Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2021

Rev. Muriel Bowser :Αυτό που είδαμε ήταν μια προσβολή, όχι μόνο για τη δημοκρατία μας, αλλά και για τις αξίες μας, τις αξίες που καθιστούν την Περιφέρεια της Κολούμπια, μια φιλόξενη, διαφορετική και χωρίς αποκλεισμούς πόλη. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους άντρες και τις γυναίκες του Μητροπολιτικού Αστυνομικού Τμήματος που ανταποκρίθηκαν χθες στο αίτημα της Αστυνομίας του Καπιτώλιο των Ηνωμένων Πολιτειών για δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και γρήγορη αποκατάσταση της παραγγελίας στο κτίριο του Καπιτώλιο. Οι ηρωικές τους πράξεις χθες δείχνουν τι είναι ο πραγματικός πατριωτισμός


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Δήμαρχος DC Muriel Bowser Συνέντευξη Τύπου Ημέρα μετά τη μεταγραφή του Capitol Riot 7 Ιανουαρίου

Δήμαρχος DC Muriel Bowser Συνέντευξη Τύπου Ημέρα μετά τη μεταγραφή του Capitol Riot 7 Ιανουαρίου

Ομιλητής 1: ( 01:08 )
Και, τώρα σας παρουσιάζουμε την ακόλουθη ζωντανή ανακοίνωση τύπου από τον Δήμαρχο DC Muriel Bowser. Το τακτικά προγραμματισμένο πρόγραμμά μας θα συνεχιστεί μετά την ανακοίνωση.

Muriel Bowser: ( 01:21 )
Καλημέρα. Είμαι ο Muriel Bowser. Είμαι ο δήμαρχος της Ουάσιγκτον DC. Είμαι εδώ για να ενημερώσω, για να ενημερώσω το κοινό για τη στάση της Επαρχίας και για ενημέρωση σχετικά με τις πράξεις ενδοοικογενειακής τρομοκρατίας και καταστολής που ξετυλίχτηκαν χθες στο Καπιτώλιο του Έθνους, ενώ με μέλη της ομάδας μου, συμπεριλαμβανομένου του Αρχηγού της Αστυνομίας , Ο Robert Conti, και ο διευθυντής εσωτερικής ασφάλειας, Chris Rodriguez. Συμμετέχουμε επίσης ο Γραμματέας του Στρατού, Γραμματέας Ryan McCarthy, ο οποίος θα είναι επίσης διαθέσιμος για να απαντήσει στις ερωτήσεις σας. Θέλω να ξεκινήσω ευχαριστώντας τους κατοίκους της DC που έλαβαν υπόψη την έκκλησή μας να μείνουν στο σπίτι τις τελευταίες δύο ημέρες. Κάνατε το ρόλο σας για να διατηρήσετε την πόλη μας ασφαλή. Αυτό που είδαμε ήταν μια προσβολή, όχι μόνο για τη δημοκρατία μας, αλλά και για τις αξίες μας, τις αξίες που καθιστούν την Περιφέρεια της Κολούμπια, μια φιλόξενη, διαφορετική και χωρίς αποκλεισμούς πόλη. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους άντρες και τις γυναίκες του Μητροπολιτικού Αστυνομικού Τμήματος που ανταποκρίθηκαν χθες στο αίτημα της Αστυνομίας του Καπιτώλιο των Ηνωμένων Πολιτειών για δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και γρήγορη αποκατάσταση της παραγγελίας στο κτίριο του Καπιτώλιο. Οι ηρωικές τους πράξεις χθες δείχνουν τι είναι ο πραγματικός πατριωτισμός.

Muriel Bowser: ( 02:53 )
Ο Αρχηγός Κόντι και εγώ είχαμε… Ένωσα τον Αρχηγό στην περιοδεία της πόλης χθες το βράδυ και είχα την ευκαιρία να δω την αστυνομία μας στη δουλειά. Έτσι, θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε για όλα όσα κάνουν, όχι μόνο για την υποστήριξη της ομοσπονδιακής απόκρισης, αλλά και για τη διατήρηση της ασφάλειας της πόλης μας. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, όπως αναμενόταν, το Κογκρέσο επιβεβαιώνει τον Πρόεδρο Εκλεκτό Joe Biden και την Kamala Harris, και είναι επίσημο αυτό το πιστοποιητικό. Ο Τζο Μπάιντεν και η Καμάλα Χάρις θα πάρουν τον Όρκο του Γραφείου στις 20 Ιανουαρίου, για να είναι ο 46ος Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Γνωρίζουμε και όλοι γνωρίζαμε ότι το τελικό αποτέλεσμα αυτής της ελεύθερης και δίκαιης εκλογής θα ήταν οι Όρκοι που θα πάρουν στις 20 Ιανουαρίου. Αυτό πρέπει να στείλει ένα σαφές μήνυμα στο έθνος μας και στον κόσμο,

Muriel Bowser: ( 04:12 )
Η δημοκρατία μας κυριαρχεί. Η αξιοπρέπεια επικρατεί και η ελπίδα και η αλλαγή βρίσκονται στον ορίζοντα. Ενώ φαίνεται σαν μια ζωή πριν, μόλις χθες λάβαμε τα τελικά εκλογικά αποτελέσματα από την πολιτεία της Γεωργίας. Θέλω να συγχαρώ τον γερουσιαστή, αυτό που θα τον καλέσω, τον Αιδεσιμότατο γερουσιαστή Warnock και τον γερουσιαστή Elect Ossoff. Θέλω επίσης να καταστήσω σαφείς ορισμένες προτεραιότητες για το νέο Συνέδριο, που είναι πολύ σημαντικές για την Περιφέρεια. Πρώτον, πρέπει να αποκτήσουμε κρατική υπόσταση στο γραφείο του Προέδρου εντός των πρώτων 100 ημερών από το 117ο Συνέδριο. Το Κογκρέσο πρέπει να μεταβιβάσει αμέσως την διοίκηση της Εθνικής Φρουράς της Περιφέρειας της Κολούμπια από τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών και να την θέσει ακριβώς κάτω από την εντολή και τον έλεγχο του Δημάρχου της Περιφέρειας της Κολούμπια.

Muriel Bowser: ( 05:28 )
Πρέπει επίσης να καταλάβουμε γιατί η απάντηση της ομοσπονδιακής επιβολής του νόμου ήταν πολύ ισχυρότερη στη διαμαρτυρία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, από ό, τι κατά τη χθεσινή επίθεση στο Κογκρέσο. Καλώ επίσης την Κοινή Ομάδα Τρομοκρατίας να ερευνήσει, να συλλάβει και να διώξει οποιοδήποτε άτομο που εισήλθε στο Καπιτώλιο, κατέστρεψε περιουσία ή υποκίνησε πράξεις εγχώριας τρομοκρατίας που παρατηρήθηκαν χθες. Αμέσως, γνωρίζουμε ότι ο σημερινός Πρόεδρος πρέπει να λογοδοτήσει για αυτήν την άνευ προηγουμένου επίθεση στη δημοκρατία μας. Αυτό που συνέβη χθες είναι αυτό που ήθελε να συμβεί και δεν πρέπει να υποτιμούμε τη ζημιά που μπορεί να κάνει για το έθνος και τη δημοκρατία μας τις επόμενες δύο εβδομάδες. Δεν είναι μόνο ο Πρόεδρος που πρέπει να λογοδοτήσει. Το ίδιο πρέπει και οι εγχώριοι τρομοκράτες τους που εισέβαλαν στο Καπιτώλιο και απείλησαν μέλη του Κογκρέσου. Αυτό που συνέβη χθες είναι τρομοκρατία. Επιτρέψτε μου να σας διαβάσω έναν ορισμό. Είναι από τον Ομοσπονδιακό Κώδικα Κανονισμών. Ορίζεται ως «η παράνομη χρήση βίας και βίας κατά προσώπων ή περιουσιών για εκφοβισμό ή εξαναγκασμό μιας κυβέρνησης, του άμαχου πληθυσμού ή οποιουδήποτε τμήματος αυτής και της προώθησης πολιτικών ή κοινωνικών στόχων».

Muriel Bowser: ( 06:55 )
Το FBI έχει ήδη δημιουργήσει έναν ιστότοπο όπου οι Αμερικανοί μπορούν να αναφέρουν συμβουλές, και σήμερα η MPD κυκλοφορεί τις δικές της πληροφορίες αναζήτησης. Τυχόν συμβουλές που αναφέρονται στο MPD θα κοινοποιηθούν επίσης στο FBI. Γι 'αυτό, ενθαρρύνω τους Ουάσιγκους που μπορούν να παρέχουν πληροφορίες για να το πράξουν, στέλνοντας μηνύματα SMS 50411, 50411 ή τηλεφωνώντας (202) 727-9099. Είμαστε ακόμα στη μέση της απάντησής μας. Βοηθήσαμε την ομοσπονδιακή κυβέρνηση στην καθιέρωση της ασφάλειας του Καπιτωλίου των Ηνωμένων Πολιτειών. Αυτά τα περιστατικά περιήλθαν στο Καπιτώλιο των Ηνωμένων Πολιτειών και στους λόγους του. Θα επανεξετάσουμε για εμάς τι συνέβη χθες για να επαινέσουμε αυτούς που έχουν ηρωική απόδοση και να μάθουμε ποια λάθη έγιναν. Με αυτό, θέλω να ζητήσω από τον αρχηγό Conti να παράσχει οποιαδήποτε ενημέρωση από το μητροπολιτικό αστυνομικό τμήμα, ακολουθούμενο από μια ενημέρωση κατάστασης από τον γραμματέα McCarthy.

Robert Conti: ( 07:59 )
Ευχαριστώ, Δήμαρχο Bowser και καλημέρα σε όλους. Καθώς οι κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα εξακολουθούν να επεξεργάζονται τις εικόνες του βίαιου όχλου που έπληξε το Καπιτώλιο των ΗΠΑ, θέλω να ξεκινήσω σήμερα το πρωί ευχαριστώντας τα μέλη του Μητροπολιτικού Αστυνομικού Τμήματος. Όταν η αστυνομία του Καπιτώλιο των ΗΠΑ ζήτησε βοήθεια, εσείς ήσασταν εσείς που απαντήσατε στο κάλεσμα χωρίς δισταγμό. Οι ενέργειές σας για την αποκατάσταση της δημοκρατίας δεν ήταν καθόλου ηρωικές και πρέπει να αναγνωριστούν. Ως μέλη MPD, εξυπηρετείτε την κοινότητα DC κάθε μέρα, αλλά χθες το βράδυ απαντήσατε στο κάλεσμα να εξυπηρετήσετε όλους τους Αμερικανούς. Πολλοί από εσάς σήμερα καταλαβαίνετε ότι η Περιφέρεια είναι μοναδική σε σχέση με τον αριθμό των υπηρεσιών επιβολής του νόμου που λειτουργούν στην τοπική DC, τα πολλά ομοσπονδιακά κτίρια και το National Parklands. Αλλά έχω δει κάποια παραπληροφόρηση εκεί έξω που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω. Η ευθύνη των MPD είναι να παρέχει υπηρεσίες δημόσιας ασφάλειας στις ζωντανές κοινότητες που απαρτίζουν αυτήν την υπέροχη πόλη. Η MPD βοήθησε την αστυνομία του Καπιτώλιο των ΗΠΑ όταν ζήτησαν τη βοήθειά μας για τους λόγους.

Robert Conti: ( 09:12 )
Αυτό που κάναμε ήταν να αποκαταστήσουμε τη δημοκρατία για όλη την Αμερική και να βοηθήσουμε τους εταίρους μας, το Καπιτώλιο των ΗΠΑ, και τη δύναμη των περίπου 2000 μελών, παρέχοντας μια γρήγορη απάντηση σε μια κλιμακούμενη κατάσταση. Τα μέλη του MPD θα συνεχίσουν να είναι υπεύθυνα για τον τοπικό συνεταιρισμό, αλλά είμαστε πρόθυμοι και ικανοί, όπως είδαμε χθες, να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας ανά πάσα στιγμή. Και πάλι, όταν η αστυνομία του Καπιτωλίου των ΗΠΑ ζητά βοήθεια, η MPD απαντά στην κλήση. Θα ήμουν επίσης παράλειψη εάν δεν αναγνώριζα την υποστήριξη που λάβαμε από τους συνεργάτες μας επιβολής του νόμου, περιφερειακά και τα περιουσιακά στοιχεία της Εθνικής Φρουράς της DC. Επιτρέψτε μου να παράσχω μια ενημέρωση σχετικά με τις συλλήψεις που έγιναν από το MPD, που σχετίζονται με ταραχές. Υπήρξαν 68 άτομα που συνελήφθησαν χθες το βράδυ και στις πρωινές ώρες της 7ης Ιανουαρίου. Από τις 68 συλλήψεις, 60 ήταν ενήλικοι άνδρες και οκτώ ήταν ενήλικες γυναίκες.

Robert Conti: ( 10:21 )
Θέλω απλώς να τονίσω αυτό. Μόνο ένας από τους συλληφθέντες ήταν από την περιφέρεια της Κολούμπια. Ωστόσο, έχουμε ακόμη πολύ σημαντικό έργο μπροστά μας για να εντοπίσουμε και να λογοδοτήσουμε κάθε βίαιο όχλο για τις πράξεις του. Συλλέξαμε πολλές εικόνες ενδιαφερόντων που ζητάμε από την κοινότητα να μας βοηθήσει να ταυτοποιήσουμε. Αυτές οι εικόνες απεικονίζουν άτομα που εμπλέκονται σε διάφορες πράξεις βίας ή καταστροφή περιουσίας. Έχουμε διαθέσει αυτές τις εικόνες στον ιστότοπό μας και στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Μοιραστήκαμε αυτές τις εικόνες χθες το βράδυ με τους DC BID, τους Ξενοδοχειακούς Συλλόγους και άλλους συνεργάτες της κοινότητας, μαζί με το FBI. Έχουμε επίσης μοιραστεί αυτές τις εικόνες με τις περιφερειακές αρχές του αεροδρομίου. Καθώς μιλάμε, έχουμε μέλη του Μητροπολιτικού Αστυνομικού Τμήματος που καθαρίζουν τα ξενοδοχεία της περιοχής, τις επιχειρήσεις κ.λπ. προσπαθώντας να εντοπίσουμε κάποια από αυτά τα άτομα που ενδέχεται να διαμένουν στην πόλη μας. Το FBI, συνεργαζόμαστε στενά μαζί τους για να επιδιώξουμε επιθετικά εκείνους που είναι υπεύθυνοι για αυτές τις επαίσχυντες και βίαιες πράξεις.

Robert Conti: ( 11:34 )
Μπορείτε να βοηθήσετε αφιερώνοντας λίγο χρόνο για να τα δείτε και να μας παράσχετε βοήθεια. Και πάλι, έχουν κυκλοφορήσει δημόσια στον ιστότοπό μας. Όποιος έχει πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητά του ή το πού βρίσκεται, ενθαρρύνεται να επικοινωνήσει με το MPD στο (202) 727-9099 ή να μας στείλει μήνυμα στο 50411. Οι πληροφορίες μπορούν να παρέχονται ανώνυμα. Εκτός από όσα ανέφερα ήδη, θα στέλνουμε επίσης αυτές τις εικόνες σε όλη τη χώρα, στα γραφεία του FBI σε κάθε πολιτεία. Έχουμε εξουσιοδοτήσει μια επιβράβευση έως 1.000 $ για πληροφορίες που οδηγούν στη σύλληψη και την καταδίκη των υπευθύνων και πρέπει να προσθέσω ότι ήδη λαμβάνουμε πληροφορίες και συμβουλές, καθώς και πολύτιμες συμβουλές από κατοίκους και άτομα που έχουν εντοπίσει ορισμένα από αυτά τα άτομα . Θα συνεχίσουμε να βοηθούμε την Αστυνομία του Καπιτωλίου των Ηνωμένων Πολιτειών με ασφάλεια, χωρίς να διακυβεύεται η ποιότητα και η επαγγελματική αστυνομική υπηρεσία στις συνοικίες μας. Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες πρέπει να συνεχίσουν να αναμένουν διαταραχές της κυκλοφορίας και μεγάλη παρουσία επιβολής του νόμου μέσα και γύρω από το National Mall και το Καπιτώλιο των ΗΠΑ

Robert Conti: ( 12:41 )
Τώρα, θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτήν την ευκαιρία για να δώσω τις ταυτότητες των ατόμων που έχασαν τη ζωή τους χθες. Όπως ανέφερα χθες, το Μητροπολιτικό Αστυνομικό Τμήμα διεκπεραιώνει την έρευνα του Αμερικανικού Καπιτωλίου αστυνομικού που αφορούσε πυροβολισμούς που σημειώθηκαν στην περιοχή του λόμπι του Σώματος. Ο απάνθρωπος σε αυτή τη σκοποβολή έχει αναγνωριστεί ως 35χρονος Ashley-

Robert Conti: ( 13:02 )
Έχει αναγνωριστεί ως 35χρονος Ashli ​​[ακούγεται 00:00:08], επίσης γνωστός ως Ashli ​​Babbit του Huntington, Maryland. Αυτό παραμένει μια ενεργή έρευνα MPD. Υπήρξαν τρεις επιπλέον θάνατοι, οι οποίοι πιστεύουμε ότι είναι όλα αποτελέσματα έκτακτης ανάγκης. Οι απογοητευμένοι έχουν ταυτιστεί ως ο 50χρονος Μπέντζαμιν Φίλιπς του Ρίνγκταουν της Πενσυλβανίας, ο 55χρονος Κέβιν Γκρίσεν της Αθήνας, η Αλαμπάμα και η 34χρονη Ρόζαν Μπέιλαντ της Κένενσαου της Γεωργίας. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους DC και τις γειτονικές μας δικαιοδοσίες στη Βιρτζίνια στο Μέριλαντ για την τήρηση των εντολών των δημάρχων και της απαγόρευσης του κυβερνήτη. Και τώρα μπορώ να το παραδώσω στον Γραμματέα McCarthy.

Γραμματέας McCarthy: ( 13:50 )
Ευχαριστώ, κύριε Contee, δήμαρχος Bowser. Χθες ήταν μια τρομερή και επαίσχυντη μέρα στην ιστορία μας. Ένα πράγμα που είδαμε ήταν απίστευτη ηγεσία από τον δήμαρχο Bowser και τον Chief Contee και είδαμε τα καλύτερα της πόλης. Όταν μας κάλεσαν στο Πεντάγωνο, αρχίσαμε να γνωρίζουμε χθες το απόγευμα σχετικά με την παραβίαση στο Καπιτώλιο και γρήγορα δουλέψαμε να προωθήσουμε τους πόρους μας προς υποστήριξη του Metro PD και της Αστυνομίας του Καπιτωλίου και ανταποκριθήκαμε και είδαμε πραγματικά απίστευτα ηρωικά πράγματα από το Μετρό PD και ο DC φύλακας μας, πολύ περήφανοι για αυτούς τους άντρες και τις γυναίκες. Επί του παρόντος, ολόκληρη η εθνική φρουρά DC έχει κινητοποιηθεί. Λάβαμε επίσης την υποστήριξη από την πολιτεία Βιρτζίνια, Μέριλαντ, Πενσυλβάνια, Νιου Τζέρσεϋ, Ντελαγουέρ και Νέα Υόρκη. Θα υπάρχουν 6, 200 φύλακες συνολικά μέχρι το σαββατοκύριακο εδώ στην εθνική περιοχή του Καπιτώλιο των ΗΠΑ για την υποστήριξη του μητροπολιτικού αστυνομικού τμήματος της DC, καθώς και της αστυνομίας του Capitol Hill. Προς το παρόν, έχουμε πάνω από 150 υπαλλήλους στους χώρους του Καπιτωλίου και θα έχουμε 850 στους χώρους του Καπιτωλίου έως το μεσημέρι σήμερα. Στις 9:00 π.μ. σήμερα το πρωί, ξεκινήσαμε να χτίζουμε ένα μη κλιμακούμενο φράχτη επτά ποδιών, το οποίο θα είναι από την ανεξαρτησία του συντάγματος, και την πρώτη λεωφόρο μέχρι μπροστά από τη λίμνη εκεί ακριβώς μπροστά από το Καπιτώλιο εκείνο το δρόμο εκεί ακριβώς. Έτσι, αυτό το προσωπικό και αυτά τα μέτρα ασφαλείας θα τεθούν σε ισχύ για τουλάχιστον τις επόμενες 30 ημέρες. Και θα διατηρούμε όλους αυτούς τους μηχανισμούς υποστήριξης σε συνεχή συνεργασία με την αστυνομία του Καπιτώλιο και το γραφείο του δημάρχου. Ευχαριστώ. Έχουμε πάνω από 150 άτομα στο Καπιτώλιο και θα έχουμε 850 στο Καπιτώλιο μέχρι το μεσημέρι σήμερα. Στις 9:00 π.μ. σήμερα το πρωί, ξεκινήσαμε να χτίζουμε έναν μη-κλιμακούμενο φράχτη επτά ποδιών, ο οποίος θα είναι από την ανεξαρτησία του συντάγματος, και την πρώτη λεωφόρο μέχρι μπροστά από τη λίμνη ακριβώς μπροστά από το Καπιτώλιο εκείνο τον δρόμο εκεί ακριβώς. Έτσι, αυτό το προσωπικό και αυτά τα μέτρα ασφαλείας θα ισχύουν για τις επόμενες 30 ημέρες. Και θα διατηρούμε όλους αυτούς τους μηχανισμούς υποστήριξης σε συνεχή συνεργασία με την αστυνομία του Καπιτώλιο και το γραφείο του δημάρχου. Ευχαριστώ. Έχουμε πάνω από 150 άτομα στο Καπιτώλιο και θα έχουμε 850 στο Καπιτώλιο σήμερα το μεσημέρι. Στις 9:00 π.μ. σήμερα το πρωί, ξεκινήσαμε να χτίζουμε ένα μη κλιμακούμενο φράχτη επτά ποδιών, το οποίο θα είναι από την ανεξαρτησία του συντάγματος, και την πρώτη λεωφόρο μέχρι μπροστά από τη λίμνη εκεί ακριβώς μπροστά από το Καπιτώλιο εκείνο το δρόμο εκεί ακριβώς. Έτσι, αυτό το προσωπικό και αυτά τα μέτρα ασφαλείας θα ισχύουν για τις επόμενες 30 ημέρες. Και θα διατηρούμε όλους αυτούς τους μηχανισμούς υποστήριξης σε συνεχή συνεργασία με την αστυνομία του Καπιτώλιο και το γραφείο του δημάρχου. Ευχαριστώ. και την πρώτη λεωφόρο μπροστά από τη λίμνη εκεί ακριβώς μπροστά από το Καπιτώλιο εκείνο τον δρόμο εκεί. Έτσι, αυτό το προσωπικό και αυτά τα μέτρα ασφαλείας θα τεθούν σε ισχύ για τουλάχιστον τις επόμενες 30 ημέρες. Και θα διατηρούμε όλους αυτούς τους μηχανισμούς υποστήριξης σε συνεχή συνεργασία με την αστυνομία του Καπιτώλιο και το γραφείο του δημάρχου. Ευχαριστώ. και την πρώτη λεωφόρο μπροστά από τη λίμνη εκεί ακριβώς μπροστά από το Καπιτώλιο εκείνο τον δρόμο εκεί. Έτσι, αυτό το προσωπικό και αυτά τα μέτρα ασφαλείας θα τεθούν σε ισχύ για τουλάχιστον τις επόμενες 30 ημέρες. Και θα διατηρούμε όλους αυτούς τους μηχανισμούς υποστήριξης σε συνεχή συνεργασία με την αστυνομία του Καπιτώλιο και το γραφείο του δημάρχου. Ευχαριστώ.

Muriel Bowser: ( 15:47 )
Σας ευχαριστώ, κύριε γραμματέα, θα έπρεπε επίσης να σημειώσουμε ότι είμαστε μαζί με τον αναπληρωτή δήμαρχο, Roger Mitchell, καθώς και τον επικεφαλής Donnelly, τον επικεφαλής της DC Fire, και τον EMS, και εμείς » διατίθεται ξανά για ερωτήσεις

Ομιλητής 2: ( 16:04 )
[ακούγεται 00:16:04] στο σπίτι.

Muriel Bowser: ( 16:12 )
Διαθέτουμε κάτι διαθέσιμο; Τύπωσε το? Μπορούμε να τα εκτυπώσουμε; Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Εντάξει ευχαριστώ.

Pete Muntean: ( 16:19 )
Δήμαρχος Bowser, που δόθηκε χθες, βγήκα στους δρόμους, είδα-

Muriel Bowser: ( 16:22 )
Μπορείς απλώς να συστήσεις τον εαυτό σου πριν-

Pete Muntean: ( 16:24 ) Ο
Pete Muntean με το CNN, είδε το MPD να κάνει συλλήψεις για την απαγόρευση της κυκλοφορίας, είδε το MPD να βγαίνει στο Καπιτώλιο, φαινόταν ότι το MPD ήταν έξω σε αριθμούς, αλλά η αστυνομία του Καπιτώλιο δεν ήταν. Τι λες σε αυτό; Πώς ταξινομείτε την αστυνομία του Καπιτωλίου και την απάντησή τους;

Muriel Bowser: ( 16:43 )
Λοιπόν, νομίζω ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να καταλάβουμε τι συνέβη. Προφανώς ήταν μια αποτυχία ή δεν θα είχατε παραβιάσει τις γραμμές της αστυνομίας και οι άνθρωποι μπήκαν στο κτίριο του Καπιτωλίου σπάζοντας παράθυρα και τρομοκρατώντας τους ανθρώπους, τα μέλη του Κογκρέσου που έκαναν μια πολύ ιερή συνταγματική απαίτηση των θέσεών τους. Έτσι, υπήρχε μια αποτυχία εκεί. Νομίζω ότι δεν θα μπορέσω να απαντήσω τώρα στην ερώτησή σας. Θα πρέπει να υπάρξει πραγματική έρευνα για το τι συνέβη. Ναί.

Pete Muntean: ( 17:20 )
Θέλετε να έχετε περισσότερη ομοσπονδιακή υποστήριξη νωρίς; Στείλατε μια επιστολή νωρίτερα, πριν από την έκτη, λέγοντας ότι δεν χρειαζόμαστε απαραίτητα την ομοσπονδιακή βοήθεια όσον αφορά την αστυνόμευση στην περιοχή. Θέλετε να κάνατε κάτι διαφορετικά εκεί;

Muriel Bowser: ( 17:33 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω ποια είναι η ευθύνη της περιοχής. Ξέρω ότι ακούσατε τις παρατηρήσεις του Αρχηγού Contee, αλλά επιτρέψτε μου να κάνω λίγο πίσω. Φυσικά, έχουμε αστυνομικό τμήμα περίπου 4.000 ατόμων και είμαστε υπεύθυνοι για την αστυνόμευση μη ομοσπονδιακών περιουσιών στην Περιφέρεια της Κολούμπια. Και αυτή είναι μια σημαντική διάκριση, γιατί νομίζω ότι γνωρίζετε, μέρος της ίδρυσής μας στη δημιουργία της περιφέρειας της Κολούμπια ήταν η ανησυχία της ομοσπονδιακής κυβέρνησης ότι η τοπική δικαιοδοσία δεν θα μπορούσε να προσπεράσει το ομοσπονδιακό τμήμα της κυβέρνησης. Και έτσι το Καπιτώλιο, ο Λευκός Οίκος και άλλες ομοσπονδιακές εγκαταστάσεις στην περιοχή έχουν τα δικά τους αστυνομικά τμήματα, την Αστυνομία Καπιτωλίου των Ηνωμένων Πολιτειών. Και δεν μπορούμε να αποφασίσουμε για το Καπιτώλιο, τα μέλη του Κογκρέσου, ότι θα είμαστε το αστυνομικό τμήμα τους. Ωστόσο, είμαστε έτοιμοι να τους βοηθήσουμε σε κάθε περίπτωση.

Muriel Bowser: ( 18:49 )
Έχουμε ένα σύστημα περιφερειακής συνεργασίας στον σχεδιασμό. Τώρα καθώς προγραμματίσαμε με όλους τους ομοσπονδιακούς εταίρους μας για αυτήν την εκδήλωση στις 6 Ιανουαρίου, αποφάσισα ότι χρειαζόμουν το MPD για να επικεντρωθώ στις δραστηριότητες επιβολής του νόμου και να μπορέσω να ανταποκριθώ σε τυχόν καυτά σημεία και γι 'αυτό χρειαζόμαστε την εθνική μας φρουρά, την DC εθνική φρουρά, για να μας βοηθήσετε να διατηρήσουμε μια περίμετρο γύρω από τις περιοχές ανησυχίας μας. Η αστυνομία του Καπιτώλιο και η ηγεσία στο Καπιτώλιο, δεν έλαβαν την απόφαση να ζητήσουν υποστήριξη σε φρουρά. Δεν μπορώ να παραγγείλω το στρατό, την Εθνική Φρουρά, στο έδαφος του Καπιτώλιο των Ηνωμένων Πολιτειών. Μπορώ, στην περιοχή, με την έγκριση του γραμματέα του στρατού. Φαντάζομαι λοιπόν ότι κάλεσε τον φρουρό μας και είχαμε υποστήριξη φρουράς σε όλη την πανδημία COVID, αλλά ειδικά για θέματα δημόσιας ασφάλειας, θα εκδώσω ένα επιπλέον αίτημα στον Στρατό, το οποίο νομίζω ότι έκανα στα τέλη Δεκεμβρίου, και ο γραμματέας του στρατού ενέκρινε αυτό το αίτημα. Και βάζουμε τα στρατεύματά μας στο έδαφος για να υποστηρίξουμε το MPD.

Ομιλητής 2: ( 20:07 )
Ναι.

Ομιλητής 3: ( 20:08 )
Δήμαρχος, είπατε ότι υπήρχε κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την οποία δηλώνατε, υποθέτω, δύο εβδομάδες. Τι σημαίνει αυτό? Πώς είναι διαφορετικό από αυτό που θα περιμέναμε ούτως ή άλλως, τις επόμενες δύο εβδομάδες;

Muriel Bowser: ( 20:24 )
Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης είναι ένας τρόπος που μπορώ να οργανώσω τους πόρους της κυβέρνησης DC για να κινηθώ σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Έτσι, ορισμένα πράγματα που θα περίμενε κανείς να έχουν ειδοποίηση από την κοινότητα, ενδέχεται να μην μπορούμε να έχουμε τέτοιου είδους ειδοποιήσεις επειδή πρέπει να κινηθούμε επειγόντως. Με βοηθά να οργανώσω όλους τους πόρους προμηθειών μου σε αυτό το ζήτημα. Αυτό είναι όλο διοικητικό. Αλλά περισσότερο από αυτό, είναι μια ειδοποίηση προς το κοινό ότι μπορεί να χρειαστεί να κάνουμε μερικά εξαιρετικά πράγματα για να διατηρήσουμε τη δημόσια ασφάλεια. Και η απαγόρευση της κυκλοφορίας είναι ένα εξαιρετικό πράγμα που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για τη διατήρηση της δημόσιας ασφάλειας. Όταν λέω στους κατοίκους της Περιφέρειας της Κολούμπια να μείνουν στο σπίτι σας ή μπορεί να υποβληθείτε σε σύλληψη, αυτό είναι ένα εξαιρετικό πράγμα. Και η κατάσταση έκτακτης ανάγκης θέτει τους κατοίκους της DC, τους επισκέπτες και τις επιχειρήσεις μας σε προειδοποίηση ότι μπορεί να χρειαστεί να κάνουμε κάτι εξαιρετικό όπως αυτό,

Ομιλητής 3: ( 21:35 )
Λοιπόν, οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να συμβούν γρήγορα, γιατί προφανώς κάνατε μια απαγόρευση κυκλοφορίας χθες, σωστά;

Muriel Bowser: ( 21:42 )
Δώσαμε περίπου τέσσερις ώρες, τρεις ή τέσσερις ώρες ειδοποίηση. Είναι σημαντικό όταν κάνουμε απαγόρευση κυκλοφορίας, ώστε όλα να είναι νόμιμα και οι συλλήψεις που πραγματοποιούν οι αξιωματικοί μας να διώκονται, να ακολουθούμε ένα συγκεκριμένο πρωτόκολλο. Εκδώσαμε δημόσια κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Δικαιολογήσαμε γιατί είναι απαραίτητη αυτή η παραβίαση της ελευθερίας των ανθρώπων. Δίνουμε μια δημόσια δήλωση ότι όλοι έχετε άγρια ​​συμπεριφορά, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν. Νομίζω ότι έχουμε εκδώσει αρκετές, τι λέτε αυτές, [ακούγεται 00:22:19] ειδοποιήσεις που βγήκαν στα κινητά τηλέφωνα των ανθρώπων, που περιλαμβάνουν κατοίκους της περιοχής και άτομα που επισκέπτονται την περιοχή. Γι 'αυτό καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι άνθρωποι να συμμορφώνονται με τη δημόσια τάξη ασφαλείας μας. Ναί.

Ομιλητής 4: ( 22:32 )
Δήμαρχος Bowser-

Muriel Bowser: ( 22:33 )
Απλά παρακαλώ εισαγάγετε τον εαυτό σας

Ηχείο 4: ( 22:35 )
[crosstalk 00:22:35] από το Fox Five. Υπήρξε μια στιγμή χθες όταν κηρύχθηκε ταραχή, ήταν το ίδιο πράγμα που συνέβη το καλοκαίρι στις διαδηλώσεις. Μπορείτε να με καθορίσετε από μερικά από τα πράγματα που μπορούν να συμβούν όταν, οι διαφορές μεταξύ όταν δηλώνετε ταραχή και όταν δηλώνεται κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Η επιβολή του νόμου αποκτά ορισμένες ελευθερίες σε ένα πράγμα και στο άλλο-

Muriel Bowser: ( 22:56 )
Σίγουρα, επιτρέψτε μου να ζητήσω από τον Chief Contee να μιλήσει για αυτό.

Robert Conti: ( 23:01 )
Σίγουρα, όπως ανέφερε ο δήμαρχος, η κατάσταση έκτακτης ανάγκης, επιτρέπει στην πόλη να κάνει εξαιρετικά πράγματα. Καθώς ανέφερε την απαγόρευση της κυκλοφορίας, και πάλι, μια μεγάλη παραβίαση μόνο της καθημερινής επιχείρησης στην πόλη. Σε αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση, όταν κηρύχθηκε ταραχή, αυτό σημαίνει ότι έχουμε μια κατάσταση όπου τα άτομα δραστηριοποιούνται ενεργά, βίαια σε εγκλήματα. Και αυτή είναι η σαφής διάκριση τη στιγμή που η ταραχή κηρύχθηκε. Και πιστεύω ότι ήταν το προσωπικό της MPD στο έδαφος του Καπιτωλίου που ήταν στον αέρα, δηλώνοντας αυτό ταραχή. Αυτή είναι η διάκριση μεταξύ των δύο, ναι.

Ομιλητής 4: ( 23:46 )
Τώρα, όταν κηρύσσεται μια ταραχή, ποιες ελευθερίες δίνει αυτό στο MPD;

Robert Conti: ( 23:50 )
Έτσι, για το MPD, μπορεί να καθορίσει το επίπεδο δύναμης που χρησιμοποιούμε. Έτσι, για παράδειγμα, σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιήσουμε σπρέι πιπεριού. Σε μια κατάσταση ταραχών, θα μπορούσαμε πολύ καλά να χρησιμοποιούμε δακρυγόνο ή αέριο CS, κάτι τέτοιο. Έτσι θα ήταν-

Ομιλητής 4: ( 24:04 )
Τι ώρα κάλεσε το δικαίωμα;

Robert Conti: ( 24:07 )
Δεν έχω την ακριβή ώρα που ήταν, αλλά μπορώ να σας πω ότι το MPD ζητήθηκε περίπου στις 1:00 μ.μ. ήδη πολύ κακό σε αυτό το σημείο.

Ομιλητής 4: ( 24:22 )
Επομένως, η ερώτησή μου είναι ότι, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν κηρύχθηκε η ταραχή, αυτό έδωσε στην MPD την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει αυτά τα πυρομαχικά από μόνη της. Από ό, τι συνέβη χθες, υπάρχει ένα ενδεχόμενο σκέψης ότι ίσως η δήλωση ταραχής νωρίτερα θα μπορούσε να είχε αποτρέψει κάποια από τα πράγματα που συνέβη;

Ρόμπερτ Κοντί: ( 24:39 )
Όχι, δεν μπορείς να κηρύξεις ταραχές μέχρι να εμφανιστούν βίαιες πράξεις. Και πιστεύω ότι η MPD είναι πολύ προσεκτική όταν δηλώνουμε ταραχή στην κατάσταση. Υπάρχουν καταστάσεις όπου έχουμε αξιωματικούς που τους ρίχνουν τούβλα, μπουκάλια ρίχνονται σε αυτά, ό, τι το ονομάζετε, ούρα και, σε κάθε περίπτωση, δεν έχουμε κηρύξει ταραχές. Σε αυτό, είχαμε ρίξει βλήματα στους αξιωματικούς μας και είχαμε ανθρώπους που προσπαθούσαν να παραβιάσουν το Καπιτώλιο των Ηνωμένων Πολιτειών στο Καπιτώλιο του έθνους. Νομίζω ότι αν κάτι, αυτό σίγουρα δικαιολογεί την κήρυξη ταραχής. Και σαφώς, το βιώσαμε χθες.

Muriel Bowser: ( 25:24 )
Ναι.

Michael: ( 25:25 )
Γεια ναι, Michael Brice-Saddler με την Washington Post, για τον Chief Contee, και ίσως ο Chief Donnelly, οι τρεις απογοητευμένοι που πέθαναν από ιατρικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, έχουμε αποφασίσει εάν ήταν μέρος των ταραχών ή άλλων άτομα που βρίσκονταν στο Καπιτώλιο;

Muriel Bowser: ( 25:41 )
Ποια ήταν αυτή η ερώτηση, Michael;

Michael: ( 25:43 )
Η ερώτησή μου ήταν για τα τρία άτομα που πέθαναν χθες από ιατρικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Muriel Bowser: ( 25:48 )
Ευχαριστώ.

Μιχαήλ: ( 25:49 )
Ναι.

Robert Conti: ( 25:50 )
Χθες υπήρχαν πολλοί άνθρωποι στο Καπιτώλιο. Και υποθέτω ότι ο βαθμός που μπορούμε να πούμε τώρα είναι ότι βρίσκονταν στο Καπιτώλιο όταν αντιμετώπιζαν την ιατρική τους κατάσταση.

Μάικλ: ( 26:01 )
Εντάξει, αλλά δεν μπορείς να καθορίσεις-

Robert Conti: ( 26:02 )
Δεν μπορώ να προσδιορίσω.

Robert Conti: ( 26:03 )
… έκτακτη ανάγκη.

Μάικλ: ( 26:03 )
Εντάξει. Αλλά δεν μπορείτε να προσδιορίσετε πέρα ​​από αυτό;

Robert Conti: ( 26:03 )
Δεν μπορώ να προσδιορίσω.

Michael: ( 26:04 )
Εντάξει. Και μετά έγινε χτύπημα χθες στις 12 και Πενσυλβάνια, και ξεχωριστοί πυροβολισμοί σε 200 K Street Northwest, και επίσης 9ος και N Street Northwest. Έχει αποφασίσει η αστυνομία εάν κάποια από αυτά σχετίζονται με τις ταραχές στην πόλη;

Robert Conti: ( 26:19 )
Δεν φαίνεται ότι κάποια από αυτά σχετίζονται με τις ταραχές στην πόλη, και αυτά τα ζητήματα διερευνούνται ενεργά, αλλά δεν φαίνεται να σχετίζονται.

Michael: ( 26:27 )
Εντάξει.

Robert Conti: ( 26:28 )
Σας ευχαριστώ.

Michael: ( 26:28 )
Και τότε για τον δήμαρχο Bowser, θα μπορούσατε να μιλήσετε για το πώς τα χθεσινά γεγονότα θα επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο η πόλη προετοιμάζεται για τα εγκαίνια;

Muriel Bowser: ( 26:38 )
Δεν μπορώ να σας μιλήσω με συγκεκριμένες λεπτομέρειες σε αυτό το στάδιο, Michael, αλλά θα εξετάσουμε πολύ προσεκτικά τι μάθαμε, τι συμβαίνει στο Καπιτώλιο, σε συνεργασία με την ηγεσία του Κογκρέσου και την Προεδρική Εγκαίνια Επιτροπή.

Μάικλ: ( 26:55 )
Εντάξει. Ευχαριστώ. Και μετά-

Muriel Bowser: ( 26:56 )
Αλλά έχετε ακούσει ότι ο Γραμματέας προσφέρει ήδη δύο πολύ σημαντικά σημεία, ότι η περίφραξη που ανεβαίνει γύρω από το Καπιτώλιο, μη κλιμακούμενη περίφραξη, θα είναι στη θέση της μέσω των εγκαινίων και τη δύναμη της φρουράς που θα φτάσει στο έδαφος αυτό το Σαββατοκύριακο, έως και 6.200 θα είναι διαθέσιμα και μέσω των εγκαινίων.

Γραμματέας McCarthy: ( 27:25 )
Ποια είναι μεγαλύτερη σύνθεση προσωπικού από ό, τι θα κάνατε για μια τυπική εγκαίνια.

Michael: ( 27:30 )
Ευχαριστώ. Και έπειτα μόνο μια συνέχεια εκεί για εσάς, Γραμματέα McCarthy. Η μαύρη περίφραξη, είπατε τουλάχιστον 30 ημέρες, ή όχι περισσότερο από 30 ημέρες, ότι θα ανεγερθεί;

Γραμματέας McCarthy: ( 27:39 )
Τουλάχιστον.

Michael: ( 27:39 )
Τουλάχιστον, εντάξει. Ευχαριστώ.

Γραμματέας McCarthy: ( 27:41 )
Ναι, και θα το δουλέψουμε σε συντονισμό με την πόλη καθώς και με την Αστυνομία του Καπιτώλ Χιλ.

Michael: ( 27:45 )
Ευχαριστώ.

Muriel Bowser: ( 27:47 )
Ναι, Μαρκ.

Mark Segraves: ( 27:47 )
Mark Segraves, NBC Washington. Δύο ερωτήσεις για τον γραμματέα. Ένα, και προσπάθησα να ακολουθήσω, θα μπορούσατε να επαναλάβετε τις λεπτομέρειες σχετικά με το φράχτη; Θα περιβάλλει εντελώς το συγκρότημα Καπιτωλίου των ΗΠΑ, την περίφραξη;

Γραμματέας McCarthy: ( 28:02 )
Ναι.

Mark Segraves: ( 28:02 )
Θα μπορούσατε να δώσετε αυτές τις λεπτομέρειες για άλλη μια φορά;

Γραμματέας McCarthy: ( 28:04 )
Ναι. Λοιπόν, το Σύνταγμα στην Ανεξαρτησία πρώτα, και μετά ο δρόμος εκεί μπροστά από τη λίμνη. Θα είναι παντού.

Mark Segraves: ( 28:13 )
Και πόσο ψηλό θα είναι αυτό;

Γραμματέας McCarthy: ( 28:15 )
Επτά πόδια.

Mark Segraves: ( 28:16 )
Επτά πόδια.

Γραμματέας McCarthy: ( 28:17 )
Μη επεκτάσιμη.

Mark Segraves: ( 28:18 )
Μη επεκτάσιμο. Συγκρίνετε αυτό με αυτό που βλέπουμε στον Λευκό Οίκο.

Γραμματέας McCarthy: ( 28:20 )
Αυτό ήταν διαθέσιμο. Εργαστήκαμε μέσω αυτής της λύσης χθες, και ήμασταν στα τηλέφωνα για να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα την ικανότητα να επεκτείνουμε την περίμετρο του συγκροτήματος National Capitol. Θα μπορούσαμε να βγάλουμε όσους αστυνομικούς της μητροπολιτικής αστυνομίας βγαίνουν στους δρόμους, έτσι ώστε σε περίπτωση που αυτοί, αν επρόκειτο να συμβεί ξανά ή κατάντη, ο αρχηγός Contee θα είχε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ευελιξία με την αστυνομική του δύναμη και θα μπορούσαμε να αναλάβουμε στατικές θέσεις ασφαλείας.

Mark Segraves: ( 28:49 )
Και εκτιμώ ότι ίσως δεν ήταν η απόφασή σας, και γνωρίζουμε ότι ο αρχηγός και ο δήμαρχος είπε ότι δεν ήταν η απόφασή τους, αλλά τι μπορείτε να μας πείτε για την έλλειψη προετοιμασίας πριν από χθες το τμήμα της αστυνομικής μονάδας του Καπιτώλιο των ΗΠΑ και γιατί σε μήνες πριν, είδαμε στρατεύματα γύρω από το Καπιτώλιο των ΗΠΑ όταν ερχόταν άλλος διαδηλωτής, αλλά χθες δεν είδαμε τίποτα; Γιατί δεν υπήρχαν χθες στρατεύματα ή άλλη εφεδρική ασφάλεια, δεδομένου ότι όλοι γνωρίζαμε στο δημόσιο τομέα, πρέπει να είχατε καλύτερη νοημοσύνη που κάναμε, αλλά όλοι γνωρίζαμε ότι αυτό ήταν δυνατό, αν όχι πιθανό;

Γραμματέας McCarthy: ( 29:26 )
Λοιπόν, στηριζόμαστε στη νοημοσύνη μας από την επιβολή του νόμου και την τοπική αστυνομία, προφανώς, αλλά σε σχέση με τον προ-συντονισμό, μέχρι το σημείο του δημάρχου, όλα αυτά τα πράγματα εξετάζονται. Υπήρξαν προηγουμένως συζητήσεις με την Αστυνομία του Καπιτώλιο και άλλους, και δεν υποβλήθηκε αίτημα της Εθνικής Φρουράς του DC. Προφανώς ήταν ένα διαφορετικό κυβερνητικό σκέλος, επομένως πρέπει να μας ζητηθεί να έρθουμε στο έδαφος.

Muriel Bowser: ( 29:53 )
Ναι.

Jean Recker: ( 29:53 )
Γεια, Jean [Recker 00:29:54], Ουάσινγκτον. Δήμαρχος Bowser, διορθώστε με αν κάνω λάθος, η κατανόησή μου είναι ότι με τη δημόσια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, τυχόν απαγορεύσεις κυκλοφορίας, κλείσιμο επιχειρήσεων, πρόκειται να είναι μια καθημερινή απόφαση με βάση την απειλή στην πόλη. Αυτό είναι σωστό?

Muriel Bowser: ( 30:06 )
Ναι. Σχετικά με την απαγόρευση της κυκλοφορίας. Ναί.

Jean Recker: ( 30:08 )
Εντάξει. Και τι μπορούν να περιμένουν οι κάτοικοι τις επόμενες εβδομάδες; Θέλω να πω, ξέρω ότι πρέπει να υπάρξει μια άλλη συνάντηση των εξεγερμένων γύρω από τα εγκαίνια, αλλά εν τω μεταξύ, τι περιμένετε; Θέλω να ρωτήσω ότι έχουμε κατοίκους, πρέπει να βγάλω δουλειά για να πάρω παντοπωλεία; Πότε πρέπει να περπατήσω το σκυλί μου; Τι προβλέπεις τις επόμενες μέρες;

Muriel Bowser: ( 30:26 )
Νομίζω ότι οι κάτοικοι της DC πρέπει να ζήσουν τη ζωή τους. Και αν υπάρχει ανάγκη, όπως το έκανα το σαββατοκύριακο που οδήγησε σε αυτό, να τους ζητήσω να μείνουν μακριά από ορισμένες περιοχές, θα το κάνω. Δεν έχω αυτό το αίτημα σε αυτό το στάδιο. Τώρα λοιπόν θέλουμε να κάνουν τη ζωή τους, να εγγραφούν στα συστήματά μας συναγερμού. Κρις.

Κρις: ( 30:52 )
Ναι. Ευχαριστώ, δήμαρχο. Έτσι, θα ενθαρρύνουμε πραγματικά τους κατοίκους μας και τυχόν επισκέπτες στην Περιφέρεια της Κολούμπια να εγγραφούν στο Alert DC και αυτό μπορεί να γίνει στη διεύθυνση alertdc.dc.gov. Έτσι λοιπόν, με βάση αυτά που έλεγαν ο δήμαρχος και ο αρχηγός, σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, και σίγουρα με τον δήμαρχο να κηρύξει δήλωση έκτακτης ανάγκης, θα προωθήσουμε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο στους κατοίκους και τους επισκέπτες μας μέσω του Alert DC.

Muriel Bowser: ( 31:21 )
Και επιτρέψτε μου να πω κάτι επίσης πολύ συγκεκριμένα, ζητήσαμε από τους κατοίκους μας να μην συμμετάσχουν σε αντιδιαμαρτυρία. Ζητήσαμε από τους κατοίκους μας, ακόμη και τους κατοίκους της περιοχής, και τα στελέχη και ηγέτες της κομητείας τους να τους ζητήσουν να μην συμμετάσχουν σε αντιδιαμαρτυρία. Και ξέρω για πολλούς ανθρώπους, έχω λάβει γραπτά μηνύματα, ήταν δύσκολο να κάνω γιατί θέλουν να αντισταθούν. Αλλά φανταστείτε αν η αστυνομία μας έπρεπε επίσης να αστυνομεί τη διαμαρτυρία εναντίον των ανθρώπων που κατέλαβαν το Καπιτώλιο. Έτσι ήταν πολύ σημαντικό η αστυνομία να εστιάσει σε αυτά. Θα συνεχίσουμε λοιπόν να ζητάμε από τους κατοίκους μας να ακούσουν την καθοδήγησή μας, αλλά συνεχίζουμε τη ζωή σας. Κυβέρνηση DC, έχουμε ήδη κάνει τροποποιημένες λειτουργίες λόγω του COVID, αλλά οι εγκαταστάσεις μας που έχουν προσωπικές δραστηριότητες συνεχίζουν να το κάνουν.

Pete Muntean: ( 32:24 )
Δήμαρχος Bowser, πόσο αναστατωμένος σε κάνει να βλέπεις την ομοσπονδιακή απάντηση στο Black Lives Matter Plaza κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας εκεί και γύρω στις 19 Ιουνίου, και στη συνέχεια να δεις χθες, σε σύγκριση; Το αναφέρατε νωρίτερα. Πόσο αναστατωμένος σε κάνει;

Muriel Bowser: ( 32:40 )
Αυτό που είμαι αναστατωμένος, είμαι αναστατωμένος για το τι έχει κάνει αυτός ο πρόεδρος στην πόλη μας και στη δημοκρατία μας. Δεν είμαι επιρρεπής σε άγριες μεταβολές συναισθημάτων, επειδή έχουμε κάποια δουλειά να κάνουμε για να μάθουμε τι συνέβη για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα συμβεί ξανά. Και αυτή είναι η δουλειά μου τώρα και αυτή είναι η δουλειά όλων εδώ. Είμαι αναστατωμένος που οι αστυνομικοί μου βλάβησαν όταν έκαναν τη δουλειά τους. Είμαι ακόμη αναστατωμένος που κάποιος πέθανε σε αυτό το κτίριο που εισέβαλε στο κτίριο. Όλοι πρέπει να είμαστε αναστατωμένοι για όλα αυτά τα πράγματα. Με ενθουσιάζει το γεγονός ότι η αστυνομία και οι φύλακες μας μπόρεσαν να πάρουν τον έλεγχο του κτιρίου και ότι οι νομοθέτες μας επέστρεψαν σε αυτό το κτίριο για να ψηφίσουν. Είμαι αναστατωμένος που 706.000 κάτοικοι της Περιφέρειας της Κολούμπια δεν είχαν ούτε μία ψήφο σε αυτό το Κογκρέσο χθες,

Pete Muntean: ( 33:50 )
Πόσο αργά τα πράγματα-

Muriel Bowser: ( 33:51 )
Έτσι είναι όλοι αναστατωμένοι.

Pete Muntean: ( 33:54 )
Πόσο αργά κινήθηκαν τα πράγματα χθες; Θέλω να πω, αυτό πρέπει να σας ενοχλήσει ότι δεν υπήρχε μια πιο εξαντλητική απάντηση ειδικά στο Καπιτώλιο, αλλά τότε ο γραμματέας McCarthy μίλησε χθες για μια καθυστέρηση εισόδου ομοσπονδιακών δυνάμεων στην περιοχή. Πώς θα το ταξινομήσετε;

Muriel Bowser: ( 34:12 )
Το έχω ήδη ταξινομήσει. Νομίζω ότι μια πιο ισχυρή παρουσία στο Καπιτώλιο θα εμπόδιζε τους ανθρώπους να μπουν στο κτίριο. Ναί.

Ηχείο 4: ( 34:24 )
[δεν ακούγεται 00:08:25], Fox 5 DC. Δήμαρχος, είναι ένα πράγμα να έχουμε μια πιο ισχυρή παρουσία στο έδαφος, αλλά όταν έχουμε την Αστυνομία του Καπιτώλιο που αφήνει φαινομενικά τους ανθρώπους μέσα, ήμουν εκεί που τους έβλεπαν να αφήνουν έξω, και στη συνέχεια να ακούσω ότι έχουμε μόνο 13 συλλήψεις για παράνομη είσοδο. Είναι ένα πράγμα να έχουμε αρκετούς αξιωματικούς στο έδαφος, αλλά τι κάνουμε εάν δεν είναι τόσο αποτελεσματικοί όσο θα έπρεπε;

Muriel Bowser: ( 34:51 )
Νομίζω ότι έχετε θέσει ένα άλλο ερώτημα που θα αποτελέσει αντικείμενο έρευνας. Νομίζω ότι είναι μια σημαντική ερώτηση. Δεν χρειαζόμαστε μόνο ανθρώπους, αλλά χρειαζόμαστε αποτελεσματική ανάπτυξη αυτών των ανθρώπων. Ναί.

Sam Ford: ( 35:05 )
Sam Ford με το Channel 7. Δήμαρχος, τι γνωρίζετε όλοι για αυτές τις ομάδες όπως το Proud Boys, το QAnon, η ομάδα πολιτοφυλακής, συμμετείχαν σε αυτό και συγκαταλέγονται μεταξύ των ανθρώπων που συνελήφθησαν;

Muriel Bowser: ( 35:17 )
Δεν ξέρω ότι μπορούμε να το πούμε αυτό τώρα, Αρχηγέ.

Robert Conti: ( 35:19 )
Ναι. Δεν ξέρω ότι μπορούμε να το πούμε αυτό τώρα. Νομίζω ότι είναι ασφαλές να πούμε ότι είχαμε σίγουρα ανθρώπους που είχαν το ίδιο πνεύμα με όλη τη ρητορική που συνέβαινε και έκαναν αυτό που έκαναν χθες στο Καπιτώλιο των ΗΠΑ. Αλλά πέρα ​​από αυτό, δεν θα δώσω πίστωση σε καμία συγκεκριμένη ομάδα.

Sam Ford: ( 35:38 )
Ποιοι ήταν οι αριθμοί τραυματισμών, Αρχηγός, για τους αστυνομικούς;

Robert Conti: ( 35:41 )
Για τους αστυνομικούς μας, αρχικά ήμασταν αρχικά στα 14, αλλά ο αριθμός αυξήθηκε σε περίπου 56 κατά τη διάρκεια της νύχτας. Και πρέπει να σας πω, υπήρξαν πολλές γενναίες μάχες από τα μέλη του Μητροπολιτικού Αστυνομικού Τμήματος εκεί. Σε ένα σημείο, αρκετοί αξιωματικοί, ως αποτέλεσμα πυρομαχικών και ψεκασμού πιπεριού και δακρυγόνων αερίων, που μπορούν να βγουν από τη γραμμή, δοκιμάζονται γρήγορα και πίσω στη γραμμή για να προσπαθήσουν να διασφαλίσουν την ασφάλεια του κτιρίου μας στο Καπιτώλιο. Έτσι, απλώς ένα τεράστιο ποσό ηρωικών πράξεων. Έχω έναν αξιωματικό που είναι ακόμα στο νοσοκομείο αυτή τη στιγμή. Τον άρπαξε σε πλήθος. Χτυπήθηκε. Κλωρίστηκε. Τον πειράστηκαν πολλές φορές. Ναι, πολέμησαν. Πολέμησαν χθες.

Sam Ford: ( 36:34 )
56 αξιωματικοί MPD;

Robert Conti: ( 36:36 )
Αυτό είναι σωστό, κύριε.

Muriel Bowser: ( 36:39 )
Ναι.

Ομιλητής 5: ( 36:41 )
Κύριος Contee, διευκρίνιση σχετικά με τις συλλήψεις. Βλέπω ότι πραγματοποιήθηκαν 25 συλλήψεις για παραβιάσεις της απαγόρευσης της κυκλοφορίας και παράνομη είσοδο στους χώρους του Καπιτωλίου. Αναρωτιέμαι αν έγιναν συλλήψεις μόνο για παράνομη είσοδο στο Καπιτώλιο ή εάν όλες αυτές οι συλλήψεις είχαν παραβιάσει την απαγόρευση της κυκλοφορίας;

Robert Conti: ( 36:56 )
Έτσι, όλες οι συλλήψεις που έγιναν μετά τις 6:00 μ.μ., η αρχική ομάδα των 25 ή 26, ανεξάρτητα από το τι ήταν, αυτές οι συλλήψεις ήταν σωστές στο Καπιτώλιο. Αυτό έγινε μετά την έναρξη ισχύος της απαγόρευσης του δημάρχου. Δώσαμε τις παραγγελίες. Τα άτομα ήταν ακόμα εκεί. Τι πρέπει να κάνουμε. Δώσαμε την παραγγελία. Τα άτομα ήταν ακόμα εκεί, και τοποθετήσαμε εκείνα τα άτομα που ήταν εκεί, τα τοποθετήσαμε υπό σύλληψη. Το MPD μπόρεσε να το κάνει αυτό. Αυτό ήταν πραγματικά το υπόλοιπο. Και ο στόχος ήταν για εμάς, καθώς καταφέραμε να ασφαλίσουμε την περίμετρο και να έχουμε μια ισχυρή περίμετρο για να κάνουμε συλλήψεις και μετά να αρχίσουμε να δουλεύουμε. Το υπόλοιπο ήταν ότι τα μέλη της MPD εργάστηκαν στους δρόμους της Περιφέρειας της Κολούμπια για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των επιχειρήσεων και των κατοίκων μας,

Ομιλητής 5: ( 37:56 )
Λοιπόν, δεν έγιναν συλλήψεις για όσους εισήλθαν παράνομα στο κτίριο του Καπιτώλιο μέχρι τις 18:00;

Robert Conti: ( 38:02 )
Ναι κυρία. Αυτό είναι σωστό.

Ομιλητής 5: ( 38:03 )
Εντάξει. Και τότε νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι λίγο μπερδεμένοι με το μικρό αριθμό συλλήψεων που πραγματοποιήθηκαν. Εννοώ, υπάρχουν βίντεο εκατοντάδων ανθρώπων που έρχονται στο Καπιτώλιο. Μπορείτε να εξηγήσετε λίγο γιατί αυτοί οι αριθμοί είναι τόσο χαμηλοί; Τι συμβαίνει; Έφυγαν οι άνθρωποι; Είναι αυτό το ζήτημα της έλλειψης αρκετών ατόμων για να το διαχειριστούν;

Robert Conti: ( 38:18 )
Ναι. Οχι συγνώμη. Μπορώ να σας πω, εννοώ, πιθανότατα πολλοί άνθρωποι σε αυτό το δωμάτιο δεν είχαν υποστεί ταραχές ή εξεγέρσεις σαν αυτό. Και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αποκτήσετε ξανά τον έλεγχο. Πρέπει να ελέγξετε την κατάσταση που συνέβαινε. Οι άνδρες και οι γυναίκες του Μητροπολιτικού Αστυνομικού Τμήματος μπήκαν σε μια κατάσταση που ήταν ήδη εκτός ελέγχου. Έτσι, όταν καθιερώθηκε ο έλεγχος και ότι η περίμετρος καθιερώθηκε, τότε και μόνο τότε μπορούμε να κάνουμε με ασφάλεια συλλήψεις, επειδή καθώς αρχίζετε να κάνετε συλλήψεις, τώρα μπαίνουμε σε πρόσθετη χρήση δυνάμεων, επιπλέον τραυματισμούς αξιωματικών και πιθανούς πρόσθετους τραυματισμούς του άτομα που σκοπεύουμε να συλλάβουμε. Έχουμε την ευθύνη να διασφαλίσουμε την ασφάλεια και την ασφάλεια, τηρώντας το σύνταγμα και όλα αυτά. Και σκοπεύαμε να το κάνουμε αυτό. Έτσι κάναμε τις συλλήψεις-

Robert Conti: ( 39:03 )
… συμμορφωθείτε με το σύνταγμα και όλα αυτά. Και σκοπεύαμε να το κάνουμε αυτό. Έτσι κάναμε τις συλλήψεις που κάναμε μπροστά από το Καπιτώλιο. Μετά από αυτό προχωρήσαμε και κάναμε επιπλέον συλλήψεις και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους ομοσπονδιακούς μας εταίρους. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουμε καταχωρίσει στον ιστότοπό μας. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που βρίσκονται σε αυτές τις εικόνες και γνωρίζουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι σε αυτήν τη χώρα που μπορούν να αναγνωρίσουν αυτά τα άτομα.

Robert Conti: ( 39:22 )
Εδώ έρχεται η κοινότητα και βοηθάει. Αυτές είναι σαφείς εικόνες. Μερικές από αυτές τις εικόνες, δεν υπάρχει λάθος για το ποιοι είναι μερικοί από αυτούς τους ανθρώπους. Λοιπόν, ζητάμε από τις κοινότητές μας να καλέσουν. Είτε πρόκειται για κοινότητα εδώ στην περιοχή της Κολούμπια, όσο και για τη Δυτική ακτή, δεν έχει σημασία. Καλέστε στο τοπικό σας γραφείο FBI, εντοπίστε ποια είναι αυτά τα άτομα και ας τα λογοδοτήσουμε.

Muriel Bowser: ( 39:44 )
Ναι, κύριε.

Asha: ( 39:45 )
Asha Kaleah με το Associated Press. Δήμαρχος Bowser, αν ήσασταν κυβερνήτης, πώς θα πήγατε χθες διαφορετικά για εσάς; Τι θα μπορούσατε να κάνετε διαφορετικά και τι είδους ώρα;

Muriel Bowser: ( 40:01 )
Η διαφορά θα ήταν όταν γίνουμε το 51ο κράτος ή πριν από αυτό, η Κογκρέσος μας έχει τώρα ένα νομοσχέδιο στο Κογκρέσο για να δώσει στον δήμαρχο τον έλεγχο της Εθνικής Φρουράς του DC. Αυτό που είναι διαφορετικό είναι ότι δεν θα υποβάλουμε αίτημα στον γραμματέα του στρατού για υποστήριξη φρουρών. Δεν θα περιοριζόμαστε με κανέναν τρόπο από το πώς να αναπτύξουμε το φύλακα.

Muriel Bowser: ( 40:28 )
Επομένως, δεν θα χρειαστεί να εκκαθαρίσουμε ένα σχέδιο ανάπτυξης με τον γραμματέα του στρατού. Θα μπορούσαμε να είμαστε ευκίνητοι στο πώς το αλλάζουμε. Εάν έχουμε ένα σχέδιο ανάπτυξης που έχει εγκριθεί, για παράδειγμα, αυτό περιόρισε το Guard στη θυρίδα κυκλοφορίας ή στον ένατο δρόμο. Αν ανακαλύψουμε κατά τη διάρκεια της απόκρισης ότι αυτό πρέπει να αλλάξει δραματικά, τότε εγώ, ως δήμαρχος slash κυβερνήτης, θα έκανα αυτή την αποφασιστικότητα. Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά. Αυτό που δεν θα ήταν διαφορετικό ως κυβερνήτης θα ήταν η ικανότητά μου να βάζω την Εθνική Φρουρά στα σκαλιά του Καπιτώλιο. Δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό ως κυβερνήτης. Ούτε θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω την αστυνομία της πολιτείας μας στο Καπιτώλιο. Αυτό δεν θα ήταν διαφορετικό. Ναί. Και θα κάνουμε έναν ακόμη γύρο και μετά θα τελειώσουμε.

Jean Recker: ( 41:26 )
Θέλω να μιλήσω για μερικές εικόνες που κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ορισμένων διαδηλωτών και ταραχών, γιορτάζοντας σε εσωτερικούς χώρους στο Alibi Bar, καθώς και λόμπι ορισμένων ξενοδοχείων σε όλη την πόλη, γεμάτα πλήθη, όχι φορώντας μάσκες. Τι θα γίνει; Τι είδους πρόστιμα πρόκειται να επιβληθούν σε αυτές τις επιχειρήσεις; Συνειδητοποιώ ότι τα ξενοδοχεία μπορεί να είναι μια πιο δύσκολη κατάσταση με το Alibi, δηλαδή ένα μπαρ που επέτρεπε την εσωτερική τραπεζαρία για ποτό εσωτερικού χώρου. Τι θα γίνει με αυτό;

Muriel Bowser: ( 41:54 )
Θα πρέπει να το διερευνήσουμε αυτό. Είδα ένα, για παράδειγμα, όταν οδηγούσαμε εκεί όπου συνέβαινε αυτό, μπορεί να υπάρχουν επισκέπτες του ξενοδοχείου. Και θα δούμε ποιες παραβιάσεις της άδειας επιχείρησής τους ή συνέβησαν. Οποιοδήποτε άλλο… ναι, Μαρκ;

Mark Segraves: ( 42:11 )
Μια ερώτηση για εσάς, δήμαρχο και μια ερώτηση [δεν ακούγεται 00:42:14]. Δήμαρχος, και ξέρω ότι το έχετε ρωτήσει με έναν τρόπο στο παρελθόν, αλλά ποιος είναι ο φόβος σας αφού δούμε τι είδαμε χθες, ποιος είναι ο φόβος σας που θα μπορούσε να συμβεί στις 20 Ιανουαρίου; Και ποια μέτρα μπορείς να κάνεις που δεν έχουμε δει μέχρι τώρα που μπορεί να σκέφτεσαι να διατηρήσεις την ειρήνη; Πιστεύετε ότι πρέπει να υπάρχει δημόσια τελετή;

Muriel Bowser: ( 42:35 )
Λοιπόν, Μαρκ, νομίζω ότι προφανώς ανησυχούμε για τον 20ο. Ανησυχούμε για τις ημέρες που προηγούνται των 20, αλλά νομίζω ότι εμείς, ως Αμερικανοί, πρέπει επίσης να αναρωτηθούμε: «Αυτό θα είναι ένα νέο φυσιολογικό στην Αμερική;» Ανεξάρτητα από το εάν ο Ντόναλντ Τραμπ είναι πρόεδρος. Θα συνεχίσουν να εμπνέονται οι άνθρωποι στη βία και να προσπαθήσουν να ανατρέψουν τους θεσμούς της κυβέρνησής μας.

Muriel Bowser: ( 43:07 )
Πιστεύω λοιπόν ότι το πλαίσιο για όλους πρέπει να επαναρυθμιστεί, γιατί μπορεί να μην τελειώσει στις 20. Και έτσι για μας, καθώς το θεωρούμε ως πρωτεύουσα του έθνους, αυτό σημαίνει ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο αστυνόμευσης. Κάθομαι μπροστά σου τώρα με μια δύναμη που είναι 3.700 δυνατή, αλλά συρρικνώνεται. Σας παρουσιάζω τοπικούς νόμους που επηρεάζουν τον τρόπο προσέγγισης των διαδηλώσεων της Πρώτης Τροποποίησης που μπορεί να μετατραπούν σε ταραχές. Καθίζομαι μπροστά σας με ένα νομοσχέδιο εκατό εκατομμυρίων δολαρίων που μας οφείλει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση από τα τελευταία τέσσερα χρόνια, βοηθώντας τις διαδηλώσεις της πρώτης τροποποίησης της αστυνομίας της ομοσπονδιακής κυβέρνησης που αυξάνονται σε αριθμό σε πολυπλοκότητα. Έτσι, όλα αυτά τα πράγματα, καθώς προχωράμε, όχι μόνο για τις 20, αλλά ως δήμαρχος, ο διευθύνων σύμβουλος του Καπιτωλίου του έθνους, φιλοξενεί την ομοσπονδιακή κυβέρνηση με μια δύναμη που υποστηρίζει τις ομοσπονδιακές δυνάμεις.

Mark Segraves: ( 44:19 )
Και θα ήθελα να επικοινωνήσω με τον αρχηγό και τον γραμματέα σχετικά με τις πληροφορίες. Τι μπορείτε να μας πείτε για τη νοημοσύνη που είχατε οδηγήσει χθες; Και υπήρχε κάποια πληροφορία που να υποδηλώνει ότι θα υπάρξει απόπειρα παραβίασης του Καπιτώλιο των ΗΠΑ;

Robert Conti: ( 44:33 )
Δεν υπήρχε νοημοσύνη που να υποδηλώνει ότι θα υπάρξει παραβίαση του Καπιτώλιο των ΗΠΑ. Η νοημοσύνη που οδηγεί σε αυτό, δεν θα μιλήσουμε συγκεκριμένα για τη νοημοσύνη που είχαμε, αλλά περιμέναμε σίγουρα ότι θα υπήρχε αυξημένος αριθμός ανθρώπων στην πόλη μας, σε σύγκριση με τις δύο προηγούμενες διαδηλώσεις, σίγουρα το γνώριζαν. Αλλά επιπλέον, το μητροπολιτικό αστυνομικό τμήμα, υπό την ηγεσία του δημάρχου, όχι μόνο ενεργοποιήσαμε την Εθνική Φρουρά, αλλά ξεκινήσαμε επίσης αμοιβαία βοήθεια με αρκετές υπηρεσίες επιβολής του νόμου πριν από χθες. Νομίζω, λοιπόν, ότι είναι μια πολύ σημαντική σημείωση για την προετοιμασία μας για αυτό. Με βάση τη νοημοσύνη, όχι μόνο είχαμε την Εθνική Φρουρά, αλλά είχαμε την εθνική φρουρά και είχαμε υπηρεσίες αμοιβαίας βοήθειας για τους κατοίκους της DC για την Ουάσιγκτον. Αυτό είναι πραγματικά,

Robert Conti: ( 45:34 )
Άρα θα το αφήσω εκεί.

Γραμματέας McCarthy: ( 45:38 )
Και γι 'αυτό ο Αρχηγός Κοντί μας ζήτησε να υποστηρίξουμε σημεία ελέγχου της κυκλοφορίας σε 30 ξεχωριστές τοποθεσίες στη βόρεια πλευρά της πόλης για να αποτρέψουμε την κίνηση των οχημάτων. Εξακολουθούμε να εκτελούμε αυτήν την αποστολή, δεν το έλεγα στην αρχή. Έχουμε 850 στο Καπιτώλιο, καθώς και 90 επιπλέον άτομα, τρία ανά τοποθεσία σε σημεία ελέγχου της κυκλοφορίας, κυρίως στη βόρεια πλευρά της πόλης από περίπου ένατη έως 17η, βορειοδυτικά. Όσον αφορά τη στάση που οδηγεί, λαμβάνουμε τις πληροφορίες μας από υπηρεσίες επιβολής του νόμου, είτε είναι ομοσπονδιακές είτε τοπικές. Ήταν σε θέση να μοιάζει κάπως με τις 14 Νοεμβρίου, 12 Δεκεμβρίου, όπου οι τύποι των ομάδων που ήταν εκεί, αλλά δεν είχαν την πιο άγρια ​​φαντασία ότι θα μπορούσατε να καταλήξετε να παραβιάσετε τους λόγους του Καπιτώλιο.

Muriel Bowser: ( 46:34 )
Εντάξει. Αυτή είναι η ενημέρωσή μας. Σας ευχαριστώ όλους.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου