8 Οκτωβρίου 2024

Kamala Harris: The 2024 60 Minutes Interview

Harris 60 Minutes
Rev › Ιστολόγιο › Μεταγραφέσ › 60 λεπτά › Kamala Harris: The 2024 60 Minutes Interview

Η Καμάλα Χάρις συζητά την οικονομία, τη μετανάστευση και τις διαφορές μεταξύ της ίδιας και του Τραμπ κατά τη διάρκεια μιας προεκλογικής συνέντευξης του 2024. Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση εδώ.

Νομοσχέδιο (00:00):

Η Καμάλα Χάρις είναι υποψήφια πρόεδρος για μόλις δυόμισι μήνες και ο μήνας του μέλιτος μετά τη συνέλευση έχει τελειώσει. Με τις εκλογές να απέχουν μόλις 29 ημέρες, η Χάρις και ο υποψήφιος σύντροφός της, ο κυβερνήτης της Μινεσότα Τιμ Γουόλς αντιμετωπίζουν αδιάκοπες επιθέσεις από τον Ντόναλντ Τραμπ και η κούρσα παραμένει εξαιρετικά κοντά. Συναντήσαμε τον 59χρονο αντιπρόεδρο την περασμένη εβδομάδα στην προεκλογική εκστρατεία και αργότερα στην κατοικία του αντιπροέδρου στην Ουάσιγκτον. Μιλήσαμε για την οικονομία και τη μετανάστευση, την Ουκρανία και την Κίνα, αλλά ξεκινήσαμε με τον κλιμακούμενο πόλεμο στη Μέση Ανατολή ένα χρόνο μετά την τρομοκρατική επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ.

Ομιλητής 2 (00:44):

Η ιστορία θα συνεχιστεί σε λίγο.

Νομοσχέδιο (00:49):

Τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων μας ώθησαν στο χείλος του γκρεμού, αν όχι σε έναν ολοκληρωτικό περιφερειακό πόλεμο στη Μέση Ανατολή. Τι μπορούν να κάνουν οι ΗΠΑ σε αυτό το σημείο για να σταματήσουν αυτό να περιστρέφεται εκτός ελέγχου?

Καμάλα Χάρις (01:05):

Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε με τις 7 Οκτωβρίο 1.200 άνθρωποι σφαγιάστηκα 250 όμηροι συνελήφθησαν, συμπεριλαμβανομένων Αμερικανών. Οι γυναίκες βιάστηκαν βάναυσα και όπως είπα τότε, υποστηρίζω ότι το Ισραήλ έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του, θα το κάναμε και πώς το κάνει αυτό έχει σημασία. Πάρα πολλοί αθώοι Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί. Αυτός ο πόλεμος πρέπει να τελειώσει.

Νομοσχέδιο (01:31):

Προμηθεύουμε το Ισραήλ με δισεκατομμύρια δολάρια σε στρατιωτική βοήθεια και όμως ο πρωθυπουργός Νετανιάχου φαίνεται να χαράζει τη δική του πορεία. Η κυβέρνηση Μπάιντεν-Χάρις τον πίεσε να συμφωνήσει σε κατάπαυση του πυρός. Αντιστάθηκε. Τον παροτρύνατε να μην πάει στο Λίβανο. Μπήκε μέσα έτσι κι αλλιώς. Οι ΗΠΑ δεν έχουν καμία επιρροή στον πρωθυπουργό Νετανιάχου?

Καμάλα Χάρις (01:58):

Το έργο που κάνουμε διπλωματικά με την ηγεσία του Ισραήλ είναι μια συνεχής επιδίωξη γύρω από τη σαφήνεια των αρχών μας.

Νομοσχέδιο (02:08):

Φαίνεται όμως ότι ο πρωθυπουργός Νετανιάχου δεν ακούει.

Καμάλα Χάρις (02:12):

Δεν πρόκειται να σταματήσουμε να επιδιώκουμε ό, τι είναι απαραίτητο για να είναι ξεκάθαρες οι Ηνωμένες Πολιτείες σχετικά με το πού βρισκόμαστε στην ανάγκη να τελειώσει αυτός ο πόλεμος.

Νομοσχέδιο (02:21):

Έχουμε έναν πραγματικό στενό σύμμαχο στον πρωθυπουργό Νετανιάχου?

Καμάλα Χάρις (02:29):

Νομίζω ότι με όλο το σεβασμό, το καλύτερο ερώτημα είναι έχουμε μια σημαντική συμμαχία μεταξύ του αμερικανικού λαού και του ισραηλινού λαού? Και η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι ναι, και-

Νομοσχέδιο (02:41):

Ενώ ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή κυριάρχησε στα πρόσφατα πρωτοσέλιδα, είναι η οικονομία που απασχολεί περισσότερο τους Αμερικανούς ψηφοφόρους φέτος τις εκλογές όπως πάντα. Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι η αμερικανική οικονομία τα πάει πολύ καλά, καλύτερα από τις περισσότερες χώρες νομίζω, αλλά οι Αμερικανοί δεν φαίνεται να το αισθάνονται. Τα παντοπωλεία είναι 25% υψηλότερα και ο κόσμος κατηγορεί εσάς και τον Τζο Μπάιντεν για αυτό. Κάνουν λάθος?

Καμάλα Χάρις (03:11):

Τώρα έχουμε ιστορική χαμηλή ανεργία στην Αμερική μεταξύ όλων των ομάδων ανθρώπων. Τώρα έχουμε μια οικονομία που ευδοκιμεί με όλα τα μακροοικονομικά μέτρα και στο σημείο σας, οι τιμές εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλές και το ξέρω και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε, γι' αυτό μέρος του σχεδίου μου, αναφέρατε τα παντοπωλεία, μέρος του σχεδίου μου είναι αυτό που πρέπει να κάνουμε για να μειώσουμε την τιμή των παντοπωλείων.

Νομοσχέδιο (03:37):

Η Χάρις λέει ότι θα πιέσει το Κογκρέσο να εγκρίνει μια ομοσπονδιακή απαγόρευση της αύξησης των τιμών για τρόφιμα και είδη παντοπωλείου, αλλά οι λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμη καθοριστεί. Θέλετε να επεκτείνετε την πίστωση φόρου για παιδιά?

Καμάλα Χάρις (03:49):

Ναι, το κάνω.

Νομοσχέδιο (03:50):

Θέλετε να δώσετε φορολογικές ελαφρύνσεις στους πρωτοεμφανιζόμενους αγοραστές κατοικιών.

Καμάλα Χάρις (03:53):

Ναι.

Νομοσχέδιο (03:53):

Και άνθρωποι που ξεκινούν μικρές επιχειρήσεις.

Καμάλα Χάρις (03:55):

Σωστός.

Νομοσχέδιο (03:56):

Αλλά εκτιμάται από τη μη κομματική Επιτροπή για τον Υπεύθυνο Ομοσπονδιακό Προϋπολογισμό ότι το οικονομικό σας σχέδιο θα προσθέσει $3 τρισεκατομμύρια στο ομοσπονδιακό έλλειμμα την επόμενη δεκαετία. Πως θα το πληρώσεις αυτό?

Καμάλα Χάρις (04:10):

Εντάξει, λοιπόν, οι άλλοι οικονομολόγοι που αναθεώρησαν το σχέδιό μου έναντι του αντιπάλου μου και αποφάσισαν ότι το οικονομικό μου σχέδιο θα ενίσχυε την οικονομία της Αμερικής, το δικό του θα την αποδυνάμωνε. Το σχέδιό μου, Μπιλ, αν δεν σε πειράζει, το σχέδιό μου είναι να πω ότι όταν επενδύεις σε μικρές επιχειρήσεις, επενδύεις στη μεσαία τάξη και ενισχύεις την οικονομία της Αμερικής. Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν μέρος της ραχοκοκαλιάς της οικονομίας της Αμερικής.

Νομοσχέδιο (04:39):

Αλλά με συγχωρείτε, κυρία αντιπρόεδρε, η ερώτηση ήταν πώς θα το πληρώσετε?

Καμάλα Χάρις (04:46):

Ένα από τα, θα βεβαιωθώ ότι οι πλουσιότεροι ανάμεσά μας που μπορούν να το αντέξουν οικονομικά πληρώνουν το μερίδιο που τους αναλογεί σε φόρους. Δεν είναι σωστό οι δάσκαλοι και οι νοσοκόμες και οι πυροσβέστες να πληρώνουν υψηλότερο φορολογικό συντελεστή από τους δισεκατομμυριούχους και τις μεγαλύτερες εταιρείες, και σκοπεύω να το κάνω δίκαιο.

Νομοσχέδιο (05:06):

Αλλά έχουμε να κάνουμε με τον πραγματικό κόσμο εδώ.

Καμάλα Χάρις (05:08):

Αλλά ο πραγματικός κόσμος περιλαμβάνει-

Νομοσχέδιο (05:10):

Πως θα το περάσεις αυτό από το Κογκρέσο?

Καμάλα Χάρις (05:13):

Όταν μιλάς ήσυχα με πολλούς ανθρώπους στο Κογκρέσο, ξέρουν ακριβώς για τι πράγμα μιλάω επειδή οι ψηφοφόροι τους ξέρουν ακριβώς για τι πράγμα μιλάω. Οι ψηφοφόροι τους είναι αυτοί οι πυροσβέστες και οι δάσκαλοι και οι νοσηλευτές. Οι ψηφοφόροι τους είναι εργατικοί άνθρωποι της μεσαίας τάξης.

Νομοσχέδιο (05:29):

Και το Κογκρέσο δεν έχει δείξει καμία διάθεση να κινηθεί προς την κατεύθυνσή σας.

Καμάλα Χάρις (05:35):

Διαφωνώ μαζί σου. Υπάρχουν πολλοί ηγέτες στο Κογκρέσο που καταλαβαίνουν και γνωρίζουν ότι οι φορολογικές περικοπές Τραμπ ανατίναξαν το ομοσπονδιακό μας έλλειμμα. Κανείς μας, και σίγουρα δεν έχω την πολυτέλεια να είμαι μυωπικός όσον αφορά το πώς σκέφτομαι να ενισχύσω την οικονομία της Αμερικής. Να σου πω κάτι, είμαι ευσεβής δημόσιος υπάλληλος, το ξέρεις. Είμαι επίσης καπιταλιστής και γνωρίζω τους περιορισμούς της κυβέρνησης.

Νομοσχέδιο (06:04):

Η Καμάλα Χάρις είναι στην κυβέρνηση εδώ και δεκαετίες. Εξελέγη για πρώτη φορά εισαγγελέας του Σαν Φρανσίσκο το 2003 και στη συνέχεια γενική εισαγγελέας της Καλιφόρνια. Συνέχισε στη Γερουσία των ΗΠΑ και τώρα αντιπρόεδρος. Το ένα τέταρτο των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων εξακολουθεί να λέει ότι δεν σας γνωρίζει. Δεν ξέρουν τι σε κάνει να τσιμπάς. Και γιατί νομίζεις ότι είναι αυτό? Ποια είναι η αποσύνδεση?

Καμάλα Χάρις (06:31):

Είναι εκλογές, Μπιλ. Και το παίρνω στα σοβαρά ότι πρέπει να κερδίσω την ψήφο όλων. Αυτές είναι εκλογές για Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών. Κανείς δεν πρέπει να μπορεί να θεωρεί δεδομένο ότι μπορεί απλώς να δηλώσει υποψήφιος και να λάβει αυτόματα υποστήριξη. Πρέπει να το κερδίσεις. Και αυτό σκοπεύω να κάνω.

Νομοσχέδιο (06:52):

Να σας πω τι λένε οι επικριτές σας και οι αρθρογράφοι.

Καμάλα Χάρις (06:55):

Εντάξει.

Νομοσχέδιο (06:56):

Λένε ότι ο λόγος που τόσοι πολλοί ψηφοφόροι δεν σας γνωρίζουν είναι ότι έχετε αλλάξει τη θέση σας σε τόσα πολλά πράγματα. Ήσουν ενάντια στο fracking, τώρα είσαι υπέρ αυτού. Υποστηρίξατε χαλαρότερες μεταναστευτικές πολιτικές, τώρα τις αυστηροποιείτε. Είστε για το Medicare for All, τώρα δεν είστε, τόσοι πολλοί που οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πραγματικά τι πιστεύετε ή τι πρεσβεύετε. Και ξέρω ότι το έχεις ακούσει.

Καμάλα Χάρις (07:23):

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, είμαι αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών και ταξιδεύω στη χώρα μας και ακούω τους ανθρώπους και αναζητώ ό, τι είναι δυνατό όσον αφορά το κοινό έδαφος. Πιστεύω στην οικοδόμηση συναίνεσης. Είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι γεωγραφικά, περιφερειακά, όσον αφορά το πού βρισκόμαστε στο υπόβαθρό μας και αυτό που θέλει ο αμερικανικός λαός είναι να έχουμε ηγέτες που μπορούν να οικοδομήσουν συναίνεση, όπου μπορούμε να καταλάβουμε ότι ο συμβιβασμός και να κατανοήσουμε ότι δεν είναι κακό αρκεί να μην συμβιβάζετε τις αξίες σας για να βρείτε λύσεις κοι Και αυτή ήταν η προσέγγισή μου.

Νομοσχέδιο (08:04):

Αλλά ένα ζήτημα που έχει αποδειχθεί αδιαπέραστο από συμβιβασμούς είναι η μετανάστευση. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η προσέγγιση Μπάιντεν-Χάρις ήταν ασυνεπής και οι Ρεπουμπλικάνοι είναι πεπεισμένοι ότι η μετανάστευση είναι η αχίλλειος πτέρνα του αντιπροέδρου. Επισκεφθήκατε πρόσφατα τα νότια σύνορα και αγκαλιάσατε την πρόσφατη καταστολή των αιτούντων άσυλο από τον Πρόεδρο Μπάιντεν και αυτή η καταστολή προκάλεσε σχεδόν άμεση και δραματική μείωση του αριθμού των συνοριακών διελεύσεων. Εάν αυτή είναι η σωστή απάντηση τώρα, γιατί η διοίκησή σας δεν έκανε αυτά τα βήματα το 2021?

Καμάλα Χάρις (08:44):

Το πρώτο νομοσχέδιο που προτείναμε στο Κογκρέσο ήταν να διορθώσουμε το κατεστραμμένο μεταναστευτικό μας σύστημα. Γνωρίζοντας ότι αν θέλετε να το διορθώσετε πραγματικά, χρειαζόμαστε το Κογκρέσο να δράσει. Δεν αναλήφθηκε. Προχωρώντας γρήγορα σε μια στιγμή που μια δικομματική ομάδα μελών της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών, συμπεριλαμβανομένου ενός από τα πιο συντηρητικά μέλη της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών συγκεντρώθηκε, κατέληξε σε ένα νομοσχέδιο του συμβουλίου ασφαλείας. Λοιπόν, μάντεψε τι έγινε? Ο Ντόναλντ Τραμπ ενημερώθηκε ότι αυτό το νομοσχέδιο ήταν σε εξέλιξη και θα μπορούσε να ψηφιστεί και θέλει να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα αντί να διορθώσει ένα πρόβλημα, έτσι είπε στους φίλους του στο Κογκρέσο, “Kill the bill, μην το αφήσετε να προχωρήσε

Νομοσχέδιο (09:24):

Αλλά καλύπτω τα σύνορα εδώ και χρόνια και έτσι ξέρω ότι αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα που ξεκίνησε με τη διοίκησή σας.

Καμάλα Χάρις (09:32):

Σωστό, σωστό.

Νομοσχέδιο (09:33):

Αλλά υπήρξε μια ιστορική πλημμύρα μεταναστών χωρίς έγγραφα που πέρασαν τα σύνορα τα τρία πρώτα χρόνια της διακυβέρνησής σας. Στην πραγματικότητα, οι αφίξεις τετραπλασιάστηκαν από τον τελευταίο χρόνο του προέδρου Τραμπ. Ήταν λάθος να χαλαρώσουμε τις μεταναστευτικές πολιτικές όσο κι εσείς?

Καμάλα Χάρις (09:57):

Είναι ένα μακροχρόνιο πρόβλημα και υπάρχουν λύσεις, και από την πρώτη μέρα, κυριολεκτικά προσφέρουμε λύσεις.

Νομοσχέδιο (10:07):

Αυτό που ζητούσα ήταν ήταν λάθος να επιτρέψουμε να συμβεί αυτή η πλημμύρα εξαρχής?

Καμάλα Χάρις (10:16):

Νομίζω ότι οι πολιτικές που προτείνουμε αφορούν την επίλυση ενός προβλήματος και όχι την προώθηση ενός προβλήματος.

Νομοσχέδιο (10:23):

Αλλά τα νούμερα τετραπλασιάστηκαν υπό το ρολόι σου.

Καμάλα Χάρις (10:25):

Και οι αριθμοί σήμερα, εξαιτίας αυτών που κάναμε, μειώσαμε τη ροή της παράνομης μετανάστευσης στο μισό.

Νομοσχέδιο (10:33):

Έπρεπε να το κάνεις αυτό?

Καμάλα Χάρις (10:34):

Έχουμε μειώσει τη ροή της φαιντανύλης στο μισό.

Νομοσχέδιο (10:37):

Αν το είχες κάνει αυτό-

Καμάλα Χάρις (10:37):

Αλλά χρειαζόμαστε το Κογκρέσο να μπορεί να δράσει για να διορθώσει πραγματικά το πρόβλημα.

Νομοσχέδιο (10:43):

Κατηγορήσατε τον Ντόναλντ Τραμπ ότι χρησιμοποιεί ρατσιστικά τροπάρια όταν πρόκειται για μετανάστες από την Αϊτή στο Σπρίνγκφιλντ του Οχάιο, όταν πρόκειται για γεννητισμό, όταν πρόκειται για το Σάρλοτσβιλ. Στην πραγματικότητα, τον έχετε αποκαλέσει ρατσιστή και διχαστικό, ωστόσο ο Ντόναλντ Τραμπ έχει την υποστήριξη εκατομμυρίων και εκατομμυρίων Αμερικανών. Πως το εξηγείς αυτό?

Καμάλα Χάρις (11:09):

Χαίρομαι που επισημαίνετε αυτά τα σχόλια που έχει κάνει, τα οποία οδήγησαν σε μια απάντηση από τους περισσότερους λογικούς ανθρώπους να πουν ότι είναι απλώς λάθος. Απλά είναι λάθος.

Νομοσχέδιο (11:19):

Τόσοι πολλοί άνθρωποι που υποστηρίζουν τον Ντόναλντ Τραμπ, φίλε που έχεις αποκαλέσει ρατσιστή, πώς γεφυρώνεις αυτό το φαινομενικά αγεφύρωτο χάσμα?

Καμάλα Χάρις (11:29):

Πιστεύω ότι ο λαός της Αμερικής θέλει έναν ηγέτη που δεν προσπαθεί να μας χωρίσει και να υποτιμήσει. Πιστεύω ότι ο αμερικανικός λαός αναγνωρίζει ότι το πραγματικό μέτρο της δύναμης ενός ηγέτη δεν βασίζεται σε αυτόν που νικάς, βασίζεται σε αυτόν που σηκώνεις.

Νομοσχέδιο (11:51):

Η εκστρατεία του Χάρις έχει ξεσηκώσει τη χώρα και με λιγότερο από ένα μήνα να απομένει, ο ρυθμός αυξάνεται. Η αντιπρόεδρος μας είπε ότι έχει χάσει τα ίχνη της για το πόσες πολιτείες έχει επισκεφτεί.

Καμάλα Χάρις (12:03):

Πως τα πας?

Νομοσχέδιο (12:03):

Καλά τα πάω.

Καμάλα Χάρις (12:04):

Εσύ καλά?

Νομοσχέδιο (12:04):

Μαζί της στο μονοπάτι στα τέλη της περασμένης εβδομάδας στην κρίσιμη πολιτεία του Ουισκόνσιν στην πόλη Ρίπον, τη γενέτειρα το 1854 του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος. Και σε μια συγκέντρωση σοβατισμένη με χώρα πάνω από πανό πάρτι, ο Χάρις εμφανίστηκε με την ένθερμη συντηρητική Λιζ Τσένι. Ως αντιπρόεδρος της επιτροπής της Βουλής της 6ης Ιανουαρίου, ο Τσένι έγινε ένας από τους πιο σκληρούς επικριτές του Ντόναλντ Τραμπ.

Liz Cheney (12:30):

Δεν ψήφισα ποτέ Δημοκρατικό, αλλά φέτος ψηφίζω περήφανα την Αντιπρόεδρο Kamala Harris.

Νομοσχέδιο (12:42):

Αυτή η διακήρυξη ώθησε ένα άσμα έγκρισης από το πλήθος.

Πλήθος (12:52):

Σ' ευχαριστώ, Λιζ. Σ' ευχαριστώ, Λιζ. Σ' ευχαριστώ, Λιζ.

Νομοσχέδιο (12:52):

Πριν από τέσσερα χρόνια, αν κάποιος σου έλεγε ότι θα έκανες εκστρατεία με τη Λιζ Τσένι, τι θα του έλεγες?

Καμάλα Χάρις (12:58):

Θα ήταν υπέροχο.

Liz Cheney (13:00):

Αυτό είναι πραγματικά διπλωματικό.

Νομοσχέδιο (13:02):

Θα σκεφτόσουν ποτέ ότι θα έκανες εκστρατεία με την Kamala Harris?

Liz Cheney (13:05):

Ελπίζω ότι αν μου είχατε πει πριν από τέσσερα χρόνια, το Σύνταγμά μας θα απειλείται και θα είναι κρίσιμο για τα κόμματα να συγκεντρωθούν και να υποστηρίξουν την Αντιπρόεδρο Χάρις επειδή θα υπερασπιστεί το κράτος δικαίου, ξέρω ότι θα έλεγα ότι αυτό ακριβώς θα κάνω.

Καμάλα Χάρις (13:22):

Σας ευχαριστώ όλους.

Νομοσχέδιο (13:23):

Όποιος κερδίσει την προεδρία θα αναλάβει μια σειρά από τρομακτικές προκλήσεις, ειδικά πέρα από τα σύνορά μας. Πίσω στην Ουάσιγκτον, η Αντιπρόεδρος Χάρις μας είπε ότι είναι αποφασισμένη ότι οι ΗΠΑ πρέπει να κερδίσουν τον οικονομικό ανταγωνισμό με την Κίνα για τον 21ο αιώνα. Και όσο για τον πόλεμο μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, πώς μοιάζει η επιτυχία στον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία?

Καμάλα Χάρις (13:47):

Δεν θα υπάρξει επιτυχία στον τερματισμό αυτού του πολέμου χωρίς τη συμμετοχή της Ουκρανίας και του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών στο πώς μοιάζει αυτή η επιτυχία.

Νομοσχέδιο (13:55):

Θα συναντούσατε τον Πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν για να διαπραγματευτείτε μια λύση στον πόλεμο στην Ουκρανία?

Καμάλα Χάρις (14:01):

Όχι διμερώς χωρίς την Ουκρανία, όχι. Η Ουκρανία πρέπει να έχει λόγο στο μέλλον της Ουκρανίας.

Νομοσχέδιο (14:09):

Ως πρόεδρος, θα υποστηρίζατε την προσπάθεια επέκτασης του ΝΑΤΟ ώστε να συμπεριλάβει την Ουκρανία?

Καμάλα Χάρις (14:16):

Όλα αυτά είναι ζητήματα που θα αντιμετωπίσουμε εάν και όταν φτάσει σε αυτό το σημείο. Αυτή τη στιγμή, υποστηρίζουμε την ικανότητα της Ουκρανίας να αμυνθεί ενάντια στην απρόκλητη επιθετικότητα της Ρωσίας. Ο Ντόναλντ Τραμπ, αν ήταν πρόεδρος, ο Πούτιν θα καθόταν στο Κίεβο αυτή τη στιγμή. Μιλάει για, “Ω, μπορεί να το τελειώσει την πρώτη μέρ ” Ξέρεις τι είναι αυτό? Πρόκειται για παράδοση.

Νομοσχέδιο (14:40):

Μια σκληρή αριστερή στροφή εδώ, αλλά πρόσφατα εξέπληξες τους ανθρώπους όταν είπες ότι είσαι ιδιοκτήτης όπλου και μετά αν κάποιος μπήκε στο σπίτι σου-

Καμάλα Χάρις (14:49):

Δεν ήταν η πρώτη φορά που το συζητούσα.

Νομοσχέδιο (14:49):

... θα πυροβολούνταν.

Καμάλα Χάρις (14:52):

Δεν είναι η πρώτη φορά που το συζητάω.

Νομοσχέδιο (14:53):

Λοιπόν τι είδους όπλο κατέχεις και πότε και γιατί το πήρες?

Καμάλα Χάρις (14:59):

Έχω ένα Glock και το έχω εδώ και αρκετό καιρό και εννοώ, κοίτα, Μπιλ, το παρελθόν μου είναι στην επιβολή του νόμου, και έτσι ορίστε.

Νομοσχέδιο (15:09):

Το έχεις απολύσει ποτέ?

Καμάλα Χάρις (15:10):

Ναι, βέβαια, έχω. Σε πεδίο βολής, ναι, φυσικά και έχω.

Νομοσχέδιο (15:19):

Όταν επιστρέφουμε, ο υποψήφιος αντιπρόεδρος, Tim Walz λαμβάνει τη θεραπεία των 60 λεπτών και η Kamala Harris μιλά για το γιατί ο Donald Trump αποφάσισε να μην το κάνει. Ο υποψήφιος αντιπρόεδρος των Δημοκρατικών, Tim Walz, ήταν ελάχιστα γνωστός έξω από τη Μινεσότα μόλις πριν από δύο μήνες. Δεν ήρθε ακριβώς από το πουθενά. Ήταν μέλος του Κογκρέσου για έκτη θητεία και τώρα είναι κυβερνήτης της Μινεσότα, όπου έχει υπερασπιστεί τα δικαιώματα των αμβλώσεων, τον έλεγχο των όπλων και άλλες προοδευτικές ιδέες. Αλλά αποκαλούσε τον πρώην πρόεδρο Τραμπ και τον γερουσιαστή Τζέι Ντι Βανς περίεργο που μπορεί να τον οδήγησε στο εισιτήριο.

Ομιλητής 2 (16:06):

Η ιστορία θα συνεχιστεί σε λίγο.

Νομοσχέδιο (16:12):

Πριν από δύο μήνες, εσύ και η Καμάλα Χάρις μόλις και μετά βίας γνωριζόσασταν. Τώρα, τρέχετε μαζί διεκδικώντας τα κορυφαία γραφεία στη χώρα. Δεν είναι δυνατόν να συμφωνείς σε όλα. Ποιες ήταν κάποιες διαφωνίες που είχες από τότε που έγινες ομάδα?

Tim Walz (16:27):

Λοιπόν, μάλλον διαφώνησε μαζί σου είπε, “Tim, πρέπει να είσαι λίγο πιο προσεκτικός στο πώς λες πράγματα, ό, τι κι αν είνα ”

Νομοσχέδιο (16:34):

Ό, τι κι αν είναι αυτό, ο Walz έχει επικριθεί επειδή εξωραΐζει ή λέει ξεκάθαρα ψέματα για το στρατιωτικό του ιστορικό και για τα ταξίδια του στην Ασία τη δεκαετία του 1980. Στη συζήτησή σας με τον JD Vance, είπατε, “Είμαι αρθρωτός κατά καιρού ” Και νομίζω ότι αναφερόσουν στην εποχή που είπες ότι βρισκόσουν στο Χονγκ Κονγκ κατά τη διάρκεια της αναταραχής στην πλατεία Τιενανμέν όταν δεν ήσουν. Είναι τέτοιου είδους παραποίηση? Αυτό δεν είναι κάτι περισσότερο από το να είσαι απλώς αρθρωτός?

Tim Walz (17:06):

Νομίζω ότι οι άνθρωποι ξέρουν ποιος είμαι και νομίζω ότι ξέρουν τη διαφορά μεταξύ κάποιου που εκφράζει συναίσθημα, λέει μια ιστορία, κάνει λάθος ραντεβού παρά ένας παθολογικός ψεύτης όπως ο Ντόναλντ Τραμπ.

Νομοσχέδιο (17:18):

Αλλά νομίζω ότι καταλήγει στο ερώτημα αν μπορείς να σε εμπιστευτείς για να πεις την αλήθεια.

Tim Walz (17:26):

Ναι, καλά, νομίζω ότι μπορώ. Θα είμαι ιδιοκτήτης μέχρι να γίνω αρθρώσεις κατά καιρούς, αλλά οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι ξέρουν ότι κρατάω τον λόγο μου.

Νομοσχέδιο (17:36):

Ο Walz διαφημίζει με περηφάνια το ιστορικό του ως κυβερνήτης της Μινεσότα, αλλά τον άνοιξε επίσης στην κριτική από τους Ρεπουμπλικάνους αντιπάλους του. Ο πρώην πρόεδρος Τραμπ λέει ότι εσείς και η κυβέρνησή σας εδώ στη Μινεσότα έχετε υπάρξει επικίνδυνα φιλελεύθερη, ριζοσπαστική αριστερά, το αποκαλεί. Λοιπόν, τι λέτε σε αυτή την κριτική ότι αντί να πρωτοστατήσετε, εσείς και η Μινεσότα είστε στην πραγματικότητα εκτός βήματος με την υπόλοιπη χώρα.

Tim Walz (18:06):

Ο Πρόεδρος Τραμπ μπορεί να αναφέρεται στο ότι τα παιδιά μας παίρνουν πρωινό και μεσημεριανό στο σχολείο για να μπορούν να μάθουν. Μπορεί να μιλάει για έχουμε μια πολιτική οικογενειακής ιατρικής άδειας μετ' αποδοχών που προωθήθηκε από την επιχειρηματική κοινότητα. Ο Ντόναλντ Τραμπ ξοδεύει το χρόνο του γκρεμίζοντας πολιτείες αντί να σηκώνει τα πράγματα που κάνουμε, το καλύτερο από αυτά. Οι κριτικές του Ντόναλντ Τραμπ σε αυτό όχι μόνο είναι λάθος, αλλά περιμένω ποια είναι η λύση του. Εδώ στη Μινεσότα, είμαστε τόσο αισιόδοξοι, περπατάμε στο νερό τον μισό χρόνο.

Νομοσχέδιο (18:36):

Ήταν αυτό το είδος χιούμορ και ειλικρίνειας που βοήθησε να προσγειωθεί ο Tim Walz στη δουλειά ως υποψήφιος σύντροφος της Kamala Harris. Πριν μπείτε στο εισιτήριο, χαρακτηρίσατε τους Ρεπουμπλικάνους περίεργους και αυτό γίνεται μια κραυγή συγκέντρωσης για τους Δημοκρατικούς. Γιατί νομίζεις ότι κόλλησε αυτή η ετικέτα?

Tim Walz (18:53):

Πραγματικά μιλούσα για τις συμπεριφορές. Έχοντας εμμονή με την προσωπική ζωή των ανθρώπων στα υπνοδωμάτιά τους και τα αναπαραγωγικά τους δικαιώματα, φτιάχνοντας ιστορίες για νόμιμους ανθρώπους που τρώνε νόμιμα εδώ γάτες και σκύλους, είναι απανθρωπιστικές. Πηγαίνουν πέρα από το περίεργο γιατί το είπα αυτό, γίνεται σχεδόν επικίνδυνο. Ας συζητήσουμε την πολιτική με πραγματικό τρόπο και ας προσπαθήσουμε να βρούμε ξανά μια αντικειμενική αλήθεια. Ο Θεός να ευλογεί την Αμερική.

Νομοσχέδιο (19:18):

Η Kamala Harris και ο Tim Walz βρίσκονται σε πλήρη σπριντ για τις 5 Νοεμβρίου, ελπίζοντας ότι τα επιχειρήματά τους θα τους δώσουν την ευκαιρία να περάσουν τη γραμμή μπροστά από τον Donald Trump και τον JD Vance. Κάθεσαι εδώ μαζί μας. Η εκστρατεία του Τραμπ ακύρωσε μια συνέντευξη που είχαν συμφωνήσει να συμμετάσχουν σε αυτή τη μετάδοση. Τι φτιάχνεις από αυτό?

Καμάλα Χάρις (19:45):

Εάν δεν πρόκειται να δώσει στους θεατές σας τη δυνατότητα να έχουν μια ουσιαστική, στοχαστική συζήτηση, ερώτηση και απάντηση μαζί σας, τότε παρακολουθήστε τις συγκεντρώσεις του. Θα ακούσετε συνομιλίες που αφορούν τον εαυτό του και όλα τα προσωπικά του παράπονα. Και αυτό που δεν θα ακούσεις είναι τίποτα για σένα, τον ακροατή. Δεν θα ακούσετε για το πώς θα προσπαθήσει να φέρει κοντά τη χώρα, να βρει κοινό έδαφος και ο Μπιλ, γι' αυτό πιστεύω στην ψυχή και την καρδιά μου, ο αμερικανικός λαός είναι έτοιμος να γυρίσει σελίδα. Νομίζω ότι το διακύβευμα-

Ομιλητής 2 (20:31):

Περισσότερα από το εισιτήριο των Δημοκρατικών, συν ένα χρόνο που καλύπτει την ταχέως κλιμακούμενη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή.

Ομιλητής 7 (20:38):

Οι άμαχοι που πιάνονται στη μέση όπως πάντα είναι αυτοί που υποφέρουν περισσότερο.

Ομιλητής 2 (20:45):

Στα 60 λεπτάυπερωρί om.

Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκίμασε τον Ρεβ και εξοικονομήστε χρόνο για τη μεταγραφή, τη λεζάντα και τον υποτιτλισμό.

Kamala Harris: The 2024 60 Minutes Interview