Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Rev. Jen Psaki: Ο Πρόεδρος Μπάιντεν θα διατυπώσει παρατηρήσεις και θα υπογράψει εκτελεστική εντολή, προωθώντας την προτεραιότητά του να εκσυγχρονίσει το σύστημα μετανάστευσης.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 29 Ιανουαρίου

Γραμματέας Τύπου Jen Psaki Λευκό Οίκο Συνέντευξη Τύπου 29 Ιανουαρίου

Jen Psaki: ( 00:01 )
Ενημέρωση νωρίς το πρωί. Θα δούμε πώς συμβαίνει αυτό. Μπορείτε απλώς να σχολιάσετε την ώρα της ημέρας. Εντάξει. Έχω πολλές ανακοινώσεις για εσάς σήμερα. Για να ξεκινήσω, γνωρίζω ότι πολλοί από εσάς και τον αμερικανικό λαό ενδιαφέρεστε για τις ειδήσεις που προέρχονται από τα δεδομένα δοκιμής της Johnson & Johnson. Ο Πρόεδρος ενθαρρύνεται από θετικά στοιχεία για ένα πιθανό νέο εμβόλιο. Γνωρίζει επίσης ότι πρόκειται για νέα δεδομένα και τώρα είναι η ώρα για το FDA να κάνει τη δουλειά του για την αξιολόγηση της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας του εμβολίου.

Jen Psaki: ( 00:34 )
Εν τω μεταξύ, συνεχίζει να παροτρύνει όλους τους Αμερικανούς να καλυφθούν και να ακολουθήσουν τις οδηγίες για τη δημόσια υγεία έως ότου είναι η σειρά τους να εμβολιαστούν. Τώρα, ξέρω ότι μπορεί να υπάρχουν πολλές ερωτήσεις για εμάς σχετικά με τα δεδομένα δοκιμής ή την Johnson & Johnson. Είμαι εδώ για να σας πω ότι δεν πρόκειται να ξεπεράσω τους ειδικούς από τους οποίους θα ακούσετε όλοι την επόμενη ώρα και την ενημέρωση για τη δημόσια υγεία από την ομάδα ανταπόκρισης COVID. Θα το συζητήσουν περισσότερο μαζί σας και τι σημαίνει όλα αυτά.

Jen Psaki: ( 01:01 )
Κατά την ενημέρωση της Τετάρτης, μοιράστηκα επίσης μερικές από τις δεσμεύσεις και την προσέγγιση που κάνει ο Λευκός Οίκος για να προωθήσει το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης, από τον Πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο προς τα κάτω. Αυτό το έργο συνεχίστηκε, επιταχύνθηκε. Χθες, ανώτερο προσωπικό μίλησε ξανά στους κυβερνήτες για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τη σημασία της ανακούφισης. Έτσι σήμερα το Εθνικό Οικονομικό Συμβούλιο, ο αναπληρωτής διευθυντής Ντέιβιντ Καμίν, θα συναντηθεί με το συμβούλιο των κρατικών κυβερνήσεων. Το Office Of Public Engagement θα ενημερώσει επίσης μαύρες πολιτικές ομάδες, υποστηρικτές κατά της πείνας και διατροφής, καθώς και βασικές προοδευτικές ομάδες και θα καλέσει τα σχόλιά τους.

Jen Psaki: ( 01:36 )
Αυτές οι συνομιλίες είναι φυσικά κρίσιμες για την οικοδόμηση υποστήριξης και την προώθηση του νομοσχεδίου του Προέδρου. Αλλά είδαμε επίσης αποδείξεις αυτήν την εβδομάδα ότι ο αμερικανικός λαός θέλει συντριπτικά τους εκλεγμένους ηγέτες τους να συνεργαστούν με τον Πρόεδρο, να αντιμετωπίσουν την πανδημία και να επιστρέψουν τους ανθρώπους στη δουλειά. Σύμφωνα με δημοσκόπηση του Monmouth που κυκλοφόρησε την Τετάρτη, το 71% του αμερικανικού λαού θέλει τους Ρεπουμπλικάνους στο Κογκρέσο να συνεργαστούν με τον Πρόεδρο Μπάιντεν.

Jen Psaki: ( 02:02 )
Ο αριθμός αυτός είναι σχεδόν 10 βαθμοί αμέσως μετά τις εκλογές. Αυτό σημαίνει ότι η τάση υποστήριξης για διμερή συνεργασία με τον Πρόεδρο αυξάνεται μόνο. Τέλος, ο Πρόεδρος δεσμεύεται να ανακουφίσει τις εργαζόμενες οικογένειες. Ως εκ τούτου, έχει επίσης μια συνάντηση σήμερα το πρωί με τα οικονομικά του μέλη της οικονομικής του ομάδας με τον αντιπρόεδρο και τον υπουργό Οικονομικών, Janet Yellen για ενημέρωση σχετικά με το κόστος της αδράνειας. Και ο αντίκτυπος μιας καθυστέρησης στην πρόοδο με ένα πακέτο ανακούφισης.

Jen Psaki: ( 02:33 )
Εκατομμύρια Αμερικανοί δεν έχουν αρκετό φαγητό για να φάνε και εκατομμύρια ακόμη έχουν χάσει τη δουλειά τους, αλλά τα επιτόκια βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Και αυτό σημαίνει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για έξυπνες επενδύσεις. Η Moody's, μια εταιρία τείχους του δρόμου, είπε ότι θα μπορούσαμε να καταλήξουμε με 4 εκατομμύρια λιγότερες θέσεις εργασίας φέτος εάν δεν ενεργήσουμε σύμφωνα με το σχέδιο του Προέδρου. Αυτό είναι 4 εκατομμύρια Αμερικανοί που θα μπορούσαν να επιστρέψουν στη δουλειά.

Jen Psaki: ( 02:54 )
Και είμαι σίγουρος ότι θα τα συζητήσουν όλα αυτά κατά την ενημέρωσή τους αργότερα σήμερα το πρωί. Τέλος, προσπαθούμε να παρέχουμε μια εβδομάδα μπροστά σε όλους σας ή να επιστρέψουμε στην παροχή μιας εβδομάδας μπροστά σε όλους εσάς. Έτσι, μια γρήγορη προεπισκόπηση. την επόμενη Δευτέρα, ο Πρόεδρος θα συναντηθεί με τον Υπουργό Εξωτερικών στο Υπουργείο Εξωτερικών.

Jen Psaki: ( 03:13 )
Την Τρίτη, ο Πρόεδρος Μπάιντεν θα διατυπώσει παρατηρήσεις και θα υπογράψει εκτελεστική εντολή, προωθώντας την προτεραιότητά του να εκσυγχρονίσει το σύστημα μετανάστευσης. Και την Παρασκευή, φυσικά είναι η ημέρα εργασίας. Και ο Πρόεδρος θα διατυπώσει παρατηρήσεις σχετικά με την οικονομία. Ελπίζουμε να έχουμε περισσότερα μέσα στις επόμενες μέρες, αλλά θέλαμε να παρέχουμε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορούσαμε. Με αυτό το Zeak, γιατί δεν μας ξεκινάτε;

Zeak: ( 03:37 )
[crosstalk 00:03:37] Ήθελα επίσης να συνεχίσω με την αύξηση της βίας στο Αφγανιστάν, ο Πρόεδρος εξακολουθεί να έχει δεσμευτεί να τερματίσει τις επιχειρήσεις εκεί και να φέρει τα στρατεύματα στο σπίτι φέτος;

Jen Psaki: ( 03:47 )
Δεν έχω μιλήσει με την ομάδα Εθνικής Ασφάλειας ειδικά για αυτό, αλλά η δέσμευσή του παραμένει.

Zeak: ( 03:54 )
Στην κορυφή αναφέρατε ότι οι Αμερικανοί πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες για τη δημόσια υγεία. Μία από τις προκλήσεις είναι ότι έχει περάσει τους τελευταίους 10 μήνες, είναι ότι η καθοδήγηση για τη δημόσια υγεία από κράτος σε κράτος ποικίλλει. Ορισμένες πολιτείες έχουν εντολές για μάσκα, άλλες έχουν ανοιχτή εσωτερική τραπεζαρία και άλλες έχουν σχολεία και άλλες όχι. Τι καθοδήγηση πρέπει να ακολουθήσει ο Αμερικανός λαός; Η καθοδήγηση του κυβερνήτη τους, ή πρέπει να ακολουθούν τους προέδρους;

Jen Psaki: ( 04:15 )
Λοιπόν, πρώτα, αυτό που επιδιώκουμε να κάνουμε είναι να παρέχουμε πιο συγκεκριμένη καθοδήγηση από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση, από το CDC, από ειδικούς στον τομέα της υγείας και της ιατρικής σχετικά με τα σημαντικά βήματα που μπορούν να κάνουν όλοι οι Αμερικανοί κρατήστε τους ασφαλείς. Αυτό περιλαμβάνει φυσικά τη σημασία της μάσκας. Και πόσο ζωτικής σημασίας είναι να μας κρατάμε ασφαλείς. Περιλαμβάνει επίσης τη σημασία του πλυσίματος των χεριών, του περιορισμού των ταξιδιών. Αυτές είναι όλες οι κατευθυντήριες γραμμές που έχουν έρθει τις τελευταίες ημέρες και εβδομάδες, πρέπει να πω, από τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών και από τους ειδικούς μας στην ιατρική και την υγεία.

Jen Psaki: ( 4:51 )
Αλλά επιπλέον, όπως συζητήσαμε χθες, υπάρχουν κατευθυντήριες γραμμές μεταξύ άλλων και για την ασφαλέστερη άνοιγμα των σχολείων που υπέγραψε εκτελεστικό διάταγμα για την κατεύθυνση τόσο το Υπουργείο Παιδείας και το CDC, θα πρέπει να πω, εγώ» Λυπάμαι που εκπόνησα αυτές τις οδηγίες, για να δώσουμε πιο συγκεκριμένες συμβουλές και δείκτες σε κράτη και τοπικές σχολικές περιοχές σχετικά με το τι πρέπει να ακολουθήσουν.

Jen Psaki: ( 05:16 )
Επομένως, θα εξαρτηθεί τελικά από τα κράτη, τους κυβερνήτες, τις τοπικές σχολικές περιοχές και άλλους να αποφασίσουν. Αλλά θέλουμε να παρέχουμε σαφέστερη καθοδήγηση από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση βάσει της εμπειρογνωμοσύνης των εμπειρογνωμόνων στον τομέα της υγείας και της ιατρικής σχετικά με το τι πρέπει να ακολουθούν οι άνθρωποι και τι θα βοηθήσει στη διατήρηση της ασφάλειας των Αμερικανών.

Zeak: ( 05:35 )
Ήθελα απλώς να παρακολουθήσω αυτό. Το CDC, η μελέτη που συζητήθηκε εδώ πριν από λίγες μέρες, μια από τις συστάσεις της ως μέρος του ανοίγματος των σχολείων αμέσως ήταν να κλείσει εσωτερικά εστιατόρια και μπαρ. Αυτό είναι μέρος της ομοσπονδιακής καθοδήγησης που πρέπει να περιμένουμε να δούμε σύντομα από το CDC και το Υπουργείο Παιδείας;

Jen Psaki: ( 05:54 )
Λοιπόν, τα καλά νέα είναι να ακούσετε από τον διευθυντή του CDC, πιστεύω σε περίπου 45 λεπτά, και από τους ειδικούς μας στην ιατρική υγεία. Και σίγουρα μπορείτε να τους ρωτήσετε αν θα υπάρξει ενημερωμένη καθοδήγηση. Προχώρα.

Ομιλητής 1: ( 06:06 ) Ο
Δρ Fauci λέει ότι οι ΗΠΑ ενδέχεται να μην είναι σε θέση να επιτύχουν αυτόν τον στόχο να ανοίξουν ξανά τα περισσότερα Κ μέσω οκτώ σχολείων σε 100 ημέρες λόγω της πορείας της πανδημίας, δεδομένου ότι ο Πρόεδρος θα προσαρμόσει τον στόχο του προσπαθώντας να ανοίξουν ξανά όλα αυτά τα σχολεία σε 100 ημέρες;

Jen Psaki: ( 06:21 )
Λοιπόν, όπως έχουμε μιλήσει χθες, ο Πρόεδρος θέλει όχι μόνο να ανοίξει ξανά τα σχολεία, θέλει τα σχολεία να παραμείνουν ανοιχτά, αλλά βασίζεται στην καθοδήγηση της υγείας και της ιατρικής του εμπειρογνώμονες. Και προφανώς δεν πρόκειται να κάνει κάτι που δεν είναι ασφαλές και δεν διατηρεί ασφαλή τους δασκάλους, τους μαθητές και τις σχολικές περιοχές μας. Αλλά ένα βασικό μέρος αυτού είναι οι οδηγίες, όπως αναφέραμε, η εκτελεστική εντολή, υπέγραψε για να διασφαλίσει ότι οι σχολικές περιοχές λαμβάνουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και σαφήνεια που χρειάζονται για τα μέτρα που πρέπει να λάβουν για να διατηρήσουν τους μαθητές τους ασφαλείς ασφαλείς οι εκπαιδευτικοί.

Jen Psaki: ( 06:54 )
Αλλά είναι επίσης χρηματοδότηση. Και έχουμε μιλήσει αρκετά εδώ. Και το αμερικανικό σχέδιο διάσωσης είναι ζωτικής σημασίας για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης της εξασφάλισης ότι οι Αμερικανοί έχουν φαγητό στο τραπέζι, συμπεριλαμβανομένου ότι μπορούμε να πυροβολήσουμε όπλα ανθρώπων σε όλη τη χώρα. Αλλά επίσης ότι οι σχολικές περιοχές, ειδικά τα δημόσια σχολεία, έχουν τη χρηματοδότηση που χρειάζονται για να λάβουν μέτρα για τα πάντα, από τον εξαερισμό έως το PPE, έως τις δοκιμές. Και όσο περισσότερο καθυστερεί, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να επιτευχθεί αυτός ο στόχος.

Ομιλητής 1: ( 07:20 ) Το κατάλαβα
. Και μίλησε ο Πρόεδρος Μπάιντεν με τον πρώην Πρόεδρο Τραμπ από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του; Και αν ναι, μπορείτε να μας ενημερώσετε σχετικά με όσα είπε ο Πρόεδρος Τραμπ στην επιστολή του, προς τον Πρόεδρο Μπάιντεν;

Jen Psaki: ( 07:31 )
Δεν έχω καμία ενημέρωση. Δεν έχω καμία κλήση για αναφορά. Δεν υπάρχουν κλήσεις για αναφορά, πρέπει να πω. Και δεν έχω καμία ενημέρωση σχετικά με την επιστολή. Και όπως είπα, όταν μιλήσαμε για αυτό πριν από μιάμιση εβδομάδα, φαίνεται περισσότερο από αυτό. Θα αναγνωρίσω. Ο Πρόεδρος φυσικά πίστευε ότι η επιστολή ήταν ευγενική και γενναιόδωρη, αλλά σκοπεύει να τη διατηρήσει ιδιωτική. Προχώρα.

Ομιλητής 2: ( 07:53 )
Καταλαβαίνω ότι δεν θέλετε να μπείτε πολύ στο εμβόλιο Johnson & Johnson, δεδομένων των δεδομένων που υπάρχουν εκεί έξω. Αλλά αυτό πιθανότατα δεν θα είναι το μόνο εμβόλιο που είναι λιγότερο αποτελεσματικό από τα εμβόλια Pfizer και Moderna.

Ομιλητής 2: ( 08:06 )
Και, λοιπόν, αναρωτιέμαι ποιο είναι το μήνυμα του Προέδρου προς εκείνους τους Αμερικανούς που θα δίσταζαν να πάρουν ένα από αυτά τα λιγότερο αποτελεσματικά εμβόλια; Και ανησυχείτε για τον αντίκτυπο που θα είχε δώσει πόσες δόσεις έχουν ήδη αγοραστεί στο front-end;

Jen Psaki: ( 08:22 )
Λοιπόν, πρώτα, όταν ο Πρόεδρος ανακοίνωσε το σχέδιό του νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα για να διασφαλίσει ότι έχουμε αρκετά εμβόλια για να δώσουμε σε κάθε Αμερικανό δύο λήψεις, μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, με την αγορά εμβολίων Moderna και Pfizer, το έκανε αυτό χωρίς την ανάγκη έγκρισης πρόσθετων εμβολίων.

Jen Psaki: ( 08:39 )
Προφανώς, εάν επιπλέον εμβόλια, οι Johnson & Johnson ή άλλοι άλλοι περάσουν από τη διαδικασία έγκρισης του FDA, αυτό είναι ένα θετικό βήμα, σωστά; Χωρίς αμφιβολία για αυτό. Αλλά αγόρασε τις μεγάλες παραγγελίες για εμβόλια που θα έχουμε μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, για να έρθουμε στα χέρια των Αμερικανών, για να διασφαλίσουμε ότι θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό ακόμη και χωρίς κανένα από αυτά τα βήματα να προχωρήσουν.

Ομιλητής 2: ( 08:59 )
Και έτσι θα ενθάρρυνε τους Αμερικανούς να πάρουν οποιοδήποτε εμβόλιο εγκεκριμένο από το FDA για έγκριση έκτακτης ανάγκης;

Jen Psaki: ( 09:06 )
Λοιπόν, πάλι, δεν πρόκειται να ξεπεράσουμε το FDA. Δεν προτείνω να το ζητάτε αυτό, αλλά θα βασιστούμε στους ειδικούς της υγείας και των ιατρών μας για να σας συμβουλέψουν εάν υπάρχουν επιπλέον εμβόλια, εάν και πότε, θα είμαι αισιόδοξος που εγκρίνεται από το FDA και πώς θα αντίκτυπο στο πρόγραμμα διανομής εμβολίων.

Ομιλητής 2: ( 09:24 )
Και δεύτερον, σχετικά με το νομοσχέδιο ανακούφισης Coronavirus τον πρώτο μήνα στην εξουσία του, ο Πρόεδρος Ομπάμα ταξίδεψε σε ορισμένα βασικά κράτη για να συγκεντρώσει την υποστήριξη του νόμου περί ανάκαμψης. Έχει ο Πρόεδρος Μπάιντεν σχέδια για να κάνει κάτι παρόμοιο με την υποστήριξη του λογαριασμού ανακούφισης κοραναϊού ύψους 1,9 τρισεκατομμυρίων δολαρίων;

Jen Psaki: ( 09:40 )
Λοιπόν, τότε ο αντιπρόεδρος Μπάιντεν ταξίδεψε επίσης σε ορισμένα κράτη για να συγκεντρώσει υποστήριξη για τον Αμερικανικό Νόμο για την Ανάκαμψη εκείνη την εποχή. Και προφανώς δεν αντιμετωπίζαμε μια πανδημία, οπότε οι συνθήκες ήταν εντελώς διαφορετικές. Αλλά αναγνωρίζει πλήρως, όπως και εμείς, τη σημασία του να μιλάμε απευθείας στον αμερικανικό λαό για τα στοιχεία αυτού του πακέτου.

Jen Psaki: ( 10:00 )
Είτε είναι σημαντική η χρηματοδότηση για να ανοίξουν τα σχολεία ή να εμβολιαστούν στην αγκαλιά των Αμερικανών, ή απλώς για να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι μπορούν να βάλουν φαγητό στο τραπέζι. Και γι 'αυτό πρέπει να κάνουμε πολλά δημιουργικά βήματα για να το κάνουμε αυτό, είτε πρόκειται για άμεση τηλεόραση ή τοπικά μέσα, είτε από τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο και άλλους, το κάνουμε αυτό.

Jen Psaki: ( 10:19 )
Είτε έρχεται σε επαφή με κυβερνήτες και τοπικούς εκλεγμένους αξιωματούχους, για να διασφαλίσουμε ότι απαντάμε σε όλες τις ερωτήσεις που έχουν, και ότι μπορούν να μεταφέρουν στο κοινό. Λοιπόν, κάνουμε πολλά δημιουργικά βήματα, λίγο έξω από το κουτί. Σίγουρα η προτίμησή του θα ήταν να πάει σε αεροπλάνο και να πετάξει γύρω από τη χώρα, αλλά αυτό δεν είναι το βήμα που σχεδιάζουμε αυτήν τη στιγμή.

Ομιλητής 2: ( 10:35 )
Ως υποψήφιος, οι Πρόεδροι Μπάιντεν ταξίδεψαν αρκετά, ειδικά τις τελευταίες εβδομάδες της εκστρατείας. Τώρα έλαβε και τις δύο δόσεις του εμβολίου και ο αριθμός των προφυλάξεων ασφαλείας έχουν τεθεί σε ισχύ και θα μπορούσε να ισχύει για το ταξίδι του. Γιατί λοιπόν να μην ταξιδεύει; Ή είναι κάτι που είσαι-

Jen Psaki: ( 10:50 )
Λοιπόν, πρόκειται επίσης για τη διατήρηση της ασφάλειας του κοινού. Και δεν πρόκειται να κάνουμε μια εκδήλωση, μια συγκέντρωση με 20.000 άτομα, που δεν θα αποτελούσε σύσταση από τους ειδικούς υγείας και ιατρικής.

Ηχείο 2: ( 10:59 )
Σωστά. Δεν θα υπήρχε κανένα σχέδιο να ταξιδέψει χωρίς πλήθος και να βγει στη χώρα [crosstalk 00:11:04].

Jen Psaki: ( 11:03 )
Σίγουρα μπορεί να ταξιδέψουμε. Αλλά δεν έχω τίποτα να κάνω προεπισκόπηση για εσάς αυτήν τη στιγμή. Αυτό που μεταφέρω είναι ότι είναι ζωτικής σημασίας για τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο, και κάθε μέλος της ομάδας μας να μιλά απευθείας στον αμερικανικό λαό. Και έτσι αναζητούμε δημιουργικούς τρόπους για να το κάνουμε αυτό.

Ομιλητής 2: ( 11:19 )
Θα μπορούσα να σας κάνω μια ερώτηση εξωτερικής πολιτικής.

Jen Psaki: ( 11:20 )
Σίγουρα.

Ομιλητής 2: ( 11:21 )
Μετά τη δηλητηρίαση του Alexei Navalny το περασμένο καλοκαίρι, τότε ο υποψήφιος Μπάιντεν είπε ότι δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Κρεμλίνο ήταν υπεύθυνο για τη δηλητηρίασή του. Και ορκίστηκε να αναφέρει: «Κράτησε το καθεστώς του Πούτιν υπόλογο». Αυτή την εβδομάδα. Μας είπε ότι ο Πρόεδρος διαβίβασε τις ανησυχίες του στον Πρόεδρο Πούτιν, αλλά δεν έχει λάβει ακόμη καμία ενέργεια για να καταστήσει τη Ρωσία υπόλογη.

Ομιλητής 2: ( 11:39 )
Αναρωτιέμαι λοιπόν ότι ο Πρόεδρος Μπάιντεν θεωρεί τον Πρόεδρο Πούτιν άμεσα υπεύθυνο για τη δηλητηρίαση του Alexei Navalny; Και αν ναι, γιατί δεν είχε προβεί σε κυρώσεις για να τιμωρήσει τη Ρωσία για τις πράξεις της;

Jen Psaki: ( 11:50 )
Λοιπόν, πρώτον, ο Πρόεδρος μίλησε με τον Πρόεδρο Πούτιν νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, όπως γνωρίζετε, και δεν κράτησε τις ανησυχίες του σχετικά με ορισμένες ενέργειες του Κρεμλίνου και του Ρώσου-

Jen Psaki: ( 12:03 )
… ενέργειες του Κρεμλίνου και της ρωσικής κυβέρνησης. Ωστόσο, βρίσκεται σε εξέλιξη μια κριτική για την οποία μιλήσαμε για λίγο από την εθνική μας ομάδα ασφαλείας και θα αφήσουμε αυτήν την κριτική να προχωρήσει. Αυτό περιλαμβάνει την παραβίαση των SolarWinds, περιλαμβάνει τη δηλητηρίαση του Alexei Navalny, περιλαμβάνει το… Χάνω τη σκέψη μου εδώ, αλλά περιλαμβάνει μια σειρά από βήματα, μια σειρά από ενέργειες που έχουν κάνει Θέλουμε αυτή η αναθεώρηση να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί. Ο πρόεδρος διατηρεί πάντα το δικαίωμα να απαντά με τον τρόπο της επιλογής του και κατά τη στιγμή της επιλογής του.

Jeremy: ( 12:37 )
Θεωρεί υπεύθυνο τον Πρόεδρο Πούτιν για την απόπειρα δολοφονίας του Alexei Navalny;

Jen Psaki: ( 12:41 )
Θα αφήσουμε την κριτική να προχωρήσει και, στη συνέχεια, είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε περισσότερα να το πούμε γι 'αυτό το σημείο. Προχώρα.

Ομιλητής 3: ( 12:47 )
Ευχαριστώ Jen. Ο γενικός εισαγγελέας της Νέας Υόρκης δημοσίευσε χθεσινή έκθεση που ανέφερε ότι το κράτος είχε υπολογίσει κάτω από τον αριθμό των θανάτων από COVID έως και 50% σε γηροκομεία. Θα υποστήριζε ο Πρόεδρος Μπάιντεν μια ομοσπονδιακή έρευνα για το τι συνέβη και τον ρόλο του Κυβερνήτη Άντριου Κουόμο;

Jen Psaki: ( 13:03 )
Έχω δει αυτές τις αναφορές. Θα έλεγα οποιαδήποτε έρευνα θα σας παραπέμψω στο Υπουργείο Δικαιοσύνης.

Ομιλητής 3: ( 13:09 )
Πιστεύει ο Λευκός Οίκος ότι πρέπει να εξεταστεί περαιτέρω;

Jen Psaki: ( 13:12 )
Και πάλι, κάθε έρευνα θα οδηγούσε το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή όπου είναι ανεξάρτητοι και θα καθορίσουν ποια μονοπάτια ακολουθούν.

Ομιλητής 3: ( 13:20 )
Εντάξει. Όσον αφορά τη μετανάστευση, ξέρω ότι είπατε χθες ότι δεν ήταν ποτέ 100% ότι σήμερα θα γινόταν ημέρα μετανάστευσης, ότι ήταν απλώς ένα προσχέδιο και άλλαξαν τα πράγματα. Μπορείτε να μας βοηθήσετε να κατανοήσουμε τι ακριβώς άλλαξε και γιατί χρειάζεται λίγο περισσότερο για να εκτελεστούν αυτές οι εκτελεστικές εντολές και ενέργειες για τη μετανάστευση;

Τζεν Ψάκη: ( 13:37 )
Σίγουρος. Πρώτον, φυσικά έχει αναφερθεί ευρέως ότι ο πρόεδρος σχεδιάζει να ανακοινώσει την ειδική του ομάδα, ή σχεδιάζει να ανακοινώσει την έναρξη μιας ειδικής ομάδας για την επανένωση οικογενειών και παιδιών. Κάτι με το οποίο έχει δεσμευτεί προσωπικά, η σύζυγός του, ο Δρ. Μπάιντεν είναι προσωπικά δεσμευμένος και επενδυμένος. Θα σχεδιάσει να κάνει αυτήν την ανακοίνωση την επόμενη Τρίτη. Η ειδική ομάδα θα διευθύνεται από τον γραμματέα της Εσωτερικής Ασφάλειας μόλις επιβεβαιωθεί, Ali Mayorkas. Είχαμε προγραμματίσει να υπογράψουμε αυτήν την εκτελεστική εντολή σήμερα, ή στο τέλος αυτής της εβδομάδας θα έπρεπε να πω. Τα πρώτα σχέδια αλλάζουν μερικές φορές, και αυτό ήταν ένα σχέδιο σχεδίου, το οποίο αλλάζουν πολλές φορές, μπορώ να σας διαβεβαιώσω από το να καθίσετε σε πολλές συναντήσεις προγραμματισμού. Αλλά είχαμε προγραμματίσει να το κάνουμε αυτήν την εβδομάδα επειδή ελπίζαμε ότι ο Ali Mayorkas θα επιβεβαιωθεί μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας. Αλλά εξαιτίας της δυσλειτουργίας του διορισμού του,

Ομιλητής 3: ( 14:44 )
Εντάξει μια ακόμη ερώτηση μια ξένη. Μπορείτε να μας δώσετε λίγο περισσότερο χρονοδιάγραμμα όσον αφορά το πόσο περισσότερο πιστεύετε ότι θα χρειαστεί ο Λευκός Οίκος για να συνεργαστεί με το Ιράν στο πυρηνικό του πρόγραμμα; Επειδή είχες χθες έναν από τους κορυφαίους διπλωμάτες του Ιράν να λέει ότι πιστεύει ότι το παράθυρο κλείνει.

Τζεν Ψάκη: ( 15:03 )
Λοιπόν, δεν πρόκειται να δώσω ένα χρονοδιάγραμμα για αυτό, προφανώς απαιτεί από το Ιράν να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις της πυρηνικής συμφωνίας. Έχουμε πει προηγουμένως, αλλά θα επαναλάβω εδώ, ότι ο πρόεδρος το βλέπει επίσης ως ευκαιρία να αναπτύξει το σχέδιο από εκεί, και ζητώ συγγνώμη που θέλω απλώς να βεβαιωθώ ότι θα σας δώσω την ακριβή γλώσσα. Πιστεύει ότι, «Ακολουθώντας τη διπλωματία, οι ΗΠΑ θα πρέπει να επιδιώξουν να επιμηκύνουν και να ενισχύσουν αυτούς τους πυρηνικούς περιορισμούς και να αντιμετωπίσουν άλλα ζητήματα ανησυχίας, συμπεριλαμβανομένου του προγράμματος βαλλιστικών πυραύλων του Ιράν και της περιφερειακής δραστηριότητάς του. Αλλά και πάλι, το Ιράν πρέπει να επαναλάβει τη συμμόρφωση με τους σημαντικούς πυρηνικούς περιορισμούς που απορρέουν από τη συμφωνία. " Τώρα, μίλησε επίσης και θεματικά μιλήσαμε για το πώς η συνεργασία με τους εταίρους και τους συμμάχους μας, συμπεριλαμβανομένων των Ευρωπαίων, μελών του P5 + 1 είναι καθοριστικής σημασίας για οποιαδήποτε εμπλοκή προχωρά,

Ομιλητής 3: ( 16:02 )
Εντάξει.

Jen Psaki: ( 16:02 )
Συνεχίστε.

Ομιλητής 4: ( 16:02 )
Ευχαριστώ Jen. Απλώς συνέχεια του Ιράν. Θα ήθελε ο Πρόεδρος να συναντηθεί με τον Ιρανό ομόλογό του, Χασάν Ρουχάνι και ίσως να ακολουθήσει το παράδειγμα του Προέδρου Ομπάμα για να ξεκινήσει μια τηλεφωνική συνομιλία μαζί του;

Jen Psaki: ( 16:14 )
Νομίζω ότι είμαστε λίγο μπροστά από το σημείο που βρισκόμαστε στη διαδικασία. Και πάλι, το πρώτο βήμα εδώ είναι να συμμορφωθεί το Ιράν με τους σημαντικούς πυρηνικούς περιορισμούς που απορρέουν από τη συμφωνία. Αλλά είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσουμε να συζητούμε αυτό το ζήτημα εδώ και στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ και σε άλλα μέρη της κυβέρνησης. Προχώρα. Steve Ολλανδία.

Steve Holland: ( 16:32 )
Γεια.

Jen Psaki: ( 16:33 )
Δεν σε αναγνώρισα ούτε με τη μάσκα σου για ένα δευτερόλεπτο.

Steve Holland: ( 16:35 )
Ακριβώς για να δοθεί συνέχεια στην ερώτηση του Jeremy. Κάλεσε ο Πρόεδρος Μπάιντεν τον Πρόεδρο Πούτιν να απελευθερώσει τον Αλεξέι Ναβάλι;

Jen Psaki: ( 16:42 )
Ναι, όπως έχουμε δημοσίως ζητήσει η ομάδα μας επανειλημμένα κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων. Όσον αφορά τις λεπτομέρειες της συνομιλίας, δεν έχω περισσότερες λεπτομέρειες γι 'αυτό.

Steve Holland: ( 16:54 )
Δεν ξέρουμε τι είπε ο Πούτιν ή έκανε υποσχέσεις;

Jen Psaki: ( 16:57 )
Δεν έχω τίποτα να διαβάσω στα σχόλια του Προέδρου Πούτιν αρ.

Steve Holland: ( 17:00 )
Μετά το περιστατικό συναλλαγών του GameStop, υπάρχει δημόσιος ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει ο Λευκός Οίκος στην εκπαίδευση των ανθρώπων σχετικά με τους κινδύνους αυτού του είδους συναλλαγών;

Jen Psaki: ( 17:10 )
Λοιπόν, Steve, ξέρω ότι η SEC εξέδωσε νέα δήλωση νωρίτερα σήμερα το πρωί, ή λίγο πριν βγω εδώ, και σίγουρα θα σας παραπέμψαμε σε αυτό και σε άλλους. Φυσικά σεβόμαστε τον ρόλο των ρυθμιστικών οργανισμών. Παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς την κατάσταση, αλλά αυτή τη στιγμή βρίσκονται υπό την εποπτεία τους. Υποθέτω ότι μέρος της εκπαίδευσής μας μπορεί να μεταφέρει στους ανθρώπους ότι η SEC είναι το ρυθμιστικό όργανο που θα το επιβλέπει και μπορεί να μιλήσει περαιτέρω. Προχώρα.

Ομιλητής 5: ( 17:38 )
Ευχαριστώ Jen. Δύο για την ασφάλεια του Καπιτώλιο. Ο επικεφαλής της αστυνομίας [ακούγεται 00:17:43] Το Καπιτώλιο Χιλ συνέστησε μια μόνιμη περίφραξη γύρω από το Καπιτώλιο. Αναρωτιόμουν αν ο Λευκός Οίκος του Μπάιντεν ή ο ίδιος ο Πρόεδρος Μπάιντεν σκέφτονται σχετικά με αυτό; Εάν η μόνιμη περίφραξη είναι η σωστή απάντηση ή προβάλλει τη λανθασμένη εικόνα στο αμερικανικό κοινό;

Jen Psaki: ( 17:58 )
Δεν είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε κάποιο σχόλιο σχετικά με αυτό, αλλά χαίρομαι που θα μιλήσω με την εθνική μας ομάδα Homeland Security εάν ​​έχουμε κάτι παραπάνω να προσθέσουμε.

Ομιλητής 5: ( 18:05 )
Σίγουρα. Ως συνέχεια, η Πρόεδρος Pelosi είπε ότι πιστεύω ότι ήταν χθες ότι αισθάνεται ότι απειλές έρχονται από μέσα στο σπίτι, με άλλα μέλη να έχουν τη δυνατότητα να φέρουν όπλα, φυσικά έχουμε θεωρητικούς συνωμοσίας μεταξύ των τάξεων του GOP τώρα. Συμφωνείτε εσείς και ο Λευκός Οίκος με αυτήν την εκτίμηση ότι υπάρχουν απειλές για την ασφάλεια που προέρχονται από το σπίτι; Έχει μιλήσει ο Μπάιντεν στην Πελόσι και ανησυχεί για την ασφάλεια, τη φυσική ασφάλεια και των δύο μελών του Κογκρέσου;

Jen Psaki: ( 18:32 )
Λοιπόν, μιλά με τον Πρόεδρο Pelosi σε τακτική βάση, και σίγουρα επανέλαβε την υποστήριξή του προς αυτήν και μέλη του Καύκασου. Έχει μιλήσει δημοσίως για τις ανησυχίες του για τη ρητορική, φυσικά σχετικά με τα γεγονότα της 6ης Ιανουαρίου, αλλά μερικές από τη ρητορική που έχει συνεχιστεί και τον ρόλο των πλατφορμών κοινωνικών μέσων. Είναι σε στενή επαφή μαζί της για γεγονότα στο Καπιτώλιο, για την ασφάλεια των μελών, αλλά δεν νομίζω ότι έχω κάτι παραπάνω για να διαβάσετε πέρα ​​από αυτό. Προχωρήστε πίσω.

Ομιλητής 6: ( 18:59 )
Ευχαριστώ Jen. Δύο γρήγορα ξένα και ένα εσωτερικό εάν είναι εντάξει. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε επίσημα ότι ο Ρόμπερτ Μάλεϊ διορίστηκε ειδικός απεσταλμένος για το Ιράν; Είναι αυτό-

Jen Psaki: ( 19:11 )
Μπορώ, πιστεύω ότι ανακοινώθηκε σήμερα το πρωί ναι. Ή υποθέτω ότι μπορώ να το επιβεβαιώσω και εδώ για εσάς.

Ομιλητής 6: ( 19:16 )
Τότε, όπως γνωρίζετε, οι διακανονισμοί αποτέλεσαν σημαντικό εμπόδιο για να επιστρέψουν οι Παλαιστίνιοι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Θα το σκεφτεί ο Πρόεδρος Μπάιντεν, πιστεύει ότι πρέπει να σταματήσουν οι εποικισμοί στη Δυτική Όχθη για να επιστρέψουν οι Παλαιστίνιοι;

Jen Psaki: ( 19:37 )
Δεν έχω νέα σχόλια από τον Πρόεδρο Biden σχετικά με αυτό ή τις τρέχουσες συνθήκες. Είναι προφανές ότι έχει μιλήσει σε αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα στο παρελθόν και έχει δηλώσει ότι δεν πιστεύει ότι η βοήθεια ασφαλείας πρέπει να είναι συνδεδεμένη, αλλά δεν έχω τίποτα περισσότερο για εσάς στο δρόμο προς την κατεύθυνση μιας λύσης δύο κρατών.

Ομιλητής 6: ( 19:52 )
Ακολουθώντας το φράχτη του Κάπιτολ Χιλ. Υπάρχει ένας φράκτης έξω εδώ, ένας προσωρινός γύρω από τον Λευκό Οίκο. Ήταν έξω από το περασμένο καλοκαίρι, ο Πρόεδρος Τραμπ έκανε πολλές κριτικές για αυτό. Σκέφτεται ο Πρόεδρος Μπάιντεν να κατεβάσει αυτόν τον φράκτη ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να τραβήξουν φωτογραφίες μπροστά από τον Λευκό Οίκο;

Jen Psaki: ( 20:07 )
Λοιπόν, νομίζω ότι θα το θέλαμε όλοι, συμπεριλαμβανομένων των μελών της οικογένειάς μου και των ανθρώπων στην Ουάσιγκτον. Αλλά θα μιλήσω με την ομάδα ασφαλείας μας και θα δούμε αν υπάρχει κάτι άλλο για να σας μεταφέρω. Προχώρα.

Ομιλητής 7: ( 20:20 )
Καθώς σκέφτεστε για την ομάδα εργασίας για την επανένωση των γονέων και των χωρισμένων παιδιών, τι μαθαίνετε για το εύρος αυτής της πρόκλησης, καθώς είναι κάτι που οι ομάδες προσπάθησαν να κάνουν στο παρελθόν και απέτυχαν; Πόσα άτομα πιστεύετε ότι θα πρέπει να ανατεθούν σε αυτό για να το κάνουν πραγματικά αποτελεσματικό;

Jen Psaki: ( 20:37 )
Αυτές είναι εξαιρετικές ερωτήσεις, και περιμένω ότι όταν ανακοινώσουμε, όταν ο πρόεδρος υπογράψει την εκτελεστική εντολή την επόμενη εβδομάδα, όταν βάλουμε μαζί την ομάδα εργασίας, όταν ο Ali Mayorkas επιβεβαιωθεί ως γραμματέας της εσωτερικής ασφάλειας, ίσως να τον έχουμε να έρθει σε αυτήν την αίθουσα ενημέρωσης ή να τον καλέσω επίσημα εδώ σήμερα για να έρθει σε αυτήν την αίθουσα ενημέρωσης. Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αναγνωρίζουμε ότι αυτό θα είναι απίστευτα δύσκολο, ότι θα πρέπει να γίνει πολλή δουλειά. Γι 'αυτό θα είναι προτεραιότητα. Δεν είναι μόνο προτεραιότητα για τον πρόεδρο, αλλά θα είναι προτεραιότητα για τον γραμματέα Mayorkas. Αλλά θα το αφήσω σε αυτόν και σε άλλους στο Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας για να σας περιγράψω και να κάνετε προεπισκόπηση της πορείας προς τα εμπρός. Προχώρα.

Γυναίκα: ( 21:17 )
Ευχαριστώ Jen. Γνωρίζω ότι ο Πρόεδρος Μπάιντεν και η πρώτη κυρία γνωρίζουν [ακουστό 00:21:23] για τις θυσίες που κάνουν οι στρατιωτικές οικογένειες. Τούτου λεχθέντος, είχαμε ένα περιστατικό με το γκαράζ με την Εθνική Φρουρά που ήταν κάπως ενοχλητικό. Τώρα ακούω από τους συζύγους των μελών των φρουρών ότι είχαν ένα ξέσπασμα COVID και δεν είχαν δοκιμαστεί ή εμβολιαστεί πριν φτάσουν στο DC. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει ανησυχία από τον πρόεδρο για το πώς αντιμετωπίζονται αυτοί οι φύλακες, εάν μπορεί να κάνει κάτι ειδικά για να προστατεύσει την υγεία τους πριν φτάσουν, ενώ είναι εδώ; Μπορεί να κάνει εμβολιασμούς και δοκιμές σε κυβερνήτες ειδικά με σκοπό την παροχή ορισμένων εγγυήσεων υγείας σε αυτούς τους στρατιώτες;

Τζεν Ψάκη: ( 22:08 )
Λοιπόν, όπως σημειώσατε στην αρχή της ερώτησής σας, αλλά θα ήθελα να το επαναλάβω. Ο ρόλος της Εθνικής Φρουράς και έχω μιλήσει απευθείας στον πρόεδρο για αυτό, και οι απίστευτες θυσίες που κάνουν είναι κάτι που είναι προσωπικό για αυτόν, δεδομένης της οικογενειακής του σύνδεσης με την Εθνική Φρουρά. Είχε καλέσει τον επικεφαλής της Εθνικής Φρουράς μόλις την περασμένη εβδομάδα όταν βγήκαν αναφορές για τη μεταχείριση της Εθνικής Φρουράς και το γεγονός ότι πολλοί κοιμόταν σε γκαράζ. Φυσικά μετέφερε την απογοήτευσή του για τις φωτογραφίες που είχε δει και τη θεραπεία τους, και επίσης προσέφερε προσωπικά κάθε βοήθεια που μπορούσε να παράσχει, ακόμα κι αν αυτό ενίσχυε το ηθικό. Σίγουρα αυτή η γραμμή επικοινωνίας παραμένει ανοιχτή σε περίπτωση που υπάρχει κάτι που μπορεί να κάνει από το τέλος του.

Γυναίκα: ( 23:03 )
Εντάξει. Μια συνέχεια σε αυτό. Σχετικά με το ζήτημα της Νάνσυ Πελόσι, η ανησυχία του ομιλητή Πελόσι για τον εχθρό μέσα.

Jen Psaki: ( 23:12 )
Μμ-χμμ.

Γυναίκα: ( 23:13 )
Έχει ενημερωθεί ο πρόεδρος για μια τέτοια απειλή; Συμφωνεί ότι η Εθνική Φρουρά θα έπρεπε να είναι εδώ μέχρι τα μέσα Μαρτίου κατά τη διάρκεια της δίκης κατηγορίας;

Jen Psaki: ( 23:24 )
Θα μιλήσω με τον [Alicia Wood Randall 00:23:26] και το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας, τους συναδέλφους μας για την Εσωτερική Ασφάλεια εδώ για να δούμε αν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες από το τέλος μας, αλλά θα να σας παραπέμψω στο Υπουργείο Άμυνας και στην ομάδα της Εθνικής Φρουράς.

Γυναίκα: ( 23:42 )
Μία ερώτηση [δεν ακούγεται 00:23:43] άλλος δημοσιογράφος από το WDUSA. Ο δημοσιογράφος ρωτά: «Έμαθα ότι οι υπάλληλοι της IRS σε εθνικό επίπεδο έχουν αναστείλει την τηλεργασία. Όλοι τους καλούν πίσω στο γραφείο. Αυτό παρά την οδηγία OMB που εκδόθηκε την Τρίτη, διατάσσοντας τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες να επιτρέπουν μόνο 25% χωρητικότητα σε ομοσπονδιακά κτίρια. Εάν οι υπάλληλοι της IRS κάνουν την τηλεργασία με επιτυχία, γιατί είναι τώρα η ώρα να τους φέρουν όλα-

Ομιλητής 8: ( 24:03 )
… κάνοντας επιτυχία την τηλεργασία. Γιατί είναι πλέον η ώρα να τους φέρουμε πίσω στο γραφείο; Είναι ασφαλές;

Jen Psaki: ( 24:06 )
Θα σας παραπέμψω στο Υπουργείο Οικονομικών όπου βρίσκεται η IRS για περαιτέρω σχόλια σχετικά με αυτό.

Jen Psaki: ( 24:11 )
Συνεχίστε. Ω συγνώμη. Θα έρθω και εσένα.

Ομιλητής 2: ( 24:14 )
Τζεν, ακριβώς στον αμυντικό παραγωγικό νόμο, σας ζητήθηκε μερικές φορές σε αυτές τις ενημερώσεις σχετικά με τυχόν συγκεκριμένες περιπτώσεις του νόμου για την αμυντική παραγωγή. Χθες, ο Αρχηγός Επιτελείου, Ρον Κλάιν, πρότεινε να χρησιμοποιείται καθώς σχετίζεται με την παραγωγή μάσκας N95. Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που μπορείτε να μας πείτε σχετικά με αυτό, ή άλλες εταιρείες ή προϊόντα όπου χρησιμοποιείται ο αμυντικός νόμος παραγωγής;

Jen Psaki: ( 24:35 )
Λοιπόν, δεν πρόκειται να μπει σε συγκεκριμένες εταιρείες. Προφανώς, υπάρχουν διαδικασίες προμηθειών εδώ που πραγματοποιούνται σε ομοσπονδιακές υπηρεσίες, αλλά επίσης είμαστε ακόμα νωρίς στη διαδικασία. Επικαλέστηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα.

Jen Psaki: ( 24:45 )
Αλλά μπορώ να σας δώσω πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο σκοπεύουμε να το χρησιμοποιήσουμε για την παροχή εμβολίων. Νομίζω επίσης, ένα από τα προϊόντα για τα οποία μίλησε ο Ron Klain ήταν οι σύριγγες χαμηλού νεκρού χώρου, οι οποίες είναι το κλειδί για να βγάλουμε την έκτη δόση από το άσχημο Pfizer, καθοριστικό για τη διάδοση περισσότερων εμβολίων στο κοινό. N95 μάσκες, φορέματα απομόνωσης, γάντια νιτριλίου, και πάλι, ασφάλεια και προστασία των ανθρώπων από μολύνσεις. Συμβουλές πιπέτας και ανταλλακτικά αφρού υψηλής απορροφητικότητας για δοκιμή. Και έπειτα τα νανοσωματίδια λιπιδίων, τα οποία είναι βασικά για το εμβόλιο mRNA και τις σακούλες βιοαντιδραστήρων, στην οποία παράγεται μαζικά το εμβόλιο.

Jen Psaki: ( 25:26 )
Έτσι, όπως μπορείτε να πείτε, πολλά από αυτά είναι υλικά που θα βοηθήσουν να διασφαλιστεί ότι το εμβόλιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εμβολιαστές και να μεταφερθεί σε ορισμένες περιπτώσεις σε τοποθεσίες εμβολίων. Υπάρχουν λοιπόν πολλά συστατικά του και πολύ συγκεκριμένα υλικά στα οποία εστιάζουμε.

Ομιλητής 2: ( 25:42 )
Και στη συνέχεια στον Οργανισμό Εθνικής Ασφάλειας, ο Μάικλ Έλις, ένας πολιτικός διορισμός του Τραμπ εγκαταστάθηκε ως γενικός σύμβουλος, που είναι καριέρα, όπως γνωρίζετε. Σκέφτεστε εσείς να αναθεωρήσετε αυτήν την απόφαση ή να επιχειρήσετε να απομακρύνετε τον Michael Ellis από τη θέση του ως γενικού συμβούλου της NSA;

Jen Psaki: ( 26:01 )
Δεν έχω κάτι νέο για σένα, εκτός από το ότι δεν έχω ανακοινώσεις προσωπικού. Σίγουρα εξετάζουμε προσωπικό σε όλη την κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένων πολιτικών διορισμένων, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν φύγει, αλλά δεν έχω τίποτα νέο για αποφάσεις εκεί. Προχώρα. Ω, περιμένετε συγνώμη, σας υποσχέθηκα, προχωρήστε.

Ομιλητής 10: ( 26:19 )
Ευχαριστώ Jen. Η FEMA ζήτησε να χρησιμοποιηθούν ενεργά στρατεύματα σε κέντρα εμβολιασμού όταν σηκώνονται σε όλη τη χώρα. Υποστηρίζει ο Λευκός Οίκος αυτό το αίτημα;

Jen Psaki: ( 26:30 ) Ρώτησα
την ομάδα μας για αυτό. Εσείς ή κάποιος άλλος μπορεί να έχετε ρωτήσει γι 'αυτό τις προάλλες, και νομίζω ότι έχω κάτι σε αυτό εδώ, μια στιγμή.

Jen Psaki: ( 26:43 )
Ευχαριστώ για την υπομονή σας. Πολλά να πω για το COVID, χωρίς αμφιβολία. Ας δούμε λοιπόν. Επιτρέψτε μου να μιλήσω στην ομάδα μας για αυτό. Ξέρω ότι έχω δει αυτό το αίτημα από τη FEMA. Προφανώς μέρος του στόχου μας είναι να διασφαλίσουμε ότι διαθέτουμε εμβολιασμούς στο έδαφος. Ξέρω ότι δεν είναι αυτό που ζητάτε, αλλά και η ικανότητα να μετακινείτε υλικά και να μετακινείτε εμβόλια. Γι 'αυτό αξιοποιούμε κάθε πόρο που μπορούμε, αλλά επικεντρώνεται κατά κύριο λόγο σε ένα σώμα υγείας και ιατρικής και στην ικανότητα να φέρουμε αυτούς τους ανθρώπους σε κοινότητες. Αλλά θα επικοινωνήσω με την ομάδα μας και θα σας δώσω κάτι πιο συγκεκριμένο.

Ηχείο 10: ( 27:27 )
Ένα με διπλή κάλυψη. Έγινε δημόσια συζήτηση σχετικά με αυτό δημοσίως. Έχουμε δει φωτογραφίες του Προέδρου διπλής κάλυψης και εκείνων γύρω του, είναι προσωπική προτίμηση ή έχει συμβουλευτεί από τους ιατρικούς συμβούλους του να το κάνουν αυτό;

Jen Psaki: ( 27:43 )
Λοιπόν, θα μιλήσετε με τους ιατρικούς συμβούλους και τα επόμενα 15, 30 λεπτά, όποια ώρα κι αν είναι, και μπορείτε να τους ρωτήσετε πιο συγκεκριμένα. Δεν υπήρξε συγκεκριμένη καθοδήγηση για το CDC, καθώς πιθανότατα έχετε δει τον Dr. Fauci να μιλάει σε αυτό, πιστεύω τις τελευταίες μέρες και είπα ότι ήταν κοινή λογική, ή είχε νόημα, δεν θυμάμαι ακριβώς πώς διατύπωσε το. Δεν έχει δοθεί επιπλέον ιατρική καθοδήγηση.

Jen Psaki: ( 28:05 )
Έχω βρεθεί κοντά στον Πρόεδρο όπου φοράει μια μάσκα. Νομίζω προφανώς συμμορφώνεται με τις συμβουλές για την υγεία και την ιατρική, μερικές φορές, για να μην είναι πολύ λεπτομερής, αλλά μοιάζει με δύο μάσκες μερικές φορές επειδή βάζουμε το N95 και είναι λίγο πιο άνετο να το έχει αυτό, πάνω από το. Αλλά θα σας ενθαρρύνω να ρωτήσετε την ομάδα υγείας και ιατρικής κατά τη διάρκεια της κλήσης που έρχεται. Προχώρα.

Ομιλητής 9: ( 28:25 )
Ο Λευκός Οίκος είχε προειδοποιήσει για τα αποτελέσματα των Johnson & Johnson; Και αυτό επηρέασε την απόφαση του Λευκού Οίκου να προχωρήσει και να αγοράσει 200 ​​εκατομμύρια δόσεις από την Pfizer και [ακούγεται 00:28:36];

Jen Psaki: ( 28:36 )
Η απόφαση λήφθηκε για να αγοράσει το Pfizer και Moderna δόσεις για να διασφαλίσει ότι είχαμε αρκετό δόσεις για να δώσει δύο βολές στους Αμερικανούς μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Και κάναμε τον προγραμματισμό μας χωρίς την ανάγκη έγκρισης ενός επιπλέον εμβολίου. Τώρα, θυμηθείτε, παρόλο που είδαμε τα νέα σήμερα το πρωί, δεν έχει περάσει ακόμη από την έγκριση του FDA, δεν έχουμε χρονοδιάγραμμα για το πότε θα συμβεί αυτό, το αφήνουμε στο FDA. Προχώρα.

Ομιλητής 11: ( 29:01 )
Σας ευχαριστώ. Μερικές ερωτήσεις σχετικά με την οικονομία, ξεκινώντας από την Κίνα. Ο πρώην Πρόεδρος Τραμπ υπέγραψε μια εμπορική συμφωνία πρώτης φάσης με το Πεκίνο. Και αναμένει από την Κίνα να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις της βάσει αυτής της συμφωνίας;

Jen Psaki: ( 29:19 )
Λοιπόν, η Ομάδα Εθνικής Ασφάλειας, τότε ο πρόσφατα επιβεβαιωμένος υπουργός Εξωτερικών, Πρόεδρος Μπάιντεν, όλοι εξετάζουν όλες τις πτυχές της προσέγγισης εθνικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης σίγουρα της σχέσης μας με την Κίνα. Έχουμε επικεντρωθεί στην προσέγγιση αυτής της σχέσης από μια θέση δύναμης, και αυτό σημαίνει συντονισμό και επικοινωνία με τους συμμάχους και τους συνεργάτες μας για το πώς θα συνεργαστούμε με την Κίνα. Αυτό σημαίνει ενίσχυση της οικονομίας μας στο σπίτι. Και σημαίνει τον καθορισμό του καλύτερου δρόμου προς τα εμπρός για την αντιμετώπιση μιας σειράς θεμάτων, όχι μόνο οικονομικών, αλλά στρατηγικών και ασφάλειας. Και πάλι, όλα είναι υπό εξέταση, αλλά δεν έχω τίποτα περισσότερο για εσάς σχετικά με τη σχέση Κίνας.

Ομιλητής 11: ( 30:07 )
Συγγνώμη, για διευκρίνιση, οπότε εξακολουθεί να ισχύει καθώς η προηγούμενη διοίκηση το άφησε;

Jen Psaki: ( 30:13 )
Λοιπόν, πάλι, όλα όσα έχει θέσει σε εφαρμογή η προηγούμενη διοίκηση είναι υπό εξέταση καθώς σχετίζεται με την εθνική μας προσέγγιση ασφάλειας. Επομένως, δεν θα υποθέσω ότι τα πράγματα προχωρούν. Απλώς εξετάζουμε πώς μοιάζει η πορεία προς τα εμπρός και το κάνουμε αυτό, πάλι, από μια θέση δύναμης, που σημαίνει συντονισμό με τους συμμάχους μας, μέλη του Κογκρέσου και αποφασιστικότητα προτού προχωρήσουμε περαιτέρω. Προχώρα.

Ομιλητής 12: ( 30:37 )
Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ιστορία του Politico σχετικά με τον Πρόεδρο που προειδοποιεί τα μέλη της οικογένειάς του να αποφύγουν οποιαδήποτε σύγκρουση συμφερόντων με την προεδρία του και τους επιχειρηματικούς τους δεσμούς;

Jen Psaki: ( 30:48 )
Δεν πρόκειται να κάνω ιδιωτικές συνομιλίες μεταξύ του Προέδρου και των μελών της οικογένειάς του. Όλοι έχουμε πολλές συνομιλίες με διαφορετικά μέλη της οικογένειας, είμαι σίγουρος. Ο Πρόεδρος δεσμεύεται να διασφαλίσει ότι έχουμε την πιο ηθικά ισχυρή διοίκηση στην ιστορία, και αυτό περιλαμβάνει περιορισμούς σχετικά με τον τρόπο χρήσης της εικόνας. Και αυτό είναι κάτι που έχει μεταφέρει δημόσια και ιδιωτικά.

Jen Psaki: ( 31:16 )
Επιτρέψτε μου λοιπόν να επαναλάβω την πολιτική για όλους σας, δηλαδή, νομίζω ότι ίσως η επόμενη ερώτησή σας, ή θα την επαναλάβω προληπτικά. Είναι πολιτική του Λευκού Οίκου ότι το όνομα του προέδρου δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε σχέση με εμπορικές δραστηριότητες για να προτείνει, ή με οποιονδήποτε τρόπο θα μπορούσε λογικά να γίνει κατανοητό ότι υπονοεί την έγκριση ή την υποστήριξή του. Έχει εκδώσει την πιο εκτεταμένη εκτελεστική εντολή σε σχέση με τις ηθικές δεσμεύσεις που απαιτούνται από τους διορισμένους του ποτέ, και είναι πολύ περήφανος γι 'αυτό. Και αυτό είναι κάτι που έχει δεσμευτεί να μεταφέρει σε οποιονδήποτε αφορά.

Jen Psaki: ( 31:46 )
Επιτρέψτε μου να φτάσω σε λίγα ακόμη στην πλάτη, να προχωρήσω μέχρι το τέλος.

Ομιλητής 13: ( 31:50 )
Ευχαριστώ πολύ. Υποστηρίζει ο Πρόεδρος Μπάιντεν τον χαρακτηρισμό της γενοκτονίας που περιέχει την κινεζική μεταχείριση της μειονότητας των Ουιγούρων;

Jen Psaki: ( 32:01 )
Ναι, Γραμματέας Blinken, σχεδόν τον ονόμασα Πρόεδρο Blinken, του δίνω λίγο προαγωγή, ποτέ δεν ξέρω… Μίλησε για αυτό κατά την ακρόαση επιβεβαίωσης, οπότε σίγουρα θα σας παραπέμψω αυτά τα σχόλια.

Ομιλητής 13: ( 32:12 )
Πρόεδρος Μπάιντεν [crosstalk 00:32:14] -

Jen Psaki: ( 32:13 )
Μιλούσε εξ ονόματος της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Είχατε μια ερώτηση εκεί; Προχώρα.

Ομιλητής 14: ( 32:18 )
Ναι, ο κυβερνήτης του Πουέρτο Ρίκο είπε χθες το βράδυ ότι ήρθε σε επαφή με τον Λευκό Οίκο για την αποδέσμευση των υπολειπόμενων κονδυλίων για την αντιμετώπιση καταστροφών [ακούγεται 00:32:25] την προηγούμενη διοίκηση; Έχετε ενημέρωση σχετικά με αυτό;

Jen Psaki: ( 32:28 )
Δεν το κάνω, αλλά θα τολμήσω να μιλήσω στην ομάδα μας για το ποια είναι η κατάσταση των ταμείων βοήθειας για το Πουέρτο Ρίκο.

Ομιλητής 14: ( 32:35 )
Μια άλλη ερώτηση, είναι ότι ο Λευκός Οίκος παρακολουθεί επιβεβαιωμένα κρούσματα της νότιας Αφρικής που έχουν βρεθεί στη Νότια Καρολίνα, ήρθατε σε επαφή με τοπικούς αξιωματούχους εκεί;

Jen Psaki: ( 32:44 )
Σίγουρα η ομάδα υγείας και ιατρικής μας ήταν, και πάλι, θα μιλήσουν σε αυτήν κατά την ενημέρωσή τους που θα έρθει στις 11:00 π.μ. Σας ενθαρρύνω να συμμετάσχετε σε αυτό.

Jen Psaki: ( 32:53 )
Όμως, όπως βλέπουμε αναφορές, η ομάδα μας παρακολουθεί παραλλαγές καθώς υπήρξαν εξελίξεις σε όλο τον κόσμο και οι δυνατότητες τους να ταξιδέψουν εδώ. Υπογραμμίζει εκ νέου τη σημασία της εμβολιασμού εμβολίων στους Αμερικανούς, κάτι που η ομάδα υγείας μας είπε ότι θα κάνει τους ανθρώπους πιο ασφαλείς. Και επαναλαμβάνει επίσης την ανάγκη να περάσει το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης έτσι ώστε να μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να επισπεύσουμε αυτήν την προσπάθεια. Προχώρα.

Ομιλητής 5: ( 33:20 )
Ευχαριστώ Jen, δύο μόνο γρήγορες ερωτήσεις. Σε συνέχεια του πολιτικού ζητήματος, σε αυτόν τον βαθμό, ο Λευκός Οίκος θα δεσμευτεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ότι τα μέλη της οικογένειας του Μπάιντεν δεν πρόκειται να υπηρετήσουν στη διοίκηση.

Jen Psaki: ( 33:34 )
Έχουμε αναλάβει αυτή τη δέσμευση, έτσι συνεχίζει να είναι η δέσμευση

Ομιλητής 5: ( 33:37 )
[δεν ακούγεται 00:33:37] για τη Valerie Biden ή για οποιονδήποτε άλλο;

Jen Psaki: ( 33:40 )
Όχι. Οι αναφορές ότι υπήρχε γραφείο στη Δυτική Πτέρυγα δεν ήταν ακριβείς.

Ομιλητής 5: ( 33:44 )
Γκότχα. Και έπειτα ένα στην Marjorie Taylor Greene, ξέρω ότι είπατε νωρίτερα ότι δεν θα θέλατε να το σχολιάσετε, αλλά είναι μια σημαντική ιστορία. Ο Λευκός Οίκος έχει ανησυχίες σχετικά με έναν υποστηρικτή του QAnon ή κάποιον με ιστορία ρατσιστικού, τώρα βλέπουμε αντισημιτικά σχόλια, παρενοχλώντας οικογένειες επιζώντων στο σχολείο, υπηρετώντας σε επιτροπές του Σώματος;

Jen Psaki: ( 34:03 )
Λοιπόν, νομίζω ότι ο λόγος που εξέφρασα είναι επειδή δεν θέλουμε να αναβαθμίσουμε περαιτέρω τις θεωρίες συνωμοσίας στην αίθουσα ενημέρωσης. Θα το αφήσω λοιπόν σε αυτό. Και [crosstalk 00:34:14] θα αφήσουμε τις αποφάσεις για τις επιτροπές στα μέλη του Κογκρέσου. Και σίγουρα είδαμε τον ομιλητή Pelosi να μιλάει σε αυτό. Προχώρα.

Ομιλητής 3: ( 34:20 )
Ευχαριστώ. 24 γερουσιαστές από τους Ρεπουμπλικάνους έστειλαν επιστολή στον Πρόεδρο Μπάιντεν ζητώντας μια συνάντηση μετά από ορισμένες εκτελεστικές εντολές και ενέργειες που στοχεύουν στον εγχώριο ενεργειακό τομέα. είναι μια συνάντηση που θα λάβει ο Πρόεδρος Μπάιντεν;

Jen Psaki: ( 34:35 )
Λοιπόν, ο Πρόεδρος Μπάιντεν έχει δεσμευτεί και μπορείτε να το δείτε μέσω των ενεργειών του, συνεργαζόμενοι με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους για να αντιμετωπίσουμε την κρίση που αντιμετωπίζουμε, συμπεριλαμβανομένου του κλίματος, που είναι μία από τις κρίσεις ότι ταυτίστηκε. Δεν έχουμε σχέδια για μια τέτοια συνάντηση που μπορώ να σας διαβάσω αυτήν τη στιγμή. Φαίνεται ότι πολλοί άνθρωποι βρίσκονται σε μια συνάντηση κατά τη διάρκεια του COVID, αλλά σίγουρα ασχολείται σε ατομική βάση με ηγέτες στη Γερουσία, μέλη γερουσιαστών Δημοκρατικών και Ρεπουμπλικανών, και σίγουρα μπορούν να εγείρουν τυχόν ανησυχίες που έχουν με αυτά τα μέσα.

Ομιλητής 3: ( 35:06 )
Και μία ακόμη ερώτηση, συγνώμη αν το απαντήσατε σε απάντηση στην ερώτηση του Steve, αλλά θέλω απλώς να είμαι σαφής εδώ, αναμένετε τον Πρόεδρο Μπάιντεν να αντιμετωπίσει τη διαμάχη του GameStop όταν συναντιέται με την οικονομική του ομάδα λίγο αργότερα σήμερα το πρωί;

Jen Psaki: ( 35:20 )
Όχι. Περιμένω να το απευθύνει δημόσια εννοώντας;

Ομιλητής 3: ( 35:24 )
Όχι, απλά μιλάμε για αυτό με την οικονομική του ομάδα.

Jen Psaki: ( 35:27 )
Λοιπόν, το επίκεντρο της συνάντησης είναι για το σχέδιο ανάκαμψης, για την κατάσταση της οικονομικής ανάκαμψης, για προφανώς τα δεδομένα που είδαμε χθες. Είμαι βέβαιος ότι θα καλύψουν μια σειρά θεμάτων κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης, αλλά αυτό δεν είναι το επίκεντρο.

Ομιλητής 3: ( 35:40 )
Είναι μια μεγάλη ιστορία.

Jen Psaki: ( 35:41 )
Ξέρω ότι είναι μια μεγάλη ιστορία, αλλά προφανώς η εστίασή μας και η μεγάλη μας ιστορία είναι να επιστρέψουμε στη δουλειά οι Αμερικανοί. Προχώρα.

Zeak: ( 35:48 )
Γνωρίζω ότι εκατοντάδες υπάλληλοι του Λευκού Οίκου έχουν πλέον εμβολιαστεί για τον κοραναϊό, συγκεκριμένες ενημερώσεις σχετικά με το ποιος έχει καλυφθεί από αυτό; Και τότε επίσης ευρύτερα, εξαιτίας αυτού, δίνει στον Λευκό Οίκο ένα είδος… Είναι αυτό το μοντέλο για την υπόλοιπη χώρα-

Zeak: ( 36:03 )
Εξαιτίας αυτού, δίνει στον Λευκό Οίκο ένα είδος… Είναι αυτό το μοντέλο για τα υπόλοιπα σχολεία της χώρας, για παράδειγμα; Πρέπει κάθε εκπαιδευτικός να εμβολιαστεί τις επόμενες 90 ημέρες, ώστε ο πρόεδρος να μπορεί να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις του για το άνοιγμα σχολείων;

Jen Psaki: ( 36:10 )
Σίγουρα. Λοιπόν, στην πρώτη, νομίζω ότι ανακοινώσαμε πριν από μερικές εβδομάδες ότι περίπου τρεις δωδεκάδες μέλη του Ανώτερου Προσωπικού του Λευκού Οίκου, συμπεριλαμβανομένων των μελών του Υπουργικού Συμβουλίου, αξιωματούχοι Εθνικής Ασφάλειας, είχαν λάβει την πρώτη τους δόση, πράγμα που σημαίνει τώρα, ο αριθμός των ατόμων θα λάβει τη δεύτερη δόση τους.

Jen Psaki: ( 36:28 )
Είμαστε επίσης, όπως σημειώσατε, είχαμε κυκλοφορήσει πριν από λίγες ημέρες ότι ο στόχος και το σχέδιο της Ιατρικής Μονάδας του Λευκού Οίκου ήταν να εμβολιαστούν εκατοντάδες επιπρόσθετοι υπάλληλοι για να δημιουργήσουν ένα ασφαλές περιβάλλον COVID εδώ. Όπως γνωρίζετε, υπήρξε… Ο πρόεδρος και η ομάδα μας, πρέπει να πω, μίλησαν για την προτεραιότητα, φυσικά, των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτικών και των παρόχων παιδικής μέριμνας. Σίγουρα θα καθυστερούσαμε το CDC για το πώς θα έμοιαζε. Και μπορεί να μιλήσουν σε αυτό και σε αυτήν την κλήση στις 11:00 π.μ.

Zeak: ( 37:04 )
Ένα ακόμη στο GameStop, για να μην υπολογίσουμε το θέμα-

Jen Psaki: ( 37:08 )
Λατρεύω την προσπάθεια. Εσείς προσπαθείτε τόσο σκληρά σε αυτό.

Zeak: ( 37:11 )
Ποιο είναι το ευρύτερο μήνυμα προς το αμερικανικό κοινό, σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο ότι, σε μεγάλες περιπτώσεις, μεμονωμένοι επενδυτές που ενεργούν συλλογικά εναντίον μεγάλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων κλείνουν σχεδόν μια μέρα στην άλλη ενώ οι μεγάλες τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είναι υπεύθυνα για τη στεγαστική κρίση του 2008 όλοι ξεφύγουν από τη δωρεάν φυλακή κάρτα;

Jen Psaki: ( 37:33 )
Λοιπόν, τα μηνύματα που η κυβέρνηση των ΗΠΑ αρχίζει να λειτουργεί με τον τρόπο που θα έπρεπε. Η SEC είναι ένας ρυθμιστικός οργανισμός που επιβλέπει και παρακολουθεί τις εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο πεδίο αρμοδιοτήτων τους. Έδωσαν αρκετές δηλώσεις αυτή την εβδομάδα. Σίγουρα θα τους αναβάλουμε σε αυτό. Και θα σας δείξω για περαιτέρω ερωτήσεις. Προχωρήστε πίσω.

Zeak: ( 37:56 )
Ευχαριστώ. Τζεν, μπορούμε να περιμένουμε να δούμε τον πρόεδρο στην αίθουσα ενημέρωσης σύντομα;

Jen Psaki: ( 38:01 )
Θέλετε να τον δείτε; Αυτό είναι αυτό που λες;

Zeak: ( 38:04 )
Σίγουρα.

Jen Psaki: ( 38:05 )
Ο πρόεδρος έκανε ερωτήσεις νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα όταν έκανε μια εκδήλωση, και σίγουρα θα αναζητήσουμε ευκαιρίες για να συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό. Η τοποθεσία όπου θα γίνουν οι ερωτήσεις, δεν νομίζω ότι έχω κάτι άλλο, αλλά θα αναζητήσουμε επιπλέον ευκαιρίες για να λάβει επιπλέον ερωτήσεις από όλους εσάς. Προχώρα.

Γυναίκα: ( 38:24 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Τι κάνει ο Πρόεδρος Μπάιντεν για αναφορές ότι οι Γερουσιαστές Δημοκρατικοί, συμπεριλαμβανομένου του Bernie Sanders, του οποίου προεδρεύει η επιτροπή προϋπολογισμού, σκοπεύουν να επεκτείνουν τη χρήση της διαδικασίας συμφιλίωσης προϋπολογισμού για νομοθεσία που δεν είναι έσοδα, δεν επηρεάζει άμεσα τα ομοσπονδιακά έσοδα, όπως ο ελάχιστος μισθός των 15 $; Είναι κάτι εντάξει με τον Πρόεδρο Μπάιντεν;

Jen Psaki: ( 38:50 )
Λοιπόν, ο πρόεδρος πρόκειται να το αφήσει στο Κογκρέσο για να καθορίσει την κοινοβουλευτική διαδικασία για την προώθηση της νομοθεσίας, όπως θα έπρεπε να ισχύει. Νομίζω ότι προφανώς έχει αναφερθεί ευρέως ότι υπάρχει στο Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης πώς θα μοιάζει η πορεία προς τα εμπρός και πώς θα επιταχυνθεί η μετάβαση προς τα εμπρός. Και υπάρχει επείγον και σίγουρα το αισθανόμαστε, αλλά η άποψή μας είναι ότι αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να είναι διμερώδες. Το 74% του κοινού το υποστηρίζει. Και θέλουμε να συνεργαστούμε με τους Ρεπουμπλικάνους για την καταπολέμηση του COVID και την επιστροφή του αμερικανικού λαού στη δουλειά. Όμως, καθώς εργαζόμαστε για αυτό το νομοσχέδιο, προτεραιότητά μας είναι να το επιτύχουμε και όχι να επικεντρωθούμε σε ποια είναι η κοινοβουλευτική διαδικασία.

Γυναίκα: ( 39:36 )
Ποιο είναι το μήνυμά του στους προοδευτικούς που υποστηρίζουν ότι το πακέτο των 1,9 τρισεκατομμυρίων πρέπει να είναι το πάτωμα και όχι το ανώτατο όριο; Και θα ήθελε ο Πρόεδρος Μπάιντεν να προωθήσει ένα νομοσχέδιο ανακούφισης άνω των 2 εκατομμυρίων; Τι γίνεται με την ιδέα των ελέγχων ερεθισμού επανεμφάνισης που υποστηρίζουν ορισμένοι προοδευτικοί;

Τζεν Ψάκη: ( 39:56 )
Λοιπόν, έχουμε δει αυτές τις αναφορές και προφανώς είχε συνομιλίες όπως η ομάδα μας με μέλη του προοδευτικού καύσου και άλλα προοδευτικά μέλη του Κογκρέσου. Και όπως έχω πει εδώ πολλές φορές στο παρελθόν, μέρος αυτής της διαδικασίας είναι ότι ο πρόεδρος διατύπωσε το όραμά του. Παίρνει ανατροφοδότηση. Πολλή εστίαση εδώ ήταν μέλη που έχουν πει ότι είναι πολύ μεγάλο, αλλά μερικοί λένε ότι είναι πολύ μικρό. Και ως μέρος της συζήτησης, έχουμε αυτές τις δεσμεύσεις και καθορίζουμε πώς να βελτιώσουμε το λογαριασμό και ποιες ευκαιρίες υπάρχουν για να κάνουμε ακριβώς αυτό. Χαιρετίζει λοιπόν τη δέσμευσή τους, καλωσορίζει τις ιδέες τους, αλλά έχει προτείνει το σχέδιό του και η βασική του κατεύθυνση είναι ότι δεν πρόκειται να το ξεσπάσουμε και τα τρία συστατικά του είναι καθοριστικής σημασίας για την προώθησή του. Αλλά το μέγεθος και το πεδίο εφαρμογής του πακέτου, αυτή είναι η νομοθετική διαδικασία.

Γυναίκα: ( 40:44 )
Αλλά σίγουρα έχει άποψη και αυτό έχει μεγάλη επιρροή στη διαδικασία. Λοιπόν, νομίζει ότι είναι ρεαλιστικό να ξεπεράσουμε τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια;

Jen Psaki: ( 40:52 )
Λοιπόν, νομίζω ότι το καλύτερο μέρος για να αναζητήσουμε αυτό που είναι ρεαλιστικό είναι για τα μέλη του Κογκρέσου και το πλήθος τους. Και είμαι βέβαιος ότι η ηγεσία μπορεί να σας αξιολογήσει. Προχώρα.

Zeak: ( 41:04 )
Υπάρχει πιθανότητα το [ακουστικό 00:41:07] για τη δημοκρατία, που αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, να μπορούσε να συμβεί πριν από το καλοκαίρι;

Jen Psaki: ( 41:12 )
Πριν από το καλοκαίρι;

Zeak: ( 41:13 )
Ναι.

Jen Psaki: ( 41:14 )
Ξέρω ότι ήταν μια υπόσχεση εκστρατείας και κάτι που αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, αλλά δεν έχω περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδια αυτή τη στιγμή. Προχώρα.

Zeak: ( 41:22 )
Χθες είδαμε τον αντιπρόεδρο Harris να κάνει συνεντεύξεις με τοπικά ΜΜΕ στις πολιτείες της Δυτικής Βιρτζίνια και της Αριζόνα. Προφανώς, έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στις προσπάθειές σας να ενταχθούν οι Ρεπουμπλικάνοι. Ανησυχείτε ότι η συμφιλίωση του προϋπολογισμού μπορεί να μην είναι ρεαλιστική ή ότι μπορεί να χάσετε ορισμένους Δημοκρατικούς; Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Αντιπρόεδρος Χάρις έκανε αυτές τις εκκλήσεις για να υποστηρίξει τη Δημοκρατική υποστήριξη;

Jen Psaki: ( 41:45 ) Ο
Αντιπρόεδρος Harris έκανε αυτές τις κλήσεις επειδή θέλουμε να κάνουμε την υπόθεση στον αμερικανικό λαό σε ολόκληρη τη χώρα. Και προφανώς δεν ταξιδεύει σε αυτές τις πολιτείες και δεν διοργανώνει μεγάλα γεγονότα ή ακόμα και εκδηλώσεις με όχι μεγάλα πλήθη, αλλά κάποιο πλήθος. Και έτσι ήταν ένας τρόπος να γίνει ακριβώς αυτό.

Zeak: ( 42:03 )
Γιατί συγκεκριμένα τα κράτη;

Jen Psaki: ( 42:05 )
Νομίζω ότι θα κάνει αρκετές περισσότερες περιφερειακές κλήσεις και περιφερειακές συνεντεύξεις, όπως και άλλα μέλη της ομάδας, συμπεριλαμβανομένων των εθνικών δικτύων, φυσικά. Και αυτό θα συνεχιστεί τις επόμενες μέρες. Προχώρα.

Γυναίκα: ( 42:21 ) Άλλη
μια φορά έχετε ακούσει το θέμα της συμφιλίωσης. Ξέρω ότι είναι αδύνατο, αλλά-

Jen Psaki: ( 42:25 )
Εντάξει. Για αυτό είμαστε εδώ. Η πολιτική επέστρεψε.

Γυναίκα: ( 42:29 )
Ο πρόεδρος, όπως είπατε πολλές φορές, απευθύνεται στους Ρεπουμπλικάνους σε μια προσπάθεια να πάρει ένα διμερές νομοσχέδιο. Ταυτόχρονα, ο ηγέτης της πλειοψηφίας Schumer και ο ομιλητής Pelosi φαίνεται να κινούνται επιθετικά προς τη συνδιαλλαγή μας. Πιστεύει ο πρόεδρος ότι οι Δημοκρατικοί ηγέτες πιέζουν για συμφιλίωση αυτή τη στιγμή βλάπτουν τις πιθανότητές του να ενταχθούν στους Ρεπουμπλικάνους;

Τζεν Ψάκη: ( 42:53 )
Λοιπόν, η εστίαση του προέδρου είναι στον τελικό στόχο της παροχής ανακούφισης στον αμερικανικό λαό, όχι στις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, όπως έχουμε πει. Και δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι η μία στις επτά οικογένειες που είναι πεινασμένες ή οι χιλιάδες που έχουν χάσει ένα αγαπημένο τους από το COVID ενδιαφέρονται πολύ για τη διαδικασία. Γι 'αυτό θα το γύριζα με τον άλλο τρόπο σε εσάς. Νομίζω ότι μια δίκαιη ερώτηση που μπορείτε να θέσετε στο GOP ή στους Ρεπουμπλικάνους συναδέλφους είναι γιατί αντιτίθενται σε προτάσεις που έχουν την υποστήριξη του 74% του αμερικανικού κοινού. Και ακόμη κι αν αυτό το νομοσχέδιο προχωρήσει μέσω της διαδικασίας συμφιλίωσης, και πάλι, μιας κοινοβουλευτικής διαδικασίας, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να το ψηφίσουν. Και στόχος και εστίαση του προέδρου είναι να συνεχίσει να έχει αυτές τις συνομιλίες και να ακολουθήσει ένα δρόμο προς τα εμπρός όπου μπορεί να κερδίσει διμερή υποστήριξη. Αλλά και πάλι,

Jen Psaki: ( 43:48 )
Συνεχίστε, Steve.

Zeak: ( 43:48 )
Ο πρόεδρος μίλησε με τον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ τις προάλλες. Είναι ο πρόεδρος ικανοποιημένος με το επίπεδο των αμυντικών δαπανών των συμμάχων του ΝΑΤΟ;

Jen Psaki: ( 43:58 )
Λοιπόν, κάναμε-

Zeak: ( 44:00 )
[δεν ακούγεται 00:44:00] έρχονται στη συνομιλία τους;

Jen Psaki: ( 44:01 )
Ξέρω ότι το διαβάσαμε σε ένα διασκεδαστικό βίντεο, αν μπορώ να το σημειώσω, για τη συνομιλία του με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ. Είχε μιλήσει για τη σημασία των συμμάχων και των εταίρων του ΝΑΤΟ να διαδραματίζουν ρόλο στη συμβολή του δίκαιου μεριδίου τους όταν ήταν αντιπρόεδρος. Αυτό παραμένει η δέσμευσή του, αλλά δεν έχω περισσότερες λεπτομέρειες από την κλήση από αυτό που έχει ήδη διαβαστεί.

Zeak: ( 44:26 )
Ευχαριστώ, Jen.

Jen Psaki: ( 44:26 )
Ευχαριστώ παιδιά. Να έχεις μια υπέροχη μέρα. Ω, επιτρέψτε μου να κάνω ένα ακόμη πράγμα. Γι 'αυτό είναι σημαντικό για μένα, αλλά και για τον πρόεδρο ότι όλοι γνωρίζουν όλους στην ομάδα του Τύπου. Απλώς πρόκειται να ντροπιάσω τον TJ, τους οποίους γνωρίζετε όλοι, και την Karine, που είναι δύο αναπληρωτές στο γραφείο Τύπου, την κύρια αναπληρωτή Karine, την αναπληρωτή TJ, που όλοι πρέπει να γνωρίζετε, το κοινό πρέπει να γνωρίζει. Θα είναι κεντρικά πρόσωπα και παίζουν σημαντικό ρόλο. Σας ευχαριστώ λοιπόν. Καλή Παρασκευή.

Γυναίκα: ( 44:50 )
Ευχαριστώ.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου