Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021

Rev. Marjorie Taylor Greene: ( 15:43 )Με έδιωξαν από τις επιτροπές μου αφού πέρασαν ένα χρόνο προωθώντας, υποστηρίζοντας, χρηματοδοτώντας το Act Blue, BLM, υπερασπιζόμενοι το ψέμα και κάλεσαν αυτές τις ειρηνικές διαμαρτυρίες όταν υπάρχουν κτίρια που καίγονται στο παρασκήνιο και μοιράζονται συνδέσμους εγγύησης για να βγάλουν τους εγκληματίες από τη φυλακή. Αλλά θέλουν να με εκκενώσουν επιτροπές για δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων που ήταν θεωρίες συνωμοσίας. Αυτό είναι αρκετά υποκριτικό


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Συνέντευξη Τύπου της Marjorie Taylor Greene μετά την απομάκρυνση από το αντίγραφο της επιτροπής ρόλων στις 5 Φεβρουαρίου

Συνέντευξη Τύπου της Marjorie Taylor Greene μετά την απομάκρυνση από το αντίγραφο της επιτροπής ρόλων στις 5 Φεβρουαρίου

Marjorie Taylor Greene: ( 03:24 )
Ω, ηχογραφεί.

Ομιλητής 13: ( 03:25 )
Ναι, θα βγει.

Marjorie Taylor Greene: ( 03:26 )
Εντάξει. Σε ευχαριστώ που με ενημέρωσες.

Marjorie Taylor Greene: ( 03:28 ) Κατ '
αρχάς, σας ευχαριστώ που βγήκατε εδώ σήμερα και είστε πρόθυμοι να ακούσετε τι έχω να πω. Θέλω απλώς να γνωρίζετε ότι για τον τύπο, υποστηρίζω πραγματικά την ελευθερία του τύπου. Νομίζω ότι είναι ένα από τα πράγματα που κάνουν τη χώρα μας τόσο υπέροχη και ελπίζω πραγματικά ότι θα μπορέσετε να πείτε την ιστορία μου λίγο καλύτερα αντί να αναφέρετε και να επαναλαμβάνετε ίσως κάποια πράγματα που δεν σας αρέσουν για εμένα ή πράγματα που ήταν στα κοινωνικά μέσα το 2018.

Marjorie Taylor Greene: ( 04:02 )
Βλέπετε, ο λόγος για τον οποίο έτρεξα για το Κογκρέσο είναι επειδή πραγματικά δεν σέβομαι αυτό που έχει γίνει η κυβέρνησή μας. Ως απλός Αμερικανός, κάποιος που έπρεπε να δουλέψει σκληρά όλη μου τη ζωή, κάποιος που είναι παντρεμένος για σχεδόν 25 χρόνια και μεγάλωσε τρία παιδιά και πρέπει να σας πω, τα τρία παιδιά μου είναι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου, αυτό είναι το καλύτερο πράγμα που έχω κάνει ποτέ είναι να είμαι μαμά. Αγαπώ πραγματικά τη χώρα μας. Λατρεύω τις ελευθερίες μας και θέλω ειλικρινά όλα τα παιδιά σας και τα παιδιά μου και όλοι μας να συνεχίσουμε να έχουμε την ευκαιρία να έχουμε το Αμερικανικό Όνειρο. Αλλά η κυβέρνησή μας μας αποτυγχάνει.

Marjorie Taylor Greene: ( 04:42 )
Βλέπετε ότι πλησιάζουμε σχεδόν 30 τρισεκατομμύρια δολάρια σε χρέος. Ως επιτυχημένος ιδιοκτήτης επιχείρησης για πάνω από 20 χρόνια, αν διοικούσα την εταιρεία μου με τον τρόπο που τρέχει αυτή η κυβέρνηση και ξοδεύει και σπαταλά και μας φέρει χρέους με τα δικά μας σκληρά κερδοφόρα δολάρια, θα ήμουν εκτός λειτουργίας πριν από πολύ καιρό και θα είμαστε άστεγοι στους δρόμους.

Marjorie Taylor Greene: ( 05:02 )
Αλλά είναι πολύ χειρότερο από αυτό εδώ και δεκαετίες, αυτή η κυβέρνηση πούλησε τον Αμερικανό εργαζόμενό μας, έστειλε τις δουλειές μας στο εξωτερικό σε ξένες χώρες. Έχουμε ανοίξει τα σύνορά μας ανοιχτά για να πλημμυρίσουμε με παράνομους να μπαίνουν στη χώρα μας.

Marjorie Taylor Greene: ( 05:20 )
Σκεφτείτε την Kate Steinle, η οποία δολοφονήθηκε σε μια προβλήτα στην Καλιφόρνια. Πέθανε στην αγκαλιά του πατέρα της. Η Chris Odette, ο πατέρας της υπηρέτησε στη χώρα μας τέσσερις εκδρομές, τέσσερις περιηγήσεις στη Μέση Ανατολή, προστατεύοντας τις ελευθερίες μας. Όταν επέστρεψε στο σπίτι, η κόρη του σκοτώθηκε από έναν παράνομο αλλοδαπό στο Τέξας. Αυτά είναι τα πράγματα που δεν πρέπει να συμβούν, αλλά αυτές είναι οι πολιτικές που επιτρέπονται και συνεχίζονται.

Marjorie Taylor Greene: ( 05:48 )
Η χώρα μας το έκανε νόμιμο και χρηματοδότησε με τα φορολογικά μας δολάρια πάνω από 62 εκατομμύρια αμβλώσεις, δολοφονώντας τη δημιουργία του Θεού στη μήτρα. Αυτό είναι μια αμαρτία, ένα αηδιαστικό κακό που είναι απαράδεκτο. Δεν μπορώ καν να πιστέψω ότι συνεχίζεται. Αλλά εδώ είναι το θέμα, όλες αυτές οι γυναίκες που το έχουν περάσει, αφήνει μια τρύπα στην ψυχή τους που δεν θεραπεύει ποτέ. Αυτές οι γυναίκες έχουν διδαχθεί ότι αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να επιτύχουν. Αυτός είναι ο τρόπος που μπορούν να χτίσουν μια καριέρα. Αυτός είναι ένας τρόπος που μπορούν να λύσουν το πρόβλημα που δεν ήθελαν αρχικά. Αυτό είναι ένα φρικτό ψέμα. Είναι ένα φοβερό ψέμα. Ως μητέρα και γυναίκα που είχε μια επιτυχημένη καριέρα, μπορώ να σας πω ότι η μητέρα είναι το μεγαλύτερο δώρο της ζωής μου. Ελπίζω πραγματικά ότι η Αμερική μπορεί να τερματίσει το κακό της έκτρωσης

Marjorie Taylor Greene: ( 06:42 )
Θέλω επίσης να ξέρετε ότι η ελευθερία του λόγου έχει σημασία. Η ελευθερία του λόγου έχει μεγάλη σημασία. Και χθες, όταν οι Δημοκρατικοί και οι 11 από τους Ρεπουμπλικάνους συναδέλφους μου αποφάσισαν να αποχωρήσουν από την ανάθεση της επιτροπής μου, την εκπαίδευση και την εργασία και την επιτροπή προϋπολογισμού, ξέρετε τι έκαναν; Στην πραγματικότητα αφαίρεσαν τη φωνή τους από την περιοχή μου. Αφαίρεσαν τους ψηφοφόρους μου ότι έχουν εκπροσώπηση για να δουλέψουν για αυτούς για τον προϋπολογισμό, έναν επιτυχημένο ιδιοκτήτη επιχείρησης που ξέρει πώς να κάνει κέρδος, όχι απώλεια. Για αυτό ψήφισα η περιοχή μου.

Marjorie Taylor Greene: ( 07:21 )
Είμαι μια μαμά με τρία παιδιά που μετέφεραν τα παιδιά μου σε σχολικές ζώνες χωρίς όπλα όλη την ώρα που πήγαν στο σχολείο. Όταν ήμουν στην 11η τάξη στα 16 μου χρόνια, όταν ο Τζο Μπάιντεν δημιούργησε σχολικές ζώνες χωρίς όπλα, ένας από τους συμμαθητές μου έφερε τρία όπλα στο σχολείο με ένα σχολικό λεωφορείο σε μια σακούλα, τα έφερε στο σχολείο στην τάξη της πρώτης περιόδου επειδή ήταν πολύ αναστατωμένος σε δύο συμμαθητές του. Έβγαλε το όπλο του, πήγε να πάρει τον έλεγχο. Ο προπονητής στην τάξη, τον χτύπησε στο πάτωμα, αλλά κατάφερε να φτάσει και να πάρει ένα άλλο από τα όπλα του, πυροβόλησε το όπλο του, πήρε τον έλεγχο του σχολείου μας και κρατήσαμε όμηρους στις τάξεις μας για πέντε ώρες.

Marjorie Taylor Greene: ( 08:05 )
Θέλω να ξέρετε, ξέρω αυτόν τον φόβο που ένιωσε ο David Hogg. Είναι τρομακτικό. Είναι τρομακτικό όταν το μόνο άτομο στο κτίριο με όπλο είναι πολύ αναστατωμένο και είναι εκεί για να κάνει κακό, και δεν υπάρχει καλός τύπος με όπλα για να μας προστατεύσει.

Marjorie Taylor Greene: ( 08:22 )
Γι 'αυτό όταν ήμουν στην Ουάσινγκτον, μπορούσα να πάω από το γραφείο της Γερουσίας στο γραφείο της Γερουσίας, όπως και ο David Hogg, και να πω ότι δεν ψηφίζω τον έλεγχο όπλων επειδή χρειαζόμαστε τα δικαιώματα της δεύτερης τροποποίησης. Πρέπει να είμαστε σε θέση να προστατεύσουμε τα παιδιά μας με καλούς με όπλα, όπως ακριβώς οι άνθρωποι εδώ προστατεύονταν με 30.000 στρατεύματα της Εθνικής Φρουράς. Φαντάσου το. Θέλουν να αφήσουν τα παιδιά μας ανυπεράσπιστα, αλλά θα περιβάλουν αυτό το μέρος με ένα μεγάλο, όμορφο τείχος στα σύνορα και ένα σωρό καλούς ανθρώπους με όπλα.

Marjorie Taylor Greene: ( 08:55 )
Βλέπετε, αυτές είναι οι πολιτικές που με μισούν. Αυτές είναι οι πολιτικές που αηδούν τον αμερικανικό λαό και αυτές είναι οι πολιτικές των υποκριτών. Βλέπετε, όταν οι υπεύθυνοι θέλουν απλώς να ξοδέψουν τα χρήματά σας και να ξοδέψουν τα χρήματά σας και δεν έχετε άλλη επιλογή από το να τα δώσετε και πιστέψτε με, είμαι καλός φορολογούμενος εδώ και χρόνια και θα είμαι πάντα και, στη συνέχεια, θέλουν να στείλουν τα σκληρά κερδισμένα δολάρια μας σε ξένα έθνη με τη λεγόμενη ξένη βοήθεια για να χρηματοδοτήσουν πράγματα όπως τείχη και γέφυρες, σχολεία και δρόμους και άμβλωση. Αυτό είναι λάθος.

Marjorie Taylor Greene: ( 09:32 )
Τα φορολογικά μας δολάρια πρέπει να μείνουν εδώ στην Αμερική. Τα φορολογικά μας δολάρια πρέπει να χρηματοδοτούν το τείχος των συνόρων μας, τις γέφυρες, τα σχολεία μας, τους δρόμους μας. Πρέπει να βοηθήσουν τους άστεγους μας. Πρέπει να βοηθήσουν. Οι άνθρωποί μας. Οι ξεχασμένοι μας. Τα ορφανά μας. Τα ανάδοχα παιδιά μας. Αυτό πρέπει να κάνουν τα δικά μας φορολογικά δολάρια. Όχι αυτό που κάνουν εδώ οι άνθρωποι εδώ και δεκαετίες.

Marjorie Taylor Greene: ( 09:58 )
Εκείνοι που είναι υπεύθυνοι είναι εδώ εδώ και δεκαετίες. Δεκαετίες. Γνωρίζετε τη μέση ηλικία συνταξιοδότησης; Είναι περίπου 64, 65 ετών στον ιδιωτικό τομέα, αλλά όχι εδώ στο Κογκρέσο. Προσκολλώνται στην εξουσία όσο μπορούν επειδή προφανώς είναι εθιστικό και δεν μπορούν να την εγκαταλείψουν. Αυτό είναι κάτι που απλά δεν μπορώ να ανεχτώ. Δεν μπορώ να το πάρω, και ο αμερικανικός λαός είναι τόσο άρρωστος από αυτό.

Marjorie Taylor Greene: ( 10:27 )
Βλέπετε, ένας αριθμός ρεκόρ Αμερικανών ψήφισε υπέρ του Προέδρου Τραμπ. Ένας ρεκόρ αριθμός Ρεπουμπλικανών ψήφισε τον Πρόεδρο Τραμπ. Θέλετε να μάθετε γιατί; Είναι επειδή αγαπούσαν τις πολιτικές του. Αγαπούσαν τον αγώνα του. Αγαπούν το γεγονός ότι για μια φορά είχαμε έναν πρόεδρο που υπερασπίστηκε την Αμερική, υπερασπίστηκε τις αμερικανικές επιχειρήσεις και θυμήθηκε τον ξεχασμένο άνθρωπο. Ήταν πρόεδρος που δεν ενδιαφερόταν για το χρώμα του δέρματος σας, επειδή ο Θεός μας δημιούργησε όλους ίσους, και ευχαριστώ το Θεό μας το επιβεβαιώνει αυτό. Ήταν πρόεδρος που ήθελε να επιτύχει κάθε άτομο και γι 'αυτό τον υποστηρίξαμε. Γι 'αυτό τον υποστήριζα πάντα. Και θέλω να σας πω, οι Ρεπουμπλικάνοι ψηφοφόροι τον υποστηρίζουν ακόμα. Το πάρτι είναι δικό του. Δεν ανήκει σε κανέναν άλλο.

Marjorie Taylor Greene: ( 11:16 )
Αυτή η δίκη κατηγορίας που θα συμβεί την επόμενη εβδομάδα είναι ένα τσίρκο. Είναι ένα τσίρκο που επιτρέπει στις εταιρείες μέσων να λαμβάνουν πολλά κλικ, πολλές προβολές και να πωλούν διαφημιστικά δολάρια. Και ξέρεις τι? Αυτό είναι επίσης πολύ αηδιαστικό. Όλοι εδώ γνωρίζουν ότι δεν προκάλεσε αυτήν την επίθεση στο Καπιτώλιο, ούτε εγώ, ούτε κανένας Ρεπουμπλικανός, αλλά η ευθύνη βαρύνει ακριβώς εκείνους που εισέβαλαν στο Καπιτώλιο, αυτοί που το σχεδίασαν νωρίτερα. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που πρέπει να λογοδοτούν.

Marjorie Taylor Greene: ( 11:47 )
Ήμουν στην αίθουσα, σε αντίθεση με την AOC, τον εκπρόσωπο Ocasio-Cortez, που πλαστά την οργή της με μια άλλη φάρσα. Ένα άλλο φάρσα που μοιράζεται παντού. Βλέπετε τέτοια ψεύτικα ψέματα, όπως η AOC, ο εκπρόσωπος Cori Bush που λέει στους ανθρώπους ότι την επιτέθηκα όταν στην πραγματικότητα ήταν σε βίντεο που μου επιτέθηκε, αυτό είναι το είδος της ψεύτικης οργής που διαιρεί το Κογκρέσο μας μαζί με την ψεύτικη οργή τα νέα κάθε μέρα που χωρίζουν τους ανθρώπους μας.

Marjorie Taylor Greene: ( 12:22 )
Ξέρετε τι κάνουν τα μέσα; Και εσείς είστε υπέροχοι σε αυτό, και σας το λέω αυτό γιατί θέλω να σας αρέσω, αλλά κάνετε μια πολύ καλή δουλειά στο να εθίσετε το έθνος μας στο μίσος, να διδάξετε στους ανθρώπους να μισούν ανθρώπους σαν εμένα, Πρόεδρε Τραμπ. Και μετά στα δεξιά, είναι ο ίδιος τρόπος να διδάσκεις τους ανθρώπους να μισούν τον AOC, τον Ilhan Omar, τη Nancy Pelosi. Βλέπετε, πηγαίνει αμφίδρομα, έτσι δεν είναι; Αλλά η διδασκαλία των ανθρώπων να τους μισούν και να τους εθίζει σε αυτό σκοτώνει τη χώρα μας. Προκαλεί τους ανθρώπους να μην είναι πλέον φίλοι, οικογένειες να μην μιλούν πλέον μεταξύ τους. Ακόμα και ο σύζυγος και οι σύζυγοι παίρνουν διαζύγιο, οι γονείς δεν μιλούν στα παιδιά τους και το αντίστροφο. Νομίζω ότι είναι τρομερό και είναι επαίσχυντο.

Marjorie Taylor Greene: ( 13:09 )
Όταν έχετε μια πλατφόρμα όπως έχετε, τι θέλετε να είναι η κληρονομιά σας; Θέλετε η κληρονομιά σας να είναι η πλατφόρμα που κατέστρεψε το έθνος μας και έκανε τους ανθρώπους μας να μισούν ο ένας τον άλλο; Ή θα προτιμούσατε να είστε μια πλατφόρμα που είπε την αλήθεια επειδή σας δίνεται το μεγάλο δώρο, η ελευθερία του Τύπου, ώστε να μπορείτε να πείτε την αλήθεια; Θα ήθελα πολύ να είσαι αυτή η πλατφόρμα και θα ήμουν τόσο περήφανος για σένα. Δεν θα ήμουν θυμωμένος με κανέναν.

Marjorie Taylor Greene: ( 13:37 )
Είχα χθες τη μεγαλύτερη ευκαιρία και είμαι τόσο ευγνώμων για αυτό. Έχω να πω τι έκανα λάθος. Ξέρετε πόσο απελευθέρωση είναι αυτό; Δεν αστειεύομαι. Αισθάνομαι σοβαρά ευλογημένος από τον Θεό γιατί έπρεπε να το κάνω σε μια παγκόσμια σκηνή. Έχω να πω ότι είπα τα πράγματα λανθασμένα. Πιστεύω ότι τα πράγματα ήταν λάθος. Και ξέρεις τι? Είμαι πολύ χαρούμενος που το έκανα. Η περιοχή μου είναι ενθουσιασμένη μαζί μου. Οι άνθρωποι σε όλη τη χώρα είναι ευγνώμονες και με υποστηρίζουν. Και γι 'αυτό, τους είμαι ευγνώμων. Κανένας από εμάς δεν είναι τέλειος. Όταν πηγαίνουμε για τη ζωή μας πιστεύοντας ότι είμαστε, είμαστε τόσο υποκριτές. Αλήθεια, είμαστε πραγματικά. Εάν πιστεύουμε ότι είμαστε τέλειοι και μπορούμε να κρίνουμε ο ένας τον άλλον, αυτό είναι ένα λάθος.

Marjorie Taylor Greene: ( 14:26 )
Προχωρώντας, ελευθερώθηκα. Το κάνω, νιώθω ελεύθερος. Επειδή γνωρίζετε τι συμβαίνει σε αυτές τις επιτροπές; Βλέπετε, έχουμε, βασικά, μια τυραννικά ελεγχόμενη κυβέρνηση αυτή τη στιγμή. Οι Δημοκρατικοί. Έχουμε τον Joe Biden, γράφοντας εκτελεστική εντολή μετά την εκτελεστική εντολή. Υπογραφή τους, υπογραφή τους, υπογραφή τους. Κάνοντας ό, τι θέλει εκεί στον Λευκό Οίκο.

Marjorie Taylor Greene: ( 14:47 )
Έχουμε τη Νανσί Πελόσι ηγήτρια των Δημοκρατών στο Κογκρέσο να κάνουν ό, τι θέλουν. Δεν ενδιαφέρονται για το τι έχουν να κάνουν οι Ρεπουμπλικάνοι. Δεν ενδιαφέρονται για το τι έχουν να πουν οι επαρχίες και οι ψηφοφόροι μας. Ενδιαφέρονται μόνο για την προώθηση της σοσιαλιστικής ατζέντας τους. Νοιάζονται μόνο για να αφαιρέσουν τις ελευθερίες μας. Αυτό δεν είναι σωστό.

Marjorie Taylor Greene: ( 15:07 )
Αν ήμουν σε επιτροπή, θα σπαταλούσα το χρόνο μου γιατί οι συντηρητικές μου αξίες δεν θα ακουστούν και ούτε οι περιοχές μου. Αυτήν τη στιγμή, οι Ρεπουμπλικάνοι συνάδελφοί μου λένε ότι το λευκό τους δέρμα τους καθιστά εγγενώς ρατσιστικό, ή ότι η θητεία τους στο στρατό του έθνους μας στη χώρα μας, υπερασπιζόμενοι τις ελευθερίες μας, τις καθιστά άσχημες και εγχώριους τρομοκράτες. Πώς είμαστε σε αυτό το μέρος; Πώς φτάσαμε εδώ; Οι λίγες κακές ενέργειες ορισμένων δεν καθορίζουν τις πολλές, και αυτή είναι η αλήθεια.

Marjorie Taylor Greene: ( 15:43 )
Με έδιωξαν από τις επιτροπές μου αφού πέρασαν ένα χρόνο προωθώντας, υποστηρίζοντας, χρηματοδοτώντας το Act Blue, BLM, υπερασπιζόμενοι το ψέμα και κάλεσαν αυτές τις ειρηνικές διαμαρτυρίες όταν υπάρχουν κτίρια που καίγονται στο παρασκήνιο και μοιράζονται συνδέσμους εγγύησης για να βγάλουν τους εγκληματίες από τη φυλακή. Αλλά θέλουν να με εκκενώσουν επιτροπές για δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων που ήταν θεωρίες συνωμοσίας. Αυτό είναι αρκετά υποκριτικό.

Marjorie Taylor Greene: ( 16:15 )
Βλέπετε ότι ο αμερικανικός λαός δεν θα ξεχάσει γιατί εξακολουθεί να ξεχειλίζει από την καταστροφή του περασμένου έτους, όπου οι πόλεις κάηκαν, οι άνθρωποι επιτέθηκαν, αστυνομικοί, που εξακολουθούν να το αντιμετωπίζουν, επιτέθηκαν νύχτα με τη νύχτα. Παίρνουν αυτό το σπίτι μαζί τους και πλήττει τις οικογένειές τους. Η κατοχή ομοσπονδιακών κτιρίων, η ανάληψη αστυνομικών περιφερειών, τόσο μεγάλη ζημιά, η καταστροφή αγαλμάτων και μνημείων, διαγράφοντας την ιστορία μας Αυτό συνέβη.

Marjorie Taylor Greene: ( 16:44 )
Δεν συγχωρώ αυτό που συνέβη στις 6 Ιανουαρίου. Ήταν μια από τις πιο τρομακτικές μέρες της ζωής μου, δίπλα στο να κρατούμε όμηρο σε μια σχολική ζώνη χωρίς όπλα, όταν ένας από τους συναδέλφους μαθητές μου το ανέλαβε με ένα όπλο και κανείς δεν μας προστατεύει. Κανείς δεν μπορούσε. Ήταν απαίσιο.

Marjorie Taylor Greene: ( 17:03 )
Θα σας ρωτήσω όλους, σκεφτείτε τι αναφέρετε. Όταν είστε στις ειδήσεις που αποκαλούν ταραχές ειρηνική διαμαρτυρία, ο αμερικανικός λαός είναι αηδιασμένος μαζί σας επειδή ψεύτε. Όταν προωθείτε άτομα που προστατεύουν αυτά τα πράγματα και θέλετε να τα συνεχίσετε, τα άτομα αρρωσταίνουν. Έχουν βαρεθεί επειδή έχασαν τις επιχειρήσεις τους και μπορεί να έχουν πληγεί και κουράζονται να τους επιτεθούν επειδή θέλουν να φορέσουν ένα κόκκινο καπέλο που λέει «Make America Great Again» ή ψήφισαν υπέρ του Trump και ήταν περήφανοι γι 'αυτό. Τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν.

Marjorie Taylor Greene: ( 17:39 )
Σας λέω και πάλι, είμαι εντάξει με την αποβολή από τις επιτροπές μου γιατί θα ήταν χάσιμο χρόνου μου. Ξέρεις ποιος είμαι? Είμαι πολύ σκληρός εργαζόμενος και είμαι περήφανος για αυτό. Τώρα έχω πολύ ελεύθερο χρόνο στα χέρια μου, πράγμα που σημαίνει ότι μπορώ να μιλήσω με πολύ περισσότερους ανθρώπους σε αυτήν τη χώρα και μπορώ να μιλήσω με περισσότερους ανθρώπους και να κάνω συνδέσεις και να δημιουργήσω ένα τεράστιο ποσό υποστήριξης που έχω ήδη ξεκίνησα με ανθρώπους που θέλουν να δώσουν προτεραιότητα στην Αμερική και δεν ενδιαφέρονται για τις γραμμές του κόμματος και δεν ενδιαφέρονται για καμία από τις πολιτικές ταυτότητες που εμπλέκονται και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ ενθουσιασμένος.

Marjorie Taylor Greene: ( 18:18 )
Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να δω ανθρώπους στην περιοχή μου. Είμαι ευγνώμων και συγκλονισμένοι από την υποστήριξή τους. Είμαι ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να πω πράγματα που δεν πιστεύω και δεν θα έπρεπε να είχα πει πρώτα. Είμαι πραγματικά ευγνώμων στον Θεό μου γιατί με συγχωρεί, και αυτό είναι το να είσαι Χριστιανός.

Marjorie Taylor Greene: ( 18:42 )
Έχω ένα μήνυμα σε άλλους χριστιανούς σε αυτήν τη χώρα. Μην είστε χλιαροί. Δεν είναι για αυτό η πίστη σας. Ο σωτήρας μας πέθανε σε σταυρό, ώστε οι αμαρτίες σας να μπορούν να συγχωρεθούν και δεν θέλει να είστε ήσυχοι γι 'αυτό. Θέλει να μοιραστείτε το ευαγγέλιο και να το μοιραστείτε με όλους.

Marjorie Taylor Greene: ( 19:00 )
Τούτου λεχθέντος, θα σας αφήσω να ξεκινήσετε τη μέρα σας. Ξέρω ότι έχεις πολλά πράγματα.

Marjorie Taylor Greene: ( 19:04 )
Ναι. Θα κάνω μερικές ερωτήσεις. Ναι.

Jessica Dean: ( 19:07 )
Απλώς ήθελα να σας ρωτήσω συγκεκριμένα, ξέρω ότι μιλήσατε χθες, άκουσα την ομιλία σας. Αλλά είπατε στο βίντεο τον Ιανουάριο του 2019, απλώς θα σας το διαβάσω κατά λέξη, είπατε ότι έχει αφαιρεθεί από το πλαίσιο-

Marjorie Taylor Greene: ( 19:15 ) Με
ποιον είσαι; Ποιο είναι το όνομά σου?

Τζέσικα Ντιν: ( 19:16 )
Είμαι η Τζέσικα Ντιν.

Marjorie Taylor Greene: ( 19:17 )
Με;

Τζέσικα Ντιν: ( 19:17 )
Είμαι με το CNN.

Marjorie Taylor Greene: ( 19:18 )
CNN. Εντάξει.

Τζέσικα Ντιν: ( 19:18 )
«Σύμφωνα με το νόμο μας, εκπρόσωποι και γερουσιαστές μπορούν να εκδιωχθούν και να μην υπηρετούν πλέον στην κυβέρνησή μας και είναι έγκλημα που τιμωρείται με θάνατο. Τι είπες [crosstalk 00:19:29]

Marjorie Taylor Greene: ( 19:28 )
Είδατε την ομιλία μου χθες; Πόσες ιστορίες αναφέρατε για τα ρωσικά συνομωτικά ψέματα; Όχι, θέλω να μάθω ότι ζητήσατε συγγνώμη για τα ρωσικά συνομωτικά ψέματα; Δεν χρειάζεται.

Τζέσικα Ντιν: ( 19:41 )
Υποστηρίζετε το γεγονός ότι είπατε ότι η Νάνσι Πελόσι είναι ένοχη για προδοσία και αυτό [crosstalk 00:19:45]

Marjorie Taylor Greene: ( 19:45 )
Νομίζω ότι ακούσατε την ομιλία μου χθες. Σας χρωστάτε συγνώμη. Ψέψατε για τον Πρόεδρο Τραμπ.

Τζέσικα Ντιν: ( 19:50 )
Κυρία, δεν απαντάτε στην ερώτησή μου.

Marjorie Taylor Greene: ( 19:50 )
Σας χρωστάμε συγνώμη. Έκανα τη δική μου χθες.

Τζέσικα Ντιν: ( 19:53 )
Αλλά εσύ [crosstalk 00:19:54].

Marjorie Taylor Greene: ( 19:54 )
Εντάξει. Επόμενη ερώτηση.

Ομιλητής 17: ( 19:55 )
[crosstalk 00:19:55] ζητώ συγνώμη; Υπάρχει κάτι που θα ζητήσετε συγγνώμη;

Marjorie Taylor Greene: ( 19:59 ) Κάποιος
από εσάς άκουσε την ομιλία μου χθες;

Ομιλητής 17: ( 20:01 )
Δεν ζητήσατε συγνώμη. Δεν ζητήσατε συγγνώμη.

Marjorie Taylor Greene: ( 20:01 )
Ναι;

Tia: ( 20:03 ) Λυπάσαι
που λες ότι είναι ένοχη για προδοσία και αξίζει θανάτου;

Ομιλητής 19: ( 20:08 )
Κογκρέσο, τι βλέπετε ως ρόλο σας εδώ;

Marjorie Taylor Greene: ( 20:13 )
Ο ρόλος μου είναι η δουλειά που επέλεξα να κάνω. Θα ψηφίσω πολύ συντηρητικά, υπέρ της ζωής, υπέρ της δεύτερης τροπολογίας, υπέρ των συμβούλων, υπέρ της Αμερικής, φιλοαμερικανικών επιχειρήσεων, υπέρ της οικονομίας, υπέρ της απασχόλησης. Πρέπει να ανοίξουμε ξανά αυτήν τη χώρα. Πρέπει να επιστρέψουμε τα παιδιά στα σχολεία. Κρατώντας τα στο σπίτι σκοτώνει τα παιδιά μας. Η κατάθλιψη είναι υψηλή. Η αυτοκτονία είναι υψηλή. Ακυρώσαμε το χορό, ακυρώσαμε την αποφοίτησή μας, ακυρώσαμε τη ζωή τους. Θα δουλέψω σκληρά για αυτές τις πολιτικές και θα έχω ευθύνη του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος και θα τις πιέσω προς τα δεξιά.

Ομιλητής 19: ( 20:42 )
Μπορώ να το παρακολουθήσω; Τι λες σε αυτούς τους 11 Ρεπουμπλικάνους;

Jen Pellegrino: ( 20:45 )
Σας ευχαριστώ, Jen Pellegrino με τον OAN.

Jen Pellegrino: ( 20:47 )
Αναφέρατε το AOC και θα ήθελα να σας ρωτήσω για αυτό. Οι υποστηρικτές σας συνήθως σας γνωρίζουν ως MTG. Υπάρχουν πολλές συγκρίσεις που θα μπορούσαν να γίνουν από τους πρωτοεμφανιζόμενους στο Κογκρέσο κάνοντας κύματα, λαμβάνοντας θετική και αρνητική προσοχή και στις δύο πλευρές του διαδρόμου. Θα λέγατε ότι ίσως ίσως φοβήσατε και τους Δημοκρατικούς στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με τον ίδιο τρόπο που η AOC, όταν ανέβηκε στη σκηνή αυτού του είδους τα κύματα μεταξύ των Ρεπουμπλικανών;

Marjorie Taylor Greene: ( 21:10 )
Θα έλεγα ότι υπάρχει σύγκριση μεταξύ μας στο γεγονός ότι πραγματικά δεν με νοιάζει τι σκέφτονται οι άλλοι για εμάς, γιατί μπορώ να το πω αυτό για τον εαυτό μου. Δεν την γνώρισα ποτέ, αλλά υποθέτω ότι πιθανώς νιώθει έτσι. Αλλά υπάρχει μια μεγάλη διαφορά σε εμάς, η AOC αγκαλιάζει πολιτικές του σοσιαλισμού σε αυτό που θα μπορούσατε να ονομάσετε κομμουνισμό. Θέλει να έχει όλη τη δύναμη. Και μετά τους ανθρώπους που ισχυρίστηκε ότι θέλει να βοηθήσει, οι πολιτικές της θα τους μείωναν στη φτώχεια και δεν θα είχαν μείνει πολλές ελευθερίες. Υπάρχει μεγάλη διαφορά από εμάς. Υποστηρίζω το Σύνταγμά μας και όλες τις ελευθερίες μας και θα εργαστώ πολύ σκληρά ενάντια στις πολιτικές της.

Jen Pellegrino: ( 21:49 )
Μία ακόμη ερώτηση, αν μπορώ;

Marjorie Taylor Greene: ( 21:52 )
Τζεν;

Jen Pellegrino: ( 21:52 )
Ναι, μια ακόμη ερώτηση.

Tia: ( 21:53 )
Όχι, δεν είναι δίκαιο. Μπορείτε να απαντήσετε στην ερώτηση κάποιου άλλου; Αυτό δεν είναι δίκαιο. Είχε ήδη μια ερώτηση. Πρέπει να απαντήσετε στις ερωτήσεις άλλων ανθρώπων.

Jen Pellegrino: ( 21:54 )
[crosstalk 00:21:54] Ο εκπρόσωπος Adam Kinzinger σήμερα το πρωί στο Twitter, και είπε ότι δεν υπάρχει τύψεις εδώ για τα προηγούμενα σχόλιά σας, απλώς μια τεράστια επιθυμία να γίνεις διάσημος. όχι περισσότερο για την επιθυμία σας να είστε διάσημοι. Τι λέτε σε αυτόν και στους άλλους 10 Ρεπουμπλικάνους που καταψήφισαν ή ψήφισαν την κατάργηση της επιτροπής σας;

Marjorie Taylor Greene: ( 22:08 )
Λοιπόν, υπήρχαν 10 που ψήφισαν υπέρ της κατηγορίας εναντίον του Προέδρου Τραμπ και σίγουρα πλήρωσαν το τίμημα. Άκουσαν από Ρεπουμπλικάνους ψηφοφόρους Υπήρξαν 11 που ψήφισαν εναντίον μου χθες, και αυτό είναι κάτι για το οποίο ο ηγέτης μας πρέπει να είναι πολύ αναστατωμένος. Ο Kevin McCarthy και οι υπόλοιποι του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος εργάζονται σκληρά για την ανάκτηση της πλειοψηφίας. Όταν έχετε Ρεπουμπλικάνους στις τάξεις που καταψηφίζουν έναν από τους δικούς τους, ανοίγοντας την πόρτα για τους Δημοκρατικούς να ακολουθήσουν κάθε επόμενο Ρεπουμπλικανικό, αυτό είναι πραγματικά μια μεγάλη προδοσία και αυτό θα μπορούσε να μας κοστίσει την πλειοψηφία το '22.

Marjorie Taylor Greene: ( 22:43 )
Οι άνθρωποι είναι πολύ θυμωμένοι. Αυτό έχω ακούσει από ανθρώπους όλο το πρωί, εξαγριωμένο για αυτό. Ελπίζω ότι οι Ρεπουμπλικανοί συνάδελφοί μου θα σκεφτούν πραγματικά τι έχουν κάνει. Είμαι βέβαιος ότι θα ακούσουν από τους ψηφοφόρους τους στο σπίτι, επειδή η βάση είναι πιστή στον Πρόεδρο Τραμπ και η βάση ήταν πολύ πιστή σε μένα και μου έδειξαν αυτό.

Marjorie Taylor Greene: ( 22:59 )
Ναι, Τια;

Tia: ( 23:03 )
Η ερώτησή μου είναι, υπάρχει κάτι που δεν είπατε ότι τώρα θέλετε να πείτε ότι λυπάμαι, όχι μόνο που λυπάστε ή περπατήσατε πίσω, αλλά υπάρχει κάτι λυπηρό που λέτε στο παρελθόν ;

Marjorie Taylor Greene: ( 23:16 )
Ω, φυσικά. Λυπάμαι που λέω όλα αυτά που είναι λανθασμένα και προσβλητικά. Εννοώ ειλικρινά αυτό. Χαίρομαι που το λέω. Νομίζω ότι είναι καλό να πούμε όταν έχουμε κάνει κάτι λάθος. Ναι, αυτό είναι εύκολο για μένα.

Marjorie Taylor Greene: ( 23:29 )
Ναι. Εντάξει. Ναί?

Ομιλητής 21: ( 23:29 )
Γιατί δεν ζητήσατε δημόσια συγγνώμη χθες;

Ομιλητής 22: ( 23:33 )
Κογκρέσο, λυπάσαι για τον David Hogg; Τι του είπες και γι 'αυτόν;

Marjorie Taylor Greene: ( 23:39 ) Ο
David Hogg ήταν ενήλικας όταν του μίλησα. Δεν νομίζω ότι κάποιος από εσάς το έχει συνειδητοποιήσει αυτό. Ο David Hogg συνεργαζόταν με την οργάνωση που ήταν, εργάζονταν σκληρά για αυστηρούς νόμους ελέγχου όπλων. Είμαι πολύ αντίθετος με αυτές τις πολιτικές. Όντας στην ίδια κατάσταση με τον David Hogg, η φωνή μου έχει επίσης σημασία. Όχι, δεν λυπάμαι που του λέω ότι δεν πρέπει να πιέζει για έλεγχο όπλων. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι ότι πρέπει να προστατεύσουμε τα παιδιά μας. Νομίζω ότι περιμένετε ότι θα πρέπει να προστατεύσουμε τα παιδιά και το μωρό σας καθώς και με καλούς με όπλα και να μην τους επιτρέψουμε να κάθονται εκεί καθισμένοι πάπιες. Ναι, ευχαριστώ.

Marjorie Taylor Greene: ( 24:15 )
Ναι;

Ομιλητής 23: ( 24:17 )
Μιλήσατε νωρίτερα για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που διδάσκουν στους ανθρώπους να μισούν, αλλά δεν σας άρεσε μια σελίδα στο Facebook με σχόλια που έλεγαν ότι η Νανσί Πελόσι έπρεπε να πάρει μια σφαίρα στο κεφάλι; Δεν [crosstalk 00:24:26].

Marjorie Taylor Greene: ( 24:27 )
Αυτό μου θυμίζει πότε θα ρωτούσατε τον Πρόεδρο Τραμπ: «Πρόεδρε Τραμπ, καταγγέλλετε τη λευκή υπεροχή;» Και θα έλεγε: «Το καταγγέλλω». Και τότε θα τον ρωτούσατε ξανά και θα έπρεπε να πει: «Το καταγγέλλω».

Ομιλητής 23: ( 24:37 )
Δεν αναφέρατε χθες σχόλια, έτσι; Στην ομιλία σας;

Marjorie Taylor Greene: ( 24:39 )
Ανέφερα, το έχω πει.

Ομιλητής 23: ( 24:41 )
Δεν τα αναφέρατε συγκεκριμένα.

Marjorie Taylor Greene: ( 24:43 )
Εδώ είναι το πράγμα: Όταν θέλετε να συνεχίζετε να λέτε την ίδια ιστορία ξανά και ξανά, αλλά δεν θέλετε να πείτε την αλήθεια, αυτό είναι το πρόβλημά σας.

Ομιλητής 23: ( 24:51 )
Αυτά ήταν από τα πιο προσβλητικά σχόλια που κάνατε.

Marjorie Taylor Greene: ( 24:51 )
Και έτσι τελειώνουμε τις συνεντεύξεις τύπου. Εντάξει.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου