Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Rev. Συνομιλία Μπάιντεν με Καμάλα: Kamala Harris: ( 00:30 ) Η καριέρα μου ήταν η λήψη αποφάσεων που επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων. Γνωρίζω καθ 'όλη τη διάρκεια της καριέρας μου ότι όταν παίρνω μια απόφαση, θα επηρεάσει άμεσα τη ζωή ενός

 


Joe Biden & Kamala Harris «Μια κοινωνικά απομακρυσμένη συνομιλία» 1η Σεπτεμβρίου

Joe Biden & Kamala Harris «Μια κοινωνικά απομακρυσμένη συνομιλία» 1η Σεπτεμβρίου

Kamala Harris: ( 00:30 )
Η καριέρα μου ήταν η λήψη αποφάσεων που επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων. Γνωρίζω καθ 'όλη τη διάρκεια της καριέρας μου ότι όταν παίρνω μια απόφαση, θα επηρεάσει άμεσα τη ζωή ενός ανθρώπου.

Joe Biden: ( 00:49 )
Παρεμπιπτόντως, ευχαριστώ που συμφωνήσατε να το κάνετε αυτό. Ξέρω ότι έχουμε πολλά. Έχετε πάρει πολλές σκληρές αποφάσεις στη ζωή σας. Ελπίζω ότι η συμφωνία για υποψηφιότητα αντιπροέδρου δεν ήταν από τις πιο δύσκολες.

Kamala Harris: ( 01:01 )
Δεν ήταν καθόλου δύσκολο, καθόλου. Απλώς ανυπομονώ για αυτό που πρόκειται να κάνουμε.

Joe Biden: ( 01:08 )
Λοιπόν, εσείς και εγώ θα έχουμε πολλά να κάνουμε, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να το κάνουμε. Σας μίλησα για το πώς ο Barack και εγώ το δουλέψαμε, και με ρώτησε: «Υπάρχει κάτι που ήθελα μόλις συμφώνησα να το κάνω;» Και είπα, «Ναι, το κάνω. Θα ήθελα να είμαι το τελευταίο άτομο στο δωμάτιο όταν λαμβάνετε κάθε σημαντική απόφαση. " Και αυτό θα ήθελα να κάνετε. Μου αρέσει να είσαι ο τελευταίος, γιατί είμαι βέβαιος ότι θα μου πεις την αλήθεια για το τι πιστεύεις, ακόμη κι αν διαφωνείς. Και είμαι βέβαιος ότι η κρίση σας είναι πραγματικά καλή.

Joe Biden: ( 01:41 )
Ποιες είναι οι πιο δύσκολες αποφάσεις που έπρεπε να λάβετε;

Kamala Harris: ( 01:45 )
Πιθανώς μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις είναι η απόφαση που έκανα για να βγάλω την Καλιφόρνια από τις διαπραγματεύσεις με τις πέντε μεγαλύτερες τράπεζες των Ηνωμένων Πολιτειών γύρω από την κρίση αποκλεισμού.

Joe Biden: ( 01:57 )
Λοιπόν, μόλις βγήκα από το Οβάλ. Κατευθυνόμουν στο γραφείο και πήρα ένα τηλεφώνημα από τον Beau. Είπε, μπαμπά, θα ακολουθήσουμε τις τράπεζες. Και σας ανέφερε καθώς είστε συνεργάτες. Πολύ, πολύ μεγαλύτερη απόφαση για εσάς, αλλά πόσο σκληρή ήταν αυτή η απόφαση;

Kamala Harris: ( 02:13 )
Λοιπόν, ο γιος σου που υπερηφανεύτηκε για τα πάντα για εσάς και τη σχέση που είχατε και οι δύο, είναι ο Γενικός Εισαγγελέας του Ντελαγουέρ, είμαι ο Γενικός Εισαγγελέας της Καλιφόρνια, κατά τη διάρκεια της κρίσης αποκλεισμού, Η Καλιφόρνια είχε συχνά επτά από τις 10 κορυφαίες πόλεις στο έθνος που επλήγησαν περισσότερο.

Joe Biden: ( 02:30 )
Θυμάμαι.

Kamala Harris: ( 02:32 )
Αισθάνθηκα υποχρεωμένος να λάβω αυτήν την απόφαση και να λάβω αυτήν την απόφαση. Και ο Μπέου είπε: «Καμάλα, στέκομαι μαζί σου γιατί είναι το σωστό». Και ο Ντελαγουέρ, ευχαριστώ τον Θεό, δεν επηρεάστηκε τόσο με άλλα κράτη με την κρίση αποκλεισμού. Αλλά ο Beau είπε κατ 'αρχήν, παρόλο που θα έπαιρνε πολιτική ζέστη, παρόλο που έπρεπε να ξοδέψει σημαντικό πολιτικό κεφάλαιο, είπε, «Στέκομαι μαζί σου». Και δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Μιλούσαμε σχεδόν καθημερινά.

Joe Biden: ( 03:03 )
Έτσι γνώρισα.

Kamala Harris: ( 03:03 )
Ναι, το ξέρω.

Joe Biden: ( 03:04 )
Δεν ήξερες ότι σε γνώρισα έτσι. Σε άκουσα να μιλάς για τον τρόπο που μεγάλωσες και για την αδερφή σου και για το πώς ήσουν όλοι μαζί.

Kamala Harris: ( 03:15 )
Η μητέρα μου θα επέστρεφε στο σπίτι, και θα έκανε δείπνο, και θα περνούσε λίγο χρόνο μαζί μας, και μετά πήγαινα για ύπνο, και καθόταν στο τραπέζι της κουζίνας πώς να τα κάνει όλα να λειτουργούν. Και όταν μιλάω για αυτό το πράγμα που μας ξυπνά στη μέση της νύχτας και ξυπνά τόσα πολλά άτομα στη μέση της νύχτας, αυτά είναι τα θέματα στα οποία πρέπει να επικεντρωθούμε, ποια είναι τα πράγματα που κάνουν τους ανθρώπους να χάσουν τον ύπνο τους, επειδή ανησυχούν για το πώς θα περάσουν μέχρι το τέλος του μήνα και θα ταΐσουν τα παιδιά τους και θα πληρώσουν το ενοίκιο τους. Και αυτό με παρακινεί.

Kamala Harris: ( 03:48 )
Σχετικά με το ζήτημα της ιδιοκτησίας σπιτιού, ήμουν στο λύκειο όταν η μητέρα μου μπορούσε να αγοράσει το πρώτο μας σπίτι. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ήμασταν τόσο ενθουσιασμένοι γιατί ήταν τόσο ενθουσιασμένος. Ήμασταν ενοικιαστές. Νοικιάσαμε μέχρι εκείνο το σημείο. Το ζήτημα της ιδιοκτησίας σπιτιού στην Αμερική είναι πολύ μεγαλύτερο από μια οικονομική επένδυση. Αντιπροσωπεύει πραγματικά τη σκληρή δουλειά σας και την υπερηφάνεια που βάζετε στη δουλειά σας και το γεγονός ότι εργαστήκατε σκληρά για να το κάνετε αυτό. Είναι η ειρήνη σου.

Τζο Μπάιντεν: ( 04:21 )
Ο μπαμπάς μου επέστρεψε στο Σκράντον μετά τον πόλεμο. Σε ένα σημείο, θυμάμαι ότι έκανε αυτό που λέω, και πολλοί γονείς το έχουν κάνει, ο μακρύτερος περίπατος που ένας γονέας μπορεί να κάνει μια μικρή πτήση από σκάλες, και να πω, "Γλυκιά, δεν θα είμαστε σε θέση να πήγαινε σε αυτό το σχολείο τον επόμενο χρόνο. Δεν μπορείτε να παίξετε σε αυτήν την ομάδα της Λιγκ Λιγκ. Ο μπαμπάς δεν έχει δουλειά τώρα. " Και το θυμήθηκα ότι συνέβαινε, και πήγαμε σπίτι και ζήσαμε με τον παππού μου και τον θείο μου στο σπίτι όπου μεγάλωσε η μαμά μου. Σκέφτηκα πόσο υπερηφάνεια πρέπει να είχε κοστίσει ο μπαμπάς μου να περπατήσει στο ντουλάπι του παππού μου Finnegan και πείτε, "Ambrose, μπορείτε να πάρετε τα παιδιά και τον Jean", η μαμά μου, "Για ένα χρόνο ζήστε εδώ. Και υπόσχομαι να το αναπληρώσω. " Και μετακομίσαμε σε ένα μέρος που ονομάζεται Claymont, Delaware, αλλά πήρε τον μπαμπά μου, μετακομίσαμε όταν ήμουν στην τρίτη τάξη,

Kamala Harris: ( 05:15 )
Η μητέρα μου πέθανε από καρκίνο, και η μητέρα μου ήταν το πιο σημαντικό άτομο, ανθρώπινο ον, στη ζωή μου. Όταν περνάτε από μια ασθένεια με κάποιον που αγαπάτε τόσο πολύ, και περνάτε από το χημειο, και περνάτε από αυτήν τη διαδικασία χωρίς να ξέρετε τι θα γίνει η επόμενη μέρα ή η επόμενη στιγμή. Και επιπλέον, ότι οποιοσδήποτε στη χώρα μας θα πρέπει επίσης να ανησυχεί για το αν μπορεί να χάσει το σπίτι του για να πληρώσει τους ιατρικούς λογαριασμούς, για να φροντίσει το άτομο που αγαπούν, είναι ανήθικο και απάνθρωπο.

Τζο Μπάιντεν: ( 05:58 )
Σκέφτεστε όλους τους ανθρώπους σήμερα που, λόγω του αρνητικού τρόπου με τον οποίο ο Πρόεδρος απομακρύνθηκε από την αντιμετώπιση της κρίσης COVID. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, αλλά Θεέ μου, τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίθηκε, και δεν νομίζω ότι το παίρνει, τι σημαίνει για έναν γονέα, πώς μπορούν να διατηρήσουν την αίσθηση της αξιοπρέπειας τους όταν βλέπουν ένα παιδί που μπορεί να έχει ανάγκη φυσικά ή αλλιώς, και ξέρουν ότι δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να το αντιμετωπίσουν; Και στο δικαστήριο προσπαθεί να αφαιρέσει το ένα κομμάτι της ασφάλισης που έλαβαν 20 εκατομμύρια άνθρωποι και εκατό εκατομμύρια άτομα με προϋπάρχουσες συνθήκες, θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά περισσότερα για να βεβαιωθούμε ότι είχατε τον εξοπλισμό δοκιμών, τον προστατευτικό εξοπλισμό ότι οι πρώτοι ανταποκριτές και οι νοσοκόμες και οι γιατροί πρέπει να είναι σε θέση να φροντίζουν αυτούς τους ανθρώπους, την ικανότητα δοκιμών και εντοπισμού. Εννοώ,

Kamala Harris: ( 07:10 )
Υπάρχουν πολλά για αυτήν την πανδημία που έχει επιταχύνει αυτό που ήταν πρόβλημα πριν. Οι άνθρωποι που έκαναν άσχημα πριν κάνουν χειρότερα τώρα. Και οι άνθρωποι που πριν από την πανδημία ήταν εργατικοί, είχαν και πάλι δουλειά, είχαν αξιοπρέπεια, είναι τώρα εξαιτίας αυτής της πανδημίας που ανεβαίνει ή στέκεται σε γραμμές τροφίμων για ώρες. Και όταν έχετε έναν Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών που απλώς το απορρίπτει σαν κάτι που μπορεί απλώς να πετάξει ή να κυματίσει μαγικά ένα ραβδί αντί να περπατήσει για να πει, ο λαός μου βρίσκεται σε κρίση και πρέπει να εντείνω για να φροντίσω από αυτούς. Δεν το έχει μέσα του.

Joe Biden: ( 07:55 )
Ήμασταν ήδη, νομίζω, ότι είχαμε πρόβλημα πριν από το COVID. Πόσοι μόνοι γονείς εκεί έξω, ακόμη και πριν από την κρίση, την κρίση COVID και την οικονομική κρίση, προσπαθούσαν να καταλάβουν πώς μπορώ να διατηρήσω τη δουλειά μου και να φροντίσω το παιδί μου; Θα πρέπει να υπάρχει αυτόματη άδεια για να μπορούν οι άνθρωποι να καλύπτουν τις ανάγκες της οικογένειάς τους. Θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμη παιδική μέριμνα και κανείς δεν πρέπει να πληρώνει περισσότερο από ένα μικρό ποσοστό του εισοδήματός του για να μπορεί να πάρει αυτή τη φροντίδα παιδιών. Η ιδέα ότι δεν μπορείτε να λάβετε άδεια μετ 'αποδοχών στην Αμερική, είναι λάθος.

Kamala Harris: ( 08:37 )
Και έχει επισημανθεί κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης ότι μια μητέρα ή πατέρας πηγαίνει σε αυτο-καραντίνα όταν δεν λαμβάνουν αμειβόμενη άδεια ή οικογενειακή άδεια έναντι πληρωμής πληρώνοντας το ενοίκιο ή βάζοντας φαγητό στο τραπέζι;

Joe Biden: ( 08:52 )
Αυτή η διοίκηση εξασφάλισε ότι το πλήθος του Mar-a-Lago πήγε στο προσκήνιο. Έχετε το 40% των χρημάτων που δεν πηγαίνουν σε μικρές επιχειρήσεις. Έχουν εξαντλήσει αυτήν την ανεργία. Παλεύεις για αυτό. Το Σώμα έχει εγκρίνει νομοθεσία για να διασφαλίσει ότι θα προχωρήσει. Τι σκέφτονται;

Kamala Harris: ( 09:08 )
Πιστεύω ότι δεν πιστεύουν στην ευφυΐα και την ηθική του αμερικανικού λαού. Οι άνθρωποι αρέσει να εργάζονται. Θέλουν να δουλέψουν. Θέλουν να κερδίσουν τα προς το ζην. Και για να προτείνουν ότι ο αμερικανικός λαός αντίθετα θέλει να κερδίσει το σύστημα αποτελεί προσβολή για την ευφυΐα και την ακεραιότητα του αμερικανικού λαού.

Joe Biden: ( 09:33 )
Θέλετε να μεγαλώσετε αυτήν την οικονομία, θέλετε να πάρετε πίσω, πρέπει να δώσετε στους ανθρώπους μια ευκαιρία.

Kamala Harris: ( 09:38 )
Αυτό που έχουμε ξαναδεί είναι ότι αυτή η πανδημία έχει επισημάνει τις φυλετικές ανισότητες που υπήρχαν πριν. Αφροαμερικανοί, πριν από την πανδημία, 20% πιθανότερο να έχουν άσθμα, 40% πιο πιθανό να έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση. Μαύρες γυναίκες, τρεις φορές πιο πιθανό να έχουν Λύκο, που είναι μια αυτοάνοση ασθένεια. Και ξέρουμε ότι αυτός ο ιός, θηρεύει άτομα με προϋπάρχουσες καταστάσεις. Και έτσι έχουμε δει μαύρους και λατίνους διπλάσιες πιθανότητες να πεθάνουν από αυτόν τον ιό. Ένα από τα σπουδαία πράγματα που μου αρέσουν στο σχέδιό μας είναι ότι λαμβάνει υπόψη τις φυλετικές ανισότητες. Το αναγνωρίζει έτσι ώστε να διασφαλίσουμε ότι βάζουμε πόρους στις κοινότητες που τους χρειάζονται και το κάνουμε με τρόπο ώστε όλοι να βγαίνουν ίσοι.

Joe Biden: ( 10:26 )
Είστε μέλος της δικαστικής επιτροπής. Όταν έφτασα εκεί ως νεαρός άνδρας, βρισκόμουν στη δικαιοσύνη και κατέληξα να είμαι πρόεδρος αυτής της επιτροπής για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και ένα από τα πράγματα για τα οποία ήμουν πραγματικά περήφανος ήταν η πρώτη φορά που κατάφερα να παραταθεί ο νόμος για τα δικαιώματα ψήφου 25 χρόνια. Σκεφτήκαμε, αγόρι, τα καταφέραμε. Στη συνέχεια ήρθε η περίφημη υπόθεση που συνέβη-

Kamala Harris: ( 10:46 )
Shelby εναντίον Holder.

Joe Biden: ( 10:46 )
Shelby εναντίον Holder. Ένα από τα πράγματα για τα οποία ανησυχώ είναι ότι υπάρχει μια εντελώς νέα προσπάθεια του Jim Crow εκεί έξω. Έχετε τελειώσει, νομίζω ότι έχει τελειώσει, νομίζω ότι είναι περίπου 33 πολιτείες που έχουν εκδώσει νόμους, κάτι σαν 80-μερικοί νόμοι που δυσκολεύουν την ψηφοφορία.

Kamala Harris: ( 11:04 )
Στη Βόρεια Καρολίνα, το Εφετείο είπε ότι ο νόμος σχεδιάστηκε με χειρουργική ακρίβεια, αυτά ήταν τα λόγια του δικαστηρίου, για να αποφευχθεί η ψηφοφορία των μαύρων ψηφοφόρων.

Joe Biden: ( 11:16 )
Υπάρχει ακόμη μια σημαντική προσπάθεια σε αυτήν τη διοίκηση για να καταστεί πιο δύσκολο για τους Αμερικανούς να ψηφίσουν. Όταν εσείς και εγώ εκλεχθείτε, Θεό, θα πιέσουμε σκληρά για να κάνουμε ψηφοφορία, την Ημέρα των Εκλογών, μια εθνική εορτή, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην χρειάζεται να απογειωθούν. Θα πρέπει να υπάρχει εγγραφή την ίδια ημέρα. Είμαστε η μεγαλύτερη δημοκρατία στον κόσμο και η προσέλευση των ψηφοφόρων ωθείται από την άλλη ομάδα να μειωθεί. Τι φοβούνται; Νομίζω ότι φοβούνται τους ανθρώπους να εμφανίζονται και να ψηφίζουν.

Kamala Harris: ( 11:47 )
Νομίζω ότι φοβούνται τους ανθρώπους, γιατί όταν οι άνθρωποι ψηφίζουν, ψηφίζουν υπέρ πράγματα όπως η προσιτή φροντίδα των παιδιών και η αμειβόμενη άδεια. Ψηφίζουν υπέρ των εργαζομένων. Ψηφίζουν υπέρ της αξιοπρέπειας της εργασίας.

Τζο Μπάιντεν: ( 12:06 )
Με όλα όσα συμβαίνουν, έχετε πανδημία, έχετε κακές οικονομικές συνθήκες όπως ήταν κατά τη διάρκεια της κατάθλιψης, έχετε μια κατάσταση όπου ένας συστηματικός ρατσισμός έχει απογυμνωθεί και όλοι το έχουν δει. Και έχετε μια κλιματική κρίση που είναι πραγματική και αυτός ο Πρόεδρος προσποιείται ότι δεν υπάρχει. Κοιτάζεις εκεί έξω αυτή τη γενιά από χιλιετίες έως τη Γενιά Ζ, έχουν περάσει από την κόλαση. Είχαν 9/11. Τότε είχαν τη Μεγάλη Ύφεση που κληρονομήσαμε στη διοίκησή μας. Τώρα το έχουν αυτό και πολλά από τα σχέδιά τους τέθηκαν σε αναστολή. Αποφοιτούν από το σχολείο χωρίς αποφοίτηση. Δεν έχουν, ξέρω ότι ακούγεται ανόητο, αλλά έχει σημασία, τα prom τους, τις τελετές αποφοίτησής τους, αλλά το πιο σημαντικό, οι δουλειές που νόμιζαν ότι θα πήγαιναν σε αυτό που έχουν περάσει όλο αυτό το χρόνο και τα χρήματα για να πάρουν διά μέσου. Εννοώ, σκεφτείτε τους ανθρώπους, όλο το χρέος που υπάρχει που δανείστηκαν οι άνθρωποι για να φτάσουν στο σχολείο. Δεν νομίζω ότι οποιαδήποτε οικογένεια που έχει εισόδημα μικρότερο από 125.000 $ θα πρέπει να πληρώσει για μια τετραετή δημόσια εκπαίδευση κολλεγίων και ή για κοινοτικό κολέγιο.

Kamala Harris: ( 13:19 )
Το έχετε και αυτό στο σχέδιό μας για HBCUs.

Joe Biden: ( 13:24 )
Ναι. Λοιπόν, θα δώσουμε 70 δισεκατομμύρια δολάρια σε HBCUs. Πήγατε σε ένα από τα μεγαλύτερα-

Καμάλα Χάρις: ( 13:30 )
Είμαι πολύ περήφανος απόφοιτος ενός Πανεπιστημίου Χάουαρντ. Αλλά έχουμε τόσα πολλά απίστευτα HBCU. Ένα από τα πράγματα σχετικά με το σχέδιο, επίσης, είναι πραγματικά η υποστήριξη της εκπαίδευσης μετά το γυμνάσιο και στη συνέχεια το άτομο μπορεί να αποφασίσει ποια θα είναι η εκπαίδευση. Και για μερικούς θα είναι ένα τετραετές κολέγιο. Για μερικούς θα είναι κοινοτικό κολέγιο. Για μερικούς θα είναι [crosstalk 00:13:55] -

Joe Biden: ( 13:54 )
Ένα πρόγραμμα μαθητείας.

Καμάλα Χάρις: ( 13:56 )
Σωστά. Και αυτό είναι το υπέροχο πράγμα. Πρόκειται για την εκπαίδευση μετά το γυμνάσιο και στη συνέχεια όλα αυτά τα κομμάτια είναι διαθέσιμα με βάση το τι θέλει να κάνει ένας μαθητής, αλλά υποστηρίζοντας αυτό.

Joe Biden: ( 14:07 )
Αυτή τη στιγμή, έξι στις 10 θέσεις εργασίας στην Αμερική απαιτούν περισσότερο από ένα πτυχίο γυμνασίου. Ο Τζιλ έχει μια υπέροχη έκφραση. Κάθε χώρα που μας εκπαιδεύει έξω θα μας ανταγωνιστεί.

Καμάλα Χάρις: ( 14:22 )
Σωστά.

Joe Biden: ( 14:23 )
Αυτό αφορά το μέλλον. Αυτές είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Όποτε έχουμε σκεφτεί ποτέ κάτι, δεν έχουμε αποτύχει ποτέ, αρκεί να το κάνουμε μαζί.

Καμάλα Χάρις: ( 14:33 )
Σωστά.

Joe Biden: ( 14:33 )
Και αυτή η συνεχής προσπάθεια να μας χωρίσει φαίνεται να είναι τόσο αντιπαραγωγική για εμάς.

Καμάλα Χάρις: ( 14:39 )
Σωστά.

Joe Biden: ( 14:40 )
Όλοι πιστεύουν ότι έχουμε οδηγήσει τον κόσμο γιατί είμαστε το πιο ισχυρό έθνος στον κόσμο. Και είναι αλήθεια. Είμαστε. Αλλά δεν έχουμε καθοδηγήσει το παράδειγμα της δύναμής μας. Ήταν η δύναμη του παραδείγματος μας.

Καμάλα Χάρις: ( 14:55 )
Ναι.

Joe Biden: ( 14:56 )
Πιστεύω πραγματικά ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Αμερικανών είναι πραγματικά αξιοπρεπής.

Kamala Harris: ( 15:03 )
Ναι.

Joe Biden: ( 15:03 )
Νομίζω ότι είναι θυμωμένοι τώρα. Νομίζω ότι έχουν βαρεθεί. Νομίζω ότι αναζητούν κάποια αυθεντικότητα και κάποια ειλικρίνεια.

Καμάλα Χάρις: ( 15:12 )
Είμαστε καλύτεροι από αυτό.

Joe Biden: ( 15:14 )
Είμαστε. Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που είστε πρόθυμοι να το κάνετε αυτό μαζί μου.

Καμάλα Χάρις: ( 15:17 )
Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για αυτό. Θα το κάνουμε αυτό, Τζο.

Joe Biden: ( 15:20 )
Όχι, νομίζω ότι είμαστε. Νομίζω ότι η χώρα είναι… Θα είναι δύσκολο, αλλά νομίζω ότι θα είναι μαζί μας.

Καμάλα Χάρις: ( 15:25 )
Το κάνω κι εγώ.

Joe Biden: ( 15:26 )
Ευχαριστώhttps://www.rev.com/blog/transcripts/joe-biden-kamala-harris-a-socially-distanced-conversation-transcript-september-1/amp?__twitter_impression=true

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου