Ομιλία του Υπουργού Εξωτερικών Mike Pompeo Voice of America

Ομιλητής 1: ( 00:04 )
Μια διεύθυνση και μια συνομιλία που παρουσιάστηκαν στην έδρα της φωνής της Αμερικής από τον Mike Pompeo, υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ. Κυρίες και κύριοι, παρακαλώ μαζί μου καλωσορίζοντας τον CEO της ΗΠΑ GM, Michael Pak.
Michael Pak: ( 00:24 )
Γεια σας και καλώς ήλθατε σε όλους όσους συμμετέχουν μαζί μας ζουν τόσο προσωπικά όσο και σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Είμαι ο Michael Pak, ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής υπηρεσίας για τα παγκόσμια μέσα ενημέρωσης, η οποία είναι ο φορέας της ομοσπονδιακής κυβέρνησης που διαχειρίζεται και επιβλέπει τις διεθνείς πολιτικές εκπομπές των ΗΠΑ. Δυστυχώς, καθώς πολλοί από εσάς στο εξωτερικό γνωρίζετε πολύ καλά, υπάρχουν καθεστώτα που δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αντικειμενικές ειδήσεις και πληροφορίες.
Michael Pak: ( 01:15 )
Για να διατηρήσουν την εξουσία, κατασκευάζουν και διαδίδουν ψευδείς πραγματικότητες, επιδιώκοντας να ελέγξουν τη σκέψη και την πίστη, και τελικά τη δράση. Επιτρέψτε μου να είμαι σαφής. Αυτή η συμπεριφορά αποτελεί προσβολή του οικουμενικού δικαιώματος της ελευθερίας της έκφρασης, ένα δικαίωμα που κάθε άτομο έχει δικαίωμα λόγω του ότι είναι άνθρωπος. Η Αμερική δεν υπερασπίστηκε ποτέ αυτήν τη μορφή κακομεταχείρισης και το έθνος μας πρέπει τώρα να το αντιμετωπίσει ακόμα πιο έντονα. Πράγματι, ως αντίπαλοι της ελευθερίας και της δημοκρατίας, διπλασιάζονται στην παραγωγή και τη διανομή της παραπληροφόρησης, η Αμερική πρέπει να επαναβεβαιώσει τον νέο παγκόσμιο πόλεμο ιδεών.
Michael Pak: ( 02:02 )
Για να το κάνουμε αυτό, πρέπει να προωθήσουμε και να εξηγήσουμε πιο δυναμικά τις αρχές μας στον κόσμο. Ευτυχώς, από το 1942, είχαμε μια εξαιρετική πλατφόρμα για να κάνουμε ακριβώς αυτό. Αυτή η πλατφόρμα φυσικά, είναι η φωνή της Αμερικής. Σήμερα εδώ στην έδρα του Voice of America στην Ουάσινγκτον, έχουμε μεγάλη τιμή να φιλοξενήσουμε αυτήν την πολύ ειδική εκδήλωση, με τον 70ο υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ Michael R. Pompeo. Για να εισαγάγω περαιτέρω τον γραμματέα, θα ήθελα να μεταφέρω το βάθρο στον διευθυντή της Φωνής της Αμερικής, Robert R. Riley. Ευχαριστώ. Και παρακαλώ απολαύστε την εκδήλωση.
Robert R. Riley: ( 02:48 )
Σας ευχαριστώ, Michael. Και για την ασταθή υποστήριξή σας, εκτιμάται πολύ. Καλώς ορίσατε όλοι. Θέλω να ξεκινήσω ευχαριστώντας μερικούς ανθρώπους που εργάστηκαν τόσο σκληρά για να κάνουν αυτό το γεγονός επιτυχημένο. Αρχίζω με τον Eduardo [ακούγεται 00:03:15], ποιος είναι ο διευθυντής των στούντιο και των παραγωγικών εργασιών εδώ στο VOA, και η πολύ εργατική ομάδα του που υπό τις πρόσθετες δυσκολίες των περιορισμών COVID εργάστηκε τόσο σκληρά για να κάνει αυτή τη δουλειά.
Robert R. Riley: ( 03:24 )
Θέλω να ευχαριστήσω τον John Lippman, τον αναπληρωτή διευθυντή προγραμματισμού με τις καθημερινές του συναντήσεις για το γεγονός ότι τα πήγαινε όλα αυτά και το έκαναν μαζί. Και οι περισσότεροι, ειδικά ο αναπληρωτής διευθυντής της VOA, Beth Robbins, για όλη τη σκληρή δουλειά που έκανε. Τώρα, είναι χαρά να γνωρίσω έναν άνδρα που δεν χρειάζεται εισαγωγή. Νομίζω ότι μπορώ να το κάνω με δύο λέξεις. Είναι αναγεννησιακός άνθρωπος. Γιατί; Λοιπόν, για λίγο στη Στρατιωτική Ακαδημία των ΗΠΑ στο West Point, πρώτη στην τάξη του. Ένας αξιωματικός του στρατού στη Δυτική Γερμανία. Σε μια στρατιωτική μονάδα ιππικού, βοήθησε στην προστασία της Δυτικής Ευρώπης από αυτό που ο Ρόναλντ Ρέιγκαν είχε αποκαλέσει την κακή αυτοκρατορία.
Robert R. Riley: ( 04:16 )
Τώρα, ο Ρόναλντ Ρέιγκαν ήταν γνωστός ότι είπε άλλα πράγματα. Του άρεσε πολύ να λέει ότι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για το εσωτερικό ενός άνδρα από το εξωτερικό ενός αλόγου. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που είχαμε ιππικό αλόγων, αλλά με λίγη στριμμένη έμφαση σε αυτά που είπε, έχω ακούσει ότι ο γραμματέας ακούγεται περιστασιακά να λέει ότι η ζωή είναι πάντα καλύτερη σε μια δεξαμενή M1. Λοιπόν, μετά τη στρατιωτική του καριέρα, ο κ. Πομπέο πήγε στη Νομική Σχολή του Χάρβαρντ όπου διακρίθηκε με το Harvard Law Review. Μετά τη νομική σχολή, πήγε στο Κάνσας και ξεκίνησε μια επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα. Ίδρυσε [Ακούγεται 00:05:01] Aerospace, όπου υπηρέτησε ως Διευθύνων Σύμβουλος για περισσότερο από μια δεκαετία. Αργότερα έγινε πρόεδρος της Century International. Από εκεί, έτρεξε επιτυχώς στο Κογκρέσο στην τέταρτη συνοικία του Κάνσας.
Robert R. Riley: ( 05:17 )
Και ακόμη και ως νέος Κογκρέσος, είχε μεγάλη επιρροή λόγω του βάθους των γνώσεών του σε θέματα εξωτερικής πολιτικής και πληροφοριών και των δυνάμεων του να πείσει. Ήταν στην τέταρτη θητεία του όταν ο πρόεδρος του ζήτησε να αναλάβει τον ρόλο του διευθυντή της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών. Και μετά το 2018, ορκίστηκε ως υφυπουργός. Τώρα, τα έχει κάνει όλα αυτά, ενώ εξακολουθεί να είναι τουλάχιστον από τη σκοπιά μου, ακόμα νεαρός, οπότε μπορούμε να περιμένουμε πολύ περισσότερα από τον Υπουργό Εξωτερικών Mike Pompeo. Είμαι τόσο ευγνώμων για την τιμή του του VOA με την παρουσία του σήμερα, Γραμματέα Πομπέο.
Mike Pompeo: ( 06:08 )
Ευχαριστώ. Καλησπέρα σε όλους. Σας ευχαριστώ για τη θερμή υποδοχή. Michael, ευχαριστώ για την ηγεσία σας, για αυτό το εξαιρετικά σημαντικό ίδρυμα. Και ο Μπομπ, συγχαρητήρια για την επιστροφή του στο τιμόνι της VOA. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είμαι τιμή μου που μου ζητήθηκε και είναι πάντα διασκεδαστικό να είμαι μαζί με ένα δεξαμενόπλοιο. Θέλω να αναγνωρίσω τους άλλους αρχηγούς δικτύου που είναι μαζί μας σήμερα. Ο Steve Yates του [ακούγεται 00:06:43]. Steve, που είσαι; Χαίρομαι που σε βλέπω. Και επίσης μια σημείωση εκτίμησης, στο προσωπικό των δημοσιογράφων της Φωνής της Αμερικής και σε όλους όσοι παρακολουθούν και ακούνε. Έχω καθίσει για συνεντεύξεις με πολλούς από εσάς στις άκρες του κόσμου. Πάντα ήταν χαρά. Και για το οποίο, καταλαβαίνω ότι αυτή η ομιλία μεταδίδεται στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, στον ιστότοπό σας, στα κοινωνικά μέσα σε περισσότερες από 40 γλώσσες. Καπέλα στους μεταφραστές. Δεν έχω ιδέα πώς μπορεί κάποιος να μεταφράσει γρήγορα τα λόγια μου στα Ουζμπεκιστάν, ότι αυτός ή ο άντρας αξίζει μπόνους.
Mike Pompeo: ( 07:16 )
Μπομπ, είναι υπέροχο να έχω αυτήν την ευκαιρία. Παρακολουθώ το έργο του Voice of America εδώ και δεκαετίες. Και όπως μόλις ανέφερε ο Μπομπ, ξεκίνησα την καριέρα μου ως αξιωματικός του στρατού που περιπολούσε τα σύνορα της ελευθερίας του σιδήρου. Τη δεκαετία του 1980. Δεν μπορούσα να περάσω στην Ανατολική Γερμανία. Υπηρέτησα σε μια μικρή πόλη που ονομάζεται [ακούγεται 00:07:39]. Οι Δυτικοί Γερμανοί δεν μπορούσαν να διασχίσουν, αλλά η μετάδοσή σας, η εκπομπή Voice of America θα μπορούσε. Εκατομμύρια άνδρες και γυναίκες των οποίων τα ονόματα που δεν θα ξέρουμε ποτέ σας άκουσαν, συχνά με τον δικό τους κίνδυνο. Οι κυβερνήσεις τους αντιμετώπισαν μόνο ψέματα και προπαγάνδα, αλλά οι ακροατές της VOA ήθελαν την αλήθεια. Και αυτό τους δώσατε. Η πρώτη εκπομπή της VOA το 1942, στην οποία αναφέρθηκε ο Μπομπ, ξεκινά με έναν Ύμνο Μάχης της Δημοκρατίας. Μαζί με αυτήν την υπόσχεση, «Τα νέα μπορεί να είναι καλά. Τα νέα μπορεί να είναι κακά, αλλά θα σας πούμε την αλήθεια. "
Mike Pompeo: ( 08:15 )
Μου αρέσει αυτό. Πάντα έλεγα στο γιο μου, είπα την ιστορία πριν, όταν μεγάλωνε, είπα: «Δουλέψτε σκληρά, κρατήστε την πίστη σας και πείτε την αλήθεια». Ακολούθησε κυρίως τις συμβουλές μου και τον έχει εξυπηρετήσει και πολλοί από εσάς, το ξέρω καλά. Η εντολή σας εδώ στο Voice of America είναι ξεκάθαρη. Να είμαστε ακριβείς, αντικειμενικοί και περιεκτικοί και να εκπροσωπούμε την Αμερική. Η αποστολή του US AGM είναι να ενημερώνει, να εμπλέκει και να συνδέει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για την υποστήριξη της ελευθερίας και της δημοκρατίας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η επέκταση της ελευθερίας και της δημοκρατίας αυτού που ήταν πάντα η Αμερική. Είστε η φωνή του αμερικανικού εξαιρετισμού. Πρέπει να είστε περήφανοι γι 'αυτό. Ο κόσμος χρειάζεται την κλήση Clarion της VOA για-
Mike Pompeo: ( 09:03 )
… ότι. Ο κόσμος χρειάζεται την έκκληση της VOA για την ελευθερία, τώρα περισσότερο από ποτέ. Το ακούω όπου κι αν πάω. Αυτό ήθελα να μιλήσω σήμερα. Λέω στο κοινό για τον αμερικανικό εξαιρετισμό όπου και όποτε μπορώ, γιατί είναι αλήθεια και επειδή είναι σημαντικό. Η Αμερική είναι καλή και υπέροχη, και όλοι όσοι αρπάζουν πραγματικά τα ιδρύματά μας το καταλαβαίνουν αυτό. Ο Μάικλ και ο Μπομπ έκαναν τη μελέτη αυτής της ιστορίας έργο της ζωής τους. Πολλοί από εσάς το έχετε κάνει και την αποστολή της ζωής σας. Γι 'αυτό εργάζεστε εδώ στο Voice of America. Ήμασταν πράγματι το πρώτο έθνος που βασίστηκε στην κεντρική πεποίθηση ότι όλα τα ανθρώπινα όντα είναι προικισμένα με ορισμένα αναπαλλοτρίωτα δικαιώματα και ότι οι κυβερνήσεις έχουν θεσπιστεί για να διασφαλίσουν αυτά τα θεόδωρα δικαιώματα. Πάντα αγωνιζόμασταν για μια πιο τέλεια ένωση. Και η καλοσύνη ξέρει ότι δεν το κάνουμε πάντα σωστό. Επομένως, χρειαζόμαστε τόσο υπερηφάνεια όσο και ταπεινότητα για το παρελθόν και το παρόν μας. Χρειαζόμαστε την αλήθεια. Αλλά είναι πολύ σαφές ότι όταν οι Αμερικανοί ενώνονται γύρω από τις ιδρυτικές μας αξίες, είτε στη Φιλαδέλφεια, στο Gettysburg, στο Seneca Falls, είτε κατά τη διάρκεια του Μάρτιν του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ στην Ουάσιγκτον, έχουμε κάνει καλά τα θεμέλια της υπόσχεσης μας ξανά και ξανά.
Mike Pompeo: ( 10:22 )
Τώρα, οι αντίπαλοί μας προσπαθούν να ισχυριστούν διαφορετικά. Όταν το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα προσπάθησε να εκμεταλλευτεί τον τραγικό θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ για να ισχυριστεί ότι το αυταρχικό τους σύστημα ήταν κάπως ανώτερο από το δικό μας, εξέδωσα μια δήλωση, η οποία διάβαζε εν μέρει: «Κατά τη διάρκεια των καλύτερων εποχών, η Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας επιβάλλει αδίστακτα τον κομμουνισμό . Αλλά εν μέσω της πιο δύσκολης πρόκλησης, οι Ηνωμένες Πολιτείες διασφαλίζουν την ελευθερία. " Δεν υπάρχει ηθική ισοδυναμία. Αυτή είναι μια αυτονόητη αλήθεια. Δεν είναι ψεύτικο νέο για εσάς να μεταδίδετε ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο έθνος στην ιστορία του κόσμου και το μεγαλύτερο έθνος που γνώρισε ποτέ ο πολιτισμός. Πράγματι, δεν το λέω αυτό για να αγνοήσουμε τα λάθη μας. Πράγματι, ακριβώς το αντίθετο. είναι να τα αναγνωρίσεις.
Mike Pompeo: ( 11:16 )
Αλλά αυτό δεν είναι ο Αντιπρόεδρος της Αμερικής, εστιάζοντας σε ό, τι είναι λάθος με το μεγάλο έθνος μας, είναι η Φωνή της Αμερικής. Σίγουρα δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να δοθεί πλατφόρμα στα αυταρχικά καθεστώτα στο Πεκίνο ή την Τεχεράνη. Η αποστολή σας είναι να προωθήσετε τη δημοκρατία, την ελευθερία και τις αμερικανικές αξίες σε όλο τον κόσμο. Είναι ένα ίδρυμα που χρηματοδοτείται από τους φορολογούμενους των ΗΠΑ και στοχεύει ακριβώς σε αυτό. Πράγματι, αυτό ξεχωρίζει το VOA από το MSNBC και το Fox News και παρόμοια. Μπορείτε να δώσετε φωνή στους άφωνους στις σκοτεινές γωνιές του κόσμου. Είστε η φωνή της αμερικανικής προσπάθειας. Είστε η φωνή του αμερικανικού εξαιρετισμού. Είστε πράγματι η κορυφή του δόρατος της ελευθερίας.
Mike Pompeo: ( 12:03 )
Τώρα, όπως πολλές κυβερνητικές υπηρεσίες μετά το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, οι διεθνείς ραδιοτηλεοπτικοί φορείς μας, λοιπόν, έχασαν τον δρόμο τους. Πολλοί από εσάς το γνωρίζετε. Και υπήρχαν, είμαι σίγουρος, πολλοί λόγοι. Η Σοβιετική Ένωση είχε καταρρεύσει. Το τείχος είχε πέσει. Ονόματα όπως ο Μπιν Λάντεν και ο Ζαρκάουι και η Βαγδάτη δεν ήταν ευρέως γνωστά. Στην πραγματικότητα, πολλοί έγραψαν ότι η ιστορία τελείωσε. Αφήστε τα πρωτόκολλα ασφαλείας να ακυρώσουν και η VOA έχασε τη δέσμευσή της για την ιδρυτική της αποστολή. Οι εκπομπές του είχαν γίνει λιγότερο για να λένε την αλήθεια για την Αμερική, και πολύ συχνά για την ταπεινωτική Αμερική.
Mike Pompeo: ( 12:36 )
Το 2013, ένας από τους προκατόχους μου περιέγραψε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ραδιοτηλεόρασης ως, «πρακτικά ανενεργό», τέλος του αποσπάσματος. Κοίτα, αυτός είναι εν μέρει γιατί το Κογκρέσο δημιούργησε το ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου του USAGM σε διμερή βάση, και είναι, και πάλι, γιατί είμαι εδώ σήμερα. Διάβασα ότι ορισμένοι υπάλληλοι της VOA δεν ήθελαν να μιλήσω εδώ σήμερα. Είμαι βέβαιος ότι ήταν μόνο μια χούφτα. Δεν ήθελαν να μεταδοθεί η φωνή της αμερικανικής διπλωματίας στη φωνή της Αμερικής. Σκεφτείτε το για λίγο.
Mike Pompeo: ( 13:09 )
Κοιτάξτε, είμαστε όλοι μέρη θεσμών με καθήκοντα και ευθύνες υψηλότερα και μεγαλύτερα και πιο σημαντικά από οποιονδήποτε από εμάς μεμονωμένα, αλλά αυτό το είδος λογοκριστικού ενστίκτου είναι επικίνδυνο. Είναι ηθικά λάθος. Πράγματι, είναι αντίθετο με τη νόμιμη εντολή σας εδώ στο VOA. Λογοκρισία, αφύπνιση, πολιτική ορθότητα, όλα δείχνουν προς μία κατεύθυνση: αυταρχισμός, με ηθική δικαιοσύνη. Είναι παρόμοιο με αυτό που βλέπουμε στο Twitter, στο Facebook, και στην Apple, και σε πάρα πολλές πανεπιστημιουπόλεις σήμερα. Δεν είμαστε ποιοι είμαστε. Δεν είναι ποιοι είμαστε ως Αμερικανοί, και δεν πρέπει να είναι το Voice of America.
Mike Pompeo: ( 13:53 )
Ήρθε η ώρα να θέσουμε τον Woke-ism στον ύπνο και μπορείτε να οδηγήσετε τον δρόμο. Ξέρεις όλοι. Γι 'αυτό ήρθες εδώ. Υπάρχει μια νέα αυγή εδώ στο Voice of America. Το αμερικανικό κοινό δεν το γνωρίζει αυτό, αλλά όταν ο Μιχαήλ ανέλαβε τα καθήκοντά του, περίπου 1.500 υπάλληλοι, σχεδόν το 40% του εργατικού δυναμικού, είχαν ελεγχθεί ακατάλληλα, συμπεριλαμβανομένων πολλών με υψηλό επίπεδο ασφαλείας. Η VOA ήταν βίζα J-1 με σφραγίδα για ξένους υπηκόους, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από την κομμουνιστική Κίνα. Δεν πρέπει να το κάνουμε αυτό. Έχουμε πολλούς ομιλητές μανταρινικής γλώσσας εδώ στην Αμερική, και χτίζουμε, μεγαλώνουμε, διδάσκουμε, εκπαιδεύουμε πιο αφοσιωμένους πατριώτες, μερικούς από την κινεζική-αμερικανική καταγωγή, που είναι καταπληκτικοί άνθρωποι.
Mike Pompeo: ( 14:38 )
Η ομάδα του Trump Administration εργάζεται για να διορθώσει αυτές τις απειλές για την εθνική ασφάλεια. Θέλουμε να ελέγξουμε σωστά τους υπαλλήλους. Θέλουμε να επαναπροσδιορίσουμε τη VOA στην αποστολή της αλήθειας και αμερόληπτων αναφορών. Θέλουμε να αποπολιτικοποιήσουμε τι συμβαίνει εδώ. Είναι πολύ σημαντικό για τον αμερικανικό λαό και για τον κόσμο, η επιστροφή αυτής της οργάνωσης στον χάρτη της και η ευθύνη της για τη διάδοση του μηνύματος της ελευθερίας, της δημοκρατίας και του αμερικανικού εξαιρετισμού. Δεν πρόκειται για πολιτικοποίηση αυτών των θεσμών. Προσπαθούμε να βγάλουμε την πολιτική. Αυτή είναι μια πολύ καλή ιστορία για όποιον θέλει να το γράψει.
Mike Pompeo: ( 15:16 )
Ως υπουργός Εξωτερικών, σας το λέω όλα αυτά γιατί θέλω το καλύτερο για τους ανθρώπους εδώ και για αυτήν την οργάνωση, επειδή είστε ζωτικής σημασίας να βοηθήσετε την Αμερική να λάμψει φως στα πιο σκοτεινά μέρη, με τη δύναμη ότι μόνο η Αμερική μπορεί να συγκεντρώσει. Κυβερνήσεις όπως αυτές στην Κίνα, το Ιράν, τη Βόρεια Κορέα, δεν σέβονται την παγκόσμια αξιοπρέπεια κάθε ανθρώπου με τον τρόπο που η Αμερική. Πράγματι, αυτό βασίστηκε στην Αμερική. Αυτά τα καθεστώτα είναι ανάθεμα σε ό, τι αντιπροσωπεύει το έθνος μας. Εμείς, γνωρίζουμε ότι η κυβέρνηση υπάρχει για να εξυπηρετεί τους ανθρώπους. Πιστεύουν ότι υπάρχουν άνθρωποι που υπηρετούν την κυβέρνηση και το έργο της VOA είναι ζωτικής σημασίας.
Mike Pompeo: ( 16:02 )
Όπως είπα και πριν, είσαι η κορυφή του δόρατος της ελευθερίας. Κάθε εβδομάδα, 278 εκατομμύρια άνθρωποι ακούνε VOA σε 47 γλώσσες. Υπάρχουν Ιρανοί που σας ακούνε, αναρωτιούνται αν θα μπορέσουν ποτέ να ρίξουν τα ισλαμικά τους δεσμά. Υπάρχουν Μολδαβοί και Ουκρανοί που θέλουν αληθινές αναφορές, όχι ρωσική παραπληροφόρηση και προπαγάνδα. Υπάρχουν Κινέζοι πολίτες που έχουν κουραστεί από ένα καθεστώς που δεν έχει κάνει τίποτα παρά να τους βαρύνει από το 1949. Υπάρχουν Βενεζουέλοι που θέλουν να μάθουν την αλήθεια της διαφθοράς του καθεστώτος Maduro. Υπάρχουν καταπιεσμένοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο που εξακολουθούν να στραφούν στην Αμερική για ελπίδα.
Mike Pompeo: ( 16:41 )
Τώρα, ξέρω ότι πολλοί από εσάς, ειδικά εκείνοι από εσάς στο εξωτερικό, συνεχίζετε και έχετε κάνει ηρωική δουλειά. Ευχαριστώ. Θέλω να επαινέσω την ομάδα αναφοράς της VOA στο Χονγκ Κονγκ, η οποία αντιμετώπισε πολιτικό εκφοβισμό, παρενόχληση και επιθέσεις, αλλά ακόμα έκανε τη δουλειά. Ο υψηλότερος έπαινος μου. Μπράβο. Ήσουν πίσω από τα οδοφράγματα με τους αγωνιστές της ελευθερίας, λέγοντας τις ιστορίες τους. Υποστηρίζετε τις καλύτερες παραδόσεις της VOA και συνεχίζετε να είστε η φωνή του αμερικανικού εξαιρετισμού.
Mike Pompeo: ( 17:10 )
Θέλω επίσης να αποτίσω φόρο τιμής στα μέλη των άλλων ραδιοφωνικών υπηρεσιών που είναι εδώ και ακούνε. Η μόνη υπηρεσία ειδήσεων Uyghur στον κόσμο διευθύνεται από την RFA. Έχετε πει σε όλους που θα ακούσουν, πράγματι, μερικούς που δεν το ήθελαν, την αλήθεια για τις φρικαλεότητες του ΚΚΚ εναντίον των δικών του ανθρώπων στο Xinjiang, το λεκέ του αιώνα. Και το κάνατε παρά το γεγονός ότι το Κ.Κ.Κ. έχει φυλακίσει τους συγγενείς τουλάχιστον έξι δημοσιογράφων της RFA στα στρατόπεδα του Xinjiang και συνεχίζει να απειλεί εσάς και τις οικογένειές σας απλώς επειδή κάνουν τις δουλειές σας. Η δουλειά σας χρειάζεται θάρρος. Παρακαλώ συνεχίστε να λέτε σε όλους που θα ακούσουν τι συμβαίνει στα πιο δύσκολα μέρη του κόσμου. Ο κόσμος τον περιμένει και η Αμερική θα είναι καλύτερη για αυτόν. Θέλω να σας αφήσω ένα απόσπασμα που μεταφέρει γιατί η αποστολή της VOA είναι τόσο κρίσιμη προτού κάνω μερικές ερωτήσεις από τον Μπομπ.
Mike Pompeo: ( 18:03 )
… η αποστολή είναι τόσο κρίσιμη, προτού κάνω μερικές ερωτήσεις από τον Μπομπ.
Mike Pompeo: ( 18:04 )
Αυτό το απόσπασμα προέρχεται από έναν τρόπο πίσω. Είναι από τον Τζορτζ Ουάσινγκτον, είπε, «Η αλήθεια θα επικρατήσει τελικά όπου υπάρχουν πόνοι για να το φέρει στο φως». Όταν η Αμερική φέρνει την αλήθεια στον κόσμο, φέρνουμε φως. Μην το ξεχνάς αυτό. Είναι αυτό που κάνεις. Ο Θεός να σε ευλογεί. Είθε ο Θεός να ευλογεί τη φωνή της Αμερικής και ο Θεός να ευλογεί αυτές τις Ηνωμένες Πολιτείες. Σας ευχαριστώ όλους.
Robert R. Riley: ( 18:27 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Γραμματέα. Μερικές από τις ερωτήσεις που έχω για εσάς προωθήθηκαν από τους διευθυντές του τμήματος, οι οποίοι ήθελαν επίσης να έχουν τη συμβολή τους για να σας ζητήσουν να απαντήσετε σε μερικές από αυτές, αλλά επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με αυτό. Αυτό δεν είναι εμπορικό μέσο. Μπορούμε να πούμε την πλήρη αλήθεια για την Αμερική και το εύρος της αμερικανικής ζωής σε όλες τις πλευρές της. Στα πολλά ταξίδια σας τα τελευταία χρόνια, τι θα κρίνατε ως εκείνα τα μέρη της Αμερικής που είναι λιγότερο γνωστά από το ξένο κοινό για τα οποία πρέπει να τους πούμε;
Mike Pompeo: ( 19:18 )
Ναι. Είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Αν έχω την ευκαιρία σε μια στιγμή που είμαστε μακριά από την επίσημη δουλειά της ημέρας, συχνά ρωτώ πρεσβευτές ή υπουργούς Εξωτερικών: «Πότε ήσασταν τελευταία στα κράτη; Τι έκανες; Πού πήγατε να δείτε; " Η απάντηση είναι σχεδόν πάντα, «Πήγα στη Νέα Υόρκη. Πήγα στην Ουάσιγκτον. Πήγα στο Σαν Φρανσίσκο. Πήγα στο Λος Άντζελες. " Η περιπέτεια μερικοί μπορεί να έχουν ταξιδέψει μέχρι τη Βοστώνη. Αγόρι, δεν είναι αντιπροσωπευτικό όλων αυτών που είναι η Αμερική. Είμαι από το Κάνσας. Είναι ένα διαφορετικό μέρος με πολλούς τρόπους. Ασχολείται με διαφορετικές επιχειρήσεις. Είναι αρραβωνιασμένο. Η κυβέρνηση είναι διαφορετική. Οι άνθρωποι σκέφτονται για τον κόσμο με διαφορετικό τρόπο. Αυτές οι ιστορίες από μέρη εκτός από τις ακτές είναι σημαντικές και εκτείνεται σε αγροτικές περιοχές της Νότιας Καρολίνας, στην Απαλάχεια, σε ανθρώπους που ζουν στη Μινεσότα και στα βόρεια σύνορά μας κατά μήκος του Καναδά. Υπήρχαν τόσες πολλές διαφορετικές πτυχές των Ηνωμένων Πολιτειών που νομίζω ότι αν ρωτούσατε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, θα ήξεραν μόνο αυτό το μέρος που είμαστε εδώ στην Ουάσιγκτον, ή ίσως το οικονομικό μας κέντρο στη Νέα Υόρκη.
Mike Pompeo: ( 20:26 )
Ελπίζω να έχετε όλοι την ευκαιρία να πείτε αυτές τις άλλες ιστορίες. Θα προσθέσω ένα τελευταίο κομμάτι. Δεν είναι μόνο γεωγραφική. Δεν είναι μόνο που είναι. Θα μπορούσατε να βρείτε εδώ στην Ουάσινγκτον, δεκάδες και δεκάδες διαφορετικές ιστορίες, για διαφορετικά κομμάτια των πραγμάτων, τους θεσμούς, που κάνουν την Αμερική τόσο μοναδική, τόσο ξεχωριστή. Αυτά τα πράγματα που ονόμασαν οι ιδρυτές μας, τα μικρά πλατόνια, οι οργανώσεις των πολιτών μας. Πόσοι από εσάς είστε μέλη του PTA που προσπαθούν να βοηθήσουν το σχολείο του παιδιού σας να είναι λίγο καλύτερο; Πόσοι από εσάς συμμετέχετε στην εκκλησιαστική ομάδα τα βράδια της Τετάρτης όπου έχετε το τσίλι σας, ή απλά μαζεύεστε. Αυτά είναι σημαντικά μέρη της αμερικανικής ζωής που μας έχουν κάνει τόσο μοναδικούς και τόσο ξεχωριστούς. Θέλω οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο να δουν αυτά τα πράγματα, επειδή αυτοί οι θεσμοί αποτελούν το θεμέλιο του έθνους μας και μπορούν επίσης να βοηθήσουν τις χώρες τους.
Robert R. Riley: ( 21:14 )
Σας ευχαριστώ. Κύριε Υπουργέ, έχετε κάνει πολύ εύγλωττες ομιλίες σχετικά με τη σχέση μεταξύ των αμερικανικών ιδρυτικών αρχών και της εξωτερικής πολιτικής μας. Πώς θα δώσετε προτεραιότητα σε αυτά τα θεμελιώδη δικαιώματα; Μερικά από τα οποία αναφερθήκατε στις παρατηρήσεις σας, όταν εσείς, με τον περιορισμένο χρόνο με ξένους αρχηγούς κρατών, θέλετε να έχετε ένα σαφές μήνυμα, είστε πολύ ειλικρινείς σχετικά με την ελευθερία της θρησκείας, την ελευθερία του Τύπου, την ελευθερία του… Πώς Δίνεις προτεραιότητα σε αυτά ή είναι προσαρμοσμένη η προτεραιότητα για τη χώρα στην οποία απευθύνεσαι;
Mike Pompeo: ( 21:55 )
Ναι. Μπομπ, σίγουρα διαφέρει ανάλογα με το πού βρίσκεστε και την κατάσταση που βρίσκετε εκείνη την κυβέρνηση και ειλικρινά, τις παραδόσεις αυτής της χώρας. Η αναφαίρετη επιτροπή δικαιωμάτων με επικεφαλής την καθηγήτρια Mary Anne Glendon και τον Peter Berkowitz στο υπουργείο Εξωτερικών ήταν μια μεγάλη, είναι μια μεγάλη έκθεση. Είναι 50 σελίδες. Σας παρακαλώ να το διαβάσετε. Θα συμφωνήσετε με μερικά από αυτά. Μερικοί ίσως όχι. Αυτό που προσπάθησε να κάνει ήταν να πάρει αυτό το έργο για τα ανθρώπινα δικαιώματα από τον 20ο αιώνα που μόλις έπεσε. Έχασε την ικανότητά του να κατανοεί τα πράγματα που περιλαμβάνονται στα ιδρύματά μας σχετικά με το πώς διαμορφώνονται τα ανθρώπινα δικαιώματα. Απομακρύνθηκε ακόμη και από την καθολική διακήρυξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αυτό που ήθελα να κάνω ήταν να επανασυνδέσω την αμερικανική εξωτερική πολιτική και πώς σκεφτήκαμε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Νομίζω ότι η έκθεση το καταγράφει αρκετά καλά.
Mike Pompeo: ( 22:48 )
Η άποψή σας για τη θρησκευτική ελευθερία και την ικανότητα να μιλάτε ελεύθερα, δύο βασικά δικαιώματα που εάν ένα έθνος το κάνει λάθος, θα είναι λιγότερο ασφαλές. Θα είναι λιγότερο ευημερούσα. Οι άνθρωποι του θα είναι λιγότερο ολόκληροι. Περάσαμε πολύ χρόνο μιλώντας για αυτά τα ζητήματα σε όλο τον κόσμο. Έχουμε σημειώσει πρόοδο σε ορισμένα μέρη, σε άλλα μέρη που δεν έχουμε, αλλά είναι σημαντικό οι Αμερικανοί ηγέτες, όχι μόνο στον υπουργό Εξωτερικών, αλλά και όλοι μας, να αναγνωρίσουμε αυτές τις αδυναμίες όταν μιλάμε με ξένους ηγέτες και τους οδηγούμε αυτή η καλύτερη κατεύθυνση για τους ανθρώπους τους. Είμαι περήφανος για το έργο που έχουμε κάνει σε αυτό το θέμα. Αυτές οι αρχές έχουν σημασία. Η εκτέλεσή τους είναι περίπλοκη επειδή η εξωτερική πολιτική είναι πάντα. Υπάρχουν ανταγωνιστικές προτεραιότητες, αλλά η Αμερική δεν μπορεί ποτέ να απομακρυνθεί από αυτές τις κεντρικές αρχές και αντιλήψεις. Γνωρίζουμε τη διαφορά μεταξύ των δικαιωμάτων που σέβονται τις χώρες και εκείνων που δεν είναι. Έχουμε υποχρέωση να καλέσουμε καθένα από αυτά ακριβώς.
Robert R. Riley: ( 23:51 )
Τώρα, όπως γνωρίζετε όλοι, βρισκόμαστε στο κατώτατο σημείο μιας αλλαγής στις διοικήσεις, σε αβέβαια θέματα εξωτερικής πολιτικής. Φαίνεται να έχει σχηματιστεί διμερής συναίνεση. Για παράδειγμα, ίσως η Κίνα, και στις δύο πλευρές του διαδρόμου, θεωρείται ως η κύρια πρόκληση για τις Ηνωμένες Πολιτείες σήμερα. Υπάρχουν άλλοι, Βόρεια Κορέα, Βενεζουέλα, Ιράν; Σε ποια από αυτά περιμένετε κάποια συνέχεια με τη νέα διοίκηση και πού βλέπετε ίσως τι μπορεί να έρθει ως οι μεγαλύτερες αλλαγές;
Mike Pompeo: ( 24:27 )
Είναι μια σημαντική ερώτηση. Οι ηγέτες θέλουν πάντα να καταλάβουν ότι όταν κάνετε μια δέσμευση προς αυτούς, ότι θα επιβιώσει. Έχουμε εκλογές εδώ και δύο χρόνια εδώ, ομοσπονδιακές εκλογές. Έχουμε προεδρικές εκλογές κάθε τέσσερα χρόνια. Κοίτα. Η άποψή σας για την απειλή από το κινεζικό κομμουνιστικό κόμμα, νομίζω, είναι σωστή. Ο Πρόεδρος Τραμπ ορθώς το εντόπισε όταν ξεκίνησε την εκστρατεία του το 2015 ως την μοναδική απειλή για την κεντρικότητα της δυτικής σκέψης στον κόσμο, την ιδέα ότι θα έχουμε ένα σύστημα βασισμένο σε κανόνες σεβαστά τα δικαιώματα ιδιοκτησίας και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Η Κίνα είναι μοναδική στην απειλή που θέτει σε αυτά τα πράγματα. Νομίζω ότι υπάρχει συναίνεση εκεί. Έχω συνεργαστεί με τους Δημοκρατικούς σε πολλά σημαντικά θέματα, σε θέματα στο Χονγκ Κονγκ και σε θέματα, όπως αναφέρθηκα στους Wiggers στο St John και τις φρικαλεότητες που συμβαίνουν εκεί.
Mike Pompeo: ( 25:16 )
Ελπίζω επίσης, ακόμη και στη Μέση Ανατολή, ακόμη και όπου η προηγούμενη διοίκηση είχε διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με την Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν, δεν είναι το 2015. Τι έχει συμβεί στη Μέση Ανατολή και αυτά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αν αυτή είναι η προσπάθεια έχουμε θέσει για να περιορίσουμε τη θεοκρατία και τους κλεπτοκράτες που είναι υπεύθυνοι στο Ιράν, το έργο που κάναμε με τις Συμφωνίες του Αβραάμ, το έργο που κάναμε για να αναγνωρίσουμε ότι οι θεμελιώδεις αντιλήψεις του Ισραήλ ως έθνος που έχει δικαίωμα να υπάρχει. Η πρωτεύουσα είναι στην Ιερουσαλήμ. Είναι το σπίτι των Εβραίων εκεί. Αυτά είναι πράγματα που πιστεύω ότι θα διαρκέσουν επειδή πιστεύω ότι οι άνθρωποι αυτών των εθνών θέλουν να διαρκέσουν. Ελπίζω ότι η επόμενη διοίκηση θα συνεχίσει να τις στηρίζει με τρόπο που θα συνεχίζει να χτίζει την ειρήνη και την ευημερία μεταξύ όλων των εθνών στη Μέση Ανατολή.
Robert R. Riley: ( 26:05 )
Παρατήρησα το σαββατοκύριακο, υπογράψατε κοινή δήλωση με τέσσερις άλλους υπουργούς Εξωτερικών, την Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Νέα Ζηλανδία, σχετικά με τις πρόσφατες συλλήψεις στο Χονγκ Κονγκ. Καταργήσατε επίσης τους περιορισμούς στις υψηλού επιπέδου διπλωματικές επαφές μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ταϊβάν. Προφανώς, ο πρεσβευτής των ΗΠΑ του ΟΗΕ θα είναι σύντομα στην Ταϊβάν. Τι περιμένετε να πετύχετε με αυτήν την αναταραχή;
Mike Pompeo: ( 26:40 )
Ναι. Λοιπόν, μου φαίνεται αστείο.
Robert R. Riley: ( 26:45 )
Θα έπρεπε να είχα επιλέξει άλλη λέξη.
Mike Pompeo: ( 26:47 )
Ναι. Όχι, το καταλαβαίνω. Μακάρι αυτά τα πράγματα να ήταν [crosstalk 00:26:49] πριν από πολύ καιρό. Αυτά δεν βιάστηκαν. Αυτές θεωρήθηκαν προσπάθειες που κάναμε και το σημαντικό μέρος της στρατηγικής που έχουμε σχεδιάσει σχετικά με τον τρόπο προστασίας και διατήρησης των αμερικανικών ελευθεριών της πρόκλησης που παρουσιάζει το κινεζικό κομμουνιστικό κόμμα. Κοίτα. Ένα από τα βασικά προβλήματα, έδωσα κάποιες παρατηρήσεις όπου μίλησα…
Mike Pompeo: ( 27:03 )
... αυτό το πάρτι παρουσιάζει. Κοίτα, ένα από τα βασικά προβλήματα, έδωσα κάποιες παρατηρήσεις όπου μίλησα για την Κίνα και είπα: «Ανεξάρτητα από το τι λένε, πρέπει να δυσπιστούμε και να επαληθεύσουμε». Και αναφερθήκατε στη σύλληψη περίπου 50 ατόμων στο Χονγκ Κονγκ. Το Κινέζικο Κομμουνιστικό Κόμμα υποσχέθηκε στον λαό του Χονγκ Κονγκ και αποχώρησαν από αυτό. Το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα έχει μια δέσμευση, αυτό το σύνολο συνεννοήσεων που έχουμε όσον αφορά την Ταϊβάν. Πρέπει επίσης να λογοδοτήσουμε τα μέρη σε αυτές τις δεσμεύσεις.
Mike Pompeo: ( 27:29 )
Το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα υποσχέθηκε στον Πρόεδρο Ομπάμα ότι δεν θα βλάψουν τα νησιά της Θάλασσας της Νότιας Κίνας, και γύρισαν και το έκαναν, και δεν επιβλήθηκε σχεδόν κανένα κόστος. Προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε σαφώς τις απαιτήσεις που έχουμε για το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα και πώς πρέπει να συμπεριφέρεται, που δεν είναι ειλικρινά πολύ διαφορετικές από ό, τι περιμένουμε από οποιοδήποτε έθνος, σε σχέση με το πώς αλληλεπιδρούν με τις Ηνωμένες Πολιτείες . Και το κάνουμε αυτό επειδή έχουμε την ευθύνη να διατηρούμε και να προστατεύουμε την ασφάλεια και την ευημερία για τον αμερικανικό λαό. Η πολιτική μας σε σχέση με το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα έχει προωθήσει αυτό, και αυτό θα είναι μια μακρά πρόκληση. Το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα έχει σαφή πρόθεση για ηγεμονική κυριαρχία και έχουμε υποχρέωση, ευθύνη έναντι του αμερικανικού λαού,
Robert R. Riley: ( 28:22 )
Είναι ενδιαφέρον, όταν συναντιόμαστε με τους διευθυντές της φωνής της Αμερικής, πόσο συχνά σε αυτές τις συναντήσεις εμφανίζεται το όνομα της Κίνας. Όταν τους ρωτώ, «Τι υπάρχει στον ορίζοντα; Τι παρατηρείς; " Είναι η Κίνα. Λατινική Αμερική, Κίνα. Ανατολική Αφρική, Κίνα. Και δεν είναι απλώς η Πρωτοβουλία Belt and Road. Είναι η στρατηγική πληροφοριών τους. Πώς παίρνουν συνεργάτες σε αυτές τις περιοχές του κόσμου, πώς τους τροφοδοτούν δωρεάν προϊόντα και, όπως γνωρίζετε, μια ολόκληρη κυβερνητική προσέγγιση. Τώρα, οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν είναι ολόκληρες κυβερνήσεις, αλλά η Φωνή της Αμερικής είναι εδώ για να κάνει το ρόλο μας μέσω των γραφείων μας και μέσω των αναφορών μας. Τι πιστεύετε ότι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα για να επισημάνουμε τους κινδύνους που αντιπροσωπεύουν αυτά τα πράγματα όταν τα βλέπουμε μαζί, και όχι ως μια ξεχωριστή σειρά προειδοποιήσεων;
Mike Pompeo: ( 29:22 )
Μπομπ, αυτή η πρόκληση είναι, στην πραγματικότητα, περιεκτική. Η διοίκησή μας ξεκίνησε δουλεύοντας στην οικονομική πλευρά αυτού, σωστά; Ο Πρόεδρος έθεσε τιμολόγια στα κινεζικά αγαθά. Προσπάθησε να σταματήσει την κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, αρνούμενη δεκάδες εκατομμύρια θέσεις εργασίας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, επειδή θα έκλεβαν τις πληροφορίες μας, θα τις πήραν πίσω στην Κίνα, θα τις χτίσουν και στη συνέχεια θα τις πετάξουν εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι πληροφορίες. Μιλήσατε γι 'αυτό. Αυτό συνεχίζεται.
Mike Pompeo: ( 29:48 )
Πάρτε το ζήτημα του ιού Wuhan. Τώρα, καταλαβαίνω ότι το κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα θα επιτρέψει τώρα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να μπει και να μάθει πού ξεκίνησαν όλα αυτά, αλλά χρειάστηκαν μήνες και μήνες προσπάθειας για να γίνει αυτό. Είμαστε πλέον περισσότερο από ένα χρόνο. Δεν έχουμε ακόμη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο έναρξης του ιού. Είναι σημαντικό για την υγεία και την ασφάλεια και να βεβαιωθείτε ότι κάτι τέτοιο δεν θα βγει ξανά από την Κίνα.
Mike Pompeo: ( 30:13 )
Η ομάδα σας μπορεί να αναφέρει αυτά τα πράγματα, να αναφέρει αυτά τα γεγονότα. Η άποψή σας για το ότι είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, έχω ένα γραφείο. Έχω γραφείο της Κίνας. Έχω Γραφείο Ανατολικής Ασίας Ειρηνικού. Έχουμε μια στρατηγική Ινδο-Ειρηνικού, αλλά όλοι οι πρεσβευτές μου και αρχηγοί αποστολής κατανοούν ότι η Κίνα παρουσιάζει μια πρόκληση στη χώρα τους, όπου κι αν βρίσκονται. Στην Αφρική και τη Λατινική Αμερική, στη Νοτιοανατολική Ασία σίγουρα. Και η ομάδα μας επί τόπου εργάζεται για να προστατεύσει την αμερικανική ασφάλεια από το κινεζικό κομμουνιστικό κόμμα στη χώρα στην οποία τους έχει ανατεθεί. Ελπίζω οι δημοσιογράφοι σας, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται, εάν βρίσκονται στη Νότια Αφρική, ή στο Μαρόκο, ή οπουδήποτε κι αν βρίσκονται, να παρατηρήσουν τις δραστηριότητες του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος μέσα στη χώρα τους και πώς επηρεάζει τον λαό αυτών των χωρών ως Καλά.
Robert R. Riley: ( 31:03 )
Αν μπορώ να κάνω μια τελευταία ερώτηση, που σχετίζεται περισσότερο με τη Ρωσία, οι Ηνωμένες Πολιτείες φαίνεται να συρρικνώνουν το αποτύπωμά τους στην Αφρική. Το ίδιο ισχύει και για τη Γαλλία. Η Ρωσία αυξάνει. Είναι αυτό το αποτέλεσμα μιας κρίσης εκ μέρους των Ηνωμένων Πολιτειών, ότι η αναταραχή στην αφρικανική ήπειρο είναι λιγότερο πρόβλημα ή λιγότερο απειλή για τα συμφέροντά μας; Ή πως θα-
Mike Pompeo: ( 31:29 )
Έτσι, οι δυνάμεις, η διάθεση που έχει κάνει το Υπουργείο Δικαιοσύνης ήταν πραγματικά για τον αγώνα κατά της τρομοκρατίας ευρύτερα. Πώς μπορούμε να διαθέσουμε πόρους των ΗΠΑ για να διατηρήσουμε την πατρίδα ασφαλή; Έτσι, οι αποφάσεις που έλαβε ο Πρόεδρος σχετικά με το Αφγανιστάν και τη Μέση Ανατολή γενικά, τη Συρία, μιλάτε επίσης για τη Βόρεια Αφρική, ήταν η κατανομή της ικανότητας των Ηνωμένων Πολιτειών να διατηρούν και να προστατεύουν την πατρίδα.
Mike Pompeo: ( 31:55 )
Είμαι πάντα προσεκτικός, και είναι εύκολο να το γράψω, αν εστιάζετε μόνο στους αριθμούς των στρατευμάτων, αν λέτε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν 1.000 άτομα, τώρα έχουν μόνο 800 ή είχαν 800, τώρα μόνο έχετε 400, μπορεί να χάνετε την ικανότητα της Αμερικής να διατηρεί και να προστατεύεται. Ήμουν Διευθυντής της CIA. Γνωρίζω τα άλλα εργαλεία και δυνατότητες που μπορούμε να προσφέρουμε. Είναι αόρατα. Δεν αναφέρθηκαν από το βάθρο στο Υπουργείο Άμυνας, αλλά ο αμερικανικός λαός πρέπει να γνωρίζει ότι ο Πρόεδρος Τραμπ ήταν ξεκάθαρος για να το κάνει σωστό, διασφαλίζοντας ότι βάζουμε λιγότερους από τους νεαρούς άνδρες και τις γυναίκες μας σε κίνδυνο, αλλά ποτέ δεν τα παρατάμε την ευθύνη που πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η τρομοκρατία, τουλάχιστον ο κίνδυνος που λαμβάνει χώρα μια τρομοκρατική πράξη και βλάπτει τους Αμερικανούς, είτε βρίσκονται εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες είτε αλλού στον κόσμο.
Robert R. Riley: ( 32:43 )
Τέλεια. Κύριε Γραμματέα, δεν μπορώ να σας ευχαριστήσω αρκετά που μας χαρίσατε με την παρουσία σας σήμερα Ήταν πολύ ευγενικό να κάνετε το ταξίδι, και εκτιμώ βαθιά από εμένα και από όλους τους άλλους εδώ. Παρακαλώ ελάτε μαζί μου σε ένα χειροκρότημα για τον Γραμματέα.
Mike Pompeo: ( 32:57 )
Σας ευχαριστώ. Ήταν ευχαρίστησή μου. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ. Ευχαριστώ, Μπομπ.
Robert R. Riley: ( 32:57 )
Χαίρομαι που σε βλέπω.
Mike Pompeo: ( 32:57 )
Σας ευχαριστώ, φίλε μου. Ευχαριστώ.
Robert R. Riley: ( 32:57 )
[crosstalk 00:33:02].
Ηχείο 2: ( 32:57 )
[crosstalk 00:33:02].







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου