5 Απριλίου 2021
Επικεφαλής της αστυνομίας της Μινεάπολης Medaria Arradondo Μαρτυρία σχετικά με τη χρήση βίας στη δοκιμαστική μεταγραφή του Derek Chauvin
Ο αρχηγός της αστυνομίας της Μινεάπολης Medaria Arradondo κατέθεσε κατά τη διάρκεια της δίκης του Derek Chauvin για δολοφονία στις 5 Απριλίου 2021. Είπε ότι οι ενέργειες του Chauvin «απολύτως» παραβίαζαν την πολιτική. Διαβάστε εδώ το αντίγραφο των μαρτυριών του.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.
Ηχείο 1: ( 00:00 )
Αναγνωρίζετε ότι το έκθεμα 17 είναι μια εικόνα που τραβήχτηκε από το βίντεο του θεατή που αξιολογήσατε;
Αρχηγός Arradondo: ( 00:06 )
Ναι.
Ομιλητής 1: ( 00:08 )
Τώρα, κύριε, βάσει της αξιολόγησής σας για όλες τις πληροφορίες που μόλις αναφέρατε, πιστεύετε ότι ο εναγόμενος ακολούθησε την πολιτική του τμήματος 5-304 σχετικά με την αποκλιμάκωση;
Chief Arradondo: ( 00:23 )
Δεν συμφωνώ απολύτως με αυτό.
Ομιλητής 1: ( 00:26 )
Και πώς ναι;
Επικεφαλής Arradondo: ( 00:30 )
Αυτή η δράση δεν είναι κλιμάκωση. Και όταν μιλάμε για το πλαίσιο της ιερότητάς μας της ζωής και όταν μιλάμε για τις αρχές και τις αξίες που έχουμε, αυτή η δράση έρχεται σε αντίθεση με αυτό που διδάσκουμε.
Ομιλητής 1: ( 00:54 )
Καθώς σκέφτεστε το έκθεμα 17, πρέπει να σας ρωτήσω, είναι εκπαιδευμένη τεχνική άμυνας της αστυνομίας της Μινεάπολη;
Αρχηγός Arradondo: ( 01:03 )
Δεν είναι.
Ομιλητής 1: ( 01:06 )
Λοιπόν, διαβάζουμε την πολιτική των τμημάτων για τα στηρίγματα λαιμού. Πρόκειται για συγκράτηση λαιμού;
Αρχηγός Arradondo: ( 01:12 )
Η συνειδητή συγκράτηση του λαιμού από την πολιτική αναφέρει την ελαφριά έως τη μέτρια πίεση. Όταν κοιτάζω το έκθεμα 17 και όταν κοιτάζω την έκφραση του προσώπου του κ. Floyd, αυτό δεν εμφανίζεται με κανένα τρόπο, σχήμα ή μορφή που είναι ελαφριά έως μέτρια πίεση.
Ομιλητής 1: ( 01:37 )
Είναι λοιπόν η πεποίθησή σας ότι αυτή η συγκεκριμένη μορφή συγκράτησης, αν αυτό θα το ονομάσουμε, στην πραγματικότητα παραβιάζει την πολιτική των τμημάτων;
Αρχηγός Arradondo: ( 01:48 )
Συμφωνώ απολύτως ότι παραβιάζει την πολιτική μας.
Ομιλητής 1: ( 01:52 )
Γνωρίζετε τώρα ότι ο εναγόμενος διατήρησε αυτήν τη θέση στον George Floyd για 9 λεπτά και 29 δευτερόλεπτα;
Αρχηγός Arradondo: ( 01:58 )
Το γνωρίζω αυτό.
Ομιλητής 1: ( 01:59 )
Και πιστεύω ότι καταθέσατε ότι η δύναμη πρέπει να είναι λογική όταν εφαρμόζεται στην αρχή και σε όλη τη συνάντηση. Είναι σωστό?
Αρχηγός Arradondo: ( 02:07 )
Αυτό είναι σωστό.
Ομιλητής 1: ( 02:11 )
Είναι αυτό που βλέπετε στο έκθεμα 17, κατά τη γνώμη σας, στην αστυνομική πολιτική της Μινεάπολης 5-300, που επιτρέπει τη χρήση εύλογης βίας;
Αρχηγός Arradondo: ( 02:22 )
Δεν είναι.
Ομιλητής 1: ( 02:24 )
Και γιατί όχι;
Αρχηγός Arradondo: ( 02:29 )
Πρέπει να είναι αντικειμενικά λογικό. Πρέπει να λάβουμε υπόψη τις περιστάσεις, τις πληροφορίες, την απειλή για τον αξιωματικό, την απειλή για τους άλλους και τη σοβαρότητα αυτών. Αυτό δεν είναι μέρος της πολιτικής μας. Δεν είναι αυτό που διδάσκουμε και αυτό πρέπει να συγχωρούμε.
Ομιλητής 1: ( 02:56 )
Έχετε την πεποίθηση για το πότε θα έπρεπε να σταματήσει αυτός ο περιορισμός, ο περιορισμός στο έδαφος που είδατε;
Αρχηγός Arradondo: ( 03:05 )
Μόλις ο κ. Floyd, και αυτό βασίζεται στην προβολή των βίντεο… Μόλις ο κ. Floyd είχε σταματήσει να αντιστέκεται, και σίγουρα όταν ήταν σε κίνδυνο και προσπαθούσε να το κάνει προφορικά, αυτό θα έπρεπε να είχε σταματήσει. Υπάρχει μια αρχική λογική στην προσπάθειά του να τον ελέγξει τα πρώτα δευτερόλεπτα, αλλά όταν δεν υπήρχε πλέον αντίσταση, και σαφώς όταν ο κ. Floyd δεν ήταν πλέον ανταποκρινόμενος και ακόμη και ακίνητος, να συνεχίσει να εφαρμόζει αυτό το επίπεδο δύναμης ένα άτομο που κηλιδώνεται, χειροπέδες πίσω από την πλάτη του, ότι σε καμία περίπτωση, το σχήμα ή η μορφή δεν είναι κάτι από πολιτική, δεν αποτελεί μέρος της εκπαίδευσής μας και σίγουρα δεν αποτελεί μέρος της ηθικής μας ή των αξιών μας.
Ομιλητής 1: ( 04:15 )
Κύριε, με βάση την κριτική σας για το βίντεο και με βάση την εμπειρία σας και την εκπαίδευσή σας ως αξιωματικός MPD, είδατε σημάδια κατά τη διάρκεια της συνάντησης που παρουσίαζε ο κ. Floyd [ακούγεται 00:04:28 ] να είσαι σε ιατρική δυσφορία;
Αρχηγός Arradondo: ( 4:32 )
Ναι, ναι.
Ομιλητής 1: ( 04:33 )
Και είδατε σε ένα σημείο, νομίζω ότι μόλις καταθέσατε, ότι ο κ. Floyd δεν ανταποκρίθηκε.
Αρχηγός Arradondo: ( 04:41 )
Αυτό είναι σωστό.
Ομιλητής 1: ( 04:42 )
Και γνωρίζετε ότι οι αξιωματικοί δεν μπορούσαν να βρουν παλμό.
Αρχηγός Arradondo: ( 04:45 )
Μπορείτε να το επαναλάβετε, κύριε;
Ομιλητής 1: ( 04:46 ) Γνωρίζατε
ότι οι αξιωματικοί κατά τη στιγμή της συγκράτησης δεν μπόρεσαν να βρουν έναν παλμό;
Αρχηγός Arradondo: ( 4:51 )
Ναι, γνώριζα αυτό.
Ομιλητής 1: ( 04:53 )
Και το δηλώστε.
Αρχηγός Arradondo: ( 04:55 ) Γνώριζα
ότι οι αξιωματικοί δεν μπόρεσαν να βρουν παλμό, ναι.
Ομιλητής 1: ( 04:59 )
Είδατε τον κατηγορούμενο ή κάποιον από τους αξιωματικούς να προσπαθεί να παρέχει πρώτες βοήθειες στον κ. Floyd;
Αρχηγός Arradondo: ( 05:07 )
Δεν είδα κανέναν από τους κατηγορούμενους να προσπαθούν να προσφέρουν πρώτες βοήθειες στον κ. Floyd.
Ομιλητής 1: ( 05:13 )
Ο κατηγορούμενος δεν δοκίμασε το CPR Δεν ξεκίνησε συμπίεση στο στήθος.
Ομιλητής 3: ( 05:17 )
Αντίρρηση, επιχειρηματολογία και ηγεσία.
Ομιλητής 4: ( 05:20 )
Διατηρείται ως ηγέτης. Εκφράζω εκ νέου.
Ομιλητής 1: ( 05:22 )
Τους είδατε να παρέχουν ιατρική βοήθεια;
Αρχηγός Arradondo: ( 05:29 )
Δεν το έκανα.
Ομιλητής 1: ( 05:32 )
Στη συνέχεια, βάσει αυτών των παρατηρήσεων, έχετε γνώμη για το κατά πόσον ο εναγόμενος παραβίασε την πολιτική του τμήματος MPD 7-350 επειδή δεν παρείχε βοήθεια στον κ. Floyd;
Αρχηγός Arradondo: ( 05:45 )
Συμφωνώ ότι ο εναγόμενος παραβίασε την πολιτική μας όσον αφορά την παροχή βοήθειας.
Ομιλητής 1: ( 05:52 )
Ευχαριστώ. Δεν έχω άλλες ερωτήσεις αυτή τη στιγμή.
Μείνετε ενημερωμένοι.
Λάβετε μια εβδομαδιαία σύνοψη των πιο σημαντικών μεταγραφών της εβδομάδας στα εισερχόμενά σας. Είναι τα νέα, χωρίς τα νέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου