Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

Rev. Συνέντευξη τύπου 13 Ιουλίου Kayleigh McEnany Λευκός Οίκος.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.
Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Γραμματεία Τύπου Kayleigh McEnany Λευκός Οίκος Συνέντευξη Τύπου 13 Ιουλίου

Αντίγραφο συνέντευξης τύπου Kayleigh McEnany 13 Ιουλίου
Kayleigh McEnany: ( 00:00 )
… μεγαλύτερος πρωταθλητής για την αποκατάσταση των φυλετικών και εισοδηματικών ανισοτήτων στο εκπαιδευτικό σύστημα της Αμερικής από τον πρόεδρο Τραμπ. Κάθε παιδί, ανεξάρτητα από τη φυλή, το επίπεδο εισοδήματος ή τον ταχυδρομικό κώδικα αξίζει ίσους όρους ανταγωνισμού για πρόσβαση στο αμερικανικό όνειρο. Η πραγματοποίηση αυτού του στόχου αρχίζει στα σχολεία μας.
Kayleigh McEnany: ( 00:19 )
Τα στοιχεία είναι σαφή. Μια ανάλυση 41 μεγάλων αστικών περιοχών διαπίστωσε ότι οι μαύροι και οι Ισπανόφωνοι μαθητές σημείωσαν τα μεγαλύτερα κέρδη στην εκπαιδευτική πρόσβαση λόγω της επιλογής του σχολείου, σύμφωνα με μια μελέτη. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Πρόεδρος Τραμπ ήταν ξεκάθαρος και λέει στο κράτος της Ένωσης για πάρα πολύ καιρό, αμέτρητα παιδιά από την Αμερική έχουν παγιδευτεί σε αποτυχημένα κυβερνητικά σχολεία. Για τη διάσωση αυτών των μαθητών, 18 πολιτείες έχουν δημιουργήσει σχολικές επιλογές με τη μορφή υποτροφιών ευκαιριών. Τα προγράμματα είναι τόσο δημοφιλή που δεκάδες χιλιάδες μαθητές παραμένουν στη λίστα αναμονής. Τώρα, καλώ το Κογκρέσο να δώσει σε ένα εκατομμύριο Αμερικάνα παιδιά την ίδια ευκαιρία. Περάστε τον Νόμο περί Υποτροφιών και Ευκαιριών για την Ελευθερία στην Εκπαίδευση, είπε, διότι κανένας γονέας δεν πρέπει να αναγκαστεί να στείλει το παιδί του σε ένα σχολείο που δεν λειτουργεί.
Kayleigh McEnany: ( 01:07 )
Λοιπόν τώρα, εάν οι Δημοκρατικοί έχουν τον τρόπο τους, τα παιδιά δεν θα έχουν καθόλου πρόσβαση στα σχολεία. Και αυτό δεν είναι αποδεκτό από τον Πρόεδρο Τραμπ. Ο Πρόεδρος Τραμπ συνεχίζει να αγωνίζεται για ίσες ευκαιρίες στα σχολεία μας υπογραμμίζοντας τολμηρά και σταθερά την απόλυτη ανάγκη των σχολείων της Αμερικής να ανοίξουν ξανά αυτό το φθινόπωρο. Τα δεδομένα είναι σαφή. Το συνεχές κλείσιμο σχολείου βλάπτει τους μαθητές που έχουν περισσότερο λιγότερους πόρους. Η McKinsey & Co. δημιούργησε αυτά τα μοντέλα, έχω κάποια γραφήματα για εσάς, για να εκτιμήσω τον πιθανό αντίκτυπο του κλεισίματος του σχολείου. Και το βρήκαν αυτό. «Το πόσο οι μαθητές μάθησης χάνουν κατά το κλείσιμο του σχολείου ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με την πρόσβαση στην απομακρυσμένη μάθηση, την ποιότητα της απομακρυσμένης διδασκαλίας, την υποστήριξη στο σπίτι και τον βαθμό εμπλοκής». Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτό το γράφημα, οι μαθητές που βιώνουν μέση ποιότητα εξ αποστάσεως μάθησης, αλλά με πιο αργό ρυθμό. Οι μαθητές που αποκτούν απομακρυσμένη μάθηση χαμηλότερης ποιότητας σταματούν σε τρέχοντα επίπεδα βαθμού. Και οι μαθητές που δεν παίρνουν διδασκαλία στο σπίτι χάνουν σημαντικό έδαφος με μερικούς μαθητές να εγκαταλείπουν όλοι μαζί.
Kayleigh McEnany: ( 02:10 )
Όπως μπορείτε να δείτε στα τρία σενάρια που έχουν χαρτογραφηθεί σε αυτό το γράφημα, εάν οι μαθητές επιστρέψουν στο σχολείο το φθινόπωρο, οι διαφορές είναι πολύ λιγότερες από ό, τι αν επιστρέψουν τον Ιανουάριο του επόμενου έτους ή την πτώση του επόμενου έτους , όπου οι διαφορές στη μάθηση είναι τεράστιες. Αλλά το κλείσιμο του σχολείου επηρεάζει κάτι περισσότερο από το να μαθαίνεις. Όπως επεσήμανε το NAACP, για μαθητές χρώματος σε όλα τα επίπεδα σε όλη τη χώρα, το κλείσιμο σχολείων δημιουργεί προβλήματα ακόμη πιο επείγον από τη διακοπή της εκπαίδευσης τους. Τα σχολεία χρησιμεύουν επίσης ως κοινοτικός σύνδεσμος για φαγητό και στέγαση.
Kayleigh McEnany: ( 02:42 )
Να είστε βέβαιοι ότι ο Πρόεδρος Τραμπ γνωρίζει περισσότερο από όλους τη σημασία του ανοίγματος των σχολείων μας, γι 'αυτό και υπήρξε ο πιο φωνητικός υποστηρικτής για το άνοιγμα ξανά. Στην Αμερική του Προέδρου Τραμπ, μην κάνετε κανένα λάθος ότι θα συνεχίσει να είναι ο μεγαλύτερος μαχητής για ίσες ευκαιρίες στα σχολεία μας και συνεχιζόμενη πρόσβαση στο αμερικανικό όνειρο για όλους. Και με αυτό, θα κάνω ερωτήσεις. Κρίστεν.
Κρίστεν: ( 03:03 )
Ευχαριστώ, Kayleigh. Είμαι απλώς περίεργος, μετά τις σημερινές αποφάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου, πώς αισθάνεται ο Πρόεδρος Τραμπ για τους δύο δικαστές που διόρισε στο Ανώτατο Δικαστήριο, τον Neil Gorsuch και τον Brett Kavanaugh, οι οποίοι αποφάσισαν εναντίον του σήμερα;
Kayleigh McEnany: ( 03:15 )
Λοιπόν, οι δικαστές δικαιούνται τη γνώμη τους. Αυτός είναι ένας ανεξάρτητος κυβερνητικός κλάδος. Όμως, όσον αφορά την απόφαση, ο Πρόεδρος Τραμπ με υπογράμμισε, ήμουν ακριβώς στο ωοειδές γραφείο μαζί του, ότι ήταν ο δικαστής Kavanaugh που επεσήμανε στην υπόθεση του κρατικού δικαστηρίου της Νέας Υόρκης ότι υπήρχε ομόφωνη συμφωνία ότι αυτό πρέπει να παραδοθεί στον DC, με συγχωρείτε, στο περιφερειακό δικαστήριο, όπου ο πρόεδρος μπορεί να εγείρει συνταγματικά και νομικά επιχειρήματα. Αυτή ήταν ομόφωνη συμφωνία. Επίσης, υπήρχε ένα σημείωμα κατά τη γνώμη του Ρόμπερτ ότι η υπόθεση της Πολιτείας της Νέας Υόρκης, βασικά η μεγάλη κριτική επιτροπή δήλωσε ότι απαγορεύτηκαν αυθαίρετες αποστολές αλιείας και ξεκίνησαν έρευνες λόγω κακίας ή πρόθεσης παρενόχλησης. Έτσι, αυτή η γλώσσα κατέστησε αρκετά σαφές ότι ήταν μια νίκη για τον πρόεδρο.
Kristen: ( 04:01 )
Όταν μιλούσατε με τον πρόεδρο στο οβάλ γραφείο, είχε κάτι να πει συγκεκριμένα για τους Justices Gorsuch ή Kavanaugh;
Kayleigh McEnany: ( 04:07 )
Δεν μιλήσαμε συγκεκριμένα για τους δύο δικαστές.
Κρίστεν: ( 04:10 )
Εντάξει. Και, αν μπορούσα, μια ερώτηση σχετικά με τις οδηγίες του CDC χθες σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων. Χθες, ο αντιπρόεδρος βγήκε. Είπε ότι το CDC θα εκδώσει νέες κατευθυντήριες γραμμές την επόμενη εβδομάδα σχετικά με το άνοιγμα. Αλλά ο επικεφαλής του CDC, βρισκόταν σε άλλο δίκτυο σήμερα το πρωί και είπε ότι δεν θα άλλαζαν αυτές τις οδηγίες. Απλώς θα έβγαζαν μερικά επιπλέον έγγραφα. Λοιπόν, μπορείτε να εξηγήσετε τη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο;
Kayleigh McEnany: ( 04:36 )
Ναι. Ο διευθυντής του CDC σημείωσε ότι θα υπάρξουν πρόσθετες οδηγίες. Ο αντιπρόεδρος το σημείωσε επίσης. Αλλά είμαστε στην ίδια σελίδα με τον Δρ Redfield που είπε, δεν θέλω αυτή η καθοδήγηση να είναι λόγος για τα σχολεία να μην ανοίξουν ξανά. Και είπε ότι αυτά δεν προορίζονταν να είναι συνταγές. Είναι οδηγίες. Τελικά εναπόκειται στις πολιτείες και τις τοπικές κυβερνήσεις για το πώς μοιάζουν οι οδηγίες τους. Υπάρχουν 47 πολιτείες που έχουν εκδώσει τις δικές τους οδηγίες μέχρι στιγμής. Θα ήθελα επίσης να σημειώσω ότι το CDC αναγνωρίζει στις οδηγίες τους ότι πολλά από αυτά τα πράγματα που προτείνουν δεν είναι εφικτά, γι 'αυτό χρησιμοποιούν τις λέξεις όχι δυνατές 18 φορές και δεν είναι εφικτές εννέα φορές. Θέλουμε να ανοίξουν ξανά τα σχολεία μας. Είναι επιτακτική ανάγκη για την υγεία και την ευημερία του παιδιού. Ναί.
Ομιλητής 1: ( 05:15 )
Ευχαριστώ, Kayleigh. Είπατε χθες ότι θα ρωτούσατε τον πρόεδρο εάν υποστηρίζει την ιδέα των κλιμακωτών προγραμμάτων ανοίγματος του σχολείου, όπου τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο κάποιες μέρες, όχι άλλες. Είχατε την ευκαιρία να του μιλήσετε;
Kayleigh McEnany: ( 05:25 )
Ναι. Προσπάθησα να πάρω μαζί του σήμερα, αλλά, λόγω της απόφασης του Ανώτατου Δικαστηρίου, δεν το καταφέραμε ακόμη. Αλλά είναι στη λίστα με τα πράγματα που πρέπει να ακολουθήσω μαζί του.
Κρίστεν: ( 05:32 )
Και μετά, να συνεχίσω, οπότε λυπάμαι. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα με τον αντιπρόεδρο και τον Δρ Redfield. Κάποιος άλλαζε τις οδηγίες, την καθοδήγηση που είχε κυκλοφορήσει προηγουμένως, και τι dr. Ο Redfield που συζητήθηκε σήμερα το πρωί απλώς προσθέτει συμπληρωματική καθοδήγηση. Ποιο από αυτά συμβαίνει πραγματικά; Και, επιπλέον, ο Λευκός Οίκος σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει τη δική του καθοδήγηση;
Kayleigh McEnany: ( 05:54 )
Λοιπόν, νομίζω ότι ο Δρ Redfield σημείωσε ότι δεν σκοπεύει να στείλει ξανά την τρέχουσα καθοδήγηση που υπάρχει εκεί έξω. Θα υπάρξει συμπληρωματική καθοδήγηση, αλλά αυτές δεν είναι απαιτήσεις και όχι περιοριστικές, ήταν ο τρόπος με τον οποίο χαρακτήρισε την αρχική καθοδήγηση. Και είπε ότι αυτή η καθοδήγηση δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως λόγος για να μην ανοίξουν ξανά τα σχολεία. Όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο εδώ. Είναι για τα σχολεία να ξανανοίξουν επειδή η υγεία του παιδιού εξαρτάται απολύτως από αυτό. Και είναι επιτακτική ανάγκη, όπως έδειξα η παρουσίαση, να διορθώσουμε τις ανισότητες που ανοίγουμε αυτά τα σχολεία.
Ομιλητής 1: ( 06:22 )
Λυπάμαι. Αλλά [δεν ακούγεται 00:06:23] ένα επιπλέον έγγραφο επίσης;
Kayleigh McEnany: ( 06:26 )
Δεν έχω καμία ανακοίνωση για αυτό. Κανένα στα έργα, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα συμβεί. Ναί.
Ομιλητής 2: ( 06:30 )
Σας ευχαριστώ, Kayleigh. Θα προσπαθήσω να τα ξεπεράσω γρήγορα. Εξακολουθούν να ελέγχονται οι φόροι του προέδρου; Και συγκεκριμένα ποια χρόνια;
Kayleigh McEnany: ( 06:37 )
Οι φόροι του προέδρου είναι ακόμη υπό έλεγχο. Δεν έχω χρόνια για σένα.
Ομιλητής 2: ( 06:39 )
Εντάξει. Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω, αν μπορώ, θα μπορούσε να απαλλάξει τους φόρους του ανά πάσα στιγμή. Αυτή η υπόθεση πήγε μέχρι το Ανώτατο Δικαστήριο. Οι υποψήφιοι του αποφάσισαν εναντίον του. Γιατί δεν πρέπει το αμερικανικό κοινό, σε αυτό το σημείο, να πιστεύει ότι ο πρόεδρος έχει κάτι που προσπαθεί να κρύψει;
Kayleigh McEnany: ( 06:53 ) Κατ '
αρχάς, επιτρέψτε μου να σημειώσω κάτι. Οι φόροι είναι υπό έλεγχο. Είπε ότι θα απελευθερώσει κάποιον όταν δεν είναι πλέον υπό έλεγχο. Οι δικαστές δεν
Ομιλητής 2: ( 07:01 )
Προφανώς, μπορεί να κάνει ό, τι θέλει. Συμφωνείτε.
Kayleigh McEnany: ( 07:02 )
Οι δικαστές δεν αποφάσισαν εναντίον του. Στην πραγματικότητα, ήταν ομόφωνη η γνώμη ότι αυτό πρέπει να επιστρέψει στο περιφερειακό δικαστήριο. Και αναγνώρισαν ακόμη και ότι ο πρόεδρος έχει ένα άφθονο οπλοστάσιο επιχειρημάτων που μπορεί να κάνει. Και, στην πραγματικότητα, θα έδειχνα ότι η συντριπτική πλειοψηφία παρουσίασε έναν χάρτη πορείας για τον πρόεδρο. Η συντριπτική πλειοψηφία είπε ότι ο πρόεδρος έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει την κλήτευση για οποιονδήποτε λόγο επιτρέπεται από το κρατικό δίκαιο, είτε πρόκειται για κακή πίστη, είτε για αδικαιολόγητη επιβάρυνση ή εύρος. Συνέχισαν να λένε ότι ο πρόεδρος μπορεί να θέσει συγκεκριμένες συνταγματικές προκλήσεις στην κλήρωση. Και αναφέρουν συγκεκριμένα μια παραβίαση της ρήτρας υπεροχής ως ένα πράγμα που μπορεί να εγείρει. Έτσι, έκαναν ουσιαστικά έναν χάρτη πορείας. Οι δικαστές του δεν αποφάσισαν εναντίον του.
Ομιλητής 2: ( 07:40 )
Λοιπόν, για να είμαι σαφής, εντάξει, εντάξει. Δεν αμφισβητώ τίποτα που μόλις είπες. Αυτό που ζητώ όμως, είναι ό, τι λέει το δικαστήριο, ο πρόεδρος μπορεί να αποδεσμεύσει τους φόρους του όποτε θέλει. Λοιπόν, γιατί δεν πρέπει οι Αμερικανοί, σε αυτό το σημείο, να πιστεύουν ότι ο πρόεδρος δεν προσπαθεί να κρύψει κάτι;
Kayleigh McEnany: ( 07:53 )
Τα μέσα ενημέρωσης υποβάλλουν αυτήν την ερώτηση εδώ και τέσσερα χρόνια. Και για τέσσερα χρόνια, ο πρόεδρος είπε το ίδιο πράγμα. Οι φόροι του είναι υπό έλεγχο. Και, όταν δεν είναι πλέον υπό έλεγχο, θα τους απελευθερώσει. Αλλά θα ήθελα επίσης να σημειώσω την βασανιστική απόφαση για τους δημοκράτες του Σώματος, οι οποίοι κλήθηκαν πολύ για τα κομματικά τους παιχνίδια. Επίσης ανέλαβαν τις πληροφορίες του προέδρου, τις οικονομικές πληροφορίες. Και η Δικαιοσύνη Ρόμπερτς είπε ότι δεν αφορά τον διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων, η προσέγγιση του Σώματος τους επιδεινώνει αφήνοντας ουσιαστικά κανένα όριο στην εξουσία του Κογκρέσου να κληθεί τα προσωπικά αρχεία του προέδρου. Ας το αφήσουμε λοιπόν στους Δημοκρατικούς του Σώματος που έκαναν κομματική απομάκρυνση, ένα κυνήγι πολιτικής μάγισσας εναντίον αυτού του προέδρου, και αυτό ήταν ακόμη ένα άλλο μέρος, μόνο για να τον επιπλήξει το Ανώτατο Δικαστήριο.
Ομιλητής 2: ( 08:37 )
Επιτρέψτε μου να ρωτήσω για το Coronavirus. Αυτό δεν είναι μόνο η δική μου συνέχεια, αν μπορώ, στον κοροναϊό γρήγορα, Kayleigh. Οι νοσηλείες στη χώρα αυξάνονται κατά 50% από τα μέσα Ιουνίου. Πώς μπορεί ο πρόεδρος να πει ότι η χώρα βρίσκεται σε καλή κατάσταση αυτή τη στιγμή;
Kayleigh McEnany: ( 08:46 )
Λοιπόν, όχι. Με νοσηλεία σε πολλά από αυτά τα νοσοκομεία, μίλησα με τον Δρ. Birx σήμερα το πρωί, περίπου δέκα έως 40% στα νοσοκομεία που φτάνουν σε υψηλή χωρητικότητα είναι COVID. Έτσι, πολλές νοσηλείες δεν σχετίζονται με το COVID. Αυτό που θα παρατηρούσα επίσης και χαίρομαι-
Ομιλητής 2: ( 09:00 )
Λοιπόν, η νοσηλεία COVID δεν οφείλεται σε COVID;
Kayleigh McEnany: ( 09:02 )
Λοιπόν, πολλά από αυτά είναι η επιλεκτική χειρουργική επέμβαση.
Kayleigh McEnany: ( 09:03 )
Όχι. Και χαίρομαι-
Ηχείο 3: ( 09:03 )
[crosstalk 00:09:01] δεν οφείλεται στο COVID.
Kayleigh McEnany: ( 09:03 )
Λοιπόν, πολλές από αυτές είναι οι εκλεκτικές χειρουργικές επεμβάσεις και άλλες χειρουργικές επεμβάσεις που έχουν ανοίξει. Περίπου 10 έως 40% στα νοσοκομεία που φτάνουν σε χωρητικότητα σχετίζονται με το COVID. Αλλά χαίρομαι που ρωτήσατε για το COVID γιατί θέλω να αφιερώσω λίγο χρόνο για να επισημάνω ορισμένα από τα πράγματα που έχει κάνει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση.
Ομιλητής 3: ( 09:16 )
Πρώτα απ 'όλα, ενώ είμαστε σε καλή κατάσταση αυτήν τη στιγμή με νοσηλεία, παρά τα όσα είπατε για τις εκλεκτικές χειρουργικές επεμβάσεις.
Kayleigh McEnany: ( 09:22 )
Ένα από τα πράγματα που θα ήθελα να σημειώσω είναι το ποσοστό θνησιμότητας, το οποίο είχε, αν κοιτάξετε τους αριθμούς του Σαββατοκύριακου, 10 φορές μείωση. Θα μπορούσατε να υποστηρίξετε μια ακόμη μεγαλύτερη μείωση εάν συγκρίνετε με μερικές από τις υψηλότερες μέρες μας. Βλέπουμε το ποσοστό θνησιμότητας σε αυτήν τη χώρα να μειώνεται. Αυτό είναι πολύ καλό πράγμα. Θρηνούμε όταν χάνεται ακόμη μία ζωή, αλλά νομίζω ότι είναι πρόοδος καθώς μπαίνουμε στην επόμενη φάση αυτού.
Ομιλητής 3: ( 09:42 )
Αλλά δεν είναι πολλοί άλλοι άνθρωποι σοβαρά άρρωστοι;
Ομιλητής 4: ( 09:45 )
Σας ευχαριστώ, Kayleigh. Προσπαθώ να… Η κυβέρνηση επέβαλε σήμερα ορισμένες κυρώσεις εναντίον υψηλού επιπέδου Κινέζων αξιωματούχων για τις πιο αδύναμες καταχρήσεις, αλλά μπορείτε να μιλήσετε συνολικά τι κάνει με τη σχέση των ΗΠΑ με την Κίνα και θέτει σε κίνδυνο τη συμφωνία της πρώτης φάσης;
Kayleigh McEnany: ( 10:01 )
Κοίτα, νομίζω σε σχέση με ... Κοιτάζω αυτές τις κυρώσεις του Νόμου Magnitsky και η διοίκηση δεν έχει σχέση με την πρώτη συμφωνία της Κίνας. Πρόκειται για πολύ σοβαρές κυρώσεις που έχουν επιβληθεί από αυτήν την κυβέρνηση για να αναλάβει ισχυρή δράση κατά των παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του κινεζικού κομμουνιστικού κόμματος. Θέλω απλώς να τονίσω και να υπογραμμίσω ότι κυρώσαμε αξιωματούχους, πολλοί από αυτούς, ο γραμματέας του κόμματος, ο πρώην αναπληρωτής του και ο σημερινός γραμματέας του κόμματος. Επίσης, ο πρώην γραμματέας του κόμματος. Έτσι ήταν τρία. Και η σημερινή ανακοίνωση είναι η τελευταία σε μια σειρά ενεργειών από την κυβέρνηση Trump. Άρα δεν είναι μόνο οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν. Υπήρχαν έλεγχοι εξαγωγής. Ο πρόεδρος υπέγραψε τον ασθενέστερο νόμο για την πολιτική για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Λοιπόν, έχουμε λάβει πολύ ισχυρή στάση από την πλευρά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ενάντια στις φρικαλεότητες που έχουμε δει.
Ομιλητής 4: ( 11:01 )
Άρα, το μήνυμα που επικοινωνείτε με τους Κινέζους είναι ότι αυτό το ζήτημα είναι ξεχωριστό από το εμπόριο της πρώτης φάσης [crosstalk 00: 00: 11: 06];
Kayleigh McEnany: ( 11:07 ) Τα
ανθρώπινα δικαιώματα είναι πρωταρχικό ζήτημα. Είναι πολύ σημαντικό. Αναλάβαμε δράση και δημιουργήσαμε μια πρώτη φάση. Ελπίζουμε ότι η κινεζική κυβέρνηση θα το τιμήσει αυτό.
Ομιλητής 5: ( 11:16 )
Ευχαριστώ, Kayleigh. Αναφέρατε ότι η απόφαση του δικαστηρίου σήμερα ήταν νίκη. Δεν ακούγεται από τα tweets του προέδρου σήμερα το πρωί ότι το είδε έτσι. Έχει αλλάξει ο τρόπος σκέψης του καθώς είχε περισσότερο χρόνο να αφομοιώσει;
Kayleigh McEnany: ( 11:30 )
Όχι, ο πρόεδρος έκανε ένα γενικό σημείο σχετικά με τον σεβασμό στην αρχή της απόλυτης ασυλίας, που είναι η στάση που ο πρόεδρος πήρε στο δικαστήριο. Πιστεύει ότι θα έπρεπε να υπήρχε μεγαλύτερη σεβασμό εκεί. Η δικαιοσύνη Alito, επικαλούμενη την αναθεώρηση του νόμου του Χάρβαρντ έκανε ένα πολύ καλό σημείο που μιλώντας συνταγματικά, ο πρόεδρος δεν κοιμάται ποτέ. Ο πρόεδρος πρέπει να είναι έτοιμος αμέσως να κάνει ό, τι χρειάζεται για τη διατήρηση, προστασία και υπεράσπιση του συντάγματος και του αμερικανικού λαού. Και ευχόμαστε να υπάρχει περισσότερη σεβασμό από άποψη, αλλά είναι μια μεγάλη νίκη, καθώς ο δικαστής Kavanaugh σημείωσε ότι και οι εννέα δικαστές δήλωσαν ότι αυτό πρέπει να παραπεμφθεί πίσω στο κατώτερο δικαστήριο. Και αυτό στην πραγματικότητα, ο Δικηγόρος Cy Vance δεν είχε αποδείξει την ικανότητά του να εξασφαλίσει πρόσβαση σε αυτά τα αρχεία. Αντ 'αυτού, απαιτούνται περαιτέρω διαδικασίες.
Ομιλητής 5: ( 12:17 )
Δίνοντας την ευκαιρία στον αμερικανό πληρεξούσιο στη Νέα Υόρκη να εξετάσει αυτά τα έγγραφα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δεν είναι κάτι που ο πρόεδρος χαίρεται. Αναρωτιέμαι γενικά, εάν μετά από αυτήν την απόφαση και την απόφαση ότι η DACA, η απόφαση για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤ, η απόφαση για την απογραφή, αν ο πρόεδρος εκφράζει τη λύπη του για την κριτική του για τους δικαστές, ιδίως για τον δικαστή Ρόμπερτς; Ο αρχηγός του Ρόμπερτς.
Kayleigh McEnany: ( 12:39 )
Όχι. Νομίζω ότι ο πρόεδρος, αυτό που τονίστηκε μετά από όλες αυτές τις αποφάσεις είναι ότι χρειαζόμαστε πιο συντηρητικούς δικαστές στο δικαστήριο και αυτό είναι κάτι για το οποίο είναι πολύ δυνατός. Τον ώθησε να πει ότι θα κυκλοφορήσει μια λίστα πιο συντηρητικών δικαστών που θέλει στο δικαστήριο. Νομίζω, λοιπόν, ότι ήταν ένα μεγάλο πακέτο, όχι ιδιαίτερα σε σχέση με αυτήν την απόφαση, αλλά με τις προηγούμενες που αναφέρατε.
Ομιλητής 5: ( 13:01 )
[crosstalk 00:13:01] συντηρητικοί δικαστές στο δικαστήριο τώρα. Είναι πέντε έως τέσσερα.
Kayleigh McEnany: ( 13:04 )
Ναι. Και στη συνέχεια, υπήρξε ομόφωνη απόφαση εννέα έως μηδέν ότι αυτό έπρεπε να παραδοθεί. Και υπήρχε ένας χάρτης πορείας, όπως σημείωσα, ένας χάρτης πορείας που προτάθηκε για το πώς να προχωρήσουμε στο κατώτερο δικαστήριο. Και υπήρχαν αρκετά επιχειρήματα που πρότεινε ο πρόεδρος να προβεί σε κατώτερο δικαστήριο.
Ομιλητής 6: ( 13:18 )
Έχω δύο ερωτήσεις για εσάς. Ένας από αυτούς τους κανόνες σήμερα. Το Ανώτατο Δικαστήριο απορρίπτει αυτόν τον ισχυρισμό του προέδρου ότι είναι απρόσβλητος από την έρευνα ενώ βρίσκεται στο αξίωμα. Συμφωνεί ότι δεν έχει ανοσία;
Kayleigh McEnany: ( 13:30 )
Λοιπόν, όπου βρίσκεται ο πρόεδρος, εξακολουθεί να διατηρεί την αρχική του θέση και συμφωνεί με τον δικαστή Thomas και τον διαφωνούντα που είπε: «Οι απαιτήσεις για τον χρόνο του προέδρου και η σημασία των καθηκόντων του είναι εξαιρετικές. Και το αξίωμα του προέδρου δεν μπορεί να ανατεθεί σε υφισταμένους. Η κλήτευση επιβάλλει τόσο τα αιτήματα στον περιορισμένο χρόνο του προέδρου όσο και ένα βάρος. " Και συνέχισε να περιγράφει αυτή τη θέση. Έτσι συμφωνεί. Συμφωνεί με τη διαφωνία του δικαστή Thomas. Έτσι, αντιμετωπίζει το ζήτημα ότι η πλειοψηφία έκανε απόλυτη ασυλία, αλλά παρόλα αυτά, θα ήθελα να υπογραμμίσω τη νίκη εδώ, καθώς ο Cy Vance, ο πληρεξούσιος, δεν του δόθηκε αυτό που ήθελε, που ήταν η πρόσβαση στα αρχεία.
Ομιλητής 6: ( 14:08 )
Άρα πιστεύει ότι είναι απρόσβλητος από έρευνα.
Kayleigh McEnany: ( 14:11 )
Ο πρόεδρος εξακολουθεί να βρίσκεται δίπλα στη στάση που έκανε. Αποδέχεται οποιαδήποτε γνώμη του Ανωτάτου Δικαστηρίου ως νόμο της γης, αλλά, ωστόσο, δεν αλλάζει την άποψή του. Μπορεί να διαφωνήσει με τη γνώμη, αλλά σίγουρα θα την ακολουθήσει.
Ομιλητής 6: ( 14:24 )
Η δεύτερη ερώτησή μου σχετικά με το coronavirus. Θα είμαι γρήγορος. Λέτε ότι δεν θέλετε αυτές οι οδηγίες CDC να είναι ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλες τις υπερβολικά προδιαγραφικές για το πώς θα ανοίξουν ξανά αυτά τα σχολεία. Γιατί λοιπόν η διοίκηση το κάνει ένα μέγεθος για όλους, αλλά όλοι πρέπει να ανοίξουν ξανά ταυτόχρονα;
Kayleigh McEnany: ( 14:40 )
Επειδή υπάρχει τρόπος να το κάνεις με ασφάλεια. Και διακυβεύονται πολλά. Ανέφερα τους 67.000 παιδίατρους που εκπροσωπούνται από την Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής που λένε ότι είναι απαραίτητο να ανοίξουν ξανά τα σχολεία. Υπογράμμισα από άλλους 1500 παιδίατρους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το κόστος είναι υψηλό όταν το δίκτυό σας, CNN, αναφέρει για κακοποίηση παιδιών. Ανέφερα αυτήν τη μελέτη χθες. Ήταν ένα καλό κομμάτι από το CNN ότι μόνο η Μασαχουσέτη αναφέρει φερόμενη παιδική κακοποίηση μειώθηκε σχεδόν στο 55% γιατί όταν τα παιδιά δεν είναι στο σχολείο, πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε αυτήν την κακοποίηση. Το κόστος είναι πολύ υψηλό για να κλείσει το σχολείο. Μπορούν να ανοίξουν ξανά με ασφάλεια. Ακόμη και η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής πιστεύει ότι και ο πρόεδρος θα στέκεται πάντα στο πλευρό του παιδιού. Ναί?
Ομιλητής 6: ( 15:21 )
Κανείς δεν έχει διαφωνήσει με αυτό για την κακοποίηση παιδιών, αλλά λέω πώς μπορείτε να πείτε ότι δεν πρόκειται να πείτε σε όλα τα σχολεία πώς να ανοίξετε ξανά, αλλά θα τους πείτε σε όλους πότε να ανοίξει ξανά;
Kayleigh McEnany: ( 15:29 )
Υπάρχουν 47 οδηγίες που εκδίδονται από τα κράτη. Υπάρχουν τοπικές οδηγίες που έχουν τεθεί σε εφαρμογή. Αυτό μπορεί να γίνει με ασφάλεια. Μπορεί να γίνει καλά. Η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής, έχω επισημάνει, πολλά από αυτά που έχουν βάλει, έθεσαν τις δικές τους οδηγίες. Υπάρχουν πολλές οδηγίες που επιπλέουν εκεί έξω. Και πιστεύουμε ότι υπάρχει τρόπος να το κάνουμε με ασφάλεια. Και το παιδί θα είναι πάντα πρώτο σε αυτήν τη διοίκηση. Ναί?
Ομιλητής 7: ( 15:51 )
Ευχαριστώ, Kayleigh. Η παράλογη παρακολούθηση της πρώτης γραμμής ανάκρισης του Caitlin είναι αν ο πρόεδρος εξακολουθεί να πιστεύει ότι έχει απόλυτη ασυλία, τον κάνει να ακούγεται σαν να πιστεύει ότι είναι υπεράνω του νόμου, ενώ τουλάχιστον είναι Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών.
Kayleigh McEnany: ( 16:07 )
Είναι σχεδόν σαν οι άνθρωποι να μην καταλαβαίνουν έναν νομικό όρο τέχνης. Η απόλυτη ασυλία είναι ένας νομικός όρος της τέχνης. Και μπορώ να το περιγράψω αυτό και ίσως μπορώ να το περιγράψω καλύτερα παραθέτοντας τον Alexander Hamilton, ο οποίος αναφέρθηκε στη γνώμη του Thomas και ο Alexander Hamilton δημιούργησε πραγματικά τη στάση και τις προοπτικές που έθεσαν τα θεμέλια για την έννοια της απόλυτης ασυλίας. Και ήταν αυτό. «Η ενέργεια και το στέλεχος είναι ηγετικός χαρακτήρας στον ορισμό της καλής διακυβέρνησης. Είναι απαραίτητο για την προστασία της κοινότητας από ξένες επιθέσεις. Δεν είναι λιγότερο απαραίτητο για τη σταθερή διαχείριση των νόμων, για την προστασία της ιδιοκτησίας από αυτούς τους παράτυπους και υψηλούς συνδυασμούς, οι οποίοι μερικές φορές διακόπτουν τη συνήθη πορεία της δικαιοσύνης για την ασφάλεια της Ελευθερίας έναντι των επιχειρήσεων και επιθέσεις φιλοδοξίας, της φατρίας και της αναρχίας. Ένα αδύναμο στέλεχος συνεπάγεται μια αδύναμη εκτέλεση της κυβέρνησης. "
Kayleigh McEnany: ( 16:56 )
Και το σημείο που έκανε ήταν ότι η εκτελεστική εξουσία έχει πολλές συνταγματικές αρχές, πολλές ευθύνες για την προστασία αυτού του έθνους από απειλές, ξένες και εσωτερικές. Και πρέπει να μπορεί να λειτουργεί χωρίς επιβάρυνση. Από εκεί προέρχεται η πρόταση της απόλυτης ασυλίας. Και αυτό υπερασπίστηκε η κυβέρνηση στο δικαστήριο. Και είμαστε ικανοποιημένοι από την εννέα έως μηδενική γνώμη που το στέλνουμε πίσω στα κατώτερα δικαστήρια, αν και δεν είμαστε ικανοποιημένοι από το απόλυτο στοιχείο της ασυλίας. Ναί?
Ομιλητής 8: ( 17:22 )
Kayleigh, θα μπορούσατε να επεκτείνετε λίγο στην εκπαίδευση; Τα σχόλια του γραμματέα DeVos σήμερα για το ότι δεν πρόκειται να μειώσετε τη χρηματοδότηση στα σχολεία, αλλά να μεταφέρετε τη χρηματοδότηση σε οικογένειες. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό? Και το δεύτερο ερώτημα που δεν σχετίζεται είναι ότι ο Λευκός Οίκος έχει ένα σχόλιο σχετικά με τη χθεσινή συνταξιοδότηση του συνταγματάρχη Finman από το στρατό;
Kayleigh McEnany: ( 17:43 )
Στην πρώτη ερώτησή σας, δεν είδα τα σχόλια του γραμματέα DeVos, αλλά όπως τα περιγράψατε, με οδηγεί να πιστέψω ότι ήταν μια αναφορά στο χθεσινό tweet του προέδρου σχετικά με την αλλαγή της χρηματοδότησης της εκπαίδευσης εάν τα σχολεία δεν ανοίξτε ξανά. Και όπως ανέφερα χθες, ποιος είναι ο στόχος αυτής της διοίκησης, είναι ότι η χρηματοδότηση συνδέεται με το παιδί και όχι σε μια σχολική περιοχή όπου τα σχολεία παραμένουν κλειστά.
Kayleigh McEnany: ( 18:03 )
… στο παιδί, όχι σε μια σχολική περιοχή όπου τα σχολεία παραμένουν κλειστά. Αυτή είναι η πρωταρχική μας κατευθυντήρια αρχή ως προς το πώς μοιάζει στη δράση, που θα είναι επικείμενη. Ελπίζουμε ότι όλα τα σχολεία θα ανοίξουν ξανά στη χώρα, αυτός είναι ο στόχος. Και είμαστε αισιόδοξοι για περισσότερη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης στη φάση τέσσερα, όπως σημείωσα. Και με τον συνταγματάρχη Vindman, δεν πρόκειται να επικεντρωθώ ή να σχολιάσω έναν πρώην κατώτερο υπάλληλο. Ξέρω ότι ο Λευκός Οίκος δεν του μίλησε από τότε που έφυγε και θα σας παραπέμψω για περαιτέρω στο στρατό.
Ομιλητής 9: ( 18:31 )
Υπήρξε πίεση από τον Λευκό Οίκο για να αποσυρθεί;
Kayleigh McEnany: ( 18:31 )
Όχι.
Kayleigh McEnany: ( 18:31 )
Ναι.
Ομιλητής 10: ( 18:31 ) Η
Kayleigh, εξετάζοντας τις ερωτήσεις σχετικά με το coronavirus στα σχολεία, ωστόσο, στη Βόρεια Καρολίνα, έχει δει ένα ρεκόρ υψηλό αριθμό νοσοκομειακών νοσοκομειακών σχετικών με κοροναϊούς, περισσότερες από 1000 σήμερα, και αυτό είναι μια αύξηση πέντε ημερών για αυτούς νοσηλεία. Είναι λοιπόν η θέση του Λευκού Οίκου ότι τα σχολεία στη Βόρεια Καρολίνα και οι περιοχές που έχουν πληγεί από κοροναϊό θα πρέπει να ξανανοίξουν τον επόμενο μήνα;
Kayleigh McEnany: ( 18:54 )
Κατά την άποψή μας, το σχολείο πρέπει να ανοίξει ξανά. Θα σας παραπέμψω στον Δρ Redfield, ο οποίος είπε χθες, επικεφαλής του CDC, ότι αυτός ο ιός έχει πολύ περιορισμένη επίδραση στα παιδιά. Συνέχισε να λέει, σε αντίθεση με τη γρίπη τα παιδιά δεν οδηγούν τον κύκλο μετάδοσης. Συμφωνεί με τον Δρ. Scott Atlas, πρώην επικεφαλής της νευροραδιολογίας στο Στάνφορντ, ο οποίος είπε ότι τα παιδιά κάτω των 18 ετών έχουν σχεδόν μηδενικό κίνδυνο θανάτου από το COVID, σχεδόν μηδενικό κίνδυνο σοβαρής ασθένειας, το οποίο υπογραμμίστηκε επίσης από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Yale, καθηγητή. Άλμπερτ Κο. Η ουσία είναι ότι οι επιπτώσεις του COVID-19 στα παιδιά είναι ελάχιστες ή πολύ χαμηλές σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες. Αλλά γνωρίζετε τι διατρέχει κίνδυνο για τα παιδιά; Οι άνθρωποι δεν αναφέρουν κακοποίηση παιδιών. Είναι αυτές οι πολύ σοβαρές συνέπειες και η εκπαιδευτική ανισότητα, σημείωσα, όταν τα παιδιά μένουν στο σπίτι από το σχολείο.
Ομιλητής 10: ( 19:42 ) Ο
Δρ Birx είπε χθες, ωστόσο, ότι δεν υπήρχαν αρκετά δεδομένα για το πώς αυτό επηρεάζει τα παιδιά, επειδή δεν είχαν αρχικά δοκιμάσει τα παιδιά με τον ίδιο ρυθμό με τους ενήλικες. Αλλά μέχρι στιγμής για μέρη όπως, πάλι, η Βόρεια Καρολίνα, όπου έχουν πληγεί σκληρά, νομίζετε ότι θα πρέπει να ανοίξουν ξανά τον επόμενο μήνα;
Kayleigh McEnany: ( 19:59 )
Πιστεύουμε ότι πρέπει να ανοίξουν εκ νέου τα σχολεία σε αυτήν τη χώρα, ότι τα παιδιά διατρέχουν πολύ χαμηλό κίνδυνο. Και θα σας παραθέσω επίσης την Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής, θα τολμούσα να πω ότι αυτοί οι 67.000 παιδίατροι νοιάζονται πολύ για τα παιδιά που αντιμετωπίζουν. Και έχουν πει ότι τα παιδιά και οι έφηβοι διατρέχουν σημαντικό κίνδυνο νοσηρότητας και, σε ορισμένες περιπτώσεις, θνησιμότητα, εάν παραμείνουν στο σπίτι από το σχολείο. Αυτός ο πρόεδρος θα αγωνιστεί για την υγεία και την ευημερία των παιδιών.
Kayleigh McEnany: ( 20:25 )
Ναι.
Ομιλητής 11: ( 20:27 )
Σας ευχαριστώ, Kayleigh. Μια μελέτη που βγήκε από το Ντιτρόιτ την περασμένη εβδομάδα σχετικά με την υδροξυχλωροκίνη που έγραψε ο πρόεδρος, έδειξε ότι μειώνει τους θανάτους στο μισό, ωστόσο ο αμερικανικός λαός έχει πει από κυβερνητικούς φορείς όπως το FDA και ορισμένους κυβερνητικούς ιατρικούς εμπειρογνώμονες ότι δεν είναι αποτελεσματικό για τον κοροναϊό. Τι πιστεύει λοιπόν ο αμερικανικός λαός; Ποια είναι η επίσημη θέση της διοίκησης σχετικά με αυτήν την πιθανή θεραπεία;
Kayleigh McEnany: ( 20:54 )
Χαίρομαι που το ρωτήσατε. Ο Πρόεδρος ανέκαθεν είπε ότι βλέπει την υδροξυχλωροκίνη ως μια πολλά υποσχόμενη προφυλακτική δράση, αλλά ότι κάθε άτομο δεν πρέπει να το παίρνει εκτός εάν λάβει συνταγή από το γιατρό του. Αυτό είναι ύψιστης σημασίας, πολύ σημαντικό. Ο Πρόεδρος το θεωρεί προφυλακτικό. Και θα ήθελα να σημειώσω ότι υπήρχαν πολλές λανθασμένες μελέτες εκεί έξω που ήταν πολύ έντονες. Υπήρξε μια μελέτη Lancet που δημοσιεύθηκε και πολλά στα μέσα ενημέρωσης αναπήδησαν σε αυτήν τη μελέτη Lancet και αμφισβήτησε την υδροξυχλωροκίνη. Και είχατε ανθρώπους όπως ο Glenn Kershner του NBC, λέγοντας ότι ο Πρόεδρος πρέπει να παραιτηθεί από τη μελέτη Lancet, αμφισβητώντας την υδροξυχλωροκίνη. Και το CNN πέρασε πάνω από 90 λεπτά προειδοποιώντας τη μελέτη που έχει πλέον αποσυνδεθεί, η οποία έχει μειωθεί.
Kayleigh McEnany: ( 21:36 )
Αλλά αυτό που βρήκαμε, παρόλο που η μελέτη Lancet έχει αποσυρθεί, έχουμε δει μια μελέτη Henry Ford Health System και ότι η μελέτη Henry Ford Health System έδειξε ότι είναι πολύ ελπιδοφόρο το CNN να κάνει τώρα tweet εκπληκτική νέα μελέτη διαπίστωσε ότι το αμφιλεγόμενο φάρμακο κατά της ελονοσίας, η υδροξυχλωροκίνη, βοήθησε τους ασθενείς με COVID-19 να επιβιώσουν καλύτερα στα νοσοκομεία. Και ο διευθύνων σύμβουλος της ιατρικής ομάδας Henry Ford είπε ότι είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι στις σωστές ρυθμίσεις, αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι μια σωτήρια για τους ασθενείς. Έτσι, η θέση μας είναι εκεί που ήμασταν πάντα, όπου ο Πρόεδρος βρισκόταν εβδομάδες και εβδομάδες πριν από την έναρξη της μελέτης, ότι αυτό ήταν ένα πολλά υποσχόμενο φάρμακο, αλλά πρέπει να ληφθεί μόνο σε συνεννόηση με τον γιατρό σας.
Ομιλητής 11: ( 22:14 )
Λοιπόν, το FDA θα το εξουσιοδοτήσει εκ νέου για έκτακτη χρήση;
Kayleigh McEnany: ( 22:17 )
Θα σας παραπέμψαμε στο FDA για αυτό.
Ομιλητής 11: ( 22:19 )
Ένα ακόμη αν μπορώ να δώσω συνέχεια σε αυτό που μιλά ο Πρόεδρος πριν από λίγες εβδομάδες σχετικά με την Antifa, λέγοντας ότι η κυβέρνησή του σκοπεύει να τον χαρακτηρίσει ως τρομοκρατική οργάνωση. Δεν έχουμε ακούσει τίποτα άλλο για αυτό. Αυτό εξακολουθεί να είναι το σχέδιο ή πότε συμβαίνει αυτό;
Kayleigh McEnany: ( 22:32 )
Έτσι, το Υπουργείο Δικαιοσύνης είπε ότι θα διώξουν αυτές τις υποθέσεις ως εγχώριες τρομοκρατικές υποθέσεις. Έτσι θα σας παραπέμψαμε στο DOJ για το πώς λειτουργεί λειτουργικά, αλλά το DOJ έχει συλλάβει πολλά άτομα, συμπεριλαμβανομένων επτά στο Πόρτλαντ του Όρεγκον για διάφορα αδικήματα, συμπεριλαμβανομένων επιθέσεων κατά της επιβολής του νόμου. Γι 'αυτό εργαζόμαστε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι η Antifa δεν κυριαρχεί στους δρόμους μιας διοίκησης αντιτίθεται σε αυτό το είδος ανομίας.
Ομιλητής 11: ( 23:01 )
Πιστεύει ότι πρέπει ακόμη να χαρακτηριστούν τρομοκρατική οργάνωση;
Kayleigh McEnany: ( 23:01 )
Ο Πρόεδρος υποστηρίζει όσα είπε, ναι. Τσανέλ.
Chanel: ( 23:04 )
Σας ευχαριστώ Kayleigh. Μία ερώτηση για τον Cyrus Vance, το DA της Νέας Υόρκης που απαιτεί τους φόρους του Trump. Ο Βανς έχει μια ενοχλητική ιστορία προστασίας των αρπακτικών και επιθέσεων στους Ρεπουμπλικάνους, για τους μη Νεοϋορκέζους, το 2011, εργάστηκε για να μειώσει την πλήρη αρπακτική κατάσταση του Έπσταϊν. Το 2015, η NYPD είχε ηχητικά στοιχεία ότι ο Weinstein παραδέχτηκε τον βιασμό και το γραφείο του Vance αρνήθηκε να ασκήσει δίωξη, όλα αυτά ενώ επιτέθηκαν στην οικογένεια του προέδρου Trump και στις επιχειρήσεις τους. Δεδομένης αυτής της ιστορίας, ποιες είναι οι απόψεις του Προέδρου Τραμπ για τον Βανς τόσο από προσωπική όσο και από πολιτική άποψη; Είναι αυτό το Vance μόνο ... Θέλω να πω, απλώς πολιτικά κάνει κατάχρηση του δικαστικού συστήματος; Ποιες είναι οι απόψεις του Προέδρου Τραμπ για αυτόν;
Kayleigh McEnany: ( 23:53 )
Ναι. Αναφέρατε μερικά πολύ καλά σημεία σχετικά με τον κομματικό δικηγόρο στο Μανχάταν. Ο δικαστής Alito το είπε αυτό κατά τη γνώμη του, πραγματικά μου ξεχώρισε. Είπε, όσον αφορά τη δυνητική χρήση κλήσεων για παρενόχληση, δεν χρειάζεται να επιδείξουμε αφελείς από τους οποίους οι απλοί πολίτες είναι ελεύθεροι καθώς έχουμε αναγνωρίσει ότι ένας πρόεδρος είναι ένας εύκολα αναγνωρίσιμος στόχος. Υπάρχουν περισσότεροι από 2.300 τοπικοί εισαγγελείς και εισαγγελείς στη χώρα. Πολλοί τοπικοί εισαγγελείς εκλέγονται και πολλοί εισαγγελείς έχουν φιλοδοξίες για υψηλότερη εκλογή. Φέρτε στο Cy Vance, έναν Δημοκρατικό, κάποιον που… Ο Δικαιοσύνη Τόμας επεσήμανε κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Kayleigh McEnany: ( 24:32 ) Ο
δικαστής Thomas σημείωσε ότι ο εισαγγελέας της κομητείας της Νέας Υόρκης, Cyrus Vance, υπηρέτησε κλήτευση στην προσωπική λογιστική εταιρεία του Προέδρου ότι το απόσπασμα ήταν σχεδόν πανομοιότυπο με μια κλήση που εκδόθηκε από μια επιτροπή του Κογκρέσου ζητώντας σχεδόν 10 χρόνια των οικονομικών αρχείων του Προέδρου. Έτσι, ο κομματικός πληρεξούσιος, ο Δημοκρατικός από τη Νέα Υόρκη, βοηθά και υπονομεύει τους Δημοκρατικούς, τους άνομους Δημοκρατικούς όπως η Νάνσι Πελόσι, οι οποίοι έχουν καταδιώξει αυτόν τον πρόεδρο με ψευδείς κατηγορίες συμπαιγνίας, με ψευδείς κατηγορίες στην έρευνα κατηγορίας και τώρα επιδιώκουν αυτό μόνο να επιβληθεί από το Ανώτατο Δικαστήριο και να υποβοηθηθεί από το Cy Vance.
Chanel: ( 25:07 )
Για μη δικηγόρους; Θέλω να πω, υπάρχει νομική προσφυγή εναντίον υπερβολικά πολιτικών DA εδώ ή είναι αυτό ακριβώς ένα είδος πολέμου για ένα διαφορετικό-
Kayleigh McEnany: ( 25:17 )
Αυτό ήταν ένα άτομο που εξελέγη σε κρατικό επίπεδο. Υποθέτω λοιπόν ότι η προσφυγή θα ήταν η κάλπη, αλλά θα ήθελα επίσης να σημειώσω, ακριβώς σε αυτό το σημείο, ότι έχετε τον Πρόεδρο Ομπάμα και τον Αντιπρόεδρο Μπάιντεν που πιάστηκαν να κατασκοπεύουν την εκστρατεία Τραμπ, το κόμμα της αντιπολίτευσης. Είχατε τον πρώην Αντιπρόεδρο Μπάιντεν στο Oval Office λίγο πριν από τα εγκαίνια, μιλώντας για τον Νόμο του Λόγκαν, όταν αργότερα ο Νόμος του Λόγκαν όπλισε και χρησιμοποιήθηκε εναντίον του υπολοχαγού Μιχαήλ Φλίν, με τρόπο τόσο άδικο και σοβαρή αποβολή δικαιοσύνης. Αλλά έχετε τον Ομπάμα και τον Μπάιντεν που ξεφεύγουν από αυτό, αλλά πρέπει να διερευνήσουμε τον Πρόεδρο Τραμπ. Είναι πραγματικά ανόητο. Ναί.
Ηχείο 12: ( 25:55 )
Ευχαριστώ Kayleigh. Στα tweets του Προέδρου Trump σχετικά με τις αποφάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου σήμερα το πρωί, είπε ότι πιστεύει ότι το δικαστήριο τον αντιμετώπισε διαφορετικά από ό, τι θα αντιμετώπιζε άλλους προέδρους. Πιστεύει λοιπόν ότι αυτή ήταν μια πολιτική απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου ή ότι η πολιτική ή η προσωπική απόψεις ενέκρινε κάπως τη νομική τους λογική;
Kayleigh McEnany: ( 26:11 )
Πιστεύω λοιπόν ότι αναφέρεστε στο tweet σχετικά με την ευρεία σεβασμό και αυτό που προσπαθούσε να σημειώσει εκεί, αυτό που σημείωσε ήταν απλώς ότι θα έπρεπε να υπήρχε περαιτέρω σεβασμός σε αυτήν την ιδέα που διάβασα ο Alexander Ο Χάμιλτον και άλλοι με απόλυτη ασυλία επιτρέπουν στον Εκτελεστικό και τον Πρόεδρο να κάνουν την πολύ σημαντική δουλειά της προστασίας αυτής της χώρας και όλων των άλλων καθηκόντων που ανατίθενται σε πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών.
Ομιλητής 12: ( 26:31 ) Το
Ανώτατο Δικαστήριο εκδίδει απόφαση καθυστέρησης που δεν θα είχαν δώσει ποτέ για άλλο πρόεδρο.
Kayleigh McEnany: ( 26:36 )
Θα ήθελα επίσης να σας επισημάνω, σε σχέση με αυτό, νομίζω ότι η δικαιοσύνη Alito έπληξε αυτό. Είπε, για παράδειγμα, στην υπόθεση Κλίντον, το δικαστήριο έκρινε ότι ένας πρόεδρος της συνεδρίασης θα μπορούσε να ασκηθεί μήνυση στα ομοσπονδιακά δικαστήρια, αλλά το δικαστήριο προσπάθησε να αποφανθεί σχετικά με το ζήτημα εάν μια παρόμοια αξίωση θα μπορούσε να πετύχει στο κρατικό δικαστήριο. Οποιοσδήποτε άμεσος έλεγχος από ένα κρατικό δικαστήριο επί του προέδρου, παρατήρησε το δικαστήριο, ενδέχεται να εγείρει ανησυχίες σχετικά με την προστασία των ομοσπονδιακών αξιωματικών από πιθανές τοπικές προκαταλήψεις. Δηλαδή, ακόμη και πίσω στο Κλίντον-
Kayleigh McEnany: ( 27:03 )
Πιθανές τοπικές επιφύλαξη έτσι ώστε να πούμε ότι ακόμα και πίσω στην υπόθεση Κλίντον, όπου ομοσπονδιακό δικαστήριο διώξεις ήταν το πράσινο φως, έδωσαν σοβαρές επιφυλάξεις τους για την κατάσταση δικαστική διαδικασία αυτού του είδους. Νομίζω ότι σημείωσε τα διακριτικά χαρακτηριστικά εκεί. Ναί?
Ομιλητής 13: ( 27:16 )
Θα ήθελα να κάνω μια διευκρινιστική ερώτηση από κάτι που ειπώθηκε νωρίτερα, Πρόεδρε, είπατε ότι θα ήθελα να δω πιο συντηρητικούς δικαστές. Είναι άνετος με τον αριθμό των εννέα δικαστών; Δεν υπάρχει τίποτα στο νόμο που να λέει ότι πρέπει να έχει μόνο εννέα. Θα σκεφτόταν να διορίσει περισσότερα;
Kayleigh McEnany: ( 27:30 )
Ο Πρόεδρος δεν ανέφερε ποτέ την προσθήκη άλλων δικαστών, αλλά το κόμμα των Δημοκρατών έχει, ως τρόπος να μετακινηθεί , υποθέτω τις αποφάσεις που δεν τους αρέσουν.
Ομιλητής 14: ( 27:38 )
Έχω μια ερώτηση σχετικά με τους αριθμούς ανεργίας από σήμερα, 1,3 εκατομμύρια πρόσθετες αξιώσεις την τελευταία εβδομάδα, λίγο επιβράδυνση αυτής της ανάκαμψης. Ανησυχείτε καθόλου ότι οι αριθμοί εξακολουθούν να είναι τόσο υψηλοί, σχεδόν τέσσερις μήνες σε συνεχείς αξιώσεις ανεργίας;
Kayleigh McEnany: ( 27:55 )
Θα παρατηρήσω ότι οι αριθμοί μειώθηκαν 100.000. Αυτή ήταν η 14η συνεχόμενη εβδομαδιαία πτώση που έχουμε δει. Από το αποκορύφωμά της στα τέλη Μαρτίου, οι αρχικές αξιώσεις μειώθηκαν κατά 5,6 εκατομμύρια. Επίσης, εξετάζοντας τις συνεχιζόμενες αξιώσεις, μια άλλη μέτρηση που βγήκε σήμερα, αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές πληρωμές παροχών και αυτές μειώθηκαν 700.000 από την κορυφή της, την εβδομάδα της 8ης Μαΐου και έχουν μειωθεί σχεδόν 7 εκατομμύρια, καθώς ο Larry Kudlow μοιράστηκε μαζί μου αυτά τα γεγονότα. Τον Μάιο και τον Ιούνιο, το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας ανέφερε ότι απέκτησαν 8 εκατομμύρια θέσεις εργασίας. Και όπως θέλει να πει ο Λάρι, η ανάκαμψη σε σχήμα V συνεχίζεται.
Ομιλητής 14: ( 28:32 )
Υπάρχουν ανησυχίες ότι αυτές οι θέσεις εργασίας δεν επιστρέφουν αρκετά γρήγορα, ιδιαίτερα σήμερα, η αγορά φαίνεται να παρατηρεί τις αξιώσεις ανεργίας περισσότερο από ό, τι τις τελευταίες εβδομάδες;
Kayleigh McEnany: ( 28:41 )
Θα έλεγα ότι οι δύο θέσεις εργασίας αναφέρουν, τα 8 εκατομμύρια μαζί, και οι δύο μήνες ρεκόρ είναι πολύ ενθαρρυντικά σημάδια. Και μας αρέσει αυτό που βλέπουμε στον ορίζοντα. Φυσικά, υπάρχει ακόμη περισσότερη δουλειά που πρέπει να γίνει, αλλά έχουμε τον πρόεδρο θέσεων εργασίας στο τιμόνι για να το κάνουμε αυτό. Δαβίδ?
Ντέιβιντ: ( 28:54 )
Γεια σας, ο διευθυντής του τμήματος υγείας στην Τάλσα είπε ότι το ράλι του Προέδρου Τραμπ που πιθανότατα συνέβαλε σε μεγάλη αύξηση των περιπτώσεων κοροναϊών στην περιοχή. Λυπάται τώρα ο Πρόεδρος για τη διεξαγωγή αυτού του αγώνα;
Kayleigh McEnany: ( 29:09 )
Δεν έχουμε δει δεδομένα που να το αντικατοπτρίζουν και όχι, δεν λυπούμαστε για τη διοργάνωση του ράλι. Ναί.
Ομιλητής 15: ( 29:14 )
Μπορώ να σας ρωτήσω για την επίσκεψη χθες με την υπόθεση του Προέδρου, μπορείτε να μας πείτε αν ο Πρόεδρος Τραμπ συζήτησε το θέμα της χρηματοδότησης του τείχους με τον Πρόεδρο και αν όχι, είναι τώρα ένα νεκρό ζήτημα για τον Πρόεδρο;
Kayleigh McEnany: ( 29:27 )
Δεν εμφανίστηκε στις συζητήσεις στις οποίες ήμουν μέρος, αλλά είμαι ευγνώμων που ανεβάζετε τον τοίχο, ο οποίος χτίζεται με επιταχυνόμενο ρυθμό, πάνω από 500 μίλια ΤΕΛΟΣ της ΧΡΟΝΙΑΣ. Και εκτιμούμε πραγματικά τη βοήθεια της μεξικανικής κυβέρνησης και τη διασφάλιση των συνόρων με τα στρατεύματα που έχουν προσφέρει.
Ομιλητής 15: ( 29:42 )
Υποστηρίζει ο Πρόεδρος ότι η κυβέρνηση του Μεξικού εξακολουθεί να συμβάλλει άμεσα στη χρηματοδότησή της;
Kayleigh McEnany: ( 29:47 )
Και πάλι, δεν γνωρίζω τις άλλες συζητήσεις που είχαν. Αλλά αυτό που θα παρατηρήσω είναι το USMCA, ότι το Μεξικό είναι ένα μεγάλο μέρος στην πραγματοποίηση του να φέρνει τόνους και τόνους χρημάτων και εσόδων στις Ηνωμένες Πολιτείες και είμαστε πολύ ευγνώμονες για αυτό. Ναί?
Ομιλητής 16: ( 30:00 )
Λοιπόν, ευχαριστώ Kayleigh. Δύο γρήγορες ερωτήσεις. Πρώτα απ 'όλα, δίνοντας στην πρόσφατη ανακοίνωση της United Airlines ότι ενδέχεται να χρειαστούν περίπου 36.000 εργαζόμενους, υποστηρίζει ο Πρόεδρος την επέκταση της βοήθειας που είχε ήδη δοθεί στις αεροπορικές εταιρείες; Και δεύτερον, σχετικά με τα εμβόλια, έχει ο Πρόεδρος κάποια άποψη σχετικά με το κατά πόσον πρέπει να δοθεί εντολή στους μαθητές K έως 12 να εμβολιαστούν κατά του COVID-19 όταν ένα εμβόλιο είναι ασφαλές και αποτελεσματικό;
Kayleigh McEnany: ( 30:31 )
Δεν του μίλησα ούτε για αυτό το σημείο ειδικά για εμβολιασμούς ή για την επέκταση της αεροπορικής εταιρείας, αλλά μπορώ να γυρίσω πίσω. Ναί. Και ένα πράγμα ... νομίζω ότι έφτασα σε όλους. Μόνο μια τελευταία σημείωση, θέλω να αφήσω τους πάντες γιατί νομίζω ότι είναι ένα πολύ σημαντικό σημείο είναι ότι υπάρχει μια δημοσκόπηση Ρασμούσεν που βγήκε πρόσφατα που έδειξε ότι το 64% των Αμερικανών ανησυχεί για την αυξανόμενη κριτική της αστυνομίας της Αμερικής και ότι θα οδηγήσει σε έλλειψη αστυνομικών και θα μειώσει την ασφάλεια του κοινού. Και από όλα τα δημογραφικά ερωτημένα μαύροι Αμερικανοί φοβούνται ότι η δημόσια ασφάλεια ήταν 67% αναγνωρίζοντας την ανησυχία τους για αυτό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Πρόεδρος Τραμπ έχει αναλάβει δράση, ζητώντας έντονα το νόμο και την τάξη και την ειρήνη στους δρόμους μας και έθεσε τον τόνο στην κορυφή για τους δημάρχους και τους κυβερνήτες. Επιπλέον, είχαμε τις εκατοντάδες ομοσπονδιακές συλλήψεις,
Kayleigh McEnany: ( 31:25 )
Για να τιμήσει τον LeGend Taliferro, ένα τετράχρονο αγόρι που σκοτώθηκε τραγικά στον ύπνο του στην πόλη του Κάνσας. Καθώς προχωράμε το σαββατοκύριακο, αυτή, την τελευταία ενημέρωση Τύπου της εβδομάδας και έτσι ήθελα απλώς να κάνω μια έκκληση για ειρήνη στους δρόμους μας, επειδή έχουν χαθεί πάρα πολλά παιδιά. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα ονόματά τους. Είναι σημαντικό να δούμε τα πρόσωπά τους. Ας κρατήσουμε όλοι στην προσευχή μας και να κρατήσουμε κοντά στις οικογένειές μας τις οικογένειες της Natalia Wallace, που ήταν επτά, ο Mekhi James, ο οποίος ήταν 10 ετών, ο Vernado Jones Jr., που ήταν 14 ετών, ο Sincere Gaston, που ήταν ένα, η Lena Nunez, η οποία ήταν 10, η Amaria Jones, που ήταν 13, ο Davon McNeil, που ήταν 11 και η Secoriea Turner στην Ατλάντα, που ήταν οκτώ. Ας βεβαιωθούμε ότι έχουμε ειρήνη στους δρόμους μας αυτό το Σαββατοκύριακο και να κρατήσουμε αυτές τις οικογένειες στις προσευχές μας. Ευχαριστώ.
 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
           
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου