29 Δεκεμβρίου 2021
Ομάδα δράσης του Λευκού Οίκου για τον COVID-19, Απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης Τύπου του Δρ. Fauci 29 Δεκεμβρίου: Omicron
Ο Δρ. Fauci, η Διευθύντρια του CDC Rochelle Walensky και τα μέλη της Ομάδας Αντιμετώπισης COVID-19 του Λευκού Οίκου & Task Force πραγματοποίησαν μια ενημέρωση τύπου στις 29 Δεκεμβρίου 2021. Ασχολήθηκαν με τις νέες οδηγίες και την εξάπλωση της παραλλαγής omicron. Διαβάστε τη μεταγραφή.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, υποτίτλων και υποτίτλων.
Jeff Zients: ( 00:00 )
… Η κανονική μας μορφή την επόμενη εβδομάδα. Σήμερα, ο Δρ. Walensky θα παράσχει ένα Omicron στην ενημέρωση των Η.Π.Α. και θα συζητήσει τις ενημερωμένες οδηγίες του CDC για άτομα που έχουν θετικά αποτελέσματα για COVID. Ο Δρ Fauci θα συζητήσει την πιο πρόσφατη επιστήμη για το Omicron. Πριν απευθυνθούμε στους γιατρούς, σκέφτηκα να παράσχω μια σύντομη ενημέρωση σχετικά με τις ενέργειες που κάνει η διοίκηση για να διασφαλίσει ότι οι πολιτείες, οι κοινότητες και τα νοσοκομεία θα έχουν την υποστήριξη που χρειάζονται τις επόμενες εβδομάδες. Για μήνες, το σύνολο των κυβερνητικών ομάδων ανταπόκρισης στην έκρηξη της κυβέρνησης Μπάιντεν εργάζονται χέρι-χέρι με κυβερνήτες και τοπικούς υγειονομικούς αξιωματούχους σε όλη τη χώρα για να αξιολογήσουν και να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες επί τόπου. Περισσότερα από 13.000 μέλη της Εθνοφρουράς έχουν ενεργοποιηθεί σε 48 πολιτείες για να υποστηρίξουν την απόκριση του COVID από τους εμβολιασμούς, τις δοκιμές και την κλινική περίθαλψη. Πρόκειται για κρατικές αποστολές που,
Jeff Zients: ( 01:02 )
Επιπλέον, έχουμε βοηθήσει άμεσα περισσότερες από 30 πολιτείες και περιοχές αναπτύσσοντας πάνω από 2100 ομοσπονδιακό προσωπικό και χιλιάδες ασθενοφόρα, αναπνευστήρες και άλλες κρίσιμες προμήθειες. Τη Δευτέρα, ο Πρόεδρος συμμετείχε στην τακτική συνάντηση της διοίκησης με τους κυβερνήτες, ήταν στην πραγματικότητα η 40η συνάντησή μας φέτος, για να επαναλάβουμε ότι συνεχίζουμε να είμαστε έτοιμοι να τους βοηθήσουμε με περισσότερη υποστήριξη για τα νοσοκομεία, περισσότερες εξετάσεις και μεγαλύτερη ικανότητα να δεχτούν πυροβολισμούς στα όπλα . Αυτό περιλαμβάνει επιπλέον 1.000 στρατιωτικούς γιατρούς, νοσηλευτές και EMT έτοιμους να αναπτυχθούν όταν και όπου χρειαστεί. Το μήνυμά μας προς τους κυβερνήτες σε όλη τη χώρα είναι απλό. Εάν χρειάζεστε κάτι, πείτε κάτι και θα κινητοποιηθούμε για να σας φέρουμε γρήγορα τους πόρους που χρειάζεστε, και αυτό ακριβώς κάναμε την περασμένη εβδομάδα περίπου. Περισσότερες μπότες και προμήθειες έχουν ήδη προσγειωθεί στο έδαφος. Για παράδειγμα,
Jeff Zients: ( 02:16 )
Και σε μόλις μία εβδομάδα, δημιουργήσαμε εννέα ομοσπονδιακούς ιστότοπους δοκιμών στη Νέα Υόρκη με τρεις ακόμη τοποθεσίες που ανοίγουν αυτήν την Κυριακή. Στην Αριζόνα, 20 παραϊατρικοί της FEMA άρχισαν να παρέχουν κλινική υποστήριξη σε όλη την πολιτεία την παραμονή των Χριστουγέννων, με σχεδόν 40 ακόμη ιατρικό προσωπικό να φτάνει την επόμενη εβδομάδα για να βοηθήσει στη διαχείριση θεραπειών στις κομητείες Maricopa και Pima, καθώς και σε κοινότητες φυλών. Στην Ιντιάνα, 23 στρατιωτικό ιατρικό προσωπικό ξεκίνησαν την αποστολή τους την ημέρα των Χριστουγέννων στο University Methodist Hospital στην Ινδιανάπολη. Στο Νέο Μεξικό, 15 ιατρικό προσωπικό από το Σώμα της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας Υγείας των ΗΠΑ έφθασε τη Δευτέρα για να παράσχει μεγάλη υποστήριξη στη χώρα της Ινδίας. Σήμερα, στέλνουμε 15 αναπνευστήρες στην πολιτεία και 12 ομοσπονδιακό ιατρικό προσωπικό θα φτάσει την επόμενη εβδομάδα για να σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες βολές στα χέρια. Στο Ουισκόνσιν, μια στρατιωτική ιατρική ομάδα 23 ατόμων έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την αποστολή υποστήριξής της στο νοσοκομείο Bellin στο Green Bay την Παρασκευή. Στο Νιου Τζέρσεϊ, ένας νέος ομοσπονδιακός ιστότοπος δωρεάν δοκιμών θα ανοίξει την Πρωτοχρονιά και περισσότεροι ιστότοποι θα ανοίξουν τις επόμενες ημέρες στη Φιλαδέλφεια και την Ουάσιγκτον.
Jeff Zients: ( 03:31 )
Και πάνω από όλα αυτά, ένα εκατομμύριο γάντια, 342.000 μάσκες, αναπνευστήρες και ασπίδες προσώπου και 40.000 ρόμπες η διοίκηση έχει στείλει για τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας και τις πολιτείες πρώτης γραμμής μόνο τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Έτσι, όπως μπορείτε να δείτε, εργαζόμαστε όλο το εικοσιτετράωρο για να προσφέρουμε ενισχύσεις στις κοινότητες καθώς μάχονται με το Omicron, βοηθώντας στο προσωπικό νοσοκομείων να χορηγούν θεραπείες μονοκλωνικών αντισωμάτων, να μεταφέρουν ασθενείς, να προσθέσουν ικανότητα δοκιμών και να λάβουν περισσότερα ΜΑΠ όπου χρειάζεται. Και θα μας δείτε να συνεχίζουμε να ενεργούμε επιθετικά για να αντιμετωπίσουμε τις ανάγκες των κοινοτήτων τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες. Με αυτό λοιπόν, επιτρέψτε μου να το παραδώσω στον Δρ. Walensky. Δόκτωρ Βαλένσκι;
Rochelle Walensky: ( 04:14 )
Ευχαριστώ πολύ, Τζεφ. Καλημέρα σε όλους. Θα ήθελα να ξεκινήσω παρουσιάζοντάς σας τα σημερινά δεδομένα. Ο τρέχων επταήμερος ημερήσιος μέσος όρος κρουσμάτων είναι περίπου 240.400 περιπτώσεις την ημέρα, μια αύξηση περίπου 60% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα. Η ταχεία αύξηση των κρουσμάτων που βλέπουμε σε ολόκληρη τη χώρα είναι, σε μεγάλο βαθμό, αντανάκλαση της εξαιρετικά μεταδοτικής παραλλαγής Omicron. Σε λίγες εβδομάδες, το Omicron αυξήθηκε ραγδαία σε ολόκληρη τη χώρα και αναμένουμε ότι θα συνεχίσει να κυκλοφορεί τις επόμενες εβδομάδες. Ενώ τα κρούσματά μας έχουν αυξηθεί σημαντικά από την περασμένη εβδομάδα, οι νοσηλείες και οι θάνατοι παραμένουν συγκριτικά χαμηλά αυτή τη στιγμή. Ο μέσος όρος των εισαγωγών σε νοσοκομεία επτά ημερών είναι περίπου 9.000 την ημέρα, σημειώνοντας αύξηση περίπου 14% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα. Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο γεγονός ότι οι νοσηλείες τείνουν να υστερούν σε σχέση με τις περιπτώσεις κατά περίπου δύο εβδομάδες,
Rochelle Walensky: ( 05:20 )
Και ο μέσος όρος των ημερήσιων θανάτων επτά ημερών είναι 1100 ημερησίως, που είναι μείωση περίπου 7% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα. Καθώς συνεχίζετε να παρακολουθείτε αυτές τις τάσεις, θέλω να τονίσω ότι αυτός ο ιός έχει αποδείξει την ικανότητά του να προσαρμόζεται γρήγορα και πρέπει να προσαρμοστούμε μαζί του. Και σε αυτό το πλαίσιο είναι που την περασμένη εβδομάδα, το CDC ενημέρωσε τις οδηγίες απομόνωσης και καραντίνας για τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης καθώς προετοιμαζόμαστε για μια αναμενόμενη αύξηση των κρουσμάτων COVID-19. Αυτή η ενημερωμένη καθοδήγηση θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι τα νοσοκομεία, οι κλινικές και οι εγκαταστάσεις μακροχρόνιας περίθαλψης μπορούν να παραμείνουν με ασφάλεια ανοιχτά και να παραμείνουν κατάλληλα στελεχωμένα, τόσο για τη διαχείριση νοσηλειών από COVID-19 όσο και για να διασφαλίσουμε ότι συνεχίζουμε να παρέχουμε την απαραίτητη φροντίδα σε όσους αντιμετωπίζουν καρδιακές προσβολές, εγκεφαλικά και άλλες ασθένειες. Αμέσως μετά τη Δευτέρα,
Rochelle Walensky: ( 06:20 )
Αυτές οι ενημερώσεις στις συστάσεις μας έγιναν για να αντικατοπτρίζουν όσα γνωρίζουμε επί του παρόντος για τη μόλυνση από τον COVID-19, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου που ένα άτομο είναι πιο μολυσματικό. Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν οι άνθρωποι μολύνονται με SARS-CoV-2, οι άνθρωποι είναι πιο μολυσματικοί τη μία έως δύο ημέρες πριν την εμφάνιση των συμπτωμάτων και τις δύο έως τρεις ημέρες μετά. Μετά από πέντε ημέρες, ο κίνδυνος συνεχιζόμενης μετάδοσης μειώνεται σημαντικά. Επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω ότι στεκόμαστε στους ώμους δύο ετών επιστήμης, δύο ετών κατανόησης της μεταδοτικότητας και πολλών πληροφοριών που έχουμε συγκεντρώσει από τον ιό άγριου τύπου, καθώς και τις παραλλαγές Άλφα και Δέλτα και πολλά άλλα συνεχίζουμε να μαθαίνουμε κάθε μέρα για την Omicron. Γνωρίζουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία της μετάδοσης του ιού συμβαίνει τις πρώτες πέντε ημέρες, κάπου στο εύρος 85% έως 90%.
Rochelle Walensky: ( 07:22 )
Πολλοί αναρωτιούνται γιατί δεν απαιτείται εξέταση στο τέλος των πέντε ημερών απομόνωσης για όσους έχουν μολυνθεί; Γνωρίζουμε ότι η εξέταση PCR δεν θα ήταν χρήσιμη σε αυτή τη ρύθμιση, καθώς οι άνθρωποι μπορούν να παραμείνουν θετικοί στην PCR για έως και 12 εβδομάδες μετά τη μόλυνση και πολύ αφότου είναι μεταδοτικοί και μολυσματικοί. Δεν γνωρίζουμε επίσης ότι οι δοκιμές αντιγόνου δίνουν καλή ένδειξη μεταδοτικότητας σε αυτό το στάδιο της μόλυνσης. Από την άλλη πλευρά, γνωρίζουμε ότι μετά από πέντε ημέρες, οι άνθρωποι είναι πολύ λιγότερο πιθανό να μεταδώσουν τον ιό και ότι η κάλυψη μειώνει περαιτέρω αυτόν τον κίνδυνο. Και αυτός είναι ο λόγος που οι άνθρωποι πρέπει να καλύπτονται για πέντε ημέρες μετά τις πέντε ημέρες απομόνωσής τους. Αυτή η επιστήμη, καθώς και όσα γνωρίζουμε για την προστασία που παρέχεται από την κάλυψη, τον εμβολιασμό και τις αναμνηστικές δόσεις, καθώς και για την απόδοση των δοκιμών μας, είμαστε όλοι μέρος αυτού που ενημέρωσε τις ενημερωμένες συστάσεις μας.
Rochelle Walensky: ( 08:18 )
Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω τι ακριβώς σημαίνουν για εσάς αυτές οι νέες προτάσεις. Πρώτον, η απομόνωση αναφέρεται σε αυτό που κάνετε όταν έχετε COVID-19, πιθανότατα να διαγνωστεί με θετικό τεστ. Η απομόνωση αποτρέπει όσους είναι γνωστό ότι έχουν μολυνθεί από το να μεταδώσουν τον ιό σε άλλους. Η καραντίνα, από την άλλη, είναι διαφορετική. Αυτό κάνετε όταν έχετε εκτεθεί σε κάποιον που έχει ασθένεια και δεν είστε βέβαιοι εάν εσείς, εσείς, έχετε μολυνθεί. Η καραντίνα αποτρέπει την περαιτέρω εξάπλωση του ιού την ώρα που κάποιος μπορεί να εμφανίσει συμπτώματα ή από εκείνους που είναι ασυμπτωματικοί από τη μόλυνση. Εάν έχετε μολυνθεί με SARS-CoV-2, ανεξάρτητα από την κατάσταση εμβολιασμού σας, θα πρέπει να απομονωθείτε για πέντε ημέρες. Κατά τις περιόδους απομόνωσης, είναι καλύτερο να φοράτε μάσκα γύρω από τα μέλη του νοικοκυριού σας για να αποφύγετε τη διάδοση του ιού στο σπίτι. Μετά από πέντε μέρες,
Rochelle Walensky: ( 09:26 )
Για όσους έχουν εκτεθεί στον COVID-19, οι συστάσεις καραντίνας βασίζονται στην κατάσταση εμβολιασμού σας. Εάν έχετε ενισχυθεί ή έχετε εμβολιαστεί με τη σειρά Pfizer ή Moderna τους τελευταίους έξι μήνες ή το εμβόλιο J&J τους τελευταίους δύο μήνες, δεν χρειάζεται καραντίνα. Ωστόσο, μια μάσκα πρέπει να φοράτε για 10 ημέρες μετά τη γνωστή σας έκθεση και συνιστούμε επίσης να κάνετε μια εξέταση την πέμπτη ημέρα μετά την έκθεσή σας. Εάν δεν έχετε εμβολιαστεί ή έχετε εμβολιαστεί με τη σειρά Pfizer ή Moderna πριν από έξι μήνες ή με το J& J πριν από δύο μήνες και δεν έχετε λάβει ακόμη το αναμνηστικό σας, θα πρέπει να τεθείτε σε καραντίνα για πέντε ημέρες μετά την τελευταία σας έκθεση. Μετά από πέντε ημέρες, θα πρέπει να συνεχίσετε να καλύπτετε τους άλλους για άλλες πέντε ημέρες και θα πρέπει επίσης να κάνετε ένα τεστ την πέμπτη ημέρα.
Rochelle Walensky: ( 10:16 )
Εάν δεν είναι δυνατό να μπείτε σε καραντίνα, είναι πραγματικά σημαντικό να κάνετε το σωστό και να φοράτε μάσκα ανά πάσα στιγμή γύρω από άλλους για 10 ημέρες μετά την έκθεσή σας. Εδώ, τονίζουμε επίσης ότι θα πρέπει να κάνετε ένα τεστ την πέμπτη ημέρα. Και αν σε οποιοδήποτε σημείο εμφανίσετε συμπτώματα του COVID-19 κατά τη διάρκεια της περιόδου καραντίνας ή 10 ημερών μετά την έκθεσή σας, όπως πυρετούς, ρινική καταρροή, βήχα, πονοκεφάλους ή πόνους στο σώμα, θα πρέπει να κάνετε ένα τεστ και να απομονωθείτε μέχρι να επιστρέψουν τα αποτελέσματα των εξετάσεών σας. Και φυσικά, στη συνέχεια απομονώστε εάν το τεστ σας είναι θετικό. Τώρα με αυτές τις ενημερώσεις στις συστάσεις μας για απομόνωση και καραντίνα, θέλω να τονίσω την κρίσιμη σημασία της κάλυψης, η οποία γνωρίζουμε ότι μειώνει τον κίνδυνο μετάδοσης, καθώς και τη σημασία της
Rochelle Walensky: ( 11:03 )
Γνωρίζουμε ότι μειώνει τον κίνδυνο μετάδοσης, καθώς και τη σημασία του να μένετε σπίτι όταν είστε άρρωστοι. Εάν είστε άρρωστος ή έχετε συμπτώματα, είναι καλύτερο να μείνετε σπίτι και να μείνετε μακριά από άλλους. Η δράση για την καταπολέμηση της πρόληψης του COVID-19 είναι πραγματικά η καλύτερη επιλογή μας. Αυτό σημαίνει για όλους [δεν ακούγεται 00:11:18] και για όσους πληρούν τις προϋποθέσεις, σημαίνει ότι παίρνουν τους ενισχυτές σας. Σημαίνει ότι θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε τα πολυεπίπεδα μέτρα πρόληψης, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης σε δημόσιους εσωτερικούς χώρους σε περιοχές με σημαντική ή υψηλή μετάδοση από την κοινότητα. Συχνό πλύσιμο των χεριών σας και δοκιμή πριν τα μαζέψετε όταν είναι δυνατόν. Το πόσο καλά θα εφαρμοστεί καθένα από αυτά τα μέτρα πρόληψης, καθώς και η τήρηση των συστάσεων απομόνωσης και καραντίνας θα καθορίσουν τις προοπτικές τις επόμενες εβδομάδες και μήνες.
Rochelle Walensky: ( 11:48 )
Εμείς στο CDC εργαζόμαστε για να παρέχουμε ενημερωμένες συστάσεις χρησιμοποιώντας την επιστήμη για να απαλύνουμε το βάρος των συστάσεων μακράς απομόνωσης και καραντίνας. Ωστόσο, αυτές οι συστάσεις θα λειτουργήσουν μόνο εάν οι άνθρωποι τις ακολουθήσουν. Καθώς προσβλέπουμε στη νέα χρονιά, ελπίζω ότι μπορούμε να βρεθούμε μαζί και να κάνουμε ό,τι είναι προς το συμφέρον των αγαπημένων μας, των φίλων μας και των κοινοτήτων μας. Με αυτό λοιπόν, λέω, ευχαριστώ, καλή χρονιά. Και τώρα θα παραδώσω τα πράγματα στον Δρ Φάουτσι.
Δρ. Fauci: ( 12:16 )
Σας ευχαριστώ πολύ, Δρ. Walensky. Θα επικεντρώσω τις παρατηρήσεις μου κυρίως στη σοβαρότητα ή όχι αυτής της ασθένειας. Αλλά πριν το κάνω, θέλω απλώς να υπογραμμίσω κάτι για το οποίο μιλάμε πάντα όταν μιλάμε για σοβαρότητα και αυτό είναι το θέμα της μεταδοτικότητας και της ανοσολογικής διαφυγής. Έτσι, πολύ σύντομα, γνωρίζουμε πλέον αδιαμφισβήτητα ότι πρόκειται για έναν εξαιρετικά μεταδοτικό ιό. Το γνωρίζουμε αυτό από τους αριθμούς που βλέπουμε, αλλά νομίζω ότι κάθε άτομο σε αυτή τη χώρα βλέπει τώρα γύρω του τον υψηλό βαθμό μεταδοτικότητας. Όσον αφορά την ανοσολογική διαφυγή, πολύ ξεκάθαρα τώρα έχουμε έναν αριθμό δοκιμών που εξετάζουν την επίδραση του Omicron στην αποφυγή της ανοσίας από μονοκλωνικά αντισώματα, καθώς και από αντισώματα που προκαλούνται από εμβόλια. Και σαφώς υπάρχει ένας βαθμός ανοσολογικής διαφυγής, ιδιαίτερα κατά της μόλυνσης και σε κάποιο βαθμό κατά της νοσηλείας. Ωστόσο, το σημαντικότερο, και το βασικό μήνυμα εδώ είναι ότι οι ενισχυτές επαναφέρουν αυτόν τον βαθμό προστασίας σε επίπεδο που είναι κατά προσέγγιση αυτό που ήταν πριν. Επομένως, οι ενισχυτές είναι κρίσιμοι για να πετύχουμε τη βέλτιστη προσέγγισή μας στο Omicron.
Δρ. Fauci: ( 13:34 )
Τώρα ας επικεντρωθούμε στη σοβαρότητα της νόσου. Θα εξετάσω ορισμένα προκαταρκτικά κλινικά δεδομένα παρατήρησης, καθώς και ορισμένα επιλεγμένα αρχικά εργαστηριακά δεδομένα. Πρώτον, τα δεδομένα από τη Νότια Αφρική, υπήρξαν αρκετές αναφορές. Θα αναφέρω εδώ μια αναφορά που δημοσιεύτηκε χθες από ένα μεγάλο νοσοκομείο στην περιοχή Tshwane της Νότιας Αφρικής, που προστέθηκε σε μια πρώιμη αναφορά που είναι πολύ παρόμοια. Οι εισαγωγές στο νοσοκομείο COVID-19 από το κύμα Omicron συγκρίθηκαν με εισαγωγές από προηγούμενα κύματα. Και ιδού η σύγκριση, στους θανάτους στα νοσοκομεία 4,5% έναντι 21,3%. Εισαγωγές στη ΜΕΘ, 1% από την Omicron, 4,3% για άλλους. Το 45% των ασθενών χρειάστηκε συμπληρωματικό οξυγόνο με το Omicron σε σύγκριση με το 99% σε προηγούμενο κύμα. Διάρκεια μελέτης τέσσερις ημέρες, διάρκεια παραμονής, με συγχωρείτε, τέσσερις ημέρες για το Omicron, 8,8 ημέρες για το δεύτερο κύμα. Μέση μέση ηλικία 39 ετών για την Omicron, 49 χρόνια για τα προηγούμενα κύματα. Σημείωση του συγγραφέα σε εκείνη τη μελέτη ότι η μεταβαλλόμενη κλινική παρουσίαση του SARS-CoV-2 είναι πιθανό να οφείλεται στο κυρίως υψηλό επίπεδο προηγούμενης μόλυνσης και σε κάποιο βαθμό στην εμβολιαστική κάλυψη, καθώς το επίπεδο του εμβολίου είναι σχετικά χαμηλό στη Δημοκρατία της Νότιας Αφρικής.
Δρ. Fauci: ( 15:14 )
Προχωρώντας στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια μελέτη της τεχνικής ενημέρωσης της Υπηρεσίας Ασφάλειας Υγείας του ΗΒ, εξετάστηκε η προκαταρκτική ανάλυση από τις 22 Νοεμβρίου έως τις 19 Δεκεμβρίου. Ο κίνδυνος εμφάνισης σε επείγουσα περίθαλψη ή εισαγωγές στο νοσοκομείο με το Omicron ήταν 60% εκείνος της Delta. Ο κίνδυνος εισαγωγής στο νοσοκομείο μόνο με το Omicron ήταν 40% αυτού για το Delta. Αυτά τα δεδομένα ενισχύθηκαν από δεδομένα από Σκωτσέζους ερευνητές που έδειξαν ότι όταν αναλύθηκαν δεδομένα στον πληθυσμό της Σκωτίας από την 1η Νοεμβρίου έως τον Δεκέμβριο, τα προκαταρκτικά δεδομένα της 19ης υποδηλώνουν ότι το Omicron συνδέεται με δύο τρίτα μείωση του κινδύνου νοσηλείας COVID-19. Μια άλλη μελέτη από το Ηνωμένο Βασίλειο, το Imperial College UK Έκθεση σχετικά με τον κίνδυνο νοσηλείας,
Δρ. Fauci: ( 16:27 )
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, έχουμε συσσώρευση δεδομένων. Οι αιχμές στα κρούσματα είναι δυσανάλογες με την αύξηση της νοσηλείας. Αν κοιτάξουμε λοιπόν τους μέσους όρους 14 ημερών, τα στοιχεία της χθεσινής νύχτας δείχνουν συν 126% αύξηση των κρουσμάτων και 11% αύξηση στα νοσοκομεία. Τώρα πρέπει να θυμόμαστε ότι οι νοσηλείες και οι θάνατοι είναι δείκτες καθυστέρησης. Ωστόσο, το πρότυπο και η διαφορά μεταξύ των κρουσμάτων και της νοσηλείας υποδηλώνουν έντονα ότι θα υπάρξει χαμηλότερος λόγος νοσηλείας προς περίπτωση όταν η κατάσταση γίνει πιο ξεκάθαρη. Μόνο για τα παιδιά, σίγουρα περισσότερα παιδιά μολύνονται από τον εξαιρετικά μεταδοτικό ιό και με αυτό, φυσικά, θα υπάρξουν περισσότερες νοσηλείες στα παιδιά. Είναι αξιοσημείωτο, ωστόσο,
Δρ. Fauci: ( 17:48 )
Και τέλος, ορισμένα in vitro δεδομένα και δεδομένα για ζώα, τα οποία εξετάζουν το ζήτημα του εάν υπάρχει ή όχι εγγενής μείωση της μολυσματικότητας του ιού. Σε μια μελέτη από το Χονγκ Κονγκ, έδειξε ότι αν και το Omicron αναδιπλασιάζεται ταχύτερα από το Delta στον βρόγχο, υπάρχει λιγότερο αποτελεσματική αναπαραγωγή στον πνεύμονα. Τα μοντέλα χάμστερ από το Πανεπιστήμιο του Τόκιο δείχνουν ότι το Omicron μολύνει και εξαπλώνεται ελάχιστα στον πνεύμονα και είναι λιγότερο παθογόνο σε σύγκριση με το Delta σε ένα μοντέλο χάμστερ. Βέλγοι ερευνητές στα συριακά χάμστερ βλέπουν το ίδιο πράγμα. Μελέτες που χρηματοδοτούνται από το NIH που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή τόσο σε ποντίκια όσο και σε χάμστερ επιβεβαιώνουν τη μικρότερη μολυσματικότητα στο ζωικό μοντέλο και οι μελέτες εδώ στο ερευνητικό κέντρο εμβολίων στο NIH, στο μοντέλο πρωτευόντων πλην του ανθρώπου βρίσκονται σε εξέλιξη και θα περιμένουν τα αποτελέσματα.
Δρ. Fauci: ( 18:47 )
Συμπερασματικά, τα δεδομένα είναι ενθαρρυντικά, αλλά από πολλές απόψεις εξακολουθούν να είναι προκαταρκτικά, ωστόσο γίνονται όλο και ισχυρότερα καθώς συσσωρεύονται πρόσθετα δεδομένα. Και είναι ακόμα ασαφές πώς αυτά τα δεδομένα θα μεταφραστούν σε άλλους πληθυσμούς με διαφορετικούς δημογραφικούς ρυθμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες και αλλού σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, έχοντας πει αυτό, όλες οι ενδείξεις δείχνουν μια μικρότερη σοβαρότητα του Omicron έναντι της Delta. Είναι δύσκολο να προσδιοριστεί ποιος βαθμός μειωμένης σοβαρότητας οφείλεται στην προϋπάρχουσα ανοσία ή στην εγγενώς χαμηλότερη λοιμογόνο δύναμη του Omicron όπως προτείνεται από τις μελέτες σε ζώα ή σε συνδυασμό και των δύο. Η αυξημένη μεταδοτικότητα του Omicron με αποτέλεσμα έναν εξαιρετικά υψηλό όγκο περιστατικών μπορεί να παρακάμψει ορισμένες από τις επιπτώσεις της χαμηλότερης σοβαρότητας της νόσου. Και γι' αυτό δεν πρέπει να εφησυχάζουμε, καθώς το νοσοκομειακό μας σύστημα θα μπορούσε ακόμη να είναι πιεσμένο σε ορισμένες περιοχές της χώρας. Και έτσι, για να επαναλαμβάνουμε αυτό που λέμε τόσο συχνά και αξίζει να τονίσουμε ξανά, ο κίνδυνος σοβαρής νόσου από οποιαδήποτε κυκλοφορούσα παραλλαγή, συμπεριλαμβανομένου του Omicron, είναι πολύ, πολύ υψηλότερος για τους μη εμβολιασμένους. Και έτσι οι ενήλικες και τα παιδιά που πληρούν τις προϋποθέσεις, εμβολιάζονται. Και οι εμβολιασμένοι, ενισχύονται όταν είναι επιλέξιμοι. Πίσω σε σένα, Τζεφ.
Jeff Zients: ( 20:17 )
Εντάξει. Λοιπόν, σας ευχαριστώ γιατρούς. Και ας το ανοίξουμε για μερικές ερωτήσεις. Σε σένα, Κέβιν.
Kevin: ( 20:25 )
Ευχαριστώ, Jeff. Και ας προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικοί, ώστε να μπορέσουμε να λύσουμε όσες ερωτήσεις έχουν οι άνθρωποι. Πρώτα, ας πάμε στον Ρικάρντο στο AP.
Τζεφ Ζίεντς: ( 20:41 )
Ρικάρντο;
Ρικάρντο: ( 20:43 )
Εντάξει. Μπορείτε να με ακούσετε τώρα;
Jeff Zients: ( 20:45 )
Τώρα μπορούμε. Ναί. Σας ευχαριστώ.
Ρικάρντο: ( 20:46 )
Εντάξει. Συγνώμη για αυτό. Εκεί ήταν λίγο αργό. Ναί. Θα ήθελα να ρωτήσω τον Δρ Walensky, ποιο μερίδιο των λοιμώξεων που βλέπουμε τώρα οφείλεται σε ανθρώπους, βασικά στις πρωτοποριακές μας λοιμώξεις. Ποιο ποσοστό των περιπτώσεων που βλέπουμε τώρα είναι επιτεύγματα; Το ίδιο και για τα νοσοκομεία, τι ποσοστό είναι οι ανακαλύψεις; Και για τον Δρ Fauci, πιστεύετε ότι θα χρειαστούμε μια τέταρτη λήψη, μια άλλη λήψη μόνο για να κρατήσουμε κάτι σαν το Omicron ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να ακολουθήσει;
Jeff Zients: ( 21:31 )
Εντάξει. Ο Δρ Walensky λοιπόν και μετά ο Δρ Fauci
Rochelle Walensky: ( 21:33 )
Ναι. Ευχαριστώ, Ρικάρντο για αυτήν την ερώτηση. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι σε σύγκριση με τα άτομα που έχουν ενισχυθεί, εάν δεν είστε εμβολιασμένοι, έχετε 10 φορές περισσότερες πιθανότητες να έχετε κρούσμα και 20 φορές πιο πιθανό να είστε θανατηφόρος. Σε σύγκριση με άτομα που δεν έχουν εμβολιαστεί, έχετε 17 φορές περισσότερες πιθανότητες να πάτε στο νοσοκομείο. Έτσι, τα εμβόλιά μας λειτουργούν πολύ καλά για την πρόληψη σοβαρών ασθενειών, νοσηλείας και θανάτου. Στην πραγματικότητα λειτουργούν επίσης πολύ καλά-
Rochelle Walensky: ( 22:03 )
… νοσηλεία και θάνατος. Στην πραγματικότητα, λειτουργούν επίσης πολύ καλά για την πρόληψη περιπτώσεων, αν και γνωρίζουμε ότι συμβαίνουν περισσότερες καινοτόμες περιπτώσεις στο πλαίσιο του Omicron.
Jeff Zients: ( 22:10 )
Dr. Fauci.
Δρ. Fauci: ( 22:11 )
Ναι. Ευχαριστώ για αυτήν την ερώτηση, Ρικάρντο. Πριν αρχίσουμε να μιλάμε για μια τέταρτη βολή, θα είναι πολύ σημαντικό για εμάς να προσδιορίσουμε την ανθεκτικότητα της προστασίας, ιδιαίτερα έναντι σοβαρής ασθένειας για τον ενισχυτή τρίτης βολής ενός mRNA και τη δεύτερη βολή ενός J&J. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε αυτές τις πληροφορίες. Είναι κατανοητό ότι στο μέλλον μπορεί να χρειαστούμε μια πρόσθετη βολή, αλλά αυτή τη στιγμή ελπίζουμε ότι θα έχουμε μεγαλύτερο βαθμό αντοχής προστασίας από αυτήν την ενισχυτική βολή. Έτσι, θα κάνουμε ένα βήμα τη φορά, θα λάβουμε τα δεδομένα από την τρίτη ενίσχυση και στη συνέχεια θα λάβουμε αποφάσεις με βάση τα επιστημονικά δεδομένα.
Jeff Zients: ( 22:52 )
Επόμενη ερώτηση.
Δρ. Fauci: ( 22:54 )
Πηγαίνουμε στη Laurie Garrett.
Laurie Garrett: ( 22:59 )
Ναί. Η ερώτησή μου είναι στον Τζεφ. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο περίπου, έχουμε δει μια σταθερή κλιμάκωση των επιθέσεων που στρέφονται προσωπικά κατά του Δρ. Fauci και γενικά κατά της ηγεσίας της δημόσιας υγείας, συμπεριλαμβανομένων των απειλών για θάνατο. Και αυτό έχει κλιμακωθεί στο σημείο που τώρα έχουμε πραγματικά ζητήσει από τον Jesse Watters να καλεί τους οπαδούς του στο Fox Newsland να «στήσουν ενέδρα» στον Tony και την οικογένειά του και να «δώσουν τη βολή». Και στη συνέχεια αυτό υποστηρίχθηκε από τον Steve Bannon. Είχαμε τη Λόγκαν να λέει στους οπαδούς της ότι ο Τόνι είναι ο Τζόζεφ Μανόλα και ότι αντιμετωπίζεται ανάλογα και ούτω καθεξής και σε όλη τη χώρα, οι ηγέτες της δημόσιας υγείας δέχονται απειλές θανάτου. Δέχονται απειλές κατά των οικογενειών τους. Και δεν ακούσαμε ούτε μια ματιά από τον πρόεδρο, από τον Λευκό Οίκο, από μέλη του Κογκρέσου από την πλευρά των Δημοκρατικών για την υπεράσπιση αυτών των ατόμων, ή ούτε έχουμε ακούσει τίποτα για το Υπουργείο Δικαιοσύνης που εκδίδει κατηγορητήρια. Είναι πλέον νόμιμο να φωνάζετε δημόσια ότι οι άνθρωποι πρέπει να σκοτώσουν σε ενέδρα ομοσπονδιακούς υγειονομικούς αξιωματούχους;
Jeff Zients: ( 24:12 )
Λοιπόν, έχουμε μιλήσει για την παραπληροφόρηση σε αυτούς τους τύπους απειλών ως εντελώς και εντελώς απαράδεκτη. Ο πρόεδρος ήταν πολύ σαφής σχετικά με τον αντίκτυπο αυτού του είδους της παραπληροφόρησης στη χώρα. Έτσι, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι ο Δρ. Fauci είναι ένας εξαιρετικός δημόσιος υπάλληλος, καθώς ολόκληρη η ομάδα των επαγγελματιών δημόσιας υγείας και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση σε όλες τις πολιτειακές και τοπικές κυβερνήσεις, κάνουν τη δουλειά τους. Και αυτού του είδους η παραπληροφόρηση και αυτού του είδους οι απειλές είναι εντελώς και εντελώς απαράδεκτα.
Δρ. Fauci: ( 24:52 )
Επόμενη ερώτηση.
Jeff Zients: ( 24:53 )
Ας πάμε στη Sabrina Siddiqui στη Wall Street Journal.
Sabrina Siddiqui: (25:00)
Yes. Thank you so much for doing this. I know that there’s going to be a clear distinction here between people who are unvaccinated and those who are vaccinated, but when you’re looking at the vaccinated and boosted population, is it still your goal to minimize COVID cases across the country or at this point, is it more about preventing further disruptions and learning how to live with the virus? So it’d be helpful if you can just kind of articulate where we are at the stage of the pandemic with respect to transmissibility and the expectation that many more people, even those who are vaccinated and boosted will likely be infected with Omicron.
Jeff Zients: (25:32)
Dr. Fauci, you want to go first here?
Δρ. Fauci: ( 25:35 )
Ναι. Εννοώ, προφανώς, καθώς αποκτούμε όλο και μεγαλύτερη εμπειρία με το Omicron και ίσως ακόμη και με παραλλαγές που μπορεί να έρθουν μετά από αυτό, είναι πολύ, πολύ σαφές. Για παράδειγμα, με το Omicron, εάν έχετε μεγαλύτερο αριθμό λοιμώξεων και όπως τα δεδομένα που παρουσίασα εδώ δείχνουν ότι φαίνεται σαν μια σημαντική μείωση της σοβαρότητας σε σύγκριση με άλλα, γίνεται πολύ πιο σχετικό με το ποια είναι η σοβαρότητα των επιπτώσεων η κοινωνία είναι. Δεν πρόκειται ποτέ να σταματήσουμε να μετράμε τεστ, αλλά ανυπομονούμε καθώς πιστεύω ότι όλοι πιστεύουν ότι είναι κατάλληλο ότι τελικά όταν θα πρέπει να «ζήσουμε» με κάτι που δεν θα εξαλειφθεί και πολύ πιθανό να μην εξαλειφθεί , αλλά μπορεί στην πραγματικότητα να βρίσκεται σε τόσο χαμηλότερο επίπεδο ελέγχου, δηλαδή σε έναν έλεγχο που δεν διαταράσσει την κοινωνία, δεν διαταράσσει την οικονομία, ότι θα είναι πολύ πιο σχετικό ως προς το επίπεδο σοβαρότητας της επίπτωσης σε αντίθεση με τη μόλυνση, η οποία μπορεί να αποδειχθεί πιο ήπια. Επομένως, πολύ καλά μπορεί να δούμε μια μετάβαση προς αυτή την κατεύθυνση καθώς περνούν οι μήνες.
Jeff Zients: ( 26:52 )
Επόμενη ερώτηση.
Δρ. Fauci: ( 26:52 )
Ας πάμε στο Cheyenne Haslet στο ABC News.
Cheyenne H.: ( 26:58 )
Γεια. Σας ευχαριστώ που δεχτήκατε την ερώτησή μου. Παιδιά με ακούτε καλά;
Δρ. Fauci: ( 27:03 )
Ναι.
Cheyenne H.: ( 27:04 )
Εντάξει, υπέροχα. Αναρωτιέμαι, η FDA δημοσίευσε μια συγκεχυμένη δήλωση σχετικά με τα γρήγορα τεστ χθες το βράδυ και ήλπιζα να έχω κάποια σαφήνεια. Η δήλωση ανέφερε ότι είναι λιγότερο ευαίσθητοι στην ανίχνευση του Omicron, αλλά εξακολουθούν να λειτουργούν. Μπορείτε να διευκρινίσετε ακριβώς σε ποια φάση οι άνθρωποι μπορούν πραγματικά να εμπιστευτούν τα γρήγορα τεστ όταν θα έπρεπε να τα χρησιμοποιούν; Και μπορείτε να του δώσετε έναν ακριβή αριθμό ή μπορείτε να δώσετε έναν αριθμό για το πόσο ακριβείς είναι απέναντι στην Omicron; Και τέλος, Jeff, αν έχετε νέους αριθμούς και τι ποσοστό των επιλέξιμων ατόμων ενισχύεται, νομίζω ότι δώσατε πριν από περίπου δύο εβδομάδες, αυτό θα ήταν χρήσιμο. Σας ευχαριστώ.
Jeff Zients: ( 27:40 )
Ωραία. Θα πάω λοιπόν πρώτα στο τεστ FDA και μετά στον Δρ Fauci αν θέλετε να προσθέσετε κάτι. Ο FDA συνιστά ξεκάθαρα τη χρήση εξουσιοδοτημένων δοκιμών στο σπίτι. Αποτελούν ένα κρίσιμο εργαλείο στις προσπάθειές μας να σταματήσουμε την εξάπλωση του COVID-19, καθώς η Δρ Walensky επεκτάθηκε νωρίτερα με την καθοδήγησή της. Και η χθεσινή έκδοση από τον FDA ήταν να ενημερώσει το κοινό για τη συνεχιζόμενη εργασία του για την αξιολόγηση του επιπέδου ευαισθησίας του εγκεκριμένου ελέγχου από τον FDA, ειδικά στο Omicron. Αλλά είναι σαφές ότι συνιστούν η συνέχιση της χρήσης τους ήταν γνωστή εδώ και καιρό και ήταν κρατική στην κυκλοφορία τους.
Jeff Zients: ( 28:24 )
Τα τεστ PCR είναι πιο ευαίσθητα από τα τεστ αντιγόνου, αλλά θέλω να τονίσω ξανά ότι και τα δύο είναι κρίσιμα εργαλεία για να σταματήσει η εξάπλωση του COVID-19. Ο Δρ. Fauci, οτιδήποτε… Ή ο Δρ. Walensky οτιδήποτε [δεν ακούγεται 00:28:37].
Δρ. Fauci: ( 28:38 )
Λοιπόν, νομίζω ότι το είπες πολύ καλά. Jeff, όταν έχεις να κάνεις με μια εξέταση αντιγόνου, όλοι γνωρίζουν από την αρχή ότι δεν είναι από τη φύση της τεχνικής πτυχής της εξέτασης τόσο ευαίσθητη όσο μια PCR. Επομένως, δεν είναι εκατό τοις εκατό ευαίσθητο και δεν είναι σαν μια PCR, αλλά έχει σημαντικό βαθμό χρησιμότητας σε μια σειρά διαφορετικών περιστάσεων, μερικές από τις οποίες η Δρ Walensky έχει ήδη αναφέρει στις παρατηρήσεις της.
Δρ. Fauci: ( 29:08 )
Αυτό που έλεγε η FDA ότι όταν εξέταζαν την ευαισθησία σε σχέση με το Omicron σε κάποιο τεστ, φαίνεται να υπάρχει κάπως μείωση, όχι εξαφάνιση, αλλά μείωση του ευαισθησία. Το γεγονός ότι η ευαισθησία μειώνεται κάπως δεν παρακάμπτει τη σημασία του ακόμα πλεονεκτήματος και της χρησιμότητας αυτών των δοκιμών στις διαφορετικές συνθήκες. Αυτό ήταν το μήνυμα του FDA. Ήθελαν να βεβαιωθούν ότι ήταν απολύτως διαφανείς λέγοντας ότι η ευαισθησία μπορεί να μειωθεί λίγο, αλλά τόνισαν ότι υπάρχει ακόμη σημαντική χρήση αυτών των δοκιμών.
Rochelle Walensky: ( 29:47 )
Και ο Jeff, αν μπορώ να προσθέσω σε αυτό, μια άλλη σημαντική χρήση είναι όταν τα χρησιμοποιούμε για σειριακές δοκιμές σε μέρη όπως τεστ παραμονής για να κρατήσουμε τα παιδιά στο σχολείο στην ανώτερη εκπαίδευση, για να διατηρήσουμε ασφαλείς τις πανεπιστημιουπόλεις μας . Έτσι, πολλές σημαντικές χρήσεις εκτός από αυτή που περιέγραψα. Και αν τα χρησιμοποιείτε σειριακά, μπορείτε εύκολα να τα παρατήσετε λίγο όσον αφορά την ευαισθησία.
Jeff Zients: ( 30:15 )
Όσον αφορά την ερώτησή σας σχετικά με την ενίσχυση, νομίζω ότι είναι σημαντικό, ότι συνεχίζουμε να ενισχύουμε περίπου ένα εκατομμύριο άτομα την ημέρα, που είναι καλός ρυθμός. Προφανώς, όσο περισσότεροι άνθρωποι ενισχύονται, τόσο περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο προστασίας. Τα δεδομένα που έχω στο μυαλό μου είναι ότι πλησιάζουμε σε δύο στους τρεις ηλικιωμένους, αυτούς 65 ετών και άνω, αυτοί που είναι πιο ευάλωτοι από τους επιλέξιμους ηλικιωμένους περίπου δύο στους τρεις έχουν πλέον ενισχυθεί και θα παρακολουθήσω ή ο Kevin θα παρακολουθήσει και θα σας δώσει το συνολικό ποσοστό των επιλέξιμων, το ποσοστό που έχει λάβει τώρα ενισχυτικές βολές.
Kevin: ( 30:58 )
Εντάξει, επόμενη ερώτηση. Ας πάμε στον Joel Achenbach στην Washington Post.
Τζεφ Ζίεντς: ( 31:14 )
Τζόελ. Κέβιν, δεν ακούμε τίποτα για αυτό το θέμα.
Kevin: ( 31:22 )
Ναι, ας προχωρήσουμε και ας πάμε στο Jeremy Diamond CNN.
Jeremy Diamond: ( 31:30 )
Γεια σας, σας ευχαριστώ που κάνατε αυτήν την ενημέρωση. Στις 500 εκατομμύρια δοκιμές, μπορείτε να περιγράψετε τη συγκεκριμένη πρόοδο που έχετε κάνει στην κυκλοφορία αυτών των 500 εκατομμυρίων τεστ αντιγόνου τον επόμενο μήνα; Έχετε ημερομηνία κυκλοφορίας για τον ιστότοπο και για την άφιξη αυτών των πρώτων αποστολών; Και υπάρχει κάτι που κάνετε για να αυξήσετε την ικανότητα PCR επίσης; Και μετά, δεύτερον, στον Δρ. Walensky σχετικά με την καθοδήγηση καραντίνας, αυτή είναι η πρώτη φορά που σας βλέπουμε να διακρίνετε μεταξύ των ατόμων που είναι μη εμβολιασμένα και εκείνων που είναι πλήρως εμβολιασμένα που είναι κατάλληλα για αναμνηστικό, αλλά δεν το έχουν κάνει ακόμη. Άρα, αυτοί οι άνθρωποι που απέχουν περισσότερο από έξι μήνες από τη δεύτερη δόση του mRNA ή δύο μήνες από την J&J δεν θα πρέπει πλέον να θεωρούν ότι έχουν εμβολιαστεί πλήρως; Ευχαριστώ.
Jeff Zients: ( 32:14 )
Έτσι, κατά τις δοκιμές και το μισό δισεκατομμύριο τεστ που αγόρασε η κυβέρνηση των ΗΠΑ για να διανεμηθεί δωρεάν, το Υπουργείο Άμυνας και το HHS εκτελούν ένα επιταχυνόμενο χρονοδιάγραμμα συμβάσεων. Ήδη οι εταιρείες υποβάλλουν πληροφορίες και αναμένουμε να ολοκληρωθεί η σύμβαση στα τέλη της επόμενης εβδομάδας. Αυτό σημαίνει ότι οι πρώτες παραδόσεις για τους κατασκευαστές θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο, θα δημιουργήσουν ένα δωρεάν και εύκολο σύστημα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ιστότοπου για να δοθούν αυτές οι δοκιμές στους Αμερικανούς. Εργαζόμαστε ενεργά για την οριστικοποίηση αυτού του μηχανισμού διανομής, ο οποίος καταλήγει σε έναν ιστότοπο όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να παραγγέλνουν δοκιμές δωρεάν και θα κοινοποιήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό τώρα λόγω όλων των βημάτων που έχουμε λάβει για να αυξήσουμε την προσφορά και την κατασκευή δοκιμών…
Jeff Zients: ( 33:03 )
… όλα τα βήματα που έχουμε κάνει για να αυξήσουμε την προσφορά δοκιμών και την ικανότητα παραγωγής. Έχουμε επίσης λάβει μέτρα στο μέτωπο της PCR για να απαντήσουμε στην ερώτησή σας εκεί. Υπάρχουν διαθέσιμα τεστ σε πολλούς ιστότοπους και τοπικά φαρμακεία. Προφανώς, η ζήτηση είναι ισχυρότερη σε ορισμένους τομείς, ακόμη υψηλότερη. Και σε αυτές τις περιοχές, συμπληρώνουμε, όπως γνωρίζετε, με ομοσπονδιακούς ιστότοπους δοκιμών που έχουμε δημιουργήσει στη Νέα Υόρκη. Όπως ανέφερα, κάνουμε το ίδιο στη Φιλαδέλφεια, το Νιου Τζέρσεϋ και την Ουάσιγκτον, και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με πολιτείες για να προσθέσουμε αυτούς τους ομοσπονδιακούς ιστότοπους δοκιμών όπου χρειάζεται. Αλλά οι δοκιμές είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο και σε πολλά τοπικά φαρμακεία, οι γρήγορες δοκιμές στο σπίτι. Σε σας, Δρ. Walensky.
Rochelle Walensky: ( 33:46 )
Ναι. Ευχαριστώ, Jeff. Και ευχαριστώ Jeremy, για αυτήν την ερώτηση. Έτσι, η καθοδήγησή μας για το CDC ήταν πολύ σαφής ότι οι άνθρωποι πρέπει να λαμβάνουν την ώθησή τους όταν είναι επιλέξιμοι. Αυτό οφείλεται τόσο λόγω της μείωσης της ασυλίας όσο και λόγω χρειαζόμαστε περισσότερη προστασία έναντι του Omicron. Όσον αφορά την ερώτησή σας συγκεκριμένα σχετικά με άτομα που έχουν λάβει δύο δόσεις του mRNA τους ή ίσως μόνο μία δόση εμβολίου J&J που είναι επιλέξιμοι για ενίσχυση αλλά δεν το έχουν κάνει ακόμη, γνωρίζουμε ότι έχουν κάποια προστασία από σοβαρές ασθένειες και θάνατο, αλλά ότι έχουν αρκετή μείωση όσον αφορά την προστασία έναντι της μόλυνσης. αρκετή φθίνουσα προστασία έναντι της μόλυνσης.
Jeff Zients: ( 34:35 )
Επόμενη ερώτηση.
Ομιλητής 1: ( 34:37 )
Εντάξει. Έχουμε χρόνο για μερικές ακόμα ερωτήσεις. Ας πάμε στην Asma Khalid στο NPR.
Sabrina Siddiqui: ( 34:44 )
Γεια. Σας ευχαριστώ παιδιά που το κάνατε αυτό. Δύο γρήγορες ερωτήσεις. Δρ Fauci, ξέρω ότι είπατε ότι δεν πιστεύετε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να περιμένουν καμία απαίτηση σε ταξίδια εσωτερικών πτήσεων, οποιαδήποτε εντολή εσωτερικού ταξιδιού. Υπήρξαν, είμαι σίγουρος ότι όλοι γνωρίζετε, αρκετοί ειδικοί στη δημόσια υγεία που πρότειναν ότι θα ήταν μια καλή κίνηση. Θα μπορούσατε λοιπόν να εξηγήσετε την επιστήμη λέγοντας ότι δεν πιστεύετε ότι θα πρέπει να είναι στο τραπέζι σύντομα;
Sabrina Siddiqui: (35:09)
And then for Dr. Walensky, I knew you were on CNN this morning speaking to sort of risk tolerance around the changing quarantine guidelines and the idea that behaviorally also folks were not necessarily going to be under mild symptoms, I’m sorry, willing to up for to 10 days. Can you expound on that for me a little bit? I know that there’s been some pushback from people thinking that there are other guidelines that have been difficult for people to tolerate, kind of case and point as the mother of a toddler, keeping a mask on a toddler is one that I think parents of young children would say is very difficult from a behavioral science perspective, as well.
Δρ. Fauci: ( 35:47 )
Επομένως, όσον αφορά το θέμα με τα ταξίδια, επιτρέψτε μου να φροντίσω να συνεχίσουμε να διευκρινίζουμε τι προσπαθώ να κάνω. Είχα πει, και θα το ξαναπώ, ότι όταν μιλάμε για τη διατήρηση της ασφάλειας της Αμερικής και την ασφάλεια των πολιτών μας, ό,τι είναι μια παρέμβαση είναι πάντα στο τραπέζι και συζητείται πάντα, και το συζητάμε τακτικά κυριολεκτικά καθημερινά και σε εβδομαδιαία βάση. Η διαφορά μεταξύ της απαίτησης εμβολιασμού πριν επιβιβαστείτε σε ένα αεροπλάνο για να έρθετε από τη χώρα στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι για τον προφανή λόγο της διατήρησης της μόλυνσης, ιδιαίτερα των νέων παραλλαγών, εκτός χώρας.
Δρ. Fauci: ( 36:33 )
Όταν έχετε να κάνετε με πτήσεις εσωτερικού, θέλετε να κρατάτε τους ανθρώπους ασφαλείς στις πτήσεις εσωτερικού. Και όπως είπα, αυτή τη στιγμή πιστεύουμε ότι η απαίτηση κάλυψης και ο βαθμός φιλτραρίσματος σε ένα αεροπλάνο είναι επαρκής για να κρατήσει τους ανθρώπους ασφαλείς. Ωστόσο, όπως πολύ ξεκάθαρα συμβαίνει για τους ταξιδιώτες εσωτερικού, όπως ανέφερα, θέλουμε να τους κρατήσουμε ασφαλείς. Αλλά πιστεύουμε ότι η απαίτηση επιτυγχάνει αυτόν τον στόχο. Εάν υπάρχει ανάγκη να κάνουμε περισσότερα πέρα από αυτή την κάλυψη, δηλαδή να έχουμε ένα πρόβλημα με το εμβόλιο, θα το εξετάσουμε σοβαρά καθώς προκύπτουν νέες πληροφορίες. Επομένως, είναι απλώς να έχετε ανοιχτό μυαλό ότι η κατάσταση μπορεί να αλλάξει. Αλλά αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή, δεν πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο να το κάνουμε αυτό ως απαίτηση για πτήσεις εσωτερικού.
Rochelle Walensky: ( 37:31 )
[crosstalk 00:37:31] Ναι. Ευχαριστώ, Τζεφ. Asma, ευχαριστώ για αυτήν την ερώτηση. Νομίζω ότι αναφέρεστε στη συζήτησή μου σχετικά με την απομόνωση και όχι την καραντίνα. Και αυτό που πραγματικά γνωρίζουμε είναι ότι η συντριπτική πλειονότητα του μεταδιδόμενου χρόνου σας είναι εκείνες τις πρώτες πέντε ημέρες. Έως και 85, 90% του συνόλου της μετάδοσής σας συμβαίνει αυτές τις πρώτες πέντε ημέρες. Αυτές οι δύο ημέρες πριν έχετε συμπτώματα και οι δύο έως τρεις ημέρες μετά. Επομένως, πιστεύουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι απομονώνονται κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου. Και τότε οποιαδήποτε από αυτήν την παρατεταμένη μικρή ποσότητα μετάδοσης θα αποφευχθεί με κάλυψη.
Δρ. Fauci: ( 38:09 )
Μόνο μια συνέχεια από μια προηγούμενη ερώτηση για ενισχυτές. Παρακολούθησα τα δεδομένα. Έτσι, όπως είπα, σχεδόν δύο στους τρεις επιλέξιμους ηλικιωμένους, αυτοί ηλικίας 65 ετών και άνω, έχουν πλέον ενισχυθεί. Και για 18 και άνω, άρα ο πληθυσμός 18 ετών και άνω, περίπου το 45% έχει λάβει τώρα έναν ενισχυτή… των επιλέξιμων. Αλλά αυτοί οι αριθμοί έχουν αυξηθεί πολύ, κάνοντας περίπου ένα εκατομμύριο την ημέρα. Αλλά όπως τονίζουν συνεχώς οι γιατροί, όλοι όσοι είναι επιλέξιμοι θα πρέπει να πάνε να ενισχυθούν το συντομότερο δυνατό. Επόμενη ερώτηση.
Ομιλητής 1: ( 38:49 )
Εντάξει, θα κάνουμε άλλες δύο ερωτήσεις. Nate [Wetzel 00:38:51], The Hill.
Nate Wetzel: ( 38:54 )
Γεια σας, ευχαριστώ. Μια ερώτηση μόνο για την απομόνωση και την καθοδήγηση καραντίνας. Γιατί δεν έγινε διάκριση μεταξύ εμβολιασμένου και μη εμβολιασμένου όσον αφορά το πενθήμερο; Θέλω να πω, υπάρχουν στοιχεία ότι ο ιός θα είναι λιγότερο μεταδοτικός μετά από πέντε ημέρες, ανεξάρτητα από την κατάσταση εμβολιασμού σας;
Rochelle Walensky: ( 39:17 )
[crosstalk 00:39:17] Συγγνώμη. Ευχαριστώ για αυτήν την ερώτηση, Nate. Προφανώς, ο εμβολιασμός και η ενίσχυση θα σας αποτρέψουν από το να κολλήσετε τον ιό στην αρχή, αλλά αν τυχαίνει να είστε μία από αυτές τις πρωτοποριακές λοιμώξεις, έχουμε δει δεδομένα ότι, τουλάχιστον για άλλες παραλλαγές, έχετε κορυφωθεί στο ίδιο μέρος αν τύχει να είστε μια σημαντική ανακάλυψη από ό,τι θα κάνατε αν ήσασταν ανεμβολίαστος. Μπορεί να έχετε ελαφρώς πιο απότομο ρυθμό πτώσης από ό,τι αν δεν είχατε εμβολιαστεί. Αλλά στην πραγματικότητα, τα περισσότερα από αυτά συμβαίνουν ακόμα τις πρώτες πέντε ημέρες. Και επομένως, δεν αισθανθήκαμε ότι είχαμε αρκετή ευαισθησία για να διακρίνουμε μεταξύ των δύο.
Jeff Zients: ( 40:02 )
Επόμενη ερώτηση.
Ομιλητής 1: ( 40:02 )
Τελευταία ερώτηση. Ας πάμε στον Evan Lambert στο News Nation Now.
Evan Lambert: ( 40:08 )
Ευχαριστώ που δεχτήκατε τις ερωτήσεις μου. Εχω δύο. Επομένως, εξακολουθώ να είμαι λίγο ασαφής σχετικά με το γιατί οι κατευθυντήριες γραμμές απομόνωσης δεν περιλαμβάνουν την πρόταση για αρνητικό τεστ αντιγόνου. Εάν οι άνθρωποι μπορούν να πάρουν ένα, γιατί δεν πρέπει να ελέγξουν για να βεβαιωθούν ότι δεν είναι μολυσματικό πριν φύγουν από την απομόνωση; Και μετά το δεύτερο, υποθέτω ότι ίσως για τον Δρ Fauci, μπορούμε να πάρουμε μια σαφή σύσταση; Πρέπει οι Αμερικανοί να ακυρώσουν τα σχέδιά τους για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς; Σας ευχαριστώ.
Ομιλητής 1: ( 40:31 )
Δρ. Walensky.
Rochelle Walensky: ( 40:33 )
Ναι. Γνωρίζουμε λοιπόν ότι σίγουρα μια PCR, μπορεί να παραμείνετε θετικοί στην PCR σας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλά όσον αφορά το ερώτημα του αντιγόνου σας είναι ότι δεν γνωρίζουμε πόσο καλά αποδίδουν αυτές οι δοκιμές αντιγόνου την πέμπτη ημέρα στην ανίχνευση της μεταδοτικότητας. Και γι' αυτόν τον λόγο θα λέγαμε, ακόμα κι αν είχατε αρνητικό τεστ, θα θέλαμε να καλύψετε. Και ακόμα κι αν είχατε θετικό τεστ, θα θέλαμε επίσης να καλύψετε. Και επομένως, δεδομένου ότι αυτές οι δοκιμές αντιγόνου δεν είναι εγκεκριμένες για χρήση με αυτόν τον τρόπο, δεν τις συνιστούμε εκείνη τη στιγμή.
Ομιλητής 1: ( 41:09 )
Δρ Fauci, Παραμονή Πρωτοχρονιάς.
Δρ. Fauci: ( 41:13 )
Ναί. Σας ευχαριστώ πολύ για αυτήν την ερώτηση. Τόσο παρόμοια με αυτό που είπα για τις διακοπές των Χριστουγέννων, ισχύει εδώ. Εάν βρισκόσασταν σε μια κατάσταση με οικογενειακό περιβάλλον στο σπίτι σας με οικογένεια, γονείς, παιδιά, παππούδες και γιαγιάδες και όλοι είναι εμβολιασμένοι και ενισχυμένοι, αν και ο κίνδυνος δεν είναι ποτέ μηδενικός σε τίποτα, ο κίνδυνος είναι αρκετά χαμηλός που πιστεύουμε ότι πρέπει να συνεχίσετε να προχωρήστε με αυτά τα σχέδια να έχετε μια οικιακή, εμβολιασμένη, ενισχυμένη συγκέντρωση με την οικογένεια και τους στενούς φίλους που είναι επίσης εμβολιασμένοι και ενισχυμένοι. Επομένως, εξαρτάται πραγματικά από τα σχέδιά σας. Είπατε, «Πρέπει να αλλάξετε ή να ακυρώσετε τα σχέδιά σας;» Εάν τα σχέδιά σας είναι να πάτε σε ένα πρωτοχρονιάτικο πάρτι 40 έως 50 ατόμων με όλα τα κουδούνια και τις σφυρίχτρες και όλοι να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται και να εύχονται ο ένας τον άλλον καλή χρονιά, θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα να μην το κάνουμε φέτος.
Jeff Zients: ( 42:17 )
Σας ευχαριστώ όλους. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή. Εύχομαι σε όλους μια ασφαλή και χαρούμενη νέα χρονιά και ανυπομονώ να επιστρέψουμε την επόμενη εβδομάδα στις κανονικές μας ενημερώσεις στυλ. Σας ευχαριστώ.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, υποτίτλων και υποτίτλων.
Stay updated.
Get a weekly digest of the week’s most important transcripts in your inbox. It’s the news, without the news.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου