19 Ιουλ 2021
Απομαγνητοφώνηση Ειδήσεων Boris Johnson 19 Ιουλίου: Οι περισσότεροι περιορισμοί COVID-19 άφησαν
Ο Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου Μπόρις Τζόνσον πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου στις 19 Ιουλίου για να συζητήσει την άρση των περισσότερων περιορισμών COVID-19. Διαβάστε το αντίγραφο της ενημερωτικής ομιλίας εδώ.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.
Μπόρις Τζόνσον: ( 00:00 )
Εντάξει, καλησπέρα, όλοι. Σας ευχαριστώ πολύ που συμμετείχατε στον Sir Patrick και τον Jonathan Van-Tam στο Λονδίνο, και εγώ εδώ μεμονωμένα στο Buckinghamshire.
Μπόρις Τζόνσον: ( 00:11 )
Σήμερα, φτάσαμε στο τέταρτο βήμα στον χάρτη πορείας μας και ξέρω ότι με τις υποθέσεις να αυξάνονται σταθερά και με όλο και περισσότερους ανθρώπους να καλούνται να απομονωθούν, φυσικά θα είναι εκείνοι που θα προτιμούσαν να περιμέναμε εβδομάδες ή μήνες περισσότερο και διατηρούμε κοινωνικές αποστάσεις και όλους τους νομικούς περιορισμούς που έχουμε θέσει στη ζωή μας. Γι 'αυτό θέλω να σας υπενθυμίσω γιατί πιστεύω ότι είναι σωστό να κάνουμε αυτό το βήμα τώρα, ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολο φαίνεται.
Μπόρις Τζόνσον: ( 00:46 )
Η λογική παραμένει η ίδια, αν δεν ανοίξαμε τώρα, τότε αντιμετωπίζουμε τον κίνδυνο ακόμη πιο δύσκολων συνθηκών στους ψυχρότερους μήνες, όταν ο ιός έχει ένα φυσικό πλεονέκτημα και χάνουμε αυτό το πολύ σπάσιμο του σχολικές διακοπές. Έρχεται ένα σημείο μετά από τόσους που έχουν εμβολιαστεί όταν περαιτέρω περιορισμοί δεν αποτρέπουν πλέον τις νοσηλείες και τους θανάτους, αλλά απλώς καθυστερούν το αναπόφευκτο.
Μπόρις Τζόνσον: ( 01:18 )
Και πρέπει λοιπόν να αναρωτηθούμε στον εαυτό μας, «Εάν όχι τώρα, πότε;» Και αυτοί τόσο οι θάνατοι όσο και οι νοσηλείες, όπως είπα, αυξάνονται δυστυχώς, αυτοί οι αριθμοί βρίσκονται εντός του περιθωρίου αυτού που προβλέπουν οι επιστήμονες μας στην αρχή του χάρτη πορείας. Και έτσι είναι σωστό να προχωρήσουμε προσεκτικά με τον τρόπο που είμαστε, αλλά είναι επίσης σωστό να αναγνωρίσουμε ότι αυτή η πανδημία δεν έχει τελειώσει. Και γι 'αυτό φοβάμαι, είναι σημαντικό να διατηρήσουμε το σύστημα δοκιμών, εντοπισμού και απομόνωσης.
Μπόρις Τζόνσον: ( 01:56 )
Ξέρω πόσο απογοητευτικό είναι για όλους εκείνους που έχουν επηρεαστεί ή πέσει. Και θέλω να εξηγήσω, επομένως, τα άτομα που αναγνωρίζονται ως επαφές περιστατικών είναι τουλάχιστον πέντε φορές πιο πιθανό να μολυνθούν από άλλα. Και ακόμη και αν έχουν εμβολιαστεί, υπάρχει σημαντικός κίνδυνος να συνεχίσουν να μεταδίδουν την ασθένεια.
Μπόρις Τζόνσον: ( 02:22 )
Και έτσι, καθώς προχωράμε, φοβάμαι ότι η συνεχιζόμενη θυσία αυτής της μεγάλης μειονότητας, όσοι από εμάς καλούνται να απομονωθούν, παραμένουν σημαντικές για να επιτρέψουν στην υπόλοιπη κοινωνία να επιστρέψει κάτι σαν την κανονικότητα. Και φοβάμαι, σε αυτό το στάδιο, είναι απλώς συνέπεια της ζωής με το COVID και [ακούγεται 00:02:47] όταν οι περιπτώσεις είναι υψηλές όπως είμαστε.
Μπόρις Τζόνσον: ( 02:51 )
Όπως γνωρίζετε, θα προχωρήσουμε στις 16 Αυγούστου σε ένα σύστημα δοκιμών αντί για απομόνωση για όσους έχουν διπλό εμβολιασμό. Φυσικά, ελπίζουμε ότι το τείχος της ασυλίας στη χώρα μας θα είναι ακόμη υψηλότερο. Και εν τω μεταξύ, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα προστατεύσουμε κρίσιμες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της στελέχωσης των νοσοκομείων και των σπιτιών μας, σε προμήθειες τροφίμων, νερού και ηλεκτρικού ρεύματος, των φαρμάκων, της λειτουργίας των τρένων μας, της προστασίας των τα σύνορά μας, την υπεράσπιση της σφαίρας μας.
Μπόρις Τζόνσον: ( 03:29 )
Βεβαιώνοντας ότι ένας μικρός αριθμός, ένας πολύ μικρός αριθμός, των επώνυμων πλήρως εμβολιασμένων κριτικών εργαζομένων είναι σε θέση να αφήσουν την απομόνωσή τους αποκλειστικά για τη δουλειά που έχω περιγράψει. Όμως, για τη συντριπτική πλειοψηφία από εμάς, συμπεριλαμβανομένου και εγώ, πρέπει να παραμείνουμε στο σύστημα προς το παρόν. Και φυσικά, ο μόνος λόγος που μπορούμε να ανοίξουμε καθόλου με αυτόν τον τρόπο, είναι ότι έχουμε εμβολιάσει τόσο μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού και με τέτοια ταχύτητα. Είναι εντυπωσιακό ότι κάθε ενήλικας σε αυτήν τη χώρα έχει τώρα μια πρώτη δόση.
Μπόρις Τζόνσον: ( 04:09 )
Δυστυχώς, αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε άτομο άνω των 18 ετών είχε ακόμη μια πρώτη δόση. Μέχρι στιγμής, το 96% των άνω των 50, το 83% των ατόμων ηλικίας 30 έως 50 ετών έχει αποδεχτεί την προσφορά στην Αγγλία. Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει το 35% των ατόμων ηλικίας 18 έως 30 ετών, 3 εκατομμυρίων ανθρώπων, που αυτήν τη στιγμή είναι εντελώς εμβολιασμένα. Και μπορούμε όλοι να δούμε τον ενθουσιασμό εκατομμυρίων νέων να πάρουν τα τρύπημα τους, χρειαζόμαστε ακόμη περισσότερους νέους ενήλικες για να λάβουμε μια προστασία που είναι τεράστιο όφελος για την οικογένεια και τους φίλους σας και για εσάς.
Μπόρις Τζόνσον: ( 04:54 )
Και έτσι θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους ότι ορισμένες από τις πιο σημαντικές απολαύσεις και ευκαιρίες της ζωής είναι πιθανό να εξαρτώνται όλο και περισσότερο από τον εμβολιασμό. Υπάρχουν ήδη χώρες που απαιτούν ήδη να κάνετε διπλό τρύπημα ως προϋπόθεση για ταξίδια χωρίς καραντίνα. Και φοβάμαι ότι η λίστα φαίνεται πιθανό να αυξηθεί. Και ανησυχούμε επίσης, όπως και σε άλλες χώρες, από τους συνεχιζόμενους κινδύνους που δημιουργούν τα νυχτερινά κέντρα. Δεν ήθελα να κλείσω ξανά τα νυχτερινά κέντρα, όπως και αλλού. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι σύλλογοι δεν πρέπει να κάνουν το κοινωνικά υπεύθυνο πράγμα και να κάνουν χρήση της κάρτας NHS COVID που δείχνει απόδειξη εμβολιασμού, μια πρόσφατη αρνητική δοκιμασία ή φυσική ασυλία ως μέσο εισόδου.
Μπόρις Τζόνσον: ( 05:44 )
Όπως είπαμε την περασμένη εβδομάδα, διατηρούμε το δικαίωμα να υποχρεώσουμε την πιστοποίηση σε οποιοδήποτε σημείο, εάν είναι απαραίτητο για τη μείωση της μετάδοσης. Και θα πρέπει να ειδοποιήσω τώρα ότι μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, όταν και οι άνω των 18 ετών θα είχαν την ευκαιρία να κάνουν διπλό τρύπημα, σχεδιάζουμε να κάνουμε πλήρη εμβολιασμό την προϋπόθεση της εισόδου σε νυχτερινά κέντρα και σε άλλους χώρους όπου συγκεντρώνονται μεγάλα πλήθη. Η απόδειξη μιας αρνητικής δοκιμής δεν θα είναι πλέον αρκετή.
Μπόρις Τζόνσον: ( 06:16 )
Τώρα επιτρέψτε μου να τονίσω, θέλουμε οι άνθρωποι να μπορούν να πάρουν πίσω τις ελευθερίες τους όπως μπορούν σήμερα. Θέλουμε αυτή η χώρα να μπορεί να απολαμβάνει τους καρπούς των μαζικών προσπαθειών μας και της τεράστιας εκστρατείας εμβολιασμού μας, αλλά για να το κάνουμε αυτό πρέπει να παραμείνουμε προσεκτικοί και πρέπει να συνεχίσουμε να εμβολιάζουμε και γι 'αυτό σας ζητάμε να προχωρήσετε και να πάρετε τα τρυπήματά σας τώρα. Σας ευχαριστώ πολύ [δεν ακούγεται 00:06:51] και τώρα θα ζητήσω από τον Sir Patrick να κάνει την κατάσταση.
Sir Patrick Vallance: ( 06:53 )
Ευχαριστώ πολύ. Μπορώ να έχω την πρώτη διαφάνεια; Έχουμε υψηλά επίπεδα COVID και αυξάνονται. Αυτή η διαφάνεια δείχνει τον αριθμό των ατόμων που έχουν θετική δοκιμή για COVID στο Ηνωμένο Βασίλειο από την 1η Σεπτεμβρίου έως τώρα. Και μπορείτε να δείτε το μέγεθος του φθινοπώρου, μετά το χειμερινό κύμα και, στη συνέχεια, στη δεξιά πλευρά της διαφάνειας όπου βρισκόμαστε τώρα.
Sir Patrick Vallance: ( 07:17 )
Έτσι, ενώ στο χειμερινό κύμα, ήμασταν περίπου 60.000 άνθρωποι που δοκιμάζονταν θετικά την ημέρα, τώρα φτάνουμε κάπου στα 50.000. Έτσι, είμαστε αρκετά κοντά στο μέγεθος του χειμερινού κύματος λοιμώξεων και αυτό θα αυξηθεί. Και το τέταρτο βήμα είναι ένα μεγάλο βήμα ανάμιξης, οπότε θα αυξηθεί περαιτέρω καθώς προχωράμε στο τέταρτο βήμα. Οι κίνδυνοι υψηλού επιπολασμού, μεγάλος αριθμός περιπτώσεων, είναι πραγματικά τέσσερις σημαντικοί κίνδυνοι. Το πρώτο, φυσικά, αυτό μεταφράζεται σε κάποιο βαθμό ως νοσηλεία και θάνατοι, για τους οποίους θα μιλήσω περισσότερο. Αυτό προστατεύεται από το εμβόλιο, αλλά όχι εντελώς.
Sir Patrick Vallance: ( 07:58 )
Το δεύτερο είναι βέβαια ότι θα υπάρχει αυξημένος κίνδυνος μακροχρόνιων επιπλοκών, οι λεγόμενες μακρές COVID. Το τρίτο είναι ότι στα υψηλά επίπεδα μόλυνσης, όπως αντιγράφεται ο ιός, κάνει λάθη και αυτά τα λάθη είναι αυτά που προκαλούν παραλλαγές. Και το τέταρτο είναι, λόγω των υψηλών επιπέδων λοίμωξης, έχετε μεγάλο αριθμό ατόμων που, ως εκ τούτου, έπαιρναν δουλειά και επηρεάζουν το εργατικό δυναμικό. Υπάρχουν λοιπόν τέσσερις ισχυροί λόγοι για να ανησυχείτε για τα υψηλά ποσοστά μόλυνσης. Το πέμπτο είναι ότι η διαδικασία δοκιμής γίνεται πολύ εκτεταμένη σε υψηλά επίπεδα μόλυνσης. Έχουμε λοιπόν υψηλά επίπεδα μόλυνσης που αυξάνονται και αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνονται. Επόμενη διαφάνεια, παρακαλώ.
Sir Patrick Vallance: ( 08:44 )
Όταν εξετάζουμε τον αριθμό των ατόμων στο νοσοκομείο με COVID, είναι μια κάπως διαφορετική εικόνα. Έτσι, η πρώτη κορυφή, η δεύτερη κορυφή μπορείτε να δείτε καθαρά, και στη συνέχεια στη δεξιά πλευρά μπορείτε να δείτε ότι ο αριθμός των ατόμων στα νοσοκομεία αυξάνεται. Έτσι, θα αυξηθεί λόγω των λοιμώξεων, αλλά όχι όσο και πριν και αυτό οφείλεται στην προστασία των εμβολίων.
Sir Patrick Vallance: ( 09:06 )
Επομένως, αναμένουμε να αυξηθεί αυτός ο αριθμός. Περιμένουμε να υπάρχουν περισσότερα από 1000 άτομα την ημέρα που νοσηλεύονται με COVID λόγω των αυξημένων λοιμώξεων, αλλά το ποσοστό θα πρέπει να είναι χαμηλότερο από ό, τι στο παρελθόν λόγω των προστατευτικών επιδράσεων του εμβολιασμού και της πραγματικής σημασίας να διασφαλίσουμε ότι όλοι θα εμβολιαστούν . Επόμενη διαφάνεια, παρακαλώ.
Sir Patrick Vallance: ( 09:29 )
Αν κοιτάξετε τις καμπύλες του θανάτου, τότε αυτό είναι ακόμη χαμηλότερο. Και μπορείτε να δείτε ξανά, το φθινοπωρινό κύμα και το χειμερινό κύμα με, δυστυχώς, μεγάλο αριθμό ανθρώπων που υπέκυψαν από μόλυνση από COVID. Και μπορείτε να δείτε στη διακεκομμένη γραμμή, το μέγεθος της πρώτης κορυφής πίσω από πέρυσι.
Sir Patrick Vallance: ( 09:50 )
Βλέπουμε αύξηση του αριθμού των θανάτων, αλλά σε πολύ, πολύ χαμηλότερο επίπεδο. Αλλά, και πάλι, θα συνεχίσουν να αυξάνονται καθώς οι λοιμώξεις αυξάνονται και αναμένεται να φτάσουν πάνω από 100, πιθανώς πολύ πάνω από 100, αλλά θα δούμε αύξηση των θανάτων τις επόμενες εβδομάδες καθώς αυξάνονται οι λοιμώξεις. Αλλά σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο, και πάλι, λόγω της προστασίας του εμβολιασμού. Επόμενη διαφάνεια, παρακαλώ.
Sir Patrick Vallance: ( 10:16 )
Αυτό προσπαθεί να το ξεχωρίσει με έναν ελαφρώς διαφορετικό τρόπο. Έτσι, το φθινοπωρινό κύμα είναι πορτοκαλί και το τρέχον κύμα είναι μπλε. Και οι καμπύλες για τα δύο κύματα μόλις επικαλύφθηκαν. Και ο άξονας που ανεβαίνει σας δείχνει τον αριθμό των αυξανόμενων περιπτώσεων ή τον αριθμό των αυξήσεων στις εισαγωγές ή τους θανάτους. Και στο κάτω μέρος είναι ο αριθμός των ημερών από την έναρξη του κύματος. Και αυτό που βλέπετε είναι μια πολύ στενή αύξηση αλληλεπικάλυψης των περιπτώσεων που αυξάνεται, πολύ παρόμοια μεταξύ του φθινοπώρου και του τρέχοντος κύματος, και μπορείτε να δείτε το φθινοπωρινό κύμα στη συνέχεια να ξεπεράσει σε ελαφρώς χαμηλότερα επίπεδα.
Sir Patrick Vallance: ( 10:52 )
Όταν κοιτάζετε τις εισαγωγές, ο αριθμός των εισαγωγών ήταν υψηλότερος στο κύμα του φθινοπώρου και αυξήθηκε νωρίτερα. Και με τους θανάτους, ανέβηκε νωρίτερα είναι πολύ πιο απότομη και πήγε σε πολύ υψηλότερα επίπεδα από ό, τι βλέπουμε τώρα. Έτσι, αυτό επιβεβαιώνει και πάλι τη ζωτική σημασία του εμβολιασμού στην προστασία έναντι των επιπτώσεων της λοίμωξης, καθώς και στη μείωση, μεταξύ των πληθυσμών, της πιθανότητας μόλυνσης. Επόμενη διαφάνεια, παρακαλώ. Ακόμη και με αυτήν την πιο μεταδοτική παραλλαγή που έχουμε τώρα.
Sir Patrick Vallance: ( 11:29 )
Όσον αφορά το προφίλ εμβολιασμού, ο πρωθυπουργός το ανέφερε, ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων εμβολιάστηκε. Κάτι σαν το 88% του ενήλικου πληθυσμού είχε μία δόση και το 68,5% είχε δύο δόσεις. Τόσο μεγάλοι αριθμοί εμβολιάστηκαν. Φυσικά, αυτό σημαίνει ότι μεγάλος αριθμός επίσης δεν έχουν εμβολιαστεί. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι στα 20 και 30 τους που δεν έχουν εμβολιαστεί ακόμη και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα συμβεί. Έτσι, τα μηνύματα είναι, πρώτον, ότι ο αριθμός των περιπτώσεων είναι υψηλός και αυξάνεται, έτσι είναι κίνδυνος και πρέπει να το γνωρίζουμε-
Ομιλητής 1: ( 12:03 )
Είναι υψηλό και αυξάνεται, οπότε αυτό αποτελεί κίνδυνο, και πρέπει να το γνωρίζουμε.
Ομιλητής 1: ( 12:04 )
Δεύτερον, για να προσπαθήσουμε να μειώσουμε την πιθανότητα εξάπλωσης της λοίμωξης, είναι σημαντικό να παραμείνουμε προσεκτικοί, πηγαίνουμε πολύ αργά με το άνοιγμα και ότι οι άνθρωποι διατηρούν αυτή την απόσταση και διακινδυνεύουν την όρεξη, όχι πηγαίνετε σε μέρη όπου θα έχετε υψηλό κίνδυνο μόλυνσης, ώστε να προσπαθούμε να διατηρήσουμε τα επίπεδα κάτω.
Ομιλητής 1: ( 12:25 )
Τρίτον, ο εμβολιασμός είναι κρίσιμος και ότι ο εμβολιασμός είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις ηλικιακές ομάδες που είναι επιλέξιμες και είναι σημαντικό να βλέπουμε τη λήψη στις νεότερες ηλικιακές ομάδες, καθώς και να συνεχίζεται παρουσία εμβολίων σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί. Ευχαριστώ, πρωθυπουργέ.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 12:44 )
Ευχαριστώ πολύ, Πάτρικ. Ας παρουσιάσουμε το έργο σας στο κοινό. Το πρώτο Toby από το [ακούγεται 00:12:48].
Toby: ( 12:50 )
Έτσι, έχω σπουδάσει στο εξωτερικό για μεγάλο μέρος αυτού του περασμένου έτους, πράγμα που σήμαινε ότι έχω εμβολιαστεί πλήρως στην Ιταλία και όχι στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παρόλο που έχω απόδειξη εμβολιασμού και ένα πράσινο εισιτήριο της ΕΕ, δεν μπορώ να λάβω το δελτίο NHS COVID για εκδηλώσεις, ούτε μπορώ να ταξιδέψω στο εξωτερικό σε ηλέκτρινες χώρες χωρίς καραντίνα. Τι έχει γίνει για να αναγνωριστεί η εμβολιασμένη κατάσταση ατόμων σαν κι εμένα;
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 13:16 )
Τόμπι, θα ζητήσω από τον JVT, Τζόναθαν Βαν Ταμ, να το αντιμετωπίσει και αυτό, αλλά προφανώς συνεργαζόμαστε με συνεργάτες σε όλο τον κόσμο για να βεβαιωθούμε ότι κατανοούμε την αποτελεσματικότητα του τα εμβόλια και έχουν αμοιβαία αναγνώριση για όλες τις εφαρμογές εμβόλια όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αλλά JVT, ίσως θα μπορούσατε να πείτε λίγο περισσότερα;
Jonathan Van Tam: ( 13:40 )
Ευχαριστώ, πρωθυπουργέ. Ευχαριστώ για την ερώτηση, Toby. Έτσι, το σημείο που κάνετε είναι απολύτως λογικό, ότι εάν είχατε ένα καλό εμβόλιο σε άλλη χώρα, τότε αυτό το εμβόλιο θα είναι εξίσου καλό για εσάς και θα σας δώσει εξίσου προστασία με τα εμβόλια που δίνουν στους ανθρώπους εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Υπάρχει πολλή συνειδητοποίηση μεταξύ των συναδέλφων πολιτικής μου στην κυβέρνηση για αυτό, και υπάρχει πολλή δουλειά που συνεχίζεται για να επιλυθεί αυτό. Αλλά πρέπει να γίνει με ορθολογικό, προσεκτικό τρόπο, και πρέπει να είναι δίκαιο για όλους και εργαζόμαστε όσο πιο σκληρά μπορούμε για να φτάσουμε εκεί.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 14:17 )
Ευχαριστώ πολύ, JVT. Ντέιβιντ από Wiltshire.
David: ( 14:21 )
Από όλες τις αναφερόμενες καθημερινές περιπτώσεις COVID, ποιο ποσοστό αυτών δεν είχε καμία, μία ή και τις δύο ενέσεις εμβολιασμού τους;
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 14:33 )
Σωστά. Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Νομίζω δυστυχώς, ο αριθμός των περιπτώσεων COVID που εμπλέκουν κάποιον που είχε δύο εμβολιασμούς αυξάνεται, αν και σαφώς, τα αποτελέσματα των εμβολίων παραμένουν πολύ καλά με την έννοια ότι προστατεύουν αυτούς τους ανθρώπους σε μεγάλο βαθμό από σοβαρές ασθένειες και θάνατο, ακόμη και αν συμφώνησαν. Αλλά με τα ακριβή στοιχεία, αναρωτιέμαι αν Πάτρικ, έχετε κάτι να προσθέσετε εκεί;
Σερ Πάτρικ Βαλάνς: ( 15:03 )
Όσον αφορά τον αριθμό των ατόμων στο νοσοκομείο που έχουν εμβολιαστεί διπλά, γνωρίζουμε ότι περίπου το 60% των ατόμων που εισάγονται στο νοσοκομείο με COVID έχουν διπλασιαστεί, και αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, διότι τα εμβόλια δεν είναι εκατό τοις εκατό αποτελεσματικά . Είναι πολύ, πολύ αποτελεσματικά, αλλά όχι εκατό τοις εκατό. Δεδομένου ότι ένα υψηλότερο ποσοστό του πληθυσμού εμβολιάζεται διπλά, είναι αναπόφευκτο το 10% αυτού του πολύ μεγάλου αριθμού να παραμείνει σε κίνδυνο και ως εκ τούτου θα είναι μεταξύ των ανθρώπων που και οι δύο μολύνονται και καταλήγουν στο νοσοκομείο. Έτσι, ενώ τα εμβόλια είναι πολύ αποτελεσματικά στη μείωση της σοβαρής νόσου, είναι επίσης αποτελεσματικά στη μείωση της πιθανότητας να την πιάσουν και στη μείωση της πιθανότητας μετάδοσής της, αλλά είναι ελαφρώς λιγότερο αποτελεσματικά στο να κάνουν αυτό από ό, τι στην πρόληψη σοβαρών ασθενειών.
Sir Patrick Vallance: ( 15:53 )
Λοιπόν, αυτό που θα δούμε καθώς παίρνουμε το… Ας πούμε όλοι, εάν όλοι οι άνω των 18 ετών είχαν πάρει το εμβόλιο, τότε φυσικά οποιοσδήποτε το έπιασε θα είχε διπλό εμβολιασμό. Έτσι, η απάντηση είναι ότι πρέπει να περιμένουμε να δούμε υψηλότερο ποσοστό ατόμων στο νοσοκομείο και να προσβάλουμε τη λοίμωξη που έχουν διπλό εμβολιασμό. Αυτό είναι αναπόφευκτο ότι θα το δούμε αυτό λόγω της λιγότερο από εκατό τοις εκατό αποτελεσματικότητας των εμβολίων συνολικά.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 16:25 )
Ευχαριστώ πολύ, Πάτρικ. Ας πάμε στο [ακούγεται 00:16:30], BBC.
Ομιλητής 2: ( 16:33 )
Κύριε πρωθυπουργέ, δίνετε αποτελεσματικά στους ανθρώπους ένα τελεσίγραφο: εμβολιαστείτε σύντομα, ή θα σας απαγορευτεί η είσοδος σε πολυσύχναστους χώρους; Για τους επιστήμονες, πόσο ανησυχείτε για το δυναμικό των εκδηλώσεων σούπερ διανομέα σε νυχτερινά κέντρα και παμπ, όπου δεν υπάρχει κοινωνική απόσταση τώρα;
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 16:59 )
[δεν ακούγεται 00:16:59], θέλω να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα. Οι νέοι ήταν απολύτως [ακουστικοί 00:17:04] σε όλη αυτή την πανδημία, και έχουν κάνει τεράστιες θυσίες στη ζωή τους, σε μεγάλο βαθμό για να προστατεύσουν τους ευάλωτους, να προστατεύσουν την παλαιότερη γενιά, να προστατεύσουν το NHS. Αντιμετωπίζουν τεράστιους περιορισμούς στις ελευθερίες τους και έχω απεριόριστη εκτροπή για το τι έχουν κάνει, τον χαρακτήρα που έχουν δείξει. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι επιτρέπουμε σε αυτήν τη νεότερη γενιά να επιστρέφει όσο πιο γρήγορα και όσο πιο γρήγορα μπορούμε.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 17:35 )
Νομίζω ότι ένα πράγμα που θα βοηθούσε πραγματικά θα ήταν αν μπορούμε να συνεχίσουμε να μειώσουμε το χρόνο που ζούμε κάτω από αυτήν την πανδημία, και ο καλύτερος τρόπος να το κάνουμε αυτό είναι εάν όλοι εμβολιάζονται όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η προσφορά είναι ότι αν μέχρι σήμερα, στις 19 Ιουλίου, όλοι είχαν μια προσφορά άνω των 18 ετών για να κάνουν εμβόλιο, τρία εκατομμύρια από την ομάδα ηλικίας 18 έως 30 ετών δεν έχουν ακόμη λάβει. Αυτό που λέμε είναι, έλα παιδιά, αυτό είναι. Δεν θα το μετανιώσετε. Είναι το σωστό να κάνετε για εσάς, για την οικογένειά σας και για όλους τους άλλους. Πάνω απ 'όλα, είναι σωστό για εσάς να το πάρετε για να πάρετε πίσω τις ελευθερίες που αγαπάτε.
Sir Patrick Vallance: ( 18:20 )
Νομίζω ότι όσον αφορά την ερώτηση σχετικά με τα σούπερ εξάπλωση γεγονότων, θα κάνω μια προσπάθεια, και τότε ο Johnathan μπορεί να θέλει να προσθέσει σε αυτό. Ακριβώς σε ολόκληρο τον κόσμο, έχουμε δει ότι τα νυχτερινά κέντρα και οι χώροι όπου έχετε πολλούς ανθρώπους σε εσωτερικούς χώρους, γεμάτοι μαζί, είναι το επίκεντρο των πιθανών σούπερ εξάπλωσης εκδηλώσεων. Αυτό παρατηρήθηκε επίσης όσον αφορά το τι συνέβη στην Ολλανδία και το Ισραήλ όπου άνοιξαν τα νυχτερινά κέντρα και είδατε μια μεγάλη αύξηση των περιπτώσεων.
Sir Patrick Vallance: ( 18:48 )
Πιστεύω λοιπόν ότι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι ένα περιβάλλον στο οποίο η διάδοση είναι ευκολότερη. Έχετε πολλούς ανθρώπους αρκετά κοντά. Έχετε το περιβάλλον στο οποίο η εξάπλωση γίνεται ευκολότερη και θα περίμενα ότι με το άνοιγμα των νυχτερινών κέντρων, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε αύξηση των περιπτώσεων. Θα δούμε επίσης εστίες που σχετίζονται με συγκεκριμένα νυχτερινά κέντρα και γι 'αυτό και πάλι, είναι τόσο σημαντικό που όλοι έρχονται και λαμβάνουν εμβόλιο, ώστε να μειώσουμε την πιθανότητα εξάπλωσης και να μειώσουμε την πιθανότητα συνεπειών αυτής της εξάπλωσης.
Jonathan Van Tam: ( 19:20 )
Ευχαριστώ, Πάτρικ. Θα επιστρέψω λοιπόν σε αυτό που είπα σε αυτό το βάθρο περισσότερες από μία φορές πριν, ότι οι αρχές του πώς εξαπλώνονται οι COVID και άλλοι αναπνευστικοί ιοί ακολουθούν τους Ιαπωνικούς τρεις C, τους οποίους η ιαπωνική κυβέρνηση έχει χρησιμοποιήσει για να συμβουλεύει τους πολίτες τους από έναρξη αυτής της πανδημίας.
Jonathan Van Tam: ( 19:40 )
C νούμερο ένα, κλειστές ρυθμίσεις όπου ο εξαερισμός είναι σχετικά χαμηλός. C νούμερο δύο, πολυσύχναστες ρυθμίσεις όπου υπάρχουν πολλά άτομα ανά τετραγωνικό μέτρο, βασικά. C νούμερο τρία, κλείστε την κοινωνική επαφή εάν αυτός είναι ο σκοπός να είστε εκεί, ιδιαίτερα, και ιδιαίτερα εάν είναι ξένοι ή άνθρωποι με τους οποίους συνήθως δεν συνδυάζετε.
Jonathan Van Tam: ( 20:02 )
Τώρα, δεν νομίζω ότι είναι χρήσιμο να διαλέξετε έναν συγκεκριμένο τύπο κτιρίου ή έναν συγκεκριμένο τύπο επιχείρησης. Θα μπορούσα να δημιουργήσω τα Ιαπωνικά τρία C προσκαλώντας ένα άγνωστο άγχος σε ένα υπόστεγο κήπου και καθόμουν γύρω μου έχοντας μια μπύρα με την πόρτα κλειστή. Αυτό θα το έκανε. Αυτό είναι το Ιαπωνικό τριών C. Έτσι, αυτά είναι τα πράγματα που ως επιστήμονες ανησυχούμε, όπου κι αν συμβούν, και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 20:34 )
Ευχαριστώ πολύ. Dan [ακούγεται 00:20:36] στο ITV.
Dan: ( 20:39 )
Ευχαριστώ, πρωθυπουργέ. Όλοι είπατε ότι ο χάρτης πορείας ήταν προσεκτικός αλλά μη αναστρέψιμος με τόση αβεβαιότητα σχετικά με το πόσο υψηλά ποσοστά μόλυνσης και νοσηλεία θα μπορούσαν να φτάσουν. Παραδέχεστε ότι είναι τώρα μια υπόσχεση που δεν μπορείτε πλέον να τηρήσετε; Ίσως χρειαστεί κάποια στιγμή να επαναφέρετε αυτούς τους περιορισμούς αργότερα μέσα στο έτος;
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 20:57 )
Ευχαριστώ, Νταν. Ναι, ευχαριστώ που το ρωτήσατε, γιατί θέλω να επαναλάβω πραγματικά όσα είπα την περασμένη εβδομάδα και νομίζω ότι ίσως την προηγούμενη εβδομάδα για αυτό. Ο χάρτης πορείας είναι ελπίζουμε να είναι αναστρέψιμος. Λοιπόν, νομίζω ότι το είπα από το ξεκίνημα. Αλλά δεν μπορούμε να το εγγυηθούμε αυτό. Κάτι θα μπορούσε προφανώς να συμβεί που αλλάζει τους υπολογισμούς μας. Πρέπει να είμαστε ταπεινοί απέναντι στη φύση. Θα μπορούσε να υπάρξει κάποια νέα παραλλαγή του ιού στην οποία πρέπει να ανταποκριθούμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Πάντα ήμουν πολύ ξεκάθαρος για αυτό. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορούμε να κάνουμε τον χάρτη πορείας μη αναστρέψιμο, ο Dan, είναι να συνεχίσουμε να είμαστε προσεκτικοί και αυτός, φοβάμαι, είναι γιατί πρέπει να συνεχίσουμε τα μέτρα που είμαστε, να συνεχίσουμε με τις ρουτίνες που έχουμε [ δεν ακούγεται 00:21:47]. Θα πω, αλλά πάνω απ 'όλα, πρέπει να συνεχίσουμε να εστιάζουμε, όπως είπαν οι JVT και Patrick, σε αυτήν την εκστρατεία εμβολιασμού και να τρυπήσετε. Τομ [ακούγεται 00:22:00] από [ακουστό 00:22:00] Ραδιόφωνο.
Τομ: ( 22:04 )
Ευχαριστώ, πρωθυπουργέ. Μια ερώτηση για τον Sir Patrick και τον Jonathan Van Tam πρώτα. Το διαδοχικό βήμα τέσσερα φαίνεται να εξαρτάται από το πότε φτάνει η κορυφή και όταν αρχίζει να μειώνεται, μια εποχή που κανείς δεν φαίνεται να είναι σαφής. Υπάρχουν εκτιμήσεις στα μέσα Αυγούστου, εκτιμήσεις στα τέλη Αυγούστου. Είναι σωστό να πούμε ότι η επόμενη κρίσιμη ημερομηνία που όλοι πρέπει να προσέξουμε είναι οι αρχές Σεπτεμβρίου, όταν τα σχολεία αρχίζουν να επιστρέφουν; Επειδή εάν οι περιπτώσεις δεν έχουν αρχίσει να μειώνονται μέχρι τότε, εξακολουθούν να αυξάνονται, τότε θα πρέπει να είναι η στιγμή που θα πρέπει να μπείτε και να μειώσετε τη μετάδοση επιβάλλοντας ξανά περιορισμούς;
Τομ: ( 22:39 )
Προς τον πρωθυπουργό, η ανακοίνωσή σας για μαζικές εκδηλώσεις, τα διαβατήρια εμβολιασμού ως υποχρεωτικά για μαζικές εκδηλώσεις, ποια είναι τα μαζικά γεγονότα που σκέφτεστε; Τι γίνεται με τα γήπεδα ποδοσφαίρου; Θα ήταν [ακουστό 00:22:50] εκεί; Πολλοί κλειστοί χώροι στο ημίχρονο, ή παίρνετε ένα burger. Τα Emirates, για παράδειγμα, είστε πολύ γεμάτοι. Εάν πρόκειται να το κάνετε αυτό, γιατί να μην το κάνετε τώρα; Γιατί να περιμένετε μέχρι τον Σεπτέμβριο; Γιατί να περάσετε 10 εβδομάδες στη μαζική εξάπλωση; Επειδή τα νυχτερινά κέντρα σας έχουν ήδη πει ότι δεν θα το κάνουν αυτό;
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 23:07 )
Ευχαριστώ. Νομίζω ότι είναι ο Κρις ή ο Πάτρικ που θα πάει πρώτα, σε παρακαλώ; Συγνώμη.
Sir Patrick Vallance: ( 23:11 )
Λοιπόν, θα έχω μια προσπάθεια, και τότε ο Τζόναθαν μπορεί να θέλει να μπει και σε αυτό. Το χρονοδιάγραμμα της κορυφής είναι αβέβαιο, όπως σωστά λέτε, και ποικίλλει στα μοντέλα τον Αύγουστο σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, και θα μπορούσε ακόμη και να φτάσετε στην κορυφή και μετά να πέσει, επιστρέφει ξανά λίγο καθώς το Βήμα τέσσερα εφέ ξεκινούν. Αυτό είναι πραγματικά πολύ αβέβαιο Αλλά τα περισσότερα από τα μοντέλα υποδηλώνουν ότι πρέπει να υπάρχει μια κορυφή και να αρχίσετε να βλέπετε κάποιο είδος είτε οροπέδιου είτε μείωσης τον Αύγουστο. Σε αυτό το σημείο, εάν τα πράγματα συνεχίσουν να αυξάνονται με τον ρυθμό που είναι, και όπως είπα, στην αρχή, υπάρχουν περίπου 50.000 ή σχεδόν 50.000 περιπτώσεις ανά ημέρα ή θετικά ανά ημέρα προς το παρόν. Με χρόνο διπλασιασμού-
Sir Patrick Vallance: ( 24:03 )
… θετικά ανά ημέρα τη στιγμή που εντοπίζονται. Με χρόνο διπλασιασμού 11 ημερών, μπορείτε να δείτε ότι φτάνει σε πολύ υψηλούς αριθμούς πολύ γρήγορα και ένας άλλος χρόνος διπλασιασμού θα σας οδηγήσει σε ακόμη υψηλότερους αριθμούς, φυσικά, αυτό θα ήταν πραγματικά αρκετά, πολύ ανησυχητικό. Θα θέλαμε λοιπόν να δούμε κάποια ισοπέδωση αυτού, κάποια μείωση στην τροχιά. Στην ιδανική περίπτωση, όπως σωστά λέτε, θα θέλατε να μειωθεί αυτό το Σεπτέμβριο, καθώς η επιστροφή των σχολείων θα προσθέσει άλλη πίεση πάνω από αυτό.
Τζόναθαν Βαν Ταμ: ( 24:32 )
Ναι. Ευχαριστώ, Πάτρικ. Αυτό που θα προσθέσω πραγματικά είναι αυτή η τεράστια αβεβαιότητα σχετικά με το πόσο ψηλή θα είναι η κορυφή, Tom, και πόσο καιρό θα μας πάρει για να φτάσουμε εκεί. Αλλά ο λόγος για τον οποίο οι μοντελιστές μας λένε ότι υπάρχει αυτή η αβεβαιότητα αυτή τη στιγμή είναι επειδή τόσο μεγάλο μέρος του θα καθοδηγείται από την ανθρώπινη συμπεριφορά τις επόμενες τέσσερις έως έξι εβδομάδες. Λοιπόν, είναι πραγματικά στα χέρια όλων, δικά σας και δικά μου. Εάν είμαστε σταδιακά και προσεκτικοί και δεν ξεσκίσουμε το παντελόνι από αυτό μόνο και μόνο επειδή είμαστε ευτυχείς που έχουμε πίσω τις πλήρεις ελευθερίες μας, τότε θα επηρεάσουμε ουσιαστικά το μέγεθος και το σχήμα του υπολοίπου αυτής της επιδημικής καμπύλης και όπου η κορυφή συμβαίνει και πόσο μεγάλο είναι. Είναι κυριολεκτικά στα χέρια του κοινού όσον αφορά τις συμπεριφορές. Θα ήθελα απλώς να παροτρύνω τους ανθρώπους να είναι σταδιακά και οι άνθρωποι να είναι προσεκτικοί στο μέτρο του δυνατού. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να διασκεδάσετε. Ήμουν πίσω στο νέο στάδιο της Boston United το Σάββατο, διασκεδάζοντας. Μπορεί να γίνει, αλλά, σταδιακά και προσεκτικά, παρακαλώ.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 25:46 )
Θέλω να το επαναλάβω εντελώς. Νομίζω ότι η JVT έχει συνοψίσει εντελώς. Σχετικά με τα νυχτερινά κέντρα, δεν θέλω να ξεχωρίσω κανένα τομέα ή επιχείρηση, Tom, αλλά όπως είπα νωρίτερα υπάρχουν στοιχεία από χώρες που είχαν ένα ιδιαίτερο πρόβλημα με το άνοιγμα των νυχτερινών κέντρων. Αυτό που επαναλαμβάνουμε σήμερα είναι ότι θέλουμε τα νυχτερινά κέντρα να συμπεριφέρονται υπεύθυνα, χρησιμοποιήστε την εφαρμογή COVID NHS. Θα επιφυλάσσουμε το δικαίωμα να πάμε στην εντολή για αυτό εάν χρειαστεί, και ίσως θέλουμε να αλλάξουμε σε ένα καθεστώς πιστοποίησης για τέτοιου είδους ρύθμιση με νυχτερινά κέντρα όταν όλοι οι άνω των 18 είχαν την ευκαιρία να πάρουν δύο τρυπήματα, τα οποία να είστε μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, και πιστεύω ότι αυτή είναι μια λογική προσέγγιση, αλλά, από την άλλη πλευρά, δεν θέλουμε τώρα, όπως προτείνατε, απλά να κλείσετε τα νυχτερινά κέντρα ή να τα διατηρήσετε κλειστά.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 26:52 )
Για να επιστρέψετε σε όσα είπα νωρίτερα στο επιχείρημα, πρέπει να αναρωτηθείτε αν όχι τώρα, πότε. Έχουμε την ευκαιρία τώρα, την πυρκαγιά των σχολικών διακοπών, καθώς και τον κίνδυνο να ανοίξουμε τους πιο κρύους μήνες και το σημείο της επιδημίας σε αυτό το στάδιο, ή το χαρακτηριστικό της επιδημίας σε αυτό το στάδιο, τώρα που τόσοι πολλοί άνθρωποι έχουν εμβολιαστεί είναι ότι αν συνεχίσετε να περιορίζετε, το μόνο που κάνετε με έναν τρόπο δεν είναι να αποτρέψετε τη νοσηλεία, αλλά απλώς τους αναβάλλετε. Οπότε επιστρέφετε στο αν όχι τώρα όταν το επιχείρημα, Tom. Είναι μια δύσκολη κρίση, αλλά πρέπει να προχωρήσουμε προσεκτικά με τον τρόπο που η JVT έχει, νομίζω, πολύ τέλεια.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 27:48 )
Χάρι Κόουλ του The Sun.
Χάρι Κόουλ: ( 27:50 )
Σας ευχαριστώ. Πρωθυπουργός. Μια ερώτηση για τον καθηγητή Van-Tam. Επαναλάβατε την περίφημη έκκλησή σας εκεί για να μην σκιστείτε το παντελόνι από το κλείδωμα ανύψωσης. Ποια είναι η απάντησή σας στις εικόνες που έχουμε δει τις τελευταίες ημέρες γεμάτες παραλίες, νυχτερινά κέντρα και πάρκα και πλήθη και τις σκηνές που είδαμε γύρω από τους τελικούς του ευρώ; Το σχίζουμε ήδη από το παντελόνι; Και ανησυχείτε ακόμα; Και, πρωθυπουργέ, μερικά πράγματα, αν μπορώ. Μιλήσατε σήμερα για τη σημασία όλων που παίζουν το ρόλο τους, να κολλήσουν με το σύστημα και να απομονωθούν. Λοιπόν, γιατί στη γη νομίζατε ότι υπερέβαινε τους κανόνες το Σάββατο; Τι συνέβαινε εκεί; Και, στα διαβατήρια εμβολίων, είναι απλώς ένα λεπτό άκρο της σφήνας; Στο παρελθόν έχετε αποκλείσει διαβατήρια εμβολίων για παμπ. Μπορείτε να πείτε οριστικά ότι δεν θα σας ζητηθεί ποτέ να δείξετε τα χαρτιά σας για να πάρετε μια πίντα σε μια παμπ φέτος; Και, για ένα ελαφρώς διαφορετικό θέμα, ενώ μόλις σας έχουμε καταγράψει, πολύ απλά ισχύει η δέσμευση του μανιφέστου σας για το 2019 να μην αυξήσετε την Εθνική Ασφάλιση ή τον φόρο εισοδήματος;
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 28:56 )
Εντάξει. Πολλά καλά πράγματα για μένα εκεί, αλλά, νομίζω, JVT, πήγατε πρώτα.
Τζόναθαν Βαν Ταμ: ( 29:03 )
Ναι. Νομίζω λοιπόν ότι η ερώτησή μου αφορούσε παραλίες, πάρκα και νυχτερινά κέντρα, και μερικές από τις σκηνές του πλήθους, υποθέτω, έχουμε δει τις τελευταίες ημέρες. Έτσι, δύο από τις ρυθμίσεις που αναφέρατε είναι σε εξωτερικούς χώρους με πολύ εξαερισμό, με πολύ υπεριώδες φως και, ως εκ τούτου, ένα πολύ πιο ασφαλές περιβάλλον από την άποψη της αεροβιολογίας του COVID-19 και μάλιστα άλλων αναπνευστικών ιών. Το άλλο που αναφέρατε είναι ένα κλειστό περιβάλλον, που συνδέεται πολύ στενά με τη σκόπιμη στενή κοινωνική επαφή, την κατανάλωση αλκοόλ αρκετά συχνά και αργά το βράδυ, οπότε είναι μάλλον διαφορετικά.
Jonathan Van Tam: ( 29:47 )
Ανησυχώ για αυτό; Νομίζω ότι θέλω όλοι να πάνε προσεκτικά και σταδιακά. Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο, πολλοί απλοί πολίτες, βλέπουν τα ποσοστά των περιπτώσεων υψηλά, το βλέπουν αυτήν τη στιγμή, παρόλο που οι νοσηλείες αυξάνονται και υπάρχουν σημαντικά μέρη των βορειοδυτικών και βορειοανατολικών του NHS που θα σας έλεγαν Τώρα υπόκεινται σε αρκετή πίεση και πάλι από το COVID, οπότε οι πολίτες ανησυχούν για αυτό, και νομίζω ότι το καταλαβαίνουν, σε γενικές γραμμές, ότι είναι πραγματικά σημαντικό να προχωρήσουμε αργά και να προχωρήσουμε σταδιακά σε αυτό. Το πεπρωμένο μας είναι σε μεγάλο βαθμό στα χέρια μας με δύο τρόπους: πόσο σταδιακά και προσεκτικά είμαστε και πόσο καλά μπορούμε να ολοκληρώσουμε τη δουλειά του προγράμματος εμβολιασμού σε ενήλικες. Είναι τόσο απλό.
Sir Patrick Vallance: ( 30:43 )
Και πολλοί άνθρωποι έχουν ήδη πει, εννοώ, η συντριπτική πλειοψηφία είπε ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν να φορούν μάσκες σε εσωτερικούς χώρους, όπου μπορεί να έρθουν σε επαφή με ανθρώπους. Πιστεύω λοιπόν ότι η προσοχή, όπως είπε ο Jonathan, υπάρχει στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκοπεύουν να συμπεριφερθούν.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 31:00 )
Υπέροχο, ευχαριστώ, ευχαριστώ πολύ. Χάρι, στο πρώτο σας σημείο και φυσικά δεν το σκέφτηκα καθόλου και εδώ είμαι σήμερα στο Zoom ή στις Ομάδες ή σε οποιοδήποτε εξαιρετικό σύστημα που χρησιμοποιούμε.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 31:14 )
Δεύτερον, ρωτήσατε για τις παμπ. Όπως έχω πει πολλές φορές πριν σε αυτήν την πανδημία, δεν θέλω να βρω μια κατάσταση όπου οι άνθρωποι καλούνται να παράγουν χαρτιά για να πάνε οπουδήποτε, για να απολαύσουν οποιαδήποτε από τις απολαύσεις που κάνουν, αλλά πρέπει να βεβαιωθούμε και έτσι σίγουρα δεν θέλω να δω διαβατήρια για παμπ, αλλά αν οι ρυθμίσεις που περιγράφει η JVT αντιστοιχούν στα τρία Cs, κλειστά, γεμάτα με στενή κοινωνική επαφή, διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε ό, τι είναι απαραίτητο για την προστασία του κοινού .
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 31:57 )
Και στο τελευταίο σας σημείο σχετικά με τα φορολογικά μέτρα, το οποίο νομίζω ότι μπορεί να είναι μια λαμπρή ερώτηση σχετικά με τα πολυαναμενόμενα σχέδια αντιμετώπισης του προβλήματος της κοινωνικής φροντίδας και πώς να καλύψουμε όλα αυτά και την υγειονομική περίθαλψη επίσης, ένα πρόβλημα που έπληξε τις κυβερνήσεις για τουλάχιστον τρεις δεκαετίες, το μόνο που μπορώ να πω, Χάρι, είναι ότι περιμέναμε τρεις δεκαετίες. Απλά θα πρέπει να περιμένετε λίγο περισσότερο. Λυπάμαι γι 'αυτό, αλλά δεν θα είναι πολύ καιρό. Δεν θα είναι πολύ καιρό, τώρα σας διαβεβαιώνω.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 32:34 )
George Parker, Financial Times.
Τζορτζ Πάρκερ: ( 32:40 )
Ευχαριστώ, πρωθυπουργέ. Είναι μια ερώτηση και για τους τρεις ομιλητές. Πρώτη ερώτηση στον Πάτρικ Βαλάνς. Νομίζω ότι αναφέρατε νωρίτερα ότι σε μια περίπτωση όπου υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός περιπτώσεων, ο έλεγχος γίνεται πιο έντονος. Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσατε να το επεξεργαστείτε. Έχουμε αρκετές δοκιμές πλευρικής ροής; Και έχουμε αρκετές δοκιμές PCR για να τη δούμε σε αυτήν την πολύ δύσκολη περίοδο μπροστά; Η ερώτηση για τον Jonathan Van-Tam, πίσω στην ερώτηση των νυχτερινών κλαμπ θα γνωρίζετε πολύ καλά ότι στις Κάτω Χώρες επέτρεψαν να ανοίξουν ξανά τα νυχτερινά κέντρα και, στη συνέχεια, μερικές εβδομάδες αργότερα έπρεπε να τα κλείσουν. Ο πρωθυπουργός, Mark Rutte, ζήτησε συγγνώμη. Είπε ότι η κυβέρνηση είχε κάνει λάθος. Τόσο απλή ερώτηση για εσάς, έχοντας κατά νου τι λέγατε νωρίτερα για τα τρία Cs, νομίζετε ότι τα νυχτερινά κέντρα θα πρέπει να ξανανοίγουν σε αυτήν τη χώρα τώρα; Και τέλος μια ερώτηση προς τον πρωθυπουργό, απλώς θέλω να σας ρωτήσω λίγο περισσότερο για τις εξαιρέσεις που έχετε ανακοινώσει στην πολιτική αυτο-απομόνωσης. Θα έχετε ακούσει τον Λόρδο Μπιλιμόρια, τον πρόεδρο της CVI, να λέει σήμερα ότι οι εξαιρέσεις πλήττουν την οικονομία σε κάθε τομέα. Μπορείτε να περιγράψετε με περισσότερη λεπτομέρεια ποιοι τομείς νομίζετε ότι πρέπει να εξαιρούνται και θα διστάσετε να επεκτείνετε αυτόν τον κατάλογο εξαιρέσεων εάν προκλήθηκε σοβαρή οικονομική αναστάτωση;
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 33:52 )
Ευχαριστώ, θα πάω τελευταία, συνεχίστε.
Sir Patrick Vallance: ( 33:56 )
Ναι. Το θέμα της δοκιμής είναι πραγματικά διπλάσιο. Το ένα είναι απλώς αριθμός δοκιμών και ικανότητα χρήσης τους. Αλλά το δεύτερο είναι ότι όλο το σύστημα υπόκειται σε πίεση, προφανώς όσο μεγαλύτεροι είναι οι αριθμοί, τόσο πιο δύσκολο είναι να βεβαιωθείτε ότι όλοι δοκιμάζονται. Και έχω πει προηγουμένως ότι πράγματα όπως η δοκιμή, το ίχνος και η απομόνωση είναι πιο αποτελεσματικά όταν οι αριθμοί είναι χαμηλοί, στην πραγματικότητα, και γίνονται όλο και πιο δύσκολο να λειτουργήσουν όταν οι περιπτώσεις είναι υψηλές. Νομίζω, λοιπόν, ότι ο συνδυασμός αυτών των πραγμάτων είναι που πιέζει τις δοκιμές καθώς αυξάνονται οι αριθμοί. Εξαρτάται, φυσικά, από το πόσο ψηλά φτάνουν ως προς το πόσο μεγάλη πίεση τελικά έρχεται. Νομίζω λοιπόν ότι πρέπει να προσέξουμε καθώς οι αριθμοί συνεχίζουν να αυξάνονται.
Jonathan Van Tam: ( 34:40 )
Λοιπόν, ευχαριστώ για την ερώτηση. Έχω νεαρούς ενήλικες που είναι φίλοι μου και μέλη της οικογένειάς μου, και τους αρέσει να κοινωνικοποιούνται και τους αρέσει να γιορτάζουν, αυτό είναι ξεκάθαρο. Έχουν επίσης, σε ορισμένες περιπτώσεις, και δεν αναφέρομαι τώρα στην οικογένειά μου, αλλά αναφέρομαι σε νέους γενικά, λόγω των θυσιών που ουσιαστικά έχουν κάνει για τους ηλικιωμένους πληθυσμούς στο Ηνωμένο Βασίλειο να κλειδώσουν και να αποτρέψουν αυτές τις καταστροφικά επίπεδα νοσηλείας και θανάτου σε ηλικιωμένους, έχουν κάνει θυσίες όσον αφορά το είδος των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων που μπορούν να έχουν και όσον αφορά τις σχέσεις, μπορούν να χτίζονται σε μια εποχή που οι νέοι θέλουν και έχουν το απόλυτο δικαίωμα να χτίστε σχέσεις για το μέλλον. Γι 'αυτό συμπαθώ εντελώς αυτό.
Jonathan Van Tam: ( 35:38 )
Ωστόσο, από την επιστημονική πλευρά, είναι αλήθεια ότι αν πακετάρεις τον κήπο μου γεμάτο ανθρώπους και δεν έχουν εμβολιαστεί, η πιθανότητα μετάδοσης θα είναι πολύ μεγαλύτερη από ό, τι αν συσκευάζω τον κήπο μου γεμάτο από άτομα που έχουν εμβολιαστεί πλήρως και απέχουν 14 ημέρες από την άλλη πλευρά της δεύτερης δόσης τους. Δεν θα μειώσει
Jonathan Van Tam: ( 36:03 )
… η άλλη πλευρά της δεύτερης δόσης τους. Δεν θα μειώσει τους κινδύνους στο μηδέν. Τίποτα δεν μειώνει τους κινδύνους στο μηδέν, εκτός από το να στέκεστε σε ένα λιβάδι εντελώς στο δικό σας διαφημιστικό άπειρο, με κανέναν να έρχεται σε απόσταση τριών μέτρων από εσάς. Αλλά είναι αλήθεια ότι επιδημιολογικά και επιστημονικά το υπόλοιπο στην πολιτική είναι για τους υπουργούς, αλλά επιδημιολογικά, οι εμβολιασμένες ομάδες ανθρώπων είναι γενικά ασφαλέστερες από άποψη μετάδοσης από ό, τι οι μη εμβολιασμένοι. Είμαι σίγουρος ότι ο Πάτρικ θα συμφωνούσε με αυτό.
Sir Patrick Vallance: ( 36:37 )
Εντελώς.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 36:40 )
Ευχαριστώ πολύ, JVT. Ακριβώς στα σημεία σας για την Karen [ακούγεται 00:36:47] και το CVI. Η Κάρεν έχει απόλυτο δικαίωμα να επιστήσει την προσοχή στην καταστροφή που αντιμετωπίζει. Όλοι πλημμυρίζουν με εκκλήσεις για να τερματίσουμε το σύστημα ping, να τερματίσουμε τη δοκιμή, να εντοπίσουμε και να απομονώσουμε. Το καταλαβαίνω πλήρως. Ο κατάλογος που έχω διαβάσει από τους τομείς που είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για τη χώρα μας, ότι θα είμαστε σε θέση να κάνουμε διαφορετικές ρυθμίσεις. Αυτή δεν είναι μια αμελητέα λίστα, ορισμένοι σημαντικοί τομείς εκεί. Αλλά δεν θέλουμε να το επεκτείνουμε ευρέως, προφανώς, στον Τζορτζ, γιατί αυτό είναι ένα από τα λίγα πλάνα που έχουμε αφήσει στο ντουλάπι μας. Ένα από τα μόνα πλάνα που έχουμε αφήσει στο ντουλάπι μας για να σταματήσουμε την αλυσιδωτή αντίδραση της εξάπλωσης του COVID. Έχετε ακούσει τα στατιστικά στοιχεία, έχετε πέντε φορές περισσότερες πιθανότητες να το πιάσετε αν είστε επαφή κάποιου που το έχει,
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 37:52 )
Υπάρχουν σοβαροί επιδημιολογικοί λόγοι τώρα για να είμαστε προσεκτικοί και φοβάμαι ότι αυτό πρέπει να κάνουμε. Ξέρω πόσο απογοητευτικό είναι για τους ανθρώπους, αλλά θα κινούμαστε, μόλις εμβολιαστούν περισσότεροι άνθρωποι, στις 16 Αυγούστου. Θα προχωρήσουμε σε ένα διαφορετικό καθεστώς που θα βασίζεται σε δοκιμές και όχι σε απομόνωση. Ξέρω ότι είναι λίγο να περιμένω, αλλά δεν πρόκειται ποτέ να είναι μια εύκολη περίοδος όπου ανοίγουμε τώρα σε ένα κύμα μολύνσεων. Μπορούμε να το κάνουμε μόνο επειδή έχουμε εμβολιάσει τόσους πολλούς ανθρώπους. Η απάντηση είναι: Ακολουθήστε τις συστάσεις των δοκιμών και ιχνών NHS και παρακαλώ πάρτε ένα τρύπημα.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 38:37 )
Paul Waugh, Huff Post.
Paul Waugh: ( 38:41 )
Σας ευχαριστώ. Πρώτον, στον καθηγητή Van-Tam. Την περασμένη εβδομάδα, ο Chris Whitty είπε ότι ο αριθμός των ατόμων που νοσηλεύτηκαν θα μπορούσε να χτυπήσει το απόσπασμα, «Αρκετά τρομακτικό αριθμοί αν συνεχιστεί η τάση». Εάν οι αυξανόμενες νοσηλείες ενέχουν κίνδυνο για το NHS, ποιοι θα ήταν οι πρώτοι περιορισμοί που θα μπείτε στον πειρασμό να εφαρμόσετε ξανά που θα είχαν τον πιο αναλογικό και άμεσο αντίκτυπο; Για τον Sir Patrick, καμία χώρα δεν χαλάρωσε τους περιορισμούς καθώς οι υποθέσεις αυξάνονται τόσο γρήγορα όσο είναι εδώ. Πιστεύετε ότι πρέπει να πούμε στο κοινό ότι αυτό είναι ουσιαστικά ένα τεράστιο πείραμα και ότι είναι τα ινδικά χοιρίδια;
Paul Waugh: ( 39:15 )
Ο πρωθυπουργός, τέλος, ο Sir Jeremy Farrar, μέλος της SAGE, είπε σήμερα: «Είναι ντροπή το ότι η δημόσια έρευνα για την πανδημία δεν θα ξεκινήσει το επόμενο έτος το νωρίτερο». Είπε: «Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος για την καθυστέρηση εκτός από πολιτικούς ελιγμούς». Έχει δίκιο;
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 39:34 )
Πάτρικ και JVT, και μετά θα έρθω.
Jonathan Van Tam: ( 39:37 )
Πολ, η πρώτη σου ερώτηση ήταν για μένα, και νομίζω ότι μια φορά θα έπαιρνα το εύκολο ερώτημα.
Jonathan Van Tam: ( 39:42 )
Σε νοσηλεία, βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου το NHS δεν βρίσκεται, αυτή τη στιγμή, όπως η πίεση που επέστρεψε τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο. Αλλά σήμερα είναι η μέρα που η κοινωνία ανοίγει. Η επιρροή στις λοιμώξεις θα είναι 7 έως 10 ημέρες από τώρα, προτού να μπορέσουμε ακόμη και να δούμε πολύ ένα τρεμόπαιγμα του αντίκτυπου αυτού. Τότε θα πρέπει να περιμένουμε άλλες 7 έως 10 ημέρες μετά από αυτό για να δούμε τον αντίκτυπο στις νοσηλείες. Όμως, όλες οι προβλέψεις είναι ότι εάν οι περιπτώσεις συνεχίσουν να αυξάνονται, θα υπάρξει αυξημένη πίεση στα νοσοκομεία.
Jonathan Van Tam: ( 40:27 )
Αυτό που έχει τώρα το NHS δεν είναι μόνο να ασχολείται με αυτές τις νέες νοσηλείες, αλλά και να ασχολείται με την κάλυψη άλλης φροντίδας που πρέπει τώρα να παρέχει ότι δεν θα μπορούσε όταν , ειλικρινά, υπήρξαν στιγμές που το NHS θα μπορούσε να κάνει πολύ λίγα πράγματα εκτός από τη φροντίδα για ασθενείς με COVID, επειδή ήταν τόσο υπερβολική. Επιπλέον, φυσικά, το νοσοκομειακό προσωπικό, το προσωπικό της υγειονομικής περίθαλψης, η πρωτοβάθμια περίθαλψη σε ολόκληρη τη γκάμα, αυτοί οι ήρωες έχουν ξεμείνει για 18 μήνες και είναι κουρασμένοι άνθρωποι. Πρέπει να το πω αυτό. Το ξέρω αυτό. Όλοι αυτοί οι παράγοντες είναι σημαντικοί όσον αφορά τις νοσηλείες.
Jonathan Van Tam: ( 41:12 )
Τότε, λοιπόν, τι θα κάναμε αν φτάσαμε σε μια θέση όπου βρισκόμασταν σε αυτήν την κατάσταση; Νομίζω ότι είναι κάτι που σίγουρα θα επέστρεφε στο SAGE για εξέταση. Αλλά νομίζω ότι ξέρουμε ότι αυτό που θέτει την πίεση πίσω σε μια ανοδική πίεση πίσω στο R είναι στενή επαφή σε εσωτερικούς χώρους. Είναι εσωτερικά πράγματα που είναι τα χειρότερα πράγματα. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους τώρα με τον καιρό όπως είναι και το καλοκαίρι μπροστά μας, τώρα είναι, αν υπάρχει καλή στιγμή και δεν υπάρχει γλυκό σημείο, φοβάμαι με το COVID-19, αλλά αν υπάρχει ένα γλυκό σημείο που πηγαίνει στο καλοκαίρι, όταν πολλά από τα πράγματα που μας αρέσουν μπορεί να είναι σε εξωτερικούς χώρους, είναι πιθανώς ένα καλό μέρος για να είναι αυτή τη στιγμή.
Jonathan Van Tam: ( 42:01 )
Πάτρικ.
Sir Patrick Vallance: ( 42:02 )
Ευχαριστώ. Δεν είναι δυνατό να ανοίξει χωρίς να ανεβαίνουν οι περιπτώσεις, και αυτό είναι αναπόφευκτη συνέπεια. Αν κοιτάξετε πίσω τον χάρτη πορείας από τον Φεβρουάριο και τη μοντελοποίηση, προέβλεπε ότι τα επίπεδα θα ανέβαιναν μετά το Βήμα Τρίτο και θα ανέβαιναν περαιτέρω μετά το Βήμα 4ο. Πού βρισκόμαστε είναι εκεί που θα περίμενε κανείς, καθώς αρχίζετε να ανοίγετε, ακόμη και με έναν πολύ εμβολιασμένο πληθυσμό. Αυτό, φυσικά, ενισχύθηκε από την παρουσία της παραλλαγής Delta, η οποία είναι πολύ πιο μεταδοτική.
Σερ Πάτρικ Βαλάνς: ( 42:36 )
Βρισκόμαστε τώρα σε μια κατάσταση, όπως είπα νωρίτερα, με υψηλά επίπεδα θήκης που θα αυξηθούν περαιτέρω και το άνοιγμα θα αυξηθεί και πάλι λόγω του μεγάλου εσωτερικού βήματος που σχετίζεται με το τέταρτο βήμα. Όλα τα μοντέλα δείχνουν ότι αν προχωρήσετε πιο αργά και επανέλθει στο σημείο που έχετε πει επανειλημμένα, πηγαίνετε πολύ προσεκτικά, αλλάξτε αργά αργά συμπεριφορές, αποφύγετε τα είδη των περιβαλλόντων όπου πρόκειται να επεκταθείτε περισσότερο και να είστε προσεκτικοί, τότε το μέγεθος της κορυφής θα είναι χαμηλότερο. Αλλά το άνοιγμα σε ένα αυξανόμενο κύμα ενέχει συγκεκριμένους κινδύνους αυξημένης μόλυνσης, ο οποίος στη συνέχεια μετριάζεται από την παρουσία εμβολιασμών.
Sir Patrick Vallance: ( 43:17 )
Οι αριθμοί που λένε τα μοντέλα είναι πολύ πιθανό σήμερα να φτάσουμε σε πάνω από χίλια νοσηλεία. Θα μπορούσε να είναι πολύ υψηλότερο από αυτό, και φυσικά θα υπάρξουν θάνατοι που σχετίζονται με αυτό. Νομίζω ότι περιγράφεται ξεκάθαρα στα άρθρα σχετικά με το ποιοι κίνδυνοι συνδέονται με αυτό. Το άνοιγμα σε ένα αυξανόμενο κύμα, όπως προβλέπεται, θα οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση. Νομίζω ότι είναι πολύ σαφές.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 43:43 )
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Πολ, θα απαντούσα πραγματικά στο σημείο που έθεσε ο Jeremy Farrar, είναι ένας λαμπρός δημόσιος επιστήμονας, με την παρατήρηση μόλις τώρα από έναν άλλο λαμπρό δημόσιο επιστήμονα, τον Jonathan Van-Tam, ο οποίος εξακολουθεί να εργάζεται τώρα, τουλάχιστον το NHS λειτουργεί απολύτως. Είμαστε στη μέση ενός τρίτου, όχι ασήμαντο, κύμα COVID. Δεν νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να ζητήσω από πολλούς κορυφαίους δημόσιους υπαλλήλους να συγκεντρώσουν τόσο μεγάλο μέρος της ενέργειας και του πνευματικού χώρου σε μια δημόσια έρευνα. Πιστεύω όμως ότι την επόμενη άνοιξη θα κοιτάξω την επιδημία. Νομίζω ότι σίγουρα θα είναι η κατάλληλη στιγμή και θα προχωρήσουμε. Θα είναι μια πλήρης, σωστή δημόσια έρευνα. Αλλά ήθελα να τονίσω σε εσάς, τον Παύλο, και σε όλους τους θεατές μας, ότι συνεχίζουμε να μαθαίνουμε μαθήματα όλη την ώρα.
Πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον: ( 44:43 )
Εντάξει, όλοι. Χάρη στον Patrick και στον Jonathan Van-Tam, και σας ευχαριστώ πολύ που παρακολουθήσατε.
Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.
Μείνετε ενημερωμένοι.
Λάβετε μια εβδομαδιαία σύνοψη των πιο σημαντικών μεταγραφών της εβδομάδας στα εισερχόμενά σας. Είναι τα νέα, χωρίς τα νέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου