Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

Rev. Trump :Μιλάτε για τα αγάλματα George Washington, Abraham Lincoln. Θα ήθελαν και τον Ιησού.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.
Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Μεταγραφή Δημαρχείου Donald Trump με τον Sean Hannity στις 25 Ιουνίου

Δημαρχείο Donald Trump Sean Hannity στις 25 Ιουνίου
Sean Hannity: ( 00:00 )
Και τώρα, εδώ είναι το δημαρχείο μου που μαγνητοσκοπήσαμε νωρίτερα σήμερα από ένα υπόστεγο αεροπλάνου στο Green Bay του Ουισκόνσιν. Παρεμπιπτόντως, ακολουθήσαμε όλους τους κανόνες και τις συστάσεις του νομού στον οποίο το κάνουμε αυτό. Για να έχουμε όσους περισσότερους ανθρώπους όπως πρότειναν, μικρό πλήθος, αλλά μια ενθουσιώδη ομάδα ανθρώπων. Προφανώς, λόγω όλων αυτών που έχουμε ασχοληθεί με το COVID-19, είχαμε πολύ έδαφος να καλύψουμε απόψε. Παρακολουθήσουν αυτό. Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Ευχαριστούμε που συμμετείχατε. Θα πάρουμε μερικές ερωτήσεις για το κοινό όλη την ώρα. Βρίσκεστε εδώ στο Ουισκόνσιν, ένα από τα πράγματα που αναζητούν όλοι και θα αναφερθούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες όλη την ώρα είναι η οικονομία, θα φύγετε από αυτό το δημαρχείο και θα ανακοινώσετε ότι είστε κατασκευή 20 νέων πλοίων. Αναδημιουργείτε τον στρατό και πόσες θέσεις εργασίας;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 00:48 )
Λοιπόν, πιθανότατα θα είναι 6.000, 7.000 θέσεις εργασίας, θα μπορούσε να φτάσει τις 10 μόνο στο Ουισκόνσιν. Και είναι ένα υπέροχο ναυπηγείο που βρισκόταν σε δύσκολες στιγμές. Και τώρα είναι ένα πολύ καλό ναυπηγείο και πολλοί άνθρωποι πρόκειται να εργαστούν. Και είναι ένα από τα πιο όμορφα πλοία. Μοιάζει με ένα γιοτ με πολλά πυρομαχικά σε αυτό, θα σας πω. Είναι πραγματικά κάτι. Και πιθανότατα θα καταλήξουμε με 20 ή 25. Και αυτά είναι μεγάλα, όμορφα πλοία. Και κάνουν μια ωραία δουλειά στο Ουισκόνσιν. Λοιπόν, είμαι εδώ, είναι σαν ένα λανσάρισμα. Ξεκινάμε τη δουλειά και το συμβόλαιο έχει δοθεί και το κερδίσατε εδώ, οπότε συγχαρητήρια.
Sean Hannity: ( 01:27 )
Εμείς, ως έθνος, παρακολουθούμε, ήταν καθολική συμφωνία ότι αυτό που συνέβη στον George Floyd δεν πρέπει ποτέ να συμβεί, δεν μπορεί ποτέ να συμβεί ξανά. Και είχατε πολύ ειλικρινείς για αυτό. Και ήταν ειρηνικοί διαδηλωτές, αλλά τότε υπήρχαν άνθρωποι ταραχές. Βλέπουμε την αναρχία, βλέπουμε βράχους και μπουκάλια και τούβλα και κοκτέιλ Molotov να ρίχνονται σε αστυνομικούς, αστυνομικούς χώρους καίγονται στο έδαφος. Στο Σιάτλ, μια αυτόνομη ζώνη που παραμένει, αλλάζει προφανώς σήμερα αλλά έχει αναληφθεί, συμπεριλαμβανομένου ενός αστυνομικού τμήματος. Και προσφέρετε βοήθεια σε όλες αυτές τις πολιτείες, τη Νέα Υόρκη, το Ιλινόις και την Ουάσιγκτον. Τι σας λένε όταν τους προσφέρετε βοήθεια;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 02:07 )
Λοιπόν, πρώτα απ 'όλα, έχουμε συλλάβει, νομίζω σχεδόν, αλλά θα μπορούσε να είναι πάνω από τον αριθμό, εκατοντάδες άτομα. Έχουμε συλλάβει πολλούς ανθρώπους για αυτό που έχουν κάνει. Έχουν δημιουργήσει bedlam. Έχουν καταστρέψει πολύ σημαντικά πράγματα. Θέλω να πω, μιλάτε επίσης για αγάλματα του George Washington, Abraham Lincoln. Θα ήθελαν να πάρουν τον Ιησού, το ξέρεις, έτσι; Είπαν: «Θέλουμε να πάρουμε τον Ιησού».
Sean Hannity: ( 02:28 )
Ναι, είχατε τον Shaun King, τον ριζοσπάστη.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 02:30 )
Αυτά δεν έχουν καμία σχέση με κάποιο συγκεκριμένο γεγονός, εκτός από τους ταραχοποιούς ή τους ταραχοποιούς. Και είναι αναρχικοί. Το μεγάλο πράγμα που θέλουν είναι ότι θέλουν να αποσταθεροποιήσουν πραγματικά τη χώρα μας και δεν τους αφήνουμε. Έτσι είπα στους ανθρώπους μου, «Εάν έχετε συλλάβει τόσους πολλούς, πώς δεν το γνωρίζουμε;» Είπαν: «Δεν το μιλάμε, κύριε, το κάνουμε». Αλλά είπα, "Νομίζω ότι το κοινό πρέπει να το γνωρίζει." Και έχουμε μια πράξη αγαλμάτων, μια πράξη μνημείων, η οποία σας βάζει στη φυλακή για 10 χρόνια εάν κάνετε αυτό που έχουν κάνει. Έτσι έχουμε αυτό. Έχουμε όλες τις κασέτες επειδή το ωραίο είναι ότι είναι όλα στην τηλεόραση. Όπως και ο χαρακτήρας του αλόγου τις προάλλες, είναι εκεί που βάζει τα σχοινιά. Είναι σε μπελάδες, στο Andrew Jackson… όμορφο, είναι όμορφο, ακριβώς απέναντι από τον Λευκό Οίκο.
Donald Trump: ( 03:09 )
Και πρέπει να θυμάστε τον Andrew Jackson, τη μάχη της Νέας Ορλεάνης και πολλά άλλα. Ήταν πολύ καλός πρόεδρος. Ήταν ένας μεγάλος στρατηγός και δεν μπορείτε να το αφήσετε να συμβεί. Αλλά ακολουθούν τον Αβραάμ Λίνκολν και απόψε, υποθέτω ότι βλέπουν τον Αβραάμ Λίνκολν και αυτή ήταν η Διακήρυξη της χειραφέτησης. Λοιπόν το έχετε αυτό και υπογράφετε τη Διακήρυξη χειραφέτησης και έχετε κάποιον, νομίζω ότι δεν ελευθερώθηκε και σηκώνεται. Είναι η θέση του, σηκώνεται. Απελευθερώνεται από τον Αβραάμ Λίνκολν. Και μπορώ να δω τη διαμάχη, αλλά μπορώ επίσης να δω την ομορφιά σε αυτήν. Και πληρώθηκε από σκλάβους. Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, πληρώθηκε γιατί ήταν τόσο ευγνώμονες στον πρόεδρο.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 03:51 ) Πληρώθηκε
για αυτόν τον λόγο και θέλουν να το καταργήσουν. Και μπορούμε επίσης να καταργήσουμε τα πράγματα, μπορώ να καταλάβω ορισμένα πράγματα που καταργούνται. Αλλά θα έπρεπε να περάσουν μια διαδικασία νόμιμα και στη συνέχεια την καταργούμε. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τοποθετήστε τα σε μουσεία ή όπου κι αν πάτε. Αλλά αυτοί είναι πραγματικά ταραχές και εμπλέκονται πολλοί κακοί. Μιλούν για διαδηλωτές και είναι διαδηλωτές, αλλά υπάρχουν και πέραν των διαδηλωτών και δεν θα το επιτρέψουμε. Έχουμε λοιπόν πολλούς, πολλούς ανθρώπους υπό σύλληψη και έχουμε μερικούς από την άλλη νύχτα στην Ουάσιγκτον, αλλά μιλώ και σε άλλες πολιτείες.
Sean Hannity: ( 04:26 )
Προσφέρατε βοήθεια στη Νέα Υόρκη-
Donald Trump: ( 04:28 )
Με συγχωρείτε, παρεμπιπτόντως, και η Ουάσιγκτον δεν είναι DC, ούτε κράτος. Γιατί αν το πω αυτό, μια μικρή δήλωση όπως αυτή, μερικές φορές θα πω, πρέπει να διορθώσω τον εαυτό μου; Επειδή τα ψεύτικα νέα θα πουν, "Νόμιζε ότι το DC ήταν ένα κράτος." Θέλω λοιπόν να το ξεκαθαρίσω, ώστε να μην μπορούν να το κάνουν, εντάξει.
Sean Hannity: ( 04:43 )
Πάντα προβλέψεις μπροστά.
Donald Trump: ( 04:43 )
Ω, παρεμπιπτόντως, το κάνουν όλη την ώρα. Ξέρεις τι εννοώ?
Sean Hannity: ( 04:48 ) Ωστόσο ,
ας μιλήσουμε για αυτές τις πολιτείες. Βλέπετε την παλιά σας πόλη, είστε τώρα κάτοικος της Φλόριντα. Θα εξοικονομήσετε πολλά χρήματα στους φόρους. Δεν υπάρχει κρατικός φόρος εισοδήματος στη Φλόριντα, αλλά βλέπετε τη Νέα Υόρκη, αύξηση 350%. Βλέπετε στο Σικάγο το περασμένο Σαββατοκύριακο, πυροβολήθηκαν 102 από τους συμπολίτες μας. 12 ήταν παιδιά και 14 πέθαναν. Το μακελειό υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια που ο Joe Biden ήταν αντιπρόεδρος. Ο Μπαράκ ήταν πρόεδρος. Δεν ξέρω μεταρρυθμίσεις που έκαναν μετά το Ferguson ή μετά τη Βαλτιμόρη ή πολλά άλλα περιστατικά.
Donald Trump: ( 05:22 )
Ναι, δεν έκαναν σχεδόν τίποτα. Και τον αποκαλώ Corrupt Joe, είναι διεφθαρμένος. Και κοιτάς αυτή τη διοίκηση. Είχαν περισσότερα… και περιμένουν μέχρι να δεις τι συμβαίνει. Επειδή είδατε τις σημειώσεις τώρα από τη συνάντηση του Oval Office και όλα τα πράγματα-
Sean Hannity: ( 05:34 )
Θα φτάσουμε σε αυτό.
Donald Trump: ( 05:34 )
Αυτό που συμβαίνει είναι ντροπή. Αυτή είναι μια διεφθαρμένη κατάσταση. Τους πιάσαμε να κατασκοπεύουν την καμπάνια μου. Κατασκοπούσαν. Το είπα πριν από πολύ καιρό, θυμηθείτε, αλλά το είπα χωρίς μεγάλη γνώση. Αποδείχθηκε σωστό. Κατασκοπούσαν την εκστρατεία μου. Και αν αυτό ήταν το αντίθετο, αν αλλάζονταν με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους, το αντίθετο, θα είχατε ανθρώπους στη φυλακή για 50 χρόνια επειδή το έκαναν επειδή είναι προδοσία. Αυτό είναι ένα τρομερό πράγμα που έκαναν. Και αυτό που έχουν κάνει σε ανθρώπους όπως ο στρατηγός Flynn και όπως άλλοι είναι επαίσχυντο, είναι επαίσχυντο.
Sean Hannity: (06:08)
I want to get back to that. I want to stay on this issue though. If we are to become a more perfect union and if we really want to pursue happiness, we first have to have law and order.
Donald Trump: (06:19)
Correct.
Sean Hannity: (06:20)
Okay, these big cities, we’ve watched Chicago violence now for how long? All through the Obama, Joe Biden administration.
Donald Trump: (06:29)
Years ago.
Sean Hannity: (06:30)
They barely mentioned it in eight years. You see Seattle, you see New York City. We see now people dying in the autonomous zone. I don’t know how people can pursue their happiness and dreams in life, if they don’t have basic fundamental security.
Donald Trump: (06:45)
You can’t, you can’t. Look, Chicago’s an example. It’s like worse than Afghanistan. It’s worse than, I shouldn’t say because they’re working with us, Honduras, Guatemala, they’re all working with us now. You know, we have our lowest numbers. We have phenomenal numbers on the border. Border patrol has done a great job. We built 220 miles of wall. It’s going up very rapidly. We should be doing about 10 miles a week now. And we’re going to have … it will be completed very soon. But what we’ve done there is incredible. But you look at Honduras, Guatemala, all of these different places. We have cities that are worse. In some cases, far worse. Take a look at Detroit, take a look at what’s happening in Oakland. Take a look at what’s happening in Baltimore. And everyone gets upset when I say it, they say, “Oh, is that a racist statement?” It’s not a racist.
Donald Trump: (07:38)
Frankly, Black people come up to me say, “Thank you, thank you sir, for saying it.” They want help, these cities, it’s like living in hell. But last week and I think two weeks before that, they shot 14 and 18 people killed and 68 people in Chicago.
Sean Hannity: (07:59)
104 last weekend.
Donald Trump: (08:01)
If I’ve ever seen a case, I know it’s very controversial to say stop and frisk, okay. Stop and frisk, you take guns away. Chicago is the greatest example I think I’ve ever seen of that. Rudy Giuliani was a great mayor, he did it in New York. He started it and it worked great. Bloomberg blew it because he went crazy with it. And ultimately it took away a lot of rights and a lot of, it wasn’t a good job he did. But Rudy Giuliani started stop and frisk and he did a great, it was a great thing he did for New York.
Sean Hannity: ( 08:33 )
Το ποσοστό δολοφονίας πήγε, για όσους δεν το γνωρίζουν, έζησα στη Νέα Υόρκη εκείνη την εποχή, από 2.500 περίπου το χρόνο, το οδήγησαν μέχρι τα 500. Και τι το έκαναν είναι ότι πήγαν στις περιοχές που είχαν τα υψηλότερα περιστατικά εγκλήματος.
Donald Trump: ( 08:48 )
Σωστά.
Sean Hannity: ( 08:48 )
Και έσωσε πολλές ζωές. Είμαστε λοιπόν Αμερικανοί, νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα. Είμαι τόσο αισιόδοξος, θα μπορούσαμε να σταματήσουμε τη βία, σωστά, θα μπορούσαμε-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 08:55 )
Θα μπορούσε να το σταματήσει γρήγορα. Και σε κάποιο σημείο στο όχι πολύ μακρινό μέλλον, θα το κάνω. Και αν δεν κάνουν κάτι με το Σιάτλ, θα το κάνουμε. Θα πάμε εκεί γιατί αυτό που συμβαίνει, καταλαμβάνουν αμερικανικές πόλεις. Παρεμπιπτόντως, σε όλες τις περιπτώσεις, είναι Δημοκρατικοί, είναι δημοκράτες, σε όλες τις περιπτώσεις. Και ο Τζο Μπάιντεν θα είχε όλη αυτή τη χώρα. Είναι τόσο τρελό αυτό που συμβαίνει. Εδώ είναι ένας άντρας, δεν μιλάει. Κανείς δεν τον ακούει. Όποτε μιλάει, δεν μπορεί να βάλει δύο προτάσεις μαζί. Δεν θέλω να είμαι καλός ή κακός, εντάξει. Αλλά εννοώ, ο άντρας δεν μπορεί να μιλήσει και πρόκειται να είναι ο πρόεδρός σας, επειδή μερικοί άνθρωποι δεν με αγαπούν ίσως και το μόνο που κάνω είναι να κάνω τη δουλειά μου. Μην ξεχνάτε, προτού έρθει η κινεζική πανούκλα και είναι η πανούκλα της Κίνας, πριν από την είσοδο, είχαμε τους καλύτερους αριθμούς εργασίας που είχαμε ποτέ.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:43 )
Είχαμε την καλύτερη οικονομία που είχαμε ποτέ. Είχαμε το καλύτερο χρηματιστήριο που είχαμε ποτέ, παρεμπιπτόντως, πλησιάζει πολύ αυτά τα νούμερα. Και στο NASDAQ, στην πραγματικότητα νίκησε αυτούς τους αριθμούς. Αλλά έχουμε τους καλύτερους αριθμούς που είχαμε ποτέ. Αφροαμερικάνος, Ασιατικός Αμερικανός, Ισπανόφωνος Αμερικανός, γυναίκες, νέοι χωρίς δίπλωμα, νέοι με δίπλωμα, κολέγιο, τα πάντα, τα πάντα. Είχαμε τους καλύτερους αριθμούς που είχαμε ποτέ, την καλύτερη οικονομία που είχαμε ποτέ. Έκανα απολύτως έναν αριθμό στην Κίνα. Όχι ότι θέλω, αλλά παίρνουμε δισεκατομμύρια και δισεκατομμύρια μακριά. Η Κίνα έφυγε από εμάς όταν είχαμε… επρόκειτο να καταλάβουν τη χώρα μας. Αν δεν ήμουν, θα είχαν καταλάβει τη χώρα μας. Αυτό που έκαναν στον Ομπάμα και τον Μπάιντεν, άρπαξαν αυτήν τη χώρα, εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, πηγαίνοντας στην Κίνα. Και κανείς δεν είπε τίποτα. Δεν μιλούσαν καν για αυτό.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 10:33 )
Ξέρεις, δεν είναι ότι είχαμε μια κακή συμφωνία με την Κίνα. Ήταν χειρότερο, δεν είχαμε καμία συμφωνία. Έκαναν οτιδήποτε και τα πάω καλά μαζί τους. Είπα, "Πώς συνέβη;" Είπαν: «Κανείς δεν ρώτησε ποτέ». Κανείς δεν είπε, πρέπει να κάνουμε μια συμφωνία. Παίρνουμε τιμολόγια εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων. Και δεν τα πληρώνουμε, η Κίνα τα πληρώνει επειδή υποτιμούν το νόμισμά τους. Έτσι έχουμε κάνει μια απίστευτη δουλειά. Νικήσαμε την Κίνα άσχημα. Η Κίνα είχε τη χειρότερη χρονιά που είχαν 67 χρόνια, πριν έρθει η πανούκλα, είχαν
Ντόναλντ Τραμπ: ( 11:03 )
Σε 67 χρόνια πριν από την είσοδο της πανούκλας, είχαν τη χειρότερη χρονιά που είχαν σε 67 χρόνια λόγω των τιμολογίων και όλων των πραγμάτων που έχω κάνει. Αλλά θα πει, "Κτύπησε στη συμφωνία της Κίνας." Δεν έκαναν συμφωνία για την Κίνα. Η Κίνα έφαγε το γεύμα μας μπροστά μου και θα είχαν καταστρέψει τη χώρα μας. Κατά την άποψή μου, η Κίνα θα είχε καταστρέψει τη χώρα μας οικονομικά αν δεν είχα εκλεγεί και πολλά άλλα πράγματα. Coronavirus… κάναμε τους αναπνευστήρες. Δεν είχαμε εξαεριστήρες. Κάναμε τους αναπνευστήρες. Κάναμε τόσο πολύ.
Sean Hannity: ( 11:28 )
Δέκα μέρες μετά την πρώτη εντοπισμένη περίπτωση κοροναϊού στις Ηνωμένες Πολιτείες-
Donald Trump: ( 11:33 )
Σωστά.
Sean Hannity: ( 11:33 ) Εφαρμόσατε
μια απαγόρευση ταξιδιού, ακολουθούμενη από μια καραντίνα που δεν είχε συμβεί σε 50 χρόνια και στη συνέχεια επακόλουθες απαγορεύσεις ταξιδιού. Ο Τζο είπε ότι ήταν υστερία, ξενοφοβική και-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 11:45 )
Σωστά. Τρομερός.
Sean Hannity: ( 11:46 )
… φοβάμαι να μιλάνε.
Donald Trump: ( 11:46 )
Λοιπόν, δεν το είπε. Έχουν ανθρώπους που… Θα κάνω μια δήλωση. Θα είναι μια ωραία δήλωση. Θα είναι λίγο περίπλοκο, ή ίσως δεν είναι περίπλοκο. Και θα αναλύσουν αυτή τη δήλωση, και θα πουν, "είπε ο Αντιπρόεδρος Μπάιντεν ..." και θα το αναλύσει σε ... Και είπα, "Δεν το είπε αυτό. Δεν είπε ποτέ ξενοφοβική, γιατί δεν νομίζω ότι ξέρει τι σημαίνει η λέξη. " Αλλά είπε ότι ήταν ξενοφοβικό. Ήταν φρικτό. Το κατάφερα… αυτό ήταν στα τέλη Ιανουαρίου. Αυτό είναι πολύ νωρίς. Ιανουάριος.
Sean Hannity: ( 12:12 )
31 Ιανουαρίου.
Donald Trump: ( 12:13 ) Η
Nancy Pelosi και πολλοί άλλοι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων των Ρεπουμπλικάνων, ήταν… μήνες αργότερα, έλεγαν: «Ας πάμε στην Chinatown και γιορτάσουμε». Η Νάνσυ Πελόσι γιορτάζει- [crosstalk 00:12:23]
Sean Hannity: ( 12:23 )
24 Φεβρουαρίου.
Donald Trump: ( 12:24 )
Σωστό. Στους δρόμους της Chinatown. Ξέρετε, δεν υπάρχει τέτοια επιχείρηση. Θα μπορούσατε να κάνετε μια εξαιρετική δουλειά όπως ο Schumer. Έκανα μια εκπληκτική δουλειά σε μια εμπορική συμφωνία, και τον ρώτησαν, "Τι πιστεύετε για τη συμφωνία;"
Donald Trump: ( 12:38 )
«Δεν μου άρεσε. Όχι καλό. Όχι καλό. " Δεν είδε καν τη συμφωνία. Είναι απλώς ένα αυτόματο πράγμα. Ακούτε τον ήχο αυτού του ελικοπτέρου; Είναι ένας όμορφος ήχος;
Sean Hannity: ( 12:45 )
Όμορφος ήχος.
Donald Trump: ( 12:46 )
Κατασκευασμένο στις ΗΠΑ. Είναι όλα κατασκευασμένα στις ΗΠΑ.
Sean Hannity: ( 12:50 )
Αναφέρατε νωρίτερα [δεν ακούγεται 00:01:51]. Κοίτα, ήμουν λίγο έκπληκτος. Δεν πρόκειται να ψέψω. Είχαν προβλέψει ότι 9,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας θα χαθούν. Καταλήξαμε να κερδίσουμε 2,5 εκατομμύρια.
Donald Trump: ( 13:03 )
Σχεδόν τρεις.
Sean Hannity: ( 13:04 )
Είχαμε τον μεγαλύτερο μήνα λιανικής πώλησης… Δεν ξέρω αν είδατε όλοι τους αριθμούς. 18%. Αυτό είναι ένα ρεκόρ. Αυτή είναι η λίστα μου-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 13:11 )
Και είχαμε έναν πολύ καλό αριθμό σήμερα και για δουλειές.
Sean Hannity: ( 13:14 )
Δεν είδα αυτόν τον αριθμό.
Donald Trump: ( 13:15 )
Επίσης, καλύτερο από το προβλεπόμενο. Αλλά το πιο σημαντικό ... Έτσι, έχουμε περισσότερες περιπτώσεις επειδή κάνουμε τις καλύτερες δοκιμές. Εάν δεν κάναμε δοκιμές, δεν θα είχαμε περιπτώσεις. Άλλες χώρες, δεν δοκιμάζουν εκατομμύρια. Έτσι, έως και 30 εκατομμύρια δοκιμές. Όταν κάνετε 30 εκατομμύρια… Θα έχετε ένα παιδί με τα ρουθούνια, και θα πουν, «Είναι κοροναϊό, ό, τι θέλετε να το ονομάσετε.» Είπα την άλλη νύχτα, «Υπήρχαν τόσα πολλά ονόματα σε αυτό, θα μπορούσα να ονομάσω 19 ονόματα όπως το CORONA-19», αλλά θα μπορούσα να ονομάσω 19 ονόματα. Αλλά το γεγονός είναι ότι δεν υπήρξε ποτέ κάτι τέτοιο. Έχουμε κάνει 30 εκατομμύρια… σχεδόν. Θα είμαστε εκεί πιθανότατα σήμερα ή αύριο. 30 εκατομμύρια δοκιμές.
Donald Trump: ( 13:53 )
Τώρα, όταν κάνετε τεστ, έχετε περιπτώσεις. Αλλά αυτό που δεν λένε είναι ότι υπάρχουν λιγότεροι θάνατοι από ό, τι ήταν. Τρόπος, κάτω. Το ποσοστό θνησιμότητας είναι από τις καλύτερες χώρες του κόσμου που σημαίνει ανθρώπους που πεθαίνουν, επειδή πολλές από αυτές τις δοκιμές, είναι αλήθεια. Είναι ένα παιδί που δεν ξέρει καν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι άνθρωποι που δεν γνώριζαν καν ότι ήταν άρρωστοι. Ίσως δεν ήταν, αλλά εμφανίζεται σε ένα τεστ. Έτσι, θα πουν 30 εκατομμύρια δοκιμές. Τώρα, έχετε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτό, αλλά άλλες χώρες κάνουν πολύ λίγες δοκιμές. Έτσι, δείχνει πολύ λίγες περιπτώσεις. Μερικές φορές λέω αστειεύομαι ή λέω σαρκαστικά, "Αν δεν κάναμε δοκιμές, θα φαινόμασταν υπέροχοι." Ξέρεις τι? Δεν είναι το σωστό.
Sean Hannity: ( 14:30 )
Εμβόλιο θεραπείας. Που είμαστε?
Donald Trump: ( 14:33 )
Νομίζω ότι τα εμβόλια έρχονται υπέροχα. Και νομίζω ότι… αυτό που αποκαλούν θεραπευτικά έρχονται υπέροχα. Νομίζω ότι θα έχουμε μια απάντηση πολύ σύντομα. Πολύ σύντομα, πράγματι. Νομίζω ότι θα είναι ακόμη και πριν από το τέλος του έτους, θα έχουμε ένα εμβόλιο. Έχουμε μεγάλες εταιρείες και κινητοποιούμε εντελώς. Ο Στρατιωτικός το κάνει. Είμαστε έτοιμοι να φύγουμε. Μόλις το έχουν, θα το διανείμουμε σε όλη τη χώρα.
Sean Hannity: ( 14:56 )
Αφήστε με να φύγω. Μιλήσατε νωρίτερα για τη λίστα μου. Ο Joe Biden ήταν Αντιπρόεδρος για οκτώ χρόνια. Έχει ένα ρεκόρ ότι, σε κάποιο σημείο, υποθέτω, κάποιος μπορεί να τον ρωτήσει, ή ίσως θα το κάνετε όταν τον συζητήσετε εάν εμφανιστεί… που είναι μια ερώτηση που θα μάθουμε στο μέλλον. Αλλά 13 εκατομμύρια περισσότεροι Αμερικανοί μετά από οκτώ χρόνια βρίσκονταν στα Food Stamps, 8 εκατομμύρια περισσότεροι στη φτώχεια, τα χαμηλότερα ποσοστά συμμετοχής στην εργασία από τη δεκαετία του '70.
Donald Trump: ( 15:22 )
Σωστά.
Sean Hannity: ( 15:22 ) Η
χειρότερη ανάκαμψη από τη δεκαετία του '40, το χαμηλότερο ποσοστό ιδιοκτησίας κατοικίας σε 15 χρόνια. Τώρα, κοιτάζω το ρεκόρ σας. Προ-κορανοϊούς, είχαμε ρεκόρ μετά από χαμηλή ανεργία με κάθε… Αφρικανούς, Ισπανόφωνους Αμερικανούς, γνωρίζετε τη λίστα. Ακόμα και η ανεργία των νέων αφροαμερικάνων. Θέλω να φτάσω στο ζήτημα, γιατί μοιάζει αν κοιτάξουμε, και συγκρίνουμε, και αντιπαραβάλλουμε ιστορικά μαύρα κολέγια με πενταετή δέσμευση με περισσότερα χρήματα από ποτέ, ζώνες ευκαιριών, νομίζω ότι μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι-
Donald Trump: ( 15:55 )
Ποινική δικαιοσύνη.
Sean Hannity: ( 15:56 )
Μεταρρύθμιση της ποινικής δικαιοσύνης.
Donald Trump: ( 15:58 )
Λοιπόν, το μεγαλύτερο πράγμα, η μεταρρύθμιση της ποινικής δικαιοσύνης. Ο Ομπάμα και ο Μπάιντεν δεν το δοκίμασαν ποτέ. Αυτό ήταν κάτι τόσο σημαντικό για την Μαύρη κοινότητα. Ήρθαν σε μένα. Το ήθελαν τόσο άσχημα, γιατί είναι… είναι πολύ άδικη κατάσταση. Και ήρθαν-
Sean Hannity: ( 16:13 )
Άδικο για τις μειονότητες.
Donald Trump: ( 16:16 )
Και ειδικά ο Μαύρος και ο Ισπανόφωνος. Είναι τόσο άδικο. Και είπα, "Γιατί δεν έγινε αυτό πριν;" Τώρα, ο Ομπάμα δεν προσπάθησε. Αν το έκανε, μπορεί να βγει και να πει, «Κάναμε προσπάθεια», αλλά δεν το έκανε. Το έκανα. Οι άνθρωποι είπαν, "Δεν θα μπορούσατε να το κάνετε." Το έκανα με τη βοήθεια μερικών πολύ καλών Ρεπουμπλικάνων που ειλικρινά… θα μπορούσαν να έχουν προχωρήσει, για να είμαστε ειλικρινείς. Αν και είχαμε μερικούς πολύ ισχυρούς συντηρητικούς Ρεπουμπλικάνους, όπως ο Mike Lee. Ρεπουμπλικάνοι που το ήθελαν πάρα πολύ. Τσακ Γκάρσλεϊ. Μερικοί μεγάλοι, ισχυροί συντηρητικοί Ρεπουμπλικάνοι που το ήθελαν πάρα πολύ.
Donald Trump: ( 16:51 )
Ήταν και οι δύο τρόποι. Πολύ ασυνήθιστο. Είχατε πολύ δυνατούς συντηρητικούς, και είχατε επίσης μερικούς πραγματικά, πραγματικά φιλελεύθερους ανθρώπους. Αλλά κάναμε μεταρρύθμιση της ποινικής δικαιοσύνης. Κανείς δεν πίστευε ότι ήταν δυνατό να το κάνει. Το έκανα. Δεν μπορούσαν να το κάνουν. Τότε θα πουν τέτοια φρικτά πράγματα. Εννοώ, στην εκστρατεία θα πουν τέτοια φρικτά πράγματα για μένα. Είναι μια πολύ άδικη επιχείρηση. Αλλά είναι μια υπέροχη διαφήμιση για αυτούς. «Χτύπησα από την Κίνα». Λανθασμένος. Κτύπησα την Κίνα πολύ άσχημα. [crosstalk 00:17:22] Δεν έκανα αυτό το coronavirus.
Sean Hannity: ( 17:24 )
Ωστόσο, θα μπορούσα να πάρω την πλευρά του Joe, γιατί δεν νομίζω ότι ο γιος σου πήρε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Donald Trump: ( 17:31 )
Σωστά. Σωστά. Είναι ένας τρόπος να το κοιτάξουμε. Θα σου πω. Τώρα, κανείς δεν έχει δει ποτέ κάτι τέτοιο. Αλλά αυτό που θα κάνουν είναι ότι θα πάρουν πέντε ή έξι πόντους, και απλά λένε ότι έχασα. Αν κοιτάξετε τι έχουμε κάνει στους αναπνευστήρες, στις δοκιμές, πάλι, όπου έχουμε 30 εκατομμύρια… Η Γερμανία είναι η δεύτερη με ίσως 4, ίσως 5 εκατομμύρια. Η Γερμανία πρόκειται να δείξει λιγότερες περιπτώσεις επειδή δοκιμάζει πολύ λιγότερους ανθρώπους. Χώρες διαφορετικού μεγέθους και όλες, αλλά δοκιμάζουν πολύ λιγότερα άτομα. Αλλά πολλές χώρες δεν κάνουν τέτοιες δοκιμές, οπότε δείχνει ότι προχωρούμε στις δοκιμές.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 18:01 )
Αλλά αυτό δείχνει επίσης κάνοντας αυτό ... με κάθε δικαιοσύνη, δείχνει ένα πολύ, πολύ χαμηλό ποσοστό θνησιμότητας. Σχεδόν το χαμηλότερο. Είμαστε σωστά στο κάτω μέρος με θετικό τρόπο. Νομίζω ότι οι άνθρωποι αρχίζουν να το βλέπουν. Αλλά αν δεν κάνω μια παράσταση σαν αυτή, η οποία είναι ζωντανή ή ημι-ζωντανή… Αν δεν κάνω μια παράσταση όπως αυτή, δεν πρόκειται να βγάλουμε τη λέξη. Επειδή ο Τύπος είναι πραγματικά διεφθαρμένος και ανέντιμος. Δεν μπορώ να το πιστέψω. Συνήθιζα να λέω, «Ψεύτικες ειδήσεις. Πλαστά νέα. " Είναι πολύ χειρότερο από τα ψεύτικα νέα. Και δεν είναι μόνο αυτό που λένε. Είναι αυτό που δεν λένε.
Sean Hannity: ( 18:34 )
Ναι.
Donald Trump: ( 18:34 )
Κάτι υπέροχο θα μπορούσε να συμβεί και αρνούνται να το αναφέρουν.
Sean Hannity: ( 18:37 )
Αναφέρατε τον στρατηγό Flynn. Είδαμε τον Peter Strzok. Πολλά από αυτά διαγράφηκαν, μου λένε οι πηγές μου. Σε αυτό το πρόγραμμα-
Donald Trump: ( 18:46 )
Είναι μεγάλα πράγματα.
Sean Hannity: ( 18:46 )
Έχω αφιερώσει σχεδόν τρία χρόνια στο ξεφλούδισμα κάθε στρώματος του κρεμμυδιού. Στην πραγματικότητα, αυτό που γνωρίζουμε τώρα είναι ότι υπήρχε ότι ο Τζακ Φλιν ήταν απαλλαγμένος. Η υπόθεση θα έκλεινε. Στη συνέχεια, ο Τζο Μπάιντεν έθεσε το Νόμο του Λόγκαν, τον οποίο αναφέρατε νωρίτερα, το νόμο του 1799 για τον οποίο κανείς δεν έχει διωχθεί ποτέ. Τώρα, δεν ήταν μόνο αυτό. Τώρα μάθαμε ότι υπήρχε προκαταρκτική απάτη σε ένα δικαστήριο της FISA για να σας κατασκοπεύσει ως υποψήφιος, εσείς και η μεταβατική σας ομάδα, και βαθιά στην προεδρία σας. Ο Τζέιμς Κέι υπέγραψε τρία από τα τέσσερα εντάλματα, αλλά ήρθε σε εσάς αφού υπέγραψε το πρώτο στον Πύργο του Τραμπ και είπε ... καλά, και πάλι, τώρα γνωρίζουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των πληροφοριών ήταν το βρώμικο ρωσικό έγγραφο παραπληροφόρησης της Χίλαρι.
Donald Trump: ( 19:29 ) Πλήρωσε
πολλά χρήματα για αυτό.
Sean Hannity: ( 19:31 )
Το πλήρωσε. Το ήξεραν. Είπαν ότι το έχουν επαληθεύσει. Αποδείχθηκε ότι ήταν αναληθές. Αλλά κατέληξε να είστε στη χώρα ένας τριετής εφιάλτης. Η ερώτησή μου όμως είναι αυτή: Θέλω να πω, ο στρατηγός Flynn έχασε τέσσερα χρόνια από τη ζωή του.
Donald Trump: ( 19:48 )
Σωστά.
Sean Hannity: ( 19:48 ) Ο
Ρότζερ Στόουν υποτίθεται ότι θα υποβάλει έκθεση στη φυλακή και ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής στην υπόθεσή του… Η υπόθεση του Paul Manafort ήταν νεκρή. Και πολλοί άνθρωποι που δουλεύουν για εσάς πλήρωσαν πόσες αμοιβές δικηγόρου για αυτό το ψέμα;
Donald Trump: ( 20:02 )
Λοιπόν, ξεκινήστε με αντίστροφη σειρά. Paul Manafort, το έστειλαν ένα βιβλίο. Φαινόταν ότι πήρε κάθε είδους μετρητά. Αποδείχθηκε απάτη. Τι έκαναν σε αυτόν τον άντρα ... τι έκαναν στον Paul Manafort. Ρότζερ Στόουν, τι έχουν κάνει στον Ρότζερ Στόουν γιατί με γνώριζε… δεν ήταν στην εκστρατεία εκτός από την αρχή. Τι έκαναν με τον Roger Stone, τι έκαναν στον στρατηγό Flynn. Τότε τι γίνεται με τον Παπαδόπουλο; Δεν ήξερα τον Παπαδόπουλο. Αλλά αυτό που τον έβαλαν. Αποδείχθηκε ότι ήταν εντελώς… είχαν μια ταινία της συνομιλίας του. Υποτίθεται ότι αυτή η συνομιλία ήταν σαν μια τέλεια συνομιλία.
Donald Trump: ( 20:34 )
Έχουν επίσης μια ταινία της συνομιλίας του Flynn με τον Ρώσο πρέσβη, κάτι που είναι φυσιολογικό να κάνουμε. Θα έχεις αυτή τη θέση. Αρχίζετε να καλείτε επειδή θέλετε να συντονιστείτε μεταξύ των χωρών, και η ταινία ήταν ... όπως είπατε, με τη Ρωσία, με την ουκρανική κατάσταση. Ήταν μια τέλεια ταινία. Ήταν μια τέλεια συνομιλία που είχε. Τι έχουν κάνει στον στρατηγό Flynn… ποιος είναι καλός άνθρωπος, σκληρός άντρας, έξυπνος άντρας, σπουδαίος στρατηγός. Θα σας πω, ο στρατηγός Μίλεϊ είπε ότι είναι ένας από τους καλύτερους ανθρώπους. Είναι απλώς καλός άνθρωπος, Φλιν.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 21:07 )
Τι του συνέβη, όπως τον ακολουθούσαν ... Και αν θυμάσαι ... θυμάσαι καλά. Το FBI έφυγε. Είπαν ότι δεν έκανε τίποτα λάθος. Είπαν ότι δεν είπε ψέματα. Δεν είπαν ότι είπε ψέματα. Είπαν ότι δεν είπε ψέματα. Τον διώκουν.
Sean Hannity: ( 21:18 )
Απείλησαν να βάλουν τον γιο του και να κυνηγήσουν τον γιο του.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 21:20 )
Μου είπαν: «Ποιοι ήταν οι πιο σκληροί φίλοι μου; Ποια είναι η πιο δύσκολη χώρα που πρέπει να αντιμετωπίσει; Ποιος είναι? Είναι η Κίνα; Είναι η Ρωσία; Θα μπορούσε να είναι η Βόρεια Κορέα; " Είπα, «Όχι, είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Η πιο δύσκολη χώρα που αντιμετωπίζει. " Επειδή έχουμε Schumer, και Pelosi, και ανθρώπους που είναι κακοί άνθρωποι που πιστεύω ειλικρινά δεν αγαπούν τη χώρα μας. Τι κάνουν στη χώρα μας και τι έχουν κάνει με αυτήν την απάτη… ολόκληρη την απάτη. Το Flynn είναι ένα κομμάτι του. Η απάτη Mueller. Τώρα, βγήκε ότι ο Mueller έπρεπε να είχε ανακοινώσει την πρώτη εβδομάδα ότι δεν κάναμε τίποτα λάθος. Με άλλα λόγια, είχαν αποδείξεις τις πρώτες ημέρες ότι δεν υπήρχε συμπαιγνία με τη Ρωσία. Δεν υπήρχε καμία σχέση με τη Ρωσία. Το ήξεραν αμέσως. Δεν χρειάστηκε να πάρει δύο ή δυόμισι χρόνια.
Donald Trump: ( 22:03 )
Το γνώριζαν αμέσως. Δεν χρειάστηκε να πάρει δύο ή δυόμισι χρόνια. Το γνώριζαν αμέσως. Τι έβαλαν σε αυτήν τη χώρα. Ο Jeff Sessions ήταν μια καταστροφή. Ήταν μια απόλυτη καταστροφή επειδή βασικά το άφησε να συμβεί, αγνοώντας γιατί δεν είναι πολύ έξυπνος, αλλά το άφησαν να συμβεί. Και είναι κρίμα που έβαλαν αυτή τη χώρα.
Sean Hannity: ( 22:22 )
Όπως βλέπετε ... Έχουμε τώρα μια έκθεση Durham, έχουμε τώρα την έκθεση του Γενικού Επιθεωρητή. Θα φανταζόμουν ότι πιθανότατα θα υπάρξουν κατηγορίες στο τέλος αυτού. Όταν κοιτάζετε τα ονόματα των ανθρώπων, για παράδειγμα, ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής στην υπόθεση του Ρότζερ Στόουν προδικάστηκε κατά ... Δεν ήταν μια δίκαιη και αμερόληπτη κριτική επιτροπή.
Donald Trump: ( 22:39 )
Μπορείτε να το πιστέψετε; Μπορείς να το πιστέψεις? Το μίσος που είχε για αυτόν και για μένα. Και είπε, "Ω όχι, δεν ξέρω." Ενήργησε σαν να ήταν αθώα. Έτρεξε για το Κογκρέσο ή κάτι τέτοιο και έχασε. Αλλά προσποιείται ότι είναι αθώα. Πώς μπήκε ακόμη και στην κριτική επιτροπή; Πρέπει να είχε μια μικρή επαφή. Και ο δικαστής, που ήταν βάναυσος. Ο δικαστής που καταδίκασε τον Ρότζερ ήταν βάναυσος. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό που έχει κάνει στους ανθρώπους.
Sean Hannity: ( 23:05 )
Ίδιος δικαστής στην υπόθεση Manafort.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 23:07 )
Λοιπόν, ρίξτε μια ματιά σε τι έκανε για τα πράγματα που σχετίζονται με τη Χίλαρι, εντάξει; Δεν ήταν βάναυση εκεί. Αλλά κοίτα τι έκανε στους ανθρώπους. Απλώς ρίξτε μια ματιά σε αυτό που έκανε. Και ο Ρότζερ Στόουν είχε έναν επικεφαλής κριτικής επιτροπής, τη γυναίκα, που ήταν μια καταστροφή. Το πώς δεν έχει κηρυχθεί mistrial ή περισσότερο από mistrial είναι απίστευτο για οποιονδήποτε το βλέπει. Είναι ένα άτομο που μισούσε τον Ρότζερ Στόουν, με μισούσε, και προφανώς είπε υπέροχα πράγματα. Διαφορετικά, δεν θα μπορούσε να είχε φύγει και-
Sean Hannity: ( 23:39 )
Φαίνεται ότι αναφέρεται στη φυλακή, πιστεύω σε τέσσερις ημέρες. Σκέφτεστε μια χάρη για οποιοδήποτε από αυτά;
Donald Trump: ( 23:45 )
Θα δούμε. Δεν θέλω να μπει σε αυτό.
Sean Hannity: ( 23:47 )
Ανταλλαγή;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 23:47 )
Αλλά νομίζω ότι αντιμετωπίστηκε πολύ άδικα.
Sean Hannity: ( 23:51 )
Σαφώς.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 23:51 )
Εκτός από ότι μπορεί να είχε εμπλακεί πολύ νωρίς, και τον γνωρίζω εδώ και πολύ καιρό, αλλά τον γνώρισα όπως όλοι τον γνώριζαν στην Ουάσιγκτον. Έχετε πολλά παιδιά στην Ουάσιγκτον. Δεν συμμετείχε στην εκστρατεία. Ίσως λίγο στην αρχή, αλλά δεν ήταν μέρος της εκστρατείας. Αλλά είναι επαγγελματίας. Έχουν καταστρέψει τη ζωή του. Κατέστρεψε εντελώς τη ζωή του. Αυτό που έχουν κάνει στον Ρότζερ Στόουν είναι απίστευτο. Και ξεχωρίζει η πρόεδρος της κριτικής επιτροπής. Και τουλάχιστον να μην του δοθεί μια νέα δίκη είναι αδιανόητο. Και παρεμπιπτόντως, ήταν κυρίαρχο άτομο. Οι ένορκοι είπαν ότι κυριαρχούσε πολύ στο δωμάτιο. Κυριάρχησε. Πήρε μια εξαιρετικά μεγάλη πρόταση. Βλέπετε αυτά τα παιδιά, καίνε κτίρια, καταστρέφουν αγάλματα, βλάπτουν την αστυνομία. Δεν πηγαίνουν στη φυλακή. Τίποτα δεν τους συμβαίνει.
Sean Hannity: ( 24:48 ) Εγκληματική
διαδικασία.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 24:50 )
Ναι. Αν αυτό. Αν αυτό. Και τότε έχετε αυτούς τους εισαγγελείς που είχαν σχέση με τον Mueller, ολόκληρο το θέμα που σχετίζεται με τον Mueller. Ένας φίλος μου είπε: «Πρέπει να είσαι ο πιο αθώος άντρας στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών». Είχα 18 θυμωμένους δημοκράτες ιδιοφυΐες, όλες έξυπνες, έξυπνες ως κόλαση. Ο Mueller το έχασε. Αλλά είναι όλοι έξυπνοι σαν κόλαση. Όλοι αυτοί οι τύποι ήταν μετά από εμένα. Πέρασαν 45, 49, 55, ακούω όλους τους διαφορετικούς αριθμούς, εκατομμύρια δολάρια για μια περίοδο δυόμισι ετών. Και δεν μου πήραν τίποτα. Νομίζω ότι είμαι ο πιθανώς… Ένας φίλος μου είπε, «Πρέπει να είσαι το πιο τέλειο άτομο».
Sean Hannity: ( 25:32 )
Είχαν όλους. Θα κάνουμε ένα διάλειμμα. Καλώς ήρθατε πίσω. Καθώς συνεχίζουμε από τον υπέροχο Γκριν Μπέι, Ουισκόνσιν. Επίσης, ο πρόεδρος θα απαντήσει στις ερωτήσεις σας καθώς συνεχίζουμε. Μείνε μαζί μας.
Sean Hannity: ( 25:49 )
Εντάξει, καλώς ήλθατε πίσω. Είμαστε στο Green Bay, Ουισκόνσιν. Εντάξει. Το κοινό έχει μερικές ερωτήσεις για τον πρόεδρο. Θα ξεκινήσουμε από τη Λίντα. Γεια Λίντα από…
Λίντα: ( 25:59 )
Wausau, Ουισκόνσιν.
Sean Hannity: ( 26:00 )
Σας ευχαριστούμε που είστε εδώ μαζί μας σήμερα. Γεια σας στον Πρόεδρο Τραμπ.
Donald Trump: ( 26:03 )
Wausau Windows, σωστά; Παράθυρα. Ξέρετε, αγόρασα πολλά Windows Wausau όλα αυτά τα χρόνια. Δεν θα έπρεπε να τους δώσω ένα δωρεάν διαφημιστικό, αλλά έκαναν καλή δουλειά. Είναι ένα υπέροχο παράθυρο.
Λίντα: ( 26:12 )
Είναι.
Donald Trump: ( 26:13 )
Ουισκόνσιν.
Λίντα: ( 26:14 )
Αγαπώ εδώ.
Donald Trump: ( 26:15 )
Ευχαριστώ.
Λίντα: ( 26:19 )
[ξένη γλώσσα 00:26:16] Το κουβανικό μου υπόβαθρο.
Donald Trump: ( 26:21 )
Καλό.
Λίντα: ( 26:22 )
Έχω μια ερώτηση για σένα. Εκτιμώ τόσο πολύ που έχετε κάνει για αυτήν τη χώρα. Και ξέρω ότι ήταν δύσκολο. Ποιο νομίζετε ότι είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά σας, στα μάτια σας;
Donald Trump: ( 26:37 )
Έτσι, πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι το γεγονός ότι θα έχουμε, νομίζω ότι πριν τελειώσω αυτήν τη θητεία, θα έχουμε περίπου 300 ομοσπονδιακούς δικαστές. Πολλοί πιστεύουν ... Γιατί αυτό είναι ένα ρεκόρ. Αυτός είναι ένας αριθμός που κανείς δεν μπορεί καν να πιστέψει. Και μέρος αυτού ήταν ότι ο Πρόεδρος Ομπάμα δεν μπόρεσε να εγκρίνει τους δικαστές σε μεγάλο αριθμό, περίπου 142 δικαστές. Έτσι το έβγαλα, τα έκανα εγκεκριμένα και στη συνέχεια τα πήρα πολλά εγκεκριμένα. Έτσι θα είμαστε κοντά σε 302 δικαστές του Ανώτατου Δικαστηρίου, σπουδαίους. Και έτσι νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι θα το έλεγαν αυτό.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 27:07 )
Νομίζω ότι ένας από αυτούς είναι ο στρατός μας. Έχουμε το Space Force, το οποίο έχουμε προσθέσει μετά από 76 χρόνια, έχουμε προσθέσει έναν νέο κλάδο του στρατού. Είναι μια μεγάλη συμφωνία, μια πολύ σημαντική συμφωνία, γιατί ο χώρος θα είναι πολύ σημαντικός. Είναι ήδη. Θα έλεγα την ανοικοδόμηση του στρατού και τη φροντίδα των κτηνιάτρων μας. Είχαμε βαθμολογία κοινής έγκρισης 91% τις προάλλες. Το VA. Το VA ήταν μια καταστροφή. Όλη τη ζωή μου, έχω δει αυτές τις ιστορίες τρόμου. Δεν θέλω να το κάνω πραγματικά, γιατί θα τριγυρνούν και θα βρουν κάποιον που είναι δυσαρεστημένος. Αλλά δεν το βλέπετε πια. Και ο διαχειριστής μας, ο γραμματέας μας, έκανε μια φανταστική δουλειά. Και έχουμε βαθμολογία έγκρισης 91% με το VA.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 27:47 )
Και εγκρίθηκε η επιλογή των Βετεράνων και η λογοδοσία των Βετεράνων. Εκεί μπορείτε να απολύσετε άτομα που κάνουν κακή δουλειά. Δεν μπορούσες να το κάνεις πριν. Πολύ δύσκολο να το πάρετε. Προσπάθησαν να το πάρουν για 50 χρόνια. Λόγω των συνδικαλιστικών οργανώσεων, κ.λπ., δεν θα μπορούσατε να το πάρετε. Το πιασα. Και το άλλο είναι η επιλογή Βετεράνων, όπου αν δεν μπορούν να δουν έναν γιατρό, έχουμε εξαιρετικούς γιατρούς στο VA. Αλλά αν δεν μπορείτε να δείτε έναν γιατρό, βγείτε έξω και παίρνετε έναν ιδιωτικό γιατρό, πληρώνουμε τον λογαριασμό. Δεν έχετε ιδέα πόσο υπέροχο ήταν. Και στην πραγματικότητα, εξοικονομείτε χρήματα, το πιστεύετε ή όχι. Αλλά δεν έχετε ιδέα. Σώζουμε ζωές, τεράστιο αριθμό ζωών. Και θα έλεγα ότι είναι επίτευγμα.
Donald Trump: ( 28:22 )
Αλλά έχουμε κάνει πολλά. Οι μεγαλύτερες φορολογικές περικοπές ποτέ, οι μεγαλύτερες τακτικές… Αν δείτε την περικοπή των κανονισμών μας, ο Sean, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη διοίκηση στην ιστορία, είτε είναι οκτώ χρόνια είτε σε μία περίπτωση, περισσότερο από αυτό, κόβουμε κανονισμούς. Και έχουμε ακόμα πολλά που θα περικόψουμε τον επόμενο μισό, δύο μήνες. Έτσι έχουμε κάνει πολλά και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό. Και είχαμε το καλύτερο, μέχρι αυτό το τεχνητό πρόβλημα, γιατί το αποκαλώ τεχνητό πρόβλημα. Έπρεπε να απενεργοποιήσουμε τη χώρα μας για να σώσουμε εκατομμύρια ζωές, και τώρα την ενεργοποιήσαμε ξανά και επιστρέφει πολύ πιο γρήγορα από ό, τι νόμιζε κανείς. Έχουμε κάνει πολλά πράγματα. Αλλά θα μπορούσε να είναι δικαστές, θα μπορούσε να είναι στρατιωτικός. Ευχαριστώ.
Λίντα: ( 29:03 )
Ευχαριστώ πολύ.
Sean Hannity: ( 29:05 )
Δύο ερωτήσεις. Ερώτηση που ρωτώ συχνότερα. Οι άνθρωποι που σας αγαπούν και σας υποστηρίζουν, θέλουν να μάθουν γιατί παλεύετε τόσο σκληρά με τα μέσα ενημέρωσης. Γιατί πολεμάς εναντίον τους; Γιατί έρχεστε ... Παίρνετε οποιονδήποτε συνεχίζει. Και το απαντήσατε με ενδιαφέρον, στο δημαρχείο της Μάρθας και του Μπρετ. Και για εκείνους που λένε, λοιπόν, ίσως δεν πρέπει να παλεύετε για όλα αυτά τα θέματα, τι τους λέτε;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 29:32 )
Δεν νομίζω ότι έχω επιλογή. Εάν δεν έπαιρνα τα μέσα ενημέρωσης, εγγυώμαι ότι δεν θα είμαι εδώ μαζί σας απόψε. Θα έβλεπα στην τηλεόραση, ίσως θα ήμουν στο πλήθος, αλλά θα έβλεπα. Δεν θα πήρα συνέντευξη. Δεν μπορούσες να κερδίσεις. Και δεν έχω, ακόμα και σήμερα,… Οι New York Times είναι τόσο ανέντιμοι. Η Washington Post είναι τόσο ανέντιμη. Γράφουν πράγματα… Μπορείτε να κάνετε κάτι σπουδαίο και να το κάνετε να ακούγεται φρικτό. Μπορείτε να κάνετε κάτι καλό και μπορούν να το κάνουν να ακούγεται πέρα ​​από την κακή πεποίθηση, όπως είναι το χειρότερο πράγμα ποτέ. Και το είπα λίγο πριν, μπορείτε να κάνετε κάτι σπουδαίο και δεν αναφέρεται. Αυτό, κατά κάποιο τρόπο, είναι εξίσου κακό, γιατί πολλοί άνθρωποι μπορούν να το καταλάβουν.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 30:15 )
Το επίπεδο της ανεντιμότητας στα μέσα ενημέρωσης είναι… Νομίζω ότι είναι οι πιο ανέντιμοι άνθρωποι που έχω αντιμετωπίσει ποτέ. Τώρα, όχι όλοι. Είστε έντιμος δημοσιογράφος. Είσαι σπουδαίος δημοσιογράφος. Έχουμε σπουδαίους δημοσιογράφους. Κοιτάξτε το βραβείο Pulitzer. Το βραβείο Pulitzer είναι πολύ ντροπιασμένο. Έχει χάσει πολλή αξιοπιστία, επειδή όλοι αυτοί οι συγγραφείς έλαβαν βραβεία Pulitzer για τη Ρωσία, τη Ρωσία, τη Ρωσία και όλοι ήταν λάθος. Αλλά ο Τζον Σολομών και όλοι οι άνθρωποι που αντιμετωπίζετε. Και εσύ, παρεμπιπτόντως. Laura, Lou Dobbs, Fox and Friends, άνθρωποι που είναι υπέροχοι. Μεγάλη ομάδα το πρωί, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων, για να είμαι ειλικρινής, με τον Pete. Έχετε μερικούς υπέροχους ανθρώπους. Αλλά έλαβαν βραβεία Pulitzer για τη Ρωσία, τη Ρωσία, τη Ρωσία και ήταν λάθος. Τώρα, μια επιτροπή πρέπει να συνεδριάσει-
Sean Hannity: ( 31:05 )
Βρισκόμασταν σωστά στη βαθιά κατάσταση. Εκαναν λάθος. Για χρόνια, ήταν λάθος για τρία χρόνια.
Donald Trump: ( 31:09 )
Όχι, έχετε δίκιο για τα πάντα. Έχετε δίκιο στην Ουκρανία. Το πράγμα της Ουκρανίας ήταν φάρσα. Ήταν μια απλή φάρσα. Σκέψου το. Προσπέρασαν έναν δεόντως εκλεγμένο Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών σε μια τέλεια συνομιλία. Στην πραγματικότητα, υπήρχαν δύο συνομιλίες. Το πρώτο ήταν, "Γεια, αντίο." Δεν μιλούν καν για αυτό. Το δεύτερο ήταν για το ίδιο πράγμα. Μπάτησαν έναν Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών. Τώρα, με κάθε δικαιοσύνη, το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα ήταν υπέροχο, επειδή δεν έλαβαν 196 σε τίποτα Ρεπουμπλικάνες ψήφους στο Σώμα, και 52 1/2 έως 1/2, Romney. Ρόμνεϊ. Το μισό… το λέω 52 1/2 έως 1/2, γιατί είχε δύο ψήφους και μία ήταν ναι. Αλλά το κάναμε. Ήταν υπέροχοι. Το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα ήταν υπέροχο. Ήταν σταθεροί γιατί ήξεραν ότι ήταν φάρσα. Ήταν καθαρά μια κομματική αποστολή. Τίποτα σαν αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ πριν.
Sean Hannity: ( 32:05 )
Για να προσθέσουν σε αυτό, έπρεπε να αγνοήσουν τον Joe στην ταινία λέγοντας, "Δεν παίρνετε τα δισεκατομμύρια, εκτός εάν απολύσετε τον εισαγγελέα που ερευνά τη μηδενική μου εμπειρία για να κερδίσει εκατομμύρια." Αλλά με αυτό είπε, ο Τζιμ είναι μαζί μας από το όμορφο Ουισκόνσιν. Γεια, Τζιμ.
Jim: ( 32:20 )
Σας ευχαριστώ, Sean. Κύριε Πρόεδρε, καλώς ήλθατε στο Green Bay, στο Ουισκόνσιν και στο Βορειοανατολικό Ουισκόνσιν.
Donald Trump: ( 32:25 )
Σας ευχαριστώ.
Τζιμ: ( 32:25 ) Χαίρομαι που
σε έχουμε μαζί μας. Η ερώτησή μου για εσάς είναι, με όλες τις ταραχές που έχουμε δει σε ολόκληρη τη χώρα, και ακριβώς εδώ στην πολιτεία του Ουισκόνσιν, χθες το βράδυ στην πρωτεύουσα μας, ένας γερουσιαστής ξυλοκοπήθηκε, η Lady Forward αποκόπηκε από το βάθρο της, χάσαμε μερικά άλλα αγάλματα. Ποια μέτρα λαμβάνει η διοίκηση για να μας δώσει πίσω στους δρόμους μας;
Donald Trump: ( 32:44 )
Τόσο πολύ δυνατό. Τυχαίνει να έχεις έναν κυβερνήτη των Δημοκρατών αυτή τη στιγμή. Αν είχατε τον κυβερνήτη Walker, αυτό δεν θα συνέβαινε.
Τζιμ: ( 32:52 )
Σωστά.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 32:52 )
Δεν θα είχε συμβεί. Δεν το λέω. Εάν ο Σκοτ ​​ήταν ο κυβερνήτης σας, αυτό δεν θα συνέβαινε. Αλλά συνέβη και ήταν κρίμα. Και το άτομο που χτύπησαν ήταν ένας
Donald Trump: ( 33:03 )
Και ήταν κρίμα. Το άτομο που χτύπησαν ήταν ένας Δημοκρατικός που έτυχε να είναι γκέι. Πιθανότατα εκεί έξω να τους ριζώσει ή κάτι τέτοιο, γιατί οι Δημοκρατικοί πιστεύουν ότι είναι υπέροχο που καταστρέφουν τη χώρα μας. Είναι ένα πολύ άρρωστο πράγμα που συμβαίνει. Κανείς δεν το έχει δει ποτέ.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 33:16 ) Ο
Μπάιντεν θα είναι… Κοίτα, δεν νομίζω ότι ο Μπάιντεν είναι μια ριζοσπαστική αριστερά, αλλά δεν έχει σημασία, γιατί πρόκειται να κάνουν ό, τι θέλουν να κάνουν. Θα τον πάρουν. Δεν μπορεί να παίξει. Δεν πρόκειται να παίξει. Είναι πυροβολισμός. Είναι πυροβολισμός. Είτε σας αρέσει είτε όχι, πυροβολείται. Η ριζοσπαστική αριστερά θα τον αναλάβει. Κοίτα τι συνέβη. Ο Έλιοτ Ένγκελ ήταν ένας πολύ καλός τύπος. Έχασε περίπου 37 πόντους περίπου. Μόλις σκοτώθηκε στις εκλογές που είχαμε χθες.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 33:45 )
Υποτίθεται ότι ήταν υποψήφιος και χτυπήθηκε από έναν ισχυρό ακροαριστερό υποψήφιο. Έχετε δύο άλλους Κογκρέσους και γυναίκες που πιθανότατα θα χάσουν, ή πρόκειται να χάσουν, πολύ κοντά. Πολύ κοντά στην κλήση. Κοιτάξτε τι συνέβη στους Δημοκρατικούς, και αυτοί είναι πραγματικοί αριστεροί. Αυτοί είναι άνθρωποι που… Ρίξτε μια ματιά στη Βενεζουέλα. Η Βενεζουέλα ήταν μια πολύ πλούσια χώρα, μια μεγάλη χώρα, ένας φάρος πριν από 20 χρόνια, πριν από 15 χρόνια. Οι άνθρωποι έμοιαζαν… Πλουσιότερη χώρα στη Λατινική Νότια Αμερική. Πλουσιότερα, όλα καλά. Δεν έχουν φαγητό. Δεν έχουν νερό. Έχουν θάνατο παντού. Οι άνθρωποι δεν έχουν τίποτα.
Donald Trump: ( 34:27 )
Είναι η ίδια ακριβώς νοοτροπία και φιλοσοφία που έχουμε σήμερα στην επίθεση και δεν θα συμβεί. Όχι όσο είμαι εδώ, δεν θα συμβεί. Αλλά ένας τύπος όπως ο Μπάιντεν, δεν θα έχει καμία δύναμη να κάνει τίποτα γι 'αυτό. Και τον σέρνουν. Δεν ξέρω αν είδατε, ο Bernie Sanders είπε: «Η μόνη εστίασή μου τώρα είναι να πάρω τον Joe Biden αριστερά». Θα το κάνουν, γιατί δεν υπάρχει κανένας στο κέντρο αριστερά. Έμεινε ούτως ή άλλως, αλλά δεν υπάρχει κανένας στο κέντρο ή στο κέντρο αριστερά.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 34:56 )
Εννοώ, είναι ντροπή αυτό που συνέβη στη χώρα μας. Τώρα, με αυτό που λέγεται, οι Ρεπουμπλικάνοι πρέπει να γίνουν πιο σκληροί. Και τους λέω όλη την ώρα, επειδή κάθονται πίσω, θέλουν να είναι πολιτικά σωστοί. Νομίζουν, "Ω, είναι φοβερό να πεις κάτι κακό." ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ. Τους είπα. Θα δείτε, αν κάποιος επιτεθεί… το σταμάτησα το άλλο βράδυ, το σταμάτησα αρκετές φορές, αλλά θα δείτε τι συμβαίνει. Του είπαμε, κάθε βράδυ θα γίνουμε πιο σκληροί και πιο σκληροί. Σε κάποιο σημείο, θα υπάρξει ανταπόδοση, γιατί πρέπει να υπάρξει. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν βανδάλους, αλλά είναι αναταράκτες, αλλά είναι πραγματικά τρομοκράτες, με μια έννοια.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 35:33 )
Άρα νομίζω ότι θα εντυπωσιαστείτε πολύ, αλλά πρέπει να ασκήσετε πίεση. Επίσης, λατρεύω τους Ρεπουμπλικάνους. Σου είπα, ήρθαν από εμένα εκατό τοις εκατό. Έχω 96% βαθμολογία έγκρισης στο Ρεπουμπλικανικό κόμμα. Αλλά είπα: «Θα πρέπει να γίνετε πιο σκληροί. Δεν μπορείτε πλέον να είστε πολιτικά σωστοί, γιατί πραγματικά παλεύουμε κάτι που είναι πολύ επικίνδυνο. " Ευχαριστώ.
Ομιλητής 1: ( 35:53 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Sean Hannity: ( 35:55 )
Ας μιλήσουμε για μια δεύτερη θητεία. Αν ακούσετε σε 131 ημέρες από τώρα, κάποια στιγμή το βράδυ ή νωρίς το πρωί, μπορούμε τώρα να αναδείξουμε ότι ο Donald J. Trump επανεκλέχθηκε ο 45ος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Ας μιλήσουμε. Τι διακυβεύεται σε αυτές τις εκλογές καθώς συγκρίνετε και αντιπαραβάλλετε, και ποιο είναι ένα από τα κορυφαία στοιχεία προτεραιότητας για μια δεύτερη θητεία;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 36:17 )
Λοιπόν, ένα από τα πράγματα που θα είναι πραγματικά υπέροχα ... Ξέρετε, η λέξη εμπειρία είναι ακόμα καλή. Πάντα λέω ότι το ταλέντο είναι πιο σημαντικό από την εμπειρία. Πάντα το είπα αυτό, αλλά η λέξη εμπειρία είναι μια πολύ σημαντική λέξη. Είναι μια πολύ σημαντική συνάντηση. Δεν το έκανα ποτέ πριν. Δεν κοιμήθηκα ποτέ στην Ουάσιγκτον. Ήμουν στην Ουάσιγκτον, νομίζω, 17 φορές. Ξαφνικά, είμαι πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών. Ξέρεις την ιστορία. Πηγαίνω στη Λεωφόρο της Πενσυλβανίας με την Πρώτη Κυρία και λέω, "Αυτό είναι υπέροχο."
Ντόναλντ Τραμπ: ( 36:43 )
Αλλά δεν ήξερα πολλούς ανθρώπους στην Ουάσιγκτον, δεν ήταν δικό μου. Ήμουν από το Μανχάταν από τη Νέα Υόρκη. Τώρα ξέρω όλους, και έχω υπέροχους ανθρώπους στη διοίκηση. Κάνεις κάποια λάθη. Ένας ηλίθιος όπως ο Μπόλτον, το μόνο που ήθελε να κάνει είναι να ρίξει βόμβες σε όλους. Δεν ειναι απαραίτητο να ρίξετε αλήθεια σε όλους. Δεν χρειάζεται να σκοτώσεις ανθρώπους. [crosstalk 00:37:01] -
Sean Hannity: ( 37:01 )
Αν ο John Bolton, στην πραγματικότητα, κυκλοφόρησε διαβαθμισμένο υλικό. Πρέπει να διωχθεί;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 37:06 )
Ναι. Ω, απολύτως. Λοιπόν, κυκλοφόρησε ταξινομημένο. Στην πραγματικότητα, είχε… Ένας δικαστής είπε ότι κυκλοφόρησαν το βιβλίο νωρίς, οπότε δεν μπορούσε να το κάνει.
Sean Hannity: ( 37:14 )
Ναι, έτσι δεν μπορούσαν να το σταματήσουν.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 37:14 )
Αλλά είπε, «Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο, αυτό που έχετε κάνει για τον εαυτό σας. Και επίσης, όσα χρήματα έχετε κερδίσει, καλή τύχη. " Αυτή ήταν μια πολύ ισχυρή άποψη που είχαμε. Όχι. Είναι ένας άρρωστος τύπος. Υπάρχει κάτι λάθος μαζί του. Αλλά παρατήρησα ότι νωρίτερα, έκανε δύο πολύ άσχημα λάθη. Έκανε ένα λάθος όταν μίλησε για το Λιβυκό μοντέλο. Δεν θα πάω να το εξηγήσω αυτό, αλλά μερικοί από εσάς καταλαβαίνετε, ήταν στο Deface the Nation. Και μίλησε για το μοντέλο της Λιβύης. Είπα, «Αυτό είναι μια καταστροφή», γιατί ξέρετε γιατί.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 37:45 )
Και το άλλο πράγμα που είπε: «Το να πηγαίνεις στο Ιράκ ήταν καλό». Είπα, "Εντάξει, Τζον, αλλά τώρα ξέρετε ότι δεν ήταν, έτσι;" "Οχι όχι. Νομίζω ότι ήταν. " Είπα, "Λοιπόν, είμαστε 8 τρισεκατομμύρια δολάρια στη Μέση Ανατολή και νομίζετε ότι ήταν καλό;" Και ξεχωρίζω, ξέρω, έχω βγάλει όλους ωραία και εύκολη. Όλοι πηγαίνουν όμορφα. Πηγαίνοντας όμορφα. «Νομίζεις ότι ήταν καλό να πας στο Ιράκ, στη Μέση Ανατολή;»
Donald Trump: ( 38:10 )
«Ναι». Έτσι, αυτά τα δύο πράγματα συνέβη νωρίς στη μικρή του περίοδο. Ήταν εκεί λίγο. Μόλις είπε αυτά τα δύο πράγματα, δεν του έδωσα μεγάλη προσοχή, αν υπάρχουν. Αλλά θα σου πω, ήταν καλός για ένα πράγμα. Όλοι πίστευαν ότι ήταν τρελός, γιατί το μόνο που θέλει να κάνει είναι να βομβαρδίζουν ανθρώπους. Ξέρεις, θα πολεμήσει τη Ρωσία. Ας πολεμήσουμε τη Ρωσία. Ας πολεμήσουμε την Κίνα. Ας τα πάρουμε ταυτόχρονα. Ειναι τρελος. Όταν μπήκα σε ένα δωμάτιο μαζί του, το ήξερα. Όταν είδαν τον Μπόλτον, μου έδιναν πάντα αυτό που ήθελα, γιατί είπαν: «Ο Τραμπ θα μου ρίξει βόμβες. Έχει αυτόν τον μανιακό μαζί του. "
Ντόναλντ Τραμπ: ( 38:42 )
Έτσι, κατά κάποιον τρόπο, με βοήθησε σε διαπραγματεύσεις. Αλλά σοβαρά, δεν έκανε καλή δουλειά. Δεν ήταν έξυπνος. Δεν ήταν αιχμηρός. Και είναι ο μόνος άνθρωπος που νομίζω ότι γνώρισα ποτέ ... Τον γνώριζα για ένα χρόνο, ένα χρόνο, όποια και αν ήταν η ώρα, σύντομο χρονικό διάστημα. Δεν νομίζω ότι τον είδα ποτέ να χαμογελάει μια φορά. Του είπα μια φορά, "Τζον, έχεις ένα χαμόγελο;" Και σας λέει κάτι για κάποιον.
Sean Hannity: ( 39:04 )
Εξακολουθείς να νικήσεις το χαλιφάτο. Έχεις τον Βαγδάτη και τους συνεργάτες σου, έχεις τον Σολεϊμάν. Έχεις τον ηγέτη της Αλ Κάιντα στην Υεμένη.
Donald Trump: ( 39:11 )
Έχουμε κάνει πολλά, έχουμε κάνει πολλά. Πήραμε τον Soleimani, τον νούμερο ένα ήρωα στον κόσμο. Πήραμε το al-Baghdadi. Θεωρήθηκε επίσης νούμερο ένα. Υποθέτω ότι αγωνίστηκαν για το νούμερο ένα, τα πήρα και τα δύο. Ο Ομπάμα έπρεπε να είχε πάρει τον Αλ Μπαγδάδι, αλλά τους βγάλαμε και τους δύο.
Sean Hannity: ( 39:25 )
Και το χαλιφάτο.
Donald Trump: ( 39:26 )
Πήραμε εκατό τοις εκατό του χαλιφάτου. Όταν το ανέλαβα, ήταν παντού. Ήταν μια καταστροφή. Αυτό είναι το χαλιφάτο του ISIS.
Sean Hannity: ( 39:32 )
Δεν θα είναι η ατζέντα της δεύτερης θητείας σας να ρίξετε φορτηγά αεροπλάνα μετρητών για μουλάδες στο Ιράν, απλώς υποθέτω.
Donald Trump: ( 39:40 )
Έχω 1,8 δισεκατομμύρια πράσινα, όμορφα μετρητά. Αλλά σε μετρητά, 1,8 δισεκατομμύρια, νομίζω ότι ήταν πέντε αεροπλάνα μετρητά. Πέντε επίπεδα φορτίων.
Sean Hannity: ( 39:48 )
Φορτίο.
Donald Trump: ( 39:49 )
1,8 δισεκατομμύρια και 150 δισεκατομμύρια. Στην πραγματικότητα, εντυπωσιάστηκα περισσότερο με 1,8 δισεκατομμύρια σε μετρητά, αν θέλετε να μάθετε αυτήν την αλήθεια. Έτσι ήταν ένα από αυτά τα πράγματα.
Sean Hannity: ( 39:56 )
Μάρκ, Ουισκόνσιν. Έι Μαρκ, πώς είσαι;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 39:58 )
Γεια Μαρκ.
Mark: ( 39:59 ) Τα πάει
καλά. Ανυπομονώ για το δεύτερο-
Donald Trump: ( 40:02 )
Μοιάζει με τον Μπόλτον, αλλά μια καλύτερη εμφάνιση. Κοίταξέ τον.
Mark: ( 40:06 )
Θα μπορούσα να κάνω το ίδιο-
Donald Trump: ( 40:07 )
Πολύ καλύτερα.
Mark: ( 40:07 )
Νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω καλύτερη δουλειά.
Donald Trump: ( 40:08 )
Δεν νομίζω ότι του αρέσει.
Mark: ( 40:10 )
Ανυπομονώ για τη δεύτερη θητεία σας.
Donald Trump: ( 40:13 )
Σας ευχαριστώ.
Mark: ( 40:13 )
Η μεγάλη ανησυχία που έχω είναι, πώς θα βεβαιωθείτε ότι οι εκλογές είναι δίκαιες και απαλλαγμένες από ψευδείς «ψήφους απουσίας» και ψηφοφορίες μέσω ταχυδρομείου; Αυτή είναι η ανησυχία που έχω.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 40:25 )
Νομίζω ότι είναι η πιο σημαντική ερώτηση που θα μου ζητηθεί, γιατί είναι μια μεγάλη ερώτηση. Τώρα έχουμε ένα μήνυμα αλληλογραφίας. Όπως βλέπετε την Καλιφόρνια, στέλνει εκατομμύρια και εκατομμύρια ψηφοδέλτια. Που πηγαίνουν? Που δεν πηγαίνουν; Θα τα μοιραστεί ο ταχυδρόμος; Θα τα βγάλουν έξω από τα γραμματοκιβώτια;
Donald Trump: ( 40:42 )
Το άλλο πράγμα, Mark, είναι πολύ σημαντικό. Φτάνεις σε ξένες χώρες. Ξέρετε, συνεχίζουν να μιλούν, ω, Ρωσία, Κίνα, αυτό. Ειδικά η Κίνα, όχι η Ρωσία, ειδικά η Κίνα. Θα εκτυπώσουν εκατομμύρια ψηφοδέλτια χρησιμοποιώντας το ίδιο ακριβώς χαρτί, χρησιμοποιώντας τα ίδια ίδια μηχανήματα, και θα εκτυπώσουν ψηφοδέλτια και στη συνέχεια θα τα παραδώσουν; Και ξαφνικά, είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που έχουμε: η ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου. Όχι τόσο το ψηφοδέλτιο των απουσιών, επειδή ένας απόντας, όπως είμαι στον Λευκό Οίκο, και πρέπει να ψηφίσω στη Φλόριντα, κ.λπ., κ.λπ. Απουσιάζεις, είναι εντάξει.
Donald Trump: ( 41:14 )
Αλλά οι άνθρωποι περνούν μια διαδικασία για αυτό. Ξέρεις, είναι πολύ καλό. Αλλά τα ψηφοδέλτια μέσω ταχυδρομείου, τα στέλνουν σε οποιονδήποτε και τα στέλνουν από τα εκατομμύρια. Νομίζω ότι διάβασα πάνω από 30 εκατομμύρια ψήφους πρόκειται να σταλούν στην Καλιφόρνια. Που πηγαίνουν? Κανείς δεν στέκεται εκεί που σε παρακολουθεί να ψηφίζεις. Τουλάχιστον με τον άλλο τρόπο, ευθυγραμμίζεστε, και χρησιμοποιούν ... Ξέρετε, είπα την άλλη μέρα. Περάσαμε τον Α 'Παγκόσμιο Πόλεμο και ψηφίσαμε. Περάσαμε τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και ψηφίσαμε και τώρα έχουμε έναν ιό. Μέχρι τότε, θα είναι όλο και λιγότερο. Γιατί δεν θα ψηφίσουμε; Οι άνθρωποι θέλουν να ψηφίσουν, αλλά θα ήταν ωραίο να βλέπουμε τους ανθρώπους. Επιπλέον, θα πρέπει να έχουν ψηφοφορία ταυτότητας.
Mark: ( 41:53 )
Απολύτως.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 41:53 )
Εντάξει. Πρέπει να έχουμε ψηφοδέλτια ταυτότητας.
Mark: ( 41:55 )
Απολύτως.
Sean Hannity: ( 41:57 )
Μεγάλη ερώτηση. Είπατε ότι θα θέλατε να έχετε περισσότερες από τρεις συζητήσεις με τον Joe Biden.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 42:03 )
Είπα ότι θα έχω τρία και όσα ποσά θέλουν. Δεν είπα ότι θέλω περισσότερα. Δείτε, αν λέτε ότι θέλετε περισσότερα, απλώς για να δείξετε τι είναι μια δύσκολη επιχείρηση. Θέλω περισσότερα. Θα πουν, «Ω, αισθάνεται ότι χάνει. Θέλει περισσότερα », οπότε δεν θέλω να το πω αυτό. Θα κάνω ό, τι αριθμό θέλουν να κάνουν. Αυτό είναι εντάξει μαζί μου τρία.
Sean Hannity: ( 42:19 )
Αλλά τουλάχιστον τρία.
Donald Trump: ( 42:20 )
Ναι, υποθέτω ότι τα τρία είναι το ελάχιστο. Τώρα, ήδη λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τις συζητήσεις λόγω του COVID. Το πιστεύεις; "Δεν μπορώ να κάνω τις συζητήσεις λόγω του COVID." Μόλις το άκουσα λίγο πριν από δύο μέρες. Είπα, "Παρακολουθήστε αυτό." Τώρα, θα κάνω οποιαδήποτε συζήτηση. Καταλαβαίνεις τι εννοώ? Αν πω, "Θέλω να κάνω 10 συζητήσεις", θα πουν, "Ω, φοβάται. Φοβάται ότι θα χάσει. "
Ντόναλντ Τραμπ: ( 42:40 )
Όχι, όχι. Αυτό που θέλω να κάνω είναι, θα κάνω τα τρία και θα κάνω ό, τι θέλουν. Δεν μου κάνει καμία διαφορά. Είναι υποψήφιος που θα καταστρέψει αυτήν τη χώρα και μπορεί να μην το κάνει μόνος του. Θα διευθύνεται από μια ριζοσπαστική ομάδα τρελών που θα καταστρέψει τη χώρα μας. Και οι άνθρωποι πρέπει να το ξέρουν αυτό.
   
Σχετική ανάρτηση
       
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
           
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου