Μεταγραφή τηλεφωνικής κλήσης Donald Trump Georgia με Sec. του κρατικού Brad Raffensperger: Λέει ότι θέλει να «βρει» ψηφοφορίες
Mark Meadows: ( 00:00 )
Κύριε Πρόεδρε, όλοι είναι στη γραμμή. Και έτσι είναι ο Mark Meadows, ο προϊστάμενος του προσωπικού. Για να γνωρίζουμε όλοι. Στη γραμμή είναι υφυπουργός, και δύο άλλα άτομα. Ο Jordan και ο κ. Γερμανία μαζί του. Έχετε επίσης τους δικηγόρους που εκπροσωπούν τον πρόεδρο, τον Kurt και τον Alex και την Cleta Mitchell, οι οποίοι δεν είναι ο δικηγόρος του δίσκου, αλλά εγώ συμμετείχα, ο ίδιος και τότε ο πρόεδρος. Κύριε Πρόεδρε, θα σας το παραδώσω.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 00:38 )
Εντάξει ευχαριστώ πολύ. Γεια σας Μπραντ και Ράιαν και όλοι. Εκτιμούμε την ώρα και την κλήση. Έτσι έχουμε περάσει πολύ χρόνο σε αυτό και αν μπορούσαμε απλά να ξεπεράσουμε μερικούς από τους αριθμούς, νομίζω ότι είναι αρκετά σαφές ότι κερδίσαμε. Κερδίσαμε πολύ ουσιαστικά στη Γεωργία. Το βλέπετε ακόμη και από το μέγεθος του ράλι, ειλικρινά. Συγκεντρώσαμε 25-30.000 άτομα και ο διαγωνισμός θα είχε λιγότερα από 100 άτομα. Και δεν είχε νόημα ποτέ. Αλλά έχουμε πολλά πράγματα. Έχουμε τουλάχιστον 2 ή 3, οπουδήποτε από 250-300.000 ψηφοδέλτια ρίχτηκαν μυστηριωδώς στα ρολά. Πολλά από αυτά είχαν να κάνουν με το Fulton County, το οποίο δεν έχει ελεγχθεί. Πιστεύουμε ότι αν ελέγξετε τις υπογραφές, έναν πραγματικό έλεγχο των υπογραφών που επιστρέφουν στο Fulton County, θα βρείτε τουλάχιστον μερικές εκατοντάδες χιλιάδες πλαστές υπογραφές ανθρώπων που έχουν πλαστογραφηθεί.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 01:42 )
Ένας άλλος τεράστιος αριθμός. Θα έχουμε έναν ακριβή αριθμό τις επόμενες δύο ημέρες με πιστοποιημένους λογιστές, αλλά θα δοθεί ένας ακριβής αριθμός. Αλλά είναι στα πενήντα χιλιάδες και αυτοί είναι οι άνθρωποι που πήγαν να ψηφίσουν και τους είπαν ότι δεν μπορούν να ψηφίσουν επειδή έχουν ήδη ψηφιστεί. Και είναι πολύ λυπηρό. Έφυγαν παράπονα, αλλά ο αριθμός είναι μεγάλος θα το έχουμε για εσάς, αλλά είναι πολύ περισσότερο από τον αριθμό των 11.779. Το τρέχον περιθώριο είναι μόνο 11.779. Μπραντ, νομίζω ότι συμφωνείτε με αυτό, σωστά; Αυτό είναι κάτι, νομίζω, τουλάχιστον αυτός είναι ένας αριθμός στον οποίο όλοι συμφωνούν. Αλλά αυτή είναι η διαφορά στις ψήφους. Αλλά είχαμε εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοδέλτια που μπόρεσαν να… Στην πραγματικότητα, θα λάβουμε έναν αρκετά ακριβή αριθμό.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 02:43 )
Δεν χρειάζεστε μεγάλο αριθμό επειδή ο αριθμός που θεωρητικά έχασα, το περιθώριο θα ήταν 11.779. Αλλά έχετε επίσης σημαντικό αριθμό ανθρώπων, χιλιάδες και χιλιάδες που πήγαν στην ψηφοφορία στις 3 Νοεμβρίου, τους είπαν ότι δεν μπορούσαν να ψηφίσουν, τους είπαν ότι δεν μπορούσαν να ψηφίσουν επειδή είχε εκδοθεί ψηφοφορία στο όνομά τους. Και ξέρετε ότι είναι πολύ, πολύ, πολύ, πολύ λυπηρό. Πιστεύω ότι περίπου 4.502 ψηφοφόροι ψήφισαν αλλά δεν ήταν στη λίστα εγγραφής ψηφοφόρων. Λοιπόν, οι 4.502 ψήφισαν, αλλά δεν ήταν στον κατάλογο των ψηφοφόρων που έπρεπε να είναι. Είχατε 18.325 κενές ψηφοφόρους διευθύνσεων. Η διεύθυνση ήταν κενή και δεν επιτρέπεται η καταμέτρηση. Αυτό είναι 18.325. Ένας μικρότερος αριθμός, είχατε 904 που ψήφισαν μόνο όπου είχαν μόνο ένα ταχυδρομείο, έναν αριθμό ταχυδρομικής θυρίδας.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 03:53 )
Και είχαν έναν αριθμό ταχυδρομικής θυρίδας και αυτό δεν επιτρέπεται. Είχαμε τουλάχιστον 18.000, δηλαδή σε κασέτα, τους είχαμε μετρήσει πολύ προσεκτικά. 18.000 ψηφοφόροι έχουν να κάνουν με τον Ruby Freeman. Είναι απατεώνας ψήφων, επαγγελματίας απατεώνας ψήφων και φήμη Ruby Freeman. Αυτή ήταν η ταινία που έχει προβληθεί σε όλο τον κόσμο που κάνει όλους να φαίνονται άσχημα, εσύ, εγώ και όλοι οι άλλοι, όπου πήραν το νούμερο ένα, είπαν πολύ καθαρά. Και έχει αναφερθεί ότι είπαν ότι υπήρξε ένα μεγάλο κύμα νερού. Όλοι έφυγαν από την περιοχή. Και μετά επέστρεψαν η Ruby Freeman και η κόρη της και μερικοί άνθρωποι. Δεν υπήρχε Ρεπουμπλικανός παρατηρητής δημοσκόπησης. Στην πραγματικότητα, δεν υπήρχαν παρατηρητές δημοσκοπήσεων, υποθέτω ότι ήταν αυτοί. Αλλά δεν υπήρξαν ούτε Δημοκρατικοί και δεν υπήρχε επιβολή νόμου.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 04:55 )
Νωρίς το πρωί πήγαν στο τραπέζι με τη μαύρη ρόμπα, τη μαύρη ασπίδα και έβγαλαν τις ψήφους. Αυτές οι ψήφοι τοποθετήθηκαν εκεί αρκετές ώρες πριν τεθεί εκεί το τραπέζι. Νομίζω ότι ήταν, ο Μπραντ θα το ξέρατε, ήταν πιθανότατα οκτώ ώρες ή επτά ώρες πριν και στη συνέχεια γεμίστηκε με ψήφους. Δεν βρίσκονταν σε ένα επίσημο κουτί ψηφοφόρων, ήταν σε αυτό που φαινόταν βαλίτσες. Αλλά δεν ήταν σε κουτιά ψηφοφόρων. Ο ελάχιστος αριθμός θα μπορούσε να είναι επειδή το παρακολουθήσαμε και το παρακολούθησαν πιστοποιημένο σε άμεση αναπαραγωγή σε αργή κίνηση, αν μπορείτε να το πιστέψετε, αλλά αργή κίνηση και μεγεθύνθηκε πολλές φορές και το ελάχιστο ήταν 18.000 ψηφοδέλτια, όλα για τον Μπάιντεν.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 05:48 )
Είχατε ψηφοφόρους εκτός πολιτείας, ψήφισαν στη Γεωργία, αλλά ήταν από εκτός κράτους 4.925. Είχατε αποσταλεί ψηφοδέλτιο σε κενή θέση, ήταν αποσταλείς ψηφοδέλτια που στάλθηκαν σε κενές διευθύνσεις. Δεν είχαν τίποτα για τις διευθύνσεις. Αυτό είναι 2.326. Και είχατε κουτιά πτώσης, κάτι που είναι πολύ κακό. Είχατε κουτιά πτώσης που παραλήφθηκαν. Έχουμε φωτογραφίες και έχουμε ένορκες βεβαιώσεις από πολλούς ανθρώπους. Δεν ξέρω αν είδατε τις ακροάσεις, αλλά έχετε drop box όπου το κουτί παραλήφθηκε αλλά δεν παραδόθηκε για τρεις ημέρες. Έτσι, όλα τα είδη των πραγμάτων θα μπορούσαν να είχαν συμβεί σε αυτό το κουτί, συμπεριλαμβανομένης της ψηφοφορίας που θέλατε. Υπήρχαν πολλές παραβάσεις και η ουσία είναι, πολλές φορές, το περιθώριο 11,779 που είπαν ότι χάσαμε… Είχαμε τεράστια, εννοώ, έχετε, το κράτος βρίσκεται σε αναταραχή για αυτό, και ξέρω ότι θα θέλατε φτάστε στο κάτω μέρος του.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 07:01 )
Αν και σας είδα στην τηλεόραση σήμερα και είπατε ότι δεν βρήκατε τίποτα λάθος. Εννοώ, και δεν έχασα την πολιτεία, Μπραντ. Οι άνθρωποι λένε ότι ήταν η υψηλότερη ψηφοφορία ποτέ. Δεν υπήρχε τρόπος… Πολλοί πολιτικοί είπαν ότι δεν υπάρχει τρόπος να με νικήσουν. Και με χτύπησαν. Με χτύπησαν στο… Όπως γνωρίζετε, σε κάθε πολιτεία… Κερδίσαμε κάθε πολιτεία. Κερδίσαμε κάθε κρατικό σπίτι στη χώρα. Πραγματοποιήσαμε τη Γερουσία που είναι σοκαριστική για τους ανθρώπους, αν και θα δούμε τι θα συμβεί αύριο ή σε λίγες μέρες. Και κερδίσαμε το Σώμα. Και κερδίσαμε το Κογκρέσο, το οποίο έπρεπε να χάσει 15 έδρες, και κέρδισαν, νομίζω ότι 16 ή 17 ή κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι υπάρχει τώρα μια διαφορά πέντε. Αυτό έπρεπε να είναι ένα διαφορετικό πολύ περισσότερο.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 07:51 )
Όμως οι πολιτικοί σε κάθε πολιτεία, αλλά οι πολιτικοί στη Γεωργία έδωσαν ένορκες βεβαιώσεις και δεν θα μπορούσαν να με νικήσουν στις εκλογές που βγήκαν οι άνθρωποι. Στην πραγματικότητα, περίμεναν να χάσουν. Και μετά κατέληξαν να κερδίζουν πολλά λόγω των κοτέλ. Και είπαν, δεν υπάρχει τρόπος να έχουν κάνει πολλές δημοσκοπήσεις πριν από τις εκλογές. Δεν υπήρχε τρόπος να κερδίσουν. Τα ψηφοδέλτια έπεσαν σε τεράστιο αριθμό και προσπαθούμε να φτάσουμε σε αυτούς τους αριθμούς. Και θα τα έχουμε. Θα χρειαστούν μια χρονική περίοδο, πιστοποιημένη. Αλλά είναι τεράστιοι αριθμοί και πολύ μεγαλύτεροι από τους 11.779. Το άλλο πράγμα, νεκροί. Έτσι, οι νεκροί ψήφισαν. Και νομίζω ότι ο αριθμός είναι περίπου 5.000 άτομα. Και πήγαν σε νεκρολογίες. Πήγαν σε κάθε είδους μεθόδους για να βρουν έναν ακριβή αριθμό. Και ένα ελάχιστο είναι περίπου 5.000 ψηφοφόροι.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 09:04 )
Στη συνέχεια, το άλλο πράγμα που είπαν είναι στην κομητεία Fulton και σε άλλες περιοχές, και αυτό μπορεί ή όχι, επειδή αυτό μόλις εμφανίστηκε σήμερα το πρωί, ότι καίνε τις ψήφους τους, ότι τεμαχίζουν τα ψηφοδέλτια και αφαίρεση εξοπλισμού. Αλλάζουν τον εξοπλισμό στις μηχανές Dominion. Και αυτό δεν είναι νόμιμο. Και υποτίθεται ότι τεμαχίστηκαν, νομίζω ότι είπαν 3000 κιλά ψήφων. Και αυτό μόλις μας ήρθε ως έκθεση σήμερα. Και είναι μια πολύ θλιβερή κατάσταση. Αλλά ο Μπραντ, αν πήρατε τους ελάχιστους αριθμούς ήταν πολλές, πολλές φορές πάνω από τους 11.779, και πολλοί από αυτούς τους αριθμούς είναι πιστοποιημένοι ή θα πιστοποιηθούν. Αλλά είναι πιστοποιημένα. Αυτοί είναι αριθμοί που υπάρχουν εκεί. Και αυτό κέρδισε το περιθώριο, το περιθώριο της απώλειας, το νίκησαν, εννοώ, κατά πολύ.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 10:11 )
Και οι άνθρωποι θα πρέπει να είναι ευτυχείς να έχουν ακριβή μέτρηση, αντί για εκλογές όπου υπάρχει αναταραχή. Εννοώ ότι υπάρχει αναταραχή στη Γεωργία και σε άλλα μέρη. Δεν είσαι ο μόνος. Θέλω να πω, έχουμε άλλα κράτη που πιστεύω ότι θα μας στρέψουν πολύ σύντομα. Αλλά αυτό είναι κάτι που, για παράδειγμα, νομίζω στο Ντιτρόιτ και νομίζω ότι υπάρχει πραγματικά ένα καλό τμήμα της πολιτείας σας, το οποίο δεν είμαστε σίγουροι, οπότε δεν πρόκειται να το αναφέρουμε ακόμη. Αλλά στο Ντιτρόιτ είχαμε, νομίζω ότι ήταν το 139% των ψήφων. Αυτό δεν είναι πολύ καλό. Και στην Πενσυλβάνια, είχαν πάνω από 200.000 περισσότερες ψήφους από ό, τι είχαν οι άνθρωποι να ψηφίζουν. Και αυτό δεν παίζει πολύ καλά. Και το νομοθετικό σώμα, που είναι Ρεπουμπλικανικό, είναι εξαιρετικά ακτιβιστικό και θυμωμένο. Αλλά εννοώ, υπήρχαν και άλλα πράγματα που ήταν σχεδόν τόσο άσχημα. Αλλά είχαν, ως παράδειγμα του Μίτσιγκαν,
Πρόεδρος Τραμπ: ( 11:22 )
Κάποιος απίστευτα υψηλός αριθμός, πολύ υψηλότερος από τον δικό σας. Ήσασταν στην κατηγορία 4 έως 5.000. Και αυτό ελέγχθηκε επίπονα με τη μετάβαση στις στήλες της εφημερίας στις εφημερίδες. Υποθέτω λοιπόν με όλα αυτά, Μπραντ, την κατώτατη γραμμή και τα προσωρινά ψηφοδέλτια, πάλι, θα πρέπει να μου πείτε για τα προσωρινά ψηφοδέλτια. Αλλά έχουμε πολλούς ανθρώπους που διαμαρτύρονταν ότι δεν μπόρεσαν να ψηφίσουν επειδή είχαν ήδη ψηφίσει. Αυτοί είναι υπέροχοι άνθρωποι. Και σοκαρίστηκαν. Δεν ξέρω αν θα το καλούσατε προσωρινά ψηφοδέλτια. Σε ορισμένα κράτη, είχαμε πολλές προσωρινές καταστάσεις ψηφοφορίας όπου οι άνθρωποι έλαβαν προσωρινή ψηφοφορία γιατί όταν μπήκαν στις 3 Νοεμβρίου, είχαν ήδη ψηφιστεί. Αρα αυτο ειναι. Εννοώ, έχουμε πολλά, πολλές φορές ο αριθμός των ψήφων που απαιτούνται για να κερδίσει αυτό το κράτος και κερδίσαμε το κράτος και το κερδίσαμε πολύ ουσιαστικά και εύκολα και παίρνουμε ... Έχουμε ... Πολλά από αυτά είναι πιστοποιημένα, πολύ πιο πιστοποιημένα που χρειαζόμαστε. Πιστοποιούμε επίσης επιπλέον αριθμό. Και λαμβάνουμε φωτογραφίες από κουτιά πτώσης που παραδίδονται και παραδίδονται αργά και παραδίδονται τρεις ημέρες αργότερα σε ορισμένες περιπτώσεις, καθώς και έχουμε πολλές ενδείξεις σχετικά με αυτό.
Mark Meadows: (12:50)
So Mr. President, if I, I might be able to jump in and I’ll give Brad a chance, Mr. Secretary, obviously there are allegations where we believe that not every vote or fair vote and legal vote was counted. And that’s at odds with the representation from the secretary of state’s office. What I’m hopeful for is there some way that we can find some kind of an agreement to look at this a little bit more fully. The president mentioned Fulton County, but in some of these areas where there seems to be a difference of where the facts seem to lead. And so Mr. Secretary, I was hopeful that, in a spirit of cooperation and compromise is there’s something that we can at least have a discussion to look at some of these allegations to find a path forward, that’s less litigious?
Brad Raffensperger: ( 14:02 )
Λοιπόν, άκουσα αυτά που μόλις είπε ο πρόεδρος, Πρόεδρε Τραμπ, είχαμε αρκετές αγωγές και έπρεπε να απαντήσουμε στο δικαστήριο για τις αγωγές και τις διαφωνίες. Δεν συμφωνούμε ότι έχετε ένα. Δεν συμφώνησα για τον αριθμό των 200.000 που αναφέρατε και θα περάσω από σημείο σε σημείο. Αυτό που κάναμε είναι ότι δώσαμε στη Γερουσία μας για περίπου μιάμιση ώρα από τον χρόνο μας, περνώντας από το ζήτημα των εκλογών. Και έπειτα, στο Σώμα της Κυβέρνησης, την Επιτροπή Κυβερνητικών Υποθέσεων, τους δώσαμε περίπου δυόμισι ώρες από τον χρόνο μας πίσω από σημείο σε σημείο σε όλα τα ζητήματα της διαμάχης. Και τότε μόλις πριν από λίγες μέρες, συναντηθήκαμε με τους Αμερικανούς βουλευτές μας, τους Ρεπουμπλικάνους. Και τους δώσαμε περίπου δύο ώρες από το χρόνο μας μιλώντας για αυτές τις προηγούμενες εκλογές. Επιστρέφοντας, πρωτίστως σε αυτό που έχετε μιλήσει, εστιάσατε κυρίως, Πιστεύω ότι είναι η διαδικασία της ψηφοφορίας απόντος. Δεν πιστεύω ότι αμφισβητείτε πραγματικά τα μηχανήματα Dominion επειδή κάναμε ένα ρεαλιστικό χέρι, ένα 100% απάντηση όλων των ψηφοφόρων και το συγκρίνουμε με αυτό που είπε το μηχάνημα. Και βρήκε σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα. Τότε κάναμε την αρίθμηση και έχουμε σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα. Υποθέτω λοιπόν ότι πιθανότατα μπορούμε να το πάρουμε από το τραπέζι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα σχετικά με αυτό. Νομίζω τι εσείς [crosstalk 00:15:33]. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα σχετικά με αυτό. Νομίζω τι εσείς [crosstalk 00:15:33]. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα σχετικά με αυτό. Νομίζω τι εσείς [crosstalk 00:15:33].
Πρόεδρος Τραμπ: ( 15:33 )
Λοιπόν, Μπραντ. Όχι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, επειδή έχουμε ένα μεγάλο ζήτημα με την Κυριαρχία σε άλλες πολιτείες και ίσως στη δική σας. Αλλά δεν έχουμε νιώσει ότι χρειαζόμαστε να πάμε εκεί. Και απλώς για να κάνουμε λίγο διαφορετικό στίγμα σε αυτό που λέει ο Mark, Mark Meadows, ναι θα θέλαμε να προχωρήσουμε περισσότερο, αλλά δεν το χρειαζόμαστε πραγματικά. Έχουμε όλες τις ψήφους που χρειαζόμαστε. Κερδίσαμε το κράτος. Εάν πήρατε, αυτοί είναι οι πιο ελάχιστοι αριθμοί, οι αριθμοί που σας έδωσα.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 16:03 )
Αυτοί είναι οι πιο ελάχιστοι αριθμοί, οι αριθμοί που σας έδωσα, αυτοί είναι αριθμοί που είναι πιστοποιημένοι, τα ψηφοδέλτια σας που απουσιάζουν σε κενές διευθύνσεις, οι ψηφοφόροι σας εκτός κράτους, 4.925. Όταν τα προσθέτετε, είναι πολλές φορές περισσότερο, είναι πολλές φορές ο αριθμός 11.779. Μπορούμε λοιπόν να περάσουμε… δεν έχουμε περάσει από την κυριαρχία σας, οπότε δεν μπορούμε να τους δώσουμε ευλογία. Εννοώ, σε άλλες πολιτείες, πιστεύουμε ότι βρήκαμε τεράστια διαφθορά με τους μηχανισμούς Dominion, αλλά θα πρέπει να δούμε. Αλλά χάσαμε την πολιτεία μόνο με αυτόν τον αριθμό, 11.000 ψήφους και 779. Έτσι, με αυτά που έχουμε πει, με αυτά που έχουμε, σας δίνουμε ελάχιστους αριθμούς. Κάνουμε τους πιο συντηρητικούς αριθμούς. Είμαστε πολλές φορές, πολλές, πολλές φορές πάνω από το περιθώριο. Μαρκ, δεν νομίζω ότι πρέπει να περάσουμε
Mark Meadows: ( 17:06 )
Σωστά, σωστά.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 17:06 )
Γιατί ποια είναι η διαφορά μεταξύ της νίκης στις εκλογές με δύο ψήφους και της νίκης με μισό εκατομμύριο ψήφους. Νομίζω ότι μάλλον το κέρδισα κατά μισό εκατομμύριο. Ένα από τα πράγματα που συνέβησαν, Μπραντ, είναι ότι έχουμε άλλους ανθρώπους να έρχονται τώρα από την Αλαμπάμα και από τη Νότια Καρολίνα, και από άλλες πολιτείες, και λένε ότι είναι αδύνατο να χάσεις τη Γεωργία. Κερδίσαμε… στην Αλαμπάμα, κάναμε ένα ρεκόρ, πήρα την υψηλότερη ψήφο ποτέ. Στη Γεωργία, δημιουργήσαμε ένα ρεκόρ με τεράστιο αριθμό ψήφων. Και λένε ότι δεν είναι δυνατόν να χάσει τη Γεωργία. Και μπορώ να σας πω από τις συγκεντρώσεις μας, μπορώ να σας πω από το ράλι που έχω τη Δευτέρα το βράδυ, το μέρος που έχουν ήδη γραμμές ανθρώπων που περιμένουν μπροστά μπροστά. Δεν είναι δυνατόν να χάσεις τη Γεωργία, δεν είναι δυνατόν.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 17:54 )
Όταν άκουσα ότι ήταν κοντά, είπα, «Δεν υπάρχει τρόπος». Αλλά πέτυχαν πολλές ψήφους εκεί αργά το βράδυ, το ξέρεις, Μπραντ. Και αυτό δουλεύουμε πολύ, πολύ αυστηρά. Όμως, ανεξάρτητα από αυτές τις ψήφους, με όλες τις λέξεις, χάσαμε ουσιαστικά με 11.000 ψήφους, και έχουμε ήδη υπολογίσει και πιστοποιήσει πολλές ακόμη ψήφους. Απλώς δεν ξέρω, Μαρκ, δεν ξέρω ποιος είναι ο σκοπός. Δεν θα δώσω πέρασμα στον Dominion επειδή βρήκαμε πάρα πολλά κακά πράγματα. Αλλά δεν χρειαζόμαστε την Κυριαρχία ή οτιδήποτε άλλο. Έχουμε κερδίσει αυτές τις εκλογές στη Γεωργία βάσει όλων αυτών. Και δεν υπάρχει τίποτα λάθος να το πεις αυτό, Μπραντ. Εννοώ, έχοντας το σωστό… οι άνθρωποι της Γεωργίας είναι θυμωμένοι. Και αυτοί οι αριθμοί θα επαναληφθούν τη Δευτέρα το βράδυ, μαζί με άλλους που θα έχουμε εκείνη τη στιγμή, οι οποίοι είναι πολύ πιο σημαντικοί ακόμη.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 18:53 )
Και ο λαός της Γεωργίας είναι θυμωμένος, ο λαός της χώρας είναι θυμωμένος. Και δεν υπάρχει τίποτα λάθος να λέτε ότι έχετε υπολογίσει εκ νέου. Επειδή τα 2.236 σε απουσιάζει ψηφοδέλτια, εννοώ, είναι όλοι ακριβείς αριθμοί που έγιναν από λογιστικές εταιρείες, δικηγορικά γραφεία κ.λπ. Και ακόμη κι αν τα κόψετε στα μισά, τα κόψετε στα μισά και τα κόψετε ξανά στα μισά, είναι περισσότερες ψήφοι από ό, τι χρειαζόμαστε.
Brad Raffensperger: ( 19:23 )
Λοιπόν, κύριε Πρόεδρε, η πρόκληση που έχετε είναι τα δεδομένα που έχετε είναι λάθος. Μιλήσαμε με τους βουλευτές και εξεπλάγησαν. Υποθέτω ότι υπήρχε ένα άτομο που ονομάζεται κ. Braynard που ήρθε σε αυτές τις συναντήσεις και παρουσίασε δεδομένα και είπε ότι υπήρχαν νεκροί άνθρωποι, πιστεύω ότι ήταν πάνω από 5.000. Ο πραγματικός αριθμός ήταν δύο, δύο. Δύο άτομα που ήταν νεκροί που ψήφισαν και έτσι είναι λάθος Αυτό ήταν δύο.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 19:49 )
Λοιπόν, Κλέτα, πώς αντιδράς σε αυτό; Εννοώ, πες μου.
Cleta Mitchell: ( 19:54 )
Λοιπόν, θα έλεγα, κύριε γραμματέα, ένα από τα πράγματα που ζητήσαμε και αυτό που είπαμε ήταν, και αν διαβάσετε την αναφορά μας, είπε ότι πήραμε τα ονόματα και τα χρόνια γέννησης, και είχαμε διαθέσιμες ορισμένες πληροφορίες. Ζητήσαμε από το γραφείο σας αρχεία που έχετε μόνο, και έτσι είπαμε ότι υπάρχει ένα σύμπαν ανθρώπων που έχουν το ίδιο όνομα και το ίδιο έτος γέννησης και πέθαναν. Αλλά δεν έχουμε τους δίσκους που έχετε. Και ένα από τα πράγματα που προτείνουμε επίσημα και ανεπίσημα εδώ και εβδομάδες είναι να διαθέτετε σε εμάς τα αρχεία που θα ήταν απαραίτητα για επιβεβαίωση-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 20:48 )
[crosstalk 00:20:48] Αλλά η Κλέτα, ακόμη και πριν το κάνεις αυτό και ούτε καν το συμπεριλάβεις, γι 'αυτό δεν συμπεριέλαβα ούτε αυτόν τον αριθμό, αν και σε μια κατάσταση, έχουμε ένα τεράστιο αριθμό νεκρών ανθρώπων, οπότε δεν ξέρω . Είμαι βέβαιος ότι και στη Γεωργία. Είμαι βέβαιος ότι και στη Γεωργία. Αλλά είναι ότι είμαστε πολύ μπροστά από αυτούς τους αριθμούς, ακόμη και τα ψεύτικα ψηφοδέλτια του Ruby Freeman, γνωστού scammer. Ξέρετε το Διαδίκτυο, ξέρετε τι ήταν τάση στο Διαδίκτυο; «Πού είναι η Ρουμπίνι;» Επειδή νόμιζαν ότι θα ήταν στη φυλακή. «Πού είναι η Ρουμπίνι;» Είναι τρελό, τρελό. Ο ελάχιστος αριθμός είναι 18.000 για τον Ruby, αλλά πιστεύουν ότι είναι πιθανώς περίπου 56.000. Αλλά ο ελάχιστος αριθμός είναι 18.000 το βράδυ του Ruby Freeman, όπου έτρεξε πίσω εκεί όταν όλοι έφυγαν και γέμισε τις κάλπες. Ας το παραδεχτούμε, Μπραντ, εννοώ, το έκαναν σε αργή κίνηση με επανάληψη της αναπαραγωγής σωστά? Γέμισε τις κάλπες. Γεμίστηκαν όπως κανείς δεν τους έχει δει ποτέ γεμισμένος.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 21:55 )
Άρα υπάρχει ένας όρος για αυτό όταν πρόκειται για μηχανή αντί για κάλπη, αλλά γέμισε το μηχάνημα. Γέμισε την ψήφο. Κάθε ψηφοφορία πήγε τρεις φορές, έδειχναν, εδώ είναι ο αριθμός ψηφοφορίας, εδώ είναι δεύτερη φορά, τρίτη φορά, επόμενη ψηφοφορία. Εννοώ, κοίτα, Μπραντ, έχουμε μια νέα ταινία που πρόκειται να κυκλοφορήσουμε, είναι καταστροφική. Και παρεμπιπτόντως, αυτό το γεγονός είναι πολύ περισσότερο από τις 11.000 ψήφους για τις οποίες μιλάμε. Αυτό το ένα γεγονός ήταν καταστροφή. Αλλά ήταν κάτι που… δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Και πάλι, έχουμε μια έκδοση που δεν έχετε δει, αλλά έχει μεγεθυνθεί. Έχει μεγεθυνθεί και μπορείτε να δείτε τα πάντα. Για κάποιο λόγο, το έβαλαν σε τρεις φορές, κάθε ψηφοφορία και δεν ξέρω γιατί τρεις φορές. Γιατί όχι πέντε φορές, σωστά; Ναι, προχωρήστε.
Brad Raffensperger: ( 22:59 )
Μιλάτε για το βίντεο του State Farm. Και νομίζω ότι είναι εξαιρετικά ατυχές το γεγονός ότι ο Rudy Giuliani ή οι άνθρωποι του, έκοψαν και έκοψαν αυτό το βίντεο και το έβγαλαν εκτός πλαισίου. Έτσι την επόμενη μέρα, φέραμε το WSB-TV και τους αφήσαμε να δουν την πλήρη ταινία. Και αυτό που θα δείτε, τα γεγονότα που προέκυψαν δεν είναι πουθενά
Πρόεδρος Τραμπ: ( 23:24 )
Πού ήταν οι παρατηρητές της δημοσκόπησης, Μπραντ; Δεν υπήρχαν παρατηρητές δημοσκόπησης εκεί, δεν υπήρχαν Δημοκρατικοί ή Ρεπουμπλικάνοι. Δεν υπήρχε ασφάλεια εκεί. Ήταν αργά το βράδυ, αργά νωρίς ... το πρωί. Και δεν υπήρχε κανένας άλλος στο δωμάτιο. Πού ήταν τα ρολόγια δημοσκόπησης; Και γιατί είπαν ότι έσπασε ένα δίκτυο νερού, το οποίο έκαναν, και το οποίο αναφέρεται στις εφημερίδες. Είπαν ότι έφυγαν. Έτρεξαν εξαιτίας ενός κύριου διαλείμματος. Και δεν υπήρχε νερό, δεν υπήρχε τίποτα. Δεν υπήρξε διάλειμμα. Δεν υπήρχε κεντρικό διάλειμμα στο νερό. Αλλά αν βγάλεις τα πάντα, πού ήταν οι Ρεπουμπλικάνοι παρατηρητές δημοσκόπησης, ακόμα και πού ήταν οι δημοκράτες; Επειδή δεν υπήρχαν κανένα. Και μετά λέτε, "Λοιπόν, έφυγαν από το σταθμό τους." Αν κοιτάξετε την κασέτα και αυτό εξετάστηκε από επαγγελματίες αστυνομικούς και ντετέκτιβ και άλλους ανθρώπους. Όταν έφυγαν βιαστικά, όλοι έφυγαν βιαστικά λόγω του νερού, αλλά όλοι έφυγαν βιαστικά. Αυτοί οι άνθρωποι έφυγαν από το σταθμό τους.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 24:23 )
Όταν επέστρεψαν, δεν πήγαν στο σταθμό τους. Πήγαν στην ποδιά τυλιγμένη γύρω από το τραπέζι, κάτω από την οποία υπήρχαν χιλιάδες και χιλιάδες ψηφοδέλτια σε ένα κουτί που δεν ήταν επίσημο ή σφραγισμένο κουτί. Και μετά τα πήραν και επέστρεψαν σε διαφορετικό σταθμό. Αν λοιπόν επέστρεφαν, θα περπατούσαν στο σταθμό τους και θα συνέχιζαν να εργάζονται. Αλλά δεν μπορούσαν να το κάνουν ακόμη και αυτό γιατί είναι παράνομο, επειδή δεν είχαν παρατηρητές δημοκρατικών δημοσκοπήσεων. Και να θυμάστε, η φήμη της είναι… είναι γνωστή σε όλο το Διαδίκτυο, Μπραντ. Είναι γνωστή παντού. Σου λέω, "Πού είναι η Ρουμπίνι;" ήταν ένα από τα καυτά αντικείμενα στο… Ruby, την γνώριζαν. «Πού είναι η Ρουμπίνι;» Λοιπόν Μπραντ, δεν μπορεί να δικαιολογηθεί κάτι τέτοιο. Και δίνω σε όλους το πλεονέκτημα της αμφιβολίας. Αλλά αυτό ήταν ... και ο Μπραντ, Γιατί ψήφισαν τρεις φορές; Τους έβαλαν τρεις φορές.
Brad Raffensperger: ( 25:28 )
Κύριε Πρόεδρε, δεν το έθεσαν αυτό. Κάναμε έναν έλεγχο για αυτό και αποδείξαμε οριστικά ότι δεν σαρώθηκαν τρεις φορές.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 25:36 )
Πού ήταν όλοι οι άλλοι εκείνη την ώρα το πρωί; Πού ήταν όλοι; Πού ήταν οι Ρεπουμπλικάνοι; Πού ήταν οι φύλακες; Πού ήταν οι άνθρωποι που ήταν εκεί λίγο πριν όταν όλοι έτρεξαν έξω από το δωμάτιο; Γιατί δεν είχαμε ασφάλεια στο δωμάτιο; Γιατί έτρεξαν στο κάτω μέρος του τραπεζιού; Γιατί τρέχουν εκεί και απλώς ανοίγουν τη φούστα και σχίζουν τις ψήφους. Εννοώ, Μπραντ, και κάθονταν εκεί, νομίζω για πέντε ώρες ή κάτι τέτοιο, τις ψήφους. Όμως, όλα έτυχαν να επιστρέψουν και να φύγουν… ξέρετε, Μπραντ.
Brad Raffensperger: ( 26:11 )
Κύριε Πρόεδρε, θα σας στείλουμε τον σύνδεσμο από το WSB που κάνει
Πρόεδρος Τραμπ: ( 26:14 )
Δεν με νοιάζει ένας σύνδεσμος, δεν τον χρειάζομαι. Μπραντ, έχω έναν πολύ καλύτερο σύνδεσμο [crosstalk 00:26:18].
Cleta Mitchell: ( 26:14 )
[crosstalk 00:26:14] Κύριε Γραμματέα, θα σας πω, έχω δει την ταινία, την πλήρη ταινία, όπως και ο Άλεξ. Το παρακολουθήσαμε και αυτό που είδαμε, και αυτό που έχουμε επιβεβαιώσει στο χρόνο, είναι ότι έκαναν όλους να φύγουν. Έχουμε ορκιστεί ένορκες δηλώσεις λέγοντας ότι και στη συνέχεια άρχισαν να επεξεργάζονται ψηφοδέλτια. Και η εκτίμησή μας είναι ότι υπήρχαν περίπου 18.000 ψηφοδέλτια. Δεν το ξέρουμε αυτό. Αν το ξέρετε-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 26:46 )
Ήταν 18.000 ψηφοδέλτια, αλλά το έκαναν το καθένα τρεις φορές.
Cleta Mitchell: ( 26:52 )
Λοιπόν, δεν το γνωρίζω αλλά ξέρω-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 26:52 )
Λοιπόν, το κάνω γιατί το δικό μας μεγεθύνεται [crosstalk 00:26:57].
Cleta Mitchell: ( 26:55 )
Έχω παρακολουθήσει ολόκληρη την κασέτα.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 27:01 )
Αλλά κανείς δεν μπορεί να κάνει μια υπόθεση, Μπραντ, κανένας. Εννοώ, κοίτα, θα έπρεπε να είσαι παιδί για να σκεφτείς κάτι άλλο από αυτό, απλά ένα παιδί. Εννοώ, δεν έχεις ποτέ-Τραμπ [crosstalk 00:27:12] δικηγόρος-
Cleta Mitchell: ( 27:14 )
Πόσα ψηφοδέλτια, κύριε Γραμματέα, λέτε ότι υποβλήθηκαν σε επεξεργασία τότε;
Brad Raffensperger: ( 27:22 )
Είχαμε σίγουρα το GPI να το διερευνήσει αυτό.
Ryan Γερμανία: ( 27:22 )
Αυτή είναι η Ryan Germany. Είχαμε τους υπαλλήλους επιβολής του νόμου να μιλήσουν σε όλους όσους ήταν εκεί μετά το γεγονός που ήρθε στο φως. Η GBI ήταν μαζί τους, καθώς και πράκτορες του FBI.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 27:34 )
Λοιπόν, δεν υπάρχει τρόπος να μπορούσαν ... τότε είναι ανίκανοι. Είναι ανέντιμοι ή ανίκανοι, εντάξει [crosstalk 00:27:39].
Cleta Mitchell: ( 27:40 )
Τι βρήκαν;
Πρόεδρος Τραμπ: ( 27:40 )
Υπάρχουν μόνο δύο απαντήσεις, η ανεντιμότητα ή η ανικανότητα. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος. Κοίτα, δεν υπάρχει τρόπος. Και για το άλλο πράγμα που είπα επίσης, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να μπορούσαν να είναι αυτά τα πράγματα… έχετε όλους αυτούς τους διαφορετικούς ανθρώπους που ψήφισαν, αλλά δεν ζουν πλέον στη Γεωργία. Ποιος ήταν αυτός ο αριθμός, Cleta; Αυτός ήταν και ένας πολύ καλός αριθμός.
Cleta Mitchell: ( 28:01 )
Ο αριθμός που έχουν εγγραφεί εκτός πολιτείας μετά τη μετακόμισή τους από τη Γεωργία. Και έτσι είχαν μια ημερομηνία που μετακόμισαν από τη Γεωργία, εγγράφηκαν για να ψηφίσουν εκτός πολιτείας, και τότε είναι σαν 4.500, δεν έχω αυτόν τον αριθμό μπροστά μου.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 28:15 )
Και μετά επέστρεψαν και ψήφισαν.
Cleta Mitchell: ( 28:18 )
Και ψήφισαν, ναι.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 28:19 )
Σκέφτηκα ότι ήταν μεγάλος αριθμός, ωστόσο, ήταν στη δεκαετία του '20. Και το θέμα είναι-
Ryan Γερμανία: ( 28:24 )
Έχουμε περάσει και σε καθένα από αυτά, και αυτούς τους αριθμούς που έχουμε, που είπε η κυρία Mitchell, δεν είναι ακριβείς. Καθένας από τους οποίους έχουμε περάσει είναι άνθρωποι που ζούσαν στη Γεωργία, μετακόμισαν σε διαφορετικό κράτος, αλλά μετά επέστρεψαν στη Γεωργία νόμιμα. Και σε πολλές περιπτώσεις-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 28:43 )
[crosstalk 00:28:43] Πραγματικά, πώς μπορούν οι άνθρωποι να το κάνουν αυτό; Εννοείς ότι μετακόμισαν έξω, και στη συνέχεια είπαν, «Αχ, με την κόλαση, θα πάω πίσω». Δεν ακούγεται σαν πολύ φυσιολογικό… εννοείτε ότι μετακόμισαν έξω και τι, το έχασαν τόσο πολύ που ήθελαν να επιστρέψουν; Ναι, είναι τρελό.
Ryan Γερμανία: ( 28:57 )
Και αυτό, μετακόμισε πίσω πριν από χρόνια. Αυτό δεν ήταν κάτι πριν από τις εκλογές. Υπάρχει λοιπόν κάτι σχετικά με αυτά τα δεδομένα που απλά δεν είναι ακριβή.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 29:06 )
Λοιπόν, δεν ξέρω, το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι πιστοποιημένο. Και απομακρύνθηκαν από τη Γεωργία και ψήφισαν. Δεν είπε ότι μετακόμισαν πίσω, Cleta, έτσι;
Cleta Mitchell: ( 29:16 )
Όχι, αλλά εννοώ, κοιτάζουμε ξανά τον καταχωρητή των ψηφοφόρων, αν έχετε επιπλέον αρχεία, το ζητάμε, αλλά δεν το έχετε μοιραστεί με αυτό . Απλά λέτε ότι έχετε διερευνήσει [crosstalk 00:29:29] τους ισχυρισμούς.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 29:29 )
Αλλά Cleta, πολλά από αυτά δεν χρειάζεται να μοιραστείτε. Θέλω να πω, για να είμαι ειλικρινής, πρέπει να το μοιραστούν. Θα πρέπει να το μοιραστούν επειδή θέλετε να φτάσετε σε ειλικρινείς εκλογές. Κέρδισα αυτές τις εκλογές με εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους. Δεν υπάρχει τρόπος να χάσω τη Γεωργία. Δεν υπάρχει περίπτωση. Κερδίσαμε με εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους. Απλώς πηγαίνω με μικρούς αριθμούς, όταν τους προσθέτετε, είναι πολλές φορές οι 11.000. Αλλά κέρδισα αυτό το κράτος με εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους. Τώρα πιστεύετε ότι είναι πιθανό να τεμαχίσουν τα ψηφοδέλτια στην κομητεία Fulton; Επειδή αυτή είναι η φήμη. Και επίσης ότι ο Dominion έβγαλε μηχανήματα. Αυτό το Dominion κινείται πραγματικά γρήγορα για να απαλλαγούμε από τα μηχανήματά τους. Ξέρετε τίποτα γι 'αυτό; Επειδή αυτό είναι παράνομο.
Ryan Γερμανία: ( 30:15 )
Αυτή είναι η Ryan Γερμανία, όχι, ο Dominion δεν έχει μετακινήσει κανένα μηχάνημα από το Fulton County [crosstalk 00:30:21] Έχουμε εκλογές την Τρίτη.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 30:24 )
Αλλά έχουν μετακινήσει τα εσωτερικά μέρη των μηχανών και τα έχουν αντικαταστήσει με άλλα μέρη;
Ryan Γερμανία: ( 30:31 )
Όχι.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 30:31 )
Είστε σίγουροι, Ράιαν;
Ryan Germany: ( 30:34 )
Είμαι σίγουρος, κύριε Πρόεδρε.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 30:39 )
Τι γίνεται με τα ψηφοδέλτια, τον τεμαχισμό των ψηφοφόρων, τεμαχίζοντας τα ψηφοδέλτια;
Ryan Germany: (30:44)
The only investigation that we have into that, they have not been shredding any ballots. There was an issue in Cobb County where they were doing normal office shredding, getting rid of old stuff, and we investigated that. But this stuff from past elections.
President Trump: (31:00)
Well, I don’t know about that [crosstalk 00:31:02]. It doesn’t pass the smell test though, because we hear they’re shredding thousands and thousands of ballots. And now what they’re saying, “Oh, we’re just cleaning up the office.” I don’t think that-
Brad Raffensperger: (31:16)
Mr. President, the problem that you have with social media, people can say anything.
President Trump: (31:21)
Oh this isn’t social media. This is Trump media. It’s not social media. It’s really not, it’s not social media. I don’t care about social media. I couldn’t care less. Social media is Big Tech. Big Tech is on your side. I don’t even know why you have a side because you should want to have an accurate election. And you’re a Republican.
Brad Raffensperger: (31:42)
We believe that we do have an accurate election.
President Trump: (31:44)
No, no you don’t, no, no you don’t. You don’t have … not even close. You’re off by hundreds of thousands of votes. And just on the small numbers, you’re off on these numbers, and these numbers can’t be just … Well, why won’t … okay, so you sent us into Cobb County for a signature verification-
President Trump: (32:03)
You sent us into Cobb County for signature verification, right? You sent us into Cobb County, which we didn’t want to go into, and you said it would be open to the public, so we had our experts there. They weren’t allowed into the room. But we didn’t want Cobb County. We wanted Fulton County, and you wouldn’t give it to us. Now, why aren’t we doing signature, and why can’t it be open to the public, and why can’t we have professionals do it instead of rank amateurs who will never find anything and don’t want to find anything? You know they don’t want to find anything. Someday you’ll tell me the reason why, because I don’t understand your reasoning, but someday you’ll tell me the reason why. But why don’t you want to find?
Ryan Γερμανία: ( 32:41 )
Κύριε Πρόεδρε, επιλέξαμε το Cobb County-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 32:41 )
Γιατί δεν θέλετε να βρείτε… Τι;
Ryan Γερμανία: ( 32:45 )
Συγγνώμη, προχωρήστε.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 32:47 )
Εντάξει, λοιπόν, γιατί έκανες το Cobb County Δεν ζητήσαμε καν… Ζητήσαμε Fulton County, όχι Cobb County.
Cleta Mitchell: ( 32:54 )
Λοιπόν, κύριε Πρόεδρε, έχουμε στον εκλογικό μας διαγωνισμό.
Ryan Γερμανία: ( 32:55 )
Επιλέξαμε Cobb County-
Cleta Mitchell: ( 32:57 )
[δεν ακούγεται 00:32:57].
Πρόεδρος Τραμπ: ( 32:57 )
Προχωρήστε, παρακαλώ. Προχώρα.
Ryan Γερμανία: ( 32:59 )
Επιλέξαμε την κομητεία Cobb επειδή ήταν η μόνη κομητεία όπου υποβλήθηκαν αποδεικτικά στοιχεία ότι η επαλήθευση της υπογραφής δεν έγινε σωστά.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 33:07 )
Όχι, αλλά σας είπα, αλλά δεν το λέμε αυτό.
Cleta Mitchell: ( 33:10 )
Το είπαμε αυτό.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 33:14 )
Fulton County. Κοιτάξτε, κατά τη γνώμη μου, ο Stacey είναι τόσο ανέντιμος όσο έρχονται. Σε έχει ξεπεράσει σε όλα. Σας έκανε να υπογράψετε μια εντελώς αντισυνταγματική συμφωνία, η οποία είναι μια καταστροφική συμφωνία. Δεν μπορείτε να ελέγξετε τις υπογραφές. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι επιτρέπεται να κάνετε συγκομιδή, υποθέτω, σε αυτήν τη συμφωνία. Αυτή η συμφωνία είναι καταστροφή για αυτήν τη χώρα. Αλλά σε έκανε να υπογράψεις κάτι τέτοιο, και σε έχει ξεπεράσει σε κάθε βήμα. Μισώ να φανταστώ τι θα συμβεί τη Δευτέρα ή την Τρίτη, αλλά είναι πολύ τρομακτικό για τους ανθρώπους. Όταν οι ψήφοι ρέουν από το πουθενά, είναι πολύ τρομακτικό για τους ανθρώπους. Αυτό το διάταγμα συναίνεσης είναι καταστροφή. Είναι μια καταστροφή. Ένας πολύ καλός δικηγόρος που το εξέτασε είπε ότι δεν έχουν δει ποτέ κάτι τέτοιο.
Brad Raffensperger: ( 34:12 )
Η συγκομιδή εξακολουθεί να είναι παράνομη στην πολιτεία της Γεωργίας και αυτή η συμφωνία διακανονισμού δεν άλλαξε αυτό το ελάχιστο.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 34:18 )
Δεν είναι συμφωνία διακανονισμού, είναι διάταγμα συναίνεσης. Λέει ακόμη και διάταγμα συναίνεσης σε αυτό, έτσι δεν είναι; Χρησιμοποιεί τον όρο διάταξης συναίνεσης. Δεν λέει ότι ο διακανονισμός συμφωνεί. Είναι διάταγμα συναίνεσης. Είναι μια καταστροφή.
Brad Raffensperger: ( 34:32 )
Είναι μια συμφωνία διακανονισμού.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 34:35 )
Τι γράφεται πάνω από αυτό;
Brad Raffensperger: ( 34:39 )
Ryan;
Ryan Γερμανία: ( 34:39 )
Δεν το έχω μπροστά μου, αλλά δεν μπήκε στο δικαστήριο. Δεν είναι δικαστική απόφαση.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 34:46 )
Αλλά ο Ράιαν, λέγεται διάταγμα συναίνεσης, σωστά; Στο χαρτί. Είναι σωστό?
Ryan Γερμανία: ( 34:51 )
Δεν το πιστεύω, αλλά δεν το έχω μπροστά μου.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 34:56 )
Εντάξει, οτιδήποτε, είναι καταστροφή. Είναι μια καταστροφή. Κοίτα, εδώ είναι το πρόβλημα. Μπορούμε να περάσουμε από την επαλήθευση υπογραφής και θα βρούμε εκατοντάδες χιλιάδες υπογραφές, αν μας επιτρέψετε να το κάνουμε. Και ο μόνος τρόπος που μπορείτε να το κάνετε, όπως γνωρίζετε, είναι να πάτε στο παρελθόν, αλλά δεν το κάνατε στο Cobb County. Κοιτάξατε μόνο μια σελίδα σε σύγκριση με μια άλλη. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να κάνετε μια επαλήθευση υπογραφής είναι να πάτε από αυτόν που την υπέγραψε τον Νοέμβριο, ό, τι καινούργιο, και να το συγκρίνετε με πριν από δύο χρόνια, πριν από τέσσερα χρόνια, πριν από έξι χρόνια ή ακόμη και ένα, και θα διαπιστώσετε ότι έχετε πολλά διαφορετικές υπογραφές. Αλλά στο Fulton, όπου έκαναν ψηφοφορίες, θα διαπιστώσετε ότι έχετε πολλά που δεν είναι καν υπογεγραμμένα και ότι έχετε πολλά πλαστά, εντάξει; Ξέρεις ότι. Ξέρεις ότι. Δεν έχετε καμία αμφιβολία για αυτό, και θα φτάσετε στα 11.779 μέσα σε λίγα λεπτά,
Πρόεδρος Τραμπ: ( 36:05 )
Και θα σας παίζουν και θα σας γελούν πίσω από την πλάτη σας, Μπραντ. Είτε το ξέρετε είτε όχι, σας γελούν και έχετε πάρει ένα κράτος που είναι Ρεπουμπλικανικό κράτος και το έχετε καταστήσει σχεδόν αδύνατο για έναν Ρεπουμπλικανικό να κερδίσει λόγω εξαπάτησης, επειδή εξαπατούσαν σαν κανείς ποτέ δεν εξαπατήθηκε πριν. Και δεν με νοιάζει πόσο καιρό με παίρνει. Θα έχουμε και άλλες πολιτείες να προχωρούν αρκετά καλά, αλλά δεν θα… Αυτό δεν είναι ποτέ… Έχουμε κάποιο απίστευτο ταλέντο που είπε ότι δεν έχουν δει ποτέ τίποτα. Τώρα, το πρόβλημα είναι ότι χρειάζονται περισσότερο χρόνο για τους μεγάλους αριθμούς, αλλά είναι πολύ σημαντικοί αριθμοί. Αλλά νομίζω ότι θα το βρείτε…
Πρόεδρος Τραμπ: ( 36:50 )
Παρεμπιπτόντως, λίγες πληροφορίες. Νομίζω ότι θα διαπιστώσετε ότι τεμαχίζουν τα ψηφοδέλτια επειδή πρέπει να απαλλαγούν από τα ψηφοδέλτια, επειδή τα ψηφοδέλτια δεν είναι υπογεγραμμένα. Τα ψηφοδέλτια είναι διεφθαρμένα και είναι ολοκαίνουργια και δεν έχουν σφραγίδα και υπάρχει το όλο πράγμα με τα ψηφοδέλτια, αλλά τα ψηφοδέλτια είναι διεφθαρμένα και θα διαπιστώσετε ότι είναι, κάτι που είναι εντελώς παράνομο. Είναι πιο παράνομο για εσάς από ό, τι για αυτούς γιατί, ξέρετε τι έκαναν και δεν το αναφέρετε. Αυτό είναι ποινικό αδίκημα και δεν μπορείτε να το αφήσετε να συμβεί. Αυτός είναι μεγάλος κίνδυνος για εσάς και για τον Ryan, τον δικηγόρο σας. Αυτός είναι ένας μεγάλος κίνδυνος. Ωστόσο, τεμαχίζουν τα ψηφοδέλτια, κατά τη γνώμη μου, με βάση αυτά που έχω ακούσει, και αφαιρούν μηχανήματα και το κινούν όσο πιο γρήγορα μπορούν, και τα δύο είναι εγκληματικά ευρήματα και δεν μπορείτε να το αφήσετε να συμβεί και το αφήνετε να συμβεί. Εννοώ, σας ειδοποιώ ότι το αφήνετε να συμβεί.
President Trump: (37:48)
So look, all I want to do is this. I just want to find 11,780 votes, which is one more than we have because we won the state, and flipping the state is a great testament to our country because it’s a testament that they can admit to a mistake or whatever you want to call it, if it was a mistake. I don’t know. A lot of people think it wasn’t a mistake. It was much more criminal than that, but it’s a big problem in Georgia and it’s not a problem that’s going away. I mean, it’s not a problem that’s going away.
Ryan Germany: (38:29)
Mr. President, this is Ryan. We’re looking into every one of those things that you mentioned. All investigators [crosstalk 00:38:36].
Πρόεδρος Τραμπ: ( 38:36 )
Καλά, αλλά αν το βρείτε, πρέπει να το πείτε, Ράιαν.
Ryan Γερμανία: ( 38:41 )
Και είναι.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 38:42 )
Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω. Ryan, αν καταστρέφουν ψηφοδέλτια-
Ryan Γερμανία: ( 38:42 )
Επιτρέψτε μου να σας πω τι βλέπουμε.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 38:44 )
Συνεχίστε.
Ryan Γερμανία: ( 38:45 )
Αυτό που βλέπουμε δεν είναι καθόλου αυτό που περιγράφεις. Αυτοί είναι ερευνητές από το γραφείο μας, αυτοί είναι ερευνητές από το GBI και ψάχνουν και είναι καλοί και αυτό δεν βλέπουν. Και θα συνεχίσουμε να κοιτάζουμε. Θα συνεχίσουμε να βλέπουμε όλα αυτά τα πράγματα. Τι βλέπουμε-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 39:04 )
Λοιπόν, καλύτερα να ελέγχετε τα ψηφοδέλτια, επειδή είναι τεμαχισμένα ψηφοδέλτια, Ράιαν. Σου λέω, Ράιαν. Τεμαχίζουν τα ψηφοδέλτια. Και πρέπει να το κοιτάξετε πολύ προσεκτικά, γιατί είναι τόσο παράνομο. Μπορεί να μην το πιστεύετε καν γιατί είναι τόσο άσχημα, αλλά τεμαχίζουν τα ψηφοδέλτια γιατί πιστεύουν ότι θα φτάσουμε τελικά εκεί. Επειδή τελικά θα φτάσουμε στο Fulton. Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι ποτέ πολύ αργά. Λίγο διπλός ήχος εκεί. Λοιπόν, αυτή είναι η ιστορία. Κοιτάξτε, χρειαζόμαστε μόνο 11.000 ψήφους. Έχουμε πολύ περισσότερα από αυτό όπως ισχύει τώρα. Θα έχουμε όλο και περισσότερα. Έχετε καθόλου προσωρινά ψηφοδέλτια, Μπραντ; Προσωρινά ψηφοδέλτια;
Brad Raffensperger: ( 39:59 )
Προσωρινά ψηφοδέλτια επιτρέπονται από τον κρατικό νόμο.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 40:02 )
Σίγουρα, αλλά εννοώ, υπολογίζονται ή απλώς τους συγκρατήσατε γιατί; Με άλλα λόγια, πόσα προσωρινά ψηφοδέλτια έχετε στην πολιτεία;
Brad Raffensperger: ( 40:13 )
Θα σας πάρουμε αυτόν τον αριθμό.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 40:14 )
Επειδή οι περισσότεροι από αυτούς είναι φτιαγμένοι από το όνομα, Τραμπ, επειδή αυτοί είναι άνθρωποι που απάτησαν όταν μπήκαν, και έχουμε χιλιάδες ανθρώπους που έχουν καταθέσει ή που θέλουν να καταθέσουν. Όταν μπήκαν, πιθανότατα θα ψηφίσουν στις 3 Νοεμβρίου και τους είπαν: «Λυπάμαι, έχετε ήδη ψηφίσει. Έχετε ήδη ψηφίσει. " Οι γυναίκες, οι άνδρες άρχισαν να ουρλιάζουν, "Όχι, ψήφισα με περηφάνια στις 3 Νοεμβρίου." Είπαν: «Λυπάμαι, αλλά έχετε ήδη ψηφίσει και έχετε ψηφοφορία» και αυτοί οι άνθρωποι είναι δίπλα τους, οπότε βγήκαν και συμπλήρωσαν μια προσωρινή ψηφοφορία, βάζοντας το όνομα Τραμπ σε αυτό. .
Πρόεδρος Τραμπ: ( 40:55 )
Και τι γίνεται με εκείνη την ομάδα στρατιωτικών ψηφοφοριών που μπήκαν. Και παρόλο που κέρδισα τον στρατό κατά πολύ, ήταν 100% Τραμπ. Εννοώ, 100% Μπάιντεν. Το ξέρεις για αυτό; Μπήκε μια μεγάλη ομάδα ψηφοφοριών. Νομίζω ότι ήταν στην κομητεία Fulton, και έτυχε να είναι 100% για τον Μπάιντεν, παρόλο που ο Τραμπ κέρδισε πολύ τον στρατό, ένα τεράστιο ποσό. Αλλά αυτά τα ψηφοδέλτια ήταν 100% για τον Μπάιντεν. Το ξέρεις για αυτό; Ένας πολύ σημαντικός αριθμός ήρθε, όλα για τον Μπάιντεν. Ξέρει κανείς γι 'αυτό;
Cleta Mitchell: ( 41:33 )
Το ξέρω, αλλά δεν ήμασταν ποτέ
Ryan Γερμανία: ( 41:36 )
[δεν ακούγεται 00:41:36].
Πρόεδρος Τραμπ: ( 41:36 )
Εντάξει, Κλέτα. Δεν σε ρωτάω Cleta, ειλικρινά. Ζητώ από τον Μπραντ. Ξέρετε για τα στρατιωτικά ψηφοδέλτια που έχουμε επιβεβαιώσει τώρα; Ξέρετε για τα στρατιωτικά ψηφοδέλτια που ήρθαν 100% για τον Μπάιντεν. Το ξέρεις αυτό;
Ryan Γερμανία: ( 41:56 )
Δεν το γνωρίζω. Ξέρω ότι έχουμε όταν μπαίνουν στρατιωτικά ψηφοδέλτια, δεν είναι μόνο στρατιωτικά. Είναι επίσης στρατιωτικοί και υπερπόντιοι πολίτες. Το στρατιωτικό μέρος αυτού πηγαίνει γενικά Ρεπουμπλικανικό. Το μέρος του πολίτη στο εξωτερικό πηγαίνει γενικά πολύ Δημοκρατικός.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 42:15 )
Όχι, αλλά αυτό ήταν-
Ryan Γερμανία: ( 42:15 )
Αυτό ήταν ένα μείγμα από αυτούς.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 42:17 )
Είναι εντάξει. Αλλά πήρα το 78% των στρατιωτικών. Αυτά τα ψηφοδέλτια ήταν όλα για… Δεν μου είπαν στο εξωτερικό. Θα μπορούσα να είμαι και στο εξωτερικό, αλλά παίρνω ψήφους και στο εξωτερικό, Ryan, με κάθε δικαιοσύνη. Όχι, μπήκαν. Μια μεγάλη παρτίδα μπήκε και ήταν, 100% για τον Μπάιντεν, και αυτό είναι εγκληματικό. Αυτό είναι εγκληματικό, εντάξει; Αυτός είναι ένας άλλος εγκληματίας. Αυτό είναι άλλο από τα πολλά εγκλήματα. Πολλά εγκληματικά γεγονότα εδώ. Δεν γνωρίζω. Κοίτα, Μπραντ, πρέπει να βρω 12.000 ψήφους και τους έχω πολλές φορές, και ως εκ τούτου, κέρδισα το κράτος. Πριν προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, το οποίο βρίσκεται στη διαδικασία αυτή τη στιγμή. Και σας παρακολούθησα σήμερα το πρωί και είπατε: «Δεν υπήρχε εγκληματικότητα», αλλά όλα αυτά είναι πολύ επικίνδυνα πράγματα. Όταν δεν μιλάτε για εγκληματικότητα, νομίζω ότι είναι πολύ επικίνδυνο να το πείτε αυτό.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 43:19 )
Απλώς δεν ξέρω γιατί δεν θέλετε να μετρήσετε τις ψήφους όπως είναι. Όπως, ακόμη και εσείς, όταν πήγατε και κάνατε αυτόν τον έλεγχο, και με εξέπληξε γιατί, [δεν ακούστηκε 00:43:30] η επιταγή, και βρήκαμε μερικές χιλιάδες ψήφους που ήταν εναντίον μου. Ήμουν πραγματικά έκπληκτος γιατί ο τρόπος που έγινε ο έλεγχος, το μόνο που κάνετε είναι να πιστοποιήσετε ξανά τις υπάρχουσες ψήφους. Σας δόθηκαν ψήφοι και μόλις τους μετρήσατε, και ακόμα βρήκατε 3.000 που ήταν κακοί. Αυτό ήταν κάπως εκπληκτικό. Αυτό κατέβηκε. Τρία ή πέντε. Δεν ξέρω, ακόμα πολλές ψήφοι. Αλλά πρέπει να επιστρέψετε για να ελέγξετε από τα προηγούμενα χρόνια σχετικά με τις υπογραφές, και αν ελέγξετε με την κομητεία Fulton, θα έχετε εκατοντάδες χιλιάδες επειδή έριξαν ψηφοδέλτια στην κομητεία Fulton και στην άλλη κομητεία δίπλα της.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 44:10 )
Λοιπόν, τι θα κάνουμε εδώ, φίλοι; Χρειάζομαι μόνο 11.000 ψήφους. Φελλά, χρειάζομαι 11.000 ψήφους. Δώσε μου ένα διάλειμμα. Το έχουμε ήδη σε μπαστούνια, ή μπορούμε να το συνεχίσουμε, αλλά αυτό δεν είναι δίκαιο για τους ψηφοφόρους της Γεωργίας επειδή πρόκειται να δουν τι συνέβη και θα δουν τι συνέβη. Εννοώ, θα αναφερθώ σε οποιονδήποτε θέλετε σχετικά με την Ruby Freeman και την υπέροχη κόρη της. Μια πολύ όμορφη νεαρή κοπέλα, είμαι σίγουρη. Αλλά Ruby Freeman, θα πάρω τον Freeman. Θα αναλάβω όποιον θέλετε. Και το ελάχιστο, υπήρχαν 18.000 ψηφοδέλτια, αλλά τα χρησιμοποίησαν τρεις φορές, οπότε είναι πολλές ψήφοι. Παρεμπιπτόντως όλοι ήταν στο Μπάιντεν. Αυτό είναι το άλλο πράγμα που δεν είπαμε.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 44:57 )
Το πράγμα Ρούμπι Φρίμαν, το μόνο πράγμα που ξέχασα να πω, το οποίο ήταν το πιο σημαντικό, ξέρετε ότι κάθε ψήφος που έκανε πήγε στον Μπάιντεν. Το ξέρεις, έτσι; Ξέρετε, παρεμπιπτόντως, Μπραντ; Κάθε ψήφος που έκανε μέσω των μηχανών νωρίς, νωρίς το πρωί πήγε στο Μπάιντεν. Το ξέρατε αυτό, Ράιαν;
Ryan Γερμανία: ( 45:22 )
Αυτό δεν είναι ακριβές, κύριε Πρόεδρε.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 45:24 ) Ναι
. Τι είναι ακριβές;
Ryan Γερμανία: ( 45:28 )
Οι αριθμοί που δείχνουμε είναι ακριβείς.
Πρόεδρος Trump: ( 45:33 )
Όχι, για τον Ruby Freeman, περίπου νωρίς το πρωί, Ryan. Όταν ολόκληρη η συμμορία πήρε τα πράγματα κάτω από το τραπέζι, σωστά; Ξέρετε σε ποιους ψηφοδέλτια ... Σε ποιον έγιναν; Ξέρετε για ποιον ψήφισαν;
Ryan Γερμανία: ( 45:52 )
Όχι, όχι συγκεκριμένα.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 45:54 )
Έχετε ελέγξει ποτέ;
Ryan Γερμανία: ( 45:59 )
Κάναμε αυτό που σας περιέγραψα νωρίτερα.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 46:02 )
Όχι, όχι, όχι. Έχετε ελέγξει ποτέ τα ψηφοδέλτια που σαρώθηκαν από τον Ruby Freeman, έναν γνωστό πολιτικό πράκτορα και ψηφοφόρο. Ελέγξατε ποτέ ποιοι ήταν οι ψήφοι;
Ryan Γερμανία: ( 46:16 )
Εξετάσαμε την κατάσταση που περιγράψατε.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 46:19 )
Όχι, ήταν 100% για τον Μπάιντεν. 100%. Δεν υπήρξε ψήφος Τραμπ σε ολόκληρη την ομάδα. Γιατί δεν θέλετε να το βρείτε αυτό, Ράιαν; Τι εχεις παθει? Άκουσα ότι ο δικηγόρος σας είναι πολύ δύσκολος, στην πραγματικότητα, αλλά είμαι σίγουρος ότι είστε καλός δικηγόρος. Έχετε ένα ωραίο επώνυμο. Αλλά είμαι απλώς περίεργος, γιατί συνεχίζεις να παλεύεις αυτό το πράγμα; Δεν έχει νόημα. Είμαστε πάνω από τα 17.779, σωστά; Είμαστε πέρα από αυτόν τον αριθμό, και ακριβώς αν πήρατε τον Ruby Freeman, υπερβούμε αυτόν τον αριθμό πέντε ή έξι φορές όταν πολλαπλασιάζετε τρεις φορές και κάθε ψηφοφορία πήγε στον Μπάιντεν. Και δεν το ήξερες, αλλά τώρα το ξέρεις.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 47:16 )
Πες μου, Μπραντ, τι θα κάνουμε; Κερδίσαμε τις εκλογές και δεν είναι δίκαιο να το απομακρύνουμε από εμάς έτσι, και θα είναι πολύ δαπανηρό με πολλούς τρόπους, και νομίζω ότι πρέπει να πείτε ότι θα το επανεξετάσετε και μπορείτε να το επανεξετάσετε. Αλλά επανεξετάστε το με άτομα που θέλουν να βρουν απαντήσεις, όχι άτομα που δεν θέλουν να βρουν απαντήσεις. Για παράδειγμα, ακούω, Ράιαν, και μάλλον είμαι σίγουρος ότι είναι υπέροχος δικηγόρος και τα πάντα, αλλά κάνει δηλώσεις για αυτά τα ψηφοδέλτια που δεν ξέρει. Αλλά τα κάνει με τέτοια ... Τους έκανε με σιγουριά, αλλά τώρα νομίζω ότι είναι λιγότερο σίγουρος, γιατί η απάντηση είναι ότι πήγαν όλοι στο Μπάιντεν. Αυτό μόνο μας κερδίζει πολλές εκλογές.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 48:03 )
Και αυτό από μόνο μας κερδίζει πολλές εκλογές. Ξέρεις?
Brad Raffensperger: ( 48:07 )
Κύριε Πρόεδρε, έχετε άτομα που υποβάλλουν πληροφορίες και έχουμε τους ανθρώπους μας που υποβάλλουν πληροφορίες και μετά έρχονται ενώπιον του δικαστηρίου. Και τότε το δικαστήριο πρέπει να αποφασίσει. Πρέπει να σταματήσουμε τους αριθμούς μας. Πιστεύουμε ότι οι αριθμοί μας είναι σωστοί.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 48:23 )
Γιατί το λες αυτό; Δεν γνωρίζω. Εννοώ, σίγουρα, μπορούμε να παίξουμε αυτό το παιχνίδι με τα γήπεδα. Αλλά γιατί το λες αυτό; Πρώτα απ 'όλα, δεν μας ορίζουν ούτε κριτή. Δεν μας δίνουν ούτε κριτή. Αλλά γιατί δεν θα… Γεια Μπραντ, γιατί δεν θα θέλατε να ρίξετε μια ματιά στον Ruby Freeman; Και γιατί δεν θα θέλατε να πείτε, "Γεια σου, αν στην πραγματικότητα ο Πρόεδρος Τραμπ έχει δίκιο, τότε κερδίζει την πολιτεία της Γεωργίας"; Μόνο ένα μόνο περιστατικό, χωρίς να περάσει εκατοντάδες χιλιάδες ψηφοδέλτια. Απλά λες ότι κολλάς ... Εννοώ, σε παρακολουθώ ... Δεν σε νοιάζει τίποτα. Οι αριθμοί σας είναι σωστοί. Αλλά οι αριθμοί σας δεν είναι σωστοί. Είναι πραγματικά λάθος, και είναι πολύ λάθος, Μπραντ. Και ξέρω ότι αυτό το τηλεφώνημα δεν πηγαίνει πουθενά εκτός από τελικά ... Κοίτα, τελικά, κερδίζω. Εντάξει? Επειδή-
Cleta Mitchell: ( 49:18 )
Αλλά κύριε γραμματέας, κύριε Πρόεδρε-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 49:18 )
Εσείς είστε τόσο λάθος και έχετε δημιουργήσει τον πληθυσμό της Γεωργίας τόσο άσχημα ανάμεσα σε εσάς και τον κυβερνήτη σας που έπεσε στα 21… Ήταν κάτω από 21 πόντους και σαν σκατά, τον υποστήριξα και αυτός εξελέγη. Αλλά θα σας πω, είναι καταστροφή. Δεν μπορώ να φανταστώ ... Οι άνθρωποι είναι τόσο θυμωμένοι στη Γεωργία. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι εκλέγεται ξανά. Θα σου πω τόσο πολύ τώρα. Αλλά γιατί δεν θα θέλατε να βρείτε τη σωστή απάντηση, Μπραντ, αντί να συνεχίζετε να λέτε ότι οι αριθμοί είναι σωστοί; Επειδή αυτοί οι αριθμοί είναι τόσο λάθος. [crosstalk 00:50:00].
Κλέτα Μίτσελ: ( 49:59 )
Κύριε Γραμματέα, κύριε Πρόεδρε, ένα από τα πράγματα που ήμασταν… ο Άλεξ μπορεί να μιλήσει για αυτό. Μιλήσαμε γι 'αυτό. Και δεν ξέρω αν οι πληροφορίες έχουν μεταφερθεί στο γραφείο σας, αλλά νομίζω τι λέει ο πρόεδρος, αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να πούμε, κοίτα, το δικαστήριο δεν ενεργεί επί της αναφοράς μας. Δεν έχουν καν αναθέσει δικαστή, αλλά ο λαός της Γεωργίας και ο λαός της Αμερικής έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν τις απαντήσεις. Έχετε δεδομένα και αρχεία στα οποία δεν έχουμε πρόσβαση και συνεχίζετε να μας λέτε και να κάνετε δημόσιες δηλώσεις ότι έχετε διερευνήσει αυτό και τίποτα δεν μπορείτε να δείτε εδώ. Αλλά δεν ξέρουμε γι 'αυτό. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι αυτό που μας λέτε. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν θα ήταν προς το συμφέρον όλων να προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο κάτω μέρος, να συγκρίνουμε τους αριθμούς.
Cleta Mitchell: ( 50:56 )
Αλλά να προσπαθήσουμε να φτάσουμε στην αλήθεια γιατί δεν έχουμε κανένα τρόπο να επιβεβαιώσουμε αυτό που μας λέτε. Μας λέτε ότι είχατε έρευνα στο State Farm Arena. Δεν έχω καμία αναφορά. Δεν έχω δει ποτέ μια έρευνα. Δεν ξέρω τι είναι αυτό. Έχω ασχοληθεί αρκετά με αυτό. Δεν γνωρίζω. Αυτή είναι μόνο μία από τις 25 κατηγορίες και δεν έχει καν… Όπως είπε ο πρόεδρος, δεν έχουμε φτάσει καν στο ζήτημα του Dominion. Αυτό δεν είναι μέρος της υπόθεσής μας. Δεν είναι μέρος του… Απλώς δεν αισθανθήκαμε ότι είχαμε κανέναν τρόπο να μπορέσουμε να αναπτύξουμε [crosstalk 00:03:42] -
Πρόεδρος Τραμπ: ( 51:40 )
Όχι, έχουμε έναν τρόπο, αλλά δεν θέλω να μπει σε αυτό-
Cleta Mitchell: ( 51:43 )
Ακριβώς.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 51:43 )
Επειδή βρήκαμε έναν τρόπο σε άλλα κράτη, την Κλέτα. Με συγχωρείς.
Cleta Mitchell: ( 51:46 )
Σωστά.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 51:47 )
Αλλά δεν το χρειαζόμαστε γιατί έχουμε μόνο 11.000 ψήφους. Δεν το χρειαζόμαστε καν.
Cleta Mitchell: ( 51:52 )
Σωστά. Το μόνο που λέω [crosstalk 00:51:53] -
Πρόεδρος Τραμπ: ( 51:52 )
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι διεφθαρμένοι, αλλά δεν το χρειαζόμαστε-
Cleta Mitchell: ( 51:56 )
[crosstalk 00:51:57] -
Πρόεδρος Τραμπ: ( 51:57 )
Επειδή το μόνο που έχουμε να κάνουμε, η Κλέτα, είναι να βρούμε 11.000 συν ψήφους. Επομένως δεν το χρειαζόμαστε. Δεν θέλω να συγκλονίσω ολόκληρο τον κόσμο. Κερδίσαμε τη Γεωργία εύκολα. Το κερδίσαμε με εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους. Αλλά αν ακολουθήσετε βασικούς απλούς αριθμούς, το θέλουμε εύκολα. Εύκολα. Δεν δίνουμε στον Dominion ένα πέρασμα. Θα το πω αυτό.
Cleta Mitchell: ( 52:20 )
Όχι. Ακριβώς.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 52:22 )
Δεν χρειαζόμαστε την Κυριαρχία επειδή έχουμε τόσες πολλές άλλες ψήφους που δεν χρειάζεται να το αποδείξουμε πια από ό, τι έχουμε ήδη.
Kurt Hilbert: ( 52:30 )
Κύριε Πρόεδρε και Cleta, αυτή είναι η Kurt Hilbert. Αν μπορώ να παρεμβάλω εδώ για μια στιγμή. Ryan, θα ήθελα να το προτείνω σε τέσσερις μόνο κατηγορίες που έχουν ήδη αναφερθεί από τον πρόεδρο που έχουν στην πραγματικότητα σκληρούς αριθμούς 24.149 ατόμων που μετρήθηκαν παράνομα. Αυτό από μόνο του αρκεί για να αλλάξει τα αποτελέσματα ή να αντικαταστήσει το αποτέλεσμα σε αμφιβολία. Θα θέλαμε απλώς να καθίσουμε με το γραφείο σας και μπορούμε να το κάνουμε μέσω συμβιβασμού και διευθέτησης όπως ακριβώς αυτό το τηλεφώνημα, για να αντιμετωπίσουμε αυτήν την περιορισμένη κατηγορία ψήφων. Εάν είστε σε θέση να αποδείξετε ότι οι αριθμοί μας δεν είναι ακριβείς, τότε εντάξει. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι είναι ακριβείς. Τώρα είχαμε τρεις έως τέσσερις ξεχωριστούς ειδικούς να εξετάσουν αυτούς τους αριθμούς. Αυτοί οι αριθμοί βασίζονται στο USPS-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 53:19 )
Και οι πιστοποιημένοι λογιστές τους κοίταξαν.
Kurt Hilbert: ( 53:22 )
Σωστό. Και αυτό βασίζεται μόνο στα δεδομένα USPS και στα δεδομένα του υπουργού Εξωτερικών σας. Αυτό λοιπόν θα κάναμε [ακούγεται 00:53:30] και σας ζητάμε να κάνετε για να καθίσετε μαζί μας σε μια διαδικασία συμβιβασμού και διευθέτησης και να περάσετε πραγματικά από τα καταχωρημένα αναγνωριστικά ψηφοφόρων και τις εγγραφές. Εάν μπορείτε να μας πείσετε ότι το 24.149 είναι ανακριβές, τότε καλά. Αλλά τείνουμε να πιστεύουμε ότι αυτό είναι προφανώς μεγαλύτερο από 11.779 που αρκεί για να αλλάξει το αποτέλεσμα εντελώς και μόνο του. Τι θα λέγατε σε αυτό, κύριε Γερμανία;
Ryan Γερμανία: ( 54:03 ) Κρτ
, είμαι χαρούμενος ... Θα πάω με τους δικηγόρους μας και θα το ρυθμίσουμε. Αλλά αυτός ο αριθμός δεν είναι ακριβής και νομίζω ότι μπορούμε να σας δείξουμε για όλους αυτούς που εξετάσαμε γιατί δεν είναι. Επομένως, αν αυτό θα ήταν χρήσιμο, χαίρομαι που έρχομαι σε επαφή με τους δικηγόρους μας και το έκανα μαζί σας.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 54:22 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω, Κρτ. Kurt, νομίζεις ότι είναι ένας ακριβής αριθμός. Αυτό βασίστηκε στις πληροφορίες που σας έδωσε το Υπουργείο Εξωτερικών, σωστά;
Kurt Hilbert: ( 54:31 )
Αυτό είναι σωστό. Αυτές οι πληροφορίες είναι τα ελάχιστα, πιο συντηρητικά δεδομένα με βάση τα δεδομένα USPS και τα δεδομένα γραφείου του Υπουργού Εξωτερικών. Αυτό έγινε διαθέσιμο στο κοινό. Δεν έχουμε τους εσωτερικούς αριθμούς από τον Υπουργό Εξωτερικών. Ωστόσο, το ζητήσαμε έξι φορές. Έχω στείλει μια επιστολή στον κ. [Ακούγεται 00:54:50] πολλές φορές ζητώντας αυτές τις πληροφορίες και απορρίπτεται κάθε φορά. Είναι λογικό ότι εάν οι πληροφορίες δεν είναι προσεχείς, υπάρχει κάτι που πρέπει να κρύψει. Αυτό είναι το πρόβλημα που έχουμε.
Ryan Γερμανία: ( 55:04 )
Λοιπόν, αυτό δεν ισχύει. Υπάρχουν πράγματα που δικαιούστε να πάρετε και υπάρχουν πράγματα που σύμφωνα με το νόμο, δεν επιτρέπεται να τα παραδώσουμε.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 55:11 )
Λοιπόν, πρέπει ... Λοιπόν, σύμφωνα με το νόμο δεν επιτρέπεται να δίνετε ελαττωματικά εκλογικά αποτελέσματα. Εντάξει? Δεν επιτρέπεται να το κάνετε αυτό. Και αυτό έχετε κάνει. Αυτό είναι ένα λανθασμένο εκλογικό αποτέλεσμα. Και ειλικρινά, αυτό πρέπει να πάει πολύ γρήγορα. Θα πρέπει να συναντηθείτε αύριο, γιατί θα έχετε μια μεγάλη εκλογή. Λόγω του τι έχετε κάνει στον πρόεδρο… Οι πολίτες της Γεωργίας γνωρίζουν ότι ήταν απάτη. Λόγω αυτού που έχετε κάνει στον πρόεδρο, πολλοί άνθρωποι δεν πρόκειται να ψηφίσουν, και πολλοί Ρεπουμπλικάνοι πρόκειται να ψηφίσουν αρνητικά επειδή μισούν αυτό που κάνατε στον πρόεδρο. Εντάξει? Το μισούν και πρόκειται να ψηφίσουν. Και θα σεβόμασταν, πραγματικά σεβαστή, αν αυτό το πράγμα θα μπορούσε να αποκατασταθεί πριν από τις εκλογές. Θα έχετε μεγάλες εκλογές την Τρίτη. Και ως εκ τούτου,
Πρόεδρος Τραμπ: ( 56:01 )
Επειδή ξέρω, Μπραντ, αν νομίζετε ότι έχουμε δίκιο, νομίζω ότι θα πείτε… Και δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν. Δεν κατηγορώ. Απλώς λέω ότι με νέες μετρήσεις και με νέες απόψεις για τα αποτελέσματα των εκλογών, κερδίσαμε τις εκλογές. Είναι πολύ απλό. Κερδίσαμε τις εκλογές. Ως κυβερνήτης των μεγάλων κρατών και των γύρω κρατών, δεν υπάρχει τρόπος να χάσετε τη Γεωργία. Όπως λένε οι πολιτικοί της Γεωργίας, δεν υπάρχει τρόπος να χάσετε τη Γεωργία. Κανείς, όλοι γνωρίζουν ότι το κέρδισα με εκατοντάδες χιλιάδες ψήφους. Αλλά θα σας πω ότι θα έχει μεγάλο αντίκτυπο την Τρίτη εάν εσείς δεν το αποκαταστήσετε γρήγορα.
Mark Meadows: ( 56:45 )
Κύριε Πρόεδρε, αυτός είναι ο Mark. Επιτρέψτε μου απλά ... Φαίνεται ότι έχουμε δύο διαφορετικές πλευρές που συμφωνούν ότι μπορούμε να δούμε αυτές τις περιοχές. Υποθέτω ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό μέσα στις επόμενες 24 έως 48 ώρες για να προχωρήσουμε και να συμβιβαστούμε έτσι ώστε να μπορούμε να εξετάσουμε τις δύο αξιώσεις και να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε πρόσβαση στα δεδομένα του Υπουργού Εξωτερικών είτε για επικύρωση ή ακύρωση ισχυρισμοί που έχουν γίνει. Αυτό είναι σωστό?
Ryan Γερμανία: ( 57:15 )
Αυτό δεν είπα. Είμαι χαρούμενος που κάθομαι ή έχω τον δικηγόρο μας να καθίσει με τον Kurt και τους δικηγόρους από εκείνη την πλευρά και να του εξηγήσω: «Γεια, με βάση αυτό που έχουμε εξετάσει μέχρι τώρα, εδώ πώς ξέρουμε ότι αυτό είναι λάθος, αυτό είναι λάθος, αυτό είναι λάθος, αυτό είναι λάθος, αυτό είναι λάθος. " [crosstalk 00:57:32]
Mark Meadows: ( 57:32 )
Τι λες, Ryan ... Περίμενε. Επιτρέψτε μου να βεβαιωθώ. Αυτό που λέτε λοιπόν είναι ότι πραγματικά δεν θέλετε να παραχωρήσετε πρόσβαση στα δεδομένα. Θέλετε απλώς να κάνετε μια άλλη υπόθεση για το γιατί η αγωγή είναι λάθος;
Ryan Γερμανία: ( 57:44 )
Δεν νομίζω ότι μπορούμε να δώσουμε πρόσβαση σε δεδομένα που προστατεύονται από το νόμο. Μπορούμε όμως να καθίσουμε μαζί τους και να πούμε, "Έι, ψάχνουμε [crosstalk 00:57:52] -"
Πρόεδρος Τραμπ: ( 57:51 )
Αλλά σας επιτρέπεται να κάνετε ψευδείς εκλογές; Σας επιτρέπεται να κάνετε ψευδείς εκλογές, σωστά;
Ryan Γερμανία: ( 57:56 )
Όχι, κύριε.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 57:58 )
Πότε πρόκειται να κάνετε την υπογραφή βασίζεται… Πότε πρόκειται να κάνετε επαλήθευση υπογραφής στο Fulton County; Τι είπες ότι θα κάνεις και τώρα ξαφνικά δεν το κάνεις Πότε το κάνεις αυτό;
Ryan Γερμανία: ( 58:10 )
Θα το κάνουμε αυτό. Το έχουμε ανακοινώσει.
Kurt Hilbert: ( 58:12 )
Για να φτάσουμε σε αυτό το ζήτημα των προσωπικών πληροφοριών και του απορρήτου, είναι πιθανό ότι ο υπουργός Εξωτερικών θα μπορούσε να αναπληρώσει τους δικηγόρους για τον πρόεδρο, ώστε να μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε αυτές τις προσωπικές πληροφορίες χωρίς να έχετε κανένα είδος παράβαση?
Πρόεδρος Τραμπ: ( 58:29 )
Λοιπόν, δεν θέλω να ξέρω ποιος είναι. Εσείς μπορείτε να το κάνετε πολύ εμπιστευτικά. Μπορείτε να υπογράψετε μια συμφωνία εμπιστευτικότητας. Είναι εντάξει. Δεν χρειάζεται να γνωρίζω ονόματα.
Mark Meadows: ( 58:38 )
Εντάξει. Ασε με-
Πρόεδρος Τραμπ: ( 58:39 )
Αλλά έχουμε τις πληροφορίες για αυτά τα πράγματα για τα οποία μιλάμε. Λάβαμε όλες αυτές τις πληροφορίες από τον Υπουργό Εξωτερικών.
Mark Meadows: ( 58:48 )
Ναι. Επιτρέψτε μου λοιπόν να σας προτείνω, Ryan, εάν εσείς και ο Kurt θα συναντηθείτε όταν βγούμε από αυτό το τηλεφώνημα. Εάν μπορούσατε να συγκεντρωθείτε και να επεξεργαστείτε ένα σχέδιο για να αντιμετωπίσετε ορισμένα από αυτά που έχουμε με τους δικηγόρους σας, όπου μπορούμε πραγματικά να δούμε τα δεδομένα. Για παράδειγμα, κύριε γραμματέα, είπατε ότι θα μπορούσαν να ψηφίσουν μόνο δύο νεκροί. Μπορώ να σας υποσχεθώ ότι υπάρχουν περισσότερα από αυτά. Αυτό μπορεί να είναι αυτό που δείχνει η έρευνά σας, αλλά μπορώ να σας υποσχεθώ ότι υπήρχαν περισσότερα από αυτό. Αλλά ταυτόχρονα, πιστεύω ότι είναι σημαντικό να προχωρήσουμε και να προχωρήσουμε γρήγορα για να προσπαθήσουμε να το κάνουμε αυτό και να το επιλύσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Και αν αυτό είναι το καλό επόμενο βήμα, ελπίζουμε ότι μπορούμε να ολοκληρώσουμε αυτό το τηλεφώνημα και να προχωρήσουμε και να συμφωνήσουμε ότι οι δυο σας θα συναντηθούν αμέσως.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 59:43 )
Λοιπόν, γιατί οι δικηγόροι μου δεν σας δείχνουν πού πήρατε τις πληροφορίες; Θα δείξει στον Υπουργό Εξωτερικών. Και δεν χρειάζεται καν να κοιτάξετε κανένα όνομα. Δεν θέλουμε ονόματα. Δεν με νοιάζει. Αλλά λάβαμε αυτές τις πληροφορίες από εσάς. Και η Stacey Abrams γελάει… Περιπλανιέται λέγοντας ότι αυτοί οι τύποι είναι πιο βροχοί παρά ένας βράχος. Αυτό που έκανε σε αυτό το πάρτι είναι απίστευτο. Σου λέω. Και έτρεξα εναντίον της μόνο μία φορά, και αυτό ήταν με έναν άντρα που ονομάζεται Brian Kemp. Και την κτύπησα. Αν δεν έτρεξα, ο Μπράιαν δεν θα είχε ούτε καν πυροβολισμό ούτε στο στρατηγικό ούτε στο πρωτάθλημα. Ήταν νεκρός. Νεκρός ως ντεκόρ. Ποτέ δεν πίστευε ότι είχε έναν πυροβολισμό σε κανένα από αυτά. Τι σκατάκι ήμουν, αλλά έτσι είναι. Αυτός είναι ο τρόπος που είναι.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 01:00:29 )
Θα ήθελα να ... Για τους δικηγόρους [ακούγεται 00:12:31], θα ήθελα ίσως να συναντηθείτε ίσως με τον Ράιαν αύριο ιδανικά, γιατί νομίζω ότι πρέπει να καταλήξουμε σε ψήφισμα πριν από τις εκλογές. Διαφορετικά, θα έχετε ανθρώπους να μην ψηφίζουν. Δεν θέλουν να ψηφίσουν. Μισούν το κράτος. Μισούν τον κυβερνήτη και μισούν τον υπουργό Εξωτερικών. Θα το πω αυτό τώρα. Τα μόνα άτομα που σας αρέσουν είναι άνθρωποι που δεν θα σας ψηφίσουν ποτέ. Το ξέρεις, Μπραντ, σωστά; Σας αρέσουν. Σας αρέσουν. Δεν μπορούν να πιστέψουν τι βρήκαν. Θέλουν περισσότερους ανθρώπους σαν κι εσένα.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 01:01:04 )
Κοιτάξτε, μπορείτε να συναντηθείτε αύριο; Μπραντ, θέλουμε απλώς την αλήθεια. Είναι απλό. Και όλοι θα φαίνονται πολύ καλοί αν βγει η αλήθεια. Είναι εντάξει. Χρειάζεται λίγο, αλλά αφήστε την αλήθεια να βγει. Η πραγματική αλήθεια είναι ότι κέρδισα τουλάχιστον 400.000 ψήφους. Αυτή είναι η πραγματική αλήθεια, αλλά δεν χρειαζόμαστε 400.000 ψήφους. Χρειαζόμαστε λιγότερες από 2.000 ψήφους. Μπορείς να συναντήσεις αύριο, Ράιαν;
Ryan Germany: ( 01:01:38 )
Θα συναντήσω τον Chris, τον δικηγόρο που μας εκπροσωπεί στην υπόθεση και θα δω πότε μπορεί να συναντηθεί με τον Kurt.
Kurt Hilbert: ( 01:01:45 )
Εντάξει.
Brad Raffensperger: ( 01:01:46 ) Ο
Ryan θα επικοινωνήσει με τον άλλο δικηγόρο σε αυτήν την κλήση. Κ. Meadows. Σας ευχαριστώ, Πρόεδρε Τραμπ, για το χρόνο σας.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 01:01:53 )
Εντάξει. Ευχαριστώ, Μπραντ. Ευχαριστώ, Ράιαν. Ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ όλους.
Mark Meadows: ( 01:01:58 )
Ευχαριστώ.
Cleta Mitchell: ( 01:01:58 )
Ευχαριστώ.
Πρόεδρος Τραμπ: ( 01:01:58 )
Σας ευχαριστώ πολύ. Αντίο. [crosstalk 01:02:01].
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου