22 Οκτωβρίου 2024
Ο Χάρις μιλά στο Μπέρμιγχαμ του Μίσιγκαν
Η Καμάλα Χάρις μιλά σε εκδήλωση εκστρατείας στο Μπέρμιγχαμ του Μίσιγκαν. Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση εδώ.
Maria Shriver ( 00:00 ):
Και πάλι, μου αρέσει η ιστορία του. Λατρεύω το τοπίο εδώ. Πόσο όμορφα είναι αυτά τα δέντρα όταν οδηγούσαμε μέσα; Ω Θεέ μου. Και πάνω από όλα αγαπώ τους ανθρώπους. Αγαπώ πραγματικά τους ανθρώπους. Και χάρηκα τόσο πολύ που μπόρεσα να γνωρίσω αρκετούς από εσάς, αρκετούς από εσάς πριν καθίσουν όλοι στη θέση τους. Θέλω λοιπόν να ξέρετε ότι είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει κανένα άλλο μέρος στο οποίο θα ήθελα να βρίσκομαι αυτή τη στιγμή εκτός από εδώ με όλους εσάς να κάνετε αυτή τη συζήτηση. Ευχαριστώ λοιπόν. Τώρα, ξέρω ότι βρίσκεσαι σε κατάσταση αιώρησης, οπότε το είχες μέχρι εδώ. Ναι. Έχετε κατακλυστεί από διαφημίσεις, από μηνύματα, από τηλεφωνήματα, από κόσμο που σας χτυπάει την πόρτα. Και είσαι εξαντλημένος. Αλλά σας είμαι πραγματικά ευγνώμων που δεν είστε τόσο εξαντλημένοι, που αφιερώσατε χρόνο για να σταθείτε σε αυτή τη γραμμή για να έρθετε εδώ. Και ελπίζω ότι θα έρθετε εδώ με ένα πραγματικά ανοιχτό μυαλό και μια ανοιχτή καρδιά και θα είστε πραγματικά παρόντες για τα επόμενα 45 λεπτά γιατί αυτό που θα δείτε σε αυτή τη σκηνή είναι ιστορικό. Όπως είπα, μεγάλωσα σε μια πολιτική οικογένεια. Και οι άνθρωποι και των δύο πλευρών τα πήγαιναν πολύ καλά. Δούλευαν για το κοινό καλό. Κάποτε συμβιβάζονταν. Και αυτό ήταν ένα παράδειγμα που έδωσαν. Και τώρα μπορείτε να το δείτε στην πραγματική ζωή γιατί δεν το έχουμε δει εδώ και δεκαετίες. Και γι' αυτό είμαι εδώ. Είμαι εδώ για να παρακολουθήσω αυτό, να διευκολύνω αυτή τη συζήτηση. Είμαι εδώ ως δημοσιογράφος, αλλά είμαι πραγματικά εδώ ως προβληματισμένος πολίτης. Και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.
( 01:44 )
Και έτσι ξέρω ότι όλοι σας ανυπομονείτε να ακούσετε και από τις δύο αυτές εξαιρετικές γυναίκες. Είναι και οι δύο απίστευτοι. Και έτσι θέλω να ξεκινήσω ξεκινώντας. Έχουμε κάποιες ερωτήσεις από το κοινό στις οποίες θα φτάσουμε. Έχω μερικές ερωτήσεις. Όπως είπα, πήγα να συναντήσω αρκετούς από εσάς και άκουσα κάποιες ερωτήσεις που είχατε κάποιοι από εσάς. Αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο, πολλοί από εσάς είπατε: «Ο λόγος που βρίσκομαι εδώ είναι για να δω τον δικομματισμό. Θέλω να δω πώς φαίνεται για να μπορώ να πάω σπίτι με πληροφορίες», οπότε θα το καταλάβετε. Καλά; Πάμε λοιπόν.
( 02:22 )
Οπότε καθίστε αναπαυτικά, νιώστε άνετα.
Κοινό ( 02:27 ):
Θα μπορέσουμε να κάνουμε την ερώτηση;
Maria Shriver ( 02:28 ):
Δεν είσαι, δυστυχώς. Έχουμε κάποιες προκαθορισμένες ερωτήσεις. Και ελπίζω ότι θα μπορέσω να κάνω μερικές από τις ερωτήσεις που μπορεί να υπάρχουν στο μυαλό σας. Το ελπίζω. Αρχικά, θα παρουσιάσω τη βουλευτή από το Ουαϊόμινγκ. Η Liz Cheney, όπως όλοι γνωρίζετε, είναι μια απίστευτη, θαρραλέα δημόσιος υπάλληλος. Είμαι μεγάλος θαυμαστής της. Ταξίδευε σε αυτή τη χώρα κάνοντας καταιγίδες, κάνοντας καταιγισμό ιδεών με την Καμάλα Χάρις. Και έχει βάλει τον εαυτό της στη γραμμή. Έχει πάρει πολλά εισερχόμενα για τη θέση της και για να σταθεί στον τρόπο που έχει. Καλωσόρισε της λοιπόν ένα υπέροχο Michigan. Εκπρόσωπος Liz Cheney.
( 03:16 )
Σωστά, σηκωθείτε.
( 03:28 )
Και είναι μητέρα πέντε παιδιών. Καλά; Μιλούσαμε για αυτό το παρασκήνιο. Και τώρα ο MVP. Αυτό σημαίνει κυρία Αντιπρόεδρο, MVP. Θέλω να πω αρκετούς από εσάς, και έχω ακούσει τους τελευταίους μήνες ότι πολλοί άνθρωποι λένε, «Λοιπόν, απλά δεν ξέρω τόσο καλά την Καμάλα Χάρις». Λοιπόν, το κάνω. Έτσι δούλεψα μαζί της όταν ήμουν Πρώτη Κυρία της Καλιφόρνια. Ήταν εισαγγελέας στο Σαν Φρανσίσκο. Ήταν η γενική εισαγγελέας της πολιτείας της Καλιφόρνια. Την έχω δει τη δουλειά της από κοντά. Έχω δει πώς είναι σαν άνθρωπος. Και γι' αυτό είμαι εδώ. Είναι πραγματικά μια απίστευτη ηγέτης. Φέρνει κοντά τους ανθρώπους. Το έχω δει από πρώτο χέρι. Και πιο πρόσφατα, εργαστήκαμε για να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο η ομοσπονδιακή κυβέρνηση χρηματοδοτεί και δίνει προτεραιότητα στην έρευνα για την υγεία των γυναικών. Για πρώτη φορά, υπό την ηγεσία της, δίνουμε προτεραιότητα στον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες θα λάβουν στοιχεία για την υγεία και την έρευνά τους. Οπότε αν έχετε ενδομητρίωση, ναι.
( 04:39 )
Πιθανώς, αυτό σημαίνει κάτι για κάθε γυναίκα σε αυτό το κοινό, επειδή πάρα πολλές γυναίκες σε αυτή τη χώρα πηγαίνουν στο γιατρό και δεν έχουν καμία πληροφορία για την υγεία της μητέρας, για την ενδομητρίωση, την οστεοπόρωση, την περιεμμηνόπαυση, την εμμηνόπαυση, το Αλτσχάιμερ, MS, πείτε το. Και έχει εργαστεί επιμελώς για να προσπαθήσει να αλλάξει αυτή την τροχιά, και θα συνεχίσει να το κάνει. Επομένως, αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα που δεν νομίζω ότι λαμβάνει αρκετή προσοχή σε αυτήν την καμπάνια. Νοιάζεται για τους ανθρώπους. Άνθρωποι, οικογένειες βρίσκονται στο επίκεντρο της ατζέντας της. Γι' αυτό είναι η MVP. Καλωσορίστε λοιπόν την κυρία Αντιπρόεδρο, Kamala Harris.
Κοινό ( 05:13 ):
Καμάλα.
Maria Shriver ( 05:39 ):
Καλά. Πάμε λοιπόν. Ξεκουράζομαι. Έχουμε 40 λεπτά και θα προχωρήσουμε γρήγορα. Καλά; Θέλω λοιπόν αυτό να είναι σαν τραπέζι κουζίνας. Απλώς σκεφτείτε ότι καθόμαστε γύρω από το τραπέζι της κουζίνας και μαζεύουμε για όλα τα είδη. Αυτή είναι η αίσθηση που θέλω να έχω σε αυτό.
Liz Cheney ( 05:55 ):
Αυτό είναι σαν ένα οικογενειακό τραπέζι κουζίνας Kennedy, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν τόσα πολλά.
Maria Shriver ( 06:00 ):
Αυτό είναι σωστό. Είναι τραχύ. Είναι ζεστό, αλλά είναι διασκεδαστικό. Έτσι θα είναι. Αυτό λοιπόν, όπως έλεγα πριν αποχωρήσετε και οι δύο, είναι ιστορικό. Ελπίζω λοιπόν να το πάρουν όλοι αυτό για ένα λεπτό, για να έχουμε έναν ηγέτη του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος και τον Αντιπρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών. Επιτρέψτε μου λοιπόν να ξεκινήσω με εσάς, κυρία Αντιπρόεδρε. Σκεφτήκατε ποτέ στα πιο τρελά σας όνειρα ότι θα διεκδικούσατε πρόεδρος δίπλα στη Λιζ Τσένι που θα υποστήριζε για εσάς, θα έκανε εκστρατεία για εσάς, μέλος ενός αντιπάλου κόμματος, θα έβαζε τον εαυτό της στη γραμμή για εσάς;
Kamala Harris ( 06:38 ):
Επιτρέψτε μου λοιπόν να ξεκινήσω ευχαριστώντας όλους. Σας ευχαριστώ όλους που αφιερώσατε χρόνο από την πολυάσχολη ζωή σας για να είστε εδώ και να κάνετε αυτή τη συζήτηση. Και νομίζω ότι είμαστε όλοι μαζί γιατί έχουμε πολλά κοινά πράγματα. Πρώτα και κύρια, αγαπάμε τη χώρα μας. Αγαπάμε τη χώρα μας. Οπότε Μαρία, ίσως όχι.
Maria Shriver ( 07:03 ):
Ισως.
Kamala Harris ( 07:03 ):
Ίσως όχι, αλλά επιτρέψτε μου να το πω αυτό. Λοιπόν αναφέρατε ότι γνωρίζετε το ιστορικό μου. Ξεκίνησα λοιπόν την καριέρα μου ως εισαγγελέας. Και το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου έχει περάσει έξω από την Ουάσιγκτον, DC, όχι στην Ουάσιγκτον, DC. Και για το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου, επιτρέψτε μου απλώς να σας πω, ποτέ δεν ρώτησα ένα θύμα εγκλήματος, έναν μάρτυρα, είστε Δημοκρατικός ή Ρεπουμπλικανός; Ποτέ. Δεν θα μου πέρασε καν από το μυαλό να το ρωτήσω. Αυτό που ρώτησα όλους, είστε καλά; Και όταν σκέφτομαι τότε τι διακυβεύεται σε αυτές τις εκλογές, νομίζω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο ερώτημα.
( 07:41 )
Και είναι μια στιγμή που γεννιόμαστε από την αγάπη μας για τη χώρα μας, που γεννιόμαστε από, για μένα, έχοντας δώσει όρκο στο Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών, τουλάχιστον έξι φορές. Πιστεύω ότι αυτό που διακυβεύεται σε αυτές τις εκλογές είναι τόσο θεμελιώδες για εμάς ως Αμερικανούς. Και πρόκειται να λάβουμε σοβαρά υπόψη τη σημασία ενός προέδρου που υπακούει στον όρκο να είναι πιστός στο Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών; Δίνουμε προτεραιότητα σε έναν Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών που νοιάζεται για το κράτος δικαίου, πόσο μάλλον για το πνεύμα με το οποίο προσεγγίζουν αυτήν την πιο ισχυρή θέση;
( 08:22 )
Υπάρχουν τόσα πολλά για αυτήν την τελευταία εποχή. Όταν μιλάω για αλλαγή σελίδας, σε αυτό αναφέρομαι. Την τελευταία δεκαετία, αυτό ήταν για ορισμένες ισχυρές δυνάμεις που υποδηλώνουν ότι το μέτρο της δύναμης ενός ηγέτη βασίζεται στο ποιον χτυπάς αντί για αυτό που πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εμάς πιστεύουμε, ανεξάρτητα από την κομματική σας τοποθέτηση, ότι το πραγματικό μέτρο του Η δύναμη ενός ηγέτη βασίζεται στο ποιος σηκώνεις.
( 08:47 )
Και γι' αυτόν τον λόγο, δεν εκπλήσσομαι που η Liz Cheney και εγώ είμαστε στην ίδια σκηνή 15 ημέρες πριν από τις εκλογές.
Maria Shriver ( 09:03 ):
Καλά. Λοιπόν, ίσως δεν εκπλαγείτε, αλλά εγώ εκπλήσσομαι, και νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι εκπλήσσονται. Θέλω λοιπόν να μάθω, εκπλαγείτε; Είστε έκπληκτοι που είστε εδώ έξω για να κάνετε εκστρατεία για έναν Δημοκρατικό, κάνοντας εκστρατεία υπέρ της Kamala Harris ενάντια στο κόμμα που ήσασταν μέρος ολόκληρης της ζωής σας;
Liz Cheney ( 09:23 ):
Αυτό που θα έλεγα, πρώτα απ 'όλα, είναι ότι όλοι γνωρίζουμε, όλοι όσοι παρακολούθησαν την 6η Ιανουαρίου γνωρίζουν τι είναι διατεθειμένος να κάνει ο Ντόναλντ Τραμπ. Έχασε τις εκλογές. Προσπάθησε να το ανατρέψει και να καταλάβει την εξουσία. Και μετά κάθισε στην τραπεζαρία του και παρακολούθησε την επίθεση στην τηλεόραση. Το παρακολούθησε. Οι άνθρωποι τον παρακαλούσαν να πει στον όχλο να φύγει, και εκείνος δεν το έκανε. Και είδε αστυνομικούς να ξυλοκοπούνται βάναυσα. Το παρακολούθησε. Αυτή είναι μια διαφθορά που, για μένα, και νομίζω για όποιον έχει ορκιστεί, κάνει κάποιον απολύτως ακατάλληλο να είναι ξανά πρόεδρος.
Κοινό ( 10:09 ):
Ναι.
Liz Cheney ( 10:09 ):
Τώρα, θα μπορούσα απλώς να πω: «Θα κάνω ό,τι μπορώ για να δουλέψω ενάντια στον Ντόναλντ Τραμπ». Και υπάρχουν πολλοί Ρεπουμπλικάνοι που το έχουν πει αυτό. Το αποφάσισα, και είμαι πολύ περήφανος, και είναι τιμή μου που πήρα την απόφαση να υποστηρίξω τον Αντιπρόεδρο Χάρις.
( 10:34 )
Και κατάφερα να περάσω χρόνο με τον Αντιπρόεδρο Χάρις. Είχα την ευκαιρία να μιλήσω μαζί της για το πόσο σημαντικό είναι να έχουμε δύο ισχυρά κόμματα στη χώρα μας, για το είδος της προέδρου που ξέρω ότι θα είναι. Και νομίζω ότι όλοι μας, δεν έχει σημασία σε ποιο κόμμα είστε, όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό είναι ένα καλό, ένα αξιότιμο και ένα μεγάλο έθνος, και πρέπει να έχουμε ηγέτες. Θα μπορούσατε να πείτε, «Δεν πρόκειται να συμφωνήσω σε κάθε θέμα», αλλά πρέπει να έχουμε ηγέτες που το λαμβάνουν σοβαρά υπόψη. Πρέπει να έχουμε ηγέτες που θα είναι ειλικρινείς. Και ως μητέρα, θέλω τα παιδιά μου να ξέρουν ότι υπάρχει κάποιος που κάθεται στο Οβάλ Γραφείο στον οποίο μπορούν να κοιτάξουν, κάποιος που μπορεί να είναι πρότυπο. Και είμαι απίστευτα περήφανος. Και ξέρω ότι ο Αντιπρόεδρος Χάρις θα είναι αυτός.
Maria Shriver ( 11:34 ):
Μεγάλος.
Kamala Harris ( 11:35 ):
Και Μαρία, επιτρέψτε μου να προσθέσω μόνο ένα πράγμα επίσης γιατί αντέχει την επανάληψη. Έχω δει πολλούς Ρεπουμπλικάνους να πηγαίνουν στη Λιζ Τσένι και να την ευχαριστούν. Και μπορεί να μην το κάνουν δημόσια. Μπορεί να μην το κάνουν δημόσια γιατί νομίζω ότι έχει δείξει, κατά την άποψή σου, εξαιρετικό θάρρος, ειδικά σε αυτό το περιβάλλον, μετά τις 6 Ιανουαρίου, όπου υπάρχει κάτι, ένα υπόγειο ρεύμα που είναι βίαιο ως προς τη γλώσσα και τον τενόρο. Και το να δείξει το θάρρος που έδειξε είναι εξαιρετικό. Αλλά είναι… Έχω δει Ρεπουμπλικάνους να την πλησιάζουν και εγώ… Από τη δική μου σκοπιά, στην πραγματικότητα δεν είναι μόνη.
Maria Shriver ( 12:16 ):
Και έτσι θέλω να μιλήσω για αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που φοβούνται, φοβούνται να σας ψηφίσουν, φοβούνται για το περιβάλλον, φοβούνται να μιλήσουν για πολιτική. Πόσο τρομακτικό ήταν για εσάς προσωπικά να πάρετε αυτή την απόφαση; Ποιο ήταν το προσωπικό κόστος για να το κάνετε;
Liz Cheney ( 12:38 ):
Δεν ήταν καθόλου τρομακτικό όσον αφορά τη λήψη αυτής της απόφασης, επειδή όταν κοιτάζω τη φύση της απειλής που θέτει ο Ντόναλντ Τραμπ… Και κοιτάξτε, ο Ντόναλντ Τραμπ κάνει ό,τι μπορεί για να προσπαθήσει να κάνει τους ανθρώπους να ξεχάσουν τι έκανε, τι έκανε στις 6 Ιανουαρίου. Και όταν σκέφτεστε αυτό το επίπεδο αστάθειας, το επίπεδο ακανόνιστης λήψης αποφάσεων, τον μισογυνισμό, δεν είναι κάποιος στον οποίο μπορείτε να εμπιστευτείτε την εξουσία του Οβάλ Γραφείου. Και έτσι νομίζω ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια επιλογή σε αυτές τις εκλογές. Δεν πρόκειται για πάρτι. Πρόκειται για το σωστό και το λάθος. Και σίγουρα έχω πολλούς Ρεπουμπλικάνους που θα μου πουν: «Δεν μπορώ να είμαι δημόσια». Ανησυχούν για μια σειρά πραγμάτων, συμπεριλαμβανομένης της βίας, αλλά θα κάνουν το σωστό. Και θα υπενθυμίσω απλώς στους ανθρώπους, αν σας απασχολεί καθόλου, μπορείτε να ψηφίσετε τη συνείδησή σας και να μην χρειαστεί ποτέ να πείτε λέξη σε κανέναν. Και θα υπάρξουν εκατομμύρια Ρεπουμπλικάνοι που θα το κάνουν στις 5 Νοεμβρίου, ψηφίζοντας τον Αντιπρόεδρο Χάρις.
Maria Shriver ( 13:57 ):
Μου αρέσει που είπες ότι δεν φοβήθηκες καθόλου
Maria Shriver ( 14:00 ):
Επειδή οι περισσότεροι θα μιλήσουν σήμερα για: «Φοβάμαι να πω οτιδήποτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Φοβάμαι να μιλήσω στον τόπο λατρείας μου. Φοβάμαι να μιλήσω εκεί που δουλεύω. Φοβάμαι.” Πώς δεν φοβάσαι;
Liz Cheney ( 14:15 ):
Λοιπόν, νομίζω ότι το σημείο που θίγετε είναι πολύ σημαντικό. Σκεφτείτε τι έχει συμβεί στη χώρα μας. Το επίπεδο της μοχθηρής, βιτριολικής επίθεσης. Όταν ο Ντόναλντ Τραμπ λέει ότι οι πολιτικοί του αντίπαλοι είναι ο εσωτερικός εχθρός και όταν σκέφτεται να αναπτύξει δύναμη εναντίον τους, η απάντηση που έχουμε όλοι δεν θα πρέπει να είναι να φοβόμαστε τόσο πολύ ότι δεν θα ενεργήσουμε. Θα πρέπει να τον ψηφίσετε. Νικήστε τον. Νικήστε τον. Ψηφίστε τον Αντιπρόεδρο Χάρις.
Kamala Harris ( 14:54 ):
Και Μαρία, θα προσθέσω σε αυτό.
Maria Shriver ( 14:56 ):
Ναι.
Kamala Harris ( 14:57 ):
Θα πρόσθετα σε αυτό ένα πρόσθετο σημείο, το οποίο είναι, και μην νομίζετε ότι είναι μια άρρωστη αίσθηση του χιούμορ και να το υποβιβάζετε στο να είναι απλώς αυτό. Έχω πει πολλές φορές, πιστεύω ότι ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι σοβαρός άνθρωπος, αλλά οι συνέπειες του να βρεθεί ξανά στον Λευκό Οίκο είναι βάναυσα σοβαρές. Και πάρτε το από τους ανθρώπους που τον γνωρίζουν καλύτερα, τον πρώην αρχηγό του επιτελείου του όταν ήταν πρόεδρος, δύο πρώην υπουργούς Άμυνας, τον σύμβουλό του για την εθνική ασφάλεια και φυσικά τον αντιπρόεδρό του, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν χρησιμοποιήσει τη λέξη ότι δεν είναι ικανός να ξαναγίνει πρόεδρος και είναι επικίνδυνος. Ακούστε το ρεπορτάζ που είπε για αυτόν ο πρώην πρόεδρος του Γενικού Επιτελείου Στρατού, στρατηγός, ότι είναι φασίστας μέχρι το μεδούλι. Και αυτοί είναι άνθρωποι που ήταν στη διοίκησή του, που συνεργάστηκαν στενά μαζί του στο Οβάλ Γραφείο και στην αίθουσα καταστάσεων. Και γι' αυτό θα μας προειδοποιούσα επίσης, γιατί κάποιοι βρίσκουν χιουμοριστικό αυτό που λέει και το θεωρούν απλώς ανόητο. Καταλάβετε όμως πόσο σοβαρό είναι.
Κοινό ( 16:17 ):
Κλείδωσέ τον!
Kamala Harris ( 16:17 ):
Λοιπόν, θα το φροντίσουν τα δικαστήρια. Θα φροντίσουμε τον Νοέμβριο. Ναί. Θα φροντίσουμε τον Νοέμβριο. Αλλά είναι βάναυσα σοβαρό, γιατί κατά τη γνώμη της βουλευτής, όποιος έχει πει ανοιχτά, όπως και ο ίδιος, ότι θα κατήγγειλε το Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν πρέπει ποτέ να σταθεί ξανά πίσω από τη σφραγίδα του προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών. Ποτέ ξανά.
Maria Shriver ( 16:50 ):
Κυρία Αντιπρόεδρε, λοιπόν, ήθελα να σας ρωτήσω. Αρκετοί άνθρωποι με τους οποίους μίλησα στο πλαίσιο της προετοιμασίας γι' αυτό, όταν τους ρώτησα, μου είπαν, «Λοιπόν, θέλω να ψηφίσω για την αντιπρόεδρο, αλλά απλά δεν νιώθω ότι την ξέρω. Δεν ξέρω αρκετά για αυτήν. Βλέπω τις διαφημίσεις, αλλά δεν έχω αίσθηση γι' αυτήν». Ποια είναι τρία πράγματα που μπορείτε να πείτε σε αυτό το κοινό για εσάς και τα οποία δεν περιλαμβάνονται στις διαφημίσεις σας, ότι οι άνθρωποι δεν λένε στους χρήστες στις αυτοματοποιημένες κλήσεις, που ίσως απλώς δεν θα ήξεραν, που θα μπορούσαν να τους δώσουν μια αίσθηση για το ποιος είστε ως μια γυναίκα;
Kamala Harris ( 17:23 ):
Πόσο χρόνο έχουμε;
Maria Shriver ( 17:24 ):
Είμαστε στο τραπέζι της κουζίνας.
Kamala Harris ( 17:26 ):
Έχω ζήσει μια γεμάτη ζωή. Είμαι σύζυγος. Είμαι μητέρα. Είμαι αδερφή. Είμαι νονά. Μου αρέσει να μαγειρεύω. Ξεκίνησα την καριέρα μου ως εισαγγελέας. Σε μεγάλο βαθμό, υπάρχουν πολλοί λόγοι, αλλά ένας πολύ βασικός είναι ότι όταν ήμουν νέος, μια από τις καλύτερες φίλες μου στο γυμνάσιο, έμαθα ότι με κακοποιούσε ο πατριός της. Και της είπα όταν έμαθα ότι έπρεπε να έρθει ζωντανά μαζί μας, μίλησα στη μητέρα μου για αυτό, «Φυσικά και πρέπει να έρθει ζωντανά μαζί μας». Και το έκανε. Και αποφάσισα ότι ήθελα να ξεκινήσω μια καριέρα και μια ζωή που θα είχε να κάνει με την προστασία των πιο ευάλωτων. Υπηρέτησα ως γενικός εισαγγελέας της Καλιφόρνια δύο θητείες. Ήμουν ο ανώτατος αξιωματικός επιβολής του νόμου στο μεγαλύτερο κράτος της χώρας. Και κάνοντας αυτό το έργο, περιλάμβανε τη δίωξη διεθνικών εγκληματικών οργανώσεων για διακίνηση όπλων, ναρκωτικών και ανθρώπων. Έκανα τη δουλειά να αναλάβω τις μεγάλες τράπεζες κατά τη διάρκεια της κρίσης αποκλεισμού και παρέδωσα 20 δισεκατομμύρια δολάρια για ιδιοκτήτες κατοικιών που είχαν στοχοποιηθεί με ληστρικές πρακτικές δανεισμού. Ανέλαβα τις μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες για λογαριασμό των καταναλωτών.
( 18:43 )
Ως αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, οι προτεραιότητές μου ήταν πολλές, συμπεριλαμβανομένης της δουλειάς που κάναμε εσείς και εγώ όλα αυτά τα χρόνια, εστιάζοντας στην υγεία των γυναικών. Μία από τις προτεραιότητές μου ήταν η μητρική θνησιμότητα. Αλλά είχα μόνο έναν πελάτη στην καριέρα μου, τους ανθρώπους. Και η πεποίθησή μου είναι ότι υπάρχει μεγάλη αρχοντιά στη δημόσια υπηρεσία αν καταλάβει κανείς ότι κατέχουν το αξίωμα στο δημόσιο καταπίστευμα. Δεν πρόκειται για προσωπική δύναμη. Είναι για το τι μπορείτε να κάνετε που ανεβάζει την κατάσταση των ανθρώπων. Και υπάρχουν τόσα πολλά σχετικά με το πώς σκέφτομαι την ευθύνη μου, και είμαι εδώ για να ζητήσω την ψήφο σας, είναι ότι σκοπεύω να γίνω πρόεδρος για όλους τους Αμερικανούς, κατανοώντας ότι η συντριπτική πλειοψηφία από εμάς έχουμε πολλά περισσότερα κοινά από τι μας χωρίζει.
( 19:37 )
Και αυτή η εποχή που ξεκίνησε από τον Ντόναλντ Τραμπ δεν ήταν μόνο εξαντλητική, αλλά και επιβλαβής για εμάς ως έθνος. Η ιδέα ότι ένας πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών θα ενθάρρυνε τους Αμερικανούς να κουνούν το δάχτυλο ο ένας στον άλλο; Ότι θα υπήρχε μια πρόταση ότι είμαστε μια διχασμένη χώρα, αντί να ξέρουμε ότι έχουμε πολλά περισσότερα κοινά από αυτά που μας χωρίζουν; Ως αντιπρόεδρος, έχω γνωρίσει πάνω από εκατόν πενήντα παγκόσμιους ηγέτες, προέδρους, πρωθυπουργούς, καγκελαρίους και βασιλιάδες. Τα πιο πρόσφατα ταξίδια μου στο εξωτερικό ως αντιπρόεδρος, τα οποία ήταν σχετικά κοντά στις τότε εκλογές, οι σύμμαχοί μας εξέφρασαν πραγματική ανησυχία.
Κοινό ( 20:26 ):
Αυτό είναι σωστό.
Kamala Harris ( 20:27 ):
Το έχω μοιραστεί στο παρελθόν, αλλά όταν περπατάμε σε ένα δωμάτιο που αντιπροσωπεύει τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, θα πρέπει να περπατάμε σε αυτό το δωμάτιο, ειδικά οι ηγέτες, με το πηγούνι ψηλά, τους ώμους πίσω, γνωρίζοντας ότι έχουμε την αυτοδιορισμένη και κερδισμένη εξουσία να μιλάμε για τη σημασία της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Αλλά το θέμα του να είσαι πρότυπο, όλα αυτά είναι πρότυπα που είναι εδώ, οι άνθρωποι παρακολουθούν τι κάνεις για να δουν αν ταιριάζει με αυτό που λες.
Κοινό ( 20:58 ):
Αυτό είναι σωστό.
Kamala Harris ( 21:00 ):
Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παρακολουθούν αυτές τις εκλογές, σας το υπόσχομαι. Και ο μόνος φόβος που έχω είναι ότι ελπίζω και προσεύχομαι εμείς, ο αμερικανικός λαός, να κατανοήσουμε όχι μόνο τι διακυβεύεται για εμάς σε αυτές τις εκλογές, αλλά και πώς εννοούμε για τον υπόλοιπο κόσμο.
Κοινό ( 21:19 ):
Αυτό είναι σωστό.
Kamala Harris ( 21:21 ):
Υπάρχουν τόσα πολλά που διακυβεύονται σε αυτές τις εκλογές.
Maria Shriver ( 21:25 ):
Liz Cheney, πες μας πολύ γρήγορα, θέλω να φτάσω στην πρώτη μας ερώτηση, αλλά εσύ ταξιδεύεις με την αντιπρόεδρο, δουλεύεις μαζί της, περνάς ανθρώπινο χρόνο μαζί της. Πείτε στο κοινό τι βλέπετε ότι ίσως δεν το παίρνει η κάμερα ή οι διαφημίσεις, ώστε να μπορέσει να καταλάβει ότι έχετε εσείς.
Liz Cheney ( 21:45 ):
Λοιπόν, νομίζω ότι αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι αυτό που λέει ο αντιπρόεδρος ότι θέλει να γίνει πρόεδρος για όλους τους Αμερικανούς, νοιάζεται βαθιά για αυτή τη χώρα, αυτά είναι πράγματα που συναντώνται πολύ, πολύ καθαρά και πολύ άμεσα. Και κοίτα, είμαι συντηρητικός. Η πρώτη εκστρατεία στην οποία ήμουν ποτέ εθελοντής ήταν για τον Πρόεδρο Τζέραλντ Φορντ το 1976. Από τότε, ψηφίζω Ρεπουμπλικάνους. Δεν ψήφισα ποτέ Δημοκρατικό.
Maria Shriver ( 22:19 ):
Εκπληκτική επιτυχία.
Liz Cheney ( 22:20 ):
Και έτσι το γεγονός ότι πιστεύω τόσο έντονα ότι σε αυτές τις εκλογές, σε αυτές τις εκλογές, πρέπει να εκλέξουμε το άτομο που είναι ο υπεύθυνος ενήλικας. Και χρειαζόμαστε… Και υπάρχουν πολλά, και τα δύο μέρη το κάνουν. Υπάρχει πολλή ύβρη που συνεχίζεται.
Maria Shriver ( 22:51 ):
Ναι.
Liz Cheney ( 22:53 ):
Και νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό για τους ανθρώπους να σκεφτούν πολύ προσεκτικά τη δύναμη που θα επενδύσουμε στον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών και τι θα σήμαινε να δώσουμε αυτή την εξουσία στον Ντόναλντ Τραμπ. Μην παίρνετε τα λόγια μου για το ποιος είναι. Ακούστε τον κάθε μέρα. Δείτε τι έκανε. Θυμηθείτε ότι ο κόσμος, όπως είπε ο αντιπρόεδρος, που του εναντιώνεται είναι οι άνθρωποι που τον γνωρίζουν καλύτερα, οι άνθρωποι που συνεργάστηκαν πιο στενά μαζί του.
Maria Shriver ( 23:22 ):
Ναι.
Liz Cheney ( 23:22 ):
Και έτσι θα έλεγα απλώς, ξέρω ότι ο αντιπρόεδρος είχε το εύρος της εμπειρίας ως αντιπρόεδρος, ως γερουσιαστής, ως γενικός εισαγγελέας της Καλιφόρνια. Έχει τα εξαιρετικά προσόντα για να είναι πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Νομίζω ότι μερικές φορές υπάρχουν κάποιοι άντρες που προτείνουν ότι δεν είναι, αλλά αν δεις τα προσόντα της, δεν υπάρχει αμφιβολία. Και ότι είναι κάποιος που ξέρω ότι μπορώ να βασιστώ στο ποιος θα βάλει πρώτο το καλό αυτής της χώρας. Απλώς δεν τίθεται θέμα.
Maria Shriver ( 23:59 ):
Καλά. Θέλω να πάω εδώ στη Σεσίλια. Σεσίλια Μπόρλαντ, μπορείς να σταθείς όρθιος; Έχετε μια ερώτηση. Η Σεσίλια μεγάλωσε στο Μπέρμιγχαμ του Μίσιγκαν, το οποίο ήταν προπύργιο των Ρεπουμπλικανών καθώς μεγάλωνε. Τώρα μένει με τον άντρα της. Μεγαλώνουν δύο παιδιά στο Μπέρκλεϊ του Μίσιγκαν και είναι εδώ με μια ερώτηση προς τον αντιπρόεδρο.
Σεσίλια Μπόρλαντ ( 24:22 ):
Σας ευχαριστούμε και τους δύο που ήρθατε στο Μίσιγκαν σήμερα για αυτό το σημαντικό γεγονός. Θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας προσωπικά, ευχαριστώ τον Εκπρόσωπο Τσένι σε εσάς και τον πατέρα σας για το παράδειγμα του να βάλετε τη χώρα πάνω από το κόμμα. Και κυρία Αντιπρόεδρε, ελπίζω να είχατε υπέροχα γενέθλια χθες.
Kamala Harris ( 24:44 ):
Σας ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ.
Σεσίλια Μπόρλαντ ( 24:48 ):
Από τους πυροβολισμούς στο Γυμνάσιο της Οξφόρδης μέχρι το πανεπιστήμιο μου, στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, μέχρι μια επίθεση σε παιδικό πάγκο αυτό το καλοκαίρι, λίγα μόλις μίλια μακριά από εδώ, το θέμα της βίας με όπλα χτυπά πολύ κοντά στην κοινότητά μας.
Kamala Harris ( 25:03 ):
Ναι.
Σεσίλια Μπόρλαντ ( 25:03 ):
Μόλις χθες, έμαθα από τη σχολική μας περιφέρεια ότι το παιδί μου προσχολικής ηλικίας θα κάνει την πρώτη του άσκηση ενεργού σκοπευτή αυτή την εβδομάδα.
Kamala Harris ( 25:09 ):
Ναι.
Σεσίλια Μπόρλαντ ( 25:10 ):
Ως επιζών από ένοπλη βία και μητέρα δύο μικρών παιδιών, το θέμα της ένοπλης βίας και η ασφάλεια των παιδιών μου στα σχολεία τους και στην κοινότητά μας είναι η κορυφαία προτεραιότητά μου. Κυρία Αντιπρόεδρε, εάν εκλεγείτε πρόεδρος και υπάρχει πλειοψηφία Ρεπουμπλικανών στο Κογκρέσο, πώς θα συνεργαστείτε μαζί τους για να σημειώσετε σημαντική και άμεση πρόοδο σχετικά με την ένοπλη βία, ειδικά στα σχολεία των παιδιών μας; Σας ευχαριστώ.
Kamala Harris ( 25:34 ):
Δικαίωμα. Σε ευχαριστώ Cecilia και σε ευχαριστώ για το θάρρος σου να μιλήσεις για αυτό. Ετσι. Λοιπόν, το κάναμε, στην πραγματικότητα, τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Είχαμε μια δικομματική ομάδα ανθρώπων στο Κογκρέσο που συγκεντρώθηκαν για τον Νόμο για Ασφαλείς Κοινότητες, που είναι το πρώτο σημαντικό νομοσχέδιο για την ασφάλεια των όπλων εδώ και 30 χρόνια. Και επομένως είναι ένα καλό βήμα, και πραγματικά μας λέει ότι έχουμε θέληση στο Κογκρέσο των Ηνωμένων Πολιτειών να εργαστούμε με δικομματικό τρόπο. Και τότε η Γυναίκα του Κογκρέσου Τσένι ήταν ένας από εκείνους τους Ρεπουμπλικάνους που στην πραγματικότητα το ψήφισαν. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο σκέφτομαι το θέμα, και είναι μέσα από το φακό πολλών εμπειριών, μεταξύ των οποίων… Λυπάμαι πολύ που τα παιδιά σας περνούν από ασκήσεις ενεργού σκοπευτή. Τα παιδιά μας το έκαναν. Είναι τραυματικό που τα παιδιά μας μεγαλώνουν, θα μιλήσω για τον εαυτό μου, κάναμε ασκήσεις πυρκαγιάς. Δικαίωμα;
( 26:32 )
Τα παιδιά μας τώρα μαθαίνουν πώς να διατηρούνται ασφαλείς αν υπάρχει ενεργός σκοπευτής στο σχολείο τους. Έκανα μια περιοδεία πέρυσι σε κολέγια με παιδιά κολεγιακής ηλικίας, έτσι έκανα και μερικές εμπορικές σχολές και ρωτούσα στην αίθουσα, το αμφιθέατρο θα ήταν κατάμεστο, παιδιά κολεγιακής ηλικίας, και τους ρωτούσα: «Μεγαλώστε το χέρι σου, αν σε οποιοδήποτε σημείο μεταξύ του νηπιαγωγείου και της 12ης τάξης, έπρεπε να υπομείνεις μια ενεργή άσκηση σκοπευτή». Σχεδόν κάθε χέρι ανέβηκε ψηλά. Τα παιδιά μας μεγαλώνουν εκεί που μαθαίνουν ότι μπορεί να μην είναι ασφαλή στην τάξη, όπου θα έπρεπε να απορροφούν τα θαύματα του κόσμου. Ένα παιδί μου είπε, «Ναι, μιλούσαμε για αυτό» και μου είπε, «Ναι, γι' αυτό δεν μου αρέσει να πηγαίνω στην πέμπτη περίοδο». Είπα, «Γιατί, γλυκιά μου; Γιατί δεν σου αρέσει να πας στην πέμπτη περίοδο;» «Γιατί σε αυτή την τάξη, δεν υπάρχει ντουλάπα για να κρυφτείς».
Κοινό ( 27:35 ):
Ουάου.
Kamala Harris ( 27:37 ):
Επομένως, όταν σκεφτόμαστε αυτό το ζήτημα, πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη το άμεσο τραύμα για όσους έχουν επηρεαστεί άμεσα από την ένοπλη βία, συμπεριλαμβανομένου αυτού στα παιδιά μας που πηγαίνουν σε σχολεία σε όλη τη χώρα μας και το κάνουν αυτό. Για να μην αναφέρουμε τους δασκάλους τους, που θέλουν να διδάξουν και πρέπει επίσης να ανησυχούν για τη θέληση
Kamala Harris ( 28:00 ):
Θα μπορέσουν να προστατεύσουν σωματικά ένα παιδί από μια σφαίρα; Να πώς το σκέφτομαι όσον αφορά το μακροοικονομικό σημείο. Πιέζαμε ως χώρα, νομίζω ότι μια λανθασμένη επιλογή που υποδηλώνει ότι είτε είστε υπέρ της δεύτερης τροποποίησης είτε θέλετε να αφαιρέσετε τα όπλα όλων. Και αυτό είναι μια λανθασμένη επιλογή. Είμαι υπέρ της δεύτερης τροποποίησης. Έχω μιλήσει για το γεγονός ότι και ο Tim Walz και εγώ είμαστε κάτοχοι όπλων. Πιστεύω επίσης ότι χρειαζόμαστε λογικούς νόμους για την ασφάλεια των όπλων, απαγορεύσεις όπλων επίθεσης, νόμους για την κόκκινη σημαία, καθολικούς ελέγχους ιστορικού. Και οι εκθέσεις αναφέρουν ότι η πλειοψηφία των μελών της NRA συμφωνεί, για παράδειγμα, σε καθολικούς ελέγχους ιστορικού. Τι είναι ο καθολικός έλεγχος ιστορικού; Είναι απλώς κοινή λογική. Να τι είναι. Απλώς μπορεί να θέλετε να μάθετε προτού κάποιος μπορέσει να αγοράσει ένα φονικό όπλο, αν έχει κριθεί από το δικαστήριο ότι αποτελεί κίνδυνο για τον εαυτό του ή για άλλους, απλώς ίσως θέλετε να μάθετε.
Πλήθος ( 28:56 ):
Δικαίωμα.
Kamala Harris ( 28:57 ):
Είναι κοινή λογική. Χρειαζόμαστε νόμους κοινής λογικής για την ασφάλεια των όπλων και θα συνεχίσω, το έκανα σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, να συνεργάζομαι με όλους τους συναδέλφους μας σε όλο τον διάδρομο. Και ξέρω ότι μπορούμε να σημειώσουμε πρόοδο, αλλά αυτό δεν είναι, δεν προσπαθώ να του αφαιρέσω τα όπλα κανενός, αλλά χρειαζόμαστε λογικούς νόμους για την ασφάλεια των όπλων.
Maria Shriver ( 29:18 ):
Εντάξει, θέλω να επανέλθω στο θέμα της δημόσιας ασφάλειας σε ένα λεπτό, αλλά πρώτα θέλουμε να πάμε στον Μάρτιν. Σε ευχαριστώ πολύ Σεσίλια. Μάρτιν Χάουρυλακ. Είναι πρώην Ρεπουμπλικανός μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων του Μίσιγκαν και είναι εδώ με μια ερώτηση σχετικά με την εθνική ασφάλεια.
Martin Howrylak ( 29:35 ):
Λοιπόν, σας ευχαριστώ και τους δύο που ήσασταν εδώ σήμερα το απόγευμα. Εκτιμώ πραγματικά που ήρθες στην πολιτεία του Μίσιγκαν για να είσαι εδώ. Θα ήθελα να ρωτήσω, τι μπορούν να κάνουν οι ΗΠΑ πολιτικά, οικονομικά ή στρατιωτικά για να αποτρέψουν τη Ρωσία από το να συνεχίσει τον πόλεμό της στο ανεξάρτητο έθνος της Ουκρανίας, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν τα δικά μας συμφέροντα ασφαλείας των ΗΠΑ;
Kamala Harris ( 29:59 ):
Ευχαριστώ, Μάρτιν.
Maria Shriver ( 30:01 ):
Προχωρήστε.
Kamala Harris ( 30:01 ):
Οπότε ήμουν στην πραγματικότητα στο Μόναχο στη Διάσκεψη για την Ασφάλεια του Μονάχου εκφωνώντας μια ομιλία όταν συναντήθηκα για πρώτη φορά με τον Πρόεδρο Ζελένσκι της Ουκρανίας. Και ήταν λίγες μέρες πριν εισβάλει η Ρωσία. Έχω συναντηθεί τώρα με τον Πρόεδρο Ζελένσκι νομίζω επτά φορές. Επειδή οι Ηνωμένες Πολιτείες δικαίως πήραν θέση ως ηγέτης, παγκόσμιος ηγέτης στους διεθνείς κανόνες και κανόνες που πρέπει να υποστηρίξουμε έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς κανόνες και κανόνες, που είναι η σημασία της προστασίας της κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας. Η σημασία του να σταθεί κανείς ισχυρός σε αντίθεση με την ιδέα ότι σε αυτή την περίπτωση, η Ρωσία θα επιχειρούσε να αλλάξει σύνορα με τη βία, να εισβάλει σε ένα άλλο έθνος, ένα κυρίαρχο έθνος με τη βία. Και δυστυχώς, υπάρχει μια τεράστια διαφορά μεταξύ του αντιπάλου μου και εμένα σε αυτό το πολύ θεμελιώδες ζήτημα, πίσω στη συζήτηση για το, ήταν μια εποχή που κάναμε, υπήρχε μια φράση που θα παραφράσω ότι βασικά, «Η πολιτική τελειώνει στο τη θαλάσσια γραμμή, στα όρια της χώρας μας».
( 31:18 )
Ότι υπάρχουν ορισμένα πράγματα, ιδιαίτερα σε θέματα εθνικής ασφάλειας, όπου δεν πρόκειται για κομματισμό, είναι για το πού πρέπει να σταθεί η Αμερική όσον αφορά την υποστήριξη των συμμάχων μας και την υπεράσπιση ορισμένων αρχών. Θα σας δώσω ως σημείο αναφοράς για μένα ως προς το πώς νιώθω για αυτό στο κομματικό ζήτημα. Για τα τέσσερα χρόνια που ήμουν στη Γερουσία των Ηνωμένων Πολιτειών, η αγαπημένη μου επιτροπή ήταν η Επιτροπή Πληροφοριών της Γερουσίας. Και υπηρέτησα σε αυτήν την επιτροπή και θα συναντιόμασταν σε μια αίθουσα που λέγεται SCIF, και είναι βασικά ένα, είναι πολύ ασφαλές δωμάτιο. Κανένας τύπος με όλο το σεβασμό δεν επιτρέπεται να μπαίνει, καμία κάμερα, όλοι πρέπει να αφήνουν το κινητό τους έξω. Είναι μια δικομματική επιτροπή. Και πηγαίναμε σε αυτό το δωμάτιο και λαμβάναμε απόρρητες πληροφορίες από τις κοινότητες πληροφοριών της Αμερικής, μερικές φορές από τους στρατιωτικούς μας ηγέτες για hotspots σε όλο τον κόσμο και απειλές για την εθνική μας ασφάλεια.
( 32:15 )
Και όταν πηγαίναμε σε εκείνο το δωμάτιο, και γι' αυτό ήταν η αγαπημένη μου επιτροπή, οι άνθρωποι έβγαζαν το μπουφάν τους, σήκωναν τα μανίκια τους, έπιναν ένα φλιτζάνι καφέ στο τραπέζι και εμείς δεν ήμασταν Δημοκρατικοί ή Ρεπουμπλικάνοι, ήμασταν Αμερικανοί. Και αυτό είναι τόσο σημαντικό για ορισμένα θέματα που συζητάμε σήμερα το απόγευμα, αλλά ιδιαίτερα για την εθνική ασφάλεια. Ο αντίπαλός μου, ωστόσο, έχει κάνει δικό του να θαυμάζει δικτάτορες και αυταρχικούς σε όλο τον κόσμο. Αντάλλαξε ερωτικά γράμματα με τον Κιμ Γιονγκ Ουν. Το θυμάστε αυτό; Έχει επαινέσει ανοιχτά τον πρόεδρο της Ρωσίας. Πιο πρόσφατα, η αναφορά βρίσκεται στο απόγειο του COVID, θυμάστε, όλοι προσπαθούσαν να πάρουν τα χέρια τους στα τεστ COVID; Θυμάστε όταν οι Αμερικανοί πέθαιναν κατά εκατοντάδες κάθε μέρα; Και ο Ντόναλντ Τραμπ έστειλε κρυφά τεστ COVID στον πρόεδρο της Ρωσίας για προσωπική του χρήση. Είπε, Ντόναλντ Τραμπ, «θα λύσω το θέμα της Ουκρανίας και της Ρωσίας σε μια μέρα».
( 33:27 )
Διαβάστε προσεκτικά και κατανοήστε τι λέει. Θα παραδινόταν, θα έβαζε την Ουκρανία να παραδώσει τον αγώνα της ενάντια σε έναν επιτιθέμενο που παραβιάζει την κυριαρχία της. Εάν ο Ντόναλντ Τραμπ ήταν πρόεδρος, ο Βλαντιμίρ Πούτιν θα καθόταν στο Κίεβο. Και καταλάβετε τι θα σήμαινε αυτό για την Αμερική και τη θέση μας σε όλο τον κόσμο. Αλλά, ευτυχώς, υπήρξε δικομματική υποστήριξη, και στο σημείο που βρίσκεστε σε αυτό το πολύ θεμελιώδες ζήτημα, αλλά αυτό είναι ένα πολύ ζωντανό παράδειγμα του τι διακυβεύεται σε αυτές τις εκλογές. Επειδή ο Ντόναλντ Τραμπ ήταν πολύ ξεκάθαρος ότι θα έδινε το κατάστημα. Έχει χειραγωγηθεί και είναι τόσο ξεκάθαρα ικανός να χειραγωγηθεί με εύνοια και κολακείες, μεταξύ άλλων από δικτάτορες και αυταρχικούς σε όλο τον κόσμο. Και η Αμερική ξέρει ότι δεν στεκόμαστε έτσι, δεν πολεμάμε έτσι. Αγωνιζόμαστε υπέρ της δύναμής μας και του ρόλου μας ως ηγέτη στο να φέρουμε κοντά τους συμμάχους και να υπερασπιζόμαστε θεμελιώδεις και θεμελιώδεις αρχές.
Maria Shriver ( 34:44 ):
Κογκρέσος Cheney, ξέρω ότι το θέμα της εθνικής ασφάλειας είναι ένας από τους μεγάλους λόγους που βρίσκεσαι εδώ και υποστηρίζεις τον αντιπρόεδρο. Μπορείτε να επεκτείνετε αυτήν την απάντηση και να προσθέσετε τις σκέψεις σας σε αυτήν;
Liz Cheney ( 35:03 ):
Ναι. Νομίζω ότι αν κοιτάξετε πού βρίσκεται το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα σήμερα, υπάρχει μια πραγματικά επικίνδυνη αγκαλιά του απομονωτισμού, μια επικίνδυνη αγκαλιά τυράννων. Ο πρόεδρος, ακόμη και σήμερα, σωρεύει επαίνους στους πιο κακούς ανθρώπους του κόσμου ενώ επιτίθεται με δηλητήριο στους πολιτικούς του αντιπάλους εδώ στο σπίτι. Και η πραγματικότητα είναι ότι από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου η Αμερική ηγήθηκε και ηγηθήκαμε και αυτό ήταν απαραίτητο για να υπερασπιστούμε την ελευθερία μας. Και δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας, χρειαζόμαστε τους συμμάχους μας. Και όταν ο Ντόναλντ Τραμπ λέει ότι πρόκειται να αποσυρθεί από το ΝΑΤΟ, όταν καλεί τον Βλαντιμίρ Πούτιν να εισβάλει στο ΝΑΤΟ, όταν προτείνει ότι φταίει ο Ζελένσκι που εισέβαλε στην Ουκρανία, εννοώ για όποιον είναι Ρεπουμπλικανός που σκέφτεται ότι μπορεί να ψηφίσει για τον Ντόναλντ Τραμπ λόγω της πολιτικής εθνικής ασφάλειας, σας παρακαλώ, μελετήστε την πολιτική του για την εθνική ασφάλεια.
( 36:20 )
Όχι μόνο δεν είναι Ρεπουμπλικανικό, είναι και επικίνδυνο. Και χωρίς συμμάχους, η Αμερική θα βρει την ίδια την ελευθερία και την ασφάλειά μας να αμφισβητούνται και να απειλούνται. Ένα τελευταίο σημείο σε αυτό, μην νομίζετε ότι το Κογκρέσο μπορεί να τον σταματήσει. Οι άνθρωποι λένε, «Λοιπόν, ξέρεις τι; Δεν μπορεί πραγματικά να κάνει το χειρότερο γιατί το Κογκρέσο θα παρέμβει». Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι αυτό που κάνει είναι να πει: «Δεν θα εκπληρώσω τις υποχρεώσεις μας από τη συνθήκη του ΝΑΤΟ». Και το ΝΑΤΟ αρχίζει να ξετυλίγεται. Επομένως, είναι απίστευτα επικίνδυνο να σκεφτόμαστε μια εξωτερική πολιτική, μια πολιτική εθνικής ασφάλειας που καθοδηγείται από κάποιον που είναι τόσο ασταθής όσο ο Ντόναλντ Τραμπ. Και είναι ένας κίνδυνος που απλά δεν μπορούμε να αναλάβουμε ως έθνος.
Kamala Harris ( 37:11 ):
Και θα το προσθέσω σε αυτό, ας είμαστε επίσης σαφείς σχετικά με το θέμα ειδικά της Ουκρανίας. Η προσέγγιση του Ντόναλντ Τραμπ θα ήταν να παραδοθεί. Καταλάβετε τι θα σήμαινε αυτό. Αυτό σηματοδοτεί στον πρόεδρο της Ρωσίας ότι μπορεί να ξεφύγει από αυτό που έχει κάνει. Κατάλαβε, δες τον χάρτη. Η Πολωνία θα ήταν η επόμενη. Το ΝΑΤΟ, οι σύμμαχοί μας είναι, ο λόγος που ήταν τόσο ευγνώμονες για τη θέση δύναμης που πήραμε για να φέρουμε κοντά τους συμμάχους είναι επειδή έχουν πλήρη επίγνωση και θυμούνται την άποψη της Κογκρέσου, τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Θυμηθείτε αυτή την έννοια της απομόνωσης, ήμασταν κάποτε εκεί ως έθνος και μετά συνέβη το Περλ Χάρμπορ. Ας θυμηθούμε την πρόσφατη ιστορία. Η Ευρώπη το θυμάται καλά. Στη συνέχεια, όταν μας επιτέθηκαν, Περλ Χάρμπορ, πηδήξαμε μέσα. Και επειδή η Αμερική μπήκε μέσα, μπορέσαμε τελικά να κερδίσουμε αυτόν τον πόλεμο.
( 38:21 )
Και θα πρέπει να μας υπενθυμίζει συνεχώς, πρέπει να θυμόμαστε την ιστορία, ότι ο απομονωτισμός, αυτό ακριβώς που πιέζει ο Ντόναλντ Τραμπ, βγάλτε ένα ΝΑΤΟ, εγκαταλείψτε τους φίλους μας, ο απομονωτισμός δεν είναι μόνωση. Δεν είναι μόνωση. Δεν θα μας απομονώσει από βλάβες όσον αφορά την εθνική μας ασφάλεια. Το λέω λοιπόν για να τονίσω ένα σημείο που έκανε η βουλευτής. Και το άλλο σημείο που θα ήθελα να κάνω είναι επίσης να δω πού βρισκόταν για το πώς σκέφτεται για τους στρατιώτες και τα μέλη του στρατού της Αμερικής. Ένας από τους μεγάλους, μεγάλους Αμερικανούς ήρωες αιχμαλώτου πολέμου, ο Τζον Μακέιν. Θυμάστε πώς μίλησε για τον Τζον Μακέιν; Είπε ότι δεν του άρεσε γιατί τον έπιασαν. Τον λένε μέλη του στρατού μας, κορόιδα και ηττημένους. Και μετά δείτε πώς μερικά από τα υψηλότερα στελέχη του στρατού μας, συμπεριλαμβανομένου αυτού που ανέφερα προηγουμένως, του προέδρου, του πρώην προέδρου του Κοινού Επιτελείου Επιτελείου, αφοσιωμένου μέλους, αρχηγού του αμερικανικού στρατού, πώς έχει αξιολογήσει τον Ντόναλντ Τραμπ, ο φασισμός ως το μεδούλι του.
Maria Shriver ( 39:36 ):
Οπότε μιλάτε για το τραπέζι της κουζίνας. Η τελευταία μας ερώτηση είναι από την Courtney. Κόρτνεϊ, αντέχεις; Η Courtney Gabbara Agrusa, είναι σύζυγος, μαμά, δικηγόρος, και είναι περήφανη Χαλδία και είναι εδώ με μια ερώτηση. Κόρτνεϊ.
Courtney Gabbara Agrusa ( 40:01 ):
Ευχαριστώ πολύ. Καλησπέρα, κυρία Αντιπρόεδρε Harris και εκπρόσωπος Cheney. Ονομάζομαι Courtney Gabbara Agrusa και είμαι Χαλδαίος Αμερικανός πρώτης γενιάς. Οι Χαλδαίοι είναι αυτόχθονες Ιρακινοί που είναι Καθολικοί, και βρισκόμαστε κυρίως στην περιοχή του μετρό του Ντιτρόιτ. Οι Χαλδαίοι είναι μια πολύ δεμένη κοινότητα, αλλά το πρόσφατο πολιτικό κλίμα έχει αρχίσει πραγματικά να μας διχάζει. Αν και γνωρίζω ότι έχετε συζητήσει πολλές δικομματικές προτάσεις κατά τη διάρκεια της εκστρατείας σας, τι θα λέγατε σε ανθρώπους σαν εμένα που ανήκουν σε αυτές τις παραδοσιακά συντηρητικές κοινότητες, που θέλουν να προχωρήσουν αλλά νιώθουν τις πιέσεις του πολιτικού διχασμού;
Kamala Harris ( 40:47 ):
Σας ευχαριστώ. Και πραγματικά συναντήθηκα με μέλη και ηγέτες της κοινότητας των Χαλδαίων και σας ευχαριστώ που είστε εδώ. Πιστεύω ότι διακυβεύεται κάτι που αφορά τις βασικές αξίες καθώς και το τι διακυβεύεται όσον αφορά τον κίνδυνο και τον κίνδυνο. Και θα σας πρόσφερα ένα παράδειγμα αυτού που πιστεύω ότι θα ήταν ένα σημαντικό ζήτημα που θα επηρέαζε τη Χαλδαϊκή κοινότητα και όλους τους Αμερικανούς. Για παράδειγμα, το θέμα του πώς σκεφτόμαστε την υγειονομική περίθαλψη στην Αμερική. Έτσι γνωρίζω αρκετά για την κουλτούρα και για να ξέρω ότι αντικατοπτρίζει το ποιοι είμαστε ως Αμερικανοί γενικά. Σεβόμαστε τους μεγάλους μας, τους φροντίζουμε.
( 41:29 )
Θα μοιραστώ λοιπόν μαζί σας μια συγκεκριμένη πρόταση που αποτελεί προέκταση του τρόπου με τον οποίο σκέφτομαι τα πράγματα. Στην πραγματικότητα, προσωπική ιστορία, φρόντισα τη μητέρα μου όταν ήταν άρρωστη. Και για όποιον φροντίζει ή έχει φροντίσει έναν μεγαλύτερο συγγενή, ξέρετε τι είναι αυτό; Είναι να προσπαθήσουν να μαγειρέψουν κάτι που τους αρέσει να φάνε. Προσπαθεί να βρει ρούχα που δεν ερεθίζουν το δέρμα τους ούτε τους βοηθούν να φορέσουν πουλόβερ. Πρόκειται για την προσπάθεια να καταλάβω κάτι
Kamala Harris ( 42:00 ):
Κάτι που μπορείτε να πείτε που θα τους φέρει ένα χαμόγελο ή θα τους κάνει να γελάσουν. Είναι θέμα αξιοπρέπειας. Και τώρα έχουμε, ιδιαίτερα στη χώρα μας, πολλούς ανθρώπους που το κάνουν αυτό, και επίσης μεγαλώνουν μικρά παιδιά. Τα λέμε γενιά σάντουιτς, ακριβώς στη μέση. Είναι πολλά. Και με τον τρόπο που λειτουργεί το σύστημα αυτή τη στιγμή, καλά, αν θέλει ο Θεός, μπορεί να έχετε αρκετούς πόρους, μπορείτε να προσλάβετε κάποιον να έρθει και να βοηθήσει. Εάν όχι, μπορεί να χρειαστεί να ξοδέψετε όλες τις αποταμιεύσεις σας για να μπορέσετε να πληροίτε τις προϋποθέσεις για το Medicaid ή μπορεί να χρειαστεί να παρατήσετε τη δουλειά σας για να μπορέσετε να κάνετε ό,τι πρέπει να κάνετε για να φροντίσετε τα παιδιά σας και να φροντίσετε τα μεγαλύτερος συγγενής. Αυτό απλώς δεν είναι σωστό και δεν είναι δίκαιο. Επομένως, μέρος της πρότασής μου και του σχεδίου μου είναι ότι τώρα θα αναδιαμορφώσουμε τις παραμέτρους έτσι ώστε το Medicare να καλύπτει την κατ' οίκον υγειονομική περίθαλψη για τους ηλικιωμένους μας. Δικαίωμα; Είναι θέμα αξιοπρέπειας. Εκτός από όλα όσα έχουμε ήδη συζητήσει για την εθνική ασφάλεια, τι διακυβεύεται; Κάτι σαν αυτό, γιατί οπωσδήποτε πιστεύω ότι η Αμερική είναι έτοιμη για μια νέα γενιά ηγεσίας που αντιμετωπίζει με ξεκάθαρα ζητήματα σχετικά με το τι συμβαίνει που επηρεάζει όλους, δεν έχει σημασία το πολιτικό τους κόμμα. Ζητήματα που αφορούν βασικά την αξιοπρέπεια, επίσης τα οικονομικά ζητήματα και την ανάληψη τους με τρόπο που απαλλάσσουμε τον αμερικανικό λαό από τα βάρη που παρεμποδίζουν την παραγωγικότητα και μια συγκεκριμένη ποιότητα ζωής, και αυτό είναι ένα παράδειγμα. Πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε μια οικονομία που την αποκαλώ οικονομία ευκαιριών όπου όλοι έχουν την ευκαιρία να ευδοκιμήσουν, όχι απλώς να τα βγάλουν πέρα, αλλά να προχωρήσουν. Και αυτό είναι ένα παράδειγμα που θα πρόσφερα στο ευρύτερο σημείο, το οποίο είναι να προχωρήσουμε μπροστά, αναλαμβάνοντας προβλήματα από μια προσέγγιση κοινής λογικής, που αφορά απλώς την πρακτική εργασία.
( 44:01 )
Κοίτα, είμαι καπιταλιστής. Είμαι πραγματιστής καπιταλιστής. Θα δουλέψω όπως έχω με τον ιδιωτικό τομέα. Πιστεύω ότι πρέπει να επενδύσουμε στην οικονομία της Αμερικής και τη βιομηχανία της Αμερικής και τους επιχειρηματίες της Αμερικής, και ταυτόχρονα μπορούμε να φροντίσουμε εκείνους που χρειάζονται περισσότερο μια μικρή υποστήριξη για να μπορέσουμε όχι απλώς να τα βγάλουμε πέρα, αλλά και να προχωρήσουμε .
Maria Shriver ( 44:27 ):
Ευχαριστώ, Courtney. Λιζ, έχουμε δύο λεπτά ακόμα. Και όταν ακούτε τη φράση, «Ένας νέος δρόμος προς τα εμπρός», όταν ακούτε, «Χώρα πάνω από το κόμμα», τι σημαίνει αυτό για εσάς; Είμαστε δύο εβδομάδες έξω. Τι σημαίνει μια νέα πορεία προς τα εμπρός για οικογένειες όπως όλοι εδώ, για τα παιδιά σας, τα παιδιά μου, τα παιδιά όλων, τους νέους άνδρες; Πώς είναι;
Liz Cheney ( 44:56 ):
Νομίζω ότι βρισκόμαστε σε μια στιγμή που όταν σκέφτεσαι την Αμερική και τον φάρο της ελπίδας που ήμασταν τόσα χρόνια, για τόσες πολλές κοινότητες, επίσης πόσο τρομερά έχουμε πλουτίσει από κοινότητες, μετανάστες που θέλουν να έρθουν Εδώ και να χτίσουμε μια ζωή, όλα αυτά εξαρτώνται από τη θεμελιώδη υπεράσπιση του κράτους δικαίου, την ουσιαστική υπεράσπιση του Συντάγματός μας. Αυτό είναι που κάνει όλες τις ευκαιρίες και την ελευθερία μας δυνατές. Και την ίδια στιγμή που είμαστε αυτός ο φάρος για τον κόσμο, είναι επίσης επειδή είμαστε ένα καλό έθνος. Και επειδή όταν κοιτάξετε ποιος θα είναι ο ηγέτης μας, αυτό που αντιπροσωπεύει ο Ντόναλντ Τραμπ είναι από πολλές απόψεις απλώς σκληρό και όχι το είδος της αξιοπρέπειας και του είδους του ανθρώπου που όλοι θέλουμε να μπορούμε να κοιτάξουμε ψηλά.
( 46:04 )
Αλλά αυτό που θα έλεγα είναι ότι αν οι άνθρωποι είναι αβέβαιοι, αν οι άνθρωποι σκέφτονται, "Λοιπόν, είμαι συντηρητικός, δεν ξέρω ότι μπορώ να υποστηρίξω τον Αντιπρόεδρο Χάρις", θα έλεγα, Δεν ξέρω αν είναι κανείς πιο συντηρητικός από εμένα, και καταλαβαίνω την πιο συντηρητική αξία που υπάρχει να υπερασπίζεσαι το Σύνταγμα. Και αν δεν μαζευτούμε για να το κάνουμε αυτό, τότε… Και έτσι απλά για να το τελειώσουμε, θα μου έλεγα, ένας νέος δρόμος προς τα εμπρός είναι αυτός. Είναι αυτό που βλέπετε εδώ πάνω. Είναι να έχεις έναν πρόεδρο που θα ακούει, να έχεις έναν πρόεδρο που θα λέει, «Δεν είμαι απαραίτητα σίγουρος ότι συμφωνώ μαζί σου σε αυτό ή σε εκείνο το θέμα, αλλά ας το συζητήσουμε. Γιατί θέλετε αυτή την πολιτική; Γιατί το πιστεύεις αυτό;» Κάποιος που είναι πρόθυμος να τιμήσει και να σεβαστεί όλες τις προοπτικές και απόψεις, και υπάρχει μόνο ένας υποψήφιος σε αυτήν την κούρσα που το κάνει αυτό, και αυτός είναι ο Αντιπρόεδρος Χάρις.
Maria Shriver ( 47:16 ):
Στην πραγματικότητα, πολλές δημοσκοπήσεις σε αναποφάσιστους ψηφοφόρους που αυτοαποκαλούνται ως η εξαντλημένη πλειοψηφία είπαν: «Θέλω απλώς ηγέτες που ακούνε ο ένας τον άλλον. Θέλω απλώς ηγέτες που μιλούν με σεβασμό ο ένας στον άλλον. Θέλω να δω ευπρέπεια. Θέλω να δω ανθρώπους στους οποίους μπορώ να κοιτάξω ψηλά». Και δυστυχώς, αυτό θεωρείται ένας νέος δρόμος προς τα εμπρός ως Αντιπρόσωπος [δεν ακούγεται 00:47:40]
Liz Cheney ( 47:40 ):
Ας το κάνουμε αυτό. Ας το κάνουμε αυτό.
Maria Shriver ( 47:41 ):
Ναι, ας το κάνουμε.
Liz Cheney ( 47:42 ):
Θα πρέπει να το κάνουμε αυτό.
Maria Shriver ( 47:42 ):
Ας το κάνουμε αυτό έναν δρόμο προς τα εμπρός. Ο τελευταίος λόγος, κυρία Αντιπρόεδρε. Όλοι με τους οποίους μιλάω λένε, «Πρέπει να απενεργοποιήσω τις ειδήσεις. Δεν μπορώ να διαβάσω τίποτα. κάνω διαλογισμό. Κάνω γιόγκα. Είμαι τόσο ανήσυχος. Απλώς δεν ξέρω καν ότι τρώω τσίχλες». Όλα τα είδη των πραγμάτων. Τι κάνεις; Τι κάνεις;
Kamala Harris ( 47:59 ):
Δεν τρώει τσίχλες.
Maria Shriver ( 48:09 ):
Εντάξει, το καταλάβαμε. Αλλά πώς το χειρίζεσαι αυτό; Το άγχος, το άγχος, η αναταραχή; Όλοι έχουν τρομάξει. Μίλησα με τον κύριο εκεί πάνω, μου είπε: «Φοβάμαι πολύ». Μια γυναίκα λέει, «Είμαι τόσο ανήσυχος, δεν μπορώ να κοιμηθώ». Κοιμάσαι;
Kamala Harris ( 48:27 ):
Ξυπνάω στη μέση της νύχτας συνήθως αυτές τις μέρες. Έτσι για να είμαι ειλικρινής μαζί σου, αλλά γυμνάζομαι κάθε πρωί. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό μόνο το μυαλό, το σώμα και το πνεύμα. Αλλά επιτρέψτε μου να πω μόνο αυτό...
Maria Shriver ( 48:42 ):
Όχι, πες περισσότερα για αυτό. Πες περισσότερα.
Kamala Harris ( 48:43 ):
Αλλά θα το κάνω. γυμνάζομαι. Προσπαθώ να τρώω καλά. Αγαπώ την οικογένειά μου και φροντίζω να μιλάω με τα παιδιά και τον άντρα μου κάθε μέρα. Ο Νταγκ και εγώ ταξιδεύαμε. Προσπαθούμε να καλύψουμε πολύ έδαφος. Έτσι, δεν είμαστε ο ένας με τον άλλον κάθε μέρα αυτές τις μέρες, αλλά η οικογένειά μου με γειώνει με κάθε τρόπο. Αλλά αν μπορώ απλώς να μιλήσω για αυτό που νιώθουν οι άνθρωποι, δεν μπορούμε να απελπιζόμαστε, δεν μπορούμε να απελπιζόμαστε. Η φύση μιας δημοκρατίας είναι τέτοια που νομίζω ότι υπάρχει μια δυαδικότητα. Από τη μια πλευρά, υπάρχει μια απίστευτη δύναμη όταν η δημοκρατία μας είναι ανέπαφη, μια απίστευτη δύναμη σε αυτό που κάνει για να προστατεύσει τις ελευθερίες και τα δικαιώματα του λαού της. Ω, υπάρχει μεγάλη δύναμη σε αυτό. Και είναι πολύ εύθραυστο. Είναι τόσο ισχυρή όσο η προθυμία μας να αγωνιστούμε για αυτό. Και έτσι αυτή είναι η στιγμή που βρισκόμαστε.
( 49:49 )
Και λέω να μην απελπίζεστε γιατί σε μια δημοκρατία, όσο μπορούμε να τη διατηρήσουμε στη δημοκρατία μας, τον λαό, κάθε άτομο έχει τη δύναμη να πάρει μια απόφαση για το τι θα είναι αυτό. Κι έτσι ας μην νιώθουμε ανίσχυροι. το καταλαβαίνω. Η συντριπτική φύση όλων αυτών μας κάνει να νιώθουμε ανίσχυροι γιατί τότε ηττηθήκαμε, και αυτός δεν είναι ο χαρακτήρας μας ως αμερικανικού λαού. Δεν είμαστε από τους νικητές. Σηκώνουμε για μια στιγμή και στεκόμαστε στους πλατύυς ώμους ανθρώπων που έχουν δώσει αυτόν τον αγώνα στο παρελθόν για τη χώρα μας, και από πολλές απόψεις ας δούμε την πρόκληση που μας παρουσιάζουν και ας μην μας κυριεύει.
( 50:38 )
Η σκυτάλη είναι τώρα στα χέρια μας για να αγωνιστούμε για, όχι ενάντια, αλλά για αυτήν τη χώρα που αγαπάμε. Αυτό έχουμε τη δύναμη να κάνουμε. Ας το κατέχουμε λοιπόν. Τολμώ να πω, να είμαστε χαρούμενοι με αυτό που θα κάνουμε στη διαδικασία να το αποκτήσουμε, το οποίο είναι να γνωρίζουμε ότι μπορούμε και θα χτίσουμε κοινότητα και συνασπισμούς και να υπενθυμίσουμε στους ανθρώπους ότι είμαστε όλοι μαζί σε αυτό. Ας μην αφήσουμε τη συντριπτική φύση αυτού να μας αφαιρέσει τη δύναμή μας. Έτσι νιώθω για αυτό. Έτσι νιώθω για αυτό.
Maria Shriver ( 51:43 ):
Θέλω λοιπόν να ευχαριστήσω όλους εδώ. Ακούσατε από τον αντιπρόεδρο, από την Κογκρέσο Τσένι, μην απελπίζεστε. Νομίζω ότι πήρατε μια εξαιρετική ματιά στο ποια είναι αυτή η γυναίκα, ποια είναι αυτή η γυναίκα, τι τους φέρνει κοντά, γιατί είναι εδώ, γιατί θέλουν να κερδίσουν την ψήφο σας, γιατί ήθελαν να μιλήσουν μαζί σας σήμερα. Και θέλω να σας αφήσω με αυτό το απόσπασμα από τον Ralph Waldo Emerson που νομίζω ότι μιλάει για αυτήν τη στιγμή. Λέει, «Όποια πορεία κι αν αποφασίσετε, πάντα υπάρχει κάποιος να σας πει ότι κάνετε λάθος. Πάντα προκύπτουν δυσκολίες, που σε βάζουν στον πειρασμό να πιστέψεις ότι οι επικριτές σου έχουν δίκιο. Το να χαράξεις μια πορεία δράσης και να την ακολουθήσεις μέχρι το τέλος απαιτεί μεγάλο θάρρος». Σας αφήνω λοιπόν με αυτό. Όλοι είστε θαρραλέοι άνθρωποι. Μην απελπίζεστε. Σας ευχαριστώ πολύ που αφιερώσατε τον χρόνο σας. Μπράβο.
ΚΟΑΝΟ ( 52:38 ):
[δεν ακούγεται 00:52:40].
ΜΟΥΣΙΚΗ ( 52:40 ):
Πάμε λοιπόν. Ας χαθούμε. Ας χαθούμε. Ανεβάστε τη μουσική, ας το κάνουμε. Ελάτε, άνθρωποι. Ας χαθούμε.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, υποτίτλων και υποτίτλων.
Μείνετε ενημερωμένοι.
Λάβετε μια εβδομαδιαία ανασκόπηση των πιο σημαντικών μεταγραφών της εβδομάδας στα εισερχόμενά σας. Είναι νέα, χωρίς νέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου