Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024

efsyn. Σοκάρει η κατάθεση της συζύγου του Απ. Λύτρα«Κατάπινα τα αίματα και ένιωθα ότι πνίγομαι» UPD

Λύτρας
Απολογία στον ανακριτή του ποινικολόγου Απόστολου Λύτρα που κατηγορείται για ενδοοικογενειακή βία, Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024. | ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
 Σοκάρει η κατάθεση της συζύγου του Απ. Λύτρα

«Κατάπινα τα αίματα και ένιωθα ότι πνίγομαι» UPD

Οι πρώτες δηλώσεις του θύματος • Ελεύθερος με τον όρο να μην την πλησιάζει αφέθηκε ο γνωστός ποινικολόγος • Παρέμβαση Αρείου Πάγου για την απόφαση • Πειθαρχική δίωξη στον Απ. Λύτρα από τον πρόεδρο του ΔΣΑ.

Την αγριότητα που βίωσε στα χέρια του συζύγου της, Απόστολου Λύτρα, περιέγραψε στις Αρχές η 37χρονη δικηγόρος Σοφία Πολυζωγοπούλου, που σήμερα πέρασε το κατώφλι της ιατροδικαστικής υπηρεσίας, για τον ξυλοδαρμό της.

Τα στοιχεία από την κατάθεσή της σοκάρουν. «Αιμορραγούσα και τον παρακαλούσα να με πάει στο νοσοκομείο και δεν θα έλεγα τίποτα», φέρεται να είπε.

ADVERTISING

Μεταξύ άλλων, στην κατάθεσή της, είπε ότι ο άνδρας της άρχισε να της επιτίθεται ήδη καθ' οδόν προς το σπίτι από βραδινή τους έξοδο και πως όταν έφτασαν εκείνη προσπάθησε να πατήσει το κουμπί πανικού που είναι συνδεδεμένο με τον συναγερμό και χτυπάει κατευθείαν στην αστυνομία, αλλά ότι την πρόλαβε και της το πήρε.

Η κ. Πολυζωγοπούλου στην κατάθεσή της φέρεται να είπε πως όλα ξεκίνησαν ενώ το ζευγάρι είχε πάει σε εστιατόριο στη Βουλιαγμένη με μια μεγάλη παρέα. Εκεί, περιγράφει, πως ο σύζυγός της άρχισε να της κάνει σκηνή ζηλοτυπίας, επειδή κοίταζε το κινητό της τηλέφωνο.

Η δικηγόρος αναφέρει στη συνέχεια πως μιλούσε με την αδελφή της στην οποία είχαν αφήσει την κόρη τους ώστε να βγουν και πως ο σύζυγός της τής ζήτησε επιτακτικά να φύγουν. 

 

Στο αυτοκίνητο η πρώτη μπουνιά

«Μόλις έβαλε μπροστά το αυτοκίνητο άρχισε να με βρίζει και μου έριξε την πρώτη μπουνιά» ανέφερε. Και συνέχισε: «Άρχισε να τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα και σε μικρή απόσταση, σε ένα απόμερο μέρος δεξιά του δρόμου που είχε χώρο, σταμάτησε το αυτοκίνητο και με χτύπησε στο πρόσωπο έχοντας τα χέρια του σε γροθιά. Σημειωτέον ότι όλη αυτή την ώρα μου είχε πάρει το κινητό. Η πόρτα ήταν κλειδωμένη. Ούρλιαζα βοήθεια και τον παρακαλούσα να σταματήσει, ενώ το πρόσωπό μου ήταν γεμάτο αίματα και τα κατάπινα και ένιωθα ότι πνίγομαι» συνεχίζει.

«Κάποια στιγμή ένιωθα ότι χάνω τις αισθήσεις μου. Προφανώς με είδε σε αυτή την κατάσταση και σταμάτησε. Τον παρακαλούσα να με πάει σε κάποιο νοσοκομείο και να μου δώσει το κινητό μου προκειμένου να ειδοποιήσω την αδερφή μου ή κάποιον δικό μου. Ο ίδιος δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα από όλα αυτά παρότι του έλεγα ότι θα πεθάνω γιατί αιμορραγούσα πάρα πολύ! Ακόμα και τα ρούχα μου είχαν γεμίσει αίματα. Με οδήγησε στο σπίτι. Εγώ όταν μπήκα μέσα με όσες δυνάμεις είχα γιατί ζαλιζόμουν πολύ και ήμουν πολύ χτυπημένη του είπα ότι πάω να πλυθώ. Όταν ανέβηκα στο δωμάτιο προκειμένου να πάρω το κουμπί πανικού που είναι συνδεδεμένο με τον συναγερμό και χτυπάει κατευθείαν στην αστυνομία με πρόλαβε και το πήρε αυτός και συνέχιζε να κρατάει το κινητό μου» λέει η σύζυγος του Απόστολου Λύτρα.

Το είπε στον γιατρό

«Μπήκαμε μαζί στην είσοδο της Ευρωκλινικής. Είπα ότι θέλω να με δει γιατρός στα επείγοντα επειδή έχω χτυπήσει στο κεφάλι. Με πήρε κατευθείαν ο γιατρός στο εξεταστήριο μόνη μου και δεν επέτρεψε στον σύζυγό μου να μπει. Μαζί ήρθε και μια νοσοκόμα. Μόλις με πλησίασε η νοσοκόμα της είπα αμέσως ότι με έχει χτυπήσει ο άνδρας μου. Ότι φοβάμαι και τον ίδιο και το είπα και στον γιατρό. Μου είπαν ότι θα ειδοποιήσουν την αστυνομία… Όπως πράγματι και έγινε» συνεχίζει για να προσθέσει: «Μου παρείχαν τις πρώτες βοήθειες. [...] επειδή δεν ήθελα να καταλάβει κάτι ο άνδρας μου και να φύγει και δεν ήξερα αν εκείνη τη στιγμή έπρεπε να τον εμπιστευθώ, κυρίως δεν ήθελα να φύγει γιατί δεν είχα ειδοποιήσει την αδερφή μου για το τι είχε συμβεί γιατί κρατούσε την κόρη μου. Είπα στον αστυνομικό ότι είμαι δικηγόρος και δεν ήθελα να δώσω κατάθεση εκείνη τη στιγμή αλλά του είπα να πάρει την κατάθεση του γιατρού. Ενώ εγώ θα πήγαινα να εξεταστώ από ιατροδικαστή. Σημειωτέον ότι αμέσως μόλις είπα στον γιατρό τι είχε συμβεί έβγαλε φωτογραφίες με το κινητό του. Όταν έφτασε η αστυνομία ο σύζυγός μου έδωσε το κινητό μου στον γιατρό ο οποίος μου το έδωσε και έτσι έβγαλα φωτογραφίες με το δικό μου κινητό τις οποίες θα τυπώσω και θα σας τις προσκομίσω. Ο αστυνομικός επέμενε ότι έπρεπε να δώσω κατάθεση εκείνη τη στιγμή. Του είπα να γράψει ότι έπεσα από τις σκάλες και να μου δώσουν κουμπί πανικού έτσι ώστε οι αστυνομικοί να αντιληφθούν τι είχε συμβεί και όχι ο άνδρας μου» αναφέρει ακόμα στην κατάθεσή της.

Η παρέμβαση του γιατρού ήταν καθοριστική για την έκβαση της υπόθεσης ενοδοοικογενειακής βίας. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από την κατάθεσή του, κατάλαβε πως τα τραύματά της είχαν προέλθει από ανθρώπινο χέρι και έτσι τη ρώτησε αν ο άνθρωπος που την πήγε στα Επείγοντα ευθύνεται για τα τραύματα, με εκείνη να του γνέφει καταφατικά.

«Πώς να είμαι καλά;»

Το Star μετέδωσε δηλώσεις που φέρεται ότι έκανε δια τηλεφώνου η 37χρονη δικηγόρος, τις πρώτες μετά τον άγριο ξυλοδαρμό της από τον σύζυγό της.

 

Παρέμβαση Αρείου Πάγου και πειθαρχική δίωξη στον Λύτρα

Σημειώνεται ότι σε βάρος του γνωστού ποινικολόγου ασκήθηκε ποινική δίωξη για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη, όμως σήμερα αφέθηκε ελεύθερος μετά την απολογία του, όπου ομολόγησε τον ξυλοδαρμό και ζήτησε συγγνώμη. Σε βάρος του επιβλήθηκε ο περιοριστικός όρος να μην την πλησιάζει.

Ωστόσο, η απόφαση να αφεθεί ελεύθερος πυροδότησε την αντίδραση της ηγεσίας του Αρείου Πάγου, που διέταξε κατεπείγουσα πειθαρχική έρευνα σε βάρος της εισαγγελέα και της ανακρίτριας που χειρίστηκαν την υπόθεση.

Επιπλέον, ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Δημήτρης Βερβεσός άσκησε αυτεπάγγελτη πειθαρχική δίωξη, όπως υποχρεούται από τον Κώδικα περί Δικηγόρων, σε βάρος του ποινικολόγου, μετά την επίσημη ενημέρωση που είχε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, ότι σε βάρος του Απόστολου Λύτρα κινήθηκε ποινική διαδικασία σε βαθμό κακουργήματος.

Κατά συνέπεια, η υπόθεση πλέον θα διερευνηθεί απευθείας από το Πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών και καθίσταται άνευ αντικειμένου και σταματάει η πειθαρχική προκαταρκτική έρευνα που είχε παραγγείλει ο κ. Βερβεσός στον πρόεδρο του πρωτοβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Ζήση Κωνσταντίνου.

Google NewsΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου