Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

Rev. Kayleigh, τώρα που έχει ψηφίσει το Electoral College, έχει αναγνωρίσει ο Πρόεδρος ότι ο Joe Biden είναι ο εκλεγμένος Πρόεδρος; Σκοπεύει να τον προσκαλέσει εδώ στον Λευκό Οίκο;Kayleigh McEnany: ( 03:22 )Ο Πρόεδρος εξακολουθεί να εμπλέκεται σε συνεχιζόμενες διαφορές που σχετίζονται με τις εκλογές. Η χθεσινή ψηφοφορία ήταν ένα βήμα στη συνταγματική διαδικασία, οπότε θα το αφήσω σε αυτόν και θα σας παραπέμψω στην εκστρατεία για περισσότερα σχετικά με τη διαφορά.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Γραμματεία Τύπου Kayleigh McEnany Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 15 Δεκεμβρίου

Γραμματεία Τύπου Kayleigh McEnany Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 15 Δεκεμβρίου

Kayleigh McEnany: ( 00:05 )
Γεια σε όλους. Καλό απόγευμα. Χθες, οι Ηνωμένες Πολιτείες είδαν ένα ιατρικό θαύμα. Οι πρώτες δόσεις ενός εμβολίου COVID χορηγήθηκαν σε εργαζόμενους πρώτης γραμμής σε όλη τη χώρα. Ο Πρόεδρος υποσχέθηκε ένα ασφαλές και αποτελεσματικό εμβόλιο σε χρόνο ρεκόρ και ο Πρόεδρος Τραμπ έδωσε. Νωρίτερα φέτος, ακούσαμε από διάφορα πρακτορεία ειδήσεων και τους λεγόμενους ελέγχους γεγονότων που ο Πρόεδρος Τραμπ θα χρειαζόταν, αναφέροντας «ένα θαύμα», για να είναι σωστό. Αυτό ήταν ένα άρθρο του NBC News. Μας είπαν, σύμφωνα με το Healthline, «Ένα εμβόλιο θα χρειαστεί ακόμη περισσότερο από ένα χρόνο για να αναπτυχθεί». Η USA Today, μας προειδοποίησε ότι, «Παρά την πρόοδο των ιατρικών ερευνητών, το εμβόλιο», είπε, «ήταν περισσότερο από ένα χρόνο μακριά». Και η National Geographic μας είπε ακόμη ότι η επίτευξη εμβολίου εντός, παραθέτω, «ένας χρόνος έως 18 μήνες θα ήταν απολύτως άνευ προηγουμένου», τελικό απόσπασμα.

Kayleigh McEnany: ( 01:01 )
Αυτές οι αναφορές αξίζουν τον δικό τους έλεγχο: False. Ο Πρόεδρος Τραμπ δεν ήταν μόνο αισιόδοξος, ελπιδοφόρος για την επίτευξη εμβολίου έως το τέλος του έτους. Υπήρξε επίσης ηγέτης. Μέσω της Επιχείρησης Warp Speed, ο Πρόεδρος Τραμπ, ο επιχειρηματίας και ο Πρόεδρος, ως καινοτόμος, πέτυχαν. Ο Πρόεδρος Τραμπ έδωσε εντολή σε στρατιωτικούς εμπειρογνώμονες στον τομέα της εφοδιαστικής στο Υπουργείο Άμυνας να συνεργαστούν με εμπειρογνώμονες στον τομέα της Υγείας και των Ανθρωπίνων Υπηρεσιών για να εξασφαλίσουν την έγκαιρη παράδοση εμβολίων και εξοπλισμού. Αυτό περιλαμβάνει τον διορισμό τεσσάρων αστέρων στρατηγού Perna, ο οποίος επιβλέπει την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού και την ετοιμότητα του στρατού των Ηνωμένων Πολιτειών ως επικεφαλής λειτουργού της Operation Warp Speed. Η διοίκηση του Trump υποστήριξε κλινικές δοκιμές δουλεύοντας για την εγγραφή των συμμετεχόντων μέσω των δικτύων προστασίας COVID που χρηματοδοτούνται από το NIH και παρείχε χρηματοδότηση και τεχνική υποστήριξη μέσω του Εθνικού Ινστιτούτου Αλλεργίας και Λοιμωδών Νόσων και της Βιοϊατρικής Αρχής Προηγμένης Έρευνας και Ανάπτυξης. Ο Πρόεδρος Τραμπ ανέφερε επίσης ότι η παραγωγή εμβολίων σε βιομηχανική κλίμακα θα πραγματοποιηθεί με δική της ευθύνη, προτού ξέρει εάν αυτά τα εμβόλια θα είναι επιτυχημένα. Ήταν μια νέα προσέγγιση, στην πραγματικότητα, στην ανάπτυξη εμβολίων, με επικεφαλής τον Πρόεδρο Τραμπ.

Kayleigh McEnany: ( 02:18 )
Τα αποτελέσματα αυτών των ιστορικών επενδύσεων θα ωφελήσουν τον αμερικανικό λαό και θα σηματοδοτήσουν την αρχή του τέλους της πανδημίας. Καθώς οι πρώτες δόσεις του εμβολίου χορηγούνται και χορηγούνται, καλούμε όλους τους Αμερικανούς να συνεχίσουν να πλένουν τα χέρια σας, σε κοινωνική απόσταση, να φορούν μάσκα όταν δεν μπορείτε να το κάνετε. Ενθαρρύνουμε επίσης εκείνους σε επίπεδο πολιτείας να βελτιώσουν την έγκαιρη και επιθετική χρήση μονοκλωνικών αντισωμάτων, ειδικά σε ευάλωτους Αμερικανούς. Η διοίκηση Trump πρωτοστάτησε, εγκρίνοντας θεραπείες μονοκλωνικών αντισωμάτων για χρήση σε εξωτερικούς ασθενείς, εκδίδοντας δύο εξουσιοδοτήσεις για χρήση έκτακτης ανάγκης τον Νοέμβριο. Επιπλέον, μέσω του Γραφείου του Βοηθού Γραμματέα Ετοιμότητας και Ανταπόκρισης του HHS, έχουν διατεθεί μαθήματα ασθενών με μονοκλωνικά αντισώματα και στις 50 πολιτείες. Μαζί, αυτά τα βήματα μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο, αλλάζοντας την πορεία του ιού. Ευχαριστώ στον Πρόεδρο Τραμπ, και με αυτό θα κάνω ερωτήσεις. Μπεν;

Μπεν: ( 03:16 ) Ο
Kayleigh, τώρα που έχει ψηφίσει το Electoral College, έχει αναγνωρίσει ο Πρόεδρος ότι ο Joe Biden είναι ο εκλεγμένος Πρόεδρος; Σκοπεύει να τον προσκαλέσει εδώ στον Λευκό Οίκο;

Kayleigh McEnany: ( 03:22 )
Ο Πρόεδρος εξακολουθεί να εμπλέκεται σε συνεχιζόμενες διαφορές που σχετίζονται με τις εκλογές. Η χθεσινή ψηφοφορία ήταν ένα βήμα στη συνταγματική διαδικασία, οπότε θα το αφήσω σε αυτόν και θα σας παραπέμψω στην εκστρατεία για περισσότερα σχετικά με τη διαφορά.

Ben: ( 03:33 )
Ποια είναι η αντίδρασή του στον ηγέτη McConnell σήμερα, συγχαίροντας τον Joe Biden και αποκαλώντας τον εκλεγμένο Πρόεδρο;

Kayleigh McEnany: ( 03:39 )
Δεν έχω λάβει ακόμη την αντίδραση του Προέδρου σε αυτό, αλλά ο Πρόεδρος, πάλι, επιδιώκει συνεχιζόμενες διαφορές. Θα σας παραπέμψω στην εκστρατεία για περαιτέρω.

Μπεν: ( 03:48 )
Και ποια είναι όμως η πορεία προς τα εμπρός για δικαστικές διαφορές; Εάν οι ψήφοι έχουν πιστοποιηθεί, εάν το Εκλογικό Σώμα έχει ψηφίσει, δεν φαίνεται να υπάρχει νομική προσφυγή σε αυτό το σημείο.

Kayleigh McEnany: ( 03:54 )
Η εκστρατεία θα έχει περισσότερες λεπτομέρειες για εσάς σχετικά με τη νομική προσφυγή, αλλά χθες ήταν ένα βήμα στη συνταγματική διαδικασία που οδήγησε στην ημερομηνία της 20ης Ιανουαρίου στο Σύνταγμα. Στέφανος?

Steve: ( 04:08 )
Προτίθεται ο Πρόεδρος να πάρει το εμβόλιο και θα το κάνει σε δημόσιο τρόπο για να εμπνεύσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των ανθρώπων;

Kayleigh McEnany: ( 04:11 )
Ο Πρόεδρος, αυτή τη στιγμή είπε ότι είναι απολύτως ανοιχτός στη λήψη του εμβολίου. Αυτό το έδειξε με έμφαση σε μένα ιδιωτικά και σε όλους σας δημόσια. Αλλά ανέκαμψε πρόσφατα από το COVID. Έχει τα συνεχιζόμενα προστατευτικά αποτελέσματα του κοκτέιλ μονοκλωνικών αντισωμάτων που ανέφερα και θα λάβει το εμβόλιο μόλις η ιατρική του ομάδα αποφασίσει ότι είναι καλύτερο, αλλά προτεραιότητά του είναι οι πρώτοι εργαζόμενοι, εκείνοι που βρίσκονται σε εγκαταστάσεις μακροχρόνιας περίθαλψης και θέλει να διασφαλίσει ότι οι ευάλωτοι έχουν πρόσβαση πρώτα. Ναί?

Ομιλητής 4: ( 04:41 )
Δεν θα έπαιρνε το εμβόλιο ένα παράδειγμα για τους Αμερικανούς να τους δώσουν αυτοπεποίθηση; Ο Δρ Fauci καθώς και ο Moncef Slaoui και οι δύο δήλωσαν σήμερα ότι πιστεύουν ότι ο Πρόεδρος Τραμπ πρέπει να πάρει το εμβόλιο, Α, γιατί για τον εαυτό του, αλλά για τον Β, για να δώσει το παράδειγμα. Θα το κάνει αυτό; Γιατί να μην το κάνετε μόνο για να δείξετε στους Αμερικανούς ότι είναι ασφαλές;

Kayleigh McEnany: ( 05:01 )
Επειδή θέλει επίσης να δείξει στους Αμερικανούς ότι η προτεραιότητά μας είναι οι πιο ευάλωτες. Θα υπάρξουν κάποιοι ανώτεροι αξιωματούχοι της διοίκησης που το παίρνουν δημόσια για να ενσταλάξουν αυτήν την εμπιστοσύνη. Είναι πολύ σημαντικό-

Ηχείο 4: ( 05:11 )
[crosstalk 00:05:11].

Kayleigh McEnany: ( 05:11 )
… και ο Πρόεδρος… Όχι, αλλά θα μάθετε τις επόμενες μέρες ποιος είναι αυτός, ποιοι θα είναι αυτοί τα άτομα, αλλά θα το παίρνουν δημόσια για να ενσταλάξουν την εμπιστοσύνη. Ο Πρόεδρος θέλει να στείλει ένα παράλληλο μήνυμα, το οποίο είναι οι κάτοικοι της μακροχρόνιας μονάδας φροντίδας και οι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής μας έχουν ύψιστη σημασία, και θέλει να δώσει ένα παράδειγμα από αυτή την άποψη.

Ομιλητής 4: ( 05:30 )
Θα το παίρνατε προσωπικά;

Kayleigh McEnany: ( 05:31 )
Θα ήμουν απολύτως ανοιχτός στη λήψη του εμβολίου. Όπως έχει αναφερθεί, και όπως μοιράστηκα με ορισμένους από εσάς χθες, τον Λευκό Οίκο, θα είναι μια πολύ περιορισμένη ομάδα ανθρώπων που έχουν πρόσβαση σε αυτόν αρχικά. Το tweet του Προέδρου ανέφερε ότι ο Λευκός Οίκος θα πρέπει να τον λάβει αργότερα, για να δώσει προτεραιότητα στους πιο ευάλωτους, αλλά θα έχουν πρόσβαση ορισμένοι υπάλληλοι σταδιοδρομίας, προσωπικό εθνικής ασφάλειας για λόγους συνέχειας της κυβέρνησης. Εκτός από μια πολύ μικρή ομάδα ανώτερων στελεχών της διοίκησης, με σκοπό την ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης του κοινού.

Ομιλητής 4: ( 06:02 )
Έχει πει ότι πιστεύει ότι οι Αμερικανοί θα μπορούν να το πάρουν αν θέλουν να το πάρουν. Λέτε ότι είναι ανοιχτό να το πάρει. Θα ενθαρρύνει τους Αμερικανούς να το πάρουν; Ή θα το αφήσει στους Αμερικανούς; Πιστεύει ότι οι Αμερικανοί πρέπει να κάνουν αυτό το πλάνο;

Kayleigh McEnany: ( 06:15 )
Απολύτως. Κοίτα, αυτά είναι εμβόλια στα οποία επέβλεψε την ανάπτυξη, έχει μεγάλη εμπιστοσύνη. Θέλει να δει όλους τους Αμερικανούς να παίρνουν αυτό το εμβόλιο και θέλει να δει τους πιο ευάλωτους μεταξύ μας να το πάρουν πρώτα. Αλλά απολύτως, θα ενθαρρύνει τους Αμερικανούς να το πάρουν αυτό. Ναι. Δαβίδ?

Ντέιβιντ: ( 06:34 )
Ναι. Γνωρίζετε συγκεκριμένα πότε ο Πρόεδρος θα ασκήσει βέτο στον Εθνικό Νόμο για την Εξουσιοδότηση Άμυνας, πότε πρόκειται να στείλει τα έγγραφα; Και γιατί θα το βέτο αυτό, δεδομένου του γεγονότος ότι μεταβίβασε πλειοψηφίες από το βέτο στο Κογκρέσο;

Kayleigh McEnany: ( 06:45 )
Επομένως, εξακολουθεί να σκοπεύει να ασκήσει βέτο στο NDAA. Δεν έχετε χρονοδιάγραμμα για εσάς, αλλά σκοπεύει να το αρνηθεί. Θέλει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να προστατεύσει τους στρατιωτικούς μας άνδρες και γυναίκες, και θα δώσει προτεραιότητα στη στρατιωτική χρηματοδότηση και στο μεγάλο νομοσχέδιο, αλλά έχει και άλλες σημαντικές προτεραιότητες, και θα έπρεπε να πω προβλήματα με το NDAA πέρα ​​από την απουσία της κατάργησης του άρθρου 230, και πέρα ​​από τη συμπερίληψη της τροπολογίας του Warren. Μία από τις ανησυχητικές διατάξεις είναι οι διατάξεις σχετικά με την απόσυρση και την ανάπτυξη στρατευμάτων στο Αφγανιστάν, τη Νότια Κορέα και τη Γερμανία, και έτσι υπάρχουν αρκετές διατάξεις που έχει-

Ντέιβιντ: ( 07:23 )
Είπε επίσης ότι ήταν αδύναμο στην Κίνα, αλλά κανένας Ρεπουμπλικάνος δεν φαίνεται να συμφωνεί μαζί του για αυτό. Γιατί πιστεύει ότι το νομοσχέδιο ήταν κακό στην Κίνα;

Kayleigh McEnany: ( 07:28 )
Επομένως, εάν δεν συμπεριλάβουμε την κατάργηση της ενότητας 230, αυτό που πραγματικά επιτρέπετε είναι το Twitter να συνεχίσει να μην λογοκρίνει την κινεζική προπαγάνδα. Πρόσφατα, έγινε ένα tweet από την κινεζική πρεσβεία στις Ηνωμένες Πολιτείες σχετικά με την επαρχία Σενζέν και επιτρέποντας σε όλους τους πολίτες να απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένης της θρησκευτικής ελευθερίας. Αυτό δεν συμβαίνει σαφώς, καθώς οι Ουιγούροι βασανίστηκαν απολύτως σε αυτήν την επαρχία. Υπήρχε ένα άλλο tweet που επέτρεψαν για τον ιό που προέρχεται από το Wuhan. Είπαν ότι δεν προήλθε από το Γουχάν. Αυτό προφανώς είναι κινεζική παραπληροφόρηση και προτεραιότητα του Προέδρου είναι να διασφαλιστεί ότι αυτό δεν επιτρέπεται. Ναί?

Ομιλητής 6: ( 08:10 )
Ο ηγέτης McConnell έδωσε στον Πρόεδρο τους επικεφαλής ότι πρόκειται να μιλήσει για τον Μπάιντεν στο λόγο σήμερα;

Kayleigh McEnany: ( 8:16 )
Δεν είμαι σίγουρος αν είχε οποιαδήποτε κλήση μαζί του πριν κάνει αυτή τη δήλωση.

Ομιλητής 6: ( 08:20 )
Εντάξει. Και θα συμμετάσχει ο Γραμματέας Mnuchin ή ο Chief Meadows σε αυτήν τη διμερή συνάντηση που συμβαίνει στο Hill σήμερα στις 4:00 σχετικά με την ανακούφιση από το COVID;

Kayleigh McEnany: ( 08:30 )
Πιστεύω ότι είναι απλώς συνάντηση ηγετών του Κογκρέσου, αλλά θα επικοινωνήσω μαζί σας αν υπάρχει παρουσία του Λευκού Οίκου. Αλλά αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι ο Λευκός Οίκος είχε μια συνεχή παρουσία στις συνομιλίες τόνωσης που οδηγούν σε αυτό για μήνες, προσπαθώντας να περάσει αυτή η φάση τέσσερα. Και όταν μίλησα ξανά με τον Αρχηγό για αυτό, σήμερα το πρωί, σημείωσε ότι η Nancy Pelosi πραγματικά εμπόδισε μια συμφωνία. Επιστρέφοντας πριν από τις εκλογές, όταν ήταν έλεγχος κατά των ερεθισμάτων, κάτι που η Πρόεδρος είχε φωνή για να θέλει, και στη συνέχεια μετά τις εκλογές, σύμφωνα με αυτήν, απόσπασμα, «μπορεί τώρα να υποστηρίξει αυτούς τους ελέγχους λόγω ενός», παραθέτω, «Νέος πρόεδρος», ήταν τα λόγια της. Το οποίο είναι τρομακτικό, να πιστεύουμε ότι η πολιτική έπαιζε ανακούφιση COVID για τον αμερικανικό λαό. Και στάθηκε ενάντια στην προστασία της ευθύνης. Πρόκειται για προστασία για τις μικρές μας επιχειρήσεις, έτσι ώστε να μην θεωρούνται υπεύθυνες για περιστατικά COVID χωρίς δικό τους σφάλμα. Και αγωνίζεται πραγματικά με τους δικηγόρους της δίκης και αντιτίθεται στην προστασία της ευθύνης, η οποία θα πρέπει να είναι κάτι που είναι απλώς κοινή λογική.

Ομιλητής 6: ( 09:28 )
Μια άλλη ερώτηση σχετικά με τις επιβεβαιώσεις των επιλογών του Μπάιντεν. Ο Πρόεδρος Τραμπ είχε το πλεονέκτημα της Γερουσίας να ξεκινήσει ακροάσεις και να ξεκινήσει τη διαδικασία πριν από τα εγκαίνιά του τον Ιανουάριο του 2017. Αντιτίθεται ο Πρόεδρος στη Γερουσία να αναλάβει τους υποψηφίους του Τζο Μπάιντεν πριν από τα εγκαίνια;

Kayleigh McEnany: ( 09:48 )
Νομίζω ότι είναι υποθετικό. Και δεν θα ξεπεράσει αυτήν την δραστηριότητα που πραγματικά συμβαίνει, αλλά έχει λάβει όλες τις απαραίτητες νομικές απαιτήσεις για να εξασφαλίσει μια ομαλή μετάβαση ή μια συνέχεια της εξουσίας. Ναί.

Ομιλητής 7: ( 10:01 )
Ευχαριστώ, Kayleigh. Δεδομένης της επιτυχίας του Operation Warp Speed, γιατί ο Πρόεδρος Τραμπ δεν ήταν πιο ορατός κατά τη διάρκεια αυτής της αρχικής διάθεσης εμβολίων; Έχετε σήμερα τον Αντιπρόεδρο στην Ιντιάνα. Πού είναι ο Πρόεδρος Τραμπ;

Kayleigh McEnany: ( 10:15 ) Ο
Πρόεδρος Τραμπ ήταν σκληρός στη δουλειά του COVID πίσω από τα παρασκήνια. Ακριβώς επειδή δεν τον βλέπετε στο βάθρο κάθε μέρα δεν σημαίνει ότι δεν επιτίθεται επιθετικά για λογαριασμό του αμερικανικού λαού. Ενημερώνεται τακτικά για το COVID και μιλάω εδώ μαζί σας. Άλλοι κοινοποιούν αυτές τις πληροφορίες. Ναι.

Ομιλητής 8: ( 10:33 )
Θα μπορούσατε να σχολιάσετε τους Ρώσους χάκερ που παραβιάζουν αρκετές ομοσπονδιακές υπηρεσίες; Πόσο σοβαρή ήταν αυτή η παραβίαση και σκέφτεται να αντιδράσει η κυβέρνηση Τραμπ;

Kayleigh McEnany: ( 10:45 )
Κοίτα, η κυβέρνηση των ΗΠΑ, γνωρίζουμε όλες αυτές τις αναφορές. Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για τον εντοπισμό και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που σχετίζονται με την κατάσταση. Ως ένα βήμα αυτής της διαδικασίας, η SISA εξέδωσε οδηγία έκτακτης ανάγκης την Κυριακή το βράδυ για όλες τις ομοσπονδιακές πολιτικές υπηρεσίες να επανεξετάσουν τα δίκτυά τους για δείκτες συμβιβασμού και να αποσυνδέσουν ή να απενεργοποιήσουν αμέσως τα προϊόντα SolarWinds Orion. Γι 'αυτό το ρίχνουμε μια σκληρή ματιά σε αυτό και προφανώς λαμβάνουμε σοβαρά κάθε είδους ηλεκτρονικές εισβολές.

Ομιλητής 8: ( 11:17 )
Και μια ακόμη ερώτηση για τη Ρωσία. Δεδομένου ότι ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν συγχαίρει τον εκλεγμένο Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν, κάποιο σχόλιο για αυτό από τον Ρώσο πρόεδρο;

Kayleigh McEnany: ( 11:29 )
Κανένα σχόλιο για αυτό. Θα αφήσω στον Πρόεδρο να αντιδράσει σε αυτό.

Ομιλητής 9: ( 11:32 )
Έχει μιλήσει στον Πρόεδρο Τραμπ;

Kayleigh McEnany: ( 11:33 )
Όχι ότι γνωρίζω, όχι. Ας δούμε. Δαβίδ.

Ντέιβιντ: ( 11:39 )
Προτίθεται ο Πρόεδρος να υποψηφίσει τις εκλογές το 2024; Και θα θέλατε να συμμετέχετε σε αυτήν την καμπάνια;

Kayleigh McEnany: ( 11:45 )
Θα το αφήσω στον Πρόεδρο, αλλά εξακολουθεί να επιδιώκει τις συνεχιζόμενες διαφορές αυτή τη στιγμή για αυτές τις εκλογές. Ναί. Todd;

Todd: ( 11:55 )
Ευχαριστώ. Ο Πρόεδρος Τραμπ υποστήριξε την αγωγή του Τέξας στο Ανώτατο Δικαστήριο, μια αγωγή που ο εκλεγμένος Πρόεδρος Μπάιντεν χαρακτήρισε επίθεση στη δημοκρατία. Δεν είναι αντιδημοκρατικό να προσπαθούμε να ακυρώσουμε 20 εκατομμύρια ψήφους;

Kayleigh McEnany: ( 12:09 )
Νομίζω ότι η επιδίωξη νόμιμης δικαστικής προσφυγής μέσω του δικαστικού συστήματος δεν επηρεάζει καθόλου τη δημοκρατία. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιεί τα δημοκρατικά θεσμικά όργανα με τον τρόπο που θα χρησιμοποιηθούν για να διεκδικήσουν νόμιμους ισχυρισμούς, με ένορκες βεβαιώσεις και πρόσθετα αποδεικτικά στοιχεία. Πιστεύω, όμως, ότι είναι μια επίθεση κατά της δημοκρατίας είναι οι τέσσερις έρευνες για τον Πρόεδρο Τραμπ για συμπαιγνία στη Ρωσία που δεν έδειξε τίποτα. Εννοώ, μόνο ο Mueller, είχατε 19 δικηγόρους, 40 πράκτορες του FBI, 2.800 κλήσεις, 500 εντάλματα αναζήτησης, εκατομμύρια δολάρια φορολογουμένων, όλα για να μην βρείτε συμπαιγνία. Και η έρευνα για τον Πρόεδρο Τραμπ ξεκίνησε πολύ πριν ακόμη εκλεγεί Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, και οι πληροφορίες του για την μεταβατική περίοδο ήταν όπλα εναντίον του. Ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο από τον Peter Strzok τέθηκε σε ισχύ έναντι αυτού του Προέδρου πριν από την εκλογή του. Αυτό είναι μια επίθεση κατά της δημοκρατίας. Μπλέικ;

Blake: ( 13:07 )
Ευχαριστώ, Kayleigh. Θέλω να σας ρωτήσω για τις διαπραγματεύσεις ανακούφισης COVID, αλλά απλώς για να αναλύσω τι ρωτήθηκε για το εμβόλιο. Ναι ή όχι, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τον Πρόεδρο Τραμπ να παίρνει ένα εμβόλιο κορανοϊού πριν από τις 20 Ιανουαρίου και να το κάνει στη φωτογραφική μηχανή;

Kayleigh McEnany: ( 13:16 )
Θα το πάρει όταν οι εμπειρογνώμονες υγείας του και ο γιατρός του Λευκού Οίκου τον ζητήσουν να το πράξει και λέει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Είναι πολύ ανοιχτός σε αυτό, αλλά θέλει επίσης να δώσει προτεραιότητα στους πρώτους μας εργαζόμενους.

Kayleigh McEnany: ( 13:28 )
Εφόσον αναφέρατε το εμβόλιο, προτού φτάσετε στην επόμενη ερώτησή σας, ένα πράγμα που θέλω να ξεκαθαρίσω είναι ότι υπάρχουν 2,9 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου Pfizer που έχουν εξαφανιστεί. Σε 21 ημέρες, θα υπάρξουν επιπλέον 2,9 εκατομμύρια από αυτές τις δόσεις, επειδή φυσικά το εμβόλιο Pfizer είναι δύο δόσεις. Και θα υπάρξουν κυλιόμενες ενημερώσεις και αποστολές των εμβολίων. Φυσικά, έχουμε εξασφαλίσει εκατομμύρια εκ των προτέρων και αυτήν την Παρασκευή θα κυκλοφορήσουν τέσσερα εκατομμύρια εμβόλια Pfizer Ελπίζουμε να εγκριθεί η Moderna. Το FDA είπε ότι τα δεδομένα φαίνονται καλά. Περιμένουμε αυτό το EUA. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα υπάρξει εκείνη η EUA και στη συνέχεια έξι εκατομμύρια δόσεις Moderna την επόμενη εβδομάδα.

Kayleigh McEnany: ( 14:10 )
Έτσι, 10 εκατομμύρια δόσεις την επόμενη εβδομάδα, και θα ήθελα να υπογραμμίσω απλώς να επιστρέψω από τη μακροοικονομική προοπτική, γιατί είναι τόσο εντυπωσιακό αυτό που έκανε αυτός ο Πρόεδρος, κάνοντας αυτές τις συμφωνίες εκ των προτέρων. Και εξασφάλισε όχι μόνο δεκάδες εκατομμύρια δόσεις, αλλά στην πραγματικότητα εκατοντάδες εκατομμύρια. Υπάρχουν τα 100 εκατομμύρια με την Pfizer, υπάρχουν 100 εκατομμύρια με τη Moderna. έχουμε εξασφαλίσει άλλα 100 εκατομμύρια από τη Moderna. Ελπίζουμε ότι θα λάβουμε επιπλέον 100 εκατομμύρια από την Pfizer. Νομίζω ότι θα το κάνουμε. Και τότε η Johnson & Johnson πλησιάζει στο τέλος της τρίτης φάσης της κλινικής δοκιμής. Εξασφαλίζονται ακόμη 100 εκατομμύρια δόσεις, με εκατοντάδες εκατομμύρια δόσεις περισσότερες, αν χρειαστεί. Και μετά η AstraZeneca, η οποία βρίσκεται στη φάση τρίτη κλινική δοκιμή, εξασφάλισε 300 εκατομμύρια δόσεις. Άρα είναι ένα πραγματικά εντυπωσιακό επίτευγμα που έκανε αυτός ο Πρόεδρος, αλλά ποια είναι η επόμενη ερώτησή σας;

Blake: ( 14:58 )
Στις διαπραγματεύσεις ανακούφισης, οπότε υπάρχει αυτή η συνάντηση σήμερα το απόγευμα. Παρεμπιπτόντως, οι τέσσερις μεγάλοι στο λόφο είπαν ότι ο Γραμματέας Mnuchin θα είναι εκεί. Εάν οι τέσσερις μεγάλοι, εάν ο Υπουργός Οικονομικών είναι σε θέση να καταλήξει σε κάποια συμφωνία, θα πρότεινε ο Πρόεδρος Τραμπ, ή έχει συγκεκριμένες ερωτήσεις, συγκεκριμένες κόκκινες γραμμές που πρέπει να είναι σε οποιαδήποτε συμφωνία;

Kayleigh McEnany: ( 15:18 )
Νομίζω ότι θα περιμένουμε να δούμε πώς μοιάζει αυτή η συμφωνία. Είπε ότι θα ήθελε πραγματικά να δει αυτούς τους ελέγχους ερεθίσματος εκεί, αλλά η προτεραιότητά του στο τέλος της ημέρας είναι να ανακουφίσει τον αμερικανικό λαό. Ελπίζουμε ότι θα υπάρξει κάποιο είδος συμφωνίας, αλλά θα ήθελα να σημειώσω ότι είμαστε το κόμμα που ήταν ευέλικτο. Ήμασταν το κόμμα που είπε, "Γεια, αυτόνομο ΣΔΙΤ, αυτό χρηματοδοτεί μικρές επιχειρήσεις και χρηματοδότηση για επιχειρήσεις γενικά για να πληρώσει τους υπαλλήλους τους." Είχαμε έναν αυτόνομο λογαριασμό που υποστηρίξαμε εκεί. Είχαμε έναν αυτόνομο λογαριασμό ασφάλισης ανεργίας. Ήμασταν λοιπόν το κόμμα που ήταν ευέλικτο σε αυτό.

Blake: ( 15:50 )
Για να είμαστε σαφείς, εάν υπάρχει μια συμφωνία που δεν έχει άμεσες πληρωμές, ο Πρόεδρος θα το υποστήριζε ή όχι;

Kayleigh McEnany: ( 15:54 )
Δεν πρόκειται να πω αν πρόκειται για κόκκινη γραμμή ή όχι. Δεν θα προχωρήσω στις διαπραγματεύσεις, αλλά απλώς θα πω ότι ελπίζουμε ότι υπάρχει μια συμφωνία εκεί που ο Πρόεδρος μπορεί στη συνέχεια να εξετάσει και να στηρίξει. Ναι, η Αικατερίνη;

Catherine: ( 16:05 )
Ο Λευκός Οίκος έχει κάποιο σχόλιο για τον Crede Bailey, τον Διευθυντή Ασφαλείας που ακρωτηριάστηκε το πόδι του λόγω COVID;

Kayleigh McEnany: ( 16:12 )
Ναι. Η καρδιά μας βγαίνει στην οικογένειά του. Ζήτησαν απόρρητο και αναρρώνει από όσα καταλαβαίνω. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το βλέπουμε, αλλά αυτός και η οικογένειά του θα είναι στις προσευχές μας.

Catherine: ( 16:23 ) Ο
Πρόεδρος είχε την ευκαιρία να μιλήσει μαζί του;

Kayleigh McEnany: ( 16:26 )
Δεν είμαι σίγουρος αν ο Πρόεδρος είχε μια προσωπική συνομιλία μαζί του, ούτε θα επιβεβαιώσω τυχόν ιδιωτική συνομιλία που είχε. [δεν ακούγεται 00:16:33].

Ομιλητής 14: ( 16:33 )
Σας ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ που το κάνατε. Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, το άγαλμα του Μαχάτμα Γκάντι βεβηλώθηκε από ορισμένους διαδηλωτές στο Downtown DC. Αυτό είναι για δεύτερη φορά. Θα ήθελα να κάνω τα σχόλιά σας επ 'αυτού.

Kayleigh McEnany: ( 16:47 )
Είναι φοβερό. Κανένα άγαλμα ή μνημείο δεν πρέπει να αφαιρεθεί, και σίγουρα όχι σαν αυτό του Γκάντι, ο οποίος αγωνίστηκε πραγματικά για τις αξίες που αντιπροσωπεύει η Αμερική, της ειρήνης, της δικαιοσύνης και της ελευθερίας. Έτσι, αυτή η βεβήλωση είναι τρομακτική. Είναι τρομακτικό που συνέβη περισσότερες από μία φορές και πιστεύουμε ότι η φήμη του Μαχάτμα Γκάντι πρέπει να γίνει σεβαστή, ειδικά εδώ στην πρωτεύουσα της Αμερικής.

Ομιλητής 14: ( 17:14 )
Μπορώ να ρωτήσω ένα ακόμη;

Kayleigh McEnany: ( 17:14 )
Σίγουρα.

Ομιλητής 14: ( 17:14 )
Πιστεύει ο Πρόεδρος ότι απειλείται η δημοκρατία στις Ηνωμένες Πολιτείες; Και με βάση τους δρόμους, ποιες είναι οι εκλογικές μεταρρυθμίσεις που θέλει να προωθήσει σε αυτήν τη χώρα;

Kayleigh McEnany: ( 17:22 )
Ποιο ήταν το πρώτο μέρος της ερώτησής σας; Δεν μπορούσα-

Ομιλητής 14: ( 17:24 )
Πιστεύει ο Πρόεδρος ότι απειλείται η δημοκρατία στις Ηνωμένες Πολιτείες;

Kayleigh McEnany: ( 17:30 )
Αυτή η δημοκρατία απειλείται; Πιστεύει ότι σίγουρα δέχτηκε επίθεση όταν πρόκειται για τις έρευνες για τη διοίκησή του, τον έλεγχο Mueller, τον ατυχές τρόπο με τον οποίο το FBI μας κακοποιήθηκε από ανθρώπους όπως ο Andy McCabe, από ανθρώπους όπως ο Jim Comey, και όπλα με πολιτικό τρόπο εναντίον του υποψηφιότητα και στη συνέχεια κατά της προεδρίας του. Ναί. Σαρλότ?

Charlotte: ( 17:52 )
Ευχαριστώ, Kayleigh. Σκοπεύει ο Πρόεδρος Τραμπ να προβεί σε κάποια ενέργεια αφού δει την εγκληματολογική παραγγελία των μηχανών στο Antrim County, Michigan;

Kayleigh McEnany: ( 18:00 )
Θα πρέπει να σας παραπέμψω στην εκστρατεία για οτιδήποτε αφορά τις εκλογές.

Σαρλότ: ( 18:05 )
Ναι. Ακριβώς όσον αφορά την εκτελεστική εντολή του 2018 σχετικά με τις εκλογικές παρεμβάσεις, έχει λάβει ακόμη μια αναφορά; Και όταν το λαμβάνει, θα είναι διαθέσιμο από αυτό το κοινό για να το δει;

Kayleigh McEnany: ( 18:19 )
Δεν γνωρίζω καμία αναφορά που έλαβε για το σκοπό αυτό. Τσανέλ;

Chanel: ( 18:24 )
Ευχαριστώ, Kayleigh. Ήθελα απλώς μια ενημέρωση σχετικά με το Ιράν, ειδικά υπό το φως της μόλις υπογεγραμμένης συμφωνίας Ισραήλ-Μαρόκου. Πού βλέπει ο Λευκός Οίκος τη στάση του Ιράν στη Μέση Ανατολή τώρα, ειδικά ποια είναι η τρέχουσα αξιολόγηση του Λευκού Οίκου σχετικά με τη στάση του Ιράν στη Μέση Ανατολή, καθώς συνεχίζετε να υπογράφετε συμφωνίες στη Μέση Ανατολή; Θα ενισχυθούν; Αποδυναμώνεται; Ποια είναι η τρέχουσα αξιολόγηση του Λευκού Οίκου για το Ιράν;

Kayleigh McEnany: ( 18:48 )
Ναι. Καθώς η περιοχή συγκεντρώνεται όλο και περισσότερο μέσω αυτών των ειρηνευτικών συμφωνιών, για τους οποίους ο Ανώτερος Σύμβουλος Jared Kushner, Avi Berkowitz και άλλοι, Σύμβουλος Εθνικής Ασφάλειας Robert O'Brian, αξίζουν έναν τόνο πίστωσης. Είναι αξιοσημείωτο. Όμως, καθώς η περιοχή συνεχίζει να ενώνεται, η εκστρατεία μέγιστης πίεσης συνεχίζει να είναι αποτελεσματική. Το Ιράν είναι όλο και περισσότερο απομονωμένο και αποδυναμωμένο. Και όταν ο Πρόεδρος Τραμπ ανέλαβε την εξουσία, γνωρίζετε ότι η περιοχή ήταν μια ακραία αναταραχή. Το ISIS είχε χαλιφάτο και οι πληρεξούσιοι του Ιράν προκαλούσαν καταστροφή. Από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του, ο Πρόεδρος Τραμπ εργάστηκε για να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη με τους περιφερειακούς εταίρους μας και να εντοπίσει τα κοινά τους συμφέροντα. Και σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία έδωσε στο Ιράν σωρούς μετρητών και μια συμφωνία με μια διάταξη ηλιοβασιλέματος που θα τους επέτρεπε να πάρουν πυρηνικά όπλα, αυτός ο πρόεδρος έχει απομονώσει το Ιράν, και το έχει κάνει μέσω τεσσάρων ειρηνευτικών συμφωνιών, κάτι που είναι κάτι περισσότερο από τον προκάτοχό του. Αλλά είναι ατυχές που δεν έχει μεγάλη κάλυψη στα mainstream media.

Kayleigh McEnany: ( 19:48 )
Αλλά υποθέτω ότι δεν πρέπει να εκπλαγούμε, γιατί τις τελευταίες 24, 48 ώρες, υπήρξαν αρκετές ιστορίες που δεν έχουν λάβει τόνο κάλυψης στα mainstream media. Όπως είπε ο πρώην γραμματέας Τύπου του Λευκού Οίκου, Ari Fleischer, η μεροληψία απαντάται συχνά σε ιστορίες που δεν καλύπτει ο Τύπος Και την περασμένη εβδομάδα ανακαλύψαμε ότι ο Δημοκρατικός Κογκρέσος Eric Swalwell διεισδύθηκε από έναν υποτιθέμενο Κινέζικο κατάσκοπο. Ο κατάσκοπος έφτασε στο Swalwell, συγκέντρωσε κεφάλαια για την εκστρατεία του 2014, και μάλιστα φύτεψε έναν ασκούμενο στο γραφείο του. Και αυτή η σχέση συνεχίστηκε έως ότου το FBI τον ενημέρωσε το 2015, και αυτή ήταν μια πολύ καλή αναφορά που έκανε ο Axios.

Kayleigh McEnany: ( 20:28 )
Αλλά αφού εμπλέκεται με αυτόν τον κατάσκοπο για χρόνια, ο Swalwell υποκριτικά έγινε ένας από τους κύριους υποκινητές των αγκιστριών συμπαιγνίας της Ρωσίας και της ντροπής. Ο Swalwell το έγραψε στην ιστοσελίδα του Κογκρέσου: «Ο Πρόεδρος Τραμπ και η ομάδα του συνδέονται άμεσα και έμμεσα με τη Ρωσία». Αυτό δεν ήταν αλήθεια. Στη συνέχεια είπε τον Σεπτέμβριο του 2020, «Ο πρόεδρος έχει συμβιβασμένη σχέση με τη Ρωσία». Αναληθής. Απρίλιος του 2019, είπε, «Ο Πρόεδρος Τραμπ σίγουρα ενεργεί για λογαριασμό της Ρωσίας και ενεργεί όπως ο ηγέτης της Ρωσίας». Δεν είναι αλήθεια. Τον Ιανουάριο του 2019, ο Eric Swalwell είπε: «Είναι πολύ σαφές ότι ο Πρόεδρος Donald Trump είναι πράκτορας της Ρωσίας». Δεν είναι αλήθεια.

Kayleigh McEnany: ( 21:06 )
Και ο Σουάλγουελ ισχυρίστηκε ντροπιαστικά τον Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ και ο Τζάρεντ Κούσνερ είχε μια προθυμία και προθυμία να συνεργαστούν με τους Ρώσους κατά τις εκλογές του 2016. Και πάλι, ήταν ψευδές. Το 2019, το ισχυρίστηκε ψευδώς για άλλη μια φορά όταν ρωτήθηκε για συμπαιγνία από έναν δημοσιογράφο, και αυτές οι αβάσιμες επιθέσεις ήταν ψευδείς, αλλά καλύφθηκαν με ανάσα από τα μέσα ενημέρωσης. Ωστόσο, δεν υπήρχε κάλυψη ότι ο Swalwell ήταν αυτός που εμπλέκεται όχι με τη Ρωσία, αλλά με την Κίνα. Στην πραγματικότητα, ο ιστότοπος των New York Times, από σήμερα το πρωί, δεν είχε κανένα αποτέλεσμα για τους δεσμούς του Eric Swalwell με τους κινέζους κατασκόπους. Όχι ένα αποτέλεσμα. Και όταν η ιστορία του Swalwell έσπασε, μαντέψτε πόσα λεπτά κάλυψης είχε στα ABC, NBC, MSNBC και CBS; Μηδέν. Το CNN αφιέρωσε τρία λεπτά και 16 δευτερόλεπτα σε αυτό. Ωστόσο, καλύφθηκε στο Fox.

Kayleigh McEnany: ( 21:57 )
Ενδιαφέρουσα προ-εκλογική και μετα-εκλογική κάλυψη επίσης, σχετικά με το σκάνδαλο Hunter Biden, το οποίο δεν καλύφθηκε καθόλου από πολλά καταστήματα πριν από τις εκλογές. Στην πραγματικότητα, στις 15 Οκτωβρίου, είχατε έναν τίτλο των New York Times που έλεγε: «Ο Τραμπ είπε να προειδοποιείται ότι του δόθηκε ρωσική παραπληροφόρηση για τον Hunter Biden». Τώρα, στις 10 Δεκεμβρίου, λίγους μήνες αργότερα, ο τίτλος των New York Times: «Η έρευνα του Hunter Biden είναι πιθανό να κρατήσει τον Μπάιντεν καθώς αναλαμβάνει το γραφείο του». Η Washington Post στις 16 Οκτωβρίου, ο τίτλος έγραψε: «Η αλήθεια πίσω από το μη-σκάνδαλο του κυνηγού Μπάιντεν». Τώρα έχετε τον τίτλο της Washington Post που το λέει: «Hunter Biden Tax Probe που εξετάζει κινεζικές επιχειρηματικές προσφορές». Politico, 19 Οκτωβρίου, "Η ιστορία του Hunter Biden είναι ρωσική παραπληροφόρηση", αυτό είναι ένα αγαπημένο, "Λένε δεκάδες πρώην αξιωματούχοι της Intel." Ψεύτικο για άλλη μια φορά. 2 Δεκεμβρίου Τώρα η Politico διαβάζει, "Το ενδιαφέρον του Υπουργείου Δικαιοσύνης για τον Hunter Biden κάλυψε περισσότερους από φόρους." Πραγματικά ενδιαφέρουσα σειρά εκδηλώσεων, και καλό για όσους κάλυψαν μια ιστορία καθ 'όλη τη διάρκεια και όχι τη ρωσική παραπληροφόρηση.

Jim Acosta: ( 23:03 )
Δεν είναι υποκριτικό να κατηγορείτε τους άλλους για παραπληροφόρηση όταν το διαδίδετε καθημερινά;

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου