Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020

Rev. Donald Trump: ( 29:45 ) Μπορώ να το συγκρίνω μόνο με το παρελθόν. Η αφρικανική-αμερικανική, η μαύρη κοινότητα έκανε καλύτερα από ποτέ, τόσο όσον αφορά την ανεργία, την ιδιοκτησία κατοικίας, τόσες πολλές διαφορετικές στατιστικές, ακόμη και από την άποψη του εγκλήματος-

 

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Ντόναλντ Τραμπ ABC News Town Hall Transcript με τον Γιώργο Στεφανόπουλο στη Φιλαδέλφεια

Αντίγραφο Δημαρχείου Ντόναλντ Τραμπ ABC

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 00:26 )
Καλώς ήλθατε στο δημαρχείο μας με τον Πρόεδρο Τραμπ. Κύριε Πρόεδρε, σας ευχαριστώ που συμμετείχατε.

Donald Trump: ( 00:30 )
Ευχαριστώ πολύ.https://www.rev.com/blog/transcripts/donald-trump-abc-news-town-hall-transcript-with-george-stephanopoulos-in-philadelphia/amp?__twitter_impression=true

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 00:31 )
Είμαστε εδώ με μια ομάδα ψηφοφόρων της Πενσυλβανίας. Όπως μπορείτε να δείτε, είμαστε κοινωνικά απομακρυσμένοι σε αυτήν την εποχή COVID.

Donald Trump: ( 00:34 )
Βλέπω, σίγουρα. Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 00:36 )
Όλοι έχουν δοκιμαστεί. Πρέπει να γνωρίζετε ότι ορισμένοι από αυτούς τους ανθρώπους σας ψήφισαν την τελευταία φορά, κάποιοι ψήφισαν τη Χίλαρι Κλίντον, κάποιοι ψήφισαν για υποψηφίους τρίτων ή κανείς. Όλοι έχουν γράψει τις δικές τους ερωτήσεις. Το πρώτο προέρχεται από τον Paul Tubiana. Πολ, πάρτε το.

Donald Trump: ( 00:52 )
Γεια, Paul.

Paul Tubiana: ( 00:56 )
Κύριε Πρόεδρε, σας ψήφισα το 2016. Είμαι συντηρητικός υπέρ της ζωής και διαβητικός. Έπρεπε να αποφύγω τους ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται για την κοινωνική απόσταση και να φορούν μάσκες προσώπου. Νόμιζα ότι κάνατε καλή δουλειά με μια πανδημική απάντηση μέχρι την 1η Μαΐου περίπου. Στη συνέχεια, βγάλτε το πόδι σας από το πεντάλ αερίου. Γιατί πετάξατε ευάλωτους ανθρώπους σαν εμένα κάτω από το λεωφορείο;

Donald Trump: ( 01:22 )
Λοιπόν, δεν το κάναμε, Paul. Εργαστήκαμε πολύ σκληρά για την πανδημία. Εργαστήκαμε πολύ σκληρά. Προήλθε από την Κίνα. Δεν έπρεπε ποτέ να το αφήσουν να συμβεί. Εάν κοιτάξετε τι έχουμε κάνει με τους αναπνευστήρες και τώρα, ειλικρινά, με τα εμβόλια, είμαστε πολύ κοντά στο να έχουμε ένα καλό εμβόλιο. Εάν θέλετε να μάθετε την αλήθεια, η προηγούμενη διοίκηση θα χρειαζόταν ίσως χρόνια για να κάνει ένα εμβόλιο λόγω του FDA και όλων των εγκρίσεων. Και είμαστε μέσα σε εβδομάδες από τη λήψη του, θα μπορούσαν να είναι τρεις εβδομάδες, τέσσερις εβδομάδες, αλλά πιστεύουμε ότι έχουμε ένα Johnson & Johnson Pfizer. Έχουμε μεγάλες εταιρείες και είναι πολύ, πολύ κοντά. Είναι φοβερό πράγμα. Αλλά αν κοιτάξετε ως παράδειγμα, είστε από τη Νέα Υόρκη; Από που είσαι?

Paul Tubiana: ( 02:05 )
Αρχικά, είμαι από τη Νέα Υόρκη. Έχω ζήσει στη Βηθλεέμ της Πενσυλβανίας εδώ και 18 χρόνια. Είναι το μακρύτερο μέρος που έχω ζήσει ποτέ.

Donald Trump: ( 02:12 )
Λοιπόν, αυτό είναι πολύ καλό. Είναι ένα καλό μέρος. Αλλά στην πραγματικότητα, αν κοιτάξετε τι έχουμε κάνει για διάφορα πράγματα, χτίζουμε νοσοκομεία. Νέα Υόρκη, πήραμε το Συνεδριακό Κέντρο, το μετατρέψαμε σε 2.800 δωμάτια. Φέραμε τα πλοία. Μακάρι να το χρησιμοποιούσαν γιατί ειλικρινά θα είχαν σώσει πολλούς ανθρώπους αν το χρησιμοποιούσαν, αλλά πραγματικά είμαστε. Αρχίζουμε να παίρνουμε πολύ καλά σήματα. Αν κοιτάξετε τι έχουμε κάνει σε σύγκριση με άλλες χώρες με την υπερβολική θνησιμότητα, το υπερβολικό ποσοστό θνησιμότητας, έχουμε κάνει πολύ, πολύ καλά.

Donald Trump: ( 02:40 )
Όταν βλέπετε τις δοκιμές μας, θα έχουμε 84 εκατομμύρια δοκιμές, 84 εκατομμύρια. Σκεφτείτε το. Και στη συνέχεια θα ήταν η Ινδία με περίπου 50 εκατομμύρια λιγότερα. Το πρόγραμμα δοκιμών μας είναι πολύ μεγαλύτερο. Το έφερα μαζί μου σήμερα γιατί νομίζω ότι είναι κάτι πολύ ξεχωριστό. Έχουμε μια νέα δοκιμή που κυκλοφόρησε κυριολεκτικά σήμερα, που σας δείχνει μόνο πόσο καλά κάνουμε σε σχέση με άλλες χώρες.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 03:05 )
Αλλά αυτό είναι στην πραγματικότητα μια νέα δοκιμή που μόλις βγήκε από τον Abbott, πολύ εξελιγμένο. Δεν θα νομίζατε ότι είναι ένα κομμάτι από ένα πραγματικά ελαφρύ χαρτόνι. Αυτό βγήκε και αυτό είναι ένα πολύ ακριβές τεστ και οι άνθρωποι θα είναι σε θέση να το κάνουν αυτό και θα μπορούν να δοκιμάσουν ή να περάσουν ιδανικά από γιατρό. Αλλά είναι πολύ απλό και πολύ ακριβές.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 03:27 )
Προμηθεύσαμε κυβερνήτες, συμπεριλαμβανομένης αυτής της πολιτείας, εξοπλισμό όπως κανείς δεν έχει πάρει ποτέ. Ήμασταν λίγοι σε αναπνευστήρες επειδή τα ντουλάπια ήταν γυμνά όταν το αναλάβαμε. Κάνουμε τώρα χιλιάδες αναπνευστήρες το μήνα, πολλές χιλιάδες που στέλνουμε και δεν τους χρειαζόμαστε πλέον στη χώρα μας. Κανένα άτομο που χρειαζόταν αναπνευστήρα, δεν πήρε αναπνευστήρα. Όλοι έχουν έναν αναπνευστήρα και, Paul, είναι πολύ περίπλοκοι. Είναι πολύ δύσκολο να φτιαχτούν, αλλά βγάζουμε δεκάδες χιλιάδες το μήνα και τους στέλνουμε σε άλλες χώρες που τους έχουν ανάγκη.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 03:59 )
Πιστεύω ότι κάναμε μια τεράστια δουλειά, στην πραγματικότητα και είναι κάτι που δεν νομίζω ότι έχει αναγνωριστεί όπως θα έπρεπε. Αλλά όταν κοιτάζετε τις δοκιμές μας, όταν κοιτάζετε τα μάκτρα μας, όταν κοιτάτε τους αναπνευστήρες μας, όταν κοιτάζετε τι έχουμε κάνει με τα νοσοκομεία και έχουμε κάνει πολλούς κυβερνήτες να φαίνονται πολύ καλοί και τώρα μερικοί είναι σε ένα κλείσιμο και μερικά δεν είναι, θα θέλαμε να το ανοίξει και να ανοίξει το συντομότερο δυνατό. Αλλά είμαστε πολύ περήφανοι για τη δουλειά που κάναμε και έχουμε σώσει πολλές ζωές, έναν τεράστιο αριθμό ζωών.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 04:28 )
Κύριε Πρόεδρε, αναφέρατε πολλά πράγματα. Ας μιλήσουμε πρώτα για τη θνησιμότητα, γιατί είπατε ότι κάνουμε καλύτερα στη θνησιμότητα από άλλες χώρες. Αλλά εδώ είναι αυτό το γράφημα εδώ. Δείχνει ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι εδώ. Αυτός είναι ο αριθμός των θανάτων ανά εκατομμύριο κατοίκους. Εδώ είναι η Δυτική Ευρώπη εδώ, ο Καναδάς κάτω. Δεν είμαστε στην κορυφή της λίστας.

Donald Trump: ( 04:44 )
Το υπερβολικό ποσοστό θνησιμότητας είναι από τα καλύτερα σε ολόκληρο τον κόσμο. Εννοώ, μπορώ να σας δείξω ότι υπάρχει ένα γράφημα που μόλις βγήκε λίγο πριν. Το υπερβολικό ποσοστό θνησιμότητας συγκρίνεται με την Ευρώπη, σε σύγκριση με άλλα μέρη, είναι περίπου 25% καλύτερο. Σε μία περίπτωση, είναι πάνω από 60% καλύτερα. Και έχουμε επίσης μια πολύ μεγάλη χώρα εδώ. Αυτό είναι, μιλάμε για πολύ μεγαλύτερο από τις περισσότερες χώρες. Όταν εξετάζετε τις δοκιμές, όπως για παράδειγμα, όταν η Ινδία κάνει 40 εκατομμύρια λιγότερες δοκιμές από εμάς, έχουν 1,5 δισεκατομμύριο ανθρώπους. Κίνα, δεν λαμβάνετε τους ακριβείς αριθμούς από την Κίνα, αλλά η Κίνα, έχασαν πολλούς ανθρώπους. Απλώς δεν λένε τι-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 05:22 )
Στην πραγματικότητα, έχουμε το 4% του παγκόσμιου πληθυσμού, περισσότερο από το 20% των περιπτώσεων, περισσότερο από το 20% των θανάτων.

Donald Trump: ( 05:28 )
Λοιπόν, έχουμε το 20% των περιπτώσεων λόγω του γεγονότος ότι κάνουμε πολύ περισσότερες δοκιμές. Αν δεν κάνουμε δοκιμές, δεν θα έχετε περιπτώσεις. Θα έχετε πολύ λίγες περιπτώσεις.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 05:35 )
Όπως γνωρίζετε, ο Δρ Fauci, λέει ότι οι περισσότερες από αυτές είναι πραγματικές περιπτώσεις.

Donald Trump: ( 05:38 )
Λοιπόν, ο Δρ Fauci, είπε ότι κάναμε μια φανταστική δουλειά. Μόλις το είπε χθες. Στην πραγματικότητα, είπε ότι κάναμε μια φανταστική δουλειά που δεν παραπλανήσαμε κανέναν. Τώρα. Δεν πρόκειται να κάνω τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι θέλω… Κοίτα, με έναν ηγέτη μιας μεγάλης χώρας, θέλουμε να το διατηρήσουμε έτσι. Δεν θέλω να τρομάξω τους ανθρώπους. Δεν θέλω να κάνω τους ανθρώπους να πανικοβληθούν και δεν πρόκειται να βγεις έξω και να πω, "Ω, αυτό θα είναι. Αυτός είναι ο θάνατος, ο θάνατος, ο θάνατος. " Πρέπει να διαχειριστείτε μια χώρα. Είμαστε σε μια χώρα. Χτυπήσαμε κάτι άδικα.

Donald Trump: ( 06:08 )
Αυτό που παρατήρησα χθες ο Δρ Fauci, είπε ότι κάναμε μια πολύ καλή δουλειά και δεν παραπλανήσαμε κανέναν. Βγήκε με αυτή τη δήλωση, την οποία εκτιμώ. Αλλά αν είναι ο Δρ Fauci, ή οποιοσδήποτε άλλος, πολλοί άνθρωποι το έκαναν λάθος. Μίλησαν για, δεν φορούν μάσκες και τώρα λένε ότι φοράνε μάσκες, αν και ορισμένοι λένε ότι δεν φορούν μάσκες. Εννοώ, έχετε πολλές διαφορετικές ιδέες. Μερικοί άνθρωποι λένε, "Αφήστε το όπως είναι και μην κάνετε κανένα κλείσιμο." Άλλοι άνθρωποι λένε, "Κάνετε τερματισμούς λειτουργίας". Έχω τις δικές μου απόψεις για αυτό.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 06:37 )
Τι πήρες λάθος; Λέτε ότι πολλοί άνθρωποι έκαναν λάθος. Εννοώ, αναφέρατε την Κίνα στην κορυφή εκεί. Μέχρι τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, παίζατε με τη δική σας παραδοχή, τη σοβαρότητα της κρίσης που δεν θέλατε να πανικοβληθείτε.

Donald Trump: ( 6:50 )
Δεν προβλέπεται ίσοις

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 06:50 )
Επιτρέψτε μου να ολοκληρώσω πρώτα την ερώτηση.

Donald Trump: ( 06:51 )
Δεν υποτιμάται.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 06:53 )
Αλλά είπες, αυτά είναι τα λόγια σου.

Donald Trump: ( 06:54 )
Δεν θέλω να οδηγήσω το έθνος μας σε πανικό. Είμαι μαζορέτα για αυτό το έθνος. Είμαι αυτός που έκλεισε τη χώρα μας. Το έκλεισα πολύ πριν κάποιος από τους ειδικούς σκέφτηκε ότι έπρεπε και έσωσα εκατοντάδες χιλιάδες ζωές. Αλλά όταν το έκλεισα, έβαλα απαγόρευση στη χώρα μας. Και η απαγόρευση ήταν μια πολύ σημαντική απαγόρευση επειδή η Κίνα [crosstalk 00:07:12]. Η Κίνα μολύνθηκε σε μεγάλο βαθμό.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 07:15 )
Παρεμπιπτόντως, διάβασα που άλλοι είπαν, «Κάνε το». Κανένας που είδα δεν το είπε, και ξέρω ότι είπαν σύμβουλοι ασφαλείας και άλλους. Έβαλα μια απαγόρευση όταν δεν ήταν καθόλου δημοφιλής. Ο Τζο Μπάιντεν είπε ότι ήμουν ξενοφοβικός επειδή έβαλα την απαγόρευση και νόμιζα ότι ήταν πολύ άδικο. Παρεμπιπτόντως, το έχει πάρει εντελώς πίσω. Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρος ότι ξέρει τι σημαίνει.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 07:36 )
Ωστόσο, θέλω να σας ρωτήσω για την Κίνα, γιατί εκείνη την εποχή εσείς επαινέσατε τον Πρόεδρο Xi. Έλεγες ότι ήταν διαφανής. Έλεγες ότι ήταν δυνατός. Έλεγες ότι έκανε καλή δουλειά. Το καταλάβατε; Δεν εκτίμησες τον Πρόεδρο Xi;

Donald Trump: ( 07:48 )
Δεν νομίζω ότι το έκανα. Μόλις ολοκληρώσαμε μια εμπορική συμφωνία. Μόλις είχαμε τη μεγαλύτερη παραγγελία καλαμποκιού στην ιστορία της χώρας μας την περασμένη εβδομάδα, τη μεγαλύτερη παραγγελία σόγιας, τη μεγαλύτερη παραγγελία βοείου κρέατος, επειδή ξέρουν ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος. Ξέρουν ότι είμαι πολύ, πολύ-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 08:00 )
Αλλά είπες ότι έκανε καλή δουλειά και τώρα κατηγορείς την Κίνα.

Donald Trump: ( 08:02 )
Όχι, δεν είπα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Δεν λέω με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Στην αρχή πριν κανείς ήξερε τι ήταν, μίλησα με τον Πρόεδρο Xi και είπε: «Το κάνουμε καλά. Το έχουμε υπό έλεγχο. " Και ήμουν πολύ ανοιχτός με αυτό. Μου είπε ότι ήταν υπό έλεγχο, ότι όλα ήταν, και αποδείχθηκε ότι δεν ήταν αλήθεια, επειδή δεν ήταν υπό έλεγχο. Πήγε σε όλο τον κόσμο, 188 χώρες.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 08:25 )
Αρχικά δεν είπα τίποτα κακό για τον Πρόεδρο Χι, γιατί κανείς δεν ήξερε πολλά για την ασθένεια. Κανείς δεν ήξερε ότι οι ηλικιωμένοι είναι ευαίσθητοι. Νόμιζαν ότι οι άνθρωποι θα ήταν ευάλωτοι, αλλά όχι ... Οι ηλικιωμένοι είναι πραγματικά μια πολύ απειλούμενη ομάδα ανθρώπων, ειδικά εάν έχουν προβλήματα με καρδιές ή διαβήτη ή οποιοδήποτε από αυτά.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 08:43 )
Αναφέρατε μάσκες. Είχαμε την Τζούλι Μπαρντ, που είναι από τη Γιβονία της Πενσυλβανίας Είναι εδώ. Έχει μια ερώτηση σχετικά με αυτό. Πιστεύατε την Χίλαρι Κλίντον την τελευταία φορά, πιστεύω.

Τζούλι Μπαρντ: ( 08:51 )
Ναι, το έκανα. Η χρήση μάσκας έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την εξάπλωση του COVID. Γιατί δεν υποστηρίζετε μια εντολή για εθνική μαζική φθορά και γιατί δεν φοράτε μάσκα πιο συχνά;

Donald Trump: ( 09:02 )
Λοιπόν, τα φοράω όταν πρέπει, και όταν βρίσκομαι σε νοσοκομεία και άλλες τοποθεσίες. Αλλά θα το πω αυτό, είπαν στη Συνέλευση των Δημοκρατών, πρόκειται να κάνουν εθνική εντολή. Δεν το έκαναν ποτέ, γιατί το έκαναν check out και δεν το έκαναν. Μια καλή ερώτηση, όπως ρωτάτε, όπως ο Joe Biden, είπαν: «Θα κάνουμε μια εθνική εντολή αναταραχή-»

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 09:24 )
Κάλεσε όλους τους κυβερνήτες να τους έχουν. Είναι ευθύνη του κράτους.

Donald Trump: ( 09:26 )
Όχι, αλλά δεν το έκανε. Εννοώ, δεν το έκανε ποτέ. Παρεμπιπτόντως, πολλοί άνθρωποι δεν θέλουν να φορούν μάσκες. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που πιστεύουν ότι οι μάσκες δεν είναι καλές. Και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που, για παράδειγμα, έχετε

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 09:38 )
Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι;

Donald Trump: ( 09:39 )
Θα σου πω ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, σερβιτόροι. Έρχονται και σας εξυπηρετούν, και έχουν μια μάσκα. Το είδα τις προάλλες που με σερβίρουν και παίζουν με μάσκα. Δεν τους κατηγορώ. Απλώς λέω τι συμβαίνει. Παίζουν με μάσκα και έτσι η μάσκα τελείωσε και την αγγίζουν. Και μετά αγγίζουν την πλάκα. Αυτό δεν μπορεί να είναι καλό.

Donald Trump: ( 09:58 )
Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, αν κοιτάξετε την αρχική δήλωση του Dr. Fauci, κοιτάτε πολλούς ανθρώπους, CDC, κοιτάτε την αρχική δήλωση πολλών ανθρώπων, είπαν πολύ δυνατά George "Μην φοράτε μάσκες." Τότε ξαφνικά θέλουν να φορούν μάσκες. Η ιδέα μιας μάσκας είναι καλή, αλλά ισχύει επίσης, την αγγίζετε συνεχώς, αγγίζετε το πρόσωπό σας, αγγίζετε τις πλάκες. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν πιστεύουν ότι οι μάσκες είναι καλές.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 10:22 )
Ας πάρουμε μια τελευταία ερώτηση για το COVID. Έχουμε τον Τζόνι Πάουελ εδώ. Είναι από το Πίτσμπουργκ της Πενσυλβανίας και στην πραγματικότητα δεν έχετε ψηφίσει πριν. Πώς είσαι;

Johnny Powell: ( 10:31 )
Γεια σας. Γεια. Η ερώτησή μου είναι, αν πιστεύετε ότι είναι ευθύνη του Προέδρου να προστατεύσει την Αμερική, γιατί θα υποτιμούσατε μια πανδημία που είναι γνωστό ότι βλάπτει δυσανάλογα οικογένειες με χαμηλό εισόδημα και κοινότητες μειονοτήτων;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 10:47 )
Ναι. Λοιπόν, δεν το υποτιμούσα. Στην πραγματικότητα, με πολλούς τρόπους το εφάρμοσα από άποψη δράσης. [crosstalk 00:10:54]. Η δράση μου ήταν πολύ δυνατή γιατί αυτό που έκανα ήταν με την Κίνα, την απαγόρευσα, με την Ευρώπη, την απαγόρευση, και θα είχαμε χάσει χιλιάδες περισσότερους ανθρώπους αν δεν είχα κάνει την απαγόρευση. Έτσι ονομάστηκε δράση. Όχι με το στόμα, αλλά στην πραγματικότητα, κάναμε μια πολύ, πολύ καλή δουλειά όταν θέσαμε την απαγόρευση, είτε το λέτε ταλέντο είτε τύχη, ήταν πολύ σημαντικό. Έτσι σώσαμε πολλές ζωές όταν το κάναμε.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 11:18 )
Υπήρξαν τρύπες στην απαγόρευση και η ευρωπαϊκή απαγόρευση δεν ήρθε για άλλο μήνα.

Donald Trump: ( 11:22 )
Λοιπόν, ήταν Αμερικανοί. Εννοώ, οι τρύπες ήταν αν έχετε κάποιον στην Κίνα, αυτός είναι ένας Αμερικανός πολίτης, έπρεπε να τους αφήσουμε. Εννοώ, στην πραγματικότητα υπήρχαν μερικοί άνθρωποι που είπαν, καλά, μόλις πήγε, είπαν: «Περιμένετε λεπτό. Αυτό είναι πραγματικά ένα πολύ μολυσμένο μέρος. " Είχαμε μια υπόθεση όπου είχαμε πολλούς Αμερικανούς, πιθανότατα είχαν COVID και λέμε, «Τους αφήνουμε στη χώρα μας;» Τους αφήσαμε πολύ προσεκτικά. Τους καραντίναμε, αλλά τους αφήσαμε. Αλλά ναι, λένε ότι επιτρέψαμε ορισμένους ανθρώπους και είναι αλήθεια, αλλά ήταν Αμερικανοί πολίτες.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 11:54 )
Θέλω να προχωρήσω σε κάποια άλλα θέματα, αλλά εξακολουθούμε να [ακούγεται 00:11:56] με 195.000 θανάτους στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτή τη στιγμή. Όταν το βλέπετε αυτό, όταν το σκέφτεστε, σας δίνει κάποια παύση; Σας κάνει να σκεφτείτε: "Υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να είχα κάνει διαφορετικά;" Οτιδήποτε-

Donald Trump: ( 12:07 )
Νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είχαμε 2 εκατομμύρια θανάτους αν δεν κλείσουμε τη χώρα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 12:11 )
Λοιπόν, δεν λυπάσαι τίποτα;

Donald Trump: ( 12:12 )
Όχι, νομίζω ότι κάναμε εξαιρετική δουλειά. Αν δεν κλείσαμε τη χώρα, κοιτάξτε, δημιουργήσαμε, δημιουργήσαμε, όλοι το δημιουργήσαμε μαζί. Βοηθήσατε όλους. Το γεγονός είναι ότι δημιουργήσαμε τη μεγαλύτερη οικονομία στην ιστορία του κόσμου, τους καλύτερους αριθμούς απασχόλησης για Αφροαμερικανό, Ασιατικό-Αμερικανό, Ισπανόφωνος-Αμερικανό, γυναίκες, τα πάντα, την καλύτερη απασχόληση, γυμνάσιο, χωρίς γυμνάσιο, κολέγιο. Είχαμε την καλύτερη οικονομία που είχαμε ποτέ. 160 εκατομμύρια άνθρωποι σχεδόν, σχεδόν 160 εκατομμύρια άνθρωποι. Δεν κλείσαμε ποτέ.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 12:42 )
Και μετά μπαίνει κάποιος και μετά κάποιος άλλος, γιατροί, και αρχίζουν να μιλούν για την πανδημία και για το κλείσιμο, θέλουν να κλείσουν τη χώρα μας. Είπα, «Περιμένετε ένα λεπτό. Έχουμε τη μεγαλύτερη χώρα, τη μεγαλύτερη οικονομία ». Και ερχόταν μαζί, ακόμη και από την άποψη της ενότητας, γιατί ήταν τόσο επιτυχημένο που οι άνθρωποι που δεν ταιριάζουν άρχισαν να ταιριάζουν, Τζορτζ. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο λύσαμε αυτό το πρόβλημα. Αλλά είχαμε τη μεγαλύτερη οικονομία ποτέ, και πρέπει να την κλείσουμε. Αν δεν το έκλεισα, νομίζω ότι θα είχατε 2 εκατομμύρια θανάτους αντί να έχετε το 185, 190. Είναι φοβερό. [crosstalk 00:13:15].

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 13:17 )
… περισσότερο μετριασμός νωρίτερα, θα υπήρχαν λιγότεροι θάνατοι.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 13:21 )
Γιώργος, ήμουν πολύ μπροστά από το κλείσιμο μου. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Όταν έκλεισα στα τέλη Ιανουαρίου, ο Τζο Μπάιντεν μίλησε για το Μάρτιο για το ότι είναι εντελώς υπερβολικό. Η Nancy Pelosi στεκόταν στους δρόμους της Chinatown στο Σαν Φρανσίσκο, αργά ένα μήνα, περισσότερο από ένα μήνα μετά από αυτό, λέγοντας, "Αυτό το πράγμα είναι εντελώς υπερβολικό, ελάτε να δοκιμάσετε και να δημιουργήσετε τον τουρισμό". Και όλοι αυτοί οι άνθρωποι-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 13:50 ) Έλεγες
ότι θα εξαφανιζόταν.

Donald Trump: ( 13:51 )
Τι;

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 13:51 )
Λέτε ότι θα εξαφανιζόταν.

Donald Trump: ( 13:53 )
Θα εξαφανιστεί. Θα εξαφανιστεί. Το λέω ακόμα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 13:56 )
Αλλά όχι αν δεν κάνεις δράση. Σωστός?

Donald Trump: ( 13:58 )
Όχι, το λέω ακόμα. Θα εξαφανιστεί, Τζορτζ. Θα επιστρέψουμε. Δεν πρόκειται να έχουμε στούντιο σαν αυτό. Έχουμε όλο αυτό το κενό χώρο στο μεταξύ. Θέλω να δω ανθρώπους και θέλετε να δείτε ανθρώπους. Θέλω να δω ποδοσφαιρικούς αγώνες. Πιέζω πολύ σκληρά για το Big Ten. Θέλω να δω το Big Ten ανοιχτό, να σηκώσει τα ποδοσφαιρικά παιχνίδια, να τους αφήσει να παίξουν σπορ. Αλλά όχι, θα εξαφανιστεί, Τζορτζ. Και το λέω αυτό-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 14:16 )
Αλλά ο Δρ Fauci, ας πούμε ότι πρέπει να καταδιώξουμε. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για ένα πιθανό δεύτερο κύμα. Καταλαβαίνω ότι δεν θέλετε να πανικοβληθείτε. Είπατε ότι θέλετε οι άνθρωποι να είναι ήρεμοι. Συχνά μιλήσατε για τον Winston Churchill και τον FDR, και καθησυχούσαν τους ανθρώπους. Ήταν δυνατοί. Κρατούσαν τους ανθρώπους ήρεμους, αλλά ήταν επίσης ευθείοι. Είπαν: «Αυτός ο πόλεμος θα είναι σκληρός. Θα είναι ένας πραγματικός αγώνας. Πρέπει να επιμείνουμε. "

Ντόναλντ Τραμπ: ( 14:39 )
Όταν ο Τσόρτσιλ βρισκόταν στην κορυφή ενός κτηρίου και είπε, «Όλα θα πάνε καλά. Όλα θα γίνουν. Ηρέμησε." Και έχετε τους Ναζί που ρίχνουν βόμβες σε όλο το Λονδίνο, ήταν πολύ γενναίος επειδή βρισκόταν στην κορυφή ενός κτιρίου. Ήταν πολύ γνωστό ότι στεκόταν πάνω σε κτίρια και βομβαρδίζονταν. Και λέει, "Όλοι θα είναι ασφαλείς." Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητα ειλικρινές, αλλά νομίζω ότι είναι ένας μεγάλος ηγέτης.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 15:03 )
Αλλά είπε: «Θα είσαι ασφαλής. Ηρέμησε. Μην πανικοβληθείτε. " Και είχατε βομβαρδιστικά ρίχνοντας βόμβες σε όλο το Λονδίνο. Υποθέτω λοιπόν ότι θα μπορούσατε να πείτε, αυτό δεν είναι τόσο ειλικρινές, αλλά εξακολουθεί να είναι εξαιρετική ηγεσία.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 15:17 )
Πιστεύεις ότι είναι εντάξει να είσαι ανέντιμος;

Donald Trump: ( 15:19 )
Δεν θέλω να είμαι ανέντιμος. Δεν θέλω να πανικοβληθούν οι άνθρωποι και θα είμαστε εντάξει. Θα είμαστε εντάξει και θα φύγει. Πιθανότατα θα φύγει τώρα πολύ πιο γρήγορα λόγω του εμβολίου. Θα φύγει χωρίς το εμβόλιο, Τζορτζ, αλλά θα φύγει πολύ πιο γρήγορα-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 15:33 )
Θα φύγει χωρίς το εμβόλιο;

Donald Trump: ( 15:34 )
Σίγουρα. Για μια χρονική περίοδο. Σίγουρα, με τον καιρό, εξαφανίζεται.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 15:37 )
Και πολλοί θάνατοι.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 15:39 )
Θα αναπτυχθείς σαν μια σκληρή νοοτροπία, πρόκειται να αναπτυχθεί σκληρά και αυτό θα συμβεί. Όλα αυτά θα συμβούν. Αλλά με το εμβόλιο, νομίζω ότι θα εξαφανιστεί πολύ γρήγορα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 15:50 )
Πρέπει να κάνουμε ένα γρήγορο διάλειμμα.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 15:50 )
Αλλά πραγματικά πιστεύω ότι βρισκόμαστε στη γωνία και το πιστεύω έντονα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 15:53 )
Όπως γνωρίζετε, ο Δρ, Φάτσι, διαφωνεί με αυτό.

Donald Trump: ( 15:55 )
Λοιπόν, εννοώ, αλλά πολλοί άνθρωποι συμφωνούν μαζί μου. Κοιτάζετε τον Scott Atlas, κοιτάζετε μερικούς από τους άλλους γιατρούς που επισημαίνονται από το Στάνφορντ, κοιτάξτε μερικούς από τους άλλους γιατρούς, νομίζουν ότι ίσως θα μπορούσαμε να το έχουμε κάνει από την αρχή. Νομίζω ότι το κάναμε ακριβώς σωστά. Το κλείσαμε. Τώρα, ανοίγουμε και ανοίγουμε ένα σούπερ-vee επειδή οι αριθμοί είναι φανταστικοί.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 16:15 )
Σύμφωνα με τους αριθμούς απασχόλησης, προσλάβαμε 10,4 εκατομμύρια θέσεις εργασίας σε τέσσερις μήνες. Αυτό είναι ένα ρεκόρ μακράν. Έχουμε κάθε δίσκο. Οι λιανικές πωλήσεις πραγματοποιούνται από την οροφή. Έχουμε κάθε δίσκο. Κάναμε το σωστό. Εάν δεν το κλείσαμε, πιστεύω ότι θα είχαμε δύο εκατομμύρια, δυόμισι, ίσως τρία εκατομμύρια θανάτους.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 16:35 )
Θα πάρουμε περισσότερα για το [ηχητικό 00:16:35] όταν επιστρέψουμε. Αλλά και φυλή, αστυνόμευση και διαμαρτυρίες. Θα επιστρέψουμε αμέσως. Καλώς ήλθατε πίσω στο δημαρχείο μας με τον Πρόεδρο Τραμπ. Η επόμενη ερώτηση προέρχεται από τη Laura Galvis. Είναι από το Glen Shaw της Πενσυλβανίας. Εγγεγραμμένη νοσοκόμα, η οποία πάντα ψήφισε Ρεπουμπλικανός για πρόεδρο. Λάουρα, προχωρήσου.

Laura Galvis: ( 19:40 )
Γεια σας, κύριε Πρόεδρε. Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Τζούνιορ, κάποτε έγραψε διάσημα, «Η αδικία οπουδήποτε είναι απειλή για τη δικαιοσύνη παντού». Λαμβάνοντας υπόψη τις συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες γύρω από τους θανάτους του Τζορτζ Φλόιντ, της Μπρένα Τέιλορ και του πρόσφατου πυροβολισμού του Τζέικομπ Μπλέικ, πιστεύετε ότι συμβαίνουν φυλετικές αδικίες σε αυτό το έθνος; Και αν ναι, τι μπορεί να γίνει για την αντιμετώπισή τους;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 20:05 )
Λοιπόν, νομίζω ότι ήταν τραγικά γεγονότα και πιστεύω ότι πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη ότι αν κοιτάξετε την αστυνομία μας, κάνουν μια εκπληκτική δουλειά. Θα έχετε τους ανθρώπους να αστειεύονται, να κάνουν λάθη και συμβαίνουν. Συμβαίνει όταν πρέπει να πάρουν μια γρήγορη απόφαση και μερικά κακά πράγματα συμβαίνουν. Και έχετε επίσης κακά μήλα, αλλά έχετε 99% υπέροχους ανθρώπους. Γνωρίζω τις αστυνομικές δυνάμεις πολύ καλά. Νομίζω ότι σχεδόν όλοι τους. Αν κοιτάξετε, υποστηρίζω τόσους πολλούς από αυτούς, και αυτοί είναι υπέροχοι άνθρωποι.

Donald Trump: ( 20:37 )
Θα το πω αυτό, εάν πρόκειται να σταματήσετε το έγκλημα, πρέπει να δώσουμε το σεβασμό στην αστυνομία που τους αξίζει. Έχουν κάνει φανταστική δουλειά σε πολλές τοποθεσίες, αλλά στη συνέχεια συμβαίνουν άσχημα πράγματα. Κοιτάξτε στη Νέα Υόρκη, η Νέα Υόρκη ήταν μια πολύ ασφαλής πόλη. Ο Rudy Giuliani έκανε φανταστική δουλειά. Η πόλη ήταν ασφαλής, και ξαφνικά έχουμε έναν δήμαρχο. Αρχίζει να κόβει την αστυνομική δύναμη και το έγκλημα είναι εκατό τοις εκατό, 150%. Είδα μια μορφή εγκλήματος έως και 300%.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 21:05 )
Πιστεύω λοιπόν ότι είναι πολύ σημαντικό, αν μιλάς για το Σιάτλ, όπου έχουν πολύ καλή αστυνομία, αλλά δεν τους επιτρέπεται να κάνουν τη δουλειά τους. Πρέπει να επιτρέψετε στην αστυνομία να κάνει τη δουλειά τους. Συμφωνώ μαζί σας, αυτά τα γεγονότα είναι τρομερά, αλλά πρέπει να επιτρέψουμε στην αστυνομία να κάνει τη δουλειά τους. Διαφορετικά, το έγκλημα θα αυξηθεί.

Donald Trump: ( 21:22 )
Τώρα, το πρόβλημα είναι ότι στους δημοκράτες, συνήθως φιλελεύθερους δημοκράτες που διοικούν πόλεις, έχουμε τεράστια προβλήματα. Οι 10 πιο ασφαλείς πόλεις διοικούνται από τους Δημοκρατικούς. Πηγαίνετε στους πρώτους 25 και στους 35 κορυφαίους, σχεδόν όλοι τους διοικούνται από τους Δημοκρατικούς. Χωρίς εγγύηση μετρητών, μόνο αδύναμες πολιτικές για το έγκλημα. Πρέπει να δώσουμε στην αστυνομία το σεβασμό που τους αξίζει και πρέπει να τους δώσουμε το μοχλό τους. Πρέπει να τους αφήσουμε να μας προστατεύσουν.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 21:52 )
Τι θα λέγατε για το φρικτό έγκλημα που συνέβη πριν από δύο μέρες, όπου αυτός ο τρομερός άνθρωπος περπατά μέχρι ένα αυτοκίνητο της αστυνομίας με δύο άτομα που κάθονται στο αυτοκίνητο και αρχίζει να πυροβολεί σφαίρες κατευθείαν από το ποτήρι ακριβώς στο δικό τους πρόσωπο και μόλις κατέστρεψε; Ακούω ότι θα το καταφέρουν, αλλά θα έχουν μια δύσκολη στιγμή να είναι το ίδιο-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 22:11 )
Κύριε Πρόεδρε-

Donald Trump: ( 22:12 )
Είναι απλώς ένα φοβερό πράγμα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 22:14 )
Αυτό ήταν τερατώδες. Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Αλλά πολλοί άνθρωποι βλέπουν

Donald Trump: ( 22:18 )
Αλλά αυτό είναι έλλειψη σεβασμού. Όταν κάποιος μπορεί να το κάνει αυτό, αυτό είναι έλλειψη σεβασμού. Δεν υπάρχει ανταπόδοση. Το πεδίο, δεν υπάρχει ανταπόδοση. Αυτός ο τύπος περπατά μέχρι ένα αυτοκίνητο της αστυνομίας και αρχίζει να πυροβολεί κενή απόσταση σε δύο αθώους ανθρώπους. Δεν μπορείτε να το αφήσετε να συμβεί. Πρέπει να είσαι πολύ σκληρός στο έγκλημα όταν πρόκειται για αυτό.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 22:37 )
Αντιμετωπίζει το έγκλημα, αλλά επίσης υπακούει στους κανόνες και τους κανονισμούς για την αστυνόμευση. Μιλάτε για ασφυξία πνιγμού, μιλάτε για κακά μήλα, αλλά πολλοί άνθρωποι βλέπουν τα στατιστικά, Μαύροι Αμερικανοί, περισσότερο από τρεις φορές πιο πιθανό από τους Λευκούς Αμερικανούς να σκοτωθούν από την αστυνομία. Αυτό δείχνει ότι αυτό δεν είναι μόνο κακά μήλα. Αυτό απλά δεν πνιγεί. Αυτό είναι ένα πραγματικό συστηματικό ενδημικό πρόβλημα. Το πιστεύεις αυτό; Τι θα κάνετε για να το αντιμετωπίσετε;

Donald Trump: ( 23:02 )
Λοιπόν, απλώς κάντε μια ψηφοφορία όπου…

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 23:03 )
Το πιστεύετε αυτό; Τι θα κάνετε για να το αντιμετωπίσετε;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 23:03 )
Μόλις είδα μια δημοσκόπηση όπου Αφροαμερικανοί σε αυτήν τη χώρα, οι μαύρες κοινότητες είναι 81% υπέρ της ύπαρξης περισσότερης αστυνομίας. Θέλουν περισσότερη αστυνομία. Θέλουν προστασία. Υποφέρουν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο από κακή αστυνομική προστασία. Όλες οι μειονότητες, είτε είναι Ισπανόφωνες είτε μαύρες ή Ασιατικές, υποφέρουν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο, Τζορτζ. Πρέπει να δώσουμε στην αστυνομία την εξουσία να σταματήσει το έγκλημα. Όταν έχετε κάτι σαν στο Πόρτλαντ, όπου είναι ακριβώς το βράδυ μετά το βράδυ, θα μπορούσα να το σταματήσω με τους ανθρώπους που έχουμε σε μισή ώρα αν με άφηναν να το κάνω αυτό, αλλά δεν το κάνουν-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 23:39 )
Τι θα έκανες;

Donald Trump: ( 23:41 )
Φέρτε την Εθνική Φρουρά. Θα το κάναμε και θα το σταματούσαμε μέσα… Λοιπόν, το κάναμε στη Μινεάπολη. Ρίξτε μια ματιά στη Μινεάπολη-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 23:47 )
Πώς σταματάτε την αστυνομία να σκοτώνει μαύρους με τριπλάσιο ρυθμό να σκοτώνει λευκούς;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 23:52 )
Μπορώ να το πω μόνο αυτό, ότι η αστυνομία σε αυτήν τη χώρα έχει κάνει γενικά εξαιρετική δουλειά. Υπάρχουν εγκλήματα, υπάρχουν προβλήματα και υπάρχουν πνιγμοί. Πνιγούν υπό πίεση. Έχουν ένα τέταρτο του δευτερολέπτου για να πάρουν μια απόφαση, και μερικές φορές παίρνουν μια λανθασμένη απόφαση. Αυτό είναι ένα φοβερό πράγμα. Το πρόβλημα είναι ότι θα κυκλοφορήσουμε στις ειδήσεις για δύο εβδομάδες ή τρεις συνεχόμενες εβδομάδες, και τις εκατοντάδες χιλιάδες και χιλιάδες καλές πράξεις, κανείς δεν μιλάει για αυτό.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 24:19 )
Δεν νομίζατε ότι είναι ένδειξη συστηματικού ρατσισμού;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 24:21 )
Όχι, νομίζω ότι υπάρχουν προβλήματα, αλλά νομίζω επίσης ότι υπάρχουν μερικά πολύ μεγάλα προβλήματα όπου αν δεν δώσεις στην αστυνομία την εξουσία τους… Αυτή τη στιγμή, η αστυνομία φοβάται ότι θα χάσουν τα σύνταξη, θα χάσουν τη δουλειά τους εάν μιλήσουν με κάποιον με λάθος τρόπο. Όταν βλέπω τη Νέα Υόρκη… Η Αστυνομία της Νέας Υόρκης με υποστηρίζει και τους αγαπώ. [crosstalk 00:24:42] αλλά παρακολούθησα πριν από έξι μήνες, αστυνομικούς που περπατούσαν στο δρόμο, και οι άνθρωποι ρίχνουν νερό στο κεφάλι τους. Δεν είχαν απολύτως φόβο. Είχαν απολύτως… Δεν υπήρχε καμία τιμωρία. Νόμιζα ότι ήταν ένα χαμηλό σημείο. Νόμιζα ότι ήταν ένα χαμηλό σημείο για τα καλύτερα της Νέας Υόρκης.

Donald Trump: ( 24:59 )
Ειλικρινά, αυτοί οι άνθρωποι έπρεπε να έχουν γυρίσει ... Αυτοί οι μπάτσοι έπρεπε να είχαν γυρίσει και πραγματικά έκαναν κάτι.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 25:04 )
Έχουμε μια άλλη ερώτηση σχετικά με το θέμα από τον Πάστορα Carl Day. Είναι από τη Φιλαδέλφεια, ψήφισε την Jill Stein την τελευταία φορά.

Pastor Carl Day: ( 25:10 )
Τι κάνεις, κύριε Πρόεδρε;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 25:12 )
Καλό.

Pastor Carl Day: ( 25:12 )
Έχετε επινοήσει τη φράση, «Κάντε την Αμερική ξανά υπέροχη». Πότε ήταν η Αμερική μεγάλη για τους Αφροαμερικανούς στο γκέτο της Αμερικής; Γνωρίζετε πόσο κωφός τόνου έρχεται στην αφρικανική-αμερικανική κοινότητα;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 25:25 )
Λοιπόν, μπορώ να το πω αυτό. Έχουμε τεράστια υποστήριξη αφροαμερικάνων. Το έχετε δει πιθανώς στις δημοσκοπήσεις. Τα πάμε πολύ καλά με τους Αφροαμερικανούς, τους Ισπανόφωνους-Αμερικανούς σε επίπεδα που σπάνια έχετε δει ένας Ρεπουμπλικανός. Αν μιλάς για να κάνεις την Αμερική υπέροχη, αν κοιτάξεις λίγο πριν, και μιλάω για τη μαύρη κοινότητα, κοιτάς λίγο πριν από αυτή τη φρικτή κατάσταση που έρχεται από την Κίνα, όταν ήρθε ο ιός, αυτό ήταν πιθανώς το το ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ. Ιδιοκτησία σπιτιού για τη μαύρη κοινότητα, ιδιοκτησία κατοικίας, χαμηλότερο έγκλημα, οι καλύτερες θέσεις εργασίας που είχαν ποτέ, υψηλότερο εισόδημα, οι καλύτεροι αριθμοί απασχόλησης που είχαν ποτέ. Εάν επιστρέψετε και θέλετε να κοιτάξετε για πολλά χρόνια, θα μπορούσατε απλώς να επιστρέψετε έξι ή επτά μήνες από τώρα, αυτή ήταν η καλύτερη μοναδική στιγμή στην ιστορία του αφρικανικού-αμερικανικού λαού σε αυτήν τη χώρα, νομίζω, θα έλεγα .

Πάστορας Καρλ Ημέρα: ( 26:21 )
Λοιπόν, εννοώ, η δήλωσή σας είναι, "Κάντε το υπέροχο ξανά." Ιστορικά, η αφρικανική-αμερικανική εμπειρία, ειδικά σε αυτά τα γκέτο που έχουν μειωθεί ιστορικά, αυτά τα γκέτο που έχουν αντιμετωπιστεί συστημικά όπως ήταν, οι συνθήκες των ναρκωτικών, τα όπλα και οτιδήποτε άλλο που δημιούργησε πραγματικά τα συμπτώματα για αυτό που βλέπουμε ότι λέτε ότι είναι μόνο οι δημοκρατικές πόλεις, αυτά τα πράγματα έχουν ιστορικά συμβαίνει για τους Αφροαμερικανούς σε αυτά τα γκέτο, και δεν έχουμε δει κάποια αλλαγή. Ειλικρινά, υπό τη διοίκησή σας, υπό τη διοίκηση του Ομπάμα, υπό τον Μπους, υπό τον Κλίντον, συμβαίνουν τα ίδια πράγματα, και τα ίδια συστήματα και κύκλοι συνεχίζουν να ακολουθούν, και πρέπει να δούμε, γιατί λέτε ξανά, πρέπει να δείτε πότε ήταν τόσο υπέροχο,

Pastor Carl Day: ( 27:15 )
Θέλω να πω, είπατε τα πάντα για το πνιγμό και όλα τα άλλα, αλλά δεν έχετε ακόμη αντιμετωπίσει και αναγνωρίσει ότι υπήρξε πρόβλημα αγώνα στην Αμερική.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 27:22 )
Αν πας… Λοιπόν, ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα αγώνα. Μπορώ να σας πω, δεν υπάρχει κανένας μαζί μου, γιατί έχω μεγάλο σεβασμό για όλες τις φυλές, για όλους. Αυτή η χώρα είναι υπέροχη εξαιτίας αυτής, αλλά όταν επιστρέψετε έξι μήνες και ρίξετε μια ματιά σε αυτό που συνέβαινε, δεν μπορείτε καν να το συγκρίνετε με προηγούμενες διοικήσεις. Όταν κοιτάζετε τα επίπεδα εισοδήματος και πολλά πράγματα, λόγω της κατάστασης της εργασίας, όπου είχαν το χαμηλότερο εισόδημα, τους καλύτερους αριθμούς ανεργίας που είχαν ποτέ, τη μαύρη κοινότητα, μακράν, και αυτό έλυνε πολλά προβλήματα. Ξέρεις τι άλλο; Έφερε τους ανθρώπους μαζί. Άρχισα να παίρνω, λίγο πριν ... Είχαμε μια μακροχρόνια επιτυχία. Άρχισα να λαμβάνω κλήσεις από δημοκράτες που «Έι, αρχίζει να λειτουργεί. Ας πάμε μαζί. " Άτομα με τα οποία δεν θα πίστευες ποτέ ότι θα είχε συμβεί,

Ντόναλντ Τραμπ: ( 28:14 )
Τώρα, νομίζω ότι το επόμενο έτος θα είναι ένα από τα καλύτερα χρόνια μας οικονομικά, αλλά [crosstalk 00:28:18]

Pastor Carl Day: ( 28:18 ) Η
ισότητα εισοδήματος είναι υψηλότερη. Θέλω να πω, μπορούν να παραχθούν θέσεις εργασίας, αλλά ταυτόχρονα, σε πολλές από αυτές τις μεγάλες μεγάλες πόλεις όπου οι Αφροαμερικανοί είναι ανεπαρκείς, δεν διαθέτουν πόρους, αυτή είναι μια δουλειά 8 $ την ώρα, δεν σημαίνει ότι μπορούν απαραίτητα να ζήσουν όπου πρέπει να ζήσουν ή όπου ζουν τα τελευταία 20 χρόνια.

Donald Trump: ( 28:36 )
Λοιπόν, η εισοδηματική ανισότητα, την οποία συμφωνώ μαζί σας είναι πρόβλημα, πάντα συμφωνούσα με αυτό, αλλά αν κοιτάξατε υπό τον Πρόεδρο Ομπάμα και τον Μπάιντεν, η εισοδηματική ανισότητα ήταν εκπληκτική. Ήταν ηχογράφηση. Ήταν-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 28:49 )
Τώρα χειροτερεύει.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 28:51 )
Λοιπόν, μιλάμε για μια πληγή που έρχεται. Πριν από την πανούκλα, κάναμε πολύ καλά. Τώρα, σύντομα θα τα πάμε καλά, γιατί θα έχουμε ένα φανταστικό τρίτο τρίμηνο. Βλέπετε τους αριθμούς να μπαίνουν. Νομίζω ότι θα έχετε ένα ΑΕΠ που είναι στα μέσα της δεκαετίας του '20 και μπορεί να είναι πολύ υψηλότερο. Κάποιος είπε 35. Δεν ξέρω. Αυτά είναι όλα τα αρχεία για τα οποία μιλάμε. Θα έχεις ένα πολύ καλό… Οικονομικά, θα έχεις μια πολύ καλή χρονιά τον επόμενο χρόνο, αλλά συμφωνώ με πολλά από τα πράγματα που λες, αλλά πρέπει να κοιτάξεις πίσω, γιατί πραγματικά το πήγαμε Καλά. Αν δεν είχαμε πληγεί από αυτή τη φρικτή ασθένεια που έφτασε στη γη μας και σε όλο τον κόσμο, παρεμπιπτόντως, ήρθε σε όλο τον κόσμο, θα ήμασταν σε μια θέση όπου νομίζω ότι η εισοδηματική ανισότητα θα ήταν διαφορετική. Ήταν πραγματικά εκεί. Το οδηγούσαμε πραγματικά.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 29:36 )
Κύριε Πρόεδρε, πρέπει να προχωρήσουμε, αλλά ακόμη και πριν από την πανδημία, η μέση μαύρη οικογένεια κέρδισε το μισό από αυτό που κέρδισε η μέση λευκή οικογένεια. Ακόμα κι αν κρατάτε σταθερή την εκπαίδευση-

Donald Trump: ( 29:45 )
Μπορώ να το συγκρίνω μόνο με το παρελθόν. Η αφρικανική-αμερικανική, η μαύρη κοινότητα έκανε καλύτερα από ποτέ, τόσο όσον αφορά την ανεργία, την ιδιοκτησία κατοικίας, τόσες πολλές διαφορετικές στατιστικές, ακόμη και από την άποψη του εγκλήματος-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 30:02 )
Υπάρχει ακόμη ένα κενό μεταξύ των μαύρων και των λευκών.

Donald Trump: ( 30:04 )
Εννοώ, υπήρχε ένα κενό, αλλά κάναμε καλή δουλειά. Ήταν καλύτερα. Τότε, έκλεισε τεχνητά από αυτήν την ασθένεια που ήρθε στη γη μας.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 30:13 )
Πρέπει να κάνω ένα άλλο διάλειμμα. Θα επιστρέψουμε αμέσως.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 34:28 )
Καλώς ήλθατε πίσω στο δημαρχείο μας. Λαμβάνουμε ερωτήσεις από ψηφοφόρους στην Πενσυλβάνια που δεν έχουν αποφασιστεί ακόμη για μια τελική απόφαση στις εκλογές αυτές. Η επόμενη ερώτηση προέρχεται από τη Leah Schwotzer του Πίτσμπουργκ.

Leah Schwotzer: ( 34:38 )
Γεια σας.

Donald Trump: ( 34:39 )
Γεια.

Leah Schwotzer: ( 34:40 ) Ανησυχώ
για ένα δεύτερο ή τρίτο κύμα ανεργίας. Οι εργοδότες που ξεπέρασαν τους πρώτους έξι μήνες του COVID-19 βλέπουν τώρα τις επιχειρήσεις τους να επηρεάζονται δραματικά λόγω της επίδρασης αυτού του ιού στην οικονομία μας. Τι, ως πρόεδρος, σχεδιάζετε να βοηθήσετε αυτούς τους εργαζόμενους που μπορεί να μην χάσουν τη δουλειά τους σήμερα, αλλά τους επόμενους μήνες;

Donald Trump: ( 35:01 )
Λοιπόν, όπως γνωρίζετε, πληρώσαμε επιταγή, αλλά κάνουμε πολλά άλλα πράγματα. Όμως, αυτό που θέλω να κάνω είναι να δω κάποια επιπλέον ώθηση. Προσπαθούμε να το πάρουμε, και μπορούμε. Εννοώ, λίγο πριν έρθω εδώ, είχαμε αρκετές καλές συνομιλίες με τους δημοκράτες. Θα δούμε, αλλά ήταν πολύ δύσκολο-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 35:14 )
Γιατί να μην καλέσετε τον ομιλητή στο γραφείο σας, σφυρίξτε το [crosstalk 00:35:17]

Ντόναλντ Τραμπ: ( 35:17 )
Διότι, ξέρουν ακριβώς πού στέκομαι. Την κατάλληλη στιγμή, θα το κάνω αυτό, αλλά ξέρουν ακριβώς πού στέκομαι. Αυτό που θέλουν είναι μια διάσωση των δημοκρατικών κρατών που κάνουν κακά. Δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 35:28 )
Γιατί συνεχίζετε να μιλάτε για δημοκρατικά κράτη;

Donald Trump: ( 35:30 )
Είναι.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 35:30 )
Είναι αμερικανικές πολιτείες και αμερικανικές πόλεις.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 35:32 )
Όχι, τα δημοκρατικά κράτη είναι αυτά που κάνουν άσχημα, Τζωρτζ. Αν κοιτάξετε τη Νέα Υόρκη, αν κοιτάξετε το Ιλλινόις, αν κοιτάξετε πολλά διαφορετικά μέρη, κάνουν άσχημα, και συγκεκριμένα τις πόλεις. Πόλεις, εννοώ, αυτές οι πόλεις διευθύνονται τόσο άσχημα-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 35:44 )
Δεν έχετε ευθύνη και για τις πολιτείες και τις πόλεις;

Donald Trump: ( 35:47 )
… αλλά κυρίως λόγω του εγκλήματος. Δεν θέλουν να κάνουν τίποτα για το έγκλημα. Πόλεις ιερού. Έχουν καταφύγια πόλεις όπου προστατεύουν εγκληματίες. Έχουν πράγματα που δεν έχουν οι δημοκρατικοί. Έτσι, είναι. Δεν θέλω να πω… Κοίτα, είμαι ο πρόεδρος όλων, αλλά δεν θέλω να το πω, αλλά είναι δημοκρατικές πόλεις. Είναι αυτό που είναι.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 36:07 )
Θα καλέσετε τον Πρόεδρο; Μπορείτε να κάνετε μια συμφωνία;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 36:09 )
Την κατάλληλη στιγμή, ναι, θα ήθελα να δω επιπλέον ερεθίσματα για τους ανθρώπους που πραγματικά, δεν ήταν δικό τους λάθος. Δεν φταίνε εσύ, δεν φταίνε κανείς. Ήταν λάθος της Κίνας. Δεν με νοιάζει πώς θέλετε να το ορίσετε. Αυτό ήταν λάθος της Κίνας και οι λαοί μας δεν πρέπει να πληγωθούν. Πρέπει να κάνουμε ερέθισμα. Αρχικά κάναμε πολλά από αυτά, και τώρα σταμάτησαν, επειδή πιστεύουν ότι θα είναι καλύτερο για τις εκλογές.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 36:33 )
Λένε ότι αν έρθετε, είπαν ότι θα σας συναντήσουν στα μισά.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 36:37 )
Λοιπόν, μπορούμε να κάνουμε κάτι ίσως, αλλά μόλις ακούω για πρώτη φορά περίπου μια ώρα πριν ότι ίσως υπάρχει πιθανότητα να πάρω κάτι, και θα ήθελα να το κάνω. Θα ήθελα να το δω να συμβαίνει, Τζορτζ.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 36:46 ) Η
επόμενη ερώτηση αφορά την υγειονομική περίθαλψη. Προέρχεται από την Ellesia Blaque. Είναι από τη Φιλαδέλφεια, επίκουρη καθηγήτρια που ψήφισε την Χίλαρι Κλίντον την τελευταία φορά.

Ellesia Blaque: ( 36:54 )
Γεια.

Donald Trump: ( 36:55 )
Γεια.

Ellesia Blaque: ( 36:56 )
Κύριε Πρόεδρε, γεννήθηκα με μια ασθένεια που ονομάζεται σαρκοείδωση. Από την ημέρα που γεννήθηκα, θεωρήθηκα ανασφαλίσιμη. Αυτή η ασθένεια ξεκίνησε στο δέρμα μου, μετακόμισε στα μάτια μου, στα οπτικά μου νεύρα και όταν πήγα στο σχολείο αποφοίτησης, στον εγκέφαλό μου. Όταν χτύπησε τον εγκέφαλό μου, ήμουν αυτόματα επιλέξιμος για αναπηρία για το υπόλοιπο της ζωής μου. Αντίθετα, επέλεξα να αποκτήσω πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό και να γίνω καθηγητής.

Donald Trump: ( 37:27 )
Αυτό είναι υπέροχο.

Ellesia Blaque: ( 37:27 )
Είναι υπέροχο, εκτός αν έχω ακόμα παρόμοια προβλήματα υγείας. Μου κοστίζει, με copays, πληρώνω ακόμα 7.000 $ ετησίως επιπλέον του copay, και θα πρέπει να αφαιρεθούν οι προϋπάρχουσες συνθήκες, τις οποίες έφερε ο Obamacare σε καρπούς -

Donald Trump: ( 37:47 )
Όχι.

Ellesia Blaque: ( 37:48 )
Παρακαλώ σταματήστε και επιτρέψτε μου να ολοκληρώσω την ερώτησή μου, κύριε. Πρέπει να αφαιρεθεί; Μέσα σε διάστημα 36 έως 72 ωρών χωρίς τα φάρμακά μου, θα είμαι νεκρός. Θέλω να μάθω τι πρόκειται να κάνετε για να διασφαλίσετε ότι άνθρωποι σαν κι εμένα που εργάζονται σκληρά, κάνουμε ό, τι πρέπει να κάνουμε, μπορούν να παραμείνουν ασφαλισμένοι. Δεν φταίω που γεννήθηκα με αυτήν την ασθένεια. Δεν φταίω ότι είμαι μαύρη γυναίκα και στην ιατρική κοινότητα ελαχιστοποιώ και δεν λαμβάνω σοβαρά υπόψη. Θέλω να μάθω τι πρόκειται να κάνετε γι 'αυτό.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 38:22 )
Πρώτα απ 'όλα, ελπίζω να ληφθούν σοβαρά υπόψη. Ελπίζω να είσαι. Δεν πρόκειται να βλάψουμε τίποτα που να σχετίζεται με προϋπάρχουσες συνθήκες. Δεν πρόκειται να βλάψουμε προϋπάρχουσες συνθήκες, και στην πραγματικότητα, ακριβώς το αντίθετο. Αν κοιτάξετε τι θέλουν να κάνουν, όπου έχουν κοινωνικοποιηθεί ιατρική, θα απαλλαγούν από προϋπάρχουσες καταστάσεις. Εάν πάνε στο Medicare για όλους, που είναι κοινωνικοποιημένη ιατρική, και μπορείτε να ξεχάσετε τους γιατρούς σας και τα σχέδιά σας, όπως μπορείτε να ξεχάσετε υπό τον Πρόεδρο Ομπάμα. Είπε ότι μπορείς να έχεις το γιατρό σου, μπορεί να έχεις το σχέδιό σου, και αυτό αποδείχθηκε ψέμα. Του είπε 28 διαφορετικές φορές, τουλάχιστον. Έχουμε 28 διαφορετικές στιγμές. Μπορείτε να έχετε το γιατρό σας, μπορείτε να έχετε το σχέδιό σας. Λοιπόν, δεν είναι αλήθεια. Όμως, αυτό που κάνουμε είναι να κάνουμε ένα σχέδιο υγειονομικής περίθαλψης, προϋπάρχοντα, προστασία ατόμων με προϋπάρχουσες συνθήκες. Για παράδειγμα, εσείς. Φαίνεται ότι είναι ακριβώς τέλειο. Αυτό ακριβώς μιλάμε. Θα κάνουμε ένα σχέδιο υγειονομικής περίθαλψης πολύ έντονα και θα προστατεύσουμε άτομα με προϋπάρχουσες καταστάσεις.

Donald Trump: ( 39:21 )
Θα το πω αυτό, δεν θα το κάνουν αυτό, επειδή έχουν κοινωνικοποιηθεί-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 39:25 )
Πρέπει να σε σταματήσω εκεί. Απλά πρέπει να σε σταματήσω εκεί, γιατί μόνο σε δύο σημεία. Ο νούμερο ένα, ο Joe Biden έτρεξε εναντίον του Medicare για όλους στους πρωταγωνιστές, αλλά πολύ πιο σημαντικό, το Obamacare εγγυημένο ότι τα άτομα με προϋπάρχουσες συνθήκες θα μπορούσαν να αγοράσουν ασφάλιση, εγγυημένα ότι θα μπορούσαν να το αγοράσουν στην ίδια τιμή με όλους τους άλλους, εγγυήθηκαν ένα πακέτο βασικών παροχών, εγγυημένη ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν μπορούσαν να θέσουν όριο διάρκειας ζωής σε αυτά τα οφέλη Πολέμησες για την κατάργηση του Obamacare. Ισχυρίζεστε τώρα στο Ανώτατο Δικαστήριο για να το καταργήσετε. Αυτό θα καταργούσε τις προϋπάρχουσες συνθήκες.

Donald Trump: ( 39:59 )
Όχι, έτσι μπορούμε να κάνουμε νέα υγειονομική περίθαλψη.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 40:01 )
Υποσχόμαστε ένα νέο σχέδιο υγειονομικής περίθαλψης. Σας πήρα συνέντευξη τον Ιούνιο του περασμένου έτους. Είπατε ότι το σχέδιο υγειονομικής περίθαλψης θα έρθει σε δύο εβδομάδες. Είπατε στον Chris Wallace αυτό το καλοκαίρι, θα έρθει σε τρεις εβδομάδες. Υποσχεθήκατε εκτελεστική εντολή για προϋπάρχοντα-

Donald Trump: ( 40:12 )
Το έχω ήδη. Το έχω ήδη.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 40:13 )
Όμως, προσπαθήσατε να καταρρίψετε προϋπάρχουσες συνθήκες.

Donald Trump: ( 40:16 )
Δεν έχει σημασία. Το έχω ήδη, και είναι ένα πολύ καλύτερο σχέδιο για εσάς, και είναι ένα πολύ καλύτερο σχέδιο.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 40:20 )
Τι είναι αυτό;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 40:21 )
Όταν λέτε Obamacare, ξεφορτώθηκα την ατομική εντολή, η οποία είναι το χειρότερο μέρος του Obamacare.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 40:25 ) Καταργείτε
ολόκληρο τον νόμο.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 40:27 )
Δεν θα σας αφορούσε, αλλά θα αφορούσε πολλούς ανθρώπους όπου θα έπαιρναν κυριολεκτικά επειδή δεν ήθελαν να έχουν ασφάλιση υγείας, και το πληρώνουν ούτως ή άλλως, και δεν ήταν καλό. Ο Obamacare ήταν μια καταστροφή. Το Obamacare είναι πολύ ακριβό. Τα ασφάλιστρα είναι πολύ υψηλά. Είναι μια απόλυτη καταστροφή. Θα έχετε νέα υγειονομική περίθαλψη και η προϋπάρχουσα πτυχή της κατάστασης θα είναι πάντα στο σχέδιό μου και το έχω πει τόσο δυνατά και καθαρά-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 40:51 )
Όμως, δεν το καταλάβατε .

Ντόναλντ Τραμπ: ( 40:52 )
Και, ξεφορτωθήκαμε την ατομική εντολή, η οποία ουσιαστικά τερμάτισε τον Ομπάμακαρε-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 40:58 )
Μόνο επειδή το υποστηρίζεις.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 40:59 )
Τζορτζ, είχα μια απόφαση να πάρω. Τρέχω ... Έχουμε εξαλείψει τα χειρότερα μέρη του Obamacare. Τώρα, πρέπει να λάβω αυτήν την απόφαση. Αυτό είναι πριν από τρία χρόνια. Τρέχουμε καλά το Obamacare και κάνουμε καλή δουλειά και κάνουμε το καλύτερο, παρόλο που ποτέ δεν πρόκειται να είναι πολύ καλό, ή το αφήνουμε να τρέχει άσχημα; Πιθανότατα να το αφήσω να τρέχει άσχημα θα ήταν μια καλύτερη πολιτική απόφαση, αλλά δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό. Το τρέξαμε πολύ καλύτερα από ό, τι το έκανε ο Ομπάμα. Τώρα, δεν είναι το ίδιο γιατί ξεφορτώθηκα το πιο μη δημοφιλές πράγμα και ένα πολύ άδικο πράγμα, που ήταν η ατομική εντολή.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 41:32 )
Προσπαθείτε να καταργήσετε ολόκληρο τον νόμο.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 41:34 )
Τζορτζ, το έχουμε τρέξει πολύ καλά, αλλά και τώρα έχουμε και άλλα… Αν πάτε στο Υπουργείο Εργασίας, ο σπουδαίος γραμματέας μας όπως γνωρίζετε και τον γνωρίζετε καλά, έχουμε άλλες εναλλακτικές λύσεις Το Obamacare είναι 50% λιγότερο ακριβό και είναι πραγματικά καλύτερο.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 41:50 )
Έχουν περάσει τριάμισι χρόνια.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 41:51 )
Τζορτζ, έχουν περάσει 40 χρόνια από τότε που είχατε καλή υγειονομική περίθαλψη. Ποτέ δεν είχατε καλή υγειονομική περίθαλψη σε αυτήν τη χώρα. Αυτή η χώρα δεν το είχε ποτέ. Όμως, όταν λέτε ότι ο Μπάιντεν δεν θέλει να το κάνει, όλοι οι άλλοι το κάνουν. Ο Μπέρνι το κάνει. Συμφώνησε στο μανιφέστο όπως το αποκαλώ. Η συμφωνία με τον Bernie είναι ότι πρόκειται να πας σε κοινωνικοποιημένη ιατρική.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 42:12 )
Έτρεξε ενάντια στη Medicare για όλους.

Donald Trump: ( 42:14 )
Αν πας σε κοινωνικοποιημένη ιατρική… Λοιπόν, συμφώνησε. Ο Χάρις, τον οποίο είπε σήμερα, Χάρις-Μπάιντεν, επειδή νομίζετε ότι είναι πρόεδρος, Χάρις… Κάποια μέρα, θα πρέπει να μου εξηγήσετε αυτό, αλλά ο Χάρις είναι όλος για αυτό. Θέλει να πάει σε κοινωνικοποιημένη ιατρική. Δεν έχετε πλέον το γιατρό σας και δεν έχετε πλέον το σχέδιό σας. Και, ο Τζο μπορεί να πει ό, τι θέλει, το κάνει μόνο επειδή βλέπει τους αριθμούς ψηφοφορίας του να μειώνονται τόσο σημαντικά. Αλλά, ο Τζο μπορεί να πει ό, τι θέλει για την υγειονομική περίθαλψη. Η Obamacare ήταν μια αποτυχία από την πρώτη μέρα. Είναι πολύ ακριβό, είτε είναι το ασφάλιστρο είτε αν είναι γενικά το κόστος, και δεν έχουν τους γιατρούς τους και δεν έχουν τα σχέδιά τους. Θα έχουμε μια πολύ καλή υγειονομική περίθαλψη. Νομίζω ότι ίσως μια υπέροχη υγειονομική περίθαλψη με λιγότερα χρήματα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 42:58 )
Πρέπει να κάνω ένα άλλο διάλειμμα. Θα επιστρέψουμε αμέσως.

Εμπορική: ( 48:14 )

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 48:22 )
Καλώς ήλθατε πίσω στο Δημαρχείο μας με τον Πρόεδρο Τραμπ. Κύριε Πρόεδρε, σας ευχαριστώ που ήσασταν εδώ.

Donald Trump: ( 48:26 )
Σας ευχαριστώ.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 48:26 )
Η επόμενη ερώτηση έρχεται από τον Jim Roudeski, είναι από τον Irwin της Πενσυλβανίας, που βρίσκεται γύρω από το Πίτσμπουργκ. Και ψηφίσατε τον Πρόεδρο Τραμπ την τελευταία φορά.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 48:32 )
Γεια Τζιμ.

Jim Roudeski: ( 48:33 )
Γεια. Μερικές φορές, κάποιοι χαρακτήρισαν τη συμπεριφορά σας όχι προεδρική. Τι, αν μη τι άλλο, θα κάνατε διαφορετικά εάν επανεπιλέξατε για να δημιουργήσετε ένα πιο ενοποιημένο μήνυμα όπου όλες οι πλευρές μπορούν να αναλάβουν τις ευθύνες για τις ενέργειές τους και να έρθουν μαζί για να κάνουν θετική αλλαγή;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 48:48 )
Καλό Τζιμ. Παλεύω λοιπόν μια μάχη, είναι ένα μεγάλο πεδίο μάχης και έχω πολλές δυνάμεις εναντίον μου. Έχω τα μέσα, τα οποία αποκαλώ ψεύτικες ειδήσεις, επειδή πολλά από αυτά είναι ψεύτικα. Και εννοώ ένα μεγάλο ποπ, όπως καταλαβαίνετε, πολλά είναι ψεύτικα. Παλεύω πολλές δυνάμεις. Μερικές φορές δεν έχετε χρόνο να είστε εντελώς, όπως θα λέγατε, προεδρικός. Πρέπει να κάνετε τα πράγματα. Νομίζω ότι έχω κάνει περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο πρόεδρο τα πρώτα τριάμισι χρόνια. Όταν κοιτάζουμε τι έχουμε κάνει για φορολογικές περικοπές και μειώσεις κανονισμών και τους κτηνιάτρους, όλα όσα έχουμε κάνει για τη Δύση, έχουμε τώρα έναν παράγοντα έγκρισης 91% για τους κτηνιάτρους, ξαναχτίσαμε τον στρατό μας, εμείς δημιούργησε το Space Force. Θέλω να πω, κάναμε τόσα πολλά πράγματα, Right-to-try, το οποίο είναι τόσο απίστευτο και τόσο επιτυχημένο. Ξέρετε τι είναι το Right-to-try;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 49:35 )
Το κάναμε περισσότερα, το πιστεύω πραγματικά, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο πρόεδρο τα πρώτα τριάμισι χρόνια. Παρεμπιπτόντως, στο τέλος της πρώτης θητείας μου, θα έχουμε περίπου 300, ίσως περισσότερους από 300 νέους ομοσπονδιακούς δικαστές, συμπεριλαμβανομένου του Εφετείου, δύο δικαστές του Ανώτατου Δικαστηρίου. Και ειλικρινά, κινούμαστε πολύ γρήγορα και πρέπει να ξεφορτωθώ τους ανθρώπους γρήγορα επειδή δεν κάνουν τη δουλειά τους. Θα μπορούσα να σας πω άτομα που δεν έκαναν τη δουλειά τους. Και όταν το κάνω αυτό για να κάνω κάποιον άλλο που είναι καλό, και αν δεν το κάνουν, ξεφορτώνουμε αυτό το άτομο.

Donald Trump: ( 50:06 )
Κάνουμε πολλά πράγματα και πρέπει να τα κάνουμε. Θα μπορούσα να είμαι τόσο pres ... Πάντα χρησιμοποιούσα παιδάκι στο μονοπάτι της εκστρατείας που θα μπορούσα να είμαι πιο προεδρικός, θα ήταν πολύ εύκολο, πιο προεδρικό από οποιονδήποτε άλλο υποψήφιο, εκτός από πιθανότατα τον Abraham Lincoln όταν φοράει το καπέλο, σωστά; Το ψηλό καπέλο. Αλλά το γεγονός είναι ότι η προεδρία είναι πιο εύκολη από ό, τι πρέπει να κάνω, αλλά κάνω τα πράγματα. Κάνω πράγματα όπως κανείς δεν έχει κάνει ποτέ, συμπεριλαμβανομένων περιβαλλοντικών πραγμάτων. Όταν κοιτάς τι συμβαίνει στη χώρα και όλα όσα έχουμε κάνει, δυστυχώς χτυπήσαμε από αυτήν την πανούκλα, αλλά πρόκειται να επιστρέψει πολύ σύντομα, το ανοίξαμε και έχουμε ... μιλάς στον Jim για τον V. Έχουμε ένα σούπερ V, μοιάζει να είναι σούπερ V.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 50:47 )
Θα έχουμε μια μεγάλη οικονομία τον επόμενο χρόνο. Και νομίζω ότι θα έχουμε μια μεγάλη οικονομία το τρίτο τρίμηνο. Και σας ευχαριστώ που ψηφίσατε το 2016. Ελπίζω να το κάνετε ξανά.

Jim Roudeski: ( 50:56 )
Ευχαριστώ, κύριε.

Donald Trump: ( 50:57 )
Σας ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 50:58 )
Μιλάτε για ένα σούπερ V κύριε Πρόεδρε. Πολλοί άνθρωποι το βλέπουν αυτό και λένε, μοιάζει περισσότερο με ανάκαμψη σε σχήμα Κ, ότι οι άνθρωποι στην κορυφή που έχουν πολλά αποθέματα κάνουν πολύ καλά. [crosstalk 00:51:06]

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 51:08 )
Αλλά τώρα έχετε πάρει μόνο τις μισές δουλειές.

Donald Trump: ( 51:11 )
George, οι μετοχές ανήκουν σε όλους. Εννοώ, μιλούν για το χρηματιστήριο είναι τόσο καλό, δηλαδή 401 (k) s. Γνωρίζω ανθρώπους με όσο δεν πουλούσαν όταν η αγορά έπεσε, όταν συνειδητοποιήσαμε για πρώτη φορά την έκταση αυτού του φρικτού από την Κίνα. Εννοώ, αυτοί οι άνθρωποι κάνουν, μερικοί από αυτούς κάνουν καλύτερα από ό, τι έκαναν πριν έρθει η πανδημία.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 51:29 )
Έτσι 33,6 [ακούγεται 00: 00: 51: 30].

Ντόναλντ Τραμπ: ( 51:31 )
Αν οι άνθρωποι διατηρούσαν τα αποθέματά τους, και το θυμάστε, γιατί παρατήρησα ότι είπατε πλούσιοι, σίγουροι, πλούσιοι, αλλά έχετε ανθρώπους που δεν είναι πλούσιοι, αλλά τα πήγαν καλά λόγω του χρηματιστηρίου. Έχω βάλει ρεκόρ στο χρηματιστήριο ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Και αυτό δεν συμβαίνει τυχαία. Θα σας το πω αυτό, εάν ο Joe Biden πήρε ποτέ αυτή τη θέση και αυτό είναι μια ανεμοστρόβιλος στο χρηματιστήριο, το χρηματιστήριο μας θα ήταν πολύ υψηλότερο εάν δεν ήταν αυτό. Αν ο Τζο Μπάιντεν μπήκε ποτέ, νομίζω ότι θα είχατε μια κατάθλιψη, της οποίας δεν έχουμε ξαναδεί σε αυτήν τη χώρα. Εάν κοιτάξετε τις πολιτικές του, όπου θέλει να αυξήσει τους φόρους όλων, κοιτάτε τι θέλει να κάνει από την άποψη της ρύθμισης, όπου θέλει να θέσει ξανά όλους τους κανονισμούς σε αυτό που έβγαλα, και μετά μερικούς, και μέσα πολλές περιπτώσεις, διπλασιάστε το, θα έχετε κατάθλιψη,

Donald Trump: ( 52:22 )
Επηρεάζει όλους. Επηρεάζει ένα άτομο που κατέχει απόθεμα αξίας 10.000 $ στην IBM ή σε οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να είναι. Κοιτάξτε, έχουμε ένα τεράστιο πράγμα στο χρηματιστήριο και αυτό είναι καλό για όλους, αλλά άτομα που δεν είναι πλούσιοι μετοχές και έχουν 401 (k) s. Ρίξτε μια ματιά στα 401 (k) s. Είναι σε πολλές περιπτώσεις καλύτερες από ό, τι πριν από την πανδημία.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 52:46 ) Η
επόμενη ερώτηση έρχεται από την Alexandra Stehman από το Πίτσμπουργκ, που συμμετείχε στις τελευταίες προεδρικές εκλογές, πιστεύω.

Αλεξάνδρα: ( 52:51 )
Δυστυχώς, το έκανα.

Donald Trump: ( 52:53 )
Σας ευχαριστώ.

Αλεξάνδρα: ( 52:54 )
Καλησπέρα κύριε Πρόεδρε. Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω σχετικά με τα πρόσφατα σχόλιά σας σχετικά με τους στρατιώτες μας στις Ηνωμένες Πολιτείες και να τους αναφέρω ως κορόιδα.

Donald Trump: ( 53:04 )
Μπορείτε να το πείτε ξανά;

Αλεξάνδρα: ( 53:07 )
Οι στρατιώτες των Ηνωμένων Πολιτειών τους αναφέρονται ως κορόιδα και ιδιαίτερα ο αείμνηστος Τζον Μακέιν, οι φυλακισμένοι μας ως ηττημένοι πολέμου.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 53:17 )
Ω, ω, καταλαβαίνω. Εντάξει. Ήταν μια ψεύτικη δήλωση. Προχώρα

Αλεξάνδρα: ( 53:18 )
Και πρόσφατα ζήτησε να απαγορευτεί ο βετεράνος των ακρωτηρίων από στρατιωτική παρέλαση. Πώς περιμένετε να κερδίσετε την υποστήριξη του στρατού μας, των οικογενειών τους, των φίλων τους και των στρατιωτικών υποστηρικτών;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 53:32 )
Είναι εύκολο, γιατί δεν έκαναν ποτέ αυτές τις δηλώσεις. Δεν έγιναν ποτέ από εμένα. Είπαν: Στάθηκα πάνω από τον τάφο των στρατιωτών που σκοτώθηκαν πριν από πολλά χρόνια και είπα ότι ήταν κορόιδοι. Δεν το έκανα ποτέ. Είχαμε 26 άτομα από σήμερα, βγαίνουν για να πουν ότι δεν συνέβη ποτέ, και πολλοί άνθρωποι ήταν εκεί. Τότε είπαν ότι η βροχή δεν συνέβη και αυτός δεν ήταν ο λόγος. Η μυστική υπηρεσία είπε, έχουμε μια δήλωση από αυτούς. Είπαν ότι δεν μπορούσαμε να ταξιδέψουμε επειδή το ελικόπτερο δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, δεν θα μπορούσαμε να ταξιδέψουμε. Γιατί όταν το κάνετε μέσω μιας μεγάλης πόλης, χρειάζονται μέρες για να το προετοιμάσετε. Ήθελα να πάω έτσι κι αλλιώς. Είπα, «Επιτρέψτε μου να πάω ξεχωριστά σε ένα αυτοκίνητο μεταμφιεσμένο. Δεν με νοιάζει. " Ήθελα να είμαι εκεί τόσο άσχημα, αλλά οι δηλώσεις δεν συνέβησαν ποτέ. Ήταν ψέματα.

Donald Trump: ( 54:15 )
Όσον αφορά τον John McCain, δεν ήμουν ποτέ οπαδός του John McCain. Ποτέ δεν πίστευα ότι αντιμετώπισε τους κτηνιάτρους μας καλά, δεν έκανε τη δουλειά. Δεν ήμουν ποτέ οπαδός του, και νομίζω ότι είναι εντάξει και όλοι το γνωρίζουν αυτό, και το είπα στο πρόσωπό του. Ήμουν πολύ σε αυτό.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 54:30 )
Είπες ότι δεν είναι ήρωας πολέμου.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 54:31 )
Όμως, όσο [ακούγεται 00:54:30], έχω κάνει τόσα πολλά για τους κτηνιάτρους μας και για τον στρατό μας, ξαναχτίστηκα τον στρατό μας. Όταν ήρθα σε αυτό το υπέροχο αξίωμα, ο στρατός μας εξαντλήθηκε, ήταν στη χειρότερη κατάσταση που ήταν πιθανότατα ποτέ. Εξαντλήθηκε. Τα αεροπλάνα ήταν παλιά και σπασμένα, τα πλοία, τα πάντα. Βλέπετε τι έχω κάνει. Έχω ξαναχτίσει 2,5 τρισεκατομμύρια δολάρια, και νομίζετε ότι ήταν εύκολο, παίρνοντας αυτά τα χρήματα από τους Δημοκρατικούς; Επειδή δεν τους αρέσει ο στρατός. Αυτό το περιοδικό ήρθε, έκαναν αυτό το απόσπασμα. Ήταν ένα ολοκληρωμένο απόσπασμα. Και τα γάντια είναι μακριά με τον Μπάιντεν που δεν σεβόμουν ποτέ πολύ. Δεν τον σεβόμουν ποτέ πολύ. Αλλά όταν έλαβαν αυτό το τελικό απόσπασμα που πλέον χτυπήθηκε από πάνω από 25 άτομα και έκαναν μια διαφήμιση από αυτό, νόμιζα ότι ήταν ντροπή. Ξέρετε τι είναι η παραπληροφόρηση; Αυτό ήταν.

Donald Trump: ( 55:22 )
Κατασκεύασαν ένα ψεύτικο απόσπασμα και μετά πήραν μαζί του. Ήταν μια ψεύτικη συμφωνία. Και αυτός που το ξεκίνησε ήταν ένας μεγάλος φίλος του Προέδρου Ομπάμα και της Κλίντον. Και ήταν μια ψεύτικη συμφωνία από μια πολύ όχι πολύ επιτυχημένη [δεν ακούγεται 00:55:34].

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 55:35 )
Κύριε Πρόεδρε, στο παρελθόν έχετε χρησιμοποιήσει τέτοια γλώσσα. Είπατε ότι ο Τζον Μακέιν δεν ήταν ήρωας πολέμου. Και ιδιαίτερα σιωπηλοί μετά το άρθρο ήταν ο στρατηγός John Kelly, ο οποίος ήταν τότε αρχηγός του προσωπικού σας. Ο στρατηγός James Mattis, ο οποίος υπηρέτησε ως υπουργός Άμυνας για εσάς

Donald Trump: ( 55:51 )
Δεν με άκουσαν να το λέω αυτό.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 55:52 )
Είπε, λοιπόν, φτάνω σε ένα ευρύτερο σημείο με τους στρατηγούς.

Donald Trump: ( 55:56 )
Επειδή δεν το είπα ποτέ.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 55:57 ) Ο
στρατηγός Mattis είπε, χωρίζεις , δεν προσπαθείς να ενώσεις τη χώρα. Ο στρατηγός Kelly είπε ότι συμφώνησε με αυτό. Ο Τζον Μπόλτον, που ήταν ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας σας είπε ότι είστε κίνδυνος για τη χώρα. Οι άνθρωποι σε αυτές τις κορυφαίες στρατιωτικές θέσεις που υπηρέτησαν πιο στενά μαζί σας είπαν ότι είστε ανίκανοι για αξίωση. Πώς απαντάτε σε αυτό;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 56:14 )
Αυτοί είναι άνθρωποι που αφήνω. Αυτοί είναι δυσαρεστημένοι πρώην υπάλληλοι για να το θέσουν με έναν ωραίο τρόπο με έναν όρο που θα κατανοούσαν οι άνθρωποι. Ο Μάτις ήταν ένας υπερβολικά υπερτιμημένος στρατηγός, δεν έκανε τη δουλειά, δεν έκανε καλό στο ISIS. Πήρα πάνω από το εκατό το χαλιφάτο του ISIS. Είχα τους ανθρώπους που ήθελα και ο Μάτις απολύθηκε όπως γνωρίζετε από τον Πρόεδρο Ομπάμα. Και τον απέλυσα επίσης.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 56:35 )
Λέει ότι παραιτήθηκε.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 56:36 )
Δεν παραιτήθηκε. Είπα, "Δώσε μου ένα γράμμα." ΟΧΙ πια. Δώσε μου ένα γράμμα. Ήμουν ωραία. Ένα από τα προβλήματα όταν είστε ωραίοι, πολλές φορές επιστρέφει να σας χτυπήσει. Είπα, «Τζιμ, δώσε μου ένα γράμμα. Ήρθε η ώρα να προχωρήσετε ». Μου έδωσε ένα γράμμα, αλλά τον απέλυσα, [ακούγεται 00:56:50], τον απέλυσα. Τώρα, ο στρατηγός Mattis δεν έκανε τη δουλειά. Δεν ήμουν ευχαριστημένος μαζί του. Αν κοιτάξετε τον Τζον Μπόλτον, τον Τζον Μπόλτον, το μόνο που ήθελε να κάνει είναι να ανατινάξει τους ανθρώπους. Ήθελε να πολεμήσει με όλους. Και ειλικρινά, τον χρησιμοποίησα πολύ ωραία. Τον φέρω σε ένα δωμάτιο σε μια διαπραγμάτευση, όταν τους είδαν οι άνθρωποι, είπαν: «Ω, ου, θα πάει στον πόλεμο». Φέρνω τα στρατεύματά μας πίσω από το Αφγανιστάν. Φέρνω τα στρατεύματά μας πίσω από το Ιράκ. Είμαστε σχεδόν έξω από κάθε μέρος. Όλοι είπαν εξαιτίας της προσωπικότητάς μου, είπαν: «Θα είναι σε πόλεμο αμέσως. Κοιτάξτε τη Βόρεια Κορέα, πώς επιλύθηκε. Οι κυρώσεις συνεχίζονται, όλα είναι τα ίδια, δεν έχουμε ξοδέψει τίποτα. Ταιριάζουμε μαζί του, ταιριάζω με τον Kim Jong-un.

Donald Trump: ( 57:36 )
Υποτίθεται ότι ήταν πόλεμος. Αν ο Πρόεδρος Ομπάμα ήταν πρόεδρος, αν η Χίλαρι Κλίντον μπήκε ποτέ, θα ήταν πόλεμος. Θα έχουμε έναν πόλεμο, πιθανώς έναν πυρηνικό πόλεμο με τη Βόρεια Κορέα. Εν τω μεταξύ, λαμβάνω συνεχώς κλήσεις από φίλους μου στη Νότια Κορέα. "Ευχαριστώ. Σε αγαπάμε. Ευχαριστώ." Ήταν πραγματικά καταπληκτικό. Έτσι, αντί για πολέμους, όλοι είπαν, κοίτα τι είχαμε σήμερα με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τα ΗΑΕ και απλώς ρίξτε μια ματιά σε αυτό που συνέβη με το Ισραήλ σήμερα με αυτό. Ρίξτε μια ματιά στο τι συμβαίνει. Αυτό θα ήταν πρόβλημα. Στην πραγματικότητα δημιουργούμε ειρήνη στη Μέση Ανατολή χωρίς αίμα να λεκιάζει την άμμο μας. Κοιτάξτε τι συνέβη με το Μπαχρέιν-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 58:18 )
Έχετε επικρίνει τον Jim Mattis.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 58:19 )
Τζορτζ, κοίτα τι συνέβη με το Μπαχρέιν. Λοιπόν, ένας τύπος όπως ο Jim Mattis θα είχε διαφωνήσει με τον τρόπο που το έκανα, και αποδείχτηκα σωστό. Ο Tom Friedman των New York Times έγραψε απίστευτα λαμπερά άρθρα την περασμένη εβδομάδα για αυτό το απίστευτο πράγμα που κατάφερα να κάνω στη Μέση Ανατολή. Ένας τύπος όπως ο Jim Mattis δεν θα μπορούσε ποτέ να το κάνει γιατί όλοι το έκαναν με τον παλιομοδίτικο τρόπο. Πήγαιναν σε λάθος καταστήματα και σε λάθος πόρτες. Και αυτό που συνέβη σήμερα με τα ΗΑΕ, και με το Μπαχρέιν, και με το Ισραήλ, οι άνθρωποι δεν το πιστεύουν καν. Και ο Γιώργος, όσο είστε σίγουροι ότι κάθεστε εκεί, έχω πολλές άλλες χώρες σε αυτήν την περιοχή που πρόκειται να υπογράψουν πολύ σύντομα. Θα έχετε ειρήνη στη Μέση Ανατολή, και αυτό είναι χωρίς πόλεμο και χωρίς απώλεια, και μιλάω και για τις δύο πλευρές,

Ντόναλντ Τραμπ: ( 59:09 )
Πηγαίνω στο Ντόβερ και χαιρετώ συχνά στρατιώτες που μπαίνουν και είναι νεκροί. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο θλιβερό από το να καθίσετε με μια χήρα ή μια μητέρα και να παρακολουθήσετε αυτά τα μεγάλα, τεράστια φορτηγά αεροπλάνα, και αυτό ανοίγει πίσω και αυτοί οι απίστευτοι πεζοναύτες περπατούν από ένα φέρετρο και σκοτώθηκαν στη Μέση Ανατολή. Και με πολλούς τρόπους, κανείς δεν ξέρει καν γιατί. Η μετάβαση ήταν η χειρότερη απόφαση στην ιστορία της χώρας μας. Έχουμε ξοδέψει 8 τρισεκατομμύρια δολάρια και έχουμε χάσει χιλιάδες ζωές, αλλά πραγματικά εκατομμύρια ζωές επειδή βλέπω και τις δύο πλευρές. Εντάξει? Αν αυτό είναι εντάξει. Εκατομμύρια ζωές, αυτή ήταν η χειρότερη απόφαση. Και παρεμπιπτόντως, το Ιράκ δεν… Ο Σαντάμ Χουσεΐν δεν κατέστρεψε το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε και είμαι σίγουρος ότι το γνωρίζετε. Είπαν ότι είχαν όπλα μαζικής καταστροφής, έκαναν λάθος. Τώρα είμαστε 8 τρισεκατομμύρια δολάρια. Είμαστε εκεί για 20 χρόνια, σχεδόν 20 χρόνια στο Αφγανιστάν. Υποθέτω ότι πλησιάζει πολύ, είναι πάνω από 19 και φέρνουμε τους στρατιώτες μας πίσω στο σπίτι.

Donald Trump: ( 01:00:18 )
Κανείς δεν περίμενε ότι από εμένα και οι άνθρωποι είναι τόσο χαρούμενοι γι 'αυτό. Και ξέρετε ποιος είναι ο πιο ευτυχισμένος; Οι στρατιώτες. Τους βλέπω όλη την ώρα. "Τι νομίζετε? Πρέπει να είμαστε εδώ; " "Οχι κύριε. Δεν πρέπει να είσαι εδώ. " "Γιατί?" «Δεν μας αρέσουν, κύριε.» Και θα σου πω τι, σπάνια συνάντησα έναν στρατιώτη που είναι εκεί. Είναι καλύτεροι από οποιονδήποτε γιατί μπορούν να σας πουν καλύτερα από οποιονδήποτε τι συμβαίνει. Σπάνια συναντά έναν στρατιώτη που λέει ότι πρέπει να είμαστε εκεί. Ήταν το χειρότερο λάθος, το πιο δαπανηρό λάθος στην ιστορία της χώρας μας, που πήγαινε στη Μέση Ανατολή.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:00:45 )
Θα επιστρέψω αμέσως.

Εμπορική: ( 01:00:53 )
Το δικαίωμα των πολιτών των Ηνωμένων Πολιτειών να ψηφίζουν δεν πρέπει να απορριφθεί ή να συντομευθεί από τις Ηνωμένες Πολιτείες ή από οποιοδήποτε κράτος λόγω φυλής, χρώματος ή προηγούμενης κατάστασης δουλείας. 2020, Ο Πρόεδρος και οι άνθρωποι θα επιστρέψουν σε μια στιγμή. Ο Πρόεδρος και οι άνθρωποι, μια ειδική έκδοση του 2020. Και πάλι, ο Γιώργος Στεφανόπουλος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:06:03 )
Καλώς ήλθατε πίσω στη συνάντηση της πόλης μας με τον Πρόεδρο Τραμπ. Η επόμενη ερώτηση προέρχεται από τον Alexander J. Floyd του Ντάλας της Πενσυλβανίας. Ψήφισε τον Πρόεδρο Τραμπ την τελευταία φορά.

Alexander: ( 01:06:12 )
Γεια σας, κύριε Τραμπ. Η ερώτησή μου αφορά στην αστυνομική μεταρρύθμιση. Και πώς μπορούμε να εξισορροπήσουμε την αστυνομική μεταρρύθμιση της κοινής λογικής χωρίς να θυσιάσουμε τη δημόσια ασφάλεια σε μια εποχή που ένα μέρος της χώρας καλεί να αψηφήσει την αστυνομία και να πανηγυρίζει ενεργά όταν πυροβολούνται στο δρόμο και ένα άλλο μέρος κουράζεται να βλέπει την ανομία;

Donald Trump: ( 01:06:30 )
Άρα έχουμε έναν μεγάλο γερουσιαστή που ονομάζεται Tim Scott από τη Νότια Καρολίνα, και είχε ένα σχέδιο που ήταν πολύ ένα συμβιβαστικό σχέδιο, αλλά ήταν ένα σχέδιο στο οποίο όλοι σχεδόν συμφώνησαν. Πολλοί Δημοκρατικοί συμφώνησαν σε αυτό, αλλά δεν θα το ψήφισαν. Και ήταν πολύ καλό, ήταν ένας συμβιβασμός πολλών διαφορετικών παραγόντων, και δεν έγινε, και θα έπρεπε να είχε γίνει και θα μπορούσε να είναι εκεί έξω, θα μπορούσε ακόμα να αναστηθεί πολύ εύκολα, αλλά απλά δεν ήθελα να το κάνω. Επειδή πιστεύω ότι οι Δημοκρατικοί το βλέπουν αυτό ως πολιτικό ζήτημα, και μάλλον συμφωνώ μαζί τους. Νομίζω ότι είναι πολύ άσχημο για αυτούς επειδή είμαστε για το νόμο και την τάξη, πρέπει να είμαστε για το νόμο και την τάξη. Διαφορετικά, θα δείτε τις πόλεις σας να καίγονται και έτσι είναι.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:07:10 )
Εάν μπορούμε να κάνουμε ένα σχέδιο όπως το σχέδιο του Tim Scott, το οποίο είναι πραγματικά, πηγαίνει αρκετά μακριά, αλλά δεν αφαιρεί την αξιοπρέπεια από την αστυνομία μας. Έχουμε απίστευτους ανθρώπους. Μας προστατεύουν εδώ και πολύ καιρό. Εννοώ, είμαστε εδώ και αισθάνομαι πολύ ασφαλής όταν είμαι σε αυτό το δωμάτιο. Αυτοί είναι υπέροχοι άνθρωποι. Δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε την αξιοπρέπεια τους. Πρέπει να τους αφήσουμε να είναι σε θέση να κάνουν ό, τι κάνουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Νομίζω λοιπόν ότι πρέπει να το κοιτάξουμε έτσι. Πρέπει να είμαστε πολύ, πολύ προσεκτικοί. Η αστυνομία φοβάται τόσο πολύ, που κάνουν κάτι λίγο λάθος, λίγο λάθος, και η σύνταξη τους έφυγε, η δουλειά τους έφυγε, ποιος ξέρει τι συμβαίνει; Η ζωή τους έχει καταστραφεί, η γυναίκα ή ο σύζυγός τους θα φύγουν, το όλο πράγμα, είναι πολύ τρομακτικό.

Donald Trump: ( 01:07:52 )
Και μετά κοιτάς την ασφάλεια. Εννοώ, βλέπεις αυτόν τον φρικτό άνθρωπο που πυροβόλησε αυτές τις δύο αστυνομικές, [ακούγεται 01:07:59] ακριβώς δίπλα, απλά μια αηδιαστική και μετά έφυγε. Το κοιτάς αυτό. Αυτή είναι μια πολύ σκληρή δουλειά και είναι μια πολύ μη ασφαλής δουλειά. Είναι μια πολύ επικίνδυνη δουλειά. Πρέπει να τους δώσουμε πίσω την αξιοπρέπεια τους και να τους δώσουμε πίσω τον σεβασμό. Αυτοί είναι μεγάλοι άνθρωποι, ως επί το πλείστον. Πάντα θα υπάρχει ένα κακό μήλο στην επιχείρησή σας, στην επιχείρησή μου, ανεξάρτητα από το τι. Θέλω να πω, θα υπάρξουν κακά μήλα, οπότε πρέπει να ξεριζώσουμε τα κακά μήλα, αλλά πρέπει να δώσουμε στην αστυνομία τη δύναμη που είχαν πριν λίγο και ότι έχουν στις δημοκρατικές πόλεις, ειλικρινά και κράτη. Αλλά ρίξτε μια ματιά, αυτό είναι ένα πρόβλημα των Δημοκρατών.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:08:39 )
Γιώργος, ξέρω ότι είσαι δημοκράτης, αλλά αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό πρόβλημα δημοκράτη. Αν ρίξετε μια ματιά στη λίστα, κάθε δημοκρατική πόλη, σχεδόν, όχι όλα, αλλά πολλά από αυτά σίγουρα στην πρώτη 25, ακόμα κι αν πάτε στην κορυφή των 50, σχεδόν κάθε πόλη διευθύνεται από τους Δημοκρατικούς. Οι άνθρωποι δεν σέβονται την αστυνομία μας και πρέπει να τους σέβονται-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:09:02 )
Κύριε Πρόεδρε , υποσχεθήκατε πριν από τέσσερα χρόνια-

Donald Trump: ( 01:09:02 )
Σεβαστείτε την αστυνομία μας.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:09:02 )
Κύριε Πρόεδρε.

Donald Trump: ( 01:09:02 )
Και πρέπει να τους σεβαστούν.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:09:02 )
Υποσχεθήκατε πριν από τέσσερα χρόνια στη Ρεπουμπλικανική Συνέλευση, «Θα αποκαταστήσω το νόμο και την τάξη σε αυτήν τη χώρα-»

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:09:08 )
Και έχω, εκτός από τις δημοκρατικές πόλεις. Κοίτα, έχουμε νόμους. Πρέπει να ακολουθήσουμε τους νόμους. Δεν μπορούμε να κινηθούμε στην Εθνική Φρουρά. Μπορώ να ονομάσω εξέγερση, αλλά δεν υπάρχει λόγος να το κάνω ποτέ. Ακόμη και σε μια υπόθεση του Πόρτλαντ. Δεν μπορούμε να καλέσουμε στην Εθνική Φρουρά εκτός εάν μας ζητηθεί από κυβερνήτη. Εάν ένας κυβερνήτης ή ένας δήμαρχος είναι Δημοκρατικός, όπως στο Πόρτλαντ, τους αποκαλούμε συνεχώς. Μόλις μίλησα με τον κυβερνήτη χθες, γιατί τους ανακουφίζουμε από τις πυρκαγιές. Τους δίνουμε μια δήλωση έκτακτης ανάγκης. Είπα, «Κυβερνήτη, ας πάμε μέσα και θα καθαρίσουμε το Πόρτλαντ τόσο γρήγορα. Σε μισή ώρα, θα είναι εντάξει. " Και απλά σχίζεται από αυτό. Δεν καταλαβαίνω τη σκέψη, αλλά σχίζονται από αυτήν. Έχω πολύ σεβασμό για τον κυβερνήτη, ειλικρινά, και αυτό που συνέβη στη Μινεάπολη ήταν πολύ εκπληκτικό.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:09:56 )
Δυστυχώς, απλώς συνέχισε για μια εβδομάδα ή για μια εβδομάδα και μισή προτού μας επιτρέψει να φέρουμε την Εθνική Φρουρά. Όταν μπήκαμε στην Εθνική Φρουρά, όλα σταμάτησαν, το έγκλημα είχε φύγει, που σημαίνει το όλο πράγμα. Αλλά εκείνη την εποχή, ένα μεγάλο μέρος της πόλης είχε καεί. Μιλάμε για τη Μινεάπολη. Στο Σιάτλ, τους ενημερώσαμε ότι μπαίνουμε. Κατέλαβαν ένα μεγάλο κομμάτι της πόλης, το 20% της πόλης. Είπαμε, "Μπαίνουμε". Μόλις είπαμε ότι το αστυνομικό τμήμα μπήκε μέσα και αυτοί οι άλλοι άνθρωποι είχαν εξαντληθεί, αλλά αν δεν είπαμε ότι μπαίνουμε, ήμασταν έτοιμοι να πάμε, πηγαίναμε το επόμενο πρωί, όπου κι αν έχετε δημοκρατική πόλη , όχι σε όλες τις περιπτώσεις, αλλά αν κοιτάξετε τις πραγματικά προβληματικές πόλεις στη χώρα μας, είναι δημοκρατικές και αυτό είναι το Μπάιντεν.

Donald Trump: ( 01:10:43 )
Είναι αδύναμοι, είναι αναποτελεσματικοί.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:10:45 )
Κύριε Πρόεδρε, είστε πρόεδρος για αυτές τις πόλεις αυτή τη στιγμή.

Donald Trump: ( 01:10:47 )
Είμαι πρόεδρος, αλλά μπορώ να κάνω μόνο ό, τι μου επιτρέπεται να κάνω. Γεώργιος. Δεν χρειάζομαι εξέγερση. Δεν χρειάζομαι μια εξέγερση για να φροντίσω 250 αναρχικούς. Μπορούμε να το κάνουμε πολύ εύκολα με την Εθνική Φρουρά. Το αποδείξαμε αυτό στη Μινεάπολη. Ήρθαν μετά την καύση της πόλης. Και το πράγμα που δεν παίρνω πραγματικά είναι ότι τα μέσα ενημέρωσης λένε, «Όχι, αυτά είναι ειρηνικά. Αυτά είναι ειρηνικά. " Και ακριβώς πάνω από τον δημοσιογράφο, ήταν ένας δημοσιογράφος του CNN, ακριβώς πάνω από τον ώμο του, και είδατε ότι, ακριβώς πάνω από τον ώμο του, η πόλη καίγεται. Φαινόταν ότι ήταν το Βερολίνο κατά τη διάρκεια του πολέμου. Ήταν το πιο τρελό πράγμα που έχω δει ποτέ, και προσπαθεί να πει, δεν ξέρω γιατί τα μέσα ενημέρωσης προσπαθούν να το κάνουν τόσο ελαφρύ. Δεν είναι διαμαρτυρίες. Αυτά είναι πολύ μεγαλύτερα από τις διαμαρτυρίες.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:11:32 )
Πρέπει να κάνω ένα άλλο γρήγορο διάλειμμα.

Εμπορική: ( 01:11:38 )
Κανένα άτομο δεν εκλέγεται στο αξίωμα του Προέδρου περισσότερες από δύο φορές. 2020, ο Πρόεδρος και οι άνθρωποι θα επιστρέψουν μετά από αυτό.

Εμπορική: ( 01:16:32 )
Από το Κέντρο Συντάξεων στη Φιλαδέλφεια, εδώ και πάλι, ο Γιώργος Στεφανόπουλος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:16:37 )
Καλώς ήλθατε πίσω στη συνάντηση της πόλης μας με τον Πρόεδρο Τραμπ. Κάνουμε ερωτήσεις. Οι ψηφοφόροι της Πενσυλβανίας δεν έχουν αποφασίσει αυτές τις εκλογές. Στη συνέχεια προέρχεται από την Flor Cruceta. Είναι από το Χάρισμπουργκ της Πενσυλβανίας. Δεν έχει ψηφίσει προηγουμένως επειδή μόλις έγινε πολίτης.

Donald Trump: ( 01:16:50 )
Ω, πολύ καλά.

Flor Cruceta: ( 01:16:52 )
Ευχαριστώ πολύ. Γεια, κύριε Πρόεδρε.

Donald Trump: ( 01:16:54 )
Σας ευχαριστώ.

Flor Cruceta: ( 01:16:55 )
Κύριε George. Γεια σε όλους. Το όνομά μου είναι Flor Cruceta. Συγγνώμη αν δεν μπορώ να κρατήσω τα δάκρυά μου. [crosstalk 01:17:02] Ήρθα το 2006 με τη μαμά μου από τη Δομινικανή Δημοκρατία. Συγνώμη.

Donald Trump: ( 01:17:20 )
Εντάξει. Και απλώς πάρτε το χρόνο σας. Είναι εντάξει. Ο Γιώργος έχει πολύ χρόνο. Ελπίζω, σωστά;

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:17:25 )
Απολύτως.

Donald Trump: ( 01:17:25 )
Σας ευχαριστώ. Είπες ότι η μαμά σου πήρε COVID

Flor Cruceta: ( 01:17:27 )
Προερχόμαστε από τη Δομινικανή Δημοκρατία το 2006 για να ζήσουμε το αμερικανικό μας όνειρο. Αλλά ξεχνά πώς να φροντίσει τον εαυτό της και πέθανε τον περασμένο μήνα. Συγνώμη.

Donald Trump: ( 01:17:49 )
Τρομερό. Και είναι εντάξει. Είναι εντάξει.

Flor Cruceta: ( 01:17:56 )
Έχει καρκίνο του μαστού, αλλά έκανε μετάσταση στον εγκέφαλο, τα οστά και τους πνεύμονές της. Και πέρασε το 19. Ένα από τα μεγαλύτερα όνειρά της ήταν να γίνει πολίτης για να ψηφίσει και το έκανε. Το έκανε 10 ημέρες πριν πεθάνει και το έκανα επίσης. Με ώθησε τόσο σκληρά για να το κάνω και το έκανα αυτό το περασμένο 28. Είμαι εδώ εξαιτίας της. Έπρεπε να είναι εδώ και να σας ρωτήσει και να σας ευχαριστήσω για το [ακουστό 01:18:29] που παίρνετε κατά τη διάρκεια αυτής της επιδημίας. Κάνατε τους ανθρώπους πιο κοντά. Χάσαμε τη δουλειά μας αλλά μαθαίνουμε πώς να αγαπάμε την οικογένειά μας. Το λέω λοιπόν από αυτήν.

Donald Trump: ( 01:18:41 )
Πολύ ωραία.

Flor Cruceta: ( 01:18:46 )
Ακολουθεί μια ερώτηση και για τους δύο, επειδή έγραψε αυτήν την ερώτηση. Τι θα κάνετε για το σύστημα μετανάστευσής μας; Τι θα άλλαζες για να κάνεις περισσότερους ανθρώπους σαν εμένα και να της αρέσει να γίνει πολίτης και να ψηφίσεις;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:19:02 )
Λοιπόν, κάνουμε κάτι με τη μετανάστευση που νομίζω ότι θα είναι πολύ δυνατό γιατί θέλουμε να έρθουν άνθρωποι στη χώρα μας, άτομα σαν εσένα και σαν τη μητέρα σου, και αυτό δείχνει απλώς πόσο κακό είναι το COVID, ειδικά όταν έχετε άλλο πρόβλημα, έχετε καρδιακό πρόβλημα ή άλλο είδος προβλήματος. Και είναι μια πολύ θλιβερή ιστορία, αλλά θέλουμε να έρθουν οι άνθρωποι στη χώρα μας. Θέλουμε να έρθουν, πολλοί άνθρωποι, αλλά θέλουμε να μπουν μέσα από ένα νομικό σύστημα, μέσω ενός συστήματος που αγαπούν τη χώρα μας, εργάζονται για να έρθουν στη χώρα μας, ένα σύστημα αξιοκρατίας και δουλεύουμε σε κάτι πολύ δύσκολο τώρα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, θα το ανακοινώσουμε. Και νομίζω ότι θα έχει αρκετά αντίκτυπο. Νομίζω ότι θα είναι κάτι που θα είναι πραγματικά δημοφιλές για όλους.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:19:48 )
Εννοώ, όσον αφορά την περίπτωσή σου με τη μητέρα σου, αυτό είναι απλώς καταστροφικό. Επειδή μπορώ να φανταστώ πώς αισθάνεστε και ακούγεται σαν μια υπέροχη γυναίκα και θα σας πω, είμαι πολύ καλός με τους ανθρώπους. Μας έδωσε μια μεγάλη κόρη, ένα υπέροχο παιδί. Αυτό που έκανε μαζί σου, όπως είσαι, η αγάπη που έχεις για τη μητέρα σου, το βλέπω. Είναι δύσκολο, και τόσοι πολλοί άνθρωποι, και πεθαίνουν μόνοι. Πεθαίνουν μόνοι τους επειδή είναι τόσο κακό. Δεν μπορείτε να πάτε εκεί και να κρατήσετε το χέρι τους. Δεν μπορείτε να τους δώσετε ένα φιλί καληνύχτα. Είναι φοβερό, φοβερό πράγμα. Και ελπίζουμε ότι τα εμβόλια θα είναι πολύ σύντομα. Ας ελπίσουμε. Είχατε COVID; Δεν το είχες, έτσι;

Flor Cruceta: ( 01:20:26 )
Όχι.

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:20:26 )
Δεν το είχες, μητέρα. Θα το φροντίσουμε. Θα φροντιστεί. Τα εμβόλια θα κάνουν μεγάλη διαφορά. Αυτό που έχει κάνει μεγάλη διαφορά είναι το Remdesevir. Έχουμε πολλά πράγματα τώρα και τα πράγματα πρόκειται να ανακοινωθούν σύντομα, κάτι που ειλικρινά, αν ρίξετε μια ματιά σε μερικά από τα πράγματα που κάνουμε όσον αφορά τη λέξη δεν θα ήταν θεραπεία, αλλά η λέξη θα ήταν θεραπευτική ή θεραπευτική , έχουμε μερικά απίστευτα πράγματα που είναι τόσο σημαντικά. Και πιστεύω ότι στην πραγματικότητα με έναν συγκεκριμένο τρόπο είναι πιο σημαντικό από το εμβόλιο όπου μπορείτε να πάτε σε ένα νοσοκομείο και να πάρετε τη μητέρα σας και να της κάνετε μετάγγιση ή ένα εμβόλιο και μπορούν να γίνουν καλύτερα, να γίνουν καλύτερα πολύ πιο γρήγορα. Έχουμε λοιπόν μερικά από αυτά τα πράγματα και ήταν πολύ, πολύ επιτυχημένα, αλλά έχουμε άλλα να βγαίνουν και για να τα πάρουμε,

Donald Trump: ( 01:21:25 ) Ο
Δρ Hahn, ο επικεφαλής του FDA, Alex Azar, έχουν κάνει πραγματικά μια φανταστική δουλειά. Πιστεύω ότι ο Γιώργος δεν θα είχε συμβεί κάτι τέτοιο σε άλλη διοίκηση. Και νομίζω ότι το γνωρίζετε. Το FDA εγκρίνει πράγματα σε επίπεδο που δεν έχουν κάνει ποτέ και με ταχύτητα με την οποία δεν έχουν ενεργήσει ποτέ πριν.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:21:44 )
Μεγάλη ερώτηση είναι ότι γίνεται με ασφάλεια; Πρέπει να κάνουμε ένα ακόμη διάλειμμα. Θα επιστρέψουμε αμέσως [crosstalk 01:21:47].

Εμπορική: ( 01:21:52 )
Το δικαίωμα των πολιτών των Ηνωμένων Πολιτειών που είναι 18 ετών και άνω να ψηφίζουν δεν θα απορρίπτεται ή συντομεύεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες ή από οποιοδήποτε κράτος λόγω ηλικίας.

Εμπορική: ( 01:22:06 )
Αυτή η ειδική έκδοση του 2020 θα επιστρέψει αμέσως. Ο Πρόεδρος και οι άνθρωποι, μια ειδική έκδοση του 2020. Και πάλι, ο Γιώργος Στεφανόπουλος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:27:12 )
Καλώς ήλθατε πίσω στη συνάντηση της πόλης μας. Έχουμε χρόνο για μια τελευταία ερώτηση που προέρχεται από το Ashley West του Bethel Park, Pennsylvania.

Ashley West: ( 01:27:17 )
Γεια κύριε Τραμπ.

Donald Trump: ( 01:27:19 )
Γεια Ashley.

Ashley West: ( 01:27:21 )
Συγγνώμη. Η ερώτησή μου είναι, ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι της προεδρίας σας και τι έχετε μάθει από αυτήν;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:27:29 )
Νομίζω, λοιπόν, χωρίς αμφιβολία, θα έλεγα, επειδή τα πράγματα πήγαιναν τόσο καλά, νομίζω ότι θα έπρεπε να πω ολόκληρο το COVID, τον ιό της Κίνας, όπως το λέω επειδή προέρχεται από Κίνα, γι 'αυτό νομίζω ότι είναι ένας πολύ πιο ακριβής όρος. Αλλά ήταν πολύ δύσκολο, ήταν τόσο λυπηρό. Για παράδειγμα, μιλώντας μαζί σας για τη μητέρα σας, είναι μια τόσο θλιβερή κατάσταση. Ναι, φτάνουμε εκεί, θα φτάσουμε εκεί, πρόκειται να συμβεί, αλλά ήταν πολύ δύσκολο, κανείς δεν έχει δει κάτι τέτοιο πιθανότατα από το 1970 [δεν ακούγεται 01:28:03].

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:28:04 )
Τι μάθατε από αυτό;

Donald Trump: ( 01:28:07 )
Έμαθα ότι η ζωή είναι πολύ εύθραυστη. Ήξερα ανθρώπους που ήταν ισχυροί άνθρωποι, ισχυροί άνθρωποι, καλοί άνθρωποι, και τους έπεσαν από αυτό και πέθαναν. Έξι άτομα. Ήταν πέντε έως περίπου δύο εβδομάδες πριν, τώρα είναι έξι. Αλλά έμαθα ότι η ζωή είναι πολύ εύθραυστη επειδή ήταν ισχυροί άνθρωποι και ξαφνικά ήταν νεκροί, είχαν φύγει και δεν ήταν δικό τους λάθος. Ήταν λάθος μιας χώρας που θα μπορούσε να την σταματήσει. Και έκανα μια μεγάλη εμπορική συμφωνία με την Κίνα,

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:28:39 ) Κάποιος
από εσάς ήταν δικό σας λάθος;

Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:28:41 )
Νιώθω τόσο διαφορετικά για αυτήν τη συμφωνία τώρα. Είναι πολύ καλή. Ήταν καλό για τους αγρότες, καλό για τους κατασκευαστές, αλλά δεν το βλέπω με τον ίδιο τρόπο. Ήταν καλό για εμάς, αλλά δεν το βλέπω με τον ίδιο τρόπο λόγω του τρόμου αυτής της ασθένειας που θα μπορούσε πραγματικά να είχε σταματήσει στα σύνορα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:28:57 )
Θα μπορούσατε να κάνετε περισσότερα για να το σταματήσετε;

Donald Trump: ( 01:28:59 )
Δεν νομίζω. Νομίζω ότι έκανα κλείνοντας τη χώρα, νομίζω ότι έσωσα δύο, ίσως δυόμισι, ίσως περισσότερο από αυτό που ζω. Πραγματικά δεν το πιστεύω. Νομίζω ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά. Δεν ξέρω αν αυτό έχει αναγνωριστεί. Έχουμε κάνει πολλούς κυβερνήτες να αισθάνονται καλά. Έχουμε φτιάξει μερικά, με φήμη. Έχουμε βελτιώσει τη φήμη τους. Δεν είχαν τίποτα, τους πήραμε τις προμήθειες, τους πήραμε τους αναπνευστήρες. Έχουμε κάνει πολλούς ανθρώπους να φαίνονται καλοί που δεν πρέπει να φαίνονται καλοί για να είμαστε ειλικρινείς μαζί σας.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:29:26 )
Δεν έχουμε χρόνο, κύριε Πρόεδρε. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Donald Trump: ( 01:29:28 )
Σας ευχαριστώ πολύ.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:29:29 )
Χάρη σε όλες τις ερωτήσεις εδώ και σε όλους εσάς που παρακολουθήσατε. Καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου