Τραμπ και Ζελένσκι στο Οβάλ Γραφείο
Ο Τραμπ, ο Ζελένσκι και ο Βανς μιλούν στο Οβάλ Γραφείο. Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση εδώ.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 00:05 ):
Λοιπόν, ευχαριστώ πολύ. Είναι τιμή να έχουμε τον Πρόεδρο Ζελένσκι της Ουκρανίας και εργαζόμαστε πολύ σκληρά, πολύ κοντά. Άρα γνωριζόμαστε πολύ καιρό. Έχουμε να κάνουμε καιρό και πολύ καλά.
( 00:19 )
Είχαμε ελάχιστες διαπραγματεύσεις, αλλά αυτό λειτούργησε εξαιρετικά νομίζω και για τις δύο χώρες, νομίζω για τον κόσμο στην πραγματικότητα, πέρα από τις δύο χώρες. Και έχουμε κάτι που είναι μια πολύ δίκαιη συμφωνία και ανυπομονούμε να μπούμε και να σκάψουμε, να σκάψουμε, να σκάψουμε και να δουλέψουμε και να πάρουμε λίγη από τη σπάνια γη. Αλλά σημαίνει ότι θα είμαστε μέσα και είναι μια μεγάλη δέσμευση από τις Ηνωμένες Πολιτείες και εκτιμούμε πολύ τη συνεργασία μαζί σας και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό.
( 00:50 )
Είχαμε μερικές πολύ καλές συζητήσεις με τη Ρωσία. Μίλησα με τον Πρόεδρο Πούτιν και θα προσπαθήσουμε να το ολοκληρώσουμε. Είναι κάτι που θέλεις εσύ και το θέλει. Θα πρέπει να διαπραγματευτούμε μια συμφωνία, αλλά έχουμε ξεκινήσει τα όρια μιας συμφωνίας και νομίζω ότι κάτι μπορεί να συμβεί.
( 01:08 )
Το μεγάλο πράγμα είναι ο αριθμός των στρατιωτών, κυρίως σε αυτό το σημείο, αλλά οι στρατιώτες σκοτώνονται. Χάνετε χιλιάδες στρατιώτες. Έτσι και στις δύο πλευρές χάνουμε πολλούς στρατιώτες και θέλουμε να το δούμε να σταματήσει και θέλουμε να δούμε τα χρήματα να χρησιμοποιούνται σε διαφορετικά είδη, όπως η ανοικοδόμηση. την ανοικοδόμηση. Και θα δουλέψουμε πολύ σκληρά. Αλλά είχαμε πολλές πολύ καλές συζητήσεις.
( 01:31 )
Θα πω μέχρι να φτάσουμε, η κυβέρνηση Μπάιντεν δεν μίλησε καθόλου στη Ρωσία. Δεν μίλησαν σε κανέναν. Απλώς επέτρεψαν να συνεχιστεί αυτό. Και θα το πω… Θα πω μπροστά σας, με έχετε ακούσει να το λέω χίλιες φορές, αν ήμουν πρόεδρος, αυτός ο πόλεμος δεν θα γινόταν ποτέ. Θα είχαμε διαπραγματευτεί μια συμφωνία για εσάς χωρίς να χρειάζεται να περάσετε από αυτό που έχετε περάσει.
( 01:55 )
Αλλά οι στρατιώτες σας ήταν απίστευτα γενναίοι. Τους δώσαμε εξαιρετικό εξοπλισμό, αλλά αυτοί… κάποιος πρέπει να χρησιμοποιήσει τον εξοπλισμό, ήταν απίστευτα γενναίοι και τους αποδίδουμε μεγάλα εύσημα. Αυτό έπρεπε να τελειώσει πολύ γρήγορα, και είμαστε εδώ τρία χρόνια αργότερα.
( 02:12 )
Οπότε δίνω τεράστια εύσημα στους στρατηγούς σας και στους στρατιώτες σας και στον εαυτό σας με την έννοια ότι ήταν πολύ σκληροί, πολύ σκληροί αγώνες. Είναι μεγάλοι μαχητές και πρέπει να είσαι πολύ περήφανος γι' αυτούς από αυτή την άποψη.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 02:27 ):
Είμαι πολύ περήφανος.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 02:28 ):
Αλλά τώρα θέλουμε να το τελειώσουμε. Φτάνει, σωστά, αν θέλουμε να το τελειώσουμε. Οπότε είναι τιμή μου που σε έχω εδώ. Σας ευχαριστώ πολύ που ήρθατε. Θα υπογράψουμε τη συμφωνία στο συνέδριο στο East Room σε λίγο, αμέσως μετά το μεσημεριανό γεύμα.
( 02:45 )
Και θα γευματίσουμε μαζί. Συζητάμε επίσης κάποια άλλα πράγματα και εκτιμούμε ότι όλοι είναι εδώ. Είναι κάπως συναρπαστική στιγμή, αλλά η πραγματικά συναρπαστική στιγμή είναι εκεί που φτάνουμε… όταν σταματούν τα γυρίσματα και καταλήγουμε στη συμφωνία. Και νομίζω ότι είμαστε πολύ κοντά στο να το πετύχουμε και είναι τιμή που σας έχουμε. Και σε παρακαλώ, ήθελα να πω κάτι.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 03:06 ):
Ναι, σας ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Και πραγματικά, ελπίζω ότι αυτό το έγγραφο, το πρώτο έγγραφο θα είναι το πρώτο βήμα για πραγματικές εγγυήσεις ασφάλειας για την Ουκρανία. Οι άνθρωποί μας, τα παιδιά μας το υπολογίζουν πραγματικά. Και φυσικά υπολογίζουμε ότι η Αμερική δεν θα σταματήσει να υποστηρίζει. Πραγματικά, για εμάς, είναι πολύ σημαντικό να το υποστηρίζουμε και να το συνεχίζουμε.
( 03:30 )
Θέλω να το συζητήσουμε με λεπτομέρειες για αυτούς κατά τη διάρκεια της συνομιλίας μας. Και φυσικά οι υποδομές ή οι εγγυήσεις ασφάλειας. Γιατί για σήμερα, καταλαβαίνω τι είναι έτοιμη να κάνει η Ευρώπη. Και φυσικά θέλω να συζητήσω μαζί σας τι θα είναι έτοιμες να κάνουν οι Ηνωμένες Πολιτείες.
( 03:46 )
Και βασίζομαι πραγματικά στην ισχυρή σας θέση για να σταματήσετε τον Πούτιν. Και το είπες αρκετά με τον πόλεμο. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να πούμε αυτά τα λόγια στον Πούτιν στην αρχή, στην αρχή του πολέμου, γιατί είναι δολοφόνος και τρομοκράτης. Ελπίζω όμως ότι μαζί μπορούμε να τον σταματήσουμε.
( 04:05 )
Αλλά για εμάς, είναι πολύ σημαντικό να σώσουμε τη χώρα μας, τις αξίες μας, την ελευθερία και τη δημοκρατία μας. Και φυσικά κανένας συμβιβασμός με τον δολοφόνο για τα εδάφη μας, αλλά θα γίνει αργότερα. Και φυσικά αυτό που ήθελα…
( 04:22 )
Μιλήσαμε για αυτό τηλεφωνικά μαζί σας για την παραγωγή των drones. Έχουμε πολύ καλή παραγωγή drones, νομίζω το καλύτερο στον κόσμο για σήμερα λόγω του πολέμου. Ναί. Και φυσικά χρειαζόμαστε πολύ την αεράμυνα. Έχετε την καλύτερη αεράμυνα στον κόσμο και πραγματικά μας βοηθήσατε κάτω από τις επιθέσεις των Ρώσων.
( 04:42 )
Και θέλω να μιλήσω πώς μπορούμε να ανταλλάξουμε τις άδειες. Είμαστε ανοιχτοί να μοιραστούμε μαζί σας τις άδειες όλων των drones μας, φυσικά, με τις Ηνωμένες Πολιτείες. Και χρειαζόμαστε άδειες για γρήγορη παραγωγή αεράμυνας. Ακόμη και μετά τον πόλεμο, χρειαζόμαστε το έθνος μας να είναι ήρεμο, να είμαστε ασφαλείς. Γι' αυτό χρειαζόμαστε αυτή την ασπίδα αέρα 05:02 )
Και φυσικά για αυτό, θέλω να μιλήσω για τις δυνάμεις. Νομίζω ότι η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ήδη μιλήσει μαζί σας, και γνωρίζουμε ότι η Ευρώπη είναι έτοιμη, αλλά χωρίς τις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν θα είναι έτοιμες να είναι τόσο δυνατές όσο χρειαζόμαστε.
( 05:21 )
Και το τελευταίο σημείο, τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, σχετικά με την ανταλλαγή, σχετικά με τους ανθρώπους και τα παιδιά μας. Και ξέρετε ότι αυτός ο τρελός Ρώσος, ότι έχουν κλέψει 20.000 παιδιά, παιδιά από την Ουκρανία. Άλλαξαν τα ονόματά τους, άλλαξαν οικογένειες, συγγενείς και τώρα βρίσκονται στη Ρωσία. Θέλουμε να τους φέρουμε πίσω. Και πραγματικά, είναι ένα μεγάλο, μεγάλο όνειρο και στόχος για μένα και να τελειώσουμε τους πολέμους μας.
( 05:46 )
Παρεμπιπτόντως, κύριε Πρόεδρε, φέραμε, ανταλλάξαμε, ναι, απελευθερώσαμε περισσότερους από 4.000 πολεμιστές από τις ρωσικές φυλακές, αλλά υπάρχουν χιλιάδες άλλοι στη φυλακή. Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικές εικόνες. Πώς… Μπορώ τώρα;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 06:07 ):
Ναι. Παρακαλώ. Παρακαλώ.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 06:08 ):
Κάποιο λεπτό, ένα λεπτό, ένα λεπτό. Απλά μπορείτε να καταλάβετε σε ποιες συνθήκες, σε ποια κατάσταση βρίσκονται και ποια είναι η στάση της Ρωσίας στις φυλακές μας. Αυτό παιδιά, μόνο εσείς… Πριν και μετά.
( 06:20 )
Και βλέπεις πριν και μετά, απλά εσύ για να καταλάβεις. Τώρα χιλιάδες τέτοιοι τύποι, κυρίες και άντρες εκεί, και αυτό… Άρα δεν τρώνε. Τους χτυπούν και κάνουν πολλά κακά πράγματα.
( 06:42 )
Ακόμη και κατά τη διάρκεια του πολέμου, υπάρχουν κανόνες. Όλοι γνωρίζουν ότι υπάρχουν κανόνες κατά τη διάρκεια του πολέμου. Αυτά τα παιδιά, δεν έχουν κανόνες. Βλέπετε ότι έμειναν 50, 60 κιλά και πολλά τέτοια. Και δεν ήθελα να σας δείξω τι αλλάζει με τις εικόνες των παιδιών γιατί απλώς θα μοιραστώ μαζί σας. Και εννοώ, φαίνεται τραγικό.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 07:13 ):
Ναι, είναι σκληρά πράγματα.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 07:13 ):
Ναι. Ήθελα πολύ να σου δώσω, και βλέπεις;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 07:13 ):
Ναι.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 07:13 ):
Αυτός είναι ο Πάστορας, παρεμπιπτόντως. Έκλεψαν πάστορες γιατί δεν είναι ρωσική εκκλησία. Έκλεψαν πάστορες και μετέφεραν πάστορες στη φυλακή. Στο τέλος του περασμένου έτους, φέραμε τρεις πάστορες και μπορέσαμε να τους ανταλλάξουμε. Αυτός είναι πάστορας, βλέπετε;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 07:30 ):
Ναι. Είναι σκληρό.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 07:35 ):
Ναι. Εννοώ λοιπόν αυτό που ήθελα να σας δείξω και αυτό… Σας ευχαριστώ πολύ λοιπόν.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 07:38 ):
Θέλουμε να τελειώσει αυτό, σωστά;
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 07:39 ):
Ναι, ναι, φυσικά. Φυσικά, θα το κάνουμε.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 07:42 ):
Και νομίζω ότι θα το κάνουμε. Νομίζω ότι θα το κάνουμε. Και-
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 07:44 ):
Πρέπει φυσικά.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 07:46 ):
Έχετε ερωτήσεις, παρακαλώ;
Ο Τύπος ( 07:50 ):
Κύριε Πρόεδρε;
( 07:50 )
Κύριε Πρόεδρε;
( 07:50 )
Κύριε Πρόεδρε;
( 07:50 )
[δεν ακούγεται 00:07:49 50 )
Κύριε Πρόεδρε;
( 07:50 )
Κύριε Πρόεδρε;
( 07:50 )
[δεν ακούγεται 00:07:49]
( 07:50 )
Κύριε Πρόεδρε;
( 07:50 )
Κύριε Πρόεδρε;
( 07:51 )
Είσαι-
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 07:51 ):
Ναι, παρακαλώ.
The Press ( 07:51 ):
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Πόσα χρήματα πρόκειται να διαθέσουν οι ΗΠΑ στο ταμείο που δημιουργείται σήμερα και πώς αυτό παρέχει μακροπρόθεσμη ασφάλεια για την Ουκρανία;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 08:00 ):
Λοιπόν, δεν ξέρουμε ακριβώς πόσα, επειδή πρόκειται να βάλουμε κάποια χρήματα σε ένα ταμείο που θα πάρουμε από την ακατέργαστη γη που πρόκειται να πάρουμε και να μοιραστούμε όσον αφορά τα έσοδα. Έτσι, θα είναι πολλά χρήματα, θα γίνουν από την πώληση και από τη χρήση ακατέργαστης γης.
( 08:15 )
Και όπως γνωρίζετε, η χώρα μας δεν έχει πολύ ακατέργαστη γη. Έχουμε πολύ πετρέλαιο και φυσικό αέριο, αλλά δεν έχουμε πολλή ακατέργαστη γη. Και αυτό που έχουμε προστατεύεται από τους περιβαλλοντολόγους, αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι απροστάτευτο. Αλλά και πάλι, δεν είναι πολύ.
( 08:31 )
Έχουν μεταξύ των καλύτερων στον κόσμο όσον αφορά την ακατέργαστη γη. Έτσι, θα το χρησιμοποιήσουμε, θα το πάρουμε, θα το χρησιμοποιήσουμε για όλα τα πράγματα που κάνουμε, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων των όπλων και του στρατού. Και πραγματικά πρόκειται να ικανοποιήσει πάρα πολύ τις ανάγκες μας. Οπότε ήταν κάτι που λειτούργησε πολύ καλά.
( 08:51 )
Έχουμε πολύ πετρέλαιο και έχουμε πολύ αέριο. Έχουμε πολλά, αλλά δεν έχουμε ακατέργαστη γη. Έτσι, αυτό έχει σχεδόν κάθε στοιχείο της ακατέργαστης γης που χρειαζόμαστε για υπολογιστές, για όλα τα πράγματα που κάνουμε.
Ομιλητής 1 ( 09:03 ):
Και-
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 09:04 ):
Αυτό μας βάζει σε εξαιρετική φόρμα.
Ο Τύπος ( 09:05 ):
Και για τη μακροπρόθεσμη ασφάλεια για την Ουκρανία, πώς μας παρέχει αυτό;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 09:08 ):
Νομίζω ότι θα έχουν μεγάλη τύχη. Νομίζω ότι μόλις κάνουμε τη συμφωνία που θα είναι το 95% της, δεν πρόκειται να επιστρέψουν στη μάχη. Μίλησα με τον Πρόεδρο Πούτιν και νομίζω… νιώθω πολύ δυνατός…
( 09:21 )
Τον ξέρω εδώ και πολύ καιρό, και νιώθω πολύ έντονα ότι το αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά και θα κάνουμε μια συμφωνία. Και όταν γίνει η συμφωνία, δεν νομίζω… Μιλάμε για ασφάλεια. Όλοι μιλούσαν για την άλλη μέρα, το μόνο που μιλούσαν ήταν για την ασφάλεια. Είπα: «Αφήστε με να κάνω πρώτα τη συμφωνία».
( 09:36 )
Πρέπει πρώτα να κάνω τη συμφωνία. Δεν ανησυχώ για την ασφάλεια αυτή τη στιγμή, πρέπει να έχουμε μια συμφωνία γιατί αυτή τη στιγμή, την περασμένη εβδομάδα, 2000 στρατιώτες πέθαναν και από τις δύο πλευρές. 2000. Και χάνουν χίλια, 2000, 3000 την εβδομάδα.
( 09:50 )
Έτσι καθώς καθόμαστε εδώ και μιλάμε, οι άνθρωποι πυροβολούνται και πεθαίνουν στο πεδίο της μάχης. Και δεν είναι Αμερικανοί στρατιώτες, αλλά είναι Ρώσοι στρατιώτες και είναι Ουκρανοί στρατιώτες. Και θέλουμε να μπορούμε να το σταματήσουμε, και θέλουμε να είμαστε σε θέση-
Ο Τύπος ( 10:04 ):
[δεν ακούγεται 00:10:05]-
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 10:04 ):
… επίσης για να ξοδέψετε χρήματα σε άλλα πράγματα. Δεν θέλουμε… Πρόκειται για ένα τεράστιο χρηματικό ποσό. Και αυτό που έκανε η κυβέρνηση Μπάιντεν ήταν τρομερό. Έδιναν χρήματα, αλλά δεν είχε ασφάλεια για τα χρήματα. Η Ευρώπη, όπως ξέρετε, έδινε πολύ λιγότερα χρήματα, αλλά είχαν ασφάλεια. Ήταν με τη μορφή δανείου. Παίρνουν τα χρήματά τους πίσω. Και δεν το κάναμε.
( 10:21 )
Και τώρα τουλάχιστον προστατευόμαστε γιατί πρέπει να προστατευτεί και ο Αμερικανός φορολογούμενος. Αλλά αυτή είναι μια απίστευτη συμφωνία για την Ουκρανία, επειδή έχουμε μια μεγάλη επένδυση στη χώρα της τώρα, και αυτό που έχουν, πολύ λίγοι άνθρωποι το έχουν.
( 10:41 )
Και είμαστε πραγματικά σε θέση να προχωρήσουμε με πράγματα πολύ, πολύ υψηλής τεχνολογίας και πολλά άλλα πράγματα, συμπεριλαμβανομένων των όπλων, όπλων που πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε σε πολλές τοποθεσίες, αλλά που χρειαζόμαστε για τη χώρα μας.
The Press ( 10:52 ):
Κύριε Πρόεδρε;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 10:54 ):
Αυτό μας επιτρέπει να το κάνουμε αυτό.
The Press ( 10:55 ):
Κύριε Πρόεδρε;
( 10:57 )
Θα συνεχίσεις… Θα συνεχίσεις-
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 10:57 ):
Συγνώμη. Συγνώμη.
The Press ( 10:57 ):
… αποστολή στρατιωτικής βοήθειας;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 11:00 ): αποστολή στρατιωτικής βοήθειας;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 11:00 ):
Ναι, προχωρήστε, παρακαλώ.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 11:02 ):
Αν μπορώ απλά… Ναι. Στο έγγραφο, υπάρχει ένα από τα πολύ σημαντικά σημεία αν μιλάμε για επιχειρήσεις και επενδύσεις. Δεν είχαμε ποτέ τερματικά LNG στην Ουκρανία. Αυτό το έγγραφο θα ανοίξει… Εννοώ, το επόμενο έγγραφο… Αλλά ούτως ή άλλως, εδώ που βλέπουμε στο πλαίσιο, βλέπουμε μια πολύ καλή θέληση για αυτό.
( 11:22 )
Οι τερματικοί σταθμοί LNG για εμάς είναι πολύ σημαντικοί και νομίζω για την ασφάλεια της ευρωπαϊκής ηπείρου. Έχουμε τη μεγαλύτερη αποθήκευση, την αποθήκευση αερίου. Έχουμε το μεγαλύτερο στην Ευρώπη, ναι. Ναι, και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε. Χρησιμοποιήστε το για LNG, χρησιμοποιήστε το για LNG και θα το κάνουμε.
( 11:40 )
Και πραγματικά μπορούμε να βοηθήσουμε την Ευρώπη γιατί η Ευρώπη βοήθησε πραγματικά. Ο Πρόεδρος Τραμπ είπε ότι έκαναν λιγότερη υποστήριξη, αλλά είναι φίλοι μας και είναι πολύ υποστηρικτικοί εταίροι μας. Πραγματικά έδωσαν πολλά, κύριε Πρόεδρε.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 11:59 ):
Ω-
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 11:59 ):
Πραγματικά, το έκαναν.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 11:59 ):
Έδωσα πολλά, αλλά έδωσαν πολύ λιγότερα.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 11:59 ):
Οχι.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 11:59 ):
Πολύ λιγότερο.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 11:59 ):
Όχι, όχι.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 11:59 ):
Καλά.
Πρόεδρος Volodymyr Zelenskyy ( 12:05 ):
Καλά.
The Press ( 12:09 ):
Κύριε Πρόεδρε;
( 12:09 )
[δεν ακούγεται 00:12:10]
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 12:12 ):
Ναι, παρακαλώ.
Ο Τύπος ( 12:14 ):
Κύριε Πρόεδρε Τραμπ, έχετε επανειλημμένα χαρακτηρίσει τη συμφωνία με την Ουκρανία ως ιστορική, και ως Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, παίρνετε ιστορικές αποφάσεις σε άλλα ζητήματα που επηρεάζουν την Αμερική και τον άλλο κόσμο. Ποια θέση λοιπόν στην παγκόσμια ιστορία θέλετε να πάρετε και συνδέεστε με κάποια διάσημα ιστορικά πρόσωπα;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 12:43 ):
Ναι, θα έλεγα Τζορτζ Ουάσιγκτον, Αβραάμ Λίνκολν. Θα έλεγα ότι είμαι πολύ ανώτερος από τον George Washington και τον Abraham Lincoln. Τώρα, ξέρεις ότι κάνω πλάκα, σωστά; Γιατί όταν λέω ότι οι ψεύτικες ειδήσεις πρόκειται να ξεφύγουν. Θα πουν ότι θεωρεί τον εαυτό του καλύτερο από την Ουάσιγκτον. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 13:00 ):
Ποτέ δεν ξέρεις. Δεν συγκρίνω τον εαυτό μου με κανέναν, είμαι εδώ για να κάνω μια δουλειά. Περάσαμε υπέροχες 35 ημέρες ή ό,τι άλλο μπορεί να είναι, έναν μήνα, λίγο περισσότερο από έναν μήνα. Έχουμε καταφέρει τεράστια ποσά. Όχι μόνο αυτό, αυτό θα ήταν ένα πολύ μεγάλο επίτευγμα αν μπορούσαμε να σταματήσουμε τον πόλεμο και να τους επαναφέρουμε στην ομαλοποίηση. Νομίζω ότι αυτό θα συμβεί. Είχαμε πολύ καλές συνομιλίες και από τις δύο πλευρές, όπως γνωρίζετε. Αλλά νομίζω ότι έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά γενικά. Αν κοιτάξετε όλα τα πράγματα που κάναμε σε 30 ημέρες, λένε ότι δεν υπήρξε ποτέ πρώτος μήνας όπως τον είχαμε, και αυτό είναι ένα από τα πολύ σημαντικά πράγματα. Αυτό για μένα είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα γιατί έχουμε τρομερό θάνατο καθώς μιλάμε, και δεν θέλω να το έχω. Σκεφτείτε τους γονείς, είτε είναι στη Ρωσία είτε στην Ουκρανία, σκεφτείτε τους γονείς όλων αυτών των ανθρώπων να σκοτώνονται άσκοπα.
Volodymyr Zelenskyy ( 13:58 ):
Ήρθαν στην επικράτειά μας.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 14:00 ):
Δεν έπρεπε να ξεκινήσει ποτέ. Αν ήμουν πρόεδρος, αυτό δεν θα είχε ξεκινήσει ποτέ.
Ομιλητής 2 ( 14:06 ):
Θα συνεχίσετε να στέλνετε στρατιωτική βοήθεια στην Ουκρανία αφού οι ΗΠΑ υπογράψουν αυτή τη συμφωνία με την Ουκρανία;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 14:18 ):
Ναι, θα συνεχίσουμε...
Ομιλητής 2 ( 14:19 ):
Και μια ερώτηση στον Πρόεδρο Ζελένσκι. Νιώθετε ότι οι ΗΠΑ είναι στο πλευρό σας, ότι ο Πρόεδρος Τραμπ είναι στο πλευρό σας αυτή τη στιγμή;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 14:31 ):
Προχωρήστε.
Volodymyr Zelenskyy ( 14:32 ):
Τι πιστεύεις;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 14:32 ):
Θέλει να μάθει πιστεύετε ότι... Είναι μια ηλίθια ερώτηση γιατί υποθέτω ότι δεν θα ήμασταν εδώ αν δεν ήμουν εγώ.
Volodymyr Zelenskyy ( 14:42 ):
Νομίζω ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι στο πλευρό μας από την αρχή της κατοχής, και νομίζω ότι ο Πρόεδρος Τραμπ στο πλευρό μας, και φυσικά [δεν ακούγεται 00:14:54] Είμαι σίγουρος ότι ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών δεν θα σταματήσει την υποστήριξη. Αυτό είναι κρίσιμο για εμάς. Είναι σημαντικό για εμάς. Και ο πρόεδρος μιλά για τους ανθρώπους και τους στρατιώτες που πεθαίνουν, αλλά ήρθαν στην επικράτειά μας. Ήρθαν στη γη μας, ξεκίνησαν αυτόν τον πόλεμο και πρέπει να σταματήσουν. Και νομίζω ότι αυτή είναι η ερώτηση με… Πραγματικά η πιο σημαντική ερώτηση. Μπορεί ο Πρόεδρος Τραμπ, ελπίζω ναι, με κάποιους άλλους συμμάχους να σταματήσουν τον Πούτιν, να αποσύρει αυτά τα στρατεύματα από τη γη μας. Και νομίζω ότι ρωτήσατε για την ιστορία σχετικά με [δεν ακούγεται 00:15:32] Νομίζω ότι εάν ο πρόεδρος ή πότε θα σταματήσει τον Πούτιν, εάν ο Πρόεδρος Τραμπ θα φέρει ειρήνη στη χώρα μας, νομίζω ότι θα είναι σε αυτόν τον τοίχο, νομίζω.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 15:43 ): Είχαμε πάρα πολύ καλές συζητήσεις.
Ομιλητής 3 ( 15:45 ):
Κύριε Πρόεδρε. Ο πρόεδρος Ζελένσκι μόλις είπε ότι δεν θα υπάρξουν συμβιβασμοί με τον Βλαντιμίρ Πούτιν. Ήθελα απλώς να ρωτήσω και τους δύο σας, πρώτον, υπάρχουν συμβιβασμοί που πιστεύετε ότι ο Πρόεδρος Zelenskyy θα πρέπει να κάνει και ο Πρόεδρος Zelenskyy υπάρχει κάτι που μπορεί να πιστεύετε ότι μπορείτε να προσφέρετε ή να φέρετε στο τραπέζι, για παράδειγμα, εκλογές.; Σας ευχαριστώ.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 16:11 ):
Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνετε πάντα συμβιβασμούς. Δεν μπορείτε να κάνετε καμία συμφωνία χωρίς συμβιβασμούς. Οπότε σίγουρα θα πρέπει να κάνει κάποιους συμβιβασμούς, αλλά ελπίζουμε ότι δεν θα είναι τόσο μεγάλοι όσο κάποιοι πιστεύουν ότι θα πρέπει να κάνετε. Αυτό είναι όλο. Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε. Είμαι εδώ ως διαιτητής, ως μεσολαβητής ως ένα βαθμό μεταξύ δύο μερών που ήταν πολύ εχθρικά, για να το θέσω ήπια, ήταν πολύ εχθρικά. Αυτός ήταν ένας φαύλος πόλεμος. Ήταν ένας φαύλος πόλεμος. Είναι ένα πολύ επίπεδο πεδίο μάχης και αυτές οι σφαίρες σβήνουν και όπως έχω πει πολλές φορές, το συζητάμε με τον Πιτ, πολλές φορές το μόνο πράγμα που σταματά αυτές τις σφαίρες είναι ένα ανθρώπινο σώμα. Και στην περίπτωση που μιλάμε, γενικά νεαρά ανθρώπινα σώματα σταματούν πολλές σφαίρες.
( 16:54 )
Είναι νεκρό επίπεδο. Γι' αυτό είναι υπέροχη γεωργική γη, είναι υπέροχη γη, είναι υπέροχη χωράφια, αλλά υπάρχει πολύ λίγη προστασία από τις σφαίρες και άλλα πράγματα που πυροβολούνται. Έτσι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δω αν μπορώ να πάρω τους πάντες στο τραπέζι και να πετύχω μια συμφωνία και νομίζω ότι θα καταλήξουμε σε συμφωνία. Διαφορετικά, μάλλον δεν θα ήμουν ούτε σήμερα εδώ.
Μπράιαν ( 17:19 ):
Κύριε Πρόεδρε, έχω δύο ερωτήσεις για εσάς. Πιστεύετε ότι τελικά η κληρονομιά σας θα είναι ο ειρηνοποιός και όχι ο πρόεδρος που οδήγησε αυτή τη χώρα σε έναν άλλο πόλεμο και τερμάτισε τους ξένους πολέμους; Και έχω μια ερώτηση...
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 17:32 ):
Ελπίζω ότι θα γίνει. Θέλω να πω, ελπίζω ότι θα με θυμούνται ως ειρηνοποιό. Αυτό θα ήταν υπέροχο αν μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό. Το κάνω αυτό για να σώσω ζωές περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Το δεύτερο είναι να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα, αλλά το θεώρησα πολύ λιγότερο σημαντικό. Ευχαριστώ, Μπράιαν για αυτήν την ερώτηση. Ήταν μια ωραία ερώτηση. Ελπίζω να γίνω γνωστός και αναγνωρισμένος ως ειρηνοποιός. Αυτό θα ήταν πολύ καλό να λυθεί. Αυτή είναι μια πολύ επικίνδυνη κατάσταση. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν τρίτο παγκόσμιο πόλεμο. Αυτό οδηγήθηκε σε λάθος κατεύθυνση. Αν χάνονταν αυτές οι εκλογές, αν δεν κερδίζαμε αυτές τις εκλογές, και παρεμπιπτόντως, τις κερδίσαμε με πολλά, αυτό ήταν εντολή. Κερδίσαμε κάθε swing state. Κερδίσαμε τη λαϊκή ψήφο με εκατομμύρια και εκατομμύρια ψήφους. Κερδίσαμε τα πάντα. Οι συνοικίες, κοιτάς τις περιοχές του κόκκινου, ρίξτε μια ματιά σε έναν χάρτη. Αυτή ήταν μια μεγάλη εντολή και αυτό ήταν ένα από τα πράγματα, είπα, "Θα τακτοποιήσουμε αυτό το πράγμα". Αν δεν κερδίζαμε, νομίζω ότι αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να είχε καταλήξει σε έναν τρίτο παγκόσμιο πόλεμο και αυτό δεν θα ήταν καλή κατάσταση. Ποια ήταν η δεύτερη ερώτησή σας;
Μπράιαν ( 18:39 ):
Η δεύτερη ερώτησή μου προς τον Πρόεδρο Zelenskyy. Γιατί δεν φοράς κοστούμι; Γιατί δεν φοράς κοστούμι; Είσαι το υψηλότερο επίπεδο στο γραφείο αυτής της χώρας και αρνείσαι να φορέσεις κοστούμι. Έχετε κοστούμι;
Volodymyr Zelenskyy ( 18:52 ):
Έχετε προβλήματα;
Μπράιαν ( 18:54 ):
Ναι, πολλοί Αμερικανοί έχουν προβλήματα με εσάς που δεν σέβεστε την αξιοπρέπεια του αξιώματος.
Volodymyr Zelenskyy ( 18:58 ):
Πραγματικά; Ίσως θα φορέσω μια στολή αφού τελειώσει αυτός ο πόλεμος. Ναι, ίσως κάτι σαν το δικό σου.
Brian ( 19:07 ):
Ίσως κάτι τέτοιο; Ναι, κύριε. Αυτό να είναι υπέροχο.
Volodymyr Zelenskyy ( 19:08 ):
Ίσως κάτι καλύτερο. Δεν ξέρω. Θα δούμε. Ίσως κάτι φθηνότερο από, ναι.
Μπράιαν ( 19:14 ):
Σας ευχαριστώ.
Volodymyr Zelenskyy ( 19:18 ):
Ευχαριστώ, ευχαριστώ.
Ομιλητής 4 ( 19:18 ):
Ευχαριστώ, Πρόεδρε Τραμπ. Είπες χθες ότι έχεις...
Ομιλητής 5 ( 19:22 ):
Κύριε Πρόεδρε, θα στείλετε περισσότερα όπλα στην Ουκρανία σε περίπτωση που δεν υπάρξει ειρήνη;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 19:25 ):
Ναι, θα έχουμε όπλα στην Ουκρανία. Ναι, σίγουρα. Ελπίζω να μην χρειαστεί να στείλω πολλά γιατί ελπίζουμε ότι θα το τελειώσουμε. Ανυπομονούμε να το ολοκληρώσουμε γρήγορα. Δεν ανυπομονούμε να στείλουμε πολλά όπλα. Ανυπομονούμε να τελειώσει ο πόλεμος για να μπορέσουμε να κάνουμε άλλα πράγματα. Εκτιμούμε όμως πολύ τη συμφωνία γιατί χρειαζόμασταν ό,τι είχαν και η χώρα μας αντιμετωπίζεται τώρα δίκαια. Ο Μπάιντεν δεν το έκανε αυτό. Μπάιντεν, δεν ήξερε τι διάολο έκανε. Αυτό δεν έπρεπε να είχε συμβεί ποτέ. Αυτό δεν έπρεπε να είχε ξεκινήσει ποτέ. Αλλά σίγουρα η απάντηση είναι ναι, αλλά ελπίζουμε ότι δεν θα χρειαστεί να στείλουμε πολλά γιατί ανυπομονώ να το ολοκληρώσω γρήγορα. Πολύ γρήγορα.
Ομιλητής 4 ( 20:08 ):
Αυτό σημαίνει ότι θα παρέχετε εγγυήσεις ασφαλείας, κύριε Πρόεδρε;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 20:11 ):
Δεν θέλω να μιλήσω για ασφάλεια ακόμα γιατί θέλω να ολοκληρώσω τη συμφωνία. Πέφτεις στην ίδια παγίδα όπως όλοι οι άλλοι εκατομμύρια φορές. Είπες ξανά και ξανά. Θέλω να ολοκληρώσω τη συμφωνία. Η ασφάλεια είναι τόσο εύκολη. Αυτό είναι περίπου το 2% του προβλήματος. Δεν ανησυχώ για την ασφάλεια. Ανησυχώ για την ολοκλήρωση της συμφωνίας. Η ασφάλεια είναι το εύκολο κομμάτι. Η ασφάλεια είναι πολύ καλή. Όλοι σταματούν να πυροβολούν. Και τώρα η Ευρώπη θα βάλει ανθρώπους εκεί; Ξέρω ότι η Γαλλία θα το κάνει, ξέρω ότι το Ηνωμένο Βασίλειο θα το κάνει, ξέρω ότι άλλες χώρες θα το κάνουν και τυχαίνει να είναι ακριβώς δίπλα. Δεν έχουμε δεσμευτεί, αλλά θα μπορούσαμε να φανταστούμε. Έχουμε ασφάλεια σε διαφορετική μορφή. Θα έχουμε εργάτες εκεί που σκάβουν, σκάβουν, σκάβουν, παίρνουν την ακατέργαστη γη, ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε πολλά υπέροχα προϊόντα σε αυτή τη χώρα. Άρα από αυτή την άποψη έχετε κάτι αλλά δεν το έχουμε καθορίσει ακόμα.
( 20:59 )
Θα πω μιλώντας στη Γαλλία, και ήταν εδώ όπως γνωρίζετε την περασμένη εβδομάδα και μόλις την άλλη μέρα, έχουν δεσμευτεί για μεγάλη ασφάλεια. Δεν νομίζω ότι θα χρειαστείς πολλή ασφάλεια. Νομίζω ότι μόλις ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία, έχει τελειώσει. Η Ρωσία δεν θα θέλει να επιστρέψει και κανείς δεν θα θέλει να επιστρέψει.
Ομιλητής 4 ( 21:19 ): Ομιλητής 4 ( 21:19 ):
Ο Πρόεδρος Zelenskyy κουνάει το κεφάλι του [δεν ακούγεται 00:21:20].
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 21:20 ):
Όταν τελειώσει αυτή η συμφωνία. Πιστεύω πραγματικά ότι αυτή η συμφωνία θα τελειώσει.
Volodymyr Zelenskyy ( 21:23 ):
[δεν ακούγεται 00:21:24] Ναι, ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ πολύ [δεν ακούγεται 00:21:25].
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 21:24 ):
Ερώτηση; Ναι, σε παρακαλώ, προχώρα. Προχωρήστε.
Ομιλητής 6 ( 21:27 ):
Κύριε Πρόεδρε, σας ευχαριστώ. Φιλοξενήσατε τον McCron και τον Keir Starmer στον Λευκό Οίκο αυτή την περασμένη εβδομάδα, οι οποίοι και οι δύο επαίνεσαν το θάρρος και την πεποίθησή σας να ηγηθείτε του μονοπατιού προς την ειρήνη.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 21:36 ):
Ναί.
Ομιλητής 6 ( 21:37 ):
Μέρος αυτού περιλάμβανε την εκ νέου εμπλοκή της Ρωσίας σε διπλωματικές σχέσεις, κάτι που οι προηγούμενοι ηγέτες δεν είχαν την πεποίθηση να κάνουν. Τι σας έδωσε λοιπόν το ηθικό θάρρος και την πεποίθηση να προχωρήσετε και να το ηγηθείτε;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 21:47 ):
Λοιπόν, τον λατρεύω αυτόν τον τύπο. Με ποιον είσαι;
Ομιλητής 6 ( 21:50 ):
One American News, κύριε.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 21:51 ):
Λοιπόν, γι' αυτό μου αρέσει. Το One American News κάνει εξαιρετική δουλειά. Μου αρέσει η ερώτηση. Νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Είναι ένας δρόμος προς την ειρήνη. Είναι ένας δρόμος για να λυθεί κάτι. Και νιώθω ότι ως αρχηγός αυτής της χώρας έχω υποχρέωση να το κάνω. Επιπλέον, συμμετέχουμε πολύ. Μπλέξαμε. Κρίμα που μπλέξαμε γιατί δεν έπρεπε να υπάρξει ανάμειξη γιατί δεν έπρεπε να γίνει πόλεμος. Και δεν έπρεπε να γίνει η 7η Οκτωβρίου. Αυτό δεν θα είχε συμβεί ποτέ. Όπως γνωρίζετε, το Ιράν ήταν κατεστραμμένο, δεν είχαν χρήματα να δώσουν στη Χεζμπολάχ, δεν είχαν χρήματα να δώσουν στη Χαμάς. Ήταν ψύχραιμοι και μετά επί Μπάιντεν έγιναν πλούσιοι στην κόλαση. Από την έλλειψη χρημάτων έγιναν 300 δισεκατομμύρια δολάρια σε μια περίοδο τεσσάρων ετών και έδωσαν πολλά από αυτά τα χρήματα. Και βλέπετε τι έγινε. Και αυτό είναι επίσης ένα πραγματικό χάος που ελπίζουμε να μπορέσουμε να λύσουμε. Αλλά όχι, εκτιμώ πολύ την ερώτησή σου. Απλώς νιώθω ότι έχω υποχρέωση να προσπαθήσω να κάνω κάτι για να σταματήσω τον θάνατο.
Volodymyr Zelenskyy ( 22:55 ):
Αν μπορώ να απαντήσω. Ναι, αν μπορώ να απαντήσω. Συγνώμη.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 22:58 ):
Παρακαλώ, προχωρήστε.
Volodymyr Zelenskyy ( 23:00 ):
Παρακαλώ, παρακαλώ.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 23:00 ):
Και παρεμπιπτόντως μου αρέσουν τα ρούχα σου.
Volodymyr Zelenskyy ( 23:02 ):
Πραγματικά;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 23:04 ):
Παρεμπιπτόντως, νομίζω ότι είναι υπέροχος τύπος. Αλλά δεν ξέρω αν σας αρέσει ο ένας τον άλλον, αλλά ξέρετε τι; Νομίζω ότι είναι ντυμένος όμορφα. Νομίζω ότι είναι ντυμένος όμορφα.
Volodymyr Zelenskyy ( 23:13 ):
Όχι, όχι, μου αρέσει αυτός ο τύπος. Δεν τον ξέρω. Οπότε έχω πιο σοβαρά πράγματα από το να απαντήσω στην πλάγια ερώτηση.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 23:19 ):
[δεν ακούγεται 00:23:20].
Volodymyr Zelenskyy ( 23:19 ):
Θα απαντήσω σε πιο σοβαρές ερωτήσεις αν μπορώ.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 23:20 ):
Αυτό είναι [δεν ακούγεται 00:23:21].
Volodymyr Zelenskyy ( 23:21 ):
Ναι. Παρακαλώ λοιπόν για τις εγγυήσεις ασφαλείας και για την κατάπαυση του πυρός. Δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο για κατάπαυση του πυρός και να μιλάμε και να μιλάμε. Δεν θα λειτουργήσει. Απλά η κατάπαυση του πυρός δεν θα λειτουργήσει ποτέ γιατί είμαι σαν τον πρόεδρο. Έχω αυτήν την εμπειρία και όχι μόνο εγώ, η Ουκρανία, πριν από την προεδρία μου από τον Πούτιν το 2014 έσπασε 25 φορές. 25 φορές. Έσπασε τη δική του υπογραφή 25 φορές, έσπασε την κατάπαυση του πυρός, ήταν [δεν ακούγεται 00:23:53]
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 23:53 ):
Αλλά δεν μου έσπασε ποτέ. Δεν μου έσπασε ποτέ.
Volodymyr Zelenskyy ( 23:55 ):
Όχι, όχι. Ήσουν ο πρόεδρος.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 23:55 ):
Δεν μου έσπασε ποτέ.
Volodymyr Zelenskyy ( 23:56 ):
Το 2016 ήσασταν πρόεδρος, κύριε Πρόεδρε. Υπήρξες πρόεδρος. Αλλά, φυσικά, δεν είχε μαζί σας, αλλά είχε εκείνη την περίοδο, είχε συνομιλίες με την πλευρά μας και είχαμε τη μορφή της Νορμανδίας, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ουκρανία και τη Ρωσία. Και έσπασε 25 φορές. Γι' αυτό δεν θα δεχθούμε ποτέ την απλή κατάπαυση του πυρός. Δεν θα λειτουργήσει χωρίς εγγυήσεις ασφαλείας. Εγγυήσεις ασφαλείας, ίσως ο πρόεδρος έχει δίκιο για αυτό το έγγραφο και άλλα, αλλά αυτό το έγγραφο δεν είναι αρκετό. Ισχυρός στρατός είναι αρκετός γιατί οι στρατιώτες του φοβούνται. Οι στρατιώτες του Πούτιν φοβούνται τους στρατιώτες μας όταν είμαστε αρκετά δυνατοί. Αν δεν είμαστε αρκετά δυνατοί, είμαστε άδειοι, αν η αποθήκη μας είναι άδεια, δεν μπορούμε να υπερασπιστούμε τη γη μας. Σήμερα, όλος ο κόσμος ξέρει ότι έχουμε συνάντηση, ναι; Γιατί χρησιμοποιεί βαλλιστικά; Ο Πούτιν σήμερα χρησιμοποιεί βαλλιστικά στα σχολεία των νοσοκομείων μας και λοιπά. Βαλλιστικός.
( 24:56 )
Ξέρει λοιπόν ότι είμαστε εδώ και ότι ο Πρόεδρος Τραμπ έχει πραγματικά καλή θέληση να σταματήσει αυτόν τον πόλεμο. Και ακούτε τώρα τον πρόεδρο, οπότε γιατί χρησιμοποιεί; Οπότε δεν θέλει να σταματήσει. Δεν θέλει. Αλλά ελπίζω ότι θα το κάνουμε, πραγματικά θα το κάνουμε. Ασφάλεια. Όταν μιλάμε για εγγυήσεις ασφαλείας, όταν οι Ευρωπαίοι είναι έτοιμοι για στρατεύματα, χρειάζονται το backstop των ΗΠΑ. Εάν δεν είναι Ηνωμένες Πολιτείες, δεν θα έχουμε ποτέ ισχυρές δυνάμεις από τους Ευρωπαίους, επειδή δεν θέλουν να διχάσουν τη συμμαχική σύνδεση μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών, του κύριου και ισχυρότερου συμμάχου, και των Ευρωπαίων. Αυτό είναι κρίσιμο. Αυτό είναι υποστηρικτικό. Αυτό για το οποίο θέλουμε να μιλήσουμε πολύ. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και η αεράμυνα. Επομένως, η αεράμυνα, πραγματικά έχουμε μεγάλο έλλειμμα με όλα τα συστήματα και πρέπει να το προσφέρουμε αυτό. Το χρειαζόμαστε πολύ. Διαφορετικά, ο Πούτιν δεν θα σταματήσει ποτέ και θα πάει όλο και πιο μακριά. Δεν λειτουργεί. Μας μισεί.
Volodymyr Zelenskyy ( 26:01 ):
Δεν με αφορά, μισεί τους Ουκρανούς. Νομίζει ότι δεν είμαστε έθνος. Σκέφτεται και μοιράστηκε τις σκέψεις του, νομίζω ότι ίσως και με την ομάδα σας; Δεν ξέρω. Αλλά με όλους τους Ευρωπαίους, στα μέσα ενημέρωσης, επίσημα και μη, πάντα έλεγε ότι δεν υπάρχει τέτοια χώρα, τέτοιο έθνος, τέτοια γλώσσα και τέτοια ζωή, όπως η Ουκρανία. Όχι, πραγματικά δεν σέβεται όλους τους Ουκρανούς και θέλει να μας καταστρέψει. Και έχετε δίκιο κύριε Πρόεδρε, αυτό είναι [δεν ακούγεται 00:26:33]. Αυτό το έγγραφο, ίσως και άλλα έγγραφα, είναι πολύ καλή αρχή, πολύ καλή, αλλά δεν θα είναι αρκετό για να σταματήσει αυτό το άτομο.
Ομιλητής 7 ( 26:42 ):
Ομιλητής 7 ( 26:42 ):
Πρέπει η Ρωσία να πληρώσει για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας;
Ομιλητής 8 ( 26:43 ):
Κύριε Πρόεδρε υπό αυτές τις…
Ομιλητής 7 ( 26:43 ):
Πρέπει η Ρωσία να πληρώσει για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας;
Volodymyr Zelenskyy ( 26:44 ):
Πρέπει να πληρώσουν. Αυτός είναι ο κανόνας. Αυτός είναι ο κανόνας του πολέμου. Αυτός είναι ο κανόνας του πολέμου.
( 26:53 )
Σε όλους τους αιώνες, όλη την ιστορία, αυτός είναι ο κανόνας του πολέμου. Ποιος ξεκίνησε, αυτοί πληρώνουν.
Ομιλητής 7 ( 27:00 ):
Συμφωνείτε με τον Πρόεδρο Τραμπ;
Volodymyr Zelenskyy ( 27:01 ):
Αυτός είναι ο κανόνας. Ο Πούτιν ξεκίνησε αυτόν τον πόλεμο. Πρέπει να πληρώσει όλα τα χρήματα για εισβολή. Πρέπει να πληρώσει. Φυσικά κάποια ρωσικά περιουσιακά στοιχεία, αυτά που έχουμε στην Ευρώπη, περίπου 300 δις. Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για εισβολή και να αγοράσουμε στρατιωτική υποστήριξη από τις Ηνωμένες Πολιτείες επίσης. Μπορούμε να το κάνουμε, αλλά δεν είναι αρκετό. Δεν είναι.
Ομιλητής 9 ( 27:22 ):
Οραματίζεστε ότι το τριμερές [δεν ακούγεται 00:27:27] δεν θα τελείωνε τον Πρόεδρο Ζελένσκι;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 27:28 ):
Περίμενε ένα δευτερόλεπτο.
Ομιλητής 10 ( 27:30 ):
Κάνω αυτήν την ερώτηση που δεν επισημάνατε γιατί ήθελα να μάθω αν θέλετε να τοποθετηθείτε στη μέση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας…
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 27:38 ):
Ναί.
Ομιλητής 10 ( 27:38 ):
Ή μόνο η Ουκρανία…
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 27:39 ):
Όχι, είμαι στη μέση. Θέλω να το λύσω αυτό το πράγμα. Είμαι και για τα δύο. Θέλω να το λύσω και είναι υπέροχο να μιλάς άσχημα για κάποιον άλλο, αλλά θέλω να το λύσω. Αν μπορούμε να το λύσουμε, υπέροχο. Εάν δεν μπορούμε να το λύσουμε, θα πρέπει να το παλέψουν και ποιος ξέρει τι θα συμβεί, αλλά θέλω να δω να λυθεί.
Ομιλητής 10 ( 28:01 ):
Μπορώ να κάνω συνέχεια; Μια ακόμη ερώτηση σχετικά με τα αμερικανικά στρατεύματα στην Ευρώπη. Μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, ο προκάτοχός σας έστειλε επιπλέον στρατεύματα στην Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Πολωνίας, της χώρας μου. Έχετε δεσμευτεί να διατηρήσετε αυτά τα στρατεύματα στην ανατολική πλευρά του ΝΑΤΟ στο μέλλον;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 28:23 ):
Είμαι πολύ αφοσιωμένος στην Πολωνία. Νομίζω ότι η Πολωνία έχει προχωρήσει πραγματικά και έχει κάνει σπουδαία δουλειά για το ΝΑΤΟ. Όπως γνωρίζετε, πλήρωσαν περισσότερα από όσα έπρεπε. Είναι μια από τις καλύτερες ομάδες ανθρώπων που έχω γνωρίσει ποτέ. Είμαι πολύ αφοσιωμένος στην Πολωνία.
Ομιλητής 10 ( 28:38 ):
Τι γίνεται με τη Βαλτική;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 28:38 ):
Η Πολωνία βρίσκεται σε μια δύσκολη γειτονιά ξέρεις;
Ομιλητής 10 ( 28:40 ):
Τι γίνεται με τη Βαλτική, τη Βαλτική;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 28:43 ):
Οι Βαλτικοί, πήραν πολλά, είναι επίσης δύσκολη γειτονιά, αλλά είμαστε αφοσιωμένοι. Θα είμαστε πολύ αφοσιωμένοι και είμαστε αφοσιωμένοι στο ΝΑΤΟ, αλλά το ΝΑΤΟ πρέπει να ενισχυθεί και οι Ευρωπαίοι πρέπει να εντείνονται περισσότερο από ό,τι έχουν κάνει και θέλω να τους δω να ισοφαρίζουν γιατί έχουν πολύ λιγότερα από ό,τι εμείς και θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσοι. Το καταλαβαίνεις; Γιατί είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες, έχουμε έναν ωκεανό ενδιάμεσα. Γιατί οι Ηνωμένες Πολιτείες αναζητούν πολύ περισσότερα χρήματα και άλλα πράγματα όπως η Ευρώπη; Με αυτά τα λόγια, και όπως είπατε, ήταν επίσης προφανώς πολύ χρήσιμοι, αλλά έχουμε βάλει πολύ περισσότερα από αυτά και νομίζω ότι πρέπει να ισοφαρίσουν.
Ομιλητής 11 ( 29:23 ):
Κύριε Πρόεδρε, [δεν ακούγεται 00:29:25].
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 29:25 ):
Παρακαλώ προχωρήστε.
Ομιλητής 11 ( 29:25 ):
Θα σας ρωτήσω ξανά για τη συμφωνία σήμερα. Τι άλλαξε από την πρώτη φορά που ο Γραμματέας Μπέσεντ έδωσε στον Πρόεδρο Ζελένσκι τη συμφωνία και σήμερα για την υπογραφή;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 29:33 ):
Κάναμε μια συμφωνία. Και είμαι απλά, είμαι επιχειρηματίας. Κάναμε μια συμφωνία. Αυτό άλλαξε.
( 29:41 )
Δεν πίστευα ότι θα κάναμε μια συμφωνία και καταλήξαμε να κάνουμε τη συμφωνία. Έτσι αυτό άλλαξε.
Ομιλητής 11 ( 29:47 ):
Κύριε Πρόεδρε, τι και πώς οραματίζεστε μια τριμερή σύνοδο κορυφής με τον Πρόεδρο Ζελένσκι και τον Πούτιν υπό αυτές τις συνθήκες;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 29:51 ):
Δεν ξέρω. Λοιπόν, δεν τους αρέσει ο ένας τον άλλον. Μπορώ να σας πω ότι δεν τους αρέσει ο ένας τον άλλον. Αυτό δεν είναι ερωτικό ταίρι και είναι ατυχές. Γι' αυτό βρίσκεσαι σε αυτήν την κατάσταση. Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έπρεπε να το επιτρέψουν να συμβεί αυτό. Καλά; Οι Ηνωμένες Πολιτείες διοικούνται από έναν άνθρωπο που δεν ήξερε πολλά. Θα είμαι πολύ καλός. Διοικείται από ανίκανο άτομο. Πολύ ανίκανο άτομο. Δεν έπρεπε ποτέ να το επιτρέψουμε να συμβεί αυτό. Έχω σταματήσει τους πολέμους, έχω σταματήσει πολλούς πολέμους. Οι δικοί μου θα σας πουν ότι σταμάτησα πολέμους για τους οποίους κανείς δεν άκουσε ποτέ. Σταμάτησα τους πολέμους πριν αρχίσουν ποτέ. Μπορείτε να δείτε μερικά από, μερικά από… Θα μπορούσα να σας δώσω πολλά έθνη που θα σας έλεγαν αυτή τη στιγμή ότι πιθανότατα πήγαιναν σε πόλεμο. Θα μπορούσα να σας πω αυτή τη στιγμή ότι υπάρχει ένα έθνος που σκέφτεται να πάει σε πόλεμο για κάτι για το οποίο κανείς σε αυτό το δωμάτιο δεν έχει ακούσει ποτέ. Δύο μικρότερα έθνη, αλλά ακόμα μεγάλα. Ακόμα μεγάλο. Και νομίζω ότι το έχω σταματήσει, αλλά αυτό δεν έπρεπε να είχε συμβεί ποτέ.
Ομιλητής 15 ( 30:50 ):
Κύριε Πρόεδρε…
Volodymyr Zelenskyy ( 30:54 ):
[δεν ακούγεται 00:30:53]. Συγγνώμη, ένα δευτερόλεπτο. Σχετικά με οποιεσδήποτε διαπραγματεύσεις… Πρώτα απ 'όλα, θέλω πραγματικά να σας πω, και νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουν ότι η Ουκρανία, περισσότερο από τους Ουκρανούς, κανείς δεν θέλει να σταματήσει αυτόν τον πόλεμο, αλλά το μέλλον, οποιεσδήποτε διαπραγματεύσεις, είναι κατανοητό ότι οι δύο πλευρές του πολέμου, όχι η Ρωσία και οι Ηνωμένες Πολιτείες γιατί δεν είναι ο πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτός είναι ο πόλεμος της Ρωσίας εναντίον της Ουκρανίας και του ουκρανικού λαού. Έτσι, αυτές οι δύο πλευρές θα είναι, οποιοσδήποτε τρόπος θα είναι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και των διαπραγματεύσεων.
( 31:32 )
Μετά, φυσικά, στις Ηνωμένες Πολιτείες αρέσει ο ισχυρότερος εταίρος της Ουκρανίας και φυσικά η Ευρώπη. Νομίζω ότι η Ευρώπη είναι πολύ σημαντική. Θέλω να μιλήσω για αυτό με τον Πρόεδρο. Ναί. Η Ευρώπη είναι πολύ σημαντική για εμάς γιατί πραγματικά υπερασπιζόμαστε την Ευρώπη για σήμερα, όλοι οι Ευρωπαίοι αναγνωρίζονται πραγματικά ότι υπερασπιζόμαστε τη γραμμή και έχουν πραγματική ζωή και ο λαός μας πεθαίνει. Γι' αυτό μας βοήθησαν. Και επίσης πρόκειται για την ανάγκη. Ναι, μεταξύ… Όπως είπε ο Πρόεδρος, έχετε μεγάλο ωραίο ωκεανό. Ναι, μεταξύ μας, αλλά αν δεν μείνουμε, η Ρωσία θα πάει πιο μακριά στη Βαλτική και στην Πολωνία παρεμπιπτόντως. Αλλά πρώτα στη Βαλτική.
( 32:15 )
Είναι κατανοητό για αυτούς γιατί έχουν βρεθεί στην ΕΣΣΔ, μια από τις δημοκρατίες της ΕΣΣΔ, και ο Πούτιν θέλει να τους φέρει πίσω στην αυτοκρατορία του. Είναι γεγονός. Και όταν θα πάει εκεί, αν δεν μείνει, θα πολεμήσετε τους Αμερικανούς στρατιώτες σας. Δεν έχει σημασία αν έχεις ωκεανό ή όχι. Οι στρατιώτες σας θα πολεμήσουν.
Ομιλητής 12 ( 32:40 ): ιλητής 12 ( 32:40 ):
Κύριε Πρόεδρε, θα θέλατε να επισκεφθείτε την Ουκρανία; Ίσως το Κίεβο ή η Οδησσός, που είναι γνωστό ότι είναι 30 ετών [δεν ακούγεται 00:32:46].
Volodymyr Zelenskyy ( 32:45 ):
Ήταν η ερώτησή μου.
Ομιλητής 12 ( 32:47 ):
λυπάμαι. Δεν θέλω να μιλήσω για την Οδησσό τώρα. Ας μην μιλήσουμε για την Οδησσό. Θέλω να μιλήσω για τη σύναψη συμφωνίας, την επίτευξη ειρήνης. Δεν χρειάζεται να μιλήσουμε για την Οδησσό, αλλά πολλές πόλεις έχουν καταστραφεί. Πολλές πόλεις που δεν είναι αναγνωρίσιμες. Δεν υπάρχει κτήριο όρθιο.
Volodymyr Zelenskyy ( 33:08 ):
Ω, όχι. Πρέπει να έρθετε κύριε Πρόεδρε. Πρέπει να έρθεις και να κοιτάξεις. Όχι, όχι, όχι. Έχουμε πολύ καλές πόλεις. Ναι, πολλά πράγματα έχουν καταστραφεί, αλλά κυρίως πόλεις ζωντανές και άνθρωποι δουλεύουν και τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο. Μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο, μερικές φορές πιο κοντά στην πρώτη γραμμή. Τα παιδιά πρέπει να πάνε σε υπόγεια σχολεία ή διαδικτυακά. Αλλά ζούμε, η Ουκρανία πολεμά και η Ουκρανία ζει. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και ίσως είναι ο Πούτιν που μοιράστηκε αυτές τις πληροφορίες ότι μας κατέστρεψε. Έχασε 700.000 ανθρώπους, 700.000 στρατιώτες. Έχασε τα πάντα. Ναί.
Ομιλητής 16 ( 33:43 ):
Κύριε Πρόεδρε.
Ομιλητής 12 ( 33:45 ):
Κύριε Πρόεδρε, ένα ακόμη.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 33:48 ):
Παρακαλώ προχωρήστε.
Ομιλητής 16 ( 33:49 ):
Πότε μιλήσατε τελευταία φορά με τον Πρόεδρο Πούτιν και τι είπε αυτό…;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 33:52 ):
Πριν από μερικές μέρες.
Ομιλητής 16 ( 33:54 ):
Και τι σου είπε που σου έδωσε τη διαβεβαίωση ότι ήθελε ειρήνη;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 33:56 ):
Λοιπόν, αυτό κάνω. Όλη μου η ζωή είναι συμφωνίες, ξέρω πολύ καλά. Και πραγματικά, τον ξέρω πολύ καιρό. Έχω ασχοληθεί πολύ καιρό μαζί του. Έπρεπε να υποφέρει από την φάρσα της Ρωσίας. Ξέρετε, η Ρωσία, η Ρωσία, η Ρωσία ήταν μια φάρσα. Ήταν όλο Μπάιντεν. Δεν είχε καμία σχέση μαζί του. Έπρεπε λοιπόν να υποφέρει από αυτό και μπόρεσε να το κάνει. Νομίζω ότι θέλει να κάνει μια συμφωνία και του αρέσει να τη βλέπει να τελειώνει. Μόνο αυτό κάνω, αυτό κάνω. Όλη μου η ζωή, αυτό που κάνω είναι να κάνω συμφωνίες. Είμαι στη μέση ενός χάους γιατί αυτό είναι ένα πραγματικό χάος. Είναι πολύ επικίνδυνο. Εάν αυτό δεν λυθεί τώρα, δεν πρόκειται να λυθεί για πολύ καιρό. Ελπίζω λοιπόν ότι θα το λύσουμε. Στο πίσω μέρος παρακαλώ.
Ομιλητής 17 ( 34:41 ):
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Πρωθυπουργός [δεν ακούγεται 00:34:44] επανειλημμένα ότι η κυβέρνησή του πιστεύει στην ελευθερία του λόγου και δεν ασχολήθηκε με τη λογοκρισία, αλλά η κυβέρνηση της χώρας του συλλαμβάνει ανθρώπους για μιμίδια και εγκλήματα σκέψης. Και ακόμη πιο ανησυχητικό είναι να πιέζει τις αμερικανικές εταιρείες να λογοκρίνουν τους Αμερικανούς για λογαριασμό της. Πώς μπορεί να είναι ένας αξιόπιστος, αξιόπιστος συνεργάτης όταν λέει πράγματα που είναι αποδεδειγμένα ψευδή σε ένα τόσο σημαντικό θέμα;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 35:04 ):
Λοιπόν, πραγματικά του μιλήσαμε γι' αυτό χθες και πιστεύαμε ότι το πήραν πολύ μακριά. Ο JD ήταν πολύ δυνατός σε αυτό. Το ίδιο ήμουν κι εγώ, το ίδιο και ο Μάρκο, και του έχουμε μιλήσει γι' αυτό. Μάρκο, θα ήθελες να πεις κάτι για αυτό;
Marco Rubio ( 35:19 ):
Ναι. Προφανώς έχουμε ανησυχίες για τη συμπεριφορά, ιδιαίτερα καθώς επηρεάζει τους Αμερικανούς, και υπάρχει πραγματική ανησυχία ότι η αμερικανική ομιλία, η οποία είναι διαδικτυακή, θα μπορούσε να πέσει στα χέρια της βρετανικής δικαιοδοσίας ή οποιασδήποτε χώρας. Και, λοιπόν, αυτό είναι ένα σημείο που έθεσε ο Αντιπρόεδρος για το Μόναχο, και νομίζω ότι είναι πολύ επιτακτικό ότι αυτό που μας ενώνει με την Ευρώπη όσο οτιδήποτε άλλο είναι αυτές οι κοινές αξίες και μία από αυτές είναι η ελευθερία του λόγου. Και έτσι εάν οι Αμερικανοί απειληθούν από αυτό. Θα πρέπει να λάβουμε μέτρα σε αυτό το θέμα.
Ομιλητής 7 ( 35:46 ):
Κύριε Πρόεδρε.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 35:48 ):
Είναι πραγματικά ένα πολύ σημαντικό ερώτημα.
Αντιπρόεδρος Βανς ( 35:50 ):
Μιλήσαμε για αυτό λεπτομερώς με τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Εξωτερικών και άλλους στο μεσημεριανό γεύμα χθες, και γνωρίζω ότι ο υπουργός Εμπορίου Lutnick έδωσε συνέχεια σε κατ' ιδίαν συναντήσεις χθες το βράδυ. Αυτό είναι πραγματικά σημαντικό. Πιστεύουμε ότι οι Αμερικανοί έχουν το δικαίωμα να πουν τη γνώμη τους. Ακόμα κι αν εμείς σε αυτήν την αίθουσα διαφωνούμε μαζί τους, έχουν το δικαίωμα να πουν τη γνώμη τους και στη δημόσια πλατεία, η οποία είναι συχνά στο διαδίκτυο αυτές τις μέρες, και θα υπερασπιστούμε σθεναρά αυτό το δικαίωμα όσον αφορά τις αμερικανικές εταιρείες και τους Αμερικανούς πολίτες, αν χρειαστεί. Πιστεύω ότι υπό την ηγεσία του Προέδρου, θα βρούμε κοινό έδαφος με τους φίλους μας στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με αυτό το ζήτημα, αλλά μένει να το δούμε. Η αρχή που θα μας καθοδηγήσει είναι ότι πιστεύουμε στην ελευθερία του λόγου σε αυτή τη χώρα και θα αγωνιστούμε για αυτήν για τους Αμερικανούς πολίτες.
Ομιλητής 13 ( 36:31 ):
Κύριε Πρόεδρε σχετικά με τη συμφωνία, υπάρχει κάποιο άλλο στοιχείο πετρελαίου και φυσικού αερίου στη συμφωνία; Είναι όλα…;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 36:35 ):
Λίγο. Θα δούμε.
Ομιλητής 13 ( 36:36 ):
Σε LNG;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 36:38 ):
Αλλά δεν το ψάχνουμε τόσο πολύ. Πήραμε πολλά. Έχουμε περισσότερα από οποιονδήποτε στον κόσμο μακράν, οπότε όχι, δεν το συζητάμε πολύ, αλλά λίγο. Νομίζω ότι επηρεάζει επίσης, αλλά ως επί το πλείστον όχι.
Ομιλητής 13 ( 36:50 ):
Και κύριε, υπάρχει κάποια συμφωνία από την Ουκρανία για την αγορά αμερικανικού LNG ως μέρος της συμφωνίας ή είναι καθόλου στο τραπέζι;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 36:58 ):
Όχι, δεν το χρειαζόμαστε.
Ομιλητής 14 ( 37:00 ):
Κύριε Πρόεδρε, ήθελα απλώς να σας ρωτήσω για… Μόλις αναφέρατε ότι μιλήσατε με τον Βλαντιμίρ Πούτιν πριν από δύο μέρες. Για να είμαι ξεκάθαρος, αυτή είναι μια νέα κλήση, όχι αυτή που εσείς…
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 37:08 ):
Του έχω μιλήσει πολλές φορές.
Ομιλητής 14 ( 37:11 ):
Εντάξει, και πώς ήταν η τελευταία κλήση; Τι συζητήσατε; Πώς πήγε;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 37:17 ):
Είσαι σοβαρός με αυτή την ερώτηση;
Ομιλητής 14 ( 37:18 ): Είσαι σοβαρός με αυτή την ερώτηση;
Ομιλητής 14 ( 37:18 ):
Θα ήθελα να μάθω.
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 37:19 ):
Πήγε καλά. Νομίζω ότι θα έχουμε μια συμφωνία.
Ομιλητής 18 ( 37:23 ):
Για τη συμφωνία για τα ορυκτά, κύριε Πρόεδρε. Μερικά από αυτά τα ορυκτά βρίσκονται στα ανατολικά της Ουκρανίας, όχι μακριά από τις γραμμές του μετώπου και σε περιοχές που έχει καταλάβει η Ρωσία. Θα δώσετε εντολή στον Πρόεδρο Πούτιν να αποσύρει τις δυνάμεις του από αυτές τις περιοχές εάν υπάρχει ενδιαφέρον των ΗΠΑ;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 37:35 ):
Λοιπόν, θα ρίξουμε μια ματιά στην ώρα. Έχουμε μεγάλη έκταση. Είναι μια πολύ μεγάλη περιοχή για την οποία μιλάμε, οπότε θα ρίξουμε μια ματιά. Θα το μελετήσω και θα δω.
Ομιλητής 18 ( 37:43 ):
Και ποιος θα προστάτευε αυτά τα ορυκτά εάν είναι συμφέροντα των ΗΠΑ, θα ήταν αυτές οι ουκρανικές δυνάμεις; Ευρωπαϊκές δυνάμεις;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 37:47 ):
Θα προστατεύονται. Η συμφωνία θα τους προστατεύσει.
Ομιλητής 18 ( 37:49 ):
δυνάμεις των ΗΠΑ;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 37:50 ):
Η συμφωνία. Ναι, υπογράφουμε συμφωνία.
Ομιλητής 18 ( 37:51 ):
Σωστά, αλλά τι γίνεται αν η Ρωσία προσπαθήσει να εισβάλει ή υπάρχει Ρώσος [δεν ακούγεται 00:37:56];
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 37:55 ):
Απλώς σου είπα ότι δεν νομίζω ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο. Και αν αυτό συνέβαινε, δεν θα έκανα συμφωνία. Αν πίστευα ότι αυτό θα συνέβαινε, δεν θα έκανα συμφωνία.
Ομιλητής 18 ( 38:02 ):
Μερικοί άνθρωποι μπορεί να αναρωτιούνται γιατί…
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 38:03 ):
Ξέρετε, θα έπρεπε να επικεντρωθούν στο CNN, στην επιβίωση, όχι να μου κάνουν αυτές τις γελοίες ερωτήσεις.
Ομιλητής 18 ( 38:09 ):
Γιατί έχεις τη σιγουριά ότι…
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 38:10 ):
Επικεντρωθείτε στην επιβίωση γιατί το CNN έχει τόσο χαμηλές βαθμολογίες. Δεν νομίζω ότι θα επιβιώσουν. Πάμε. Παρακαλώ προχωρήστε.
Ομιλητής 10 ( 38:19 ):
Ανέφερα ήδη την Πολωνία, ότι η Πολωνία ήταν υπό ρωσικό έλεγχο για δεκαετίες μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Όταν ήμουν παιδί, έβλεπα τις Ηνωμένες Πολιτείες όχι μόνο ως την πιο ισχυρή χώρα, την πιο πλούσια χώρα στον κόσμο, τη χώρα που έχει υπέροχη μουσική, εξαιρετικές ταινίες, υπέροχα μυαλά, αλλά και ως δύναμη για το καλό. Και τώρα μιλάω με τους φίλους μου στην Πολωνία και ανησυχούν ότι ευθυγραμμίζεσαι υπερβολικά με τον Πούτιν. Ποιο είναι το μήνυμά σας για αυτούς;
Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ( 38:55 ):
Λοιπόν, αν δεν ευθυγραμμιζόμουν και με τους δύο, δεν θα είχατε ποτέ συμφωνία.
Ντόναλντ Τραμπ ( 39:00 ):
Θέλετε να πω πραγματικά τρομερά πράγματα για τον Πούτιν και μετά να πω: "Γεια, Βλαντιμίρ, πώς τα πάμε για τη συμφωνία;" Αυτό δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Δεν είμαι σύμφωνος με τον Πούτιν. Δεν συμφωνώ με κανέναν. Είμαι ευθυγραμμισμένος με τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και για το καλό του κόσμου. Είμαι ευθυγραμμισμένος με τον κόσμο και θέλω να τελειώσω αυτό το πράγμα.
( 39:19 )
Βλέπετε το μίσος που τρέφει για τον Πούτιν. Είναι πολύ δύσκολο για μένα να συμφωνήσω με τέτοιου είδους μίσος. Έχει τρομερό μίσος. Και το καταλαβαίνω, αλλά μπορώ να σου πω ότι ούτε η άλλη πλευρά είναι ακριβώς ερωτευμένη μαζί του. Άρα δεν είναι θέμα ευθυγράμμισης. Είμαι ευθυγραμμισμένος με τον κόσμο, είμαι ευθυγραμμισμένος με την Ευρώπη. Θέλω να δω αν μπορούμε να το κάνουμε αυτό το πράγμα. Θέλεις να είμαι σκληρός; Μπορώ να είμαι πιο σκληρός από κάθε άνθρωπο που έχετε δει ποτέ, θα ήμουν τόσο σκληρός. Αλλά ποτέ δεν πρόκειται να πετύχεις μια συμφωνία με αυτόν τον τρόπο. Οπότε έτσι πάει. Εντάξει, άλλη μια ερώτηση.
Πατήστε ( 39:53 ):
[δεν ακούγεται 00:39:54]
JD Vance ( 39:53 ):
Θα απαντήσω σε αυτό. Δείτε λοιπόν. Για τέσσερα χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, είχαμε έναν πρόεδρο που σηκώθηκε σε συνεντεύξεις Τύπου και μιλούσε σκληρά για τον Βλαντιμίρ Πούτιν, και μετά ο Πούτιν εισέβαλε στην Ουκρανία και κατέστρεψε ένα σημαντικό κομμάτι της χώρας. Ο δρόμος προς την ειρήνη και ο δρόμος προς την ευημερία είναι ίσως η ενασχόληση με τη διπλωματία. Δοκιμάσαμε το μονοπάτι του Τζο Μπάιντεν, να χτυπάμε το στήθος μας και να προσποιούμαστε ότι τα λόγια του Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών είχαν μεγαλύτερη σημασία από τις πράξεις του Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτό που κάνει την Αμερική καλή χώρα είναι η ενασχόλησή της με τη διπλωματία. Αυτό κάνει ο πρόεδρος Τραμπ.
Volodymyr Zelenskyy ( 40:31 ):
Να σε ρωτήσω;
JD Vance ( 40:33 ):
Σίγουρος.
Volodymyr Zelenskyy ( 40:33 ):
Ναι;
JD Vance ( 40:34 ):
Ναι.
Volodymyr Zelenskyy ( 40:34 ):
Καλά. Έτσι το κατέλαβε, τα μέρη μας. Μεγάλα μέρη της Ουκρανίας, τμήματα της Ανατολής και της Κριμαίας. Το κατέλαβε το 2014. Για πολλά χρόνια, δεν μιλώ μόνο για τον Μπάιντεν, αλλά εκείνη την εποχή ήταν ο Ομπάμα, μετά ο Πρόεδρος Ομπάμα, μετά ο Πρόεδρος Τραμπ, μετά ο Πρόεδρος Μπάιντεν, τώρα ο Πρόεδρος Τραμπ και ο Θεός ευλογεί, τώρα ο Πρόεδρος Τραμπ θα τον σταματήσει. Όμως το 2014 δεν τον εμπόδισε κανείς. Απλώς απασχόλησε και πήρε. Σκότωσε ανθρώπους, ξέρεις; Ποια είναι η γραμμή συνέχειας πράξης-
Ντόναλντ Τραμπ ( 41:11 ):
2015.
Volodymyr Zelenskyy ( 41:11 ):
2014.
JD Vance ( 41:12 ):
2014 έως 2015.
Ντόναλντ Τραμπ ( 41:16 ):
2014. Δεν ήμουν εδώ.
JD Vance ( 41:17 ):
Αυτό ακριβώς είναι.
Volodymyr Zelenskyy ( 41:18 ):
Ναι, αλλά από το 2014 έως το 2022 ήταν η ίδια κατάσταση. Οι άνθρωποι πεθαίνουν στη γραμμή επαφής. Κανείς δεν τον σταμάτησε. Ξέρετε ότι είχαμε συνομιλίες μαζί του. Πολλή κουβέντα. Η διμερής μου συνομιλία και υπογράψαμε μαζί του. Μου. Σαν νέος πρόεδρος το 2019, υπέγραψα μαζί του τη συμφωνία. Υπέγραψα μαζί του, τον Μακρόν και τη Μέρκελ. Υπογράψαμε κατάπαυση του πυρός. Κατάπαυση του πυρός. Όλοι μου είπαν ότι δεν θα πάει ποτέ. Του υπογράψαμε συμβόλαιο αερίου. Συμβόλαιο φυσικού αερίου. Ναι, αλλά μετά από αυτό, έσπασε αυτή την κατάπαυση του πυρός. Σκότωσε τους ανθρώπους μας και δεν αντάλλαξε αιχμαλώτους. Υπογράψαμε την ανταλλαγή κρατουμένων, αλλά δεν το έκανε. Για ποια διπλωματία μιλάς, JD; Τι εννοείς;
JD Vance ( 42:14 ):
Μιλάω για το είδος της διπλωματίας που θα δώσει τέλος στην καταστροφή της χώρας σας.
Volodymyr Zelenskyy ( 42:17 ): Ναι, αλλά αν δεν σταματήσεις...
JD Vance ( 42:18 ):
Κύριε Πρόεδρε. Κύριε Πρόεδρε, με σεβασμό, νομίζω ότι είναι ασέβεια για εσάς να μπείτε στο Οβάλ Γραφείο και να προσπαθήσετε να το διεκδικήσετε ενώπιον των αμερικανικών ΜΜΕ. Αυτή τη στιγμή, εσείς πηγαίνετε τριγύρω και αναγκάζετε τους στρατεύσιμους στην πρώτη γραμμή γιατί έχετε προβλήματα ανθρώπινου δυναμικού. Θα πρέπει να ευχαριστήσετε τον πρόεδρο που προσπάθησε να τον φέρει σε αυτή τη σύγκρουση.
Volodymyr Zelenskyy ( 42:35 ):
Έχετε πάει ποτέ στην Ουκρανία να πείτε τι προβλήματα έχουμε;
JD Vance ( 42:38 ):
έχω πάει σε-
Volodymyr Zelenskyy ( 42:39 ):
Έλα μια φορά.
JD Vance ( 42:40 ):
Έχω παρακολουθήσει και έχω δει τις ιστορίες και ξέρω ότι αυτό που συμβαίνει είναι να φέρνεις ανθρώπους. Τους φέρνετε σε προπαγανδιστικό γύρο, κύριε Πρόεδρε. Διαφωνείτε ότι είχατε προβλήματα να φέρετε ανθρώπους στο στρατό σας;
Volodymyr Zelenskyy ( 42:53 ):
Έχουμε προβλήματα; θα το απαντήσω. θα το απαντήσω.
JD Vance ( 42:53 ):
Και πιστεύεις ότι είναι σεβαστό να έρχεσαι στο Οβάλ Γραφείο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και να επιτίθεται στη διοίκηση που προσπαθεί να αποτρέψει την καταστροφή της χώρας σου;
Volodymyr Zelenskyy ( 43:02 ):
Πολλές ερωτήσεις. Ας τα πάρουμε από την αρχή.
JD Vance ( 43:04 ):
Σίγουρος.
Volodymyr Zelenskyy ( 43:05 ):
Πρώτα απ 'όλα, κατά τη διάρκεια του πολέμου, όλοι έχουν προβλήματα. Ακόμα κι εσύ, αλλά έχεις ωραίο ωκεανό και δεν νιώθεις τώρα. Θα το νιώσεις όμως στο μέλλον. Ο Θεός να μην έχετε πόλεμο.
Ντόναλντ Τραμπ ( 43:19 ):
Δεν το ξέρεις αυτό. Δεν το ξέρεις αυτό. Μη μας πείτε τι θα νιώσουμε. Προσπαθούμε να λύσουμε ένα πρόβλημα. Μη μας πείτε τι θα νιώσουμε.
Volodymyr Zelenskyy ( 43:24 ):
Δεν σας λέω, απαντώ σε αυτή την ερώτηση.
Ντόναλντ Τραμπ ( 43:25 ):
Γιατί δεν είσαι σε θέση να το υπαγορεύσεις.
Volodymyr Zelenskyy ( 43:27 ):
Αυτό ακριβώς κάνεις.
Ντόναλντ Τραμπ ( 43:28 ):
Δεν είσαι σε θέση να υπαγορεύσεις τι θα νιώσουμε.
Volodymyr Zelenskyy ( 43:33 ):
Θα. Θα νιώσετε επιρροή.
Ντόναλντ Τραμπ ( 43:35 ):
Θα νιώσουμε πολύ καλά. Θα νιώσουμε πολύ καλά και πολύ δυνατοί.
Volodymyr Zelenskyy ( 43:37 ):
Θα νιώσεις επιρροή σου λέω.
Ντόναλντ Τραμπ ( 43:38 ):
Αυτή τη στιγμή δεν είσαι σε πολύ καλή θέση. Έχετε επιτρέψει στον εαυτό σας να βρεθεί σε πολύ κακή θέση, και τυχαίνει να έχει δίκιο σε αυτό.
Volodymyr Zelenskyy ( 43:46 ):
Από την αρχή του πολέμου, ήμουν...
Ντόναλντ Τραμπ ( 43:47 ):
Δεν είσαι σε καλή θέση. Δεν έχετε τις κάρτες αυτή τη στιγμή. Με εμάς αρχίζετε να έχετε κάρτες. Αλλά αυτή τη στιγμή δεν...
Volodymyr Zelenskyy ( 43:53 ):
Δεν παίζουμε χαρτιά. Είμαι πολύ σοβαρός, κύριε Πρόεδρε. Είμαι πολύ σοβαρός.
Ντόναλντ Τραμπ ( 43:55 ):
Παίζεις χαρτιά. Παίζεις χαρτιά. Παίζετε με τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων.
Volodymyr Zelenskyy ( 43:59 ):
Είμαι ο πρόεδρος σε έναν πόλεμο.
Ντόναλντ Τραμπ ( 43:59 ):
Παίζετε με τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Παίζετε με τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Volodymyr Zelenskyy ( 44:04 ):
Τι κάνεις [δεν ακούγεται 00:44:04]
Ντόναλντ Τραμπ ( 44:05 ):
Και αυτό που κάνετε είναι πολύ ασέβεια προς τη χώρα, αυτή τη χώρα, που σας στήριξε πολύ περισσότερο από ό,τι πολλοί άνθρωποι είπαν ότι θα έπρεπε.
Volodymyr Zelenskyy ( 44:14 ):
Είμαι με όλο το σεβασμό για τη χώρα σας. Είμαι με όλο το σεβασμό JD Vance ( 44:14 ):
Είπατε ένα ευχαριστώ σε όλη αυτή τη συνάντηση;
Volodymyr Zelenskyy ( 44:18 ):
Πολλές φορές.
JD Vance ( 44:18 ):
Όχι. Σε όλη αυτή τη συνάντηση, είπατε ευχαριστώ σήμερα;
Volodymyr Zelenskyy ( 44:19 ):
Ακόμα και σήμερα. Ακόμα και σήμερα.
JD Vance ( 44:19 ):
Πήγατε στην Πενσυλβάνια και κάνατε εκστρατεία για την αντιπολίτευση τον Οκτώβριο.
Volodymyr Zelenskyy ( 44:23 ):
Τι; Για ποιο πράγμα μιλάς;
JD Vance ( 44:24 ):
Προσφέρετε μερικά λόγια εκτίμησης για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και τον πρόεδρο που προσπαθεί να σώσει τη χώρα σας.
Volodymyr Zelenskyy ( 44:32 ):
Παρακαλώ. Νομίζεις ότι αν μιλήσεις πολύ δυνατά για τον πόλεμο, μπορείς...
Ντόναλντ Τραμπ ( 44:37 ):
Δεν μιλάει δυνατά. Δεν μιλάει δυνατά. Η χώρα σας βρίσκεται σε μεγάλο πρόβλημα.
Volodymyr Zelenskyy ( 44:41 ):
Μπορώ να του απαντήσω; Μπορώ να απαντήσω -
Ντόναλντ Τραμπ ( 44:41 ):
Περίμενε ένα λεπτό. Όχι όχι, έχεις μιλήσει πολύ. Η χώρα σας βρίσκεται σε μεγάλο πρόβλημα.
Volodymyr Zelenskyy ( 44:45 ):
ξέρω. ξέρω.
Ντόναλντ Τραμπ ( 44:46 ):
Δεν κερδίζεις. Δεν το κερδίζεις αυτό. Έχεις πολλές πιθανότητες να βγεις καλά εξαιτίας μας.
Volodymyr Zelenskyy ( 44:51 ):
Κύριε Πρόεδρε, μένουμε δυνατοί στη χώρα μας. Από την αρχή του πολέμου, ήμασταν μόνοι. Και είμαστε ευγνώμονες. Είπα ευχαριστώ σε αυτό το υπουργικό συμβούλιο, και όχι μόνο σε αυτό το υπουργικό συμβούλιο. Είπα ευχαριστώ.
Ντόναλντ Τραμπ ( 45:01 ):
Σου δώσαμε, αυτόν τον ανόητο πρόεδρο, 350 δισεκατομμύρια δολάρια.
Volodymyr Zelenskyy ( 45:06 ):
Ψηφίσατε τον πρόεδρό σας. Ψηφίσατε τον πρόεδρό σας.
Ντόναλντ Τραμπ ( 45:06 ):
Σας δώσαμε στρατιωτικό εξοπλισμό και οι άντρες σας είναι γενναίοι, αλλά έπρεπε να χρησιμοποιήσουν τον στρατό μας.
Volodymyr Zelenskyy ( 45:11 ):
Ναί. Τι γίνεται με [δεν ακούγεται 00:45:12] Με προσκάλεσες να μιλήσω
Ντόναλντ Τραμπ Αν δεν είχατε τον στρατιωτικό μας εξοπλισμό, αυτός ο πόλεμος θα είχε τελειώσει σε δύο εβδομάδες.
Volodymyr Zelenskyy ( 45:20 ):
Αντιμεθαύριο. Το άκουσα από τον Πούτιν, σε τρεις μέρες. Αυτό είναι κάτι -
Ντόναλντ Τραμπ ( 45:23 ):
Ίσως λιγότερο.
Volodymyr Zelenskyy ( 45:24 ):
Σε δύο εβδομάδες. Φυσικά, ναι.
Ντόναλντ Τραμπ ( 45:26 ):
Θα είναι πολύ δύσκολο να κάνεις τέτοιες επιχειρήσεις, επιτρέψτε μου να σας πω.
JD Vance ( 45:29 ):
Απλά πείτε ευχαριστώ.
Volodymyr Zelenskyy ( 45:31 ):
Είπα πολλές φορές ευχαριστώ στον Αμερικανό λαό.
JD Vance ( 45:34 ):
Αποδεχτείτε ότι υπάρχουν διαφωνίες και ας πάμε να διεκδικήσουμε αυτές τις διαφωνίες αντί να προσπαθήσουμε να τις αντιμετωπίσουμε στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης όταν κάνετε λάθος. Ξέρουμε ότι κάνετε λάθος.
Ντόναλντ Τραμπ ( 45:43 ):
Αλλά βλέπετε, νομίζω ότι είναι καλό για τον αμερικανικό λαό να δει τι συμβαίνει.
JD Vance ( 45:46 ):
Καταλαβαίνω, κύριε. καταλαβαίνω.
Ντόναλντ Τραμπ ( 45:47 ):
Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό. Γι' αυτό το συνέχισα τόσο πολύ. Πρέπει να είσαι ευγνώμων. Δεν έχεις τις κάρτες.
Volodymyr Zelenskyy ( 45:53 ):
Είμαι ευγνώμων.
Ντόναλντ Τραμπ ( 45:54 ):
Είσαι θαμμένος εκεί, οι άνθρωποί σου πεθαίνουν.
Volodymyr Zelenskyy ( 45:57 ):
Μπορώ να σου πω… το ξέρω. Μην, παρακαλώ, κύριε Πρόεδρε-
Ντόναλντ Τραμπ ( 45:57 ):
Εξαντλείτε τους στρατιώτες. Ακούω. Εξαντλείτε τους στρατιώτες. θα ήταν καλό...
Volodymyr Zelenskyy ( 46:03 ):
Κύριε Πρόεδρε.
Ντόναλντ Τραμπ ( 46:03 ):
Μετά μας λέτε, "Δεν θέλω κατάπαυση του πυρός. Δεν θέλω κατάπαυση του πυρός. Θέλω να πάω και θέλω αυτό". Ματιά. Αν μπορούσατε να επιτύχετε εκεχειρία αυτή τη στιγμή, σας λέω ότι θα το δεχόσασταν για να σταματήσουν να πετούν οι σφαίρες και οι άντρες σας να σταματήσουν να σκοτώνονται.
Volodymyr Zelenskyy ( 46:16 ):
Φυσικά. Φυσικά θέλουμε να σταματήσουμε τον πόλεμο. Αλλά είπα -
Ντόναλντ Τραμπ ( 46:18 ): Αλλά λες ότι δεν θέλεις κατάπαυση του πυρός. Θέλω κατάπαυση του πυρός.
Volodymyr Zelenskyy ( 46:19 ):
Αλλά σου είπα με εγγυήσεις.
Ντόναλντ Τραμπ ( 46:21 ):
Γιατί θα πετύχετε μια κατάπαυση του πυρός πιο γρήγορα από μια συμφωνία.
Volodymyr Zelenskyy ( 46:24 ):
Ρωτήστε τους ανθρώπους μας για την κατάπαυση του πυρός, τι πιστεύουν. Δεν έχει σημασία για εσάς τι [δεν ακούγεται 00:46:27]
Ντόναλντ Τραμπ ( 46:27 ):
Αυτό δεν ήταν μαζί μου. Αυτό δεν ήταν μαζί μου. Αυτό συνέβη με έναν τύπο ονόματι Μπάιντεν που δεν ήταν έξυπνος άνθρωπος. Αυτό έγινε με τον Ομπάμα.
Volodymyr Zelenskyy ( 46:34 ):
Αλλά αυτός είναι ο πρόεδρός σας. Ήταν ο πρόεδρος σας.
Ντόναλντ Τραμπ ( 46:36 ):
Με συγχωρείτε. Αυτό έγινε με τον Ομπάμα, ο οποίος σου έδωσε σεντόνια, και εγώ σου έδωσα ακόντια.
Volodymyr Zelenskyy ( 46:41 ):
Ναί.
Ντόναλντ Τραμπ ( 46:41 ):
Σου έδωσα τα Javelins για να βγάλεις όλα αυτά τα τανκς. Ο Ομπάμα σου έδωσε σεντόνια. Στην πραγματικότητα, η δήλωση είναι ότι ο Ομπάμα έδωσε σεντόνια και ο Τραμπ έδωσε Javelins. Πρέπει να είσαι πιο ευγνώμων, γιατί επιτρέψτε μου να σας πω ότι δεν έχετε τις κάρτες. Με εμάς, έχετε τα χαρτιά, αλλά χωρίς εμάς, δεν έχετε χαρτιά.
Πατήστε ( 47:01 ):
Μία ακόμη ερώτηση προς τον κ. Αντιπρόεδρο. Λυπάμαι, εδώ.
Ντόναλντ Τραμπ ( 47:04 ):
Θα είναι μια δύσκολη συμφωνία να γίνει, γιατί οι συμπεριφορές πρέπει να αλλάξουν.
Πατήστε ( 47:09 ):
Τι θα συμβεί αν η Ρωσία παραβεί την κατάπαυση του πυρός; Τι θα συμβεί αν η Ρωσία διακόψει αυτές τις συνομιλίες; Τι τους κάνουν; Καταλαβαίνω ότι είναι μια έντονη συζήτηση, σωστά; [δεν ακούγεται 00:47:19]
Ντόναλντ Τραμπ ( 47:18 ):
τι λες;
JD Vance ( 47:20 ):
Ρωτάει, τι γίνεται αν η Ρωσία παραβεί την εκεχειρία;
Ντόναλντ Τραμπ ( 47:24 ):
Κι αν κάτι; Κι αν πέσει μια βόμβα στο κεφάλι σας αυτή τη στιγμή;
Πατήστε ( 47:27 ):
Αλλά έχουν [δεν ακούγεται 00:47:29]
Ντόναλντ Τραμπ ( 47:29 ): Αλλά έχουν [δεν ακούγεται 00:47:29]
Ντόναλντ Τραμπ ( 47:29 ):
Καλά. Κι αν το σπάσουν; Δεν ξέρω. Τα έσπασαν με τον Μπάιντεν, γιατί ο Μπάιντεν δεν τον σεβάστηκαν. Δεν σεβάστηκαν τον Ομπάμα. Με σέβονται.
Πατήστε ( 47:37 ):
Αλλά [δεν ακούγεται 00:47:38]
Ντόναλντ Τραμπ ( 47:37 ):
Επιτρέψτε μου να σας πω ότι ο Πούτιν πέρασε πολλά πράγματα μαζί μου. Πέρασε από ένα ψεύτικο κυνήγι μαγισσών όπου τον χρησιμοποίησαν και τη Ρωσία… «Ρωσία, Ρωσία, Ρωσία». Έχετε ακούσει ποτέ για αυτή τη συμφωνία; Αυτή ήταν μια ψεύτικη απάτη του Χάντερ Μπάιντεν, του Τζο Μπάιντεν. Χίλαρι Κλίντον, επιπόλαιος Άνταμ Σιφ. Ήταν απάτη των Δημοκρατικών. Και έπρεπε να το περάσει αυτό, και το πέρασε. Δεν καταλήξαμε σε πόλεμο και αυτός τον πέρασε. Κατηγορήθηκε για όλα αυτά. Δεν είχε καμία σχέση με αυτό. Βγήκε από το μπάνιο του Χάντερ Μπάιντεν. Βγήκε από την κρεβατοκάμαρα του Χάντερ Μπάιντεν. Ήταν αηδιαστικό. Και μετά είπαν, "Ω. Ω. Το laptop από την κόλαση κατασκευάστηκε από τη Ρωσία". Οι 51 πράκτορες. Το όλο πράγμα ήταν μια απάτη και έπρεπε να το ανεχτεί. Τον κατηγορούσαν για όλα αυτά.
( 48:26 )
Το μόνο που μπορώ να πω είναι αυτό. Μπορεί να είχε σπάσει συμφωνίες με τον Ομπάμα και τον Μπους και μπορεί να τον είχε σπάσει με τον Μπάιντεν. Το έκανε, ίσως. Ίσως δεν το έκανε, δεν ξέρω τι έγινε. Αλλά δεν τα έσπασε μαζί μου. Θέλει να κάνει μια συμφωνία. Δεν ξέρω αν μπορείτε να κάνετε μια συμφωνία. Το πρόβλημα είναι ότι σας έχω δώσει τη δυνατότητα να είστε σκληρός τύπος και δεν νομίζω ότι θα ήσασταν σκληρός τύπος χωρίς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Και οι άνθρωποί σου είναι πολύ γενναίοι...
Volodymyr Zelenskyy ( 48:50 ):
Σας ευχαριστώ.
Ντόναλντ Τραμπ ( 48:51 ):
… αλλά ή θα κάνετε μια συμφωνία ή θα βγούμε έξω, και αν είμαστε έξω, θα το παλέψετε. Δεν νομίζω ότι θα είναι όμορφο, αλλά θα το παλέψεις. Αλλά δεν έχεις τις κάρτες. Αλλά μόλις υπογράψουμε αυτή τη συμφωνία, βρίσκεστε σε πολύ καλύτερη θέση. Αλλά δεν είσαι καθόλου ευγνώμων, και αυτό δεν είναι ωραίο. Θα είμαι ειλικρινής, δεν είναι ωραίο πράγμα. Εντάξει, νομίζω ότι έχουμε δει αρκετά. Τι πιστεύεις; Ναι.
Πατήστε ( 49:15 ):
Τι είναι αυτή η διαπραγμάτευση [δεν ακούγεται 00:49:17]
Ντόναλντ Τραμπ ( 49:17 ):
Θα είναι υπέροχη τηλεόραση, θα το πω αυτό. Εντάξει. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να το συνθέσουμε. Σας ευχαριστώ.
Τύπος ( 49:30 ):
[δεν ακούγεται 00:49:31]
Ντόναλντ Τραμπ ( 49:31 ):
Θα δούμε, δεν ξέρω.
JD Vance ( 49:31 ):
[δεν ακούγεται 00:49:43]
Προσωπικό ( 49:31 ):
Παιδιά, ελάτε. Ας κινηθούμε παρακαλώ.
( 49:31 )
Εάν μπορούσαμε να κατεβάσουμε αυτό το τρίποδο, παρακαλώ. Πρέπει να συνεχίσει να κινείται
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου