Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

Breitbart. Ο σύζυγος της Meghan Markle, πρίγκιπας Χάρι, ξεκίνησε μια επιθετική επίθεση στην οικογένειά του, κατηγορώντας «απόλυτη παραμέληση» και λέγοντας ότι η μητέρα του «κυνηγήθηκε μέχρι το θάνατό της, ενώ ήταν σε σχέση με κάποιον που δεν ήταν λευκός».

Ο Χάρι ξεκινά το All-Out Attack on Royals: «Δεν θα εκφοβιστώ ποτέ στη σιωπή»

Βασανίζω
Chris Jackson / Getty Images
3:04

Ο σύζυγος της Meghan Markle, πρίγκιπας Χάρι, ξεκίνησε μια επιθετική επίθεση στην οικογένειά του, κατηγορώντας «απόλυτη παραμέληση» και λέγοντας ότι η μητέρα του «κυνηγήθηκε μέχρι το θάνατό της, ενώ ήταν σε σχέση με κάποιον που δεν ήταν λευκός».

Ο πρίγκιπας που ξύπνησε, ο οποίος εγκατέλειψε τα δημόσια καθήκοντά του ως εργαζόμενος βασιλιάς για να συνεχίσει τις επιχειρήσεις δημιουργίας χρημάτων και να ζήσει έναν τρόπο ζωής διασημοτήτων στο Montecito της Καλιφόρνια, ξεκίνησε το τελευταίο του σάλβο εναντίον της Royal Family σε σχόλια για τον οικοδεσπότη της εκπομπής Oprah Winfrey σε μια Apple Οι τηλεοπτικές σειρές επικεντρώθηκαν θεωρητικά στην ψυχική υγεία, The Me You Can't See .

«Νόμιζα ότι η οικογένειά μου θα βοηθούσε, αλλά κάθε ζήτημα, αίτημα, προειδοποίηση, ό, τι κι αν είναι, μόλις συνάντησε απόλυτη σιωπή, απόλυτη παραμέληση», ισχυρίστηκε για τις δυσκολίες που είχε η σύζυγός του, πρώην αστέρας της τηλεόρασης, να προσαρμοστεί σε μια ζωή ανυπόφορης και απολιτικής δημόσιας υπηρεσίας.

Επιτέθηκε στις γονικές ικανότητες τόσο του πατέρα του, του πρίγκιπα Τσαρλς, όσο και της γιαγιάς, της 95χρονης βασίλισσας, της οποίας η θλίψη για την πρόσφατη απώλεια του συζύγου της για πάνω από επτά δεκαετίες έχει πλέον επιδεινωθεί από τον θάνατο ενός κουταβιού που είχε χαρίσει για να την βοηθήσω στο πένθος.

«Ο πατέρας μου μου έλεγε όταν ήμουν νεότερος, μου είπε και στον [Πρίγκιπα] Γουίλιαμ και εγώ,« Λοιπόν, ήταν έτσι για μένα, έτσι θα είναι έτσι για σένα ». Αυτό δεν έχει νόημα. Ακριβώς επειδή υποφέρατε, αυτό δεν σημαίνει ότι τα παιδιά σας πρέπει να υποφέρουν », παραπονέθηκε ο πρίγκιπας, 36 ετών.

Ο Χάρι είπε ότι η Μέγκαν αποφάσισε να «μοιραστεί μαζί μου τις αυτοκτονικές σκέψεις και τις πρακτικές του τρόπου με τον οποίο επρόκειτο να τελειώσει τη ζωή της», ενώ έξι μήνες ήταν έγκυος με τον γιο τους Archie, και αποφάσισε μόνο εναντίον του επειδή δεν ήθελε να χάσει «άλλο» γυναίκα στη ζωή μου »- μια αναφορά στην αείμνηστη μητέρα του, πριγκίπισσα Ντιάνα.

«Τελικά όταν πήρα αυτήν την απόφαση για την οικογένειά μου, μου είπαν ακόμη,« Δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό », και είναι σαν,« Λοιπόν, πόσο κακό πρέπει να πάρει μέχρι να μου επιτραπεί να το κάνω αυτό; » Η Meghan επρόκειτο να τελειώσει τη ζωή της. Δεν έπρεπε να φτάσει σε αυτό », ισχυρίστηκε - αλλά παραδέχτηκε ότι δεν είπε στην οικογένειά του ο Μέγκαν ισχυρίστηκε ότι αυτοκτονεί.

Στα μέσα μαζικής ενημέρωσης γενικότερα, ο Χάρι ότι «η μητέρα μου κυνηγήθηκε μέχρι το θάνατό της, ενώ ήταν σε σχέση με κάποιον που δεν ήταν λευκός, και τώρα κοιτάξτε τι συνέβη» - παρόλο που πολύ μακριά από το να κυνηγηθεί στον τάφο ο ίδιος φαίνεται στην πραγματικότητα να κάνει αρκετά καλά, απολαμβάνοντας πολύ βελτιωμένες προσωπικές συνθήκες και διασημότητες χωρίς καμία υποχρέωση να εκτελεί δημόσια καθήκοντα ως εργαζόμενος βασιλικός.

«Απίστευτα προκαλεί να χάσω μια άλλη γυναίκα στη ζωή μου. Όπως, η λίστα μεγαλώνει », πρόσθεσε.

«Πάντα ήθελα να είμαι φυσιολογικός, αντί να είμαι ο Πρίγκιπας Χάρι, απλώς να είμαι Χάρι», ισχυρίστηκε σε ένα σημείο - αν και δεν έχει δώσει καμία ένδειξη ότι έχει την πρόθεση να παραιτηθεί από τους τίτλους του και τη γυναίκα του, σε αντίθεση με κάποιους άλλους οι απλοί πολίτες που παντρεύτηκαν στη Βασιλική Οικογένεια, δεν απέρριψαν την ευκαιρία να πάρουν ούτε μία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου