Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

daily stormer. Άντριου Άνγκλιν έβαλε στη λίστα δολοφονιών της Ουκρανίας καθώς ο Έλον Μασκ απαγορεύει όλους τους συνδέσμους στο Daily Stormer


Ο Άντριου Άνγκλιν έβαλε στη λίστα δολοφονιών της Ουκρανίας καθώς ο Έλον Μασκ απαγορεύει όλους τους συνδέσμους στο Daily Stormer

Με έβαλαν σε μια άλλη λίστα σκοτών της Ουκρανίας. Αυτό, που χρηματοδοτείται από το Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ, περιλαμβάνει μόνο 390 άτομα. Οπότε είναι ένα πολύ μεγάλο επίτευγμα, πραγματικά.

Η ΜΚΟ με την ονομασία «Data Journalism Agency» (επίσης για κάποιο λόγο ονομάζεται «TEXTY») δημοσίευσε τη λίστα των σκοτών σε μια έκθεση την περασμένη εβδομάδα με τίτλο «American swing. Από Τραμπιστές έως κομμουνιστές, ποιοι και πώς κάνουν εκστρατεία για το τέλος της βοήθειας προς την Ουκρανία».

Αυτό αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Ινστιτούτο Ron Paul , όπου μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτό αν σας ενδιαφέρει. Αλλά βασικά, είναι απλώς μια τυπική λίστα θανάτων. Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος να κάνετε λίστες με ονόματα ανθρώπων εκτός και αν θέλετε να τιμωρηθούν με κάποιο τρόπο. Δεν αναλύουν το υλικό μου, ούτε απαντούν σε αυτό, ούτε το σχολιάζουν καθόλου. Απλώς με έβαλαν σε μια λίστα. Προσπαθήστε να σκεφτείτε άλλους λόγους για να το κάνετε αυτό, εκτός από το να ζητήσετε να γίνει κακό στα κατονομαζόμενα άτομα (σπόιλερ: δεν υπάρχουν).

Εν τω μεταξύ, αποκαλύφθηκε επίσης αυτή την εβδομάδα ότι όλοι οι σύνδεσμοι προς την Daily Stormer έχουν αποκλειστεί από το Twitter του Έλον Μασκ.

Όπως όλοι γνωρίζουν, προσωπικά έχω αποκλειστεί από το Twitter από τότε που ο Elon Musk μου έδωσε τον λογαριασμό μου στις αρχές του 2023. Δεν μου δόθηκε ποτέ λόγος. Ωστόσο, οι άνθρωποι εξακολουθούσαν να επιτρέπεται να δημοσιεύουν συνδέσμους στον ιστότοπο (καθώς επιτρέπεται να δημοσιεύετε συνδέσμους σε κάθε άλλο ιστότοπο στο Διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένου του πορνό).

Οι σύνδεσμοι επισημαίνονται πλέον ως "επιβλαβείς" και δεν μπορείτε να τους δημοσιεύσετε.

Ποιοι είναι οι «συνεργάτες μας», αναρωτιέμαι;

Αυτή ήταν η κατάσταση στο Facebook για like, δεν ξέρω καν πόσα χρόνια. Αλλά ακόμη και πριν ο Elon αγοράσει το Twitter, θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε τεχνικά συνδέσμους προς το Stormer (ωστόσο, αναφέρθηκε ευρέως ότι αυτό είχε ως αποτέλεσμα το shadowbanning ή μειονεκτήματα σε κάποιο άλλο κρυφό σύστημα).

Δεν έχω ακούσει να γίνεται αυτό σε κανέναν άλλο ιστότοπο. Είναι πιθανό να υπάρχουν ιστότοποι του ISIS που υφίστανται την ίδια μεταχείριση, αλλά σίγουρα δεν υπάρχει άλλος ιστότοπος «ειδήσεων και σχολίων» που να έχει την ίδια μοίρα.

Είναι ενδιαφέρον. Είδα τη λίστα σκοτών της Ουκρανίας πριν από τον αποκλεισμό του Twitter. Όταν είδα τη λίστα των θανάτων, είπα, "σίγουρα, αυτό πρέπει να σημαίνει ότι μου επιτρέπεται να επιστρέψω στο Twitter, καθώς είμαι άτομο που έχει χαρακτηριστεί για δολοφονία από μια κρατική οντότητα και επομένως πρέπει να αξίζω μια φωνή στον δημόσιο διάλογο;"

Όπως αποδεικνύεται, ο Έλον είχε την αντίθετη σκέψη: Μου αξίζει να με λογοκρίνουν ακόμη περισσότερο.

Έχω βαρεθεί λίγο να ακούω ανθρώπους να λένε "τόσο πολύ για την ελευθερία του λόγου, ε Έλον;"

Αυτό που αναρωτιέμαι: είναι ο ιστότοπος μπλοκαρισμένος επειδή του είπαν οι ομοσπονδιακοί και η ADL να το κάνει ή λόγω της καυστικής κάλυψης για αυτόν προσωπικά; Νομίζω ότι είναι πιθανόν το δεύτερο. Αν και μάλλον όχι. Είπα ήδη στον Έλον ότι αν με άφηνε να επιστρέψω στο Twitter, θα παραβίαζα την πιο στοιχειώδη δημοσιογραφική δεοντολογία και θα σταματούσα να πιέζω το θέμα ότι τα σκασμένα αυτοκίνητά του είναι παγίδες θανάτου και οι μηνύσεις κατά της Tesla είναι έγκυρες. (Δεν πρόκειται να πω στους αναγνώστες μου να αγοράσουν Teslas, γιατί δεν θέλω να πεθάνουν, αλλά θα σταματήσω τελείως να γράφω για το θέμα.) Είπα επίσης ότι θα σταματήσω να σχολιάζω το βάρος και την εμμονή του με το τα χειρότερα βιντεοπαιχνίδια. Έτσι, οι κριτικές μου για αυτόν και τις εταιρείες του είναι ένα πρόβλημα που λύνεται εύκολα.

Αναρωτιέμαι επίσης, εάν ήταν οι ομοσπονδιακοί, αν η πρόσφατη έκκλησή μου προς τους ανθρώπους να αρνηθούν να ψηφίσουν και συνεπώς να αρνηθούν να αναγνωρίσουν την κυβέρνηση των ΗΠΑ, που είναι μια διεθνή εγκληματική επιχείρηση, ως νόμιμη αρχή οποιουδήποτε είδους ( παράδειγμα ) ήταν αυτό που Αυτό? Αρχίζω να πιστεύω ότι αυτό είναι κάτι που πραγματικά, πραγματικά δεν επιτρέπεται να το πείτε. Ίσως είναι ακόμη χειρότερο από το να μιλάμε για τους Εβραίους. Προφανώς, οι άνθρωποι επιτρέπεται να μιλάνε για τους Εβραίους στο Twitter τώρα. (Ο Νικ Φουέντες αποκαταστάθηκε πρόσφατα και λέει σχεδόν τα ίδια πράγματα για τους Εβραίους - είναι επίσης ένας ψηφοφόρος και υποστηρικτής του Τραμπ). Αλλά δεν είμαι μόνο απαγορευμένος, αλλά ο ένας τύπος με τον οποίο δεν επιτρέπεται καν να συνδεθείτε; Πραγματικά?

Πώς έγινα τόσο ξεχωριστός;

Είναι περίεργο που μετά από τόσα χρόνια, εξακολουθώ να είμαι ο πιο λογοκριμένος άνθρωπος στη γη.

Αυτό που είναι ίσως ακόμη πιο περίεργο είναι ότι εξακολουθώ να το σκοτώνω στην κυκλοφορία .

Αν δεν λογοκρινόταν το Daily Stormer, θα ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή ειδησεογραφικά site στον κόσμο. Αυτό είναι αναμφισβήτητο.

Ωστόσο, είναι επίσης αναμφισβήτητο ότι αν η θεία μου είχε μπάλες, θα ήταν ο θείος μου.

Λοιπόν, hey - είναι αυτό που είναι.

Κάνουμε ότι μπορούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου