Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025

rev. Τραμπ και Μασκ για το ομοσπονδιακό εργατικό δυναμικό

Τραμπ και Μασκ για το ομοσπονδιακό εργατικό δυναμικό

Τραμπ και Μασκ για το ομοσπονδιακό εργατικό δυναμικό

Ο Έλον Μασκ προσχωρεί στον Ντόναλντ Τραμπ καθώς υπογράφει εκτελεστικό διάταγμα για τη μείωση του ομοσπονδιακού εργατικού δυναμικού. Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση εδώ.

Έλον Μασκ ( 00:00 ):

Γεια σε όλους.

Ντόναλντ Τραμπ ( 00:00 ):

Γεια σε όλους.

Έλον Μασκ ( 00:03 ):

Θα ήθελα να σας γνωρίσω εδώ. Έρχεσαι συχνά εδώ;

Ντόναλντ Τραμπ ( 00:10 ):

Χ, είσαι καλά; Αυτός είναι ο Χ και είναι υπέροχος τύπος. Υψηλό IQ. Είναι άτομο με υψηλό IQ.

Έλον Μασκ ( 00:19 ):

Και έχει [δεν ακούγεται 00:00:21].

Ντόναλντ Τραμπ ( 00:22 ):

Σας ευχαριστώ πολύ. Είχαμε μια κουραστική μέρα σήμερα. Ο βασιλιάς μόλις έφυγε και είχαμε μια υπέροχη συζήτηση, φοβερή συζήτηση σχετικά με τη Γάζα και οτιδήποτε άλλο. Είχαμε συζητήσεις και για το Σάββατο στις 12.00. Θα είναι μια μεγάλη στιγμή. Θα δούμε τι θα γίνει. Δεν περιμένω να συμβούν πολλά με αυτούς τους ανθρώπους, αλλά θα δούμε τι θα γίνει. Και θα υπογράψουμε μια πολύ σημαντική συμφωνία σήμερα. Είναι ο DOGE και θα ζητήσω από τον Έλον να σας πει λίγα πράγματα γι 'αυτό και μερικά από τα πράγματα που βρήκαμε τα οποία είναι συγκλονιστικά, δισεκατομμύρια και δισεκατομμύρια δολάρια σε σπατάλη, απάτη και κατάχρηση. Και νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό.

01:06 )
Αυτός είναι ένας από τους λόγους που εκλέχτηκα. Λέω, θα το κάνουμε. Κανείς δεν είχε ιδέα ότι ήταν τόσο κακό και τόσο διεφθαρμένο. Και φαίνεται δύσκολο να πιστέψουμε ότι οι δικαστές θέλουν να προσπαθήσουν να μας εμποδίσουν να αναζητήσουμε διαφθορά, ειδικά όταν βρήκαμε αξία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, πολύ περισσότερο από αυτό, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Θέλουμε να εξαλείψουμε τη διαφθορά. Και φαίνεται δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι ένας δικαστής θα μπορούσε να πει, «Δεν θέλουμε να το κάνετε αυτό». Οπότε ίσως πρέπει να κοιτάξουμε τους κριτές γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ σοβαρή παράβαση. Θα ζητήσω από τον Elon Musk να πει λίγα λόγια και θα δεχθούμε μερικές ερωτήσεις. Έλον, προχώρα.

Έλον Μασκ ( 01:47 ):

Σίγουρος. Σε υψηλό επίπεδο λοιπόν, αν πείτε, ποιος είναι ο στόχος του DOGE και νομίζω ότι ένα σημαντικό μέρος της προεδρίας, είναι η αποκατάσταση της δημοκρατίας. Αυτό μπορεί να φαίνεται ότι, καλά, δεν είμαστε σε δημοκρατία; Λοιπόν, αν δεν έχετε βρόχο ανατροφοδότησης… Εντάξει, X. Θα έπρεπε… Αν μπορούσατε. Συγνώμη. Σας λέω ότι το gravitas μπορεί να είναι δύσκολο μερικές φορές.

02:14 )
Επομένως, εάν δεν υπάρχει καλός κύκλος ανατροφοδότησης από τον λαό προς την κυβέρνηση, εάν έχετε την εξουσία του γραφειοκράτη ή εάν η γραφειοκρατία είναι επικεφαλής, τότε τι νόημα έχει στην πραγματικότητα η δημοκρατία; Εάν ο λαός δεν μπορεί να ψηφίσει και να αποφασίσει η βούλησή του από τους εκλεγμένους αντιπροσώπους του με τη μορφή του προέδρου και της Γερουσίας και της Βουλής, τότε δεν ζούμε σε δημοκρατία, ζούμε σε γραφειοκρατία. Επομένως, είναι απίστευτα σημαντικό να κλείσουμε αυτόν τον βρόχο ανατροφοδότησης, να διορθώσουμε αυτόν τον βρόχο ανατροφοδότησης και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κοινού, ο πρόεδρος, η Βουλή και η Γερουσία, να αποφασίσουν τι θα συμβεί σε αντίθεση με μια μεγάλη μη εκλεγμένη γραφειοκρατία.

02:59 )
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν… Υπάρχουν καλοί άνθρωποι που ανήκουν στην ομοσπονδιακή γραφειοκρατία, αλλά δεν μπορείτε να έχετε μια αυτόνομη ομοσπονδιακή γραφειοκρατία, πρέπει να έχετε μια που να ανταποκρίνεται στους ανθρώπους. Αυτό είναι όλο το νόημα μιας δημοκρατίας. Και αν κοιτάξετε τους ιδρυτές σήμερα και είπατε, πώς σας φαίνεται η εξέλιξη των πραγμάτων; Λοιπόν, έχουμε αυτό το μη εκλεγμένο, τέταρτο αντισυνταγματικό σκέλος της κυβέρνησης, που είναι η γραφειοκρατία, η οποία έχει με πολλούς τρόπους αυτήν τη στιγμή περισσότερη εξουσία από οποιονδήποτε εκλεγμένο εκπρόσωπο. Και αυτό δεν είναι κάτι που θέλει ο κόσμος και δεν ταιριάζει με τη βούληση του λαού. Άρα είναι κάτι που πρέπει να διορθώσουμε.

03:45 )
Και μετά πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουμε το έλλειμμα. Άρα έχουμε έλλειμμα 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Και αν δεν κάνουμε κάτι για αυτό το έλλειμμα, η χώρα θα χρεοκοπήσει. Θέλω να πω, είναι πραγματικά εκπληκτικό ότι οι πληρωμές τόκων μόνο για το εθνικό χρέος υπερβαίνουν τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Άμυνας. Κάτι που είναι σοκαριστικό γιατί ξοδεύουμε πολλά χρήματα για την άμυνα και αν αυτό συνεχιστεί, ουσιαστικά θα χρεοκοπήσουμε τη χώρα. Αυτό που θέλω πραγματικά να πω είναι ότι δεν είναι προαιρετικό για εμάς να μειώσουμε τις ομοσπονδιακές δαπάνες, είναι απαραίτητο. Είναι σημαντικό για την Αμερική να παραμείνει φερέγγυα ως χώρα και είναι σημαντικό για την Αμερική να έχει τους απαραίτητους πόρους για να παρέχει πράγματα στους πολίτες και όχι απλώς να εξυπηρετεί τεράστια ποσά χρέους.

Ντόναλντ Τραμπ ( 04:33 ):

Και επίσης, θα μπορούσατε να αναφέρετε μερικά από τα πράγματα που έχει βρει η ομάδα σας, μερικά από τα τρελά νούμερα, συμπεριλαμβανομένης της γυναίκας που έφυγε με περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια, κ.λπ.;

Έλον Μασκ ( 04:43 ):

Δικαίωμα. Λοιπόν, μας φαίνεται παράξενο το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι στη γραφειοκρατία που έχουν εκτεταμένο μισθό μερικών εκατοντάδων χιλιάδων δολαρίων, αλλά κατά κάποιο τρόπο έχουν συγκεντρώσει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια σε καθαρή θέση ενώ βρίσκονται σε αυτή τη θέση. Αυτό που συνέβη με την USAID. Απλώς είμαστε περίεργοι από πού προήλθε. Ίσως είναι πολύ καλοί στο να επενδύσουν, οπότε θα πρέπει ίσως να λάβουμε τις επενδυτικές συμβουλές τους. Αλλά φαίνεται να υπάρχει μυστηριωδώς πλουτίζουν και δεν ξέρουμε γιατί. Από πού προέρχεται; Και νομίζω ότι η πραγματικότητα είναι ότι πλουτίζουν σε βάρος των φορολογουμένων. Αυτή είναι η ειλικρινής αλήθεια. Εξετάζουμε λοιπόν… Αν κοιτάξετε, ας πούμε, το Υπουργείο Οικονομικών, για παράδειγμα, βασικούς ελέγχους που πρέπει να υπάρχουν, που υπάρχουν σε οποιαδήποτε εταιρεία, όπως να βεβαιωθείτε ότι οποιαδήποτε πληρωμή έχει κωδικό κατηγοριοποίησης πληρωμών, ότι υπάρχει ένα πεδίο σχολίου που περιγράφει την πληρωμή και ότι εάν μια πληρωμή είναι στη λίστα μη πληρωμών, ότι στην πραγματικότητα δεν την πληρώνετε.

05:55 )
Τίποτα από αυτά τα πράγματα δεν είναι αλήθεια αυτήν τη στιγμή. Επομένως, το [δεν ακούγεται 00:05:58] ότι τα τμήματα δεν μπορούν να περάσουν ελέγχους οφείλεται στο ότι οι πληρωμές δεν έχουν κωδικό κατηγοριοποίησης. Είναι σαν ένας τεράστιος αριθμός λευκών επιταγών να πετάει έξω από το κτίριο. Άρα δεν μπορείς να συμβιβάσεις λευκές επιταγές. Έχετε πεδία σχολίων που είναι επίσης κενά, επομένως δεν ξέρετε γιατί έγινε η πληρωμή. Και τότε έχουμε αυτό το πραγματικά παράλογο, μια λίστα μη πληρωμών, η οποία μπορεί να χρειαστεί έως και ένα χρόνο για να μπει ένας οργανισμός στη λίστα μη πληρωμών. Και μιλάμε για τρομοκρατικές οργανώσεις, μιλάμε για γνωστούς απατεώνες, γνωστές πτυχές της σπατάλης, γνωστά πράγματα που δεν ταιριάζουν με καμία ιδιοποίηση του Κογκρέσου μπορεί να χρειαστεί έως και ένα χρόνο για να μπουν στη λίστα. Και ακόμη και μια φορά στη λίστα, η λίστα δεν χρησιμοποιείται, είναι απίστευτη. Επομένως, αυτό για το οποίο μιλάμε εδώ, στην πραγματικότητα μιλάμε απλώς για την προσθήκη στοιχείων ελέγχου κοινής λογικής που θα έπρεπε να υπάρχουν και που δεν υπήρχαν.

06:51 )
Λοιπόν, λέτε, καλά, πώς θα μπορούσε να προκύψει κάτι τέτοιο; Αυτό φαίνεται τρελό. Όταν καταλαβαίνεις ότι πραγματικά όλα είναι προσανατολισμένα προς την ελαχιστοποίηση των παραπόνων, τότε καταλαβαίνεις τα κίνητρα. Έτσι, αν οι άνθρωποι λαμβάνουν χρήματα, δεν διαμαρτύρονται. Προφανώς. Αλλά αν οι άνθρωποι δεν λαμβάνουν χρήματα, παραπονιούνται. Και οι απατεώνες παραπονιούνται τα πιο δυνατά και τα πιο γρήγορα. Οπότε όταν το καταλαβαίνεις αυτό, τότε είναι λογικό. Ω, γι' αυτό όλα απλώς εγκρίνουν όλες τις πληρωμές στο Υπουργείο Οικονομικών. Γιατί αν εγκρίνεις όλες τις πληρωμές, δεν έχεις παράπονα. Αλλά τώρα λέμε ότι όχι, στην πραγματικότητα θα παραπονεθούμε. Εάν τα χρήματα δαπανώνται άσχημα, εάν τα δολάρια των φορολογουμένων σας δεν δαπανώνται με λογικό και λιτό τρόπο, τότε αυτό δεν είναι εντάξει. Τα φορολογικά σας δολάρια πρέπει να δαπανηθούν με σύνεση σε πράγματα που έχουν σημασία για τους ανθρώπους.

07:46 )
Εννοώ αυτά τα πράγματα, είναι απλώς κοινή λογική. Δεν είναι δρακόντειο ή ριζοσπαστικό, νομίζω. Πραγματικά λέμε απλώς, ας δούμε καθεμία από αυτές τις δαπάνες και ας πούμε, είναι πράγματι αυτό προς το συμφέρον του λαού; Και αν είναι, έχει εγκριθεί, δεν είναι, θα πρέπει να το σκεφτούμε. Υπάρχουν λοιπόν τρελά πράγματα, απλώς μια πρόχειρη εξέταση της Κοινωνικής Ασφάλισης και έχουμε ανθρώπους που είναι 150 ετών. Τώρα, ξέρετε κανέναν που είναι 150; Δεν το κάνω. Καλά. Θα πρέπει να είναι στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες. Τους λείπουν. Έτσι είναι η περίπτωση που νομίζω ότι είναι πιθανό να είναι νεκροί, είναι η εικασία μου. Ή θα έπρεπε να είναι πολύ διάσημοι, ένας από τους δύο. Και μετά, υπάρχει ένα σωρό πληρωμές Κοινωνικής Ασφάλισης όπου δεν υπάρχουν στοιχεία ταυτοποίησης. Λοιπόν, γιατί δεν υπάρχουν στοιχεία ταυτοποίησης; Προφανώς θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα άτομα που αξίζουν να λαμβάνουν Κοινωνική Ασφάλιση την λαμβάνουν και ότι τη λαμβάνουν γρήγορα και με ακρίβεια. Θα σου πω μια άλλη τρελή. Επομένως, ένα από τα πράγματα είναι ότι προσπαθούμε να διαμορφώσουμε σωστά την ομοσπονδιακή γραφειοκρατία, απλά βεβαιωθείτε ότι αυτό… Προφανώς πρέπει να υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που εργάζονται για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση, αλλά όχι

Elon Musk ( 09:00 ):

… όσες είναι αυτή τη στιγμή. Λοιπόν, λέμε, "Λοιπόν, εντάξει, καλά, αν οι άνθρωποι μπορούν να συνταξιοδοτηθούν με πλήρη επιδόματα και τα πάντα, αυτό θα ήταν καλό". Μπορούν να συνταξιοδοτηθούν, να λάβουν τις συνταξιοδοτικές τους πληρωμές και τα πάντα.

09:11 )
Και μετά μας είπαν ότι αυτό είναι στην πραγματικότητα ένα μεγάλο ανέκδοτο, γιατί μας είπαν ότι ο μεγαλύτερος αριθμός ατόμων που θα μπορούσαν να συνταξιοδοτηθούν σε έναν μήνα είναι 10.000. Λέμε, "Λοιπόν, γιατί είναι αυτό;" "Λοιπόν, επειδή όλα τα έγγραφα για τη συνταξιοδότηση είναι χειροκίνητα, σε χαρτί. Υπολογίζονται χειροκίνητα, μετά γράφονται σε ένα κομμάτι χαρτί. Μετά πέφτουν στο ορυχείο." Λέω, "Τι εννοείς ορυχείο;" Όπως, "Ναι, υπάρχει ένα ορυχείο ασβεστόλιθου όπου αποθηκεύουμε όλα τα έγγραφα για τη συνταξιοδότηση". Και κοιτάτε μια φωτογραφία αυτού του ορυχείου, [δεν ακούγεται 00:09:42] μερικές φωτογραφίες μετά, και αυτό το ορυχείο μοιάζει με κάτι βγαλμένο από τη δεκαετία του '50, επειδή ξεκίνησε το 1955. Είναι σαν ένα χρονοντούλαπο.

09:52 )
Και τότε ο περιοριστικός παράγοντας είναι ότι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινηθεί ο ανελκυστήρας του φρεατίου του ορυχείου καθορίζει πόσα άτομα μπορούν να συνταξιοδοτηθούν από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Και το ασανσέρ χαλάει μερικές φορές και τότε κανείς δεν μπορεί να αποσυρθεί. Δεν ακούγεται τρελό; Υπάρχουν περίπου 1.000 άνθρωποι που εργάζονται σε αυτό. Οπότε, νομίζω ότι αν πάρουμε αυτούς τους ανθρώπους και πούμε, "Ξέρεις τι, αντί να εργάζεσαι σε ένα ορυχείο που μεταφέρει φακέλους Manila σε κουτιά σε ένα φρεάτιο ορυχείου, θα μπορούσες να κάνεις σχεδόν οτιδήποτε άλλο και θα προσέθετε στα αγαθά και τις υπηρεσίες των Ηνωμένων Πολιτειών με πιο χρήσιμο τρόπο."

10:34 )
Τέλος πάντων, έτσι νομίζω ότι είναι ένα παράδειγμα. Σε υψηλό επίπεδο, αν πείτε, πώς μπορούμε να αυξήσουμε την ευημερία, είναι ότι κάνουμε τους ανθρώπους να στραφούν από ρόλους χαμηλής σε αρνητική παραγωγικότητα σε ρόλους υψηλότερης παραγωγικότητας. Και έτσι αυξάνετε τη συνολική παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει ένα υψηλότερο βιοτικό επίπεδο διαθέσιμο για όλους. Αυτός είναι ο πραγματικός στόχος.

10:56 )
Παρεμπιπτόντως, όλοι είναι πολύ ήσυχοι. Είναι οι άνθρωποι πάντα τόσο ήσυχοι;

Ομιλητής 1 ( 11:01 ):

Οι επικριτές σας, κύριε Μασκ-

Έλον Μασκ ( 11:03 ):

Τι;

Ομιλητής 1 ( 11:03 ):

… συμπεριλαμβανομένων πολλών Δημοκρατικών.

Έλον Μασκ ( 11:05 ):

Έχω επικριτές;

Ομιλητής 1 ( 11:06 ):

Ναι, κύριε.

Έλον Μασκ ( 11:07 ):

Δεν το πιστεύω.

Ομιλητής 1 ( 11:08 ):

Πείτε ότι ενορχηστρώνετε μια εχθρική ανάληψη της κυβέρνησης και το κάνετε με αδιαφανή τρόπο. Ποια είναι η απάντησή σας σε αυτή την κριτική;

Έλον Μασκ ( 11:17 ):

Λοιπόν, πρώτα απ 'όλα, δεν θα μπορούσες να ζητήσεις μια ισχυρότερη εντολή από το κοινό. Έχουμε την πλειοψηφία του κοινού που ψηφίζει τον Πρόεδρο Τραμπ. Κερδίσαμε τη Βουλή, κερδίσαμε τη Γερουσία. Ο λαός ψήφισε για μια μεγάλη κυβερνητική μεταρρύθμιση. Δεν πρέπει να υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό. Αυτό ήταν στην εκστρατεία. Ο πρόεδρος μιλούσε για αυτό σε κάθε συγκέντρωση. Ο λαός ψήφισε για μια μεγάλη κυβερνητική μεταρρύθμιση, και αυτό θα πάρει ο κόσμος. Θα πάρουν αυτό που ψήφισαν.

11:51 )
Και πολλές φορές οι άνθρωποι δεν παίρνουν αυτό που ψήφισαν, αλλά σε αυτήν την προεδρία θα πάρουν αυτό που ψήφισαν. Και αυτό είναι το νόημα της δημοκρατίας.

Ομιλητής 2 ( 12:02 ):

Κύριε Μασκ, ο Λευκός Οίκος λέει ότι ταυτίζεστε και δικαιολογείτε τον εαυτό σας από τυχόν σύγκρουση συμφερόντων που μπορεί να έχετε. Αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα αστυνομεύετε τον εαυτό σας; Ποιοι είναι οι έλεγχοι και οι ισορροπίες που εφαρμόζονται για να διασφαλιστεί ότι υπάρχει λογοδοσία και διαφάνεια;

Έλον Μασκ ( 12:17 ):

Λοιπόν, στην πραγματικότητα προσπαθούμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο διαφανείς. Στην πραγματικότητα, δημοσιεύουμε τις ενέργειές μας στη λαβή του DOGE στο X και στον ιστότοπο του DOGE. Έτσι, όλες οι ενέργειές μας είναι στο μέγιστο διαφανείς. Στην πραγματικότητα, δεν νομίζω ότι έχει υπάρξει… Δεν γνωρίζω περίπτωση όπου ένας οργανισμός ήταν πιο διαφανής από τον οργανισμό DOGE.

12:39 )
Και τα πράγματα που κάνουμε είναι νομίζω πολύ, πολύ απλά και βασικά. Αυτό που ανέφερα, για παράδειγμα, για το Υπουργείο Οικονομικών, απλώς φροντίζοντας να ταξινομούνται σωστά οι πληρωμές που βγαίνουν, τα χρήματα των φορολογουμένων που βγαίνουν έξω. Ότι εξηγείται η πληρωμή. Ότι οι οργανισμοί στη λίστα Do Not Pay, που χρειάζονται πολλά για να φτάσετε εκεί, στην πραγματικότητα δεν πληρώνονται, κάτι που πληρώνονται αυτήν τη στιγμή.

13:06 )
Αυτές δεν είναι ατομικές αποφάσεις κρίσης, πρόκειται απλώς για λογικούς ελέγχους και ισορροπίες στο ίδιο το σύστημα για να διασφαλιστεί ότι τα χρήματα των φορολογουμένων δαπανώνται σωστά. Άρα δεν έχει καμία σχέση, ας πούμε, με ένα συμβόλαιο με κάποια δική μου εταιρεία.

Ομιλητής 2 ( 13:18 ):

Αλλά υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων όταν πρόκειται για εσάς, τον εαυτό σας. Για παράδειγμα, έχετε λάβει δισεκατομμύρια δολάρια σε ομοσπονδιακές συμβάσεις όταν πρόκειται για το Πεντάγωνο, για παράδειγμα, τα οποία ο πρόεδρος που γνωρίζω σας έχει ζητήσει να εξετάσετε. Αστυνομεύεσαι σε αυτό; Υπάρχει κάποιο είδος ελέγχου λογοδοσίας και ισορροπίας που θα παρείχε διαφάνεια στον αμερικανικό λαό;

Έλον Μασκ ( 13:39 ):

Λοιπόν, όλες οι ενέργειές μας είναι πλήρως δημόσιες. Έτσι, αν δείτε κάτι, λέτε, "Περίμενε ένα δευτερόλεπτο. Γεια σου, Elon, φαίνεται ότι ίσως υπάρχει μια σύγκρουση εκεί." Δεν είναι ότι οι άνθρωποι θα ντρέπονται να το πουν αυτό. Θα το πουν αμέσως.

Ομιλητής 2 ( 13:53 ):

Συμπεριλαμβανομένου του εαυτού σου;

Έλον Μασκ ( 13:54 ):

Ναί. Η διαφάνεια είναι αυτό που οικοδομεί εμπιστοσύνη, όχι απλώς κάποιος που επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη. Όχι κάποιος που λέει ότι είναι αξιόπιστοι, αλλά διαφάνεια ώστε να μπορείτε να βλέπετε όλα όσα συμβαίνουν. Και τότε μπορείτε να δείτε, κάνω κάτι που ωφελεί μια από τις εταιρείες μου ή όχι; Είναι εντελώς προφανές.

Ντόναλντ Τραμπ ( 14:11 ):

Και αν πιστεύαμε ότι δεν θα τον αφούσαμε να κάνει αυτό το τμήμα ή να κοιτάξει σε αυτόν τον τομέα, εάν πιστεύαμε ότι υπήρχε έλλειψη διαφάνειας ή σύγκρουση συμφερόντων, το παρακολουθούσαμε επίσης. Είναι μεγαλοεπιχειρηματίας. Είναι ένας επιτυχημένος τύπος. Γι' αυτό θέλουμε να το κάνει αυτό. Δεν θέλουμε έναν αποτυχημένο άντρα να το κάνει αυτό.

14:31 )
Τώρα, επίσης ένα πράγμα που ο Έλον δεν ανέφερε πραγματικά είναι οι ομάδες ανθρώπων που λαμβάνουν κάποιες από αυτές τις πληρωμές. Είναι γελοίοι. Και μιλάμε για δισεκατομμύρια δολάρια που έχουμε ήδη βρει. Βρήκαμε απάτη και κατάχρηση. Θα έλεγα αυτές τις δύο λέξεις σε αντίθεση με την τρίτη λέξη που χρησιμοποιώ συνήθως, αλλά σε αυτήν την περίπτωση, απάτη και κατάχρηση. Είναι καταχρηστικό γιατί τα περισσότερα από αυτά τα πράγματα είναι ουσιαστικά φτιαγμένα ή σίγουρα δεν πρέπει να τους αποστέλλονται χρήματα. Και ξέρετε για τι πράγμα μιλάω. Είναι τρελό.

15:04 )
Αλλά μιλάμε για δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια που έχουμε ήδη βρει. Και τώρα ένας δικαστής είναι ακτιβιστής, δικαστής, θέλει να προσπαθήσει να μας εμποδίσει να το κάνουμε αυτό. Γιατί; Γιατί να θέλουν να το κάνουν αυτό; Έκανα καμπάνια για αυτό. Έκανα εκστρατεία για το γεγονός ότι είπα ότι η κυβέρνηση είναι διεφθαρμένη και είναι πολύ διεφθαρμένη. Είναι επίσης ανόητο.

15:28 )
Για παράδειγμα, ένας άνδρας έχει συμβόλαιο για τρεις μήνες και το συμβόλαιο λήγει, αλλά τον πληρώνουν για τα επόμενα 20 χρόνια επειδή κανείς δεν λύνει ένα συμβόλαιο. Παίρνετε πολλά από αυτά. Έχετε ένα συμβόλαιο που είναι συμβόλαιο τριών μηνών. Τώρα, κανονικά, αν είστε σε μια μικρή… Με κάθε δικαιοσύνη, το μέγεθος αυτού του πράγματος είναι τόσο μεγάλο, αλλά αν έχετε συμβόλαιο και είστε σε μια κανονική επιχείρηση, τερματίζετε τη σύμβαση σε τρεις μήνες. Ξέρεις ότι είναι σύμβουλος. Εδώ είναι ένα συμβόλαιο για τρεις μήνες, αλλά διαρκεί για 20 χρόνια. Και ο τύπος δεν λέει ότι πήρε λεφτά για 20 χρόνια. Δεν το λένε, απλώς παίρνουν επιταγές μήνα με τον μήνα.

16:05 )
Και έχετε διάφορα τέτοια. Και πολύ χειρότερο από αυτό, στην πραγματικότητα, πολύ χειρότερο. Και υποθέτω ότι αυτό το αποκαλείτε ανικανότητα, ίσως. Θα μπορούσε να είναι διαφθορά. Θα μπορούσε να είναι μια συμφωνία που έγινε και στις δύο πλευρές όπου ο τύπος παίρνει κάποια χρήματα. Νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη ανταπόδοση εδώ. Βλέπω πολλά μίζες εδώ.

Έλον Μασκ ( 16:20 ):

Υπάρχουν πολλές μίζες.

Ντόναλντ Τραμπ ( 16:22 ):

Τεράστια κλωτσιά. Επειδή κανείς δεν θα μπορούσε να είναι τόσο ανόητος για να δώσει μερικά από αυτά τα συμβόλαια, οπότε πρέπει να πάρει μια μίζα. Γι' αυτό λοιπόν εκλέχτηκα, αυτό και σύνορα και στρατιωτικοί και πολλά πράγματα, αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος του. Και ελπίζω ότι το δικαστικό σύστημα θα μας επιτρέψει να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε. Εκλεγήκαμε για να βρούμε, μεταξύ άλλων, όλη αυτή την απάτη, την κατάχρηση, όλα αυτά τα φρικτά πράγματα. Και έχουμε ήδη βρει δισεκατομμύρια δολάρια. Όχι σαν λίγα, δισεκατομμύρια, πολλά δισεκατομμύρια δολάρια. Και όταν το καταφέρετε, θα είναι πιθανώς κοντά σε ένα τρισεκατομμύριο δολάρια. Θα μπορούσε να είναι κοντά σε ένα τρισεκατομμύριο δολάρια που πρόκειται να βρούμε.

17:06 )
Αυτό θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στον προϋπολογισμό. Και θα πάτε σε έναν κριτή, όπου θα κάνουν χειραψία, και αυτός έχει ορισμένες τάσεις. Δεν χτυπάω κανέναν για αυτό, αλλά έχει ορισμένες τάσεις και θέλει να σταματήσουμε να ψάχνουμε. Πώς σταματάς να ψάχνεις; Δηλαδή, το έχουμε ήδη βρει. Έχουμε μια περίπτωση στη Νέα Υόρκη όπου ένα ξενοδοχείο πληρώνεται με 59 εκατομμύρια δολάρια, 59 εκατομμύρια, επειδή στεγάζει μετανάστες, παράνομους μετανάστες, όλοι παράνομοι, πιστεύω.

Έλον Μασκ ( 17:37 ):

Και πληρώνονταν διπλάσια από την κανονική τιμή δωματίου σε 100% πληρότητα.

Ντόναλντ Τραμπ ( 17:39 ):

Ναι, απίστευτο [δεν ακούγεται 00:17:41]

Elon Musk ( 17:40 ):

Άρα είναι ρακέτα.

Ομιλητής 3 ( 17:40 ):

Κύριε Μασκ, να σας κάνω μια ερώτηση; Είπες στις… Συγγνώμη.

Έλον Μασκ ( 17:44 ):

Αν μου επιτρέπεται απλώς να μπω στα σχόλια του προέδρου. Σε υψηλό επίπεδο, ποια είναι τα δύο συστατικά που είναι πραγματικά απαραίτητα για να μειωθεί στο μισό το έλλειμμα του προϋπολογισμού από δύο τρισεκατομμύρια σε ένα

Elon Musk ( 18:00 ):

… ένα τρισεκατομμύριο. Και είναι πραγματικά δύο πράγματα, ικανότητα και φροντίδα. Και αν προσθέσετε ικανότητα και φροντίδα, θα μειώσετε το έλλειμμα του προϋπολογισμού στο μισό. Και αναμένω πλήρως να ελεγχθώ και να κάνω μια καθημερινή εξέταση πρωκτολογίας βασικά. Οι στρατιώτες μου στρατοπεδεύουν εκεί έξω. Επομένως, δεν νομίζω ότι μπορώ να ξεφύγω από κάτι, θα με ελέγχουν ασταμάτητα, αλλά με την υποστήριξη του προέδρου, μπορούμε να μειώσουμε το έλλειμμα του προϋπολογισμού στο μισό από 2 τρισεκατομμύρια δολάρια σε ένα. Και μετά με την απορρύθμιση, γιατί υπάρχουν πολλοί κανονισμοί που τελικά δεν εξυπηρετούν το δημόσιο καλό… Πρέπει να ελευθερώσουμε τους οικοδόμους της Αμερικής να χτίσουν. Και αν το κάνουμε αυτό, αυτό σημαίνει ότι νομίζω ότι μπορούμε να πετύχουμε την οικονομική ανάπτυξη ίσως τρεις, 4%, ίσως 5%. Και αυτό σημαίνει ότι εάν μπορείτε να επιτύχετε ένα τρισεκατομμύριο δολάρια οικονομικής ανάπτυξης και μπορείτε να μειώσετε το έλλειμμα του προϋπολογισμού κατά ένα τρισεκατομμύριο, από τώρα έως το επόμενο έτος, δεν υπάρχει πληθωρισμός. Δεν υπάρχει πληθωρισμός το '26.

19:01 )
Και αν η κυβέρνηση δεν δανείζεται τόσο πολύ, σημαίνει ότι το κόστος των τόκων μειώνεται. Όλοι λοιπόν… Πέφτουν το στεγαστικό δάνειο, η πληρωμή του αυτοκινήτου τους, οι λογαριασμοί της πιστωτικής τους κάρτας, το φοιτητικό χρέος, οι μηνιαίες πληρωμές. Αυτό είναι ένα φανταστικό σενάριο για τον μέσο Αμερικανό. Θέλω να πω, φαντάσου ότι πάνε στον διάδρομο του παντοπωλείου και οι τιμές από το ένα χρόνο στο άλλο είναι ίδιες και το στεγαστικό τους δάνειο, όλες οι πληρωμές του χρέους τους πέφτουν. Πόσο υπέροχο είναι αυτό για τον μέσο Αμερικανό; αυτό είναι

Ντόναλντ Τραμπ ( 19:37 ):

Δεν είχαμε ιδέα ότι θα βρίσκαμε τόσα πολλά. Και είναι ανοιχτό. Δεν είναι τόσο περίπλοκο. Είναι απλά πράγματα.

Έλον Μασκ ( 19:44 ):

Δεν είναι περίπλοκο.

Ντόναλντ Τραμπ ( 19:45 ):

είναι ένα-

Έλον Μασκ ( 19:45 ):

Πολλή δουλειά.

Ντόναλντ Τραμπ ( 19:46 ):

Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε. Πολλή δουλειά, πολλοί έξυπνοι άνθρωποι εμπλέκονται. Πολύ, πολύ έξυπνοι άνθρωποι. Αλλά μιλάτε για οπουδήποτε… Ίσως 500 δισεκατομμύρια δολάρια… Είναι τρελό το είδος των αριθμών για τα οποία μιλάτε.

Έλον Μασκ ( 19:57 ):

Είναι πραγματικά τρελό.

Ντόναλντ Τραμπ ( 20:00 ):

Κανονικά όταν κοιτάτε κάτι, θα διαπιστώσετε ότι ψάχνετε για ένα στα εκατό. Εδώ σχεδόν το αντιστρέφεις. Ψάχνετε για ένα που είναι καλό. Και μπορείτε να κοιτάξετε τον τίτλο και να πείτε, "Γιατί το κάνουμε αυτό; Γιατί το κάνουμε αυτό;" Και το κοινό το παίρνει. Το κοινό το καταλαβαίνει. Είδατε τις δημοσκοπήσεις. Το κοινό λέει, "Γιατί πληρώνουμε όλα αυτά τα χρήματα;" Εδώ και χρόνια, αυτό συνεχίζεται.

Ομιλητής 4 ( 20:20 ):

Κύριε Μασκ; Πρόεδρος Τραμπ;

Ντόναλντ Τραμπ ( 20:22 ):

Ναι, προχώρα. Περίμενε, προχώρα.

Ομιλητής 4 ( 20:24 ):

Ο γερουσιαστής Rand Paul δήλωσε σήμερα ότι οι περικοπές του DOGE θα χρειαστούν τελικά ψηφοφορία στο Κογκρέσο. Συμφωνείτε με αυτό; Αυτό είναι το σχέδιο;

Ντόναλντ Τραμπ ( 20:30 ):

Πραγματικά δεν ξέρω. Το ξέρω αυτό. Βρίσκουμε τρομερή απάτη και τρομερή κατάχρηση. Αν χρειάζομαι ψήφο του Κογκρέσου για να βρω απάτη και κατάχρηση, είναι εντάξει με εμένα. Νομίζω ότι θα πάρουμε την ψήφο. Αν και θα υπάρξουν κάποιοι που δεν θα ψηφίσουν. Και πώς θα μπορούσε ένας δικαστής να θέλει να μας εμποδίσει να βρούμε όλη αυτή την απάτη και να διαπιστώσουμε όλη αυτή την ανικανότητα; Γιατί να συμβεί αυτό; Γιατί ακόμη και το Κογκρέσο θα ήθελε να το κάνει αυτό; Τώρα, Κογκρέσο... Εάν χρειαζόμαστε όντως ψηφοφορία, νομίζω ότι θα κάναμε μια πολύ εύκολη ψηφοφορία επειδή έχουμε ένα ιστορικό ιστορικό τώρα. Έχουμε ήδη βρει δισεκατομμύρια δολάρια κατάχρησης, ανικανότητας και διαφθοράς. Πολλή διαφθορά.

Ομιλητής 5 ( 21:07 ):

Εάν ένας δικαστής μπλοκάρει μια από τις πολιτικές σας, μέρος της ατζέντας σας, θα τηρήσετε αυτήν την απόφαση; Θα συμμορφωθείτε-;

Ντόναλντ Τραμπ ( 21:13 ):

Λοιπόν, τηρώ πάντα τα δικαστήρια και μετά θα πρέπει να το προσφύγω. Αλλά μετά αυτό που έκανε είναι ότι επιβράδυνε την ορμή και δίνει περισσότερο χρόνο στους στραβούς ανθρώπους να καλύψουν τα βιβλία. Αν ένα άτομο είναι στραβό και τον πιάσουν, οι άλλοι το βλέπουν και ξαφνικά γίνεται πιο δύσκολο αργότερα. Λοιπόν, ναι, η απάντηση είναι ότι τηρώ πάντα τα δικαστήρια, τα τηρώ πάντα και θα κάνουμε έφεση. Αλλά οι εφέσεις χρειάζονται πολύ χρόνο και ελπίζω ότι ένας δικαστής… Αν πάτε σε έναν δικαστή και του δείξετε, "Εδώ είναι μια διεφθαρμένη κατάσταση. Έχουμε μια επιταγή για αποστολή, αλλά διαπιστώσαμε ότι ήταν διεφθαρμένη. Θέλετε να στείλουμε αυτήν τη διεφθαρμένη επιταγή σε ένα άτομο ή θέλετε να μην την δώσουμε και να την επιστρέψουμε στον φορολογούμενο;" Ελπίζω ότι ένας δικαστής θα έλεγε, "Μην το στείλετε. Δώστε το πίσω στον φορολογούμενο".

Έλον Μασκ ( 21:59 ):

Ναι. Αν μπορώ να προσθέσω σε αυτό, αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι ένα σωρό απάτες δεν πηγαίνουν καν σε Αμερικανούς. Οπότε νομίζω ότι μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι αν πρόκειται να γίνει απάτη, θα πρέπει τουλάχιστον να πάει στους Αμερικανούς. Αλλά ένα σωρό κυκλώματα απάτης που λειτουργούν στις Ηνωμένες Πολιτείες και εκμεταλλεύονται την ομοσπονδιακή κυβέρνηση, ειδικά στα προγράμματα δικαιωμάτων, είναι στην πραγματικότητα ξένα κυκλώματα απάτης. Δραστηριοποιούνται σε άλλες χώρες και στην πραγματικότητα εξάγουν χρήματα σε άλλες χώρες. Θα πρέπει να το σταματήσουμε αυτό. Και αυτά είναι μεγάλα νούμερα. Μιλάμε για εκατό, 200 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο. Σοβαρά λεφτά.

Ομιλητής 6 ( 22:29 ):

Κύριε Μασκ, είπατε στο X ότι ένα παράδειγμα απάτης που αναφέρατε ήταν ότι στάλθηκαν προφυλακτικά 50 εκατομμυρίων δολαρίων στη Γάζα, αλλά στην πραγματικότητα ελέγξτε αυτό, προφανώς η Γάζα και η Μοζαμβίκη και το πρόγραμμα ήταν να προστατευθούν από τον ιό HIV. Μπορείτε λοιπόν να διορθώσετε τις δηλώσεις; Στην πραγματικότητα, δεν στάλθηκε στη Χαμάς. Στάλθηκε στη Μοζαμβίκη, πράγμα που είναι λογικό γιατί στάλθηκαν εκεί προφυλακτικά. Και πώς μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι όλες οι δηλώσεις που είπατε ήταν σωστές, ώστε να μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που λέτε;

Elon Musk ( 23:00 ):

Λοιπόν, καταρχάς, μερικά από αυτά που λέω θα είναι λανθασμένα και πρέπει να διορθωθούν. Άρα κανείς δεν πρόκειται να χτυπήσει χίλια. Θέλω να πω, θα κάνουμε λάθη, αλλά θα ενεργήσουμε γρήγορα για να διορθώσουμε τυχόν λάθη. Δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να στέλνουμε προφυλακτικά αξίας 50 εκατομμυρίων δολαρίων πουθενά, ειλικρινά. Δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι κάτι για το οποίο οι Αμερικανοί θα ήταν πραγματικά ενθουσιασμένοι. Και αυτός είναι πραγματικά ένας τεράστιος αριθμός προφυλακτικών, αν το καλοσκεφτείτε. Αλλά αν πήγε στη Μοζαμβίκη αντί για τη Γάζα, λέω, "Εντάξει, δεν είναι τόσο κακό. Αλλά παρόλα αυτά, γιατί το κάνουμε αυτό;"

Ομιλητής 8 ( 23:35 ):

Κύριε Μασκ, μπορείτε να μιλήσετε λίγο για το πόσο στενά συνεργάζεστε με τους επικεφαλής των πρακτορείων καθώς διευθύνετε αυτές τις περικοπές; Έχουν το…; Πόση συμβολή έχουν οι επικεφαλής των πρακτορείων όταν παίρνετε αυτές τις αποφάσεις;

Έλον Μασκ ( 23:47 ):

Ναι, συνεργαζόμαστε στενά με τους επικεφαλής των πρακτορείων. Ναι, άρα υπάρχουν κάποιοι έλεγχοι. Επομένως, δεν είμαστε μόνο εμείς που μπαίνουμε και κάνουμε πράγματα θέλοντας και μη. Είναι σε συνεργασία με τον επικεφαλής του πρακτορείου. Και έλεγξα προηγουμένως με τον πρόεδρο για να βεβαιωθώ ότι αυτό θέλει να συμβεί ο πρόεδρος. Μιλάμε λοιπόν σχεδόν κάθε μέρα και επανεξετάζω τα πράγματα για να βεβαιωθώ, είναι κάτι αυτό…; «Κύριε Πρόεδρε, θέλετε να το κάνουμε αυτό;». Μετά θα το κάνουμε.

Ομιλητής 7 ( 24:19 ):

Η USAID ήταν ένας από τους κύριους στόχους σας. Ανησυχείτε καθόλου ότι ορισμένες από τις περικοπές ή ότι το κλείσιμο αυτής της υπηρεσίας μπορεί να οδηγήσει σε ασθένειες ή άλλα μεγαλύτερα προβλήματα που ξεκινούν από άλλες χώρες που στη συνέχεια έρχονται στις Ηνωμένες Πολιτείες;

Έλον Μασκ ( 24:33 ):

Ναι, αυτό είναι ένα ενδιαφέρον παράδειγμα. Αυτό είναι κάτι στο οποίο συνεργαζόμαστε στενά με το Στέιτ Ντιπάρτμεντ και τον υπουργό Ρούμπιο, και έχουμε, για παράδειγμα, ενεργοποιήσει τη χρηματοδότηση για την πρόληψη του Έμπολα και για την πρόληψη του HIV.

Ομιλητής 7 ( 24:46 ):

Αριστερά που είπες;

Έλον Μασκ ( 24:47 ):

Ναι, σωστά. Και προχωράμε γρήγορα, άρα όλοι κάνουμε λάθη, αλλά θα διορθώσουμε και τα λάθη πολύ γρήγορα.

Ομιλητής 9 ( 24:55 ):

Το βλέπετε ως αξιόλογο σκοπό, USAID;

Έλον Μασκ ( 24:58 ):

Νομίζω ότι υπάρχουν μερικά αξιόλογα πράγματα, αλλά γενικά, αν πείτε, "Ποιο ήταν το μπαμ για το χρηματικό ποσό;" Θα έλεγα ότι δεν ήταν πολύ καλό. Υπήρχαν πάρα πολλά από αυτά που έκανε η USAID επηρέαζαν τις εκλογές με τρόπους που νομίζω ότι ήταν αμφίβολοι και δεν αντέχουν το φως της δημοσιότητας.

Ομιλητής 5 ( 25:17 ):

Πρέπει απλώς να ακολουθήσω τις συμβάσεις του Πενταγώνου. Εάν έχετε λάβει δισεκατομμύρια δολάρια σε συμβόλαια από το Πεντάγωνο και ο Πρόεδρος σας καθοδηγεί να εξετάσετε το Υπουργείο Άμυνας, είναι ότι-

Έλον Μασκ ( 25:28 ):

Ναί. Θα το κάνουμε μετά από αίτημα του Προέδρου.

Ομιλητής 5 ( 25:31 ):

Αυτό αποτελεί σύγκρουση συμφερόντων για εσάς;

Έλον Μασκ ( 25:33 ):

Όχι, γιατί θα έπρεπε να κοιτάξετε το ατομικό συμβόλαιο και να πείτε… Καταρχάς, δεν είμαι αυτός που υποβάλλει τη σύμβαση. Είναι άνθρωποι της SpaceX ή κάποιος που θα υποβάλει αίτηση για τη σύμβαση. Και θα ήθελα να πω εάν βλέπετε κάποια σύμβαση όπου ανατέθηκε στη SpaceX και δεν ήταν μακράν η καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής για τον φορολογούμενο, ενημερώστε με γιατί ήταν όλα.

Ομιλητής 7 ( 25:53 ):

Ο πρόεδρος είπε τις προάλλες ότι μπορεί να κοιτάξετε τα ταμεία. Θα μπορούσατε να το εξηγήσετε λίγο αυτό; Τι είδους απάτη…; Και αυτή η ερώτηση απευθύνεται και στους δύο σας. Τι είδους απάτη περιμένετε να δείτε ή βλέπετε αυτή τη στιγμή στα ομόλογα των ΗΠΑ;

Έλον Μασκ ( 26:08 ):

Νομίζω ότι εννοείς το Υπουργείο Οικονομικών σε αντίθεση με τα γραμμάτια του Δημοσίου, ή-

Ομιλητής 7 ( 26:12 ):

Αναφέρατε επίσης τα θησαυροφυλάκια στο Air Force One το άλλο βράδυ.

Ντόναλντ Τραμπ ( 26:14 ):

Προχωρήστε.

Έλον Μασκ ( 26:14 ):

Λοιπόν, όπως ανέφερα προηγουμένως, πραγματικά η πρώτη δουλειά είναι να βεβαιωθούμε ότι πράγματι συλλέγουμε… Συγγνώμη για αυτό. Σκέφτηκα ότι ο γιος μου μπορεί να το απολαύσει αυτό, αλλά βάζει τα δάχτυλά του στα αυτιά μου και άλλα. Είναι δύσκολο να το ακούσω μερικές φορές. Γεια, σταματήστε το. Τα πράγματα που κάνουμε με το Υπουργείο Οικονομικών είναι τόσο βασικά που δεν μπορείτε να πιστέψετε ότι δεν υπάρχει ήδη. Έτσι, για παράδειγμα, όπως ανέφερα, απλώς βεβαιωθείτε ότι όταν μια πληρωμή σβήνει, πρέπει να έχει έναν κωδικό κατηγοριοποίησης πληρωμών. Τι είδους πληρωμή είναι αυτή; Δεν μπορείτε απλά να αφήσετε το πεδίο κενό. Επί του παρόντος, πολλές πληρωμές, το πεδίο έχει μείνει κενό και πρέπει να περιγράψετε ποια είναι η πληρωμή

Elon Musk ( 27:00 ):

… πριν από κάποιο βασικό εξορθολογισμό. Και αυτό μένει κενό. Πότε ήταν η τελευταία φορά που το Πεντάγωνο πέρασε έλεγχο; Δηλαδή, πριν από μια δεκαετία ίσως; Πάντα; Πραγματικά; Και θέλουμε απλώς, για να περάσετε πραγματικά τους ελέγχους, πρέπει να έχετε οικονομικές πληροφορίες που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε τις πληρωμές. Και κάθε τόσο το Υπουργείο Οικονομικών πρέπει να διακόπτει τις πληρωμές εάν πιστεύει ότι η πληρωμή πηγαίνει σε έναν δόλιο οργανισμό. Εάν μια εταιρεία ή οργανισμός βρίσκεται σε λίστα μη πληρωμών, δεν πρέπει να την πληρώσουμε. Είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσετε. Αν είναι πολύ δύσκολο να μπεις σε αυτή την πληρωμή, τη λίστα μη πληρωμών, σημαίνει ότι πρόκειται για κάποιον που μοιάζει με νεκρούς, τρομοκράτες, γνωστούς απατεώνες, κάτι τέτοιο. Δεν πρέπει να τους πληρώνουμε. Αλλά αυτή τη στιγμή το κάνουμε, κάτι που είναι τρελό. Θα πρέπει να το σταματήσουμε αυτό.

Ντόναλντ Τραμπ ( 27:58 ):

Ένας άνθρωπος που οδηγεί με τις πράξεις του. Και παρεμπιπτόντως, εκατοντάδες, χιλιάδες τέτοιες συναλλαγές, έχουμε μια μεγάλη ομάδα. Και για το καλό της χώρας, ελπίζω ότι το άτομο που είναι υπεύθυνο και τα άλλα άτομα που μου αναφέρουν ότι είναι αρμόδια έχουν τη δυνατότητα να κάνουν το σωστό, δηλαδή να βεβαιωθούν ότι όλα είναι τίμια, νόμιμα και ικανά. Όταν κοιτάτε την USAID, αυτό είναι ένα. Θα δούμε το στρατό, θα δούμε την εκπαίδευση. Είναι πολύ μεγαλύτερες περιοχές, αλλά η USAID είναι πραγματικά διεφθαρμένη. θα σου πω. Είναι διεφθαρμένο. Είναι ανίκανο και είναι πραγματικά διεφθαρμένο. Δεν μπορώ να φανταστώ έναν δικαστή να λέει: "Λοιπόν, μπορεί να είναι διεφθαρμένο, αλλά εκλεγήκατε για να κοιτάξετε τη χώρα και, όπως λέμε, να κάνετε την Αμερική μεγάλη ξανά, αλλά δεν έχετε το δικαίωμα να πάτε να κοιτάξετε και να δείτε εάν τα πράγματα είναι σωστά, ότι πληρώνουν ή ότι τα πράγματα είναι τίμια ότι πληρώνουν".

28:56 )
Και κανείς δεν μπορεί καν να το πιστέψει αυτό. Άλλοι άνθρωποι, καθηγητές νομικής, έλεγαν, "Πώς μπορείς να πάρεις αμέσως αυτό το άτομο; Υποτίθεται ότι διευθύνεις τη χώρα, αλλά δεν επιτρέπεται να δούμε σε ποιον τα πληρώνουν και τι πληρώνουν". Έχουμε τεράστια ποσά απάτης που πιάσαμε. Νομίζω ότι μάλλον έχουμε πιάσει πολλά δισεκατομμύρια δολάρια ήδη σε… Τι; Δύο εβδομάδες;

Ομιλητής 10 ( 29:19 ):

Ναί.

Ντόναλντ Τραμπ ( 29:20 ):

Και θα πάει σε αριθμούς που δεν πρόκειται να πιστέψεις. Και όπως είπα, πολλά είναι ανικανότητα και πολλά είναι ανεντιμότητα. Πρέπει να το πιάσουμε. Και ο μόνος τρόπος να το πιάσουμε είναι να το ψάξουμε. Και αν ένας δικαστής πρόκειται να πει, "Δεν επιτρέπεται να το ψάξεις", αυτό είναι πολύ λυπηρό για τη χώρα μας. Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να λειτουργήσει.

Ομιλητής 11 ( 29:38 ):

Το πρόγραμμα εξαγοράς, μπορείτε να το εγγυηθείτε προσωπικά;

Ντόναλντ Τραμπ ( 29:42 ):

Ποιο;

Ομιλητής 11 ( 29:42 ):

Το πρόγραμμα εξαγορών. Η προσφορά στους ομοσπονδιακούς εργαζόμενους. Μπορείτε να εγγυηθείτε προσωπικά ότι οι εργαζόμενοι που επιλέγουν να παραιτηθούν τώρα θα πληρωθούν μέχρι τον Σεπτέμβριο;

Ντόναλντ Τραμπ ( 29:49 ):

Λοιπόν, θα έβγαζαν τα χρήματά τους, αλλά παίρνουν μια καλή συμφωνία. Παίρνουν μεγάλη εξαγορά. Και αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να μειώσουμε την κυβέρνηση. Έχουμε πάρα πολύ κόσμο. Έχουμε χώρο γραφείου. Καταλαμβάνεται κατά 4%. Κανείς δεν εμφανίζεται στη δουλειά γιατί του είπαν να μην το κάνουν. Και μετά ο Μπάιντεν τους έδωσε ένα πενταετές πάσο, μερικά από αυτά. 48.000 από αυτούς. Του έδωσε ένα πενταετές πάσο, ότι για πέντε χρόνια δεν χρειάζεται να εμφανιστείς στη δουλειά. Και επιτρέψτε μου να σας πω, πολλά από αυτά είναι λόγω του Μπάιντεν. Αυτός φταίει. Αυτό που έκανε στα σύνορά μας δεν είναι σχεδόν τόσο κακό όσο αυτό που έκανε με όλες αυτές τις συμβάσεις που έχουν βγει. Είναι μια πολύ θλιβερή μέρα όταν το κοιτάμε. Δεν μπορώ καν να το πιστέψω, αλλά πολλά συμβόλαια απλώς επεκτείνονται και συνεχίζουν να επεκτείνονται και δεν υπήρχε κανείς εκεί για να το διορθώσει. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι αυτό θα μπορούσε να επιβληθεί από το δικαστήριο.

30:43 )
Οποιοδήποτε δικαστήριο θα έλεγε ότι ο πρόεδρος ή οι εκπρόσωποί του, όπως ο Υπουργός Οικονομικών, ο Υπουργός Εξωτερικών, δεν έχουν το δικαίωμα να κοιτάξουν τα βιβλία τους και να βεβαιωθούν ότι όλα είναι ειλικρινή, θέλω να πω, πώς μπορείς να έχεις μια χώρα; Δεν μπορείς να έχεις τίποτα έτσι. Δεν μπορείς να έχεις μια επιχείρηση έτσι. Δεν μπορείς να έχεις μια χώρα έτσι. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Σας ευχαριστώ.

Press crowd ( 31:02 ):

[δεν ακούγεται 00:31:03]

Ομιλητής 12 ( 31:02 ):

Ευχαριστώ, πατήστε. Ευχαριστώ, πατήστε.

Press crowd ( 31:02 ):

[δεν ακούγεται 00:31:04]

Ντόναλντ Τραμπ ( 31:11 ):

Επιστρέφει απόψε. Ο Μαρκ Φόγκελ θα βρίσκεται στον Λευκό Οίκο απόψε περίπου στις 10:00. Αν θέλεις να έρθεις, μπορείς να του πεις ένα γεια.

Ομιλητής 11 ( 31:15 ):

Οι ΗΠΑ έδωσαν κάτι σε αντάλλαγμα;

Ντόναλντ Τραμπ ( 31:18 ):

Όχι πολύ, όχι. Ήταν πολύ ωραίοι. Μας φέρθηκαν πολύ ωραία η Ρωσία στην πραγματικότητα. Ελπίζω ότι αυτή είναι η αρχή μιας σχέσης όπου μπορούμε να τερματίσουμε αυτόν τον πόλεμο και να σταματήσουν να σκοτώνονται εκατομμύρια άνθρωποι. Έχουν χάσει εκατομμύρια ανθρώπους. Έχασαν, από πλευράς στρατιωτών, πιθανώς 1,5 εκατομμύριο στρατιώτες, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Πρέπει να σταματήσουμε αυτόν τον πόλεμο. Και με ενδιαφέρει πρωτίστως από τη σκοπιά του θανάτου. Χάνουμε όλους αυτούς τους στρατιώτες και δεν είναι Αμερικανοί στρατιώτες, είναι Ουκρανοί και Ρώσοι στρατιώτες. Αλλά μάλλον μιλάς για ενάμιση εκατομμύριο. Νομίζω ότι πρέπει να το φέρουμε στο τέλος. Καλά; Σας ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ.

Ομιλητής 12 ( 32:01 ):

Σας ευχαριστώ. Φεύγουμε.

Ομιλητής 10 ( 32:03 ):

Πάμε. Ας κινηθούμε.

Ομιλητής 13 ( 32:03 ):

Σας ευχαριστώ, κύριε.

Ομιλητής 12 ( 32:03 ):

Σας ευχαριστούμε που μετακινήσατε.

Ντόναλντ Τραμπ ( 32:03 ):

10 η ώρα. 10 η ώρα απόψε στον Λευκό Οίκο.

Ομιλητής 10 ( 32:05 ):

Εντάξει παιδιά.

Ομιλητής 12 ( 32:06 ):

Ευχαριστώ όλους. Ας κόψουμε.

Ντόναλντ Τραμπ ( 32:12 ):

Σας ευχαριστώ. Τα λέμε αργότερα.

Έλον Μασκ ( 32:12 ):

Είναι πολλά.

Ντόναλντ Τραμπ ( 32:12 ):

Ευχαριστώ παιδιά.

Ομιλητής 12 ( 32:12 ):

Ευχαριστώ παιδιά. Ακριβώς πίσω από τους αποστακτήρες.

Ομιλητής 14 ( 32:12 ):

Νομίζω ότι είναι λιγότερο από ένα…

Εγγραφείτε στο ιστολόγιο Rev

Lectus donec nisi placerat suscipit telus pellentesque turpis amet.

Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση

Εγγραφείτε στο Blog The Rev

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το περιεχόμενο Rev απευθείας στα εισερχόμενά σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου