Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Rev. Jen Psaki:Λοιπόν, σίγουρα έχουμε δει αυτές τις αναφορές. Θα έλεγα ότι η κυβέρνησή μας θα ακολουθήσει διαφορετική προσέγγιση στη σχέση μας με τη Ρωσία από την προηγούμενη διοίκηση.


Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 17 Μαρτίου

Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 17 Μαρτίου

Ομιλητής 1: ( 00:00 )
Προειδοποίηση δύο λεπτών για την ενημέρωση τύπου, προειδοποίηση δύο λεπτών για την ενημέρωση τύπου. Ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 2:13 )
Γεια σε όλους. Πολύ πράσινο, πολύ πράσινο. Εντάξει. Σήμερα είμαστε τυχεροί που συνεργαζόμαστε μαζί μας, ο γραμματέας εκπαίδευσης, ο Δρ. Miguel Cardona, ο οποίος επιβεβαιώθηκε πριν από δύο εβδομάδες, ένας συνάδελφος Nutmegger, αυτό σημαίνει από το Κονέκτικατ για οποιονδήποτε από εσάς που δεν γνωρίζετε. Προηγουμένως διετέλεσε επίτροπος εκπαίδευσης στο Κονέκτικατ. Σε αυτή τη θέση, αντιμετώπισε την άνευ προηγουμένου πρόκληση να ανταποκριθεί στην πανδημία COVID-19 και οδήγησε τις ασφαλείς προσπάθειες ανοίγματος του σχολείου στο Κοννέκτικατ. Για να το κάνει αυτό, ο Γραμματέας Cardona και το τμήμα του παρείχαν στις σχολικές περιοχές την ισορροπία καθοδήγησης, την τοπική αυτονομία και την εποπτεία που απαιτούνται για να διασφαλιστούν δίκαιες και ουσιαστικές εκπαιδευτικές ευκαιρίες για τους μαθητές, ενώ παράλληλα δίνεται προτεραιότητα στα μέτρα άμβλυνσης της δημόσιας υγείας. Επειδή είναι το πρώτο του εδώ, πρώτα απ 'όλα, ελπίζω, έχει δύο δεκαετίες εμπειρίας ως εκπαιδευτικός δημόσιου σχολείου. Ξεκίνησε την καριέρα του ως καθηγητής δημοτικού σχολείου. Στη συνέχεια υπηρέτησε ως διευθυντής του σχολείου.

Jen Psaki: ( 03:10 )
Έτσι, θα το παραδώσω στον γραμματέα. Έχει ένα σύντομο χρονοδιάγραμμα, οπότε θα είναι σε θέση να λάβει μερικές μόνο ερωτήσεις σήμερα. Όπως πάντα, θα είμαι ο κακός αστυνομικός, αλλά θα σας το στείλουμε

Δρ. Μιγκέλ Γ .: ( 03:18 )
Ευχαριστώ ευχαριστώ. Καλό απόγευμα. Όπως ανέφερε η Τζεν, είμαι ο Μιγκέλ Καρτόνα. Βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη στιγμή στην ιστορία και την εκπαίδευση του έθνους μας, και έχω την τιμή να υπηρετήσω ως γραμματέας της εκπαίδευσης. Ο στόχος μου, η προτεραιότητά μου τώρα είναι να ανοίξω με ασφάλεια όσο το δυνατόν περισσότερα σχολεία, το συντομότερο δυνατό. Και για να το κάνω αυτό, νωρίτερα σήμερα, ενημέρωσα και τις 50 πολιτείες, DC και Πουέρτο Ρίκο για το ποσό των χρημάτων που θα λάβουν από το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης, συνολικού ύψους περίπου 122 δισεκατομμυρίων για να τους βοηθήσω να ξανανοίξουν με ασφάλεια και γρήγορα. Είμαι επίσης στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ ότι το HHS διαθέτει επιπλέον 10 δισεκατομμύρια δολάρια για τα κράτη που θα κάνουν δοκιμές ελέγχου και παρακολούθησης στα σχολεία για να βεβαιωθούμε ότι δεν μπορούμε μόνο να ανοίξουμε τα σχολεία μας, αλλά και να τα διατηρήσουμε ανοιχτά. Και μετά τρίτον, είμαι πραγματικά πολύ ενθουσιασμένος που το ανακοινώνω την επόμενη εβδομάδα

Δρ. Μιγκέλ Γ .: ( 04:29 )
Γνωρίζουμε ότι οι μαθητές μαθαίνουν καλύτερα από τους μαθητές, οι εκπαιδευτικοί μαθαίνουν καλύτερα από τους δασκάλους και οι πολιτείες θα μάθουν καλύτερα από τις πολιτείες για το πώς να ανοίξουν ξανά γρήγορα τα σχολεία με ασφάλεια. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που ο Δρ Jill Biden θα κάνει εισαγωγικές παρατηρήσεις και ο Δρ Rochelle Walensky θα παρευρεθεί επίσης. Έτσι είμαι ενθουσιασμένος για αυτό. Ως γονέας και ως εκπαιδευτικός, γνωρίζω την αξία της προσωπικής μάθησης. Και για όσους από εσάς είστε γονείς εδώ, γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει υποκατάστατο της προσωπικής μάθησης. Έτσι, είμαι ενθουσιασμένος που μπορώ να εργαστώ, φροντίζοντας να ανοίξουμε με ασφάλεια τα σχολεία μας το συντομότερο δυνατό. Θα κάνω οποιεσδήποτε ερωτήσεις έχετε. Ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 05:06 )
Εντάξει. Ντάρλειν.

Darlene: ( 05:08 )
Σας ευχαριστώ. Κύριε Γραμματέα, σας ευχαριστώ που ήσασταν εδώ. Μιλήσατε για τα χρήματα που ενημερώσατε δηλώνει ότι παίρνουν. Πώς θα διασφαλίσετε ότι τα χρήματα δαπανώνται πραγματικά για τα πράγματα που πρέπει να ανοίξουν ξανά τα σχολεία;

Δρ. Μιγκέλ Γ .: ( 05:22 )
Είναι μια μεγάλη ερώτηση. Ευχαριστώ. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να χρησιμοποιήσουμε τα κεφάλαια για να υποστηρίξουμε τους μαθητές μας, ειδικά εκείνους τους μαθητές που είχαν μεγάλα κενά ως αποτέλεσμα αυτής της πανδημίας. Γνωρίζουμε ότι τα κενά επίτευξης και ευκαιριών έχουν διευρυνθεί. Είναι λοιπόν εξαιρετικά σημαντικό η διαδικασία αυτή να μην επικοινωνείται μόνο με το τμήμα εκπαίδευσης, αλλά και στο κοινό. Θα λαμβάνουμε αναφορές από τις πολιτείες για το πώς θα χρησιμοποιούν τα χρήματά τους. Και αναμένουμε επίσης ότι αυτές οι αναφορές θα είναι δημόσιες.

Jen Psaki: ( 05:50 )
Συνεχίστε.

Ομιλητής 2: ( 05:50 )
Κύριε Γραμματέα, σας ευχαριστώ που ήσασταν εδώ. Τώρα που οι εκπαιδευτικοί είναι επιλέξιμοι σε κάθε πολιτεία, τι λέτε σε αυτούς τους δασκάλους και τους υπαλλήλους του σχολείου που αρνούνται να εμβολιαστούν;

Δρ. Miguel C .: ( 06:01 )
Λοιπόν, ο εμβολιασμός είναι μία από αυτές τις στρατηγικές που γνωρίζουμε, εκτός από τις στρατηγικές μετριασμού, επιτρέπουν στα σχολεία να ανοίξουν ξανά με ασφάλεια. Επομένως, είναι εξαιρετικά σημαντικό να εμβολιάζουμε όσο το δυνατόν περισσότερο και να προωθούμε τα οφέλη του εμβολιασμού για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε ασφαλείς σχολικές κοινότητες. Έτσι, το μήνυμα είναι πραγματικά, εάν μπορείτε να κάνετε έναν πυροβολισμό, κάντε έναν πυροβολισμό και αυτή είναι μια στρατηγική για να διατηρήσετε τα σχολεία μας ανοιχτά.

Ομιλητής 2: ( 06:25 )
Τίποτα για το να είναι υποχρεωτικό. Εάν οι εκπαιδευτικοί θέλουν να επιστρέψουν χωρίς εμβολιασμό, αυτό είναι καλό από εσάς.

Δρ. Miguel C .: ( 06:30 )
Σε αυτό το σημείο, ο εμβολιασμός είναι διαθέσιμος για τους εκπαιδευτικούς και είμαι περήφανος που ο πρόεδρος έδωσε προτεραιότητα στους εκπαιδευτικούς να εμβολιαστούν επειδή γνωρίζουμε ότι όταν δεν συμβαίνει αυτό, είναι πιο πιθανό ότι τα σχολεία θα κλείσιμο λόγω καραντίνας.

Ομιλητής 2: ( 06:41 )
Μπορώ να σας ρωτήσω γρήγορα για τα χρήματα; Γνωρίζουμε ότι είπατε 122 δισεκατομμύρια δολάρια θα δοθούν στα κράτη από το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης αυτή τη στιγμή. Η CBO προέβλεπε ότι το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών που παρέχονται μέσω αυτού του σχεδίου δεν θα διατεθεί μετά το 2021. Νομίζω ότι υπήρχαν 67 δισεκατομμύρια δολάρια από τα προηγούμενα σχέδια ανακούφισης που έχουν περάσει ότι σύμφωνα με την CBO, η το μεγαλύτερο μέρος των οποίων δεν είχε δαπανηθεί Πρώτον, είναι τόσο ακριβές, και γιατί δεν έχουν ξοδευτεί περισσότερα από αυτά τα χρήματα, ακόμη και πριν από την αποστολή χρημάτων του Αμερικανικού Σχεδίου Διάσωσης για να ανοίξουν αυτά τα σχολεία με ασφάλεια;

Δρ. Miguel C .: ( 07:15 )
Γνωρίζουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων χρησιμοποιείται επίσης σε ανθρώπινους πόρους και αυτό καταβάλλεται καθώς οι άνθρωποι εκτελούν την υπηρεσία ή προσλαμβάνονται στις συμβάσεις τους πληρώνονται. Και οι υπηρεσίες πληρώνονται επίσης όταν τους δοθούν, και είμαστε τον Μάρτιο και έχουμε ακόμη απομείνει το σχολικό έτος. Ψάχνουμε να αποδεσμεύσουμε χρήματα αυτόν τον μήνα και γνωρίζουμε ότι τα σχολεία το χρειάζονται όχι μόνο για να προετοιμαστούν για το άνοιγμα τώρα, αλλά και για το μέλλον. Γνωρίζουμε ότι όταν οι μαθητές μας επιστρέψουν, θα χρειαστούν περισσότερη κοινωνική συναισθηματική υποστήριξη. Γνωρίζουμε ότι τα σχολεία μας πρέπει να είναι σχεδιασμένα για να ικανοποιούν τις ανάγκες των μαθητών μετά την επιστροφή τους μετά από πανδημία. Αυτή είναι λοιπόν μια μακροπρόθεσμη διαδικασία που μπορούν να προγραμματίσουν για το επόμενο έτος και τον επόμενο χρόνο, καθώς και με αυτό το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης.

Jen Psaki: ( 07:55 )
[ακούγεται 00:07:55].

Ομιλητής 3: ( 07:56 )
Επίσης, σήμερα ανακοινώσατε 12 δισεκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσετε να βελτιώσετε τις δοκιμές στα σχολεία. Πόσο σύντομα πριν δούμε κάποια από αυτήν την παρακολούθηση;

Δρ. Miguel C .: ( 08:04 )
Αυτό είναι 10 δισεκατομμύρια δολάρια από το τμήμα Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών. Γι 'αυτό ψάχνουμε να το πάρουμε σύντομα. Γνωρίζουμε ότι αυτό είναι ένα εργαλείο για να διατηρήσουμε τα σχολεία ανοιχτά, όχι μόνο να ανοίξουν ξανά, αλλά να τα διατηρήσουν ανοιχτά στο εγγύς μέλλον. Ο στόχος είναι πραγματικά αυτή την άνοιξη, θέλουμε οι μαθητές μας να επιστρέψουν στο σχολείο όσο το δυνατόν γρηγορότερα, όσο πιο ασφαλή γίνεται και αυτό θα βοηθήσει στη διαδικασία.

Ομιλητής 3: ( 08:24 )
Είμαστε περισσότερο από τα μισά, προφανώς μέχρι τον Μάρτιο Έχετε κάποια ενημέρωση σχετικά με την προσπάθεια της διοίκησης να προσπαθήσει να πάρει κάθε καθηγητή τουλάχιστον ένα πλάνο μέχρι το τέλος του μήνα, που ισχύει;

Δρ. Miguel C .: ( 08:34 )
Είμαι πολύ ικανοποιημένος που σε επίπεδο πολιτείας, πολλά κράτη αναγνωρίζουν τη σημασία του εμβολιασμού των εκπαιδευτικών, όχι μόνο των εκπαιδευτικών, αλλά των εκπαιδευτικών, των θεματοφυλάκων, των οδηγών λεωφορείων. Είναι κρίσιμα μέρη αυτής της σχολικής κοινότητας. Γνωρίζουμε λοιπόν ότι αυτό αποτελεί προτεραιότητα στις διάφορες πολιτείες μας και νομίζω, όπως είπα νωρίτερα, μέρος της στρατηγικής για να βεβαιωθούμε ότι τα σχολεία μας θα ανοίξουν με ασφάλεια εκτός από εκείνες τις στρατηγικές μετριασμού που γνωρίζουμε κατά την εργασία, μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε ανοίξτε με ασφάλεια τα σχολεία μας.

Jen Psaki: ( 09:01 )
Christine, θα πρέπει να είσαι ο τελευταίος. Θα τον φέρουμε πίσω.

Christine: ( 09:03 )
Ευχαριστώ. Και σας ευχαριστώ, κύριε Γραμματέα. Σήμερα, ο επικεφαλής του CDC είπε ότι προσπαθούν να ενημερώσουν τις οδηγίες, μειώνοντας τις συστάσεις κοινωνικής απόστασης από έξι πόδια σε τρία πόδια. Αυτό ήταν ένα από τα πιο κολλητικά σημεία για τόσα πολλά σχολεία που προσπάθησαν να ανοίξουν ξανά. Είστε απογοητευμένοι καθόλου από αυτήν την πιθανή διόρθωση των μαθημάτων;

Δρ. Μιγκέλ Γ .: ( 09:24 )
Καθόλου. Ακούστε, βρισκόμαστε στη μέση μιας πανδημίας και ξέρω την επιτυχία που είχαμε στο Κοννέκτικατ όταν ήμουν επίτροπος της εκπαίδευσης ήταν επειδή συνεργαστήκαμε πολύ στενά με το τμήμα υγείας μας και αναγνωρίσαμε, αυτή είναι μια πανδημία υγείας και εμείς » πάντοτε θα παίρνουμε καθοδήγηση από τους εμπειρογνώμονες υγείας μας, τους αδελφούς μας οργανισμούς που είναι ειδικοί σε θέματα υγείας. Γνωρίζω λοιπόν ότι μπορεί να αλλάξει, και αν συμβαίνει αυτό, θα είμαστε σε θέση να προσαρμόσουμε και να συνεργαστούμε μαζί τους. Ήμασταν επιτυχείς επειδή συνεργαστήκαμε στενά μαζί τους και αναγνωρίζουμε ότι αυτή η συνεργασία θα οδηγήσει στο άνοιγμα των σχολείων μας το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ.

Christine: ( 09:57 )
Και αν το μειώσετε στα τρία πόδια, θα ήταν πολύ πιο εύκολο για τα σχολεία να ανοίξουν ξανά, κατά τη γνώμη σας;

Δρ. Μιγκέλ Γ .: ( 10:00 )
Αν φτάσει στα 3 πόδια, θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες στους μαθητές να εισέλθουν στα σχολεία μας, κάτι που είναι ο στόχος.

Ομιλητής 4: ( 10:12 )
Υπάρχει πιθανότητα να πείτε κάτι για τους πυροβολισμούς στην Ατλάντα; Έτσι, ο πρόεδρος έχει μιλήσει πολύ έντονα για την ανάγκη να σταματήσει η βία κατά των Ασιατών Αμερικανών. Ως γραμματέας εκπαίδευσης, βλέπετε κάποιο ρόλο να διαδραματίσει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση όσον αφορά τη διάδοση του μηνύματος ανεκτικότητας ή την καταπολέμηση των διακρίσεων;

Δρ. Miguel C .: ( 10:29 )
Τα συλλυπητήριά μου προς την οικογένεια και τις κοινότητες που υπέστησαν αυτή τη βία. Στην εκπαίδευση, έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε. Πρέπει να ανοίξουμε εκ νέου τα σχολεία μας και πρέπει επίσης να διασφαλίσουμε ότι προετοιμάζουμε τους μαθητές μας για ένα αύριο που θέλουμε για τους μαθητές μας. Σας ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 10:41 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Γραμματέα.

Δρ. Μιγκέλ Γ .: ( 10:43 )
Σας ευχαριστώ.

Τζεν Ψάκη: ( 10:44 )
Εντάξει. Ευχαριστώ. Εντάξει. Ευχαριστώ. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Εντάξει. Μερικά άλλα πράγματα στην κορυφή. Ήθελα να βεβαιωθώ ότι όλοι είδατε την ανακοίνωση σήμερα το απόγευμα από το Υπουργείο Οικονομικών ότι από σήμερα, έχουν διασκορπίσει περίπου 90 εκατομμύρια πληρωμές οικονομικού αντίκτυπου, οι οποίες είναι φυσικά οι επιταγές, αλλά οι περισσότερες από τις οποίες διέρχονται εντελώς άμεση κατάθεση περισσότερα από 242 δισεκατομμύρια δολάρια μετά την υπογραφή του σχεδίου διάσωσης την περασμένη εβδομάδα. Αυτή είναι μια βασική προκαταβολή για την ανακοίνωση του προέδρου τη Δευτέρα ότι εκατό εκατομμύρια πληρωμές θα αποσταλούν σε 10 ημέρες. Έτσι θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε καθώς προχωράμε. Στη συνέχεια, ο νόμος για τη βία κατά των γυναικών, όπως γνωρίζετε όλοι, εξετάζεται σήμερα στο Κογκρέσο. Το πρωτότυπο [δεν ακούγεται 00:11:32] Πρέπει να πω ότι είναι ένα από τα πιο περήφανα επιτεύγματα του προέδρου.

Jen Psaki: ( 11:35 )
Ο πρόεδρος επικροτεί τη Βουλή των Αντιπροσώπων, η οποία θα ψηφίσει σήμερα για να εγκρίνει τον Νόμο για τη Βία κατά της Γυναίκας το 2021 με αναμενόμενη διμερή, διμερή υποστήριξη και με σημαντικές βελτιώσεις για την αύξηση της ασφάλειας και των υπηρεσιών για όλους τους επιζώντες. Η εκ νέου εξουσιοδότηση του VAWA αποτελεί προτεραιότητα για τον πρόεδρο και προτρέπει τη Γερουσία να έρθει επίσης μαζί με διμερή τρόπο για να εξασφαλίσει την ταχεία μετάβαση του VAWA, ώστε να μπορέσει να το υπογράψει σύντομα. Με αυτό, Darlene, προχωρήστε.

Darlene: ( 12:04 )
Ευχαριστώ, Jen. Πρώτη ερώτηση, υπάρχει κάποια αντίδραση από τον Λευκό Οίκο στη Ρωσία που ανακαλεί τον πρέσβη του στις ΗΠΑ; Δεν έδωσαν συγκεκριμένο λόγο για αυτήν την κίνηση, αλλά έρχεται μετά από μια σειρά εξελίξεων που σχετίζονται με τη Ρωσία.

Jen Psaki: ( 12:21 )
Λοιπόν, σίγουρα έχουμε δει αυτές τις αναφορές. Θα έλεγα ότι η κυβέρνησή μας θα ακολουθήσει διαφορετική προσέγγιση στη σχέση μας με τη Ρωσία από την προηγούμενη διοίκηση. Προφανώς, ο πρόεδρος μίλησε σε αυτό κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης που διεξήγαγε χθες το βράδυ, και θα είμαστε απλοί και θα είμαστε άμεσοι σε τομείς όπου έχουμε ανησυχίες. Όπως γνωρίζετε, υπάρχει μια συνεχής ανασκόπηση και ενώ έχουμε ανακοινώσει βασικά συμπεράσματα από μια εκτίμηση της κοινότητας πληροφοριών σχετικά με τη δηλητηρίαση του Alexei Navalny. Υπάρχει μια συνεχής ανασκόπηση άλλων τομέων όπου έχουμε συνεχείς ανησυχίες. Ταυτόχρονα, έχουμε τομείς όπου πιστεύουμε-

Jen Psaki: ( 13:03 )
… συνεχιζόμενες ανησυχίες. Ταυτόχρονα, έχουμε τομείς όπου πιστεύουμε ότι μπορούμε να συνεργαστούμε. Προφανώς, η υπογραφή του νέου START είναι ένα παράδειγμα αυτού. Η αντιμετώπιση του πυρηνικού πολλαπλασιασμού είναι ένα παράδειγμα αυτού, και ελπίζουμε ότι υπάρχει ευκαιρία εκεί, αλλά η σχέση μας θα φαίνεται διαφορετική. Θα είμαστε άμεσοι. Θα μιλήσουμε για τομείς όπου έχουμε ανησυχίες, και σίγουρα θα είμαστε… Όπως είπε ο Πρόεδρος χθες το βράδυ, σίγουρα, οι Ρώσοι θα θεωρηθούν υπεύθυνοι για τις ενέργειες που έχουν αναλάβει. Θα έχουμε περισσότερα σε αυτό σύντομα.

Ομιλητής 5: ( 13:32 )
Αναφέρατε τη συνέντευξη χθες το βράδυ. Ο Πρόεδρος ρωτήθηκε αν ο Αντιπρόεδρος είναι ο τελευταίος στο δωμάτιο μαζί του πριν από τις αποφάσεις και απάντησε ότι τις περισσότερες φορές, ναι. Ως πρακτικό θέμα, ναι, είναι.

Jen Psaki: ( 13:46 )
Στη συνέχεια, είπε για ολόκληρο το πλαίσιο της συνέντευξης, ότι ταξιδεύει σε όλη τη χώρα και αναφέρθηκε στο γεγονός ότι χθες ήταν στο Ντένβερ του Κολοράντο, την προηγούμενη μέρα ήταν στο Λας Βέγκας, Νεβάδα , ότι ήταν εκεί έξω δουλεύοντας την καρδιά της, επικοινωνώντας με τον αμερικανικό λαό. Έτσι προφανώς, όταν είναι στο δρόμο δεν είναι το άτομο που διαρκεί πάντα στο δωμάτιο από πρακτικότητα, αλλά διαφορετικά, σίγουρα είναι.

Ομιλητής 5: ( 14:09 )
Ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 14:09 )
Συνεχίστε.

Ομιλητής 6: ( 14:10 )
Μια ερώτηση σχετικά με την κατάσταση στα σύνορα. Έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από τότε που νομίζω ότι σε αυτό το δωμάτιο, σας ρωτήθηκε για να μας αποκτήσετε πρόσβαση στον Τύπο. Γιατί δεν βλέπουμε ακόμα εικόνες μέσα σε αυτές τις εγκαταστάσεις;

Jen Psaki: ( 14:22 )
Παραμένουμε δεσμευμένοι να το κάνουμε αυτό, και νομίζω ότι αυτές οι εγκαταστάσεις επιβλέπουν ... Το HHS, φυσικά, επιβλέπει τα καταφύγια. Το DHS επιβλέπει τις εγκαταστάσεις συνοριακής περιπολίας και θέλουμε να συνεργαστούμε μαζί τους για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να το κάνουμε, με σεβασμό στην ιδιωτική ζωή και προφανώς τα πρωτόκολλα υγείας που απαιτούνται από το COVID.

Ομιλητής 5: ( 14:43 )
Αλλά ακόμη και αν δοθούν πρωτόκολλα COVID και προφανώς προβλήματα απορρήτου, ακόμη και όλοι δεν έχετε κυκλοφορήσει εικόνες που προφανώς θα μπορούσατε να διαγράψετε εάν θέλετε.

Jen Psaki: ( 14:51 )
Και πάλι, παραμένουμε δεσμευμένοι να μοιραζόμαστε με όλους εσάς δεδομένα σχετικά με τον αριθμό των παιδιών που διασχίζουν τα σύνορα, τα βήματα που κάνουμε, τη δουλειά που κάνουμε για να ανοίξουμε εγκαταστάσεις, το δικό μας μπαρ , θέτουμε για τον εαυτό μας και βελτιώνουμε και επισπεύδουμε το χρονοδιάγραμμα και τη θεραπεία αυτών των παιδιών Παραμένουμε δεσμευμένοι στη διαφάνεια. Δεν έχω ενημέρωση για εσάς στο χρονοδιάγραμμα για πρόσβαση, αλλά είναι σίγουρα κάτι που υποστηρίζουμε.

Ομιλητής 6: ( 15:15 )
Μια άλλη ερώτηση σχετικά με αυτό. Ακούμε από πράκτορες συνόρων ότι είναι απογοητευμένοι που δεν μπορούν να μας δείξουν τι πραγματικά συμβαίνει κατά μήκος των συνόρων. Δεν μπορούν να κάνουν βόλτες. Δεν μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με το τι συμβαίνει μέσα. Σίγουρα, φαίνεται ότι υπάρχει ένα στοιχείο μυστικότητας εδώ. Γιατί;

Jen Psaki: ( 15:30 )
Σίγουρα δεν θα το χαρακτήριζα έτσι. Ξέρω ότι υπάρχουν πράκτορες περιπολίας στα σύνορα που αναφέρονται σε πολλές από τις ιστορίες σας και μιλάτε συχνά και αυτό είναι κάτι που υποστηρίζουμε. Προφανώς, υπάρχει μια μακρά παράδοση συντονισμού με το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας. Αλλά εάν η πολιτική μας κρατά τους ανθρώπους ήσυχους, δεν είμαστε επιτυχημένοι και δεν είναι πολιτική μας να εμποδίζουμε τους ανθρώπους να μιλούν.

Ομιλητής 6: ( 15:53 )
Ακριβώς σε ένα άλλο θέμα. Αναρωτιέμαι αν μπορείτε να εξηγήσετε λίγο την απόφαση της IRS να καθυστερήσει την προθεσμία κατάθεσης φόρου κατά ένα μήνα. Ποια είναι η ελπίδα του αντίκτυπου αυτού;

Jen Psaki: ( 16:01 )
Σίγουρα. Ξέρω ότι έχουμε δει μερικές από αυτές τις αναφορές. Δεν πιστεύω ότι έχει επιβεβαιωθεί ή οριστικοποιηθεί ακόμη, οπότε θα αφήσω το IRS να λάβει τις τελικές αποφάσεις του και, αν αυτό προχωρήσει, είμαστε στην ευχάριστη θέση να του μιλήσουμε. Προχώρα.

Ομιλητής 7: ( 16:14 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Θέλω απλώς να αναφερθώ στο [ακούγοντας 00:16:16] ερωτήσεις εκεί. Ο Λευκός Οίκος ή το DHS δίνουν εντολή στους συνοριακούς πράκτορες να αρνούνται τη μεταφορά αιτημάτων από δημοσιογράφους γιατί αυτό ακούγονται πολλοί από τους επιτόπιους μας;

Jen Psaki: ( 16:28 )
Και πάλι, νομίζω ότι έχουμε δει, βλέποντας πολλές από τις αναφορές που κάνετε όλοι, έναν αριθμό αξιωματούχων συνοριακών περιπολιών που αναφέρονται σε αυτούς που εμφανίζονται σε αυτές. Βεβαίως, από τον Λευκό Οίκο, το υποστηρίζουμε. Συντονίζεται μέσω του τμήματος Εσωτερικής Ασφάλειας. Θα σας παραπέμψω για τυχόν επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με την εφοδιαστική της πρόσβασης στον τύπο.

Ομιλητής 7: ( 16:45 )
Οι δημοσιογράφοι μας κατάφεραν να ταξιδεύουν κατά τη διάρκεια της διοίκησης του Τραμπ και όλοι ήρθες και υποσχέθηκες να είσαι η πιο αληθινή και διαφανής διοίκηση και όλοι επιβλέπεις το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας. Αν λοιπόν όλοι θέλατε να παραχωρήσετε πρόσβαση στον Τύπο, δεν θα μπορούσατε απλώς να πείτε στο DHS να το κάνει;

Jen Psaki: ( 17:03 )
Και πάλι, υποστηρίζουμε πλήρως τη διαφάνεια. Σας ενθαρρύνω να μιλήσετε στο Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας σχετικά με τυχόν αιτήματα που έχετε για πρόσβαση στον Τύπο ή για όσα θέλετε να ολοκληρώσετε στα σύνορα. Προχώρα.

Ομιλητής 7: ( 17:14 )
Μία ακόμη ερώτηση. Μία από τις μεγαλύτερες επικρίσεις για την πολιτική παραμονής της κυβέρνησης Trump στο Μεξικό ήταν ότι κατακλύζει όλες αυτές τις παραμεθόριες πόλεις στο Μεξικό και δημιούργησε πολύ επικίνδυνες συνθήκες διαβίωσης για αυτούς τους μετανάστες και έτσι τώρα έχετε ακριβώς το ίδιο πράγμα που συμβαίνει. Ακόμα κι αν όλοι έχετε αντιστρέψει, ακυρώσετε αυτήν την πολιτική, αυτές οι παραμεθόριες πόλεις είναι συντριμμένες και ο Πρόεδρος λέει, "Μην έρθετε." Πώς διαφέρει λοιπόν η κατάσταση στο Μεξικό;

Jen Psaki: ( 17:42 )
Λοιπόν, η κατάσταση στο έδαφος είναι σίγουρα εν μέρει προκλητική, επειδή κληρονομήσαμε ένα αποσυναρμολογημένο σύστημα που δεν ήταν προετοιμασμένο για την επεξεργασία αιτήσεων ασύλου που είχαν μείνει στη θέση τους, το πρόγραμμα Remain in Mexico όπου βρίσκονταν άνθρωποι ένα στρατόπεδο που δεν είχε τις συνθήκες που νιώσαμε-

Ομιλητής 7: ( 18:04 )
Υπάρχουν όμως νέα στρατόπεδα.

Jen Psaki: ( 18:04 )
Λοιπόν, νομίζω ότι αυτό που σας μεταφέρω είναι ότι είμαστε λιγότερο από 60 ημέρες, περίπου 60 ημέρες. Εργαζόμαστε για να επισκευάσουμε αυτό που ήταν ένα απροετοίμαστο και αποσυναρμολογημένο σύστημα. Θα πάρει λίγο χρόνο. Η πολιτική μας είναι ότι προφανώς θα συνεχίσουμε να διασφαλίζουμε ότι εργαζόμαστε σύμφωνα με τους νόμους μας και ότι τα σύνορα δεν είναι ανοιχτά. Αλλά, όπως γνωρίζετε, αλλάξαμε την πολιτική μας για να την προσεγγίσουμε με πιο ανθρώπινο τρόπο και να διατηρούμε τα παιδιά ασφαλή. Αυτό απαιτεί τη δημιουργία πιο αποτελεσματικής και αποδοτικής επεξεργασίας στα σύνορα. Θα πάρει λίγο χρόνο. Εργαζόμαστε μέσω αυτού. Κάθε μέρα έχουμε νέα βήματα και νέες βελτιώσεις που κάνουμε για να κάνουμε το σύστημα πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό.

Ομιλητής 7: ( 18:48 )
Υπάρχει όριο ή όριο στον αριθμό των ασυνόδευτων ανηλίκων που θα επιτρέπεται στις ΗΠΑ;

Jen Psaki: ( 18:53 )
Όριο ή ανώτατο όριο, οπότε πρέπει να στείλουμε μερικά παιδιά που είναι 10 πίσω σε ένα συγκεκριμένο σημείο; Αυτό μου ζητάς;

Ομιλητής 7: ( 18:59 )
Δεν καθορίζω την πολιτική εδώ. Σας ρωτώ απλώς ποια είναι η πολιτική της κυβέρνησης Biden. Υπάρχει όριο στον αριθμό των παιδιών που θα επιτρέπεται, στους αριθμούς που ακούμε τώρα, 565 κατά μέσο όρο κάθε μέρα; Είμαι απλώς περίεργος τι είναι το τελικό παιχνίδι εδώ. Πόσα τελικά θα επιτρεπόταν;

Jen Psaki: ( 19:16 )
Λοιπόν, νομίζω ότι βρισκόμαστε, εστιάζουμε σε μερικούς από τους πολύ συγκεκριμένους αριθμούς. Έτσι, όταν ήρθαμε στο γραφείο, υπήρχαν περίπου 13.000 μόνιμα κρεβάτια στο HHS ή μόνιμες εγκαταστάσεις εισροής και συστημάτων καταφυγής. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας διοίκησης, χιλιάδες από αυτά τα κρεβάτια, περίπου τα μισά τραβήχτηκαν εκτός σύνδεσης λόγω του COVID. Η στελέχωση μειώθηκε επίσης για να το ισορροπήσει με τη νέα μειωμένη χωρητικότητα. Αυτό ήταν αρκετό για την προηγούμενη χορήγηση. Έτσι φτάσαμε εδώ, γιατί απέδιωξαν παιδιά εκτός από οικογένειες και μόνοι ενήλικες. Αποφασίσαμε, όπως γνωρίζετε όλοι, ότι θα είμαστε πιο ανθρώπινοι για το πώς το προσεγγίζουμε αυτό. Υπήρχε λειτουργική ικανότητα.

Τζεν Ψάκη: ( 19:59 )
Η προηγούμενη χορήγηση επίσης δεν θεώρησε ότι υπήρχαν άλλες προσπάθειες μετριασμού, όπως η κάλυψη, ο βελτιωμένος αερισμός, η κοόρτη και άλλα μέτρα που θα περιλάμβαναν την εξάπλωση του COVID. Υπάρχει τώρα αναθεωρημένη καθοδήγηση CDC, που σημαίνει ότι υπάρχει μεγαλύτερη χωρητικότητα σε αυτές τις εγκαταστάσεις όπου μπορούμε να επισπεύσουμε τα παιδιά, να επισπεύσουμε τα παιδιά να τα κάνουν. Λαμβάνουμε μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι όταν τα παιδιά έρχονται στα σύνορα, κοιτάζουμε και βλέπουμε αν έχουν έναν αριθμό τηλεφώνου στην τσέπη τους, ώστε να μπορούμε να καλέσουμε το μέλος της οικογένειας και να τα πάρουμε στα μέλη της οικογένειας το συντομότερο δυνατό. Αυτά είναι τα βήματα που ακολουθούμε αυτήν τη στιγμή. Η πολιτική μας εξακολουθεί να είναι, δεν πρόκειται να στείλουμε ένα δέκα ετών πίσω από τα σύνορα. Αυτή ήταν η πολιτική της τελευταίας διοίκησης. Αυτή δεν είναι η πολιτική μας εδώ. Προχώρα.

Ομιλητής 8: ( 20:39 )
Εάν ακούσια, στη δέσμευσή σας να διατηρήσετε αυτά τα παιδιά κάτω των 17 ή 17 ετών και κάτω από την ασφάλεια, εάν ακούσια η κυβέρνηση των ΗΠΑ παρακινεί τους γονείς να στείλουν τα παιδιά τους πέρα ​​από τα σύνορα μόνο επειδή αυτή είναι η καλύτερη ευκαιρία για να μπείτε και να μείνετε στις Ηνωμένες Πολιτείες;

Jen Psaki: ( 20:55 )
Ακούσατε τον Πρόεδρο να λέει σε αυτή τη συνέντευξη ότι διεξήγαγε ότι ενθαρρύνει τους ανθρώπους να μην έρθουν. Τώρα δεν είναι η ώρα να έρθει. Αυτό δεν είναι ένα ασφαλές ταξίδι για άτομα που μπορούν να κάνουν οποιαδήποτε ηλικία. Πιστεύει, όπως μίλησε χθες το βράδυ, ότι κανένας γονέας δεν ψάχνει και απλά προσπαθεί να στοιχηματίσει εάν το παιδί τους μπορεί να το κάνει. Αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο και ύπουλο ταξίδι. Τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά εγκαταλείπουν πολύ δύσκολες συνθήκες. Η άποψή του είναι ότι υπάρχουν πολλά βήματα που πρέπει να κάνουμε και τα οποία ελπίζει ότι μπορεί να συνεργαστεί με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους, οπότε αυτός είναι ο στόχος του.

Ομιλητής 8: ( 21:29 )
Πώς μεταδόθηκε αυτό το μήνυμα, ότι τον ακούσαμε προφανώς στη συνέντευξη; Πώς μεταδίδεται αυτό το μήνυμα από την κυβέρνηση των ΗΠΑ σε αυτές τις χιλιάδες, ίσως δεκάδες χιλιάδες που βρίσκονται ήδη στη μέση αυτού του επικίνδυνου ταξιδιού που κάνουν τα σύνορα αυτή τη στιγμή, και δεν λαμβάνουν αυτό το μήνυμα;

Jen Psaki: ( 21:43 )
Οι χιλιάδες παιδιά ή οι χιλιάδες οικογένειες.

Ομιλητής 8: ( 21:47 )
Παιδιά, οικογένειες, ενήλικες, όλοι, όλα ενδιάμεσα που συναντιούνται οι ομάδες μας από το Telemundo και άλλους δημοσιογράφους.

Jen Psaki: ( 21:51 )
Λοιπόν, επικοινωνούμε με κάθε αξιωματούχο που μιλάει, Ale Mayorkas. Ο γραμματέας Ale Mayorkas έκανε συνέντευξη χθες. Έχετε ακούσει τη Roberta Jacobson να μιλάει σε αυτό και μια σειρά από υπαλλήλους πέρα ​​από αυτούς που μιλούν απευθείας με χώρες, συνεργάζονται μαζί τους, μιλώντας απευθείας μέσω καναλιών που βρίσκονται στην περιοχή, που τώρα δεν είναι η ώρα να έρθει. Το περίγραμμα δεν είναι ανοιχτό. Αυτό είναι ένα ύπουλο ταξίδι. Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων σίγουρα θα σταλεί πίσω στο ταξίδι τους και αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουμε.

Ομιλητής 8: ( 22:18 )
Φαίνεται ότι είναι ένα μικτό μήνυμα που έχει ληφθεί αυτή τη στιγμή, αλλά αρχικά ο Αλεχάνδρο Μαγιόρκας είπε: «Μην έρθεις τώρα» και μετά ακούσαμε από τον Πρόεδρο να λέει, «Μην έρθεις». ότι οι ΗΠΑ βρίσκονται στη διαδικασία δημιουργίας αυτού του συστήματος έτσι ώστε στη χώρα σας να μπορείτε να υποβάλετε αίτηση ασύλου. Φαίνεται ότι είναι ένα μικτό μήνυμα, ή λαμβάνεται ως ένα μικτό μήνυμα, το οποίο δεν έρχεται τώρα, έρχονται αργότερα και άλλοι, δεν έρχονται καθόλου.

Jen Psaki: ( 22:42 )
Λοιπόν, νομίζω ότι είναι, χωρίς αμφιβολία, μια περίπλοκη περίσταση. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να το αντιμετωπίσουμε με αποτελεσματικό και ανθρώπινο τρόπο και αυτό απαιτεί τη θέσπιση πρόσθετων πολιτικών και μέτρων. Αναφέρατε ένα από αυτά, το οποίο επαναφέρει το πρόγραμμα CAM, το οποίο θα επέτρεπε στα παιδιά να κάνουν αίτηση από τη χώρα καταγωγής τους. Αυτή είναι σίγουρα μια επιλογή.

Ομιλητής 8: ( 23:06 )
Πόσος χρόνος θα χρειαζόταν μέχρι να είναι διαθέσιμος;

Τζεν Ψάκη: ( 23:08 )
Ελπίζουμε να συμβεί σύντομα. Δεν έχω ακριβές χρονοδιάγραμμα για εσάς, αλλά θα θέλαμε να το επαναφέρουμε στη θέση του. Ήταν ένα πρόγραμμα που είχε ήδη τεθεί σε εφαρμογή και τελείωσε το 2017, οπότε αυτό είναι ένα παράδειγμα που θέλουμε να αναπτύξουμε πέρα ​​από αυτό, ώστε να μπορούμε να έχουμε προγράμματα όπου διασφαλίζει ότι τα παιδιά δεν κάνουν αυτό το δύσκολο ταξίδι, ότι έχουν άλλες επιλογές και άλλες επιλογές. Αλλά ήμουν επίσης, και αυτό θα πάρει περισσότερο χρόνο, αλλά θα συνεχίσουμε να βλέπουμε αυτούς τους κύκλους, τους οποίους έχουμε δει. Αυτός δεν είναι ο πρώτος κύκλος, 2014, 2018. Αυτοί οι αριθμοί αυξάνονται από τον Απρίλιο του 2020 του περασμένου έτους. Αν δεν συνεργαστούμε, Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικάνοι, για να αντιμετωπίσουμε τις βασικές αιτίες, υπάρχουν πολιτικές και νομοσχέδια. Ο Πρόεδρος συνεργάστηκε με τον τότε γερουσιαστή, με τον γερουσιαστή Lindsey Graham, για παράδειγμα, σε ένα νομοσχέδιο για να προσπαθήσουμε να δώσουμε περισσότερη χρηματοδότηση για την αντιμετώπιση των βασικών αιτίων σε αυτές τις χώρες. Εάν δεν κάνουμε αυτά τα βήματα τώρα, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε αυτούς τους κύκλους κάθε χρόνο, χρόνο με το χρόνο.

Ομιλητής 8: ( 24:01 )
Έχω μια τελευταία ερώτηση από τη συνέντευξη χθες το βράδυ. Μίλησαν για το θέμα του Κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, Andrew Cuomo. Η ερώτησή μου είναι, γιατί ο Πρόεδρος Μπάιντεν ένιωσε την ανάγκη να σταθμίσει να πει ότι εάν επιβεβαιωθούν οι ισχυρισμοί αυτών των γυναικών, ότι ο κυβερνήτης θα μπορούσε να διωχθεί;

Jen Psaki: ( 24:16 )
Λοιπόν, ο Πρόεδρος σέβεται το ρόλο της επιβολής του νόμου και του συστήματος δικαιοσύνης, όπως συχνά δηλώνουμε από εδώ και όπως έχει δηλώσει συχνά. Τον ρωτήθηκε μια συγκεκριμένη ερώτηση σχετικά με το τι πρέπει να συμβεί εάν η έρευνα επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς των γυναικών και απάντησε σε αυτήν την ερώτηση.

Ομιλητής 8: ( 24:32 )
Έτσι στο παρελθόν από αυτό το βάθρο, οι προηγούμενες δημοκρατικές διοικήσεις έχουν πει, δεν πρόκειται να σταθμίσουμε, δεν θα βάλουμε το δάχτυλό μας σε κάτι που έχει να κάνει με το Υπουργείο Δικαιοσύνης ή τις αποφάσεις τους .

Jen Psaki: ( 24:40 )
Δεν έλεγε ότι πρόκειται να συμβεί. Προφανώς, η διαδικασία πρόκειται να ολοκληρωθεί. Υπάρχει μια συνεχής έρευνα που πρέπει να είναι γρήγορη. Θα πρέπει να είναι διεξοδική και προφανώς, θα καθορίσει ποιο είναι το αποτέλεσμα εδώ, και σίγουρα σέβεται αυτό.

Ομιλητής 8: ( 24:55 )
Εντάξει, ευχαριστώ, Τζεν.

Jen Psaki: ( 24:56 )
Συνεχίστε

Ομιλητής 9: ( 24:56 )
Αυτό, έχω μερικές ερωτήσεις. Όσον αφορά τους πυροβολισμούς στην Ατλάντα, βλέπετε κάποια ανάγκη για τον Λευκό Οίκο και τη διοίκηση να δημιουργήσουν ίσως ένα άτομο που να αντιμετωπίζει τη βία κατά της Ασίας; Παρόλο που τα γυρίσματα δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένα, είναι μια ανησυχία που έθιξε ο Πρόεδρος. Υπάρχουν κάποιες κινήσεις έτσι;

Jen Psaki: ( 25:18 )
Λοιπόν, πρώτα θα έλεγα ότι είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο Πρόεδρος… Έχουμε κάνει μερικές σύντομες ενημερώσεις σήμερα, αλλά για να το επαναλάβω, ενημερώθηκε για μια νύχτα. Προφανώς μίλησε με τον Γενικό Εισαγγελέα και τον διευθυντή του FBI σήμερα το πρωί και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση. Όπως αναφέρατε, οι τοπικές και ομοσπονδιακές αρχές επιβολής του νόμου εξακολουθούν να καθορίζουν ένα κίνητρο. Είχαν τη δική τους συνέντευξη τύπου σήμερα το πρωί. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι αυτές οι ειδήσεις ήταν φρικτές και σε γενικές γραμμές, υπήρξε μια αύξηση, όπως έχετε παρατηρήσει, και όλοι έχουμε δει, σε επιθέσεις, σε εγκλήματα και σε εγκλήματα μίσους, καθώς και σε άλλες περιστάσεις κατά της Ασίας- Αμερικάνοι. Γι 'αυτό το έθεσε στη διεύθυνσή του όταν παρέδωσε

Τζεν Ψάκη: ( 26:03 )
... γιατί το έθεσε στην πρώτη του ομιλία την Πέμπτη το βράδυ. Υπέγραψε μια εκτελεστική εντολή, και στην πραγματικότητα υπάρχουν συνεχιζόμενες διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένου του Υπουργείου Δικαιοσύνης όπου κάνουν ακρόαση συνεδρίες τώρα. Το HHS θα ξεκινήσει σύντομα. Υπέγραψε αυτήν την εκτελεστική εντολή στο αρχικό τμήμα της διοίκησής του, και ζήτησε επίσης από τη Susan Rice και τον Cedric Richmond να κάνουν συνεδρίες ακρόασης, έτσι ώστε να μπορούμε να ακούσουμε από την κοινότητα και να καθορίσουμε πώς θα επηρεάσει τις πολιτικές που προχωρούν. Σε γενικές γραμμές, όπως γνωρίζετε, υπάρχει επίσης μια συνεχής ανασκόπηση του ενδοοικογενειακού βίαιου εξτρεμισμού που είναι ευρεία. Αυτή είναι μια 100 αναθεώρηση που θα ρίξει μια ματιά σε μια σειρά θεμάτων και θα είναι επίσης μια πιο μακροπρόθεσμη στρατηγική, περιεκτική ματιά στο πώς αυτό επηρεάζει την κοινωνία μας. Και αυτό σίγουρα θα είναι μέρος αυτού.

Αντρέα: ( 26:52 )
Απλώς ήθελα να παρακολουθήσω τη Βόρεια Κορέα.

Jen Psaki: ( 26:54 )
Σίγουρα.

Αντρέα: ( 26:55 ) Υπάρχουν ,
λοιπόν, συνομιλίες με τους Κινέζους. Τι ψάχνετε από την Κίνα όσον αφορά την απάντησή της στη Βόρεια Κορέα; Ο στρατός των ΗΠΑ αναμένει από τη Βόρεια Κορέα να συνεχίσει τις δοκιμές των ICBM. Τι σημαίνει αυτό για την αναθεώρηση αυτών των πολιτικών;

Τζεν Ψάκη: ( 27:13 )
Δεν νομίζω ότι θα προχωρήσουμε μπροστά από τις δοκιμές τους, εάν δοκιμάζουν, εάν έχουν αποφασίσει να δοκιμάσουν. Θα πω ότι μέρος της στρατηγικής μας που σχετίζεται με την αποπυρηνικοποίηση της Βόρειας Κορέας είναι, βεβαίως, να ηγηθούμε με τη διπλωματία και τη συνεργασία με εταίρους στις περιοχές, ακόμη και σε ορισμένες περιπτώσεις που έχουμε μερικές φορές αντιπαλικές σχέσεις, είναι βασικό μέρος αυτού στρατηγική. Και έτσι ο Υπουργός Εξωτερικών, ο Υπουργός Άμυνας, ήταν επίσης πρόσφατα στη Νότια Κορέα συνάντηση και με τους Ιάπωνες. Είναι βασικοί εταίροι καθώς συζητάμε για την ασφάλεια στην περιοχή, και σίγουρα οι απειλές από τη Βόρεια Κορέα είναι μέρος αυτού και προφανώς θα είναι μέρος της συζήτησης με τους Κινέζους. Αλλά η στρατηγική είναι ο συντονισμός και η συζήτηση με τους εταίρους της περιοχής, ώστε να μπορούμε να προσδιορίσουμε πώς μοιάζει η πορεία προς τα εμπρός.

Andrea: ( 28:00 )
Και τέλος, στο Μεξικό, αφού μιλούσατε για τα σύνορα, αλλά το Μεξικό και ο Καναδάς αναζητούν επίσης δόσεις εμβολίων, υπάρχουν κάποιες αναφορές που λένε ότι αυτά θα ήταν στην κορυφή της λίστας . Μπορείτε να επιβεβαιώσετε αυτές τις αναφορές; Μπορείς να πεις? Υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση, συνεχίζω να κάνω αυτήν την ερώτηση, υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση εκεί έξω και το επίπεδο εμβολιασμού είναι τόσο διαφορετικό στις προηγμένες οικονομίες από ό, τι στις αναπτυσσόμενες χώρες, αλλά και σε γειτονικές χώρες όπως ο Καναδάς και το Μεξικό. Μπορείτε απλώς να πείτε ποια είναι η στρατηγική σας για να κάνετε εμβόλια στον υπόλοιπο κόσμο, ώστε να μην υπάρχουν αυξήσεις στις παραλλαγές και όλες τις άλλες αρνητικές συνέπειες της μη υπό έλεγχο της πανδημίας;

Τζεν Ψάκη: ( 28:45 )
Σίγουρος. Λοιπόν, Andrea, η πρώτη μας στρατηγική είναι, φυσικά, να διασφαλίσουμε ότι ο αμερικανικός λαός εμβολιάζεται και 1400 άνθρωποι την ημέρα πεθαίνουν ακόμα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και έτσι είμαστε ακόμα στη μέση της μάχης ενός πολέμου ενάντια στην πανδημία δεξιά εδώ. Τώρα, έχουμε εμβολιάσει περισσότερους ανθρώπους σε αυτήν τη χώρα λόγω της πρόσβασης, λόγω της προσφοράς, λόγω της επιχειρησιακής ικανότητας από ό, τι σχεδόν οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο. Και θέλουμε επίσης να είμαστε, ο Πρόεδρος θέλει να είναι, όλοι θέλουμε να συνεισφέρουμε μέλη της παγκόσμιας κοινότητας και να ελέγξουμε την πανδημία. Οποιαδήποτε απόφαση λαμβάνουμε σχετικά με τα αιτήματα και τα έχουμε από όλο τον κόσμο, όπως γνωρίζετε και παρακολουθείτε, θα διασφαλίσει ότι θα μπορέσουμε να εμβολιάσουμε γρήγορα τον αμερικανικό λαό, καθώς αυτό παραμένει η πρώτη μας προτεραιότητα. Λάβαμε αιτήματα τόσο από το Μεξικό όσο και από τον Καναδά, και εξετάζουμε προσεκτικά αυτά τα αιτήματα, αλλά δεν έχω καμία ενημέρωση για εσάς σχετικά με το εάν θα παραχωρηθούν και ως χρονοδιάγραμμα για αυτό. Προχώρα.

Ομιλητής 10: ( 29:43 )
Παρακολούθηση της ερώτησης του Darlene σχετικά με τους Ρώσους, οι οποίοι σαφώς είναι πολύ αναστατωμένοι. Τι εννοούσε πραγματικά ο Πρόεδρος όταν απάντησε ναι ή κάτι τέτοιο, είναι ο Πρόεδρος Πούτιν δολοφόνος; Μιλούσε κυριολεκτικά ή μιλούσε μεταφορικά;

Jen Psaki: ( 29:58 )
Δεν έχω τίποτα περισσότερο για να δώσω ανάλυση σχετικά με αυτό, αλλά μπορώ να πω…

Ομιλητής 10: ( 30:03 )
Οι Ρώσοι είναι πολύ αναστατωμένοι.

Τζεν Ψάκη: ( 30:06 )
Επανέλαβε επίσης μια ιστορία που είπε στο βιβλίο του για μια συνομιλία που είχε με τον Πρόεδρο Πούτιν, και όπως ήταν εμφανές στην ανάγνωση που κάναμε σχετικά με την κλήση που είχε ο Πρόεδρος με τον Πρόεδρο Πούτιν, δεν διατηρεί τις ανησυχίες του για το τι βλέπουμε ως κακοήθεις και προβληματικές ενέργειες, είτε πρόκειται για εμπλοκή στην παρέμβαση του 2020, για παρεμβάσεις στις εκλογές του 2020, μια έκθεση που προφανώς κυκλοφόρησε μόλις χθες, τη συμμετοχή τους στη δηλητηρίαση του Alexei Navalny, συνεχιζόμενες ανασκοπήσεις που σχετίζονται με γενναιοδωρία στρατευμάτων Και, φυσικά, το hack της SolarWinds. Οπότε δεν πρόκειται να συγκρατήσει την άμεση επικοινωνία του ούτε πρόκειται να κρατήσει δημόσια. Και έχουμε βρει ακόμα τρόπους να συνεργαστούμε σε τομείς όπου έχουμε αμοιβαία συμφέροντα, συμπεριλαμβανομένης της παράτασης του NewStart κατά πέντε χρόνια. Αυτή είναι η διπλωματία σε δράση εκεί. Προχώρα.

Ομιλητής 10: ( 31:02 )
Συγγνώμη, ένα ακόμη, αν μπορούσα, αν δεν σας πειράζει, ναι. Μετακομίζουμε από τη Ρωσία στην Κίνα, οπότε ενώ οι υπουργοί Blinken και Austin βρίσκονται στην Ασία…

Jen Psaki: ( 31:09 )
Mm-hmm (καταφατική).

Ομιλητής 10: ( 31:10 )
… υπάρχει ένας ελέφαντας στο δωμάτιο, ο οποίος θα ήταν η αυξανόμενη συζήτηση για την Κίνα που έχει σχέδια στην Ταϊβάν.

Jen Psaki: ( 31:15 )
Mm-hmm (καταφατική).

Ομιλητής 10: ( 31:18 ) Οι
ΗΠΑ δεσμεύτηκαν δημόσια να υπερασπιστούν την Ταϊβάν, ό, τι μπορεί;

Jen Psaki: ( 31:23 )
Δεν νομίζω ότι έχω κάτι νέο στην πολιτική μας, καθώς σχετίζεται με την Ταϊβάν για εσάς σήμερα. Προφανώς, υπάρχει μια σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένης της Ταϊβάν, τα οποία θα συζητηθούν σε αυτές τις συνομιλίες στο Άνκορατζ που θα πραγματοποιηθούν τις επόμενες δύο ημέρες, εάν παίρνω το χρονοδιάγραμμα σωστό. Και είμαι βέβαιος ότι ο Υπουργός Εξωτερικών, και τότε ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας θα βγει και θα επικοινωνήσει με τον τύπο όταν ολοκληρωθούν αυτές οι συναντήσεις. Προχώρα.

Ομιλητής 11: ( 31:46 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Επιστροφή σε αυτήν την Αναφορά DNI. Υπάρχει μια εκτίμηση ότι η Μόσχα θα συνεχίσει να προσπαθεί να επηρεάσει τις εκλογές των ΗΠΑ και είπε ότι ο λόγος είναι ότι το Κρεμλίνο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι είναι ένας διαχειρίσιμος κίνδυνος. Και έτσι αναρωτιέμαι, αναμένω ότι μαζεύετε κάποιες κυρώσεις στο δρόμο, αναθεωρήστε και τι άλλο, και έχουμε ακούσει κάποια απότομη γλώσσα από τον Πρόεδρο, αλλά φαίνεται ότι η Μόσχα έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μπορούν να το χειριστούν. Και πώς να τους εμποδίσουμε να παρεμβαίνουν σε τρίτες συνεχόμενες προεδρικές εκλογές;

Τζεν Ψάκη: ( 32:16 )
Λοιπόν, πρώτα, η σχέση του Προέδρου και της σχέσης αυτής της κυβέρνησης με τους Ρώσους θα είναι πολύ διαφορετική από αυτήν που έχουμε δει τα τελευταία τέσσερα χρόνια, και έχουμε ήδη δει στοιχεία από αυτό από το πρώτο τηλεφώνημα του με τον Πρόεδρο Πούτιν. Ο Πρόεδρος Μπάιντεν ήταν ξεκάθαρος ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα ανταποκριθούν επίσης σε μια σειρά αποσταθεροποιητικών ρωσικών ενεργειών, και όπως γνωρίζετε και έχουμε ήδη μιλήσει, ζητήσαμε νέες ή αποχαρακτηρισμένες αξιολογήσεις της κοινότητας πληροφοριών σε τέσσερις τέτοιους τομείς και σκοπεύουμε να απαντήσουμε καθένα από αυτά τις επόμενες εβδομάδες. Αυτά είναι σε εξέλιξη. Θα έλεγα ότι οι Ρώσοι παρενέβησαν ή προσπάθησαν να παρέμβουν στις εκλογές για πολλά χρόνια. Εννοώ, πολύ πριν από το 2016. Και σίγουρα είμαστε πολύ ανοιχτοί στα μάτια για αυτό και το γνωρίζουμε πλήρως. Αλλά πρόκειται να πληρώσουν μια τιμή, όπως είπε ο Πρόεδρος χθες το βράδυ. Δεν πρόκειται να κοιτάξουμε το αντίθετο όπως είδαμε τα τελευταία τέσσερα χρόνια, και θα συνεχίσουμε να τους πιέζουμε για τις ενέργειές τους.

Ομιλητής 12: ( 33:18 )
Υπάρχει κάποια γλώσσα σε αυτήν την έκθεση, είπε, «Οι πληρεξούσιοι για τον Πρόεδρο Πούτιν υποβλήθηκαν σε εκστρατεία παραπληροφόρησης, ιδίως με τον ισχυρισμό ή την προώθηση παραπληροφόρησης για διαφθορά του Προέδρου Μπάιντεν». Και επίσης, στις αναφορές αναφέρεται συγκεκριμένα ο γιος του, οπότε ποια είναι η αντίδρασή του στον Πούτιν και τους αντιπροσώπους του που τον ακολουθούν προσωπικά;

Jen Psaki: ( 33:41 )
Αυτή δεν ήταν η πρώτη μας επίγνωση αυτού. Νομίζω ότι όλοι το είδαμε να παίζεται δημόσια. Έτσι, ο Πρόεδρος θεώρησε ότι ήταν σημαντικό να κυκλοφορήσει η μη ταξινομημένη έκδοση αυτής της έκθεσης, η οποία, όπως γνωρίζετε, η αξιολόγηση έγινε υπό την τελευταία διοίκηση. Είναι απόδειξη της σκληρής δουλειάς των ανδρών και γυναικών στη δημόσια διοίκηση που διατηρούν τη λειτουργία της κυβέρνησης. Αλλά είναι σημαντικό για τους ανθρώπους σε αυτήν τη χώρα, μέλη του Κογκρέσου, και άλλες χώρες, να καταλάβουν ποιες είναι οι ενέργειές τους και οι αντίπαλοί μας όπως η Ρωσία προσπαθούν να μας χωρίσουν. Και μία από τις στρατηγικές μας είναι να εκθέσουμε με διαφάνεια την τακτική τους, έτσι ώστε ο κόσμος να τις γνωρίζει. Γι 'αυτό και δημοσιεύσαμε αυτήν την αναφορά. Προχώρα.

Ομιλητής 13: ( 34:25 )
Στη συνέντευξη του Προέδρου, είπε για τους φόρους ότι όποιος κάνει περισσότερα από 400.000 θα δει μια μικρή έως σημαντική αύξηση του φόρου. Για να διευκρινιστεί, εννοούσε άτομα ή νοικοκυριά; Επειδή δεν ήταν πολύ σαφές και ο Γραμματέας Yellen και νομίζω ότι έχει αναφερθεί στα νοικοκυριά στο παρελθόν.

Jen Psaki: ( 34:45 )
Οικογένειες. Καλός.

Ομιλητής 13: ( 34:51 )
Και μετά στα σχολεία που δεν κατάφερα να ρωτήσω τον Γραμματέα. Γνωρίζω ότι ο Λευκός Οίκος έχει δεσμευτεί να προσπαθεί να ανοίξει σχολεία πέντε ημέρες την εβδομάδα. Πόσες ώρες την ημέρα θα περιλαμβάνει αυτό; Πιέζετε για ολόκληρες σχολικές ημέρες; Πέντε ημέρες την εβδομάδα?

Jen Psaki: ( 35:06 )
Ναι. Προχώρα. Ω, προχωρήστε. Προχώρα. Είμαι πολύ ελκυστικός στο πράσινο. Συγγνώμη. Προχώρα. Και το κόκκινο, το κόκκινο και το πράσινο. Προχώρα.

Ομιλητής 14: ( 35:18 )
Ο Πρόεδρος είπε στο Oval Office, επιστρέφοντας στην Ατλάντα, και στη συνέχεια θέλω να σας θέσω μια άλλη ερώτηση στα σύνορα, αλλά ο Πρόεδρος είπε στο Oval Office ότι δεν ήθελε να κάνει σύνδεση στον σκοπευτή στην Ατλάντα. Αλλά για να το διευρύνουμε, γιατί ο Πρόεδρος πιστεύει ότι οι επιθέσεις εναντίον Ασίας-Αμερικανών αυξάνονται σε αυτήν τη χώρα; Γιατί πιστεύει ότι συμβαίνει αυτό;

Τζεν Ψάκη: ( 35:36 )
Ήθελε να είναι πολύ ξεκάθαρος, επειδή υπάρχει μια συνεχιζόμενη έρευνα του FBI και δεν ήθελε να αποδώσει κίνητρο. Υπάρχουν αρχές επιβολής του νόμου που το κάνουν. Και είναι σημαντικό να σημειωθεί πότε η έρευνα έχει ολοκληρωθεί ή όχι. Έτσι ήταν ένα μπαρ που εργαζόταν για να σεβαστεί εκεί. Νομίζω ότι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένες από τις καταστροφικές ρητορίες που είδαμε κατά την προηγούμενη διοίκηση να αποκαλούν COVID τον Ιό Wuhan ή άλλα πράγματα οδήγησαν σε αντιλήψεις της ασιατικής αμερικανικής κοινότητας που είναι ανακριβείς, άδικες, έχει αυξημένες απειλές εναντίον Ασιατών Αμερικανών. Και το βλέπουμε σε όλη τη χώρα. Γι 'αυτό ακόμα και πριν από τα φρικτά γεγονότα της χθεσινής νύχτας, ένιωσε ότι ήταν σημαντικό να θίξει αυτό το ζήτημα, να το ανασηκώσει κατά την πρώτη του πρώτη φορά,

Ομιλητής 14: ( 36:46 )
Ο Πρόεδρος είπε χθες ότι δεν σκοπεύει να επισκεφθεί τα σύνορα. Γιατί όχι?

Jen Psaki: ( 36:50 )
Επειδή η εστίασή του είναι στη δράση και στη λήψη δράσεων και στην προώθηση πολιτικών για να διασφαλίσει ότι θα επισπεύσουμε την επεξεργασία στα σύνορα, ότι ανοίγουμε περισσότερες εγκαταστάσεις, εφαρμόζουμε πολιτικές που θα μετακινούν τα παιδιά πιο γρήγορα μέσω των συνοριακών περιπολικών εγκαταστάσεων, πιο γρήγορα σε ασφαλή και ασφαλή σπίτια. Και εκεί είναι το επίκεντρό του.

Ομιλητής 14: ( 37:13 )
Επομένως, δεν θέλει να ρίξει μια πρώτη ματιά εκεί και να μιλήσει με υπαλλήλους εκεί. Πώς ενημερώνεται;

Jen Psaki: ( 37:18 )
Μιλάει με πολλούς αξιωματούχους και έλαβε επίσης μια ενημέρωση με φωτογραφίες και απευθείας από την ομάδα του που πήγε και επισκέφτηκε τα σύνορα και πήγε να κανονίσει εγκαταστάσεις.

Ομιλητής 14: ( 37:28 )
Και πόσο συχνά λαμβάνει ενημερώσεις σχετικά με μερικούς από τους αριθμούς των ατόμων που μεταφέρονται και πόσο συχνά μιλάει με αξιωματούχους που βρίσκονται εκεί εκεί που βλέπουν από πρώτο χέρι;

Jen Psaki: ( 37:39 )
Λοιπόν, λαμβάνει ενημερώσεις. Εννοώ, μερικές φορές είναι μέρος του PDB του. Λαμβάνει ενημερώσεις τακτικά, εννοώ, αρκετές φορές την εβδομάδα. Είναι ένα θέμα που είναι μπροστά και στο κέντρο του. Και σίγουρα θέτει ερωτήσεις σε μια σειρά συναντήσεων με ανώτερους αξιωματούχους σχετικά με την πρόοδο που έχει επιτευχθεί, σχετικά με τα συστήματα που πιστεύει ότι πρέπει να αποκολληθούν, για την αναζήτηση πιο δημιουργικών ιδεών για να διασφαλιστεί ότι αυτά τα παιδιά αντιμετωπίζονται, τοποθετούνται σε ασφαλή μέρη και ότι η εργασία επιταχύνεται στα σύνορα. Προχώρα.

Ομιλητής 15: ( 38:09 )
Τζεν, υπάρχει μια αναφορά ότι ο Πρόεδρος αντιτίθεται προσωπικά στην επανέναρξη του Κέντρου Κράτησης Homestead στη Φλόριντα, έχει προσωπική άποψη για αυτό ή απλώς αναβάλλει το HHS;

Jen Psaki: ( 38:24 ) Το
HHS είναι υπεύθυνο για την εξέταση των εγκαταστάσεων και ποιες θα είναι οι πιο κατάλληλες και αποτελεσματικές για να ανοίξουν ξανά, και σίγουρα τους αντιστρέφει στις αποφάσεις που λαμβάνονται σε αυτό το μέτωπο.

Ομιλητής 15: ( 38:36 )
Ζητώ γιατί ήταν αμφιλεγόμενο και δεν χρειάζεται να σας το πω για το παρελθόν.

Jen Psaki: ( 38:41 )
Ναι.

Ομιλητής 15: ( 38:42 )
Άρα δεν έχει συγκεκριμένη θέση σε αυτό; Είναι ακόμα στο τραπέζι ότι θα μπορούσε να ανοίξει ξανά;

Jen Psaki: ( 38:47 )
Δεν έχει ληφθεί απόφαση. Το HHS θα είναι αυτοί που λαμβάνουν αυτήν την απόφαση. Δεν έχω τίποτα περισσότερο για την προσωπική άποψη του Προέδρου σχετικά με συγκεκριμένες εγκαταστάσεις.

Ομιλητής 15: ( 38:55 )
Ακριβώς για τις παρατηρήσεις του Προέδρου για τους φόρους χθες το βράδυ.

Jen Psaki: ( 38:59 ) Mm-
hmm (καταφατική).

Ομιλητής 15: ( 39:01 )
Δύο πράγματα. Πρώτον, πότε θα περιμέναμε

Άνδρας: ( 39:03 )
Δύο πράγματα. Πρώτον, πότε θα περιμέναμε μια σημαντική ώθηση σε αυτό; Και δύο, τι σημαίνει μικρό έως σημαντικό;

Jen Psaki: ( 39:09 )
Εξαρτάται από το πόσα χρήματα βγάζετε . Είσαι δισεκατομμυριούχος; Τότε μπορεί να πληρώσετε περισσότερους φόρους από ό, τι μια οικογένεια που παράγει 425. Θα υπάρχει ένα εύρος σε οποιαδήποτε φορολογική πρόταση. Μίλησε για αυτό στο μονοπάτι της εκστρατείας και το μίλησε χθες το βράδυ, εν μέρει επειδή είναι στο μυαλό του πώς να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι πληρώνουν το δίκαιο μερίδιό τους και ότι ψάχνουμε χρήματα για να συνεχίσουμε να χτίζουμε καλύτερα . Αλλά δεν έχω χρονοδιάγραμμα για εσάς και πότε θα ακούσετε περισσότερα. Είναι κάτι που έχει από καιρό δεσμευτεί. Και περιμένω τους επόμενους μήνες, ή νωρίτερα από αυτό, θα ακούσετε περισσότερα για τα επόμενα στάδια της ατζέντας του. Αλλά αυτό είναι σίγουρα μέρος του τι σκέφτεται και τι θα ήθελε να συνεργαστεί με το Κογκρέσο.

Jen Psaki: ( 39:57 )
Συνεχίστε.

Άνδρας: ( 39:58 )
Στη συνέντευξη του ABC, ο πρόεδρος είπε ότι η δημοκρατία δυσκολεύεται να λειτουργήσει. Μπορείτε να διευκρινίσετε, μιλούσε απλώς εκεί για τη Γερουσία και το filibuster, ή είναι μια ευρύτερη ανησυχία;

Jen Psaki: ( 40:12 )
Τον ρωτήθηκε σε αυτό το πλαίσιο και ρωτήθηκε στο πλαίσιο του πώς να κάνει την εργασία και πώς να προωθήσει την ατζέντα για τον αμερικανικό λαό. Ο πρόεδρος είναι αισιόδοξος. Είναι ένα άτομο που πιστεύει ότι υπάρχει μεγάλη ευκαιρία για τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους να συνεργαστούν, ότι υπάρχει μια ιστορία υποστήριξης για ορισμένες από τις κύριες προτεραιότητές του, είτε πρόκειται για υποδομές είτε για λήψη μέτρων για τη θεραπεία του καρκίνου, για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της Αμερικής . Υπάρχει ένας άλλος λογαριασμός που εξετάζεται σε αυτό το μέτωπο. Ακόμη και μετανάστευση. Υπάρχει μια μακρά ιστορία των Δημοκρατών και των Ρεπουμπλικάνων που εργάζονται μαζί σε αυτήν την πολιτική.

Jen Psaki: ( 40:56 )
Έτσι πιστεύει ότι υπάρχει η ευκαιρία να συνεργαστούμε. Αλλά αυτό που έχει δει είναι ότι η δημοκρατία δυσκολεύεται να λειτουργήσει. Και εν μέρει, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν υπήρχαν Ρεπουμπλικάνοι που υποστήριξαν ένα νομοθετικό πλαίσιο που σχεδόν 80% του αμερικανικού λαού υποστήριζαν; Δεν φαίνεται να λειτουργεί εκεί η δημοκρατία. Και έτσι απάντησε σε μια ερώτηση που αφορούσε το filibuster, αλλά σε γενικές γραμμές μιλούσε για αυτό που βλέπει.

Άνδρας: ( 41:22 )
Και ένα άλλο πράγμα, γιατί πρέπει να έχουμε μια ιρλανδική ερώτηση σήμερα.

Jen Psaki: ( 41:25 )
Σίγουρα.

Άνδρας: ( 41:26 )
Μιλώντας με τον Taoiseach, ανέλαβε καμία δέσμευση από τη στιγμή που το προεδρικό ταξίδι επανέρχεται σε ένα ταξίδι εκεί;

Jen Psaki: ( 41:35 )
Ξέρω στην καρδιά του ότι θα ήθελε πραγματικά να πάει και θα πάω σε αυτό το ταξίδι. Γι 'αυτό δεν γνωρίζω κανένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για ταξίδια ή κάτι τέτοιο που να έχει δημιουργηθεί. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ελέγξω. Έχει αυξήσει αρκετές φορές ότι τον επόμενο χρόνο, η Ημέρα του Αγίου Πατρικίου θα φαίνεται πολύ διαφορετική από αυτή τη χρονιά, όπως ξέρω ότι έκανε κατά τη διάρκεια της συνάντησης. Έτσι όλοι κοιμούνται και ξεκουράζονται πριν από ένα χρόνο από τώρα. Έχουμε πολύ χρόνο. Προχώρα. Τζεφ.

Άνδρας: ( 41:59 )
[δεν ακούγεται 00:41:59] είπε ότι ενημερώθηκε για φωτογραφίες. Έχει ζητήσει ή δείξει αυτές τις φωτογραφίες μέσα στις εγκαταστάσεις όπου κρατούνται μερικά από τα παιδιά για τρεις ημέρες;

Jen Psaki: ( 42:06 )
Ναι. Αυτό ήταν μέρος της ενημέρωσης που έλαβε όταν επέστρεψε η ομάδα του.

Άντρας: ( 42:09 )
Και εγκρίνει αυτό που είδε; Δεν φαινόταν πολύ άβολα; Ξέρω ότι τα μέσα ενημέρωσης προσπάθησαν να μπουν εκεί για να πάρουν τις δικές τους φωτογραφίες. Φαίνεται εντάξει σε αυτόν;

Jen Psaki: ( 42:17 )
Σίγουρα δεν το είπα αυτό. Οι συνοριακές εγκαταστάσεις περιπολίας δεν είναι εγκαταστάσεις για παιδιά. Έχει δεσμευτεί να επισπεύσει την επεξεργασία στα σύνορα. Ένας από τους λόγους που ήθελε μια ενημέρωση από άτομα που ήταν εκεί, ώστε να μπορεί να δει τον εαυτό του πώς φαίνεται. Και έχει διπλασιαστεί, είχε ήδη δεσμευτεί πριν από αυτό, τις προσπάθειές του να διασφαλίσει ότι θα το περιορίσουμε σε τρεις ημέρες και ότι θα μεταφέρουμε τα παιδιά το συντομότερο δυνατό σε αυτές τις εγκαταστάσεις καταφυγίου όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υγεία, σε ιατρικούς εμπειρογνώμονες, σε εκπαιδευτικούς εμπειρογνώμονες , σε νομικές συμβουλές.

Jen Psaki: ( 42:54 )
Και ακόμη και πέρα ​​από αυτό, ένα από τα πρακτικά βήματα στα οποία έχει ωθήσει πραγματικά την ομάδα είναι πόσα από αυτά τα παιδιά, όταν συναντούν τα σύνορα, έχουν έναν αριθμό τηλεφώνου στην τσέπη τους; Και μπορούμε να ενσωματώσουμε το HHS και το ORR στο σύστημα, κατά τη διαδικασία, ώστε να μπορούν να καλέσουν αυτόν τον αριθμό και να δουν αν αυτό μπορεί να είναι ένα μέλος της οικογένειας που έχει ελεγχθεί για να συνδέσει αυτά τα παιδιά γρήγορα;

Jen Psaki: ( 43:13 )
Έτσι ήθελε όλες τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Πήρε εκείνη την ενημέρωση, για την οποία μίλησα λίγο εδώ περίπου μισή ή δύο εβδομάδες πριν. Δεν θυμάμαι το χρονοδιάγραμμα. Και από τότε, έχουμε εφαρμόσει ορισμένα βήματα για να επισπεύσουμε τη διαδικασία, να αναζητήσουμε πρόσθετες εγκαταστάσεις και να αναζητήσουμε τρόπους για τη βελτίωση της πολύ απαιτητικής κατάστασης στα σύνορα. Επιτρέψτε μου να πάω για να βεβαιωθώ ότι φτάνω σε όλους. Λίντα, προχωρήσου.

Γυναίκα: ( 43:36 )
Γεια. Ευχαριστώ Τζεν. Ένα από εμένα και μετά ένα από ... Είμαι ο ρεπόρτερ της πισίνας. Έχω λοιπόν ένα άλλο κατάστημα. Η ερώτησή μου λοιπόν ήταν για τη Γραμματέα Cardona, αλλά θα σας ρωτήσω.

Jen Psaki: ( 43:45 )
Σίγουρα.

Γυναίκα: ( 43:45 )
Η κυβέρνηση Biden ανησυχεί για τον αριθμό των οικογενειών που επιλέγουν εναλλακτικές λύσεις στη δημόσια εκπαίδευση λόγω της πανδημίας; Και έχει η διοίκηση σχέδιο να τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν στο δημόσιο σχολείο;

Jen Psaki: ( 43:58 )
Είναι μια μεγάλη ερώτηση. Μακάρι να του έλεγες αυτή την ερώτηση. Χαίρομαι που του μιλώ για αυτό. Ξέρω ότι είχε πολύ περιορισμένο χρόνο σήμερα. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που τον έφερα εδώ. Κοίτα, ξέρω ότι τον περασμένο χρόνο δεν έψαχνα για σχολείο… Ως μητέρα, η κόρη μου δεν ξεκίνησε το νηπιαγωγείο φέτος. Γνωρίζουμε ότι πολλοί άνθρωποι έπρεπε να κάνουν διαφορετικές επιλογές, αλλά μπορώ να του μιλήσω περισσότερο για το τι είναι τα σχέδια για να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να επιστρέψουν στο δημόσιο σχολικό σύστημα. Και προφανώς αυτό είναι ένα σημαντικό και ζωτικό μέρος των κοινοτήτων σε ολόκληρη τη χώρα. Είχατε μια δεύτερη ερώτηση που θέλετε να θέσετε;

Γυναίκα: ( 44:29 )
Η άλλη ερώτηση από άλλο κατάστημα. Λοιπόν, μετά τη σημερινή συνάντηση με τον Ιρλανδό Ταοϊσάχ, υπάρχουν άλλες διεθνείς συναντήσεις στην ημερήσια διάταξη του Προέδρου τις επόμενες εβδομάδες;

Jen Psaki: ( 44:39 )
Σίγουρα θα υπάρξει. Δεν έχω καμία προεπισκόπηση για σας σήμερα, αλλά ελκυστική. Είχε ήδη πολλές απομακρυσμένες σχέσεις με τους ομολόγους του σε όλο τον κόσμο. Η εξωτερική πολιτική είναι μια από τις πρώτες του αγάπης, και έτσι μπορώ σίγουρα να σας πω ότι θα έχει περισσότερες από αυτές τις επόμενες εβδομάδες. Και καθώς έχουν προγραμματιστεί και οριστικοποιηθεί, θα κοινοποιήσουμε αυτές τις λεπτομέρειες μαζί σας. Προχωρήστε πίσω.

Άντρας: ( 45:03 )
Ναι. Σχετικά με τα εμβόλια COVID-19, τι λέει ο πρόεδρος σε Αμερικανούς που έχουν ηθικές ανησυχίες σχετικά με τη λήψη ορισμένων από αυτά τα εμβόλια, ότι μπορεί να παραβιάσει τη συνείδησή τους;

Jen Psaki: ( 45:16 )
Δώσε μου περισσότερες πληροφορίες. Γιατί θα παραβίαζε τη συνείδησή τους;

Άνδρας: ( 45:18 )
The Johnson & Johnson. Αυτό έχει σχέση με κυτταρικές σειρές που προέρχονται από άμβλωση. Έτσι, μερικοί άνθρωποι ανησυχούν ότι θα παραβίαζαν τη συνείδησή τους, λαμβάνοντας αυτό. Ο πρόεδρος θα έλεγε τι σε αυτό;

Jen Psaki: ( 45:33 )
Θα έλεγε: «Ξέρω ότι ο Πάπας μίλησε για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα και των τριών εμβολίων και του αμερικανικού λαού. Αυτά τα εμβόλια έχουν επικυρωθεί από ειδικούς σε θέματα υγείας και ιατρικής. Προσπαθούν να σώσουν τις ζωές των ανθρώπων, να κρατήσουν τους ανθρώπους ασφαλείς και να επιστρέψουν τη χώρα μας στο φυσιολογικό. "

Άνδρας: ( 45:49 )
Στα σχολεία. Δισεκατομμύρια θα προσπαθήσουν να τους ανοίξουν ξανά / εάν έρθουν το φθινόπωρο, εάν τα σχολεία είναι ακόμα ανοιχτά, θα το θεωρούσε απαράδεκτο η διοίκηση;

Jen Psaki: ( 46:00 )
Αναμένουμε σίγουρα ότι τα σχολεία θα είναι ανοιχτά το φθινόπωρο. Εντάξει.

Άντρας: ( 46:05 )
Στα αεροδρόμια.

Jen Psaki: ( 46:06 )
Ναι.

Άνδρας: ( 46:07 ) Η
TSA που αναφέρει μεγάλους αριθμούς πηγαίνει στα αεροδρόμια. Ανησυχεί η διοίκηση ότι το μήνυμα της ομάδας απόκρισης COVID-19 δεν μεταδίδεται στους ανθρώπους; Λένε ότι οι άνθρωποι δεν ταξιδεύουν, δεν ταξιδεύουν, δεν ταξιδεύουν και οι άνθρωποι οργώνουν στα αεροδρόμια.

Jen Psaki: ( 46:22 )
Λοιπόν, σίγουρα πρέπει να επαναλάβουμε και η υγεία και η ιατρική μας ομάδα κάνουν το ίδιο. Δεν είναι πολιτικό μήνυμα. Είναι ένα μήνυμα από τους γιατρούς μας που απλώς μεταδίδει το γεγονός ότι οι οδηγίες δεν έχουν αλλάξει όσον αφορά τον περιορισμό των εμπορικών ταξιδιών. Εάν οι άνθρωποι δεν εμβολιάζονται, υπάρχουν μεγάλοι κίνδυνοι για ταξίδια. Το έχουμε δει. Έχουν μιλήσει συχνά σε αυτό, τους ειδικούς για την υγεία και την ιατρική μας Επομένως, πρέπει να συνεχίσουμε να επαναλαμβάνουμε αυτό το μήνυμα. Καταλαβαίνουμε ότι είναι δύσκολο. Οι άνθρωποι θέλουν να δουν τα μέλη της οικογένειάς τους. Οι άνθρωποι θέλουν να πάνε να δουν τους φίλους τους. Αλλά παλεύουμε με αυτήν την πανδημία. Οι άνθρωποι εξακολουθούν να πεθαίνουν σε όλη τη χώρα και θα συνεχίσουμε να το υπενθυμίζουμε σε αυτό. Προχωρήστε πίσω.

Άνδρας: ( 47:01 )
Η συνέντευξη τύπου την επόμενη εβδομάδα με τον πρόεδρο, έχετε ιδέα πώς θα συναρμολογηθεί; Θα είναι εδώ, κάπου αλλού;

Jen Psaki: ( 47:07 )
Δεν νομίζω ότι θα είναι εδώ γιατί θα ήταν πολύ περιορισμένος αριθμός εδώ. Εργαζόμαστε για να καταλάβουμε πού μπορούμε να το κάνουμε στον Λευκό Οίκο για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων που μπορούν να παρευρεθούν. Και θα το κάνουμε με πολύ διαφανή τρόπο. Επομένως, βλέπουμε αυτόν τον ιστότοπο σε αυτό το χρονικό σημείο και σύντομα θα έχουμε περισσότερες ενημερώσεις για εσάς. Προχωρήστε πίσω.

Άνδρας: ( 47:28 )
Πρώτη ερώτηση από συνάδελφο. Ο Πρόεδρος Μπάιντεν θα καλέσει τον πρόεδρο της Ουκρανίας Ζελένσκι στο εγγύς μέλλον; Έχετε κάποια ενημέρωση ή άλλες πιθανές δεσμεύσεις στο εγγύς μέλλον;

Jen Psaki: ( 47:44 )
Δεν έχω προεπισκοπήσεις για κλήσεις ξένου ηγέτη σε αυτό το σημείο. Συνήθως κάνουμε προεπισκόπηση αυτών που ίσως την προηγούμενη μέρα. Αλλά είμαι βέβαιος ότι θα έχει κάποια στο εγγύς μέλλον, αλλά δεν έχω κάποια συγκεκριμένα για προεπισκόπηση σήμερα.

Άνδρας: ( 47:57 )
Και σχετικά με το εμβόλιο, ο πρόεδρος είπε χθες ότι οι ΗΠΑ βρίσκονται σε συνομιλίες με αρκετές χώρες σχετικά με την κοινή χρήση εμβολίου. Στο παρελθόν, επικρίνατε τη Ρωσία και την Κίνα για τη λεγόμενη διπλωματία εμβολίων και προτείνατε να γίνει μέσω διεθνών σχεδίων ή θεσμών. Έτσι αποκλείετε την κοινή χρήση του εμβολίου σε διμερή βάση;

Jen Psaki: ( 48:28 )
Νομίζω ότι η κριτική μας ήταν η απάντηση σε ερωτήσεις σχετικά με το εάν ανησυχούσαμε για το πώς χρησιμοποιούνταν τα εμβόλια με κάποιους τρόπους από τη Ρωσία και την Κίνα, με τρόπους που έχουν χρησιμοποιήσει βοήθεια και διεθνή βοήθεια όπου υπάρχουν δεν υπάρχουν συνημμένες συμβολοσειρές. Και μερικές φορές επιτρέπει στις χώρες να διατηρήσουν τα πρότυπα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ελευθερία του Τύπου στην ελευθερία του λόγου. Και το έχουμε δει όπως τα ξέρουμε τα τελευταία χρόνια. Αυτό σίγουρα θα ήταν κάτι που μας απασχολεί. Δεν έχουμε ακόμη δώσει δόσεις εμβολίου σε καμία χώρα. Φυσικά έχουμε μια σειρά αιτημάτων και μια σειρά αιτημάτων και θα τα εξετάσουμε προσεκτικά. Αλλά επειδή δεν το έχουμε κάνει ακόμα, δεν έχω πραγματικά τίποτα περισσότερο για να σας ενημερώσω.

Γυναίκα: ( 49:13 )
Επιστροφή στα σύνορα.

Jen Psaki: ( 49:14 )
Ναι;

Γυναίκα: ( 49:14 )
Μιλήσατε για την ομάδα που πήγε στα σύνορα, ενημέρωσαν τον πρόεδρο, του έδειξαν φωτογραφίες.

Jen Psaki: ( 49:19 )
Ναι.

Γυναίκα: ( 49:20 )
Νομίζω ότι υπήρχε κάποιο αίτημα για να επιστρέψουν μέλη αυτής της ομάδας, να έρθουν στην αίθουσα ενημέρωσης και να κάνουν ενημέρωση. Λοιπόν, πού βρίσκεται αυτό; Και δεδομένου ότι υπάρχουν φωτογραφίες από αυτήν την ομάδα, γιατί να μην τις απελευθερώσετε αφού με τις προηγούμενες ερωτήσεις, έχετε πει ότι πηγαίνετε στην περιπολία των συνόρων ή πηγαίνετε στο DHS για τις ερωτήσεις πρόσβασης;

Jen Psaki: ( 49:43 )
Χαίρομαι που τους προσκαλώ στην αίθουσα ενημέρωσης και τους μιλώ για τις φωτογραφίες.

Γυναίκα: ( 49:46 )
Και θα επιστρέψει αυτή η ομάδα στα σύνορα ή κάποια άλλη διαμόρφωση μελών του προσωπικού; Θα κάνουν περιοδικά ταξίδια εκεί για να αξιολογήσουν τις συνθήκες, ή αυτό έγινε και έγινε;

Jen Psaki: ( 49:57 )
Περιμένω ότι θα έχουμε επιπλέον ταξίδια στα σύνορα, αλλά δεν έχω ένα για προεπισκόπηση σήμερα. Σας ευχαριστώ όλους. Χαρούμενη ημέρα του Αγίου Πατρικίου.

Γυναίκα: ( 50:06 )
Είπες 425.000. Εννοήσατε 400;

Jen Psaki: ( 50:12 )
Ω, έλεγα ότι αν είσαι δισεκατομμυριούχος, θα πληρώσεις περισσότερους φόρους από ό, τι κάποιος φτιάχνει 425. Πάνω από 400. Πάνω από 400. Ήμουν σαν παράδειγμα.

Γυναίκα: ( 50:20 )
Βλέπω. Εντάξει.

Jen Psaki: ( 50:21 )
Ναι. Συγνώμη. Δεν προσπαθούσα να αλλάξω το κατώφλι.

Γυναίκα: ( 50:23 )
Ναι, ήμασταν ακριβώς, «Ω όχι. Νέο κατώφλι. "

Jen Psaki: ( 50:25 )
Θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω κάτι περισσότερο… 572 κάτι.

Άντρας: ( 50:29 )
Ευχαριστώ.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου