Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

Rev. Ομιλητής 2: ( 09:23 ) Το καταλαβαίνω, αλλά οι άνθρωποι κάνουν ταραχές. Δεσμεύεστε να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια ειρηνική μεταβίβαση εξουσίας; Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:29 ) Θέλουμε να… ξεφορτωθούμε τις ψήφους και θα έχουμε μια πολύ ειρηνική… Δεν θα υπάρξει ειλικρινής μεταφορά, θα υπάρξει συνέχεια. Τα ψηφοδέλτια είναι εκτός ελέγχου. Το ξέρετε και γνωρίζετε ποιος το ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο; Οι Δημοκρατικοί το γνωρίζουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο.

 


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Δελτίο Τύπου του Donald Trump White House, 23 Σεπτεμβρίου

Δελτίο Τύπου του Donald Trump White House, 23 Σεπτεμβρίου

Πρόεδρος Donald Trump: ( 00:17 )https://www.rev.com/blog/transcripts/donald-trump-white-house-press-briefing-transcript-september-23/amp?__twitter_impression=true
Γεια σας. Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ. Σήμερα, η Johnson & Johnson ανακοίνωσε ότι ο υποψήφιος εμβόλιο έχει φτάσει στο τελικό στάδιο των κλινικών δοκιμών. Αυτή είναι η ώρα εγγραφής. Αυτός είναι ο τέταρτος υποψήφιος εμβολίου στις Ηνωμένες Πολιτείες που φτάνει στο τελικό στάδιο της δοκιμής. Έχουμε, λοιπόν, τέσσερις υποψηφίους ήδη πολύ αργά, καθυστερώντας μια πολύ θετική λέξη σε αυτήν την περίπτωση. Νωρίτερα φέτος, η Johnson & Johnson ανέμενε ότι θα έφταναν στις δοκιμές της πρώτης φάσης έως τον Σεπτέμβριο, αλλά λόγω της υποστήριξής μας στο Operation Warp Speed ​​και σε ορισμένους από τους απίστευτους επιστήμονες που συμμετείχαν, έχουν φτάσει στις δοκιμές της τρίτης φάσης μέχρι τον Σεπτέμβριο, πολύ νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα .

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:03 )
Ενθαρρύνουμε τους Αμερικανούς να εγγραφούν στη δοκιμή εμβολίων. Δεν είναι μόνο ενδιαφέρον, θα είναι καταπληκτικό για τη χώρα μας. Ενθαρρύνουμε όλους να εγγραφούν, όσο περισσότερα άτομα μπορούμε. Σήμερα, η κυβέρνησή μου ανακοίνωσε ότι χορηγούμε 200 εκατομμύρια δολάρια χρηματοδότησης CARES Act και στις 50 πολιτείες για να προετοιμαστούν για τη διανομή του εμβολίου σε κατοίκους υψηλού κινδύνου. Και θέλουμε να το κάνουμε αμέσως μόλις εγκριθεί, όχι την επόμενη μέρα, αλλά την επόμενη στιγμή. Έτσι θα το κάνουμε αυτό, και θα το ετοιμαστούμε γιατί έχουμε μερικά υπέροχα εμβόλια που θα κυκλοφορήσουν μέσω της λειτουργίας Warp Speed. Συνεχίζουμε επίσης να επιταχύνουμε τις σωστικές θεραπείες.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:50 )
Βλέπουμε πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα που είναι μονοκλωνικές θεραπείες αντισωμάτων, οι οποίες βοηθούν το ανοσοποιητικό σύστημα να καταπολεμήσει τον ιό και να βοηθήσει πολύ σημαντικά, βρίσκουμε, ότι μπορεί να μειώσει τις νοσηλείες τώρα περισσότερο από 70%. Με τη μείωση της γραφειοκρατίας και την απελευθέρωση της ιατρικής ιδιοφυΐας της Αμερικής, μειώσαμε το ποσοστό θνησιμότητας 85% από τον Απρίλιο. Για άτομα κάτω των 50 ετών, έχουν ποσοστό επιβίωσης 99,98% από τον ιό της Κίνας. Αυτός είναι ένας αριθμός που αυξάνεται ουσιαστικά με το χρόνο. Καθώς τα παιδιά επιστρέφουν στο σχολείο, ενθαρρύνουμε ότι η πρώιμη έρευνα δείχνει μόνο ένα μικρό βαθμό εξάπλωσης. Το Πανεπιστήμιο Brown πραγματοποίησε μελέτη σε περισσότερα από 550 σχολεία σε 46 πολιτείες και διαπίστωσε ότι μόνο το 0,076% των μαθητών είχε επιβεβαιώσει κρούσματα ιού. Αυτό είναι ένα μικρό ποσοστό. Και μόνο το 0,15% των εκπαιδευτικών είχε επιβεβαιώσει κρούσματα.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 02:54 )
Οι ασθενείς που έρχονται στην αίθουσα έκτακτης ανάγκης λόγω του ιού μειώνονται μόνο στο 1,6% όλων των επισκέψεων στην αίθουσα έκτακτης ανάγκης, το χαμηλότερο από την έναρξη της πανδημίας. 1,6% επισκέψεις σε δωμάτιο έκτακτης ανάγκης. Όσον αφορά την προστασία των ευάλωτων, παρείχαμε πάνω από 21 δισεκατομμύρια δολάρια στα γηροκομεία μας, και εστιάζουμε πραγματικά στα γηροκομεία, σε όλους και στους κυβερνήτες μας. Οι κυβερνήτες συνεργάζονται πολύ στενά με την ομάδα εργασίας και με τον αντιπρόεδρο και όλους τους εμπλεκόμενους. Έχουμε στείλει συσκευές ταχείας δοκιμής σε σχεδόν 14.000 πιστοποιημένα γηροκομεία στη χώρα. Αυτή την εβδομάδα, στέλνουμε εκατοντάδες χιλιάδες επιπλέον γρήγορες δοκιμές σε γηροκομεία για να διασφαλίσουμε ότι μπορούν να ελέγχουν τακτικά το προσωπικό. Και το προσωπικό δοκιμάζεται τώρα σε τακτική βάση, αλλά πολύ δυνατά στο καλύτερο επίπεδο, στο υψηλότερο επίπεδο και στις καλύτερες δοκιμές. Μας ενθαρρύνει ο αριθμός των Αμερικανών που λαμβάνουν το εμβόλιο κατά της γρίπης να αυξάνεται κατά περίπου 50% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σημαντικά αυξημένος. Η γρίπη, όταν αναμιγνύεται με COVID ή ιού της Κίνας, θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι συμβαίνει, αλλά αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αριθμούς. Και δεν ξέρουμε τι θα είναι ακόμα, αλλά θα έχετε αριθμούς γρίπης και θα έχετε μερικούς αριθμούς COVID. Νομίζω ότι στρογγυλοποιούμε πολύ τη σειρά. Βλέπετε τι συμβαίνει στην Ευρώπη. Ωστόσο, έχουν μια πολύ μεγάλη ακίδα. Οι χώρες που πιστεύαμε ότι τα πήγαιναν καλά δεν τα πάνε καλά. Είχαν μερικές πολύ μεγάλες αιχμές. Ένα πολύ μεγάλο κύμα. Και δεν ξέρουμε τι θα είναι ακόμα, αλλά θα έχετε αριθμούς γρίπης και θα έχετε μερικούς αριθμούς COVID. Νομίζω ότι στρογγυλοποιούμε πολύ τη σειρά. Βλέπετε τι συμβαίνει στην Ευρώπη. Ωστόσο, έχουν μια πολύ μεγάλη ακίδα. Οι χώρες που πιστεύαμε ότι τα πήγαιναν καλά δεν τα πάνε καλά. Είχαν μερικές πολύ μεγάλες αιχμές. Ένα πολύ μεγάλο κύμα. Και δεν ξέρουμε τι θα είναι ακόμα, αλλά θα έχετε αριθμούς γρίπης και θα έχετε μερικούς αριθμούς COVID. Νομίζω ότι στρογγυλοποιούμε πολύ τη σειρά. Βλέπετε τι συμβαίνει στην Ευρώπη. Ωστόσο, έχουν μια πολύ μεγάλη ακίδα. Οι χώρες που πιστεύαμε ότι τα πήγαιναν καλά δεν τα πάνε καλά. Είχαν μερικές πολύ μεγάλες αιχμές. Ένα πολύ μεγάλο κύμα.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 04:39 )
Πριν από μήνες, αυξήσαμε την προμήθεια εμβολίου κατά της γρίπης της χώρας μας κατά 66% και ζητάμε από τους Αμερικανούς να κάνουν το ετήσιο εμβόλιο γρίπης το συντομότερο δυνατό. Είναι πιθανό, φαντάζομαι, Scott, ότι η γρίπη μπορεί να αναμειχθεί με τον ιό και οι άνθρωποι μπορούν να πιστεύουν ότι είναι ο ιός όταν στην πραγματικότητα έρχεται μια άλλη εποχή γρίπης. Δεν ξέρω, ελπίζω να τους κρατήσουν ξεχωριστούς Μπορούν να τα κρατήσουν ξεχωριστά;

Scott: ( 05:06 )
Ελπίζουμε.

Πρόεδρος Donald Trump: ( 05:07 )
Αμφιβάλλω ότι θα το κάνουν. Θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα στιγμή, αλλά έχουμε μια σεζόν γρίπης. Είχαμε κάποιες εποχές γρίπης που είναι πραγματικά τεράστιες με την πάροδο των ετών, για πολλά χρόνια και έχουμε κάποιες που είναι πολύ λιγότερο, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντική. Ελπίζω λοιπόν να τους χωρίσουν γιατί είναι πολύ κοντά.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 05:28 )
Τους τελευταίους τέσσερις μήνες, δημιουργήσαμε 10,6 εκατομμύρια θέσεις εργασίας. Μειώσαμε το ποσοστό ανεργίας σχεδόν στο μισό. Το ποσοστό ανεργίας μειώνεται σχεδόν στο μισό. Ο Larry Kudlow είναι εδώ. Θα το συζητήσει αυτό σε λίγο. Οι λιανικές πωλήσεις είναι αυξημένες κατά 121%. Αυτό είναι πολύ πάνω από αυτό που σκεφτήκαμε. Η μεταποίηση αυξήθηκε κατά 61%. Αυτό είναι επίσης πάνω από το πρόγραμμά μας και το πρόγραμμά μας είναι ένα βαρύ πρόγραμμα. Η παραγωγή αυτοκινήτων αυξάνεται έξι φορές. Το συναίσθημα των οικοδόμων στο σπίτι είναι στο υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία. Αυτή είναι μια καταπληκτική δήλωση, Larry, το υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι σκέφτονται καλές σκέψεις. Οι πωλήσεις κατοικιών βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο σχεδόν 15 ετών. Η αισιοδοξία των μικρών επιχειρήσεων είναι υψηλότερη από οποιαδήποτε στιγμή κατά την τελευταία διοίκηση, σημαντικά υψηλότερη, η αισιοδοξία των μικρών επιχειρήσεων είναι υψηλότερη από οποιαδήποτε στιγμή, περισσότερο από την τελευταία διοίκηση.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 06:25 )
Σήμερα, ήμουν περήφανος που απονέμουν σε εννέα εταιρείες και οργανισμούς το πρώτο προεδρικό βραβείο για τους εργαζομένους της Αμερικής. Αυτό το βραβείο αναγνωρίζει εξαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα που δίνουν στους Αμερικανούς τις δεξιότητες για να βελτιώσουν το εμπόριο και να κερδίσουν μια καλή ζωή με υπέροχους ανθρώπους. Πάνω από 400 εταιρείες έχουν ανταγωνιστεί και δεσμευτεί σε 16 εκατομμύρια ευκαιρίες κατάρτισης για τον Αμερικανό εργαζόμενο. Και ήταν πραγματικά καταπληκτικό. Δημιουργήσαμε την ταχύτερη οικονομική ανάκαμψη στην αμερικανική ιστορία. Το παρακολουθείτε, είστε μέρος αυτού. Η προσέγγισή μας είναι υπέρ της επιστήμης, η προσέγγιση του Μπάιντεν είναι αντι-επιστήμη αν κοιτάξετε. Δεν νομίζω ότι ξέρουν ποια είναι η προσέγγισή τους, αν και πολλά από αυτά αντιγράφονται από αυτό που κάναμε.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 07:09 ) Ο
Μπάιντεν αντιτάχθηκε στην απαγόρευση ταξιδιού της Κίνας και στην απαγόρευση ταξιδιών στην Ευρώπη Και η στρατηγική που έχουν είναι να μην τελειώνει ποτέ κλειδώματα. Δεν κλειδώνουμε, στην πραγματικότητα μεγαλώνουμε με ρυθμό που δεν έχουμε ξαναδεί, αλλά μιλούν για "Εάν έχετε μια ερώτηση, απλώς κλείστε την." Δεν το κάνουμε αυτό. Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό. Το σχέδιό μας θα καταστρέψει τον ιό. Στην πραγματικότητα, το σχέδιο του Μπάιντεν θα συντρίψει την Αμερική, αν το σκεφτείτε. Δεν μπορείτε να κλειδώσετε. Και πάλι, μεγαλώνουμε σε επίπεδα που κανείς δεν έχει ξαναδεί. Το σχέδιό μας είναι μια γρήγορη ανάκαμψη, το σχέδιο των αντιπάλων μας θα έβλαπτε την Αμερική πολύ άσχημα, θα μας έστειλε σε μια κατάθλιψη.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 07:49 )
Και με όλα αυτά τα λόγια, θα έχουμε ένα πολύ συναρπαστικό Σάββατο στις πέντε το πρωί στον κήπο με τριανταφυλλιές όπου θα προτείνω τον υποψήφιο μου για τη δικαιοσύνη του Ανώτατου Δικαστηρίου. Νομίζω ότι θα είναι ένας υπέροχος υποψήφιος, ένας λαμπρός υποψήφιος. Όπως γνωρίζετε, είναι γυναίκα. Το έχουμε φέρει σε πέντε γυναίκες. Ήρθε η ώρα να επιλεγεί μια γυναίκα με όλα όσα συνέβησαν. Και με το θάνατο του Justice Ginsburg, θα πάμε κάποια στιγμή αύριο το πρωί, όπως το καταλαβαίνω, για να σεβαστούμε και θα είμαστε εκεί. Υποθέτω ότι πιθανότατα απέρριψαν αυτήν την ανακοίνωση, αλλά αυτό θα γίνει αύριο το πρωί. Ο αντιπρόεδρος ήταν εκεί σήμερα. Και αν έχετε απορίες, θα λάβουμε μερικές ερωτήσεις.

Ομιλητής 2: ( 08:48 )
[crosstalk 00:08:48] Εδώ, κύριε Πρόεδρε, πολύ γρήγορα. Νίκη, ηττημένος, ισοπαλία σε αυτές τις εκλογές. Θα δεσμευτείτε εδώ σήμερα για μια ειρηνική μεταβίβαση εξουσίας μετά τις εκλογές, είτε

Ομιλητής 2: ( 09:03 )
Μεταβίβαση εξουσίας μετά τις εκλογές. Και υπήρξαν ταραχές [δεν ακούγονται 00:00:07], υπήρξαν ταραχές σε πολλές πόλεις αυτής της χώρας, τις λεγόμενες κόκκινες και μπλε πολιτείες σας. Θα δεσμευτείτε να διασφαλίσετε ότι θα υπάρξει ειρηνική μεταβίβαση εξουσίας μετά τις εκλογές;

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:16 )
Λοιπόν, θα πρέπει να δούμε τι θα συμβεί. Ξέρετε ότι διαμαρτύρονται πολύ έντονα για τα ψηφοδέλτια. Και οι ψηφοφορίες είναι καταστροφή.

Ομιλητής 2: ( 09:23 )
Το καταλαβαίνω, αλλά οι άνθρωποι κάνουν ταραχές. Δεσμεύεστε να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια ειρηνική μεταβίβαση εξουσίας;

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:29 )
Θέλουμε να… ξεφορτωθούμε τις ψήφους και θα έχουμε μια πολύ ειρηνική… Δεν θα υπάρξει ειλικρινής μεταφορά, θα υπάρξει συνέχεια. Τα ψηφοδέλτια είναι εκτός ελέγχου. Το ξέρετε και γνωρίζετε ποιος το ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο; Οι Δημοκρατικοί το γνωρίζουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο.

Ομιλητής 2: ( 09:43 )
Η δεύτερη ερώτηση είναι-

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:46 )
Παρακαλώ. Προχώρα.

Ομιλητής 2: ( 09:49 )
Γιατί δεν θα-

Ομιλητής 3: ( 09:53 )
Κύριε Πρόεδρε, σκοπεύετε να συναντηθείτε με την Barbara Lagoa στον Λευκό Οίκο;

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:57 )
Δεν μπορώ να σας ακούσω μέσω της μάσκας σας.

Ομιλητής 3: ( 09:58 )
Λυπάμαι. Σκοπεύετε να συναντηθείτε με την Barbara Lagoa στην Ουάσινγκτον; Και εξακολουθεί να βρίσκεται στη λίστα σας;

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 10:04 )
Είναι στη λίστα μου. Δεν έχω προγραμματίσει μια συνάντηση, αλλά είναι στη λίστα μου. [crosstalk 00:10:11] μιλάμε για τις προγραμματισμένες συναντήσεις. Μιλώ σε ανθρώπους, μιλάω σε ανθρώπους, αλλά δεν έχω σχέδιο συνάντησης, όχι.

Ομιλητής 3: ( 10:17 )
Έχετε μια απάντηση στον κυβερνήτη του Μιζούρι που είναι θετικός για κοροναϊό.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 10:23 )
Δεν το ήξερα. Οχι.

Ομιλητής 4: ( 10:28 )
Κύριε Πρόεδρε, σας ρωτήσαμε νωρίτερα σήμερα για την υπόθεση Breonna Taylor.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 10:34 )
Ναι.

Ομιλητής 4: ( 10:34 )
Θα μπορούσατε να σχολιάσετε τώρα; Υποθέτω ότι έχετε ενημερωθεί για τις χρεώσεις

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 10:38 )
Λοιπόν, νόμιζα ότι ήταν ... Ο πραγματικά λαμπρός γενικός εισαγγελέας του Κεντάκυ, ο Daniel Cameron, κάνει μια φανταστική δουλειά. Νομίζω ότι είναι αστέρι. Και έκανε μια δήλωση που μόλις θα διαβάσω. «Η δικαιοσύνη δεν είναι συχνά εύκολη. Δεν ταιριάζει με την κοινή γνώμη. Και δεν συμμορφώνεται με τα πρότυπα αλλαγής. Απαντά μόνο στα γεγονότα και στο νόμο. Εάν απλώς ενεργούμε με συγκίνηση ή οργή, δεν υπάρχει δικαιοσύνη. Η κινητικότητα δεν είναι δικαιοσύνη. Η δικαιοσύνη που επιδιώκεται από τη βία δεν είναι δικαιοσύνη. Γίνεται εκδίκηση. " Εννοώ, το άκουσα. Είπα, "Γράψτε αυτό για μένα παρακαλώ γιατί νομίζω ότι ήταν μια καταπληκτική δήλωση." Το χειρίζεται πολύ καλά. Ξέρεις ποιος είναι. Νομίζω ότι ξέρετε, νομίζω ότι όλοι γνωρίζουν τώρα ποιος είναι. Θα μιλήσω στον κυβερνήτη. Και έχουμε προγραμματίσει να κάνουμε μια κλήση πολύ σύντομα, με τον κυβερνήτη. Κατανοώ ότι έχει καλέσει την εθνική φρουρά, κάτι που είναι καλό. Νομίζω ότι είναι πολύ θετικό. Και όλα θα λειτουργήσουν.

Ομιλητής 5: ( 11:48 )
Μπορώ απλώς να ακολουθήσω τον υποψήφιο του Ανώτατου Δικαστηρίου. Είναι πολύ απίθανο κάποιοι Δημοκρατικοί να ψηφίσουν για τους υποψηφίους σας. Εάν και όταν πρόκειται για ψηφοφορία στη Γερουσία.

Πρόεδρος Donald Trump: ( 12:01 )
[crosstalk 00:12:01] καλός υποψήφιος.

Ομιλητής 5: ( 12:02 )
Δεδομένης της στάσης του σώματος, νομίζω ότι είναι μια αρκετά ασφαλής υπόθεση. Αλλά σε αυτό το σημείο, θα θέλατε να ορίσετε κάποιον που στην επιβεβαίωσή του στο δευτεροβάθμιο δικαστήριο, έλαβε ευρεία διμερή υποστήριξη; Ή θα προτιμούσατε να παρουσιάσετε κάποιον του οποίου η επιβεβαίωση έγινε σύμφωνα με τα κόμματα;

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 12:20 )
Δεν μπορώ να σας πω τι θα συμβεί με τους Δημοκρατικούς. Μπορώ να το πω αυτό, το άτομο που θα ανεβάσω και δεν θα πω ότι έχω επιλέξει ακόμη και αυτό το άτομο. Θα μπορούσα να πω οποιοδήποτε από τα πέντε, είναι εξαιρετικές γυναίκες. Αλλά το άτομο που θα ανεβάσω είναι υψηλά προσόντα. Εντελώς λαμπρό. Κορυφαία γραμμή, ακαδημαϊκός φοιτητής, τα υψηλότερα διαπιστευτήρια. Όλοι τους έχουν αυτό. Αλλά τα υψηλότερα διαπιστευτήρια. Και θα δείτε το Σάββατο ποιος είναι. Δεν μπορώ να φανταστώ γιατί ένας Δημοκρατικός δεν θα ψηφίσει για αυτό το άτομο.

Πρόεδρος Donald Trump: ( 13:01 )
[crosstalk 00:13:01] για εσάς. Ναι, παρακαλώ προχωρήστε.

Ομιλητής 6: ( 13:02 )
Σας ευχαριστώ πολύ.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 13:03 )
Όχι εσύ, εδώ.

Ομιλητής 7: ( 13:05 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Ο πρίγκιπας Χάρι και ο Μέγκαν Μάρκλ συμμετείχαν στις εκλογές των ΗΠΑ και ουσιαστικά ενθάρρυναν τους ανθρώπους να ψηφίσουν τον Τζο Μπάιντεν. Επιτρέψτε μου να αντιδράσω σε αυτό.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 13:16 )
Δεν είμαι οπαδός της. Και θα το έλεγα αυτό και μάλλον το άκουσε αυτό, αλλά εύχομαι καλή τύχη στον Χάρι γιατί θα το χρειαστεί.

Ομιλητής 8: ( 13:32 )
Κύριε Πρόεδρε, σύμφωνα με πληροφορίες το FDA εξετάζει αυστηρότερες οδηγίες για την επείγουσα έγκριση ενός εμβολίου COVID. Είσαι εντάξει με αυτό;

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 13:42 )
Λοιπόν, σας λέω τι, το εξετάζουμε αυτό. Αυτό πρέπει να εγκριθεί από τον Λευκό Οίκο. Μπορούμε ή όχι να το εγκρίνουμε. Αυτό ακούγεται σαν μια πολιτική κίνηση. Διότι όταν έχετε Pfizer, Johnson και Johnson, Moderna, αυτές οι μεγάλες εταιρείες έρχονται με τα εμβόλια και έχουν κάνει δοκιμές και οτιδήποτε άλλο. Λέω, γιατί θα έπρεπε να προσθέσουν μεγάλη διάρκεια στη διαδικασία. Θέλουμε οι άνθρωποι να μην αρρωσταίνουν. Το εμβόλιο είναι πολύ σημαντικό. Είναι το τελικό βήμα. Πιστεύω ότι θα είναι το τελικό βήμα. Και όχι, το εξετάζουμε αυτό. Αλλά νομίζω ότι ήταν μια πολιτική κίνηση περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Ομιλητής 8: ( 14:17 )
Δεν είμαι σίγουρος. Έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει την εμπιστοσύνη στο εμβόλιο. Πιστεύετε ότι δεν χρειάζεται;

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 14:24 )
Λοιπόν, έχω τεράστια εμπιστοσύνη σε αυτές τις τεράστιες εταιρείες που είναι τόσο υπέροχα οργανωμένες, όσον αφορά αυτό που έχουν κάνει με τις δοκιμές. Θέλω να πω, δεν ξέρω ότι μια κυβέρνηση, όσο μεγαλύτερη είμαστε, θα μπορούσε να κάνει δοκιμές όπως αυτό. Έχουμε καταστήσει δυνατό για αυτούς να κάνουν τις δοκιμές με γρήγορο τρόπο. Αλλά όταν επιστρέψουν και λένε ότι έχουμε κάτι που λειτουργεί και λειτουργεί απολύτως. Και επιστρέφουν με υπέροχους αριθμούς και στατιστικά στοιχεία και δοκιμές και ό, τι άλλο πρέπει να επιστρέψουν, δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο πρέπει να καθυστερήσουμε περισσότερο. Γιατί αν το καθυστερήσουν μια εβδομάδα ή δύο εβδομάδες ή τρεις εβδομάδες, αυτό είναι πολλές ζωές για τις οποίες μιλάτε. Σκοτ, θα συμφωνούσατε με αυτό; Πώς αισθάνεσαι γι 'αυτό?

Σκοτ Άτλας: ( 15:12 )
Ναι. Ευχαριστώ. Θέλω να πω, πιστεύω ότι οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει με το Operation Warp Speed. Είναι άνευ προηγουμένου, τι συνέβη εδώ. Ένα τυπικό εμβόλιο διαρκεί περίπου τέσσερα χρόνια περίπου. Και τώρα θα έχουμε ένα εμβόλιο, πολύ πιθανό σε πολύ λιγότερο από ένα χρόνο. Αλλά χωρίς να κόβουμε τις γωνίες ασφαλείας, επειδή ο πρόεδρος έχει κάνει πράγματα ταυτόχρονα με την ανάπτυξη του εμβολίου. Αυτή είναι η κατασκευή και η εφοδιαστική, όλα γίνονται ταυτόχρονα. Και αυτό δεν έγινε ποτέ πριν. Όμως, υπάρχει μηδενικός περιορισμός των ζητημάτων ασφάλειας. Δεν πρέπει να υπάρχει δισταγμός για την ασφάλεια. Δεν πρέπει να τιμωρηθείτε κάνοντας κάτι πιο γρήγορα από ό, τι θα μπορούσαν να είχαν κάνει ή σκέφτηκαν άλλοι. Είναι το αντίθετο. Έχουμε μια πανδημία, το επείγον είναι η πανδημία, όχι η πολιτική.

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 16:02 )
Μου φαινόταν εξαιρετικά πολιτικό. Γιατί να το κάνουν αυτό, όταν επιστρέψουμε με αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα. Και νομίζω ότι θα έχετε αυτά τα υπέροχα αποτελέσματα.

Ομιλητής 8: ( 16:07 )
Πότε περιμένετε το εμβόλιο;

Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ: ( 16:10 )
Γιατί θα το καθυστερούσαμε; Αλλά θα το δούμε. Θα το ρίξουμε μια ματιά. Και τελικά ο Λευκός Οίκος πρέπει να το εγκρίνει. Και ίσως θα και ίσως δεν θα το κάνουμε, αλλά θα ρίξουμε μια ματιά. Πρέπει να φύγω για ένα τηλεφώνημα έκτακτης ανάγκης. Θα αφήσω τον Scott και τον Larry να τελειώσουν. Θα επιστρέψω. Θα σε δω αύριο.

Ομιλητής 9: ( 16:33 )
Κύριε Πρόεδρε, μια ακόμη ερώτηση για την Breonna Taylor. Οι άνθρωποι διαμαρτύρονται στους δρόμους, ποιο είναι το μήνυμά σας προς αυτούς; Οι άνθρωποι αισθάνονται σαν να είμαστε σε αυτό το καρουσέλ όπου παίρνει μια άλλη μαύρη ζωή.

Ομιλητής 10: ( 16:49 )
Λοιπόν, εδώ ήταν οι Dr. Scott Atlas και Larry Kudlow. Σας ενθαρρύνω όλους να είστε σεβαστοί και να δείξετε λίγη διακόσμηση εδώ, καθώς λαμβάνουν τις ερωτήσεις σας.

Scott Atlas: ( 17:01 )
Προχωρήστε.

Ομιλητής 11: ( 17:01 )
Μπορείτε να μας διευκρινίσετε τις απόψεις σας σχετικά με τον αντίκτυπο του ιού που εξαπλώνεται στην κοινότητα, που αναφέρει ότι ίσως σας άρεσε ή μιλήσατε ή εξετάσατε κάποιο είδος στρατηγικής ασυλίας κοπαδιών; Είπατε στον Fox τον Ιούλιο, «Ότι όταν οι νεότεροι υγιέστεροι άνθρωποι πάσχουν από την ασθένεια, δεν έχουν πρόβλημα με την ασθένεια. Οι ομάδες χαμηλού κινδύνου που πάσχουν από τη μόλυνση δεν είναι πρόβλημα. Στην πραγματικότητα, είναι θετικό. " Μπορείτε να πείτε τι εννοούσατε με αυτό; Αυτό σημαίνει ότι το [crosstalk 00:17:26] δείχνει ότι το [crosstalk 00:17:29] εξαπλώνεται μεταξύ νεότερων ανθρώπων που είναι λιγότερο ευαίσθητοι;

Scott Atlas: ( 17:31 )
Νομίζω ότι το έχω απαντήσει πολλές φορές, αλλά δεν έχω υποστηρίξει ποτέ μια στρατηγική ασυλίας κοπαδιών. Δεν υπήρξε ποτέ η επιθυμία να εξαπλωθούν περιπτώσεις στην κοινότητα. Αυτή είναι μια ψευδή ιστορία. Το έχω αρνηθεί πολλές φορές. Και ότι αυτή η ψεύτικη ιστορία δεν φαίνεται να πεθαίνει, αλλά αυτό είναι το γεγονός. Και η περιγραφή της ανοσίας που έρχεται, όταν οι άνθρωποι μολύνονται, δεν είναι κάτι που επινοώ. Αλλά δεν ήταν ποτέ πολιτική που υποστήριξα. Δεν υπήρξε ποτέ πολιτική, σύσταση για την επίτευξη αυτού.

Scott Atlas: ( 18:03 )
… δεν υπήρξε ποτέ σύσταση πολιτικής για να την ακολουθήσουμε στον Πρόεδρο, και αυτό δεν είναι πολιτική του προέδρου.

Ομιλητής 11: ( 18:06 )
Είχατε χθες 60.000 υποθέσεις. Έχετε κάποια αίσθηση ή έχει η αίσθηση της ειδικής ομάδας για τι οδηγεί αυτό; Αυτό είναι το υψηλότερο επίπεδο σε έξι εβδομάδες. Γιατί εξακολουθούμε να βλέπουμε περιπτώσεις σε αυτό το επίπεδο;

Σκοτ Άτλας: ( 18:16 )
Λοιπόν, εννοώ, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να εξεταστούν, αλλά η μέτρηση περίπτωσης δεν είναι η πιο σημαντική μέτρηση. Οι πιο σημαντικές μετρήσεις είναι οι εξής: οι νοσηλείες ανά ημέρα μειώνονται, οι θάνατοι ανά ημέρα μειώνονται, ο αριθμός των ατόμων στο νοσοκομείο είναι 47% χαμηλότερος από ό, τι ήταν από την κορυφή του. Ο αριθμός των ατόμων που πάσχουν από ασθένεια COVID που έρχονται στην αίθουσα έκτακτης ανάγκης είναι 1,6%, όπως είπε ο Πρόεδρος, ο χαμηλότερος αριθμός από την έναρξη της πανδημίας. Όλες αυτές οι τάσεις είναι θετικές. Οι περιπτώσεις καθεαυτές καθορίζονται από δοκιμές. Αν δοκίμασα ένα εκατομμύριο ανθρώπους, θα έβλεπα περισσότερες περιπτώσεις. Το μόνο πράγμα που μετράει είναι τα προβλήματα με τις περιπτώσεις. Όταν λοιπόν βλέπουμε ότι οι νοσοκομειακές κλινικές ανά ημέρα πέφτουν, οι άνθρωποι δεν πεθαίνουν τόσο πολύ, αυτές είναι πολύ θετικές τάσεις, και αυτό ακριβώς θέλουμε να δούμε. Προχώρα.

Ομιλητής 12: ( 19:09 )
Δρ Άτλας. Υπάρχει κακό αίμα ανάμεσα σε εσάς και τον Δρ Deborah Birx;

Scott Atlas: ( 19:13 )
Όχι. Είδα την ιστορία, και μια πραγματικά σούπερ δημοσιογραφική ιστορία. Ο Δρ Birx μιλάει για τον εαυτό της, αλλά αυτή είναι μια εντελώς ψευδή ιστορία και την αρνήθηκε σήμερα. Είναι εντελώς ψευδές.

Ομιλητής 13: ( 19:25 )
Πότε περιμένετε ένα εμβόλιο;

Scott Atlas: ( 19:31 )
Ναι, έτσι είναι μια πολύ σημαντική ερώτηση. Το εμβόλιο προχωρά με ταχύ ρυθμό, όπως γνωρίζουμε. Όλα γίνονται ταυτόχρονα έτσι ώστε η εφοδιαστική και η τεχνολογία που υπάρχει για την παράδοσή της να είναι έτοιμα, όπως όλοι γνωρίζουν. Και εξαρτάται από τα δεδομένα. Τα δεδομένα παρακολουθούνται από μια εξωτερική ομάδα εμπειρογνωμόνων που ονομάζεται Data Safety Board Board. Και όταν έχουμε αρκετές περιπτώσεις, όταν βλέπουν αρκετές περιπτώσεις που έχουν δείξει στατιστικά σημαντική διαφορά, θα πουν στην εταιρεία και στη συνέχεια η εταιρεία θα την κοιτάξει και θα πει, «Ναι, την έχουμε». Και πιστεύουμε ότι αυτό έχει μια καλή ευκαιρία να συμβεί τον Οκτώβριο

Ομιλητής 13: ( 20:14 )
Απλώς μια γρήγορη συνέχεια Το είπατε την περασμένη εβδομάδα σε αυτό το δωμάτιο, σχεδόν το ίδιο πράγμα.

Scott Atlas: ( 20:18 )
Επειδή είναι η αλήθεια, γι 'αυτό.

Ομιλητής 13: ( 20:20 )
Καταλαβαίνω, αλλά θέλω να το ξεκαθαρίσω γιατί είπατε ότι θα μπορούσε να είναι τόσο αργά όσο τον Ιανουάριο, θα μπορούσε να είναι μετά τις εκλογές, ότι δεν υπάρχει σαφής χρόνος. Και αυτό θέλω να βεβαιωθώ ότι αυτό το λέτε τώρα.

Scott Atlas: ( 20:31 )
Αυτή είναι η τρέχουσα σκέψη που μου έχουν πει. Δεν είμαι υπεύθυνος για την ανάπτυξη εμβολίων. Μεταφέρω πληροφορίες και αυτό που μου είπαν είναι ακριβώς αυτό που είπα. Και θα υπάρχουν διαθέσιμες 100.000.000 συν δόσεις μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Είναι πολύ πιθανό να έχουμε ένα εμβόλιο πριν από το τέλος του έτους και είναι επίσης πιθανό να πούμε, «Τα δεδομένα είναι καλά. Έχουμε το εμβόλιο »και στη συνέχεια θα υποβληθεί, φυσικά, για έγκριση και έγκριση κάποια στιγμή τον Οκτώβριο. Αλλά εξαρτάται από τα δεδομένα. Κανείς δεν μπορεί πραγματικά να πει με βεβαιότητα όταν έρχεται. Αυτό είναι απλώς αδύνατο. Δεν βλέπω τα δεδομένα μέχρι να συμβούν τα δεδομένα.

Ομιλητής 14: ( 21:10 )
Δρ. Άτλας;

Ομιλητής 15: ( 21:12 ) Ο
Δρ Redfield είπε σήμερα ότι περισσότερο από το 90% του πληθυσμού παραμένει ευαίσθητο στον κοροναϊό. Συμφωνείτε με αυτήν την αξιολόγηση;

Σκοτ Άτλας: ( 21:20 )
Ναι. Νομίζω ότι ο Δρ. Ρέντφιλντ έκανε κάτι λάθος εκεί

Ομιλητής 15: ( 21:23 ) Παρατηρήθηκε
εσφαλμένα την τελευταία φορά και σήμερα;

Scott Atlas: ( 21:25 )
Θα απαντήσω στην ερώτησή σας αν με αφήσετε να τελειώσω.

Ομιλητής 15: ( 21:27 )
Παρακαλώ.

Σκοτ Άτλας: ( 21:28 )
Τα στοιχεία για το ευαίσθητο, για το οποίο μιλούσε, ήταν τα δεδομένα παρακολούθησης που έδειξαν ότι περίπου το 9% της χώρας έχει αντισώματα. Αλλά όταν κοιτάτε την κατάσταση δεδομένων CDC κατά πολιτεία, πολλά από αυτά τα δεδομένα είναι παλιά. Μερικά από αυτά ξεκινούν τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο πριν από πολλές από αυτές τις πολιτείες. Αυτό είναι το νούμερο ένα. Το δεύτερο σημείο είναι ότι η ανοσία στη λοίμωξη δεν καθορίζεται αποκλειστικά από το ποσοστό των ατόμων που έχουν αντισώματα. Αν κοιτάξετε την έρευνα, και υπήρξαν περίπου 24 έγγραφα τουλάχιστον σχετικά με την ανοσία από τα Τ-κύτταρα, αυτός είναι ένας διαφορετικός τύπος ανοσίας από τα αντισώματα, και χωρίς να είναι βαρετό, η πραγματικότητα είναι ότι σύμφωνα με τα έγγραφα από τη Σουηδία, τη Σιγκαπούρη, και αλλού, υπάρχει διασταυρούμενη ανοσία, πολύ πιθανό από άλλες λοιμώξεις, και υπάρχει επίσης ανοσία Τ-κυττάρων. Και ο συνδυασμός αυτών καθιστά τα αντισώματα ένα μικρό κλάσμα των ανθρώπων που έχουν ανοσία. Επομένως, η απάντηση είναι όχι, δεν είναι το 90% των ατόμων που είναι ευπαθή στη μόλυνση.

Ομιλητής 15: ( 22:27 )
Επομένως, υποθέτω ότι η ερώτησή μου είναι ότι δεν είμαι γιατρός, αναφέρομαι στην εμπειρία σας για αυτό, έτσι οι Αμερικανοί ακούνε ένα πράγμα από τον Διευθυντή του CDC και ένα άλλο από εσάς, οι οποίοι είναι να πιστέψουμε;

Scott Atlas: ( 22:37 )
Υποτίθεται ότι πιστεύετε στην επιστήμη και σας λέω την επιστήμη.

Ομιλητής 15: ( 22:40 )
Άρα δεν μας λέει επιστήμη.

Scott Atlas: ( 22:41 )
Σας λέω την επιστήμη, και αυτή είναι η απάντηση. Και αν θέλετε να αναζητήσετε όλα τα δεδομένα, είστε ελεύθεροι. Μπορείτε επίσης να μιλήσετε στον ακόλουθο επιδημιολόγο.

Ομιλητής 15: ( 22:50 )
Υποθέτω, γιατί εξακολουθεί να βγαίνει ενώπιον του Κογκρέσου και να μιλάει αν λέτε ότι είναι εσφαλμένος σήμερα και ο Πρόεδρος είπε ότι παρερμήνευσε την τελευταία φορά; Οι Αμερικανοί αναζητούν τις καλύτερες πληροφορίες εκεί.

Scott Atlas: ( 22:57 )
Ναι, και σας δίνω τις καλύτερες πληροφορίες και επιβεβαιώνεται από ανθρώπους όπως ο Martin Kulldorff, ο οποίος είναι επιδημιολόγος του Χάρβαρντ στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ. Επιτρέψτε μου να τελειώσω, σε παρακαλώ. Ο Jay Bhattacharya και ο Johnny Ioannidis, και οι δύο επιδημιολόγοι στο Στάνφορντ, ο καθηγητής Gupta, στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, είναι άνθρωποι που γνωρίζουν τα τελευταία δεδομένα σχετικά με την ανοσολογία και τι συμβαίνει, και τα απλώς τα διέταξα.

Larry Kudlow: ( 23:20 )
Θα αφήσω στον Scott λίγο χρόνο. Θα κάνω λίγο χρόνο στον Σκοτ. Θέλω να ενισχύσω ορισμένα από τα πράγματα που είπε ο Πρόεδρος Τραμπ για την οικονομία, γιατί αυτό είναι πολύ σημαντικό μέρος της ιστορίας. Λάβαμε μερικούς νέους αριθμούς στα τέλη της περασμένης εβδομάδας και αυτή την εβδομάδα και ήθελα να τονίσω αυτό. Εάν μπορέσουμε να επανακτήσουμε τα γραφήματα, θέλω να σας δείξω μερικά ακόμη παραδείγματα της ανάκτησης σε σχήμα D. Εντάξει. Στην πραγματικότητα, μπορώ να πηδήξω εδώ. Αυτό είναι από την Έκθεση του Γραφείου Απογραφής. Μια αλλαγή στον αριθμό των ανθρώπων που ζουν σε συνθήκες φτώχειας κατά τα πρώτα τρία χρόνια του Trump, πριν από την πανδημία, 6,6 εκατομμύρια λιγότερα άτομα, 6,6 εκατομμύρια λιγότερα άτομα, ζουν σε συνθήκες φτώχειας.

Ομιλητής 16: ( 24:07 )
Ποιος είναι ο αριθμός των μετα-πανδημιών; Ποιος είναι ο αριθμός μετά την πανδημία;

Larry Kudlow: ( 24:11 )
Λοιπόν, θα πρέπει να περιμένουμε και να το δούμε. Ας πάμε στα χρόνια του Ομπάμα, 787.000 άνθρωποι μετακινούνται στη φτώχεια. Αυτό είναι πρόβλημα. Και έχουμε το δεύτερο γράφημα.

Ομιλητής 16: ( 24:25 )
Δεν είναι όμως παλιό γράφημα;

Larry Kudlow: ( 24:27 )
Όχι, είναι ολοκαίνουργιο. Αυτά τα πράγματα μόλις κυκλοφόρησαν αργά την περασμένη εβδομάδα. Αν μου επιτρέπεται.

Ομιλητής 16: ( 24:33 )
Μου αρέσουν ακριβώς οι ακριβείς πληροφορίες.

Larry Kudlow: ( 24:35 )
Αυτές είναι οι ακριβείς πληροφορίες. Αυτό προέρχεται από το Γραφείο Απογραφής και μόλις επέστρεψε. Λοιπόν, επιτρέψτε μου να επιστρέψω σε αυτό. Τρία χρόνια στην προεδρία του Προέδρου Trump, σύμφωνα με τις πολιτικές του, το πραγματικό οικογενειακό εισόδημα, αυτό είναι ίσως το καλύτερο μέτρο του βιοτικού επιπέδου που υπάρχει, το πραγματικό μέσο εισόδημα των νοικοκυριών αυξήθηκε κατά 6.000 $, πάνω από 6.000 $. Αυτό είναι πέντε φορές το ποσοστό των οκτώ ετών της κυβέρνησης Ομπάμα; Ακούω ότι οι άνθρωποι μου κάνουν νόμιμες ερωτήσεις, το σέβομαι, ότι ήταν μια ανάκαμψη σε σχήμα Κ όπου μόνο οι πλούσιοι τα πήγαν καλά και το κάτω μέρος δεν τα πήγε καλά. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι το μεσαίο, πραγματικό οικογενειακό εισόδημα. Και θα προσθέσω σε αυτό, όχι μόνο αυτό ήταν πέντε φορές υψηλότερο, αλλά τα μεγαλύτερα κέρδη σημειώθηκαν στα χαμηλότερα επίπεδα εισοδήματος, σημαντικά υψηλότερα από το κορυφαίο 1% ή το κορυφαίο 10%.

Larry Kudlow: ( 25:33 )
Τώρα, επιτρέψτε μου να χτυπήσω ένα άλλο γράφημα. Βάλτε το επάνω, δείτε πού το κάνουμε ανά πεδίο. Προχώρα. Περισσότερα γραφήματα. Ορίστε. Επιστροφή στην ανάκτηση σχήματος V. Με ακούσατε να μιλάω για αυτό, και θέλω απλώς να υπογραμμίσω, δεν έχουμε αριθμούς παραγωγής αυτήν την εβδομάδα. Πρόκειται για μια ανάκαμψη σχήματος V στα αυτοκίνητα, έναν βασικό τομέα της οικονομίας. Και είχαμε επιπλέον αριθμούς στη στέγαση που θα ήθελα να δείξω επιβεβαιώνοντας την ανάκαμψη σε σχήμα V. Στέγαση. Στέγαση, εκεί πηγαίνουμε. Είμαστε σε υψηλό επίπεδο στο συναίσθημα των οικοδόμων σπιτιών. Είναι ένας πολύ σημαντικός δείκτης. Καθαρή ανάκτηση σχήματος V. Και αν μη τι άλλο, ενισχύεται. Και τέλος, νομίζω ότι το τελευταίο γράφημα αφορά τις υπάρχουσες πωλήσεις κατοικιών. Εδώ είναι. Η υψηλότερη ανάγνωσή τους σε 14 χρόνια.

Larry Kudlow: ( 26:22 )
Επομένως, θέλω απλώς να πω, έχουμε περισσότερη δουλειά να κάνουμε όσον αφορά την ανάκαμψη και την επιστροφή στην οικονομική υγεία. Έχουμε περισσότερη δουλειά να κάνουμε. Υπάρχει ακόμη δυσκολία και εξακολουθεί να υπάρχει θλίψη. Αλλά οι αριθμοί έρχονται-

Ομιλητής 16: ( 26:36 )
Γνωρίζετε πόσοι Αμερικανοί ζουν σήμερα στη φτώχεια;

Larry Kudlow: ( 26:40 )
Στην πραγματικότητα, αυτό δεν θα-

Ομιλητής 16: ( 26:40 )
Γνωρίζετε την απάντηση σε αυτό;

Larry Kudlow: ( 26:40 )
Δεν θα αναφέρεται. Μπορώ να περιμένω μόνο μέχρι το Γραφείο Απογραφής. Δεν ξέρω αν έχετε καλύψει αυτό το ρυθμό ή όχι.

Ομιλητής 16: ( 26:49 )
Ο αριθμός των Αμερικανών που ζουν στη φτώχεια αυτή τη στιγμή, τυχαίνει να γνωρίζετε την απάντηση;

Larry Kudlow: ( 26:52 )
Όχι.

Ομιλητής 16: ( 26:53 )
Δεν το γνωρίζετε.

Larry Kudlow: ( 26:54 )
Θα περιμένω-

Ομιλητής 16: ( 26:55 )
Είστε οικονομικός σύμβουλος και δεν το ξέρετε αυτό.

Larry Kudlow: ( 26:56 )
Σωστά. Αν θα σταματήσετε απλά να τρώτε και να σας εξηγήσω αυτούς τους αριθμούς.

Ομιλητής 16: ( 27:02 )
Δεν είναι nitpicking. Δεν θέλω ένα μάθημα ιστορίας.

Larry Kudlow: ( 27:03 )
Λοιπόν, πρέπει να έχετε ένα μάθημα ιστορίας.

Larry Kudlow: ( 27:03 )
Εξηγήστε το σε εσάς-

Ομιλητής 17: ( 27:03 )
Δεν σκέφτομαι. Δεν θέλω ένα μάθημα ιστορίας-

Larry Kudlow: ( 27:03 )
Πρόκειται για αριθμούς-

Ομιλητής 17: ( 27:03 )
… Θέλω να μάθω τι συμβαίνει σήμερα.

Larry Kudlow: ( 27:03 )
Λοιπόν, θα πρέπει να έχετε και ένα μάθημα ιστορίας. Θα σε βοηθήσει να καταλάβεις. Αλλά θα σας πω, αυτοί είναι οι αριθμοί του Γραφείου Απογραφής, οι πιο ακριβείς και περιεκτικές. Δεν είναι ακόμα έξω, γι 'αυτό σας δίνω αυτά που κυκλοφόρησαν στα τέλη της περασμένης εβδομάδας. Είναι οι πιο ενημερωμένοι αριθμοί. Και σύμφωνα με τις πολιτικές του προέδρου για τους χαμηλότερους φόρους και κανονισμούς και την ενεργειακή ανεξαρτησία και τις καλύτερες εμπορικές συμφωνίες, είχαμε μια εκπληκτική αύξηση του βιοτικού επιπέδου, πέντε φορές μεγαλύτερη από την προηγούμενη διοίκηση για οκτώ χρόνια, και είμαστε περήφανοι γι 'αυτό. Και αυτό είναι ένα θέμα που θα εμφανιστεί ξανά και ξανά.

Larry Kudlow: ( 27:39 ) Το
δεύτερο σημείο που θέλω να επισημάνω είναι, ενώ το βιοτικό επίπεδο αυξήθηκε, η φτώχεια μειώθηκε και η ανισότητα μειώθηκε. Επομένως, η ιδέα ότι επωφελήθηκε μόνο από τον Πρόεδρο Τραμπ δεν είναι αλήθεια. Αυτά είναι γεγονότα από το Γραφείο Απογραφής και υποστηρίζονται από πολλά άλλα γεγονότα για τα οποία έχουμε μιλήσει, όπως έχω συζητήσει με αυτά από εσάς.

Larry Kudlow: ( 28:01 )
Και, τέλος, η ανάκαμψη σχήματος V. Έχουμε περισσότερη δουλειά να κάνουμε για την ανεργία και την απασχόληση, χωρίς αμφιβολία για αυτό. Νομίζω ότι αυτή είναι μια αυτοσυντηρούμενη ανάκαμψη, όπως έχω πει. Θα χαιρόμασταν κάποια πρόσθετη βοήθεια σε στοχευμένες περιοχές, ιδίως επιστρέφοντας στο σχολείο και εργαζόμαστε για προφυλάξεις ασφαλείας και προφυλάξεις υγείας που σχετίζονται με το COVID. Θα θέλαμε να δούμε μια επέκταση των δανείων μικρών επιχειρήσεων, το πρόγραμμα ΣΔΙΤ, αλλά η ανάκαμψη, από μόνη της, συνεχίζει να προχωρά καλά. Είμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση και δεν είναι καιρός να αλλάξουμε πολιτικές.

Ομιλητής 17: ( 28:36 )
Κύριε Kudlow;

Larry Kudlow: ( 28:37 )
Ναι, κυρία. Προχώρα.

Ομιλητής 17: ( 28:38 )
Θα μπορούσατε να σχολιάσετε μια εκκρεμή διαπραγμάτευση μετοχών που πρόκειται να πραγματοποιηθεί στο IPO, στο Χρηματιστήριο Χονγκ Κονγκ. Είναι το Ant Technology Group. Θα μπορούσαν να συγκεντρώσουν έως και 40 δισεκατομμύρια δολάρια, πιθανώς το μεγαλύτερο IPO στην ιστορία. Υπήρξαν πολλές ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια, πολλές ανησυχίες για τα ανθρώπινα δικαιώματα, σχετικά με την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε ενδεχομένως για την καταστολή του λαού των Ουιγούρων. Ποια είναι η θέση της διοίκησης στο Ant Technology Group IPO;

Larry Kudlow: ( 29:03 )
Θα κάνω σχόλια για τη συμφωνία, αλλά θα προσθέσω στην ερώτησή σας. Εξετάζουμε όλες αυτές τις προσφορές και εταιρείες δημοσίου δικαίου, εταιρείες με έδρα την Κίνα, οι οποίες ενδέχεται να παρατίθενται στις ανταλλαγές μας. Τα εξετάζουμε σε σχέση με τη διαφάνεια, την πιθανή δόλια λογιστική. Αυτό προέρχεται από μια έκθεση οικονομικής ομάδας εργασίας. Και τους δώσαμε ένα χρόνο για να σχηματίσουν και να πάρουν τα βιβλία τους με τη σειρά, συμπεριλαμβανομένων των βιβλίων τους, των υποστηρικτικών τους εγγράφων, για να αποδείξουν στο Δημόσιο Λογιστικό Συμβούλιο και τη SEC ότι είναι ασφαλείς για τους Αμερικανούς επενδυτές. Δεν θα σχολιάσω τη συγκεκριμένη συμφωνία.

Ομιλητής 19: ( 29:47 )
Συγγνώμη. Συγγνώμη, μπορώ να ρωτήσω για τις αεροπορικές εταιρείες;

Larry Kudlow: ( 29:48 )
Ναι.

Ομιλητής 8: ( 29:50 )
[δεν ακούγεται 00:29:50] Σήμερα, στην Καλιφόρνια, ο κυβερνήτης εξέδωσε εκτελεστική εντολή με σκοπό να μεταφέρει την πολιτεία στο σημείο που δεν θα πωλούνται οχήματα με φυσικό αέριο έως το 2035. κάνετε αυτήν την κίνηση που πραγματοποιείται στην Καλιφόρνια; Περιμένετε να εξαπλωθεί σε όλη τη χώρα; Και ποιες είναι οι οικονομικές επιπτώσεις;

Larry Kudlow: ( 30:13 )
Δεν περιμένω να εξαπλωθεί. Όσον αφορά τον κυβερνήτη Newsom, τον οποίο γνωρίζω, φαίνεται απλώς μια πολύ ακραία θέση. Δεν ξέρω πώς φτάνεις εκεί. Θα ρίξω μια ματιά στην πρόταση, εάν υπάρχει πιο λεπτομερές κρέας στα οστά. Δεν βλέπω να συμβαίνει αλλού. Δεν νομίζω ότι πρέπει να λάβουμε μέτρα για να απαλλαγούμε από τα ορυκτά καύσιμα, για παράδειγμα. Και παρεμπιπτόντως, πρέπει να υπάρχει επιλογή καταναλωτή για όλα τα αυτοκίνητα, και αυτό περιλαμβάνει ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αλλά θα έπρεπε να κοιτάξω την πρόταση του κυβερνήτη. Ακούγεται πολύ ακραίο για μένα. Δεν ξέρω πώς θα το κάνατε. Ναί.

Ομιλητής 18: ( 30:45 )
[crosstalk 00:30:45] Larry, νομίζετε ότι η μάχη τώρα για τον υποψήφιο του Ανώτατου Δικαστηρίου θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στη δυνατότητα παράτασης της ΣΔΙΤ; Και τι αντίκτυπο θα έχει στην οικονομία, εάν, για παράδειγμα, η ενίσχυση για τις αεροπορικές εταιρείες δεν επεκταθεί τον Οκτώβριο;

Larry Kudlow: ( 31:02 )
Δεν χρειάζεται να παρέμβει. Εννοώ, μπορείτε να περπατήσετε και να μασάτε τσίχλα ταυτόχρονα. Λειτουργούν σε διαφορετικές λωρίδες, νομοθετικά. Φαντάζομαι λοιπόν ότι είναι δική μου. Θα θέλαμε πολύ να βοηθήσουμε τις αεροπορικές εταιρείες. Τους έχουμε πει αυτό. Και δεν μπορείτε να τρέξετε μια υγιή οικονομία χωρίς το κανάλι αεροπορικών εταιρειών. Και θα δούμε τι πρέπει να γίνει εκεί, σε σχέση με την πιθανή νομοθεσία ή ακόμη και σε σχέση με την εκτελεστική διοικητική δράση. Θα ρίξουμε μια ματιά σε αυτό.

Larry Kudlow: ( 31:29 )
Και πάλι, με ακούσατε να λέω, δεν νομίζω ότι αυτή η ανάκαμψη, αυτή τη στιγμή, εξαρτάται από ένα πρόσθετο πακέτο βοήθειας. Αλλά υπάρχουν αρκετές στοχευμένες περιοχές σε αυτό το πακέτο, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εταιρειών, ιδιαίτερα των δανείων μικρών επιχειρήσεων και της επιστροφής στο σχολείο, που πιστεύω ότι θα ήταν μεγάλη βοήθεια. Και απλώς δεν βλέπω αν μπορείς να έχεις συμφωνία για τέσσερα ή πέντε ή έξι μέτρα, κάτι που συμβαίνει, παρόλο που δεν έχεις όλη τη συμφωνία, γιατί να μην το κάνεις; Θα βοηθήσει τους Αμερικανούς να προχωρήσουν, όσον αφορά την ανάκαμψη. Τελευταίο, ναι.

Ομιλητής 19: ( 32:01 )
Πιστεύετε ότι χρειαζόμαστε ένα άλλο πακέτο ευρείας διέγερσης, ή νομίζετε;

Larry Kudlow: ( 32:06 )
Νομίζω ότι υπάρχει τι;

Ομιλητής 19: ( 32:07 )
Πιστεύετε ότι οι ΗΠΑ χρειάζονται ένα άλλο πακέτο ευρείας τόνωσης ή προτιμάτε ένα είδος μέτρων a la carte, όπως για παράδειγμα στις αεροπορικές εταιρείες;

Larry Kudlow: ( 32:14 )
Ναι. Σας λέω, λογικά, αποτελεσματικά, στοχοθετημένα μέτρα μπορεί να είναι πολύ χρήσιμα. Δεν νομίζω ότι χρειαζόμαστε ένα άλλο τεράστιο πακέτο πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Και όπως λέω, οι τελευταίοι αριθμοί που έρχονται φαίνονται πολύ καλοί. Η ανάκαμψη σχήματος V, εννοώ, το μοντέλο Atlanta Fed GDPNow παρουσιάζει αύξηση πάνω από 30% το τρίτο τρίμηνο. Οι προβλέψεις blue-chip ξεπερνούν το 20%. Η άποψή μας ήταν 20% συν. Θα δούμε. Θα λάβουμε αυτόν τον αριθμό σε εύθετο χρόνο. Απλώς λέω, ας είμαστε έξυπνοι σχετικά με ορισμένα από αυτά τα μέτρα βοήθειας. Ευχαριστώ πολύ.

Ομιλητής 19: ( 32:53 )
Θα μπορούσαν να κάνουν τίποτα περισσότερο με αυτό το γόνατο [ακούγεται 00: 00: 32: 55] -

Larry Kudlow: ( 32:53 )
Το εκτιμώ πολύ.

Ομιλητής 20: ( 32:53 ) Ο
Kayleigh, έχει μιλήσει ο Πρόεδρος στην οικογένεια της Breonna Taylor

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου