Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Counter Carrent. Κάθε χριστιανική εκκλησία πιστεύει ότι ο θάνατος του Τζορτζ Φλόιντ είναι έκκληση για τους χριστιανούς να καταπολεμήσουν τον ρατσισμό.

17 απαντήσεις

  1. Τίτος Γκρόαν
    15 Ιουνίου 2020
    Νιώθω άσχημα για τον Chauvin, τον αστυνομικό που εμπλέκεται, γιατί πιθανότατα δεν είναι ρατσιστής και μάλλον δεν σκόπευε να σκοτώσει τον Floyd, αλλά τώρα θα μισηθεί σε όλο τον κόσμο ως ο Lucifer αυτού του ηθικού παιχνιδιού. Ω περιμένετε, ο ατού πρέπει να είναι ο Λούσιφερ, ο Τσάββιν θα είναι μινιόν, αλλά παρ 'όλα αυτά, πού στον κόσμο θα μπορεί να πάει, αν δεν είναι βαρετός στη φυλακή; Γεια!
    Απάντηση
    • Χάμπουργκερ Σήμερα
      15 Ιουνίου 2020
      Ο Φλόιντ σκότωσε τον Φλόιντ. Οι Μαύροι δεν θέλουν να είναι υπεύθυνοι ή να λογοδοτούν για τις πράξεις τους. Σκοτώνουν ο ένας τον άλλον και τους Λευκούς με την εγκατάλειψη. Ο τύπος που κάλεσε τους μπάτσους στο Floyd ήταν Μέσης Ανατολής. Χρησιμοποιώντας τη λογική «ο καθένας αλλά ο Floyd είναι υπεύθυνος για το θάνατο του Floyd», ο τύπος ME θα πρέπει να είναι και στο τεμαχισμό, αλλά δεν είναι επειδή δεν είναι Λευκός . Σταματήστε να αναζητάτε λόγους για ισχυρούς εχθρούς να ασκήσουν τη δύναμή τους στα Λευκά σώματα. Το κάνουν επειδή (ή προς το παρόν) μπορούν. Η ικανότητα δράσης με ατιμωρησία είναι αληθινή δύναμη.
      Απάντηση
    • Λόρδος Σανγκ
      16 Ιουνίου 2020
      Ο Τσάββιν παντρεύτηκε έναν μη λευκό. Ας μην κάνουμε έναν (αληθινό, δηλαδή Δυσάρεστο Δεξιά) μάρτυρα από αυτόν. Ένας άνθρωπος που προδίδει τη φυλή του μπορεί ή όχι να είναι καλός άνθρωπος στα μάτια του Θεού (ανάλογα με το πώς αξιολογεί κανείς την «καλοσύνη»), αλλά είναι άξιος φυλετικής υποστήριξης.
      Απάντηση
      • Γκρεγκ Τζόνσον
        16 Ιουνίου 2020
        Το γεγονός ότι δεν έκανε τίποτα λάθος είναι αυτό που με έχει σημασία.
        Απάντηση
      • Λόρδος Σανγκ
        17 Ιουνίου 2020
        Παλεύω την προπαγάνδα BLM σε όλο το Διαδίκτυο τις τελευταίες εβδομάδες. Παντού δεν είμαι ήδη απαγορευμένος. Επιστρέφω στο CC ως ένα δροσιστικό πηγάδι. Ντρέπομαι για την περιφρονητική και λαχταριστή απάντηση της χώρας μου στο όργιο της αντιφατικής και της λεηλασίας και της καταστροφής των κακοποιών που προκύπτουν από αυτή τη δολοφονία του Φλόιντ. Με εκπλήσσει επίσης το πώς τα αριστερά μέσα μαζικής ενημέρωσης προσπαθούν να κάνουν τον Floyd σε κάποιο είδος μάρτυρας ή κατά τα άλλα αξιοθαύμαστη φιγούρα. Πιστεύουν ότι η αλήθεια δεν θα εμφανιστεί ποτέ ή θα γίνει ευρέως γνωστή; Ή ότι όλα τα λευκά είναι τόσο ανόητα όσο τα SJW; Δίνω πίστωση στην Candace Owen που αρνήθηκε δημόσια να τον βάλει σε ένα «βάθρο». Αυτό δείχνει πραγματικό χαρακτήρα.
        Ωστόσο, λέτε, αναφέρεστε στον Chauvin ως το άτομο που «δεν έκανε τίποτα λάθος»; Εάν ναι, αυτό σημαίνει ότι νομίζετε ότι η δολοφονία του Φλόιντ ήταν καθαρά τυχαία (σε αντίθεση με αμέλεια · αμφιβάλλω ότι ήταν σκόπιμη) ή ότι ήταν δικαιολογημένη; Ομολογώ, δεν έχω πάρει ποτέ αυτό το πρόβλημα. Νομίζω ότι ο Τσάββιν ήταν ανεύθυνος, και πιθανώς εγκληματικά αμέλεια, ανάλογα με τον τρόπο που ορίζεται αυτό το έγκλημα.
        Ο ακτιβισμός μου στο Διαδίκτυο έχει επικεντρωθεί στις ακροαριστερές φιλοδοξίες και στις γενικές υποκρισίες του BLM, καθώς και στο κακό του antifa και της τρομοκρατίας τους. την ανάγκη (πριν από 3 εβδομάδες) να καλέσουν στρατεύματα καθώς και να αναπληρώσουν πατριώτες για να αποκαταστήσουν την τάξη και να προστατεύσουν την περιουσία · και ο ρόλος των θεμελιωδών γενετικών φυλετικών διαφορών στην παραγωγή ριζικά αποκλίνουσας ομαδικής ζωής. Έχω αμφισβητήσει επίσης όλους τους ισχυρισμούς για «συστηματικό ρατσισμό» (εκτός από αυτόν κατά των λευκών), είτε στα αστυνομικά τμήματα, είτε στην Αμερική γενικά. Τέλος, πιέζομαι παντού το φυλετικό δελτίο διαζυγίου σας και το Ethnostate ως ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε έναν εμφύλιο πόλεμο.
        Θα ήθελα να ακούσω ένα σοβαρό επιχείρημα για το γιατί ο Chauvin δεν έκανε τίποτα λάθος. Εάν ο Floyd ήταν λευκός, θα καταλήγατε στο ίδιο συμπέρασμα;
        Απάντηση
      • Γκρεγκ Τζόνσον
        17 Ιουνίου 2020
        Από όσα έχω ακούσει, ο Chauvin ακολούθησε τις αστυνομικές διαδικασίες. Δεν πρέπει να κατηγορηθεί για τίποτα, πολύ λιγότερο καταδικασμένο. Δείτε το: https://www.amren.com/news/2020/06/why-derek-chauvin-may-get-off-his-murder-charge/
        Απάντηση
  2. Beau Albrecht
    15 Ιουνίου 2020
    Αυτό ήταν ένα αρκετά ενδιαφέρον κομμάτι για αυτό που αφορούσε τους ιερείς. Τι συμβαίνει με το Second Estate αυτές τις μέρες;
    Απάντηση
  3. Vehmgericht
    15 Ιουνίου 2020
    Αυτοί οι κληρικοί απολογητές για το Black Lives Matter φαίνεται να έχουν ξεχάσει ότι ο κλέφτης Dismas που σταυρώθηκε μαζί με τον Χριστό είχε μετανοήσει πριν λάβει την άφεση.
    Αλλά και πάλι δεν μπορεί κανείς να περιμένει σήμερα ότι τα ημι-μορφωμένα προϊόντα των κολλεγίων και των σεμιναρίων θα μιλάνε με τη χριστιανική παράδοση.
    Απάντηση
  4. λογάριθμος
    15 Ιουνίου 2020
    Η φράση «πόρνη μετά από παράξενους θεούς» έρχεται στο μυαλό. Πολύ καλό άρθρο.
    Απάντηση
  5. Ο μοναχικός μοναχός
    15 Ιουνίου 2020
    Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία εκτός Ρωσίας είναι η μόνη που έχω δει να καταδικάζει πραγματικά τις ταραχές: https://www.synod.com/synod/eng2020/20200605_enchicagodiocese.html
    Απάντηση
  6. Ρόντα
    15 Ιουνίου 2020
    Νομίζω ότι οι Ορθόδοξοι ηγέτες στη Βόρεια Αμερική ξεφλούδισαν από το κλείσιμο των εκκλησιών κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής και του Πάσχα με τα πράγματα covid19. Αποφάσισαν να το παίξουν με ασφάλεια. Υπήρχε πολλή οργή και σοκ από τους λαϊκούς με αυτό στα ορθόδοξα ιστολόγια και ιστότοπους. Για να προσθέσετε προσβολή με τραυματισμούς, οι εκκλησίες ταξινομήθηκαν με καζίνο και θέατρα. Πώς είναι αυτό για κοσμική δύναμη;
    Όσο για το blm έχουν πολλή δουλειά να κάνουν διακρίνοντας τη διαφορά μεταξύ φυλετισμού και πατριωτισμού. Και πάλι απέτυχαν το λαϊκό σε αυτό, λειτουργώντας μόνο στο οριζόντιο επίπεδο, θεωρώντας ότι είναι το κατακόρυφο και θολώνουν τα όρια εκείνων για τον οικουμενισμό και εκείνων που το αντιτίθενται. Πολύ λυπημένος. (Δεν ανήκω σε καμία εκκλησία, αλλά με εντυπωσιάζει αν είναι αυτή η λέξη για το πώς έχουν συζητήσει αυτά τα γεγονότα σε απευθείας σύνδεση. Δεν νομίζω ότι είναι τα ωθήματα που είναι οι προτεσταντικές και καθολικές εκκλησίες. Αυτές είναι πραγματικές πνευματικές υπαρξιακές ερωτήσεις για αυτούς.)
    Απάντηση
  7. Μάικ Ρίτσι
    15 Ιουνίου 2020
    Δεν βλέπω πώς μπορεί κανείς να εκπλαγεί από αυτό, καθώς ο Χριστιανισμός ήταν πάντα αντιρατσισμός και ανέβει πάντα τα πιο αδύναμα μέλη της κοινωνίας.
    Εάν είστε οποιουδήποτε είδους «εθνικιστής», θα πρέπει να δημιουργήσετε με συνέπεια νέα ψυχική γυμναστική για να φιλοξενήσετε τον Χριστιανισμό.
    Απάντηση
    • Τζον Γουίλκινσον
      15 Ιουνίου 2020
      Δεν είμαι θεολόγος, αλλά δεν θυμάμαι κανένα κείμενο που έχω διαβάσει όλα αυτά τα χρόνια που ήταν «αντιρατσισμός». Στην πραγματικότητα, ειδικά όσον αφορά την Παλαιά Διαθήκη, θα υποστήριζα ότι η Βίβλος είναι εξαιρετικά ρατσιστική. Οι «εκλεγμένοι άνθρωποι του Θεού» είναι τόσο ρατσιστικοί όσο γίνεται.
      Έχετε δίκιο λέγοντας ότι ο Χριστιανισμός ανυψώνει τα πιο αδύναμα μέλη της κοινωνίας. Υπάρχει άφθονο κείμενο για να το υποστηρίξουμε. Το ζήτημα είναι στο πλαίσιο μιας κοινωνίας που είναι τεχνητά διαφορετική αλλά ενσωματωμένη. Οι Ρωμαίοι και οι Εβραίοι συνυπήρχαν την εποχή του Χριστού, αλλά δεν υπήρχε ποτέ ζήτημα για το ποιος κατείχε την εξουσία και ποιος ήταν υποταγμένος. Οι Εβραίοι ήθελαν να απελευθερωθούν από τη ρωμαϊκή κυριαρχία και να επιτρέψουν τη δική τους κοινωνία, απαλλαγμένη από τις επιταγές του Καίσαρα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα παράδειγμα όπου ο Ιησούς επιθυμούσε να υπόκεινται οι Ρωμαίοι στον Ιουδαϊκό νόμο ή στις εντολές του Εβραϊκού Θεού.
      Νομίζω ότι είναι αρκετά σαφές ότι οι Εβραίοι και οι πρώτοι Χριστιανοί πίστευαν ότι ο Θεός τους ήταν ο αληθινός Θεός, αλλά ήταν απολύτως ευχαριστημένοι με τους Ρωμαίους και τους Έλληνες που είχαν τα πάνθεά τους. Μόνο αργότερα η Ιερά Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία αποφάσισε να επιβάλει τη συνύπαρξη (και τελικά τη φυλετική ανοχή) με βάση την κοινή θρησκεία, και ακόμη και τότε, πήρε το φως για να αρχίσει να αλλάζει πραγματικά τη φυλετική πλευρά.
      Όπως είπα, δεν είμαι θεολόγος. Αλλά νομίζω ότι η ιστορία σας αποδεικνύει λάθος μέχρι ενός σημείου.
      Απάντηση
      • Μάικ Ρίτσι
        15 Ιουνίου 2020
        Ενώ ο Χριστιανισμός δεν καταγγέλλει ρητά τον ρατσισμό, το όλο θέμα του Θεού να κάνει όλους τους ανθρώπους στην εικόνα του και να ενθαρρύνει τους Χριστιανούς να βλέπουν ο ένας τον άλλον ως αδελφοί και αδελφές είναι δύσκολο να αγνοηθεί σχετικά με την εθνική αλληλεγγύη, τον εθνικισμό κ.λπ.
        Απάντηση
  8. Τζέιμς
    16 Ιουνίου 2020
    Είμαι χριστιανός, μη θρησκευτικός, και εκτιμώ τον ιστότοπό σας και συμφωνώ με την ανάλυσή σας. Η θέση των Πρεσβυτεριανών, των Επισκοπικών, των Μεθοδιστών και του Λουθηρανού είναι δυστυχώς φιλελεύθερη αυτές τις μέρες, πλήρως πολιτικά προσαρμοσμένη, η οποία είναι πολύ θλιβερή. Ακολουθούν με τον τρόπο του Ρωμαιοκαθολικού με τον σημερινό τους Πάπα, ο οποίος αν όχι «ψεύτικος προφήτης» κανείς δεν έχει ποτέ υπήρχαν. Υπάρχουν ακόμα ξύπνιοι Χριστιανοί εκεί έξω που συνδέονται ακόμη και με αυτές τις ονομασίες και πρέπει να αποφασίσουν να μιλήσουν την αλήθεια με κάθε κόστος προτού αργήσει και να καθαρίσουν αυτό το κακό να ξεφύγει από τη νοοτροπία τους. Ξέρετε ότι ο Χριστός θα τους διδάσκει για χάρη της Αλήθειας όχι να φοβάσαι τι σκέφτονται οι άλλοι γι 'αυτούς, είπε: «Δυστυχώς, όταν ο κόσμος μιλάει καλά για σένα».
    Απάντηση
  9. BjørnThorsønn
    16 Ιουνίου 2020
    Αυτή η λατρεία της ανθρώπινης υποβάθμισης είναι ακριβώς το απόλυτο και απαραίτητο συμπέρασμα του ίδιου του χριστιανισμού. Όσο χειρότερα ο αμαρτωλός τόσο το καλύτερο.
    Ο Gorge Floyd είναι όλα όσα θα ήθελε ο Ιησούς (για τον οποίο μάθαμε όλοι) να ήθελε να δώσει μια εξέγερση και να του πει να συνεχίσει «και να μην αμαρτάνει πια». Ως λογική συνέπεια, σε μια θρησκεία όπου ο Ιησούς είναι η απόλυτη δημιουργία, όλοι θα προσπαθούσαν να είναι σαν αυτόν και να σκέφτονται σαν αυτόν. Εξ ου και αυτός ο απαραίτητος ανταγωνισμός για να είναι ο καλύτερος «καλός σαμαρίτης». Είναι ναυτία.
    Οι πρώτοι χριστιανοί ήταν όλοι Εβραίοι. Τουλάχιστον είχαν την προνοητικότητα να δουν ότι η θρησκεία θα ήταν καθαρό δηλητήριο για αυτούς, και ως εκ τούτου την εξήγαγαν σε γκόμυ. Γιατί το h…. το κρατήσαμε;
    Απάντηση
    • FedUp
      16 Ιουνίου 2020
      Ναι, ως Αμερικανός, νιώθω εφιάλτη βλέποντας τους λίγους από τους λεγόμενους «ρατσιστές, υπέρ-λευκούς», απελπιστικά, κρυφά, εντελώς. Εγώ ο ίδιος γεννήθηκα ενδοκρινόμενος στη λατρεία του Χριστού-κωκ, της λατρείας από την Ψυχοψία της Ιουδαίας.
      Δυστυχώς και εγωιστικά (με ισχυρά υπόγεια παραίσθηση της τρέλας των σχιζοειδών), οι «λευκοί χριστιανοί» μας φοβούνται την εβραϊκή θεότητα του ηφαιστείου Yahweh, και ανησυχούν περισσότερο για το τι έρχεται μετά από αυτήν τη ζωή από τη μοίρα των δικών τους μελών της οικογένειας σε αυτόν τον Ιουδαιο-χριστιανικό κόσμο . Αρνούνται με εγωισμό να εγκαταλείψουν τον πυρήνα του καρκίνου που επέτρεψε στους Εβραίους να μας κατακτήσουν και να μας επιβάλουν αυτήν την Κόλαση. Ο Ιεσιούα γιος του εβραϊκού θεού Γιαχβέ αποκαλούσε τον εαυτό του ραβίνο, και είπε ότι ήρθε να υποστηρίξει την Τορά… είναι στην καταραμένη Βίβλο !!! Ωστόσο, έχουν τέτοια απελπιστική γνωστική ασυμφωνία, έχουν το chuptzah για να διασκεδάζουν τους μαύρους που πιστεύουν ότι ήταν Αιγύπτιοι.
      Αυτή είναι η υπόθεση της «Χριστιανικής Ταυτότητας», εμείς οι λευκοί Άριοι ήταν / είμαστε οι «πραγματικοί» που επιλέξαμε », εμείς οι λευκοί Ευρωπαίοι είμαστε οι αληθινοί Εβραίοι… αυτό είναι πράγματι στην πράξη οι Χριστιανοί, οι εθνικοί Εβραίοι που μισούν το δικό τους είδος και ως Πιρς συνοπτικά είπε, «θα ξεπουλήσει πάντα τον αγώνα για τον χριστιανικό εγωισμό.» Αγνοήστε εντελώς την πραγματικότητα, το 99,9% των Χριστιανών είναι απόλυτα αφοσιωμένοι στη θυσία του αγώνα μας, ολόψυχα και αποφασιστικά. Κανένα πρόβλημα εκεί, ήταν «ανατρεπόμενο», το Cult από το Friggin Judea !!! Είναι απλώς αξιολύπητο. Σίγουρα μπορεί να «μεταμορφωθεί σε αληθινό χριστιανισμό», σαν να μην έχει δοκιμαστεί ξανά και ξανά. Και ξανά και ξανά.
      Όπως ανέφερε ο Cesar (παραφράστηκε), «οι Άριες Ευρωπαίοι λατρεύουν έναν εβραϊκό θεό και έχουν εγκαταλείψει τις δικές τους παραδόσεις για σχεδόν 2.000 χρόνια. η ιδέα της ανατροπής του αντι-Ιουδαϊσμού μέσα σε έναν Φιλο-Σημιτικό / Ιουδαϊκό πολιτισμό είναι καθαρή ανοησία, ένα έργο του ανόητου ».
      Οι Εβραίοι ήταν απίστευτα έξυπνοι, γιατί ο Χριστιανισμός έχει να κάνει με τη συγχώρεση. Αυτοί οι «λευκοί Χριστιανοί» θα συγχωρηθούν λοιπόν… για την προδοσία των συγγενών τους, επειδή αρνούνται να εγκαταλείψουν τον πολύτιμο μαγικό τους Εβραίο από τον σταυρό που σταυρώθηκε από τους «δαιμονικούς λατρείες» των κακών ΛΕΥΚΩΝ ΡΩΜΑΤΩΝ. Ήταν σίγουρα λευκοί, σε αντίθεση με τις χαμένες φυλές του Ισραήλ του CI.
      Καμία συνειδητοποίηση του «Εβραίου του Δικαστηρίου», που αποδεικνύει το ψέμα ότι ο Χριστιανισμός ήταν ΠΟΤΕ αντι-Εβραίος, ακόμη και στο μακρινό παρελθόν.
      Εν πάση περιπτώσει, νοιάζονται μόνο για να πάρουν τα δικά τους γαϊδούρια στον Ουρανό, το οποίο απαιτεί μόνο να έχουν τυφλή πίστη και να αρνούνται να εγκαταλείψουν τον πολύτιμο Εβραίο τους σε έναν σταυρό (που πιθανώς δεν υπήρχε ποτέ στην πραγματική πραγματική ζωή)… αλλά σε αυτούς, αυτό το μήνυμα επιτίθεται στο Yeshua τους / Ο Ιησούς είναι πιο επιθετικός από το να εμπνέει το μήνυμα να σώσουν τις κόρες τους / τους γιους και τις εγγονές / εγγονούς τους ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
      Στη συνέχεια φωνάζουν στο ppl σαν κι εμένα για «… αλλά χωρίζεις !!!… μα ενότητα» που τραγικά είναι σωστό, η αποφασιστική αφοσίωσή τους που είναι γοητευτική ως «καλή» τυφλή πίστη στην κουλτούρα κάνει την ενότητα αδύνατη… από τη φύση τους δεν μπορούν να είστε υπέρ-λευκοί, αυτό είναι το πρόβλημα. Δυστυχώς, ένα χάσμα πάνω από μια απύθμενη άβυσσο που δεν μπορεί να γεφυρωθεί.
      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία επισημαίνονται *
Θέλω να λαμβάνω ειδοποιήσεις για τα επόμενα σχόλια μέσω e-mail. Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε χωρίς να σχολιάσετε.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για τη μείωση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Μάθετε πώς γίνεται επεξεργασία των δεδομένων σχολίων σας .
Επιστροφή στην κορυφή
Κινητό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου