Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Rev. Kevin McCarthy:Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν τώρα άνευ προηγουμένου 13.000 παιδιά μεταναστών υπό κράτηση. Τουλάχιστον μία εγκατάσταση μεταναστών έφτασε το 729% και η μαζική εισροή δεν δείχνει σημάδια διακοπής.


Αντίγραφο της συνέντευξης Τύπου του αρχηγού των μειονοτήτων της Βουλής Kevin McCarthy στις 18 Μαρτίου

Αντίγραφο της συνέντευξης Τύπου του αρχηγού των μειονοτήτων της Βουλής Kevin McCarthy στις 18 Μαρτίου

Kevin McCarthy: ( 00:01 )
Καλημέρα. Σας ευχαριστώ που ήρθατε. Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με δύο εβδομάδες πριν, έστειλα μια επιστολή στον Πρόεδρο Μπάιντεν, ζητώντας μια συνάντηση για να συζητήσουμε την κρίση στα σύνορα. Μέχρι σήμερα, δεν έχω λάβει ακόμη απάντηση από αυτόν ή κανέναν στη διοίκησή του, αλλά σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων, η κατάσταση στα σύνορα επιδεινώθηκε.

Kevin McCarthy: ( 00:23 )
Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν τώρα άνευ προηγουμένου 13.000 παιδιά μεταναστών υπό κράτηση. Τουλάχιστον μία εγκατάσταση μεταναστών έφτασε το 729% και η μαζική εισροή δεν δείχνει σημάδια διακοπής. Όταν έκανα περιοδείες πήγα στο El Paso. Χτίστηκε κατά τη διάρκεια της διοίκησης του Trump. 98.000 τετραγωνικά πόδια. Λένε ότι το έφτιαξαν τόσο μεγάλο που ποτέ δεν θα μπορούσαν να ικανοποιήσουν την ικανότητα. Εκείνη τη μέρα, εκείνη τη Δευτέρα, έκαναν κάτι που δεν πίστευαν ότι μπορούσαν να κάνουν, ξεπέρασαν την ικανότητα για πρώτη φορά. 1.040. Αυτό σήμαινε ότι 120 μεθοριακοί πράκτορες περιπολίας που έπρεπε να προστατεύουν τα σύνορά μας αποσύρθηκαν για να βρεθούν σε αυτήν την εγκατάσταση.

Kevin McCarthy: ( 01:15 )
Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, όταν οδήγησα ένα ταξίδι στα σύνορα με 12 από τους Ρεπουμπλικάνους συναδέλφους μου, αυτό που είδαμε επιβεβαίωσε ότι η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη από ό, τι περιμέναμε. Τώρα αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε πριν από τέσσερις ημέρες σε ιδιωτική γη στα σύνορα. Έτσι φαίνεται μια κρίση. Αυτό δεν θα δει ο πρόεδρος. Αυτό δεν θα αναγνωρίσει ο Πρόεδρος Μπάιντεν.

Kevin McCarthy: ( 01:43 )
Οι εγκαταστάσεις μεταναστών υπερβαίνουν τη χωρητικότητα και απαιτούν επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό. Η υπερχείλιση απομακρύνει τους πράκτορες ασφαλείας των συνόρων από τις περιπολίες και δημιουργεί μεγαλύτερη ευπάθεια ασφαλείας για τη χώρα μας. Το 10% των μεταναστών στις εγκαταστάσεις που περιοδεύσαμε είναι θετικοί για το COVID και αυτοί είναι μόνο εκείνοι που έχουν δοκιμαστεί. Δεν τους δοκιμάζουν όταν μπαίνουν.

Kevin McCarthy: ( 02:07 )
Ενώ ήμουν εκεί, ανακοίνωσαν ότι μετακόμισαν 1.000 στο Midland, Texas, 3.000 στο συνεδριακό κέντρο στο Ντάλας. Περισσότεροι έρχονται πιθανώς και στις πόλεις σας. Αυτό όχι μόνο δημιουργεί κίνδυνο για την υγεία των παραγόντων, αλλά θυσιάζει επίσης τις προσπάθειες που έχουν καταβάλει οι κοινότητές μας για να σταματήσουν την εξάπλωση αυτού του ιού.

Kevin McCarthy: ( 02:29 )
Ακόμα πιο ανησυχητικό κατά τη διάρκεια της ενημέρωσής μας, πληροφορηθήκαμε ότι οι συνοριακοί πράκτορες περιπολίας έχουν πιάσει ύποπτους τρομοκράτες που προσπαθούν να εισέλθουν στη χώρα μας. Σκέφτηκα ότι αυτό θα έκανε όλα τα μέλη του Κογκρέσου να πιστεύουν ότι θα πρέπει να εργαστούμε για αυτό το θέμα. Αντ 'αυτού, ήξερα ότι πολλοί Δημοκρατικοί με κατηγόρησαν ψέματα στο Twitter. Κάποιος εξυπηρετεί ακόμη και στην Intel. Αποδεικνύεται ότι θα έπρεπε να είχαν πάρει αυτό το χρόνο για να ανακαλύψουν τα πραγματικά γεγονότα.

Kevin McCarthy: ( 02:56 )
Πριν από δύο ημέρες, ο Axios ανέφερε ότι επιβεβαίωσε ότι μόλις τους τελευταίους πέντε μήνες, οι συνοριακοί πράκτορες περιπολίας συνέλαβαν τουλάχιστον τέσσερα άτομα που ταιριάζουν με τα ονόματα στη λίστα ελέγχου τρομοκρατών του FBI. Ακόμη και ο γραμματέας της εσωτερικής ασφάλειας του προέδρου επιβεβαίωσε χθες ότι οι τρομοκράτες προσπαθούν πράγματι να διασχίσουν παράνομα τα σύνορα.

Kevin McCarthy: ( 03:20 )
Όταν καθόμουν στο Monument Three συζητώντας με τους πράκτορες των συνοριακών περιπολιών, τους ρώτησα για ποιες χώρες έχετε βρει ανθρώπους να έρχονται σε επαφή. Ναι Μεξικό και Κεντρική Αμερική. Μίλησαν για την Τουρκία, το Ιράν, την Κίνα, τη Σρι Λάνκα και άλλους.

Kevin McCarthy: ( 03:37 )
Αυτό θα πρέπει να τρομάξει κάθε αμερικανική οικογένεια, ακόμη και ένας ύποπτος τρομοκράτης που μπαίνει στη χώρα μας είναι πολύ μεγάλος κίνδυνος για τη χώρα μας και την ασφάλεια του έθνους μας. Πρέπει να κάνουμε περισσότερα για να σταματήσουμε αυτήν την ιστορική ροή μεταναστών που προσπαθούν να εισέλθουν παράνομα στη χώρα μας. Ξεκινά με την αποστολή ενός πολύ σαφούς μηνύματος, ενιαίου μηνύματος στους πολίτες του Μεξικού, της Κεντρικής Αμερικής, να μην κάνουν το επικίνδυνο ταξίδι στις Ηνωμένες Πολιτείες για να διασχίσουν τα σύνορα παράνομα.

Kevin McCarthy: ( 04:10 )
Υπάρχουν νόμιμοι δρόμοι για είσοδο στη χώρα μας. Το αντίθετο είναι παραβίαση των νόμων μας. Δυστυχώς, οι δημοκράτες δεν ενδιαφέρονται να κάνουν σοβαρή προσπάθεια αντιμετώπισης αυτής της κρίσης. Σήμερα ψηφίζουν για δύο νομοσχέδια που όχι μόνο δεν κάνουν τίποτα για την αντιμετώπιση του προβλήματος, αγνοεί το πρόβλημα, αλλά στην πραγματικότητα θα επιδεινώσει την κατάσταση. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου σήμερα το πρωί, ο Πρόεδρος Pelosi είχε μια εγγραφή που είπε ότι το Home Is Here. Αυτό είναι το λάθος μήνυμα τη λάθος στιγμή. Ο Γραμματέας Εσωτερικής Ασφάλειας έλεγε: «Μην έρθεις. Απλά μην έρχεσαι τώρα. "

Kevin McCarthy: ( 04:47 )
Εάν αναρωτιέστε πότε ξεκίνησαν όλα αυτά, μπορείτε να επιστρέψετε στην προεδρική συζήτηση, την πρώτη προεδρική συζήτηση. Τι είπε ο Joe Biden; Είπε ότι οι παράνομοι μετανάστες πρέπει αμέσως να μεταβούν στα σύνορα. Τι νόμιζε ότι θα συνέβαινε όταν το είπε αυτό; Όταν μπήκα στην εγκατάσταση υπήρχαν κάποιες οικογένειες εκεί. Υπήρχε ένα από την Ονδούρα. Ο Carlos Gimenez μίλησε μαζί τους, τους ρώτησε πόσο καιρό ήταν το ταξίδι, 22 ημέρες. Μόλις διάβασα ένα απόσπασμα από μια άλλη οικογένεια από την Ονδούρα, είπα γιατί έκαναν το ταξίδι, επειδή άκουσαν τον Πρόεδρο Μπάιντεν να λέει ότι ήταν ευπρόσδεκτοι.

Kevin McCarthy: ( 05:28 )
Άκουσαν τον Πρόεδρο Μπάιντεν σε μια συζήτηση για προεδρικές εκστρατείες να τους λένε ότι οι παράνομοι μετανάστες θα πρέπει να μεταβούν αμέσως στα σύνορα. Αυτός ο πρόεδρος αρνείται το δικαίωμα να συναντηθεί ακόμη, να ταξιδέψει σε αυτό ή να αναγνωρίσει την κρίση που δημιούργησε. Οι μεθοριακοί πράκτορές μας είναι συγκλονισμένοι και αξίζουν τη βοήθεια της ομοσπονδιακής κυβέρνησής τους. Καλώ να αφήσω την πολιτική στην άκρη. Ας συνεργαστούμε για την ασφάλεια του έθνους μας. Γι 'αυτό έστειλα την επιστολή πριν πάω στα σύνορα.

Kevin McCarthy: ( 06:02 )
Καθώς καθόμουν στο Monument Three, κοιτάζετε τον τοίχο που χτίστηκε στο El Paso, υποτίθεται ότι ήταν 150 μίλια. Χτίστηκαν 133 μίλια, 17 σύντομα. Τους ρώτησα πότε σταμάτησαν. Μεσάνυχτα, 20 Ιανουαρίου. Έχει δημιουργήσει πρόβλημα; Ναι, γιατί άφησε το παλιό εμπόδιο και εύκολη είσοδο για άλλους. Τους ρώτησα τι έχουν δει πρόσφατα. Περισσότερη φαιντανύλη από κάθε δεδομένη ώρα. Περισσότερη κίνηση των καρτέλ από οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή.

Kevin McCarthy: ( 06:34 )
Ο ίδιος ο γραμματέας του Προέδρου Μπάιντεν λέει ότι θα συναντήσουμε ένα υψηλό όλων των εποχών, αλλά ακόμα δεν θα χρησιμοποιήσουμε τη λέξη κρίση. Ο πρόεδρος θα ταξιδέψει στο έθνος. Πρόκειται να πληρώσει ένα λογαριασμό 1,9 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, το μεγαλύτερο. Σε αυτό το νομοσχέδιο είναι η υγειονομική περίθαλψη για τους παράνομους, ένα άλλο σαφές μήνυμα για τη δημιουργία μιας μεγαλύτερης κρίσης στα σύνορά μας. Την περασμένη εβδομάδα, ο Πρόεδρος Pelosi διόρισε εκ νέου τον Eric Swalwell στην Επιτροπή Intel. Με βάση τις ενημερώσεις που λάβαμε μαζί και εμείς, η Swalwell δεν πρέπει να υπηρετεί στην Επιτροπή Intel. Δεν πρόκειται για πολιτική. Η Επιτροπή Intel είναι μια επιτροπή που δεν αρέσει σε άλλους. Εκείνοι στην πλειοψηφία διορίζονται μόνο από ένα άτομο, τον Πρόεδρο. Έχει όλες τις πληροφορίες που έχω. Ακόμα κι αν δεν είχε αυτές τις πληροφορίες, νομίζω ότι ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να έχουν όλα τα μέλη που διορίζονται στην Επιτροπή Intel. Εάν δεν μπορείτε να λάβετε άδεια ασφαλείας στον ιδιωτικό τομέα, δεν θα πρέπει να διοριστείτε στην Επιτροπή Intel. Ο Eric Swalwell, βασισμένος σε όλα τα δημόσια που γνωρίζετε, δεν μπορεί να λάβει άδεια ασφαλείας στον ιδιωτικό τομέα, αλλά μόνο στο Κογκρέσο θα διοριστεί να μάθει όλα τα μυστικά της Αμερικής. Αυτό είναι λάθος.

Kevin McCarthy: ( 08:03 )
… της Αμερικής. Αυτό είναι λάθος. Έχει 200 ​​άλλα μέλη που θα μπορούσαν να υπηρετήσουν σε αυτήν την επιτροπή. Και νομίζω ότι τα μόνα κριτήρια που κάποιος θα έπρεπε να πληροί από την αρχή θα ήταν, μπορείτε να έχετε άδεια ασφαλείας στον ιδιωτικό τομέα; Εάν δεν μπορείτε να συναντήσετε αυτό το μπαρ, δεν θα πρέπει να μπορείτε να συναντήσετε ένα μπαρ για υπηρεσία στην Επιτροπή Intel Με αυτό, ας το ανοίξουμε για ερωτήσεις. Μάλιστα κύριε?

Ομιλητής 1: ( 08:28 )
Κύριε, αναρωτιέμαι ποια είναι η κατάσταση όσο γνωρίζετε για αυτήν την έδρα του Κογκρέσου της Αϊόβα; Νομίζω ότι ο Δρ Miller-Meeks. Πού είναι αυτό;

Kevin McCarthy: ( 08:35 )
Mariannette Miller-Meeks. Δρ Meeks. Πήγε μαζί μας στα σύνορα. Ήταν υπεύθυνη δημόσιας υγείας στην Αϊόβα. Αυτή είναι αυτή που πρότεινε την τροπολογία αυτή την εβδομάδα για να βεβαιωθεί ότι τα παιδιά δοκιμάζονται για COVID. Ήταν οι Δημοκρατικοί που ενωμένοι να την καταψηφίσουν. Υπάρχει ένας αμφισβητούμενος αγώνας. Ο Δημοκρατικός θέλει να συνεχίσει τον διαγωνισμό, παρόλο που η Mariannette Miller-Meeks κέρδισε τον αγώνα, κέρδισε τον αγώνα και πιστοποιήθηκε. Είναι ενδιαφέρον, οι Δημοκρατικοί που αμφισβητούν δεν πήγαν στο δικαστικό σύστημα, το οποίο ήταν το κατάλληλο μέρος για να πάει. Είπε: «Το μεταφέρω απευθείας στο Σώμα», γιατί εκεί πιστεύει ότι θα μπορούσε να έχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί.

Kevin McCarthy: ( 09:17 ) Ο
ομιλητής Pelosi μιλά για αυτό. Ξέρω. Από σήμερα, η πλειοψηφία τους δεν είναι πέντε. Είναι μόνο τέσσερα. Έχω παρακολουθήσει αυτήν την πλειοψηφία να κάνει πράγματα που κανένα Κογκρέσο στο παρελθόν δεν έκανε. Δεν θα το έβαλα να προσπαθήσουν να κλέψουν έναν αγώνα. Το έκαναν πριν το 1985, με το Bloody Eighth της Ιντιάνα, αλλά δεν θα έπρεπε να το κάνουν τώρα. Πρέπει να υποστηρίξουν ακριβώς αυτό που είπε η αρίθμηση. Ναι κυρία μου?

Ομιλητής 2: ( 09:45 )
Ηγέτης McCarthy, θα ορίζατε την 6η Ιανουαρίου ως εξέγερση;

Kevin McCarthy: ( 09:49 )
Ναι.

Ομιλητής 2: ( 09:50 )
Και επίσης, παρακολουθώντας την προμήθεια 9/11.

Kevin McCarthy: ( 09:53 )
Ναι.

Ομιλητής 2: ( 09:54 )
Πού βρίσκεται αυτό; Μιλήσατε με τον ομιλητή Pelosi; Υπάρχει πορεία προς τα εμπρός;

Kevin McCarthy: ( 10:00 )
Νομίζω ότι η πορεία προς τα εμπρός είναι πολύ εύκολα. Θέλω να πω, αν επιστρέψετε στην Επιτροπή της 9/11 και σε όσους την έκαναν, Κυβερνήτης Καν και Χάμιλτον, έκαναν ένα πολύ… το πλαίσιο που θα λειτουργούσε. Δυστυχώς, το μόνο πρόσωπο που αντιτίθεται σε αυτόν είναι ο Πρόεδρος Πελόσι. Διάβασα σήμερα σε κάποιο μέρος που… Ίσως ήταν στο Punchbowl. Σας δίνει ένα βύσμα; Σας βοηθάει;

Ομιλητής 3: ( 10:22 )
Το υποθέτω.

Kevin McCarthy: ( 10:23 )
Εντάξει. Είναι εκεί που το διάβασα;

Ομιλητής 3: ( 10:26 )
Δεν έχετε πει ακόμα την πρόταση, οπότε μπορώ να σας πω αργότερα.

Kevin McCarthy: ( 10:29 )
Ότι θέλει να περάσει από επιτροπές που ελέγχουν οι Δημοκρατικοί. Φαίνεται λοιπόν ότι θέλει να κάνει κάτι πολιτικό αντί να φτάσει στην αλήθεια. Αντί να δημιουργήσουμε κάτι που να είναι διμερές, όπως η Επιτροπή της 9/11. Εάν ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι, ξέρουμε ακριβώς τι είναι. Απλώς ένα κομματικό παιχνίδι.

Ομιλητής 2: ( 10:47 )
Της έχετε δώσει κάποια από τις προτάσεις σας;

Kevin McCarthy: ( 10:47 )
Ναι. Ναί. Της έστειλα πίσω. Είναι οι ίδιες προτάσεις που η διμερής επιτροπή, ανέφεραν οι Ρεπουμπλικάνοι και οι Δημοκρατικοί. Το κάνετε ίσο αριθμό Ρεπουμπλικανών ποτέ. Το κάνετε ίσο όταν πρόκειται για εξουσία κλήσης, που πρέπει και οι δύο να αποσυνδεθούν. Και δεν ξεκινάτε με ευρήματα. Έτσι βρίσκεις την αλήθεια. Αλλά αν ξεκινήσετε με την παραδοχή ότι το θέλετε μόνο μονόπλευρα, καταλαβαίνετε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Έχουμε παρακολουθήσει τι έχει κάνει στο παρελθόν όταν διόρισε την Honore.

Kevin McCarthy: ( 11:16 )
Στα σχόλια που είχε κάνει, δεν θα έπρεπε ποτέ να διοριστεί. Δήλωσε κυριολεκτικά ότι το 30 έως 40%, αν έχω τον σωστό αριθμό, της Αστυνομίας του Καπιτωλίου ήταν ικανοποιημένοι στις 6 Ιανουαρίου Μου είπε ότι κάτι για μένα είναι ικανός ειλικρινής σχετικά με τον Jim Crow Laws. Όταν τον ρώτησα για αυτά, ξέρεις ποια ήταν η απάντησή του σε μένα όταν είπα, "Γιατί τα είπες αυτά"; Πηγαίνει, «Δεν ήξερα ότι θα έπαιρνα τη δουλειά». Ποτέ δεν έπρεπε να βρεθεί σε αυτήν τη θέση, αλλά ο Πρόεδρος τον επέλεξε γνωρίζοντας τι είπε, όχι πριν από χρόνια, αλλά μόλις πρόσφατα. Φαίνεται λοιπόν σαν να θέλει την πολιτική σε αυτό, αντί να πάρει την πραγματική απάντηση.

Ομιλητής 4: ( 11:56 )
Ναι. Όσον αφορά την αστυνομία του Καπιτώλιο, θα πρέπει ο αναπληρωτής αρχηγός Πίτμαν να παραμείνει στο ρόλο της ως ηγέτης αυτού του τμήματος ή θα πρέπει να υπάρξει αλλαγή στην ηγεσία;

Kevin McCarthy: ( 12:09 )
Λοιπόν, ενεργεί. Νομίζω ότι πρέπει να πάμε και να αναζητήσουμε ποιος είναι ο καλύτερος, αλλά το νούμερο ένα πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να αλλάξουμε τη δομή αυτού.

Ομιλητής 4: ( 12:14 )
Όχι, καταλαβαίνω. Το διμερές σώμα των νομοθετών συμφώνησε ότι είναι παλαιότερο. Η Αστυνομία του Καπιτωλίου πρέπει να αλλάξει. Καταλαβαίνω ότι. Πιστεύετε ότι πρέπει να συνεχίσει να υπηρετεί ως ηγέτης του τμήματος;

Kevin McCarthy: ( 12:29 )
Δεν έχω αρκετές πληροφορίες, επειδή όλα εξαρτώνται από τον ομιλητή. Ναί?

Ομιλητής 5: ( 12:32 )
Κύριε ηγέτη, ποια είναι η αντίδρασή σας στους πυροβολισμούς της Ατλάντα αυτό το Σαββατοκύριακο; Καταδικάζετε τη βία και τις διακρίσεις εις βάρος Ασιατών-Αμερικανών;

Kevin McCarthy: ( 12:38 )
Ω, ναι. Καταδικάστε τους εντελώς.

Ομιλητής 5: ( 12:41 )
Εννοώ, όσον αφορά ορισμένους από τους συναδέλφους σας που πρότειναν τον πρώην πρόεδρο-

Kevin McCarthy: ( 12:46 )
Δεν νομίζω ότι κανένας συνάδελφος δεν θα καταδίκαζε αυτήν τη βία.

Ομιλητής 5: ( 12:49 )
Αντι-ασιατική ρητορική. Λυπάσαι που χρησιμοποιούσες όρους όπως κινεζικός κοραναβός και-

Kevin McCarthy: ( 12:55 )
Δεν ξέρω. Λυπάται αυτό το CNN; Λυπάται η Δημοκρατική Επιτροπή που ξεκίνησε; Θα περίμενα να δω γιατί ο σκοπευτής έκανε αυτό που έκανε, αλλά αν ο ιός προήλθε από την Κίνα και νομίζω ότι η γνώση που είχαμε τότε ήταν ακριβώς αυτή. Δεν νομίζω ότι οι άνθρωποι από τη σκοπιά θα ακολουθήσουν οποιονδήποτε Ασιάτη, από οποιοδήποτε σχήμα ή μορφή, και καταδικάζω κάθε ενέργεια σε αυτό. Ναί?

Ομιλητής 3: ( 13:19 )
Έχω μόνο δύο ερωτήσεις-

Kevin McCarthy: ( 13:21 )
Μόνο δύο. Μόνο δύο.

Ομιλητής 3: ( 13:22 )
Παρακολούθηση αυτού στο Honore-

Kevin McCarthy: ( 13:24 )
Λοιπόν, πρώτα απ 'όλα, βάλατε στο Punchbowl αυτό το μέρος ή σας έδωσα λάθος πίστωση;

Ομιλητής 3: ( 13:30 )
[crosstalk 00:13:30] Ναι. Νομίζω ότι κάναμε κάτι στην Επιτροπή της 9/11.

Kevin McCarthy: ( 13:34 )
Δεν το γράψατε ; Πρέπει να μιλήσω στον Τζον αντ 'αυτού;

Ομιλητής 3: ( 13:36 )
Θα πρέπει να μιλήσετε με τον Μπρετ. Ναι. Οχι-

Kevin McCarthy: ( 13:37 )
Σήμερα κοιμάσαι. Εντάξει.

Ηχείο 3: ( 13:38 )
Ποτέ δεν κοιμάσαι.

Kevin McCarthy: ( 13:39 )
Ποια είναι η ερώτησή σας;

Ομιλητής 3: ( 13:41 ) Αντιμετωπίζετε το
τι έχει προτείνει ο Honore με οποιονδήποτε τρόπο;

Kevin McCarthy: ( 13:45 )
Λοιπόν, λες αυτό που πρότεινε. Ποιο μέρος έχει προτείνει;

Ομιλητής 3: ( 13:49 )
Βασικά εκδίδει μια έκθεση.

Kevin McCarthy: ( 13:52 )
Δεν νομίζω ότι η έκθεση έχει αξία βάσει εάν δεν αλλάξετε τη δομή, το αποτέλεσμα δεν πρόκειται να αλλάξει. Δεν νομίζω ότι ο Honore θα έπρεπε να είναι υπεύθυνος για αυτό βάσει των σχολίων του, όχι πολύ πριν, αλλά λίγο πριν. Είχε μια εκ των προτέρων αντίληψη ότι ήταν λάθος, γι 'αυτό αγνοώ πλήρως την έκθεση εξαιτίας αυτού.

Ομιλητής 3: ( 14:13 )
Και νούμερο δύο, είπατε ότι υπήρξε κύμα στα σύνορα εξαιτίας κάτι που είπε ο Μπάιντεν στη συζήτηση. Τι είπε στη συζήτηση;

Kevin McCarthy: ( 14:21 ) Ο
Μπάιντεν είπε στη συζήτηση, επιτρέψτε μου να το πάρω για εσάς.

Ηχείο 3: ( 14:24 )
Μπορείτε να το παραφράσετε.

Kevin McCarthy: ( 14:26 )
Λοιπόν, είπε στην πρώτη συζήτηση… Δεν θέλω να φωνάξει κάποιος. Εντάξει, ορίστε. Δεν έχω γυαλιά. Στην πρώτη δημοκρατική δημοκρατική συζήτηση, ο Μπάιντεν λέει ότι όταν είναι Πρόεδρος, οι παράνομοι μετανάστες πρέπει αμέσως ... Αυτό είναι απόσπασμα. "Ανεβείτε αμέσως στα σύνορα." Θα μπορούσα να παίξω το βίντεο αν θέλετε. Εντάξει. Με εμπιστευεσαι? Εντάξει. Θα το στείλω σε εσάς.

Kevin McCarthy: ( 14:49 )
Επομένως, αν μπορώ να κάνω μια ερώτηση πίσω, εάν είστε αυτή η οικογένεια Ονδούρα και το διαβάζετε αυτό και το πρόσωπο που θέλει υποψηφιότητα για τον Πρόεδρο είπε: «Πρέπει να προχωρήσετε αμέσως στα σύνορα». Κερδίζει την προεδρία. Και ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνει; Λέει: «Θα κάνω 11 εκατομμύρια λαθρομετανάστες πολίτες». Οι δημοκράτες έθεσαν το λόγο στο παρελθόν πριν και αλλάζουν το νομοσχέδιο Dreamers σε ότι δεν έπρεπε να είσαι εδώ πριν, αλλά μόλις τον Ιανουάριο. Ότι αφαιρεί το υπόλοιπο στην πολιτική του Μεξικού. Καταργεί την πολιτική PACER. Σταματά το κτίριο του τείχους. Ερωτάται αν θα διατηρήσει τον Τίτλο 42. Γι 'αυτό βάζετε όλη την οικογένειά σας μαζί και κάνετε αυτό το ταξίδι. Επειδή μόλις ακούσατε αυτά που είπε ο Πρόεδρος Μπάιντεν.

Kevin McCarthy: ( 15:34 )
Κανένας νόμος δεν έχει αλλάξει μετακινώντας το Κογκρέσο. Όλη αυτή η κρίση δημιουργείται απλώς από τις πράξεις και τα λόγια του Joe Biden. Και όταν είδα τον Ντον Στεφανόπουλο την άλλη νύχτα, τελικά είπε, «Λοιπόν, όχι, όχι, μην έρθεις». Η δική του διοίκηση, ο γραμματέας του είπε: «Λέμε να μην έρθουμε, αλλά μόλις έρθουμε αργότερα». Σου λέει ακόμα να έρθεις. Δημιούργησε αυτήν την κρίση που δεν θα αναγνωρίσει, ότι δεν θα επισκεφθεί καν για να δει, και τώρα αρνείται τον Τύπο από ακόμη-

Kevin McCarthy: ( 16:03 )
… επισκεφθείτε για να δείτε και τώρα αρνείται τον Τύπο ακόμη και για να παρακολουθήσει ή να δει τι συμβαίνει στους συνοριακούς σταθμούς. Αυτοί οι συνοριακοί πράκτορες απλώνονται τόσο λεπτοί. Τα 1,9 τρισεκατομμύρια δολάρια δεν είχαν χρήματα για να τους βοηθήσουν Ενώ πήγαινα σε αυτήν την ολοκαίνουργια μονάδα επεξεργασίας, αυτά τα 98.000 τετραγωνικά πόδια που είχαν μόλις χτυπήσει χωρητικότητα που δεν πίστευαν ποτέ ότι θα συμβούν, παίρνουν το πάρκινγκ τους και τώρα ανεβάζουν σκηνές και παίρνουν τα λειτουργικά τους χρήματα να το κάνω.

Kevin McCarthy: ( 16:29 )
Και απομακρύνουν πράκτορες από τα σύνορα που προσπαθούν να προστατεύσουν από όπου σταμάτησε η κατασκευή του τείχους από ανθρώπους που έρχονταν για να φροντίσουν αυτά τα άτομα. Και ο πρόεδρος αρνείται το δικαίωμα να μεταβεί εκεί και αρνείται το δικαίωμα του Τύπου να το καλύψει. Και είπε με τα δικά του λόγια, ενώ έπαιζε υποψηφιότητα για πρόεδρο σε προεδρική εκστρατεία, «Οι παράνομοι μετανάστες πρέπει να ξεπεράσουν τα σύνορα» Αυτό ακριβώς συμβαίνει και γι 'αυτό.

Ομιλητής 6: ( 16:56 )
Ηγέτης; Ηγέτης?

Ομιλητής 7: ( 17:02 )
Σας ευχαριστώ. Το Κογκρέσο λαμβάνει τώρα τα κατάλληλα [ακούσματα 00:17:03] για τα ανθρώπινα δικαιώματα της Κίνας [δεν ακούγεται 00:17:05], αλλά υπάρχει μια ενέργεια που δεν έχουν ακόμη απογειωθεί, η οποία αναγκάζει τη συλλογή οργάνων από κρατούμενους στην Κίνα. Υπάρχει ένα διμερής νομοσχέδιο που εισήχθη πρόσφατα από τον Κογκρέσο Chris Smith. Και αυτό στοχεύει στην καταπολέμηση των πρακτικών συγκομιδής της Κίνας από κρατούμενους, από θρησκευτικές ομάδες και μειονότητες. Θα υποστηρίζατε το πέρασμα-

Kevin McCarthy: ( 17:25 )
Ναι.

Ομιλητής 7: ( 17:25 )
Πιστεύετε ότι η Κίνα πρέπει να λογοδοτήσει;

Kevin McCarthy: ( 17:27 )
Ναι. Αυτό και πολλά άλλα. Ναί?

Ομιλητής 8: ( 17:31 )
[δεν ακούγεται 00:17:31], υποδηλώνετε ότι έχει υποβάλει αίτηση για ιδιωτική άδεια ασφαλείας και του αρνήθηκε για αυτό, γιατί πιστεύω-

Kevin McCarthy: ( 17:38 )
Όχι, δεν προτείνω να κάνει αίτηση ιδιωτικά. Προτείνω ότι τα κριτήρια για τη λήψη άδειας ασφαλείας, ότι δεν μπορεί να το ικανοποιήσει με βάση τις πληροφορίες στο κοινό σήμερα. Δεν είναι αυτό που υπονοώ. Μιλάτε με την κοινότητα πληροφοριών και άλλους, είναι αυτοί που έθεσαν τα κριτήρια και μου είπαν ότι δεν κατάφερε.

Ομιλητής 8: ( 17:54 )
Πιστεύετε ότι οποιοσδήποτε Δημοκρατικός θα προσχωρήσει σε αυτό, δεδομένου ότι το FBI κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε αδίκημα και ήταν συνεργάσιμο;

Kevin McCarthy: ( 18:01 )
Περιμένετε, περιμένετε, περιμένετε; Το FBI σας είπε αυτό;

Ομιλητής 8: ( 18:03 )
Είναι κοινό.

Kevin McCarthy: ( 18:04 )
Νομίζω ότι θα πρέπει να έχετε μια διαφορετική ενημέρωση εάν σας επιτρέπεται να έχετε.

Ομιλητής 9: ( 18:08 )
Κύριε ηγέτη, ο αγώνας της Αϊόβα. Κατά την άποψή σας, τι διαφέρει μεταξύ των προσπαθειών εκεί για ανατροπή των εκλογών στο Σώμα έναντι των προσπαθειών του Ντόναλντ Τραμπ για ανατροπή των εκλογών στο Κογκρέσο που υποστηρίζετε;

Kevin McCarthy: ( 18:20 )
Λοιπόν, διαφωνώ με την υπόθεση της ερώτησής σας για αυτόν τον λόγο. Ο αγώνας του Σώματος και γνωρίζετε την πολιτική πολύ καλά. Έχετε καλύψει κάθε μέρα. Ξέρεις τι χρειάζεται για να κερδίσεις την προεδρία, το εκλογικό σώμα. Ξέρετε πόσα εκλογικά σώματα πρέπει να κερδίσετε για να γίνετε πρόεδρος;

Ομιλητής 9: ( 18:37 )
Νομίζω ότι το κάνω.

Kevin McCarthy: ( 18:37 )
Τι είναι αυτό;

Ομιλητής 9: ( 18:39 )
270.

Kevin McCarthy: ( 18:39 )
Εντάξει. Αν λοιπόν αμφισβητούσατε την Αριζόνα και την Πενσυλβάνια, θα άλλαζε και θα μείωνε τους αριθμούς του προέδρου Μπάιντεν κάτω από 270;

Ομιλητής 9: ( 18:49 )
Υποστηρίξατε την αγωγή του Τέξας-

Kevin McCarthy: ( 18:50 )
Με ρωτάτε κάθε εβδομάδα. Μόλις σου ζήτησα μια ερώτηση. Εάν αφαιρέσατε την Αριζόνα, αλλά δεν την αφαιρέσατε. Απλά ρωτούσατε την ερώτηση σχετικά με αυτό. Εάν η Αριζόνα και η Πενσυλβάνια αφαιρέθηκαν και εκλογικό κολέγιο, ο αριθμός του Προέδρου Μπάιντεν θα ήταν χαμηλότερος από 270;

Ομιλητής 9: ( 19:08 )
Όχι, αλλά ο Ντόναλντ Τραμπ είπε ότι το Κογκρέσο θα μπορούσε να ανατραπεί-

Kevin McCarthy: ( 19:11 )
Περιμένετε. Δεν είμαι ο Ντόναλντ Τραμπ. Με ρωτάς λοιπόν. Απαντώ στην ερώτησή σας.

Ομιλητής 9: ( 19:16 )
Υποστηρίξατε την προσπάθεια, έτσι δεν είναι;

Kevin McCarthy: ( 19:18 )
Επιτρέψτε μου να απαντήσω στην ερώτησή σας αφού με ρωτήσατε, επιτρέψτε μου να συνεχίσω. Έτσι, δώσατε μια παραδοχή που δεν είναι αλήθεια.

Ομιλητής 9: ( 19:24 ) Ο
Ντόναλντ Τραμπ προσπάθησε να ανατρέψει τα αποτελέσματα στο Κογκρέσο και υποστηρίξατε αυτήν την προσπάθεια.

Kevin McCarthy: ( 19:28 )
Λοιπόν, τώρα λες κάτι που δεν είναι σίγουρο. Επιτρέψτε μου λοιπόν να απαντήσω στην ερώτησή σας και να σας δείξω πώς η υπόθεσή σας δεν είναι αλήθεια. Απαντήσατε σε δύο ερωτήσεις. Χρειάζεται 270. Εάν καταργήσετε την Αριζόνα και την Πενσυλβάνια, ο Πρόεδρος Μπάιντεν εξακολουθεί να είναι πρόεδρος. Είναι πάνω από 270. Έτσι, η υπόθεση είναι λάθος. Εάν επιστρέψετε και κοιτάξετε οποιαδήποτε στιγμή προς τα εμπρός, πάρτε τα αποσπάσματα του ομιλητή Pelosi. Αυτή είναι η δημοκρατία. Αυτή είναι η ευκαιρία μας να το δούμε. Κοίτα το μαστίγιο, Jim Kleiber. Κοιτάξτε την προεδρία των κανόνων. Όταν αμφισβήτησαν το Οχάιο, θα άλλαζε αυτό το αποτέλεσμα από το εκλογικό σώμα για τον Πρόεδρο Μπους; Μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση για εσάς. Ναι θα ήταν. Ναι θα ήταν.

Ομιλητής 9: ( 20:12 )
Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις, ο ηττημένος υποψήφιος δεν διοργάνωσε ράλι και είπε: «Σταματήστε την κλοπή. Μπορούμε να ανατρέψουμε την πιστοποίηση του εκλογικού σώματος στις 6 Ιανουαρίου. "

Kevin McCarthy: ( 20:23 )
Ω, θέλετε να μιλήσετε με τον Τραμπ ή θέλετε να μου κάνετε την ερώτηση;

Ομιλητής 9: ( 20:26 )
Δεν ήταν οι προσπάθειές του;

Kevin McCarthy: ( 20:26 )
Επειδή είμαι εδώ τώρα και δείχνω πού η ερώτησή σας δεν έχει αξία. Τώρα, επιτρέψτε μου να σας δείξω μια άλλη απάντηση στην ερώτησή σας.

Ομιλητής 9: ( 20:33 )
Υποστηρίξατε επίσης την αγωγή του Τέξας. Λυπάστε που υποστηρίζετε αυτήν την αγωγή;

Kevin McCarthy: ( 20:36 )
Όχι, όχι, όχι. Δεν το κάνω. Ξέρετε γιατί? Επειδή πρόκειται να-

Ομιλητής 9: ( 20:39 )
Και τα αποτελέσματα πολλών κρατών μάχης;

Kevin McCarthy: ( 20:41 )
Εντάξει. Πες μου όταν τελειώσεις με τις ερωτήσεις σου και πότε μπορώ να απαντήσω. Τελείωσες? Μπορώ να απαντήσω τώρα;

Ομιλητής 9: ( 20:45 )
Σίγουρα.

Kevin McCarthy: ( 20:46 )
Εντάξει. Τώρα, σε ποια ερώτηση θέλετε να απαντήσω;

Ομιλητής 9: ( 20:48 ) Λυπάστε που συνδεθήκατε
στη δίκη του Τέξας που θα είχε ακυρώσει εκατομμύρια ψήφους σε πολλές πολιτείες μάχης;

Kevin McCarthy: ( 20:54 )
Λοιπόν αυτή είναι η ερώτησή σας. Πρέπει να υποστηρίξω το νόμο του Τέξας… Η απάντηση είναι ναι. Ξέρετε γιατί? Επειδή εκεί πηγαίνετε στα δικαστήρια. Τώρα, ας το πούμε ότι, αφού μου απλώς ρωτήσατε αυτήν την ερώτηση, ας το θέσουμε αφού το αναμίξατε με την ερώτηση του Κογκρέσου, έκανε το μέλος του Δημοκρατικού… Δεν είναι μέλος, υποψήφιος πήγε στα δικαστήρια ή πήγε στο Κογκρέσο, επειδή το σύστημα λέει ότι θα μπορούσε να πάει στα δικαστήρια. Πήγε εκεί;

Ομιλητής 9: ( 21:20 )
Δεν πήγε στα δικαστήρια, ήρθε στο Κογκρέσο.

Kevin McCarthy: ( 21:23 )
Και ποια ήταν η απάντησή της για το γιατί ήρθε στο Κογκρέσο και δεν πήγε στα δικαστήρια, όπως λέει το σύστημα ότι πρέπει; Ξέρετε ποια ήταν η απάντησή της;

Ομιλητής 9: ( 21:30 )
Είναι επειδή δεν είχε χρόνο.

Kevin McCarthy: ( 21:31 )
Όχι, όχι, όχι, όχι, όχι. Δεν είπε ότι δεν είχε χρόνο. Ξέρετε τι είπε; Επειδή αυτό είναι το μέρος που μπορώ να πάρω το αποτέλεσμα που θέλω Αυτό ήταν που είπε. Λοιπόν, η αρχή της ερώτησής σας, λειτουργεί;

Kevin McCarthy: ( 21:43 )
Επομένως, αν η υπόθεσή σας για το ζήτημα της μετάβασης στα δικαστήρια, δεν πήγε στα δικαστήρια. Το κέρδισε την ημέρα των εκλογών; Όχι. Κέρδισε στην αναμέτρηση; Όχι. Ο ομιλητής Pelosi λέει ότι είναι μόνο έξι ψήφοι Έχει έξι μέλη που πρόκειται να απελευθερώσουν τα περισσότερα από 400.000 άτομα που ψήφισαν σε αυτήν την περιοχή. Καθαρή πολιτική. Αυτό που πιστεύω, γιατί μελετάτε τόσο καλά την πολιτική, μην κάνετε λάθος πράγματα που δεν είναι τα ίδια.

Ομιλητής 9: ( 22:09 )
Υποστηρίξατε ή δεν υποστηρίξατε την προσπάθεια του Ντόναλντ Τραμπ να ανατρέψει τις εκλογές στο Κογκρέσο;

Kevin McCarthy: ( 22:13 )
Δεν το απαντήσαμε απλώς την πρώτη φορά που το ρωτήσατε; Το απαντήσατε ακόμη και. Πόσες εκλογικές ψήφοι είναι [crosstalk 00:22:19];

Ομιλητής 9: ( 22:19 )
Αλλά κύριε, δεν έχετε ποτέ εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τις προσπάθειες του Ντόναλντ Τραμπ να οργανώσει το ράλι για να πει ότι θα μπορούσε να σταματήσει το Κογκρέσο.

Ομιλητής 10: ( 22:28 )
[crosstalk 00:22:28] άλλα άτομα στο δωμάτιο; Ο καθενας?

Kevin McCarthy: ( 22:30 )
Όχι, το κάνει αυτό κάθε φορά. Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω αυτό. Μου έχετε κάνει ποτέ μια ερώτηση σχετικά με ένα νομοσχέδιο που έρχεται στο πάτωμα;

Ομιλητής 9: ( 22:42 )
Είμαι βέβαιος ότι έχω, ναι.

Kevin McCarthy: ( 22:42 ) Ε
;

Ομιλητής 9: ( 22:42 )
Έχω.

Kevin McCarthy: ( 22:43 )
Έχετε; Τι ήταν αυτό? Εχω ξεχάσει. Με κάνατε την ίδια ερώτηση την ίδια στιγμή στο ίδιο μέρος. Δεν έχει σημασία τι ώρα του χρόνου είναι. Και εννέα φορές στα 10, έχετε λάθος. Έτσι απάντησα στην ερώτησή σας. Χαίρομαι που σε έχουμε εδώ.

Ομιλητής 3: ( 22:55 )
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τον Τραμπ όταν είπε τις προάλλες στο Fox, «Το Ανώτατο Δικαστήριο και τα δικαστήρια μας δεν είχαν το θάρρος να ανατρέψουν τις εκλογές;

Kevin McCarthy: ( 23:05 )
Δεν το είδα.

Ομιλητής 3: ( 23:06 )
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με αυτό; Είναι μια απλή ερώτηση, κύριε;

Kevin McCarthy: ( 23:10 )
Ποια είναι η ερώτηση; Με ρώτησες, συμφωνώ με όσα είπε ο Τραμπ; Δεν είδα τι είπε ο Τραμπ.

Ομιλητής 3: ( 23:15 )
Έχετε μια δήλωση. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με αυτό;

Kevin McCarthy: ( 23:17 )
Ποια είναι η δήλωση;

Ομιλητής 3: ( 23:19 )
«Το Ανώτατο Δικαστήριο και τα δικαστήρια μας δεν είχαν το θάρρος να ανατρέψουν τις εκλογές».

Kevin McCarthy: ( 23:22 )
Όχι, δεν συμφωνώ με αυτό.

Ομιλητής 3: ( 23:23 )
Γιατί όχι; Γιατί όχι?

Kevin McCarthy: ( 23:26 )
Με ρωτήσατε αν συμφωνώ ή διαφωνώ. Δεν συμφωνώ με ποια ήταν η απάντησή του. Είναι εντάξει. Απάντησα στην ερώτησή σας. Προχώρα.

Ομιλητής 11: ( 23:32 )
Ο Λευκός Οίκος προφανώς σταθμίζει το πακέτο υποδομής του σε τρία μέρη για να δημιουργήσει διμερή υποστήριξη. Σας αρέσει αυτή η ιδέα; Θα μπορούσε αυτό να προσελκύσει τη στήριξη των Ρεπουμπλικανών;

Kevin McCarthy: ( 23:43 )
Έμαθα τι υπάρχει στο νομοσχέδιο. Εάν ξεπεράσετε ένα λογαριασμό, δεν έχει σημασία αν είναι σε πέντε μέρη, τρία μέρη ή ένα μέρος. Αυτό που υπάρχει στο νομοσχέδιο καθορίζει αν θα το υποστηρίξουμε ή όχι.

Ομιλητής 11: ( 23:52 ) Μιλούσαν
για να σπάσουν μερικούς από τους δρόμους και τις γέφυρες, ίσως αυτό θα μπορούσε-

Kevin McCarthy: ( 23:56 )
Θα έπρεπε να το δω πρώτα, αλλά κυρίως τι υπάρχει. Θέλω να πω, πρόκειται να προσπαθήσουν να κάνουν Green New Deal σε ένα, γέφυρες… Δεν ξέρω. Δεν ξέρω τι είναι-

Kevin McCarthy: ( 24:03 )
Κάνε πράσινο καινούργιο deal σε ένα και γεφυρώνει ... Και δεν ξέρω. Δεν ξέρω τι σκέφτονται. Δεν ξέρω καν, αν ακούσω τον Bernie Sanders, που είναι ο πρόεδρος της επιτροπής προϋπολογισμού της Γερουσίας, λέει ότι θέλει να κάνει ξανά συμφιλίωση. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλουν να είναι διμερής. Άκουσα τα λόγια του Προέδρου Μπάιντεν στα εγκαίνια που ήθελε να βρει διμερείς, και δεν το έχω δει. Δεν μπορεί καν να έχει συνάντηση για μια κρίση συνόρων που δημιούργησε. Ναί.

Ομιλητής 8: ( 24:27 )
Θέλω να επανέλθω σε αυτό που αναφέρατε [δεν ακούγεται 00:24:30] για το οποίο έχετε επισημάνει αυτό στο κοινό. Και μετά, όταν ανέφερα ότι τα συμπεράσματα του FBI είναι δημόσια, προτείνατε ότι μπορεί να υπάρχουν και άλλες αναφορές που πρέπει να δω. Λέτε ότι κάτι [crosstalk 00:24:39]

Kevin McCarthy: ( 24:40 )
Δεν μπορείτε να το δείτε. Είναι ταξινομημένο. Δεν μπορώ να μιλήσω για ό, τι έμαθα στη διαβαθμισμένη ενημέρωση, αλλά ξέρω ότι ο Πρόεδρος άκουσε το ίδιο πράγμα που άκουσα.

Ομιλητής 8: ( 24:46 )
Και περιμένετε να συμμετάσχουν κάποιοι Δημοκρατικοί σε αυτό;

Kevin McCarthy: ( 24:51 )
Θα περίμενα από τους ανθρώπους να έχουν τα ίδια κριτήρια. Δυστυχώς, το FBI δεν θα δώσει ενημερώσεις σε άλλα άτομα, αλλά αυτό που γνωρίζετε στο δημόσιο τομέα αυτή τη στιγμή, αυτό το άτομο δεν μπόρεσε να λάβει άδεια ασφαλείας για εργασία στον ιδιωτικό τομέα. Γιατί να τον βάλετε εκεί; Και δεν ψηφίστηκε με βάση το συνέδριό τους, μόνο ένα άτομο. Οπότε όλη την ώρα πριν οι Δημοκρατικοί μπορούσαν να κρυφτούν πίσω από τη Νάνσι Πελόσι Δεν αφορά την πολιτική. Αυτό είναι σίγουρα… Τα μέλη γνωρίζουν τι παίρνει η επιτροπή πληροφοριών για να επανεξετάσει και να ξέρει. Δεν ανεβαίνει σε αυτήν την περίσταση. Και δυστυχώς, δεν πρέπει να υπηρετήσει εκεί. Και οι Δημοκρατικοί πρέπει να ψηφίσουν επίσης. Ναί. Και δεν είναι προσωπικό για αυτόν. Δεν είναι το σωστό μέρος για αυτόν. [crosstalk 00:25:46]

Ομιλητής 8: ( 25:45 )
Δείχνει ότι στοχεύτηκε από ξένη κυβέρνηση, όχι ότι συνεργάστηκε με αυτήν ή γνώριζε [crosstalk 00:25:49]

Kevin McCarthy: ( 25:50 )
Δεν μπορώ να σας μιλήσω για αυτό που μου δόθηκε σε μια διαβαθμισμένη ενημέρωση. Αλλά πιστεύω ακόμη και ό, τι γνωρίζετε στον δημόσιο τομέα… Εάν στον δημόσιο τομέα, δεν μπορεί στον ιδιωτικό τομέα να λάβει άδεια ασφαλείας, αυτό θα πρέπει να είναι η βάση για το αν κάποιος μπορεί να υποβάλει αίτηση για συμμετοχή στην επιτροπή πληροφοριών.

Ομιλητής 8: ( 26:10 )
Για ποιο λόγο δεν μπορούσε να πάρει ένα;

Kevin McCarthy: ( 26:12 )
Απλά ό, τι γνωρίζετε στο δημόσιο τομέα, δεν μπορούσε να το πάρει σήμερα.

Ομιλητής 8: ( 26:19 )
Πώς μπορεί να τον αποκλείσει προσωπικά, εάν δεν έχει καμία συνεργασία, κάποιος σας στοχεύει εξωτερικά, το FBI [crosstalk 00:26:25]

Kevin McCarthy: ( 26:26 )
Δεν μπορώ να σας πω τι μου ενημερώθηκε σε μια διαβαθμισμένη ενημέρωση. Όμως, αυτό που υπάρχει στον δημόσιο τομέα, δεν έχει την ευκαιρία να λάβει άδεια ασφαλείας στον ιδιωτικό τομέα. Εάν δεν μπορείτε να λάβετε άδεια ασφαλείας στον ιδιωτικό τομέα, δεν θα πρέπει να είστε σε θέση να χρησιμοποιείτε την Intel. Τόσο εύκολο όσο αυτό. Δεν χρειάζεται να ξέρετε τι είναι στη διαβαθμισμένη ενημέρωση, αλλά τα κριτήρια που δεν μπορεί να πληροί. Δεν θα έπρεπε ... Δεν θα το επέτρεπα και δεν θα διορίζω Ρεπουμπλικάνους στην επιτροπή πληροφοριών που δεν θα μπορούσε να λάβει άδεια ασφαλείας στον ιδιωτικό τομέα. Απλό, βασικό όπου βρισκόμαστε. Ναι κυρία μου.

Ηχείο 5: ( 27:08 )
Ένα ακόμη γρήγορο. Ακριβώς όσον αφορά το εμβόλιο, ξέρω ότι ζητήσατε την αποκατάσταση της τακτικής παραγγελίας, αλλά ορισμένα μέλη δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί ή δεν το θέλουν. Και ειδικά τώρα που ο πρώην Πρόεδρος βγήκε λέγοντας ότι οι άνθρωποι πρέπει να εμβολιαστούν, θα πείτε στα μέλη σας να κάνουν το ίδιο;

Kevin McCarthy: ( 27:27 )
Ναι. Πάντα έλεγα στα μέλη μου να κάνουν το ίδιο. Έχω μιλήσει με το γιατρό, περίπου το 75% των μελών έχουν εμβολιαστεί. Αυτό είναι πιθανώς περισσότερο από τον αριθμό που εμφανίζεται για να ψηφίσει αυτοπροσώπως. Είναι περίπου 30 έως 40 από τα μέλη που έχουν τα αντισώματα, που έλαβαν COVID. Εάν ήσασταν διευθυντής αποστολής από το Σώμα και πήγατε στη Γερουσία, δεν χρειάστηκε να φορέσετε μάσκα στο πάτωμα στη Γερουσία. Η Γερουσία, υποθέτω, η μέση ηλικία είναι μεγαλύτερη από το Σώμα. Ο ομιλητής ή ο ιατρός επέτρεψαν σε άτομα που είχαν COVID να μπουν στην αίθουσα την ημέρα για να ψηφίσουν τον Πρόεδρο. Η ομιλητής είπε ότι καθιερώνει την ψήφο πληρεξουσίου μόνο για περιορισμένη βάση για το COVID. Τα μέλη πρέπει να υπογράψουν ένα έγγραφο, ο λόγος για τον οποίο δεν μπορούν να είναι εκεί.

Kevin McCarthy: ( 28:32 )
Νομίζω ότι βρισκόμαστε σε διαφορετικό χρονικό σημείο όταν ήρθαν αυτά τα κατώφλια. Και νομίζω ότι βρισκόμαστε σε υψηλότερο όριο από τον εμβολιασμό μας. Νομίζω ότι πρέπει να αλλάξουμε τη διάρκεια των ψήφων. Νομίζω ότι ο πληρεξούσιος πρέπει να τελειώσει. Νομίζω ότι πρέπει να επιστρέψουμε στην εργασία μας στην επιτροπή. Νομίζω ότι τα νομοσχέδια θα έπρεπε πραγματικά να έρθουν μέσω επιτροπής προτού έρθουν στο λόγο. Και της ρώτησα σε επιστολή την περασμένη εβδομάδα, ποιο είναι το σχέδιό σας και πότε είναι το χρονοδιάγραμμα για αυτό; Διότι με κάθε δεδομένο [crosstalk 00:29:01].

Ομιλητής 5: ( 29:01 )
Περισσότερα μέλη πρέπει να εμβολιαστούν.

Kevin McCarthy: ( 29:03 )
Λοιπόν , λοιπόν, ποιος είναι αυτός ο αριθμός;

Ομιλητής 5: ( 29:06 )
Δεν νομίζετε ότι πρέπει να είναι πιο κοντά στο 100% ή όσο το δυνατόν πιο κοντά;

Kevin McCarthy: ( 29:10 )
Τότε είναι αυτό το σχέδιό μας; Και το σκεφτήκαμε αυτό; Γιατί δεν πρέπει να σχεδιάζουμε πότε μπορούμε να φύγουμε; Πρέπει να κατεβάσουμε τον τοίχο γύρω από το Καπιτώλιο; Πρέπει να είναι ευκολότερο για έναν πολίτη να επισκεφθεί το Καπιτώλιο παρά για ένα παράνομο άτομο να διασχίσει τα σύνορα; Αυτές είναι απλές ερωτήσεις που… Εάν είστε Πρόεδρος του Σώματος, θα έχετε ένα σχέδιο. Εάν δεν μπορεί να βρει ένα σχέδιο, θα παράσχω ένα σχέδιο.

Kevin McCarthy: ( 29:36 )
Κάθε μέρα, το ποσοστό πηγαίνει υψηλότερο για το ποιος εμβολιάστηκε στο πάτωμα. Γιατί μπορεί η Γερουσία, όταν μιλάει με όχι γύρω, να μην φοράει μάσκα; , παρόλο που περισσότεροι από εμάς εμβολιάζουμε από πιθανώς την πλειοψηφία των Ηνωμένων Πολιτειών; Και γιατί μας είπαν να εμβολιάσουμε νωρίς τότε; Νομίζω ότι αν είμαστε απαραίτητοι, πρέπει να εργαστούμε και πρέπει να είναι απαραίτητο να κάνουμε τη δουλειά μας. Έτσι, η μόνη ερώτησή μου σε αυτήν είναι ποιο είναι το σχέδιο να το κάνει αυτό. Και νομίζω ότι ως ομιλητής, θα σχεδιάζατε αυτά τα πράγματα. Ξυπνάτε μια μέρα και λέτε, "Ω, τώρα είναι αρκετό;" Αυτή είναι η μόνη μου ερώτηση. Μάλιστα κύριε.

Ομιλητής 3: ( 30:20 )
Μετά την ερώτησή της. Εάν είστε απαραίτητοι, πιθανώς ως μέλος του Κογκρέσου θα έπρεπε, δεν θα πρέπει επίσης να εμβολιαστείτε, απλώς να είστε σε θέση να επιτρέψετε σε όλους να κάνουν τις δουλειές τους εδώ;

Kevin McCarthy: ( 30:32 )
Δεν ξέρω αν καταλαβαίνω, πες το ξανά.

Ομιλητής 3: ( 30:34 )
Εάν είστε απαραίτητοι ως μέλος του Κογκρέσου, βασικός εργαζόμενος, δεν θα έπρεπε να σημαίνει ότι πρέπει να εμβολιαστείτε το συντομότερο δυνατό για να επιτρέψετε στα πράγματα να επανέλθουν στο φυσιολογικό το συντομότερο δυνατό εδώ, ειδικά στο πάτωμα;

Kevin McCarthy: ( 30:45 )
Δεν είναι οι άνθρωποι; Ποια είναι η υπόθεση της ερώτησής σας;

Ομιλητής 3: ( 30:51 )
Λέτε ότι υπάρχει 75% άτομα… τα μέλη εμβολιάστηκαν [crosstalk 00:30:54].

Kevin McCarthy: ( 30:54 )
Ίσως υψηλότερο από σήμερα.

Ομιλητής 3: ( 30:55 )
Προφανώς ορισμένα από αυτά δεν εθελοντικά δεν εμβολιάζονται σε αυτό το σημείο.

Kevin McCarthy: ( 30:58 )
Ναι. Υπάρχουν πολλά μέλη όταν τους ρώτησα, όχι ότι δεν θα εμβολιαστούν, αλλά πιστεύουν ότι δεν πρέπει να εμβολιαστούν έως ότου εμβολιαστούν στην κοινότητά τους. Αυτή είναι μια προσωπική επιλογή. Το σέβομαι αυτό. Υπάρχουν μέλη που δεν έχουν εμβολιαστεί επειδή είχαν COVID, επειδή δεν μπορούν ακόμη να εμβολιαστούν. Αλλά νομίζω ότι όλοι θα λέγατε, αν είμαστε 75 ετών την περασμένη εβδομάδα, πιθανότατα είμαστε υψηλότεροι σήμερα. Αυτός είναι ένας πολύ υψηλός αριθμός. Είστε όλοι μαζί. Σίγουρα δεν υπάρχει 75% από εσάς που έχετε εμβολιαστεί Εμφανίζεστε για δουλειά. Δεν κάνετε πληρεξούσιο στην εργασία σας, έτσι;

Ομιλητής 3: ( 31:34 )
Αυτή είναι η πρώτη μου μέρα εδώ σε δύο εβδομάδες.

Kevin McCarthy: ( 31:35 )
Αλλά φοράς μια αντίστοιχη μάσκα με το πουκάμισό σου, οπότε είσαι αρκετά εντυπωσιακός. Μου αρεσει αυτο. Φαίνεται καλό. Εντάξει. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ. Να έχεις μια όμορφη μέρα.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου