Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

Rev. Rudy Giuliani: ( 00:34 )Αλλά η πρώτη φορά που ανακαλύφθηκε ήταν εδώ στην Πενσυλβάνια, πριν από λίγες μέρες. Οι άνθρωποι που βλέπετε πίσω μου είναι λίγοι, θα έλεγα 50 έως 60 παρατηρητές δημοσκόπησης, οι οποίοι θα καταθέσουν όλοι ότι στερήθηκαν ομοιόμορφα το δικαίωμά τους να επιθεωρήσουν οποιοδήποτε μέρος των ψηφοφοριών μέσω ταχυδρομείου.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Rudy Giuliani Trump Campaign Philadelphia Press Conference 7 Νοεμβρίου

Συνέντευξη Τύπου για την εκστρατεία Rudy Giuliani Trump στις 7 Νοεμβρίου

Rudy Giuliani: ( 00:01 )
Λοιπόν, είμαι εδώ εξ ονόματος της εκστρατείας Trump, ως δικηγόρος του Προέδρου, για να σας περιγράψω το πρώτο μέρος μιας κατάστασης που είναι εξαιρετικά ανησυχητική, πρώτα απ 'όλα για την Κοινοπολιτεία Πενσυλβάνια, και στη συνέχεια για μια σειρά από άλλες πολιτείες. Και αυτές οι αγωγές θα ασκηθούν από τη Δευτέρα.

Rudy Giuliani: ( 00:34 )
Αλλά η πρώτη φορά που ανακαλύφθηκε ήταν εδώ στην Πενσυλβάνια, πριν από λίγες μέρες. Οι άνθρωποι που βλέπετε πίσω μου είναι λίγοι, θα έλεγα 50 έως 60 παρατηρητές δημοσκόπησης, οι οποίοι θα καταθέσουν όλοι ότι στερήθηκαν ομοιόμορφα το δικαίωμά τους να επιθεωρήσουν οποιοδήποτε μέρος των ψηφοφοριών μέσω ταχυδρομείου.

Rudy Giuliani: ( 01:08 )
Όπως γνωρίζετε από την αρχή, οι ψηφοφορίες αλληλογραφίας ήταν πηγή κάποιου βαθμού σκεπτικισμού, αν όχι πολλών σκεπτικισμών, ως έμφυτη επιρρεπής σε απάτη. Οι New York Times το είχαν γράψει πριν από 10 χρόνια κάτω από άλλες συνθήκες, αλλά φυσικά άλλαξαν γνώμη όταν ήταν μια κατάσταση που αφορούσε τον Πρόεδρο Τραμπ. Η κογκρέσσορ Ιορδανία, στην τεράστια και εκπληκτική αναθεώρησή της για διάφορες μορφές απάτης ψηφοφόρων, ανέφερε τα ψηφοδέλτια αλληλογραφίας ως τα πιο επιρρεπή σε απάτη.

Rudy Giuliani: ( 01:48 )
Με όλα αυτά, θα περίμενε κανείς ότι θα υπήρχε υψηλός βαθμός ασφάλειας και υψηλός βαθμός επιθεώρησης που θα παρέχονταν για ψηφοφορίες μέσω ταχυδρομείου. Αντ 'αυτού, με τη σοφία των δημοκρατικών αξιωματούχων εδώ σε μια πόλη που είναι Δημοκρατικός εδώ και 60 χρόνια και έχει μια πολύ μακρά ιστορία απάτης ψηφοφόρων, τεκμηριωμένη ιστορία απάτης ψηφοφόρων, αντί να πηγαίνει σε υψηλό βαθμό φροντίδας για να επιτρέψει επιθεωρήσεις του ταχυδρομείου - σε ψηφοδέλτια, δεν υπήρχε έλεγχος για μία ψήφο αλληλογραφίας. Αυτά τα ψηφοδέλτια θα μπορούσαν να προέρχονται από οποιονδήποτε. Αυτά τα ψηφοδέλτια αλληλογραφίας θα μπορούσαν να ήταν για οποιονδήποτε έγραψαν. Αυτά τα ψηφοδέλτια αλληλογραφίας θα μπορούσαν να είχαν γραφτεί την προηγούμενη μέρα από τις εισβολές του Δημοκρατικού Κόμματος που ήταν σε όλο το Συνεδριακό Κέντρο.

Rudy Giuliani: ( 02:41 )
Αυτό που σας λέω είναι ότι δεν επιθεωρήθηκε κανένας όπως απαιτείται από τον νόμο. Ακόμη και όταν ελήφθη δικαστική απόφαση για να επιτραπεί στους Ρεπουμπλικάνους επιθεωρητές να πλησιάσουν έξι πόδια, μετέφεραν τους ανθρώπους που μετρούν τα ψηφοδέλτια έξι μέτρα μακριά. Είναι πραγματικά απλό. Εάν δεν έχετε τίποτα να κρύψετε με αυτά τα ψηφοδέλτια, επιτρέπετε την επιθεώρηση. Θέλω να πω, αυτή είναι κοινή γνώση, κοινή πρακτική στην εξέταση των ψηφοφόρων που απουσιάζουν, η οποία συμβαίνει συνεχώς.

Rudy Giuliani: ( 03:18 ) Βγάζετε
την ψηφοφορία που απουσιάζει, το ανοίγετε, το βλέπουν οι Ρεπουμπλικάνοι, το κοιτάζει ο Δημοκρατικός. Εάν κανείς δεν αντιτίθεται, το βάζετε στο σωρό. Εάν ένα από τα αντικείμενα, το αφήσετε στην άκρη. Αυτό είναι που γίνεται για τα ψηφοδέλτια που απουσιάζουν, τα οποία έχουν την επιπλέον ασφάλεια να έχουν υπογραφές που μπορείτε να ταιριάξετε. Εδώ, που είναι μια πολύ πιο ανασφαλής μέθοδος ψηφοφορίας, κανένας Ρεπουμπλικανός δεν είχε την ευκαιρία να δει αυτό το ψηφοδέλτιο. Μερικά από τα ψηφοδέλτια που θα δείτε φαίνονται ύποπτα. Από πολύ μακριά, μοιάζουν με το ίδιο στυλό, πιθανώς το ίδιο χειρόγραφο. Δεν μπορούμε να το πούμε αυτό, γιατί ποτέ δεν το είδαμε.

Rudy Giuliani: ( 04:04 )
Τώρα, θα διαπιστώσετε επίσης ότι από την άλλη πλευρά του κράτους, υπήρχε μια παρόμοια κατάσταση στο Πίτσμπουργκ, στην οποία συμμετείχαν 300.000 ψηφοδέλτια που δεν ελέγχθηκαν, δεν ελέγχθηκαν και δεν παρατηρήθηκαν από έναν Ρεπουμπλικάνο. Όχι ένα. Πρέπει να υπάρχει ένα μοτίβο. Όπως λέει ένας φίλος μου, δεν πιστεύω σε συνωμοσίες, αλλά επίσης δεν πιστεύω σε συμπτώσεις. Είναι κάπως αστείο που όλοι οι Ρεπουμπλικάνοι απορρίφθηκαν εδώ και όλοι οι Ρεπουμπλικάνοι απορρίφθηκαν στο Πίτσμπουργκ και ισοδυναμεί με περίπου 700.000 ψήφους που ο Πρόεδρος Τραμπ ήταν μπροστά πριν από δύο ημέρες που εξαφανίστηκε. Και δεν έχουμε κανέναν τρόπο να γνωρίζουμε, γιατί στερήσαμε το δικαίωμα να ελέγξουμε εάν ένα από αυτά τα ψηφοδέλτια είναι νόμιμο. Αυτό είναι ανήκουστο. Είναι παράνομο, αντισυνταγματικό, και θα κάνουμε δράση και θα το αμφισβητήσουμε.

Rudy Giuliani: ( 05:25 )
Γνωρίζω ότι αυτή η πόλη έχει μια θλιβερή ιστορία απάτης ψηφοφόρων. Εξάλλου, ο Joe Frazier ψηφίζει ακόμα εδώ. Είμαι σκληρός από τότε που πέθανε πριν από πέντε χρόνια, αλλά ο Joe συνεχίζει να ψηφίζει. Αν θυμάμαι σωστά, ο Τζο ήταν Ρεπουμπλικανός, οπότε ίσως δεν θα έπρεπε να παραπονεθώ. Αλλά πρέπει να δούμε αν ο Τζο ψηφίζει Ρεπουμπλικάνους ή Δημοκρατικούς τώρα από τον τάφο. Επίσης, ο πατέρας του Will Smith ψήφισε εδώ δύο φορές από τότε που πέθανε. Δεν ξέρω πώς ψηφίζει, γιατί η ψήφος του είναι μυστική. Στη Φιλαδέλφεια, διατηρούν μυστικές τις ψήφους των νεκρών. Τουλάχιστον αυτό είναι κάτι για το οποίο μπορείτε να επαινεθείτε.

Rudy Giuliani: ( 06:08 )
Δεν επιτίθεται στους ανθρώπους της Φιλαδέλφειας. Επιτίθεται σε μια κατεστραμμένη Δημοκρατική μηχανή, η οποία έχει πολλούς άλλους λόγους για επίθεση. Είναι εδώ και 65 χρόνια. Συνεχίζουν να εκλέγουν τους ίδιους ανθρώπους, η πόλη δεν γίνεται καλύτερη, το έγκλημα περνάει από τη στέγη. Οι ταραχές που έχετε, η αστυνομία είναι δίπλα και την παρακολουθεί. Όχι εξαιτίας της αστυνομίας, γιατί έχετε έναν δήμαρχο που τους επιτρέπει να παραμένουν και να το παρακολουθούν. Έχετε έναν εισαγγελέα που αφήνει τους ανθρώπους ελεύθερους Είστε κακοί, κυρίες και κύριοι της Φιλαδέλφειας.

Rudy Giuliani: ( 06:37 )
Και μετά πήρες μια πολιτική μηχανή, δημάρχους που άφησαν ταραχές, εισαγγελείς που απελευθέρωσαν τους εγκληματίες. Δεν νομίζω ότι θα νοιάζονται πολύ για την απάτη στην ψηφοφορία. Αυτό είναι εξωφρενικό. Σε έναν εξαιρετικά σημαντικό διαγωνισμό, με μια πολύ, πολύ ύποπτη μέθοδο ψηφοφορίας, δεν υπήρχε ασφάλεια. Μηδέν. Οι άνθρωποι αυτής της πόλης, οι λαοί αυτής της χώρας δεν έχουν καμία διαβεβαίωση ότι αυτά τα ψηφοδέλτια είχαν πράγματι ψηφιστεί. Θα έπρεπε να είχαν χτυπήσει σχεδόν ομόφωνα για τον Joe Biden για να τα καλύψουν.

Rudy Giuliani: ( 07:21 )
Και επιτρέψτε μου να έχω ένα ή δύο από τα άτομα… Επιτρέψτε μου να τονίσω, αυτό είναι μόνο δύο ή τρία από τα 50 άτομα μέχρι τώρα που μας έχουν δώσει δηλώσεις, ένορκες βεβαιώσεις, ηχογραφήσεις. Θα έχουμε πολλούς, πολλούς μάρτυρες. Δεν πρόκειται για μια μικρή περίπτωση. Αυτό θα είναι μια μεγάλη υπόθεση. Αλλά ήθελα να πάρετε τη γεύση του εδώ στη Φιλαδέλφεια, γιατί πρέπει επίσης να προειδοποιήσετε τους κατοίκους του Πίτσμπουργκ ότι η ίδια απάτη έγινε σε αυτούς όπως εδώ. Και θα προσθέσω επίσης, το ίδιο πράγμα έγινε στη Γεωργία, το ίδιο έγινε στο Μίτσιγκαν, το ίδιο έγινε στη Βόρεια Καρολίνα. Μου φαίνεται ότι κάποιος από τη Δημοκρατική Εθνική Επιτροπή έστειλε μια μικρή σημείωση που είπε: «Μην αφήνετε τους Ρεπουμπλικάνους να δουν αυτά τα ψηφοδέλτια, τουλάχιστον όχι στις μεγάλες δημοκρατικές πόλεις που ελέγχουμε.

Rudy Giuliani: ( 08:29 )
Ας ξεκινήσουμε πρώτα. Φίλε μου, απλά πες για λίγο τι σου συνέβη. ποιος είσαι και τι σου συνέβη, όπως το περιέγραψες προηγουμένως.

Darrell Brooks: ( 08:40 )
Γεια, είμαι ο Darrell Brooks. Είμαι Φιλαδέλφεια [crosstalk 00:08:42].

Rudy Giuliani: ( 08:42 )
Πάρτε τη μάσκα σας.

Darrell Brooks: ( 08:43 )
Εντάξει, θα το βγάλω.

Ομιλητής 1: ( 08:48 )
Ευχαριστώ.

Darrell Brooks: ( 08:50 ) Ο
Darrell Brooks, κάτοικος της Φιλαδέλφειας, εδώ για περίπου δύο χρόνια. Ήρθα εδώ για να υποστηρίξω τον Πρόεδρό μας και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους ήθελα να πάω στις κάλπες, να παρακολουθήσω. Πολλοί από εμάς ήταν ενθουσιασμένοι με τον Πρόεδρο που κέρδισε μια δεύτερη θητεία και πολλά άτομα, Αφροαμερικανοί στη Φιλαδέλφεια, ειδικά οι άνδρες μιλούσαν για το σχέδιο 401Κ και πώς ενθουσιάστηκαν λόγω των οικονομικών τους.

Darrell Brooks: ( 09:16 )
Έτσι, όταν πηγαίνω στην ψηφοφορία, βασικά μας έβαλαν σε απόσταση 20 μέτρων. Είπαν: "Χωρίς κάμερες, τηλέφωνα, δεν μπορείτε να τραβήξετε φωτογραφίες." Μου παρενοχλήθηκαν ακόμη και μερικοί από τους παρατηρητές του δημοκρατικού κόμματος, και αυτό καταγράφεται επίσης. Και μετά το επόμενο πράγμα που ξέρετε, ήταν έξι μέτρα μακριά και ακόμα δεν μας επέτρεπαν να δούμε κάτι που συνέβαινε. Είδαμε ανθρώπους να εργάζονται στα ψηφοδέλτια, αλλά δεν ξέραμε κανένα όνομα, δεν είδαμε τίποτα. Δεν γνωρίζουμε αν οι άνθρωποι ψήφισαν δύο ή τρεις φορές, δεν ξέραμε αν οι νεκροί ψήφισαν. Αλλά ήμασταν εκεί και παρακολουθούσαμε και είναι κρίμα. Πρόκειται για δημοκρατία στη Φιλαδέλφεια και δεν μας επέτρεψαν να δούμε τίποτα και ήταν διεφθαρμένο ή όχι;

Darrell Brooks: ( 10:03 )
... να δούμε τίποτα και δεν ήταν αρκετά διεφθαρμένο, αλλά δώστε μας την ευκαιρία ως παρατηρητές δημοσκόπησης να δούμε όλα τα έγγραφα, όλα τα ψηφοδέλτια. Και ακούστε, θέλουμε απλώς μια δίκαιη εκλογή και θεωρήσαμε ότι δεν ήταν καθόλου δίκαιο. Δεν ήταν δίκαιο να μας επιτρέψουν… θα μπορούσαν να μας επιτρέψουν να δούμε τα ψηφοδέλτια, μερικές ψήφους, αλλά τίποτα. Ήμασταν μακριά από τα πάντα.

Rudy Giuliani: ( 10:27 )
Ευχαριστώ.

Matt Silver: ( 10:39 )
Γεια σας, είμαι [Matt Silver 00:00:41]. Πήγα για 16 ώρες με ευθεία δημοσκόπηση. Πήρα περίπου 30, 45 λεπτά για να περάσω παρά το γεγονός ότι έχω διαπιστευτήρια με κάθε δυνατό τρόπο. Τελικά κάποιος… Έδειξα ένα email που να αποδεικνύει ότι έπρεπε να μπω, τουλάχιστον άφησαν το. Όταν ήμουν εκεί, απομακρύνθηκα από ένα tablet. Δεν ήθελαν tablet ή υπολογιστές εκεί. Έπρεπε να το φέρω αλλού. Τελικά όταν με άφησαν, δεν μπόρεσες να φτάσεις πουθενά κοντά στα ψηφοδέλτια.

Matt Silver: ( 11:09 )
Υπήρχαν τρεις σειρές ανθρώπων που μετρούν τα ψηφοδέλτια. Ο κοντινότερος Μάιος της ημέρας μου μπορεί να ήταν 15 μέτρα μακριά. Τότε υπήρχε μια άλλη σειρά, τότε υπήρχε μια άλλη σειρά στο βαθμό που δεν μπορούσες να δεις τίποτα. Μας είπαν επανειλημμένα, ακόμη και από δημοκρατικούς παρατηρητές δημοσκόπησης, συμπεριλαμβανομένης της αστυνομίας και αν μας δουν να τραβάμε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, θα πετάξουμε έξω και δεν θα το αφήσουμε πίσω. Το μόνο μέρος που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ένα τηλέφωνο ήταν αρκετές εκατοντάδες μέτρα μακριά από τα ψηφοδέλτια.

Matt Silver: ( 11:35 )
Δεν ξέρω τι προσπαθούσαν να προστατεύσουν. Όταν ήμουν εκεί είδα μερικούς ανθρώπους να βλέπουν νόμιμα τα ψηφοδέλτια. Μερικοί άνθρωποι τους έβγαζαν με ρυθμό κάθε δευτερόλεπτο με τέτοιο τρόπο ώστε συγκεκριμένα δεν μπορούσαμε καν να δούμε ούτε ένα πράγμα στο βαθμό που θα μπορούσατε να δείτε κάτι σε συγκεκριμένα κουτιά. Είδα ότι φαίνεται να είναι, τουλάχιστον ορισμένα κουτιά φαίνεται να είναι στην ίδια ασυνήθιστη πένα και φάνηκε να έχουν πολύ παρόμοιο χειρόγραφο. Μερικά κουτιά ήταν κανονικά. Κάποια κουτιά ήταν έτσι. Όταν τελείωσαν μέσα από κουτιά, τα έβαλαν στο πίσω μέρος του δωματίου όπου δεν μπορούσες να δεις κάτι, εκατοντάδες πόδια μακριά. Στη συνέχεια έβαλαν τα ίδια κουτιά.

Ματ Ασημί: ( 12:14 )
Δεν μπορώ να πω αν είναι ή όχι μέσω ξεχωριστών μηχανών όπου αφαιρούν τις κάλπες, το εξωτερικό περίβλημα με υπογραφές στο κάλπη απορρήτου. Σε αυτό το σημείο, οι πραγματικές υπογραφές είναι εντελώς ξεχωριστές από την ψηφοφορία απορρήτου και δεν θα μπορέσουν ποτέ να παρακολουθούνται. Αυτό που είδα ήταν ενοχλητικό και η διαδικασία φαινόταν να είναι συγκεκριμένα, ώστε να μην μπορούμε να παρατηρήσουμε. Και επίσης δεν μπορούσαμε να προκαλέσουμε. Ο μόνος τρόπος να αμφισβητήσετε κάτι ήταν να καλέσετε ένα άτομο που ονομάζεται [Seth 00: 00: 12: 40], που ήταν στο πίσω μέρος της αίθουσας, που θα μπορούσε να μιλήσει στους ανθρώπους. Και πάλι, ανησυχούσαν πολύ για φωτογραφίες και βίντεο. [δεν ακούγεται 00:02:53].

Rudy Giuliani: ( 12:55 )
Πώς επιλέχθηκες;

Ματ Ασημί: ( 12:56 )
Μου ρωτήθηκαν τόσο από την τοπική πτέρυγα όσο και από τον Ρεπουμπλικανικό Εθνικό Σύλλογο Δικηγόρων, απάντησα και στα δύο. Ήμουν πρόθυμος να το κάνω. Υπήρξε κάποιο είδος διαδικασίας ελέγχου, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού γραμμής μου και υποθέτω τα διαπιστευτήριά μου. Και μετά έγινα δεκτός.

Rudy Giuliani: ( 13:09 )
Και είσαι δικηγόρος, σωστά;

Matt Silver: ( 13:10 )
Είμαι δικηγόρος. [δεν ακούγεται 00:13:13]. Ρώτησα τα άτομα της ομάδας που ήταν τα πιο ηλικιωμένα και ξανά-

Rudy Giuliani: ( 13:25 )
Θα κάνουμε ερωτήσεις αργότερα. Όταν πλησιάσατε έξι πόδια πιο κοντά, όσο γνωρίζετε και αυτό βασίστηκε σε δικαστική απόφαση;

Matt Silver: ( 13:35 )
Υποθέτω ότι ήταν δικαστική απόφαση. Σε καμία περίπτωση δεν ήμουν πιο κοντά από 15 πόδια σε οποιονδήποτε μετράει.

Rudy Giuliani: ( 13:39 ) Κινήθηκαν
έξι μέτρα πιο μακριά;

Matt Silver: ( 13:41 )
Η πλησιέστερη σειρά για μένα ήταν 15, 20 πόδια μακριά. Τότε υπήρχε μια άλλη σειρά, 15, 20 πόδια πέρα ​​από αυτήν την καταμέτρηση, και άλλα 15, 20 πέρα ​​από αυτό. Το μόνο πράγμα που μπορούσα να δω ήταν η γραμμή που ήταν πιο κοντά μου.

Rudy Giuliani: ( 13:52 )
Εντάξει και πάλι, πώς επιλέχτηκες;

Darrell Brooks: ( 13:56 ) Επέλεξα
το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα της Φιλαδέλφειας.

Rudy Giuliani: ( 14:00 )
Και πιστοποιούνται από αυτούς;

Ντάρελ Μπρουκς: ( 14:01 )
Ναι.

Rudy Giuliani: ( 14:02 )
Εντάξει. Ευχαριστώ. Και θα έχουμε ένα… ήταν αυτό, θα μιλούσατε στην άλλη ομάδα στην οποία δεν επιτρέπεται η πρόσβαση, ποια είναι άλλη κατηγορία; Θα σε πείραζε?

Lisette Tarragano: ( 14:11 )
Καθόλου. Ευχαριστώ.

Rudy Giuliani: ( 14:12 )
Δείτε αν μπορώ να το κατεβάσω λίγο.

Lisette Tarragano: ( 14:13 )
Στέκομαι στα δάχτυλα των ποδιών μου.

Rudy Giuliani: ( 14:14 )
Θέλεις να σε κρατήσω;

Lisette Tarragano: ( 14:18 )
Καλημέρα, ευχαριστώ που ήρθες εδώ. Είμαι η Lisette Tarragano. Είμαι από καιρό κάτοικος της Φιλαδέλφειας… [ακούγεται 00:04:24]. T όπως στον Thomas, ARRAGANO. Παρακαλώ. Είμαι από καιρό κάτοικος της Φιλαδέλφειας, αν και δεν είμαι εγγενής. Και ειλικρινά, ανέκαθεν ήμουν… Είμαι συνταξιούχος δικηγόρος και έχω πραγματικά, πραγματικά υποψιαστεί να παρακολουθώ την ελευθερία των ψηφοφόρων, την ελευθερία του λόγου και να είμαι σε θέση να λέω τα λόγια Donald Trump, χωρίς να σπρώχνω στη γωνία .

Lisette Tarragano: ( 14:55 )
Και όταν πραγματικά ενθουσιάστηκα που μου ζητήθηκε να παρατηρήσω ψηφοδέλτια ήταν όταν ένιωσα ότι ο τρόπος ζωής μου τίθεται σε κίνδυνο, ο αμερικανικός τρόπος ζωής υποτιμάται για πράγματα που λέω, ποιος εγώ και δεν είναι δίκαιο. Είμαι το παιδί και η εγγονή των θυμάτων και των επιζώντων του Ολοκαυτώματος. Και είμαι η κόρη ενός βετεράνου του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου και πολεμούσα και ή έφυγα από φρικτές, φρικτές στιγμές όπου οι άνθρωποι καταπιέζονται και απομακρύνονται.

Lisette Tarragano: ( 15:33 )
Και αυτό που παρατήρησα όταν με έφεραν να είμαι παρατηρητής δημοσκόπησης, δεν με έφερε ποτέ στην πραγματικότητα. Δεν ξεπέρασα ποτέ το πρώτο στάδιο αναγνώρισης. Συνέχισαν να λένε ότι η δική μου, καθώς και πέντε ή έξι άλλοι Ρεπουμπλικάνοι, τα ονόματά τους δεν είχαν εισαχθεί στο σύστημα. Και μετά την πρώτη φορά που συνέβη, τη δεύτερη φορά που συνέβη, δεν είχα καμία δεύτερη σκέψη για το ότι είναι πρόβλημα, περισσότερο που κάποιος απέτυχε να μας δακτυλογραφήσει στο σύστημα του υπολογιστή.

Lisette Tarragano: ( 16:05 )
Αλλά μετά από λίγο, αυτό που είδα και είπα στον κ. Giuliani στο παρελθόν με μια νοσηρή περιέργεια να κοιτάω, ένιωσα ύπουλη απάτη. Ένιωσα ότι απομακρυνθήκαμε από το αστικό καθήκον μας. Αυτό ήταν που όλοι πρέπει να αναστατωθούν. Αυτό είναι φρικτό. Είμαστε περιορισμένοι, συγκρατούμε Και δεν το βλέπω τίποτα ως την ύπουλη φύση των κυβερνήσεων της Φιλαδέλφειας και της Πενσυλβανίας που μας εμπόδισαν να κάνουμε αυτό που έπρεπε να κάνουμε.

Rudy Giuliani: ( 16:37 )
Ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ήταν το άλλο, δύο, τρία-

Lisette Tarragano: ( 16:41 ) Είμαι
εδώ μαζί μου σήμερα.

Rudy Giuliani: ( 16:43 )
Οι άλλοι τρεις εδώ είναι επίσης παρατηρητές δημοσκοπήσεων που στερήθηκαν την ευκαιρία να μπουν ακόμη και στο δωμάτιο. Θα μπορούσα να έχω φέρει, παίρνω μια λίστα τώρα για να τα μετρήσω. Θα μπορούσα να έχω περίπου 50 μαζί μου, αλλά δεν το έκανα για δύο λόγους, το 50 είναι πάρα πολλά. Νούμερο δύο, φοβούνται. Φοβούνται να ταυτοποιηθούν δημόσια. Είναι πρόθυμοι να καταθέσουν στο δικαστήριο. Φοβούνται ότι θα υπάρξουν επιπτώσεις εναντίον τους, επειδή ένας από τους ανθρώπους που μίλησαν στην τηλεόραση είχε ήδη απειλές. Πιστεύω ότι ο Τζέρεμι Μέρσερ, ο οποίος ήταν υπεύθυνος έχει ήδη δώσει μια δήλωση δύο φορές, τόσο εδώ στη Φιλαδέλφεια την επόμενη ημέρα των εκλογών.

Rudy Giuliani: ( 17:27 )
Και μετά πήρε συνέντευξη στην τηλεόραση. Ο Τζέρεμι βασικά θα επιβεβαιώσει τις δηλώσεις που δόθηκαν σχετικά με το γεγονός ότι βρισκόταν εκεί για 21 ώρες και στη συνέχεια πάλι, για άλλες δύο ώρες. Πιστεύει ότι πέρασαν περίπου 300.000 ψηφοδέλτια. Δεν μπόρεσε να δει κανένα από αυτά. Ζήτησε μια ευκαιρία να το κάνει πολλές φορές, στη συνέχεια πήγαν στο δικαστήριο, πήραν μια εντολή ότι θα μπορούσαν να είναι έξι πόδια πιο κοντά. Τοποθετήθηκαν έξι πόδια πιο κοντά και τα τραπέζια που παρατηρούσαν τοποθετήθηκαν τουλάχιστον έξι πόδια πιο μακριά, όπου οι άνθρωποι μετακόμισαν σε τραπέζια που ήταν πιο πίσω.

Rudy Giuliani: ( 18:10 )
Οι άλλοι μάρτυρες που πήραμε συνέντευξη και είχαμε συνεντεύξεις περίπου τους μισούς από τους 50, όλοι επιβεβαιώνουν αυτό που βλέπετε εδώ. Ότι νόμιζαν ότι επρόκειτο να εμφανιστούν για να πραγματοποιήσουν μια επιθεώρηση, μερικοί από αυτούς είχαν επιθεωρήσει τους ψηφοφόρους που απουσίαζαν πριν από όπου σας δείχνεται η ψηφοφορία. Ο Ρεπουμπλικανός δείχνει την ψήφο. Στον Δημοκρατικό δείχνεται η ψήφος, ούτε τα αντικείμενα, το βάζετε. Αν κάποιο από τα αντικείμενα, το αφήσετε στην άκρη για συζήτηση αργότερα, τίποτα τέτοιο δεν συνέβη εδώ.

Rudy Giuliani: ( 18:40 )
Αυτή είναι μια βαριά αποβολή της διαδικασίας που θα εξασφάλιζε ότι αυτά τα ψηφοδέλτια δεν είναι δόλια. Είναι απάτη, απόλυτη απάτη, δεν μπορείτε απλά να υποβάλετε αυτά τα ψηφοδέλτια και να μην τα ελέγξετε. Είναι πολύ ύποπτοι ψηφοδέλτια, αλληλογραφία σε ψηφοδέλτια. Είναι επίσης πολύ ύποπτος επειδή είναι σχεδόν μαθηματικά αδύνατο. Αρκετοί άνθρωποι έχουν ήδη καταθέσει για να κλείσουν το προβάδισμα που έκλεισε ο Μπάιντεν… Όταν τα πράγματα έκλεισαν την Τρίτη το βράδυ, ο Πρόεδρος Τραμπ ήταν μπροστά με σχεδόν 800.000 ψήφους.

Rudy Giuliani: ( 19:17 )
Και χρειάστηκαν μερικές μέρες για να μπορέσουμε να παράγουμε αρκετά ψηφοδέλτια για να το κατεβάσουμε. Τώρα, θα μπορούσαν κάποια από αυτά τα ψηφοδέλτια να έχουν κατασκευαστεί εκ των προτέρων από τη Δημοκρατία της Φιλαδέλφειας; Δεν θα ήταν η πρώτη φορά που το έκαναν. Και τότε ακριβώς γιατί δεν ήθελαν να ελεγχθούν τα ψηφοδέλτια εάν τα ψηφοδέλτια είναι νόμιμα. Μου φάνηκε να γνωρίζω την υποψία που θα υπήρχε σε μια τέτοια πολιτική μηχανή, με τη φήμη που έχει, θα πήγαινα στο μεγαλύτερο βαθμό για να είσαι διαφανής. Αντ 'αυτού, πήγαν σε ένα επιπλέον βαθμό για να είναι μυστικοί όπως και το κόμμα των Δημοκρατών και σχεδόν τις πόλεις που ελέγχουν ως μηχανή σαν αυτό, γιατί παρόλο που δεν έχουμε ακόμα πολλές καταγγελίες…

Rudy Giuliani: ( 20:03 )
Αυτό, γιατί παρόλο που δεν έχουμε ακόμα πολλά παράπονα, έχουμε περίπου 12 στην Ατλάντα, έχουμε περίπου 15 στο Ντιτρόιτ. Έχουμε περίπου 20 ακόμη στο υπόλοιπο του Μίσιγκαν. Θα έλεγα σε τουλάχιστον 10 πολιτείες τώρα, έχουμε καταγγελίες σχεδόν ακριβώς έτσι. Αυτό θα είναι μια υπόθεση σε όλη τη χώρα, επειδή υπάρχουν 300.000 ψηφοδέλτια που αμφισβητούνται εξίσου στο Πίτσμπουργκ με μάρτυρες, παρόμοιες με αυτούς τους μάρτυρες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, στην πραγματικότητα είδαν λίγο περισσότερο, κάτι που υποδηλώνει ότι οι ψήφοι παραβιάστηκαν, αλλά πρέπει να περιμένω μέχρι να ενημερωθούν πλήρως.

Κοινό: ( 20:44 )
[δεν ακούγεται 00:20:50]. Νούμερο δύο, τι αποδεικτικά στοιχεία [ακούγεται 00:21:00]

Rudy Giuliani: ( 21:13 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου, πρώτα απ 'όλα, προφανώς δεν θα παραχωρήσει όταν πρόκειται για τουλάχιστον 600.000 ψηφοδέλτια. Δεν είναι δική μου δουλειά να καθορίσω αν τα ψηφοδέλτια είναι σωστά ή όχι, είναι δική τους δουλειά, αλλά με ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου ή από ψηφοδέλτιο που απουσιάζει, το βάρος του νόμου βαρύνει το μέρος που το προτείνει, γι 'αυτό πρέπει να επιθεωρηθεί . Δεν είναι δικό μου ... Πώς μπορώ να σας πω ότι υπάρχει απάτη ή καμία απάτη; Ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν, [crosstalk 00:21:43] επειδή φαίνεται, δεν μπορώ να σας πω ακριβώς τι υπάρχει στην ψηφοφορία. Πραγματοποιήθηκαν με τρόπο που υποδηλώνει ότι υπήρχε απάτη. Ένα από τα πράγματα που περιλαμβάνει απάτη δεν είναι να καταστεί δυνατή η επιθεώρηση των ανθρώπων που υποτίθεται ότι πρέπει να επιθεωρήσουν. Αυτή είναι απάτη, είναι απάτη στους ψηφοφόρους Οι ψηφοφόροι αναμένουν ότι οι επιθεωρητές τους θα είναι σε θέση να επιθεωρήσουν.

Rudy Giuliani: ( 22:10 )
Οι ψηφοφόροι εξαπατήθηκαν για αυτό το δικαίωμα. Δεν θα ξέρουμε αν αυτές οι 600.000 μπαλάντες ήταν έγκυρες, άκυρες ή όχι, έχοντας συμπεριφερθεί με αυτόν τον τρόπο, σίγουρα παρουσιάζουν μια πολύ ισχυρή περιστασιακή περίπτωση με την οποία έχουν αλλοιωθεί. Επίσης, η εξαιρετικά ασυνήθιστη, σχεδόν μαθηματικά αδύνατη μείωση της ψηφοφορίας κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου εγείρει επίσης το ερώτημα με το οποίο οι ψήφοι παραβιάστηκαν. Έτσι, έχουν κάνει ό, τι μπορούν για να σας φωνάξουν: «Επεξεργαζόμασταν τα ψηφοδέλτια χωρίς να είμαστε αρκετά ανόητοι για να σας το δείξουμε». Κράτησαν τους επιθεωρητές μας μακριά. Κράτησαν τους επιθεωρητές μας μακριά ομοιόμορφα. Δεν νομίζω ότι θα βρούμε έναν Ρεπουμπλικάνιο που θα έπρεπε ποτέ να εξετάσει ένα από αυτά τα ψηφοδέλτια, όταν ο νόμος απαιτεί να μας επιτρέπεται να τα βλέπουμε. Το έκαναν εδώ και το έκαναν στο Πίτσμπουργκ. Αυτό δεν μπορεί να είναι σύμπτωση. Πώς το καταλαβαίνουν στο Πίτσμπουργκ, πρέπει να κάνουν το ίδιο πράγμα που συνέβη εδώ. Και δεν το έκαναν σε άλλα μέρη. Συγγνώμη. Θα ζητήσω από τον Corey Lewandowski να εξηγήσει την εμπειρία του.

Κοινό: ( 23:18 )
[δεν ακούγεται 00:23:17].

Corey Lewandowski: ( 23:19 )
Λοιπόν, εκτιμώ ότι βρίσκεστε εδώ σήμερα. Επιτρέψτε μου απλώς να σας δώσω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, όχι ανέκδοτο, αλλά συγκεκριμένο παράδειγμα αυτού που πιστεύουμε ότι είναι έγκυρη απάτη ψηφοφόρων στην πολιτεία της Πενσυλβανίας. Εφιστώ την προσοχή σας σε μια νεκρολογία που αναφέρεται για ένα Denise [Ondish 00:23:34] στην κομητεία Allegheny, γεννημένη την 1/10/2014, αποθανόν 10/22/2020. Η αίτησή της για ψήφο ελήφθη στις 10/23, την επόμενη ημέρα από το θάνατό της. Στη συνέχεια ταχυδρομήθηκε από την κομητεία πίσω σε αυτήν στις 10/24/2020, 2 ημέρες μετά την νόμιμη αποβίωσή της. Και η ψηφοφορία ελήφθη στη συνέχεια στο γραφείο του Νομού στις 2 Νοεμβρίου 2020. Και όταν πηγαίνετε στον ιστότοπο του Υπουργού Εξωτερικών σήμερα, λέει ότι ψήφισε στις εκλογές αυτές στις 2 Νοεμβρίου 2020, εννέα μέρες μετά την κυρία Ondish του νομού Allegheny απεβίωσε. Αυτό δεν είναι, με συγχωρείτε ... Αυτό δεν είναι εμπειρικό. Αυτό δεν είναι ανεκδοτικό. Αυτό είναι σκληρό στοιχείο. Και αν κάνετε τις δουλειές σας από τα μέσα, είμαι βέβαιος ότι θα βρείτε επιπλέον παραδείγματα. Και αυτό θα είναι ένα από τα πολλά που θα υποβάλουμε στο δικαστήριο. Ευχαριστώ πολύ.

Κοινό: ( 24:43 )
[δεν ακούγεται 00: 00: 24: 41].

Rudy Giuliani: ( 24:43 )
Επίσης, όταν λέτε ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις, οι άνθρωποι που στέκονται πίσω μου καλούνται μάρτυρες. Τελικά, σύντομα ελπίζουμε, θα εμφανιστούν στο δικαστήριο και θα δώσουν αυτήν την μαρτυρία, διότι πρόκειται να υποβάλουμε μια ομοσπονδιακή αγωγή που θα καλύπτει εδώ και το Πίτσμπουργκ. Και θα έχουμε όσους μάρτυρες χρειάζονται το δικαστήριο. Αυτή τη στιγμή, θα μπορούσαν να είναι έως και 90 μάρτυρες, που λέγονται αποδείξεις, ότι υπήρχε μια ομοιόμορφη στέρηση του δικαιώματος επιθεώρησης, η οποία συνιστά απάτη στον λαό της Πενσυλβανίας, συνιστά απάτη σε όλους τους νόμιμους ψηφοφόρους, τυχόν παράνομη ψήφος ακυρώνει μια νόμιμη ψήφος και το βάρος της απόδειξης για το αν είναι μια νόμιμη ψηφοφορία ή όχι όταν είναι ένα ταχυδρομείο σε ψηφοφορία είναι το άτομο που προτείνει την ψηφοφορία επειδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το δικαιολογήσει. Λοιπόν, κατέστησαν αδύνατο να δουν αυτά τα ψηφοδέλτια.

Rudy Giuliani: ( 25:53 )
Και απλά δεν χάνεις οδηγούς έτσι χωρίς διαφθορά Και βρίσκεστε σε μια πόλη στην οποία η απάτη των ψηφοφόρων είναι επαγγελματική. Δεν είναι μόνο ερασιτέχνης. Κάποια μέρη μπορεί να είναι ερασιτέχνες στην απάτη των ψηφοφόρων. Η Φιλαδέλφεια είναι ένα επαγγελματικό μέρος για την απάτη των ψηφοφόρων, επειδή θα έχετε μια άθλια μηχανή Δημοκρατών που είχατε στην εξουσία για 60 χρόνια και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχετε απάτη ψηφοφόρων. Είναι ο λόγος για τον οποίο θα έχετε τόσο μεγάλο έγκλημα. Είναι ο λόγος που οδηγείτε τη χώρα σε ορισμένες κατηγορίες εγκλημάτων, επειδή αυτοί οι άνθρωποι δεν βοηθούν τους πολίτες της Φιλαδέλφειας. Η πίστη τους είναι στο Δημοκρατικό κόμμα. [crosstalk 00:26:38] Ω, παρακαλώ, σε παρακαλώ. Θα απαντήσω σε τρεις ερωτήσεις μία κάθε φορά.

Rudy Giuliani: ( 26:47 )
Λυπάμαι. Δεν το κατάλαβα αυτό. Λουκάνικο?

Κοινό: ( 26:49 )
[δεν ακούγεται 00:26:53].

Rudy Giuliani: ( 26:57 )
Ποιος ήταν ο νικητής ή ένας απατεώνας. Ω, είναι νικητής ή απατεώνας; Λοιπόν, αυτό θέλουμε να μάθουμε. Έχουμε δικαίωμα. Εννοώ, εδώ μπορώ να πω σχετικά με αυτά τα στοιχεία. Αυτά τα στοιχεία είναι υπερβολικά ισχυρά καθώς υποδηλώνει ότι χρειαζόμαστε μια πολύ, πολύ λεπτομερή ακρόαση. Πρέπει να μάθουμε ακριβώς πόσες ψήφους εμπλέκονται. Πόσα ψηφοδέλτια δεν ελέγχθηκαν; Οι εκτιμήσεις που έχω μέχρι στιγμής, αλλά δεν έχουμε ολοκληρώσει αυτήν την έρευνα είναι ότι ήταν περίπου 150 έως 200.000 ψηφοδέλτια εδώ. Και περίπου 300.000 ψήφοι στο Πίτσμπουργκ. Μπορεί να είναι περισσότερο, μπορεί να είναι λιγότερο. Τώρα, αυτό είναι πολύ σοβαρό, επειδή το περιθώριο της νίκης μετά από πίσω από 800.000, ήταν μόνο περίπου 40.000. Και είναι λίγο περίεργο το γεγονός ότι κάθε ψήφος από την Τρίτη την ημέρα ήταν όλα για έναν υποψήφιο.

Rudy Giuliani: ( 27:49 )
Υπάρχει επίσης ένα πολύ περίεργο πράγμα που συνέβη, το οποίο θα είναι μέρος της υπόθεσής μας. Σε κάποιο σημείο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, όταν το προβάδισμα του Προέδρου Τραμπ μειώθηκε από περίπου 50.000 σε 30.000. Εκείνη την εποχή, ήταν 500.000 94% των ψήφων. Και όταν φτάσαμε στα 30.000, ήταν μόνο το 90% των ψήφων. Τώρα μπορώ να ζητήσω από ειδικούς να σας πω πώς συμβαίνει αυτό. Αυτό συμβαίνει, γιατί σκεφτείτε το. Αυξάνετε τον παρονομαστή. Με τι αυξάνετε τον παρονομαστή; Νέα ψηφοδέλτια. Κανείς δεν ενημερώθηκε για νέα ψηφοδέλτια, εκτός αν οι άνθρωποι τα έγραφαν. Αυτή θα είναι μια πολύ, πολύ δυνατή υπόθεση. Και ξέρω, ξέρω ότι δεν θα το αποδεχτείτε λόγω των μισητών προκαταλήψεών σας, αλλά ας δούμε αν μπορείτε να προσπαθήσετε να σκεφτείτε ορθολογικά.

Κοινό: ( 28:44 )
[crosstalk 00:28:44].

Rudy Giuliani: ( 28:51 )
Η δημοσκόπηση. Επειδή δεν αποφασίζουν τις εκλογές. Το κάλεσμα για τον Joe Biden δεν είναι… Από ποιον κλήθηκε; Όλα, ω Θεέ μου. Όλα τα δίκτυα. Ουάου. Όλα τα δίκτυα. Πρέπει να ξεχάσουμε τον νόμο. Οι κριτές δεν μετρούν. Όλα τα δίκτυα, όλα τα δίκτυα, όλα τα δίκτυα, κόμβος πίστευαν ότι ο Μπάιντεν θα κέρδιζε κατά 10%. Ναι, τι συνέβη; Ελα. Μην είσαι γελοία. Τα δίκτυα δεν παίρνουν αποφάσεις για εκλογές. Τα δικαστήρια κάνουν. [crosstalk 00:29:32] Φυσικά τα δικαστήρια αναιρούν τις εκλογές όταν είναι παράνομες. Σε αυτήν τη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν ξέρω αν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να αναιρέσουμε ολόκληρες τις εκλογές. Σίγουρα όχι σε όλη τη χώρα, ίσως στην Πενσυλβάνια.

Rudy Giuliani: ( 29:51 )
Ωστόσο, υπάρχουν σίγουρα αρκετές αποδείξεις για τον αποκλεισμό ορισμένου αριθμού ψηφοφοριών. Τα ψηφοδέλτια που δεν επιθεωρήθηκαν σωστά πρέπει να απορριφθούν. Και αυτός ο αριθμός των ψηφοφόρων πρέπει να αφαιρεθεί.

Rudy Giuliani: ( 30:03 )
… τώρα, και αυτός ο αριθμός των ψηφοφόρων πρέπει να αφαιρεθεί.

Δημοσιογράφοι: ( 30:04 )
[crosstalk 00:30:02].

Rudy Giuliani: ( 30:05 )
Αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τις εκλογές.

Δημοσιογράφοι: ( 30:06 )
[crosstalk 00:30:07] -

Rudy Giuliani: ( 30:06 ) Σχ
.

Δημοσιογράφοι: ( 30:06 )
… [crosstalk 00:30:11] -

Rudy Giuliani: ( 30:06 ) Σχ
.

Δημοσιογράφος 1: ( 30:06 )
Τα ψηφοδέλτια αναμένεται να [crosstalk 00:30:16] -

Rudy Giuliani: ( 30:14 )
Δεν μπορώ να ακούσω δύο άτομα ταυτόχρονα. Συγγνώμη.

Ρεπόρτερ 1: ( 30:16 )
[ηχητικό 00:30:16] τα ψηφοδέλτια που μπήκαν στην ταχυδρομική σφραγίδα την Τρίτη θα έφταναν στο γραφείο [ακουστό 00:30:16] την Τετάρτη, Πέμπτη [crosstalk 00:30:22 ] -

Rudy Giuliani: ( 30:22 )
Αυτό είναι ένα εντελώς νέο ζήτημα-

Δημοσιογράφος 1: ( 30:23 ) δεν
ακούγεται 00:30:23] -

Rudy Giuliani: ( 30:24 )
Αυτό είναι ένα εντελώς νέο ζήτημα που μόλις αναπτύσσουμε. Φαίνεται ότι είναι ένας σημαντικός αριθμός ψηφοφόρων, και φαίνεται να υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός… Δεν πρέπει να πω σημαντικό. Φαίνεται ότι υπάρχουν τρεις ή τέσσερις πολύ αξιόπιστοι μάρτυρες ότι υπήρχε χρονοβόρα και υπάρχουν άμεσοι μάρτυρες για αυτό, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα το καλέσετε όχι αποδεικτικά στοιχεία.

Δημοσιογράφοι: ( 30:45 )
[crosstalk 00: 00: 30: 44].

Rudy Giuliani: ( 30:45 )
Όχι εσείς, ο γενικός όχλος.

Δημοσιογράφος 2: ( 30:48 )
Μπορείτε [ακουστό 00:30:49] τις νομικές επιλογές που προετοιμάζετε;

Rudy Giuliani: ( 30:48 )
Σίγουρα.

Δημοσιογράφος 2: ( 30:48 )
Υποβάλετε αγωγή

Rudy Giuliani: ( 30:48 )
Ναι.

Δημοσιογράφος 2: ( 30:48 )
… τώρα στο δικαστήριο.

Rudy Giuliani: ( 30:48 )
Ναι.

Ρεπόρτερ 2: ( 30:57 )
Μπορείτε να μας καθοδηγήσετε σε αυτήν τη διαδικασία αυτού που [ακούγεται 00:30:57] -

Rudy Giuliani: ( 31:03 )
Σίγουρα, απλό.

Δημοσιογράφος 2: ( 31:04 )
… [δεν ακούγεται 00:31:04] πηγαίνει στο Ανώτατο Δικαστήριο [δεν ακούγεται 00:31:08]. Θα σας αφήσω να το πάρετε από εκεί.

Rudy Giuliani: ( 31:08 )
Ευχαριστώ, κύριε. Μπορώ να γίνω καθηγητής νομικής. Η υπόθεση που θα υποβάλαμε ... Πολλές υποθέσεις πρόκειται να κατατεθούν, μερικές μεγάλες, μερικές μικρές. Αυτό θα είναι τελικά μια μεγάλη υπόθεση, γιατί θα ξεπεράσει την Πενσυλβάνια. Αλλά τώρα, η υπόθεση είναι υπόθεση αστικών δικαιωμάτων. Θα κατατεθεί στο ομοσπονδιακό δικαστήριο. Λυπάμαι, θα κατατεθεί στο ομοσπονδιακό δικαστήριο. Μπορείτε να το υποβάλετε εδώ ή στο Πίτσμπουργκ. Αυτή θα είναι η επιλογή του δικηγόρου μας, ο οποίος το εξετάζει τώρα. Δεδομένου ότι φαίνεται να υπάρχουν περισσότερες υποθέσεις στο Πίτσμπουργκ από ό, τι εδώ, τώρα, υποθέτω ότι θα κατατεθεί στο Πίτσμπουργκ, αλλά θα επηρεάσει και τις δύο δικαιοδοσίες.

Rudy Giuliani: ( 31:46 )
Και αυτό που ισχυρίζεται η υπόθεση είναι πολύ απλά ότι η εκστρατεία του Προέδρου Τραμπ στερήθηκε το δικαίωμά της για δίκαιη καταμέτρηση, η οποία αποτελεί στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων. Και αν συμβαίνει αυτό, το δικαστήριο διαθέτει ένα ευρύ φάσμα από αυτά που ονομάζονται δίκαια ένδικα μέσα.

Rudy Giuliani: ( 32:03 ) Τα
δίκαια ένδικα μέσα θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την κατάργηση αυτής της δικαιοδοσίας από έναν ορισμένο αριθμό ψήφων ίσο με τον αριθμό των ψήφων που αποδεικνύεται ότι δεν ελέγχθηκαν σωστά. Θα μπορούσε να είναι να ακυρώσουμε τις εκλογές, αλλά αυτό… Θέλω να πω, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα από τα πράγματα που ζητήσαμε, αλλά νομίζω ότι αν αφήσετε τις ψηφοφορίες, πιθανότατα θα διορθώσετε το λάθος που έγινε εδώ.

Rudy Giuliani: ( 32:31 )
Τώρα, θα μπορούσε να αποδειχθεί καθώς προχωρούμε πέρα ​​από το Πίτσμπουργκ και προχωρούμε πέρα ​​από τη Φιλαδέλφεια και έχουμε λίγα αποδεικτικά στοιχεία αλλού άλλο δημοκρατικό μέρος του κράτους ότι το ίδιο συνέβαινε, ότι θα μπορούσε εξαπλωθεί εκεί. Όπου το βλέπω να εξαπλώνεται, ωστόσο, είναι κάποια στιγμή την επόμενη εβδομάδα. Αν δεν κάνω λάθος, νομίζω ότι θα υπάρξει μια παρόμοια περίπτωση στην Ατλάντα, όπου συνέβαιναν παρόμοια πράγματα. Οι Ρεπουμπλικάνικοι επιθεωρητές εμφανίστηκαν, περίμεναν να επιθεωρήσουν, όπως κάνουν για ψηφοδέλτια που απουσιάζουν και κρατήθηκαν ομοιόμορφα. Δεν έβλεπαν τίποτα.

Rudy Giuliani: ( 33:08 )
Και να θυμάστε ότι η Ατλάντα έπρεπε να κάνει το ίδιο πράγμα που έπρεπε να κάνετε. Έπρεπε να πιάσουν τον Μπάιντεν, γιατί το βράδυ των εκλογών είχε χάσει και είχε πολύ καλό περιθώριο με μόλις 85% να φύγει.

Rudy Giuliani: ( 33:21 )
Κάτι παρόμοιο συνέβη στο Μίσιγκαν του Ουισκόνσιν. Δεν μπορώ να πω την Αριζόνα, αλλά σχεδόν σε κάθε πολιτεία όπου ο πρόεδρος Τραμπ είχε το προβάδισμα να φτάσει στο τέλος των εκλογών το βράδυ, ορισμένοι από τους ηγέτες φαίνονται σχεδόν μαθηματικά αδύνατοι να αναιρεθούν με το 5%, 10%, 20% των ψήφων, σχεδόν όλα αυτά, ακολουθήθηκε αυτή η πρακτική. Και είμαι τώρα, προσπαθώντας να βρω, είδαμε κάποια ψηφοδέλτια που χρησιμοποιήθηκαν για αυτόν τον σκοπό;

Rudy Giuliani: ( 33:57 )
Εάν συμβαίνει αυτό, τότε έχουμε μια τεράστια εθνική αγωγή. Έτσι θα μπορούσε να επηρεάσει περισσότερες από μία πολιτείες. Αλλά τώρα, αυτό που σίγουρα επηρεάζει είναι η πολιτεία της Πενσυλβανίας με πολύ, πολύ μεγάλο τρόπο. Αλλά δεν είναι η μόνη αναπηρία στην πολιτεία.

Rudy Giuliani: ( 34:13 )
Υπάρχουν νεκροί που ψηφίζουν. Δεν υπάρχει ερώτηση για αυτό. Λαμβάνουμε πολλά παράπονα για αυτό. Αντιμετωπίζουμε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με την εκ των υστέρων ψηφοφορία, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων μαρτύρων τώρα, οι οποίοι το καταθέτουν. Είτε αυτό γίνεται μέρος αυτής της αγωγής είτε είναι κάτι ξεχωριστό, αυτό δεν έχει αναπτυχθεί τόσο γρήγορα όσο έχει. Μια τελευταία ερώτηση.

Ρεπόρτερ 3: ( 34:36 ) Οι
Ρεπουμπλικανοί πρέπει [ακουστές 00:34:36] εκλογές [ακουστές 00:34:36] Μπάιντεν [ακουστές 00:34:45]. Γιατί [δεν ακούγεται 00:34:36] υπάρχει μια συζήτηση [δεν ακούγεται 00:34:57];

Rudy Giuliani: ( 34:58 )
Λοιπόν, είναι σαν να συγκρίνουμε μήλα και πορτοκάλια, έτσι δεν είναι; Δεν είναι υπεύθυνοι για τη Φίλα… Χαίρομαι που δεν είδαν εκτεταμένη απάτη που υπήρχε στις δημοκρατικές κομητείες. Δεν νομίζω ότι υπήρξε απάτη στις δημοκρατικές κομητείες.

Δημοσιογράφος 3: ( 35:10 )
[crosstalk 00:05:10] -

Δημοσιογράφος 4: ( 35:11 )
[δεν ακούγεται 00:35:11] Ρεπουμπλικάνοι ή Δημοκρατικοί [ακούγεται 00:05:18].

Rudy Giuliani: ( 35:23 )
Λοιπόν, αφήστε τους να έρθουν να μου πουν αυτό. Δεν βρήκα κάποιον που είναι πρόθυμος να μου πει αυτό.

Δημοσιογράφος 4: ( 35:27 )
[δεν ακούγεται 00:05:28].

Rudy Giuliani: ( 35:29 )
Επιτρέψτε μου να μου δώσουν μια ένορκη δήλωση, υπό την ποινή της ψευδορκίας.

Δημοσιογράφος 4: ( 35:32 )
[ακούγεται 00:05:33] -

Rudy Giuliani: ( 35:34 )
Μου λες ότι αυτοί οι άνθρωποι ψεύδονται;

Ρεπόρτερ 4: ( 35:36 )
[δεν ακούγεται 00:35:36] Απλώς θα έλεγα [δεν ακούγεται 00:35:37].

Rudy Giuliani: ( 35:43 )
Έχω μιλήσει σε περίπου 50 άτομα.

Δημοσιογράφος 4: ( 35:45 )
[ακούγεται 00:35:45] 25 από αυτούς.

Rudy Giuliani: ( 35:48 )
Έχω δηλώσεις από 25. Μιλήσαμε με 50.

Δημοσιογράφος 4: ( 35:51 )
[ακούγεται 00:35:49] -

Rudy Giuliani: ( 35:51 )
Κάθε επιθεωρητής-

Δημοσιογράφος 4: ( 35:53 )
[ηχητικό 00:35:53] 50 άτομα σε δύο ημέρες [ηχητικό 00:05:55] -

Rudy Giuliani: ( 35:57 )
Ω, όχι, όχι, όχι. Δεν τους μίλησα. Παρεμπιπτόντως, είστε ο δικηγόρος για την άλλη πλευρά;

Δημοσιογράφος 4: ( 36:02 )
Όχι.

Rudy Giuliani: ( 36:02 )
Λοιπόν, θα πρέπει να πληρώσετε για αυτό.

Δημοσιογράφος 4: ( 36:03 )
[ακούγεται 00:36:03] -

Rudy Giuliani: ( 36:04 )
Η πραγματικότητα είναι-

Δημοσιογράφος 4: ( 36:05 )
… [ακούγεται 00:36:05] -

Rudy Giuliani: ( 36:06 )
Η πραγματικότητα είναι ότι κανείς δεν έχει εμφανιστεί, παρόλο που έχω καλέσει το κρατικό κόμμα, το κόμμα της πόλης. Ρώτησα, «Υπάρχει κάποιος που θέλει να έρθει μπροστά και να πει ότι υπάρχει κάτι ασυνήθιστο για ...» Ο υπεύθυνος για όλη αυτή τη διαδικασία, ο οποίος παρακολούθησε το όλο πράγμα, έχει ήδη εμφανιστεί και μας έδωσε μια υπογεγραμμένη δήλωση ότι κανείς δεν έχω την ευκαιρία να επιθεωρήσω.

Rudy Giuliani: ( 36:28 )
Τώρα, εκτός αν αυτός ο άνθρωπος είχε μια μυστική ευκαιρία να το κάνει ... Υπήρχε ένα άτομο υπεύθυνο για όλους αυτούς τους ανθρώπους. Ήταν εκεί συνεχώς και για τις δύο μέρες. Όχι ένας Ρεπουμπλικανός. έχω την ευκαιρία να δούμε μία ψήφο.

Rudy Giuliani: ( 36:44 )
Τώρα, αν έχουμε την άποψη των 10 ή 12, λοιπόν, τότε θα μειώσουμε τον αριθμό μας από 120.000 σε 110.000. Αλλά παράγεις αυτόν τον άντρα για μένα. Μέχρι στιγμής, δεν έχει βγει από το ξύλο, και-

Δημοσιογράφος 4: ( 37:01 )
[ακούγεται 00: 00: 36: 57] -

Rudy Giuliani: ( 37:02 )
Λοιπόν, λοιπόν ... Ω, καλά, ίσως αυτός ...

Δημοσιογράφος 4: ( 37:07 )
[δεν ακούγεται 00: 00: 37: 02].

Rudy Giuliani: ( 37:07 )
Ναι. Λοιπόν, αν ήμουν ο επίτροπος αυτής της πόλης, δεν νομίζω ότι θα παραδέχομαι ότι δεν επέτρεψα στους ανθρώπους να το κάνουν αυτό. Θέλω να πω, την τελευταία φορά που ένας Ρεπουμπλικανός έπαιξε μπάλα με τους Δημοκρατικούς σαν αυτό στο Νιου Τζέρσεϋ, πήγατε στη φυλακή για 10 χρόνια.

Δημοσιογράφοι: ( 37:21 )
[crosstalk 00:37:23] -

Rudy Giuliani: ( 37:21 )
Σας ευχαριστώ.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου