KANYE WESTΈΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΕΙ !!!Διακοπές από την πολιτική

 10/30/2018 4:18 PM PDT

Kanye West Breaks από την πολιτική και λέει «έχω χρησιμοποιήσει»

4:15 PM PT - Ο Kanye μας έρχεται σε επαφή με για να καταστήσει σαφές ότι δεν ανέφερε τον Donald Trump στα tweets του, και παίρνει από την πολιτική εντελώς.
Όσο για τη χρήση του ... λέει ότι αναφέρθηκε ειδικά στη Blexit και αυτό είναι.
Ο Kanye West  λέει ότι έχει χρησιμοποιηθεί από τους ανθρώπους για να διαδώσει πολιτικά μηνύματα και τώρα έχει κάνει με αυτό.
Ο Kanye απλά πυροβόλησε μια σειρά από tweets προφανώς αποστασιοποιώντας τον από την πολιτική. Είπε: "Τα μάτια μου είναι τώρα ευρύτατα ανοιχτά και τώρα συνειδητοποιώ ότι έχω συνηθίσει να διαδίδω μηνύματα στα οποία δεν πιστεύω. Απομακρύνω τον εαυτό μου από την πολιτική και με πλήρη εστίαση στη δημιουργικότητα".
Kanye όλα εκτός από λέει ότι ο ένοχος είναι εξαιρετικά συντηρητικός Candace OwensΕίπε: "Εισήγαγα τον Candace στο πρόσωπο που έφτιαξε το λογότυπο και δεν ήθελαν το όνομά του σε αυτό, έτσι χρησιμοποίησε το δικό μου, ποτέ δεν ήθελα να έχω καμία σχέση με την Blexit, δεν έχω τίποτα να κάνω με αυτό".
Owens είχε πει, "Blexit [μαύρη έξοδο από το Δημοκρατικό Κόμμα] είναι μια αναγέννηση και είμαι ευλογημένος να πω ότι αυτό το λογότυπο, αυτά τα χρώματα, δημιουργήθηκε από τον αγαπητό μου φίλο και συνάδελφο superhero - Kanye West.
Ακολούθησε να ευχαριστήσω την οικογένειά του και την κοινότητα για «την υποστήριξη των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ πεποιθήσεων μου και του οράματός μου για έναν καλύτερο κόσμο». Εξέφρασε επίσης τη συμπόνια για τους αιτούντες άσυλο και τους γονείς που αγωνίζονται για την προστασία των παιδιών τους από τη βία και τον πόλεμο.
Και, είπε, υποστηρίζει τους νόμους περί πυροβόλων όπλων.
Αρχικά δημοσιεύθηκε - 2:47 PM PDT