Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

REV. Μπάιντεν: ( 32:33 )Ξεκίνησα ήδη να συζητώ αυτά τα ζητήματα με τον πρόεδρο του Μεξικού και τους φίλους μας στη Λατινική Αμερική. Και το χρονοδιάγραμμα είναι να το κάνουμε έτσι, στην πραγματικότητα, το κάνουμε καλύτερο, όχι χειρότερο. Το τελευταίο πράγμα που χρειαζόμαστε είναι να πούμε ότι θα σταματήσουμε αμέσως την πρόσβαση στο άσυλο με τον τρόπο που τρέχει και θα καταλήξουμε με δύο εκατομμύρια ανθρώπους στα σύνορά μας. Είναι θέμα ρύθμισης των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, ώστε να μπορούμε να κινήσουμε την κατεύθυνση. Θα ολοκληρώσω ό, τι είπα ότι θα κάνω, μια πολύ πιο ανθρώπινη πολιτική βασισμένη στην οικογενειακή ενοποίηση. Αλλά απαιτεί να πάρει πολλά στη θέση του και απαιτεί να πάρει τη χρηματοδότηση για να το εφαρμόσει, συμπεριλαμβανομένων των δικαστών ασύλου, για παράδειγμα. Άρα είναι θέμα ότι θα γίνει και θα γίνει γρήγορα. Αλλά δεν πρόκειται να γίνει την πρώτη μέρα,


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Μεταγραφή ομιλίας Joe Biden πριν από τις διακοπές στις 22 Δεκεμβρίου

Ο Τζο Μπάιντεν κάνει παρατηρήσεις πριν από το αντίγραφο των διακοπών των Χριστουγέννων στις 22 Δεκεμβρίου

Joe Biden: ( 00:00 )
Καλησπέρα σε όλους. Πριν κάνω ερωτήσεις, θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους καλά Χριστούγεννα και καλές διακοπές. Ήταν ένα από τα πιο δύσκολα χρόνια που έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ ως έθνος και η πανδημία, η οικονομική κρίση, απαιτεί φυλετική δικαιοσύνη, ιστορικές και τιμωρητικές πυρκαγιές και καταιγίδες. Επομένως, αυτή η εποχή προβληματισμού έχει πολύ πιο βαθιά σημασία από ό, τι συνήθως. Πάνω από 320.000 ζωές χάθηκαν από αυτόν τον ιό. Και ο Τζιλ κι εγώ στέλνουμε τις προσευχές μας, καθώς είμαι βέβαιος ότι όλοι κάνετε σε όλους όσους αντιμετωπίζουν αυτόν τον σκοτεινό χειμώνα με μια κενή θέση στο τραπέζι, όπου ένας αγαπημένος κάθισε και μιλούσε, γέλασε και θυμάται. Οι καρδιές μας πηγαίνουν σε όλους εσάς που έχετε πέσει σε δύσκολους καιρούς, χωρίς δικό σας λάθος, θα μπορούσα να προσθέσω. Ανίκανος να κοιμηθώ τη νύχτα, ζυγισμένος με την ανησυχία για το τι θα φέρει αύριο για εσάς και την οικογένειά σας.

Joe Biden: ( 01:03 )
Είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες για τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης στις πρώτες γραμμές, τους επιστήμονες, τους ερευνητές, τους συμμετέχοντες στην κλινική δοκιμή στις πρώτες γραμμές του εμβολίου που αξίζουν τις ευχαριστίες μας και που έδωσαν μια επιστημονική ανακάλυψη. Και για όλους εσάς που έχετε αναπτύξει οικογένεια, έχουν αναπτύξει μέλη της οικογένειας στο στρατό. Ξέρουμε πώς είναι. Γνωρίζουμε πώς είναι αυτή η εμπειρία, πόσο δύσκολη μπορεί να είναι, ειδικά αυτή τη στιγμή του χρόνου. Η οικογένειά μας γνωρίζει τη θυσία σας και οι καρδιές μας είναι πάντα μαζί σας. Αλλά κρατήστε την πίστη.

Τζο Μπάιντεν: ( 01:41 )
Καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους, έπρεπε να εγκαταλείψουμε πολλές από τις αγαπημένες μας παραδόσεις διακοπών που έχουμε ως οικογένειες, ως κοινότητες και ως χώρα. Για τους Bidens, συνήθως έχουμε 20 έως 25 μέλη της οικογένειας για χριστουγεννιάτικο δείπνο. Και μετά η άμεση οικογένεια, 14 από τα παιδιά και τις εγγονές μας και τους συζύγους τους για να κατεβούν τις σκάλες το πρωί των Χριστουγέννων. Όχι όμως φέτος. Όπως κάναμε κατά την Ημέρα των Ευχαριστιών, όλοι πρέπει να νοιαζόμαστε αρκετά ο ένας για τον άλλο που πρέπει να μείνουμε χώρια λίγο περισσότερο. Ξέρω ότι είναι δύσκολο. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη, αλλά είμαστε ευγνώμονες που έχουμε το εμβόλιο. Και χθες, σε μια προσπάθεια να ενσταλάξω κάποια εμπιστοσύνη στο εμβόλιο, είχα τη βολή μου δημόσια. Και είχα την ευκαιρία να ευχαριστήσω όλες αυτές τις νοσοκόμες και τους γιατρούς στο Νοσοκομείο Christiana για αυτό που ανέλαβαν και έκαναν εδώ και πολύ καιρό.

Joe Biden: ( 02:37 )
Ανυπομονώ για τη δεύτερη λήψη και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο εμβόλιο. Αλλά έχουμε έλλειψη. Η λήψη του εμβολίου από ένα φιαλίδιο στο χέρι εκατομμυρίων Αμερικανών είναι μια από τις μεγαλύτερες επιχειρησιακές προκλήσεις που αντιμετώπισαν ποτέ οι Ηνωμένες Πολιτείες. Είμαστε 300 εκατομμύρια άνθρωποι και θα χρειαστούν πολύ περισσότεροι μήνες για να συμβεί αυτό. Στο μεταξύ, αυτή η πανδημία μαίνεται. Οι ειδικοί λένε ότι τα πράγματα θα επιδεινωθούν προτού βελτιωθούν, χωρίς να αντέξουμε το γεγονός ότι έχουμε το εμβόλιο. Όπως γνωρίζετε όλοι, υπολογίζουμε κατά μέσο όρο ένα ποσοστό θανάτου περίπου 3.000 ατόμων την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι θα χάσουμε δεκάδες χιλιάδες περισσότερες ζωές τους επόμενους μήνες. Και το εμβόλιο δεν θα είναι σε θέση να το σταματήσει.

Τζο Μπάιντεν: ( 03:29 )
Άρα θα πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση. Χρειαζόμαστε όλοι να καλυφθούν, να παραμείνουμε κοινωνικά απομακρυσμένοι, να αποφεύγουμε μεγάλες συγκεντρώσεις, ιδιαίτερα μέσα. Πρέπει να εργαστούμε με διμερή τρόπο. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος που θα το ξεπεράσουμε, σε δύσκολους καιρούς. Έχουμε την πρώτη μας υπόδειξη και μια ματιά στη διμερή συνεργασία. Επικροτώ το Συνέδριο το πακέτο οικονομικής ανακούφισης που περιλάμβανε χρηματοδότηση για τη διανομή εμβολίων, αναγκαία προσωρινή ανακούφιση για εργαζόμενους, οικογένειες και μικρές επιχειρήσεις.

Joe Biden: ( 04:03 )
Σε αυτές τις εκλογές, ο αμερικανικός λαός κατέστησε σαφές ότι θέλουν να φτάσουμε στο διάδρομο και να εργαστούμε από κοινού σε θέματα εθνικής ανησυχίας για να κάνουμε κάτι. Και πίστευα ότι αυτό συνέβη από την αρχή της εκστρατείας μου. Και χαίρομαι που βλέπω μέλη του Κογκρέσου να λαμβάνουν υπόψη αυτό το μήνυμα και από τους ψηφοφόρους τους. Οι ηγέτες τόσο στο Σώμα όσο και στη Γερουσία, και στα δύο κόμματα, αξίζουν πίστωση για την επίτευξη των σκληρών συμβιβασμών για να γίνει αυτό. Όμως, όπως όλοι οι συμβιβασμοί, απέχει πολύ από το τέλειο, αλλά παρέχει ζωτική ανακούφιση σε μια κρίσιμη στιγμή.

Τζο Μπάιντεν: ( 04:41 )
Ωστόσο, όπως έχω ήδη πει, αυτό το νομοσχέδιο είναι μόνο το πρώτο βήμα, μια προκαταβολή, για την αντιμετώπιση της κρίσης, των κρίσεων, περισσότερες από μία, στις οποίες βρισκόμαστε. Υπάρχουν πολύ περισσότερες δουλειές που πρέπει να γίνουν. Στις αρχές του επόμενου έτους, θα παρουσιάσω στο Κογκρέσο τα σχέδιά μου για τα επόμενα. Χρειαζόμαστε περισσότερη βοήθεια για την πλήρη διανομή του εμβολίου. Θα χρειαστούμε περισσότερες δοκιμές για να μπορέσουμε να ανοίξουμε τα σχολεία μας. Χρειαζόμαστε περισσότερη χρηματοδότηση για να βοηθήσουμε τους πυροσβέστες και την αστυνομία, πολλοί από τους οποίους απολύονται καθώς μιλώ. Και το ίδιο με τις νοσοκόμες, διακινδυνεύοντας τη ζωή τους στις πρώτες γραμμές. Το ίδιο ισχύει για εκατομμύρια οικογένειες που πληγώνουν που δεν είναι σε θέση να βάλουν φαγητό στο τραπέζι, να πληρώσουν ενοίκιο ή την υποθήκη. Η ανεργία παρατάθηκε για άλλες 10 εβδομάδες. Θα διαρκέσει πολύ περισσότερο από αυτό. Αλλά το Κογκρέσο έκανε τη δουλειά του αυτήν την εβδομάδα, και μπορώ και πρέπει να τους ζητήσω να το κάνουν ξανά τον επόμενο χρόνο. Αλλά ακόμη και με τις αλλαγές στην προσέγγιση που θα εφαρμόσω στα τέλη Ιανουαρίου, οι άνθρωποι εξακολουθούν να αρρωσταίνουν και να πεθαίνουν από το COVID. Ένα πράγμα που σας υπόσχομαι για την ηγεσία μου κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης, θα το πω απευθείας. Θα σου πω την αλήθεια. Και εδώ είναι η απλή αλήθεια.

Joe Biden: ( 06:06 )
Οι πιο σκοτεινές μέρες μας στη μάχη ενάντια στο COVID είναι μπροστά μας, όχι πίσω μας. Πρέπει λοιπόν να προετοιμαστούμε, να χάλυβα τις αγκάθιες μας Όσο απογοητευτικό είναι να ακούσουμε, θα χρειαστεί υπομονή, επιμονή και αποφασιστικότητα να νικήσουμε αυτόν τον ιό. Δεν θα υπάρξει χρόνος για χάσιμο στα μέτρα που χρειαζόμαστε για να ανατρέψουμε αυτήν την κρίση. Η διοίκησή μου θα αρχίσει να κάνει μέρος στην πρώτη μας μέρα στο γραφείο, με απαιτήσεις κάλυψης, μια νέα στρατηγική για δοκιμές, ταχεία προστασία, προστατευτικό εξοπλισμό. Και θα προκαλέσουμε το Κογκρέσο και τον αμερικανικό λαό να προχωρήσουν αμέσως και να κάνουν το ρόλο τους. Η ψήφιση του νομοσχεδίου ανακούφισης που πέρασε το Κογκρέσο είναι μια άλλη πρόκληση την οποία θα αντιμετωπίσει η κυβέρνησή μου, σε διμερή βάση.

Joe Biden: ( 07:01 )
Μια τεράστια παραβίαση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο εναντίον των εταιρειών των ΗΠΑ, πολλές από αυτές, καθώς και ομοσπονδιακών υπηρεσιών. Και υπάρχουν ακόμα πολλά που δεν γνωρίζουμε, συμπεριλαμβανομένου του πλήρους πεδίου της παραβίασης ή της έκτασης της ζημιάς που προκάλεσε. Αλλά το γνωρίζουμε πολύ, αυτή η επίθεση συνιστά σοβαρό κίνδυνο για την εθνική μας ασφάλεια. Σχεδιάστηκε προσεκτικά και προσεκτικά ενορχηστρώθηκε. Πραγματοποιήθηκε με τη χρήση εξελιγμένων εργαλείων στον κυβερνοχώρο. Οι επιτιθέμενοι κατάφεραν να πιάσουν την ομοσπονδιακή κυβέρνηση απροσεξία και απροετοίμαστες. Ξένοι ηθοποιοί εργάζονται σε αυτήν την παραβίαση από τα τέλη του περασμένου έτους, τουλάχιστον πέρυσι, θέτοντας το τοπίο σε κίνδυνο των συστημάτων μας, συγκεντρώνοντας ευαίσθητες πληροφορίες από τον παγκόσμιο κλάδο τεχνολογίας μας και από ιδιωτικές επιχειρήσεις και από κυβερνητικές υπηρεσίες των Ηνωμένων Πολιτειών.

Τζο Μπάιντεν: ( 08:03 )
Η αλήθεια είναι ότι, η κυβέρνηση Trump απέτυχε να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Το έκανε αυτό από την εξάλειψη ή την υποβάθμιση των συντονιστών στον κυβερνοχώρο τόσο στον Λευκό Οίκο όσο και στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ, μέχρι την απόλυση του Διευθυντή της Υπηρεσίας Ασφάλειας στον Κυβερνοχώρο και των Υποδομών, στην παράλογη υποβάθμιση του Προέδρου Τραμπ για τη σοβαρότητα αυτής της επίθεσης. Αρκετά. Σε μια εποχή που πολλές από τις ζωές μας διεξάγονται στο Διαδίκτυο, οι κυβερνοεπιθέσεις πρέπει να αντιμετωπίζονται ως σοβαρή απειλή από την ηγεσία μας στα υψηλότερα επίπεδα. Δεν μπορούμε να το αφήσουμε αναπάντητο. Αυτό σημαίνει να ξεκαθαρίσετε και να δηλώσετε δημόσια ποιος ήταν υπεύθυνος για την επίθεση και να λάβετε ουσιαστικά μέτρα για να τα λάβετε υπόψη. Οι αρχικές ενδείξεις, συμπεριλαμβανομένου του Γραμματέα Πομπέο, υπουργού Εξωτερικών και του Γενικού Εισαγγελέα William Barr, υποδηλώνουν ότι η Ρωσία, η Ρωσία είναι υπεύθυνη για αυτό…

Τζο Μπάιντεν: ( 09:03 )
Ρωσία. Η Ρωσία είναι υπεύθυνη για αυτήν την παραβίαση. Ταιριάζει σίγουρα στη μακρά ιστορία της Ρωσίας για απερίσκεπτες, διαταραχές στον κυβερνοχώρο, αλλά η κυβέρνηση Τραμπ πρέπει να κάνει επίσημη απόδοση. Αυτή η επίθεση συνέβη στο ρολόι του Donald Trump, όταν δεν παρακολουθούσε. Έχει ακόμη την ευθύνη ως Πρόεδρος να υπερασπιστεί τα αμερικανικά συμφέροντα για τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες. Αλλά να είστε σίγουροι, ότι ακόμα κι αν δεν το παίρνει στα σοβαρά, θα το κάνω. Ενώ είμαι απογοητευμένος από την απάντηση του Προέδρου Τραμπ. Χαίρομαι που είδα τους ηγέτες και των δύο κομμάτων στο Κογκρέσο, να μιλούν δυνατά και καθαρά για αυτήν την επίθεση. Και πάλι, θέλω να ευχαριστήσω τους εξέχοντες Ρεπουμπλικάνους στη Γερουσία, ιδιαίτερα για το λόγο. Είναι ένα σημάδι, ένα σημάδι ότι με μια νέα κυβέρνηση, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτές τις απειλές σε διμερή βάση με ένα ενωμένο μέτωπο εδώ στο σπίτι.

Τζο Μπάιντεν: ( 10:04 )
Αυτό πρέπει να είναι ενθαρρυντικό για τον αμερικανικό λαό και μια προειδοποίηση για τους αντιπάλους μας. Εν τω μεταξύ, η ομάδα του Προέδρου για τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες πρέπει να συνεργαστεί πλήρως, κάτι που δεν έχουν κάνει, για να μοιραστούν πληροφορίες καθώς καθίστανται διαθέσιμες τόσο για τον αντίκτυπο όσο και για την απάντησή μας, για να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση για την προστασία του αμερικανικού λαού καθώς οι διοικήσεις αλλάζουν. Τον επόμενο μήνα, σκοπεύω να συνεχίσω να επικεντρώνομαι στην οικοδόμηση της ομάδας μου, έτσι ώστε τα σωστά άτομα να είναι σε θέση την πρώτη ημέρα της διοίκησής μου, για να αναλάβουν αυτήν την προσπάθεια, να δώσω προτεραιότητα στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Θα συμβουλευτώ εμπειρογνώμονες για να σχεδιάσω τα βήματα που θα λάβει η διοίκησή μου για να διασφαλίσουμε τα συστήματά μας, να βελτιώσουμε την άμυνα στον κυβερνοχώρο μας και να αντέξουμε καλύτερα τις μελλοντικές επιθέσεις που γνωρίζουμε ότι θα έρθουν και να επιβάλουν κόστος σε όσους τα διεξάγουν.

Τζο Μπάιντεν: ( 11:06 )
Περιμένω πλήρως τη διμερή υποστήριξη από αυτό, με βάση αυτά που έχουμε ακούσει μέχρι τώρα. Οι αντίπαλοί μας είναι πολύ ικανοί. Οι απειλές στον κυβερνοχώρο είναι από τις μεγαλύτερες απειλές για την παγκόσμια ασφάλειά μας τον 21ο αιώνα. Πιστεύω ότι πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε με την ίδια σοβαρότητα του σκοπού που αντιμετωπίζαμε τις απειλές άλλων μη συμβατικών όπλων. Πρέπει να συνεργαστούμε με τους συμμάχους μας για να θεσπίσουμε σαφείς διεθνείς κανόνες και μηχανισμούς για την επιβολή τους και συνέπειες για τις χώρες που τις παραβιάζουν. Θέλω να κλείσω με αυτό. Καθώς κοιτάζω το πρώτο από τα εκατομμύρια των εμβολιασμών που θα αγκαλιάσουν οι Αμερικανοί μετά από 100, 1000 χιλιάδες ζωές που χάθηκαν, το Κογκρέσο, τελικά πέρασε ένα πακέτο οικονομικής βοήθειας μετά από μήνες και μήνες καθυστέρησης, σε μια νέα επείγουσα ανάγκη για διμερή προσέγγιση κυβερνασφάλεια,

Τζο Μπάιντεν: ( 12:17 )
Έγραψε: «Το Advent είναι μια στιγμή για να ξυπνήσετε». Ο Ντελπ πίστευε, αρχικά, είμαστε συγκλονισμένοι στα βάθη μας και μετά είμαστε έτοιμοι για μια εποχή ελπίδας Ως έθνος, έχουμε σίγουρα κλονιστεί στα βάθη μας φέτος. Τώρα είναι ώρα να ξυπνήσουμε, να κινηθούμε, μια στιγμή ελπίδας. Έχουμε περάσει δύσκολες στιγμές στο παρελθόν σε αυτό το έθνος. Θα περάσουμε και από αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Θα το κάνουμε ενώνοντας μαζί, συνεργαζόμενοι ο ένας με τον άλλον… Με έχετε ακούσει να λέω πολλές φορές τι είμαστε στα καλύτερά μας, οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που ξεπερνούν τις κομματικές διαφορές, που απειλούν τις Ηνωμένες Πολιτείες. Υπάρχουν συμφέροντα εθνικής ασφάλειας. Απαιτώ να συνεργαστούμε και είμαι σίγουρος, είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό.

Joe Biden: ( 13:15 )
Μετά από ένα χρόνο πόνου και απώλειας, ήρθε η ώρα να ενωθούν, να επουλωθούν, να ανοικοδομηθούν. Για όλους εκείνους που υποφέρουν αυτή τη στιγμή, αυτή η τεράστια απώλεια και ξυπνούν τη νύχτα αναρωτιέμαι τι φέρνουν τα αυριανά, θα έλεγα: «Λοιπόν, ο Θεός να σας ευλογεί όλους, και σας υπόσχομαι, θα συνεχίσουμε να πιέζουμε τόσο σκληρά όσο μπορούμε για να ολοκληρώσουμε τη δουλειά. " Είθε ο Θεός να σας ευλογεί όλους. Είθε ο Θεός να προστατεύσει τα στρατεύματά μας. Καλά Χριστούγεννα και καλές διακοπές σε όλους σας. Τώρα θα χαρούμε να κάνω μερικές ερωτήσεις. Μέγκαν, θα σε αφήσω να μου πεις ποιος-

Μέγκαν: ( 13:55 )
[ακούγεται 00:13:55]

Δημοσιογράφος 1: ( 14:01 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε Εκλεγμένος Ο Πρόεδρος Ομπάμα κάποτε ανέφερε αυτό το αναδυόμενο πεδίο μάχης στον κυβερνοχώρο ως την άγρια ​​Δύση. Ο Πρόεδρος Τραμπ σχολιάζοντας αυτήν την πιο πρόσφατη παραβίαση είπε ότι η κατάσταση ήταν υπό έλεγχο. Δεδομένων όσων μόλις είπατε για αυτό, ότι αντιπροσωπεύει σοβαρό κίνδυνο, πιστεύετε ότι αντιπροσωπεύει επίσης μια πράξη πολέμου και θα απαντήσετε σε είδος εάν ναι;

Τζο Μπάιντεν: ( 14:23 )
Η απάντηση είναι, πρώτον, ότι είναι σοβαρός κίνδυνος και συνεχίζεται. Δεν βλέπω καμία απόδειξη ότι είναι υπό έλεγχο. Δεν έχω δει κανένα, δεν έχω ακούσει κανένα. Το Υπουργείο Άμυνας δεν θα μας ενημερώσει ακόμη και για πολλά πράγματα. Δεν ξέρω τίποτα που να υποδηλώνει ότι είναι υπό έλεγχο. Αυτός ο Πρόεδρος έχει ακόμη εντοπίσει ποιος είναι υπεύθυνος ακόμα. Ο δεύτερος αριθμός, το ζήτημα της ζημιάς που έχει απομείνει, δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Πρέπει να το εξετάσουμε πολύ προσεκτικά, τη φύση των παραβιάσεων, πόσο εκτεταμένες είναι και ποιες ζημιές έχουν γίνει. Τρίτον, θα υπάρχει ανάγκη, όπως μίλησε ο Πρόεδρος Ομπάμα και εγώ, και η κυβέρνησή μας, χρειαζόμαστε διεθνή κοινωνία, διεθνείς κανόνες για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Πρέπει να φέρουμε μαζί τους συμμάχους μας και τους φίλους μας, οπότε θεωρούμε όλους υπεύθυνους που παραβιάζουν οποιονδήποτε από αυτούς τους βασικούς βασικούς κανόνες. Εν τέλει, Πιστεύω ότι όταν έμαθα την έκταση της ζημίας και στην πραγματικότητα ποιος είναι επίσημα υπεύθυνος, μπορούν να είναι σίγουροι ότι θα ανταποκριθούμε και πιθανώς θα ανταποκριθούμε σε είδος. Υπάρχουν πολλές επιλογές, τις οποίες δεν θα συζητήσω τώρα.

Δημοσιογράφος 1: ( 15:47 )
Γιατί να μην εκθέσουμε αυτές τις επιλογές δημοσίως; Δεν αποτελεί μέρος του ζητήματος εδώ, αποτροπή, και το γεγονός ότι η Ρωσία αισθάνθηκε κάποια ατιμωρησία, εάν είναι πράγματι η Ρωσία, να κάνει ό, τι έχουν κάνει εδώ;

Joe Biden: ( 15:57 )
Δεν το έχουμε κάνει σε άλλους τομείς όπου έχουμε αντιμετωπίσει διεθνείς κρίσεις. Δεν καθόμαστε εδώ και λέμε ότι θα σας χτυπήσουμε με ένα πυρηνικό όπλο. Δεν καθόμαστε, και θα πούμε, και ούτω καθεξής. Ας προσδιορίσουμε ποια είναι η έκταση της ζημιάς και σας υπόσχομαι ότι θα είναι μια απάντηση.

Δημοσιογράφος 1: ( 16:18 )
Σε ένα άλλο ζήτημα, κύριε, όπως γνωρίζετε, οι εκλογές στη Γεωργία θα μπορούσαν να καθορίσουν αν θα υπάρξει Δημοκρατική Γερουσία τον Ιανουάριο ή Ρεπουμπλικανική Γερουσία τον Ιανουάριο. Περιμένετε το αποτέλεσμα αυτών των δύο αγώνων για να κάνετε μερικές από τις τελικές επιλογές για το υπουργικό συμβούλιο σας, συμπεριλαμβανομένου του Γενικού Εισαγγελέα, του σημαντικότερου εκκρεμούς Γραμματέα Υπουργικού Συμβουλίου που πρέπει να επιλέξετε;

Joe Biden: ( 16:39 )
Όχι, δεν βασίζεται στον Γενικό Εισαγγελέα. Είναι απλώς θέμα να φτάσουμε σε αυτό και μέσω αυτού και να είμαστε σε θέση να τα ανακοινώσουμε όλα. Θα ανακοινωθούν όλα λίγο πριν ή λίγο μετά. Θα κάνουμε μια ανακοίνωση αύριο. Ενδέχεται να έχουμε μια άλλη ανακοίνωση από τότε έως τα Χριστούγεννα, και την Πρωτοχρονιά. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να κάνουμε τη δέουσα επιμέλεια.

Δημοσιογράφος 1: ( 17:01 )
Τέλος, προέκυψε το ζήτημα της έρευνας του γιου σας σε συζητήσεις με την ομάδα σας και με πιθανούς υποψηφίους σχετικά με τον Γενικό Εισαγγελέα;

Joe Biden: ( 17:08 )
Όχι. Σας εγγυώμαι ότι θα κάνω ό, τι είπα. Ο Γενικός Εισαγγελέας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής δεν είναι δικηγόρος του Προέδρου. Θα διορίσω κάποιον που περιμένω να επιβάλει τον νόμο καθώς ο νόμος είναι γραμμένος και δεν καθοδηγείται από εμένα.

Δημοσιογράφος 1: ( 17:26 )
Ευχαριστώ, κύριε.

Μέγκαν: ( 17:27 )
[δεν ακούγεται 00: 00: 17: 35].

Δημοσιογράφος 2: ( 17:35 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε εκλέγοντας Υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία σήμερα για αυτή τη νέα παραλλαγή του COVID-19 που σαρώνει το Ηνωμένο Βασίλειο. Εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες αυτήν τη στιγμή, επιβάλλουν απαγόρευση ταξιδιού σε πτήσεις που έρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο>

Joe Biden: ( 17:49 )
Όπως γνωρίζετε, υπάρχει ήδη ένα, άσχετο με την εύρεση αυτού του νέου στελέχους, νούμερο ένα. Το ερώτημα είναι, αν ή όχι, επιτρέπει μόνο στους Αμερικανούς που έρχονται στο σπίτι να μπορούν να έρθουν-

Joe Biden: ( 18:03 )
Επιτρέπει στους Αμερικανούς που επιστρέφουν στο σπίτι να μπορούν να επιστρέψουν στα κράτη, πολίτες. Ένα από τα πράγματα που περιμένω να λάβω απάντηση από την ομάδα COVID μου είναι εάν πρέπει ή όχι να απαιτήσουμε δοκιμές πριν φτάσουν σε αεροσκάφος για να πετάξουν σπίτι, νούμερο ένα. Νούμερο δύο, όταν φτάσουν στο σπίτι, πρέπει να καραντίνα; Αυτό είναι το ένστικτό μου, αλλά περιμένω να ακούσω από τους ειδικούς μου αυτή τη στιγμή.

Ομιλητής 1: ( 18:24 )
Μιλήσατε για το πώς θέλετε να προτείνετε ένα νέο σχέδιο ανακούφισης COVID όταν αναλάβετε τα καθήκοντά σας.

Joe Biden: ( 18:29 )
Ναι.

Ομιλητής 1: ( 18:29 )
Χρειάστηκαν περισσότεροι από έξι μήνες για να επιτύχει το Κογκρέσο αυτήν τη νέα συμφωνία. Οι Αμερικανοί υποφέρουν αυτή τη στιγμή. Πώς μπορείτε να διαβεβαιώσετε τους Αμερικανούς ότι η ανακούφιση θα έρθει και θα έρθει σύντομα;

Joe Biden: ( 18:41 )
Όλοι κάνατε τις πιο ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Γνωρίσατε ποτέ κάποιον στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής που θα μπορούσε να είναι πρόεδρος και να διαβεβαιώσετε ακριβώς τι πρόκειται να κάνει το Κογκρέσο; Δεν μπορώ να διαβεβαιώσω τίποτα, αλλά μπορώ να σας πω τι περιμένω. Περιμένω απόλυτα αυτά τα κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζουμε, νούμερο ένα, να είμαστε σε θέση να κάνουμε όλη τη δουλειά που χρειαζόμαστε και όλη τη χρηματοδότηση για να μπορέσουμε να πάρουμε αυτό το εμβόλιο στο χέρι όλων, και αυτό είναι 300 εκατομμύρια άνθρωποι. Θα το πετύχουμε γιατί θα δείτε ότι η ευθύνη έχει ήδη αναγνωριστεί από τους Ρεπουμπλικάνους και τους Δημοκρατικούς στο Κογκρέσο, επειδή η εκλογική περιφέρεια θα την απαιτήσει. Νούμερο ένα.

Τζο Μπάιντεν: ( 19:23 )
Νούμερο δύο, όλοι αυτοί οι άνθρωποι πληγώνουν εκεί έξω, έχουν χάσει δουλειές χωρίς δικό τους λάθος, έχουν παρατείνει την ανεργία για 10 εβδομάδες. Απλώς δεν είναι αρκετό. Απαραίτητο για να το κάνετε για να περάσετε τις διακοπές, αλλά προβλέπω ότι θα συνεργαστούμε και θα το κάνουμε. Υποστηρίζω από την αρχή και είπα πώς ... Μου αρέσει. Με κάνει να ακούγεται πολύ νεότερος, πόσο αφελής είμαι για το πώς λειτουργεί το Κογκρέσο. Νομίζω ότι έχω αποδειχθεί σε όλους τους τομείς. Τα πράγματα που μένουν να αντιμετωπιστούν από την ανεργία σε άτομα που χρειάζονται ασφάλιση ανεργίας έως την ικανότητα πρόσβασης σε υγειονομική περίθαλψη, την ικανότητα δωρεάν θεραπείας, κ.λπ., όλα αυτά είναι κάτι για το οποίο το κοινό δεν πρόκειται να υπερασπιστεί δεν κάνουμε. Και νομίζω ότι με τον Ντόναλντ Τραμπ δεν παρεμποδίζει, αυτό θα ενισχύσει επίσης την προοπτική να γίνουν τα πράγματα.

Ομιλητής 1: ( 20:17 )
Λοιπόν, το σχέδιό σας περιλάμβανε έναν νέο γύρο ελέγχων ερεθίσματος στον αμερικανικό λαό; Και αν, λοιπόν, για πόσο;

Τζο Μπάιντεν: ( 20:22 )
Λοιπόν, αυτό είναι ένα θέμα με διαπραγμάτευση, αλλά θα το κάνει. Ναι θα γινει. Και νομίζω, παρεμπιπτόντως, νομίζω ότι οφείλουμε στον Bernie Sanders και στους Ρεπουμπλικάνους συναδέλφους του τις ευχαριστίες που δεν έλαβαν όλο το ερέθισμα που αναζητήσαμε, 1200, αλλά ολοκληρώθηκαν 600. Νομίζω ότι βλέπετε ότι υπάρχει σαφής κατανόηση ότι αυτά τα θέματα υπερβαίνουν οποιαδήποτε ιδεολογία. Οι άνθρωποι πληγώνουν απεγνωσμένα και οι Ρεπουμπλικάνοι πονάνε τόσο άσχημα όσο οι Δημοκρατικοί. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι, και δεν λέω ότι είναι υπεύθυνοι για όλα αυτά, αλλά μερικοί άνθρωποι τα πάνε πολύ καλά σε αυτήν την ανάκαμψη σε σχήμα Κ. Και τα πάνε καλά. Αλλά χρειάζονται ακόμη πρόσβαση στα εμβόλια. Χρειάζονται ακόμη πρόσβαση για να βεβαιωθούμε ότι είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε τις κρίσεις στα νοσοκομεία κ.λπ. Νομίζω λοιπόν για τα πράγματα που σχετίζονται με το Α, τη διανομή εμβολίων, η οποία θα κοστίσει δισεκατομμύρια περισσότερα δολάρια, απλώς κοστίζει δισεκατομμύρια περισσότερα δολάρια. Χρειαζόμαστε εθνικά πρότυπα, τη διάταξη για να βοηθήσουμε τους κυβερνήτες να ξεκινήσουν πώς θα πάρουν αυτό το εμβόλιο σε όλες τις κοινότητές τους, νούμερο ένα.

Joe Biden: ( 21:31 ) Δεύτερον
, θα πρέπει να φροντίσουμε εκείνους τους ανθρώπους που χωρίς δικό τους λάθος είναι άνεργοι. Έχουν δουλέψει σαν κόλαση, αλλά δεν έχουν δουλειά λόγω της κρίσης COVID. Και τρίτον, θα πρέπει να αρχίσουμε να ανοικοδομούμε τη χώρα. Δεν μπορούμε να περιμένουμε. Ανυπομονούμε να ανοικοδομήσουμε την οικονομία. Και θα πρέπει να αρχίσουμε να το κάνουμε τώρα σε προγράμματα υποδομών και σε πολλά άλλα πράγματα. Νομίζω ότι η αυγή είναι σπασμένη στη συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν θέλουν να βοηθήσουν. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που επιμένουν στον δρόμο μου ή στον αυτοκινητόδρομο. Πιστεύω όμως ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μελών του Κογκρέσου θα είναι σε θέση να επιλύσει συγκεκριμένα ζητήματα που έχουν εθνική συνέπεια.

Ομιλητής 1: ( 22:13 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε εκλέγοντας.

Joe Biden: ( 22:26 )
Ευχαριστώ.

Ομιλητής 2: ( 22:27 )
Κύριε Πρόεδρε Εκλεγμένος, ευχαριστώ.

Joe Biden: ( 22:27 )
Σας ευχαριστώ.

Ομιλητής 2: ( 22:28 )
Δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν σας άκουσα να λέτε συγκεκριμένα αυτά, κύριε, ποια είναι η ερώτησή σας από το Κογκρέσο; Σε ένα μόνο μήνα, ποια είναι η ερώτησή σας από το Κογκρέσο; Αφού παρακολουθήσατε αυτούς τους πολλούς μήνες, όταν και οι άνθρωποι στο κόμμα σας δεν ενεργούσαν απαραίτητα τόσο γρήγορα όσο θα ήθελαν ορισμένοι Αμερικανοί, ποια είναι η ερώτησή σας, κύριε;

Joe Biden: ( 22:49 )
Η ερώτησή μου θα διατυπωθεί εκεί λεπτομερώς, αλλά σχετίζεται με τέσσερα πράγματα. Νούμερο ένα, φροντίζοντας να έχουμε όλα τα χρήματα που χρειαζόμαστε για να πάρουμε το εμβόλιο σε 300 εκατομμύρια Αμερικανούς τουλάχιστον το επόμενο έτος, το επόμενο ημερολογιακό έτος. Νούμερο ένα. Νούμερο δύο, διασφαλίζοντας ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που είναι άνεργοι δεν φέρουν δικό τους σφάλμα λόγω της κρίσης COVID, των μικρών επιχειρήσεων και των μεγάλων επιχειρήσεων, κ.λπ., που κλείνουν, ότι συνεχίζουν να μπορούν να ζουν καθημερινά. Δεν ασχολούνται με έλλειψη τροφίμων. Δεν είναι σε θέση να πετάγονται έξω από τα σπίτια τους. Θα ήθελα επίσης να ζητήσω μορατόριουμ για έξωση από τα σπίτια σας για αποτυχία να πληρώσετε ενοίκιο, μορατόριουμ σχετικά με το ζήτημα εάν θα πληρώνονταν ή όχι η υποθήκη σας.

Joe Biden: ( 23:37 )
Τρίτον, νομίζω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό. Παρέχουμε όλο το ΜΑΠ, καθώς και τις άμεσες πληρωμές σε μικρές επιχειρήσεις προσφορών και σε άλλους για να είναι σε θέση να παραμείνουν ανοιχτοί, να είναι σε θέση να διατηρήσουν τους ανθρώπους τους απασχολημένους. Αυτό είναι κάτι που θα αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου. Και τέλος, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι είμαστε σε θέση που μπορούμε να παρέχουμε την ευκαιρία ή για τους ανθρώπους να αρχίσουν να επιστρέφουν στη δουλειά και να πάρουν νέες θέσεις εργασίας, αναπτύσσοντας υποδομές.

Ομιλητής 2: ( 24:07 )
Δεδομένων των στενών πλειοψηφιών στο Σώμα και τη Γερουσία, έχετε δει πολλές διοικήσεις να έρχονται και να φεύγουν. Πιστεύετε ότι θα έχετε ένα μήνα του μέλιτος για να διορθώσετε τα πράγματα;

Τζο Μπάιντεν: ( 24:16 )
Δεν νομίζω ότι είναι καθόλου μήνα του μέλιτος. Νομίζω ότι είναι ένας εφιάλτης που περνούν όλοι και όλοι λένε ότι πρέπει να τελειώσει. Δεν είναι μήνα του μέλιτος. Δεν με κάνουν χάρη. Θα σου κάνω μια ρητορική ερώτηση. Δεν περιμένω να απαντήσεις. Και αυτό είναι, νομίζετε ότι οι Ρεπουμπλικάνοι έχαναν τις επιχειρήσεις τους; Πιστεύετε ότι οι Ρεπουμπλικάνοι εκπρόσωποι εκεί έξω που δεν μπορούν να πληρώσουν την υποθήκη τους, νομίζετε ότι δεν αφήνουν τους Ρεπουμπλικάνους εκπροσώπους τους να γνωρίζουν ότι έχουν πρόβλημα; Πιστεύετε ότι το άτομο που μόλις έχασε ένα μέλος της οικογένειας και ανησυχεί για την απώλεια ενός άλλου που τυχαίνει να είναι Ρεπουμπλικανός, ένας αυστηρός Ρεπουμπλικανός, δεν λέει στον Ρεπουμπλικανικό γερουσιαστή ή στον εκπρόσωπό του, «Πρέπει να βοηθήσετε. Πρέπει να κάνετε κάτι »; Πιστεύετε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που κρίνουν εάν το παιδί μου θα είναι σε θέση να πάει στο σχολείο και πρέπει να μείνω σπίτι και δεν μπορώ να πάω στη δουλειά, επομένως δεν έχω εισόδημα είναι όλοι δημοκράτες;

Τζο Μπάιντεν: ( 25:07 )
Νομίζω ότι υπήρξε μόλις ένα αυγή εδώ. Και κοίτα, έχετε μια διαφορετική ομάδα στην πόλη. Έχετε μια διαφορετική ομάδα στην πόλη. Δεν πρόκειται να κακοποιήσω την αντιπολίτευση, αλλά θα σταθώ και θα πω, "Αυτό πρέπει να κάνουμε." Επειδή το γνωρίζουν. Το ξέρουν. Δεν είναι σαν να λέω ότι θέλουμε να κάνουμε είναι να διασφαλίσουμε ότι πρόκειται να υπογράψουμε μια νέα εμπορική συμφωνία με τους A, B ή C. Αυτό είναι ζωή και θάνατος. Γι 'αυτό πιστεύω ότι θα το κάνουμε.

Ομιλητής 2: ( 25:38 )
Κύριε, μπορώ να ζητήσω συνέχεια της απόφασης του Γενικού Εισαγγελέα; Εσείς και ο Πρόεδρος Ομπάμα επιλέξατε τον Eric Holder την 1η Δεκεμβρίου. Κάθε πρόσφατος πρόεδρος έχει επιλέξει τον Γενικό Εισαγγελέα του μέχρι τώρα. Τι σας παίρνει τόσο πολύ για να λάβετε αυτήν την κριτική απόφαση; Και πιστεύετε ότι αυτή είναι μια εποχή μετά την εποχή του Τραμπ όπου χρειάζεστε κάποιον που δεν είναι γεμάτος πολιτική, που μπορεί να έχει ένα έργο ζωής πάνω ή πέρα ​​από την πολιτική;

Joe Biden: ( 26:05 )
Η απάντηση είναι, πρώτα απ 'όλα, έχουμε προχωρήσει πιο γρήγορα από όλους στο συνολικό γραφείο. Έτσι εμείς-

Ομιλητής 2: ( 26:10 )
Όχι ο Πρόεδρος Ομπάμα και εσύ, κύριε.

Joe Biden: ( 26:12 )
Όλο το γραφείο;

Ομιλητής 2: ( 26:13 )
Ολόκληρο το ντουλάπι.

Joe Biden: ( 26:14 )
Ολόκληρο το γραφείο;

Ομιλητής 2: ( 26:15 )
Λοιπόν, υπήρχαν μερικά λάθη στο εμπόριο, όπως θυμάστε, αλλά…

Joe Biden: ( 26:17 )
. Δεν ήθελα όμως να τα μεγαλώσω. Αλλά κοίτα, ψάχνουμε για μια ομάδα που θα ενσταλάξει τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους επαγγελματίες του DOJ για να ξέρει για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχει πολιτική, δεν υπάρχει πολιτική. Όπως γνωρίζετε, υπάρχει μια μεγάλη συζήτηση για κάθε ραντεβού, για το αν υπάρχουν πολλοί Αφρικανοαμερικανοί, αρκετοί Ισπανόφωνοι, αρκετοί Ασιατικοί Αμερικανοί Ειρηνικού, αρκετά άτομα που είναι νέοι και νέοι Απλώς δουλεύουμε μέσα από αυτό. Δεν είναι από το σχεδιασμό. Δεν υπάρχει προφανής επιλογή στο μυαλό μου.

Ομιλητής 2: ( 27:03 )
Ευχαριστώ, κύριε-

Joe Biden: ( 27:03 )
Δεν υπάρχει προφανής επιλογή στο μυαλό μου.

Ομιλητής 3: ( 27:03 )
Σας ευχαριστώ, κύριε.

Joe Biden: ( 27:04 )
Σας ευχαριστώ.

Ομιλητής 3: ( 27:05 )
Καλά Χριστούγεννα.

Joe Biden: ( 27:05 )
Καλά Χριστούγεννα.

Ομιλητής 4: ( 27:10 )
Γεια, κύριε Πρόεδρε.

Joe Biden: ( 27:12 )
Γεια.

Ομιλητής 4: ( 27:14 )
Μιλήσατε μόλις για την εμπιστοσύνη σας ότι θα είναι δυνατόν να γίνουν τα πράγματα όταν ο Πρόεδρος Τραμπ αποχωρήσει από το αξίωμά του.

Joe Biden: ( 27:22 )
Με συγχωρείτε. Όχι μόνο επειδή έφυγε από το γραφείο, γιατί όλα γίνονται εμφανή ακριβώς τι διακυβεύεται.

Ομιλητής 4: ( 27:29 )
Σωστά. Ωστόσο, ανησυχείτε για τις συνέπειες μακροπρόθεσμα που η Προεδρία του, και τώρα κατά τη μετάβαση, η άρνησή του να παραδεχτεί, οι προκλήσεις του στις εκλογές, θα έχει στην αμερικανική πολιτική, θα έχει στο Ρεπουμπλικανικό κόμμα, ειδικά αν λάβει το βήμα υποβολής για επανεκλογή τον επόμενο μήνα για να τρέξει το 2024; Ανησυχείτε για αυτόν που παραμένει; Σε βλέπω να χαμογελάς, αλλά πρέπει να το ρωτήσω. Και κάτι τέτοιο είναι σωστό, θα σκεφτόσασταν να υποβάλετε αίτηση επανεκλογής στις αρχές του επόμενου έτους για να δείξετε ότι δεν πρόκειται να είστε κουτσός πάπια;

Joe Biden: ( 28:07 )
Είμαι σαν μια αληθινή κουτσός πάπια. Απλά με προσέξτε. Απλά με προσέξτε. Το έχω πει από την αρχή. Κοιτάξτε, ας ξεκινήσουμε τη δουλειά, από εδώ και πέρα ​​για τα επόμενα χρόνια, υπάρχει ένας στόχος. Και δεν είναι το πολιτικό μου μέλλον, βελτιώνει τις συνθήκες για τον μέσο Αμερικανό. Αυτό είναι όλο. Και θέλω να ανακοινώσω στον αμερικανικό λαό τι ελπίζω ότι ήδη καταλαβαίνουν για μένα. Είναι για αυτούς, δεν είναι για μένα. Δεν είναι για μένα.

Ομιλητής 3: ( 28:36 )
Ωστόσο, πιστεύετε ότι το κλίμα θα είναι διαφορετικό μετά τον Πρόεδρο Τραμπ από ό, τι ήταν πριν από αυτόν;

Joe Biden: ( 28:42 )
Λοιπόν, θα δούμε. Δεν γνωρίζω. Θέλω να πω, δεν είμαι μάντισσα, αλλά μπορώ να σας πω ότι οι κλήσεις που έλαβα από τους Ρεπουμπλικάνους σε ισχυρές θέσεις, με γνωρίζουν. Ξέρουν ότι ταιριάζω μαζί τους. Ξέρουν ότι δεν παραπλανά ποτέ. Ξέρουν ότι τους λέω την αλήθεια. Και ξέρουν ότι δεν προσπαθώ να ντροπιάσω.

Ομιλητής 4: ( 29:03 )
Και όσον αφορά τη μετάβαση, υπάρχουν τομείς όπου η ομάδα του Trump δεν συνεργάστηκε και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί; Έχουμε ακούσει λίγο για τα ζητήματα στο Πεντάγωνο την περασμένη εβδομάδα. Υπάρχουν άλλοι τομείς για τους οποίους πιστεύετε ότι το κοινό πρέπει να γνωρίζει;

Joe Biden: ( 29:18 )
Υπάρχουν και άλλοι τομείς. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχει σημασία αν το κοινό πρέπει να γνωρίζει. Κοίτα, αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να συγκεντρώσω τα πολιτικά κόμματα του Κογκρέσου που γνωρίζουν ότι αντιμετωπίζουμε τέσσερις σοβαρές κρίσεις. Και πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε όλα αυτά. Κανένας από εμάς δεν θα πάρει ό, τι θέλουμε, αλλά μπορούμε να σημειώσουμε πραγματική πρόοδο. Και έτσι εστιάζω στο να ενωθώ, όχι να τονίσω τις διαιρέσεις. Ευχαριστώ.

Ομιλητής 4: ( 29:57 )
Ευχαριστώ.

Ομιλητής 5: ( 29:57 )
Σας ευχαριστώ, κύριε εκλεγμένος Πρόεδρος. Η Ρωσία, όπως είπατε, είναι ύποπτη ότι πραγματοποίησε αυτό το τεράστιο χάκερ στον κυβερνοχώρο. Είπατε ότι συνέβη υπό την επίβλεψη του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, αλλά φυσικά τον Ιανουάριο του 21, φυσικά, θα προσγειωθεί στο κατώφλι σας. Η ερώτησή μου είναι τι είναι-

Joe Biden: ( 30:14 )
Ας πάρουμε κάτι ευθεία, θα προσγειωθώ στο κατώφλι μου. Η αποτυχία του θα προσγειωθεί στο κατώφλι μου.

Ομιλητής 5: ( 30:17 )
Ναι.

Joe Biden: ( 30:18 )
Εντάξει.

Ομιλητής 5: ( 30:19 )
Ποιες είναι οι πρακτικές συνέπειες της εποπτείας μιας κυβέρνησης όπου οι ειδικοί λένε ότι μπορεί να χρειαστούν χρόνια για να μάθουν πού πήγαν οι χάκερ και χρόνια για να τους αφαιρέσουν; Πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι τα συστήματα θα είναι ασφαλή δεδομένου του τι λένε οι ειδικοί;

Τζο Μπάιντεν: ( 30:32 )
Δεν μπορώ να το διασφαλίσω, αλλά μπορώ να απαιτήσω, βάσει των εμπειρογνωμόνων τόσο εδώ όσο και μεταξύ των συμμάχων μας, τι χρειάζεται για να το ανακαλύψουμε. Μπορεί να κοστίσει κυριολεκτικά δισεκατομμύρια δολάρια για τη διασφάλιση του κυβερνοχώρου μας. Μπορεί να χρειαστεί πολύ για να το ολοκληρώσετε. Πρώτα απ 'όλα, παίρνει ανθρώπους που είναι γνώστες και επαγρύπνηση για το τι συμβαίνει και για το πώς συμβαίνει. Και έτσι θα κάνω όλα όσα πρέπει να γίνουν. Όλα αυτά πρέπει να γίνουν για να προσδιοριστεί, Α, η έκταση της ζημιάς. Β, η φύση του πώς συνέβη. Γ, τι πρέπει να κάνω εσωτερικά όσον αφορά τη διοίκησή μου για να το προστατεύσω στο μέλλον. Και το νούμερο τέσσερα,

Ομιλητής 5: ( 31:34 )
Και για να είμαι ξεκάθαρος, στην κορυφή αυτού, είπατε ότι δεν θα μπορούσατε να διασφαλίσετε ότι τα συστήματα θα ήταν ασφαλή όταν μπήκατε στο γραφείο τότε;

Joe Biden: ( 31:39 )
Φυσικά δεν μπορώ. Δεν ξέρω ποια είναι η κατάσταση αυτών. Προφανώς δεν είναι ασφαλείς αυτή τη στιγμή. Και μετά από τώρα έως τις 20 Ιανουαρίου, η πιθανότητα να μπορέσω να συγκεντρώσω όλες τις πληροφορίες, την έκταση και το βάθος των παραβιάσεων, ακριβώς πώς παραβιάστηκαν οι κώδικες ή πώς, τι παραβιάστηκε, τι έγινε, δεν είναι στη δική μου εξουσία Να κάνω αυτό. Αλλά θα είναι μια συντριπτική εστίαση για τη διοίκησή μου.

Ομιλητής 5: ( 32:05 )
Και η άλλη μου ερώτηση είναι η μετανάστευση. Διαβάζω απλώς για το γεγονός ότι αξιωματούχοι στη μετάβασή σας, Jake Sullivan, Susan Rice, λένε ότι δεν θα αναστρέψετε αμέσως τις πολιτικές μετανάστευσης του Trump. Και εξέφρασα αμέσως. Υπάρχουν ορισμένοι υποστηρικτές της μετανάστευσης που λένε: «Γιατί να μην αναστρέψουμε την πολιτική του Remain in Mexico; Γιατί να μην επαναφέρετε τους περιορισμούς ασύλου; " Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμά σας για την επαναφορά ορισμένων από τις συγκεκριμένες πολιτικές μετανάστευσης της διοίκησης Trump;

Τζο Μπάιντεν: ( 32:33 )
Ξεκίνησα ήδη να συζητώ αυτά τα ζητήματα με τον πρόεδρο του Μεξικού και τους φίλους μας στη Λατινική Αμερική. Και το χρονοδιάγραμμα είναι να το κάνουμε έτσι, στην πραγματικότητα, το κάνουμε καλύτερο, όχι χειρότερο. Το τελευταίο πράγμα που χρειαζόμαστε είναι να πούμε ότι θα σταματήσουμε αμέσως την πρόσβαση στο άσυλο με τον τρόπο που τρέχει και θα καταλήξουμε με δύο εκατομμύρια ανθρώπους στα σύνορά μας. Είναι θέμα ρύθμισης των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, ώστε να μπορούμε να κινήσουμε την κατεύθυνση. Θα ολοκληρώσω ό, τι είπα ότι θα κάνω, μια πολύ πιο ανθρώπινη πολιτική βασισμένη στην οικογενειακή ενοποίηση. Αλλά απαιτεί να πάρει πολλά στη θέση του και απαιτεί να πάρει τη χρηματοδότηση για να το εφαρμόσει, συμπεριλαμβανομένων των δικαστών ασύλου, για παράδειγμα. Άρα είναι θέμα ότι θα γίνει και θα γίνει γρήγορα. Αλλά δεν πρόκειται να γίνει την πρώτη μέρα,

Ομιλητής 5: ( 33:38 )
Τι θα λέγατε στους υποστηρικτές της μετανάστευσης και ποιος θα έλεγε ότι πιθανότατα σέρνετε τα πόδια σας και μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος; Φαίνεται ότι λέτε ότι πρέπει να είστε υπομονετικοί.

Joe Biden: ( 33:46 )
Λέω, εμπιστευτείτε με. Κοίταξέ με. Ποτέ δεν τους είπα τίποτα που δεν έχω κάνει. Δουλεύω μαζί τους τώρα. Αντιμετωπίζουμε ορισμένους από αυτούς τους οργανισμούς καθώς μιλάμε. Και θα κάνω ό, τι είπα. Δεν θα πάρει την πρώτη μέρα, πιθανότατα θα χρειαστούν τους επόμενους έξι μήνες για να τεθεί σε εφαρμογή.

Ομιλητής 5: ( 34:03 )
Σας ευχαριστώ πολύ.

Joe Biden: ( 34:04 )
Σας ευχαριστώ. Καλά Χριστούγεννα, όλοι. Ευχαριστώ.

Ομιλητής 6: ( 34:07 )
Κύριε εκλεγμένος Πρόεδρος, πιστεύετε ότι οι ιστορίες από το φθινόπωρο για τον γιο σας Χάντερ ήταν σωστά παραπληροφόρηση και εκστρατεία επιχρίσματος, όπως είπατε;

Joe Biden: ( 34:20 )
Ναι, ναι, ναι. Ο Θεός σε αγαπά, φίλε. Είστε ένα άλογο πόνυ. Σου λέω. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Σας υπόσχομαι ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης μου θα είναι από μόνο του αποφασισμένο για το πώς πρέπει να προχωρήσει. Ευχαριστώ.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου