Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

REV. Rudy Giuliani: ( 00:40 )Επομένως, υποθέτω ότι ο καλύτερος τρόπος για να το περιγράψω αυτό είναι, όταν ξεκινήσαμε την εκπροσώπηση του προέδρου, σίγουρα αντιμετωπίζαμε ένα πολύ ανώμαλο σύνολο αποτελεσμάτων. Ο πρόεδρος προχωράει στις εκλογές το βράδυ, επτά ή 800.000 στην Πενσυλβάνια, κάπως έχασε την Πενσυλβάνια. Έχουμε στατιστικολόγους πρόθυμους να καταθέσουν ότι αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να συμβεί στατιστικά κατά την περίοδο που συνέβη. Φυσικά, αυτό είναι απλώς κερδοσκοπία.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Δελτίο συνέντευξης Τύπου εκστρατείας εκστρατείας Rudy Giuliani Trump 19 Νοεμβρίου: Αξιώσεις απάτης εκλογών

Αντίγραφο συνέντευξης Τύπου του Rudy Giuliani Trump Campaign 19 Νοεμβρίου

Rudy Giuliani: ( 00:00 )
Λοιπόν, αυτό είναι αντιπροσωπευτικό της νομικής μας ομάδας. Εκπροσωπούμε τον Πρόεδρο Τραμπ και εκπροσωπούμε την εκστρατεία Τραμπ Όταν τελειώσω, η Sidney Powell και η Jenna Ellis θα με ακολουθήσουν. Και θα παρουσιάσουμε εν συντομία τα στοιχεία που έχουμε συγκεντρώσει κατά την τελευταία, υποθέτω ότι είναι δύο εβδομάδες. Επίσης, ο Joseph diGenova, η Victoria Toensing είναι εδώ μαζί μου. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι δικηγόροι που εργάζονται σε αυτό, αλλά υποθέτω, είμαστε οι ανώτεροι δικηγόροι. Και ο Μπόρις Έψιν.

Rudy Giuliani: ( 00:40 )
Επομένως, υποθέτω ότι ο καλύτερος τρόπος για να το περιγράψω αυτό είναι, όταν ξεκινήσαμε την εκπροσώπηση του προέδρου, σίγουρα αντιμετωπίζαμε ένα πολύ ανώμαλο σύνολο αποτελεσμάτων. Ο πρόεδρος προχωράει στις εκλογές το βράδυ, επτά ή 800.000 στην Πενσυλβάνια, κάπως έχασε την Πενσυλβάνια. Έχουμε στατιστικολόγους πρόθυμους να καταθέσουν ότι αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να συμβεί στατιστικά κατά την περίοδο που συνέβη. Φυσικά, αυτό είναι απλώς κερδοσκοπία.

Rudy Giuliani: ( 01:12 )
Καθώς ξεκινήσαμε τη διερεύνηση, τόσο οι έρευνές μας όσο και οι πολύ πατριωτικοί και γενναίοι Αμερικανοί πολίτες που έχουν εμφανιστεί, είναι εξαιρετικοί, εξαιρετικοί αριθμοί ανθρώπων, εξαιρετικός αριθμός μαρτύρων. Και αυτό που προέκυψε πολύ γρήγορα δεν είναι απλή απάτη ψηφοφόρων σε ένα κράτος. Αυτό το μοτίβο επαναλαμβάνεται σε πολλές καταστάσεις. Σχεδόν ακριβώς το ίδιο μοτίβο, το οποίο για κάθε έμπειρο ανακριτή, ο εισαγγελέας θα πρότεινε ότι υπήρχε ένα σχέδιο από ένα κεντρικό μέρος για την εκτέλεση αυτών των διαφόρων πράξεων απάτης των ψηφοφόρων, ειδικά επικεντρωμένα σε μεγάλες πόλεις και ειδικά εστιασμένα, όπως θα φανταζόσασταν, σε μεγάλες πόλεις ελέγχεται από τους Δημοκρατικούς, και εστιάζεται ιδιαίτερα σε μεγάλες πόλεις που έχουν μακρά ιστορία διαφθοράς. Ο αριθμός των περιπτώσεων απάτης ψηφοφόρων στη Φιλαδέλφεια θα μπορούσε να γεμίσει μια βιβλιοθήκη. Πριν από λίγες εβδομάδες, υπήρξε καταδίκη για απάτη ψηφοφόρων και μία δύο εβδομάδες πριν από αυτό. Και έχω πει συχνά, υποθέτω, σαρκαστικά, αλλά είναι αλήθεια, η μόνη έκπληξη που θα είχα βρει σε αυτό είναι ότι η Φιλαδέλφεια δεν είχε εξαπατήσει σε αυτές τις εκλογές, γιατί, τα τελευταία 60 χρόνια, εξαπατούσαν μόνο για κάθε εκλογή. Θα μπορούσες να πεις το ίδιο για το Ντιτρόιτ.

Rudy Giuliani: ( 02:43 )
Κάθε μία από αυτές τις πόλεις είναι πόλεις που ελέγχονται από τους Δημοκρατικούς, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να ξεφύγουν με οτιδήποτε θέλουν να κάνουν. Σημαίνει ότι έχουν έναν ορισμένο βαθμό ελέγχου… σίγουρα ελέγχουν πλήρως την εκλογική επιτροπή. Και ελέγχουν την επιβολή του νόμου. Και δυστυχώς, έχουν κάποιους φιλικούς δικαστές που θα εκδώσουν γελοία παράλογες απόψεις για να βγουν υπέρ τους.

Rudy Giuliani: ( 03:08 )
Ας ξεκινήσουμε με τις ιδιαιτερότητες, Πενσυλβάνια. Στην Πενσυλβάνια, το περιθώριο νίκης τώρα για τον Μπάιντεν, το οποίο δεν είναι νίκη, είναι απάτη, είναι 69.140 ψήφοι. Η αλήθεια είναι ότι βρισκόμαστε τώρα σε 682.770 ψηφοδέλτια για τα οποία έχουμε βεβαιώσεις ότι δεν υπήρχε έλεγχος αυτού του ψηφοδέλτου τη στιγμή που κατατέθηκε στην ψηφοφορία. Ήταν ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου.

Rudy Giuliani: ( 03:45 )
Τα ψηφοδέλτια αλληλογραφίας είναι ιδιαίτερα επιρρεπή σε απάτη. Μας προειδοποίησαν γι 'αυτό από τον Jimmy Carter, τον πρόεδρο Jimmy Carter και τον γραμματέα Baker σε μια έκθεση πριν από περίπου δώδεκα χρόνια, στην οποία είπαν ότι η ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου είναι ιδιαίτερα ευάλωτη σε απάτη, ότι πρέπει να εξετάσουμε πολύ προσεκτικά ποτέ να το κάνουμε και ότι μπορεί να αξιοποιηθεί. Το Justice Souter μας προειδοποίησε για το ίδιο πράγμα σε ένα σχόλιο σε μια υπόθεση εκλογικού νόμου. Και ακόμη και οι New York Times έγραψαν άρθρα για το πόσο επικίνδυνη ήταν η ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου, η ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου. Και αυτή είναι η πρώτη φορά που το κάναμε μαζικά. Και νομίζω ότι αποδείξαμε ότι και οι τρεις είναι προφήτες. Δεν είναι μόνο ευαίσθητο σε απάτη, αλλά είναι επίσης ευάλωτο σε απάτη, ειδικά αν έχετε ένα σχέδιο ή σχέδιο, το οποίο ακούγεται απόκοσμα παρόμοιο με αυτό που μας είπε ο Joe Biden λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, ότι είχε την καλύτερη ομάδα απάτης ψηφοφόρων στον κόσμο. Αλλά ήταν καλοί. Δεν ξέρω ότι ήταν τόσο καλά γιατί έκαναν σημαντικά λάθη, όπως κάνουν όλοι οι απατεώνες. Και τους πιάσαμε. Ένας από αυτούς έσπρωξε τους Ρεπουμπλικάνους επιθεωρητές. Κάθε κράτος… σχεδόν κάθε πολιτισμένη χώρα, ακόμη και η Τανζανία και μέρη που δεν θα σκεφτόσασταν, έχουν κανόνες σχετικά με τους επιθεωρητές, ειδικά για ψηφοδέλτια μέσω ταχυδρομείου. Και γιατί ειδικά για ψηφοφορίες μέσω ταχυδρομείου; Επειδή μπορούν πιο εύκολα να εξαπατηθούν και δεν μπορείτε να τα ελέγξετε. ειδικά για ψηφοδέλτια μέσω ταχυδρομείου. Και γιατί ειδικά για ψηφοφορίες μέσω ταχυδρομείου; Επειδή μπορούν πιο εύκολα να εξαπατηθούν και δεν μπορείτε να τα ελέγξετε. ειδικά για ψηφοδέλτια μέσω ταχυδρομείου. Και γιατί ειδικά για ψηφοδέλτια μέσω ταχυδρομείου; Επειδή μπορούν πιο εύκολα να εξαπατηθούν και δεν μπορείτε να τα ελέγξετε.

Rudy Giuliani: ( 05:26 )
Άνθρωποι που δεν έχουν κάνει ποτέ ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου, θα σας δείξω γιατί είναι τόσο εύκολο. Λοιπόν, συμπληρώνετε έναν φάκελο σαν αυτό. Βάζετε το… συνήθως στη Νέα Υόρκη, θα ήταν η περιοχή συναρμολόγησης και ο χώρος στον οποίο θα ψηφίσετε. Συμπληρώνετε το όνομά σας και τη διεύθυνσή σας και το υπογράφετε. Στη συνέχεια, χρησιμοποιείτε έναν εσωτερικό φάκελο και τοποθετείτε την ψήφο μέσα στον εσωτερικό φάκελο. Τα σφραγίζετε όλα και τα στέλνετε μέσα.

Rudy Giuliani: ( 05:56 )
Όταν μετράται, σχεδόν πάντα στις Ηνωμένες Πολιτείες, μέχρι τη μαζική εξαπάτηση που έγινε στις εκλογές αυτές, επιτρέπεται σε έναν επιθεωρητή Ρεπουμπλικάνων και Δημοκρατών, καθώς και σε άλλους, εάν υπάρχουν άλλα κόμματα, να παρακολουθήσουν την αποσφράγιση αυτού ψηφοφορία. Συνήθιζε να συμβαίνει σε όλη την Αμερική όταν διεξήγαγα ειλικρινείς εκλογές. Επειδή η μόνη φορά που μπορείτε να μάθετε αν είναι ψευδής ψηφοφορία, είναι όταν εξετάζεται. Μόλις το εγκρίνεις, πετάγεται, φύγει για πάντα. Το μόνο που μένει είναι η ψηφοφορία. Αυτό θα μπορούσε να ήταν ο Μίκυ Μάους. Αυτό θα μπορούσε να ήταν νεκρό άτομο. Αυτό δεν θα μπορούσε να συμπληρωθεί σωστά. Αυτό θα μπορούσε να ήταν το ίδιο άτομο 30 φορές. Παρεμπιπτόντως, όλα αυτά έχουν συμβεί. Αυτό δεν θα μπορούσε να συμπληρωθεί τίποτα. Δεν ξέρουμε ποτέ.

Rudy Giuliani: ( 06:58 )
Έτσι, για παράδειγμα, η αρίθμηση που γίνεται στη Γεωργία δεν θα μας πει τίποτα γιατί αυτά τα ψεύτικα ψηφοδέλτια θα μετρηθούν ξανά επειδή δεν θα παρείχαν τις υπογραφές για να ταιριάζουν με τα ψηφοδέλτια. Έτσι, δεν σημαίνει τίποτα να μετρήσουμε αυτά τα ψηφοδέλτια, γιατί για παράδειγμα, στην Πενσυλβάνια, όπου έχουμε πιθανώς τα ακριβέστερα αποδεικτικά στοιχεία μας, 682.770 από αυτά τα ψηφοδέλτια ρίχθηκαν, τοποθετήθηκαν και δεν ελέγχθηκαν, γεγονός που τους καθιστά ψηφοδέλτια που είναι άκυρο, δεν μπορεί να μετρηθεί, πρέπει να αφαιρεθεί από την ψηφοφορία. Γιατί; Για διάφορους λόγους, το λιγότερο από τα οποία είναι, ήταν βασικά μόνο ένα από τα δύο μέρη στην πολιτεία όπου έγινε. Έτσι, στα άλλα μέρη του κράτους, έγινε μια νόμιμη επιθεώρηση των ψηφοφόρων. Έτσι, εάν έχετε δύο διαφορετικά πρότυπα σε διαφορετικά μέρη του κράτους, το ένα ευνοεί ένα μέρος του κράτους,

Rudy Giuliani: ( 08:15 )
Αυτή δεν είναι η μόνη απάτη που συνέβη στην Πενσυλβάνια. Όλες οι άλλες απάτες που διαπράχθηκαν στα άλλα κράτη από τα αφεντικά των Δημοκρατών συνέβησαν επίσης εκεί. Για παράδειγμα, εάν έχετε κάνει λάθος σε αυτήν την ψηφοφορία και ζήσατε στη Φιλαδέλφεια ή στο Πίτσμπουργκ, σας επιτρέπεται να διορθώσετε το λάθος. Αλλά, εάν ζούσατε σε αυτό που θα θεωρούνταν πιο ρεπουμπλικανικά ή Τραμπ τμήματα του κράτους, δεν σας δόθηκε κανένα τέτοιο δικαίωμα.

Rudy Giuliani: ( 08:52 )
Ένας από τους ενάγοντες μας, ο κ. Χένρι ψήφισε έναν απόντη, και απέτυχε να το βάλει στον ασφαλή φάκελο μέσα. Μόλις το έβαλε ανοιχτό, γυμνό. Αυτό το ψηφοδέλτιο απορρίφθηκε επειδή ήταν άκυρο, επειδή παραβιάζει το απόρρητο της ψηφοφορίας. Στο Πίτσμπουργκ και στη Φιλαδέλφεια, εάν παρατηρούσαν ότι δεν υπήρχε εσωτερικός φάκελος, θα έλεγαν τον ψηφοφόρο και θα τους επέτρεπαν να ψηφίσουν ξανά. Ή, εάν δεν το συμπλήρωσε εντελώς, ή αν έκανε λάθος και δεν υπέγραψε το πλήρες όνομά του, του επιτρέπεται να το θεραπεύσει. Δεν υπάρχει τέτοια διάταξη βάσει του νόμου της Πενσυλβανίας. Ο Δημοκρατικός υπουργός Εξωτερικών το έκανε για να μεγιστοποιήσει τις ψήφους στη Φιλαδέλφεια και το Πίτσμπουργκ. Και για την ελαχιστοποίηση των ψήφων στα άλλα μέρη του κράτους, σαφώς παράνομη, σαφώς απάτη ψηφοφόρων, εύκολα αποδεκτή, εκατοντάδες μάρτυρες, ίσως χιλιάδες.

Rudy Giuliani: ( 09:57 )
Για να σας δώσουμε ένα άλλο παράδειγμα, έχουμε 17.000 προσωρινές ψηφοφορίες στο Πίτσμπουργκ. Ξέρετε τι είναι η προσωρινή ψηφοφορία; Η προσωρινή ψηφοφορία συμβαίνει συνήθως με αυτόν τον τρόπο, και περίπου 15 από τους 17.000 συνέβησαν έτσι, περπατάτε και λέτε, είμαι εδώ για να ψηφίσω σήμερα. Ω, κύριε Giuliani, έχετε ήδη ψηφίσει. Το έκανα; Δεν θυμάμαι να ψηφίζω. Ω ναι. Ναί. Ψηφίσατε έναν απόντομο. Όχι, δεν το έκανα. Ναι το έκανες. Όχι, δεν το έκανα. Ναι το έκανες.

Rudy Giuliani: ( 10:34 )
Λοιπόν, γιατί συμβαίνει αυτό 17.000 φορές στο Πίτσμπουργκ; Οι άνθρωποι σκέφτηκαν… στην πραγματικότητα 15.000, για να είμαστε ακριβείς. Γιατί συνέβη 15.000 φορές που οι άνθρωποι στο Πίτσμπουργκ μπήκαν να ψηφίσουν και είχαν ήδη ψηφίσει, σύμφωνα με την εκλογική Δημοκρατία; Ξέχασαν; Πολλοί άνθρωποι με κακές αναμνήσεις στο Πίτσμπουργκ; Ή είναι σωστό το ακόλουθο, ότι, όπως θα καταθέσουν οι μάρτυρες, τους είχαν δοθεί οδηγίες από τα αφεντικά των Δημοκρατών όταν είχαν ψηφοφορία στην οποία δεν υπήρχε κανείς εγγεγραμμένος, απλώς αναθέστε το σε κάποιον, απλώς αναθέστε τον στον Rudy Giuliani. Λοιπόν, ίσως ο Rudy Giuliani δεν θα εμφανιστεί για να ψηφίσει. Και, αν εμφανιστεί να ψηφίσει, θα του δώσουμε προσωρινή ψηφοφορία. Αυτό ονομάζουμε περιστασιακά στοιχεία για την απάτη.

Rudy Giuliani: ( 11:36 )
Οι άμεσες αποδείξεις της απάτης είναι οι άνθρωποι που θα καταθέσουν ότι, στην πραγματικότητα, αυτό συνέβη σε αυτούς, καθώς και οι 50 έως 60 μάρτυρες που έχουμε για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκαν και δεν τους επιτρέπεται να επιθεωρήσουν τα ψηφοδέλτια. Δεν τους επιτρέπεται απλώς να το κάνουν. Σπρώχθηκαν. Μερικές περιπτώσεις, επιτέθηκαν. Σε όλες τις περιπτώσεις, τοποθετήθηκαν σε μαντρί τόσο μακριά. Ίσως το πιο κοντινό που έχουν είναι από εδώ μέχρι το πίσω μέρος αυτού του δωματίου. Θα μπορούσαμε να κάνουμε σαν… Όλοι παρακολουθήσατε το My Cousin Vinny; Ξέρετε την ταινία; Είναι μια από τις αγαπημένες μου νομικές ταινίες επειδή προέρχεται από το Μπρούκλιν. Και πότε, η ωραία κυρία που είπε ότι είδε, και στη συνέχεια της λέει: «Πόσα δάχτυλα σηκώθηκα;» Και λέει τρία. Λοιπόν, ήταν πολύ μακριά για να δει ότι ήταν μόνο δύο. Αυτοί οι άνθρωποι ήταν πιο μακριά από τον ξάδερφό μου ο Βίννι από τον μάρτυρα. Δεν μπορούσαν να δουν τίποτα.

Rudy Giuliani: ( 12:41 )
Τώρα, δεν ξέρω. Θα μου πεις ότι 60 άτομα ψεύδονται; Δεν μου το έλεγαν. Ορκίστηκαν με ποινή ψευδορκείας, κάτι που κανένας Δημοκρατικός δεν έχει κάνει ποτέ. Δεν ρωτάτε καν τον Μπάιντεν για αυτό. Δεν τους βάζετε υπό ποινή ψευδορκείας. Δεν έχει καν ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Δεν ερωτάται για όλα τα αποδεικτικά στοιχεία για τα εγκλήματα που διέπραξε. Αυτοί οι άνθρωποι υπόκεινται σε ποινή ψευδορκίας, τα ονόματα που περιλαμβάνονται στη δήλωση μας. Ορκίζονται ότι δεν τους επιτρέπεται να ασκούν τη λειτουργία τους ως επιθεωρητές.

Rudy Giuliani: ( 13:20 )
Και δεν είναι απλώς τεχνικό. Υπάρχει ένας λόγος που το έκαναν. Γιατί δεν θα επιτρέπετε στους ανθρώπους να εκτελούν τη λειτουργία που τους επιτρέπεται να κάνουν για 50 χρόνια, 60 χρόνια; Γιατί να μην επιτρέπετε επιθεωρήσεις αυτών των ψηφοφοριών; Επειδή ήξερες ότι θα χρησιμοποιούσες αυτές τις ψήφους για να πιάσεις τον Μπάιντεν. Και είχες έναν μεγάλο δρόμο μπροστά σου. Έπρεπε να τον πιάσετε για 700.000 έως 800.000 ψήφους που ήταν πίσω. Και ο μόνος τρόπος που θα το κάνατε ήταν με τα ψηφοδέλτια. Δεν θα μπορούσατε να έχετε έναν επιθεωρητή Δημοκρατών και Ρεπουμπλικάνων. Δεν παρακολουθούν καν Δημοκρατικούς, γιατί φοβούνται ότι θα ήταν ειλικρινείς Δημοκρατικοί που θα έλεγαν: «Εξαπατάς».

Rudy Giuliani: ( 14:09 )
Έτσι, αυτό μας οδηγεί στο Μίσιγκαν όπου υπήρχε ένας έντιμος Δημοκρατικός που είπε ότι εξαπατούσε. Και θα σας δείξουμε την ένορκη δήλωσή της, επειδή ξέρω ότι συνεχίζετε να αναφέρετε ψευδώς ότι δεν έχουμε αποδεικτικά στοιχεία, ότι δεν έχουμε συγκεκριμένες πράξεις απάτης. Αυτό συμβαίνει επειδή η κάλυψη αυτού ήταν σχεδόν τόσο ανέντιμη όσο το ίδιο το σχήμα. Ο αμερικανικός λαός δικαιούται να το γνωρίζει αυτό. Δεν έχετε δικαίωμα να το κρατήσετε από αυτούς. Δεν έχετε δικαίωμα ψέματος για αυτό Και είστε. Θέλω να πω, δεν τους αναφέρετε ότι ένας πολίτης αυτής της χώρας, μια πολύ ωραία γυναίκα που ήταν πρόθυμη να μου επιτρέψει να σας δώσω το όνομά της. Δεν μπορώ να σας δώσω όλες αυτές τις βεβαιώσεις. Διότι, αν το κάνω, αυτά τα άτομα θα παρενοχληθούν. Θα απειληθούν. Μπορεί να χάσουν τη δουλειά τους. Θα χάσουν τους φίλους τους. Έχουμε χάσει δικηγόρους σε αυτήν την υπόθεση επειδή απειλήθηκαν. Είχαμε δικηγόρους που χρειάζονται προστασία. Αυτό που συμβαίνει σε αυτήν τη χώρα είναι φρικτό. Και η λογοκρισία που επιβάλλετε το επιδεινώνει.

Rudy Giuliani: ( 15:18 )
Αλλά η Jesse Jacob είναι ενήλικας πολίτης και κάτοικος της πολιτείας του Μίσιγκαν. Είναι υπάλληλος της πόλης του Ντιτρόιτ εδώ και δεκαετίες. Ξέρω την ηλικία της, αλλά μπορεί να σας πει την ηλικία της. Ανατέθηκε στα καθήκοντα ψήφου τον Σεπτέμβριο και εκπαιδεύτηκε από την Πόλη του Ντιτρόιτ και την πολιτεία του Μίσιγκαν. Εκπαιδεύτηκε βασικά για να εξαπατήσει. Είπε ότι μου είχε δοθεί εντολή από τον επόπτη μου να προσαρμόσω την ημερομηνία αποστολής αυτών των πακέτων ψηφοφορίας που απουσιάζουν να χρονολογούνται νωρίτερα από ό, τι όταν εστάλησαν πραγματικά. Ο επόπτης έκανε αυτήν την ανακοίνωση για όλους τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν σε αυτήν την δόλια πρακτική. Δεν το λέω αυτό. Αυτό το λένε αυτό οι Αμερικανοί πολίτες.

Rudy Giuliani: ( 16:14 )
Δεν γνωρίζω. Ίσως θα μπορούσατε να πείτε ότι λέει ψέματα, αλλά δεν μπορείτε να πείτε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία. Αυτό ονομάζουμε αποδεικτικά στοιχεία. Αυτό είναι άμεση απόδειξη όχι περιστασιακή. Δοκίμασα πολλές, πολλές περιπτώσεις, όπως και όλοι οι συνάδελφοί μου εδώ. Βάζετε έναν μάρτυρα σε ένα περίπτερο μάρτυρα, ο μάρτυρας καταθέτει τις γνώσεις του. Αυτός ο μάρτυρας πηγαίνει στο περίπτερο των μαρτύρων και θα πει: «Μου είπαν να προσαρμόσω την ημερομηνία των ψηφοφόρων που απουσιάζουν. Παρακολούθησα τους εκλογικούς υπαλλήλους και τους υπαλλήλους να πηγαίνουν στο θάλαμο ψηφοφορίας με ψηφοφόρους για να τους παρακολουθώ να ψηφίζουν και να τους καθοδηγώ για ποιον να ψηφίσουν. " Εντελώς παράνομο. Θα καταθέσει σε αυτό. Δεν γνωρίζω. Οι άνθρωποι του Μπάιντεν μπορούν να την εξετάσουν, αλλά δεν μπορείτε να την πετάξετε. Ναι, δεν υπάρχουν στοιχεία. Την επόμενη φορά που θα πείτε ότι θα ψέματα επειδή υπάρχουν στοιχεία. Παρεμπιπτόντως, αυτό είναι δημόσιο. Μπορείτε όλοι να το πάρετε.

Rudy Giuliani: ( 17:24 )
Τότε έλαβε εντολή, «Από τον επόπτη μου να μην ζητήσει άδεια οδήγησης ή ταυτότητα με φωτογραφία όταν κάποιος προσπαθούσε να ψηφίσει. Μην ζητάτε ταυτοποίηση. Γιατί δεν θα ζητούσατε ταυτότητα; Επειδή ήξερες ότι πολλοί άνθρωποι που δεν είχαν δικαίωμα ψήφου επρόκειτο να έρθουν και να ψηφίσουν νωρίς. Επειδή ήξερες ότι οι παράνομοι μετανάστες θα επέτρεπαν να ψηφίσουν. Ξέρατε, αν ζούσατε στη Φιλαδέλφεια, εκτός αν είστε [Ιταλικά 00:17:56]. Αυτή είναι μια ιταλική έκφραση για ηλίθια. Αν δεν είσαι ηλίθιος, ήξερες ότι πολλοί άνθρωποι ερχόταν από το Κάμντεν για να ψηφίσουν. Κάνουν κάθε χρόνο. Συμβαίνει όλη την ώρα στο Philly. Είναι τόσο συχνό όσο το ξυλοδαρμό σε ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι Philadelphia Eagle. Συμβαίνει όλη την ώρα, όλη την ώρα.

Rudy Giuliani: ( 18:14 )
Και καθώς επέτρεψε να συμβεί επειδή είναι μια διεφθαρμένη δημοκρατική πόλη και είναι εδώ και χρόνια, πολλά, πολλά χρόνια. Και το πραγματοποίησαν σε μέρη που μπορούσαν να ξεφύγουν από αυτό. Δεν το έκαναν σε ουδέτερα μέρη. Δεν το πραγματοποίησαν σε δημοκρατικά μέρη. Δεν το έκαναν εκεί που τηρείται ο νόμος. Το έπραξαν σε μια διεφθαρμένη πόλη όπου ο εισαγγελέας απελευθερώνει μαζικούς εγκληματίες, γι 'αυτό έχει τόσο μεγάλο έγκλημα.

Rudy Giuliani: ( 18:45 )
Είπε επίσης: «Παρατήρησα μεγάλο αριθμό ανθρώπων που ήρθαν στη δορυφορική τοποθεσία για να ψηφίσουν αυτοπροσώπως, αλλά είχαν ήδη υποβάλει αίτηση και υπέβαλαν ψηφοδέλτιο απόντος.» Έτσι, παρατήρησε πολλούς ανθρώπους να ψηφίζουν δύο φορές. Και πάλι, αυτή είναι η Jesse Jacob, όχι εγώ. «Μου δόθηκε εντολή να μην ακυρώσω ψήφο και να μην ψάξω για τυχόν ελλείψεις στα ψηφοδέλτια. Γιατί να το κάνεις αυτό? Επειδή εξαπατάτε, σκοπίμως εξαπατάτε, σκοπίμως εξαπατάτε. Εξαπατάς ως ίδρυμα. Αυτή είναι μια εντολή του εκλογικού επιτρόπου ή του εργοδότη στον εργαζόμενο. "Μην ψάχνετε για ελλείψεις στην ψηφοφορία." «Μου δόθηκε εντολή να μην κοιτάξω καμία από τις υπογραφές στα ψηφοδέλτια που απουσιάζουν. «Εάν της ζητήθηκε να μην ψάξει για καμία από τις υπογραφές στα ψηφοδέλτια που απουσιάζουν, γιατί το υπογράφεις στην πρώτη θέση; Για να το αναγνωρίσετε.

Rudy Giuliani: ( 20:07 )
«Στις 4 Νοεμβρίου 2020, είχα την αυστηρή δομή για να προηγούμαι κατά λάθος στην ψηφοφορία των απουσιόντων όταν η ημερομηνία παραλαβής ήταν μετά τις 3 Νοεμβρίου 2020». Τώρα, αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι η Δικαιοσύνη Alito του Ανώτατου Δικαστηρίου έδωσε εντολή στην Πενσυλβάνια ότι κάθε ψηφοφορία που θα έρθει μετά τις οκτώ στις 3 Νοεμβρίου 2020 έπρεπε να παραμεριστεί και να μην ανοίξει επειδή υπάρχει ένα ερώτημα ως προς τη νομιμότητα και τη συνταγματικότητά του . Αυτό που σας λέει είναι ότι αγνόησαν κατάφωρα αυτήν την εντολή, ότι έλαβαν ψηφοδέλτια που σημειώθηκαν το τέταρτο, και το πέμπτο και το έκτο, και το σημείωσαν για το τρίτο κατάφωρα αγνοώντας την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου των Ηνωμένων Πολιτειών .

Rudy Giuliani: ( 20:59 )
Δεν ξέρω αν είναι Δημοκρατικός ή Ρεπουμπλικανός. Υποθέτω, εάν εργάζεται με την πόλη του Ντιτρόιτ, ότι είναι Δημοκρατική. Υποθέτω, αλλά μπορεί να κάνω λάθος. Είναι πολίτης. Δεν την γνώρισα ποτέ, δεν την έκανα ποτέ. Και θα ήθελα να σημειώσετε ότι έχει υπογραφεί με ποινές ψευδορκίας. Έχουμε εκατό περισσότερα από αυτά. Δεν μπορώ να τους δείξω γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν θέλουν να παρενοχλούνται. Δεν θέλουν να χωρίσουν τη ζωή τους από τους βλάκες στην άλλη πλευρά. Δεν το κάνουμε σε αυτούς. Το έχουν κάνει σε πολλούς ανθρώπους μας. Το έχουν κάνει για τέσσερα χρόνια. Και είναι εξωφρενικό ότι είναι ανεκτό. Και είναι ανεκτό γιατί το συνηθίζετε στον Τύπο, και δεν το καλύπτετε, και δεν το καταδικάζετε. Και δεν πρέπει να συμβεί σε έναν Ρεπουμπλικάνο ή έναν Δημοκρατικό.

Rudy Giuliani: ( 22:11 )
Υπάρχουν πολλές ακόμη ένορκες δηλώσεις εδώ. Θα ήθελα να τα διαβάσω σε όλους, αλλά δεν έχω τον χρόνο. Θα έπρεπε να είχατε το χρόνο και την ενέργεια για να τα αναζητήσετε Αυτή είναι η δουλειά σας, όπως είναι η δουλειά μου να υπερασπιστώ τον πρόεδρο και να εκπροσωπήσω τον πρόεδρο. Είναι δική σας δουλειά να διαβάσετε αυτά τα πράγματα και να μην αναφέρετε ψευδώς ότι δεν υπάρχουν στοιχεία. Ξέρετε πόσες ένορκες δηλώσεις έχουμε στην υπόθεση του Μίσιγκαν; 220 ένορκες βεβαιώσεις. Δεν είναι όλοι δημόσιοι, αλλά οκτώ από αυτούς είναι. Τέσσερις θυγατρικοί εδώ, αυτοί είναι άνθρωποι που δίνουν ένορκες βεβαιώσεις, αναφέρουν ένα περιστατικό που, υπό οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες, θα ήταν στην πρώτη σελίδα όλων των εφημερίδων σας εάν δεν περιλάμβανε το μίσος που έχετε, παράλογο, παθολογικό μίσος που εσείς έχουν για τον πρόεδρο. Αυτό που ορκίζονται είναι ότι, στις 4:30 το πρωί, ένα φορτηγό σηκώθηκε προς το κέντρο του Ντιτρόιτ όπου μετράνε.

Rudy Giuliani: ( 23:03 )
Ένα φορτηγό σηκώθηκε προς το κέντρο του Ντιτρόιτ όπου μετράνε ψηφοδέλτια. Οι άνθρωποι πίστευαν ότι ήταν φαγητό, έτσι όλοι έτρεξαν στο φορτηγό. Δεν ήταν φαγητό. Ήταν χιλιάδες και χιλιάδες ψηφοδέλτια και τα ψηφοδέλτια ήταν σε κάδους απορριμμάτων, ήταν σε χάρτινες σακούλες, ήταν σε κουτιά από χαρτόνι, και μεταφέρθηκαν στο κέντρο. Τοποθετήθηκαν σε διάφορα τραπέζια. Εκείνη την εποχή, νόμιζαν ότι όλοι οι Ρεπουμπλικανικοί επιθεωρητές είχαν φύγει, όλοι εκτός από δύο είχαν και έναν υπάλληλο του Dominion τον οποίο θα μιλήσουμε λίγο αργότερα, Dominion.

Rudy Giuliani: ( 23:42 )
Εδώ τι ορκίζονται από κοινού, ότι κάθε ψηφοφορία που μπορούσαν να δουν, όλα όσα μπορούσαν να ακούσουν, αυτά ήταν ψηφοδέλτια για τον Μπάιντεν. Όταν είδαν μια ψηφοφορία, αυτά ήταν ψηφοδέλτια μόνο για τον Μπάιντεν, που σημαίνει ότι δεν υπήρχε μειωμένο εισιτήριο. Μόλις Μπάιντεν. Πολλοί από αυτούς δεν είχαν τίποτα στον εξωτερικό φάκελο επειδή αυτά τα ψηφοδέλτια παρήχθησαν πολύ γρήγορα, πολύ γρήγορα και εκτιμάται ότι είναι τουλάχιστον 50.000, το πολύ 100.000. Πολλά από αυτά μετρήθηκαν τριπλά, πράγμα που σημαίνει ότι μπήκαν στη μηχανή μέτρησης με αυτόν τον τρόπο. Μία, δύο, τρεις φορές. Δεν το είδα. Δεν το ξέρω αυτό, αλλά για το γεγονός ότι τρεις Αμερικανοί πολίτες είναι πρόθυμοι να το ορκιστούν. Δεν θα τους αφήσουμε να πάνε στο δικαστήριο και να το κάνουν αυτό; Θα αφήσουμε αυτές τις εκλογές να περάσουν όταν υπάρχουν σε αυτήν την περίπτωση 60 μάρτυρες που μπορούν να αποδείξουν τι λέω σε εσάς και άλλες πράξεις απάτης στο Μίσιγκαν; Θέλω να πω τι συνέβη σε αυτήν τη χώρα αν πρόκειται να το αφήσουμε να συμβεί; Τι συνέβη σε αυτήν τη χώρα εάν πρόκειται να το καλύψουμε; Αφήσαμε τον Αλ Γκορ να συνεχίσει τις εκλογικές διαμάχες περισσότερο από αυτό που συνέβαινε για ένα κράτος και για τσαντ. Αυτό συνέβη στην Πενσυλβάνια, συνέβη στο Μίσιγκαν του Μίτσιγκαν πιθανότατα τώρα, αν μετρήσω το Β, μόνο μία υπόθεση, τον Τραμπ εναντίον Μπέσον, μια υπόθεση που απορρίψαμε σήμερα επειδή η υπόθεση προσπαθούσε να πάρει το Διοικητικό Συμβούλιο του Wayne County Επόπτες για από-πιστοποίηση. Λοιπόν το έκαναν. Απο-πιστοποιήθηκαν. Αυτή η υπόθεση έχει 100 ένορκες βεβαιώσεις και 100 ένοπλες μαρτυρίες δείχνουν ουσιαστικά τι σας μίλησα. Μετρώντας τα ψηφοδέλτια με ακατάλληλο τρόπο, μετρώντας τα τρεις και τέσσερις φορές, με το να ψήφοι οι άνθρωποι τρεις και τέσσερις φορές, αλλάζοντας και χρονολογώντας τα ψηφοδέλτια σε σημείο τουλάχιστον 300.000 παράνομων ψηφοφόρων που μπορούμε να προσδιορίσουμε συγκεκριμένα. Το περιθώριο στο Μίσιγκαν είναι 146.121 και όλα αυτά τα ψηφοδέλτια ήταν βασικά στο Ντιτρόιτ που κέρδισε ο Μπάιντεν 80-20. Βλέπετε λοιπόν ότι αλλάζει το αποτέλεσμα των εκλογών στο Μίσιγκαν, εάν διαλέξετε το Wayne County. Άρα είναι μια πολύ σημαντική περίπτωση. Αυτό εγείρεται στην περίπτωση του Costantino κατά της πόλης του Ντιτρόιτ. Όχι από εμάς, αλλά από μεμονωμένο ενάγοντα. Βοηθάμε και βοηθούμε σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο και μπορείτε να βρείτε όλες τις βεβαιώσεις που θέλετε να υποβάλετε σε αυτήν την υπόθεση. Μπορείτε να μάθετε ότι δεν είναι απλώς ισχυρισμοί, αλλά ισχυρισμοί που υποστηρίζονται από ορκωμένες μαρτυρίες που είναι πολύ καλύτερες από ό, τι ο Joe Biden έκανε ποτέ σε οτιδήποτε.

Rudy Giuliani: ( 26:53 )
Ουισκόνσιν. Το Ουισκόνσιν είχε πολύ μικρό περιθώριο, 20.544 την τελευταία φορά που κοίταξα. Στο Ουισκόνσιν, χωρίς να πάει σε μεγάλη λεπτομέρεια, πολύ παρόμοιο σχέδιο. Ρεπουμπλικάνοι έκλεισαν στην πόλη του Μιλγουόκι και επίσης στο Μάντισον. Οι Ρεπουμπλικάνοι κλείνουν σχεδόν ομοιόμορφα από τη διαδικασία απουσίας. Δεν επιτρέπεται να επιθεωρείτε, δεν επιτρέπεται να κοιτάτε τα ψηφοδέλτια. Έχουμε στο Μιλγουόκι και στην πολιτεία του Ουισκόνσιν έναν πολύ αυστηρότερο νόμο. Το Ουισκόνσιν δεν επιτρέπει ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου Δεν αγόρασαν τη μεγάλη ψηφοφορία. Το Ουισκόνσιν, όταν κοιτάζετε το σύνταγμά τους, φαίνεται ότι δεν τους αρέσει σχεδόν ψηφοδέλτιο. Δηλώνουν ότι δεν είναι δικαίωμα, προνόμιο και έχουν πολύ, πολύ αυστηρές διαδικασίες και η αυστηρή διαδικασία λέει ότι δεν μπορεί να σας δοθεί ψηφοδέλτιο απόντος, πρέπει να υποβάλετε προσωπικά αίτηση για αυτό.

Rudy Giuliani: ( 28:15 )
Υπάρχουν λοιπόν 60.000 ψηφοδέλτια στην κομητεία του Μιλγουόκι και 40.000 ψήφοι στο Μάντισον που όσο μπορούμε να πούμε και γι 'αυτό ελέγχουμε γιατί έχουμε πολύ καλές πληροφορίες ότι πρόκειται να βγουν αριθμοί εδώ που δεν έχουν εφαρμογές. Σύμφωνα με το δίκαιο της πολιτείας του Ουισκόνσιν, που έχει ήδη αποφασίσει, εάν δεν υπάρχει αίτηση για ψηφοδέλτιο απόντος, η ψηφοφορία που απουσιάζει απορρίπτεται. Όλα αυτά συνέβησαν σε δύο μέρη στο Ουισκόνσιν. Δεν συνέβη στο Βόρειο Ουισκόνσιν. Δεν συνέβη στο Ρεπουμπλικανικό Ουισκόνσιν. Δεν συνέβη στο ουδέτερο Ουισκόνσιν, όπου υπάρχουν ίσοι αριθμοί Ρεπουμπλικανών και Δημοκρατών, συνέβη σε ένα μέρος όπου η ψηφοφορία ήταν 75, 80% για τους Δημοκρατικούς. Παίρνετε οποιονδήποτε αριθμό από αυτούς και ότι 20.000 μόλυβδος εξαφανίζεται. Με άλλα λόγια, αν μετράτε τις νόμιμες ψήφους, ο Τραμπ κέρδισε το Ουισκόνσιν με καλό περιθώριο. Πράγματι,

Rudy Giuliani: ( 29:29 )
Επίσης, στην αγωγή που κατατέθηκε στο Ουισκόνσιν που είναι πραγματικά μια αναφορά λόγω των διαδικασιών τους, δεν υπήρχαν επιθεωρητές για την καταμέτρηση των παράνομων εκλογών. Υπήρχαν πολλά παρωχημένα ψηφοδέλτια, τα μετράμε τώρα. Έπεσε στις χιλιάδες και υπήρχαν πολλοί περίβολοι στους οποίους υπήρχε υπερψήφιση. Τώρα, επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω τι είναι μια υπερψήφιση που είναι κάτι που θα έπρεπε να εξηγήσετε στον αμερικανικό λαό, επειδή πρόκειται για τις σαφέστερες περιστατικές ενδείξεις τεράστιας απάτης που μπορείτε να έχετε. Η υπέρβαση είναι εάν το 200% των ατόμων που είναι εγγεγραμμένοι σε μια επαρχία ψηφίζουν. Σκέψου το. 200% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων σε μια επαρχία ψηφίζουν. Τι σημαίνει αυτό? Αυτό σημαίνει ότι κάποιος ψήφισε δύο φορές, αυτό σημαίνει ότι κάποιος που δεν έχει δικαίωμα ψήφου ψήφισε, παράνομος, άτομο από άλλη πόλη ή πολιτεία, ένα άτομο που δεν είναι εγγεγραμμένο, αλλά αυτό σημαίνει ότι είναι παράνομες ψήφοι. Δεν έχετε υπέρβαση 200% ή 300%. Δεν έχετε υπέρβαση του 100%. Οι περισσότεροι περιφέρειες δεν έχουν ποσοστό συμμετοχής 100%. Στην πραγματικότητα, κλασικά θεωρείται υπέρβαση εάν υπερβείτε το 80%. Λοιπόν, στο Μίσιγκαν και στο Ουισκόνσιν, έχουμε υπερψηφίσεις σε πολλούς χώρους, 150%, 200% και 300%.

Rudy Giuliani: ( 31:05 )
Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι δύο Ρεπουμπλικάνοι δεν πιστοποίησαν στο Wayne, Michigan, Wayne County, Michigan είναι επειδή η υπερψήφιση ήταν τόσο υψηλή. Τεράστια υψηλή στα δύο τρίτα περίπου των περιφερειών στην πόλη του Ντιτρόιτ. Αυτό σημαίνει μαγικά δύο και τρεις φορές τον αριθμό των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων που ψήφισαν. Στην πραγματικότητα έχουμε περιφέρειες στους οποίους ψήφισαν δύο φορές ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν εκεί, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών. Αυτό είναι παράλογο. Η απογοήτευση αυτού είναι, αυτό που σας περιγράφω είναι μια τεράστια απάτη. Δεν είναι λίγο εφηβικό. Δεν αλλάζουν 100 ψήφοι εδώ ή εκεί. Γεωργία. Πρόκειται να υποβάλουμε μια μεγάλη αγωγή στη Γεωργία. Αυτό θα κατατεθεί πιθανώς αύριο. Δεν χρειάζεται να το περάσω. Σχεδόν τα ίδια πράγματα που σας έχω πει προηγουμένως. Στην Πόλη της Ατλάντα, οι Ρεπουμπλικανοί δεν είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη διαδικασία ψηφοφορίας που απουσίαζε. Οι επιθεωρήσεις παραμερίζονται εντελώς και έχουμε πολλούς διπλούς ψηφοφόρους, έχουμε πολλούς ψηφοφόρους εκτός κράτους και έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία εκφοβισμού και αλλαγών ψήφου. Αυτό θα είναι όλα στην αγωγή που θα βγει αύριο.

Rudy Giuliani: ( 32:37 )
Η Αριζόνα είναι μια κατάσταση που εξετάζουμε πολύ, πολύ προσεκτικά. Θα έλεγα ότι πιθανότατα θα ασκήσουμε αγωγή στην Αριζόνα. Πιθανότατα, νομίζω ότι θα ασκήσουμε αγωγή στην Αριζόνα. Συλλέγουμε ακόμα αυτά τα στοιχεία και η κατάσταση που εξετάζουμε θα σας εκπλήξει είναι ότι έχουμε πολύ, πολύ σημαντικό αριθμό ισχυρισμών για απάτη στην πολιτεία του Νέου Μεξικού και έχουμε σημαντικό αριθμό κατηγοριών στην κατάσταση Βιργινία. Δεν ξέρω ακόμη αν ο αριθμός στη Βιρτζίνια θα φτάσει σε έναν αριθμό που μπορεί να κάνει τις εκλογές. Στις πολιτείες που έχουμε δηλώσει με κόκκινο χρώμα, τη Γεωργία, την Πενσυλβάνια, το Μίσιγκαν, το Ουισκόνσιν, τη Νεβάδα και την Αριζόνα, υπερδιπλασιάζουμε τον αριθμό των ψήφων που απαιτούνται για την ανατροπή των εκλογών όσον αφορά αποδεδειγμένες, παράνομες ψηφοφορίες. Το μόνο που πρέπει να κάνετε για να μάθετε αν σας παραπλανούν καθόλου είναι να κοιτάξετε την αγωγή. Κοιτάξτε τι φέρεται, κοιτάξτε τις βεβαιώσεις, ίσως μπορούμε να παρέχουμε περισσότερες ένορκες βεβαιώσεις. Για να το κάνω, πρέπει να λάβω άδεια από τους ανθρώπους, αλλά στο υλικό που έχω εδώ υπήρχαν τουλάχιστον 10 που προέρχονταν από πολίτες. Έχουμε τουλάχιστον χίλια και κερδίζουμε περισσότερα κάθε μέρα και υπάρχουν και άλλες πτυχές αυτής της απάτης που σε αυτό το σημείο δεν μπορώ πραγματικά να αποκαλύψω. Αυτό είναι αρκετά. Αρκεί να ανατρέψει κάθε εκλογή. Είναι επαίσχυντο αυτό που συνέβη και θα ολοκληρώσω ζητώντας σας να το σκεφτείτε για ένα λεπτό. Τι συνέβη το πρωί της 3ης Νοεμβρίου όταν επρόκειτο να μετρήσει αυτό το νέο είδος ψηφοφορίας, αυτό το ψηφοδέλτιο; Κάθε ηγέτης των Δημοκρατών στην Πενσυλβανία και στο Μίσιγκαν και στο Ουισκόνσιν και στη Γεωργία και στη Νεβάδα και στην Αριζόνα, όλοι ξυπνούν και όλοι έχουν την ίδια ιδέα; Είχαν όλοι χωριστά την ιδέα ότι πρόκειται να… Θα βάλουμε τους Ρεπουμπλικάνους επιθεωρητές σε στυλό, δεν θα τους αφήσουμε να δουν τα ψηφοδέλτια ή τους απόντες; Όλοι αυτοί το καταφέρνουν ανεξάρτητα, όπως ακριβώς από τη σύμπτωση. Λένε, «Γεια, ξέρετε, θα βάλουμε τους Ρεπουμπλικάνους σε στυλό και κοράλλια. Θα το κάνουμε στο Πίτσμπουργκ, θα το κάνουμε στη Φιλαδέλφεια, θα το κάνουμε στο Ντιτρόιτ. Θα το κάνουμε στο Μιλγουόκι, θα το κάνουμε στο Λας Βέγκας, θα το κάνουμε στο Φοίνιξ. Τι έχασα? Ω θα το κάνουμε στην Ατλάντα. " δεν θα τους αφήσουμε να δουν τα ψηφοδέλτια μέσω ταχυδρομείου ή απουσιάζουν; Όλοι αυτοί το καταφέρνουν ανεξάρτητα, όπως ακριβώς από τη σύμπτωση. Λένε, «Γεια, ξέρετε, θα βάλουμε τους Ρεπουμπλικάνους σε στυλό και κοράλλια. Θα το κάνουμε στο Πίτσμπουργκ, θα το κάνουμε στη Φιλαδέλφεια, θα το κάνουμε στο Ντιτρόιτ. Θα το κάνουμε στο Μιλγουόκι, θα το κάνουμε στο Λας Βέγκας, θα το κάνουμε στο Φοίνιξ. Τι έχασα? Ω θα το κάνουμε στην Ατλάντα. " δεν θα τους αφήσουμε να δουν τα ψηφοδέλτια μέσω ταχυδρομείου ή απουσιάζουν; Όλοι αυτοί το καταφέρνουν ανεξάρτητα, όπως ακριβώς από τη σύμπτωση. Λένε, «Γεια, ξέρετε, θα βάλουμε τους Ρεπουμπλικάνους σε στυλό και κοράλλια. Θα το κάνουμε στο Πίτσμπουργκ, θα το κάνουμε στη Φιλαδέλφεια, θα το κάνουμε στο Ντιτρόιτ. Θα το κάνουμε στο Μιλγουόκι, θα το κάνουμε στο Λας Βέγκας, θα το κάνουμε στο Φοίνιξ. Τι έχασα? Ω θα το κάνουμε στην Ατλάντα. " Τι έχασα? Ω θα το κάνουμε στην Ατλάντα. " Τι έχασα? Ω θα το κάνουμε στην Ατλάντα. "

Rudy Giuliani: ( 35:16 )
Ή δεν είναι το λογικό συμπέρασμα ότι νομίζω ότι οποιαδήποτε κριτική επιτροπή θα δεχόταν αν άκουγαν αυτά τα στοιχεία, ότι κάποιος είχε αυτό το σχέδιο; Ίσως αυτό ήταν πάντα το σχέδιο; Για να το κάνετε αυτό… Αυτή η πολύ αμφισβητήσιμη μορφή ψηφοφορίας, η οποία έχει επικριθεί από τον Πρόεδρο Κάρτερ, από τον Γραμματέα Μπέικερ, από τους περισσότερους ειδικούς στην εκλογική μεταρρύθμιση; Νομίζω ότι το λογικό συμπέρασμα είναι ότι αυτό είναι ένα κοινό σχέδιο, ένα κοινό σχέδιο, που προέρχεται απευθείας από το Δημοκρατικό Κόμμα και προέρχεται από τον υποψήφιο. Σαφώς, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Χίλαρι Κλίντον είπε ότι δεν παραχωρεί ακόμη κι αν χάνεις. Αυτός είναι ο λόγος, είχαμε ένα υποψήφιο Φρόυντ και είπε ότι είχε την καλύτερη ομάδα απάτης ψηφοφόρων στη χώρα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μάλλον δεν χρειάστηκε να βγει και να κάνει εκστρατεία. Έπρεπε να γνωρίζει τι επρόκειτο να κάνουν. Αυτό έπρεπε να προγραμματιστεί εκ των προτέρων.

Rudy Giuliani: ( 36:27 )
Αυτό είναι ένα επαίσχυντο πράγμα που έγινε σε αυτήν τη χώρα. Πιθανώς όχι πολύ πιο ντροπιαστικό από τα πράγματα που έκαναν αυτοί οι άνθρωποι στο γραφείο που δεν το κάνατε και δεν ενοχλείτε να καλύψετε και να αποκρύψετε από τον αμερικανικό λαό, αλλά το αφήνουμε να συμβεί αυτό, χρησιμοποιούμε σε μεγάλο βαθμό μια μηχανή ψηφοφορίας της Βενεζουέλας στην ουσία για να μετρήσουμε την ψήφο μας . Το αφήνουμε να συμβεί, θα γίνουμε Βενεζουέλα. Δεν μπορούμε να το αφήσουμε να συμβεί. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε αυτούς τους απατεώνες, γιατί έτσι είναι, να κλέψουν εκλογές από τον αμερικανικό λαό. Επέλεξαν τον Ντόναλντ Τραμπ. Δεν επέλεξαν τον Joe Biden. Ο Τζο Μπάιντεν βρίσκεται στο προβάδισμα εξαιτίας των ψευδών ψήφων, των παράνομων ψηφοφόρων, που παρήχθησαν και τα οποία επέτρεψαν να χρησιμοποιηθούν, μετά τη λήξη των εκλογών. Δώστε μας την ευκαιρία να το αποδείξουμε στο δικαστήριο και θα το κάνουμε.

Rudy Giuliani: ( 37:28 )
Τώρα θα ζητήσω από τη Sidney Powell να σας περιγράψει τι μπορούμε να περιγράψουμε για μια άλλη εντελώς εξωφρενική κατάσταση. Δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί γνωρίζουν ότι οι ψηφοφορίες μας υπολογίζονται, πολλοί από αυτούς, εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών και είναι εντελώς ανοιχτοί σε πειρατεία, εντελώς ανοιχτοί σε αλλαγές, και γίνεται από μια εταιρεία που ειδικεύεται στην απάτη των ψηφοφόρων. Θα σας αφήσω τη Σίντνεϋ να σας το περιγράψει.

Σίντνεϊ Πάουελ: ( 38:02 )
Ευχαριστώ Rudy. Αυτό που πραγματικά αντιμετωπίζουμε εδώ και που αποκαλύπτουμε περισσότερο την ημέρα είναι η τεράστια επιρροή του κομμουνιστικού χρήματος μέσω της Βενεζουέλας, της Κούβας, και πιθανώς της Κίνας στην παρέμβαση στις εκλογές μας εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα συστήματα ψηφοφορίας Dominion, το λογισμικό τεχνολογίας Smartmatic και το λογισμικό που περιλαμβάνεται και σε άλλα μηχανογραφημένα συστήματα ψηφοφορίας εδώ, όχι μόνο η Dominion, δημιουργήθηκαν στη Βενεζουέλα υπό την διεύθυνση του Hugo Chavez για να διασφαλίσουν ότι δεν έχασε ποτέ εκλογές μετά από ένα συνταγματικό δημοψήφισμα βγήκε με τον τρόπο που δεν ήθελε να βγει. Έχουμε έναν πολύ ισχυρό μάρτυρα που έχει εξηγήσει πώς λειτουργεί όλα. Η βεβαίωση του επισυνάπτεται στα υπομνήματα του Lin Wood για την αγωγή που κατέθεσε στη Γεωργία. Είναι μια εκπληκτική, λεπτομερή ένορκη δήλωση επειδή ήταν με τον Hugo Chavez ενώ… Ενημερώθηκε για το πώς λειτούργησε, Ήταν με τον Hugo Chavez όταν το είδε να λειτουργεί για να βεβαιωθεί ότι οι εκλογές έφτασαν στο δρόμο του. Αυτός ήταν ο ρητός σκοπός για τη δημιουργία αυτού του λογισμικού. Το έχει δει να λειτουργεί και μόλις είδε τις πολλαπλές πολιτείες να κλείνουν την ψηφοφορία τη νύχτα των εκλογών, ήξερε ότι το ίδιο συνέβαινε εδώ, αυτό ήταν που συνέβη.

Σίντνεϊ Πάουελ: ( 39:40 )
Τώρα το ίδιο το λογισμικό δημιουργήθηκε με τόσες πολλές μεταβλητές και τόσες πίσω πόρτες που μπορούν να συνδεθούν στο Διαδίκτυο ή ένα thumbdrive κολλημένο σε αυτό ή οτιδήποτε άλλο, αλλά ένα από τα πιο χαρακτηριστικά χαρακτηριστικά του είναι η ικανότητά του να γυρίζει ψήφους. Μπορεί να θέσει και να τρέξει έναν αλγόριθμο που πιθανότατα έτρεξε σε όλη τη χώρα για να πάρει ένα ορισμένο ποσοστό ψήφων από τον Πρόεδρο Τραμπ και να τις στείλει στον Πρόεδρο Μπάιντεν, το οποίο δεν θα μπορούσαμε ποτέ να αποκαλύψουμε αν οι ψήφοι για τον Πρόεδρο Τραμπ δεν ήταν τόσο συντριπτικοί σε τόσες αυτά δηλώνουν ότι έσπασε τον αλγόριθμο που είχε συνδεθεί στο σύστημα και αυτό τους έκανε να κλείσουν στις πολιτείες στις οποίες έκλεισαν. Τότε ήρθαν στην πίσω πόρτα με όλα τα ψηφοδέλτια, πολλά από τα οποία στην πραγματικότητα είχαν κατασκευάσει, Μερικοί ήταν σε παρθένα χαρτιά με πανομοιότυπες τέλειες κουκκίδες για τον κ. Μπάιντεν. Άλλοι προωθήθηκαν σε παρτίδες, τοποθετούνται πάντα σε έναν ορισμένο αριθμό παρτίδων και οι άνθρωποι θα εκτελούσαν ξανά την ίδια παρτίδα. Αυτό αντιστοιχεί στα στατιστικά στοιχεία μας που δείχνουν απίστευτες αυξήσεις στις μετρήσεις των ψήφων σε συγκεκριμένες ώρες και που αντιστοιχεί σε μαρτυρίες μαρτύρων πολλών ανθρώπων που έχουν εμφανιστεί και είπαν ότι είδαν τα ψηφοδέλτια να έρχονται στην πίσω πόρτα εκείνη την εποχή.

Σίντνεϊ Πάουελ: ( 41:06 )
Ειδικά τα στελέχη της Dominion δεν βρίσκονται πουθενά. Μεταφέρουν τα γραφεία τους όλη τη νύχτα σε διαφορετικά μέρη. Το γραφείο τους στο Τορόντο κοινοποιήθηκε σε μία από τις οντότητες των Soros, ένας από τους ηγέτες του Dominion Project συνολικά είναι ο Λόρδος Malloch-Brown, το νούμερο δύο του κ. Soros στο Ηνωμένο Βασίλειο και μέρος του οργανισμού του. Υπάρχουν δεσμοί της ηγεσίας της Κυριαρχίας με το Ίδρυμα Κλίντον και με άλλους γνωστούς πολιτικούς σε αυτήν τη χώρα. Ακριβώς για να σας δώσω μια σύντομη περιγραφή του πώς λειτούργησε, θα παραθέσω από μια επιστολή που γράφτηκε και θα το διαβάσω για να βεβαιωθώ ότι θα πάρω τα αποσπάσματα σωστά. Αυτό το άτομο αντιτάχθηκε στην εξαγορά της Sequoia Voting Systems από την Smartmatic, μια ξένη εταιρεία. Πιστεύω ότι αυτή η συναλλαγή εγείρει ακριβώς το είδος των ζητημάτων ξένης ιδιοκτησίας που [Siphius 00:42: 10] είναι η καλύτερη θέση για εξέταση για λόγους εθνικής ασφάλειας. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η Smartmatic είναι ξένη ιδιοκτησία και έχει αποκτήσει τη Sequoia, αλλάζουν συνεχώς τα ονόματά τους. Διαφορετικές στιγμές όταν προκύπτει ένα πρόβλημα, δημιουργούν απλώς μια άλλη εταιρεία και το αποκαλούν διαφορετικό όνομα, αλλά ήταν μια εταιρεία μηχανών ψηφοφορίας που δραστηριοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Σίντνεϊ Πάουελ: ( 42:30 )
Οι μηχανές ψηφοφορίας Sequoia χρησιμοποιήθηκαν για την καταγραφή περισσότερων από 125.000.000 ψήφων κατά τις προεδρικές εκλογές του 2004 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Smartmatic αναγνωρίζει τώρα ότι ο Antonio Mugica, επιχειρηματίας της Βενεζουέλας, έχει το ενδιαφέρον ελέγχου για την Smartmatic, αλλά η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ποιοι είναι όλοι οι ιδιοκτήτες της Smartmatic. Σύμφωνα με τον τύπο, οι ιδιοκτήτες της Smartmatic είναι κρυμμένοι μέσω ενός ιστού υπεράκτιων ιδιωτικών οντοτήτων και αυτό είναι στην πραγματικότητα αλήθεια. Η Smartmatic έχει συσχετιστεί με την κυβέρνηση της Βενεζουέλας με επικεφαλής τον Ουγκκό Τσάβες, η οποία είναι ανοιχτά εχθρική προς τις Ηνωμένες Πολιτείες και φυσικά καθώς όλοι είμαστε κομμουνιστές και πραγματικά βάναμε τους δικούς του λαούς. Το σύστημα συνεχίστηκε εκεί από τον κ. Maduro και εξασφάλισε την εκλογή του. Η πιθανή σύνδεση της Smartmatic με την κυβέρνηση της Βενεζουέλας δημιουργεί δυνητική ανησυχία για την εθνική ασφάλεια στο πλαίσιο της απόκτησης της Sequoia, επειδή τα ηλεκτρονικά μηχανήματα ψηφοφορίας είναι ευάλωτα σε παραβιάσεις και οι εμπιστευτικοί είναι στην καλύτερη θέση να εμπλακούν σε τέτοιου είδους παραβιάσεις. Αυτή η επιστολή εκφράζει ανησυχίες για τις πρωταρχικές εκλογές του Σικάγου 2006 και τελειώνει λέγοντας ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προέρχονται από τη Βενεζουέλα και αξιολογούν την ιδιοκτησία της Smartmatic για να προσδιορίσουν ποιος θα μπορούσε να επηρεάσει και να ελέγξει αυτά και άλλα προϊόντα και υπηρεσίες της Sequoia είναι σημαντικά για την εθνική ασφάλεια των Ηνωμένων Πολιτειών.

Σίντνεϊ Πάουελ: ( 43:56 )
Αυτή η επιστολή γράφτηκε στον Hank Paulson στις 6 Οκτωβρίου 2006 από την Κογκρέσο Carolyn B. Maloney. Οι γερουσιαστές Klobuchar και Warren έχουν εκφράσει αυτές τις ανησυχίες μόλις τον Δεκέμβριο του 2019. Ο λόγος για τον οποίο η κυβέρνησή μας δεν τους έχει λάβει σοβαρά υπόψη είναι πέρα ​​από την κατανόησή μου, εκτός αν έχουν κάποια από τα γραφεία των τριών επιστολών τα έχουν χρησιμοποιήσει οι ίδιοι. Σε άλλα μέρη του κόσμου γνωρίζουμε ότι η τεχνολογία εξήχθη για να επηρεάσει τις εκλογές στην Αργεντινή. Αυτό το παραδέχτηκε ο φίλος μας που έγραψε την ένορκη δήλωση για τον Hugo Chavez και το ενδιαφέρον του για το Smartmatic. Και πάλι το 2006, η Carolyn Maloney έγραψε τον αξιότιμο John Snow, τον γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών για τα θέματα, μιλώντας για την ηγεσία της Smartmatic. Ένας από τους κατόχους διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας Smartmatic, Eric Coomer, πιστεύω ότι το όνομά του είναι, είναι στο διαδίκτυο ως ηχογραφημένο σε μια συνομιλία με μέλη της ANTIFA λέγοντας ότι είχε υποστεί εκλογή για τον κ. Μπάιντεν, τίποτα δεν πρέπει να ανησυχείτε εδώ και ότι θα επρόκειτο για τον Τραμπ. Τα κοινωνικά του μέσα είναι γεμάτα μίσος για τον πρόεδρο και για τις Ηνωμένες Πολιτείες στο σύνολό τους, όπως και οι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων πολλών άλλων Smartmatic ανθρώπων.

Sidney Powell: ( 45:29 )
Έχει γίνει ευρεία χρήση αυτού, το ίδιο το Dominion χρησιμοποιείται σε 2.000 δικαιοδοσίες σε 30 πολιτείες. Δεν έχει πιστοποιηθεί σε πολλές πολιτείες. Συνειδητοποιήσατε όλα τα προβλήματα που είχε, συμπεριλαμβανομένου του Τέξας. Οι ειδικοί το έχουν περιγράψει σε γενικές γραμμές από μια ομάδα τριών καθηγητών Princeton σε ειδικούς με τους οποίους έχουμε μιλήσει για τις ευπάθειες των τελικών χρηστών. Οι άνθρωποι μπορούν βεβαίως να εισέλθουν και να αλλάξουν ό, τι θέλουν. Μπορούν να ορίσουν το λόγο ψήφων από το ένα πράγμα στο άλλο. Μπορούν να πουν ότι -

Sidney Powell: ( 46:03 )
… εμφάνιση ψήφων από το ένα πράγμα στο άλλο, μπορούν να πουν ότι η ψήφος του Μπάιντεν μετράει 1,25 και η ψήφος του Τραμπ μετράει 0,75 και αυτοί μπορεί να είναι οι αριθμοί που χρησιμοποιήθηκαν πραγματικά εδώ. Δεν επηρεάστηκαν μόνο τα κούνια κράτη. Ο αλγόριθμος πιθανότατα εκτελέστηκε σε ολόκληρη τη χώρα για να επηρεάσει ολόκληρες τις εκλογές. Όπως είπα, το ανακαλύψαμε φέτος μόνο λόγω του συντριπτικού αριθμού ψήφων για τον Πρόεδρο Τραμπ στα κούνια κράτη που ανάγκασαν τις μηχανές να κλείσουν για να συμπληρώσουν για την προσθήκη ψήφων.

Sidney Powell: ( 46:36 )
Έχουμε στοιχεία ότι εισάγονται στο σύστημα διαφορετικοί αριθμοί ψήφων, ο ίδιος μοναδικός εξαψήφιος αριθμός πολλές φορές σε τουλάχιστον δύο πολιτείες που έχουμε αναλύσει μέχρι στιγμής. Μιλώ για περίπου 341.542 ψήφους για τον Μπάιντεν και 100.012 για τον Τραμπ. Δεν υπάρχει καμία εξήγηση, καμία λογική εξήγηση για τους ίδιους αριθμούς που εγχέονται 20 λεπτά σε απόσταση από το μηχάνημα. Το ίδιο το εγχειρίδιο λογισμικού, μπορείτε να το κατεβάσετε από το Διαδίκτυο και θα σας ενθαρρύνω όλους να το διαβάσετε, επειδή διαφημίζει συγκεκριμένα ορισμένα από αυτά τα πράγματα ως χαρακτηριστικά του συστήματος. Το γιατί επιτράπηκε ποτέ σε αυτήν τη χώρα είναι πέρα ​​από την αντίληψή μου και γιατί κανένας δεν το έχει ασχοληθεί με αυτό είναι απολύτως τρομακτικό.

Σίντνεϊ Πάουελ: ( 47:27 )
Τα μηχανήματα ήταν εύκολα προσβάσιμα σε χάκερ. Υπάρχει ένα βίντεο στο διαδίκτυο που θα σας εξηγήσει πώς ένα παιδί με κινητό τηλέφωνο μπορεί να χαράξει ένα από αυτά τα μηχανήματα ψηφοφορίας. Δεν υπάρχει καμία επίβλεψη του Dominion ή του λογισμικού του. Οι εργαζόμενοι σε κάθε κομητεία εκπαιδεύτηκαν από τον Dominion, αλλά δεν υπάρχουν αποδείξεις για παρακολούθηση. Έχουμε μαρτυρία διαφορετικών εργαζομένων που παραδέχονται ότι εκπαιδεύτηκαν πώς να απορρίπτουν ψήφους Τραμπ και να προσθέτουν στις ψήφους Μπάιντεν. Το λογισμικό διαθέτει μια δυνατότητα σύμφωνα με την οποία μπορείτε να μεταφέρετε και να ρίξετε οποιονδήποτε αριθμό παρτίδων ψήφων στον υποψήφιο της επιλογής σας ή απλά να τις πετάξετε. Έχουμε λοιπόν μαθηματικά στοιχεία σε πολλές πολιτείες τεράστιων ποσοτήτων ψήφων Τραμπ που απορρίπτονται, απλώς βάλτε τα στον κάδο απορριμμάτων όπως θα κάνατε στον υπολογιστή σας με οποιοδήποτε αρχείο και εγχύθηκαν ψήφοι Μπάιντεν. Αυτό είναι επιπλέον στο flipping.

Σίντνεϊ Πάουελ: ( 48:23 )
Εννοώ, συμβαίνει πραγματικά με δύο τρόπους. Υπάρχει ένας αλγόριθμος που τρέχει, ο οποίος αυτόματα μετατρέπει όλες τις ψήφους και έπειτα κάθε χειριστής έχει τη δυνατότητα να μεταβεί σε ρυθμίσεις παράκαμψης. Μπορούν να αγνοήσουν μια υπογραφή, θα μπορούσαν να αγνοήσουν την κορυφαία γραμμή της ψηφοφορίας. Μπορούν να κάνουν ψηφοφορία και να επιλέξουν για ποιον θέλουν να αλλάξουν τα αποτελέσματα. Ο κύριος που ίδρυσε το Smartmatic, υπάρχει ένα βίντεο του στο Διαδίκτυο, που εξηγεί ότι, ναι, τουλάχιστον σε μία περίπτωση, παραδέχεται, άλλαξαν ένα εκατομμύριο ψήφοι χωρίς πρόβλημα. Πολλές από τις δικαιοδοσίες που είχαν αυτό το πρόβλημα μπορεί να μην γνώριζαν τα ζητήματα, αλλά πολλές. Πιστεύω ότι πρέπει να διεξαχθεί αμέσως μια πλήρης ποινική έρευνα από το Υπουργείο Δικαιοσύνης και από ισοδύναμο κάθε κράτους, από το Γενικό Εισαγγελέα ή από την Κρατική Ερευνητική Μονάδα,

Sidney Powell: ( 49:37 )
Υπάρχει ένα άτομο που μου είπε ένας δικηγόρος, «εκλογική ασφάλιση», που σημαίνει ότι θα μπορούσε να βεβαιωθεί ότι είχε εκλεγεί. Είμαι βέβαιος ότι εξήγησαν αυτό το χαρακτηριστικό λεπτομερώς σε πολλούς ανθρώπους που εξέφρασαν ενδιαφέρον για την τοποθέτηση αυτού του συστήματος ψηφοφορίας. Το Τέξας αρνήθηκε την πιστοποίηση του συστήματος Dominion το 2019, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν προβλήματα με το λογισμικό που χρησιμοποίησε το Τέξας, χωρίς να το γνωρίζει το Τέξας Θα φανταζόμουν, αφού πήγαν σε μεγάλο πρόβλημα για να εξετάσουν τα συστήματα Dominion και να τα απορρίψουν, αλλά άλλο λογισμικό, ο πηγαίος κώδικας που κάνει τις αλλαγές είναι ενσωματωμένος, μας έχει πει στον πηγαίο κώδικα σε όλη τη χώρα, σε όλες τις ψηφοφορίες μηχανήματα.

Sidney Powell: ( 50:21 )
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχει χρησιμοποιηθεί για την αλλαγή εκλογών σε άλλες χώρες. Γνωρίζουμε συγκεκριμένα ότι η Βενεζουέλα το εξήγαγε για το σκοπό αυτό στην Αργεντινή και σε άλλες εταιρείες της Λατινικής Αμερικής, για να βεβαιωθούμε ότι οι διεφθαρμένοι ηγέτες που ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν το υψηλότερο τίμημα για την εξουσία τους επέτρεψαν να διώξουν τις εκλογές τους.

Sidney Powell: ( 50:41 )
Αυτό είναι εκπληκτικό, θλιβερό, εξοργιστικό, και οι πιο πατριωτικές πράξεις που μπορώ να φανταστώ ακόμη και για τους ανθρώπους σε αυτήν τη χώρα να έχουν συμμετάσχει, με οποιονδήποτε τρόπο, σε σχήμα ή μορφή. Θέλω το αμερικανικό κοινό να γνωρίζει αυτή τη στιγμή ότι δεν θα εκφοβιστούμε. Οι Αμερικανοί πατριώτες έχουν βαρεθεί με τη διαφθορά από το τοπικό επίπεδο, στο υψηλότερο επίπεδο της κυβέρνησής μας. Θα επαναφέρουμε αυτήν τη χώρα. Δεν θα εκφοβιστούμε. Δεν πρόκειται να υποχωρήσουμε. Θα καθαρίσουμε αυτό το χάος τώρα. Ο Πρόεδρος Τραμπ κέρδισε με κατολίσθηση. Θα το αποδείξουμε και θα ανακτήσουμε τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής για τους ανθρώπους που ψηφίζουν την ελευθερία.

Ομιλητής 1: ( 51:39 )
Γιατί δεν κάνετε μήνυση στις κομητείες του Ουισκόνσιν που το χρησιμοποιούν; Γιατί κάνεις μόνο μια αρίθμηση-

Τζένα Έλις: ( 51:43 )
Με συγχωρείτε, δεν είμαστε στις ερωτήσεις σε αυτό το σημείο. Λοιπόν δικαιολογία [crosstalk 00:05:48 δεν είμαστε στις ερωτήσεις σε αυτό το σημείο. Το όνομά μου είναι Jenna Ellis και είμαι ο Ανώτερος Νομικός Σύμβουλος στην εκστρατεία Trump και θα ήθελα να το εξηγήσω τώρα που βρισκόμασταν και πού βρισκόμαστε και τι μπορείτε να περιμένετε από αυτήν τη διαδικασία. Αυτό που έχετε ακούσει, είμαι βέβαιος ότι αύριο στις ψεύτικες εφημερίδες θα είναι ένα από τα δύο πράγματα. Είτε δεν υπήρχαν επαρκείς αποδείξεις ότι παρουσιάσαμε είτε μιλήσαμε πάρα πολύ. Εντάξει? Αυτό που έχετε ακούσει τώρα είναι βασικά μια εισαγωγική δήλωση. Αυτό είναι που μπορείτε να περιμένετε να δείτε όταν φτάσουμε στο δικαστήριο για να έχουμε πραγματικά μια πλήρη δίκη σχετικά με την ουσία για να δείξουμε πραγματικά αυτά τα στοιχεία στο δικαστήριο και να αποδείξουμε την υπόθεσή μας. Αυτό δεν είναι επεισόδιο νόμου και τάξης όπου τα πάντα ολοκληρώνονται τακτοποιημένα σε 60 λεπτά.

Τζένα Έλις: ( 52:33 )
Για όσους από εσάς είστε εδώ σε αυτό το δωμάτιο, ή ίσως έχετε συντονιστείτε σε άλλα δίκτυα, σαφώς δεν έχετε ποτέ δημοσιογράφο. Οι δοκιμές χρειάζονται χρόνο. Η υποβολή αποδεικτικών στοιχείων απαιτεί χρόνο. Αυτή είναι βασικά μια εισαγωγική δήλωση, ώστε ο αμερικανικός λαός να καταλάβει τι κρύβονται τα δίκτυα και τι αρνούνται να καλύψουν, επειδή όλοι οι ψεύτικοι τίτλοι ειδήσεων σας χορεύουν γύρω από την ουσία αυτής της υπόθεσης και προσπαθούν να νομιμοποιήσουν αυτό που είμαστε κάνω εδώ. Επιτρέψτε μου να είμαι πολύ σαφής ότι ο στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε τη διατήρηση και την προστασία της ακεραιότητας των εκλογών. Ο Πρόεδρος Τραμπ λέει από την πρώτη μέρα, ότι πρόκειται για τη διατήρηση ελεύθερων και δίκαιων εκλογών σε αυτήν τη χώρα. Δεν πρόκειται για ανατροπή ενός αποτελέσματος. Πρόκειται για τη διασφάλιση της διατήρησης της ακεραιότητας των εκλογών και κάθε Αμερικανός πρέπει να το θέλει. Εάν κάθε Αμερικανός δεν είναι μαζί του, πρέπει να αναρωτηθείτε γιατί. Εάν το ψεύτικο δίκτυο ειδήσεών σας δεν το καλύπτει ή σας επιτρέπει να το καλύψετε δίκαια και με ακρίβεια, θα πρέπει να αναρωτηθείτε γιατί. Αυτή είναι απολύτως μια νόμιμη νομική βάση. Μας ζητήθηκε να παράσχουμε μια ολόκληρη υπόθεση που θα απαιτούσε γενικά χρόνια αστικών διαφορών. Ήμουν εισαγγελέας, έχω δοκιμάσει υποθέσεις με πολύ πιο απλά γεγονότα. Ένα πράγμα συνέβη μέσα σε λίγα λεπτά και χρειάζεται ακόμη μέρες. Περνάμε μια διαδικασία κριτικής επιτροπής. Αυτό είναι το δικαστήριο της κοινής γνώμης αυτή τη στιγμή. Δεν δοκιμάζουμε την υπόθεσή μας στο δικαστήριο της κοινής γνώμης, γιατί εάν ήμασταν, θα είχαμε αμερόληπτους κριτές, θα χτυπήσω το 99% από εσάς από την κριτική επιτροπή και θα μου επιτρέπεται, λόγω της ψεύτικης κάλυψης ειδήσεων που παρέχετε. Δεν είστε αμερόληπτοι ένορκοι.

Τζένα Έλις: ( 54:35 )
Τα γεγονότα έχουν σημασία. Η αλήθεια έχει σημασία. Και αν είστε δίκαιοι δημοσιογράφοι, θα το καλύψετε δίκαια και κατάλληλα και θα επιτρέψετε την κάλυψη της ομάδας μέσων ενημέρωσης εδώ και της νομικής μας ομάδας. Αυτό είναι απολύτως σοκαριστικό, ότι το μόνο που καλύπτετε είναι γύρω από το περιθώριο, και έχω δει όλους να τραβάτε φωτογραφίες αυτή τη στιγμή, και μπορώ να προβλέψω ποιοι θα είναι οι τίτλοι σας. Εάν δεν είστε διατεθειμένοι να μιλήσετε για τα αποδεικτικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν, τότε αυτό είναι απολύτως απαράδεκτο για τα δημοσιογραφικά πρότυπα. Αυτή είναι μια αρχική δήλωση. Αυτό είναι κάτι που σας έχουμε πει τι θα δείξουν τα αποδεικτικά στοιχεία και σας δώσαμε μια σύντομη περιγραφή. Αυτό συμβαίνει σε μια αίθουσα δικαστηρίου όλη την ώρα, όπου δεν είναι η διαδικασία διερεύνησης, που είναι απλώς μια επισκόπηση. Αυτό είναι που σας δώσαμε σήμερα, γιατί ο αμερικανικός λαός αξίζει να ξέρει τι έχουμε ανακαλύψει τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Θυμηθείτε, αυτό είναι ένα τόσο σύντομο χρονικό πλαίσιο, και αυτή είναι μια ομάδα ελίτ απεργίας που εργάζεται εκ μέρους του Προέδρου και της εκστρατείας για να διασφαλίσει ότι προστατεύεται το Σύνταγμά μας. Είμαστε ένα έθνος κανόνων, όχι ένα έθνος ηγεμόνων. Δεν υπάρχει κάποιος που μπορεί να διαλέξει ποιος θα είναι ο επόμενος Πρόεδρος εκτός της θέλησης του αμερικανικού λαού. Αυτό είναι καθήκον μας, γιατί όταν μιλάμε για απάτη ψηφοφόρων, είναι στην πραγματικότητα εκλογική επίσημη απάτη. Αυτό δεν αντέχει. Το Σύνταγμα ορίζει ότι οι Κρατικές Νομοθεσίες είναι εκείνες που θεσπίζουν εκλογικό νόμο. Πρέπει να ακολουθήσει το Σύνταγμα των ΗΠΑ. Αλλά αυτό που συνέβη σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι οι αξιωματούχοι του κράτους και του τοπικού επιπέδου και σε όλη την έκταση, έχουν αλλάξει τους κανόνες. Αυτό κάνουν οι Δημοκρατικοί. Εάν δεν τους αρέσουν οι κανόνες, τους αλλάζουν και τους αλλάζουν την τελευταία στιγμή, τους χειρίζονται. Θέλουν να καταστρέψουν το αμερικανικό μας σύστημα.

Τζένα Έλις: ( 56:28 )
Οι ιδρυτές μας ήταν τόσο λαμπροί που το περίμεναν, ότι θα υπήρχε διαφθορά. Θα υπήρχε ξένη επιρροή, θα υπήρχαν προσπάθειες χειραγώγησης του αποτελέσματος των εκλογών, ειδικά με το ποιος κάλεσαν τον Αρχηγό μας. Θα ήθελα να σας ενθαρρύνω να επιστρέψετε στο σπίτι σας και να διαβάσετε πραγματικά τον Φεντεραλιστή 6-8 του Αλέξανδρου Χάμιλτον και να δείτε τι περιέγραψε ως θέση συνηγορίας για την έγκριση και την επικύρωση του Εκλογικού Σώματος και τη διαδικασία με την οποία επιλέγουμε τον Πρόεδρό μας. Επιλέγουμε τον Πρόεδρό μας μέσω της Εκλογικής Ακαδημίας, όχι επειδή απαλλάσσει τους ψηφοφόρους, αλλά επειδή είναι ένας μηχανισμός ασφαλείας για ακριβώς το είδος της διαφθοράς που αποκαλύπτουμε. Κάθε Αμερικανός θα πρέπει να είναι ευγνώμων και ευγνώμων που οι ιδρυτές μας είχαν την προνοητικότητα να θέσουν αυτές τις προστασίες και διατάξεις για να διασφαλίσουν ότι η νόμιμη νόμιμη ψήφος σας δεν θα παραμεριστεί. Αυτό υποστηρίζουμε.

Τζένα Έλις: ( 57:25 )
Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι προστατεύουμε την ακεραιότητα των εκλογών και ο Πρόεδρός σας, Πρόεδρος Τραμπ, είμαστε τόσο περήφανοι που βρίσκεται σε αυτόν τον αγώνα, επειδή καταλαβαίνει ότι όταν ορκίστηκε τον όρκο του, ορκίστηκε να υποστηρίξει και να υπερασπιστεί τις Ηνωμένες Πολιτείες Σύνταγμα. Αυτό είναι που κάνει και αυτό κάνουμε. Είμαστε βέβαιοι ότι μέσω αυτής της πολλαπλής πορείας προς τη νίκη, θα φτάσουμε στο πραγματικό αποτέλεσμα που δείχνουν τα στοιχεία, αλλά αυτό δεν αφορά την ανατροπή εκλογών από την πλευρά μας. Πρόκειται να διασφαλίσουμε ότι προστατεύουμε και διατηρούμε ελεύθερες και δίκαιες εκλογές για όλες τις μελλοντικές αμερικανικές εκλογές. Εάν οι Ηνωμένες Πολιτείες υποφέρουν από διαφθορά ή καταστροφική ακεραιότητα αυτού του τύπου, τότε δεν θα είναι ασφαλείς εκλογές από εδώ και πέρα, και όλοι πρέπει να το γνωρίζουμε πολύ καλά. Είμαστε εδώ οι εκπρόσωποι που στεκόμαστε σε αυτό το κενό και υπερασπιζόμαστε τον Πρόεδρο Τραμπ και υπερασπιζόμαστε εσάς, τον αμερικανικό λαό στο τέλος της ημέρας. Αυτό αφορά τελικά τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα το προστατεύσουμε και θα το υπερασπιστούμε.

Τζένα Έλις: ( 58:37 )
Όπως είπαν οι συνάδελφοί μου, δεν θα υποχωρήσουμε. Δεν θα εκφοβιστούμε. Ο Πρόεδρος Τραμπ δεν θα εκφοβιστεί. Εσείς, ο αμερικανικός λαός δεν πρέπει να εκφοβιστείτε. Εσείς, ο Τύπος, πρέπει να το καλύψετε δίκαια και να γνωρίζετε ότι αυτό έχει σημασία για την ακεραιότητα των εκλογών και έχει σημασία για το μέλλον του έθνους μας. Σας έχουμε δώσει μια επισκόπηση, αλλά αναγνωρίστε ότι αυτό δεν είναι δικαστήριο. Θα φτάσουμε εκεί και έχουμε χρόνο και έχουμε συνταγματικές διατάξεις που θα παρεμβαίνουν όταν θα δείξουμε τη διαφθορά και τις ανεπανόρθωτα αμφισβητούμενες και ανατρεπόμενες ψήφους που είναι απολύτως διεφθαρμένες σε όλες αυτές τις κομητείες. Διακυβεύεται ανεπανόρθωτα. Θα το δείξουμε αυτό, αλλά πρέπει να μας δώσετε αυτήν την ευκαιρία. Αυτή ήταν μόνο η αρχική μας δήλωση και έχουμε την ευκαιρία να φτάσουμε εκεί και έχουμε χρόνο και θα το κάνουμε αυτό. Πρόκειται για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και υπερασπιζόμαστε τον Πρόεδρο Donald J. Trump Ευχαριστώ.

Rudy Giuliani: ( 59:33 )
Ένα ακόμη σημείο;

Sidney Powell: ( 59:34 )
Ναι. Ο κόσμος το παρακολουθεί. Έχω λάβει πολλά email από άτομα σε άλλες χώρες που είδαν το ίδιο μοτίβο να συμβαίνει εκεί. Έχουμε μάρτυρες μαρτυρίας ότι τα ίδια πράγματα έγιναν σε αυτές τις χώρες, καθώς αυτό εξήχθη από τη Βενεζουέλα από τον Maduro και από τον κ. Chavez και από την Κούβα. Φυσικά, γνωρίζουμε ότι η Κίνα έχει επίσης σημαντική παρουσία στη Βενεζουέλα και ουσιαστικό ενδιαφέρον για να διασφαλίσει ότι ο Πρόεδρος Τραμπ δεν θα συνεχίσει να ασκεί καθήκοντα. Αυτή είναι η τελική ξένη παρέμβαση στις εκλογές μας με τον πιο εγκληματικό τρόπο που πιθανώς μπορείτε να φανταστείτε. Πρέπει να κλείσει.

Σίντνεϊ Πάουελ: ( 01:00:19 )
Γνωρίζουμε, για παράδειγμα, ότι ένας από τους ανώτερους υπαλλήλους ή αξιωματικούς του Dominion πήγε στο Ντιτρόιτ για να διευθύνει το Κέντρο Λειτουργίας του Ντιτρόιτ, όπου μπορούσε να παρακολουθήσει τις ψηφοφορίες να έρχονται σε πραγματικό χρόνο και να αποφασίσει σε ποιον φάκελο αρχείων στο σύστημα θα τοποθετήσει αυτές τις ψήφους. . Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο βλέπετε τεράστιες αυξήσεις μετά από ώρες, όταν οι άνθρωποι είπαν ότι όλες οι ψήφοι ήταν μέσα και όλες οι ψήφοι μετρήθηκαν. Πολλοί υπάλληλοι της Dominion έχουν ήδη επικοινωνήσει μαζί μας για να μας πουν την αλήθεια. Είναι Αμερικανοί που θέλουν να διασφαλίσουν την ακεραιότητα των εκλογών όπως εμείς. Θα ενθαρρύνω κάθε Dominion, ή Smartmatic υπάλληλο, ο οποίος έχει βαρεθεί με τη διαφθορά σε αυτήν τη χώρα να προχωρήσει το συντομότερο δυνατό, διότι πρόκειται για σοβαρά ομοσπονδιακά αδικήματα για τα οποία είμαι βέβαιος ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης θα επιδιώξει πολύ σύντομα παραγγελία, εάν δεν είναι ήδη.

Rudy Giuliani: ( 01:01:15 )
Εντάξει. Μερικές ερωτήσεις.

Ομιλητής 2: ( 01:01:17 )
Ναι. Ο δήμαρχος Giuliani, αυτό το είδος υπενθυμίζει πριν από 30 χρόνια ότι είχαν ομοσπονδιακούς δικαστές να κάνουν πτυχία συναίνεσης για τις εκλογές, πήραν έναν ομοσπονδιακό δικαστή να επιβλέπει τις εκλογές [ακούγεται 01:01:30]. Θα ζητήσετε από τη Γεωργία, όπου έχετε δύο αγώνες Γερουσίας, να ζητήσετε από τους δικαστές του περιφερειακού δικαστηρίου των ΗΠΑ και τις ομοσπονδιακές αρχές να παρακολουθούν τις εκλογές;

Rudy Giuliani: ( 01:01:39 )
Δεν μπορώ να πω τι πρόκειται να γίνει για το [crosstalk 00:15:43].

Ηχείο 2: ( 01:01:43 )
[crosstalk 01:01:43] λειτουργία-

Rudy Giuliani: ( 01:01:43 )
Λυπάμαι, σε ποιο νομό;

Ομιλητής 2: ( 01:01:45 )
[crosstalk 01:01:45] Νομός, Πενσυλβάνια.

Rudy Giuliani: ( 01:01:45 )
Ναι.

Ομιλητής 2: ( 01:01:47 )
[crosstalk 01:01:47] Λειτουργία Γκρί Λόρδος, δεν ξέρω αν σας ενημερώθηκαν για αυτό.

Rudy Giuliani: ( 01:01:52 )
Ναι Το ξέρω για αυτό. Δεν μπορώ πραγματικά να σας δώσω γνώμη για αυτό. Πιστεύω ότι προφανώς κάθε αξιωματούχος των εκλογών πρέπει να μάθει κάτι από αυτό και να είναι πολύ προσεκτικός με τις επόμενες εκλογές. Γνωρίζω ότι είναι πολλές πληροφορίες που σας έχουμε δώσει, πιθανώς επειδή είμαστε απογοητευμένοι με αυτό που συνεχώς διαβάζουμε και ακούμε στον λογοκρισμένο τύπο, δηλαδή ότι δεν έχουμε αποδείξεις. Δεν έχουμε λεπτομέρειες. Δεν έχουμε αντίγραφα ασφαλείας για αυτό που λέμε. Αγνοείτε σε μεγάλο βαθμό τις δηλώσεις που κατατίθενται. Είτε συμφωνείτε είτε διαφωνείτε με μια ένορκη δήλωση, είναι απόδειξη. Δεν μπορείτε να πείτε… Θέλω να πω, απλώς λέτε ψέματα στον αμερικανικό λαό όταν λέτε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία. Η Σίντνεϊ σας έδινε πληροφορίες που προέρχονταν από ένορκες δηλώσεις άλλων ανθρώπων, που δόθηκαν υπό όρκο. Σας εξηγούσα πράγματα από ένορκες δηλώσεις, που προέρχονται από άλλους ανθρώπους, Αμερικανοί πολίτες που ορκίζονται ότι έβλεπαν 100.000 ψηφοδέλτια και ότι ήταν όλοι για τον Joe Biden. Θα ήθελα να επισημάνω τώρα ότι ο Σίντνεϊ μίλησε, ότι συνέβησαν σχεδόν την εποχή που ο Δομίνικος ή ο Smartmatic κάλεσαν τη διακοπή των εκλογών. Στη συνέχεια, μπορείτε επίσης να το εντοπίσετε με μια πολύ μεγάλη αύξηση στο πλήθος των ψηφοφοριών ακριβώς εκείνη τη στιγμή [crosstalk 01:03:22] επάνω. Έτσι αυτό που σας λέμε υποστηρίζεται από αποδεικτικά στοιχεία και θα πρέπει να τα παρουσιάσουμε, λόγω των διαδικασιών που υπάρχουν σύμφωνα με τους διαφορετικούς νόμους ψήφου των διαφόρων κρατών. Για παράδειγμα, μας ρωτήσατε για το Ουισκόνσιν. Πρέπει πρώτα να δημιουργήσουμε έναν διαγωνισμό στο Ουισκόνσιν για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε μια γεμάτη ομοσπονδιακή αγωγή. Ο διαγωνισμός, από όλα όσα μπορώ να δω, θα ανατρέψει την ψηφοφορία, γιατί πρόκειται να εμφανιστεί κάπου περίπου 100, 000 παράνομες ψηφοφορίες σε δύο κομητείες που ο Μπάιντεν έφερε κατά 75, 80% και γνωρίζετε πόσο κοντά είναι το Ουισκόνσιν. Αυτό που μιλάω είναι τα ψηφοδέλτια που απουσιάζουν για τα οποία δεν υπήρχαν αιτήσεις.

Rudy Giuliani: ( 01:04:16 )
Αυτό δεν είναι μόνο ένα μικρό θέμα. Ο λόγος για την αίτηση και ο λόγος να διατηρηθούν όλα αυτά τα πράγματα είναι ακριβώς για να αποφευχθεί αυτό που έκαναν οι Δημοκρατικοί σε αυτές τις εκλογές, δηλαδή να κάνουν κατάχρηση της διαδικασίας ψηφοφορίας απόντος και της διαδικασίας ψηφοφορίας μέσω ταχυδρομείου για να εξαπατήσει. Έτσι, εξαπατήθηκαν πραγματικά από δύο απόψεις. Εξαπάτησαν με τα μηχανήματα… Αντί να με ρωτούν, «Θα κάνουμε αγωγή στο Ουισκόνσιν;» Ποιο θα, αν χρειαστεί, θα πρέπει να με ρωτήσετε και θα πρέπει να εκπλαγείτε από το γεγονός ότι οι ψήφοι μας υπολογίζονται στη Γερμανία και στην Ισπανία, από μια εταιρεία που ανήκει σε θυγατρικές της Chavez και της Maduro. Πιστεύατε ποτέ ότι ήταν αλήθεια; Πιστεύεται κάποιος από εσάς ότι αυτό ήταν δυνατό; Φυσικά, δεν πρέπει να είναι δυνατό. Δεν ξέρω αν θα έχουμε χρόνο να αναπτύξουμε όλα αυτά εγκαίρως για να καλύψουμε τις απαιτήσεις όλων αυτών των περιπτώσεων.

Rudy Giuliani: ( 01:05:23 )
Έχουμε αρκετά στοιχεία χωρίς αυτό για να ανατρέψουμε αυτές τις εκλογές. Το έχουμε από τις καταθέσεις των Αμερικανών πολιτών, αλλά αυτό είναι θέμα εθνικής ασφάλειας για το οποίο μιλάμε τώρα, πολύ, πολύ σοβαρό θέμα εθνικής ασφάλειας. Παρακαλώ μην το κάνετε και μην ενεργείτε όπως το ξέρατε, μην ενεργείτε σαν να μην αποτελεί έκπληξη. Αν αυτό δεν είναι τίτλο αύριο, τότε δεν ξέρετε τι είναι ο τίτλος. Δεν υπάρχει ούτε ένα άτομο σε αυτήν τη χώρα που θα πίστευε ότι έχουμε κράτη που είναι αρκετά ηλίθια ώστε να αποσταλεί η ψήφος μας από αυτήν τη χώρα. Δεν θα μπορούσατε να πιστέψετε ότι η εταιρεία που μετρά την ψήφο μας, με τον έλεγχο της ψήφου μας ανήκει σε δύο Βενεζουέλες που ήταν σύμμαχοι του Τσάβες, είναι παρόντες σύμμαχοι του Μαντούρο, με μια εταιρεία της οποίας ο Πρόεδρος είναι στενός συνεργάτης και συνεργάτης του George Soros, ο μεγαλύτερος δωρητής στο κόμμα των Δημοκρατών, ο μεγαλύτερος δωρητής στην Antifa και ο μεγαλύτερος δωρητής του Black Lives Matter. Θεέ μου, τι πρέπει να κάνουμε για να σας δώσουμε την αλήθεια στους ανθρώπους μας; Ναί.

Lin Suarz: ( 01:06:36 )
Σας ευχαριστώ, Giuliani. Το όνομά μου είναι Λιν [Suarz 01:06:39] με το RSBN, κάποιοι σε αυτήν τη νομική ομάδα ανέφεραν πριν ότι άτομα κοντά στην εκστρατεία του Τραμπ τους πιέζουν να αφήσουν την έρευνα για το Dominion. Μπορείτε να προχωρήσετε περαιτέρω στη λεπτομέρεια και να μας πείτε συγκεκριμένα ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι; Επίσης, εάν είναι δυνατόν, μπορείτε να μας πείτε εάν συνεργάζονται με μερικές από τις ισχυρές αμυντικές μας ομάδες στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως η CIA;

Rudy Giuliani: ( 01:07:00 )
Το τελευταίο μέρος ήταν, λειτουργούν…

Lin Suarz: ( 01:07:04 )
Με ομάδες άμυνας.

Rudy Giuliani: ( 01:07:05 )
Με ομάδες άμυνας και τη CIA; Πρώτον, είμαι υπεύθυνος αυτής της έρευνας με τη Sidney και τους ανθρώπους που βλέπετε εδώ Δεν υπάρχει καμία πίεση για να σταματήσει η έρευνα του Dominion.

Lin Suarz: ( 01:07:18 )
Κανείς δεν σας πιέζει όλους να σταματήσουν-

Rudy Giuliani: ( 01:07:20 )
Όχι, υπάρχει πίεση να πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Εννοώ, νομίζω ότι υπήρχε ομοιόμορφο σοκ όταν το ακούσαμε για πρώτη φορά. Νομίζω ότι όταν το άκουσα για πρώτη φορά, δεν το πίστευα μέχρι που η Σίντνεϋ μου έδειξε τα έγγραφα. Στην πραγματικότητα, αισθάνομαι κάπως ηλίθιος και όλοι εσείς πρέπει, γιατί το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να συνδεθείτε στο διαδίκτυο και να ανακαλύψετε ότι το Smartmatic ανήκει σε Βενεζουέλες κοντά στο Τσάβες. Μπορείτε να το Google, καλά, εκτός εάν το καταργήσουν. Το συντήρησα. Έτσι μπορείτε να το βρείτε. Παρεμπιπτόντως, ο χαρακτήρας [Coomer 01:07:51] που είναι κοντά στην Antifa, έβγαλε όλα τα κοινωνικά του μέσα. Αχα! Αλλά το κρατήσαμε, το έχουμε. Ο άνθρωπος είναι ένας φαύλος, κακός άνθρωπος. Έγραψε φρικτά πράγματα για τον Πρόεδρο. Είναι εντελώς προκατειλημμένος. Έχει στρέψει εντελώς και λέει συγκεκριμένα ότι πρόκειται να διορθώσουν αυτές τις εκλογές. Δεν ξέρω τι πρέπει να σε ξυπνήσω, να κάνετε τη δουλειά σας και να ενημερώσετε τον αμερικανικό λαό, είτε σας αρέσει είτε όχι, για τα πράγματα που πρέπει να γνωρίζουν. Αυτό είναι αληθινό. Δεν αποτελείται. Δεν υπάρχει κανείς εδώ που να ασχολείται με φαντασιώσεις. Δοκίμασα 100 περιπτώσεις. Δίωξα μερικούς από τους πιο επικίνδυνους εγκληματίες στον κόσμο. Ξέρω εγκλήματα. Μπορώ να τα μυρίσω. Δεν χρειάζεται να το μυρίσετε αυτό, μπορώ να σας αποδείξω 18 διαφορετικούς τρόπους. Μπορώ να σας αποδείξω ότι κέρδισε την Πενσυλβάνια με 300.000 ψήφους. Μπορώ να σας αποδείξω ότι κέρδισε το Μίτσιγκαν κατά 50.000 ψήφους. Όταν πήγα για ύπνο το βράδυ των εκλογών, ήταν μπροστά σε όλα αυτά τα κράτη, κάθε ένα από αυτά τα κράτη, πώς είναι όλα- Δίωσα μερικούς από τους πιο επικίνδυνους εγκληματίες στον κόσμο. Ξέρω εγκλήματα. Μπορώ να τα μυρίσω. Δεν χρειάζεται να το μυρίσετε αυτό, μπορώ να το αποδείξω 18 διαφορετικούς τρόπους. Μπορώ να σας αποδείξω ότι κέρδισε την Πενσυλβάνια με 300.000 ψήφους. Μπορώ να σας αποδείξω ότι κέρδισε το Μίτσιγκαν με πιθανώς 50.000 ψήφους. Όταν πήγα για ύπνο το βράδυ των εκλογών, ήταν μπροστά σε όλα αυτά τα κράτη, σε κάθε ένα από αυτά τα κράτη, πώς είναι όλα- Δίωξα μερικούς από τους πιο επικίνδυνους εγκληματίες στον κόσμο. Ξέρω εγκλήματα. Μπορώ να τα μυρίσω. Δεν χρειάζεται να το μυρίσετε αυτό, μπορώ να σας αποδείξω 18 διαφορετικούς τρόπους. Μπορώ να σας αποδείξω ότι κέρδισε την Πενσυλβάνια με 300.000 ψήφους. Μπορώ να σας αποδείξω ότι κέρδισε το Μίτσιγκαν κατά 50.000 ψήφους. Όταν πήγα για ύπνο το βράδυ των εκλογών, ήταν μπροστά σε όλα αυτά τα κράτη, σε κάθε ένα από αυτά τα κράτη, πώς είναι όλα-

Rudy Giuliani: ( 01:09:03 )
Σε όλες αυτές τις πολιτείες, κάθε μία από αυτές τις πολιτείες, πώς γυρίζουν όλες; Κάθε ένας γύρισε; Ή είναι πιο συνεπές ότι υπήρχε ένα σχέδιο για την ανατροπή τους; Και δεδομένου ότι υπάρχουν μάρτυρες που λένε ότι υπήρχε ένα σχέδιο για να τους γυρίσουν, και παρακαλεί να πούμε ότι όλα συνέβησαν σε κάθε κατάσταση. Θεέ μου, έτσι κερδίζετε υποθέσεις σε δικαστήριο.

Ομιλητής 4: ( 01:09:26 )
Κύριε, είναι ο στόχος σας να πιέσετε αξιωματούχους και νομοθέτες σε αυτά τα κράτη μάχης να μπλοκάρουν ή να καθυστερήσουν την πιστοποίηση, ώστε το GOP να επιλέξει τους δικούς του εκλογείς; Αυτό είναι το τελικό παιχνίδι εδώ;

Rudy Giuliani: ( 01:09:41 )
Στόχος μας εδώ είναι να περιηγηθούμε στη σιδερένια κουρτίνα της λογοκρισίας. Με ποια δημοσίευση είστε;

Ομιλητής 4: ( 01:09:48 )
CNN.

Rudy Giuliani: ( 01:09:52 )
Είναι να περιηγηθείτε στην εξωφρενική σιδερένια κουρτίνα της λογοκρισίας και να λάβετε στοιχεία στον αμερικανικό λαό ότι εάν ήσουν ένα δίκαιο και τίμιο δίκτυο, θα είχατε αναφέρει τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Αυτά είναι γεγονότα. Αυτά είναι πράγματα που πραγματικά συνέβησαν. Αυτοί οι άνθρωποι έγραψαν πραγματικά αυτές τις βεβαιώσεις. Αυτές οι βεβαιώσεις είναι πραγματικά μέρος του δημόσιου δίσκου. Τους κρύβετε, τους καλύπτετε και ο ρόλος μας εδώ είναι να κάνετε τη δουλειά σας, γιατί δεν το κάνετε.

Ομιλητής 3: ( 01:10:23 )
Κύριε Δήμαρχος. Ένοπλες δηλώσεις. [crosstalk 01:10:27].

Rudy Giuliani: ( 01:10:23 )
Chanel;

Chanel: ( 01:10:27 )
Κύριε Δήμαρχος, ευχαριστώ και επίσης στην κυρία [ακούγεται 01:10:30]. Πού είναι το FBI μας; Και έχουν εκφράσει οποιοδήποτε ενδιαφέρον, εξετάζοντας τους ισχυρισμούς για απάτη ψηφοφόρων και εκλογικές απάτες που έχετε επισημάνει σε αυτές τις έξι πολιτείες;

Rudy Giuliani: ( 01:10:41 )
Έλα, πρέπει να έχεις λίγο χιούμορ.

Σίδνεϊ: ( 01:10:44 )
Έχουμε μάρτυρες που έχουν πραγματικά αναφέρει-

Rudy Giuliani: ( 01:10:47 )
Πού είσαι FBI;

Σίδνεϊ: ( 01:10:49 )
… και δεν συνέβη τίποτα ως αποτέλεσμα αυτού.

Rudy Giuliani: ( 01:10:51 )
Δεν ξέρω πού βρισκόταν το FBI τα τελευταία τρία χρόνια. Δεν έχω ιδέα πού βρίσκεται το FBI τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Εξηγήστε μου πώς το FBI έκρυψε ένα υπόμνημα στο χέρι του Μπρέναν για τον Ομπάμα λέγοντας ότι η Χίλαρι βασικά αποτελούσε το δοχείο συμπαιγνίας της Ρωσίας. Το υποστήριξαν αυτό για τέσσερα χρόνια και κόστισαν στη χώρα μας 40 εκατομμύρια δολάρια και δύο κατηγορίες. Κάποιος επιχείρησε ένα πραγματικό και στη συνέχεια αθώωση. Δεν ξέρω πού ήταν. Δεν ξέρω πού βρίσκονταν στον σκληρό δίσκο. Το κατάλαβαν, οκτώ, 10 μήνες πριν. Υπάρχουν σαφή εγκλήματα που αποκαλύπτονται σε αυτό. Δεν έκανε τίποτα με αυτό. Δεν ξέρω πού είναι τώρα. Η χώρα μας είχε μετρήσει, υπολογίσει και χειραγωγήσει τα ψηφοδέλτια της σε μια ξένη χώρα με μια εταιρεία που ελέγχεται από φίλους ενός εχθρού των Ηνωμένων Πολιτειών. Τι πρέπει να κάνουμε για να ξυπνήσουμε το FBI; Ίσως χρειαζόμαστε μια νέα εταιρεία για να μας προστατεύσει. Δεν έχω ιδέα.

Σίδνεϊ: ( 01:11:58 )
Αν μπορώ να μιλήσω για ένα λεπτό. Όσον αφορά το επίπεδο διαφθοράς που εξετάζουμε εδώ, δεν έχουμε ιδέα πόσους Ρεπουμπλικάνους ή Δημοκρατικούς υποψηφίους σε οποιοδήποτε κράτος σε ολόκληρη τη χώρα πληρώθηκαν για να έχουν το σύστημα νοθευμένο για να εργαστούν για αυτούς. Αυτοί οι άνθρωποι δεν το έκαναν μόνο για να πάρουν τον έλεγχο. Κερδίζουν πολλά χρήματα από αυτό. Σκεφτείτε τα παγκόσμια ενδιαφέροντα πίσω από τους δικούς σας ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Σκεφτείτε για την πίεση που ασκείται από τις εταιρείες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης για να κλείσουν την ελεύθερη ομιλία για οποιαδήποτε πρόκληση στις εκλογές. Πρόκειται για μια τεράστια, καλά χρηματοδοτούμενη, συντονισμένη προσπάθεια να στερήσουμε από εμάς, τους λαούς των Ηνωμένων Πολιτειών το πιο θεμελιώδες δικαίωμά μας βάσει του συντάγματος να διατηρήσουμε αυτήν τη Δημοκρατία που όλοι εκτιμούμε. Είναι το μεγαλύτερο μέλημα. Είναι το 1775 της γενιάς μας και όχι μόνο.

Ομιλητής 5: ( 01:12:55 )
Σίδνεϊ, μιλώντας για τη διεξαγωγή και επεξεργασία των ψήφων μας στο εξωτερικό, υπήρχαν αναφορές ότι υπήρχε ένα κομμάτι υλικού, πιθανώς ένας διακομιστής παραλήφθηκε στη Γερμανία. Είναι αλήθεια και σχετίζεται με αυτό;

Σίδνεϊ: ( 01:13:12 )
Αυτό είναι αλήθεια. Είναι κάπως σχετικό με αυτό, αλλά δεν ξέρω αν το πήραν καλοί ή το πήραν οι κακοί.

Ομιλητής 5: ( 01:13:18 )
Λοιπόν, δεν ξέρουμε ποιος [ακούγεται 01:13:19];

Σίδνεϊ: ( 01:13:25 )
Μπορώ να ακούσω μόνο ένα άτομο εκείνη τη στιγμή. Θα πάρω αυτό με τα χέρια υψωμένα.

Ομιλητής 7: ( 01:13:29 )
Είμαι με τα καταστήματα Just The News, [ακούγεται 01:13:31]. Έτσι, ερώτηση για εσάς, Σίδνεϊ, πρώτα σχετικά με το ζήτημα των μηχανημάτων, παίρνετε δικαστική απόφαση είτε να καταλάβετε είτε να κληθείτε ή απλώς να αποκτήσετε πρόσβαση σε οποιοδήποτε από αυτά τα μηχανήματα σε οποιαδήποτε από αυτές τις αμφισβητούμενες περιοχές, έχετε ξεκινήσει αυτήν τη διαδικασία; Και πότε περιμένουμε το χρονοδιάγραμμα σε αυτό; Και τότε για εσάς, κύριε Δήμαρχο, αναφέρατε στο Ουισκόνσιν και στο Μίσιγκαν αυτά τα ζητήματα υπέρ της ψηφοφορίας, πού μπορούμε να μάθουμε περισσότερα για αυτό; Λέτε 150, 200% -

Σίδνεϊ: ( 01:13:59 )
Έως 350% σε ορισμένα μέρη.

Ομιλητής 7: ( 01:14:03 )
Πού θα έχουμε πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα; Και μετά σε ποιο βαθμό ήταν αυτοί οι άνθρωποι που εμφανίστηκαν να ψηφίσουν αυτοπροσώπως; Γιατί στο Μίτσιγκαν, για παράδειγμα, επέτρεψαν την ίδια μέρα εγγραφής.

Σίδνεϊ: ( 01:14:16 )
Ναι, λοιπόν, την ίδια μέρα η εγγραφή προκαλεί προβλήματα με την υπογραφή ψηφοφορίας και την ίδια την εγγραφή. Αυτό είναι ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα που καθιστά αδύνατο, πραγματικά να επικυρώσει την υπογραφή. Ένα άτομο θα μπορούσε να υπογράψει το ίδιο όνομα. Θα μπορούσα να υπογράψω τον Τζον Σμιθ, θα μπορούσα να υπογράψω τον Κ Σμιθ. Θα μπορούσα να εγγραφώ και στα δύο πράγματα και να τρέξω 50 ψηφοδέλτια με αυτόν τον τρόπο. Και έχουμε κάποιες ενδείξεις ότι γίνεται επίσης. Rudy, θέλετε να μιλήσετε με το άλλο μέρος;

Rudy Giuliani: ( 01:14:45 )
Σίγουρα. Έχουμε κάνει τώρα, ανάλυση τριών ψήφων. Ένα για την Πενσυλβάνια, ένα για το Μίσιγκαν και ένα για το Ουισκόνσιν. Βρισκόμαστε στη διαδικασία… Ω, συγνώμη, Γεωργία. Βρισκόμαστε στη διαδικασία να κάνουμε τους άλλους. Θα ελέγξω για να δω αν είναι κατάλληλο να το δημοσιοποιήσουμε. Φαντάζομαι ότι είναι, αλλά θα μπορούσατε να το κάνετε μόνοι σας.

Σίδνεϊ: ( 01:15:15 )
Πολλή ανάλυση προέρχεται από τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο που πέρασαν στα μέσα ενημέρωσης το βράδυ και μετά τις εκλογές. Και μερικοί ενδιάμεσοι επιχειρηματίες εκεί έξω άρχισαν να στρογγυλοποιούν τα δεδομένα τους εκτός από πολλούς εμπειρογνώμονες που μπορούσαν εύκολα να αναγνωρίσουν με τον μαθηματικό εγκέφαλο που δεν έχω, πέρα ​​από τις εξηγήσιμες αποκλίσεις στο σημείο της μαθηματικής αδυναμίας που έρχονται ταυτόχρονα 186.000 ψήφοι, όλα για τον Joe Μπάιντεν. Είναι σαν να ρίχνεις ένα κέρμα 186.000 φορές και προσγειώνεται κάθε φορά. Αυτό δεν συμβαίνει. Δεν υπάρχει λογική εξήγηση για τα πάνω βλαστάρια, τις ευθείες ευθείες. Δεν μιλώ καν για μια γωνία. Μιλώ για μερικές τεράστιες ευθείες γραμμές στα ψηφοδέλτια στη μέση της νύχτας αφού υποτίθεται ότι σταμάτησαν να μετράνε. Και αυτό [δεν ακούγεται 01:16: 13] πήρε ψήφοι και άλλαξε ολόκληρο το σύστημα. Και επηρεάζει τις ψήφους σε όλη τη χώρα, σε όλο τον κόσμο, και όλα τα είδη μαζικών συμφερόντων των παγκοσμιοποιητών δικτατόρων, εταιριών, το ονομάζετε. Όλοι είναι εναντίον μας εκτός από τον Πρόεδρο Τραμπ. Και εμείς, οι άνθρωποι των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ομιλητής 8: ( 01:16:35 )
Μιλήσατε για απελευθέρωση του Κράκεν. Είναι η χώρα έτοιμη για αυτό; Οι Αμερικανοί θα πρέπει να εκπλήσσουν αυτό που λέτε εδώ σήμερα. Είναι η χώρα στα πρόθυρα μιας εκλογικής κατάρρευσης;

Σίδνεϊ: ( 01:16:47 )
Το έχουμε ήδη. Είχαμε ήδη αυτήν την εκλογική ανάλυση. Αλλά το σύνταγμα, όπως εξηγεί η Jenna, περιέχει διατάξεις για το πώς μπορείτε να το διορθώσετε. Και δεν θα πρέπει ποτέ να διεξαχθούν άλλες εκλογές σε αυτήν τη χώρα, δεν με νοιάζει αν πρόκειται για έναν τοπικό σκύλο, χρησιμοποιώντας μηχανή Dominion και λογισμικό Smartmatic. Πρέπει να έχουμε μια αμερικανική εταιρεία που χρησιμοποιεί ψηφοδέλτια που μπορούμε όλοι να επαληθεύσουμε. Έτσι ο καθένας από εμάς μπορεί να δει ότι η ψήφος μας είναι η ψήφος μας.

Ομιλητής 9: ( 01:17:16 )
Γιατί δεν ζητάτε μετρήσεις στο Wisconsin που χρησιμοποίησαν το λογισμικό Dominion. Ζητάτε εκ νέου καταμέτρηση σε δύο κομητείες που δεν χρησιμοποιούν καθόλου το λογισμικό.

Rudy Giuliani: ( 01:17:26 )
Θυμηθείτε αυτήν την περίπτωση, δεν ξεκίνησε με τον Dominion. Αυτή η υπόθεση ξεκίνησε και αυτή η υπόθεση μπορεί να αποδειχθεί με τον παλιομοδίτικο τρόπο. Μπορεί να αποδειχτεί με βάση μόνο παλιομοδίτικες δημοκρατικές τακτικές για να επιστρέψει στον δήμαρχο Daley τη δεκαετία του 1960, όταν πραγματοποίησε την ψηφοφορία πίσω στο Σικάγο για να εκλέξει τον John F. Kennedy.

Rudy Giuliani: ( 01:17:46 )
Ή πρόσφατα όπως πέρυσι, όταν διεξήγαγαν την ψηφοφορία πίσω στο Palm Beach County και στο Broward County, για να δουν αν θα μπορούσαν να το κλέψουν για τη Γερουσία και τον κυβερνήτη, και στη συνέχεια πιάστηκαν να παράγουν ψηφοδέλτια. Οι δημοκράτες το κάνουν αυτό εδώ και χρόνια σε μικρή κλίμακα. Όταν πέρασαν το ταχυδρομείο στο καταστατικό των ψηφοφόρων, το οποίο ξαφνικά πολλαπλασιάστηκε επί 10 φορές τον αριθμό των μηνυμάτων σε ψήφους, συνειδητοποίησαν ότι θα μπορούσαν να έχουν μια ημέρα αγώνων. Θα μπορούσαν να κάνουν ακριβώς αυτό που μας προειδοποίησε ο Jimmy Carter και ο γραμματέας Baker. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να έχετε ένα εκλογικό συμβούλιο και μπορείτε να το ξεφύγετε. Και σε αντίθεση με αυτό που μιλάει το Σίδνεϊ, όπου θα μπορούσατε να έχετε ένα χάρτινο μονοπάτι, μια χάρτινη ψήφο, προσπάθησα να σας επισημάνω, το λεπτό που διαχωρίζετε τον εξωτερικό φάκελο από την ψηφοφορία, δεν μπορείτε πλέον να τον εντοπίσετε, γι 'αυτό ό, τι κι αν είναι σήμερα στη Γεωργία, είναι εντελώς γελοίο. Μετρούν ξανά τα ίδια ψεύτικα ψηφοδέλτια. Και είμαστε ακόμα πολύ κοντά.

Ομιλητής 10: ( 01:18:51 )
Κύριε Δήμαρχος, μέχρι στιγμής, κανένα δικαστήριο δεν έχει βρει στοιχεία για απάτη. Αυτό πρέπει να είναι απογοητευτικό για εσάς και τον πρόεδρο. Πώς θα περιγράφατε τη διάθεσή του αυτή τη στιγμή; Και εσείς και αυτός εξακολουθείτε να πιστεύετε πραγματικά ότι μπορείτε να ανατρέψετε αυτές τις εκλογές ή πρόκειται για κάτι μεγαλύτερο για εσάς;

Rudy Giuliani: ( 01:19:09 )
Λοιπόν, πρόκειται για κάτι. Ας πάμε από τη μεγάλη εικόνα στη μικρότερη εικόνα. Το πιο σημαντικό πράγμα εδώ είναι ότι αυτή ήταν μια μαζική επίθεση στην ακεραιότητα του συστήματος ψηφοφορίας στη μεγαλύτερη δημοκρατία στη γη. Οι άνθρωποι που το έπραξαν έχουν διαπράξει ένα από τα χειρότερα εγκλήματα που έχω δει ή παρατηρήσει ποτέ. Ένα από τα πράγματα για τα οποία είμαστε πιο περήφανοι σε αυτήν τη χώρα είναι ότι είμαστε μια τόσο μακροχρόνια δημοκρατία που βασίζεται στο δικαίωμα ψήφου. Παραβίασαν το δικαίωμα ψήφου. Έχουν ατιμήσει το δικαίωμα ψήφου. Κατέστρεψαν το δικαίωμα ψήφου στην απληστία τους για εξουσία και χρήματα. Και δεν υπάρχει αμφιβολία γι 'αυτό. Δεν ήταν ατομική ιδέα 10 ή 12 αφεντικών των Δημοκρατών. Αυτό είναι ένα σχέδιο. Θα πρέπει να είσαι ανόητος για να μην το συνειδητοποιήσεις αυτό. Κάνουν το ίδιο πράγμα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο σε 10 μεγάλους δημοκράτες που ελέγχονται, στις περισσότερες περιπτώσεις,

Rudy Giuliani: ( 01:20:08 )
Και όταν λέω στραβά πόλη, ρίξτε μια ματιά στον αριθμό των αξιωματούχων τους που έχουν φυλακιστεί τα τελευταία 20 ή 30 ή 40 ή 50 ή 60 χρόνια, ότι έχουν κυριαρχήσει και καταστρέψει αυτές πόλεις. Διάλεξαν τα μέρη όπου μπορούσαν να ξεφύγουν. Διαλέγουν τα μέρη όπου, ανεξάρτητα από το αν ή όχι μάρτυρες των Ρεπουμπλικάνων, οι δικαστές θα το απέρριπταν. Επειδή οι δικαστές διορίζονται πολιτικά και πάρα πολλοί από αυτούς είναι hacks. Διαλέγουν μέρη όπου θα μπορούσαν να πάρουν έναν σερίφη που αρνήθηκε να επιβάλει δικαστική απόφαση. Όταν πήραμε δικαστική εντολή ότι θα μπορούσαμε να είμαστε 10 μέτρα πιο κοντά, οι εκπρόσωποί μας είπαν: «Εάν προσπαθήσετε να το κάνετε, θα συλλάβω»

Ομιλητής 10: ( 01:20:54 )
Ζωγραφίζεις ένα πορτρέτο μιας εθνικής συνωμοσίας που υποδηλώνει ότι ο Τζο Μπάιντεν ήταν ένα ευτυχισμένο μέρος αυτού-

Rudy Giuliani: ( 01:21:01 ) Το
πρώτο μέρος, ξεκίνησε σαφώς ως εθνική συνωμοσία. Αυτά τα στοιχεία εμφανίστηκαν πολύ γρήγορα. Το λεπτό που είδα ότι ήταν το ίδιο πράγμα σε 10 πολιτείες, απλά χρησιμοποιώντας λογική. Είπα, αυτό δεν μπορεί να είναι ατύχημα. " Και τότε αυτό που με εξέπληξε είναι η διάσταση του. Η μη επιθεώρηση σχεδόν 700.000 ψηφοφόρων είναι εκπληκτική.

Ομιλητής 10: ( 01:21:30 )
Εάν υποδηλώνετε ότι ο Joe Biden είχε σταματήσει αυτή τη συνωμοσία, απλά αναρωτιέμαι ποια είναι τα αποδεικτικά στοιχεία σας-

Rudy Giuliani: ( 01:21:32 )
Ειλικρινά, δεν ξέρω τι γνωρίζει ή δεν γνωρίζει ο Joe Biden. Και εννοώ ότι ως δικηγόρος, δεν προσπαθώ να είμαι χαριτωμένος. Τον παρακολούθησα, τον έχω παρατηρήσει. Ειλικρινά δεν ξέρω πόσο γνωρίζει. Δεν ξέρω πόσο αποφασίζει και πόσα πράγματα αποφασίζονται γι 'αυτόν. Και 'γώ το ίδιο-

Ομιλητής 11: ( 01:21:53 )
Επιτρέψτε μου να αναφέρω μόνο ένα άλλο πράγμα στην ερώτησή σας σχετικά με τη διαδικασία. Η ερώτησή σας είναι βασικά ελαττωματική όταν ρωτάτε, πού είναι τα αποδεικτικά στοιχεία; Προφανώς δεν καταλαβαίνετε τη νομική διαδικασία. Αυτό που ζητήσαμε στο δικαστήριο είναι να μην έχουμε πιστοποίηση ψευδών αποτελεσμάτων. Και για να πούμε, "Περιμένετε ένα λεπτό, έχουμε αποδείξεις ότι θα παρουσιάσουμε στο δικαστήριο." Δεν είχαμε την ευκαιρία ακόμη να το παρουσιάσουμε στο δικαστήριο.

Ομιλητής 11: ( 01:22:19 )
Σας δίνουμε μια επισκόπηση και μια προεπισκόπηση των όσων ανακαλύψαμε, αλλά κανένα δικαστήριο δεν είχε αυτήν την ευκαιρία. Εκκρεμούν ισχυρισμοί απάτης. Επομένως, αυτό που ζητήσαμε είναι προσωρινές εντολές περιορισμού ή διαταγές που δεν πιστοποιούν ψευδή αποτελέσματα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το Μίσιγκαν, ο λόγος για τον οποίο απορρίψαμε αυτήν την αγωγή σήμερα είναι επειδή η κομητεία του Μίσιγκαν στην κομητεία Γουέιν, δεν πρόκειται να το πιστοποιήσει, επειδή το 71% των κομητειών έχει ασυνεπή δεδομένα. Κανένα άτομο σε αυτήν την αίθουσα ή σε αυτήν τη χώρα δεν πρέπει να θέλει τα κράτη να βιαστούν και να στεφανώσουν έναν πρόεδρο με ψευδή αποτελέσματα. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα αποτελέσματα είναι ακριβή. Αυτό θα αποδείξουμε.

Rudy Giuliani: ( 01:23:01 )
Δύο ακόμη ερωτήσεις.

Ομιλητής 12: ( 01:23:01 )
Ο υπουργός Εξωτερικών λέει ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Ότι αυτές οι ψήφοι δεν μπορούν να ακυρωθούν και ότι [ακούγεται 01:23:06] στο Μίτσιγκαν ισχύει σήμερα.

Rudy Giuliani: ( 01:23:04 )
Υφυπουργός, πού;

Ομιλητής 12: ( 01:23:04 )
Στο Μίσιγκαν.

Σίδνεϊ: ( 01:23:11 )
Ναι, έχουν προβλήματα στο Μίσιγκαν. Ακολουθήστε τα χρήματα.

Rudy Giuliani: ( 01:23:14 )
Ακολουθήστε το πολιτικό κόμμα, φίλε. Πραγματικά θα θέλεις να πάρω στα σοβαρά τον υπουργό Εξωτερικών του Μίσιγκαν; Όταν η υπουργός Εξωτερικών του Μίσιγκαν δεν ενοχλήθηκε ποτέ να ανακαλύψει ότι οι ψήφοι στο κράτος της μετρούνταν στη Γερμανία, από μια εταιρεία της Βενεζουέλας; Και θέλεις να την παίρνω στα σοβαρά ή σε αυτόν σοβαρά; Ήμουν στην κυβέρνηση. Αν ήμουν κυβερνήτης αυτού του κράτους, θα απολύσω, όλους όσοι συμμετείχαν σε αυτές τις εκλογές.

Rudy Giuliani: ( 01:23:48 )
Δεν ήρθαν και μου έλεγαν ότι το κράτος μου επρόκειτο να ντροπιασθεί, με ξεγελάσει, γιατί στέλνω τις ψήφους μου για τους ανθρώπους στο Μίσιγκαν στη Γερμανία για να μετρηθεί από έναν εταιρεία που ανήκει σε άτομα που είναι σύμμαχοι των Maduro και Chavez; Παρεμπιπτόντως, η Carolyn Maloney, η οποία το έγραψε, είναι η Κογκρέσο μου. Ένας δημοκράτης το επεσήμανε. Δεν έκαναν την πιο σκληρή επιμέλεια. Εάν αγοράσατε μια εταιρεία 10 εκατομμυρίων δολαρίων, θα έχετε κάνει περισσότερη δέουσα επιμέλεια σε αυτό. Ίσως είναι ανίκανοι ή ίσως δεν ήθελαν να μάθουν. Αλλά δεν θα με ζητήσετε να πάρω στα σοβαρά οτιδήποτε προέρχεται από οποιονδήποτε εμπλέκεται στις εκλογές με τον τρόπο που διεξήχθη στο Μίσιγκαν.

Ομιλητής 12: ( 01:24:31 )
Αλλά εσείς λέτε ότι αυτές οι ψήφοι έχουν ακυρωθεί, δεν έχουν. Ο υπουργός Εξωτερικών είπε ότι δεν μπορεί να είναι.

Rudy Giuliani: ( 01:24:37 )
Η υπουργός Εξωτερικών μπορεί να πει ό, τι θέλει να πει. Φυσικά, θα το πει αυτό, είναι Δημοκρατικός. Θα μπορούσε επίσης να πιστώσει τις βεβαιώσεις των δύο ατόμων και να πει ότι το συμβούλιο είναι δεσμευμένο και ως εκ τούτου η ψήφος δεν έχει πιστοποιηθεί. Λοιπόν επειδή είναι Δημοκρατικός, το λέει αυτό. Πιστεύετε ότι έχει κάποια αξιοπιστία, έχοντας διεξαγάγει το είδος των εκλογών που έτρεξαν στο Μίσιγκαν; Πιστεύετε ότι κάποιος σε αυτήν την κυβέρνηση έχει αξιοπιστία, αφού χρησιμοποιήσει ένα μηχάνημα και ξεγελάσει τους πολίτες του; Δεν μπορεί να υπάρχει κάποιος στο Μίσιγκαν που πίστευε ότι η ψήφος του έστειλε έξω από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ώστε κάποιος να μπορούσε να παίξει μαζί του. Είναι επαίσχυντο αυτό που έκανε η κυβέρνηση του Μίσιγκαν στους πολίτες της. Απολύτως ντροπιαστικό.

Ομιλητής 13: ( 01:25:17 )
Τελευταία ερώτηση.

Ομιλητής 14: ( 01:25:18 )
Κύριε Δήμαρχος, για να επιστρέψω στους διακομιστές. Θα μπορέσετε να πάρετε τα χέρια σας στα μηχανήματα ψηφοφορίας ή στους διακομιστές; Θα μπορέσετε να δείτε [crosstalk 01:25:32] -

Rudy Giuliani: ( 01:25:33 )
Είμαστε περιορισμένοι σε αυτό που μπορούμε να κάνουμε. Δεν είμαστε το FBI. Δεν είμαστε η κυβέρνηση. Δεν έχουμε τέτοια δύναμη κλήσης. Δεν έχουμε τη δύναμη να κάνουμε απλώς την κλήτευση οτιδήποτε θέλουμε, το κάνει η κυβέρνηση. Θα έπρεπε να κληθούμε σύμφωνα με μια υπόθεση. Η πρώτη μας υπόθεση ζητάμε αυτή την αρχή στην Πενσυλβάνια και στο Μίσιγκαν. Αλλά πρέπει να πάρετε αυτήν την εξουσία από το δικαστήριο. Είμαστε ιδιώτες. Δεν είμαστε η κυβέρνηση. Αν ήμουν η κυβέρνηση, όπως παλιά, πιθανότατα θα είχαν συλληφθεί πολλοί άνθρωποι. Επειδή υπάρχουν πολλές πιθανές αιτίες, πολλές πιθανές αιτίες.

Ομιλητής 14: ( 01:26:11 )
[crosstalk 01:26:15].

Ομιλητής 15: ( 01:26:15 )
Ισχυρίζεστε ότι ο Ντόναλντ Τραμπ κέρδισε με κατολίσθηση. Έχουμε δει ότι πολλές από τις αγωγές σας και, στην πραγματικότητα, οι δικηγόροι έχουν πέσει σαν μύγες. Τι λέτε σε εκείνους τους ανθρώπους που το αποκαλούν Russia Gate 2.0, ακριβώς από την άλλη πλευρά; Επίσης, γιατί [crosstalk 00:17:35] -

Rudy Giuliani: ( 01:26:35 ) Από
ποιο ψεύτικο δίκτυο προέρχεστε;

Ομιλητής 15: ( 01:26:39 )
Δεν έχω δημιουργήσει πλαστό δίκτυο. Στην πραγματικότητα, είμαι απολύτως ανεξάρτητος και δεν έχω κανέναν για το κεφάλι μου.

Rudy Giuliani: ( 01:26:43 )
Ω Θεέ μου. Λοιπόν, πρώτα απ 'όλα, οι υποθέσεις μας δεν έχουν απορριφθεί. Έχουμε μόνο-

Ομιλητής 15: ( 01:26:49 )
Πάνω από 20.

Ομιλητής 11: ( 01:26:50 )
Κοιτάξτε τους ενάγοντες που συμμετείχαν σε αυτό.

Rudy Giuliani: ( 01:26:53 )
Δεν είναι δική μας υπόθεση, κυρία. Μην λέτε ψέματα στους ανθρώπους.

Ομιλητής 15: ( 01:26:56 )
Λέω τι λέτε σε άτομα που το αποκαλούν [crosstalk 00:18:01] -

Rudy Giuliani: ( 01:26:57 )
Κυρία, λες ψέματα. Λες ψέμματα. Συνεχίστε να λέτε ψέματα. Δεν είμαι-

Ομιλητής 15: ( 01:27:06 )
Πάνω από το κεφάλι τους.

Rudy Giuliani: ( 01:27:08 )
Κυρία, εντάξει. Επιτρέψτε μου να απαντήσω στην ερώτηση. Επιτρέψτε μου να απαντήσω στην ερώτηση. Η απάντηση στην ερώτηση είναι ότι δεν έχουμε πολλές αγωγές, έχουμε μόνο τρεις. Οι αγωγές μας δεν έχουν πέσει παντού. [crosstalk 01:27:25] εντάξει. Λοιπόν, είσαι ένα εντελώς ευγενές άτομο. Θα τελειώσω την απάντησή μου.

Ομιλητής 15: ( 01:27:30 )
Είμαι πραγματικά πολύ καλός.

Rudy Giuliani: ( 01:27:31 )
Θα ολοκληρώσω λοιπόν την απάντησή μου. Το γεγονός είναι ότι έχουμε πολύ λίγες αγωγές. Οι αγωγές για τις οποίες μιλάτε έχουν ασκηθεί από ιδιώτες και ομάδες. Οι περισσότεροι απολύθηκαν λόγω έλλειψης στάσης, πιθανώς σωστά. Επειδή έφεραν πριν από τις εκλογές.

Rudy Giuliani: ( 01:27:47 )
Οι εκλογές έχουν τελειώσει. Η μόνη αγωγή που αποσύραμε είναι αυτή όπου έχουμε την ανακούφιση που θέλαμε. Και αυτό είναι στο Μίτσιγκαν. Έχουμε επίσης μια άλλη αγωγή στο Μίσιγκαν που θα επιτύχει τους άλλους στόχους αυτού που θέλουμε να κάνουμε στο Μίσιγκαν. Έτσι είναι ανόητο να έχουμε δύο ανταγωνιστικές αγωγές. Ο μόνος δικηγόρος που άφησε μια υπόθεση έμεινε επειδή απειλήθηκε, η οικογένειά του απειλήθηκε, τα παιδιά του απειλούνται Και έτσι ήταν και ο άλλος δικηγόρος. Ναι αυτο ειναι αληθεια. Έχουμε μια μικρή δυσκολία να βρούμε δικηγόρους επειδή οι δικηγόροι μας απειλούνται να σκοτωθούν. Λόγω του γελοίου τρόπου με τον οποίο το καλύπτετε και του γελοίου τρόπου με τον οποίο καλύπτεστε-

Ομιλητής 15: ( 01:28:23 )
Δεν έχετε δει πώς το καλύπτω-

Rudy Giuliani: ( 01:28:25 )
Δεν μιλάω για σένα. Μιλώ για όλους, αλλά έχω μια πολύ καλή αίσθηση από τον τρόπο που χειρίζεστε τον εαυτό σας, πώς το καλύπτετε. Εντάξει. Τελειώσαμε μαζί σας τώρα. Μια τελευταία ερώτηση. Μια τελευταία ερώτηση. Μια τελευταία ερώτηση. [crosstalk 01:28:42] Μια τελευταία ερώτηση από ένα λογικό, πολιτικό άτομο. Δεν είσαι. Ναί?

Ομιλητής 16: ( 01:28:48 )
Δεν είμαι λογικός άνθρωπος;

Rudy Giuliani: ( 01:28:49 )
Όχι. Δεν είναι.

Ηχείο 16: ( 01:28:50 )
Εντάξει.

Rudy Giuliani: ( 01:28:50 )
Λοιπόν, θα το μάθουμε.

Ομιλητής 16: ( 01:28:51 )
Είμαι από το Daily Caller, για το δίσκο.

Ομιλητής 15: ( 01:28:53 )
Ω, εδώ.

Ομιλητής 16: ( 01:28:54 )
Εάν τα δικαστήρια δεν σας επιτρέψουν να παρουσιάσετε αυτές τις υποθέσεις, όπως μόλις είπε η Jenna, θα δώσετε ολόκληρο το μεγαλύτερο μέρος των αποδεικτικών στοιχείων στα μέσα ενημέρωσης για έλεγχο; Και αν ναι, πότε; Πρόκειται να μεταφέρετε ξανά αυτό το πράγμα σαν τον σκληρό δίσκο του Hunter Biden;

Rudy Giuliani: ( 01:29:07 )
Δεν θα το βγάλουμε έξω. Αυτό είναι γελοίο για εσάς να πείτε ότι το βγάζουμε έξω. Ο Αλ Γκορ είχε πολύ περισσότερο χρόνο από ό, τι είχαμε και είχαμε δύο εβδομάδες για να ερευνήσουμε. Αυτό είναι επίσης απολύτως άδικο να πούμε ότι το κάνουμε. Επίσης, εάν πρόκειται να παρουσιάσουμε πράγματα στο δικαστήριο, αν τα παρουσιάσουμε σε εσάς, οι δικαστές δεν θα είναι πολύ ευχαριστημένοι μαζί μας. Και τέλος, πρέπει να σας πω, οι μάρτυρές μας δεν θέλουν να εκτεθούν στα τρυφερά έλεος ενός φαύλου τύπου. Έχω μεγάλη δυσκολία να βρω αυτούς τους μάρτυρες που αποκάλυψα για να μου επιτρέψουν να το κάνω. Δεν σε εμπιστεύονται. Δεν σας αρέσουν. Νομίζουν ότι θέτετε τη ζωή τους σε κίνδυνο με το γύρισμα που βάζετε σε αυτό που συμβαίνει εδώ και με την αδικία στην οποία το καλύπτετε, δεν είναι εύκολο να αποκαλύψετε τα πράγματα που μου λένε.

Ομιλητής 16: ( 01:29:53 )
Άρα η απάντηση είναι όχι;

Rudy Giuliani: ( 01:29:53 )
Η απάντηση είναι ότι δεν μπορώ να το κάνω γιατί δεν μπορώ να βάλω σε μάρτυρες τη ζωή σε κίνδυνο ή ένα άτομο που πιστεύει ότι η ζωή τους κινδυνεύει. Αυτή η γυναίκα μου λέει ότι έχουμε δικηγόρους που εγκαταλείπουν την υπόθεση. Έχουμε τους δικηγόρους να παραιτηθούν από την υπόθεση επειδή απειλούνται με καταστροφή της σταδιοδρομίας τους, καταστροφή της ζωής τους και, σε ορισμένες περιπτώσεις, καταστροφή της ζωής τους. Αυτό συμβαίνει λόγω του υστερικού τρόπου με τον οποίο καλύψατε τον Ντόναλντ Τραμπ και τη διοίκησή του. Αλλά θα τα αλλάξουμε όλα αυτά. Θα πάμε σε δικαστήρια, θα το αποδείξουμε στο δικαστήριο.

Rudy Giuliani: ( 01:30:24 )
Θα ήθελα πολύ να δημοσιεύσω όλες τις πληροφορίες που έχω. Θα ήθελα πολύ να το δώσω σε όλους. Εκτός από τους περισσότερους από εσάς δεν θα το καλύψατε. Μερικοί από εσάς θα μπορούσατε, και τότε θα είχαμε τους μισούς αμερικανούς ανθρώπους πιθανώς ενημερωμένους. Η λογοκρισία που συμβαίνει σε αυτήν τη χώρα τώρα από τη μεγάλη τεχνολογία και από τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης, είναι σχεδόν τόσο επικίνδυνη όσο η εκλογική απάτη που αποκαλύπτουμε, ίσως εξίσου επικίνδυνη. Προχωρούμε σε ένα πολύ άσχημο μέρος και δεν είναι ακατάλληλο να μετράμε τις ψήφους μας μια εταιρεία της Βενεζουέλας. Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου