Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Rev. Fauci :Υψηλότερο ιικό φορτίο, καλή μεταδοτικότητα, χαμηλό ιικό φορτίο, πολύ κακή μεταδοτικότητα.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Ομάδα εργασίας του Λευκού Οίκου COVID-19, Δελτίο Τύπου του Δρ. Fauci 17 Φεβρουαρίου

Ομάδα του Λευκού Οίκου Coronavirus

Jeff: ( 00:00 )
… Στρατηγική για την καταπολέμηση της πανδημίας COVID-19. Κεντρικό σημείο αυτής της στρατηγικής είναι ο εμβολιασμός όλων των Αμερικανών. Όταν ξεκινήσαμε αυτό το έργο, πριν από 27 ημέρες, κληρονομήσαμε πολλές προκλήσεις. Δεν υπήρχε επαρκής ποσότητα εμβολίου. Δεν υπήρχαν αρκετοί εμβολιαστές για να βοηθήσουν να πυροβολήσουν όπλα. Και δεν υπήρχαν αρκετά μέρη για εμβολιασμό. Και 27 ημέρες αργότερα, ενώ έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο, υπάρχει ένας μακρύς δρόμος μπροστά. Εκτελούμε τη στρατηγική μας σε πολλά μέτωπα και ότι η εκτέλεση αποφέρει αποτελέσματα. Σήμερα, θα σας δώσω την πιο πρόσφατη ενημέρωση σχετικά με την εκτέλεσή μας σε αυτούς τους τρεις βασικούς τομείς, την προμήθεια εμβολίων, τον αριθμό των εμβολιαστών και τα μέρη για εμβολιασμό.

Jeff: ( 00:53 )
Θα ακούσουμε επίσης από τον Δρ Wilensky σχετικά με την κατάσταση της πανδημίας, τον Δρ Fauci για την τελευταία επιστήμη, τον Δρ Nunez-Smith για το έργο μετοχών και ο Carole Johnson, συντονιστής δοκιμών του Λευκού Οίκου σημαντική πρόοδο στις δοκιμές. Πρώτον, θα ξεκινήσω με την παροχή εμβολίων. Έχουμε ενεργήσει επιθετικά για να αυξήσουμε την παροχή εμβολίων. Χθες ανακοινώσαμε μια άλλη αύξηση των εβδομαδιαίων χορηγήσεων δόσεων εμβολίου σε κράτη, φυλές και περιοχές, από 11 εκατομμύρια δόσεις την προηγούμενη εβδομάδα σε 13,5 εκατομμύρια δόσεις αυτήν την εβδομάδα. Αυτή είναι μια αύξηση στην κατανομή εμβολίων κατά 57% κατά τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες της διοίκησης Biden-Harris.

Τζεφ: ( 01:41 )
Επιπλέον, διπλασιάζουμε την εβδομαδιαία παροχή εμβολίων στα τοπικά φαρμακεία από 1 εκατομμύριο σε 2 εκατομμύρια δόσεις. Και χάρη στην ηγεσία του προέδρου, είμαστε σε καλό δρόμο για να έχουμε αρκετή προμήθεια εμβολίων για 300 εκατομμύρια Αμερικανούς έως τα τέλη Ιουλίου. Δεύτερον, κινητοποιούμε ομάδες για να πυροβολήσουμε όπλα. Υπογράψαμε μια εντολή να επιτρέψουμε στους συνταξιούχους γιατρούς και νοσοκόμες να κάνουν πλάνα. Σήμερα έχουμε αναπτύξει πάνω από 700 ομοσπονδιακό προσωπικό ως εμβολιαστές. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση χρηματοδοτεί 1200 μέλη της Εθνικής Φρουράς που χρησιμεύουν ως εμβολιαστές. Για πρώτη φορά, ενεργοποιήσαμε πάνω από 1000 μέλη του στρατού για να υποστηρίξουμε κοινοτικούς χώρους εμβολιασμού και έχουμε αναπτύξει επιπλέον 1000 ομοσπονδιακό προσωπικό για να υποστηρίξουμε κοινοτικούς χώρους εμβολιασμού σε λειτουργικούς ρόλους. Συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα για να αυξήσουμε τον αριθμό των εμβολιαστών και των ομοσπονδιακών ομάδων υποστήριξης.

Τζεφ: ( 02:40 )
Τρίτον, δημιουργούμε περισσότερα μέρη όπου οι Αμερικανοί μπορούν να εμβολιαστούν. Έχουμε επεκτείνει την οικονομική υποστήριξη για να ενισχύσουμε τα κοινοτικά κέντρα εμβολιασμού σε εθνικό επίπεδο με πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε ομοσπονδιακή χρηματοδότηση, σε 40 πολιτείες, φυλές και περιοχές. Φέρνουμε εμβολιασμούς σε μέρη που γνωρίζουν και εμπιστεύονται οι κοινότητες, κοινοτικά κέντρα, γυμναστήρια γυμνασίου, εκκλησίες και στάδια σε εθνικό επίπεδο. Και δημιουργούμε πρωτοποριακούς ιστότοπους μεγάλης έντασης που μπορούν να προσφέρουν πάνω από 30.000 λήψεις την εβδομάδα. Έχουμε ξεκινήσει επίσης προσπάθειες για τη λήψη εμβολίων σε φαρμακεία και κοινοτικά κέντρα υγείας. Και τα δεδομένα δείχνουν ότι σημειώνουμε πρόοδο. Όπως μπορείτε να δείτε στην εβδομαδιαία έκθεση προόδου εμβολιασμού, οι μέσες ημερήσιες δόσεις επτά ημερών που χορηγούνται είναι τώρα 1,7 εκατομμύρια μέσες ημερήσιες λήψεις την ημέρα. Πάνω από 1,1 εκατομμύρια πριν από τέσσερις εβδομάδες.

Jeff: ( 03:43 )
Ο ημερήσιος μέσος όρος των 7,7 εκατομμυρίων ημερήσιων ημερών συγκρίνεται με 892.000 κατά μέσο όρο, την εβδομάδα πριν από την ανάληψη της εξουσίας του προέδρου Μπάιντεν. Αυτό είναι σχεδόν διπλάσιο σε μόλις τέσσερις εβδομάδες. Σε όλη αυτή τη δουλειά, βάζουμε τα ίδια κεφάλαια μπροστά και στο κέντρο. Συνεργασία με τα κράτη για την αύξηση των εμβολιασμών με τη μεγαλύτερη επιτυχία και τις δυσκολότερες κοινότητες, αυξάνοντας τον εφοδιασμό σε βολικές και αξιόπιστες τοποθεσίες όπως τα κοινοτικά κέντρα υγείας. Ανάπτυξη κινητών μονάδων και βελτίωση της συλλογής δεδομένων, ώστε να έχουμε καλύτερη κατανόηση των ανισοτήτων που βιώνουμε σήμερα.

Jeff: ( 04:27 )
Επιτρέψτε μου να είμαι πολύ ξεκάθαρος, έχουμε πολύ περισσότερη δουλειά να κάνουμε σε όλα τα μέτωπα. Αλλά κάνουμε τις ενέργειες που χρειαζόμαστε για να καταπολεμήσουμε αυτόν τον ιό. Υπάρχει μια έξοδος από αυτήν την πανδημία, αλλά το πόσο γρήγορα βγούμε από αυτήν την κρίση εξαρτάται από όλους μας. Γι 'αυτό ενθαρρύνω όλους να πάρουν τις συμβουλές των Δρ. Wilensky, Dr. Fauci και Dr. Nunez-Smith. Ακολουθήστε τις οδηγίες για τη δημόσια υγεία, φορέστε μάσκες, κοινωνική απόσταση και εμβολιάστε όταν είναι η σειρά σας. Θα κάνουμε ό, τι μπορούμε ως ομοσπονδιακή κυβέρνηση για να νικήσουμε αυτόν τον ιό. Αλλά θα χρειαστεί όλοι μας να εντείνουμε για να κάνουμε το ρόλο μας. Με αυτό, επιτρέψτε μου να το παραδώσω στον Δρ Wilensky. Δρ Wilensky.

Δρ Wilensky: ( 05:12 )
Σας ευχαριστώ. Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα μαζί σας σήμερα για να μοιραστώ τις τελευταίες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της πανδημίας. Ας αρχίσουμε πρώτα με μια επισκόπηση των δεδομένων. Και μετά θέλω να συζητήσω εν συντομία μαζί σας τι γνωρίζει το CDC για τις πρόσφατα ανιχνευμένες παραλλαγές COVID-19 και τι κάνουμε ως απόκριση. Οι περιπτώσεις COVID-19 μειώθηκαν τώρα για πέντε εβδομάδες. Ο μέσος όρος των επτά ημερών τις περιπτώσεις της προηγούμενης εβδομάδας μειώθηκε σχεδόν 22% σε μέσο όρο ελαφρώς πάνω από 86.000 περιστατικά την ημέρα. Ομοίως, οι νέες εισαγωγές στο νοσοκομείο μειώνονται σταθερά από τις αρχές Ιανουαρίου. Με μείωση κατά 21% στον μέσο όρο των επτά ημερών κατά την τελευταία εβδομάδα. Κατά μέσο όρο 7.700 εισαγωγές ανά ημέρα.

Δρ Wilensky: ( 05:59 )
Συνεχίζουμε να βλέπουμε τον ημερήσιο αριθμό των θανάτων που αναφέρθηκαν να κυμαίνονται. Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι οι θάνατοι μειώθηκαν κατά 0,6% σε μέσο όρο 3.076 θανάτους την ημέρα από τις 9 Φεβρουαρίου έως τις 15 Φεβρουαρίου. Αυτοί οι αριθμοί είναι μια επώδυνη υπενθύμιση όλων αυτών που έχουμε χάσει και συνεχίζουμε να χάνουμε τα μέλη της οικογένειάς μας, τους φίλους μας, τους γείτονές μας και τους συναδέλφους μας σε αυτήν την πανδημία. Ενώ οι περιπτώσεις και οι νοσηλείες συνεχίζουν να κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, παραμένουμε εν μέσω μιας πολύ σοβαρής πανδημίας. Και συνεχίζουμε να έχουμε περισσότερες περιπτώσεις από ό, τι ακόμη και κατά την περίοδο αιχμής του περασμένου καλοκαιριού. Και η συνεχιζόμενη εξάπλωση παραλλαγών που είναι πιο μεταδοτικές θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την πρόοδο που έχουμε σημειώσει τον τελευταίο μήνα εάν απογοητεύσουμε.

Δρ Wilensky: ( 06:53 )
Από χθες, επιβεβαιώσαμε 1.277 περιπτώσεις της παραλλαγής B117 σε 42 πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης περίπτωσης της παραλλαγής B117 με την αντικατάσταση E484K που είχε βρεθεί στο παρελθόν στο Ηνωμένο Βασίλειο. 19 περιπτώσεις παραλλαγής B1351 έχουν βρεθεί σε 10 πολιτείες και τρεις περιπτώσεις παραλλαγής P.1 έχουν βρεθεί σε δύο πολιτείες. Αντανακλώντας τη δέσμευσή μας να επικοινωνούμε ανοιχτά και συχνά σχετικά με την τελευταία επιστήμη σχετικά με τις παραλλαγές σήμερα, το CDC δημοσιεύει δύο μελέτες στην εβδομαδιαία έκθεση για τη νοσηρότητα και τη θνησιμότητα, καθώς και ένα σχόλιο στο περιοδικό της American Medical Association σχετικά με τις παραλλαγές συγκεκριμένα.

Δρ Wilensky: ( 07:44 )
Στις αναφορές του MMWR, μια μελέτη περιγράφει τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οκτώ άτομα στη Μινεσότα μολύνθηκαν με την παραλλαγή B117 που εμφανίστηκε στα τέλη του περασμένου έτους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κανένα από τα οκτώ άτομα δεν είχε ταξιδέψει στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά τρία από αυτά φαίνεται να έχουν μολυνθεί κατά τη διάρκεια διεθνών ταξιδιών σε άλλους προορισμούς. Και τρεις κατά τη διάρκεια ταξιδιού στην Καλιφόρνια. Ένα άτομο εκτέθηκε σε ιό στο σπίτι του και ένα άλλο στην κοινότητά του. Η δεύτερη έκθεση εξετάζει την αρχική εξάπλωση της παραλλαγής B1351 στη Ζάμπια όπου ο μέσος αριθμός ημερήσιων επιβεβαιωμένων περιπτώσεων COVID-19 αυξήθηκε 16 φορές από τον Δεκέμβριο έως τον Ιανουάριο, γεγονός που συνέπεσε με την ανίχνευση της παραλλαγής B1351 σε δείγματα που συλλέχθηκαν τον Δεκέμβριο.

Δρ Wilensky: ( 08:32 )
Η παραλλαγή B1351 εντοπίστηκε για πρώτη φορά στη Νότια Αφρική και η Ζάμπια δείχνει σημαντικές εμπορικές και τουριστικές σχέσεις με τη Νότια Αφρική, οι οποίες μπορεί να συνέβαλαν στη μετάδοση αυτής της παραλλαγής και στις δύο χώρες. Σε άποψη JAMA, η οποία εγκρίθηκε από τον Δρ. Fauci, παρέχουμε μια σύνοψη αυτού που γνωρίζουμε για την κύρια παραλλαγή που κυκλοφορεί στις Ηνωμένες Πολιτείες και τα μέτρα μεταξύ των οργανισμών που λαμβάνει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση για να αντιμετωπίσει αυτές τις παραλλαγές. Γνωρίζω ότι αυτές οι παραλλαγές αφορούν, ειδικά καθώς βλέπουμε σημάδια προόδου. Μιλάω για αυτά σήμερα γιατί με ανησυχούν επίσης.

Δρ. Wilensky: ( 09:10 )
Ευτυχώς, η μέχρι σήμερα επιστήμη υποδηλώνει ότι η ίδια πρόληψη των δράσεων εφαρμόζεται σε αυτές τις παραλλαγές. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση μίας καλής τοποθέτησης μάσκας που καλύπτει πλήρως τη μύτη και το στόμα σας, κοινωνικές αποστάσεις όταν βρίσκονται γύρω από άλλους που δεν ζουν μαζί σας, αποφεύγοντας ταξίδια, πλήθη και χώρους με χαμηλό αερισμό, πλύσιμο των χεριών σας συχνά και εμβολιασμός όταν είναι στη διάθεσή σας. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να μειώσουμε την εξάπλωση στις κοινότητές μας αυξάνοντας τα αποδεδειγμένα μέτρα μας που εμποδίζουν την εξάπλωση του COVID-19. Λιγότερες περιπτώσεις σημαίνει λιγότερες ευκαιρίες για την εξάπλωση της παραλλαγής και λιγότερες ευκαιρίες για την εμφάνιση νέων παραλλαγών.

Δρ Wilensky: ( 09:54 )
Τέλος, ένα γρήγορο σχόλιο για την κάλυψη, όπως ανέφερα την περασμένη εβδομάδα, η επιστήμη είναι σαφής, με συνέπεια και σωστά η χρήση μάσκας είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία που πρέπει να σταματήσουμε να διαδίδουμε το COVID-19. Για λόγους που υποστηρίζονται από την επιστήμη, την άνεση, το κόστος και την πρακτικότητα, το CDC δεν συνιστά τακτική χρήση αναπνευστικών συσκευών N95 για προστασία από το COVID-19 από το ευρύ κοινό. Άφθονα επιστημονικά εργαστηριακά δεδομένα, επιδημιολογικές έρευνες και αναλύσεις μεγάλου πληθυσμού δείχνουν ότι οι μάσκες που είναι τώρα διαθέσιμες στο ευρύ κοινό είναι αποτελεσματικές και λειτουργούν. Και υπάρχουν λίγες ενδείξεις ότι όταν φοριούνται σωστά, οι κατάλληλες ιατρικές μάσκες υφασμάτων αποτυγχάνουν στη μετάδοση ασθενειών. Το CDC συνεχίζει να προτείνει τη χρήση μάσκας με δύο ή περισσότερα στρώματα, που καλύπτουν πλήρως τη μύτη και το στόμα σας, και αυτό ταιριάζει άνετα και άνετα πάνω στη μύτη σας και στην πλευρά του προσώπου σας. Ευχαριστώ. Και ανυπομονώ για τις ερωτήσεις σας. Τώρα θα το παραδώσω στον Δρ Fauci. Δρ. Fauci.

Δρ. Fauci: ( 11:00 )
Ευχαριστώ πολύ, Δρ Wilensky. Θα ήθελα να περάσω τα επόμενα λίγα λεπτά για να αντιμετωπίσουμε ένα ζήτημα για το οποίο μας ζητείται συνεχώς από την επιτυχή απόδειξη της υψηλής αποτελεσματικότητας των εμβολίων που εφαρμόζονται αυτή τη στιγμή στη χώρα μας, των εμβολίων mRNA του Pfizer και του Μοντέρνα. Και το ερώτημα είναι ότι γνωρίζουμε τώρα ότι έχουμε αποτελεσματικότητα 94 έως 95% στην πρόληψη κλινικά αναγνωρίσιμων ασθενειών. Ωστόσο, η επικείμενη ερώτηση είναι, εάν ένα άτομο μολυνθεί παρά το γεγονός ότι είχαν εμβολιαστεί, το αναφέραμε ως μια σημαντική λοίμωξη. Έχει αυτό το άτομο τη δυνατότητα μετάδοσης της λοίμωξης σε άλλο άτομο; Δηλαδή, το εμβόλιο εμποδίζει τη μετάδοση ;. Και σας είπα ότι μαζί με την εταιρεία Moderna και τον όμιλο Pfizer θα το κάνουμε επίσης.

Δρ. Fauci: ( 12:03 )
Παραλλαγές για να προσδιοριστεί εάν στην πραγματικότητα ένα άτομο που έχει εμβολιαστεί, αλλά έχει μια σημαντική λοίμωξη, σε σύγκριση με ένα άτομο που δεν έχει εμβολιαστεί και έχει ασυμπτωματική λοίμωξη, υπάρχει διαφορά στο ιικό φορτίο; Αυτό θα είναι πολύ σημαντικό. Τι έχει συμβεί τις τελευταίες δύο εβδομάδες; Υπήρξαν κάποιες μελέτες που δείχνουν μια πολύ ευνοϊκή κατεύθυνση, οι οποίες θα πρέπει να επαληθευτούν και να επιβεβαιωθούν από άλλες μελέτες. Αλλά επιτρέψτε μου να περάσω ένα λεπτό για να το περιγράψω. Το πραγματικό ερώτημα είναι, υπάρχει σχέση μεταξύ του ιικού φορτίου και της μεταδοτικότητας; Γνωρίζουμε από πολλές μελέτες εδώ και πολλά χρόνια με τον ιό HIV, είναι ότι υπάρχει άμεση συσχέτιση μεταξύ του ιικού φορτίου που ένα άτομο έχει μετρήσει συνήθως στο αίμα και της πιθανότητας ότι θα μεταδώσει ή δεν θα μεταδώσει τη λοίμωξή του, για παράδειγμα σε εταίρος.

Δρ. Fauci: ( 13:05 )
Λοιπόν, όταν αντιμετωπίζετε το COVID-19, μιλάτε για ιικό φορτίο στον ρινικό φάρυγγα. Έτσι, μια μελέτη μόλις βγήκε πριν από περίπου μιάμιση εβδομάδα από την Ισπανία που την εξέτασε άμεσα με μια ομάδα 282 ομάδων λοιμώξεων. Και αυτό που έδειξε σε ένα άρθρο της Lancet που κυκλοφόρησε στις 2 Φεβρουαρίου, ήταν κάτι που ελπίζαμε ότι θα δούμε ότι υπήρχε άμεση συσχέτιση με το ιικό φορτίο και την αποτελεσματικότητα της μετάδοσης. Πολύ το ίδιο με αυτό που έχουμε δει σε ασθένειες όπως ο HIV, μόνο τώρα είναι στον ρινικό φάρυγγα. Με άλλα λόγια, υψηλότερο ιικό φορτίο, καλή μεταδοτικότητα, χαμηλό ιικό φορτίο, πολύ κακή μεταδοτικότητα. Τώρα, μαζί με αυτή είναι μια άλλη μελέτη που κυκλοφόρησε στις 8 Φεβρουαρίου σε ένα online περιοδικό, την οποία πιστεύω ότι αξίζει να σημειωθεί εδώ. Παρόλο που, όπως ανέφερα, θέλετε συνεργασία με άλλες μελέτες.

Δρ. Fauci: ( 14:10 )
Ήταν μια μελέτη από το Ισραήλ. Κοίταξε την ακόλουθη ερώτηση. Αν στην πραγματικότητα υποθέσετε ότι το μειωμένο ιικό φορτίο θα οδηγήσει σε μειωμένη μετάδοση, όταν παρακολουθείτε πρωτοποριακές λοιμώξεις σε άτομα στο Ισραήλ που είχαν εμβολιαστεί σε σύγκριση με λοιμώξεις και άτομα που δεν είναι, υπήρξε ένα σημαντικά μειωμένο ιικό φορτίο σε αυτά τα άτομα που είχαν εμβολιαστεί, αλλά είχαν μια σημαντική λοίμωξη σε σύγκριση με άτομα που δεν ήταν. Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι οι Ισραηλινοί κατάφεραν να κάνουν αυτή τη μελέτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν κοιτάξετε το ποσό των εμβολιασμών ανά 100 άτομα, κυρίως πόσους εμβολιασμούς δόθηκαν ανά 100 άτομα, το Ισραήλ φτάνει εκεί με 78 δόσεις ανά 100 άτομα σε σύγκριση με τις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή 16,7 δόσεις ανά 100 άτομα . Ετσι,

Δρ. Fauci: ( 15:22 )
Ο λόγος που σας το παρουσιάζω είναι ότι είναι ένα άλλο παράδειγμα των επιστημονικών δεδομένων που αρχίζουν να δείχνουν ότι το εμβόλιο είναι σημαντικό, όχι μόνο για την υγεία του ατόμου για την προστασία τους από λοιμώξεις και ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων των παραλλαγών που ο Δρ. Ο Walensky ανέφερε μόλις πριν από λίγο. Αλλά έχει επίσης πολύ σημαντικές επιπτώσεις από την άποψη της δημόσιας υγείας για την παρέμβαση και τη μείωση της δυναμικής της επιδημίας. Έτσι, το μήνυμα της κατώτατης γραμμής είναι ένα μήνυμα που μόλις ακούσατε από τον Δρ Walensky, ότι είπα τις τελευταίες φορές ότι είχαμε αυτές τις συνεντεύξεις τύπου. Και δηλαδή, όταν έρθει η σειρά σας για εμβολιασμό, εμβολιάστε. Δεν είναι μόνο καλό για εσάς και την οικογένειά σας και την κοινότητά σας, αλλά θα έχει πολύ σημαντικό αντίκτυπο στη δυναμική της επιδημίας στη χώρα μας. Και με αυτό, θα το παραδώσω στον Δρ.

Δρ Nunez-Smith: ( 16:25 )
Ευχαριστώ πολύ, Δρ. Fauci. Έτσι, αυτές τις τελευταίες εβδομάδες, ήταν μεγάλη χαρά που βρίσκομαι εδώ, δίνοντας ενημερώσεις και πώς επικεντρωνόμαστε τα ίδια κεφάλαια στην απάντησή μας. Περάσαμε χρόνο για να περιγράψουμε την κρίσιμη ανάγκη για δεδομένα συγκεκριμένα, από πολιτείες και περιοχές για να καθοδηγήσουμε μια δίκαιη απόκριση. Την περασμένη εβδομάδα σας παρουσίασα στα άτομα που επιλέχθηκαν για την ομάδα εργασίας COVID-19 Health Equity, μια ομάδα που θα συγκαλέσει να αναπτύξει συστάσεις για την ενημέρωση του έργου. Έτσι, σήμερα, πολύ σύντομα, ήθελα να σμικρύνω λίγο και μόνο σε υψηλό επίπεδο, να περιγράψω μερικά από τα στοιχεία μιας δίκαιης απόκρισης COVID-19 που έχουμε δημιουργήσει και που χτίζουμε μέχρι τώρα. Έτσι, όσον αφορά την ομοσπονδιακή απόκριση COVID-19, έχουμε αναπτύξει ισχυρές προσπάθειες σε τρεις βασικούς τομείς σχετικά με τη συνέχεια του αντίκτυπου COVID-19, και αυτός είναι ο εμβολιασμός, η θεραπεία καθώς και ο έλεγχος.

Δρ Nunez-Smith: ( 17:22 )
Πρώτον λοιπόν, ο εμβολιασμός όπως συζητάμε μέχρι σήμερα είναι πολύ κρίσιμος. Και τα ομοσπονδιακά προγράμματα, αυτά περιλαμβάνουν τις συνεργασίες του κοινοτικού κέντρου υγείας, το πρόγραμμα φαρμακείων λιανικής, τα κοινοτικά κέντρα εμβολιασμού και τους ιστότοπους κινητού εμβολιασμού. Εκτελούνται για να βεβαιωθούμε ότι φτάνουμε και στη μεγαλύτερη επιτυχία και συνεργαζόμαστε άμεσα με την ηγεσία του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης σε αυτά τα προγράμματα. Δεύτερον, θέλω να περάσω λίγο χρόνο σήμερα συζητώντας τα ίδια κεφάλαια στις επιλογές θεραπείας COVID-19. Δουλεύαμε πολύ στενά με τη διοίκηση τροφίμων και φαρμάκων για να συζητήσουμε την υπόσχεση και τις δυνατότητες τριών θεραπειών αντισωμάτων που έχουν εγκριθεί για επείγουσα χρήση. Εν συντομία, αυτές οι θεραπείες έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν τη νοσηλεία και βελτιώνουν τα αποτελέσματα για ασθενείς υψηλού κινδύνου που έχουν διαγνωστεί με COVID-19. Οι δυνατότητες για αυτές τις θεραπείες είναι ιδιαίτερα υψηλές στις κοινότητες που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την πανδημία. Και στην πραγματικότητα, οι 25 τοποθεσίες που συμμετέχουν επί του παρόντος στην ανάπτυξη αυτών των θεραπειών περιλαμβάνουν το 32% του αμερικανικού πληθυσμού και επίσης περιλαμβάνει σημαντική φυλετική και εθνοτική ποικιλομορφία.

Δρ. Nunez-Smith: ( 18:34 )
Από το Χιούστον στο Ντιτρόιτ, στο Λος Άντζελες, σε συντονισμό με τους ηγέτες της κοινότητας σε αυτές τις περιοχές, έχουμε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε το 38% της μαύρης κοινότητας, το 42% της ισπανικής, Λατίνο κοινότητας , και το 41% ​​της ασιατικής κοινότητας στη χώρα. Και φτάσαμε επίσης σε αγροτικούς πληθυσμούς. Έτσι, όσον αφορά αυτές τις θεραπείες ειδικότερα, θα συνεχίσουμε να σας ενημερώνουμε. Τρίτον, έχουμε δουλέψει σκληρά, αναπτύσσοντας ισχυρές προσπάθειες και στις δοκιμές COVID-19. Έτσι, με αυτό, θέλω να το μεταφέρω στη συνάδελφό μου, Carole Johnson, για να περιγράψω τις τελευταίες εξελίξεις στις προσπάθειες εξορθολογισμού και αύξησης των δοκιμών COVID-19.

Κάρολ Τζόνσον: ( 19:19 )
Σας ευχαριστώ, Δρ. Nunez-Smith για την ηγεσία σας στις δοκιμές, και στα ίδια κεφάλαια και σε πολλά άλλα. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ μαζί σας σήμερα. Είμαι ο Carole Johnson, ο συντονιστής δοκιμών της ομάδας απόκρισης COVID. Για τα τελευταία τρία χρόνια υπηρέτησα ως Επίτροπος Ανθρωπίνων Υπηρεσιών για το State of New Jersey, παρέχοντας υγειονομική περίθαλψη και κοινωνικές υπηρεσίες για τους πιο ευάλωτους κατοίκους μας. Έτσι, όταν το COVID ήρθε νωρίς και γρήγορα στην πολιτεία μας, γνώρισα από πρώτο χέρι τη διαφορά ότι η πρόσβαση σε ακριβείς, προσιτές δοκιμές θα μπορούσε να κάνει και να μειώσει την εξάπλωση. Είμαι εδώ σήμερα, επειδή ενώ εργαζόμαστε όλο το εικοσιτετράωρο για τον εμβολιασμό των ανθρώπων, πρέπει επίσης να συνεχίσουμε να κάνουμε ό, τι γνωρίζουμε ότι λειτουργεί για την προστασία της δημόσιας υγείας, και αυτό περιλαμβάνει ισχυρές δοκιμές. Πρέπει να δοκιμάσουμε ευρέως και γρήγορα για να αλλάξουμε την παλίρροια αυτής της πανδημίας, αλλά ακόμα δεν έχουμε αρκετές δοκιμές και δεν έχουμε αρκετές δοκιμές σε όλα τα μέρη που πρέπει να είναι. Σήμερα κάνουμε ένα κρίσιμο βήμα σε αυτό το μονοπάτι.

Κάρολ Τζόνσον: ( 20:12 )
Χάρη στην ηγεσία του Προέδρου Μπάιντεν και τη δέσμευσή του για δοκιμές, ανακοινώνουμε ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα επενδύσει 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε τρεις βασικούς τομείς, υποστηρίζοντας τις δοκιμές σε σχολεία και πληθυσμούς με ανεπαρκή παρακολούθηση, αυξάνοντας την αλληλουχία γονιδιωματικών και κατασκευάζοντας κρίσιμες προμήθειες δοκιμών. Αρχικά θα επενδύσουμε 650 εκατομμύρια δολάρια για δοκιμές για να αρχίσουμε να βοηθάμε τα σχολεία να ανοίξουν ξανά και να προσεγγίσουμε πληθυσμούς με ανεπαρκή εξυπηρέτηση. Ενώ αυτή η χρηματοδότηση θα χρησιμεύσει μόνο ως πιλότος έως ότου τεθεί σε ισχύ το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης, θέλουμε να δράσουμε γρήγορα για να βοηθήσουμε να ξεκινήσουμε την υποστήριξη σε αυτές τις ρυθμίσεις προτεραιότητας. Το Υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών θα χρησιμοποιήσει αυτά τα κεφάλαια για να δημιουργήσει περιφερειακά κέντρα συντονισμού που θα συνεργαστούν με εργαστήρια για να αξιοποιήσουν την υποεκχρησιμοποιημένη ικανότητα δοκιμών τους. Θα χρησιμοποιήσουμε αυτήν την ικανότητα για να υποστηρίξουμε τα σχολεία, ανεπαρκείς κοινότητες σε χώρους συγκέντρωσης. Πολύ συχνά, η δοκιμή μπορεί να είναι δύσκολο να εφαρμοστεί σε μη ιατρικές ρυθμίσεις ή μπορεί να είναι δύσκολο να βρεις τον κατάλληλο συνεργάτη για να κάνει τη δοκιμή να λειτουργήσει.

Κάρολ Τζόνσον: ( 21:11 )
Αυτά τα κέντρα συντονισμού θα βοηθήσουν στην αντιστοίχιση της εργαστηριακής ικανότητας με τη ζήτηση από σχολεία, χώρους συγκέντρωσης, όπως καταφύγια αστέγων ή άλλους ανεπαρκείς πληθυσμούς. Αυτά είναι μέρη που συνήθως δεν έχουν τους πόρους ή το εύρος ζώνης για τη δημιουργία συνεργασιών με ακαδημαϊκά ή εμπορικά εργαστήρια δοκιμών και εκεί είναι που η κυβέρνηση μπορεί να είναι διαμεσολαβητής. Θα προσδιορίσουμε την υπάρχουσα ικανότητα δοκιμών, θα την αντιστοιχίσουμε σε μια περιοχή ανάγκης και θα υποστηρίξουμε και θα χρηματοδοτήσουμε αυτήν τη δοκιμή. Δεύτερον, θα επενδύσουμε σχεδόν 200 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνουμε γρήγορα τη γονιδιωματική αλληλουχία για να εντοπίσουμε και να σταματήσουμε τις παραλλαγές COVID-19 για τις οποίες όλοι έχουμε ακούσει και μιλήσει πολύ. Ουσιαστικά, η γονιδιωματική αλληλούχιση είναι η διαδικασία που μας λέει ποιες παραλλαγές COVID υπάρχουν στη χώρα και αυτή η αύξηση της χρηματοδότησης θα έχει ως αποτέλεσμα την τριπλή αύξηση της ικανότητας γονιδιωματικής αλληλουχίας CDC για να φτάσουμε στους 25, 000 δείγματα την εβδομάδα. Ως αποτέλεσμα, θα εντοπίσουμε τις παραλλαγές COVID νωρίτερα και θα στοχεύσουμε καλύτερα τις προσπάθειές μας να σταματήσουμε τη διάδοση.

Κάρολ Τζόνσον: ( 22:09 )
Εμποδίζουμε γρήγορα στοχευμένους πόρους εδώ, επειδή ο χρόνος είναι κρίσιμος όσον αφορά αυτές τις ταχέως κινούμενες παραλλαγές. Τέλος, θα αντιμετωπίσουμε την έλλειψη δοκιμών. Μιλήστε με όποιον επικεντρώθηκε στις δοκιμές COVID τον τελευταίο χρόνο και θα σας πει το ίδιο πράγμα. Το έθνος μας αντιμετωπίζει έλλειψη κρίσιμων προμηθειών και πρώτων υλών, συμπεριλαμβανομένων των συμβουλών σιφώνιο, του εξειδικευμένου χαρτιού που χρησιμοποιείται στη δοκιμή αντιγόνων και των εξειδικευμένων πλαστικών πλαστικών που απαιτούνται για την εγκατάσταση αντιδραστηρίων δοκιμής ως μερικά παραδείγματα. Έτσι, η διοίκησή μας θα επενδύσει 815 εκατομμύρια δολάρια για την οικοδόμηση και την αύξηση της εγχώριας παραγωγικής ικανότητας αυτών των κρίσιμων προμηθειών δοκιμών. Πρέπει να χτίσουμε την ικανότητα παραγωγής αυτών των υλικών, διαφορετικά θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε ελλείψεις που θα παρακολουθούν παράλληλα την εργασία μας στην επέκταση της πρόσβασης σε δοκιμές. Για να είμαι ξεκάθαρος,

Carole Johnson: ( 23:07 )
Είναι απλώς μια γέφυρα έως ότου το Κογκρέσο περάσει το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης για να επεκτείνει πλήρως τις δοκιμές και να διασφαλίσει ότι οποιοσδήποτε Αμερικανός μπορεί να πάρει μια δοκιμή όταν χρειάζεται. Με αυτό, θα το γυρίσω ξανά στον Τζεφ.

Jeff: ( 23:19 )
Ευχαριστώ, Carole και ευχαριστώ ομάδα. Θέλω να τονίσω τη σημασία της δοκιμής. Ο Κάρολ μόλις παρουσίασε την υπόθεση, αλλά θέλω μόνο να προσθέσω τα ΔΥΟ σεντ μου εδώ. Έχουμε πολύ μικρή χωρητικότητα για διαγνωστικό, έλεγχο και γονιδιωματική αλληλούχιση. Μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος για να πάρετε μια δοκιμή και υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια στις εκτεταμένες δοκιμές και έλεγχο. Η ποιότητα, οι προσιτές δοκιμές μπορεί να είναι σημαντικές για το άνοιγμα των επιχειρήσεων και των σχολείων μας και για τη διατήρησή τους. Και η δοκιμή γονιδιωματικής αλληλούχησης είναι πώς θα εντοπίσουμε παραλλαγές νωρίτερα πριν εξαπλωθούν. Επομένως, πρέπει να πραγματοποιήσουμε μια σημαντική επένδυση και να βελτιώσουμε τις δοκιμές σε ολόκληρη τη χώρα. Χρησιμοποιούμε διαθέσιμα χρήματα, ώστε να μπορούμε να δοκιμάσουμε προγράμματα και να σημειώσουμε πρόοδο, αλλά να κάνουμε…

Jeff: ( 24:03 )
… διαθέσιμα κεφάλαια, ώστε να μπορούμε να κάνουμε πιλοτικά προγράμματα και να σημειώσουμε πρόοδο, αλλά δεν κάνουμε λάθος χρειαζόμαστε το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης για να διπλασιάσουμε την ικανότητα δοκιμών, να προωθήσουμε την καινοτομία και να μειώσουμε το κόστος ανά δοκιμή.

Jeff: ( 24:13 )
Τέλος, προτού το ανοίξουμε για ερωτήσεις και απαντήσεις, θέλω να κάνω ένα τελευταίο σημείο. Γνωρίζουμε ότι εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν χάσει την ασφάλιση υγείας τους λόγω αυτής της πανδημίας. Αυτή την εβδομάδα, η διοίκηση άνοιξε μια ειδική περίοδο εγγραφής για να καλύψει περισσότερα άτομα. Από τώρα έως τις 15 Μαΐου, οι Αμερικανοί μπορούν να πάνε στο health.gov και να εγγραφούν σε ποιοτική, προσιτή υγειονομική περίθαλψη. Ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να ελέγξουν τις επιλογές τους και να λάβουν μέτρα για την προστασία σας και της οικογένειάς σας. Με αυτό, ας το ανοίξουμε σε ερωτήσεις.

Kevin Munoz: ( 25:02 )
Εντάξει, πρώτα, θα πάμε στην Tamara Keith με το NPR.

Tamara Keith: ( 25:09 )
Σας ευχαριστώ πολύ που συμμετείχα στην ερώτησή μου, την εκτιμώ. Και η ερώτηση που έχω είναι για την Carole Johnson. Όπως λέτε, υπάρχει αυτό το πολύ μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης δοκιμών και πολλοί ειδικοί λένε ότι οι ΗΠΑ χρειάζονται πολλές πολύ φθηνές δοκιμές αντιγόνου ταινίας χαρτιού για να παρέχουν τελικά αρκετές δοκιμές. Αναφέρατε αυτά τα χρήματα, αλλά τι άλλο γίνεται; Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ληφθούν για να επιτευχθεί τελικά και να γίνει έτσι ώστε τα σχολεία να μπορούν πραγματικά να κάνουν δοκιμές ελέγχου;

Κάρολ Τζόνσον: ( 25:44 )
Ναι, σας ευχαριστώ πολύ για αυτήν την ερώτηση. Αυτό που κάνουμε σήμερα είναι να κάνουμε ό, τι μπορούμε με τους διαθέσιμους πόρους που έχουμε, αλλά αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να έχουμε τους πόρους που υπάρχουν στο αμερικανικό σχέδιο διάσωσης για να μας δώσουν πραγματικά την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε κλίμακα με τον τρόπο πρέπει να το κάνουμε και να δημιουργήσουμε όχι μόνο τις ίδιες τις δοκιμές και την ικανότητα παραγωγής για τις δοκιμές, αλλά και τις υπηρεσίες δοκιμών που διασφαλίζουν ότι οι δοκιμές δεν είναι μόνο ένα προϊόν, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια υπηρεσία. Και γνωρίζουμε πώς οι μη ιατρικές ρυθμίσεις όπως τα σχολεία και άλλες ρυθμίσεις μπορούν πραγματικά να υιοθετήσουν δοκιμές. Χρειαζόμαστε λοιπόν μια σειρά επιλογών εδώ, και αυτό περιλαμβάνει εύχρηστες και απλές και προσιτές επιλογές. Και γι 'αυτό επικεντρωνόμαστε με τους πόρους από το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης.

Jeff: ( 26:30 )
Ναι, θα το προσθέσω μόνο ως κλίμακες δοκιμών, όταν επενδύονται οι πόροι του American Rescue Plan, που θα βελτιώσουν την ποιότητα των δοκιμών και θα μειώσουν δραματικά το κόστος των δοκιμών. Γι 'αυτό είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε αυτήν την επένδυση.

Kevin Munoz: ( 26:49 )
Εντάξει. Στη συνέχεια, θα πάμε στο Carl Zimmer με τους New York Times.

Carl Zimmer: ( 26:55 )
Ευχαριστώ πολύ. Έχω μόνο μια ερώτηση σχετικά με τα $ 200 εκατομμύρια για τη γονιδιωματική παρακολούθηση. Θα μπορούσατε να μιλήσετε για το πού πηγαίνει αυτό το αρχικό χρηματικό ποσό; Πρόκειται συγκεκριμένα για συμβάσεις για ιδιωτικά εργαστήρια ή θα δοθεί έμφαση, για παράδειγμα, στην προσπάθεια λήψης μιας πιο αντιπροσωπευτικής δειγματοληψίας σε όλη τη χώρα σε όλα τα κράτη, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν έχουν δικούς τους μεγάλους πόρους. Και θα γίνει κάτι σχετικά με τα μεταδεδομένα που πρέπει πραγματικά να τα κατανοήσετε; Ευχαριστώ.

Jeff: ( 27:27 )
Λοιπόν, Carole, γιατί να μην ξεκινήσεις και μετά ο Δρ Walensky, θα πρέπει επίσης να προσθέσεις την προοπτική σου.

Carole Johnson: ( 27:32 )
Σας ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση και για το ερώτημα που αποτελεί βασικό ζήτημα, το οποίο διασφαλίζει ότι υπάρχει ποικιλία, γεωγραφική ποικιλομορφία στη συλλογή αυτών των δειγμάτων. Έτσι, οι πόροι προορίζονται πραγματικά να πάνε στο CDC για να τους βοηθήσουν να αυξήσουν την ικανότητά τους εδώ, τόσο όσον αφορά το τι κάνουν όσο και το τι κάνουν οι συνεργάτες τους. Θα δώσουμε έμφαση στο να διασφαλίσουμε ότι έχουμε αυτήν τη γεωγραφική ποικιλομορφία, αλλά θα το παραδώσω στον Δρ. Walensky για περισσότερα.

Δρ Wilensky: ( 27:58 )
Σωστά. Ευχαριστώ, Carole, και έχετε δίκιο. Χρειαζόμαστε τη γεωγραφική ποικιλομορφία. Συνεργαζόμαστε με τις πολιτείες για να διασφαλίσουμε ότι έχουμε εκπροσώπηση από όλες τις πολιτείες. Συνεργαζόμαστε με εμπορικά εργαστήρια, συνεργαζόμαστε με ακαδημαϊκούς και θέλουμε να επεκτείνουμε αυτές τις συνεργασίες. Όλα αυτά γίνονται έτσι ώστε να μπορούμε να αυξήσουμε τόσο τον όγκο όσο και τη γεωγραφική ποικιλομορφία.

Δρ Wilensky: ( 28:17 )
Και, όπως γνωρίζετε, δεν είναι μόνο το τεστ και το να κάνουμε ένα τεστ, χρειαζόμαστε την υπολογιστική ικανότητα, την αναλυτική ικανότητα να κατανοήσουμε τις πληροφορίες που έρχονται.

Kevin Munoz: ( 28:30 )
Στη συνέχεια θα πάμε στο Zeke Miller με το Associated Press.

Zeke Miller: ( 28:34 )
Σας ευχαριστούμε που κάνατε την κλήση. Συγχώρεσέ με, είχα ένα τριών μερών, πρώτα για τα τελευταία στοιχεία που ο Δρ [ακούγεται 00:28:41] Βλέπουμε κάποιο αντίκτυπο του τρέχοντος ρυθμού εμβολίων όσον αφορά τη μείωση των νέων περιπτώσεων ή θανάτων ή πότε αναμένετε να δείτε τον αντίκτυπο του προγράμματος εμβολιασμού στα δεδομένα COVID, όσον αφορά τις τρέχουσες περιπτώσεις;

Zeke Miller: ( 28:57 )
Δεύτερον για τη γονιδιωματική αλληλούχιση, πόσο καιρό θα χρειαστεί να φτάσουμε σε αυτό το 25.000 αλληλουχία την εβδομάδα; Είναι κάτι που μπορείτε να ενεργοποιήσετε σε λίγες εβδομάδες, ή αυτό θα διαρκέσει αρκετούς μήνες ή και περισσότερο; Και τέλος, Τζεφ, αν είναι δυνατόν, μπορούμε να πάρουμε μια κατάσταση για το εμβόλιο J&J; Υπήρξε μεγάλη σύγχυση σχετικά με το πόσο έτοιμο να αναπτύξει η Johnson & Johnson, υποθέτοντας ότι παίρνουν το EUA, κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ χρήσιμο.

Τζεφ: ( 29:23 )
Εντάξει. Zeke, ας ξεκινήσουμε με τον Δρ. Walensky σχετικά με την ερώτηση δεδομένων και τη γονιδιωματική αλληλούχιση.

Δρ Wilensky: ( 29:30 )
Ναι, ευχαριστώ για την ερώτηση. Αυτή τη στιγμή έχουμε περίπου 54 εκατομμύρια Αμερικανούς που έχουν λάβει ... Ή 54 εκατομμύρια πυροβολισμοί που έχουν δοθεί. Περίπου το 5% των Αμερικανών έχουν εμβολιαστεί δύο φορές. Και αυτό που θα έλεγα είναι ότι δεν είμαστε στο μέρος όπου πιστεύουμε ότι το τρέχον επίπεδο εμβολιασμού είναι αυτό που οδηγεί στο τρέχον επίπεδο της νόσου. Πιστεύουμε ότι μεγάλο μέρος της αύξησης της ασθένειας συνέβη σχετικά με τις διακοπές, που σχετίζονται με ταξίδια. Πιστεύουμε λοιπόν ότι τώρα κατεβαίνουμε από αυτό.

Δρ. Wilensky: ( 30:05 )
Άρα, θα ήθελα να διατυπώσω πολύ δυνατά ότι αν βασίζεστε στο τρέχον επίπεδο εμβολιασμού μας, παρά στις άλλες προσπάθειες μετριασμού που θα μας κάνουν να παραμείνουμε χαμηλοί, δεν πρέπει να ξεκουραζόμαστε σε αυτήν την άνεση . Αυξάνουμε τον εμβολιασμό όσο μπορούμε, αλλά δεν είμαστε σε επίπεδο όπου πιστεύουμε ότι μόνο ο εμβολιασμός είναι αυτό που οδηγεί στη μείωση των περιπτώσεων αυτή τη στιγμή.

Δρ. Wilensky: ( 30:29 )
Όσον αφορά την αλληλούχιση, αυξάνουμε την αλληλουχία κάθε μέρα. Πότε θα φτάσουμε στα 25.000, εξαρτάται από τους πόρους που έχουμε στα χέρια μας και πόσο γρήγορα μπορούμε να κινητοποιήσουμε τους συνεργάτες μας. Δεν νομίζω ότι πρόκειται να είναι ένας διακόπτης φωτός, νομίζω ότι πρόκειται να είναι ένα καντράν.

Jeff: ( 30:47 )
Καλό. Στο Johnson & Johnson, θέλω να ξεκινήσω λέγοντας ότι η Johnson & Johnson βρίσκεται στο FDA για αξιολόγηση τώρα για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα. Γι 'αυτό είναι κρίσιμο να αφήσουμε τους λαούς της FDA να κάνουν αυτή την αποφασιστικότητα, την οποία αναμένουμε ότι θα συμβεί τις επόμενες δύο εβδομάδες, ανάλογα με το πού βγαίνουν. Θα μπορούσαμε να έχουμε ένα τρίτο εμβόλιο, το οποίο προφανώς θα ήταν καλό και ευπρόσδεκτο νέο. Αλλά ταυτόχρονα, διασφαλίζουμε ότι και τα δύο εγκεκριμένα από την EUA εμβόλια, το Moderna και το Pfizer κατανέμονται δίκαια και δίκαια. Ταυτόχρονα, σχεδιάζουμε τη δυνατότητα του τρίτου εμβολίου.

Jeff: ( 31:29 )
Νομίζω ότι Zeke, αυτό που αναφέρεσαι είναι ότι η συμφωνία έγινε με την Johnson & Johnson υπό την προηγούμενη διοίκηση. Και όπως τις τελευταίες εβδομάδες, μάθαμε ότι δεν υπάρχει μεγάλο απόθεμα των Johnson & Johnson. Υπάρχουν μερικά εκατομμύρια δόσεις με τις οποίες θα ξεκινήσουμε. Το συμβόλαιο Johnson & Johnson δεσμεύει την Johnson & Johnson να παραδώσει 100 εκατομμύρια δόσεις μέχρι το τέλος Ιουνίου. Αυτό είναι πιο φορτωμένο. Συνεργαζόμαστε με την εταιρεία για να κάνουμε ό, τι μπορούμε υποθέτοντας ότι έχουν εγκριθεί από το FDA για να προωθήσει όσο το δυνατόν περισσότερες δόσεις στους προηγούμενους μήνες.

Jeff: ( 32:06 )
Άρα θέλω να είμαι σαφής ότι οι Johnson και Johnson έχουν 100 εκατομμύρια δέσμευση για το τέλος Ιουνίου δόσεων. Ταυτόχρονα, θα ξεκινήσουμε με λίγα εκατομμύρια αποθέματα και κάνουμε ό, τι μπορούμε για να επιταχύνουμε το πρόγραμμα παράδοσής τους.

Kevin Munoz: ( 32:24 )
Στη συνέχεια, θα πάμε στον Ed O'Keefe στο CBS.

Ed O'Keefe: ( 32:33 )
Γεια σου παιδιά, πώς είσαι; Σας ευχαριστούμε που το κάνετε ξανά. Δύο πράγματα. Πρώτον, μπορείτε να μας δώσετε μια αίσθηση για το πώς η καιρική κατάσταση, ειδικά στο Τέξας μπορεί να επηρεάσει τη διανομή εμβολίων ή τη διάθεση εμβολίων και τις δοκιμές για αυτό το θέμα; Πολλά ραντεβού εμβολίων θα είχαν ακυρωθεί στο Τέξας ή σε άλλα μέρη της χώρας που επηρεάστηκαν από αυτόν τον χειμερινό καιρό. Πώς θα μπορούσαν αυτές οι περιοχές, αν έχετε κάποια αίσθηση να είστε σε θέση να επιστρέψετε στο δρόμο με την κυκλοφορία τους;

Ed O'Keefe: ( 33:02 )
Και τότε ο πρόεδρος μίλησε για άλλη μια φορά για το σχέδιο για το K μέσω 8 σχολείων χθες το βράδυ, φτάνοντας σε πέντε ημέρες την εβδομάδα. Δεν ρωτήθηκε ρητά για τα γυμνάσια. Υπάρχει ένας ρεαλιστικός στόχος να τους ανοίξετε μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς ή κατά την άποψή σας, είναι αυτό έξω από το τραπέζι σε αυτό το σημείο;

Jeff: ( 33:24 )
Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με τις καθυστερήσεις του καιρού και στη συνέχεια θα απευθυνθώ στον Dr. Walensky για μεγαλύτερους μαθητές και γιατί αυτό δημιουργεί μεγαλύτερη πολυπλοκότητα από τους νεότερους μαθητές. Ο καιρός έχει αντίκτυπο. Έχει αντίκτυπο στη διανομή και τις παραδόσεις από τις εταιρείες παράδοσης και τις εταιρείες διανομής. Οι άνθρωποι εργάζονται όσο πιο σκληρά μπορούν, δεδομένης της σημασίας της εμβολιασμού στα κράτη και στους παρόχους, αλλά υπάρχει αντίκτυπος στις παραδόσεις.

Jeff: ( 33:58 )
Και μετά, όπως επισημάνατε, Ed υπάρχουν ορισμένα μέρη της χώρας, το Τέξας είναι ένα από αυτά όπου οι ιστότοποι εμβολιασμού είναι κατανοητά κλειστοί και αυτό που ενθαρρύνουμε τους κυβερνήτες και άλλους συνεργάτες να κάνουν είναι να παρατείνουν τις ώρες μόλις μπορέσουν να ανοίξουν ξανά. Πολλοί τόποι εμβολιασμού λειτουργούν 24/7, τα σαββατοκύριακα, μέχρι τα βράδια. Και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι καθώς έχουμε χάσει λίγο χρόνο σε ορισμένες πολιτείες για να πάρουν οι άνθρωποι βελόνες στα όπλα, οι συνεργάτες μας κάνουν ό, τι μπορούν για να καλύψουν αυτό το χαμένο έδαφος, σύμφωνα με τη διανομή του εμβολίου στους ανθρώπους τόσο αποτελεσματικά και δίκαια όσο δυνατόν. Σε σας, Δρ. Walensky.

Δρ Wilensky: ( 34:43 )
Τέλεια, ευχαριστώ. Έτσι, αρκετά σημεία σχετικά με τα γυμνάσια, το ένα είναι ότι η επιστήμη μας λέει ότι γνωρίζουμε καθώς τα παιδιά γερνούν, καθώς πλησιάζουν τα εφηβικά χρόνια, ότι ενεργούν σε αυτήν την ασθένεια παρόμοια με τους ενήλικες, δηλαδή υπάρχουν αυξημένοι φορείς όσον αφορά τη μετάδοση και ότι είναι όλο και πιο άρρωστοι σε σύγκριση με τα μικρότερα παιδιά, όλο και πιο άρρωστοι. Πρέπει λοιπόν να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί με τα παιδιά μας στο λύκειο, γιατί συμπεριφέρονται διαφορετικά από τα παιδιά που είναι πραγματικά μικρά. Αυτό είναι ένα πράγμα.

Δρ Wilensky: ( 35:15 ) Και τα
δύο, τα παιδιά γυμνασίου είναι πιο δύσκολο να συνδυαστούν. Μία από τις βασικές στρατηγικές μετριασμού μας είναι να δοκιμάσουμε και να έχουμε μικρές ομάδες παιδιών. Και είναι πολύ δύσκολο να συνομολογήσετε τα παιδιά γυμνασίου και να μεταφέρετε και να βασιστείτε σε αυτήν την πραγματική εμπειρία στο γυμνάσιο να αποκτήσετε διαφορετικά μαθήματα και διαφορετικά επίπεδα τάξεων. Αυτό είναι λίγο περισσότερο μια πρόκληση για το γυμνάσιο.

Δρ Wilensky: ( 35:35 )
Αυτό που θα πω είναι ότι υπάρχουν ευκαιρίες για προσωπική μάθηση στο γυμνάσιο και στο γυμνάσιο μέσω όλων των επιπέδων της κοινότητας. Το πιο περιορισμένο, το οποίο ενθαρρύνει την εικονική μάθηση όταν βρίσκεστε στην ερυθρά ζώνη, το πιο κοινοτικό επίπεδο, έχει ευκαιρίες να ανοίξουν τα γυμνάσια, τα γυμνάσια και τα γυμνάσια, εάν μπορείτε να ακολουθήσετε όλες τις στρατηγικές μετριασμού. Τούτου λεχθέντος, αυτό που έχουμε δει με τις υποθέσεις είναι ότι ενώ

Δρ Wilensky: ( 36:03 )
Αυτό που έχει ειπωθεί, αυτό που έχουμε δει με τις υποθέσεις είναι ότι ενώ το 90% των δικαιοδοσιών βρισκόταν στην κόκκινη ζώνη την περασμένη εβδομάδα όταν μίλησα, αυτή την εβδομάδα με υποθέσεις που έπεσαν, έχουμε περίπου 75% στην κόκκινη ζώνη. Έτσι, όσο λιγότερο απλώνεται η κοινότητα εκεί, τόσο περισσότερο κάνουμε για να μειώσουμε την ποσότητα των ασθενειών στην κοινότητα. Υπάρχουν πολύ περισσότερες ευκαιρίες για τα παιδιά μας να επιστρέψουν στο σχολείο, ακόμη και στο εύρος της μέσης και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Jeff: ( 36:25 )
Θα προσθέσω απλώς ότι κάνοντας αυτό το μικρότερο μέγεθος τάξης, διασφαλίζοντας ότι είναι περισσότερα σχολικά λεωφορεία, έχοντας τον εξοπλισμό και τις δοκιμές διαθέσιμες, αυτό κοστίζει χρήματα. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το πέρασμα του αμερικανικού σχεδίου διάσωσης, 130 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα σχολεία, είναι τόσο σημαντικό να γίνει. Είναι πολύ πιο ακριβό από 130 δισεκατομμύρια δολάρια για να έχουμε τα παιδιά μας στο σχολείο σε οποιοδήποτε περιβάλλον που είναι ασφαλές και εφικτό σε αυτό το περιβάλλον.

Kevin Munoz: ( 36:59 )
Εντάξει. Τελευταία ερώτηση. Και θα πάμε στον Τομ Κρίστοφερ στο Mediaite.

Tom Christopher: ( 37:05 )
Γεια, μπορείς να με ακούσεις τώρα; Γεια σας? Μπορείς να με ακούσεις?

Kevin Munoz: ( 37:10 )
Ναι.

Tom Christopher: ( 37:11 )
Εντάξει. Καλός. Ναι. Έχω δύο ερωτήσεις για τον Δρ Fauci, αλλά, προφανώς, οποιοσδήποτε από εσάς μπορεί να κτυπήσει αν θέλετε Πρώτα απ 'όλα, αναρωτιέμαι αν έχετε κάνει κάποια στατιστική ανάλυση του αριθμού των δασκάλων ή των ατόμων σε νοικοκυριά εκπαιδευτικών που έχουν πεθάνει ή έχουν νοσηλευτεί λόγω COVID; Και έχετε κάνει μοντελοποίηση για πόσους θα πεθάνουν ή θα νοσηλευτούν στο πλαίσιο των διαφόρων σεναρίων που ανοίγουν ξανά; Και έχω μια συνέχεια.

Δρ. Fauci: ( 37:38 )
Δεν έχω συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με αυτό. Ίσως ο Δρ Walensky να κάνει από επιδημιολογική σκοπιά, αλλά δεν το έχω δει, δεν το έχω καταλάβει σε αριθμό δασκάλων που έχουν πεθάνει. Δεν νομίζω ότι οι πληροφορίες είναι άμεσα διαθέσιμες. Ίσως να κάνω λάθος σε αυτό, αλλά η Ροσέλ;

Δρ Wilensky: ( 37:58 )
Δεν γνωρίζω τα δεδομένα εκεί. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι τα περισσότερα από τα δεδομένα που έχουμε από τα σχολεία έχουν δείξει ότι, και οι εκπαιδευτικοί συγκεκριμένα, έχουν δείξει ότι όταν η ασθένεια έρχεται στο σχολείο δεν οφείλεται στην εξάπλωση που συμβαίνει στο σχολείο. Επειδή τα μέλη που φοιτούν στο σχολείο, οι δάσκαλοι, το προσωπικό, οι εργαζόμενοι λεωφορείων και άλλα, οι οδηγοί λεωφορείων, έχουν αρρωστήσει από την κοινότητα, όχι μεταξύ τους στα σχολεία.

Τομ Κρίστοφερ: ( 38:22 )
Εντάξει. Και λοιπόν, η επόμενη ερώτησή μου είναι ο Δρ. Fauci, σας έχω δει στην τηλεόραση λέγοντας ότι δεν μπορείτε να εμβολιάσετε όλους τους δασκάλους προτού ανοίξετε ξανά τα σχολεία, αλλά έχω δει επίσης τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο να λέει, « Κοίτα, είναι πραγματικά, πολύ σημαντικό να εμβολιάζουμε τους εκπαιδευτικούς και πρέπει να έχουν προτεραιότητα. " Και έτσι ξέρω ότι δεν έχετε τα δεδομένα, αλλά υποθέτοντας ότι ο αριθμός δεν είναι μηδέν, τι λέτε σε έναν δάσκαλο ή στο άτομο που ζει σε ένα νοικοκυριό δασκάλου, που λέει, "Δεν θέλω να είμαι το επόμενο ή τελευταίο άτομο που πέθανε από COVID επειδή αναγκάσαμε να επιστρέψουμε στο σχολείο. " Ή λέτε ότι ο αριθμός είναι μηδέν;

Δρ. Fauci: ( 38:59 )
Λοιπόν, καταρχάς, επιτρέψτε μου να διευκρινίσω το ζήτημα του να πρέπει να εμβολιαστεί κάθε δάσκαλος προτού μπορέσετε πραγματικά να ανοίξετε σχολεία και να επιστρέψετε τα παιδιά στα σχολεία. Αυτό είναι μάλλον ανέφικτο να γίνει αυτό απαραίτητο για το άνοιγμα των σχολείων. Την ίδια στιγμή που το λέμε αυτό, λέμε, και αισθανόμαστε έντονα, ότι πρέπει να προσπαθήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα για τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών. Και θα πρέπει να έχουν υψηλή προτεραιότητα στον τομέα του απαραίτητου προσωπικού. Έτσι σίγουρα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι δεν θα μπερδευτείτε. Ακόμα κι αν δεν πιστεύουμε ότι κάθε εκπαιδευτικός πρέπει να εμβολιαστεί πριν μπορέσετε να ανοίξετε ένα σχολείο, αυτό δεν αφαιρεί το γεγονός ότι υποστηρίζουμε σθεναρά τον εμβολιασμό των εκπαιδευτικών. Το δεύτερο μέρος της ερώτησής σας, νομίζω, σχετίζεται με αυτό που μόλις είπε ο Δρ Walensky,

Kevin Munoz: ( 40:06 )
Ναι.

Tom Christopher: ( 40:06 )
Αυτό σημαίνει ότι εάν ο δάσκαλος βγάλει COVID στην κοινότητα, το διαδίδουν, λοιπόν, σε άλλους δασκάλους στο σχολείο; Γιατί, εννοώ, μου φαίνεται ότι δεν θα ήταν πολύ…

Δρ. Fauci: ( 40:18 )
Όχι. Τα δεδομένα που έχουμε τώρα και η Ροσέλ θα μπορούσαν να έρθουν και να συμπληρώσουν κάτι που λέω είναι ότι όταν βλέπετε λοιμώξεις στο σχολείο, το προσωπικό ή τους μαθητές, είναι πραγματικά αντανακλά το τι συμβαίνει στην κοινότητα, όχι μια πολύ ιδιαίτερη κατάσταση ενός συγκεκριμένου σούπερ εξάπλωσης μιας κατάστασης σε ένα σχολείο. Αυτό δεν βλέπουμε. Το βλέπουμε να αντανακλά τι συμβαίνει στην κοινότητα.

Jeff: ( 40:48 )
Ναι. Επιτρέψτε μου να προσθέσω μόνο ένα σημείο έμφασης εδώ και μετά θα κλείσουμε. Ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος πιστεύουν ότι το κράτος πρέπει να διασφαλίσει ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν προτεραιότητα, όπως έχει ήδη γίνει, ότι η ιεράρχηση των εκπαιδευτικών για εμβολιασμούς από περίπου τα μισά κράτη στη χώρα. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να εμβολιαστούν, όπως είπε ο Δρ Fauci, όπως και οι άλλοι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής. Και όπως άλλοι εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για την υπηρεσία τους, αλλά ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος συμφωνούν με τις οδηγίες του CDC ότι δεν είναι απαίτηση για το άνοιγμα των σχολείων.

Jeff: ( 41:20 )
Έτσι, θέλω να ευχαριστήσω όλους που συμμετείχαν σήμερα. Η επόμενη ενημέρωση θα γίνει την Παρασκευή. Ευχαριστώ.

Jeff: ( 41:27 )
(σιωπή)

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου