πληροφορίες

    Με βάση δεδομένα από 100 τοις εκατό.  Ο περιφέρεια Andrzej Duda επανεκλέχθηκε Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Πολωνίας / συγγραφέας: PAP / Mateusz Marek
    Με βάση δεδομένα από 100 τοις εκατό. Ο περιφέρεια Andrzej Duda επανεκλέχθηκε Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Πολωνίας / συγγραφέας: PAP / Mateusz Marek
    ΕΠΕΙΓΩΝ

    Υπάρχουν τελικά αποτελέσματα των προεδρικών εκλογών!

    Ομάδα στην Οικονομία
    Ομάδα στην Οικονομία
    Πύλη πληροφοριών και απόψεων σχετικά με την κατάσταση της οικονομίας
    • Δημοσιεύθηκε · 13 Ιουλίου 2020, 20:30
      Ενημέρωση · 13 Ιουλίου 2020, 20:37
    •  1
    • Ετικέτες: τελικά κυκλώματα των αποτελεσμάτων των προεδρικών εκλογών των εκλογών του PKW
    • Μεγέθυνση κειμένου
    PKW βασίζεται σε δεδομένα 100% Κυκλώματα: Ο Andrzej Duda κερδίζει το δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών με αποτέλεσμα 51,03 τοις εκατό!
    Andrzej Duda - 51,03 τοις εκατό, Rafał Trzaskowski - 48,97 τοις εκατό **
    Στις εκλογές του Προέδρου της Δημοκρατίας της Πολωνίας Andrzej Duda πήρε 51,03 τοις εκατό ψήφοι, Rafał Trzaskowski - 48,97 τοις εκατό - ανακοίνωσε τη Δευτέρα τον πρόεδρο του PKW Sylwester Marciniak. Η προσέλευση στο δεύτερο γύρο των ψηφοφοριών ήταν 68,18 τοις εκατό.
    Στη συνέντευξη Τύπου, ο επικεφαλής του PMC υπέβαλε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας με βάση τα δεδομένα και των 27.000. 230 εκλογικές περιφέρειες.
    Όπως είπε ο Marciniak, ο Andrzej Duda συγκέντρωσε 10 εκατομμύρια 440 χιλιάδες. 648 ψήφοι, δηλαδή 51,03 τοις εκατό. Rafał Trzaskowski 10 εκατομμύρια 18 χιλιάδες 263 ψήφοι, δηλαδή 48, 97 τοις εκατό
    Τόνισε ότι ο Andrzej Sebastian Duda εξελέγη Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Πολωνίας.
    (PAP) / γρ
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

    Σχόλια

    ΠΡΟΣΖΕΤΥΛΚΟΥΟΥΜΠΡΑΝΙΑΙΖΥΝΟ@PROSZETYLKOOUBRANIAIZYWNOSC
    13 Ιουλίου 2020, 20:32
    Καλώς ήλθατε και παρακαλώ και διαβάστε το αίτημά μου για βοήθεια για φαγητό και δώστε μου καλοκαιρινά ρούχα και υποδήματα για τα οποία σας ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά Εδώ είναι όλο το δικό μου αίτημα για να διαβάσετε τον σύνδεσμο κάτω από το Υλικό από το TVP1 για την κατάστασή μου Σας παρακαλώ να δείτε την αναφορά
    ΕΔΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΕΔΩ, ΕΙΜΑΙ ΟΡΥΖΩ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ TVP1, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ)
    http://www.proszeprzeczytaj.webnode.com
    Ή ΕΔΩ ΣΑΣ ΣΩΛΗΝΑ
    https://youtu.be/RjjZdjCMgek
    στο κάτω μέρος της έκθεσης είναι η διεύθυνση στον ιστότοπό μου με όλη μου την έκκληση και η διεύθυνση του σπιτιού μου είναι εκεί. Με ευχαρίστηση, σας ζητώ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ φαγητού και ρούχων για μένα για την οποία ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά τη διεύθυνση που έδωσα σε όλα τα αιτήματά μου για ένδυση και υποστήριξη τροφίμων και εύχομαι σε όλους καλή υγεία και μεγάλες επιτυχίες στη ζωή, χαιρετίζω θερμά όλους . ΧΑΙΡΕΤΙΖΕΙ ΣΤΗ ΜΑΡΙΟΥΖ, Έγραψα την ΚΛΗΣΗ ΜΟΥ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΙΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩΜΕΝΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ

    Συγγραφέας

    Σχόλιο

    200
    • ** έντονα ** - δύο αστέρια στην αρχή και στο τέλος της λέξης
    • _cursive_ - υπογράμμιση στην αρχή και στο τέλος της λέξης