Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Rev. Jen Psaki: ( 00:00 )Χθες, συζήτησα την ανακοίνωση του Προέδρου σχετικά με την ιστορική συνεργασία μεταξύ της Merck και της Johnson & Johnson για την παραγωγή περισσότερων εμβολίων COVID-19,


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 3 Μαρτίου

Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 3 Μαρτίου

Jen Psaki: ( 00:00 )
Χθες, συζήτησα την ανακοίνωση του Προέδρου σχετικά με την ιστορική συνεργασία μεταξύ της Merck και της Johnson & Johnson για την παραγωγή περισσότερων εμβολίων COVID-19, και φυσικά έθεσε περισσότερες λεπτομέρειες χθες το απόγευμα. Διέταξε επίσης τις πολιτείες να δώσουν προτεραιότητα στους εκπαιδευτικούς για εμβολιασμούς σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσουν την προσωπική μάθηση όπως είναι η βασική υπηρεσία που είναι. Προκάλεσε και τις 50 πολιτείες να κάνουν τους πρώτους πυροβολισμούς τους δασκάλους, το σχολικό προσωπικό και τους εργαζόμενους στη φροντίδα των παιδιών μέχρι το τέλος αυτού του μήνα. Για να βοηθήσουμε τις πολιτείες να το κάνουν αυτό, από την επόμενη εβδομάδα, θα χρησιμοποιήσουμε το ομοσπονδιακό πρόγραμμα φαρμακείων για να δώσουμε προτεραιότητα στον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών, του σχολικού προσωπικού και των εργαζομένων στη φροντίδα των παιδιών κατά τη διάρκεια του μήνα Μαρτίου. Αυτό είναι μέρος της προσπάθειας του Προέδρου να παροτρύνει τα κράτη να δώσουν προτεραιότητα στα εμβόλια για όλους τους βασικούς εργαζόμενους.

Jen Psaki: ( 00:46 )
Η ειδική περίοδος εγγραφής, για την οποία μιλήσαμε πριν από μερικές εβδομάδες, έχω μια ενημέρωση σχετικά με αυτό, και τον αριθμό των ατόμων που έχουν εγγραφεί. Στις 15 Φεβρουαρίου, η Διοίκηση Biden-Harris άνοιξε το health.gov για τρεις μήνες για να παρέχει σε όλους τους Αμερικανούς την ευκαιρία να εγγραφούν για ασφάλιση υγείας μέσω μιας ειδικής περιόδου εγγραφής. Στις δύο εβδομάδες από τότε, περισσότεροι από 200.000 Αμερικανοί έχουν καλυφθεί. Αυτοί οι αριθμοί είναι ενθαρρυντικοί, αλλά δεν μπορούμε να επιβραδύνουμε έως ότου κάθε Αμερικανός έχει κάλυψη υγείας. Απομένει πολύς χρόνος για να εγγραφείτε και, φυσικά, άτομα που χρειάζονται ασφάλιση υγείας μπορούν να πάνε στο health.gov για να εγγραφούν πριν από τις 15 Μαΐου.

Τζεν Ψάκη: ( 01:24 )
Σήμερα επίσης, και υπήρξε λίγη αναφορά σχετικά με αυτό, οπότε απλώς ήθελα να το εξετάσω για να δώσω κάποια σαφήνεια, ο Πρόεδρος θα εκδώσει την ενδιάμεση στρατηγική καθοδήγηση Εθνικής Ασφάλειας, διατυπώνοντας ένα όραμα για το πώς οι Ηνωμένες Πολιτείες μπορούν να καταλάβουν τι βλέπουμε ως μια ευκαιρία γενιάς να ανανεώσουμε τα πλεονεκτήματα της Αμερικής στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Η καθοδήγηση έχει σχεδιαστεί για να κοινοποιήσει τη στρατηγική προσέγγιση της διοίκησης και τις κεντρικές προτεραιότητες για την εθνική πολιτική ασφάλειας. Περιγράφει το στρατηγικό τοπίο αλλαγών που αντιμετωπίζουν σήμερα οι Ηνωμένες Πολιτείες και επιβεβαιώνει τα διαρκή βασικά εθνικά μας συμφέροντα, συμπεριλαμβανομένης της προστασίας της ασφάλειας του αμερικανικού λαού, της επέκτασης της οικονομικής ευημερίας και των ευκαιριών και της πραγματοποίησης και υπεράσπισης των δημοκρατικών αξιών στην καρδιά του αμερικανικού τρόπου ΖΩΗ.

Jen Psaki: ( 02:11 )
Η καθοδήγηση θα παρέχει καθοδήγηση σε τμήματα και υπηρεσίες πριν από μια νέα στρατηγική εθνικής ασφάλειας, την οποία αναμένουμε να κυκλοφορήσει αργότερα φέτος, όπως έχουν κάνει πολλοί προηγούμενοι πρόεδροι, και θα δημοσιεύσουμε αυτό το ISG στο Ιστοσελίδα του Λευκού Οίκου αργότερα σήμερα το απόγευμα. Θα ενθαρρύνω επίσης όλους να συντονιστούν με τα σχόλια του υπουργού Blinken που εξέφρασε σήμερα το πρωί για την εξωτερική πολιτική για τον αμερικανικό λαό, που άγγιξε έναν αριθμό από τους ίδιους πυλώνες.

Jen Psaki: ( 02:36 )
Σήμερα το απόγευμα, ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος θα συναντηθούν επίσης με μέλη του Κογκρέσου, το οποίο ανακοινώσαμε χθες το βράδυ, για να αρχίσουμε να συνεργαζόμαστε με διμερή τρόπο για τον τερματισμό του καρκίνου όπως το γνωρίζουμε. Η νίκη του καρκίνου έχει σημαντική προσωπική σημασία για τον Πρόεδρο, την Πρώτη Κυρία και την Αντιπρόεδρο, και ο καρκίνος είναι, φυσικά, μια ασθένεια που επηρεάζει πολλούς Αμερικανούς, ανεξάρτητα από την πολιτική τους σχέση. Αυτή ήταν η προτεραιότητα του Προέδρου, όπως όλοι γνωρίζουμε εδώ και πολλά χρόνια, και αυτή είναι η πρώτη του συμμετοχή με μέλη του Κογκρέσου στο Oval Office.

Jen Psaki: ( 03:09 )
Ένα τελευταίο κομμάτι, για να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε όλες τις δραστηριότητες του Αντιπροέδρου, ο Αντιπρόεδρος θα επισκεφθεί μια μικρή επιχείρηση που ανήκει σε γυναίκα στην Αλεξάνδρεια της Βιρτζίνια αργότερα σήμερα που ονομάζεται Fiber Space. Ο Αντιπρόεδρος άκουσε πώς επηρεάστηκε η μικρή επιχείρηση από το COVID-19 και πώς έπρεπε να προσαρμόσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο. Θα συζητήσει επίσης τη σημασία της έγκρισης του Αμερικανικού Σχεδίου Διάσωσης, φυσικά, καθώς έχετε ακούσει όλοι να μιλάμε για μερικές φορές, ενώ επισκέπτεται αυτή τη μικρή επιχείρηση. Με αυτό, Άλεξ, προχωρήστε.

Alex: ( 03:38 )
Ευχαριστώ, Jen. Θέλω να ξεκινήσω με τον υποψήφιο OMB. Χθες, η τελευταία εξέχουσα Ρεπουμπλικανός γερουσιαστής, Λίζα Μούρκοφσκι, είπε ότι δεν είπε στον Λευκό Οίκο τη στάση της για τον Τάντεν. Σε τι έγινε τελικά ο διορισμός του Tanden; Γιατί αποσύρθηκε; Και μπορείτε να μιλήσετε λίγο για το ποιος ψάχνετε για αντικατάσταση, ειδικά για τη Shalanda Young; Pelosi, [ακούγεται 00:03:58], και η εκπρόσωπος Clyburn βγήκε για την υποστήριξή της σήμερα. Ο Λευκός Οίκος την βλέπει ως πιθανή αντικατάσταση;

Jen Psaki: ( 04:03 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου πρώτα να πω ότι, δεδομένου ότι η Neera Tanden απέσυρε την υποψηφιότητά της μόλις χθες το βράδυ, δεν θα περίμενα, ή δεν πρέπει να περιμένετε καμία ανακοίνωση για έναν μελλοντικό υποψήφιο αυτήν την εβδομάδα. Προφανώς το πρόγραμμα του Προέδρου είναι αρκετά πλήρες. Η εστίασή του παραμένει στο αμερικανικό σχέδιο διάσωσης και στο εύρος των συναντήσεων και των δεσμεύσεων που έχει ήδη προγραμματίσει και προγραμματίσει. Φυσικά, έχει ορίσει τη Shalanda Young για να υπηρετήσει ως Αναπληρωτής Διευθυντής OMB, και αυτός ο διορισμός μαζί με περίπου μισή δωδεκάδα υποψηφίους που έχουν διοριστεί ως επικεφαλής γραφεία εξακολουθούν να κάθονται και περιμένουν να επιβεβαιωθούν, και έτσι σίγουρα θα ενθαρρύνουμε και προτρέψτε τη δράση και επείγουσα δράση για την προώθηση αυτών.

Τζεν Ψάκη: ( 04:44 )
Όσον αφορά την υποψηφιότητα, η Neera Tanden, όπως έχουμε μιλήσει εδώ και αρκετό καιρό εδώ, είναι κάποιος που ηγείται… Ακόμα οδηγεί, πρέπει να πω, ένα think tank στην Ουάσιγκτον, DC. Σίγουρα είδε ότι ο δρόμος προς τη δική της επιβεβαίωση ήταν στενός και δεν έμοιαζε να υπάρχει δρόμος προς τα εμπρός. Δεν πρόκειται να μπω στις λεπτομέρειες για το ποιος ήταν ή δεν ήταν εναντίον της ή γι 'αυτήν, ή ή δεν πρόκειται να την ψηφίσω ή εναντίον της. Μπορούμε να το αφήσουμε στα μέλη της Γερουσίας για να μιλήσουν μόνοι τους, αλλά ήταν μια αναγνώριση που έκανε η Neera Tanden. Βεβαίως, όπως σημειώσαμε χθες το βράδυ, στη δήλωση, αποδεχτήκαμε την απόφασή της να αποσύρει την υποψηφιότητά της, και όταν έχουμε μια ανακοίνωση σχετικά με τον νέο υποψήφιο, θα το κάνουμε αυτό. Αλλά και πάλι, όπως σημειώσαμε στη δήλωση,

Alex: ( 05:39 )
Και τότε οι απειλές ενάντια στο Καπιτώλιο αύριο, παρακολουθεί ο Πρόεδρος αυτές; Έχει ενημερωθεί; Και έχει αναθέσει η διοίκηση την επιβολή του νόμου να προετοιμαστεί καλύτερα από ό, τι ήταν προετοιμασμένοι λαμβάνοντας υπόψη τις δραστηριότητες στις 6 Ιανουαρίου στο Καπιτώλιο;

Jen Psaki: ( 05:53 )
Λοιπόν, σίγουρα παρακολουθούσαμε τις ακροάσεις που έγιναν στο Capitol Hill τις τελευταίες δύο ημέρες. Η ομάδα μας ήταν, ξέρω ότι ο Πρόεδρος έχει πιάσει αυτά, αλλά φυσικά έχει ένα πλήρες πρόγραμμα, όπως γνωρίζετε όλοι, και είμαστε έτοιμοι και πρόθυμοι να συνεργαστούμε με ηγέτες στο Κογκρέσο για τυχόν προτάσεις που γίνονται να διασφαλίσουν την ασφάλειά τους και να αποτρέψουν την επανάληψη των γεγονότων που συνέβησαν στις 6 Ιανουαρίου. Προχώρα.

Πέτρος: ( 06:18 )
Αν μπορώ να κάνω γρήγορα, μια μικρή δουλειά εδώ γύρω σχετίζεται με τον λογαριασμό ανακούφισης COVID. Ξέρω ότι θα δούμε τον Πρόεδρο να μιλά στο Σώμα του Δημοκρατικού Καύκα αργότερα σήμερα. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι ο Πρόεδρος έχει υπογράψει αυτά τα κατώτατα όρια εισοδήματος που σχετίζονται με αυτές τις άμεσες πληρωμές;

Jen Psaki: ( 06:32 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να δώσω ένα μικρό πλαίσιο εδώ, επειδή μερικές από τις αναφορές… Όλα βγαίνουν, οπότε μερικές από τις αναφορές είναι ευθυγραμμισμένες με την ακρίβεια και κάποιες όχι. Κανείς δεν φταίει.

Peter: ( 06:41 )
Αληθινή ιστορία.

Jen Psaki: ( 06:41 )
Πρώτον, λοιπόν, μίλησα με τον Πρόεδρο για αυτό σήμερα το πρωί. Είναι ικανοποιημένος με την πρόοδο που σημειώνεται στο Σχέδιο Διάσωσης. Ως κάποιος που υπηρέτησε για 36 χρόνια στη Γερουσία, είναι σίγουρα εξοικειωμένος με το ταξίδι που διανύει από μια πρόταση έως την υπογραφή ενός νομοσχεδίου, και σε κάθε περίπτωση, στο τελικό στάδιο, το οποίο πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε τώρα, υπάρχουν προτάσεις, υπάρχουν αλλαγές, υπάρχουν διαπραγματεύσεις μεταξύ ακόμη και διαφορετικών τμημάτων ενός μέρους. Αυτό συμβαίνει τώρα. Και είναι ανοιχτός, πάντα είπε ότι είναι ανοιχτός σε καλές ιδέες και προτάσεις που θα ενισχύσουν το πακέτο.

Jen Psaki: ( 07:20 )
Αυτό που ανέλαβε είναι ότι το πακέτο πρέπει να είναι αρκετά μεγάλο για να καλύψει το εύρος των δίδυμων κρίσεων που αντιμετωπίζουμε: COVID και την οικονομική ύφεση. Ήταν σταθερός για τη σημασία των $ 1400 επιταγών που θα δοθούν στους Αμερικανούς, και αγωνίστηκε για αυτό το δόντι και τα νύχια, και αυτό είναι ένα φραγμό για αυτόν. Και ήταν επίσης σταθερός στα όρια στα οποία οι Αμερικανοί θα έπρεπε να λάβουν αυτούς τους ελέγχους. Έτσι, όπως έχουμε δει στην αναφορά, είναι 75.000 $ και 150.000 $. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτά είναι σημαντικά κατώτατα όρια για αυτόν. Αυτό για το οποίο μιλάμε εδώ, και συνειδητοποίησα ότι δεν το ρωτήσατε, αλλά μόνο για λόγους σαφήνειας για όλους, είναι πού βρίσκεται η ράμπα και πόσο μακριά φτάνει η ράμπα

Peter: ( 08:08 )
Πού τελειώνει.

Jen Psaki: ( 08:09 )
Όπου τελειώνει, πρέπει να πω. Πού τελειώνει. Και ήταν επίσης ανοιχτός από την αρχή για να είναι πιο στοχευμένος, και για να υπάρχει ένας απότομος βράχος στον οποίο τελειώνει αυτή η ράμπα.

Peter: ( 08:22 )
Λοιπόν, για λόγους σαφήνειας, υποστηρίζει ... Ξέρω ότι είναι εντάξει με αυτό που μόλις είπες εκεί έξω. Είναι εντάξει με $ 80.000 για άτομα, 160.000 $ για ζευγάρια και 120.000 $ για αρχηγούς νοικοκυριών;

Jen Psaki: ( 08:37 )
Είναι άνετος με το πού βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις. Φυσικά πρόκειται να γίνουν συνεχείς συζητήσεις. Δεν έχουμε τελικό λογαριασμό, όπως γνωρίζετε. Θα υπάρξουν συνεχείς συζητήσεις. Είναι άνετος και ξέρει ότι θα υπάρξουν αλλαγές στο περιθώριο. Η σταθερή του άποψη είναι ότι πρέπει να ανταποκριθεί στο πεδίο της πρόκλησης. Πρέπει να είναι το μέγεθος που προτείνει. Πρέπει να έχει τα βασικά συστατικά για να έχει τον αντίκτυπο στον αμερικανικό λαό.

Peter: ( 09:02 )
Και είναι πεπεισμένος ότι θα έχει 50 δημοκράτες που όλοι υποστηρίζουν όπου βρίσκεται με βάση αυτές τις αλλαγές σε αυτό που μόλις αναφέρατε;

Jen Psaki: ( 09:09 )
Είναι σίγουρα ... Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους συναντιέται με μέλη του Κογκρέσου. Μπορείτε να τα ορίσετε με όποιον τρόπο θέλετε, μετριοπαθείς, προοδευτικούς, Ρεπουμπλικάνους, γιατί δεν θεωρεί δεδομένο δεδομένου ότι εργαζόμαστε για να περάσουμε αυτό το πέρασμα από τη γραμμή τερματισμού.

Peter: ( 09:23 )
Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω για αυτές τις νέες επιθέσεις πυραύλων που έλαβαν χώρα στο Ιράκ. Προφανώς δεν υπάρχει επίσημη αξιολόγηση για το ποιος είναι υπεύθυνος εδώ. Πολλή υποψία βρίσκεται πίσω από αυτό το Ιράν. Ο Πρόεδρος μου είπε την περασμένη εβδομάδα και τους είπε: «Δεν μπορείς να δράσεις με ατιμωρησία. Προσέξτε εδώ. " Τι κάνεις γι 'αυτό; Ποια είναι η απάντηση που πρέπει να περιμένουμε από αυτήν τη διοίκηση, μετά από αυτόν τον νέο γύρο επιθέσεων;

Τζεν Ψάκη: ( 09:43 )
Λοιπόν, για να επιβεβαιώσουμε μερικά από τα κομμάτια που αναφέρατε, εξακολουθούμε να αξιολογούμε τον αντίκτυπο αυτής της τελευταίας επίθεσης με ρουκέτες, συμπεριλαμβανομένου του προσδιορισμού της ακριβούς απόδοσης. Φυσικά, συνέβησαν μόλις χθες το βράδυ. Όπως σημειώσατε επίσης, ανταποκριθήκαμε σε πρόσφατες επιθέσεις που υποστηρίζονται από το Ιράν εναντίον των δυνάμεων του συνασπισμού και των ΗΠΑ με τρόπο που υπολογίζεται, είναι αναλογικό και καλύπτεται πλήρως από τις νομικές αρχές. Αυτό θα είναι το μοντέλο μας να προχωράμε. Εάν εκτιμήσουμε ότι απαιτείται περαιτέρω απάντηση, θα αναλάβουμε δράση ξανά με τον τρόπο και την ώρα της επιλογής μας και διατηρούμε αυτήν την επιλογή. Ο Πρόεδρος ενημερώθηκε από την Ομάδα Εθνικής Ασφάλειας του σήμερα το πρωί, παρακολουθούσε φυσικά τις λεπτομέρειες μια νύχτα. Αυτό που δεν θα κάνουμε είναι να πάρουμε μια βιαστική ή λανθασμένη απόφαση που κλιμακώνει περαιτέρω την απόφαση ή παίζει στα χέρια των αντιπάλων μας.

Πέτρος: ( 10:27 )
Επιτρέψτε μου να κάνω μια τελευταία ερώτηση. Δεδομένων των ειδήσεων που κυκλοφόρησαν χθες το βράδυ για το Τέξας και το Μισισιπή, ο Πρόεδρος βρισκόταν στο Τέξας, συναντήθηκε με τον κυβερνήτη Abbott πριν από λίγες μέρες. Τώρα, και στις δύο αυτές πολιτείες, έχουν αφαιρέσει τις εντολές για τις μάσκες και ανοίγουν ξανά στο 100%, ακόμη και καθώς αυτός ο Λευκός Οίκος λέει τώρα δεν είναι καιρός για αυτό. Πώς χαρακτηρίζετε αυτές τις αποφάσεις; Και τι λέτε στους κυβερνήτες αυτών των δύο κρατών που τα κάνουν;

Τζεν Ψάκη: ( 10:51 )
Λοιπόν, πρώτα, η θέση του Προέδρου σχετικά με τη χρήση μάσκας βασίζεται στις συστάσεις των ειδικών στον τομέα της υγείας και της ιατρικής, και στις απόψεις τους ότι θα μπορούσε να σώσει 50.000 ζωές. Γι 'αυτό ζήτησε από τον αμερικανικό λαό να φορέσει μάσκες για 100 ημέρες. Για σχεδόν ένα χρόνο, αντιμετωπίζουμε, πλοηγούμεθα και αντιμετωπίζουμε αυτήν την πανδημία σε ολόκληρη τη χώρα και ολόκληρη αυτή η χώρα έχει πληρώσει το τίμημα για πολιτικούς ηγέτες που αγνόησαν την επιστήμη όταν πρόκειται για την πανδημία. Μιλήσαμε λίγο χθες για το πώς οι άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται λίγο καλύτερα, σε ορισμένες περιπτώσεις. Πηγαίνετε στο μανάβικο και υπάρχουν διαθέσιμα μαντηλάκια Clorox, και ένα χρόνο μετά, αυτό είναι καλύτερο, αλλά υπάρχει ακόμη περισσότερη δουλειά που πρέπει να γίνει. Πρέπει να παραμείνουμε σε εγρήγορση, και πιστεύει ότι, και ελπίζει ότι οι άνθρωποι σε αυτές τις πολιτείες θα συνεχίσουν να ακολουθούν τις κατευθυντήριες γραμμές που έχουν καθοριστεί, και τις συστάσεις που έγιναν από ειδικούς στον τομέα της υγείας και της ιατρικής. Προχώρα.

Alex: ( 11:46 )
Τζεν, ευχαριστώ. Έχω πολλές ερωτήσεις σχετικά με τον εμβολιασμό των δασκάλων, αλλά για να απαντήσω πρώτα στον Πέτρο, σκοπεύει ο Πρόεδρος Μπάιντεν να μιλήσει με τους κυβερνήτες, προκειμένου να επανεξετάσουν τις εντολές τους; Και δεύτερον, τι πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι σε αυτά τα κράτη εάν έχουν μπερδευτεί εάν θα ακούσουν τον κυβερνήτη τους ή τον Πρόεδρο;

Jen Psaki: ( 12:09 )
Λοιπόν, πρώτα θα έλεγα, δεν ζητάμε από τους ανθρώπους να ακούσουν τον Πρόεδρο. Φυσικά το συνιστούμε, αλλά ζητάμε από τους ανθρώπους να ακούσουν εμπειρογνώμονες υγείας, ιατρικούς εμπειρογνώμονες, το CDC, στον Δρ Fauci, σε άλλους που βασίζουν τις συστάσεις τους για το πώς να σώσουν τη ζωή των ανθρώπων. Αυτό ζητάμε από τους ανθρώπους να κάνουν. Η άποψη του Προέδρου είναι γνωστή. Όλοι το γνωρίζουμε πολύ καλά, γιατί είναι σημαντικό να φοράτε μάσκα. Και πάλι, με βάση εμπειρογνώμονες υγείας και ιατρικής. Μιλά με τακτικά κυβερνήτες και των δύο κομμάτων. Προφανώς ταξίδεψε με τον κυβερνήτη την περασμένη Παρασκευή, και είμαι βέβαιος ότι θα το αυξήσει την επόμενη ευκαιρία που έχει.

Alex: ( 12:47 )
Και σχετικά με τον στόχο του Προέδρου να εμβολιάσει τους εκπαιδευτικούς μέχρι τα τέλη αυτού του μήνα, τον περασμένο μήνα, καταστήσατε σαφές ότι, όπως γνωρίζετε, εναπόκειται στις πολιτείες να καθορίσουν πώς να δώσουν προτεραιότητα στα εμβόλια.

Ομιλητής 1: ( 13:03 )
… Για να προσδιορίσετε τον τρόπο προτεραιότητας των εμβολίων. Και μας υπενθυμίσατε ότι, παρόλο που υπάρχουν ομοσπονδιακές συστάσεις, η διαδικασία δεν είναι να υποχρεώσουμε τα κράτη να δώσουν προτεραιότητα σε κανέναν. Τι έχει αλλάξει μεταξύ τότε και τώρα, και ποια δύναμη έχει ο Πρόεδρος Μπάιντεν για να κατευθύνει τα κράτη να δώσουν προτεραιότητα στους εκπαιδευτικούς;

Jen Psaki: ( 13:21 )
Λοιπόν, πρώτα, 30 πολιτείες το κάνουν ήδη. Αυτή είναι λοιπόν η πλειονότητα των κρατών στη χώρα, που αντιμετωπίζουν τους εκπαιδευτικούς ως βασικούς εργαζόμενους. Και αυτό ζητάει ο πρόεδρος, αυτό που προτείνει. Φυσικά… Αυτή τη στιγμή, οι εκπαιδευτικοί θα έχουν πρόσβαση μέσω φαρμακείων. Η προμήθεια που πηγαίνει στα φαρμακεία γίνεται μέσω της ομοσπονδιακής προμήθειας. Και έτσι είναι ένας τομέας στον οποίο μπορούμε να εργαστούμε μέσω ενός προγράμματος που έχουμε δημιουργήσει για να διασφαλίσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν προτεραιότητα.

Ομιλητής 1: ( 13:52 )
Έτσι σήμερα είπατε ότι προκαλεί κράτη, ζητά κράτη, ζητά κράτη, αλλά χθες ο πρόεδρος είπε ότι διευθύνει κράτη. Λοιπόν, είναι απλό αίτημα ή χρησιμοποιεί κάποιον μηχανισμό και εξουσία για να τους κατευθύνει;

Jen Psaki: ( 14:10 )
Λοιπόν, πάλι, χρησιμοποιεί ένα ομοσπονδιακό πρόγραμμα που διανέμει εμβόλια σε φαρμακεία σε όλη τη χώρα για να διασφαλίσει ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν προτεραιότητα. Παραμένει η ίδια περίπτωση που ήταν, όπου δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για το άνοιγμα των σχολείων. Είναι μόνο ένα από τα μέτρα μετριασμού που μπορούν να ληφθούν, για να εμβολιαστούν οι εκπαιδευτικοί, αλλά πιστεύει ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αντιμετωπίζονται ως βασικοί εργαζόμενοι. Υπάρχει, φυσικά, η δύναμη του εκφοβιστή άμβωνα. Υπάρχει η δύναμη του προγράμματος φαρμακείων που ιδρύει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Και σίγουρα ως πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, ηγέτης της χώρας, μεταφέρει, αυτό είναι σημαντικό.

Jen Psaki: ( 14:48 )
Δεν πρόκειται για Ρεπουμπλικανικό ή Δημοκρατικό ζήτημα, ανεξάρτητα από το αν τα παιδιά μας είναι πίσω. Όλοι έχουμε δει τον αντίκτυπο στην ψυχική υγεία. Έχουμε δει την επίδραση στα παιδιά που κάνουν Zoom από τα τραπέζια της κουζίνας τους και τους πάγκους κουζίνας. Και όλοι θέλουν, ο πρόεδρος θέλει, τα παιδιά να επιστρέψουν στο σχολείο. Αυτό είναι μέρος της προσπάθειας να διευκολυνθεί αυτό.

Ομιλητής 1: ( 15:07 )
Μια τελευταία ερώτηση σχετικά με την προσπάθεια. Χρησιμοποιείτε το ομοσπονδιακό πρόγραμμα φαρμακείων, το οποίο υποτίθεται ότι θα καθιερώσει περισσότερη δικαιοσύνη, ειδικά για κοινότητες χρωμάτων. Ο Δρ. Céline Gounder κάλεσε την κίνηση να δοθεί προτεραιότητα στους δασκάλους κατά της δικαιοσύνης, καθώς οι περισσότεροι δάσκαλοι είναι λευκοί και απομακρύνει από εκείνους τους ανθρώπους που είναι ανεπηρέαστοι. Τι κάνει λοιπόν η διοίκηση για να διασφαλίσει ότι οι εκπαιδευτικοί και αυτά τα άτομα που δεν έχουν επαρκή επιτήρηση θα έχουν την ίδια πρόσβαση στα εμβόλια;

Jen Psaki: ( 15:42 ) Κατ '
αρχάς, απλά διαφωνούμε, και όχι μόνο εγώ ή ο πρόεδρος, αλλά ο επικεφαλής της ειδικής ομάδας μας για την υγεία και η ιατρική μας ομάδα, για μερικούς λόγους. Το ένα είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι τα προγράμματα πέρα ​​από τους δασκάλους περιλαμβάνουν οδηγούς λεωφορείων, υπάλληλους φύλαξης, εργαζόμενους στη φροντίδα παιδιών, εργατικό δυναμικό που είναι ευρέως, απίστευτα διαφορετικό.

Jen Psaki: ( 16:01 )
Δεύτερον, η επιστροφή των παιδιών στο σχολείο είναι ένα από τα πιο δίκαια βήματα που μπορούμε να κάνουμε, γιατί αυτό που έχουμε δει στατιστικά είναι ότι οι μαθητές Μαύρων και Λατίνων αντιμετωπίζουν δυσανάλογα την μαθησιακή απώλεια για διάφορους λόγους. Διασύνδεση στο Διαδίκτυο, γονείς που είναι δυσανάλογα εργαζόμενοι πρώτης γραμμής και αυτό επιδεινώνει τις βλαβερές συνέπειες των πολιτικών που αφήνουν ήδη τους μαθητές χρώματος με πόρους χαμηλότερης ποιότητας. Επομένως, η άποψή μας είναι ότι αυτό το βήμα είναι ένα βήμα που προορίζεται να βοηθήσει τις κοινότητες των χρωμάτων, να βοηθήσει τους μαθητές που ήδη έχουν δυσανάλογα μειονεκτική θέση από το κλείσιμο των σχολείων.

Ομιλητής 1: ( 16:38 )
Ευχαριστώ, Τζεν.

Jen Psaki: ( 16:38 )
Ω, προχωρήσου.

Ομιλητής 2: ( 16:39 )
Ευχαριστώ. Μετά από αυτό, είπατε ξανά ότι οι συστάσεις του CDC ήταν σαφείς, ότι οι εκπαιδευτικοί δεν χρειάζεται να εμβολιαστούν για να ανοίξουν ξανά τα σχολεία με ασφάλεια, αλλά ακούμε αυτή τη μεγάλη ώθηση, αυτή την προτεραιότητα με τον Λευκό Οίκο μέσω του προγράμματος φαρμακείων. Τι λέτε λοιπόν σε κριτικούς που λένε ότι αυτό δεν αφορά μόνο την επιστήμη, αλλά την πολιτική και την ευχαρίστηση των συνδικάτων;

Τζεν Ψάκη: ( 16:59 )
Θα έλεγα ότι οι ενέργειές μας ήταν ξεκάθαρες, ότι βασίζαμε τις συστάσεις μας στο σχολείο, τη δουλειά μας με τις σχολικές περιοχές για να ανοίξουμε εκ νέου, στην επιστήμη, στις συστάσεις των κατευθυντήριων γραμμών του CDC και ότι είμαστε σαφείς. Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Δεν είναι απαραίτητο να εμβολιαστούν οι εκπαιδευτικοί. Ωστόσο, ο πρόεδρος ήταν επίσης ξεκάθαρος, πιστεύει ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα, όπως και πολλοί άλλοι εργαζόμενοι στην πρώτη γραμμή, επειδή διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο, ρόλο ως βασικοί εργαζόμενοι, διδάσκοντας τα παιδιά μας, εκπαιδεύοντας το μέλλον της χώρας. Αυτό είναι λοιπόν ένα δύσκολο ζήτημα, αλλά αυτό είναι ένα βήμα στο οποίο ο πρόεδρος θα μπορούσε να κάνει χρησιμοποιώντας την ικανότητά του, την εξουσία του, ένα πρόγραμμα ομοσπονδιακής κυβέρνησης, για να διασφαλίσει ότι στέλνει το μήνυμα ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν προτεραιότητα λόγω της αξίας της εργασίας τους, του απαραίτητου ρόλος που παίζουν,

Jen Psaki: ( 17:50 )
Σχολεία σε όλη τη χώρα, πολλά από τα οποία συνεχίζουν να ανοίγουν ξανά κάθε εβδομάδα, όπως γνωρίζετε, ο Δρ. Μπάιντεν και ο νέος γραμματέας της εκπαίδευσης μας επισκέπτονται λίγες σήμερα. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε μαζί τους και να τους πιέζουμε. Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Τίποτα δεν έχει αλλάξει σε αυτό το μέτωπο.

Ομιλητής 2: ( 18:05 )
Θα ήθελα να σας ρωτήσω για τον Διευθυντή Wray, αλλά αν μπορώ απλώς να συνεχίσω εκεί, ποιο είναι το μήνυμά σας λοιπόν προς άλλους βασικούς εργαζόμενους; Οι καθηγητές διατρέχουν πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο σε μια τάξη από τους Αμερικανούς που εργάζονται σε μια μονάδα συσκευασίας κρέατος;

Jen Psaki: ( 18:16 )
Λοιπόν, κοίτα, σίγουρα ο πρόεδρος έχει κάνει ορισμένα βήματα τις τελευταίες δύο ημέρες για να επισπεύσει τη διαθεσιμότητα και την πρόσβαση εμβολίων στους Αμερικανούς σε όλη τη χώρα, που εργάζονται σε μια σειρά βιομηχανιών. Αυτό είναι ένα βήμα που ένιωθε ότι ήταν σημαντικό να ακολουθήσει λόγω του αντίκτυπου στην επόμενη γενιά παιδιών, στο μέλλον του εργατικού δυναμικού, στους μελλοντικούς ηγέτες στη χώρα μας. Και είναι πολύ σαφές ότι είναι σημαντικό να ανοίξουν ξανά τα σχολεία. Αυτό δεν είναι πολιτικό ή κομματικό ζήτημα. Όλοι συμφωνούμε με αυτό.

Ομιλητής 2: ( 18:48 )
Εντάξει. Και ευχαριστώ, το εκτιμώ. Απλά έχουμε όλα αυτά τα γεγονότα σχετικά με ακροάσεις στο Κάπιτολ Χιλ, για τις ταραχές της 6ης Ιανουαρίου, και τόσα πολλά για ένα παιχνίδι κατηγορίας, όλα αυτά δείχνουν. Η Αστυνομία του Καπιτώλιο είπε ότι δεν έλαβε πληροφορίες από το FBI, το FBI λέγοντας ότι έδωσε αυτό που γνώριζαν. Πώς μπορεί ο πρόεδρος να είναι πλέον σίγουρος για την ικανότητα του διευθυντή Wray να προστατεύει από άλλη επίθεση;

Jen Psaki: ( 19:09 )
Λοιπόν, παραμένει σίγουρος για τον διευθυντή του FBI Wray. Φυσικά, θα παρακολουθούμε τις ακροάσεις, και νομίζω ότι θα αντληθούν διδάγματα καθώς βγαίνουμε από τις ακροάσεις που θα εφαρμοστούν σε όλη την κυβέρνηση, είτε αυτό είναι στο Κογκρέσο είτε σίγουρα όπου εφαρμόζονται σε ομοσπονδιακές υπηρεσίες. Και όπως γνωρίζετε, δεν περιορίζεται σε αυτές τις ακροάσεις. Τώρα έχουμε έναν γενικό εισαγγελέα, και υπάρχουν έρευνες που βρίσκονται σε εξέλιξη, και σίγουρα θέλουμε να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να αποτρέψουμε την επίθεση στο μέλλον. Προχώρα.

Αντρέα: ( 19:42 )
Ναι. Έτσι, στις υποψηφιότητες του Κογκρέσου, σήμερα ο υποψήφιος σας για γραμματέα υγείας, Xavier Becerra, ουσιαστικά έλαβε ισοψηφία στην Επιτροπή Οικονομικών της Γερουσίας. Ανησυχείτε και έχετε διαβεβαιώσει τον εαυτό σας με ανθρώπους όπως ο Joe Manchin ότι αυτός ο διορισμός δεν διακυβεύεται επίσης; Μπορείτε να πείτε μια λέξη για αυτό, και τι σημαίνει ότι, ξέρετε, έχετε χάσει την υποψηφιότητα Tanden. Τι σημαίνει αυτό όσον αφορά την ικανότητά σας να ολοκληρώσετε τα πράγματα; Ή ήταν απλώς μια μεμονωμένη περίπτωση; Στέλνει ένα μήνυμα για τους υπόλοιπους υποψηφίους και άλλες νομοθεσίες [ακούγεται 00:20:21] Δημοκρατικοί;

Τζεν Ψάκη: ( 20:22 )
Σίγουρος. Λοιπόν, επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με την τελευταία ερώτηση πρώτα. Όχι, δεν πιστεύουμε και οποιοδήποτε μέλος της Γερουσίας μπορεί να σας πει αυτό, ή είμαι βέβαιος ότι θα σας το πει αυτό, ότι εξετάζουν κάθε υποψηφιότητα και αν πρόκειται να ψηφίσουν για να υποστηρίξουν και να επιβεβαιώσουν έναν υποψήφιο σε ατομική βάση. Διαφορετικά, κάθε υποψήφιος θα λάβει τον ίδιο ακριβή αριθμό ψήφων, σωστά; Και δεν το κάνουν. Και φυσικά, η Cecilia Rouse επιβεβαιώθηκε ως η πρώτη έγχρωμη γυναίκα που ηγήθηκε του Συμβουλίου Οικονομικών Συμβούλων του Λευκού Οίκου με 94 ψήφους. Ορισμένοι υποψήφιοι που πρότεινε ο πρόεδρος έχουν λάβει τη συντριπτική πλειοψηφία της υποστήριξης από τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους. Ο Miguel Cardona επιβεβαιώθηκε μόλις. Η Τζίνα Ραϊμόντο επιβεβαιώθηκε ως γραμματέας εμπορίου. Και μπορώ να περάσω από τον αριθμό, φυσικά, που έχουν λάβει ισχυρή διμερής υποστήριξη. Ο καθένας εξετάζεται ξεχωριστά. Ο πρόεδρος διόρισε τον Γενικό Εισαγγελέα Xavier Becerra ως επικεφαλής του Υπουργείου Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών, επειδή έχει ένα ρεκόρ μάχης μαζί με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους για να επεκτείνει την πρόσβαση σε θεραπείες COVID και να αναλάβει καταχρηστικές πρακτικές εταιρειών καπνού. Έχει μια καριέρα πίσω του, εργάζεται για να αυξήσει την πρόσβαση σε ποιότητα, προσιτή υγειονομική περίθαλψη και να προστατεύει τις ανεπαρκείς κοινότητες Βοήθησε στη δημιουργία του προσιτού νόμου περί φροντίδας, κάτι που, φυσικά, ο πρόεδρος υπηρετούσε ως αντιπρόεδρος κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου και υπερασπίστηκε αυστηρά στο δικαστήριο. επειδή έχει ένα ρεκόρ μάχης μαζί με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους για να επεκτείνει την πρόσβαση σε θεραπείες COVID και να αναλάβει καταχρηστικές πρακτικές εταιρειών καπνού. Έχει μια καριέρα πίσω του, εργάζεται για να αυξήσει την πρόσβαση σε ποιότητα, προσιτή υγειονομική περίθαλψη και να προστατεύσει τις ανεπαρκείς κοινότητες. Βοήθησε στη δημιουργία του προσιτού νόμου περίθαλψης, κάτι που, φυσικά, ο πρόεδρος υπηρετούσε ως αντιπρόεδρος κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου και υπερασπίστηκε την επιμέλεια στο δικαστήριο. επειδή έχει ένα ρεκόρ μάχης μαζί με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους για να επεκτείνει την πρόσβαση σε θεραπείες COVID και να αναλάβει καταχρηστικές πρακτικές εταιρειών καπνού. Έχει μια καριέρα πίσω του, εργάζεται για να αυξήσει την πρόσβαση σε ποιότητα, προσιτή υγειονομική περίθαλψη και να προστατεύσει τις ανεπαρκείς κοινότητες. Βοήθησε στη δημιουργία του προσιτού νόμου περί φροντίδας, κάτι που, φυσικά, ο πρόεδρος υπηρετούσε ως αντιπρόεδρος κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου και υπερασπίστηκε αυστηρά στο δικαστήριο.

Jen Psaki: ( 21:49 )
Και ο διορισμός του πραγματοποιήθηκε με ενθουσιασμό από εμπειρογνώμονες στον τομέα της υγείας, συμπεριλαμβανομένης της Αμερικανικής Ένωσης Νοσοκομείων, του Οικογενειακού Ιδρύματος Kaiser, πολλών πρώην γραμματέων υγείας και ανθρώπινων υπηρεσιών, και φυσικά ο δικός μας Δρ. Fauci. Σίγουρα καταλάβαμε από την αρχή ότι κάθε υποψήφιος δεν θα έλαβε 93 ψήφους, αλλά παραμένουμε σίγουροι και με σιγουριά πίσω από τον διορισμό. Και θα σημειώσω επίσης ότι ο Γραμματέας Cassidy, φυσικά, ένας Ρεπουμπλικανός, όπως γνωρίζετε όλοι, είπε στον γενικό εισαγγελέα, Γενικό Εισαγγελέα Becerra, θα έπρεπε να πω, ότι αν ήταν στοιχηματικός άνθρωπος, θα στοιχηματίσει ότι έχει τις ψήφους. Έτσι θα δούμε.

Αντρέα: ( 22:23 )
Μπορώ απλώς να συνεχίσω από την άλλη πλευρά; Θέλω να πω, πρέπει να λάβετε κάποια μέτρα για να διασφαλίσετε ότι οι πολιτικές σας δεν θα υποφέρουν όταν υπάρχει μια ατέλεια όπως ο Joe Manchin;

Jen Psaki: ( 22:36 )
Όσον αφορά τη μελλοντική πολιτική; Νομίζω ότι αυτό που μεταφέρω, Andrea, είναι ότι κάθε ένα από αυτά τα μέλη εξετάζει κάθε πρόταση, είτε πρόκειται για νομοσχέδιο είτε για υποψήφιο, μέσω του πρίσματος αυτής της πρότασης. Και θα περίμενα κάποιος από αυτούς να το μεταφέρει. Διαφορετικά, οι ίδιοι άνθρωποι θα ψήφισαν υπέρ ή κατά κάθε πρότασης που υποβάλλεται, και αυτό σίγουρα δεν συμβαίνει. Ο πρόεδρος έχει φυσικά ασχοληθεί με τον γερουσιαστή Manchin, ακούει και ακούει τις προτάσεις και τις ιδέες και τις προτάσεις του. Και το πιο σημαντικό, ωστόσο, ο γερουσιαστής Manchin και άλλοι στη Γερουσία διαπραγματεύονται μεταξύ τους για το τι πακέτο μπορούν να υποστηρίξουν προς τα εμπρός, καθώς σχετίζεται με το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης.

Jen Psaki: ( 23:18 )
Αυτό συνεχίζεται τώρα, αλλά ο γερουσιαστής Manchin ήταν ξεκάθαρος ότι υποστηρίζει ένα μεγάλο πακέτο. Πιστεύει ότι πρέπει να ανταποκριθεί στη στιγμή. Και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί του και να το φτάσουμε στη γραμμή τερματισμού.

Αντρέα: ( 23:29 )
Υπάρχει κάποιο είδος διαπραγμάτευσης που πρέπει να κάνετε όταν αρχίζετε βασικά να προσφέρετε προτάσεις ως μέρος του, για παράδειγμα, του νομοσχεδίου υποδομής, για να εξασφαλίσετε ένα είδος ισχυρής υποστήριξης προς τα εμπρός; Έχετε μόνο λιγότερους από τους μισούς υποψηφίους σας για θέσεις σε επίπεδο υπουργικού συμβουλίου που έχουν επιβεβαιωθεί σε αυτό το σημείο. Αρχίζετε να ανησυχείτε γι 'αυτό;

Jen Psaki: ( 23:51 )
Σίγουρα πιστεύουμε ότι η Γερουσία πρέπει να προχωρήσει με περίπου μισή ντουζίνα, ή περίπου πέντε, πιστεύω, υποψηφίους σε επίπεδο υπουργικού συμβουλίου που δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, διότι είναι απαραίτητο να έχουμε κάποιον που ηγείται του Το Υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών, φυσικά, όπως έχουμε μιλήσει, αλλά και με τις άλλες υπηρεσίες, δεδομένου του εύρους των κρίσεων που αντιμετωπίζουμε ως χώρα. Προχώρα.

Ομιλητής 3: ( 24:13 )
Έχω μια ερώτηση σχετικά με τον κατώτατο μισθό και στη συνέχεια στις ακροάσεις του Καπιτώλιο. Θα ήταν πρόθυμος ο πρόεδρος να καθίσει και να μιλήσει με τους Ρεπουμπλικάνους της Γερουσίας που έχουν προσφέρει υποστήριξη για μια αύξηση του κατώτατου μισθού που είναι κάτω από 15 την ώρα, ή είναι σταθερός στα 15;

Jen Psaki: ( 24:27 )
Ήταν ανοιχτός στην ακρόαση ιδεών από μια σειρά μελών και των δύο μερών σε μια σειρά διαφορετικών θεμάτων. Είναι ξεκάθαρο ότι η πρότασή του είναι να αυξήσει τον ελάχιστο μισθό στα 15 $ την ώρα, να το κάνει για μια χρονική περίοδο, την οποία υποστηρίζουν και τα μέλη της Γερουσίας, συμπεριλαμβανομένων των προοδευτικών Δημοκρατών όπως ο Bernie Sanders. Αυτό υποστηρίζει και αυτό είχε προτείνει αυτή τη στιγμή.

Ομιλητής 3: ( 24:49 )
Δεν θα διασκεδάζει κάτι κάτω από 15 την ώρα;

Jen Psaki: ( 24:51 )
Είναι χαρούμενος που ακούει οποιεσδήποτε ιδέες, αλλά προφανώς δεν πρόκειται να διαπραγματευτώ από εδώ. Και είναι πολύ ξεκάθαρος δημόσια και ιδιωτικά για τη δέσμευσή του να αυξήσει τον ελάχιστο μισθό στα 15 $.

Ομιλητής 3: ( 25:01 )
Εντάξει. Και τότε την περασμένη εβδομάδα, ο αναπληρωτής αρχηγός της Αστυνομίας του Καπιτώλιο κατέθεσε ότι υπήρξαν απειλές κατά την κοινή σύνοδο που ο Πρόεδρος Μπάιντεν πρόκειται να απευθυνθεί στο Κογκρέσο, για να ανατινάξει το Καπιτώλιο κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε ομιλίας που δίνει ο Πρόεδρος Μπάιντεν. Πώς συντελέστηκε σε προετοιμασίες για ένα πιθανό κράτος της Ένωσης;

Τζεν Ψάκη: ( 25:21 )
Λοιπόν, δεν θα μιλούσα με καμία απειλή σε καμία περίπτωση από εδώ. Σίγουρα θα σας παραπέμψω στη Μυστική Υπηρεσία Θα έλεγα, σε γενικές γραμμές, αυτό που έχουμε επιβεβαιώσει και μιλήσαμε στο παρελθόν είναι ότι όταν έγινε σαφές, το οποίο μάλλον θα έπρεπε να ήταν από την αρχή, αλλά ότι το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης θα χρειαζόταν μέχρι να ελπίζουμε περίπου στα μέσα Μαρτίου να περάσουμε και να υπογράψουμε το νόμο, πήραμε μια απόφαση εσωτερικά ότι δεν θα έπρεπε ο πρόεδρος να προτείνει τη μελλοντοστραφή ατζέντα του πέρα ​​από αυτό, που σημαίνει τμήματα της ατζέντας του Build Back Better, που εξακολουθούν να είναι αποφασισμένα, [ακούγεται 00:25: 52] η συζήτηση συνεχίζεται εσωτερικά, έως ότου υπογραφεί αυτό το νομοσχέδιο, αφού οι έλεγχοι αυτοί διενεργούνται στους Αμερικανούς, μετά από αυτό το εμβόλιο τα χρήματα εξαντλούνται, αφού τα χρήματα πηγαίνουν στα σχολεία.

Jen Psaki: ( 26:03 )
Τα χρήματα του εμβολίου βγαίνουν αφού τα χρήματα πηγαίνουν στα σχολεία.

Ομιλητής 4: ( 26:04 )
Λυπάμαι. Μια τελευταία ερώτηση.

Jen Psaki: ( 26:05 )
Σίγουρα.

Ομιλητής 4: ( 26:05 )
Ο διοικητής της Εθνικής Φρουράς του DC είπε σήμερα ότι χρειάστηκαν περισσότερες από τρεις ώρες για να κατέβει η έγκριση πριν αποσταλεί η Εθνική Φρουρά για να ανταποκριθεί στην εξέγερση. Όμως ο αρχηγός άμυνας του Πενταγώνου το αμφισβήτησε και είπε ότι ήταν μόνο πάνω από μία ώρα. Αφορά καθόλου στον Λευκό Οίκο ότι σχεδόν δύο μήνες αργότερα δεν υπάρχει ακόμη συναίνεση ως προς το χρονοδιάγραμμα, ακόμη και εντός του DOD σχετικά με αυτό;

Jen Psaki: ( 26:30 )
Θα έστελνα πραγματικά αυτή την ερώτηση στο DOD και στις ακροάσεις που συμβαίνουν καθώς μιλάμε. Όλα αυτά συνέβη φυσικά κατά την προηγούμενη διοίκηση, όπως όλοι γνωρίζουμε. Παρακολουθούμε προσεκτικά αυτές τις ακροάσεις. Θα δούμε ποια μαθήματα αντλούνται από αυτά και είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με μέλη και των δύο μερών για την προώθηση πολιτικών που την εμποδίζουν να ξανασυμβεί ξανά. Προχωρήστε, Τζεν.

Jen: ( 26:52 )
Έχω δύο ερωτήσεις σε δύο διαφορετικά θέματα. Πρώτον, αυτή η συμφωνία για την αλλαγή των κανόνων επιλεξιμότητας γύρω από τους ελέγχους ερεθίσματος ήταν κάτι που ενέκρινε τους μετριοπαθείς Δημοκρατικούς. Ανησυχείτε καθόλου για την αριστερά σε αυτό που το βλέπουν να διαπραγματεύεται εναντίον σας και ίσως να μην ανταποκρίνεται στην υπόσχεση που έκαναν ακόμη και ο πρόεδρος στην εκστρατεία με τους υποψηφίους της Γεωργίας; Ανησυχείτε ότι με την αποκοπή ορισμένων ατόμων από την επιλεξιμότητα ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν πρόκειται να λάβουν επιταγές που έλαβαν ελέγχους κατά τη διάρκεια της διοίκησης του Τραμπ και ότι κατά κάποιον τρόπο δεν ανταποκρίνεται στην πολιτική του υπόσχεση;

Jen Psaki: ( 27:39 )
Αυτό που υποσχέθηκε και δεσμεύτηκε ο πρόεδρος ήταν να εξασφαλίσει ότι ο αμερικανικός λαός θα λάβει 2.000 $ σε επιταγές. Αυτά τα 1.400 $ αποτελούν μέρος της εκπλήρωσης αυτής της υπόσχεσης. Πρότεινε επίσης φυσικά ένα υψηλότερο όριο όπως γνωρίζετε. Στην πρότασή του και στην κοινή ομιλία του που έδωσε πριν από δύο εβδομάδες, ήταν επίσης σαφές ότι είναι ανοιχτός σε αλλαγές στο περιθώριο αυτού του πακέτου. Ενώ είναι πολύ σταθερός στα 1.400 $ και όπως γνωρίζετε, έχουν γίνει διαπραγματεύσεις για την προσπάθειά του να το μειώσει στα 1.000 $ ή να αλλάξει το μέγεθος της επιταγής που είναι αμετάβλητο σε αυτό, μου το επανέλαβε ξανά σήμερα το πρωί.

Jen Psaki: ( 28:15 )
Και ήταν πολύ σαφές ότι το κατώτατο όριο πρέπει να είναι 75 $ K και 150 K $ για τις οικογένειες. Αλλά επίσης γνωρίζει ότι το μηχάνημα παρασκευής λουκάνικων φεύγει μερικές φορές ένα διαφορετικό πακέτο, σχεδόν πάντα φτύνει ένα διαφορετικό πακέτο από αυτό που προτείνεται αρχικά. Αυτές είναι διαπραγματεύσεις κυρίως μέσω Δημοκρατικών στο Κογκρέσο μεταξύ τους, αλλά είναι μέρος του, γυρίζει τα μανίκια του, εμπλέκεται και σε αυτά και είναι πεπεισμένος ότι αυτό είναι ένα πακέτο με όλα τα στοιχεία που περιλαμβάνονται και ελπίζει ότι όλοι οι Δημοκρατικοί τα πολιτικά υπόβαθρα μπορούν να μείνουν πίσω.

Jen: ( 28:51 )
Πριν περάσει το προηγούμενο πακέτο, μιλούσε ήδη για τις ελπίδες του για αυτό το πακέτο. Λοιπόν, πριν περάσει αυτό το πακέτο, ξέρω ότι δεν ξεδιπλώνετε το μεγαλύτερο έγγραφο λογαριασμού σας, καλύτερη ατζέντα, αλλά σκέφτεστε ήδη, σκέφτεται η διοίκηση ότι ίσως χρειαστεί ένας άλλος έλεγχος τόνωσης κάποια στιγμή το καλοκαίρι ή να πέσει για τους ανθρώπους ;

Jen Psaki: ( 29:11 )
Λοιπόν, είμαστε μόνο έξι εβδομάδες, οπότε δεν μπορώ να προβλέψω για εσάς ότι δεν θα υπάρξουν ποτέ έλεγχοι ερεθίσματος στο μέλλον. Προφανώς είμαστε ακόμα εν μέσω οικονομικής κρίσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο πρόεδρος ήταν ξεκάθαρος για τον επείγοντα χαρακτήρα της δράσης εδώ. Το build back καλύτερη ατζέντα ή περισσότερα κομμάτια αυτού θα επαναλάβω απλώς ότι η μορφή, η παραγγελία, το μέγεθος αυτής δεν έχει καθοριστεί και δεν θα υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες που θα οριστικοποιηθούν ή θα προβληθούν πριν από την υπογραφή αυτού του λογαριασμού και η ανακούφιση φτάνει στον αμερικανικό λαό. Θα δούμε λοιπόν πώς μοιάζει εκείνη τη στιγμή.

Jen: ( 30:05 )
Σε ένα άλλο θέμα, η διοίκηση παρέχει βοήθεια στον Τζάκσον του Μισισιπή για την κρίση του νερού εκεί; Είναι κάτι για το οποίο έχει ενημερωθεί ο Πρόεδρος ή θα ενημερωθεί και για τα θέματα δικαιοσύνης γύρω από αυτό;

Jen Psaki: ( 30:17 )
Σίγουρα. Είμαι στην ευχάριστη θέση να ρωτήσω τον επικεφαλής της FEMA σχετικά με αυτό και την κατάσταση αυτού και πού βρίσκεται και μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας απευθείας ή σε άλλους που ενδιαφέρονται για αυτό. Προχώρα.

Ομιλητής 5: ( 30:27 )
Ναι. Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα μιλήσατε για μια Αμερικανίδα πολίτη που ονομάζεται Anne Sacoolas που θα [ακούγεται 00:30:32] ασυλία, αλλά οι άνθρωποι στη Βρετανία πιστεύουν ότι θα έπρεπε να επιστρέψει σε δίκη. Είπατε νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα ότι εργαζόταν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης διοίκησης και αναρωτήθηκα αν μπορείτε να το διευκρινίσετε. Βλέπει ο Πρόεδρος Μπάιντεν την περίπτωση της Άννας Σακούλας με διαφορετικό τρόπο από τον προκάτοχό του;

Jen Psaki: ( 30:49 )
Νομίζω ότι έλεγα τι είναι ακριβές ότι εργαζόταν προηγουμένως κατά την τελευταία διοίκηση. Νομίζω ότι αυτή είναι μια ακριβής δήλωση. Έτσι, και το μεταφέρω αυτό. Νομίζω ότι ζήτησα από το άτομο που το ρώτησε, δεν θυμάμαι ποιος ήταν, να πάει να ρωτήσει το υπουργείο Εξωτερικών γιατί σίγουρα θα επέβλεπαν πράγματα όπως η διπλωματική ασυλία και όλα τα ερωτήματα που τέθηκαν γύρω από την υπόθεσή της.

Ομιλητής 5: ( 31:09 )
Σίγουρα. Ήταν απολύτως ακριβές, απλώς αναρωτιέμαι γιατί το αναφέρατε και γιατί πιστεύατε ότι ήταν σχετικό, δεδομένου ότι δεν ήταν πολιτικός διορισμένος. Και επίσης πολλοί άνθρωποι έχουν πει ότι ο Πρόεδρος Μπάιντεν μπορεί να εξετάσει την υπόθεση διαφορετικά. Μιλά για τη σημασία της ενσυναίσθησης και σίγουρα η οικογένεια Dunn, οι γονείς του αγοριού που σκοτώθηκε στο αυτοκινητιστικό ατύχημα θα ήθελαν πάρα πολύ η Anne Sacoolas να επιστρέψει στο Ηνωμένο Βασίλειο για δίκη.

Jen Psaki: ( 31:31 )
Σίγουρα έχω παρακολουθήσει φυσικά την υπόθεση καθώς πολλοί άνθρωποι πιθανώς στο BBC και έχουμε παρακολουθήσει την κάλυψη στο παρελθόν. Σίγουρα μου έθεσαν την ερώτηση, οπότε νομίζω ότι απάντησα απλώς στην ερώτηση που τέθηκε και παρέχοντας πλαίσιο για άτομα που δεν γνωρίζουν την υπόθεση. Προφανώς ο πρόεδρος δεν έχει ορίσει καν πρεσβευτές, καθώς ξέρω ότι συχνά ρωτάτε εδώ, απλώς έδωσα απλώς αυτό το πλαίσιο σε άτομα που δεν το παρακολουθούσαν στενά. Αλλά και πάλι, είναι υπό την εποπτεία του υπουργείου Εξωτερικών, οπότε σίγουρα θα σας παραπέμψω σε αυτά και είμαι σίγουρος ότι ο παλιός μου φίλος Ned Price ενημερώνει σήμερα και θα χαρούμε να απαντήσω στις ερωτήσεις σας σχετικά με αυτό. Προχώρα.

Ομιλητής 6: ( 32:05 )
Ευχαριστώ Jen, μερικές ερωτήσεις. Το μορατόριουμ για εξώσεις που παρατάθηκε ο πρόεδρος τον Ιανουάριο αναμένεται να λήξει στο τέλος του μήνα. Δεδομένου ότι μια άλλη επέκταση δεν περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο COVID, πολλοί ακτιβιστές τον παροτρύνουν να εκδώσει άλλη εκτελεστική εντολή για επέκταση της περαιτέρω. Πιστεύει λοιπόν ότι το μορατόριουμ πρέπει να επεκταθεί και είναι σε θέση να το κάνει μέσω εκτελεστικής εντολής;

Jen Psaki: ( 32:32 )
Αυτή είναι μια μεγάλη ερώτηση. Όπως γνωρίζετε, επειδή ακούγεται ότι το παρακολουθείτε στενά, είναι στην πραγματικότητα πράξη πρακτορείου, ώστε να μπορεί να την κατευθύνει ή να τους ζητήσει να το δουν, αλλά στην πραγματικότητα εναπόκειται στις εταιρείες να αναλάβουν αυτές τις ενέργειες. Πολλές εταιρείες εμπλέκονται σε αυτήν τη συγκεκριμένη ενέργεια. Θα επικοινωνήσω με την ομάδα μας NEC και θα δούμε αν υπάρχουν περισσότερα για προεπισκόπηση για εσάς καθώς λήγει νομίζω ότι είναι στις 31 Μαρτίου; Έχουμε μερικές εβδομάδες, αλλά χαίρομαι που τους μιλώ γι 'αυτό.

Ομιλητής 6: ( 32:57 )
Μία ακόμη ερώτηση, πέρυσι, η προηγούμενη διοίκηση επέκτεινε την προθεσμία υποβολής φόρου έως τις 15 Ιουλίου λόγω του COVID. Βρισκόμαστε ακόμα στη μέση μιας πανδημίας, έτσι είναι κάτι που εξετάζει αυτή η διοίκηση και αν όχι γιατί;

Jen Psaki: ( 33:12 )
Σίγουρα θα πρότεινα να ρωτήσετε την ομάδα του γραμματέα Yellen και φυσικά την ομάδα δημοσίων υποθέσεων στο IRS το ερώτημα ποιος θα έκανε αυτή την αποφασιστικότητα. Συνεχίστε.

Ομιλητής 7: ( 33:23 )
[δεν ακούγεται 00:33:23] σαφές για τη σημασία που αποδίδετε στον εμβολιασμό καθηγητών και αναρωτιέμαι αν υπήρξε καθόλου συζήτηση σχετικά με την αναστολή κάποιου ομοσπονδιακού αποθέματος εκτός αυτού του ομοσπονδιακού φαρμακείου και πηγαίνοντας απευθείας και έχοντας κάποιο πρόγραμμα εμβολιασμού των εκπαιδευτικών;

Jen Psaki: ( 33:38 )
Νομίζω ότι αυτό είναι το βήμα που πιστεύουμε ότι είναι πιο αποτελεσματικό και άμεσα επηρεασμένο όσον αφορά τη διασφάλιση ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να πάνε στα τοπικά τους φαρμακεία, τα φαρμακεία που λειτουργούν ήδη, ήδη διανέμουν το εμβόλιο. Έχουμε δει ότι πιστεύω ότι σε ορισμένες πολιτείες της Νέας Αγγλίας υπήρχαν αναφορές για το ότι ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη ή πρόκειται να είναι σε εξέλιξη. Αυτό ήταν λοιπόν το βήμα που η ομάδα μας που επιβλέπει τα λειτουργικά συστατικά καθώς και τα συστατικά υγείας θεωρήθηκε πιο αποτελεσματική. Διατηρούμε πάντα μια σειρά επιλογών. Καταλαβαίνουμε ότι είμαστε ακόμα στο αποκορύφωμα μιας πανδημίας, αλλά δεν έχω τίποτα για προεπισκόπηση και ούτε γνωρίζω ότι αυτό είναι υπό εξέταση.

Ομιλητής 8: ( 34:19 )
Αυτή ήταν η βασική μου ερώτηση είναι ότι αυτό δεν ήταν ποτέ υπό εξέταση ή δεν ξέρετε αν ήταν αν λειτουργούσε.

Jen Psaki: ( 34:19 )
Υπήρξε αποφασιστικότητα ότι αυτός ήταν ο πιο αποτελεσματικός τρόπος εμβολιασμού περισσότερων εκπαιδευτικών. Ήδη 30 πολιτείες το κάνουν ήδη μόνα τους, αλλά αυτός ήταν ένας τρόπος να διασφαλιστεί ότι οι εκπαιδευτικοί και τα κράτη σε ολόκληρη τη χώρα μπορούν να πάνε στο τοπικό φαρμακείο τους και να το κάνουν. Δεν μπορώ να σας πω πόσες ιδέες λαμβάνονται υπόψη προτού οριστικοποιηθεί μια ιδέα, οπότε δεν πρόκειται να μιλήσω σε αυτό, δεν είμαι σίγουρος ότι κάποιος εδώ θα το έκανε. Αλλά αυτή ήταν η ιδέα που ήταν αποφασισμένη να είναι πιο λειτουργικά αποτελεσματική, γι 'αυτό και το κάνουμε

Ομιλητής 8: ( 34:48 )
[Ακούγεται 00:34:48] η αναμονή δηλώνει ότι εάν συνεχίσουν να αντισταθμίζουν σχεδόν τις εντολές του προέδρου, ποιες είναι οι επιλογές σας;

Jen Psaki: ( 34:54 )
Και πάλι δεν νομίζω ότι είμαστε εκεί. 30 πολιτείες, ήταν 24 περίπου πριν από μια εβδομάδα περίπου, οπότε έξι επιπλέον πολιτείες έδωσαν προτεραιότητα στους εκπαιδευτικούς που είμαστε αισιόδοξοι και ενθαρρύνουμε, κατευθυνόμενοι, ό, τι θέλετε να το ονομάσετε περισσότερο για να κάνετε ακριβώς το ίδιο. Και ο πρόεδρος θα υποβάλει την υπόθεση απευθείας στους κυβερνήτες, η ομάδα υγείας και COVID θα το κάνει άμεσα. Και φυσικά, εργαζόμαστε μέσω αυτού του ομοσπονδιακού προγράμματος όπου διανέμουμε την προμήθεια εμβολίων σε αυτά τα φαρμακεία, ώστε να συνεχιστεί ανεξάρτητα. Προχώρα.

Ομιλητής 9: ( 35:24 )
Δεδομένης της δέσμευσης της διοίκησης να επισκευάσει τις εξωτερικές σχέσεις, πότε μπορούμε να περιμένουμε υποψηφιότητες για σημαντικές πρεσβείες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο;

Jen Psaki: ( 35:34 )
Λοιπόν, αυτή είναι μια δημοφιλής ερώτηση, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων ανθρώπων που θέλουν να είναι πρεσβευτές που δεν θα σας εκπλήξουν. Θα πω ότι νομίζω ιστορικά, ξέρω ότι αισθανόμαστε όλοι εδώ εδώ και αρκετό καιρό, αλλά κατά τη διάρκεια της διοίκησης Ομπάμα πολλά από αυτά έγιναν τον Μάρτιο, τον Μάρτιο. Προφανώς υπάρχουν πολλά στην ημερήσια διάταξη του Προέδρου. Δεν έχω καμία προεπισκόπηση για εσάς όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα του πότε θα υποβάλει υποψηφίους και προφανώς αυτό θα γίνει σε συνδυασμό και συντονισμό με τον υπουργό Εξωτερικών, οπότε δεν έχω χρονοδιάγραμμα για εσάς. Ήθελα απλώς να μεταφέρω ότι ιστορικά το χρονοδιάγραμμα ήταν γύρω από την άνοιξη. Σίγουρος. Προχωρήστε πίσω.

Ομιλητής 10: ( 36:10 )
Ευχαριστώ Jen. Ένα ζευγάρι στην οικονομική λωρίδα και μετά ένα στη μετανάστευση. Όταν κοιτάζετε το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης, 350 δισεκατομμύρια δολάρια για τις πολιτείες και τις τοπικές κυβερνήσεις, αλλά όταν ακούτε από οικονομολόγους σε όλο τον κόσμο, για παράδειγμα, ο Moody λέει, "Αυτός ο αριθμός πρέπει να είναι 100 έως 150 δισεκατομμύρια δολάρια", λέει ο AEI, "Ισχυρή υπόθεση για $ 100 έως 200 δισεκατομμύρια δολάρια », λέει το Κέντρο Προϋπολογισμών και Προτεραιοτήτων Πολιτικής,« 225 δισεκατομμύρια δολάρια, αυτό είναι ένα μεγάλο κενό για να φτάσουμε τα 350 δισεκατομμύρια δολάρια. Μπορείτε λοιπόν να εξηγήσετε γιατί ο Λευκός Οίκος πιστεύει ότι πρέπει να είναι αυτός ο αριθμός και γιατί να μην τον κατεβάσετε και, ή ίσως να χρησιμοποιήσετε τα χρήματα αλλού;

Jen Psaki: ( 36:45 )
Λοιπόν, πρώτα για να ρίξουμε κάποια δεδομένα σε σας, 1,3 εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην πολιτεία και την τοπική αυτοδιοίκηση έχουν χαθεί από την αρχή της πανδημίας. Οι άνθρωποι που ακούμε είναι οι 400 δήμαρχοι, οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι, που έχουν δηλώσει ξεκάθαρα ότι χρειάζονται βοήθεια, χρειάζονται χρηματοδότηση για να διασφαλίσουν ότι μπορούν να κρατήσουν τους αστυνομικούς στο ρυθμό, να διατηρήσουν τους πυροσβέστες απασχολημένους και να διατηρήσουν το κράτος λειτουργούν οι τοπικές κυβερνήσεις. Είμαστε ακόμα στο αποκορύφωμα μιας πανδημίας. Η πανδημία δεν έχει ολοκληρωθεί αυτή τη στιγμή. Και κοιτάζουν επίσης μπροστά στις ανάγκες τους.

Jen Psaki: ( 37:19 )
Επίσης, προτείναμε όπως είπατε 360 δισεκατομμύρια $ για αυτό το πακέτο και στην πραγματικότητα επιτρέψτε μου να προσθέσω ένα ακόμη στατιστικό στοιχείο συγνώμης , 32 πολιτείες έχουν ελλείψεις εσόδων σε σύγκριση με πέρυσι. Είναι λοιπόν σαφές ότι υπάρχει ανάγκη εκεί έξω και δεν πρόκειται να ανακάμψουμε από αυτήν την πανδημία αύριο. Η οικονομική ύφεση δεν θα ανακάμψει αύριο. Και έτσι είναι σημαντικό να ακούμε και να συνεργαζόμαστε με το κράτος και τους τοπικούς ηγέτες σχετικά με τις ανάγκες τους στο έδαφος. Θα σημειώσω επίσης ότι ενώ προτείναμε περισσότερα από 300 δισεκατομμύρια δολάρια στο πακέτο μας, υπήρχε πρόταση μηδενικής από τους Ρεπουμπλικάνους. Έτσι, δεν υπήρξε πραγματικά διαπραγμάτευση για αυτό. Αυτό ικανοποιούμε τις ανάγκες και τα αιτήματα πολιτειακών και τοπικών ηγετών σύμφωνα με αυτό που έχουμε δει στατιστικά για τις απώλειες θέσεων εργασίας.

Ομιλητής 10: ( 38:02 )
Και για το θέμα των άμεσων πληρωμών, ξέρω ότι είπατε ότι δεν μπορείτε να προβλέψετε προφανώς το μέλλον. Ο Τζεν είχε ρωτήσει σχετικά με την ανάγκη για έναν άλλο έλεγχο, αλλά υπήρχε μια επιστολή που εστάλη χθες από τις 10, πιστεύω ότι ο αριθμός ήταν, δημοκρατικοί γερουσιαστές που ζητούσαν επαναλαμβανόμενες πληρωμές, όχι εφάπαξ αλλά επαναλαμβανόμενες. Υποστηρίζει ο Πρόεδρος Μπάιντεν την ιδέα των επαναλαμβανόμενων άμεσων πληρωμών αυτήν τη στιγμή;

Jen Psaki: ( 38:26 )
Πληρωμές ως μέρος του σχεδίου διάσωσης ή ως…

Ομιλητής 10: ( 38:28 )
Κάθε φορά που κυκλοφορεί το καλύτερο build back, ζητούν να επαναλαμβάνονται οι επαναλαμβανόμενες πληρωμές.

Jen Psaki: ( 38:34 )
Λοιπόν, θα πω ότι υπάρχουν πολλές ιδέες που θα προβληθούν . Ο πρόεδρος έχει ήδη αρχίσει να ασχολείται και να μιλά με μέλη και εξωτερικές ομάδες και ενδιαφερόμενους φορείς σχετικά με το τι θα ήθελαν να δουν να προχωρούν, αλλά δεν πρόκειται να προχωρήσω μπροστά στην ημερήσια διάταξη αυτή τη στιγμή.

Ομιλητής 10: ( 38:50 )
Και σχετικά με τη μετανάστευση από τις 25 Ιανουαρίου τουλάχιστον 108 μετανάστες που έχουν δοκιμαστεί θετικά για COVID-19 μετά τη διέλευση των συνόρων Σε ορισμένες περιπτώσεις τους επιτράπηκε να ταξιδεύουν με λεωφορεία…

Ομιλητής 11: ( 39:01 )
… περιπτώσεις στις οποίες τους επιτρέπεται να μεταπηδήσουν σε λεωφορεία, για σημεία σε ολόκληρη τη χώρα. Μερικές ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Πρώτον, τι κάνει η διοίκηση για να βεβαιωθεί ότι αυτό δεν συμβάλλει στη διάδοση του COVID-19; Και εξετάζει η διοίκηση ίσως τη δημιουργία καταφυγίων για άτομα που είναι θετικά;

Τζεν Ψάκη: ( 39:18 )
Λοιπόν, πρώτα, η πλειοψηφία των ανθρώπων που έρχονται στα σύνορα, οι οικογένειες, οι ενήλικες απομακρύνονται. Και αυτό ισχύει, επειδή εξακολουθούμε να τηρούμε τον Τίτλο 42 στα σύνορα. Στις στενές και περιορισμένες περιπτώσεις στις οποίες οι μετανάστες τοποθετούνται σε εναλλακτικές λύσεις έναντι της κράτησης, ενώ οι υποθέσεις τους εκδικάζονται, οι δοκιμές για το COVID-19 γίνονται σε πολιτειακό και τοπικό επίπεδο και με τη βοήθεια ΜΚΟ και τοπικών κυβερνήσεων. Αυτό είναι συνεπές μέρος της προσέγγισής μας και αυτό που κάνουμε ως μετανάστες έρχονται στα σύνορα. Φυσικά, η καθοδήγησή μας, ανεξάρτητα από την κατάσταση, είναι θετική για το COVID-19 ή εάν αντιμετωπίζετε συμπτώματα τύπου COVID είναι να απομονώσετε, να συνεχίσετε σε κοινωνική απόσταση, να φορέσετε μάσκα και να ζητήσετε ιατρική βοήθεια εάν χρειαστεί. Όμως, ως μέρος της διαδικασίας μας, άτομα που έχουν κριθεί δοκιμάζονται για το COVID-19 σε συνεργασία με κρατικές και τοπικές αρχές.

Ομιλητής 11: ( 40:15 )
Δεν χρειάζεται να απομονωθεί για να βεβαιωθείτε ότι δεν

Jen Psaki: ( 40:20 )
Λοιπόν, σίγουρα η απομόνωση ή η απομόνωση της καραντίνας είναι ένα μέρος αυτού που προτείνουν οι οδηγίες υγείας μας, και σίγουρα μέρος αυτού που συμβαίνει στα σύνορα όταν υπάρχουν συμπτώματα που εμφανίζονται και κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Προχώρα. Ω, συγνώμη, δεν πήγα τον Απρίλιο. Λυπάμαι, προχωρήστε τον Απρίλιο. Απλώς δεν είχε ακόμη μια ερώτηση. Θα σας επιστρέψω, υπόσχομαι. Προχώρα.

Απρίλιος: ( 40:42 )
Γεια Jen, ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 40:43 )
Απρίλιος, ήσουν τόσο ήσυχος εκεί πίσω. ΖΗΤΩ συγγνωμη. Προχώρα.

Απρίλιος: ( 40:47 )
Εντάξει. Λοιπόν, ίσως να μην σκέφτεστε μετά από όλες αυτές τις ερωτήσεις

Jen Psaki: ( 40:50 )
Ω, προχωρήσου. Προχώρα. Δεν βιαζόμαστε.

Απρίλιος: ( 40:52 )
Έχω μερικές ερωτήσεις-

Jen Psaki: ( 40:53 )
Εντάξει.

Απρίλιος: ( 40:54 )
… σε διάφορα θέματα. Επιστρέφοντας στο θέμα των εμβολίων, πότε αναμένει αυτή η διοίκηση την ασυλία των κοπαδιών; Και το ρωτάω αυτό γιατί εξακολουθούν να υπάρχουν πληθυσμοί σε αυτό το έθνος που δεν τρέχουν σε αυτό το εμβόλιο ή σε αυτά τα εμβόλια, παρόλο που πλημμυρίζετε τη ζώνη. Υπάρχει ανησυχία ότι η ασυλία των κοπαδιών δεν θα επιτευχθεί τη στιγμή που ελπίζετε λόγω αυτής της νοοτροπίας σε ορισμένες κοινότητες;

Τζεν Ψάκη: ( 41:23 )
Λοιπόν, δεν πρόκειται να κάνω μια πρόβλεψη για την ασυλία των κοπαδιών, αλλά θα πω ότι αγγίζετε ένα εξαιρετικά σημαντικό σημείο, καθώς τώρα που βρισκόμαστε στο στάδιο όπου ο πρόεδρος μόλις ανακοίνωσε ότι θα έχουμε αρκετά εμβόλια για τον εμβολιασμό όλου του αμερικανικού λαού έως τα τέλη Μαΐου, θα φτάσουμε τελικά σε ένα σημείο, στο σημείο σας τον Απρίλιο, όπου θα έχουμε περισσότερα εμβόλια από ό, τι άτομα που θέλουν εμβόλια. Αυτό είναι δύσκολο να το πιστέψουμε αυτή τη στιγμή, αλλά επικεντρωνόμαστε, ανησυχούμε για το επίπεδο διστακτικότητας εμβολίων σε μια σειρά κοινοτήτων σε ολόκληρη τη χώρα, και σίγουρα κοινότητες χρώματος ή κοινότητες όπου υπάρχει υψηλότερο επίπεδο εμβολίου δισταγμός. Τώρα, εργαζόμαστε για να κάνουμε ορισμένα βήματα. Φυσικά, έχουμε μια ομάδα εργατικών κεφαλαίων με επικεφαλής τον Δρ Marcella Nunez-Smith για να το εξετάσουμε προσεκτικά, να λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα Να σχεδιάζετε, να σχεδιάζετε επικοινωνία, να σχεδιάζετε την προσέγγιση που θα είναι αποτελεσματική, αλλά αυτό θα είναι το επίκεντρο. Φυσικά ανησυχούμε, γιατί ξέρουμε ότι θα φτάσουμε σε ένα σημείο, το οποίο ήδη βλέπουμε, όπου θα φτάσουμε σε ένα σημείο όπου έχουμε περισσότερα εμβόλια από ό, τι έχουμε ανθρώπους που θέλουν να τα πάρουν.

Απρίλιος: ( 42:28 )
Αλλά σε κάποιο σημείο, η κατανόηση εάν ακούτε την επιστήμη, εάν έχετε την πλειοψηφία σε μια κοινότητα που την παίρνει και όχι την πλειοψηφία στην άλλη, είναι όλα άχρηστα. Δεν θα φτάσουμε στην ασυλία των κοπαδιών και εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα. Υπάρχει ακόμα ανησυχία;

Jen Psaki: ( 42:43 )
Υπάρχει απολύτως μια ανησυχία για το ότι οι πληθυσμοί δεν αισθάνονται ότι το εμβόλιο είναι ασφαλές ή αποτελεσματικό, και σίγουρα βασίζεται στο προβληματικό και τραγικό ιστορικό που συνέβαλε στην διστακτικότητα του εμβολίου. Αυτό είναι λοιπόν ένα σημαντικό μέλημά μας και στο οποίο έχουμε επικεντρωθεί από την αρχή. Και θα επικεντρωθούμε στην άμεση προσέγγιση, στις άμεσες επικοινωνίες και σε μια σειρά προσπαθειών για να βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση αυτού και να επιβεβαιώσουμε πόσο ασφαλή και αποτελεσματικά είναι τα εμβόλια.

Απρίλιος: ( 43:18 )
[δεν ακούγεται 00:43:18], DC κράτος και κατάσταση για το Πουέρτο Ρίκο. Πού βρίσκεται ο πρόεδρος σχετικά με την κρατική κατάσταση και την πραγματικότητα για την κρατική κατάσταση για το DC και το Πουέρτο Ρίκο φέτος, ειδικά όταν πρόκειται για Πουέρτο Ρίκο; Επειδή φαίνεται να υπάρχει διαχωρισμός στην αντιπροσωπεία του Λατίνου στο Hill σχετικά με την κρατική κατάσταση ή κάποιο άλλο είδος διαδικασίας για το Πουέρτο Ρίκο. Πού βρίσκεται ο πρόεδρος;

Jen Psaki: ( 43:41 )
Ο πρόεδρος υποστηρίζει ένα δημοψήφισμα στο Πουέρτο Ρίκο για τον λαό του Πουέρτο Ρίκο που αποφασίζει την πορεία προς τα εμπρός. Στην κατάσταση της DC, σίγουρα υποστηρίζει και έχει υποστηρίξει εδώ και πολύ καιρό… Γεια σας. Ωραίο, καθαρό αέρα. Έχει υποστηρίξει εδώ και πολύ καιρό την DC κατάσταση. Δεν έχω προθεσμία ή χρονοδιάγραμμα για αυτό, τον Απρίλιο, αλλά είναι κάτι που συνεχίζει να υποστηρίζει.

Απρίλιος: ( 44:03 )
Και τέλος, σχετικά με τις αποζημιώσεις, το ζήτημα των αποζημιώσεων και της προμήθειας. Κατανοούμε ότι ο Πρόεδρος Μπάιντεν υποστηρίζει την επιτροπή, αλλά σκαλίζοντας τα ζιζάνια αυτού, η επιτροπή έχει πριν από την ευκαιρία είτε να δώσει στους απογόνους των σκλάβων-

Ομιλητής 12: ( 44:21 )
[δεν ακούγεται 00:44:21].

Jen Psaki: ( 44:25 )
Είναι αρκετά ημέρα.

Ομιλητής 12: ( 44:25 )
Πάμε όλοι σπίτι, συγνώμη.

Απρίλιος: ( 44:30 )
Εντάξει, οπότε ξεκινήστε ξανά.

Ομιλητής 12: ( 44:32 )
Συνεχίστε, Απρίλιος.

Απρίλιος: ( 44:35 )
Ουσιαστικά, υποστηρίζει ο πρόεδρος την ιδέα να δοθούν στους απογόνους των υποδουλωμένων Αφρικανών οικονομικές πληρωμές, κάτι που ορισμένοι είπαν ότι θα χρεοκοπήσει πράγματι το έθνος αν αυτό συνέβαινε, ή υποστηρίζει ο πρόεδρος την ιδέα χρηματοδότηση περιοχών που εξακολουθούν να είναι δυσανάλογα αρνητικές για την Μαύρη κοινότητα, όπως η στέγαση, το κλείσιμο του χάσματος πλούτου μέσω ζητημάτων εργασίας ή πρωτοβουλιών, εκπαίδευσης κ.λπ. Με ποιο τρόπο πέφτει ο πρόεδρος;

Τζεν Ψάκη: ( 45:12 )
Λοιπόν, δεν νομίζω ότι το βλέπει είτε ως είτε. Υποστηρίζει, όπως νομίζω ότι γνωρίζετε, τον Απρίλιο, αλλά άλλοι μπορεί να μην είναι τόσο εξοικειωμένοι με, μια μελέτη αποζημιώσεων και τη μελέτη των συνεχιζόμενων επιπτώσεων της δουλείας. Και αυτό είναι κάτι, φυσικά, αυτό είναι μέρος αυτού του πακέτου. Ταυτόχρονα, καταλαβαίνει ότι δεν χρειαζόμαστε μια μελέτη για να αναλάβουμε δράση επί του συστημικού ρατσισμού που συμβαίνει σήμερα, και γι 'αυτό έκανε πολλά βήματα ακόμη και τις τελευταίες έξι εβδομάδες από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του, ξεκινώντας ένα σύνολο- κυβερνητικής πρωτοβουλίας για την προώθηση της φυλετικής ισότητας, την αντιστροφή της εκτελεστικής εντολής του προέδρου Τραμπ, εξαιρώντας τους μετανάστες χωρίς χαρτιά από τον αριθμό των αναδιανομής, διατηρημένες και οχυρωμένες προστασίες για τους ονειροπόλους, ανέτρεψε τη μουσουλμανική απαγόρευση, κατάργησε την εκτελεστική εντολή της εσωτερικής επιβολής του Trump. Και αναζητά, σε κάθε περίπτωση όπου εφαρμόζει πολιτικές, είτε αφορά τη στέγαση, είτε αντιμετωπίζει οικονομικές ανισότητες, βοήθεια σε μικρές επιχειρήσεις, τρόπους αντιμετώπισης των μακρών και ιστορικών φυλετικών ανισοτήτων που βλέπουμε σε κυβερνητικά προγράμματα και σε ολόκληρη τη χώρα μας. Δεν περιμένει λοιπόν να εφαρμόσει νέες πολιτικές. Θεσπίζει μια διακυβερνητική και δια-ομοσπονδιακή κυβέρνηση προσέγγιση για την αντιμετώπιση της φυλετικής ανισότητας.

Απρίλιος: ( 46:26 )
[δεν ακούγεται 00:46:26] μια οικονομική πληρωμή θα κλείσει το χάσμα πλούτου και το εισόδημα χρέους στο Μαύρο-

Jen Psaki: ( 46:30 )
Νομίζω ότι θέλει να δει το αποτέλεσμα της μελέτης και υποστηρίζει τη μελέτη των αποζημιώσεων και ποιος θα είναι ο αντίκτυπος και θα μοιάζει. Λοιπόν, επιτρέψτε μου να φτάσω μόνο στον τελευταίο μας φίλο πίσω εδώ, και τότε θα… Ναι. Οχι ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Θα κατηγορήσουμε τον Doug Mills. Προχώρα. Αστειευθείτε, προχωρήστε. Δεν μπορούμε να τον κατηγορήσουμε για τίποτα. Προχώρα.

Ομιλητής 13: ( 46:52 )
Δύο ερωτήσεις, αν μπορώ, μία διεθνή, μία εσωτερική ερώτηση. Διεθνές. Χθες, η Βόρεια και η Νότιος Κορέα βρισκόταν μαζί για να καταγγείλουν ένα άρθρο καθηγητή του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ. Ισχυρίζεται ότι η

Jen Psaki: ( 47:07 )
Να το παραιτηθεί;

Ομιλητής 13: ( 47:07 ) Καταγγελία
.

Jen Psaki: ( 47:08 )
Καταδικάστε το, καταδικάστε το. Εντάξει.

Ομιλητής 13: ( 47:09 )
Ναι. Ισχυρίστηκε ότι οι άντρες κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου δεν ήταν στην πραγματικότητα σκλάβες σεξ, αλλά εθελοντικές πόρνες. Πολλοί Ασιάτες και Κορεάτες είναι εξοργισμένοι, ειδικά ότι το κορυφαίο πανεπιστήμιο της Αμερικής υποστηρίζει τη δημοσίευση του άρθρου με το όνομα της [ακούσιμης 00:47:37] ελευθερίας. [ακούγεται 00:47:39] αύξησε την ένταση μεταξύ της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας. Ποια είναι η στάση της κυβέρνησης Biden σχετικά με αυτό;

Jen Psaki: ( 47:48 )
Χαίρομαι που το βλέπω πιο προσεκτικά. Δεν έχω δει το άρθρο ή τις καταγγελίες, αλλά θα μιλήσω με την εθνική μας ομάδα ασφαλείας και θα δω τι έχουμε για εσάς και μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας απευθείας.

Ομιλητής 11: ( 47:57 )
Στο μέλλον, θα είχε προγραμματιστεί τριμερή συνάντηση μεταξύ των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας και της Κορέας στο εγγύς μέλλον;

Jen Psaki: ( 48:08 )
Είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα υπάρξει. Δεν έχω τίποτα να κάνω προεπισκόπηση για εσάς, αλλά φυσικά, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα αποτελούν βασικά στοιχεία για την αντιμετώπιση των απειλών στην κορεατική χερσόνησο.

Ομιλητής 11: ( 48:18 )
Ένα άλλο ζήτημα είναι το εσωτερικό ζήτημα. Γνωρίζουμε σήμερα ότι υπάρχουν νέοι κανόνες δοκιμής COVID στον Λευκό Οίκο. Ορισμένοι πρότειναν ότι εάν ο Λευκός Οίκος μπορεί να παρέχει εμβολιασμούς σε δημοσιογράφους και καμεραμάν του Λευκού Οίκου, αυτό το καθημερινό τεστ θα μπορούσε να επιλυθεί. Σκοπεύει ο Λευκός Οίκος να το κάνει;

Τζεν Ψάκη: ( 48:43 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να πω πρώτα ότι τα καλά νέα είναι ότι τώρα έχουμε αρκετά εμβόλια για… Θα, μέχρι τα τέλη Μαΐου, θα διασφαλίσουμε ότι κάθε Αμερικανός θα εμβολιαστεί. Λοιπόν, λίγο μετά από αυτό, αφού είναι όλοι στη θέση τους, συμπεριλαμβανομένων των δημοσιογράφων, φυσικά, και πολλοί από εσάς μπορεί να είναι επιλέξιμοι πριν από αυτό. Θέσαμε σε εφαρμογή νέες πολιτικές. Πρώτον, στόχος μας είναι να προστατεύσουμε όλους εσάς, να προστατεύσετε τους ανθρώπους στον Λευκό Οίκο και να τηρήσουμε τα πρωτόκολλα που είναι ασφαλή για το COVID. Όπως γνωρίζετε, και μόνο για πλήρη σαφήνεια, οποιοσδήποτε βρίσκεται στην αίθουσα ενημέρωσης ως μέρος της πισίνας αίθουσας ενημέρωσης δεν χρεώνεται για δοκιμές. Καλύπτουμε αυτές τις δοκιμές. Όποιος βρίσκεται στην ομάδα για τον πρόεδρο, καλύψαμε το κόστος αυτών των εξετάσεων και το ίδιο για τον αντιπρόεδρο. Και ο στόχος μας είναι σίγουρα να τερματίσουμε την πανδημία και να γεμίσουμε ξανά αυτό το δωμάτιο χωρίς μάσκες και να το κάνουμε με ασφαλή τρόπο. Άρα θα ανυπομονούμε για αυτό. Ευχαριστώ πολύ, όλοι. Καλό απόγευμα. Ή, θα δω πολλούς από εσάς-

Ηχείο 14: ( 49:37 )
[crosstalk 00:49:37] στο Πουέρτο Ρίκο, πραγματικά γρήγορα;

Jen Psaki: ( 49:37 )
Ω, εντάξει. Σίγουρος.

Ομιλητής 14: ( 49:39 )
Δυστυχώς, αυτό είναι ακριβώς-

Jen Psaki: ( 49:40 )
Είναι εντάξει.

Ομιλητής 14: ( 49:40 )
Είναι εξειδικευμένο, αλλά-

Jen Psaki: ( 49:41 )
Είναι εντάξει. Μας αρέσει το εξειδικευμένο εδώ.

Ομιλητής 14: ( 49:44 )
Λοιπόν, το Υπουργείο Δικαιοσύνης, υπό τον Τραμπ, άσκησε έφεση για μια απόφαση που θα επέτρεπε στο Πουέρτο Ρίκα να λάβει συμπληρωματικό εισόδημα Κοινωνικής Ασφάλισης. Υπήρξε μια τεράστια ώθηση, μεταξύ άλλων από τους επισκόπους του Πουέρτο Ρίκο, προκειμένου το Υπουργείο Δικαιοσύνης να αποσύρει την υπόθεση. Αυτό δεν έχει ακόμη συμβεί, και τώρα το Ανώτατο Δικαστήριο έχει προγραμματίσει αυτήν την υπόθεση. Μπορείτε να μας πείτε ποια είναι η σκέψη σας σε αυτό; Θα ελευθερώσει χρηματοδότηση ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους Πουέρτο Ρίκα, ο οποίος ο πρόεδρος είπε επανειλημμένα ότι υποστηρίζει τη χορήγηση περισσότερης βοήθειας σε ανθρώπους στο Πουέρτο Ρίκο.

Τζεν Ψάκη: ( 50:23 )
Έκανε, και ο πρόεδρος ήταν ξεκάθαρος, και ήταν στην εκστρατεία, ότι αυτός και η διοίκησή του θα επικεντρωθούν στις ανάγκες του Πουέρτο Ρίκο και των κατοίκων του. Εργαζόμαστε. Εργαστήκαμε με το Κογκρέσο για την αντιμετώπιση της ισοτιμίας σε δύο κρίσιμους τομείς μέσω του Αμερικανικού Σχεδίου Διάσωσης, που αντιπροσωπεύει ένα αρχικό βήμα προς τα εμπρός στην πολιτική της διοίκησης στο Πουέρτο Ρίκο. Στο σχέδιο, το Πουέρτο Ρίκο θα έχει ισοτιμία όσον αφορά την πίστωση φόρου για παιδιά, το οποίο γνωρίζω ότι αποτελεί μεγάλη ανησυχία, και την πίστωση φόρου εισοδήματος που έχουν αποκτηθεί, οι οποίες ήταν βασικές προσπάθειες για τη μείωση της φτώχειας και τη στήριξη των εργαζομένων οικογενειών. Υποστηρίζουμε επίσης τη νομοθεσία για να διασφαλίσουμε ότι οι κάτοικοι του Πουέρτο Ρίκο έχουν πρόσβαση σε παροχές κοινωνικής ασφάλισης, όπως σημειώσατε, και θα συνεργαστούμε με αυτό το Κογκρέσο. Εκεί, φυσικά χωριστά, μόνο για λόγους σαφήνειας, είναι Υπουργείο Δικαιοσύνης… Το Υπουργείο Δικαιοσύνης θα μπορούσε φυσικά να μιλήσει πιο αποτελεσματικά από ό, τι θα κάναμε για την υπόθεση του Ανώτατου Δικαστηρίου. Όμως, ως πολιτική, εργαζόμαστε για την αντιμετώπιση των θεμάτων ισοτιμίας. Σας ευχαριστώ όλους.

Jen Psaki: ( 51:21 )
Ω, ένα ακόμη. Συγγνώμη. Ο Chris Meagher είναι ο νέος αναπληρωτής γραμματέας Τύπου μας, και κάθεται εδώ. Και είστε όλοι ευπρόσδεκτοι να τον επισκεφτείτε, να του ρωτήσετε όλες τις δύσκολες ερωτήσεις. Αλλά τον καλωσορίζουμε στην ομάδα και ανυπομονεί να συνεργαστεί με όλους εσάς.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου