Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024

Συνέντευξη της Kamala Harris στο Fox NewsΑρχική σελίδαΜεταγραφές


Συνέντευξη της Kamala Harris στο Fox News

Συνέντευξη Χάρις στο Fox

Bret Baier ( 00:00 ):

Κυρία Αντιπρόεδρε, σας ευχαριστώ για τον χρόνο.

Kamala Harris ( 00:01 ):

Σας ευχαριστώ. Χαίρομαι που είμαι μαζί σου, Βρετ.

Bret Baier ( 00:03 ):

Οι ψηφοφόροι λένε στους δημοσκόπους σε όλη τη χώρα και εδώ στην Πενσυλβάνια ότι η μετανάστευση είναι ένα από τα βασικά ζητήματα που εξετάζουν αυτές τις εκλογές και συγκεκριμένα την εισροή παράνομων μεταναστών από περισσότερες από 150 χώρες. Πόσους παράνομους μετανάστες υπολογίζετε ότι η κυβέρνησή σας έχει απελευθερώσει στη χώρα τα τελευταία τριάμισι χρόνια;

Kamala Harris ( 00:25 ):

Λοιπόν, χαίρομαι που θέσατε το θέμα της μετανάστευσης γιατί συμφωνώ μαζί σας. Είναι ένα θέμα συζήτησης που οι άνθρωποι θέλουν να έχουν δικαίως και ξέρετε για τι θα μιλήσω αυτή τη στιγμή, που είναι-

Bret Baier ( 00:36 ):

Ναι, αλλά μόνο ένας αριθμός. Νομίζεις ότι είναι 1 εκατομμύριο; 3 εκατομμύρια;

Kamala Harris ( 00:39 ):

Βρετ, ας πάμε στο θέμα. Καλά. Το θέμα είναι ότι έχουμε ένα χαλασμένο σύστημα μετανάστευσης που πρέπει να επισκευαστεί.

Bret Baier ( 00:47 ):

Ο υπουργός Εσωτερικής Ασφάλειας σας είπε ότι το 85% των συλλήψεων-

Kamala Harris ( 00:51 ):

Αλλά δεν έχω τελειώσει, δεν έχω τελειώσει. Έχουμε σύστημα μετανάστευσης-

Bret Baier ( 00:53 ):

Είναι μια πρόχειρη εκτίμηση των 6 εκατομμυρίων-

Kamala Harris ( 00:55 ):

… αυτό πρέπει…

Bret Baier ( 00:55 ):

… άνθρωποι απελευθερώθηκαν στη χώρα. Και άσε με να τελειώσω. Θα φτάσω στην ερώτηση, στο υπόσχομαι.

Kamala Harris ( 00:59 ):

Είχα αρχίσει να απαντώ.

Bret Baier ( 01:01 ):

Και όταν αναλάβατε τα καθήκοντά σας, η κυβέρνησή σας αντέστρεψε αμέσως μια σειρά από συνοριακές πολιτικές του Τραμπ, με σημαντικότερη την πολιτική που απαιτούσε την κράτηση παράνομων μεταναστών μέσω απέλασης είτε στις ΗΠΑ είτε στο Μεξικό. Και αλλάξατε αυτήν την πολιτική, αφέθηκαν ελεύθεροι από την κράτηση εν αναμονή της δίκης. Αντίθετα, σε αυτούς περιλαμβανόταν ένας μεγάλος αριθμός ανύπαντρων, ενήλικων ανδρών που συνέχισαν να διαπράττουν ειδεχθή εγκλήματα. Λοιπόν, κοιτάζοντας πίσω, μετανιώνετε για την απόφαση να τερματίσετε, παραμένετε στο Μεξικό στην αρχή της διακυβέρνησής σας;

Kamala Harris ( 01:36 ):

Στην αρχή της διακυβέρνησής μας, εντός σχεδόν ωρών από την ορκωμοσία, το πρώτο νομοσχέδιο που προσφέραμε στο Κογκρέσο, πριν εργαστούμε για τις υποδομές, πριν από τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού, πριν από τον νόμο για τα τσιπ και την επιστήμη, πριν από τον νόμο για ασφαλείς κοινότητες των δύο κομμάτων, Το πρώτο νομοσχέδιο, σχεδόν μέσα σε λίγες ώρες από την ορκωμοσία, ήταν ένα νομοσχέδιο για τη διόρθωση του μεταναστευτικού μας συστήματος.

Bret Baier ( 02:06 ):

Ναι, κυρία. Ονομάστηκε νόμος για την ιθαγένεια των ΗΠΑ του 2021.

Kamala Harris ( 02:11 ):

Ακριβώς.

Bret Baier ( 02:11 ):

Ήταν ουσιαστικά ένας δρόμος προς την ιθαγένεια για

Kamala Harris ( 02:14 ):

Μπορώ να τελειώσω;

Bret Baier ( 02:14 ):

Ναι, κυρία.

Kamala Harris ( 02:14 ):

Μπορώ να ολοκληρώσω την απάντηση παρακαλώ;

Bret Baier ( 02:17 ):

Αλλά εδώ, αλλά αυτό...

Kamala Harris ( 02:17 ):

Αλλά πρέπει να με αφήσεις να τελειώσω, σε παρακαλώ.

Bret Baier ( 02:19 ):

Είχατε τον Λευκό Οίκο και τη Βουλή και τη Γερουσία και δεν έφεραν αυτό το νομοσχέδιο.

Kamala Harris ( 02:22 ):

Είμαι στη μέση και απαντώ στο σημείο που θίγετε.

Bret Baier ( 02:24 ):

Καλά.

Kamala Harris ( 02:24 ):

Και θα ήθελα να τελειώσω.

Bret Baier ( 02:26 ):

Ναι, κυρία.

Kamala Harris ( 02:28 ):

Αναγνωρίσαμε από την πρώτη μέρα ότι στο σημείο που αυτή είναι η πρώτη σας ερώτηση, αποτελεί προτεραιότητα για εμάς ως έθνος και για τον αμερικανικό λαό. Και η εστίασή μας ήταν στην επίλυση ενός προβλήματος. Και από την πρώτη μέρα, κάναμε πολλά πράγματα, μεταξύ άλλων για να αντιμετωπίσουμε το σύστημα ασύλου μας και να διαθέσουμε περισσότερους πόρους, να αποκτήσουμε περισσότερους δικαστές, τι έπρεπε να κάνουμε για να αυστηροποιήσουμε τις κυρώσεις και να αυξήσουμε τις ποινές για παράνομες διελεύσεις, τι έπρεπε να κάνουμε για την αντιμετώπιση των σημείων εισόδου μεταξύ των συνοριακών σημείων εισόδου. Αυτή είναι η δουλειά που κάναμε.

03:07 )
Και εργαστήκαμε για να υποστηρίξουμε μια δικομματική προσπάθεια, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τα πιο συντηρητικά μέλη του Κογκρέσου των Ηνωμένων Πολιτειών, για την πραγματική ενίσχυση των συνόρων. Αυτό το νομοσχέδιο για τα σύνορα θα είχε βάλει 1.500 περισσότερους συνοριακούς πράκτορες στα σύνορα, γι' αυτό πιστεύω ότι οι συνοριοφύλακες υποστήριξαν το νομοσχέδιο. Θα μας επέτρεπε να ανακόψουμε τη ροή της φαιντανύλης που έρχεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία είναι μια μάστιγα που επηρεάζει ανθρώπους κάθε προέλευσης, κάθε γεωγραφική τοποθεσία στη χώρα μας, σκοτώνοντας ανθρώπους. Θα μας επέτρεπε να διαθέσουμε περισσότερους πόρους για τη δίωξη διεθνικών εγκληματικών οργανώσεων, κάτι που έκανα-

Bret Baier ( 03:42 ):

Ναι, κυρία

Kamala Harris ( 03:42 ):

… ως γενικός εισαγγελέας, πρώην γενικός εισαγγελέας ενός συνοριακού κράτους.

Bret Baier ( 03:46 ):

Κυρία Αντιπρόεδρε, μερικά πράγματα.

Kamala Harris ( 03:47 ):

Δίωξη διακίνησης ναρκωτικών, όπλων και ανθρώπων. Και ο Ντόναλντ Τραμπ-

Bret Baier ( 03:51 ):

Έξι Δημοκρατικοί-

Kamala Harris ( 03:51 ):

Αλλά επιτρέψτε μου να τελειώσω. Και ο Ντόναλντ Τραμπ-

Bret Baier ( 03:54 ):

Έξι Δημοκρατικοί καταψήφισαν αυτό το νομοσχέδιο.

Kamala Harris ( 03:54 ):

… έμαθε για αυτό το λογαριασμό και τους είπε να το σκοτώσουν γιατί προτίμησε να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα αντί να διορθώσει ένα πρόβλημα. Και σε αυτές τις εκλογές, αυτή είναι δικαίως μια συζήτηση που θέλει να έχει ο αμερικανικός λαός και αυτό που θέλει είναι λύσεις και θέλει έναν πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών που δεν παίζει πολιτικά παιχνίδια με το θέμα-

Bret Baier ( 04:15 ):

σε ακούω.

Kamala Harris ( 04:15 ):

… αλλά στην πραγματικότητα επικεντρώνεται στη διόρθωσή του.

Bret Baier ( 04:17 ):

Έξι Δημοκρατικοί καταψήφισαν αυτό το νομοσχέδιο. Θα επέτρεπε 1,8 εκατομμύρια λαθρομετανάστες να εισέλθουν στη χώρα το χρόνο. Πολλοί συντηρητικοί είχαν πρόβλημα με αυτό. Αυτοί είναι οι έξι Δημοκρατικοί. Αλλά το πιο σημαντικό, πίσω στην αρχική υπόθεση, η Jocelyn Nungaray, η Rachel Morin, η Laken Riley, είναι νεαρές γυναίκες που δέχθηκαν βάναυση επίθεση και δολοφονήθηκαν από μερικούς από τους άνδρες που αφέθηκαν ελεύθεροι στην αρχή της κυβέρνησης, πολύ πριν από ένα διακομματικό νομοσχέδιο. . Ο πρώην πρόεδρος Κλίντον αναφέρθηκε στην πραγματικότητα στον Λέικεν Ράιλι την Κυριακή, κάνοντας εκστρατεία για εσάς στη Τζόρτζια, λέγοντας ότι εάν αυτοί οι άνδρες είχαν ελεγχθεί σωστά, ο Λέικεν Ράιλι πιθανότατα δεν θα είχε σκοτωθεί.

04:54 )
Άρα δεν θα είχε συμβεί. Αυτό είναι πολύ πριν από οποιαδήποτε διαπραγμάτευση. Αυτό είναι πολύ πριν ο Ντόναλντ Τραμπ εμπλακεί στην πολιτική. Αυτή είναι μια συγκεκριμένη πολιτική απόφαση της κυβέρνησής σας για την απελευθέρωση αυτών των ανδρών στη χώρα. Λοιπόν αυτό που σου λέω, το κάνεις...

Kamala Harris ( 05:08 ):

Όχι, όχι, Βρετ. Νομίζω ότι είναι πραγματικά...

Bret Baier ( 05:08 ):

… οφείλετε σε αυτές τις οικογένειες μια συγγνώμη;

Kamala Harris ( 05:11 ):

Επιτρέψτε μου να πω, καταρχάς, ότι πρόκειται για τραγικές περιπτώσεις. Δεν τίθεται θέμα για αυτό. Δεν τίθεται θέμα γι' αυτό και δεν μπορώ να φανταστώ τον πόνο που έχουν βιώσει οι οικογένειες αυτών των θυμάτων για μια απώλεια που δεν έπρεπε να συμβεί. Άρα αυτό είναι αλήθεια. Είναι επίσης αλήθεια ότι αν η ασφάλεια των συνόρων είχε όντως περάσει πριν από εννέα μήνες, θα ήταν εννέα μήνες που θα είχαμε περισσότερους συνοριακούς πράκτορες στα σύνορα, περισσότερη υποστήριξη για τους ανθρώπους που εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο προσπαθώντας να την κρατήσουν ομαδικά-

Bret Baier ( 05:51 ):

Κυρία Αντιπρόεδρος-

Kamala Harris ( 05:52 ):

… για να διασφαλιστεί ότι δεν θα προκληθεί μελλοντική βλάβη. Και αυτές οι εκλογές σε 20 ημέρες θα καθορίσουν εάν έχουμε έναν πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών που πραγματικά νοιάζεται περισσότερο για τη διόρθωση ενός προβλήματος, ακόμη κι αν δεν είναι προς το πολιτικό τους πλεονέκτημα σε εκλογές, επειδή υπήρχε λύση, Βρετ.

Bret Baier ( 06:13 ):

Κυρία Αντιπρόεδρε, ήταν μια πολιτική απόφαση στην αρχή της διακυβέρνησής σας. Θα αφήσω μια από τις μητέρες να μιλήσει για αυτό. Ακούστε.

Ομιλητής 3 ( 06:22 ):

Λόγω της σύλληψης και απελευθέρωσης της πολιτικής για τα ανοιχτά σύνορα της κυβέρνησης Μπάιντεν-Χάρις, εγγράφηκαν στο εναλλακτικό πρόγραμμα κράτησης. Αυτό σήμαινε ότι αφέθηκαν ελεύθεροι στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δεν είχαν περάσει ούτε ολόκληρες τρεις εβδομάδες αργότερα που θα αφαιρούσαν τη ζωή της κόρης μου, της Jocelyn Nungaray. Πιστεύω ότι οι πολιτικές ανοιχτών συνόρων της κυβέρνησης Μπάιντεν-Χάρις ευθύνονται για τον θάνατο της κόρης μου.

Bret Baier ( 06:45 ):

Είναι οι πρώτες μέρες. Τους χρωστάς λοιπόν μια συγγνώμη; Είναι αυτό που λέω.

Kamala Harris ( 06:51 ):

Θα σας πω ότι λυπάμαι πολύ για την απώλεια της. Λυπάμαι πολύ για την απώλεια της, ειλικρινά. Αλλά ας μιλήσουμε για το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή με ένα άτομο που δεν θέλει να συμμετέχει σε λύσεις. Ας μιλήσουμε και γι' αυτό, Βρετ.

Bret Baier ( 07:09 ):

Θέλεις όμως να της απαντήσεις;

Kamala Harris ( 07:10 ):

Με κάθε δικαιοσύνη. Σου είπα ότι νιώθω απαίσια για όσα έχει βιώσει εκείνη και η οικογένειά της.

Bret Baier ( 07:16 ):

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είπατε επανειλημμένα ότι τα σύνορα ήταν ασφαλή. Πότε στο μυαλό σου άρχισε να γίνεται κρίση;

Kamala Harris ( 07:23 ):

Νομίζω ότι είχαμε ένα κατεστραμμένο σύστημα μετανάστευσης που ξεπερνούσε, παρεμπιπτόντως, την κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ, ακόμη και πριν. Ας είμαστε όλοι ειλικρινείς σε αυτό. Δεν είμαι υπερήφανος που λέω ότι αυτό είναι ένα τέλειο σύστημα μετανάστευσης. Είμαι ξεκάθαρος, νομίζω ότι είμαστε όλοι, ότι πρέπει να διορθωθεί. Χρειαζόμαστε περισσότερα…

07:42 )
Μόλις ήμουν κάτω στα σύνορα, μιλούσα με συνοριακούς πράκτορες και θα σου πουν, και είμαι σίγουρος ότι μάλλον, ξέρω ότι ερευνάς και είσαι σοβαρός δημοσιογράφος, θα σου πουν ότι χρειαζόμαστε περισσότερους δικαστές . Πρέπει να διεκπεραιώσουμε αυτές τις υποθέσεις πιο γρήγορα. Χρειαζόμαστε τη στήριξη για τις υποθέσεις που πρέπει να διωχθούν. Χρειάζονται περισσότερους πόρους και το Κογκρέσο είναι τελικά το μόνο μέρος που πρόκειται να διορθωθεί, Μπρετ. Έτσι λειτουργεί το σύστημα.

Bret Baier ( 08:10 ):

Αυτή είναι η αρχή αυτής της ερώτησης.

Kamala Harris ( 08:11 ):

Αλλά έτσι λειτουργεί το σύστημα.

Bret Baier ( 08:11 ):

Υπήρχαν 90 συν εκτελεστικά εντάλματα που ακυρώθηκαν τις πρώτες ημέρες. Πολλές από αυτές ήταν οι συνοριακές πολιτικές του Τραμπ. Δεν πρόκειται να μείνω εδώ γιατί υπάρχουν και άλλα πράγματα για να μιλήσουμε, αλλά συζητούσατε συχνά με την Ένωση Συνοριακών Περιπολιών για υποστήριξη αυτού του δικομματικού νομοσχεδίου και το έκαναν. Το υποστήριξαν, αλλά απλώς υποστήριξαν τον Ντόναλντ Τραμπ και είπαν ότι «αποτυχήσατε με την ασφάλεια των συνόρων». Γιατί νομίζεις ότι το είπαν αυτό;

Kamala Harris ( 08:34 ):

Νομίζω ότι είναι απογοητευμένοι και το καταλαβαίνω. Θέλουν υποστήριξη. Θέλουν υποστήριξη, και αυτό θα έκανε αυτό το νομοσχέδιο για την ασφάλεια των συνόρων. Αυτοί οι τύποι κάτω στα σύνορα, αυτοί οι άνδρες και οι γυναίκες, εργάζονται σκληρά. Δουλεύουν όλο το εικοσιτετράωρο. το καταλαβαίνω.

Bret Baier ( 08:51 ):

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που κοιτάζουν πίσω σε αυτά που είπατε το 2019 όταν υποβάλατε για πρώτη φορά υποψηφιότητα για πρόεδρος. Και υπήρξαν αλλαγές και έχετε μιλήσει για μερικές από αυτές. Όσον αφορά τη μετανάστευση, υποστηρίξατε το να επιτρέπεται στους μετανάστες στη χώρα παράνομα να υποβάλουν αίτηση για άδεια οδήγησης, να δικαιούνται δωρεάν δίδακτρα στα πανεπιστήμια, να εγγραφούν σε δωρεάν υγειονομική περίθαλψη. Εξακολουθείτε να υποστηρίζετε αυτά τα πράγματα;

Kamala Harris ( 09:11 ):

Ακούστε, αυτό έγινε πριν από πέντε χρόνια και είμαι πολύ ξεκάθαρος ότι θα ακολουθήσω το νόμο. Έχω κάνει αυτή τη δήλωση ξανά και ξανά και ως αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, αυτό ακριβώς έκανα, για να μην αναφέρω στο παρελθόν.

Bret Baier ( 09:23 ):

Αν συμβαίνει αυτό, επιλέξατε έναν αντιπρόεδρο, τον Tim Walz, κυβερνήτη της Μινεσότα, ο οποίος υπέγραψε αυτά ακριβώς τα πράγματα στη νομοθεσία του κράτους. Το υποστηρίζετε λοιπόν;

Kamala Harris ( 09:34 ):

Είμαστε πολύ σαφείς και είμαι πολύ σαφής, όπως και ο Tim Walz, ότι πρέπει να υποστηρίξουμε και να επιβάλουμε την ομοσπονδιακή νομοθεσία και αυτό ακριβώς θα κάνουμε.

Bret Baier ( 09:46 ):

Αποποινικοποίηση των συνοριακών διελεύσεων, όπως είπατε το 2019-

Kamala Harris ( 09:50 ):

Δεν πιστεύω στην αποποινικοποίηση των συνοριακών διελεύσεων και δεν το έχω κάνει ως αντιπρόεδρος. Δεν θα το κάνω αυτό ως πρόεδρος.

Bret Baier ( 09:57 ):

Αυτές είναι λοιπόν οι εξελίξεις που είχατε.

Kamala Harris ( 09:59 ):

Λοιπόν, ας είμαστε πολύ σαφείς. Είμαι το μόνο άτομο που διεκδικεί πρόεδρος που έχει διώξει διεθνικές εγκληματικές οργανώσεις, από το Καρτέλ Σιναλόα, μέχρι το Καρτέλ της Γκουανταλαχάρα, έως ανθρώπους που έχουν διακινήσει όπλα, ναρκωτικά και ανθρώπους. Έχω περάσει ένα σημαντικό μέρος της καριέρας μου κυνηγώντας ανθρώπους που αποτελούν απειλή για την ασφάλεια του αμερικανικού λαού και διασχίζουν τα σύνορά μας με σκοπό να μας κάνουν κακό και να περάσουν παράνομα τα σύνορά μας. Και θα κάνω αυτό το έργο ως αντιπρόεδρος, το παίρνω πολύ σοβαρά.

Bret Baier ( 10:35 ):

Αυτή είναι μια εποχή που οι ψηφοφόροι, ειδικά εδώ στην Πενσυλβάνια, κατακλύζονται από διαφημίσεις και διαφημίσεις. Απλώς θέλουν να σταματήσει γιατί είναι κάθε διαφήμιση. Αλλά πολλά από αυτά προσθέτουν θόρυβο, αλλά μερικά από αυτά φαίνεται να διαπερνούν. Αυτό το συγκεκριμένο από την εκστρατεία του Τραμπ έχει τραβήξει μεγάλη προσοχή.

Ομιλητής 4 ( 10:52 ):

Η Kamala υποστηρίζει τις αλλαγές φύλου που χρηματοδοτούνται από τους φορολογούμενους για κρατούμενους.

Kamala Harris ( 10:55 ):

Χειρουργική.

Ομιλητής 5 ( 10:57 ):

Για κρατούμενους.

Kamala Harris ( 10:58 ):

Για κρατούμενους. Κάθε τρανς τρόφιμος στο σωφρονιστικό σύστημα θα είχε πρόσβαση.

Bret Baier ( 11:06 ):

Επομένως, εξακολουθείτε να υποστηρίζετε τη χρήση δολαρίων φορολογουμένων για να βοηθήσετε κρατούμενους φυλακών ή κρατούμενους παράνομους αλλοδαπούς να μεταβούν σε άλλο φύλο;

Kamala Harris ( 11:14 ):

Θα ακολουθήσω το νόμο και είναι ένας νόμος που ακολούθησε στην πραγματικότητα ο Ντόναλντ Τραμπ. Πιθανότατα γνωρίζετε ότι τώρα είναι μια δημόσια έκθεση ότι υπό τη διοίκηση του Ντόναλντ Τραμπ, αυτές οι χειρουργικές επεμβάσεις ήταν διαθέσιμες, βάσει ιατρικής ανάγκης, σε άτομα στο ομοσπονδιακό σωφρονιστικό σύστημα. Και νομίζω ειλικρινά, αυτή η διαφήμιση από την καμπάνια του Τραμπ μοιάζει λίγο με το να πετάς πέτρες όταν ζεις σε ένα γυάλινο σπίτι.

Bret Baier ( 11:42 ):

Οι βοηθοί Τραμπ λένε ότι ποτέ δεν υποστήριξε αυτήν την πολιτική φυλακών και ότι δεν έγιναν χειρουργικές επεμβάσεις μετάβασης του φύλου κατά τη διάρκεια της προεδρίας του.

Kamala Harris ( 11:49 ):

Λοιπόν, πρέπει να αναλάβετε την ευθύνη για ό,τι συνέβη στη διοίκησή σας.

Bret Baier ( 11:50 ):

Ναι, δεν έγινε καμία χειρουργική επέμβαση στην προεδρία του.

Kamala Harris ( 11:52 ):

Είναι σε μαύρο και άσπρο.

Bret Baier ( 11:53 ):

Θα εξακολουθείτε να υποστηρίζετε τη χρήση δολαρίων φορολογουμένων για χειρουργικές επεμβάσεις αλλαγής φύλου;

Kamala Harris ( 11:57 ):

Θα ακολουθούσα το νόμο, όπως...

Bret Baier ( 11:59 ):

Λοιπόν, έχεις λόγο στο ως...

Kamala Harris ( 12:00 ):

… Νομίζω ότι ο Ντόναλντ Τραμπ θα έλεγε ότι το έκανε.

Bret Baier ( 12:02 ):

Θα είχατε λόγο ως πρόεδρος.

Kamala Harris ( 12:03 ):

Όπως είπα, νομίζω ότι είναι… Ξόδεψε 20 εκατομμύρια δολάρια σε αυτές τις διαφημίσεις προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα αίσθημα φόβου στους ψηφοφόρους επειδή στην πραγματικότητα δεν έχει κανένα σχέδιο σε αυτές τις εκλογές που να αφορά την εστίαση στις ανάγκες του αμερικανικού λαού. Ενώ 20 εκατομμύρια δολάρια σε αυτή τη διαφήμιση, σε ένα θέμα που, καθώς σχετίζεται με τα μεγαλύτερα ζητήματα που επηρεάζουν τον αμερικανικό λαό, είναι πραγματικά πολύ απομακρυσμένο. Και πάλι, η πολιτική του δεν ήταν διαφορετική. Κοίτα που βρισκόμαστε όμως.

Bret Baier ( 12:34 ):

Λένε ότι ήταν διαφορετικά, αλλά ας προχωρήσουμε.

Kamala Harris ( 12:34 ):

Σχετικά με τα σχέδια για τον αμερικανικό λαό, προσφέρω ένα σχέδιο για την αντιμετώπιση της οικονομικής στέγης. Προσφέρω ένα σχέδιο για να αντιμετωπίσουμε τι πρέπει να κάνουμε για να ενισχύσουμε τις μικρές επιχειρήσεις που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας της Αμερικής. Προσφέρω ένα σχέδιο που αφορά τη φροντίδα των νέων γονέων και την παροχή υποστήριξης που χρειάζονται. Τα σχέδιά μου για την οικονομία θα ενισχύσουν την οικονομία, όπως έχουν αναθεωρηθεί από 16 νομπελίστες, Goldman Sachs, Moody's και πρόσφατα η Wall Street Journal, που έχουν μελετήσει όλα τα σχέδιά μας και έχουν υποδείξει ότι τα σχέδιά μου για την οικονομία μας θα ενισχύσουν την οικονομία μας. Το δικό του θα τους έκανε πιο αδύναμους, θα άναβε-

Bret Baier ( 13:10 ):

Γιατί πιστεύεις ότι περισσότεροι άνθρωποι λένε...

Kamala Harris ( 13:10 ):

… τον πληθωρισμό και να προκαλέσουν ύφεση μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους. Αυτά είναι τα γεγονότα.

Bret Baier ( 13:14 ):

Γιατί πιστεύεις ότι περισσότεροι άνθρωποι λένε ότι τον εμπιστεύονται στην οικονομία από ό,τι σε εμπιστεύονται;

Kamala Harris ( 13:18 ):

Νομίζω ότι όταν κοιτάζετε μια ανάλυση των σχεδίων μας για το τι θα κάναμε ως Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, ήταν σαφές σε όσους μελετούν και κατανοούν πώς λειτουργεί η οικονομική πολιτική αυτή η πρόοδος, γιατί πιστεύω ότι ο αμερικανικός λαός είναι Έτοιμοι να γυρίσουν σελίδα στον διχασμό και το είδος της ρητορικής που προέκυψε από τον Ντόναλντ Τραμπ, οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να χαράξουν έναν νέο δρόμο προς τα εμπρός και θέλουν έναν πρόεδρο που έχει ένα σχέδιο για το μέλλον και ένα σχέδιο που είναι σωστό και θα ενισχύσουμε τη χώρα μας. Το σχέδιό μου για την οικονομία κάνει ακριβώς αυτό. Το σχέδιό του θα ήταν και πάλι να κάνει φορολογικές περικοπές στους δισεκατομμυριούχους και τις μεγαλύτερες εταιρείες στη χώρα μας και να τινάξει στον αέρα το έλλειμμά μας.

Bret Baier ( 14:02 ):

Είναι ενδιαφέρον που είπατε να γυρίσετε σελίδα, κυρία Αντιπρόεδρε. Σας ρώτησαν σε δύο διαφορετικές εκπομπές την περασμένη εβδομάδα, τι θα κάνατε διαφορετικά από τον Πρόεδρο Μπάιντεν; Να τι είπες.

Ομιλητής 6 ( 14:10 ):

Θα κάνατε κάτι διαφορετικό από τον Πρόεδρο Μπάιντεν τα τελευταία τέσσερα χρόνια;

Kamala Harris ( 14:16 ):

Δεν υπάρχει κάτι που μου έρχεται στο μυαλό από την άποψη του… Και συμμετείχα στις περισσότερες αποφάσεις που είχαν αντίκτυπο.

Stephen Colbert ( 14:24 ):

Υπό μια κυβέρνηση Χάρις, ποιες θα ήταν οι σημαντικές αλλαγές; Και τι θα έμενε ίδιο;

Kamala Harris ( 14:31 ):

Σίγουρος. Λοιπόν, προφανώς δεν είμαι ο Τζο Μπάιντεν.

Stephen Colbert ( 14:34 ):

παρατήρησα. [δεν ακούγεται 00:14:35].

Kamala Harris ( 14:35 ):

Επομένως, αυτή θα ήταν μια αλλαγή από την άποψη του… Αλλά επίσης, νομίζω ότι είναι σημαντικό να πούμε, 28 μέρες ακόμα, ότι δεν είμαι ο Ντόναλντ Τραμπ.

Bret Baier ( 14:44 ):

Δεν είσαι λοιπόν ο Τζο Μπάιντεν, δεν είσαι ο Ντόναλντ Τραμπ, αλλά τίποτα δεν σου έρχεται στο μυαλό ότι θα έκανες διαφορετικά;

Kamala Harris ( 14:50 ):

Επιτρέψτε μου να είμαι πολύ σαφής. Η προεδρία μου δεν θα είναι συνέχεια της προεδρίας του Τζο Μπάιντεν. Και όπως κάθε νέος πρόεδρος που αναλαμβάνει τα καθήκοντά μου, θα φέρω τις εμπειρίες της ζωής μου, τις επαγγελματικές μου εμπειρίες και φρέσκες και νέες ιδέες. Εκπροσωπώ μια νέα γενιά ηγεσίας.

15:09 )
Εγώ, για παράδειγμα, είμαι κάποιος που δεν έχω περάσει το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου στην Ουάσιγκτον, καλώ ιδέες, είτε από τους Ρεπουμπλικάνους που με υποστηρίζουν, που ήταν μόλις στη σκηνή μαζί μου πριν από λίγα λεπτά, και τον επιχειρηματικό τομέα και άλλους που μπορούν να συμβάλουν στις αποφάσεις που παίρνω, για παράδειγμα, το σχέδιό μου για την αύξηση της προσφοράς κατοικιών στην Αμερική και τη μείωση του κόστους στέγασης, την αντιμετώπιση του ζητήματος των μικρών επιχειρήσεων, που αφορά τη συνεργασία με του ιδιωτικού τομέα για να φέρει περισσότερο κεφάλαιο και πρόσβαση σε κεφάλαια στους ηγέτες των μικρών μας επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου μου για προκαταβολή ύψους 25.000 $ για αγοραστές πρώτης κατοικίας και για μικρές επιχειρήσεις, επεκτείνοντας τη φορολογική έκπτωση από 5.000 $ σε 50.000 $.

Bret Baier ( 15:55 ):

Έχουμε ακούσει πολλά για αυτά τα σχέδια τις τελευταίες μέρες. Το σλόγκαν της καμπάνιας σας είναι ένας νέος δρόμος προς τα εμπρός και ήρθε η ώρα να γυρίσετε σελίδα. Είστε αντιπρόεδρος για τρεισήμισι χρόνια, οπότε από τι γυρίζετε σελίδα;

Kamala Harris ( 16:08 ):

Λοιπόν, πρώτα απ 'όλα, γυρίζοντας τη σελίδα από την τελευταία δεκαετία κατά την οποία έχουμε επιβαρυνθεί με το είδος της ρητορικής που προέρχεται από τον Ντόναλντ Τραμπ που έχει σχεδιαστεί και εφαρμοστεί για να διχάσει τη χώρα μας και να κάνει τους Αμερικανούς κυριολεκτικά να κουνούν το δάχτυλο ο ένας στον άλλο. Ρητορική και μια προσέγγιση για την ηγεσία που υποδηλώνει ότι η δύναμη ενός ηγέτη βασίζεται στο ποιον κατατροπώνεις αντί σε αυτό που όλοι γνωρίζουμε, η δύναμη της ηγεσίας βασίζεται σε αυτό που σηκώνεις.

Bret Baier ( 16:36 ):

Αλλά εσείς, κυρία Αντιπρόεδρε-

Kamala Harris ( 16:37 ):

Η δύναμη ενός Αμερικανού προέδρου, που είναι αυτός που καταλαβαίνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία από εμάς έχουμε περισσότερα κοινά από αυτά που μας χωρίζουν. Αυτό γυρίζει σελίδα-

Bret Baier ( 16:48 ):

Κυρία Αντιπρόεδρε, περισσότερο από το 70% των ανθρώπων λέει στους δημοσκόπους-

Kamala Harris ( 16:49 ):

Αυτό σημαίνει να γυρίσουμε σελίδα στη ρητορική που ο κόσμος έχει ειλικρινά εξαντληθεί, Μπρετ. Οι άνθρωποι έχουν εξαντληθεί.

Bret Baier ( 16:54 ):

Πάνω από το 70% των ανθρώπων λένε ότι η χώρα βρίσκεται σε λάθος δρόμο. Λένε ότι η χώρα βρίσκεται σε λάθος δρόμο. Αν είναι σε λάθος δρόμο, αυτό το κομμάτι ακολουθεί τρεισήμισι χρόνια από εσάς που είστε αντιπρόεδρος και ο Πρόεδρος Μπάιντεν είναι πρόεδρος. Αυτό λένε, το 79% εξ αυτών. Γιατί το λένε αυτό; Αν γυρνάς σελίδα, είσαι τριάμισι χρόνια στην εξουσία.

Kamala Harris ( 17:17 ):

Και ο Ντόναλντ Τραμπ είναι υποψήφιος για το αξίωμα από τότε...

Bret Baier ( 17:21 ):

Αλλά ήσουν το άτομο που κατέχει το αξίωμα.

Kamala Harris ( 17:22 ):

Έλα, έλα.

Bret Baier ( 17:23 ):

Κυρία Αντιπρόεδρος-

Kamala Harris ( 17:24 ):

Εσύ και εγώ ξέρουμε για τι πράγμα μιλάω. Εσύ και εγώ ξέρουμε για τι πράγμα μιλάω.

Bret Baier ( 17:28 ):

Στην πραγματικότητα δεν το κάνω. Τι λες;

Kamala Harris ( 17:28 ):

Αυτό για το οποίο μιλάω είναι ότι την τελευταία δεκαετία, οι άνθρωποι έχουν γίνει

Bret Baier ( 17:34 ):

Αλλά εσύ είσαι ο μοχλός της εξουσίας.

Kamala Harris ( 17:35 ):

Αλλά ακούστε, την τελευταία δεκαετία, είναι ξεκάθαρο σε εμένα και σίγουρα στους Ρεπουμπλικάνους που βρίσκονται στη σκηνή μαζί μου, τον πρώην επιτελάρχη του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, πρώην υπουργούς Άμυνας, σύμβουλο εθνικής ασφάλειας και τον αντιπρόεδρό του, ένα, ότι είναι ανίκανος να υπηρετήσει, ότι είναι ασταθής, ότι είναι επικίνδυνος και ότι οι άνθρωποι έχουν εξαντληθεί με κάποιον που δηλώνει ηγέτης που αφιερώνει πλήρη απασχόληση υποτιμώντας και εμπλέκεται σε προσωπικά παράπονα και αφορά αυτόν αντί για

Bret Baier ( 18:10 ):

Κυρία Αντιπρόεδρος-

Kamala Harris ( 18:10 ):

… αντί του αμερικανικού λαού.

Bret Baier ( 18:11 ):

... αν είναι έτσι -

Kamala Harris ( 18:11 ):

Ο κόσμος έχει βαρεθεί αυτό.

Bret Baier ( 18:13 ):

Αν είναι έτσι, γιατί τον στηρίζει η μισή χώρα; Γιατί σε χτυπάει σε πολλές πολιτείες swing; Γιατί, αν είναι τόσο κακός όσο λέτε, η μισή χώρα αυτή υποστηρίζει τώρα αυτό το άτομο που θα μπορούσε να είναι ο 47ος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών; Γιατί συμβαίνει αυτό;

Kamala Harris ( 18:29 ):

Πρόκειται για εκλογές για την ανάδειξη προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών. Δεν υποτίθεται ότι είναι εύκολο.

Bret Baier ( 18:34 ):

Το ξέρω, αλλά είναι...

Kamala Harris ( 18:37 ):

Δεν υποτίθεται ότι είναι ένα cakewalk για κανέναν.

Bret Baier ( 18:42 ):

Είναι λοιπόν άστοχοι, το 50%;

Kamala Harris ( 18:42 ):

Άκου, άσε...

Bret Baier ( 18:42 ):

Είναι ηλίθιοι; Τι είναι αυτό;

Kamala Harris ( 18:42 ):

Θεέ μου. Δεν θα το έλεγα ποτέ αυτό για τον αμερικανικό λαό. Και στην πραγματικότητα, αν ακούτε τον Ντόναλντ Τραμπ, αν παρακολουθείτε κάποια από τις συγκεντρώσεις του, είναι αυτός που τείνει να υποτιμά, να μειώνει και να μειώνει τον αμερικανικό λαό. Είναι αυτός που μιλά για έναν εχθρό μέσα, έναν εχθρό μέσα, μιλάει για τον αμερικανικό λαό, προτείνοντας ότι θα στρέψει τον αμερικανικό στρατό εναντίον του αμερικανικού λαού.

Bret Baier ( 19:07 ):

Κάναμε αυτήν την ερώτηση στον πρώην πρόεδρο σήμερα. Ο Χάρις Φώκνερ είχε δημαρχείο και έτσι απάντησε.

Ντόναλντ Τραμπ ( 19:15 ):

Άκουσα για αυτό. Έλεγαν ότι απειλούσα. Δεν απειλώ ​​κανέναν. Αυτοί είναι που κάνουν την απειλή. Κάνουν ψεύτικες έρευνες. Με έχουν ερευνήσει περισσότερο από τον Αλφόνς Καπόνε. Ήταν ο μεγαλύτερος γκάνγκστερ...

Χάρις Φόκνερ ( 19:27 ):

Θεέ μου.

Ντόναλντ Τραμπ ( 19:27 ):

Όχι, είναι αλήθεια.

Χάρις Φώκνερ ( 19:28 ):

Εντάξει. [δεν ακούγεται 00:19:28].

Ντόναλντ Τραμπ ( 19:28 ):

Αλλά σκεφτείτε το. Λέγεται οπλισμός της κυβέρνησης. Είναι τρομερό πράγμα.

Kamala Harris ( 19:32 ):

Βρετ, λυπάμαι, και με όλο τον σεβασμό, αυτό το κλιπ δεν ήταν αυτό που έλεγε για τον εχθρό μέσα, που το έχει επαναλάβει όταν μιλάει για τον αμερικανικό λαό. Δεν είναι αυτό που μόλις έδειξες.

Bret Baier ( 19:45 ):

Λοιπόν, ρωτήθηκε για αυτό το συγκεκριμένο-

Kamala Harris ( 19:46 ):

Όχι, όχι, όχι. Δεν είναι αυτό που μόλις έδειξες, με κάθε ειλικρίνεια...

Bret Baier ( 19:49 ):

Όχι, όχι, όχι.

Kamala Harris ( 19:49 ):

…και σεβασμό σε εσάς.

Bret Baier ( 19:50 ):

Σας λέω ότι αυτή ήταν η ερώτηση που του κάναμε.

Kamala Harris ( 19:51 ):

Δεν το έδειξες και ιδού η ουσία. Το έχει επαναλάβει πολλές φορές και το ξέρουμε κι εσύ κι εγώ. Και εσείς και εγώ ξέρουμε ότι έχει μιλήσει για την στροφή του αμερικανικού στρατού στον αμερικανικό λαό. Έχει μιλήσει για την καταδίωξη ανθρώπων που συμμετέχουν σε ειρηνικές διαδηλώσεις. Έχει μιλήσει για κλείδωμα ανθρώπων επειδή διαφωνούν μαζί του.

20:13 )
Αυτή είναι μια δημοκρατία και σε μια δημοκρατία, ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής θα πρέπει να είναι πρόθυμος να μπορεί να χειριστεί την κριτική χωρίς να λέει ότι θα κλείδωνε τους ανθρώπους επειδή το έκαναν. Και αυτό είναι που διακυβεύεται, γι' αυτό έχετε κάποιον σαν τον πρώην πρόεδρο του Κοινού Επιτελείου Στρατού να λέει αυτό που είπε ο Mark Milley ότι ο Ντόναλντ Τραμπ αποτελεί απειλή για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Bret Baier ( 20:43 ):

Έχει αναφερθεί στο βιβλίο του Bob Woodward με αυτόν τον τρόπο, ναι. Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω αυτό, κυρία Αντιπρόεδρε.

Kamala Harris ( 20:48 ):

Αλλά ας μην...

Bret Baier ( 20:48 ):

Καλείτε τον Ντόναλντ Τραμπ-

Kamala Harris ( 20:49 ):

… μειώνουν τη σημασία αυτού.

Bret Baier ( 20:50 ):

Καλείτε τον Ντόναλντ Τραμπ, είναι παραπλανητικός. Λες τώρα ότι είναι...

Kamala Harris ( 20:57 ):

Είναι ασταθής.

Bret Baier ( 20:57 ):

… ασταθής.

Kamala Harris ( 20:57 ):

Είναι ασταθής, Βρετ.

Bret Baier ( 20:58 ):

Δεν είναι καλά, λες ότι δεν είναι ψυχικά σταθερός.

Kamala Harris ( 21:00 ):

Δεν είναι σταθερός.

Bret Baier ( 21:01 ):

Να σε ρωτήσω αυτό.

Kamala Harris ( 21:02 ):

Και πρέπει να ανησυχούμε όλοι.

Bret Baier ( 21:03 ):

Είπατε σε πολλούς συνεντεύξεις ότι ο Τζο Μπάιντεν ήταν στο παιχνίδι του, ότι έκανε κύκλους στο επιτελείο του. Πότε παρατηρήσατε για πρώτη φορά ότι οι διανοητικές ικανότητες του Προέδρου Μπάιντεν εμφανίστηκαν μειωμένες;

Kamala Harris ( 21:15 ):

Τζο Μπάιντεν, παρακολούθησα από το Οβάλ Γραφείο μέχρι την αίθουσα καταστάσεων, και έχει την κρίση και την εμπειρία να κάνει ακριβώς ό,τι έκανε λαμβάνοντας πολύ σημαντικές αποφάσεις για λογαριασμό του αμερικανικού λαού. Τζο Μπάιντεν-

Bret Baier ( 21:34 ):

Δεν εκφράστηκαν ανησυχίες;

Kamala Harris ( 21:34 ):

Bret, ο Joe Biden δεν είναι στο ψηφοδέλτιο.

Bret Baier ( 21:36 ):

Καταλαβαίνω, αλλά...

Kamala Harris ( 21:36 ):

Και ο Ντόναλντ Τραμπ είναι...

Bret Baier ( 21:37 ):

Αλλά το μίλησες.

Kamala Harris ( 21:37 ):

Και ο Ντόναλντ Τραμπ είναι.

Bret Baier ( 21:37 ):

Αφού ο Τζορτζ Κλούνεϊ είπε μέσα σε λίγα λεπτά ότι-

Kamala Harris ( 21:39 ):

Και αν παρακολουθήσετε τον Ντόναλντ Τραμπ-

Bret Baier ( 21:42 ):

… μιλώντας στον Πρόεδρο Μπάιντεν σε έναν έρανο, ότι πίστευε ότι δεν ήταν ο ίδιος ο Τζο Μπάιντεν που είδαμε στη σκηνή της συζήτησης.

Kamala Harris ( 21:49 ):

Ο Ντόναλντ Τραμπ είναι στο ψηφοδέλτιο.

Bret Baier ( 21:49 ):

καταλαβαίνω. Συναντηθήκατε μαζί του τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για τρεισήμισι χρόνια. Δεν είχατε καμία ανησυχία;

Kamala Harris ( 21:57 ):

Νομίζω ότι ο αμερικανικός λαός ανησυχεί για τον Ντόναλντ Τραμπ, γι' αυτό και οι άνθρωποι που τον γνωρίζουν καλύτερα, συμπεριλαμβανομένων των ηγετών της κοινότητας εθνικής μας ασφάλειας, μίλησαν όλοι ανοιχτά. Ακόμη και άνθρωποι που δούλευαν γι 'αυτόν στο Οβάλ Γραφείο, δούλεψαν μαζί του στην αίθουσα καταστάσεων και είπαν ότι είναι ανίκανος και επικίνδυνος και ότι δεν θα έπρεπε ποτέ να γίνει ξανά πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, συμπεριλαμβανομένου του πρώην αντιπροέδρου του, γι' αυτό η δουλειά ήταν άνοιξε για να διαλέξει άλλον υποψήφιο. Αυτό λοιπόν είναι γεγονός. Αυτό είναι γεγονός.

Bret Baier ( 22:38 ):

Κυρία Αντιπρόεδρε, δύο ακόμη πράγματα. Ρωτηθήκατε στο 60 Minutes για τη μεγαλύτερη απειλή που αντιμετωπίζει ο κόσμος, που αντιμετωπίζουν οι ΗΠΑ. Αυτό είπες.

Bill Whitaker ( 22:50 ):

Ποια ξένη χώρα θεωρείτε ότι είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλος μας;

Kamala Harris ( 22:54 ):

Νομίζω ότι υπάρχει ένα προφανές κατά νου, που είναι το Ιράν. Το Ιράν έχει αμερικανικό αίμα στα χέρια του. Καλά; Αυτή η επίθεση στο Ισραήλ, 200 βαλλιστικοί πύραυλοι. Τι πρέπει να κάνουμε για να διασφαλίσουμε ότι το Ιράν δεν θα αποκτήσει ποτέ την ικανότητα να είναι πυρηνική δύναμη, αυτό είναι μια από τις υψηλότερες προτεραιότητές μου.

Bret Baier ( 23:18 ):

Ορισμένοι ειδικοί νόμιζαν ότι θα πείτε Κίνα, ο διευθυντής του FBI το είχε πει αυτό, αλλά εσείς είπατε το Ιράν. Εάν ισχύει αυτό, τι απαντάτε στους επικριτές που εξετάζουν τις ενέργειες της κυβέρνησής σας και λένε ότι δεν ενεργείτε σαν το Ιράν να είναι η υπ' αριθμόν ένα απειλή;

Kamala Harris ( 23:34 ):

Λοιπόν, θα σας πω πιο πρόσφατα, είτε ήταν τον Απρίλιο είτε τον Οκτώβριο, και μετά αρκετές ώρες σε κάθε περίπτωση, ότι το Ιράν αποτελούσε απειλή για το Ισραήλ. Ήμουν εκεί, πιο πρόσφατα στην αίθουσα καταστάσεων στην πιο πρόσφατη επίθεση, συνεργαζόμενος με τους αρχηγούς του στρατού μας κάνοντας ό,τι πρέπει να κάνει πάντα η Αμερική για να υπερασπιστεί και να υποστηρίξει το Ισραήλ στην απαίτησή του να αμυνθεί και να παράσχει αμερικανική υποστήριξη, είναι σε θέση να επιτρέψει στο Ισραήλ να έχει τους πόρους για να αμυνθεί από επιθέσεις, μεταξύ άλλων από το Ιράν και τους τρομοκράτες πληρεξούσιους του Ιράν στην περιοχή.

Bret Baier ( 24:23 ):

Δικαίωμα.

Kamala Harris ( 24:23 ):

Και αυτό είναι-

Bret Baier ( 24:23 ):

Αλλά αυτοί οι πληρεξούσιοι χρηματοδοτούνταν από το Ιράν.

Kamala Harris ( 24:26 ):

Και η δέσμευσή μου σε αυτό είναι ακλόνητη και ακλόνητη.

Bret Baier ( 24:31 ):

Οι επικριτές απλώς λένε ότι είτε χαλαρώσατε είτε δεν καταφέρατε να επιβάλλετε κυρώσεις στο Ιράν, επιτρέποντας σε όλα αυτά τα χρήματα να εισρεύσουν στο Ιράν, όπως δισεκατομμύρια κέρδη από το πετρέλαιο.

Kamala Harris ( 24:39 ):

Αλλά ας επιστρέψουμε στον Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος...

Bret Baier ( 24:41 ):

Υπομονή, αυτό...

Kamala Harris ( 24:41 ):

… αποσύρθηκε από μια συμφωνία που θα έβαζε στην πραγματικότητα το Ιράν υπό έλεγχο.

Bret Baier ( 24:47 ):

Η εκτίμηση είναι σε δισεκατομμύρια.

Kamala Harris ( 24:47 ):

Και τότε ήταν κατά τη διάρκεια της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ που το Ιράν-

Bret Baier ( 24:51 ):

… που στρέφονται προς το καθεστώς του Ιράν.

Kamala Harris ( 24:53 ):

Ότι είχαμε μια αμερικανική στρατιωτική βάση που δέχτηκε επίθεση, όπου Αμερικανοί στρατιώτες υπέστησαν εγκεφαλικές κακώσεις και ο Ντόναλντ Τραμπ τους απέρριψε ως πονοκεφάλους. Για να μην αναφέρουμε πώς έχει ο Ντόναλντ Τραμπ-

Bret Baier ( 25:06 ):

Κυρία Αντιπρόεδρε, όλα αυτά τα χρήματα...

Kamala Harris ( 25:09 ):

... αντιμετώπισε και μίλησε για-

Bret Baier ( 25:09 ):

… αυτό έχει φύγει τα τελευταία χρόνια-

Kamala Harris ( 25:09 ):

… Οι στρατιωτικοί και οι στρατιωτικοί της Αμερικής, καλώντας-

Bret Baier ( 25:11 ):

Οι κριτικοί λένε-

Kamala Harris ( 25:12 ):

… είναι κορόιδα και χαμένοι.

Bret Baier ( 25:14 ):

… ότι πηγαίνει στη Χεζμπολάχ, τη Χαμάς και τους Χούτι.

Kamala Harris ( 25:14 ):

Έχει μειώσει τη σημασία-

Bret Baier ( 25:16 ):

Μιλάμε ο ένας για τον άλλον, ζητώ συγγνώμη.

Kamala Harris ( 25:18 ):

Λοιπόν, και εύχομαι...

Bret Baier ( 25:18 ):

Αλλά δεν είσαι...

Kamala Harris ( 25:19 ):

Θα ήθελα να έχουμε μια συζήτηση που να βασίζεται στην πλήρη αξιολόγηση των γεγονότων, η οποία περιλαμβάνει, νομίζω ότι αυτή η συνέντευξη υποτίθεται ότι αφορά τις επιλογές που πρέπει να παρουσιαστούν στους θεατές σας σχετικά με αυτές τις εκλογές και η αντίθεση είναι σημαντική.

Bret Baier ( 25:37 ):

Ναι, κυρία. Και εμείς-

Kamala Harris ( 25:38 ):

Και σε αυτό το θέμα του Ιράν, προσφέρω αυτό που θα έπρεπε να είναι μια σημαντική αντίθεση που παρουσιάζεται για να λάβουν οι άνθρωποι μια απόφαση που αισθάνονται-

Bret Baier ( 25:50 ):

Και υπάρχουν επικριτές που βλέπουν τι έκανε η διοίκηση και σκέφτονται διαφορετικά. Κυρία Αντιπρόεδρε, με τυλίγουν πολύ σκληρά εδώ. Ελπίζω να καταφέρατε να πείτε αυτό που θέλατε να πείτε για τον Ντόναλντ Τραμπ. Υπάρχουν πολλά πράγματα -

Kamala Harris ( 26:01 ):

Υπάρχουν περισσότερα να πούμε. Έχω πολλά περισσότερα να πω, στην πραγματικότητα.

Bret Baier ( 26:04 ):

Υπάρχουν πολλά πράγματα που θέλουν να μάθουν οι άνθρωποι για εσάς και τις πολιτικές σας.

Kamala Harris ( 26:06 ):

Ναί,

Bret Baier ( 26:06 ):

Και γι' αυτό σας την καλέσαμε.

Kamala Harris ( 26:07 ):

Προσκαλώ όλους να πάνε στο KamalaHarris.com και θα δείτε ότι έχω 80 σελίδες πολιτικών που είναι αρκετά περιεκτικές και θα πρέπει να είναι προσβάσιμες σε όποιον θέλει να τις διαβάσει. Και περιλαμβάνει τι σκοπεύω να κάνω για οικονομικά προσιτή στέγαση, τι σκοπεύω να κάνω για τις μικρές επιχειρήσεις, τι σκοπεύω να κάνω για-

Bret Baier ( 26:27 ):

Και γι' αυτό σας καλέσαμε εδώ.

Kamala Harris ( 26:28 ):

… ενισχύσουμε την οικονομία μας.

Bret Baier ( 26:28 ):

Για να δείτε πού ήσασταν το 2019 και πού βρίσκεστε τώρα.

Kamala Harris ( 26:32 ):

Για να υποστηρίξουμε τον αμερικανικό στρατό και να διασφαλίσουμε ότι έχουμε την πιο θανατηφόρα και καλύτερη μαχητική δύναμη στον κόσμο.

Bret Baier ( 26:37 ):

Κυρία Αντιπρόεδρε, μου δίνουν ένα σκληρό περιτύλιγμα εδώ.

Kamala Harris ( 26:39 ):

Λοιπόν, σας ευχαριστώ για τον χρόνο.

Bret Baier ( 26:41 ):

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο.

Kamala Harris ( 26:41 ):

Χαίρομαι που σε γνωρίζω.

Bret Baier ( 26:42 ):

Σας ευχαριστώ πολύ.

Kamala Harris ( 26:43 ):

Σας ευχαριστώ.

Sean Hannity ( 26:44 ):

Γεια σου, Sean Hannity εδώ. Γεια, κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε στη σελίδα του Fox News στο YouTube και να παρακολουθήσετε τις πιο καυτές συνεντεύξεις και τις πιο συναρπαστικές αναλύσεις μας. Δεν θα το πάρετε πουθενά αλλού.

 
Πρόσφατες αναρτήσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου