένας αστυνομικός ερευνάται από τη Μονάδα Επαγγελματικών Προτύπων και αποχωρεί από το LMPD πριν από την ολοκλήρωση αυτής της έρευνας. Προς τα εμπρός, η επιστολή κλεισίματος του αρχηγού θα δηλώσει τα ευρήματά του βάσει των αποδεικτικών στοιχείων που υπάρχουν στον φάκελο κατά τον διαχωρισμό του αξιωματικού από το LMPD, εάν υπάρχουν επαρκή αποδεικτικά στοιχεία στο αρχείο για να γίνει αυτός ο προσδιορισμός ή θα δηλώσουν ότι δεν επαρκούν τα αποδεικτικά στοιχεία υπάρχει για να βρει ένα εύρημα.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 05:54 )
Και τέλος, προκειμένου να διασφαλιστεί η παρακολούθηση τυχόν αξιωματικών που ενδέχεται να χρειάζονται πρόσθετη εκπαίδευση ή άλλη υποστήριξη, θα εφαρμόσουμε ένα σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης που παρακολουθεί κάθε χρήση περιστατικών βίας, καταγγελίες πολιτών, έρευνες και άλλους βασικούς παράγοντες. Ως μέρος της συνεχιζόμενης επισκόπησης του LMPD από πάνω προς τα κάτω, η Hillard Heintze θα αξιολογήσει το σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης και θα προτείνει τυχόν απαραίτητες βελτιώσεις. Το σύστημα θα παρακολουθείται επίσης μέσω του γραφείου του Γενικού Επιθεωρητή που πρόκειται να σχηματιστεί σύντομα. Αυτές είναι σημαντικές αλλαγές πολιτικής πάνω από πολλές άλλες που έχουμε ήδη κάνει, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αποτελούν μέρος του νόμου της Breonna, καθώς και αλλαγές στις πολιτικές σχετικά με τη χρήση βίας και εάν θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν δακρυγόνα. Εκτός από αυτές τις αλλαγές πολιτικής, αυτός ο διακανονισμός περιλαμβάνει πληρωμή στο κτήμα της Breonna ύψους 12 εκατομμυρίων $. Είμαι ευγνώμων για τη σκληρή δουλειά της ομάδας μου και του δικηγόρου του νομού Mike O'Connell και της ομάδας του, καθώς και για τη συνεργασία και την προσεκτική συνεργασία με την οποία η οικογένεια Taylor και οι δικηγόροι της συνεργάζονται μαζί μας για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Τώρα θα ακούσουμε από τη Lonita Baker, δικηγόρο για το κτήμα της Breonna. Κα Μπέικερ.
Lonita Baker: ( 07:21 )
Το Justice for Breonna είναι πολύπλευρο. Αυτό που καταφέραμε να πετύχουμε σήμερα μέσω του αστικού διακανονισμού εναντίον των αξιωματικών είναι τεράστιο, αλλά είναι μόνο ένα τμήμα ενός στρώματος. Όταν οι αξιωματικοί προκαλούν το θάνατο ενός ατόμου, είναι επιτακτική ανάγκη να αναζητήσουμε δικαιοσύνη, όχι μόνο στο ποινικό σύστημα, αλλά και στο πολιτικό μας σύστημα. Αυτό είναι όταν θεωρούμε τους ανθρώπους οικονομικά υπεύθυνους. Αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζουμε εδώ ότι ένας οικονομικός διακανονισμός δεν ήταν διαπραγματεύσιμος χωρίς σημαντική αστυνομική μεταρρύθμιση. Και αυτό μπορέσαμε να κάνουμε σήμερα. Αναζητήσαμε καθώς προχωρήσαμε στη διαπραγμάτευση των όρων της διευθέτησης και της μεταρρύθμισης για να εμπλέξουμε αστυνομικούς εντός της κοινότητας, όχι μόνο όταν αποστέλλονται για τρέξιμο, αλλά για έξοδο, για να εθελονθούν σε αυτές τις κοινότητες στις οποίες υπηρετούν. Για να γνωρίσετε τις κοινότητές τους σε άλλες ρυθμίσεις. Να ζουν μέσα στις κοινότητές τους. Να αποστέλλουν κοινωνικούς λειτουργούς όταν χρειάζονται για κρίσεις ψυχικής υγείας. Να αναγνωρίσουμε σε κίνδυνο τη συμπεριφορά των αξιωματικών που εφαρμόζουν το σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης και να αναθεωρήσουν το σύστημα με το οποίο εκτελούμε τα εντάλματα αναζήτησης που προκάλεσαν το θάνατο της Breonna Taylor στις 13 Μαρτίου.
Lonita Baker: ( 08:39 )
Είναι σημαντικό για την οικογένειά της να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο που συνέβη με την Breonna Taylor σε οποιαδήποτε άλλη οικογένεια στο Louisville του Κεντάκι. Και θα συνεχίσουμε αυτόν τον αγώνα πέρα από την Πόλη του Λούισβιλ, Κεντάκι και σε όλη αυτή τη χώρα για την προστασία και τη μεταρρύθμιση των αστυνομικών τμημάτων σε ολόκληρη την Αμερική. Αναγνωρίσαμε ότι αυτή η μεταρρύθμιση δεν περιλαμβάνει όλα και ότι πρέπει να γίνουν ακόμη. Και δεσμεύουμε τον χρόνο μας, το ταλέντο μας και τους πόρους μας για να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την κοινότητα, για να καταπολεμήσουμε τη συστηματική πληγή του ρατσισμού στην πόλη μας. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε εξ ονόματος και με τους διαδηλωτές που έχουν θέσει την ελευθερία τους στη γραμμή για να ευαισθητοποιήσουν όχι μόνο την Breonna Taylor αλλά και τα συστημικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην πόλη μας. Γνωρίζουμε ότι χωρίς τη φωνή τους, δεν θα είμαστε εδώ σήμερα.
Lonita Baker: ( 09:46 )
Ανυπομονούμε να είμαστε σε μια γέφυρα από αυτήν την κοινότητα προς τους εκλεγμένους ηγέτες μας, για να συνεχίσουμε να πιέζουμε για αλλαγή. Συνεχίσαμε να πιέζουμε για το γραφείο του δημάρχου και τους άλλους εκλεγμένους ηγέτες μας να εφαρμόσουν πολιτικές που προτείνονται σε μια πορεία προς τα εμπρός, η οποία απαιτεί κοινοτικές επενδύσεις, υποστήριξη για μικρές επιχειρήσεις, προσιτή στέγαση, κλείνοντας το κενό εκπαίδευσης, θέσεις εργασίας και ανάπτυξη εργατικού δυναμικού και ως αναθεώρηση του συστήματος ποινικής δικαιοσύνης. Το έγγραφο αυτό δημιουργήθηκε και υπογράφηκε από περισσότερους από 50 οργανισμούς στην πόλη και πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με άλλους οργανισμούς βάσης για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να λογοδοτούμε για τους εκλεγμένους ηγέτες μας, αλλά και για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους εκλεγμένους ηγέτες μας, γιατί δεν θα λάβουμε τις πολιτικές αλλαγές που χρειαζόμαστε, δεν θα λάβουμε τις νομικές αλλαγές που χρειαζόμαστε εάν δεν λογοδοτήσουμε τους εκλεγμένους ηγέτες μας. Αλλά στην ίδια κατεύθυνση, πρέπει να είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τους εκλεγμένους ηγέτες μας.
Lonita Baker: ( 10:42 )
Η ομορφιά αυτού που συνέβη εδώ σήμερα, η μεταρρύθμιση και ο διακανονισμός, και πάλι, είναι απλώς ένα αστικό κοστούμι, συμβαίνει όταν συνεργαζόμαστε. Ευχαριστούμε λοιπόν τον Δήμαρχο Fischer και την ομάδα του για τη δέσμευσή τους στη μεταρρύθμιση. Αυτό δεν ακούγεται σε μία από αυτές τις περιπτώσεις όπου λαμβάνετε οικονομική διευθέτηση και αστυνομική μεταρρύθμιση. Αλλά και πάλι, ήταν σημαντικό για εμάς, για την οικογένεια της Breonna, για τους εμπλεκόμενους δικηγόρους, και ήταν σημαντικό για εμάς να το δώσουμε πίσω στην κοινότητα που αγωνίστηκε τόσο σκληρά για να πει το όνομα της Breonna Taylor. Τέλος, όπως ανέφερα όταν ξεκίνησα, η δικαιοσύνη για την Breonna Taylor είναι πολυεπίπεδη. Δεν πρόκειται να σταματήσουμε τις εκκλήσεις μας για να λογοδοτήσουμε τους υπεύθυνους για τον θάνατο της Breonna. Θα συνεχίσουμε να ασκούμε πίεση στο γραφείο του γενικού εισαγγελέα για να παρουσιάσουμε μια δίκαιη υπόθεση στη μεγάλη κριτική επιτροπή. Και γνωρίζουμε ότι αυτό το κατηγορητήριο προέρχεται από τη μεγάλη κριτική επιτροπή. Έχουμε την πίστη ότι ένα κατηγορητήριο προέρχεται από τη μεγάλη κριτική επιτροπή.
Lonita Baker: ( 11:38 )
Εκτός από το γραφείο του γενικού εισαγγελέα, πρέπει να θυμόμαστε ότι το FBI διεξάγει επίσης έρευνα για το κατά πόσον υπήρξαν εγκληματικές παραβιάσεις πολιτικών δικαιωμάτων που οδήγησαν και μετά το θάνατο της Breonna Taylor. Θα ψάξουμε λοιπόν για το ομοσπονδιακό κατηγορητήριο από το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Αλλά είναι σημαντικό οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι η Πόλη του Λούισβιλ, δεν είναι αυτοί που μπορούν να φέρουν τις χρεώσεις. Έτσι σήμερα αυτό που κάναμε εδώ ήταν να κάνουμε ό, τι μπορούσαμε να κάνουμε για να φέρουμε λίγη αστυνομική μεταρρύθμιση. Και είναι απλώς μια αρχή, αλλά τελειώσαμε το πρώτο μίλι σε έναν μαραθώνιο και έχουμε πολλά ακόμη μίλια για να φτάσουμε μέχρι να πετύχουμε και να περάσουμε τη γραμμή τερματισμού.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 12:22 )
Σας ευχαριστώ, κυρία Baker. Θα ακούσουμε τώρα από τον πληρεξούσιο του νομού, τον Mike O'Connell, του οποίου η ομάδα εργάστηκε επιμελώς και προσεκτικά για να μας φέρει σε αυτήν τη σημαντική συμφωνία. Μικρόφωνο.
Mike O'Connell: ( 12:37 )
Ευχαριστώ, Δήμαρχο. Κυρία Palmer, σας ευχαριστώ σήμερα που προσπαθήσαμε να σας βοηθήσουμε και την οικογένειά σας. Η ζωή της Breonna Taylor έχει σημασία. Η ζωή της Breonna Taylor συνεχίζει να έχει σημασία, όπως βλέπετε εδώ σήμερα. Έχω σκεφτεί τη μητέρα της Breonna, κυρία Palmer, σε όλα όσα μας οδήγησαν σήμερα. Η τρύπα στην καρδιά μου να χάσω ένα παιδί είναι επίσης η μεγαλύτερη θλίψη που έχω γνωρίσει ποτέ στη ζωή μου, και τίποτα δεν μπορεί να γεμίσει αυτήν την τρύπα. Προσπάθησα να σκεφτώ πώς θα είχα αντιδράσει αν η Breonna ήταν η κόρη μου. Η κ. Palmer έχει δείξει αξιοσημείωτη χάρη και θάρρος τους τελευταίους έξι μήνες. Δεν περιμέναμε να επικοινωνήσουμε με τον σύμβουλο της κυρίας Palmer για να συζητήσουμε αυτήν την υπόθεση. Οι ανεξάρτητες έρευνες από το γραφείο του γενικού εισαγγελέα και το FBI είναι ευπρόσδεκτες, αλλά αυτό δεν θα καθυστερούσε το έργο προς ουσιαστικές αλλαγές στην πόλη μας.
Mike O'Connell: ( 13:51 )
Αυτό δεν είναι απλώς ένα σημαντικό νομισματικό ποσό, αλλά όπως μόλις ανέφερε η κα Baker, είναι μια πορεία συμφωνημένης δράσης. Οι μεταρρυθμίσεις συζητήθηκαν και προωθήθηκαν από εκπροσώπους και των δύο κομμάτων. Αυτό το έργο συνέβη για πολλές εβδομάδες με καλή πίστη και αφοσίωση από όλους όσους συμμετείχαν. Όλοι γύρω από το τραπέζι ήταν αφιερωμένοι στην προώθηση αυτών των μεταρρυθμίσεων για ολόκληρη την κοινότητα. Κυρία Palmer, δοκιμάσαμε το καλύτερό μας για να ξεκινήσουμε. Πολύς χρόνος και προσπάθεια πέρασε σε αυτό και προσφέρω την εκτίμησή μου σε όλους τους εμπλεκόμενους. Επιτρέψτε μου να ολοκληρώσω λέγοντας ότι σήμερα δεν είναι αρκετό. Ελπίζω ότι αυτή η συμφωνία είναι το επόμενο βήμα για την οικοδόμηση ενός πιο δίκαιου Louisville. Ένα πιο δίκαιο Louisville είναι το φάρμακο που πρέπει να θεραπεύσουμε. Ευχαριστώ πολύ.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 14:53 )
Ευχαριστώ, Mike. Στη συνέχεια θα ακούσουμε από τον Ben Crump, έναν πληρεξούσιο με την περιουσία της Breonna. Μπεν Κρουμ.
Benjamin Crump: ( 15:07 )
Ευχαριστώ, δήμαρχος Fischer, εισαγγελέας Mike O'Connell στο Συμβούλιο του μετρό Louisville, στην Tamika Palmer. Καθώς κάθομαι και κοιτάζω αυτήν και την Bianca, η καρδιά μου είναι γεμάτη γιατί με τη Lonita, τον Sam και εγώ, έχουμε γίνει σαν οικογένεια. Και είχε φτάσει τόσο πολύ μέχρι σήμερα, όπου θα μπορούσαμε να διαβεβαιώσουμε ότι η ζωή της Μπρένα Τέιλορ δεν θα σαρώνεται κάτω από το χαλί, όπως και πολλές άλλες μαύρες γυναίκες στην Αμερική που έχουν σκοτωθεί από την αστυνομία, περιθωριοποιημένες. Επομένως, είμαι ευγνώμων για τις ενέργειες της πόλης Louisville σήμερα. Και δεν είναι μόνο ο ιστορικός διακανονισμός 12 εκατομμυρίων δολαρίων, ο οποίος, όπως καταλαβαίνω, είναι το μεγαλύτερο ποσό που καταβλήθηκε ποτέ για μια μαύρη γυναίκα σε έναν άδικο θάνατο που σκοτώθηκε από αστυνομία στην Αμερική. Και Lonita, πιστεύω ότι μπορεί να είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει καταβληθεί ποτέ για έναν μαύρο σε πυροβολισμό της αστυνομίας. Προσπαθούμε ακόμα να το επιβεβαιώσουμε. Και είναι σίγουρα, Tamika Mallory, ένα από τα μεγαλύτερα ποσά που έχει καταβληθεί ποτέ για οποιοδήποτε άτομο με τον τρόπο διευθέτησης μιας αστυνομικής δολοφονίας στην Αμερική. Αλλά η συνολική μεταρρύθμιση που πρότεινε το Συμβούλιο του Μετρό του Λούισβιλ και ο δήμαρχος Φίσερ, είναι εξίσου σημαντική, γιατί πρόκειται για τον καθορισμό προτεραιότητας. Όταν τα μεγάλα συν-συμβούλια μου από το Κεντάκι, τη Lonita Baker και τον Sam Aguiar μου μίλησαν για πρώτη φορά για αυτήν τη μαύρη γυναίκα που είχε σκοτωθεί στο διαμέρισμά της από αυτό το ένταλμα χωρίς νοκ άουτ, ανησυχούσαν πολύ που κανείς δεν νοιάζεται. Κανείς δεν νοιάζεται για αυτή τη μαύρη γυναίκα, κανείς δεν νοιάζεται για το μωρό της Τάμικα. Και τότε άρχισα να τηλεφωνώ σε όλους που ξέρω να λένε ότι και η ζωή των μαύρων γυναικών έχει σημασία. είναι εξίσου σημαντικό, γιατί πρόκειται για τον καθορισμό προτεραιότητας. Όταν τα μεγάλα συν-συμβούλια μου από το Κεντάκι, τη Lonita Baker και τον Sam Aguiar μου μίλησαν για πρώτη φορά για αυτήν τη μαύρη γυναίκα που είχε σκοτωθεί στο διαμέρισμά της από αυτό το ένταλμα χωρίς νοκ άουτ, ανησυχούσαν πολύ που κανείς δεν νοιάζεται. Κανείς δεν νοιάζεται για αυτή τη μαύρη γυναίκα, κανείς δεν νοιάζεται για το μωρό της Τάμικα. Και τότε άρχισα να τηλεφωνώ σε όλους που ξέρω να λένε ότι και η ζωή των μαύρων γυναικών έχει σημασία. είναι εξίσου σημαντικό, γιατί πρόκειται για τον καθορισμό προτεραιότητας. Όταν τα μεγάλα συν-συμβούλια μου από το Κεντάκι, τη Lonita Baker και τον Sam Aguiar μου μίλησαν για πρώτη φορά για αυτήν τη μαύρη γυναίκα που είχε σκοτωθεί στο διαμέρισμά της από αυτό το ένταλμα χωρίς νοκ άουτ, ανησυχούσαν πολύ που κανείς δεν νοιάζεται. Κανείς δεν νοιάζεται για αυτή τη μαύρη γυναίκα, κανείς δεν νοιάζεται για το μωρό της Τάμικα. Και τότε άρχισα να τηλεφωνώ σε όλους που ξέρω να λένε ότι και η ζωή των μαύρων γυναικών έχει σημασία.
Benjamin Crump: ( 18:11 )
Θυμάμαι να τηλεφωνώ στον Αιδεσιμότατο Al Sharpton και να λέω, «Μπορώ να έρθω στην εκπομπή σας;» Θυμάμαι να καλέσω τον Rickey Smiley λέγοντας: «Μπορώ να πάω στη ραδιοφωνική σας εκπομπή, την εθνική σας ραδιοφωνική εκπομπή;» Κάλεσα την Tamika Mallory και τη Mysonne και την ομάδα της στο Saint Freedom. Κάλεσα τη γερουσιαστή Καμάλα Χάρις. Θέλω να πω, έλεγα σε οποιονδήποτε θα άκουγε, "Η ζωή της Μπρένα Τέιλορ έχει σημασία." Και ο γερουσιαστής Καμάλα Χάρις ήταν ο πρώτος εκλεγμένος εθνικός αξιωματούχος που πήγε στην εθνική τηλεόραση και είπε το όνομά της, Μπρένα Τέιλορ. Κάλεσα τον Tezlyn Figaro και τον Charlemagne και όλους να πουν, «Δεν μπορούμε να αφήσουμε τη ζωή της να σκουπιστεί κάτω από το χαλί».
Benjamin Crump: ( 19:05 )
Και από όλα αυτά τα άτομα. Και πολλοί άλλοι, ειδικά οι ακτιβιστές που ήρθαν και ήταν στο έδαφος εδώ στο Λούισβιλ, λέγοντας ότι, «Δεν θα αφήσουμε τη ζωή της Μπρένα Τέιλορ να σκουπιστεί κάτω από το χαλί». Και ευχαριστώ τον Θεό με όσα συνέβησαν σήμερα, ο Δήμαρχος Φίσερ, όχι μόνο με το ιστορικό ποσό, αλλά εξίσου σημαντική με τη μεταρρύθμιση για την οποία μίλησαν οι Δικηγόροι Μπέικερ και Εισαγγελέας O'Connell, θέτει το προβάδισμα για άλλες μαύρες γυναίκες που δεν θα κάνουν οι ζωές τους να περιθωριοποιηθούν, ότι θα εκτιμηθούν. Ζει όπως η Sandra Bland, ζει όπως η Pamela Turner στο Baytown του Τέξας, ζει σαν την επτάχρονη Aiyana Stanley στο Ντιτρόιτ, η οποία επίσης σκοτώθηκε ως αποτέλεσμα επικίνδυνου εντάλματος νοκ άουτ, επειδή πρέπει να μιλήσουμε αλήθεια στην εξουσία όταν φτάνουμε μία ευκαιρία. Και αυτά τα επικίνδυνα εντάλματα νοκ δεν εκτελούνται δυσανάλογα εναντίον των μαύρων στην Αμερική.
Benjamin Crump: ( 20:26 )
Και, λοιπόν, είμαι πολύ χαρούμενος που το Συμβούλιο του Μετρό στάθηκε επίσης ενωμένο με την Tamika Palmer για την έγκριση του νόμου της Breonna, για την κατάργηση αυτών των επικίνδυνων ενταλμάτων νοκ άουτ, γιατί ήταν προβλέψιμο με ποιον είχε τεθεί σε μεγαλύτερο κίνδυνο αυτά τα εντάλματα νοκ άουτ. Και γι 'αυτό θέλω να επισημάνω πολύ σημαντικό τι συνέβη σήμερα στο Λούισβιλ, εκπροσωπώντας τον George Floyd στη Μινεάπολη, τη Μινεσότα, τον Jacob Blake και τον Kenosha, Wisconsin, Pamela Turner στο Baytown, Texas, ακριβώς έξω από το Χιούστον, Terence Crutcher στην Tulsa, Oklahoma, Ο Μποθάμ Ζαν στο Ντάλας του Τέξας, ο Τζόζεφ Ρίτσαρντσον στο Μπατόν Ρουζ της Λουιζιάνας και πολλά άλλα ονόματα μαύρων που σκοτώθηκαν από την αστυνομία στην Αμερική.
Benjamin Crump: ( 21:35 )
Ενώ η πλειονότητα της Αμερικής αντιμετωπίζει την πανδημία COVID-19, εμείς στη Μαύρη Αμερική όχι μόνο αντιμετωπίζουμε αυτήν την πανδημία, αλλά επίσης αντιμετωπίζουμε την πανδημία του 1619, την πανδημία που ξεκίνησε 401 χρόνια πριν όταν οι πρώτοι σκλάβοι Αφρικανοί ήρθαν στην Αμερική. Και από εκείνη την ημέρα έως αυτήν, έχουμε ασχοληθεί με τον συστηματικό ρατσισμό και την καταπίεση, που μας έχουν σκοτώσει μέσα και έξω από την αίθουσα του δικαστηρίου. Αξίζει λοιπόν να σημειωθεί ότι σε όλες αυτές τις άλλες πόλεις, δεν υπήρξε μια τόσο ευέλικτη, ολοκληρωμένη και συστηματική μεταρρύθμιση που έγινε στο Λούισβιλ, στο Κεντάκι, στην Τάμικα Πάλμερ, στο όνομα της Μπρένα Τέιλορ, στο όνομα της Μπρένα Τέιλορ.
Benjamin Crump: ( 22:38 )
Αλλά ανεξάρτητα από αυτό το ορόσημο βήμα στο ταξίδι στη δικαιοσύνη, εξακολουθούμε να απαιτούμε από τον Γενικό Εισαγγελέα του Κεντάκι, Ντάνιελ Κάμερον, να ασκήσει αμέσως κατηγορίες εναντίον των αστυνομικών που δολοφόνησαν την Μπρένα Τέιλορ αμέσως. αυτή την εβδομάδα. Η δικαιοσύνη καθυστερεί αρνείται τη δικαιοσύνη. Η ηγεσία της πόλης έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα σήμερα, αλλά τώρα εναπόκειται στον Ντάνιελ Κάμερον και τον Γενικό Εισαγγελέα του Κεντάκι να ασκήσουν κατηγορίες. Και στο ελάχιστο, η Lonita, κατηγορίες ανθρωποκτονίας δεύτερου βαθμού, γιατί θέλουμε πλήρη δικαιοσύνη για την Breonna Taylor, όχι μόνο μερική δικαιοσύνη.
Benjamin Crump: ( 23:43 ) Η
Breonna Taylor είναι ένα φως που βοηθά να θεραπεύσει ό, τι συμβαίνει στην Αμερική. Και αν όλοι αυτοί οι νέοι, οι διασημότητες, οι αθλητές, αλλά το πιο σημαντικό, οι άνθρωποι που βρίσκονται στο έδαφος, οι άνθρωποι που είναι οι ακτιβιστές και οι διαδηλωτές που λένε, «Αρκετά είναι αρκετό». Βλέπουμε ότι υπάρχουν δύο συστήματα δικαιοσύνης στην Αμερική, ένα για τη μαύρη Αμερική και ένα για τη λευκή Αμερική.
Benjamin Crump: ( 24:23 )
Στο Λούισβιλ του Κεντάκι, κάναμε σήμερα σημαντικά βήματα στο όνομα της Μπρένα Τέιλορ, προσπαθώντας να διορθώσουμε αυτό το σπασμένο σύστημα ποινικής δικαιοσύνης. Και το κάνουμε σε τρεις φάσεις: στη φάση των πολιτικών δικαιωμάτων με αυτήν την αστική αγωγή, η οποία είναι το μόνο πράγμα που μπορούμε να ελέγξουμε και η Lonita. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ποινική δίωξη. Το γραφείο του δημάρχου και η ηγεσία της πόλης έκαναν ένα σημαντικό βήμα για να διασφαλίσουν ότι αναγνωρίστηκαν τα πολιτικά δικαιώματα της Breonna Taylor. Και τώρα, χρειαζόμαστε επίσης τους νομοθετικούς μας εταίρους για να βοηθήσουμε να μετατρέψουμε τις διαμαρτυρίες σε πολιτική. Χρειαζόμαστε το νόμο της Breonna, όχι μόνο στο Louisville, όχι μόνο στην πολιτεία του Κεντάκι, αλλά και σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, επειδή η ζωή της έχει σημασία.
Μπέντζαμιν Κρουμ : ( 25:23 )
Και τέλος, χρειαζόμαστε το σύστημα ποινικής δικαιοσύνης, τον Ντάνιελ Κάμερον, για να κάνουμε το ρόλο του, για να δώσουμε τις πλήρεις συνταγματικές εγγυήσεις όλων των πολιτών, σε έναν πολίτη, μια κόρη του Λούισβιλ, του Κεντάκι, της Μπρένα Τέιλορ. Και θα ήθελα να ζητήσω και να ολοκληρώσω τη θεραπεία, κύριε Δήμαρχος και Δημοτικός Εισαγγελέας O'Connell, ότι όλοι αυτοί οι νέοι που ήταν αρκετά θαρραλέοι όπως η Tamika Palmer και τόσα πολλά από τα δικά σας στο Louisville, τους άγνωστους John Lewis του κόσμου που είναι δημιουργώντας ένα καλό πρόβλημα εδώ στο Λούισβιλ, θα σας παρακαλούσα, αφού η Τάμικα με καλεί ως γενικό εισαγγελέα της Μαύρης Αμερικής και δεν ξέρω αν ο γενικός εισαγγελέας των Ηνωμένων Πολιτειών θα σας παρακαλέσει να το κάνετε, αλλά εγώ θα σας παρακαλέσω να απορρίψετε τις κατηγορίες εναντίον των μη βίαιων διαδηλωτών που ασκούσαν τα πρώτα δικαιώματα τροποποίησης, επειδή είπαν ότι η ζωή της Breonna Taylor είχε σημασία.
Benjamin Crump: ( 26:55 )
Όλοι κάνατε ένα σημαντικό βήμα και θέλουμε όλοι να είστε στη σωστή πλευρά της ιστορίας μαζί μας εντελώς. Αφήστε αυτές τις χρεώσεις στο όνομα της Breonna Taylor. Ας κάνουμε δικαιοσύνη στο όνομα της Μπρένα Τέιλορ. Και ας κάνουμε τη δικαιοσύνη με αγάπη στις καρδιές μας, γιατί αυτό είναι εμβληματικό της Breonna Taylor, που η Tamika λέει ότι είναι η καλύτερη εκδοχή της. Πες το όνομά της, Μπρένα Τέιλορ. [crosstalk 00:27:26]
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 27:31 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Crump. Στη συνέχεια, η Tamika Palmer, η μητέρα της Breonna, θα ήθελε να μοιραστεί μαζί μας λίγα λόγια.
Tamika Palmer: ( 27:54 )
Όσο σημαντικό είναι και σήμερα, είναι μόνο η αρχή της πλήρους δικαιοσύνης για την Breonna. Δεν πρέπει να χάσουμε την εστίαση σε αυτό που είναι η πραγματική κίνηση. Και με αυτά τα λόγια, ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε με τις ποινικές κατηγορίες, γιατί αξίζει αυτό και πολλά άλλα. Το όμορφο πνεύμα και η προσωπικότητά της εργάζονται σε όλους μας στο έδαφος. Συνεπώς, συνεχίστε να λέτε το όνομά της, Breonna Taylor. [crosstalk 00:28:28]
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 28:36 )
Σας ευχαριστώ, κυρία Palmer, σας ευχαριστώ για τη χάρη σας και για τη δύναμή σας και για την αγάπη σας για την Breonna και για την πόλη μας, καθώς και την αποφασιστικότητά σας να κάνετε αυτήν την πόλη μια πιο δίκαιη πόλη και βοήθησε να φτάσουμε σε αυτήν τη συμφωνία. Γι 'αυτό είμαι ευγνώμων για αυτό. Ευχαριστώ. Στη συνέχεια θα ακούσουμε από την Tamika Mallory του Μέχρι Ελευθερίας. Τάμικα.
Tamika Mallory: ( 29:01 )
Σας ευχαριστώ, δήμαρχος Fischer. Δικαιοσύνη για την Breonna Taylor, και αν δεν πρόκειται να υπάρξει δικαιοσύνη, δεν θα υπάρχει ειρήνη. Μια διευθέτηση είναι η επιστροφή, αλλά δεν συλλαμβάνει τους μπάτσους. Και θέλουμε να πούμε σήμερα, ότι οι αστυνομικοί που είναι υπεύθυνοι για τη δολοφονία της Breonna Taylor πρέπει να συλληφθούν, προκειμένου η κοινότητα να αισθανθεί ήρεμη. Κατανοούμε ότι αυτή είναι μια αναγνώριση και μια μεγάλη αναγνώριση των αδικημάτων που έχουν συμβεί και είναι σημαντικό η κοινότητά μας να καταλάβει ότι αυτό που συνέβη εδώ σήμερα είναι πολύ σημαντικό. Είναι σημαντικό γιατί και πάλι, υπάρχει μια αναγνώριση της ζωής της Breonna Taylor, και το γεγονός ότι αυτοί οι αξιωματικοί σε αυτήν την πόλη τη δολοφόνησαν. Η Μπρένα Τέιλορ άλλαξε την ατμόσφαιρα. Το άλλαξε όχι μόνο εδώ.
Tamika Mallory: ( 30:03 )
Το μετατόπισε όχι μόνο εδώ στο Κεντάκι αλλά και σε όλη τη χώρα. Η απαγόρευση της απαγόρευσης των ενταλμάτων ήταν εκεί που ξεκινάμε από την άποψη της μεγάλης μεταρρύθμισης, και να γνωρίζουμε ότι η δικηγόρος Lonita Baker και ο δικηγόρος Sam Aguiar συνεχίζουν να πιέζουν για μεταρρύθμιση σε αυτόν τον συγκεκριμένο διακανονισμό είναι εξαιρετικά σημαντική και δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Οι μεταρρυθμίσεις είναι απόδειξη ότι η πόλη, δυστυχώς, το αστυνομικό τμήμα της έχει εκτεθεί για κάποια διαφθορά που υπάρχει στο τμήμα. Η σημασία αυτού του οικισμού είναι ένα μικρό τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε για τη ζωή της αδερφής μας, ένα πολύ μικρό τίμημα. Αξίζουν όλα τα χρήματα που μπορούμε να συγκεντρώσουμε στον κόσμο για να βοηθήσουμε λίγο με την αίσθηση του πόνου και της αναταραχής που ξέρω ότι υπάρχει μέσα σε αυτήν την όμορφη οικογένεια.
Tamika Mallory: ( 31:05 )
Αλλά ας μην ξεχάσουμε το επίκεντρο όπως είπε η Tamika Palmer. Οι αξιωματικοί, Brett Hankinson, Miles Cosgrove, John Mattingly και Joshua James πρέπει να συλληφθούν. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τον Τζέισα Τζέιμς, τον άνθρωπο που είπε ψέματα σε ένταλμα νοκ άουτ που έστειλε αστυνομικούς που χρεώνουν στο σπίτι της Μπρένα Τέιλορ και του Κένυ Γουόκερ. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε κανέναν από αυτούς τους αξιωματικούς, και αν αυτή η αστυνομική υπηρεσία πρόκειται να κάνει σωστά από αυτήν την κοινότητα, εάν γνωρίζετε άλλους αξιωματικούς που εμπλέκονται, θα πρέπει να συλληφθούν και να κατηγορηθούν αμέσως. Και πάλι, το μέρος της επιστροφής είναι ένα μέρος, αλλά η σύλληψη των αξιωματικών είναι αυτό που θα κάνει αυτήν την πόλη να κάνει σωστά από τους πολίτες της και όχι μόνο από την Breonna Taylor,
Tamika Mallory: ( 32:27 )
Επομένως, πρέπει να σας πω, Δήμαρχος Φίσερ, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για την ηγεσία σας, αλλά θέλουμε να πούμε ότι εάν για οποιονδήποτε λόγο αυτοί οι αξιωματικοί δεν κατηγορούνται ότι πρέπει να δώσετε εντολή στην αστυνομία σας τμήμα για να απολύσει κάθε ένα από αυτά επί τόπου. Αυτό ονομάζεται δικαιοσύνη για την Breonna Taylor. Ευχαριστώ πολύ.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 32:59 )
Σας ευχαριστώ κυρία Mallory, και τέλος θα ακούσουμε από την Keturah Herron, που είναι με το ACLU του Κεντάκι.
Keturah Herron: ( 33:17 )
Καλησπέρα. Το όνομά μου είναι Keturah Herron και είμαι στρατηγικός πολιτικής στο ACLU του Κεντάκι και επίσης μέλος του Black Lives Matter Louisville. Με τιμήσαν όταν η οικογένεια της Breonna Taylor με ζήτησε να είμαι εδώ σήμερα και είμαι ευγνώμων στην Ασία Holstenbarber και σε άλλα μέλη του κινήματος που με βοήθησαν να προετοιμάσω τα σχόλιά μου για σήμερα. Για την οικογένεια της Μπρένα Τέιλορ, αξίζεις καλύτερα από το να παλεύεις για έξι μήνες αφού αξιωματικοί από το αστυνομικό τμήμα του Λούισβιλ μετρό, μερικοί από τους οποίους παραμένουν ανώνυμοι, σκότωσαν το αγαπημένο σου μέλος της οικογένειας. Αξίζετε το κλείσιμο. Αξίζετε ξεκούραση. Σας αξίζει να φροντίζετε και να αγαπάτε και να υποστηρίζεστε για τις υπόλοιπες μέρες σας.
Keturah Herron: ( 34:06 )
Είμαι ευγνώμων που έχετε φτάσει σε αυτό το σημείο ορισμένου κλεισίματος με μερικούς από τους τρόπους που ζητήσατε. Στην Breonna, στην οικογένειά της, στις οικογένειες άλλων ατόμων που έχουν παραβιαστεί, κακοποιηθεί και σκοτωθεί από το αστυνομικό τμήμα Louisville του Μετρό, ελπίζω ότι αρκετοί από εμάς συμμετέχουμε σε αυτό το κίνημα για μαύρες ζωές για να σας υποστηρίξουμε και να σας δώσουμε μια στιγμή ξεκούρασης θλίψη και βρείτε ρουτίνες που σας ενισχύουν. Σας υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε αυτόν τον αγώνα και θα κερδίσουμε. Γνωρίζουμε ότι δεν παλεύουμε μόνο ενάντια στη θανατηφόρα βία που είναι ουσιαστική για την αστυνόμευση. Παλεύουμε για ένα εντελώς διαφορετικό όραμα να είμαστε μαζί στην κοινότητα. Δημιουργούμε κάτι διαφορετικό. Δημιουργούμε μια κοινότητα που δεν επενδύει πλέον τα φορολογικά μας δολάρια και ανθρώπους που σκοτώνουν τους γείτονές μας, ένα που δεν χρειάζεται πλέον να ξοδεύει φορολογικά δολάρια σε διακανονισμούς που δεν θα έπρεπε ποτέ να είχαν καταβληθεί. ΟΧΙ πια.
Keturah Herron: ( 35:16 )
Αντ 'αυτού, δημιουργούμε μια κοινότητα που επενδύει τα φορολογικά μας δολάρια στις βασικές μας ανάγκες ως ανθρώπινα όντα, στη χαρά μας, στην ευεξία μας και προστατεύουμε ο ένας τον άλλον. Πρόκειται να δημιουργήσουμε μια κοινότητα όπου όλοι οι άνθρωποι υποστηρίζονται από τις επενδύσεις μας και τους δίνεται η ευκαιρία να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους παρά τις κόκκινες γραμμές και να αποεπενδύσουν σε απομακρυσμένες γειτονιές που παραμένουν εκτός οράματος και δεν έχουν κατά νου εκείνοι από την άλλη πλευρά. ΟΧΙ πια. Θέλουμε να τερματίσουμε τη λεγόμενη συμπονετική κοινότητα που ποτέ δεν ήταν πραγματικά συμπονετική, όπου οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον για σπάνιους, ουσιαστικούς πόρους, αστυνομικοί για τις συνέπειες του τι σημαίνει να ζεις σε έλλειψη και, στη συνέχεια, να σκοτώνουμε για τις συνδέσεις μας με ο ένας τον άλλον. ΟΧΙ πια.
Keturah Herron: ( 36:12 )
Δημιουργούμε μια κοινότητα που τελικά βλέπει τους καρπούς της συλλογικής μας εργασίας και επενδύει τα φορολογικά μας δολάρια με τρόπους που μας θρέφουν, μας θρέφουν, μας θεραπεύουν, μας προκαλούν και μας αγαπούν με τρόπους που μας στεγάζουν , τροφοδοτήστε μας και κάντε μας να γελάσουμε. Αυτή είναι η κοινοτική επένδυση που εκτιμά τη Μαύρη ζωή και θα θεραπεύσουμε στο Λούισβιλ. Στην τοπική κυβέρνηση του μετρό και σε όλους τους περίπλοκους φορείς λήψης αποφάσεων σε όλη αυτή τη φρικτή εμπειρία, καταλάβετε ότι αυτό δεν έχει τελειώσει. Απαιτούμε πλήρη ατομική λογοδοσία και θεσμική ευθύνη. Ενώ η κουλτούρα της υπεροχής των Λευκών σας είπε ψέματα για το τι σημαίνει υπευθυνότητα, επιτρέψτε μου να σας πω. Η λογοδοσία περιλαμβάνει αυτο-προβληματισμό, επιδιόρθωση, συγγνώμη και αλλαγή συμπεριφοράς.
Keturah Herron: ( 37:11 )
Η αλλαγή συμπεριφοράς σημαίνει ότι δεν ενθαρρύνεται πλέον η βία να κακοποιεί και να σκοτώνει τους ανθρώπους μας. Η λογοδοσία σημαίνει τερματισμό των συναλλαγών που παίζουν στα άκρα. Εδώ και χρόνια, έχουμε παρακολουθήσει καθώς παίζετε με τις ελευθερίες μας. Ενώ πηγαίνετε όλα με επικίνδυνα και άχρηστα προγράμματα που ονομάζετε επενδύσεις. Από τον προϋπολογισμό της αστυνομίας έως τον εξευγενισμό των γειτονιών μας, έχετε χρησιμοποιήσει τα δικά μας φορολογικά δολάρια για να μας βλάψετε. Οι άνθρωποι μας απαιτούν μεταμόρφωση. Οι άνθρωποι μας απαιτούν, ξεκούραση, χαρά, αλληλεγγύη, αλληλεξάρτηση και ελευθερία. Η αλλαγή είναι εδώ και οι άνθρωποι πρέπει να αλλάξουν, και οι άνθρωποι πρέπει να αλλάξουν. Και στους ανθρώπους μου που έχουν δοθεί τόσο πολύ στον εαυτό τους αυτή τη στιγμή που αγωνίζονται για ένα καλύτερο σήμερα και ένα καλύτερο αύριο, θα ήθελα να σας προσφέρω αυτά τα λόγια είναι ο Harriet Tubman. «Αν ακούσεις τα σκυλιά, συνεχίστε. Εάν δείτε τους φακούς στο δάσος, συνεχίστε. Αν σας φωνάζουν, συνεχίστε. Αν θέλετε μια γεύση ελευθερίας, συνεχίστε. " Ευχαριστώ.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 38:36 )
Ευχαριστώ, Keturah. Με αυτό τώρα, θα χαρούμε να κάνουμε ερωτήσεις.
Jean Porter: ( 38:42 )
Αν μπορούσαμε, έχουμε ένα μικρόφωνο εδώ για δημοσιογράφους και θα θέλαμε να σηκώσετε το χέρι σας όταν είστε έτοιμοι να κάνετε μια ερώτηση. Προσπαθούμε να είμαστε σίγουροι ότι τα άτομα στο WebEx μπορούν να ακούσουν. Οι ερωτήσεις σας, θα πάρουμε ένα ζευγάρι στο δωμάτιο. Στη συνέχεια, εάν υπάρχουν ερωτήσεις στο WebEx, θα δώσω αυτές τις ερωτήσεις και θα μετακινηθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο.
Tessa Duvall: ( 39:10 )
Σας ευχαριστώ, Δήμαρχος. Πόσο έπαιξε ο χρόνος της μεγάλης επιτροπής στην ανακοίνωση αυτού του αστικού διακανονισμού; Ήταν σημαντικό για την πόλη να ανακοινώσει αστικό διακανονισμό πριν από την απόφαση της μεγάλης επιτροπής;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 39:24 )
Όχι. Σκεφτόμασταν αυτό και δουλεύαμε για αυτό εδώ και αρκετό καιρό, οπότε βρισκόταν σε δύο διαφορετικά κομμάτια όσον αφορά τον αστικό και τον εγκληματία. Έτσι, τα μέρη διαπραγματεύθηκαν αυτόν τον διακανονισμό που βγήκε εδώ σήμερα.
Jean Porter: ( 39:39 )
Ξέχασα να ρωτήσω αν θα λέγατε το όνομά σας και ποια μέσα θα προχωρήσετε.
Tessa Duvall: ( 39:45 )
Tessa Duvall, Courier Journal εδώ στο Louisville. Όσον αφορά την πληρωμή, πόσο προέρχεται από την ασφάλιση και πόσο προέρχεται από το ταμείο διαχείρισης κινδύνων;
Δήμαρχος Γκρεγκ Φίσερ: ( 39:55 )
Ναι, επιτρέψτε μου να συστήσω τον Ντάνιελ Φρόκτ, τον Ανώτατο Οικονομικό Διευθυντή μας, και θα το καταρρίψει. Ντάνιελ Φρόκτ.
Daniel Frockt: ( 40:09 )
Απόγευμα, Daniel Frockt, Γραφείο διαχείρισης και προϋπολογισμού για την πόλη. Η πληρωμή των 12 εκατομμυρίων δολαρίων κατανέμεται σε τρεις πηγές κεφαλαίων. 5 εκατομμύρια δολάρια θα προέλθουν από το Louisville Metro, 5 εκατομμύρια δολάρια θα προέρχονται από το ταμείο αυτοασφάλισης, επιπλέον φορέα ασφάλισης και 2 εκατομμύρια θα προέρχονται από το ταμείο αυτοασφάλισης στο οποίο συμμετέχουμε.
Sonay: ( 40:30 )
Sonay με WHS 11 News. Ερώτηση για τον πληρεξούσιο Ben Crump και τη Lonita Baker. Αντιμετωπίζει ο διακανονισμός αυτήν τη νομική ενέργεια που ασκήσατε εσείς; Η αστική αγωγή ονόμασε πολλούς αξιωματικούς που συμμετείχαν στην εκτέλεση του εντάλματος. Θα προσπαθήσετε λοιπόν να μηνύσετε αυτούς τους αξιωματικούς, ειδικά εάν ο Ντάνιελ Κάμερον δεν κατηγορεί ποινικά τους εμπλεκόμενους αξιωματικούς;
Lonita Baker: ( 40:56 )
Αυτός ο διακανονισμός σήμερα, ολοκληρώνει την αστική διαμάχη, οπότε δεν θα υπάρξει πρόσθετη αστική διαμάχη, όπως έχουμε δηλώσει. Η εστίασή μας τώρα είναι στο γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα να κάνει το σωστό και να ασκήσει κατηγορίες εναντίον αυτών των αξιωματικών.
Ben Crump: ( 41:12 )
Ναι. Πιστεύουμε λοιπόν ότι αποτελεί προηγούμενο για άλλες περιπτώσεις που εμπλέκονται άτομα χρώματος στην Αμερική.
Dalton Godbey: ( 41:21 ) Ο
Dalton Godbey με το WDRB. Κύριε Δήμαρχος, μπορείτε να δεσμευτείτε τώρα για αυτό που μόλις είπε η κα Mallory σχετικά με την απόλυση των αξιωματικών εάν δεν ασκηθεί κατηγορητήριο;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 41:32 )
Όταν λέω «Justice for Breonna», αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βγει η αλήθεια στην υπόθεση και αυτό αφορά όλη τη διαδικασία με τον Γενικό Εισαγγελέα. Δεν ξέρω τι πρόκειται να κάνει και τι πρόκειται να βγει. Προφανώς, ο ένας αξιωματικός που καταφέραμε να αναλάβουμε δράση, το κάναμε και έτσι τώρα θα περιμένουμε να συνεχιστεί η υπόλοιπη διαδικασία.
Amber Smith: ( 41:56 ) Ο
δήμαρχος Fischer, Amber Smith, με το Spectrum News εδώ. Εάν μπορούσατε να βάλετε λόγια τι θα σημαίνουν όλες αυτές οι διαφορετικές μεταρρυθμίσεις, τόσο με την κυβέρνηση Louisville Metro όσο και με το LMPD για την κοινότητα.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 42:09 )
Λοιπόν, για να θεραπευτεί η κοινότητα και να προχωρήσει, πρέπει να υπάρχει νομιμότητα και εμπιστοσύνη μεταξύ της κοινότητας και της αστυνομικής δύναμης, τόσο εδώ στο Louisville όσο και σε όλη τη χώρα. Αυτή είναι μια συνομιλία που πραγματοποιείται, οπότε ελπίζουμε ότι πρόκειται για βήματα που θα ξεκινήσουν αυτήν τη διαδικασία, ώστε να μπορέσουμε να εργαστούμε μαζί. Αυτό δεν πρόκειται να είναι μια βραδινή δραστηριότητα, αλλά είναι ένα βήμα.
Jean Porter: ( 42:35 )
Δήμαρχος, αυτή είναι μια ερώτηση από το WebEx, ο Steve Bittenbender από το Center Square ρωτά: «Θα απαιτήσει οποιαδήποτε από τις μεταρρυθμίσεις την έγκριση του Συμβουλίου του Μετρό ή την αποχώρηση από το FOP; Τι θα συμβεί σε αυτήν τη συμφωνία εάν δεν εφαρμοστούν αυτές οι μεταρρυθμίσεις;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 42:50 )
Λοιπόν, πρέπει να συνεργαστούμε και με τα δύο μέρη για να βεβαιωθούμε ότι θα εφαρμοστεί. Μερικά από αυτά μπορούν να γίνουν στο ίδιο το αστυνομικό τμήμα.
Danny Camber: ( 43:00 )
Danny Camber με το WLKY News. Ποιος ήταν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από το FOP ή από το LMPD όταν ήρθε να συζητήσει αυτές τις μεταρρυθμίσεις;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 43:10 )
Για να μιλήσω για αυτό, θα αναφέρω τον Mike O'Connell.
Mike O'Connell: ( 43:15 )
Οι μεταρρυθμίσεις που έγιναν μέρος της συμφωνίας διακανονισμού έγιναν κυρίως από σύμβουλο για τα αντίστοιχα μέρη και διαβουλεύσεις με εκείνους τους αστυνομικούς που μπορούσαν να δανείσουν πληροφορίες και διαδικαστικό πρωτόκολλο, και αυτού του είδους τα πράγματα. Αλλά αυτή ήταν μια απόφαση που έλαβε η διοίκηση και απλά κάθισε και έκανε μια μακρά διαπραγμάτευση για αυτήν. Αλλά γνωρίζαμε πάντα από την αρχή, έγινε πολύ σαφές, όπως είπε η Lonita, γνωρίζαμε πάντα από την αρχή ότι κάποια πτυχή οποιασδήποτε διευθέτησης σε αυτήν την περίπτωση θα έπρεπε να περιέχει μεταρρυθμίσεις, και η κυρία Palmer και η Lonita, ήταν Συμμετείχε πολύ στις συνομιλίες για τουλάχιστον σε αυτό το σημείο για να προχωρήσουμε, τι μπορούμε να κάνουμε τώρα που μπορούμε να μετακινήσουμε τον βράχο από αυτή την άποψη;
Mike O'Connell: ( 44:10 )
Ενώ είμαι εδώ, Ντάνιελ, θέλω να σε διορθώσω σε ένα πράγμα. Ρωτήσατε για την πηγή των πόρων και πώς λειτούργησε. Κάποιος εδώ. Ωστόσο, μέρος των κεφαλαίων ήταν το Louisville Area Government Insurance Trust που αγοράζει περίσσεια κάλυψης από έναν ασφαλιστικό φορέα σε ορισμένες περιπτώσεις, και 5 εκατομμύρια δολάρια από αυτά προέρχονταν από τον υπερβολικό φορέα που είναι ο ασφαλιστικός φορέας για το Government Insurance Trust. Έτσι, η ανάλυση είναι ότι η Louisville είναι υπεύθυνη για τα πρώτα 500.000 $, το LEGIT ή το Government Insurance Trust, είναι υπεύθυνο για τα επόμενα 2 εκατομμύρια $, και αυτό είναι ένα ασφαλιστικό ταμείο στο οποίο συμμετέχουν η εταιρεία νερού και το TARK και άλλοι. Και τότε υπήρχε ο-
Mike O'Connell: ( 45:01 )
[ακούγεται 00:00:00]. Και μετά υπήρχαν τα 5 εκατομμύρια από τον αερομεταφορέα και στη συνέχεια τα επιπλέον ποσά προέρχονταν από το μετρό Louisville. Το είπα σωστά, Ντάνιελ;
Ομιλητής 1: ( 45:12 )
[δεν ακούγεται 00:45:14].
Mike O'Connell: ( 45:13 )
Εντάξει. Ευχαριστώ.
Jean Porter: ( 45:15 )
Η επόμενη ερώτηση είναι από τον Sal Bono της Inside Edition Digital. Ρωτάει, αν περιμένετε να βγουν όλα στην αστυνομία για να τους απολύσετε, γιατί επέλεξε η πόλη να εγκατασταθεί;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 45:33 )
Το χρονοδιάγραμμα αυτού ήταν τέτοιο που και τα δύο μέρη ένιωθαν ότι ήταν καλύτερο να το κάνουμε τώρα, ώστε να μπορούμε να μιλήσουμε τόσο για τις μεταρρυθμιστικές πτυχές αυτού όσο και για τον οικονομικό διακανονισμό.
Natalia Martinez: ( 45:45 )
Δήμαρχος Fischer, αυτή είναι η Natalia Martinez με το WAVE 3 News. Τι θα λέγατε σε οποιαδήποτε πιθανή κριτική ότι αυτό διευθετήθηκε μόνο ως τρόπος για να μην χρειάζεται να καταθέσετε και να απαντήσετε σε ερωτήσεις σχετικά με την υπόθεση για τον αρχηγό και τον επόμενο αρχηγό, τον προσωρινό αρχηγό που ήρθε μετά τον Conrad για να μην χρειαστεί να απαντήσετε ερωτήσεις σχετικά με αυτήν την υπόθεση και επίσης μέλη της αστυνομικής υπηρεσίας;
Δήμαρχος Γκρεγκ Φίσερ: ( 46:10 )
Αυτά δεν είναι σχετικά ζητήματα και θα καταθέσουν όπως χρειάζεται.
Mark Morrison: ( 46:17 )
Γεια σας, κύριε δήμαρχο, το όνομά μου είναι ο Mark Morrison, δημοσιογράφος του CNN. Είχα μερικές ερωτήσεις. Πότε ήταν η τελευταία φορά που μιλήσατε με τον γενικό εισαγγελέα σχετικά με αυτήν την υπόθεση και γιατί δεν απολύθηκαν οι άλλοι αξιωματικοί που ήταν εκεί εκείνο το βράδυ; Υπάρχει κάτι που είδατε μετά από αναφορές δράσης που δεν το δικαιολογούν ή υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 46:37 )
Πραγματοποιήσαμε τη δράση με βάση αυτό που είδαμε στο αρχείο PIU καθώς παραδόθηκε στον γενικό εισαγγελέα και στις διαδικασίες του κρατικού δικαίου. Πηγαίνει από το PIU στον τοπικό πληρεξούσιο της Κοινοπολιτείας που ξαναχρησιμοποιήθηκε. Γι 'αυτό βρίσκεται τώρα στην άποψη του γενικού εισαγγελέα.
Jean Porter: ( 47:01 )
Αυτή η ερώτηση είναι από τη Marissa Lottie, από την Washington Post. Ρωτά, ποιος στο τμήμα αστυνομίας του Λούισβιλ αποσυνδέεται επί του παρόντος σε ένταλμα αναζήτησης, αν όχι διοικητές; Ποια είναι η διαδικασία;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 47:17 )
Πολύ σύντομος; Ρομπ Σρέιντερ εδώ, αν μπορούσε να το πάρει, παρακαλώ.
Jean Porter: ( 47:26 )
Αρχηγός της αστυνομίας, Rob Schroeder.
Rob Schroeder: ( 47:31 )
Καλησπέρα. Επί του παρόντος στη διαδικασία μας, ζητείται από το αξιωματικό ένταλμα αναζήτησης. Ελέγχεται από δυνητικά διοικητή σε πολλές περιπτώσεις, αλλά όχι απαραίτητα πάντα. Υπογράφεται από έναν διοικητή που μπορεί να είναι από κάποιον που ενεργεί. Αυτό που κάνει αυτή η συμφωνία επιβεβαιώνει ότι θα είναι ένας πραγματικός διοικητής του βαθμού λοχίας ή άνω. Έτσι λοιπόν είναι η σημασία της αλλαγής που βλέπετε.
Rukmini Callimachi: ( 48:06 )
Δήμαρχος Φίσερ, το όνομά μου είναι Rukmini Callimachi. Είμαι δημοσιογράφος των New York Times. Θα ήθελα να σας ρωτήσω τον νούμερο ένα, εάν η πόλη παραδέχτηκε κάποιο σφάλμα ως αποτέλεσμα του διακανονισμού. Και δεύτερον, η δεύτερη ερώτησή μου είναι για την κα Tamika Mallory. Εάν ο νόμος δεν επιτρέπει στον γενικό εισαγγελέα να κατηγορήσει τους αξιωματικούς που επέστρεψαν πυρά για αυτοάμυνα, ποια θα είναι η απάντηση διαδηλωτών και διαδηλωτών που αναζητούν δικαιοσύνη για την Μπρένα Τέιλορ;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 48:39 )
Όχι, αυτή η συμφωνία ή η συμφωνία διακανονισμού δεν αναφέρει ότι έγινε κάποιο αδίκημα. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι απλώς μια αναγνώριση της ανάγκης για μεταρρύθμιση και της ανάγκης για μια διευθέτηση.
Jean Porter: ( 48:53 ) Η
επόμενη ερώτηση είναι από τον Jonathan Allen από το Reuters. [crosstalk 00:48:56] Λυπάμαι.
Κα Tamika Mallory: ( 48:59 )
Δεν θα ήθελα με κανέναν τρόπο, καθώς ένας από τους τέσσερις ηγέτες του μέχρι την ελευθερία μιλάει για όλους τους διαδηλωτές που είναι εδώ τοπικά στο Louisville, θα οδηγηθούμε από τις ενέργειες της οικογένειας, τις ενέργειες των τοπικών διοργανωτών. Αλλά θα πω ότι θα διασφαλίσουμε ότι οι φωνές μας θα συνεχίσουν να ακούγονται. Και αν είναι μια νομική κατάσταση με την οποία προκύπτουν ως λόγο για μη κατηγορίες, τότε πρέπει να συνεργαστούμε με την Keturah και την ACLU και άλλους για να αγωνιστούμε και για το σκοπό αυτό.
Jean Porter: ( 49:33 )
Σας ευχαριστώ. Ο Jonathan Allen από το Reuters ρωτά: «Πώς θα παρακολουθείτε και θα μετράτε την πρόοδο των μεταρρυθμίσεων που ανακοινώθηκαν σήμερα; Θα υπάρχει τακτική δημόσια αναφορά για πόσους αξιωματικούς χρησιμοποιούν στεγαστικές πιστώσεις, πόσα εντάλματα εκδίδονται; Και αν ναι, πόσο συχνά; "
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 49:49 )
Ξέρετε ότι προφανώς βρισκόμαστε στη διαδικασία να ξεκινήσουμε για να βεβαιωθούμε ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι είμαστε υπεύθυνοι για τις υποσχέσεις που έχουμε κάνει και μπορούμε να εκδώσουμε μια έκθεση σχετικά με αυτό στο τους όρους του πώς φαίνεται από την άποψη της λογοδοσίας.
Graham: ( 50:05 )
Κύριε Δήμαρχος, αυτός είναι ο Graham [Embers 00:50:06] με το WFTL. Η πόλη περιμένει με ανυπομονησία την απόφαση του Γενικού Εισαγγελέα Κάμερον. Σε άλλες πόλεις σε ολόκληρη τη χώρα, έχουμε δει τις ομοσπονδιακές δυνάμεις να κληθούν για να καταστρέψουν τις ταραχές ή μόνο όποτε υπάρχουν διαμαρτυρίες, σε ορισμένες περιπτώσεις. Γνωρίζετε τα σχέδια για ομοσπονδιακές δυνάμεις να έρθουν όταν εκδοθεί η απόφαση ή άλλως;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 50:26 )
Τίποτα συγκεκριμένο από την άποψη της γενικής κοινότητας. Κατανοώ ότι υπήρξαν κάποια αιτήματα για ορισμένες ομοσπονδιακές προστατευτικές υπηρεσίες, όχι για τη μεγάλη κριτική επιτροπή, αλλά για το ομοσπονδιακό δικαστήριο, με συγχωρείτε.
Jean Porter: ( 50:47 )
Και πάλι η Tessa από το Courier Journal. Αυτό είναι για τη Lonita Baker και τον Ben Crump. Έχουμε ακούσει για πολλές μεταρρυθμίσεις που λαμβάνετε, αλλά υπάρχει κάτι που πιέσατε που δεν λάβατε ή που επιθυμούσατε να έχετε πάρει;
Lonita Baker: ( 51:04 )
[crosstalk 00:51:04] Τώρα λέμε ότι όταν διαπραγματεύεστε, όλοι πρέπει να απομακρυνθούν χωρίς να λάβουν όλα όσα έλαβαν. Θα πω, ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση, παρασχέθηκαν οι πιο σημαντικοί τομείς της μεταρρύθμισης. Η Metro ήταν πολύ πρόθυμη να συνεργαστεί μαζί μας σε αυτό. Τα πράγματα που θεωρήσαμε σημαντικά, και όπως ανέφερα επίσης ότι αναγνωρίσαμε ότι αυτό δεν είναι το τέλος της μεταρρύθμισης. Έτσι, ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την πόλη, τους νομοθετικούς ηγέτες μας στη Φρανκφούρτη για να συνεχίσουμε να πιέζουμε για πρόσθετες μεταρρυθμίσεις. Άρα δεν έχουμε τελειώσει ακόμα.
Benjamin Crump: ( 51:45 )
Αυτό που ήταν σημαντικό για μένα και η Lonita και ο Sam ήταν αυτό που ήταν πιο σημαντικό για την Tamika Palmer και την Bianca, που πραγματικά μελετούσε ποια θα ήταν η μεταρρύθμιση για να προσπαθήσει να αποτρέψει το επόμενο Breonna Taylor. Και πιστεύω ότι για το σκοπό αυτό, η πόλη ανταποκρίθηκε πολύ προσπαθώντας να διασφαλίσει ότι υπήρχε μετρήσιμη συστηματική μεταρρύθμιση που θα μπορούσε να αποτελέσει πρότυπο για άλλους πολίτες και άλλες πόλεις για την προστασία των πολιτών τους. Πιστεύω λοιπόν ότι στο όνομα της Breonna Taylor, αυτό είναι ορόσημο στο πεδίο εφαρμογής του. Και πιστεύω ότι όπως οι Trayvon Martin και Michael Brown βοήθησαν να φέρουν μεγαλύτερη προσοχή στην Αμερική στο Black Lives Matter, πιστεύω ότι το όνομα της Breonna Taylor θα φέρει μεγαλύτερη προσοχή στην Αμερική και στο Black Women's Lives Matter.
Jean Porter: ( 52:56 )
Εντάξει. Θα έχουμε χρόνο για μερικές ακόμη ερωτήσεις. Ένα ακόμη από εδώ. [crosstalk 00:53:02] Ένα ακόμη από εδώ.
Dalton Godbey: ( 53:04 )
Dalton Godbey, WDRB. Κύριε Δήμαρχος, γιατί ο διακανονισμός δεν αντιμετωπίζει την αποτυχία του body cam στην υπόθεση Breonna Taylor; Και μετά επίσης μια ερώτηση για τον κ. O'Connell, σκοπεύετε να ρίξετε όλες τις κατηγορίες εναντίον των μη βίαιων διαδηλωτών;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 53:21 )
Ο νόμος της Breonna έχει ήδη περάσει εδώ εδώ τοπικά. Διακόπηκε η χρήση του no-knock και στη συνέχεια το συμβούλιο το ανέλαβε και τα κατάργησα. Αυτό εξαλείφει τα εντάλματα χωρίς χτυπήματα και απαιτεί τη χρήση κάμερας σώματος σε οποιονδήποτε εκτελεί ένταλμα αναζήτησης. Αυτό είναι ήδη στη θέση του.
Mike O'Connell: ( 53:42 )
Μπορώ να σας πω ότι έχουμε κάνει βήματα στο γραφείο μου για να εξετάσουμε ήδη κάθε περίπτωση και να τις τοποθετήσουμε σε αυτό που θα αποκαλούσα ένα αρχείο με τις λιγότερο επιθετικές κατηγορίες χρεώσεων στη μέση και στη συνέχεια προφανώς το πιο σοβαρό. Υπάρχουν πολλά σοβαρά αδικήματα που διαπράχθηκαν που πρέπει να αντιμετωπίσουμε όχι με τον ίδιο τρόπο που θα κάναμε για το σκοπό αυτό. Για να απαντήσω λοιπόν στην ερώτησή σας, θα τα κοιτάξω πολύ προσεκτικά. Θα πάρουμε μια απόφαση, αλλά νομίζω ότι θα δούμε κάποια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση.
Jean Porter: ( 54:11 )
Senait με το 11. 11. Δήμαρχος Greg Fischer, είναι αυτός ο διακανονισμός προβληματισμού ότι οι αξιωματικοί ενήργησαν λάθος; Και μια άλλη ερώτηση, υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο προσθέσατε αυξημένη δοκιμή ναρκωτικών και αλκοόλ αξιωματικών που εμπλέκονται σε πυροβολισμούς; Γιατί προστέθηκε αυτό ειδικά;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 54:29 )
Δεύτερη ερώτηση, είναι απλώς μια καλή πρακτική για οποιονδήποτε οργανισμό να βεβαιωθεί ότι όλοι χειρίζονται τις ευθύνες τους με έναν ευθύ τρόπο. Καταρχάς, αυτή είναι απλώς μια συμφωνία μεταξύ των μερών χωρίς να πούμε ότι κανείς έκανε κάτι λάθος. Απλώς έρχεται μαζί με αυτές τις μεταρρυθμίσεις και στη συνέχεια μια οικονομική διευθέτηση.
Jean Porter: ( 54:52 )
Εντάξει. Η τελευταία ερώτησή μας προέρχεται από την Kate Howard από το Κέντρο Ερευνητικής Δημοσιογραφίας του Κεντάκι. Αναφέρατε τη μεταρρύθμιση που σχετίζεται με την κατάσχεση χρημάτων. Υπήρξε κατάσχεση στην υπόθεση Taylor; Και αν όχι, μπορείτε να αναφέρετε γιατί είναι μέρος του οικισμού;
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 55:09 )
Νομίζω ότι ο Mike, θα σας το δώσω.
Mike O'Connell: ( 55:14 )
Λοιπόν, πηγαίνετε πρώτα.
Lonita Baker: ( 55:16 )
Δεν πρόκειται ειδικά για αυτήν την υπόθεση, αλλά υπάρχουν ισχυρισμοί εκεί έξω. Και αυτό το κομμάτι της μεταρρύθμισης είναι να προστατεύσει την κοινότητα καθώς και τους αξιωματικούς με τυχόν ισχυρισμούς, καθώς σχετίζεται με την τρέχουσα κατάσχεση. Έτσι τώρα καθώς έρχονται σε επαφή με χρήματα, πρέπει πάντα να έχουν έναν δεύτερο αξιωματικό μαζί τους και και οι δύο αξιωματικοί πρέπει να έχουν τις κάμερες σώματος μέχρι να γυρίσουν στο δωμάτιο ιδιοκτησίας. Δεν είναι λοιπόν ότι ήταν ένα ζήτημα σε αυτήν την περίπτωση. Είναι ακριβώς μερικά από τα πράγματα που έρχονταν. [crosstalk 00:55:54].
Jean Porter: ( 55:56 )
Εντάξει. Εάν κάποια μέσα έχουν άλλες ερωτήσεις, μπορείτε να τα στείλετε στο email μου, jean.porter@louisvilleky.gov. Και θα τα κάνουμε όπως χρειάζεται.
Δήμαρχος Greg Fischer: ( 56:07 )
Εντάξει. Ευχαριστώ όλους που παρευρέθηκα σήμερα. Και ελπίζουμε ότι αυτή η ανακοίνωση είναι ένα βήμα για την προώθηση της πόλης και της χώρας μας. Σας ευχαριστώ όλους. [δεν ακούγεται 00:56:16]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου