Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

Jen Psaki: Δεύτερον είναι σήμερα, το νομοσχέδιο μετανάστευσης του Προέδρου Μπάιντεν, ο νόμος περί ιθαγένειας των ΗΠΑ θα εισαχθεί επίσημα στο Κογκρέσο. Αυτή η νομοθεσία εκσυγχρονίζει το σύστημα μετανάστευσης. Παρέχει στους εργατικούς ανθρώπους που έχουν εμπλουτίσει τις κοινότητές μας και ζουν εδώ για δεκαετίες, μια ευκαιρία να κερδίσουν την ιθαγένεια. Οι προτεραιότητες του Προέδρου που αντικατοπτρίζονται σε αυτό το νομοσχέδιο είναι η υπεύθυνη διαχείριση των συνόρων, η διατήρηση των οικογενειών μαζί, η ανάπτυξη της οικονομίας μας, η αντιμετώπιση των βασικών αιτίων της μετανάστευσης από


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Γραμματέας Τύπου Τζεν Ψάκη Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου Πρόγραμμα κλήσης 18 Φεβρουαρίου

Γραμματέας Τύπου Τζεν Ψάκη Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου Πρόγραμμα κλήσης 18 Φεβρουαρίου

Jen Psaki: ( 00:00 )
… εξασφάλισε έναν εξαιρετικό σύμβουλο πολιτικής. Σήμερα, ενώνουμε τον Σύμβουλο Εσωτερικής Ασφάλειας και τον Αναπληρωτή Σύμβουλο Εθνικής Ασφάλειας, Liz Sherwood-Randall. Θα συζητήσει τις συνεχείς προσπάθειες της διοίκησης γύρω από τη χειμερινή καταιγίδα που επηρεάζει το Τέξας, την Οκλαχόμα και άλλες πολιτείες στις κεντρικές Ηνωμένες Πολιτείες. Και τότε έχει χρόνο να κάνει μερικές ερωτήσεις προτού χρειαστεί να επιστρέψει στην καθημερινή της δουλειά, φυσικά, παρακολουθώντας την καταιγίδα. Αλλά ένα μικρό υπόβαθρο για τη Liz προτού το παραδώσω σε αυτήν.

Jen Psaki: ( 00:26 )
Ήταν Αναπληρωτής Γραμματέας στο Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ από το 2014 έως το 2017. Νωρίτερα στη διοίκηση του Ομπάμα, υπηρέτησε ως Συντονίστρια για την Αμυντική Πολιτική του Λευκού Οίκου, αντιμετωπίζοντας όπλα μαζικής καταστροφής και έλεγχο των όπλων. Πριν από αυτό, ήταν ειδική βοηθός του προέδρου και ανώτερου διευθυντή Ευρωπαϊκών Υποθέσεων στο Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας. Στη διοίκηση του Κλίντον, υπηρέτησε ως Αναπληρωτής Βοηθός Γραμματέας Άμυνας για τη Ρωσία, την Ουκρανία και την Ευρασία, και ξεκίνησε την καριέρα της εργαζόμενος για τον τότε γερουσιαστή Joe Biden, ως επικεφαλής σύμβουλός του για την εξωτερική και αμυντική πολιτική. Θα το παραδώσω στη Λίζ. Θα πάρει μερικές ερωτήσεις και μετά θα κάνουμε μια ενημέρωση μετά από αυτό. Λίζ, λοιπόν, το πάτωμα είναι δικό σου.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 01:06 )
Ευχαριστώ πολύ, Jen και γεια σε όλους. Λυπάμαι που δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτοπροσώπως. Καθώς εμείς στον Λευκό Οίκο συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την κατάσταση με τον ακραίο καιρό στον Νότο, χαίρομαι που θα μοιραστώ μαζί σας μια ενημέρωση για αυτό που έχουμε κάνει.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 01:21 )
Για να σας παρέχουμε κάποιο πλαίσιο για την έναρξη αυτής της προσπάθειας, καθώς το αρχικό σύστημα καταιγίδας άρχισε να υποφέρει στον Νότο, έφτασα το περασμένο Σαββατοκύριακο, εξ ονόματος του προέδρου, στο Τέξας Ο Κυβερνήτης Abbott, και στη συνέχεια τη Δευτέρα επίσης στον Κυβερνήτη της Λουιζιάνα Έντουαρντς, τον Κυβερνήτη της Αλαμπάμα Ιβέι, τον Κυβερνήτη του Μισισιπή Ριβς, τον Κυβερνήτη της Οκλαχόμα Στίτ και τον Κυβερνήτη του Κάνσας Κέλι για να προσφέρουν οποιαδήποτε ομοσπονδιακή βοήθεια που οι κυβερνήτες ενδέχεται να χρειαστούν για να βοηθήσουν τους πολίτες τους να διαχειριστούν αυτό που περιμέναμε να είμαστε τα βάναυσα αποτελέσματα της καταιγίδας συγκέντρωσης.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 01:55 )
Στη συνέχεια, την Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου, ο Πρόεδρος Μπάιντεν κάλεσε μια ευρύτερη ομάδα κυβερνητών και υπήρξε εκτεταμένη παρακολούθηση σχετικά με τις συνομιλίες αυτών των κυβερνητών με τον πρόεδρο σχετικά με τις λεπτομέρειες που συζήτησαν κατά τη διάρκεια αυτής της πρόσκλησης . Για παράδειγμα, ανταποκριθήκαμε αμέσως στο αίτημα του κυβερνήτη Abbott για ομοσπονδιακή δήλωση έκτακτης ανάγκης. Ο κυβερνήτης της Οκλαχόμα Στίτ υπέβαλε χθες αίτηση και εγκρίθηκε χθες το βράδυ για ομοσπονδιακή δήλωση έκτακτης ανάγκης. Και αργά χθες το βράδυ, λάβαμε ένα αίτημα από τον Κυβερνήτη της Λουιζιάνας Bel Edwards, και η FEMA επεξεργάστηκε το αίτημα καθώς μιλάμε. Οι ενέργειες του προέδρου εξουσιοδότησαν τη FEMA να παρέχει άμεση βοήθεια για την ανακούφιση των ταραχών και των ταλαιπωριών που προκαλούνται από αυτήν την κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 02:38 )
Επιτρέψτε μου να σημειώσω, υπάρχει μια ασημένια επένδυση στο πολύ σκοτεινό σύννεφο του COVID, το οποίο είναι ότι οι ομάδες μας FEMA έχουν ενσωματωθεί βαθιά εδώ και πολύ καιρό με κρατικές υπηρεσίες ετοιμότητας και αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης σε ολόκληρη τη χώρα και σε αυτήν την πληγείσα περιοχή. Επομένως, υπάρχει μεγάλη εξοικείωση μεταξύ των ανθρώπων που εμπλέκονται στην ανάγκη αντιμετώπισης αυτών των ζητημάτων τώρα, επειδή έχουν συνεργαστεί αρκετά καιρό για την απάντηση COVID.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 03:05 )
Σήμερα το πρωί, ήμουν επίσης σε επαφή με την ηγεσία της FEMA, καθώς και με το Υπουργείο Ενέργειας, και τους συνεργάτες του ιδιωτικού τομέα στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας για να εξερευνήσουμε εάν υπάρχει κάτι περισσότερο από εμάς μπορεί να κάνει για να παρέχει υποστήριξη στους πολίτες μας σε όλη αυτή την περιοχή που υποφέρουν από τις συνέπειες αυτής της καταιγίδας. Γνωρίζουμε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν περίπου ένα εκατομμύριο ή περισσότεροι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν διακοπές ρεύματος στις πληγείσες περιοχές της χώρας, αν και αυτοί οι αριθμοί μειώνονται σημαντικά. Ειδικά στο Τέξας, έχουμε πάει από πολλά εκατομμύρια άτομα χωρίς δύναμη τώρα σε περίπου 600.000 στο τελευταίο σημείο δεδομένων που έλαβα από τη FEMA νωρίτερα το πρωί.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 03:46 )
Είναι σημαντικό να θέσουμε τις προσδοκίες, ωστόσο, ότι λόγω της φύσης αυτής της καταιγίδας, οι πολίτες θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν διακοπές ρεύματος σε ορισμένες κοινότητες. Αυτό είναι μόνο μέρος της διαδικασίας της προσπάθειας να αποκτήσετε ισχύ στο διαδίκτυο και να την παραδώσετε εκεί που πρέπει να πάει. Εν τω μεταξύ, η FEMA παρέχει γεννήτριες για την υποστήριξη εγκαταστάσεων επεξεργασίας νερού και νοσοκομείων και γηροκομείων στο Τέξας. Παρέχει επίσης κουβέρτες, γεύματα και άλλα είδη όπως ζητήθηκε από τον κυβερνήτη του Τέξας.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 04:22 )
Θέλω να εκφράσω τις βαθιές ευχαριστίες μας σε όλους τους γενναίους πρώτους ανταποκριτές που συνέχισαν να παρέχουν ουσιαστική βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη σε αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες. Υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι στην υποδομή που ανταποκρίνονται υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για την αποκατάσταση συστημάτων ενέργειας και νερού. Και υπάρχουν πολλοί εθελοντές πολιτών που έχουν επεκταθεί ανιδιοτελώς για να βοηθήσουν τους άλλους.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 04:48 )
Προτρέπουμε όλους τους ανθρώπους που επλήγησαν από την καταιγίδα να ακούσουν δημόσιους αξιωματούχους, να λάβουν προφυλάξεις, να παραμείνουν στις πόρτες, να μην βγαίνουν στους δρόμους, εκτός εάν πρέπει απολύτως.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 04:58 )
Απλώς πρόκειται να κάνω ένα βήμα πίσω και να κάνω μερικές ακόμη παρατηρήσεις, που είναι, γενικότερα, τα ακραία καιρικά φαινόμενα που βιώνουμε αυτήν την εβδομάδα σε όλη την κεντρική Νότια και τώρα Οι Ανατολικές Ηνωμένες Πολιτείες, για άλλη μια φορά, μας αποδεικνύουν ότι η κλιματική αλλαγή είναι πραγματική και συμβαίνει τώρα και δεν είμαστε επαρκώς προετοιμασμένοι για αυτό. Συγκεκριμένα, τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας σε ολόκληρη τη χώρα μας, ιδιαίτερα στο Τέξας, είναι υπερφορτωμένα από τις απαιτήσεις που τους επιβάλλονται υπό αυτές τις συνθήκες και η υποδομή δεν έχει κατασκευαστεί για να αντέχει σε αυτές τις ακραίες συνθήκες.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 05:34 )
Προχωρώντας, θα καταβάλλουμε προσπάθειες για να ενισχύσουμε και να σκληρύνουμε τις κρίσιμες υποδομές μας, έτσι ώστε να μπορεί να προετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει το πλήρες φάσμα των προκλήσεων που ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον. Γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε απλώς να αντιδράσουμε σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Πρέπει πραγματικά να τα σχεδιάσουμε και να τα προετοιμάσουμε. Αυτό θα απαιτήσει το είδος της τεχνολογικής καινοτομίας και τη στενή συνεργασία μεταξύ της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, των πολιτειών, των κοινοτήτων και του ιδιωτικού τομέα που μας επιτρέπει να ενθαρρύνουμε τα είδη των δράσεων που πρέπει να αναληφθούν για να χτίσουμε το είδος της ανθεκτικής υποδομής που θα εξαρτηθούμε στο μέλλον.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 06:12 ) Ο
Πρόεδρος Μπάιντεν συνεχίζει να δεσμεύεται για την πλήρη υποστήριξη της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, αυτών των προσπαθειών και αποδεικνύει τη δέσμευσή του να υπηρετήσει όλους τους Αμερικανούς σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, εργαζόμενος στα κράτη του Νότου για να παραδώσει ομοσπονδιακή υποστήριξη που ζητείται από την ηγεσία αυτών των κρατών. Ευχαριστώ. Και τώρα χαίρομαι να κάνω μερικές ερωτήσεις.

Ομιλητής 1: ( 06:34 )
Κυρίες και κύριοι, αν έχετε κάποια ερώτηση, πατήστε μία και μετά μηδέν. Για άλλη μια φορά, αν έχετε κάποια ερώτηση, πατήστε μία και μετά μηδέν. Μια στιγμή για την πρώτη ερώτηση.

Jen Psaki: ( 06:58 )
Η γραμμή σας μπορεί να είναι ανοιχτή. Δεν είμαι σίγουρος. Θέλετε να τους ενημερώσετε ποιος ακριβώς-

Ομιλητής 1: ( 07:02 )
Ναι, είμαι. Μια στιγμή. Μια στιγμή. Ζέκε Μίλερ. Είσαι ανοιχτός. Παρακαλώ προχωρήστε.

Zeke Miller: ( 07:13 )
Σας ευχαριστώ πολύ που κάνατε την κλήση. Μπορείτε να μας δώσετε μια σειρά από τους πόρους που έχει στείλει η FEMA στο Τέξας, τον αριθμό των γεννητριών, τον αριθμό των γευμάτων, οποιοδήποτε είδος δεδομένων έχετε σχετικά με αυτό; Και μετά στο σημείο σας σχετικά με τη σκλήρυνση του δικτύου, ποιος είναι ο ρόλος της ομοσπονδιακής κυβέρνησης στο να κάνει το πλέγμα του Τέξας πιο ανθεκτικό, δεδομένου ότι είναι σε μεγάλο βαθμό ξεχωριστό από την ομοσπονδιακή εποπτεία;

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 07:40 )
Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με το FEMA. Η ενημέρωση που έχω από το FEMA σήμερα το πρωί για αυτό που έχει παράσχει στο Τέξας είναι, όπως παρατήρησα, έχει μετακινήσει νερό, κουβέρτες, γεύματα σταθερά στο ράφι και γεννήτριες και καύσιμα για να βοηθήσει στην απάντηση σε αυτό το συμβάν. Συγκεκριμένα στο Τέξας, έχει διαθέσει 60 γεννήτριες και καύσιμα για την υποστήριξη κρίσιμων τοποθεσιών όπως νοσοκομεία και εγκαταστάσεις νερού. Έχει μετακινηθεί σε 729.000 λίτρα νερού, πάνω από 10.000 κουβέρτες μαλλιού, 50.000 κουβέρτες βαμβακιού και 225.000 γεύματα. Επίσης, αναπτύσσει πρόσθετες δυνατότητες, όπως μιλάμε, προσπαθώντας να είμαστε στάση για επιπλέον απαιτήσεις που το Τέξας μπορεί να εκφράσει στον FEMA για ανάγκες στις οποίες μπορεί να ανταποκριθεί η FEMA. Έτσι, για παράδειγμα, προσπαθώντας να καταλάβω πώς να αποκτήσετε περισσότερο μαζούτ και πετρέλαιο ντίζελ, και, αν είναι απαραίτητο, να τροφοδοτήσετε τις εγκαταστάσεις σε αυτήν την κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 08:47 )
Στην ερώτηση σχετικά με το πλέγμα του Τέξας, έχετε δίκιο, το πλέγμα του Τέξας είναι νησιωτικό. Αυτή είναι μια σκόπιμη απόφαση που ελήφθη από το Τέξας. Πιστεύω όμως ότι προς τα εμπρός, υπάρχει μια σημαντική συζήτηση σχετικά με το πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την ανθεκτικότητα της κρίσιμης υποδομής μας για να καλύψουμε τις ανάγκες όλων των πολιτών μας. Προς το παρόν, εστιάζουμε προφανώς σε αυτές τις μέρες. Το μέλλον θα μας δώσει την ευκαιρία να διεξαγάγουμε αυτήν τη συζήτηση σε ομοσπονδιακό, πολιτειακό και τοπικό επίπεδο. Ευχαριστώ

Ομιλητής 1: ( 09:17 )
Στη συνέχεια, έχουμε την Jennifer Jacobs, Bloomberg News. Είσαι ανοιχτός.

Jennifer Jacobs: ( 09:24 )
Ευχαριστώ, Liz. Ο κυβερνήτης του Τέξας διέταξε τους παραγωγούς φυσικού αερίου στο Τέξας να πουλήσουν το προϊόν εντός της πολιτείας, εμποδίζοντας αποτελεσματικά τις εξαγωγές και ενδεχομένως θέτοντας σε κίνδυνο τους ξένους συμμάχους που βασίζονται σε αυτές τις προμήθειες. Θέτει ορισμένα ερωτήματα και ζητήματα εμπορικής ρήτρας βάσει του νόμου περί φυσικού αερίου. Υπάρχει κάτι που μπορείτε να πείτε για το αν η διοίκηση του Μπάιντεν είναι εντάξει με όλα αυτά;

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 09:49 )
Γι 'αυτό γνωρίζουμε τις αποφάσεις των κρατικών αξιωματούχων του Τέξας. Αυτή είναι μια αρχή που είναι κρατική αρχή και συζητούμε με τους μεξικανούς εταίρους μας, καθώς και με τους κρατικούς αξιωματούχους σχετικά με την απόφαση που λαμβάνουν οι κρατικοί αξιωματούχοι.

Ομιλητής 1: ( 10:09 )
Στη συνέχεια έχουμε τη γραμμή του Ken Thomas. Παρακαλώ πιέστε ένα, μηδέν ξανά;

Jen Psaki: ( 10:17 )
Περιμένουμε αυτό, θα πρέπει να είναι η τελευταία ερώτηση. Η Δρ Sherwood-Randall πρέπει να επιστρέψει στην καθημερινή της δουλειά για την παρακολούθηση της καταιγίδας. Αλλά θα την προσκαλέσουμε πίσω όταν είμαστε όλοι πίσω στην αίθουσα ενημέρωσης.

Ομιλητής 1: ( 10:26 )
Κεν, ανοιχτό Παρακαλώ προχωρήστε. Κεν, θέλεις να πατήσεις πάλι ένα, μηδέν ξανά. Βγήκες τον εαυτό σου. Πατήστε ένα, μηδέν. Είσαι ανοιχτός. Παρακαλώ προχωρήστε. Ναί.

Ken Thomas: ( 10:43 )
Μπορείς να με ακούσεις τώρα; Ωραία, Δρ Sherwood-Randall, τι επιπλέον μέτρα μπορεί να κάνει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση για να ανακουφίσει το ηλεκτρικό δίκτυο στο Τέξας; Κατανοώ ότι το Υπουργείο Ενέργειας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποιο είδος έκτακτης ανάγκης για να συνδέσει το Τέξας με το εθνικό δίκτυο. Είναι υπό εξέταση;

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 11:02 )
Αυτό δεν είναι κάτι που είναι φυσικά εφικτό αυτή τη στιγμή. Έχουμε ήδη δει το Υπουργείο Ενέργειας να παίρνει την απόφαση να επιτρέψει στο Τέξας να χρησιμοποιεί δυνατότητες παραγωγής που διαφορετικά θα περιοριζόταν από τη ρύθμιση που σχετίζεται με αυτά που εκπέμπονται από αυτές τις πηγές εφοδιασμού και από αυτές τις εγκαταστάσεις παραγωγής. Ουσιαστικά, για να χαλαρώσετε ορισμένα από τα πρότυπα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης για ρύπανση, ώστε να μπορούν να παράγουν επαρκή ισχύ ενώ ορισμένες από τις πηγές τους είναι εκτός σύνδεσης ή μειωμένες.

Jen Psaki: ( 11:44 )
Σας ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ, Δρ Sherwood-Randall που συμμετείχατε. Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για μια πολυάσχολη εβδομάδα για εσάς. Ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε στην αίθουσα ενημέρωσης [ακουστό 00:11:53]. Ευχαριστώ.

Elizabeth Sherwood-Randall: ( 11:55 ) Χαίρομαι που
είμαι μαζί σας. Ευχαριστώ. Αντίο.

Jen Psaki: ( 11:59 )
Έχω λοιπόν μερικές επιπλέον πρόσθετες ενημερώσεις για να σας δώσω σε όλους και στη συνέχεια θα λάβουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ερωτήσεις όσο μπορούμε.

Τζεν Ψάκη: ( 12:06 )
Πρώτον, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση παρακολουθεί επίσης τον αντίκτυπο του καιρού στις προσπάθειες εμβολιασμού μας. Αντιμετωπίζουμε καθυστερήσεις στις αποστολές και τις παραδόσεις εμβολίων COVID-19. Το CDC και οι ομοσπονδιακοί συνεργάτες συνεργάζονται στενά με τις δικαιοδοσίες, καθώς και με τους συνεργάτες κατασκευής και ναυτιλίας, για την εκτίμηση των καιρικών συνθηκών και για τον μετριασμό πιθανών καθυστερήσεων παράδοσης και ακυρώσεων. Η ομάδα απόκρισης COVID βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τοπικούς αξιωματούχους, ακούγοντας για το τι συμβαίνει στο έδαφος. Με αυτόν τον τρόπο, είμαστε σε θέση να εργαστούμε για την ανάπτυξη των πόρων της ομοσπονδιακής κυβέρνησης στο βαθμό που μπορούμε για την αντιμετώπιση ζητημάτων που σχετίζονται με τις παραδόσεις, τη διανομή και τους εμβολιασμούς. Αυτή την εβδομάδα είχαμε ήδη και θα συνεχίσουμε να στέλνουμε πολλές κλήσεις one-on-one, να αντιστοιχίζουμε το email και να πραγματοποιήσαμε νέες συναντήσεις με πολιτείες, φυλές, περιοχές

Jen Psaki: ( 12:56 )
Συνεργαζόμαστε επίσης με τους συνεργάτες μας για την αύξηση των προγραμματισμένων παραδόσεων όποτε είναι δυνατόν και για την αναζήτηση αποστολών μέχρι το τέλος της εβδομάδας έως το Σαββατοκύριακο. Συζητάμε για παρατεταμένες ώρες και πρόσθετα ραντεβού για να δοκιμάσουμε και να επαναπρογραμματίσουμε τις λήψεις λόγω της καταιγίδας. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι η διανομή εμβολίων σε όλες τις δικαιοδοσίες είναι όσο το δυνατόν πιο σταθερή και δίκαιη μέσω αυτού του προγράμματος. Και συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τις δικαιοδοσίες και τους συνεργάτες φαρμακείων για την επίτευξη αυτού του στόχου. Θα περίμενα αύριο, ότι όταν έχετε όλοι μία από τις τρεις εβδομαδιαίες ενημερώσεις από την ομάδα COVID, θα παρέχουν μια πιο εκτεταμένη ενημέρωση σχετικά με αυτό και θα απαντήσουν επίσης σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις έχετε σχετικά με το έργο στο οποίο έχουν επικεντρωθεί.

Jen Psaki: ( 13:38 )
Δεύτερον είναι σήμερα, το νομοσχέδιο μετανάστευσης του Προέδρου Μπάιντεν, ο νόμος περί ιθαγένειας των ΗΠΑ θα εισαχθεί επίσημα στο Κογκρέσο. Αυτή η νομοθεσία εκσυγχρονίζει το σύστημα μετανάστευσης. Παρέχει στους εργατικούς ανθρώπους που έχουν εμπλουτίσει τις κοινότητές μας και ζουν εδώ για δεκαετίες, μια ευκαιρία να κερδίσουν την ιθαγένεια. Οι προτεραιότητες του Προέδρου που αντικατοπτρίζονται σε αυτό το νομοσχέδιο είναι η υπεύθυνη διαχείριση των συνόρων, η διατήρηση των οικογενειών μαζί, η ανάπτυξη της οικονομίας μας, η αντιμετώπιση των βασικών αιτίων της μετανάστευσης από-

Jen Psaki: ( 14:03 )
… Αυξήστε την οικονομία μας, αντιμετωπίστε τις βασικές αιτίες της μετανάστευσης από την Κεντρική Αμερική και διασφαλίστε ότι η Αμερική θα παραμείνει καταφύγιο για όσους διαφεύγουν από τις διώξεις. Ο πρόεδρος πιστεύει ότι όλα αυτά απαιτούν άμεση δράση που έχει καθυστερήσει πολύ. Η μεταναστευτική μεταρρύθμιση δεν είναι ιστορικά δημοκρατική ή δημοκρατική προτεραιότητα, αλλά αμερικανική. Ο εκσυγχρονισμός είναι καθυστερημένος, το σύστημα. Περιμένουμε από εκλεγμένους αξιωματούχους και από τις δύο πλευρές του διαδρόμου να έρθουν στο τραπέζι για να μπορέσουμε επιτέλους να το κάνουμε αυτό.

Jen Psaki: ( 14:27 )
Θα ήθελα επίσης να σημειώσω αριθμούς σήμερα το πρωί για νέες αξιώσεις ανεργίας. Οι αξιώσεις ανεργίας αυξήθηκαν, και για 48 συνεχόμενες εβδομάδες τώρα, οι νέες τακτικές αξιώσεις ανεργίας ξεπέρασαν τα υψηλά επίπεδα προδημίας. Σε συνδυασμό με την αναστολή της απασχόλησης τους τελευταίους τρεις μήνες, έχουμε μια σαφή εικόνα του προβλήματος που αντιμετωπίζει η οικονομία μας και του οικονομικού πόνου που αισθάνονται εκατομμύρια Αμερικανοί. Οικονομολόγοι και ηγέτες σε όλο το πολιτικό φάσμα βγήκαν και υποστήριξαν το σχέδιο διάσωσης, επειδή γνωρίζουν ότι είναι το καλύτερο εργαλείο που πρέπει να μας φέρει σε αυτή την οικονομική καταιγίδα, να δημιουργήσουμε εκατομμύρια θέσεις εργασίας και να επαναφέρουμε τους Αμερικανούς στη δουλειά.

Jen Psaki: ( 14:59 )
Επίσης, πολλοί από εσάς ζητάτε μια προεπισκόπηση των παρατηρήσεων και της δέσμευσης του προέδρου εξ αποστάσεως στη Διάσκεψη Ασφαλείας της G7 και του Μονάχου αύριο. Επιτρέψτε μου λοιπόν να το κάνω αυτό, και στη συνέχεια θα απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας. Ή θα απαντήσω στις ερωτήσεις σας.

Jen Psaki: ( 15:14 )
Αύριο το πρωί, ο Πρόεδρος Μπάιντεν θα ενταχθεί σε συναδέλφους παγκόσμιους ηγέτες σε μια εικονική συγκέντρωση της G7. Αυτή θα είναι η πρώτη συγκέντρωση ηγετών της G7 από τον Απρίλιο του 2020. Αυτή η εικονική δέσμευση με ηγέτες των κορυφαίων δημοκρατικών οικονομιών της αγοράς στον κόσμο θα δώσει την ευκαιρία στον Πρόεδρο Μπάιντεν να συζητήσει σχέδια για να νικήσει την πανδημία COVID-19 και να ανοικοδομήσει την παγκόσμια οικονομία. Ο Πρόεδρος Μπάιντεν θα επικεντρωθεί σε μια παγκόσμια αντίδραση στην πανδημία COVID, συμπεριλαμβανομένου του συντονισμού στην παραγωγή εμβολίων, στη διανομή προμηθειών, καθώς και στις συνεχείς προσπάθειες κινητοποίησης και συνεργασίας ενάντια στην απειλή εμφάνισης μολυσματικών ασθενειών με την ενίσχυση της χωρητικότητας της χώρας και τη δημιουργία χρηματοδότησης για την ασφάλεια της υγείας.

Jen Psaki: ( 15:52 )
Τον Ιανουάριο, την πρώτη ημέρα του Προέδρου Μπάιντεν, ανακοίνωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα ξανασυνδεθούν με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας για την ενίσχυση της παγκόσμιας υγείας. Το πρώτο του μνημόνιο εθνικής ασφάλειας επικεντρώθηκε στο COVID-19 και στη σχέση μεταξύ ασφαλών και ασφαλών Ηνωμένων Πολιτειών, νικώντας το COVID 19, βελτιώνοντας την παγκόσμια υγεία και προωθώντας την εγχώρια και παγκόσμια ασφάλεια υγείας για την πρόληψη, τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση μελλοντικών βιολογικών καταστροφών.

Jen Psaki: ( 16:18 )
Η διοίκηση δεσμεύτηκε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα ενταχθούν στην πρωτοβουλία COVAX για την αγορά και διανομή εμβολίων παγκοσμίως, και μέσω ενός πολυμερούς μηχανισμού. Αυτές οι παγκόσμιες προσπάθειες ενισχύουν την πρόοδο του προέδρου για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του ρυθμού των εμβολιασμών, της θέσπισης μέτρων δημόσιας υγείας για ασφαλή ταξίδια και της παροχής στα σχολεία επιστημονικής καθοδήγησης για ασφαλείς επιχειρήσεις.

Jen Psaki: ( 16:40 ) Ο
Πρόεδρος Μπάιντεν θα συζητήσει επίσης την παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη, συμπεριλαμβανομένης της σημασίας όλων των βιομηχανικών χωρών να διατηρούν οικονομική υποστήριξη για την ανάκαμψη και συλλογικά μέτρα για την οικοδόμηση καλύτερα. Καθώς χτίζουμε καλύτερα, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η ανάκαμψη είναι χωρίς αποκλεισμούς και ωφελεί όλους τους εργαζόμενους, συμπεριλαμβανομένων των γυναικών και των μελών ιστορικά μειονεκτικών ομάδων σε όλα τα μέρη της χώρας μας. Θα συζητήσει επίσης την ανάγκη πραγματοποίησης επενδύσεων για την ενίσχυση της συλλογικής μας ανταγωνιστικότητας και τη σημασία της ενημέρωσης των παγκόσμιων κανόνων για την αντιμετώπιση οικονομικών προκλήσεων, όπως αυτές που θέτει η Κίνα.

Jen Psaki: ( 17:11 )
Τέλος, ο Πρόεδρος Μπάιντεν και άλλοι ηγέτες θα συζητήσουν επίσης μια ισχυρή ατζέντα μέτρων για την αντιμετώπιση της παγκόσμιας κλιματικής κρίσης. βασική προτεραιότητα για τη διοίκηση. Η εικονική δέσμευση της 19ης Φεβρουαρίου θα φιλοξενηθεί από τον πρωθυπουργό Μπόρις Τζόνσον, στο πλαίσιο της φετινής προεδρίας του G7 στο Ηνωμένο Βασίλειο και πριν από την προγραμματισμένη σύνοδο κορυφής της G7 τον Ιούνιο του 2021.

Jen Psaki: ( 17:32 )
Θα σταματήσω εκεί. Με αυτό, είμαι στην ευχάριστη θέση να το ανοίξω και να απαντήσω στις ερωτήσεις σας. Και θέλω να πάρω όσο το δυνατόν περισσότερα, έτσι αγαπάμε πάντα τις συνέπειες, αλλά θέλουμε να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, καθώς έχουμε την ευκαιρία να το κάνουμε αυτό σχεδόν σήμερα. Έτσι είμαστε έτοιμοι να το ανοίξουμε.

Ηχείο 1: ( 17:50 )
Ως υπενθύμιση, αν έχετε κάποια ερώτηση, πατήστε μία και μετά μηδέν. Για άλλη μια φορά, εάν έχετε μια ερώτηση ή ένα σχόλιο, ένα, τότε μηδέν.

Ομιλητής 1: ( 17:57 )
Zeke Miller με Associated Press. Είσαι ανοιχτός.

Jen Psaki: ( 18:02 )
Γεια σου, Zeke.

Ομιλητής 1: ( 18:06 )
Συγγνώμη, Zeke. Πατήστε ένα, μηδέν ξανά. Μπορεί να έχετε βγάλει τον εαυτό σας.

Ομιλητής 1: ( 18:22 )
Μια στιγμή.

Ομιλητής 1: ( 18:23 )
Για άλλη μια φορά, Zeke, αν εξακολουθείτε να είστε ενεργοποιημένοι, πατήστε ένα, μηδέν. Και θα προχωρήσουμε. Έχουμε την Jennifer Jacobs, το Bloomberg News. Παρακαλώ προχωρήστε.

Jen Psaki: ( 18:45 )
Γεια σου, Τζένιφερ.

Jennifer Jacobs: ( 18:47 )
Γεια.

Jen Psaki: ( 18:47 )
[crosstalk 00:18:47] ελαφρώς, αλλά προσπαθούμε.

Jennifer Jacobs: ( 18:50 )
Ερώτηση σχετικά με τις αναφορές σχετικά με το πακέτο ανάκτησης που ανέρχονται περίπου σε 3 τρισεκατομμύρια δολάρια για θέσεις εργασίας και υποδομές στο πλαίσιο του προγράμματος Build Back Better του προέδρου. Υπάρχουν 3 τρισεκατομμύρια δολάρια στο πάρκο για το οποίο μιλάτε;

Τζεν Ψάκη: ( 19:06 )
Λοιπόν, Τζένιφερ, επιτρέψτε μου πρώτα να πω ότι, αυτή τη στιγμή, η μοναδική προτεραιότητα της διοίκησης, η μοναδική μας προτεραιότητα, είναι να περάσει το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης, που σημαίνει ότι παίρνουμε πυροβολισμούς στην αγκαλιά του αμερικανικού λαού, να κάνουμε τις οικογένειες επείγουσα οικονομική ανακούφιση που χρειάζονται, διασφαλίζοντας ότι οι κοινότητες έχουν τους πόρους που χρειάζονται για την καταπολέμηση του COVID. Δεν θα περίμενα ο πρόεδρος ή κάποιος από εμάς να παρουσιάσει τα επόμενα κομμάτια της ημερήσιας διάταξής του έως ότου ολοκληρωθεί και υπογραφεί αυτό το πακέτο και ότι η κυκλοφορία θα κυκλοφορήσει στο κοινό. Υπήρξαν λοιπόν μια σειρά εκθέσεων, αλλά αυτό που μπορώ να σας επιβεβαιώσω είναι ότι υπάρχουν συζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικά με την ατζέντα του προέδρου. Δεν έχουν ληφθεί τελικές αποφάσεις και σίγουρα δεν είμαστε στο σημείο όπου είτε θα ολοκληρώσουμε είτε θα κάνουμε προεπισκόπηση των μελλοντικών προτάσεών του.

Ομιλητής 1: ( 20:02 )
Μια στιγμή.

Jen Psaki: ( 20:27 )
Το ανοίξαμε στην επόμενη ερώτηση; Ή είναι η Τζένιφερ;

Ομιλητής 1: ( 20:30 )
Μια στιγμή. Απλώς τα ψάχνω.

Jen Psaki: ( 21:16 )
Περιμένουμε κάποιον να θέσει μια ερώτηση ή έχουμε κάποιο τεχνικό ζήτημα;

Ομιλητής 2: ( 21:35 )
Τζεν, νομίζω ότι έχουμε ένα τεχνικό πρόβλημα. Δώσε μας ένα δευτερόλεπτο. Ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 21:38 )
Εντάξει. Σίγουρος.

Ομιλητής 1: ( 21:40 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από τη γραμμή του Andrea Shalal του Reuters. Παρακαλώ προχωρήστε.

Jen Psaki: ( 21:47 )
Γεια, Andrea.

Andrea Shalal: ( 21:48 )
[ακούγεται 00:21:48] Γεια.

Jen Psaki: ( 21:52 )
[crosstalk 00:21:52] παίρνει λίγο [crosstalk 00:21:53].

Andrea Shalal: ( 21:53 )
[crosstalk 00:21:53] να σας ρωτήσω [ακούγεται 00:21:56] γύρω από την τεχνική υποδομή [ακούγεται 00:22:01], αλλά έχω μια ηχώ.

Jen Psaki: ( 22:07 )
Μπορώ να σας ακούσω [crosstalk 00:22:09] λίγο έξω, αλλά ίσως θα μπορούσατε να ξεκινήσετε την ερώτησή σας από την κορυφή;

Andrea Shalal: ( 22:14 )
Ναι. Μόλις έβαλα ένα ακουστικό. Νομίζω ότι θα το κάνει πιο εύκολο.

Jen Psaki: ( 22:17 )
Εντάξει.

Andrea Shalal: ( 22:18 )
Εντάξει. Η ερώτησή μου λοιπόν είναι ότι μόλις ακούσαμε για τις επικείμενες προσπάθειες για τη στήριξη του δικτύου υποδομών στο Τέξας. Έχετε ιδέα αν αυτό θα συμπεριληφθεί στο πακέτο αποκατάστασης για το οποίο μιλάτε; Θα ήταν αυτό ξεχωριστό μέτρο; Έχετε κάποια αίσθηση της τιμής αυτού;

Andrea Shalal: ( 22:42 )
Και έχω μόνο μια ξεχωριστή ερώτηση για την προσπάθεια COVAX.

Jen Psaki: ( 22:47 )
Σίγουρα.

Andrea Shalal: ( 22:47 )
Υπάρχει λοιπόν μια παραίτηση που έχει προταθεί από την Ινδία και τη Νότια Αφρική, η οποία θα αναστέλλει προσωρινά την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας για να διασφαλίσει ότι τα εμβόλια μπορούν να φτάσουν σε μέρη στις αναπτυσσόμενες χώρες. Είναι κάτι που υποστηρίζουν οι Ηνωμένες Πολιτείες; Αποκλείστηκε από την προηγούμενη διοίκηση.

Jen Psaki: ( 23:13 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να πω πρώτα στο COVAX, ότι αναμένω ότι θα έχουμε περισσότερες ειδήσεις τις επόμενες 24 ώρες σχετικά με τις δεσμεύσεις και τις συνεισφορές μας στη συνολική παγκόσμια προσπάθεια, αλλά η δέσμευσή μας είναι να συνεργαστούμε και μέσω του COVAX για να διασφαλιστεί ότι υπάρχει δίκαιη κατανομή εμβολίων και χρηματοδότηση παγκοσμίως, και επίσης ότι υπάρχει ένα πρότυπο μέσω του οποίου εξετάζονται και διανέμονται αυτά τα εμβόλια. Είμαι στην ευχάριστη θέση να μιλήσω στην ομάδα μας για αυτήν την συγκεκριμένη παραίτηση, αλλά και πάλι, ήθελα να επαναλάβω ότι είμαστε δεσμευμένοι να εργαστούμε μέσω του COVAX και θα έχουμε περισσότερα για τη συμβολή μας στην παγκόσμια προσπάθεια τις επόμενες 24 ώρες. Πιστεύω ότι θα υπάρξει επίσης μια κλήση αργότερα αυτό το απόγευμα για να το περιγράψω με πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες.

Jen Psaki: ( 24:01 )
Στην πρώτη σας ερώτηση, μπορείτε να το πείτε για άλλη μια φορά; ΖΗΤΩ συγγνωμη.

Andrea Shalal: ( 24:07 )
Ναι. Βασικά ρώτησα για την ανάγκη ενίσχυσης του δικτύου τροφοδοσίας που μόλις είδαμε τώρα στο Τέξας και αν αυτό είναι ήδη μέρος αυτού που σκέφτεστε για το σχέδιο αποκατάστασης, εάν θα διπλωθεί. Και αν να έχετε οποιαδήποτε εκτίμηση για το τι θα συνεπαγόταν αυτό το συγκεκριμένο στοιχείο της [ακουστό 00:24:28] υποδομής.

Τζεν Ψάκη: ( 24:32 )
Λοιπόν, θα ήθελα πρώτα να πω ότι, πάλι, η μόνη προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή είναι να περάσει το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης. Υπάρχει ακόμη περισσότερη δουλειά που πρέπει να γίνει σε αυτό το μέτωπο. Έχουμε το πόδι μας στο αέριο και παραμένουμε δεσμευμένοι με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους στο Hill για να προχωρήσουμε αυτό. Δεν είναι στο γραφείο του προέδρου, δεν είναι υπογεγραμμένο, και ότι η ανακούφιση δεν είναι στα χέρια του αμερικανικού λαού. Ταυτόχρονα, διεξάγονται διαρκείς συζητήσεις εσωτερικά και με τα ενδιαφερόμενα μέρη σε διαβούλευση σχετικά με το πώς φαίνεται η ατζέντα του προέδρου να προχωρήσει, αλλά δεν έχουν ληφθεί τελικές αποφάσεις, και έτσι δεν είμαι σε θέση, φυσικά, να το προβάλω. Αλλά δεν θα περίμενα ότι θα κάνουμε προεπισκόπηση τίποτα ή θα ακούσετε τον πρόεδρο να το μιλάει μέχρι να περάσει το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης.

Jen Psaki: ( 25:20 )
Όσον αφορά την ερώτησή σας σχετικά με το Τέξας, όπως είπε ο Δρ Sherwood-Randall, είναι σαφές ότι υπάρχει ανάγκη να αξιολογήσουμε και να ρίξουμε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίο προστατεύουμε και υποστηρίζουμε τις κρίσιμες υποδομές σε ολόκληρη τη χώρα, συμπεριλαμβανομένης της εθνικής μας ενεργειακά δίκτυα και διασφαλίζουμε ότι είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι στο μέλλον. Υπάρχει αρκετός χρόνος για να κάνουμε αυτήν τη συνομιλία. Αυτήν τη στιγμή, η εστίασή μας είναι να εργαζόμαστε κάθε μοχλό που έχουμε στη διάθεσή μας μέσω της ομοσπονδιακής κυβέρνησης για να ανακουφίσουμε τους ανθρώπους του Τέξας. Επομένως, δεν έχω τίποτα να κάνω προεπισκόπηση για εσάς παρά να σας πω ότι η εστίασή μας είναι στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης και αυτό είναι που καταβάλλουμε τις εσωτερικές και διυπηρεσιακές μας προσπάθειες.

Andrea Shalal: ( 26:07 )
Και Jen, μπορώ απλώς να ζητήσω συνέχεια;

Jen Psaki: ( 26:10 )
Ναι.

Andrea Shalal: ( 26:10 )
Μπορεί ο πρόεδρος να επικοινωνήσει με τον κυβερνήτη Abbott και να του ζητήσει να προσπαθήσει να παραμείνει στα γεγονότα σχετικά με την αιτία [δεν ακούγεται 00:26:16];

Jen Psaki: ( 26:18 )
Ζητώ συγνώμη, Αντρέα, είσαι κάπως εισερχόμενος. Μπορείτε να το ξεκινήσετε ξανά; Άκουσα τον Κυβερνήτη Abbott, αλλά δεν άκουσα την υπόλοιπη ερώτηση.

Andrea Shalal: ( 26:25 )
Εντάξει. Μπορεί ο πρόεδρος να επικοινωνήσει με τον κυβερνήτη Abbott για να του ζητήσει να παραμείνει στα γεγονότα σχετικά με την αιτία του [ακούσιου 00:26:35];

Jen Psaki: ( 26:35 )
Ο πρόεδρος μίλησε με τον κυβερνήτη Abbott, πιστεύω ότι ήταν πριν από δύο ημέρες, και εξέφρασε τη δέσμευσή του να βοηθήσει στη χρήση των πόρων που διαθέτει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση για να βοηθήσει τους ανθρώπους του Τέξας. Είμαστε δεσμευμένοι σε πολλά επίπεδα, όπως είπε ο Δρ Sherwood-Randall, με κυβερνήτες, με μέλη των ομάδων τους, με τη FEMA, με τις τοπικές αρχές, για να διασφαλίσουμε ότι η ανακούφιση εισέρχεται στα σωστά χέρια και στις σωστές κοινότητες. Αλλά δεν έχω επιπλέον κλήση για να σας διαβάσω τώρα.

Andrea Shalal: ( 27:07 )
Ευχαριστώ.

Ομιλητής 1: ( 27:09 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από τη γραμμή της Nancy Cordes της CBS News. Παρακαλώ προχωρήστε.

Jen Psaki: ( 27:15 )
Γεια, Νανσί.

Nancy Cordes: ( 27:16 )
Γεια σου, Τζεν. Πώς είσαι; Σας ευχαριστούμε που το κάνετε εξ αποστάσεως.

Nancy Cordes: ( 27:21 )
Η πρώτη μου ερώτηση αφορά το νομοσχέδιο μετανάστευσης. Και ξέρω ότι το έχετε αντιμετωπίσει χθες λίγο, αλλά τι παίρνει ο Λευκός Οίκος για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του να περάσει μέρος του σχεδίου μετανάστευσης αντί να το κάνει σε μια συννεφιά; Ορισμένοι από αυτούς τους δημοκράτες του Κογκρέσου φαίνεται να είναι πολύ ανοιχτοί στη δυνατότητα να το κάνουν με αποσπασματικό τρόπο.

Jen Psaki: ( 27:43 )
Σίγουρα. Λοιπόν, πρώτα, το νομοσχέδιο που εισάγεται σήμερα αντιπροσωπεύει μεγάλο μέρος του οράματος του Προέδρου Μπάιντεν, το οποίο περιλαμβάνει την αντιμετώπιση ορισμένων βασικών συνιστωσών του τι πιστεύει ότι πρέπει να εκσυγχρονιστεί στο σύστημά μας, συμπεριλαμβανομένης της παροχής κερδοφόρου δρόμου για την ιθαγένεια, η οποία περιλαμβάνει, φυσικά, 00:28:03]

Jen Psaki: ( 28:03 )
… Η πορεία προς την ιθαγένεια, η οποία περιλαμβάνει, φυσικά, τους Dreamers, την ευθύνη και την αποτελεσματική διαχείριση των συνόρων μας, επενδύοντας σε έξυπνη ασφάλεια και αντιμετώπιση των βασικών αιτίων της μετανάστευσης από την Κεντρική Αμερική. Πιστεύει ότι κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία είναι ζωτικής σημασίας και επιτακτική για την αντιμετώπιση του ξεπερασμένου συστήματος μετανάστευσης.

Jen Psaki: ( 28:21 )
Τώρα, επίσης, έχοντας υπηρετήσει στη Γερουσία για 36 χρόνια, δεν είναι ξένος στη διαδικασία του νομοσχεδίου που θα ακολουθήσει. Και ανυπομονεί να συνεργαστεί απευθείας με μέλη, ελπίζουμε ότι και τα δύο μέρη. Η μεταρρύθμιση της μετανάστευσης, θα έλεγα, δεν υπήρξε ιστορικά ζήτημα Δημοκρατικού ή Ρεπουμπλικανικού για να καθοριστεί πώς μοιάζει η πορεία προς τα εμπρός. Και είναι πολύ εξοικειωμένος ή πολύ εξοικειωμένος με το γεγονός ότι ένας προτεινόμενος λογαριασμός συνήθως δεν μοιάζει με τον τελικό νομοσχέδιο που έχει υπογραφεί. Προτείνεται όμως επίσημα σήμερα. Είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τους Δημοκρατικούς, τους Ρεπουμπλικάνους, τα μέλη της CHC, άλλους που εργάζονται με πάθος για αυτά τα θέματα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και, σε αυτό το σημείο, απλώς ανυπομονεί να έχει έναν λογαριασμό να υπογράψει στο γραφείο του.

Nancy Cordes: ( 29:10 )
Ευχαριστώ. Και λοιπόν, τι παίρνει ο Λευκός Οίκος για αυτήν την ανησυχία που έχει εκφραστεί από ορισμένους Δημοκρατικούς του Σώματος, όπως ο Henry Cuellar, ή ο Vicente Gonzalez, ότι αν βάλεις κάτι τόσο φιλόδοξο τόσο νωρίς, ότι θα είναι πρώτο, που θα παρακινήσει ένα κύμα μετανάστες για να προσπαθήσουν να έρθουν εδώ, και επίσης να ανοίξουν τον Πρόεδρο Μπάιντεν στις προσπάθειες των Ρεπουμπλικανών να προσπαθήσουν να τον χρωματίσουν ως απαλό στη μετανάστευση;

Τζεν Ψάκη: ( 29:37 )
Λοιπόν, θα έλεγα ότι το γεγονός που πρότεινε ο πρόεδρος, έκρινε ότι ήταν προτεραιότητα να υποβάλει ένα νομοσχέδιο για τη μετανάστευση την πρώτη του ημέρα στο γραφείο του, αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή του να εκσυγχρονίσει ένα ξεπερασμένο σύστημα. Και επίσης, κάνοντας κάθε δυνατό βήμα για να προχωρήσει από το χάος, τη σκληρότητα και τη σύγχυση που δημιουργήθηκε από τις μεταναστευτικές πολιτικές των τελευταίων τεσσάρων ετών. Δεν είναι μια θέση ή μια προσέγγιση που γίνεται μέσω ενός πολιτικού πρίσματος, αλλά μέσω ενός ηθικού πρίσματος. Τι είναι σωστό για τη χώρα, τι είναι σωστό για τα εκατομμύρια των μεταναστών που ζουν στις σκιές, και ειλικρινά, τι είναι σωστό για την ασφάλειά μας στα σύνορα και τι είναι σωστό για την αντιμετώπιση των βασικών αιτιών που οδήγησαν στις κρίσεις στο τα σύνορα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Jen Psaki: ( 30:32 )
Ταυτόχρονα, όπως έχουμε κάνει πολλές φορές, θα συνεχίσουμε να μεταδίδουμε και να επαναλαμβάνουμε από-

Ηχείο 3: ( 30:38 )
Γεια σας. [Crosstalk 00:30:40].

Jen Psaki: ( 30:41 )
Το γεγονός ότι δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να έρθει. Δεν έχουμε τα συστήματα σε ισχύ. Δεν έχουμε εφαρμόσει τις πολιτικές. Δεν έχουμε εφαρμόσει τους νόμους ή την επεξεργασία στα σύνορα για να εξετάσουμε ένα κύμα ανθρώπων που εγκαταλείπουν τις χώρες τους. Αυτή είναι μια προτεραιότητα. Είμαστε πρόθυμοι να το ξεπεράσουμε. Και επρόκειτο επίσης να λάβουμε επιπλέον μέτρα, όπως είδατε από το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας και τις προσπάθειές τους να αυξήσουν την επεξεργασία μέσω εκτελεστικών ενεργειών, για να εισάγουν κάποια ηθική σε αυτό το σύστημα. Αλλά δεν είναι η ώρα να έρθει. Είμαστε πρόθυμοι να προχωρήσουμε με αυτό το συντομότερο δυνατό. Και αυτός που την προτείνει την πρώτη μέρα, το να προχωρήσει μέσα σε ένα μήνα είναι μια αντανάκλαση αυτής της προτεραιότητας.

Nancy Cordes: ( 31:25 )
Ευχαριστώ, Jen.

Jen Psaki: ( 31:27 )
Ευχαριστώ, Nancy.

Ομιλητής 4: ( 31:30 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από μια σειρά Francesca Chambers of McClatchy. Παρακαλώ προχωρήστε.

Jen Psaki: ( 31:37 )
Γεια, Francesca.

Francesca Chambers: ( 31:37 )
Γεια. Μπορείς να με ακούσεις?

Jen Psaki: ( 31:39 )
Μπορώ.

Επιμελητήρια Francesca: ( 31:40 )
Εντάξει ωραία. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ, Jen, για αυτό. Λοιπόν, δύο ερωτήσεις που σχετίζονται με την βοήθεια για την αντιμετώπιση καταστροφών, και έπειτα κάτι για ένα άλλο θέμα, υποθέτω, αν τα παίρνετε ξεχωριστά για να το κάνετε πιο εύκολο. Υπάρχει ομοσπονδιακή βοήθεια ή βοήθεια σε δήμους που είχαν πληρώσει προηγουμένως ή πληρώνουν υψηλές τιμές φυσικού αερίου για το φυσικό αέριο; Ή εξαρτάται αυτή η βοήθεια από κρατικό αίτημα; Για παράδειγμα, την πολιτεία του Μιζούρι, θα έπρεπε να υποβάλουν αυτό το αίτημα για έναν δήμο; Και στη συνέχεια, σε ένα σχετικό θέμα, ο [ακούγεται 00:32:12] ανέφερε ένα αίτημα από τη Λουιζιάνα για βοήθεια σε καταστροφές. Τι γίνεται όμως με τα άλλα κράτη που έχουν επηρεαστεί και με τους κυβερνήτες με τους οποίους μίλησε ο πρόεδρος νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, όπως το Κάνσας ή το Κεντάκι; Ζήτησαν βοήθεια; Και, αν ναι, πότε θα περίμεναν να το αποκτήσουν;

Τζεν Ψάκη: ( 32:30 )
Σίγουρος. Λοιπόν, Francesca, θα έλεγα χαρακτηριστικά πώς λειτουργεί είναι ότι δηλώνει αιτήματα ή σε συντονισμό, φυσικά, μια δήλωση έκτακτης ανάγκης, μια δήλωση καταστροφής και συνεργαζόμαστε στενά μαζί τους σε ομοσπονδιακό επίπεδο για να κάνουμε ακριβώς αυτό. Μοιραζόμαστε με όλους εσάς τις δεσμεύσεις μας σε καθημερινή βάση. Έτσι, όλοι παρακολουθείτε αυτές τις συνομιλίες. Αλλά σίγουρα θα σας παραπέμψω σε ορισμένες από τις κρατικές κυβερνήσεις σχετικά με το ποιες είναι οι ανάγκες και τα αιτήματά τους και τι έχουν ζητήσει, ειδικά από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση για να διασφαλίσει ότι βοηθά στην παροχή βοήθειας στους ανθρώπους στις πολιτείες τους που χρειάζονται κατά τη διάρκεια αυτού του δύσκολου ώρα της καταιγίδας. Είναι μια εξαιρετική ερώτηση για τους δήμους. Θα πρέπει να επικοινωνήσω με την ομάδα της Εσωτερικής Ασφάλειας για αυτό το συγκεκριμένο τεχνικό ζήτημα, ένα καλό.

Francesca Chambers: ( 33:21 )
Εντάξει. Και μετά, σε ένα άλλο θέμα, η αντιπρόεδρος είπε σήμερα ότι θεωρεί τον αριθμό των γυναικών που εγκαταλείπουν το εργατικό δυναμικό ως εθνική κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Συμμερίζεται ο πρόεδρος την άποψη του αντιπροέδρου σχετικά με αυτό; Και, εάν ναι, σκοπεύει να κάνει μια εθνική δήλωση έκτακτης ανάγκης και να λάβει μέτρα για να αντιμετωπίσει τον μειωμένο αριθμό γυναικών στο εργατικό δυναμικό, εκτός από το πακέτο τόνωσης που έχει παρουσιάσει στο Κογκρέσο;

Τζεν Ψάκη: ( 33:45 )
Λοιπόν, Francesca, θα έλεγα καταρχάς ότι αυτό είναι κάτι που συζητήθηκε ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος. Και έθεσε, σε πολλές συναντήσεις που έχω μαζί του, την ανησυχία του για τον αντίκτυπο των διπλών κρίσεων του COVID-19 και την οικονομική ύφεση στις γυναίκες στο εργατικό δυναμικό. Όπως γνωρίζετε καλά, δεν πρόκειται μόνο για γυναίκες που εγκαταλείπουν το εργατικό δυναμικό τώρα. Πρόκειται για το τι θα έχει ο αντίκτυπος στα μελλοντικά χρόνια, εάν υπάρχουν γυναίκες που παίρνουν τον εαυτό τους από το τρέξιμο για να ανεβούν την εταιρική σκάλα, από την προσπάθεια να αναζητήσουν διδακτορικά, να αποκτήσουν πτυχία νομικής, οι γυναίκες να βγουν από τις πρώτες γραμμές του βασικές βιομηχανίες όπως η υγειονομική περίθαλψη. Αυτό έχει, φυσικά, αντίκτυπο στην ισότητα των φύλων. Έχει επίσης αντίκτυπο στην οικονομία που προχωρά. Και κάθε οικονομολόγος θα σας το μεταφέρει. Έτσι, ο πρόεδρος έχει μεταφέρει, σε πολλές συναντήσεις που έχω, η ανησυχία του για αυτό άμεσα. Και ξέρω ότι το συζήτησε και με τον αντιπρόεδρο.

Τζεν Ψάκη: ( 34:44 )
Θα έλεγα ότι το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης, τα βασικά στοιχεία εκεί, ορισμένα προορίζονται να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση ακριβώς αυτής της κρίσης, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης για το άνοιγμα των σχολείων. Ως μητέρα, μπορώ να επιβεβαιώσω για εσάς, και πολλές μητέρες σε ολόκληρη τη χώρα μπορούν να επιβεβαιώσουν για εσάς ότι, το γεγονός ότι τα σχολεία χρειάζονται επιπλέον πόρους για να ανοίξουν ξανά. Προφανώς, οι κατευθυντήριες γραμμές του CDC μας δίνουν μια καλή καθοδήγηση, δίνουν στις σχολικές περιοχές μια καλή κατευθυντήρια γραμμή, αλλά πολλοί εξακολουθούν να χρειάζονται χρηματοδότηση. Φυσικά, το γεγονός ότι τα παιδιά επιστρέφουν στο σχολείο έχουν αντίκτυπο σε πολλές εργαζόμενες μητέρες. Επίσης, διασφαλίζοντας ότι η άμεση ανακούφιση πραγματοποιείται μέσω ελέγχων, αυτό θα βοηθήσει τα νοικοκυριά, είτε πρόκειται για μονογονεϊκά νοικοκυριά είτε για νοικοκυριά διπλού εισοδήματος, όπου ένα από τα άτομα απολύθηκε. Δέκα εκατομμύρια Αμερικανοί απολύθηκαν. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Πολλοί από αυτούς, όπως γνωρίζουμε στατιστικά, είναι σίγουρα γυναίκες. Και σίγουρα, ο εμβολιασμός των ατόμων θα βοηθήσει περισσότερους ανθρώπους να επιστρέψουν στο εργατικό δυναμικό, περισσότερα παιδιά πηγαίνουν στα κέντρα παιδικής μέριμνας και πάλι σε σχολεία, όπως είπα.

Jen Psaki: ( 35:44 )
Έτσι, θα έλεγα ότι ο πρόεδρος αναγνωρίζει τη σοβαρότητα αυτής της κρίσης, τον αντίκτυπο στις γυναίκες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν μερικά από αυτά τα βασικά στοιχεία σε αυτό το πακέτο. Και σίγουρα συμφωνεί με την εκτίμηση του Αντιπροέδρου.

Francesca Chambers: ( 35:59 )
Συμφωνεί ότι είναι εθνική κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Jen Psaki: ( 36:01 )
Συμφωνεί, βεβαίως, ότι είναι έκτακτη ανάγκη και κρίση, Francesca. Αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να προχωρήσουμε γιατί θέλω να κάνω μερικές ακόμη ερωτήσεις. Και σίγουρα θα σας συνδέσουμε στο ζήτημα των δήμων.

Francesca Chambers: ( 36:09 )
Ευχαριστώ, Jen.

Ομιλητής 4: ( 36:10 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από τη γραμμή του Jeremy Diamond του CNN. Παρακαλώ προχωρήστε.

Jen Psaki: ( 36:21 )
Γεια σου, Τζέρεμι.

Jeremy Diamond: ( 36:22 )
Γεια, Τζεν. Ευχαριστώ που το κάνατε. Έτσι, στο νομοσχέδιο μετανάστευσης, προφανώς ο μπροστινός καυστήρας για εσάς αυτή τη στιγμή είναι η νομοθεσία περί ανακούφισης του Coronavirus. Έτσι, είμαι περίεργος αν θα μπορούσατε να εξηγήσετε την απόφαση να το εισαγάγετε σήμερα. Γιατί τώρα, ενώ υπάρχει σαφώς μεγαλύτερη προτεραιότητα για εσάς, καθώς σχετίζεται με το Κογκρέσο;

Jeremy Diamond: ( 36:43 )
Και στη συνέχεια, δεύτερον, δεν υπάρχει πολύς τρόπος για νέα χρηματοδότηση για την ασφάλεια των συνόρων και την επιβολή αυτού του νομοσχεδίου. Αναρωτιέμαι αν ο πρόεδρος είναι ανοιχτός στην αύξηση της χρηματοδότησης για την ασφάλεια των συνόρων, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής περισσότερων τοίχων ή περιφράξεων για να το κατασκευάσει;

Jen Psaki: ( 37:00 )
Λοιπόν, πρώτα επιτρέψτε μου να πω ότι ο πρόεδρος εισήγαγε, ή θα έλεγα ότι ανακοίνωσε το σχέδιό του να εισαγάγει αυτό το πακέτο, να συνεργαστεί με το Κογκρέσο για να παρουσιάσει αυτό το πακέτο την πρώτη του ημέρα στο γραφείο του, επειδή πιστεύει ότι εκσυγχρονίζεται το σύστημα μετανάστευσης είναι απόλυτη προτεραιότητα για τη χώρα και ότι τα μέλη του Κογκρέσου μπορούν να προχωρήσουν στη διαπραγμάτευση των συνιστωσών του πακέτου και πώς θα μοιάζει σε ένα τελικό πακέτο, ακόμη και ενώ προωθούμε την προσπάθειά μας να το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης πέρασε. Και, όπως όλοι γνωρίζετε, ο Τζέρεμι και πολλοί άνθρωποι στο τηλέφωνο γνωρίζουν ότι πρέπει να γίνουν διαπραγματεύσεις. Υπήρξε μια επαναφορά που ήταν πραγματικά απαραίτητη για να συζητηθεί και να συζητηθεί αυτό το νομοσχέδιο μετανάστευσης. Και αυτό είναι που προσπαθούμε να κάνουμε εδώ.

Τζεν Ψάκη: ( 37:53 )
Όπως γνωρίζετε, εκπρόσωπος Sanchez, γερουσιαστής Menendez ξεκινούν αυτήν τη διαδικασία. Και σίγουρα ανυπομονούμε να έχουμε πολλούς περισσότερους χορηγούς, οι Ρεπουμπλικάνοι θα συμμετάσχουν σε αυτό, δεδομένου ότι αυτό ήταν ιστορικά ένα ζήτημα στο οποίο δεσμεύονται οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι. Υπάρχει, φυσικά, χρηματοδότηση εδώ. Ένα από τα βασικά στοιχεία του λογαριασμού είναι η επένδυση στην έξυπνη ασφάλεια στα λιμάνια εισόδου μας και να το κάνουμε με τρόπο που είναι πραγματικά αποτελεσματικός. Η χρηματοδότηση, ολόκληρη η στρατηγική των τελευταίων τεσσάρων ετών, ήταν η χρηματοδότηση ενός τείχους που δεν ήταν αποτελεσματικός στη διασφάλιση των συνόρων μας. Δεν ήταν αποτελεσματικό στην παροχή μονοπατιού στην ιθαγένεια. Προφανώς, δεν ήταν αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση των βασικών αιτίων. Αυτή δεν είναι η στρατηγική μας. Αλλά θα υπάρξει συζήτηση και διαπραγμάτευση. Σίγουρα καταλαβαίνουμε ότι το λουκάνικο που βγαίνει από το μηχάνημα στην άλλη πλευρά θα φαίνεται διαφορετικό από το λουκάνικο που κυκλοφορεί σήμερα. Υποστηρίζουμε αυτό και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με το Κογκρέσο για να προχωρήσουμε το νομοσχέδιο.

Jeremy Diamond: ( 38:54 )
Και πολύ γρήγορα σε ένα άλλο θέμα, ο κυβερνήτης της Φλόριντα, Ρον Ντεσάντις, απείλησε χθες να μετακινήσει μια κλινική εμβολιασμού αναδυόμενων παραθύρων αφού αντιμετώπισε κριτική από ορισμένους αξιωματούχους της κομητείας. Απείλησε να το μεταφέρει σε άλλη κομητεία. Αυτό το είδος δράσης από τον κυβερνήτη DeSantis ή οποιονδήποτε άλλο κυβερνήτη θα επηρέαζε τις αποστολές εμβολίων από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση στη Φλόριντα και θα ώθησε την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να αναλάβει την εποπτεία των παραδόσεων και της διοίκησης εμβολιασμού στην πολιτεία;

Τζεν Ψάκη: ( 39:21 )
Λοιπόν, πρώτα επιτρέψτε μου να πω ότι οι προσπάθειές μας να πάρουμε εκατό εκατομμύρια εμβόλια στην αγκαλιά των Αμερικανών, εκατό εκατομμύρια πυροβολισμούς στην αγκαλιά των Αμερικανών, θα έπρεπε να πω, τις πρώτες εκατό ημέρες και να ξεπεράσω αυτόν τον στόχο δεν είναι μέσω ενός πολιτικού πρίσματος . Και σίγουρα δεν θα υποστηρίζαμε καμία προσπάθεια να επηρεαστούν οι λαοί της Φλόριντα ή οποιοδήποτε κράτος, Δημοκρατικό ή Ρεπουμπλικανικό, μπλε ή κόκκινο από τις αποφάσεις της ηγεσίας τους. Οπότε όχι. Δεν θα έβλεπα να αναλαμβάνουμε δράση προς αυτή την κατεύθυνση. Αυξήσαμε, όπως γνωρίζετε, τον Jeremy, την αποστολή στα κράτη κατά 57%, από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του ο πρόεδρος. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι διανομής εμβολίων στη Φλόριντα, αλλά φυσικά σε πολιτείες σε ολόκληρη τη χώρα. Αλλά παραμένουμε δεσμευμένοι να το κάνουμε αυτό. Και δεν έχω τίποτα περισσότερο για τη συγκεκριμένη έκθεση, την οποία δεν είχα την ευκαιρία να επανεξετάσω πριν από την ενημέρωση.

Ομιλητής 4: ( 40:24 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από τη γραμμή του Nikki Schwab της Daily Mail. Παρακαλώ προχωρήστε.

Nikki Schwab: ( 40:30 )
Γεια, Τζεν. Μπορείς να με ακούσεις?

Jen Psaki: ( 40:32 )
Μπορώ.

Nikki Schwab: ( 40:33 )
Τέλεια. Απλώς αναρωτιέμαι αν ο πρόεδρος έχει κάποια αντίδραση σε αυτές τις αναφορές που λένε ότι ο γερουσιαστής Τεντ Κρουζ πέταξε στο Κανκούν εν μέσω αυτής της τεράστιας χειμερινής καταιγίδας στην πατρίδα του στο Τέξας;

Jen Psaki: ( 40:46 )
Λοιπόν, δεν έχω ενημερώσεις σχετικά με την ακριβή τοποθεσία του γερουσιαστή Ted Cruz, ούτε κανείς στο Λευκό Οίκο. Όμως, το επίκεντρό μας είναι να συνεργαζόμαστε άμεσα με την ηγεσία στο Τέξας και τις γύρω πολιτείες για την αντιμετώπιση της χειμερινής καταιγίδας και της κρίσης που αντιμετωπίζει, πολλοί άνθρωποι σε ολόκληρο το κράτος που δεν έχουν δύναμη, χωρίς τους πόρους που χρειάζονται. Και περιμένουμε ότι θα ήταν το επίκεντρο όλων των πολιτειών ή των γύρω χωρών που είχαν εκλεγεί να τους εκπροσωπήσουν. Αλλά δεν έχω καμία ενημέρωση σχετικά με το πού βρίσκεται.

Ομιλητής 4: ( 41:26 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από τη γραμμή του Joey Garrison των ΗΠΑ Σήμερα. Παρακαλώ προχωρήστε.

Joey Garrison: ( 41:33 )
Γεια, Τζεν. Ευχαριστούμε που λάβατε αυτήν την κλήση. Μπορείς να με ακούσεις?

Jen Psaki: ( 41:36 )
Σίγουρα. Εγώ μπορώ. Γεια, Τζόι.

Joey Garrison: ( 41:38 )
Ναι. Γειά, πώς είσαι? Οι Ρεπουμπλικάνοι πηδούν ολοένα και περισσότερο στο εκ νέου άνοιγμα των σχολείων για τις ενδιάμεσες εκλογές του '22, προσπαθώντας να κατηγορήσουν τους Δημοκρατικούς και τον Τζο Μπάιντεν για τον λόγο ότι τα παιδιά δεν είναι στο σχολείο. Ποια είναι η αντίδρασή σας σε αυτό, τι είναι ανοιχτά μια γραμμή επίθεσης αυτή τη στιγμή; Και νομίζετε ότι αυτή είναι μια δίκαιη γραμμή επίθεσης αυτή τη στιγμή;

Joey Garrison: ( 42:03 )
... τώρα, και νομίζετε ότι είναι μια δίκαιη γραμμή επίθεσης αυτή τη στιγμή καθώς κοιτάζετε μπροστά προς τα μεσοπρόθεσμα;

Jen Psaki: ( 42:08 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να πω πρώτα στο πολιτικό μέτωπο ότι καμία ψηφοφορία που έχω δει δεν το έδειξε τόσο αποτελεσματικό. Και στην πραγματικότητα υπήρξε χθες μια δημοσκόπηση που έδειξε ότι ο Πρόεδρος Μπάιντεν και οι δάσκαλοι ήταν οι πιο αξιόπιστες οντότητες όσον αφορά τον καθορισμό πότε πρέπει να ανοίξει ξανά το σχολείο. Προφανώς στηριζόμαστε στην επιστήμη και στηριζόμαστε στους ειδικούς της υγείας μας Και πιστεύουμε ότι αυτό αντικατοπτρίζει πού θέλουν οι περισσότερες χώρες να είμαστε. Θέλουν να ανοίξουν ξανά τα σχολεία. Δεσμευόμαστε επίσης να το κάνουμε αυτό. Λοιπόν, υπάρχουν οδηγίες CDC που κυκλοφόρησαν την Παρασκευή που παρείχαν έναν χάρτη πορείας για τα σχολεία για να ανοίγουν με ασφάλεια. Ο πρόεδρος θέλει τα σχολεία να ανοίγουν πέντε ημέρες την εβδομάδα. Θέλει τα παιδιά να είναι στο σχολείο. Οι δάσκαλοι θέλουν τα παιδιά να είναι στο σχολείο. Και πιστεύει επίσης ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν προτεραιότητα όπως και ο αντιπρόεδρος.

Jen Psaki: ( 43:04 )
Λοιπόν, αλλά ακολουθεί τις οδηγίες, όπως κάνουμε όλοι και θα έπρεπε να έχουν τεθεί από τους ειδικούς της υγείας και των ιατρών μας που δείχνουν ότι υπάρχει μια σειρά από βήματα μετριασμού. Οι εμβολιασμοί είναι ένα από τα επιπρόσθετα βήματα που συνιστά το CDC, αλλά υπάρχουν επιπλέον βήματα, όπως κάλυψη, μικρότερα μεγέθη κατηγορίας. Και είναι πρόθυμος να επιβεβαιώσει ο γραμματέας εκπαίδευσης, ώστε να μπορεί να συνεργαστεί με σχολικές περιοχές σε όλη τη χώρα, να οδηγήσει αυτήν την προσπάθεια να ανοίξει ξανά τα σχολεία. Και παραμένουμε δεσμευμένοι σε αυτό.

Joey Garrison: ( 43:38 )
Οποιαδήποτε ανησυχία σχετικά με το ζήτημα, αν και οι Δημοκρατικοί είναι ευάλωτοι το 2022, εάν δεν το γυρίσουν, εάν τα σχολεία δεν αρχίσουν να ανοίγουν ξανά εδώ τους επόμενους μήνες;

Τζεν Ψάκη: ( 43:49 )
Λοιπόν, θα έλεγα ότι ο πρόεδρος, ο αντιπρόεδρος και αυτός ο Λευκός Οίκος δεν βλέπουν το άνοιγμα των σχολείων μέσω ενός πολιτικού πρίσματος. Το βλέπουμε ως προς το συμφέρον των δασκάλων, των μαθητών, των οικογενειών, των γονέων. Και θέλουμε να το κάνουμε με ασφάλεια. Και ο πρόεδρος δεσμεύεται να ανοίξει ξανά τα σχολεία πέντε ημέρες την εβδομάδα το συντομότερο δυνατό. Έχει δεσμευτεί επίσης να παρακολουθεί την επιστήμη και να συνεργάζεται με σχολικές περιοχές για να έχει έναν τομέα της εκπαίδευσης δουλειά με σχολικές περιοχές για να το κάνει αυτό. Και έχει επίσης αυτό που είναι μέσα στη δύναμή του είναι ότι συνεργαζόμαστε με το Κογκρέσο για να λάβουμε πρόσθετη χρηματοδότηση, η οποία είναι απαραίτητη για πολλές σχολικές περιοχές σε ολόκληρη τη χώρα, ώστε να μπορούν να ακολουθήσουν και να λάβουν αυτά τα μέτρα μετριασμού που προτείνει το CDC, συμπεριλαμβανομένης της εξασφάλισης κάλυψης, μικρότερα μεγέθη τάξης, που προσλαμβάνονται περισσότεροι οδηγοί λεωφορείων, ότι υπάρχουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί που προσλαμβάνονται αν χρειαστεί. Αυτό είναι στην εξουσία του προέδρου, κάτι που επικεντρώνεται κάθε μέρα και νύχτα, ώστε να μπορούμε να ανοίγουμε σχολεία, να τα ανοίγουμε πέντε ημέρες την εβδομάδα εντός 100 ημερών. Και εκεί είναι το επίκεντρό του. Δεν το βλέπουμε μέσω ενός πολιτικού πρίσματος. Τα παιδιά δεν είναι Δημοκρατικοί ή Ρεπουμπλικάνοι και οι γονείς τους, νομίζω ότι αυτό είναι ένα ζήτημα που ενδιαφέρονται όλοι οι Αμερικανοί.

Joey Garrison: ( 45:06 )
Ευχαριστώ, Jen.

Ομιλητής 4: ( 45:10 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από τη σειρά της Kayla Tausche του CNBC. Παρακαλώ προχωρήστε.

Jen Psaki: ( 45:18 )
Γεια Kayla.

Kayla Tausche: ( 45:19 )
Γεια Jen, σας ευχαριστώ που το κάνατε. Το εκτιμούμε.

Jen Psaki: ( 45:22 )
Σίγουρα.

Kayla Tausche: ( 45:22 )
Έχω δύο ερωτήσεις, μία εγχώρια, μία ξένη. Το πρώτο αφορά την οικονομία. Αυτή την εβδομάδα είδαμε στοιχεία λιανικής πώλησης και πληθωρισμού που ήταν απροσδόκητα ισχυρά. Αναρωτιέμαι πώς ο Λευκός Οίκος λαμβάνει υπόψη αυτά τα δεδομένα στο μέγεθος του πακέτου διάσωσης και αν 1,9 τρισεκατομμύρια δολάρια θα, όπως λένε ορισμένοι επικριτές, θα υπερθέρμανσαν την οικονομία. Και μετά το ξένο ερώτημά μου, το οποίο θα προχωρήσω και θα ρωτήσω είναι ότι το Ιράν είπε ότι θα σταματήσει να επιτρέπει επιθετικές επιθεωρήσεις από τον ΔΟΑΕ από τη Δευτέρα, εάν τα μέρη της πυρηνικής συμφωνίας δεν λάβουν τα δικά τους μέτρα για πλήρη συμμόρφωση. Θεωρεί ο πρόεδρος ως κίνητρο να συνεργαστεί με το Ιράν νωρίτερα και όχι αργότερα;

Jen Psaki: ( 46:01 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να κάνω πρώτα τη δεύτερη ερώτηση, αν αυτό έχει νόημα. Το Ιράν απέχει πολύ από τη συμμόρφωση. Το επίκεντρό μας είναι να συνεργαζόμαστε με τους εταίρους και τους συμμάχους μας για τη δέσμευση και τον συντονισμό σε μια σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένου του μέλλοντος της πυρηνικής συμφωνίας του Ιράν. Ο γραμματέας Blinken έχει συνάντηση με τους τρεις ομολόγους του αργότερα σήμερα το απόγευμα. Και υποψιάζομαι ότι το υπουργείο Εξωτερικών θα είχε μια ανάγνωση από αυτήν τη συνάντηση, αλλά σίγουρα το επίκεντρό μας είναι φυσικά να εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνική συμφωνία, αλλά απέχουν πολύ από τη συμμόρφωση και το επίκεντρό μας είναι επίσης να συνεργαστούμε με τους εταίρους μας και συμμάχοι στην προτεραιότητά μας πρέπει να πω, Kayla.

Τζεν Ψάκη: ( 46:47 )
Σχετικά με το οικονομικό ζήτημα, γνωρίζω ότι ορισμένοι από τους οικονομικούς μας εμπειρογνώμονες, συμπεριλαμβανομένου του γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών, απάντησαν σε αυτήν την ερώτηση, αλλά θα πω ότι οι περισσότεροι οικονομολόγοι θα σας πουν και τα περισσότερα οικονομικά στοιχεία δείχνουν ότι βγαίνουμε από μια τεράστια τρύπα και σέρνεται πολύ αργά. Και αυτό που είναι απαραίτητο είναι να διασφαλίσουμε ότι θα βάλουμε, φυσικά, κίνητρα στην οικονομία μας για να το βοηθήσουμε να το επιταχύνουμε. Και αυτό είναι μέρος αυτού που θα κάνει αυτό το πακέτο παρέχοντας άμεση ανακούφιση στον αμερικανικό λαό, ανοίγοντας ξανά σχολεία, τα οποία θα έχουν τεράστιο αντίκτυπο στις εργαζόμενες μητέρες και τους γονείς σε ολόκληρη τη χώρα, λαμβάνοντας εμβολιασμούς στην αγκαλιά του αμερικανικού λαού. Τα περισσότερα οικονομικά δεδομένα και μελέτες έχουν δείξει ότι αυτό το πακέτο θα έχει σημαντικό αντίκτυπο σε αυτό και ότι έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να ανακτήσουμε. Ετσι,

Kayla Tausche: ( 47:51 )
Σας ευχαριστώ. Το εκτιμώ.

Jen Psaki: ( 47:53 )
Σίγουρα.

Ομιλητής 4: ( 47:54 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από τη γραμμή του Peter Alexander της NBC News. Παρακαλώ προχωρήστε.

Jen Psaki: ( 48:00 )
Γεια σας Peter.

Peter Alexander: ( 48:00 )
Γεια Jen, ευχαριστώ που μας φιλοξενήσατε. Δυστυχώς δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτοπροσώπως. Μου αρέσει λίγο αυτό, αλλά θέλω απλώς να ασχοληθώ λίγο με την ανακοίνωση για τη μετανάστευση σήμερα και ποια είναι συγκεκριμένα η στρατηγική για αυτόν τον Λευκό Οίκο για την έγκριση αυτού του λογαριασμού μετανάστευσης τώρα; Θα φέρετε τους Ρεπουμπλικάνους εδώ για να τους εμπλέξετε στη διαδικασία; Θα το κάνατε μέσω συμφιλίωσης; Πώς θα κάνετε κάτι τόσο μεγάλο;

Jen Psaki: ( 48:24 )
Σίγουρα. Όλες οι μεγάλες ερωτήσεις Peter. Νομίζω ότι δεν είμαστε αρκετά εκεί γιατί σήμερα είναι η ημέρα που προτείνεται το νομοσχέδιο. Προφανώς ο γερουσιαστής Menendez, η Κογκρέσος Sanchez θα είναι βασικοί ηγέτες στο Hill για να καθορίσουν σε συντονισμό μαζί μας τα επόμενα βήματα. Αλλά τώρα είμαστε πρόθυμοι να επικοινωνήσουμε για το τι υπάρχει στο πακέτο, γιατί όλα τα συστατικά είναι κεντρικά κομμάτια του πακέτου και όσον αφορά τον μηχανισμό ή το χρονοδιάγραμμα ή τους μηχανικούς, είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε αυτήν τη συνομιλία τις εβδομάδες μπροστά, αλλά σήμερα το νομοσχέδιο μόλις εισάγεται επίσημα.

Peter Alexander: ( 49:03 )
Σας ευχαριστώ.

Ομιλητής 4: ( 49:03 )
Η επόμενη ερώτησή μας-

Jen Psaki: ( 49:08 )
Σας ευχαριστώ. Απλώς θα κάνω δύο ακόμη ερωτήσεις και φυσικά θα το ξανακάνουμε αύριο, αλλά έχω λίγο δύσκολο να βγει, αλλά προχωρήστε όποιος είναι επόμενος.

Ομιλητής 4: ( 49:20 )
Η επόμενη ερώτησή μας θα προέλθει από τη γραμμή του Matt Viser της Washington Post. Παρακαλώ προχωρήστε.

Matt Viser: ( 49:27 )
Γεια Jen, ευχαριστώ που το κάνατε σε ασυνήθιστη περίσταση. Γνωρίζουμε από νωρίτερα ότι ο Μπάιντεν μίλησε με κυβερνήτες την Τρίτη για τις καιρικές συνθήκες. Το μεγαλύτερο μέρος της ορατότητάς του όμως ήταν σε άλλη καταστροφή του COVID. Μπορείτε να επισημάνετε λίγο το πώς ήταν ο ίδιος ο ίδιος ο Μπάιντεν με τις φυσικές καταστροφές, εάν ενημερώνεται κάθε ώρα, καθημερινά, εάν σκοπεύει να επισκεφθεί κάποια από αυτές τις πολιτείες ή σκοπεύει να πει κάτι ευρύτερα γι 'αυτήν τη στιγμή ;

Τζεν Ψάκη: ( 50:06 )
Σίγουρος. Θα πω ότι ο πρόεδρος παρακολουθεί τις εξελίξεις στο Τέξας και τα γύρω κράτη και λαμβάνει ενημερώσεις κάθε μέρα, αλλά περισσότερες από μία φορές την ημέρα. Είναι σίγουρα μια εστίαση που διασφαλίζει ότι οι άνθρωποι του Τέξας, οι άνθρωποι των γύρω κρατών έχουν τους πόρους που χρειάζονται είναι κάτι που εγείρει συχνά στις συναντήσεις και έχει τις τελευταίες δύο ημέρες. Όσον αφορά το αν θα επισκεφθεί, νομίζω ότι γνωρίζετε, Ματ, ένας από τους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη εδώ είναι ποιος είναι ο αντίκτυπος, το αποτύπωμα, σωστά, ενός προεδρικού ταξιδιού. Μπορεί να καταλάβει πόρους, μπορεί να καταλάβει το χρόνο και την ενέργεια της αστυνομίας και της ασφάλειας. Και αυτοί είναι παράγοντες που θεωρούμε καθώς καθορίζουμε πότε και πού θα επισκεφθεί, αλλά είναι σήμερα στον Λευκό Οίκο. Φυσικά, εκεί είναι που ζει, αλλά είναι, πρέπει να πω, εργάζεται σήμερα, λαμβάνει ενημερώσεις σήμερα,

Matt Viser: ( 51:27 )
Ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 51:30 )
Εντάξει. Θα κάνω μια ακόμη ερώτηση και θα το ξανακάνουμε αύριο. Λοιπόν, μια διαφορετική έκδοση αυτού, αλλά…

Ομιλητής 4: ( 51:37 )
Η επόμενη ερώτηση και η ουρά μας θα προέλθει από τη γραμμή του κ. James Rosen της Sinclair Broadcast Group. Παρακαλώ προχωρήστε.

James Rosen: ( 51:48 )
Ευχαριστώ, Jen. Μπορείς να με ακούσεις εντάξει;

Jen Psaki: ( 51:50 )
Μπορώ. Γεια Τζέιμς.

Τζέιμς Ρόζεν: ( 51:52 )
Τζεν, ευχαριστώ για την επέκταση της κλήσης σήμερα και είναι ωραίο να είμαι πίσω μαζί σας, μόνο μέσω τηλεφώνου. Ήθελα απλώς να δώσω συνέχεια στα σχόλια της Liz για να μας ενημερώσει ο αναπληρωτής σύμβουλος εθνικής ασφάλειας σχετικά με την κατάρρευση του πλέγματος του Τέξας. Δεν είναι μόνο τα άμεσα ζητήματα υλικοτεχνικής υποστήριξης που αντιμετωπίζει. Θέλω να ρωτήσω για τη σχέση μεταξύ της ενεργειακής πολιτικής και της εθνικής ασφάλειας. Όπως γνωρίζετε οι Ρεπουμπλικάνοι στο Κογκρέσο και στον ενεργειακό τομέα έχουν επισημάνει ότι, σύμφωνα με στοιχεία της αμερικανικής διοίκησης πληροφοριών ενέργειας, οι ΗΠΑ πέτυχαν ένα από τα βασικά σημεία αξιολόγησης της ενεργειακής ανεξαρτησίας το 2019. Αυτή ήταν η πρώτη χρονιά από το 1957 που οι ΗΠΑ παρήγαγε περισσότερη ενέργεια από την κατανάλωση της χώρας. Και αυτός είναι ένας βασικός ορισμός της ενεργειακής ανεξαρτησίας. Και υποστηρίζουν ότι οι πολιτικές που εφαρμόζει η κυβέρνηση Μπάιντεν θα θυσιάσουν αυτά τα κέρδη. Πώς πείθεις τον αμερικανικό λαό ότι η εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ μπορεί να προστατευθεί από αυτήν τη μετάβαση σε μια πράσινη οικονομία; Ποιο φυσικά δεν έχει αναπτυχθεί ποτέ οπουδήποτε σε σχέση με την κλίμακα μας.

Jen Psaki: ( 52:59 )
Λοιπόν, ο Τζέιμς, σε αυτόν τον Λευκό Οίκο, θέλουμε να παρακολουθούμε τα γεγονότα και επίσης να βασιστούμε σε ειδικούς, όπως γνωρίζετε, και θα έλεγα ότι αξιωματούχοι στο Συμβούλιο Ηλεκτρικής Αξιοπιστίας του Τέξας, το οποίο λειτουργεί το κράτος ηλεκτρικό δίκτυο, είπε ότι οι αστοχίες στον άνεμο και την ηλιακή ενέργεια ήταν ο λιγότερο σημαντικός παράγοντας στις διακοπές ρεύματος. Υπήρξε μια σειρά από αναφορές που έχουν υποδείξει διαφορετικά ανακριβώς, αλλά αυτό δεν είναι ακριβές σύμφωνα με το Electric Reliability Council of Texas.

Τζεν Ψάκη: ( 53:31 )
Όπως ανέφερε επίσης ο Δρ Sherwood-Randall, σαφώς υπάρχει ανάγκη να εκτιμηθεί πώς προστατεύουμε και υποστηρίζουμε την εθνική μας υποδομή για να διασφαλίσουμε ότι είναι ανθεκτική και βιώσιμη κατά τη διάρκεια καταιγίδων, κατά τη διάρκεια οποιωνδήποτε απειλών σε αυτήν. Και φυσικά υπάρχει πολύς χρόνος για να το κάνουμε αυτό και αποτελεί προτεραιότητα για αυτήν τη διοίκηση, αλλά αυτή τη στιγμή, η εστίασή μας, η εστίαση του προέδρου είναι να διασφαλίσουμε ότι επηρεάζονται τα εκατομμύρια ανθρώπων ή τα πολλά, πολλά άτομα σε αυτές τις πολιτείες λαμβάνουν την ανακούφιση και τη βοήθεια που χρειάζονται. Επομένως, θα διεξαγάγουμε αυτές τις πολιτικές συζητήσεις, αλλά επικεντρωνόμαστε στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης που υπάρχει αυτήν τη στιγμή. Σας ευχαριστώ όλους που συμμετείχατε στην ενημέρωση. Εκτιμώ πραγματικά την ευελιξία σας όσον αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες. Και ανυπομονώ να μιλήσω μαζί σας αύριο.

Ομιλητής 4: ( 54:28 )
Κυρίες και κύριοι, που ολοκληρώνει τη σημερινή ενημέρωση τύπου για τη σημερινή…

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου