19 Απρ 2021

Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 19 Απριλίου

Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 19 Απριλίου
Rev > Blog > Πρακτικά > Συνέντευξη Τύπου μεταγραφές > Συνέντευξη Τύπου Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Απομαγνητοφώνηση 19 Απριλίου

19 Απριλίου 2021 συνέντευξη τύπου με τη Γραμματέα Τύπου του Λευκού Οίκου Jen Psaki. Απευθύνθηκε στο Αμερικανικό Σχέδιο Εργασίας και στη δίκη του Ντέρεκ Τσάββιν. Διαβάστε το αντίγραφο της πλήρους ενημέρωσης εδώ.

Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Jen Psaki: ( 00:04 )
Εντάξει. Μερικά είδη για εσάς στην κορυφή. Σήμερα είναι μια συναρπαστική μέρα. Μπαίνουμε σε μια νέα φάση του προγράμματος εμβολιασμού και της προσπάθειάς μας να βάλουμε την πανδημία πίσω μας. Από σήμερα, όλοι 16 ετών και άνω σε κάθε πολιτεία δικαιούνται το εμβόλιο. Χάρη στην επιθετική δράση που έχουμε κάνει μέσω της κυβερνητικής αντίδρασης κατά τη διάρκεια του πολέμου, έχουμε αρκετή παροχή εμβολίων για όλους τους ενήλικες για να εμβολιαστούν. Θα έπρεπε, θα έπρεπε, να πω, χιλιάδες εμβολιαστές έτοιμοι να εμβολιάσουν τους ανθρώπους, και περισσότερα από 60.000 βολικά μέρη για να τραβήξουν τον εαυτό τους.

Τζεν Ψάκη: ( 00:43 )
Έτσι, παρουσιάζουμε μερικές επισημάνσεις εδώ. Περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες στην Αμερική έλαβαν τώρα τουλάχιστον έναν πυροβολισμό. Περισσότερο από το 32% των ενηλίκων είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Το 81% των ηλικιωμένων έχουν τουλάχιστον ένα. Και σχεδόν τα δύο τρίτα εμβολιάζονται πλήρως. Τουλάχιστον το 90% των Αμερικανών έχουν πλέον έναν ιστότοπο εμβολίων εντός πέντε μιλίων από το σημείο όπου ζουν. Και για να βεβαιωθούμε ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι είναι επιλέξιμοι, χτυπάμε τα κύματα αέρα, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης, και έχουμε επίσης μια σειρά από αξιωματούχους που κάνουν εθνικές συνεντεύξεις, ειδικά ειδικούς σε θέματα υγείας και ιατρικής. Η Google παρέχει πληροφορίες στην αρχική της σελίδα για να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν μια τοποθεσία κοντά τους. Και υπάρχουν ειδοποιήσεις από το Facebook και το Twitter, καθώς και ένα μήνυμα Snapchat από το Doctor Fauci. Ποτέ δεν θα ήταν ποτέ πολύ νέος στο Snapchat. Πολύ γέρος, πολύ νέος, με κάθε τρόπο.

Τζεν Ψάκη: ( 01:35 )
Υπάρχει επίσης μια διμερής συνάντηση AJP που συμβαίνει σήμερα. Το American Jobs Plan συμβαίνει σήμερα. Σήμερα το απόγευμα, ο Πρόεδρος… Λίγο μετά την ενημέρωση, πρέπει να πω, και ο Γραμματέας Μεταφορών Pete Buttigieg θα φιλοξενήσει μια συνάντηση στο Oval Office με μια διμερή ομάδα εκπροσώπων και γερουσιαστών που είναι πρώην δήμαρχοι και κυβερνήτες. Φυσικά, είναι περισσότεροι πρώην δήμαρχοι και κυβερνήτες από αυτήν την ομάδα. Κατά πάσα πιθανότητα θα τους καλωσορίσουμε και στο μέλλον, αλλά ο Πρόεδρος ανυπομονεί να αξιοποιήσει την εμπειρία και την εμπειρογνωμοσύνη τους που επιβλέπουν τις τοπικές κοινότητες και κράτη. Ως εκ τούτου, αυτή είναι η ομάδα με την οποία θα συναντηθεί σήμερα. Θα συζητήσουν το Αμερικανικό Σχέδιο Εργασίας, την κρίσιμη ανάγκη για επενδύσεις στην υποδομή του έθνους μας, καθώς και την εμπειρία των πολιτειακών και τοπικών στελεχών τους σε συνδυασμό με τη νομοθετική τους εμπειρία, κατά την άποψη του Προέδρου, σημαντική προοπτική για το πώς να επενδύσουμε στους δρόμους, τις γέφυρες, τους σιδηροδρόμους και τις υποδομές μας σε ολόκληρη τη χώρα. Δύο ακόμη γρήγορα αντικείμενα για εσάς. Σήμερα, συγχαίρουμε τους άνδρες και τις γυναίκες της NASA στο Jet Propulsion Laboratory για μια ακόμη φορά την ιστορία στο διάστημα. Το ελικόπτερο Ingenuity του διαστημικού γραφείου που έφυγε από τον Άρη νωρίς το πρωί, πραγματοποίησε την πρώτη πτήση με κινητήρα σε έναν κόσμο πέρα ​​από τη γη. Και αυτή η [ακουστική 00:02:49] πτήση ανοίγει τώρα το δρόμο για πιο εκτεταμένη εξερεύνηση στο δρόμο. Οι μελλοντικές αποστολές κόκκινου πλανήτη θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ελικόπτερα ως ανιχνευτές ή συλλέκτες δεδομένων. Πολύ συναρπαστικό. συγχαίρουμε τους άνδρες και τις γυναίκες της NASA στο Jet Propulsion Laboratory για μια ακόμη φορά την ιστορία στο διάστημα. Το ελικόπτερο Ingenuity του διαστημικού γραφείου που έφυγε από τον Άρη νωρίς το πρωί, πραγματοποίησε την πρώτη πτήση με κινητήρα σε έναν κόσμο πέρα ​​από τη γη. Και αυτή η [ακουστική 00:02:49] πτήση ανοίγει τώρα το δρόμο για πιο εκτεταμένη εξερεύνηση στο δρόμο. Οι μελλοντικές αποστολές κόκκινου πλανήτη θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ελικόπτερα ως ανιχνευτές ή συλλέκτες δεδομένων. Πολύ συναρπαστικό. συγχαίρουμε τους άνδρες και τις γυναίκες της NASA στο Jet Propulsion Laboratory για μια ακόμη φορά την ιστορία στο διάστημα. Το ελικόπτερο Ingenuity του διαστημικού γραφείου που έφυγε από τον Άρη νωρίς το πρωί, πραγματοποίησε την πρώτη πτήση με κινητήρα σε έναν κόσμο πέρα ​​από τη γη. Και αυτή η [ακουστική 00:02:49] πτήση ανοίγει τώρα το δρόμο για πιο εκτεταμένη εξερεύνηση στο δρόμο. Οι μελλοντικές αποστολές κόκκινου πλανήτη θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ελικόπτερα ως ανιχνευτές ή συλλέκτες δεδομένων. Πολύ συναρπαστικό. Οι μελλοντικές αποστολές κόκκινου πλανήτη θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ελικόπτερα ως ανιχνευτές ή συλλέκτες δεδομένων. Πολύ συναρπαστικό. Οι μελλοντικές αποστολές κόκκινου πλανήτη θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ελικόπτερα ως ανιχνευτές ή συλλέκτες δεδομένων. Πολύ συναρπαστικό.

Jen Psaki: ( 02:59 )
Τέλος, σήμερα, το Τμήμα Στέγασης και Αστικής Ανάπτυξης ανακοινώνει την υποχρέωση 8,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε κοινοτικά κονδύλια περιορισμού επιχορηγήσεων για το Πουέρτο Ρίκο, μαζί με την κατάργηση των επαχθών περιορισμών που είναι μοναδικοί στο Πουέρτο Ρίκο που περιορίζουν την πρόσβαση του νησιού σε αυτά τα κεφάλαια που διατέθηκαν μετά τον τυφώνα Μαρία τον Σεπτέμβριο. Και αυτές οι ενέργειες είναι οι τελευταίες σε μια συνεχιζόμενη ολόκληρη κυβερνητική προσπάθεια για την υποστήριξη της ανάκαμψης και της ανανέωσης του νησιού. Τζόναθαν, θα μας ξεκινούσατε;

Jonathan: ( 03:29 )
Σας ευχαριστώ, Jen και χαρούμενη Ημέρα του Πατριώτη. Ξέρω ότι είσαι νέος Αγγλία.

Jen Psaki: ( 03:32 )
Ναι.

Jonathan: ( 03:35 )
Δύο πράγματα για εσάς. Ζητήστε ένα, εγχώριο ένα τέσσερα και ξεκινώντας εδώ στο σπίτι. Το έθνος παρακολουθεί προφανώς αυτήν τη στιγμή τα τελευταία επιχειρήματα στη δίκη του Ντέρεκ Τσάββιν στη Μινεσότα. Και ήλπιζα ότι θα μπορούσατε να μας καθοδηγήσετε ποιο είναι το ομοσπονδιακό επίπεδο ετοιμότητας για μια ετυμηγορία που θα μπορούσε να έρθει σε λίγες μέρες. Τι είδους συντονισμός υπάρχει με τα κράτη, όχι μόνο στη Μινεσότα, αλλά και αλλού, εάν πράγματι θα υπάρξει αναταραχή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μετά την ταραχή; Θα μπορούσατε να με καθοδηγήσετε σε συνομιλίες με τοπικούς αξιωματούχους, δήμαρχους, κυβερνήτες και ούτω καθεξής;

Τζεν Ψάκη: ( 04:06 )
Πρώτον, επιτρέψτε μου να πω, όπως γνωρίζετε όλοι, η κριτική επιτροπή συζητά. Θα συζητήσουν, θα έλεγα, μετά τα τελευταία επιχειρήματα σήμερα. Θα επιστρέψουν με μια ετυμηγορία και δεν πρόκειται να προχωρήσουμε σε αυτές τις συζητήσεις. Δεν προτείνω να το ζητάτε αυτό, αλλά απλώς ήθελα να το επαναλάβω. Αυτό που μπορώ να πω είναι, σε γενικές γραμμές, ότι είμαστε σε επαφή με δήμαρχους, κυβερνήτες, τοπικές αρχές. Φυσικά, στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει χώρος για ειρηνική διαμαρτυρία. Ότι συνεχίζουμε να εκφράζουμε ότι ενώ αυτή η χώρα έχει περάσει από μια εκτεταμένη περίοδο, ειδικά τη Μαύρη κοινότητα, για πόνο, τραύμα και εξάντληση, καθώς παρακολουθήσαμε όχι μόνο τη δίκη, αλλά φυσικά, πρόσθετη βία κατά της κοινότητάς τους τις τελευταίες εβδομάδες. Είναι σημαντικό να το αναγνωρίσετε αυτό και να το αναβαθμίσετε σε κάθε ευκαιρία που έχουμε.

Jonathan: ( 05:19 )
Καταλαβαίνω. Υπάρχουν συστάσεις όσον αφορά την Εθνική Φρουρά και την ανάπτυξη; Υπήρξαν συζητήσεις για αυτό;

Jen Psaki: ( 05:25 )
Υπάρχει μια σειρά συνομιλιών για το πώς να διασφαλιστεί ότι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, υπάρχει χώρος για ειρηνική διαμαρτυρία, αλλά φυσικά, θα αφήσουμε την κριτική επιτροπή να συζητήσει και θα περιμένουμε ετυμηγορία που θα βγει πριν πούμε περισσότερα για τις δεσμεύσεις μας.

Jonathan: ( 05:41 )
Εντάξει. Και το άλλο θέμα, ο Alexei Navalny, προφανώς σε ρωσική φυλακή. Υπήρξαν σήμερα αναφορές ότι μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για ιατρική περίθαλψη μετά την απεργία πείνας που είχε κάνει. Μπορείτε να παράσχετε τα πιο πρόσφατα από όσα έχει ακούσει ο Λευκός Οίκος για το πώς κάνει; Και αν πιστεύεις ότι είναι αυτό, αυτό είναι αρκετό για αυτόν; Και τι είδους συνομιλίες γίνονται τώρα με τις ρωσικές αρχές σχετικά με αυτήν την κατάσταση;

Jen Psaki: ( 06:08 )
Λοιπόν, πρώτα περιμένω σήμερα, αν όχι τώρα, ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας θα έχει μια συνομιλία με τον ομόλογό του και θα έχουμε μια ανάγνωση αυτού μόλις ολοκληρωθεί. Αυτό, φυσικά, θα καλύψει μια σειρά θεμάτων, αλλά σίγουρα η κράτηση και η μεταχείριση του Navalny θα είναι μέρος αυτού. Επιτρέψτε μου να πω ότι, ως υπενθύμιση, στην πρώτη συνομιλία του Προέδρου με τον Πρόεδρο Πούτιν, εξέφρασε μια σειρά από ανησυχίες, συμπεριλαμβανομένης της μεταχείρισης του Ναβάλι. Στις 2 Μαρτίου, ανακοινώσαμε, σε συντονισμό με πολλούς βασικούς συμμάχους και εταίρους, την απάντησή μας στη χρήση χημικού όπλου από τη Ρωσία για να δηλητηριάσει τον Alexei Navalny.

Jen Psaki: ( 06:46 )
Συνεπώς, συνεχίζουμε να επαναλαμβάνουμε την άποψή μας ότι αυτό που συμβαίνει στον κ. Navalny υπό την επιμέλεια της ρωσικής κυβέρνησης είναι ευθύνη της ρωσικής κυβέρνησης και ότι θα θεωρηθούν υπεύθυνοι από τη διεθνή κοινότητα. Όπως είπε ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας Sullivan, είπε χθες, δεν πρόκειται να τηλεγράψουμε τις γροθιές μας. Εάν ο κ. Navalny πεθάνει, θα υπάρξουν συνέπειες στη ρωσική κυβέρνηση και διατηρούμε αυτές τις επιλογές. Εν τω μεταξύ, ο στόχος μας είναι, φυσικά, να συνεχίσουμε να ζητούμε, να πιέσουμε για την απελευθέρωσή του και να επαναλάβουμε την άποψή μας ότι πρέπει να αντιμετωπίζεται ανθρώπινα.

Jen Psaki: ( 07:27 )
Συνεχίστε.

Ομιλητής 1: ( 07:27 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Μπορείτε να εξηγήσετε πού βρίσκονται τα πράγματα αυτήν τη στιγμή όταν πρόκειται για την Απαγόρευση Προσφύγων; Πρώτον, ο Λευκός Οίκος δήλωσε την Παρασκευή ότι στην πραγματικότητα το ανώτατο όριο των 15.000 που έθεσε η κυβέρνηση Τραμπ παρέμεινε δικαιολογημένο. Αλλά αργότερα είπες: «Στην πραγματικότητα, όχι. Ο αριθμός θα αυξηθεί έως τις 15 Μαΐου. "

Jen Psaki: ( 07:49 )
Θα αμφισβητούσα ότι είναι ο χαρακτηρισμός μας την Παρασκευή, αλλά επιτρέψτε μου να σας καθοδηγήσω σε αυτό που ανακοινώσαμε. Η ανακοίνωση της Παρασκευής, θα έπρεπε να πω, ήταν μια προσπάθεια και [ακούγεται 00:08:01] να προχωρήσουμε στην άποψή μας για να αντιστρέψουμε την πολιτική του Trump που απαγόρευσε τους πρόσφυγες από πολλές βασικές περιοχές του κόσμου. Υπήρχαν λοιπόν πολλά μέρη της Μέσης Ανατολής, μέρη της Αφρικής όπου οι πρόσφυγες δεν μπορούσαν να κάνουν αίτηση και δεν μπορούσαν να έρθουν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και εν μέρει, ως αποτέλεσμα αυτού, υπήρχε πολύ περιορισμένος αριθμός προσφύγων, στις χαμηλές χιλιάδες, που είχαν καταλήξει σε μια εκτεταμένη περίοδο κατά τη διάρκεια της διοίκησης του Τραμπ. Αυτό ήταν ένα σημαντικό βήμα κατά την άποψή μας.

Jen Psaki: ( 08:26 )
Επιπλέον, υπήρξαν προσφυγικές πτήσεις που δεν είχαν ταξιδέψει και δεν είχαν απογειωθεί για να έρθουν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και συνεχίσαμε αυτές τις πτήσεις. Αυτό ήταν πάντα η αρχή. Στην ανακοίνωση που κάναμε την Παρασκευή, ήμασταν σαφείς στην έκτακτη προεδρική απόφαση ότι εάν επιτευχθούν 15.000, θα εκδοθεί μεταγενέστερος προεδρικός προσδιορισμός για την αύξηση των εισδοχών, ανάλογα με την περίπτωση. Και αυτή είναι σίγουρα η προσδοκία μας.

Jen Psaki: ( 08:54 )
Επιπλέον, ανακοινώσαμε επίσης την Παρασκευή ότι ο Πρόεδρος, ενώ αξιολογούμε αυτήν τη στιγμή τι είναι δυνατό δεδομένου του γεγονότος ότι η επεξεργασία του ασύλου έχει αφαιρεθεί από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ και επίσης από το ORR, το Το Γραφείο Επανεγκατάστασης Προσφύγων, έχει επίσης κοπεί από άποψη προσωπικού, προσωπικού και οικονομικών και χρηματοδοτικών αναγκών. Έχουμε κάθε πρόθεση να αυξήσουμε το όριο και να το ανακοινώσουμε το αργότερο έως τις 15 Μαΐου. Και περιμένω ότι θα είναι νωρίτερα από αυτό. Ο Πρόεδρος παραμένει επίσης αποφασισμένος να επιδιώξει τον φιλοδοξικό στόχο να φτάσει τους 125.000 πρόσφυγες μέχρι το τέλος της επόμενης οικονομικής περιόδου.

Ομιλητής 1: ( 09:36 )
Και ποιος είναι ο ρόλος της κατάστασης στα σύνορα, την οποία ο Πρόεδρος χαρακτήρισε κρίση αυτό το Σαββατοκύριακο, ποιο ρόλο έχει διαδραματίσει στη λήψη αποφάσεων γύρω από το στρατόπεδο προσφύγων;

Τζεν Ψάκη: ( 09:46 )
Σίγουρος. Λοιπόν, αν σας οδηγήσω λίγο πίσω, και ελπίζω ότι αυτό θα σας βοηθήσει, κατά τη διάρκεια της μετάβασης, η ομάδα μας έκανε μια αξιολόγηση για το πώς θα έπρεπε να είναι το καπάκι των προσφύγων μας. Και κοιτάξαμε πίσω τα τελευταία χρόνια και εκτιμήσαμε ότι, λόγω του πολύ χαμηλού αριθμού, οι περιορισμοί που μόλις ανέφερα ήταν εκείνοι που εμπόδισαν τους πρόσφυγες να προέρχονται από το μεγαλύτερο μέρος της Μέσης Ανατολής, πρέπει να πω, και την Αφρική, έπρεπε να πάμε μεγάλο και έχει έναν τολμηρό στόχο. Γι 'αυτό και θέσαμε τον στόχο του ανώτατου ορίου των 125.000 έως το τέλος της οικονομικής χρήσης '22. Το 62.500 προοριζόταν να είναι προκαταβολή φέτος. Γι 'αυτό θέσαμε αυτόν τον στόχο. Τώρα, αυτή ήταν μια προσδοκώμενη αύξηση 10 φορές σε σχέση με την καθοδήγηση της κυβέρνησης Τραμπ. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, μπήκαμε στο αξίωμα, ο Πρόεδρος έκανε αυτήν την ανακοίνωση, έβαλε εκείνους τους φιλοδοξικούς στόχους εκεί έξω, υπήρξαν μερικά πράγματα που συνέβησαν. Ένα, όπως αναφέρατε, υπήρξε αύξηση των ασυνόδευτων παιδιών στα σύνορα. Η πολιτική μας ήταν πάντοτε να καλωσορίζουμε αυτά τα παιδιά, να βρίσκουμε ένα μέρος όπου θα μπορούσαν να προστατευτούν και να αντιμετωπίζονται με ανθρώπινο και ασφαλή τρόπο. Αυτή η αύξηση και αυτή η εισροή, όπως γνωρίζετε όλοι, ήταν υψηλότερη από ό, τι περίμεναν οι περισσότεροι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων και εμάς. Το δεύτερο-

Jen Psaki: ( 11:03 )
… υψηλότερα από ό, τι οι περισσότεροι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των αναμενόμενων. Ο δεύτερος παράγοντας ήταν ότι δεν το κάναμε… Μας πήρε λίγο χρόνο να αναγνωρίσουμε πόσο κοίλα ήταν τα συστήματα. Το Γραφείο Επανεγκατάστασης Προσφύγων, το οποίο επιβλέπει, ενώ υπήρχαν διαφορετικά χρήματα σε διαφορετικό προσωπικό, έχει τόσο την επανεγκατάσταση προσφύγων όσο και ασυνόδευτα παιδιά. Και υπάρχουν ερωτήσεις και υπήρξαν αξιολογήσεις σχετικά με τον επαναπρογραμματισμό των κεφαλαίων και πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και τα δύο ταυτόχρονα. Και σίγουρα αυτή η ικανότητα και η διασφάλιση ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό ήταν στο μυαλό του Προέδρου.

Ομιλητής 1: ( 11:35 )
Τέλος, σε ένα σχετικά σχετικό θέμα, ο Πρόεδρος είπε ότι η κλιματική αλλαγή είναι ένας από τους παράγοντες που δημιούργησαν αυτήν την έξαρση στα σύνορα. Ωστόσο, δεν υπάρχουν χώρες της Κεντρικής Αμερικής που έχουν προσκληθεί στη Σύνοδο Κορυφής για το Κλίμα που ο Λευκός Οίκος υποβάλλει. Πώς αποφασίσατε ποιες χώρες θα προσκαλέσετε και εξετάστηκε εάν θα προσκαλέσετε ή όχι κάποιες χώρες της Κεντρικής Αμερικής;

Τζεν Ψάκη: ( 12:01 )
Λοιπόν, θα πω ότι η συμμετοχή χωρών της Κεντρικής Αμερικής, χωρών της Νότιας Αμερικής, πολλών άλλων χωρών σε όλο τον κόσμο στην κλιματική κρίση είναι σίγουρα ο στόχος μας και το σχέδιό μας. Και θα το δείτε αυτό μέσω των διπλωματικών καναλιών, είτε μέσω του πρώην υπουργού Kerry, που είναι τώρα απεσταλμένος μας, είτε του υπουργού εξωτερικών Blinken ή του ίδιου του προέδρου. Προσκλήθηκαν 40 παγκόσμιοι ηγέτες. Αυτή είναι η πρώτη μας σύνοδος κορυφής αυτού του είδους και προφανώς θα μιλήσουν ορισμένοι από αυτούς. Νομίζω, λοιπόν, ότι η απόφαση ελήφθη για το πώς θα επηρεάσουν και θα προσκαλέσουν μερικές από τις μεγαλύτερες οικονομίες στον κόσμο. Αυτός ήταν ο στόχος, αλλά η συνεργασία με αυτές τις χώρες, η συζήτηση για τον ρόλο που διαδραματίζουν πολλές από αυτές στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης είναι απολύτως στην διπλωματική ατζέντα μας πέρα ​​από αυτήν τη σύνοδο κορυφής αυτήν την εβδομάδα. Ευχαριστώ. Προχώρα. [δεν ακούγεται 00:12:50]

Kaitlin Collins: ( 12:50 )
Εάν πρόκειται για ετυμηγορία που δεν είναι ένοχη, θα απογοητευτεί ο Πρόεδρος;

Jen Psaki: ( 12:56 )
Νομίζω ότι δεν πρόκειται να προχωρήσουμε μπροστά από την κριτική επιτροπή, τη νομική διαδικασία και την κριτική επιτροπή κάνοντας τις συζητήσεις τους, Kaitlin. Και όταν η κριτική επιτροπή κάνει τις συζητήσεις και ολοκληρώσει και βρεθεί ετυμηγορία, είμαι βέβαιος ότι ο Πρόεδρος θα μιλήσει σε αυτό.

Kaitlin Collins: ( 13:10 )
Και μιλήσατε για το πώς ο Λευκός Οίκος ετοιμάζεται για ό, τι είναι αυτή η ετυμηγορία. Η κογκρέσο Maxine Waters είπε το σαββατοκύριακο ότι «Πρέπει να μείνουμε στο δρόμο και πρέπει να γίνουμε πιο δραστήριοι. Πρέπει να γίνουμε πιο αντιφατικοί. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι γνωρίζουν ότι εννοούμε τις επιχειρήσεις. " Συμφωνεί η Πρόεδρος με όσα είπε για να γίνει πιο αντιπαραθετική;

Jen Psaki: ( 13:30 )
Λοιπόν, μπορώ να μιλήσω για την άποψη του προέδρου. Ήταν πολύ ξεκάθαρο ότι αναγνωρίζει το ζήτημα της αστυνομικής βίας εναντίον ανθρώπων χρώματος, κοινοτήτων χρώματος, είναι ένα μεγάλο πόνο και μερικές φορές είναι εξαντλητικό και αρκετά συναισθηματικό. Όπως γνωρίζετε, συναντήθηκε με την οικογένεια Floyd πέρυσι και παρακολουθεί στενά τη δίκη, όπως έχουμε συζητήσει, και δεσμεύεται να αναιρέσει αυτό το μακροχρόνιο συστημικό πρόβλημα. Η άποψή του είναι επίσης ότι η άσκηση των δικαιωμάτων πρώτης τροποποίησης και η διαμαρτυρία για την αδικία είναι το πιο αμερικανικό πράγμα που μπορεί να κάνει ο καθένας. Αλλά, όπως πάντα λέει, οι διαμαρτυρίες πρέπει να είναι ειρηνικές. Αυτό συνεχίζει να ζητά και αυτό που εξακολουθεί να πιστεύει είναι ο σωστός τρόπος προσέγγισης.

Kaitlin Collins: ( 14:12 )
Εντάξει, ευχαριστώ. Και στο προσφυγικό όριο, λέγατε ότι υπήρχαν και άλλοι παράγοντες που επηρέασαν αυτό το στόχο που θα είναι τώρα με το όριο που συνέβη από τότε που ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι ήθελε να είναι 62.500. Αλλά μπορείτε να εξηγήσετε γιατί πριν από δύο εβδομάδες όταν ρώτησα αν είχε δεσμευτεί να τον αυξήσει σε αυτόν τον αριθμό μέχρι το τέλος αυτής της οικονομικής χρήσης, είπατε, χωρίς δισταγμό, «Ναι». Δεν καταλαβαίνω λοιπόν τι έχει αλλάξει τις τελευταίες δύο εβδομάδες για να αλλάξω αυτούς τους αριθμούς που δόθηκαν πριν από δύο εβδομάδες, υπήρχαν ήδη οι αυξανόμενοι αριθμοί στα σύνορα;

Τζεν Ψάκη: ( 14:43 )
Λοιπόν, πρώτα, παραμένει… Ο στόχος που έθεσε ήταν 125.000 μέχρι το τέλος της επόμενης χρήσης. Και 63.500… Συγγνώμη, αυτό ήταν μια γλωσσική ανατροπή… προορίζεται να είναι προκαταβολή σε αυτό. Και σίγουρα θα βγάλει ένα καπάκι, ένα αυξημένο καπάκι, κατά τη διάρκεια της πορείας πριν από τις 15 Μαΐου. Έτσι θα ήθελε απολύτως να φτάσει σε αυτόν τον στόχο και να επιτύχει αυτόν τον στόχο. Αλλά θέλουμε επίσης να αξιολογήσουμε, και αυτό κάνουμε τώρα, τι είναι δυνατό δεδομένου του γεγονότος ότι το Γραφείο Επανεγκατάστασης των Προσφύγων έχει κοπεί και δεδομένου ότι το σύστημα ήταν σε χειρότερη κατάσταση και απλά παίρνουμε η ώρα να το κάνεις αυτό. Αυτός ο στόχος ήταν πάντα φιλόδοξος, ήταν πάντα ένας τεράστιος στόχος, δέκα φορές αυτό που η κυβέρνηση Τραμπ είχε καλωσορίσει όσον αφορά τους πρόσφυγες. Και έτσι θα βγάλουμε έναν αριθμό, θα βγάλει έναν αριθμό πριν από τις 15 Μαΐου.

Kaitlin Collins: ( 15:40 )
Αλλά λέτε ότι είναι φιλοδοξία, αλλά σαφώς πιστεύατε ότι ήταν δυνατόν, δεδομένου ότι ο υπουργός Εξωτερικών είπε στο Κογκρέσο για αυτό, ο Πρόεδρος δεσμεύτηκε να το κάνει. Γιατί λοιπόν να βάλετε έναν αριθμό εκεί έξω αν δεν μπορείτε να τον συναντήσετε; Επειδή δίνει στους ανθρώπους ψευδή ελπίδα ότι θα το αφήσετε και 62.500 πρόσφυγες μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Jen Psaki: ( 15:57 )
Λοιπόν, νομίζω ότι είναι επίσης σημαντικό για τους ανθρώπους να καταλάβουν ότι η πρόκληση δεν είναι το ανώτατο όριο. Η πρόκληση είναι η ικανότητα επεξεργασίας, χρηματοδότησης, στελέχωσης και υποδοχής προσφύγων. Το ανώτατο όριο είναι ένας αριθμός που ο καθένας μπορεί να θέσει. Η μεγαλύτερη μάχη για την προσέλκυση περισσότερων προσφύγων κατά τη διάρκεια της διοίκησης του Τραμπ ήταν το γεγονός ότι υπήρχαν περιφερειακοί περιορισμοί στους πρόσφυγες που προέρχονταν από τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Έχουμε αλλάξει αυτό το όριο, αλλάξαμε αυτήν την πολιτική, πρέπει να πω.

Jen Psaki: ( 16:25 )
Έτσι, το καπάκι, ο αριθμός, θα ήταν πάντα ... Κάναμε, όπως είπα ως απάντηση στην ερώτηση της Nancy, ξέραμε ότι ήταν ένας φιλόδοξος, μεγάλος στόχος όταν το θέσαμε. Θα ήταν δέκα φορές αυτό που είχε θέσει η κυβέρνηση Trump ως στόχο τους. Και παραμένουμε, ανυπομονούμε και ελπίζουμε ότι θα φτάσουμε τους 125.000 αριθμούς καθώς κοιτάζουμε την επόμενη οικονομική χρήση. Αλλά καθώς μπήκαμε και αξιολογήσαμε και είχαμε χρόνο να αξιολογήσουμε και να έχουμε τις ομάδες που είχαν χρόνο να αξιολογήσουν πού είναι οι προκλήσεις, μάθαμε περισσότερα σχετικά με το πόσο κοίλα ήταν τα συστήματα, μάθαμε περισσότερα για τις προκλήσεις στην επεξεργασία, μάθαμε περισσότερα για, φυσικά, τον αντίκτυπο της εισροής ασυνόδευτων παιδιών σε αυτές τις σκέψεις.

Kaitlin Collins: ( 17:11 )
Αλλά δεν θα έπρεπε να το εκτιμήσεις αυτό πριν κάνεις μια δέσμευση;

Jen Psaki: ( 17:13 )
Ο Πρόεδρος έκανε την ανακοίνωση στις αρχές Φεβρουαρίου και ένιωθε ότι ήταν σημαντικό να στείλουμε το μήνυμα στον κόσμο, που παραμένει η άποψή του, ότι τώρα είμαστε μια χώρα, και πάλι, που θα καλωσορίσει σε πρόσφυγες από όλο τον κόσμο. Αυτό συνεχίζει να είναι η άποψή του, συνεχίζει να είναι ο στόχος του, συνεχίζει να είναι η πολιτική του. Αλλά μερικές φορές χρειάζεται λίγος χρόνος για να σηκώσετε την κουκούλα, να κλωτσήσετε γύρω από τα ελαστικά και να δείτε ποια είναι τα μεγάλα προβλήματα. Και έκανε αυτήν την ανακοίνωση εντός δύο εβδομάδων από την ανάληψη της εξουσίας, τόσο ξεκάθαρα είχαμε λίγο χρόνο να το κάνουμε από τότε. Προχώρα.

Ομιλητής 2: ( 17:44 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Είμαι ακόμα λίγο μπερδεμένος σχετικά με το τι άλλαξε μεταξύ 1:00 μ.μ. την Παρασκευή και περίπου 4:30 μ.μ. την Παρασκευή για να πάει από: «Δεν ανεβάζουμε το όριο των προσφύγων, το ανεβάζουμε μέχρι τις 15 Μαΐου. " Τι άλλαξε σε αυτές τις τρεισήμισι ώρες;

Jen Psaki: ( 18:01 )
Λοιπόν, νομίζω ότι μόλις είπα, δεν είπαμε ποτέ ότι δεν ανεβάζουμε το καπάκι των προσφύγων. Το πρωί είπαμε, στην πραγματικότητα, και με τις πληροφορίες που βγάλουμε, ήταν ότι μόλις φτάσουμε στις 15.000 θα το αυξήσουμε. Αυτό δεν είχε ληφθεί υπόψη για το πώς ήταν οι άνθρωποι [crosstalk 00:18:16] επιτρέψτε μου να τελειώσω. Μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι αφομοιώνουν τις πληροφορίες και θέλουμε να είναι ξεκάθαροι και να στείλουν ένα μήνυμα ότι είμαστε μια χώρα που υποδέχεται τους πρόσφυγες. Ας είμαστε σαφείς, αλλάζουμε τις πολιτικές της τελευταίας διοίκησης. Αλλάζουμε την πολιτική της μη υποδοχής σε άτομα από την Αφρική ή σε άτομα από τη Μέση Ανατολή. Αυτός ήταν ο μεγαλύτερος παράγοντας που εμπόδισε την είσοδο των προσφύγων κατά την τελευταία διοίκηση.

Ομιλητής 2: ( 18:39 )
Λοιπόν, λέτε ότι αυτό δεν είχε καμία σχέση με την ώθηση από ορισμένους Δημοκρατικούς στο Κάπιτολ Χιλ, από τον γερουσιαστή Ντικ Ντούρμπιν μέχρι τη βουλευτή της Αλεξάνδρειας Οκασίου-Κορτέζ; Δεν είχε καμία σχέση με αυτό;

Jen Psaki: ( 18:48 )
Δεν νομίζω ότι μου είπατε ποια ήταν η αλλαγή της πολιτικής μας; Ποια ήταν η αλλαγή της πολιτικής μας από το πρωί έως το απόγευμα;

Ομιλητής 2: ( 18:53 )
Το εκτελεστικό διάταγμα από την Παρασκευή το πρωί είπε ότι η είσοδος έως και 15.000 προσφύγων παραμένει δικαιολογημένη. Περίοδος. Και ναι, υπήρχε μια προειδοποίηση ότι θα μπορούσατε να σηκώσετε αυτό το καπάκι αργότερα. Αλλά εννοώ, λέει ρητά ότι εκεί-

Jen Psaki: ( 19:06 )
Αυτή είναι μια πολύ σημαντική προειδοποίηση, ότι όταν φτάσαμε στις 15.000, θα μπορούσε να γίνει μια μεταγενέστερη Προεδρική αποφασιστικότητα. Και πάλι, η μεγαλύτερη πρόκληση-

Ομιλητής 2: ( 19:16 )
Τότε γιατί [δεν ακούγεται 00:19:18] αυτή η διευκρίνιση;

Jen Psaki: ( 19:18 )
Επειδή οι άνθρωποι δεν καταλάβαιναν τι μεταφέραμε στο κοινό και δεν μεταφέραμε αυτό που προσπαθούσαμε να προβάλλουμε σε χώρες σε όλο τον κόσμο. Και εναπόκειται σε εμάς να βεβαιωθούμε ότι υπάρχει κατανόηση για το ποιες είναι οι πολιτικές του Προέδρου, τι προσπαθεί να επιτύχει, και αυτό που αισθάνεται ηθικά είναι ότι θα καλωσορίσουμε πρόσφυγες από όλο τον κόσμο. Αλλάξτε τις πολιτικές από την προηγούμενη διοίκηση όπου δεν δέχτηκαν πρόσφυγες από τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Και αυτό ήταν σημαντικό για αυτόν να κάνει το πρώτο βήμα και να το προχωρήσει.

Ομιλητής 2: ( 19:49 )
Η γραμμή είπε, "Η είσοδος έως και 15.000 προσφύγων παραμένει δικαιολογημένη." Μπορείτε να καταλάβετε πώς ορισμένοι θα το ερμηνεύσουν; [crosstalk 00:19:59].

Jen Psaki: ( 19:58 )
Λοιπόν, νομίζω ότι έχουμε όλοι ευθύνη να παρέχουμε όλο το πλαίσιο. Και αυτό που μεταφέρω είναι ότι συμπεριλάβαμε επίσης: «... επιτυγχάνεται ότι θα εκδοθεί μια μεταγενέστερη Προεδρική αποφασιστικότητα για την αύξηση των εισδοχών». Και πάλι, η μάχη δεν είναι το καπάκι. Το ζήτημα ήταν οι περιορισμοί που τέθηκαν στο παρελθόν. Ανατρέψαμε αυτά και τα αλλάξαμε. Και προοριζόταν πάντα να είναι το πρώτο βήμα.

Ομιλητής 2: ( 20:23 )
Επιστροφή στην άλλη μου ερώτηση. Αυτό είχε καμία σχέση με την ώθηση των Δημοκρατών στο Κάπιτολ Χιλ; Υπήρχε-

Jen Psaki: ( 20:27 )
Δεν νομίζω ότι έχετε διατυπώσει ποια είναι η αλλαγή της πολιτικής μας; Λοιπόν προχώρα-

Ομιλητής 2: ( 20:32 )
Δεν είναι δική μου δουλειά να το κάνω αυτό. Δεν είναι δουλειά μου να το κάνω αυτό.

Jen Psaki: ( 20:32 )
Λοιπόν, είναι αν θέτετε μια ερώτηση.

Ομιλητής 2: ( 20:34 )
Θέλω να ρωτήσω για το pushback από το Progressive's στο Capitol Hill. Εκανε αυτό-

Jen Psaki: ( 20:37 )
Ήταν η αλλαγή μας από το πρωί στο απόγευμα;

Ομιλητής 2: ( 20:40 )
Η αλλαγή από το πρωί στο απόγευμα ήταν ότι είπατε ρητά ότι η είσοδος έως και 15.000 προσφύγων παραμένει δικαιολογημένη. Και το απόγευμα είπατε ότι ο Πρόεδρος θα ανέβαινε το ανώτατο όριο στις ή πριν από τις 15 Μαΐου.

Jen Psaki: ( 20:53 )
Το πρωί. Είπαμε επίσης ότι εάν επιτευχθούν 15.000, θα εκδοθεί μεταγενέστερος προεδρικός προσδιορισμός για αύξηση των εισδοχών Αυτό δεν ήταν κατανοητό. Θεωρήσαμε ότι εναπόκειται σε εμάς να βεβαιωθούμε ότι οι άνθρωποι κατανοούν και ήταν σαφείς ότι ο στόχος μας ήταν να καλωσορίσουμε περισσότερους πρόσφυγες και παραμένουμε δεσμευμένοι στον στόχο μας.

Ομιλητής 2: ( 21:13 )
Και έχω μια ακόμη ερώτηση.

Jen Psaki: ( 21:15 )
Σίγουρα.

Ομιλητής 2: ( 21:16 ) Ο
Πρόεδρος Μπάιντεν το σαββατοκύριακο χαρακτήρισε αυτό που συνέβη στα σύνορα κρίση. Είναι τώρα η επίσημη θέση του Λευκού Οίκου, ότι υπάρχει πράγματι μια κρίση στα σύνορα;

Jen Psaki: ( 21:25 )
Επιτρέψτε μου πρώτα να πω ότι κάναμε κάποια πρόοδο, κάποια πρόοδο, στη μεταφορά παιδιών από τις εγκαταστάσεις συνοριακής περιπολίας σε καταφύγια. Σχεδόν 1000 ασυνόδευτοι ανήλικοι μεταφέρθηκαν εκτός των εγκαταστάσεων της CBP και στη φροντίδα της Υγείας και των Ανθρωπίνων Υπηρεσιών μόλις αυτό το Σαββατοκύριακο. Έχουμε ακόμη πολλή δουλειά να κάνουμε, αλλά αυτό είναι ένα βήμα μπροστά κατά την άποψή μας. Ο Πρόεδρος δεν πιστεύει ότι τα παιδιά που έρχονται στα σύνορά μας αναζητούν καταφύγιο από τη βία, τις οικονομικές δυσκολίες και άλλες δύσκολες συνθήκες είναι κρίση. Πιστεύει ότι η κρίση στην Κεντρική Αμερική, οι δύσκολες συνθήκες-

Jen Psaki: ( 22:03 )
Πιστεύει ότι η κρίση στην Κεντρική Αμερική, οι δύσκολες συνθήκες που πολλοί αποφεύγουν από αυτήν, είναι μια κατάσταση στην οποία πρέπει να ξοδέψουμε τον χρόνο μας, την προσπάθειά μας και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε εάν πρόκειται να αποτρέψουμε την εισροή μεταναστών από τα επόμενα χρόνια. Προχώρα.

Ομιλητής 3: ( 22:17 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Η ανάγνωση από την κλήση του Jake Sullivan μόλις χτύπησε λίγο πριν.

Jen Psaki: ( 22:22 )
Ω, εντάξει. Εγκαιρος.

Ομιλητής 3: ( 22:23 )
Αλλά δεν ανέφερε τον Ναβάνι και οι Ρώσοι, φυσικά, την περασμένη εβδομάδα είπαν ότι ο Πρόεδρος Μπάιντεν δεν τον ανέφερε στην πρόσκλησή τους. Υπάρχει ο λόγος για τον οποίο το όνομά του δεν ήταν στις αναγνώσεις;

Jen Psaki: ( 22:33 )
Και πάλι, επανέλαβα ότι η πρώτη κλήση του Προέδρου με τον Πρόεδρο Πούτιν εξέφρασε μια σειρά από ανησυχίες που έχουμε, συμπεριλαμβανομένης της αντιμετώπισης του Alexei Navalny. Εκδώσαμε, σε συντονισμό με τους ευρωπαίους εταίρους μας, ορισμένες κυρώσεις ως απάντηση στη δηλητηρίαση του Alexei Navalny. Προφανώς δεν έχω μιλήσει στην Ομάδα Εθνικής Ασφάλειας για την κλήση, δεδομένου ότι ήμουν εδώ για την κλήση. Έτσι θα έπρεπε να το ελέγξω για εσάς.

Ομιλητής 3: ( 23:02 )
Και μετά μια άλλη ερώτηση σχετικά με το προσφυγικό στρατόπεδο. Αναφέρατε τους περιορισμούς υποδομής, κ.λπ. Θέλω να πω, πόσο κοντά πιστεύετε ότι μπορείτε να φτάσετε στο 62.500; Θέλω να πω, υπάρχει μια αρχική προβολή αυτού που ελπίζετε να πετύχετε για αυτό;

Jen Psaki: ( 23:15 )
Θέλουμε να φτάσουμε σε αυτό και θέλουμε να το προσφέρουμε σε όλους εσάς, και η ομάδα μας αξιολογεί αυτήν τη στιγμή ακριβώς αυτό.

Ομιλητής 3: ( 23:23 )
Και τέλος, στη δίκη Chauvin. Αναμένουμε ετυμηγορία οποιαδήποτε μέρα τώρα. Ξέρω ότι είπατε ότι δεν πρόκειται να το ξεπεράσετε, αλλά με αυτό, έχουμε επίσης δει, φυσικά, τα γυρίσματα του Adam Toledo στο Σικάγο. Τι κάνει ο Λευκός Οίκος για την αντιμετώπιση της αστυνόμευσης; Υπάρχουν άλλες εκτελεστικές παραγγελίες στο στάδιο της επεξεργασίας ή υπό εξέταση; Θέλω να πω, ποιο σήμα θα στείλετε σε αυτές τις κοινότητες;

Τζεν Ψάκη: ( 23:49 )
Λοιπόν, έχουμε κάνει πολλά βήματα, το Υπουργείο Δικαιοσύνης έχει κάνει. Επιτρέψτε μου να επαναλάβω πρώτα ότι ο Πρόεδρος έχει πει επανειλημμένα ότι πιστεύει ότι χρειαζόμαστε μεταρρύθμιση της αστυνομίας. Γι 'αυτό καλεί το Κογκρέσο να το παραδώσει στο γραφείο του. Εναπόκειται στο Κογκρέσο και τη Γερουσία να προχωρήσουν. Και, προφανώς, υπάρχουν συζητήσεις και διαπραγματεύσεις για το πώς μοιάζει, αλλά έχουμε δει μια απαράδεκτη και μια μακροχρόνια τάση που είναι η αιτία του τεράστιου πόνου και των δυσκολιών σε ολόκληρη τη χώρα. Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, τότε ο πρώην Αντιπρόεδρος Μπάιντεν υπογράμμισε τη σημασία του Υπουργείου Δικαιοσύνης να χρησιμοποιεί την εξουσία που ηγήθηκε ως γερουσιαστής για να διερευνήσει συστηματικό αστυνομικό παράπτωμα. Και υπάρχουν μερικά βήματα που έχουν γίνει τις τελευταίες εβδομάδες.

Τζεν Ψάκη: ( 24:35 )
Την περασμένη εβδομάδα, ο Γενικός Εισαγγελέας Γκάρλαντ αντέστρεψε ένα υπόμνημα διοίκησης Τραμπ που περιόρισε τη χρήση διατάξεων συναίνεσης σε σχέση με τη διερεύνηση αστυνομικών υπηρεσιών και αντιστρέφοντας το προηγούμενο υπόμνημα επιστρέφει στο DOJ στη χρήση όλων των εργαλείων επιβολής αστικών δικαιωμάτων που έχει αυτό το κρίσιμο στην εργασία . Ο Πρόεδρος δεσμεύτηκε επίσης να διορίσει την ηγεσία του DOJ που θα έδινε προτεραιότητα στις έρευνες μοτίβου ή πρακτικής. Αυτό, φυσικά, θα διασφαλίσει ότι οι έρευνες για φυλετικά αθέμιτες και ακατάλληλες συμπεριφορές θα λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και θα έχουν προτεραιότητα. Και έχει δύο εκκρεμείς υποψηφίους σε εκκρεμότητα, οι οποίοι θα κάνουν ακριβώς αυτό, η Vanita Gupta να είναι αναπληρωτής γενικός εισαγγελέας και η Kristen Clarke να ηγηθεί του τμήματος πολιτικών δικαιωμάτων Επίσης, φυσικά, υποστηρίζει σθεναρά τον George Floyd Act. Όπως έχω πει,

Jen Psaki: ( 25:28 )
Θα ήθελα επίσης να σημειώσω ότι ο αρχικός προϋπολογισμός μας ζητά αύξηση της χρηματοδότησης για το Τμήμα Πολιτικών Δικαιωμάτων του Υπουργείου Δικαιοσύνης κατά εκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να προωθηθεί η λογοδοσία και η μεταρρύθμιση για καταχρηστικές αστυνομικές πρακτικές. Και, τέλος, πολλά κράτη έχουν θεσπίσει διμερείς πολιτικούς κανόνες μεταρρύθμισης τους τελευταίους μήνες και πιστεύουμε ότι αυτά είναι ενθαρρυντικά σημάδια σε ορισμένες πολιτείες της χώρας. Δεν είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να συμβεί. Χρειαζόμαστε ομοσπονδιακή νομοθεσία, αλλά αυτό είναι κάτι που σίγουρα ενθαρρύνουμε.

Ομιλητής 3: ( 25:56 )
Μια τελευταία ερώτηση στο εσωτερικό, αν μπορώ. Έχει δεσμευτεί ο Λευκός Οίκος να συμπεριλάβει 400 δισεκατομμύρια δολάρια για τη φροντίδα των ηλικιωμένων στο πακέτο NJP;

Τζεν Ψάκη: ( 26:06 )
Η πρόταση φροντίδας που έχουμε εκεί; Προφανώς, πιστεύουμε ότι αυτό είναι σημαντικό, επιτακτικό, και αυτό θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτού που βλέπουμε ως κρίση φροντίδας στη χώρα μας όπου δύο εκατομμύρια γυναίκες έχουν εγκαταλείψει το εργατικό δυναμικό. Πολλές από αυτές τις γυναίκες το έχουν κάνει επειδή είναι σε αυτό που πολλοί αποκαλούν γενιά σάντουιτς όπου φροντίζετε ηλικιωμένους και φροντίζετε επίσης παιδιά. Επίσης, οι ίδιοι οι φροντιστές πληρώνονται μόνο κατά μέσο όρο 11 $ την ώρα. Αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο. Γι 'αυτό το προτείναμε σε αυτό το πακέτο. Θα υπάρχει μια σειρά απόψεων. Υπάρχουν πολλά μέλη που είναι απολύτως για αυτό και επιμένουν ότι πρέπει να συμπεριληφθεί. Υπάρχουν μερικοί που δεν αισθάνονται έτσι. Έτσι θα έχουμε τη συνομιλία. Περισσότερα από αυτά συμβαίνουν αυτήν την εβδομάδα. Και θα φύγουμε από εκεί.

Ηχείο 3: ( 26:49 )
Θα μπορούσε να περάσει στο επόμενο πακέτο για να το κάνει πιο εύγευστο για να περάσει αυτό;

Jen Psaki: ( 26:54 )
Είναι μια μεγάλη ερώτηση, αλλά δεν είμαστε αρκετά εκεί. Και οι μηχανικοί ή οι μηχανισμοί για το ποια διαφορετικά στοιχεία θα είναι, πώς θα προχωρήσουν στο Hill, είμαστε πρόθυμοι να πραγματοποιήσουμε αυτές τις συνομιλίες με ηγέτες στο Κογκρέσο. Προχώρα.

Ομιλητής 4: ( 27:04 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Η Ινδία αντιμετωπίζει μια κρίσιμη έλλειψη πρώτων υλών που είναι απαραίτητες για την παρασκευή εμβολίων και αξιωματούχοι εκεί προτρέπουν τις ΗΠΑ να άρουν το εμπάργκο των ΗΠΑ κατά την εξαγωγή αυτών των πρώτων υλών. Οι συνάδελφοί μου στην Ινδία αναφέρουν σήμερα ότι η διοίκηση του Μπάιντεν είπε πρόσφατα στην Ινδία ότι το αίτημά της εξετάστηκε και θα είναι ενεργή στο «νωρίτερο». Θα μπορούσατε να δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό και ίσως κάποιο χρονοδιάγραμμα;

Τζεν Ψάκη: ( 27:29 )
Σίγουρος. Έτσι, η πρεσβευτής Katherine Tai, φυσικά, έδωσε κάποιες παρατηρήσεις σε μια εικονική διάσκεψη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου την περασμένη εβδομάδα και τόνισε μερικά σημεία που είναι πολύ αντιπροσωπευτικά της άποψής μας. Αφενός, οι σημαντικές ανισότητες που βλέπουμε στην πρόσβαση στα εμβόλια μεταξύ ανεπτυγμένων και αναπτυσσόμενων χωρών είναι εντελώς απαράδεκτες. Οι εξαιρετικοί χρόνοι απαιτούν εξαιρετική ηγεσία, επικοινωνία και δημιουργικότητα. Φυσικά, συνεργαζόμαστε με μέλη του ΠΟΕ για μια παγκόσμια απάντηση στο COVID. Αυτό περιλαμβάνει μια σειρά στοιχείων, είτε δεσμεύονται για τη COVAX 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων είτε συζητήσεις για το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε και να βοηθήσουμε χώρες που χρειάζονται περισσότερο βοήθεια. Αλλά η εστίασή μας είναι στον καθορισμό των πιο αποτελεσματικών βημάτων που θα βοηθήσουν στην καταπολέμηση της πανδημίας. Δεν έχουμε τίποτα περισσότερο όσον αφορά τα επόμενα βήματα ή το χρονοδιάγραμμα,

Ομιλητής 4: ( 28:26 )
Έκανα μια γρήγορη ανασκόπηση του ημερήσιου προγράμματος του Προέδρου και διαπίστωσα ότι ο Λευκός Οίκος είχε 38 καταχωρίσεις που ασχολήθηκαν με την πανδημία COVID.

Jen Psaki: ( 28:32 )
Mm-hmm (καταφατική).

Ομιλητής 4: ( 28:33 )
Πραγματοποιήσατε 32 συνεντεύξεις τύπου COVID, 20 θέματα που αφορούσαν την οικονομία και τις θέσεις εργασίας, έξι σε υποδομές, αλλά μόνο δύο σε όπλα. Ένα ήταν το περιστατικό στη Γεωργία. Εάν το καθημερινό πρόγραμμα αντιπροσωπεύει μια δημόσια έκφραση των προτεραιοτήτων του Λευκού Οίκου, γιατί να μην συμπεράνουμε ότι τα όπλα και η βία δεν αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα;

Τζεν Ψάκη: ( 28:54 )
Λοιπόν, έχοντας παίξει κάποιο ρόλο σε ορισμένους Λευκούς Οίκους στο καθημερινό δημόσιο πρόγραμμα, θα σας πω ότι περιλαμβάνει συχνά τα θέματα για τα οποία το κοινό, ένα, έχει την όρεξη περισσότερο να ακούει ενημερώσεις και σίγουρα η πανδημία COVID είναι μπροστά και στο κέντρο για άτομα σε αυτήν τη χώρα για κατανοητούς λόγους. Πάνω από 560.000, πιστεύω, άνθρωποι έχουν πεθάνει. Οι άνθρωποι ανησυχούν για τα αγαπημένα τους πρόσωπα, την οικογένειά τους και θέλουν να ακούσουν περισσότερα για το τι κάνουμε. Θα πω ότι υπάρχουν επίσης κάποιες συζητήσεις και πολιτικές, και για να επιστρέψω σε μια προηγούμενη ερώτηση, οι συζητήσεις για τον Alexei Navalny σε ξεχωριστή κατηγορία είναι στην πραγματικότητα ένα παράδειγμα αυτού, όπου οι συνομιλίες ιδιωτικά μπορούν να είναι πιο αποτελεσματικές. Και στα όπλα, δεν υπάρχει σύγχυση σχετικά με το πού στέκεται ο Πρόεδρος στα όπλα. Μίλησε σε αυτό το ζήτημα με πάθος την Παρασκευή.

Jen Psaki: ( 29:40 )
Έχει ήταν υπέρμαχος μέσα από την πορεία της καριέρας του για δεκαετίες, όχι μόνο λεκτικά, αλλά έχει οδηγήσει τον αγώνα για να πάρει τους ελέγχους ιστορικού στη θέση του, για να εξασφαλίσει τα όπλα επίθεση απαγόρευση τοποθετήθηκε, ως αποτέλεσμα της προσπάθειας να λάβετε σχεδόν δύο δωδεκάδες εκτελεστικές ενέργειες κατά τη διάρκεια της διοίκησης Ομπάμα-Μπάιντεν, και μόλις ανακοίνωσα μερικές πρόσφατα. Δεν υπάρχει σύγχυση για την άποψή του. Το αμερικανικό κοινό υποστηρίζει επίσης ελέγχους ιστορικού, άνω του 80%. Θα έλεγα λοιπόν ότι αυτό θα συνεχίσει να είναι το επίκεντρο της προεδρίας του, του χρόνου του στο δημόσιο αξίωμα, και θα χρησιμοποιήσει κάθε μοχλό που μπορεί για να το κάνει, αλλά δεν θα μπερδέψαμε τις δημόσιες ομιλίες για ποιες ενέργειες ή δεσμεύσεις αυτός ή οποιοσδήποτε Πρόεδρος έχει ένα ζήτημα.

Ομιλητής 4: ( 30:25 )
Μια άλλη γρήγορη ερώτηση. Υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι οι εκπομπές μεθανίου είναι πολύ υψηλότερες από αυτές που έχουν υπολογιστεί. Έχει δεσμευτεί ο Πρόεδρος να απελευθερώσει έναν συγκεκριμένο στόχο για τη μείωση του μεθανίου στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των ΗΠΑ αυτήν την εβδομάδα;

Jen Psaki: ( 30:38 )
Ξέρω ότι θα ξεκινήσουμε αύριο κάποιες προεπισκοπήσεις και κλήσεις στο παρασκήνιο, και ελπίζουμε ότι θα έρθουν και κάποιοι ειδικοί για το κλίμα στην αίθουσα ενημέρωσης αργότερα αυτήν την εβδομάδα, αλλά απλά δεν πρόκειται για να προχωρήσουμε από τις προγραμματισμένες δημόσιες ανακοινώσεις ή αποφάσεις που δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί. Προχώρα

Ομιλητής 5: ( 30:52 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Υπήρξαν κάποιες αναφορές τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τους ανθρώπους που παραποιούν τις κάρτες εμβολιασμού τους, πηγαίνουν γύρω με κάρτες που λένε ότι έχουν εμβολιαστεί, ώστε να μπορούν να φτάσουν σε μέρη όπου διαφορετικά δεν μπορούσαν. Γνωρίζει η διοίκηση αυτές τις εκθέσεις, ενδιαφερόμενες, έχοντας συνομιλίες με τοπικούς αξιωματούχους σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης αυτού του δυνητικά;

Jen Psaki: ( 31:11 )
Γνωρίζουμε σίγουρα αυτά. Έχουμε δει τις εκθέσεις και, βεβαίως, αναβάλλουμε την επιβολή του νόμου και άλλες αρχές που επιβλέπουν και καταστρέφουν εκεί που προέκυψε. Δεν έχω αριθμό ποσοστών ή δεδομένων για να σας δώσω πόσο ακριβό είναι αυτό. Θέλω να πω, το γεγονός είναι, από σήμερα, κάθε ενήλικος Αμερικανός άνω των 16 ετών είναι πλέον επιλέξιμος. Έτσι, ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε μια κάρτα εμβολίου είναι να εμβολιαστείτε, και αυτό θα συνεχίσει να εστιάζει.

Ομιλητής 5: ( 31:36 )
Μια άλλη ερώτηση για το Ναβάλι έδωσε χθες στον Jake Sullivan τα σχόλια σχετικά με τις συνέπειες.

Jen Psaki: ( 31:41 )
Ναι.

Ομιλητής 5: ( 31:42 ) Ο
Πρόεδρος Μπάιντεν, προφανώς, ζήτησε διάσκεψη κορυφής με τον Βλαντιμίρ Πούτιν.

Jen Psaki: ( 31:45 )
Mm-hmm (καταφατική).

Ομιλητής 5: ( 31:46 )
Αν ο Ναβάλι πεθάνει υπό ρωσική επιμέλεια, είναι ακόμα αυτή η σύνοδος κορυφής;

Jen Psaki: ( 31:51 )
Λοιπόν, ας βεβαιωθούμε όλοι και να προσευχηθούμε ότι αυτό δεν είναι το αποτέλεσμα που εξετάζουμε. Και, πάλι, υπάρχει μια σειρά από ιδιωτικές συνομιλίες που πραγματοποιούνται διπλωματικά, και συνεχίζουμε να επαναλαμβάνουμε και δημόσια. Το αίτημά μας να τον απελευθερωθεί, να αντιμετωπιστεί ανθρωπιστικά, αλλά δεν πρόκειται να προχωρήσω από ένα φρικτό αποτέλεσμα σαν αυτό. Προχώρα.

Ομιλητής 6: ( 32:13 )
Έχω μια ερώτηση για το εμβόλιο, αλλά μόλις πρώτα, μια γρήγορη παρακολούθηση των ερωτήσεων των συναδέλφων μου σχετικά με το στρατόπεδο προσφύγων νωρίτερα.

Jen Psaki: ( 32:20 )
Ναι.

Ομιλητής 6: ( 32:21 )
Είπατε ότι το ζήτημα σχετικά με τη δήλωση σχετικά με το ανώτατο όριο την Παρασκευή δεν έγινε κατανοητό από ορισμένους. Θα ήταν μερικοί από τους Δημοκρατικούς συμμάχους του Προέδρου στο Hill να είναι κάποιοι από αυτούς που δεν κατάλαβαν σαφώς;

Jen Psaki: ( 32:33 )
Λοιπόν, δεν νομίζω ότι φταίω. Ήμουν πιο χαρακτηριστικός ότι αναγνωρίζουμε ότι έπρεπε να είμαστε σαφείς και να βεβαιωθούμε ότι οι άνθρωποι κατανοούσαν ποιος ήταν ο στόχος μας και ότι ο Πρόεδρος παραμένει δεσμευμένος να καλωσορίζει πρόσφυγες από όλο τον κόσμο. Η ανακοίνωση την Παρασκευή προοριζόταν να είναι ένα πρώτο βήμα, με σκοπό να καταστήσει σαφές ότι ανατρέπουμε αυτό που πιστεύαμε ότι ήταν μια ξενοφοβική πολιτική της προηγούμενης διοίκησης για να εμποδίσει ανθρώπους από πολλά μέρη της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής να υποβάλουν αίτηση για καθεστώς πρόσφυγα.

Jen Psaki: ( 33:03 )
Από πολλά μέρη της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής από την υποβολή αίτησης για καθεστώς πρόσφυγα και για την επανάληψη των πτήσεων, και ότι παραμένουμε δεσμευμένοι να καλωσορίζουμε τους πρόσφυγες. Έτσι, παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες, καθώς μερικές φορές είναι απαραίτητο να κάνουμε.

Ομιλητής 6: ( 33:15 )
Σχετικά με το εμβόλιο Johnson & Johnson, έχει περάσει σχεδόν μια εβδομάδα από την παύση, ενδείξεις ότι μπορεί να είναι ακόμη μερικές μέρες προτού καταλάβουμε τι θα είναι το επόμενο βήμα. Ανησυχεί ο Λευκός Οίκος ή ποιο είναι το επίπεδο ανησυχίας ότι η φήμη της J&J μπορεί να βλάψει κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου και θα μπορούσε να παρεμποδίσει τις προσπάθειες της κυβέρνησης να απευθυνθεί σε δύσπιστους ή διστακτικούς Αμερικανούς σχετικά με τον εμβολιασμό;

Τζεν Ψάκη: ( 33:38 )
Λοιπόν, είναι ενδιαφέρον ότι στην πραγματικότητα δεν έχουμε δει δεδομένα, εκτός αν έχετε, κάτι που είναι πιθανό, που έχει δείξει ότι ήταν το αποτέλεσμα. Το FDA είναι το χρυσό πρότυπο, πήραν αυτό το βήμα από την αφθονία της προσοχής, όπως είπαν, για να διασφαλίσουν ότι ο αμερικανικός λαός θα μπορούσε να έχει εμπιστοσύνη στις ενέργειές του, το υψηλό επίπεδο αναθεώρησης και τα υψηλά πρότυπα στα οποία έχουμε η κυβέρνηση των ΗΠΑ. Συγκαλούνται ξανά την Παρασκευή ως Δρ. Fauci, νομίζω ότι μίλησα το σαββατοκύριακο, οπότε θα δούμε τι θα προκύψει από αυτό. Όμως αυτό που έχουμε δει ως σχέση με την εμπιστοσύνη ή την διστακτικότητα είναι ότι με υπερηφάνεια, είναι πραγματικά ένα θέμα πρόσβασης και το έχουμε δει αυτό όπως συμβαίνει σε πολλές κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα. Και η εστίασή μας είναι να εργαστούμε για να το αντιμετωπίσουμε. Εν μέρει πρόσβαση, πρέπει να πω, αλλά και σε μερικούς αγγελιοφόρους.

Ομιλητής 6: ( 34:41 )
Σας ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 34:42 )
Συνεχίστε.

Ομιλητής 7: ( 34:43 )
Γεια Τζεν, μόνο ένα ζευγάρι για τη δουλειά και τη σύνοδο κορυφής για το κλίμα. Οι γερουσιαστές Cornyn και Senator Coons μίλησαν για την πιθανότητα μικρότερου στενότερου λογαριασμού υποδομής στην περιοχή των 800 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το βλέπει ο πρόεδρος ως βιώσιμη εναλλακτική λύση σε σχέση με αυτό που προτείνει; Και τότε πώς βλέπει αυτή την ιδέα ότι μπορεί να υπάρχει η ευκαιρία να επιτευχθεί κάποιος διμερής συμφωνία για την υποδομή πριν προχωρήσετε στην οικονομία της περίθαλψης; Αυτό αν μπορείτε να το κάνετε στο εγγύς μέλλον, όπως πρότεινε ο γερουσιαστής Coons ότι πρέπει να το κάνετε.

Τζεν Ψάκη: ( 35:21 )
Λοιπόν, υπάρχει μια σειρά από ιδέες και προτάσεις εκεί έξω. Ορισμένοι γερουσιαστές Coons, γερουσιαστές Manchin, μερικοί Ρεπουμπλικανικοί γερουσιαστές και μερικοί δημοκράτες που μπορεί να είναι περισσότερο στην προοδευτική πτέρυγα του κόμματος επίσης. Και ο στόχος μας αυτή τη στιγμή είναι να ακούσουμε και να ακούσουμε όλα αυτά και να καθορίσουμε πώς μπορεί να μοιάζει η πορεία προς τα εμπρός σε συντονισμό και συνεργασία. Η ουσία του Προέδρου εδώ είναι ότι το μόνο πράγμα που δεν μπορούμε να κάνουμε είναι να μην επενδύσουμε στις υποδομές του έθνους μας, να ανοικοδομήσουμε την οικονομία μας και να δημιουργήσουμε εκατομμύρια θέσεις εργασίας. Αυτό είναι το μόνο κομμάτι που δεν θέλει να μας δει να αποτυγχάνουμε ως χώρα και να μην κάνουμε, ελπίζουμε, με διμερή τρόπο, ιδανικά. Όμως, όσον αφορά τις προτεινόμενες ιδέες, είμαστε αρκετά ανοιχτοί σε μια σειρά μηχανισμών για την προαγωγή της συμφωνημένης νομοθεσίας. Μικρότερες συσκευασίες, κομμάτια που ξεφλουδίζονται. Αυτήν τη στιγμή υπάρχει το άθλιο έργο στο συνέδριο, όπου τα μέλη συναντιούνται, το προσωπικό συνεδριάζει, το προσωπικό των επιτροπών συναντιέται για να συζητήσει τι είναι δυνατό, όπου υπάρχει συμφωνία. Το καλωσορίζουμε αυτό. Όσον αφορά την εμφάνιση του πακέτου ή του μεγέθους, δεν είμαστε ακόμα αρκετά εκεί.

Ομιλητής 7: ( 36:32 )
Στη σύνοδο κορυφής για το κλίμα, ξέρω ότι δεν θέλετε να προχωρήσετε μπροστά στην απόφαση σχετικά με τους στόχους εκπομπών για το 2030. Αλλά σε γενικές γραμμές, πώς η κυβέρνηση σκέφτηκε να επιτύχει την ισορροπία μεταξύ ενός στόχου που είναι επιθετικός και που θα ικανοποιήσει τις ανάγκες των απαιτήσεων της κλιματικής αλλαγής σε σχέση με αυτές που ενδέχεται να μην είναι εφικτές, περιλαμβάνουν απώλειες θέσεων εργασίας τα επόμενα 10 χρόνια. Πώς θέλει ο πρόεδρος να επιτύχει αυτήν την ισορροπία;

Τζεν Ψάκη: ( 37:01 )
Λοιπόν, ο πρόεδρος πιστεύει ότι οι πράσινες θέσεις εργασίας είναι θέσεις εργασίας. Θέλω να πω, είναι ένας τρόπος να επενδύσουμε στο… Και αυτό είναι πολύ κεντρικό στο Αμερικανικό Πρόγραμμα Εργασίας. Και όταν μιλάμε για τη σύνοδο κορυφής για το κλίμα και πώς σκέφτομαστε να θέσουμε αυτούς τους στόχους και πώς θα τους επιτύχουμε, ένα μεγάλο μέρος αυτού επενδύει σε τομείς της οικονομίας μας όπου υπάρχουν βιομηχανίες του μέλλοντος, όπου μπορούμε να δημιουργήσουμε και να αναπτύξουμε βιομηχανίες και να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας, όπου μπορούμε επίσης να επιτύχουμε τους στόχους μας που θα θέσουμε. Έτσι, τα θεωρεί ως κλειδαριά και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους όταν έθεσε το σχέδιο για το κλίμα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, είχε εργαζόμενους ηγέτες και υποστηρικτές του κλίματος να συναντηθούν και να συζητήσουν πώς θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε σε ένα δρόμο προς τα εμπρός. Αλλά, αν κοιτάξετε περιοχές όπως ηλεκτρικά οχήματα ή, υποδομή καιρού,

Ομιλητής 7: ( 38:09 )
Μπορώ να κάνω ένα ακόμη;

Jen Psaki: ( 38:10 )
Ναι.

Ομιλητής 7: ( 38:10 )
Ακριβώς για να ακολουθήσω την ερώτηση της Νάνσυ. Αναφέρατε το Γραφείο Επανεγκατάστασης Προσφύγων που εξάντλησε τη χρηματοδότησή του. Περιμένετε από τη διοίκηση να ζητήσει κάποιο είδος συμπληρωματικού για αυτό το γραφείο τις επόμενες εβδομάδες για να τους βοηθήσει να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τους;

Jen Psaki: ( 38:27 )
Θα έλεγα ότι το πρώτο βήμα έχει κάποιες εκτιμήσεις σχετικά με τον επαναπρογραμματισμό της χρηματοδότησης, ο οποίος φυσικά αποτελεί παράγοντα εσωτερικά. Αλλά δεν γνωρίζω την πρόθεση να ζητήσω πρόσθετη χρηματοδότηση. Μπορώ να ελέγξω και να δω, προφανώς θα βάλουμε τον προϋπολογισμό μας με προοπτική τον Μάιο. Όμως, όσον αφορά, νομίζω ότι ζητάτε ένα συμπληρωματικό έκτακτης ανάγκης, δεν γνωρίζω αυτήν την εκτίμηση, αλλά θα το ελέγξω για εσάς και άλλους που είμαι σίγουρος ότι ενδιαφέρονται

Ομιλητής 8: ( 38:50 )
Μπορώ να πηδήσω πραγματικά;

Jen Psaki: ( 38:51 )
Ναι.

Ομιλητής 8: ( 38:51 )
Είμαστε ακόμα σε καλό δρόμο για την προεδρική συνεδρίαση της μίας ώρας; Η κλήση [δεν ακούγεται 00:38:54];

Jen Psaki: ( 38:55 )
Ναι. Ναί.

Ομιλητής 8: ( 38:56 )
Εντάξει, έτσι [crosstalk 00:38:57] -

Jen Psaki: ( 38:56 )
Είμαστε σχεδόν τυλιγμένοι εδώ. Ας πάμε σε ένα στο πίσω μέρος. Προχώρα. Συγνώμη. [crosstalk 00:39:00] Δεν έδωσα προσοχή στο χρόνο, σας ευχαριστώ για την υπενθύμιση.

Ομιλητής 9: ( 39:02 )
Ευχαριστώ. Μόνο μερικά γρήγορα. Σχετικά με την Johnson & Johnson μεταξύ της παύσης και στη συνέχεια τα ζητήματα του εργοστασίου της Βαλτιμόρης, η διοίκηση εξακολουθεί να περιμένει από την Johnson & Johnson να είναι σε καλό δρόμο για να παραδώσει τις υποσχεθείσες ποσότητες δόσεων μέχρι το τέλος του μήνα;

Jen Psaki: ( 39:16 )
Λοιπόν, νομίζω ότι το επόμενο βήμα με την Johnson & Johnson είναι να συναντηθεί η FDA και να καθορίσει ποιες είναι οι σκέψεις για την πορεία προς τα εμπρός. Καθώς εξετάζουμε τη δική μας ετοιμότητα εδώ, έχουμε παραγγείλει αρκετή προσφορά για να διασφαλίσουμε ότι θα μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις έως τα τέλη Μαΐου και αρκετή προσφορά για τον εμβολιασμό κάθε ενήλικου Αμερικανού μέχρι το τέλος Ιουλίου, χωρίς την Johnson & Johnson. Έτσι λοιπόν παραμένει ο στόχος και η εστίασή μας. Η Pfizer ανακοίνωσε επίσης ότι θα προσπαθήσει να επισπεύσει μέρος της παραγωγής τους, αλλά, όσον αφορά την Johnson & Johnson, το επόμενο βήμα είναι πραγματικά την Παρασκευή και ό, τι προέρχεται από εκεί. Και σίγουρα θα αναφερθούμε στο FDA. Συγγνώμη. Πρέπει να ολοκληρώσουμε γιατί συγκεντρώνετε εδώ περίπου 30 δευτερόλεπτα, αλλά σας ευχαριστώ όλους. Τόσο πολύ.

Ομιλητής 10: ( 39:58 )
Σας ευχαριστώ.