Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

Rev. Τζο Μπάιντεν: ( 21:08 )Περιμένω. Ερχομαι. Αυτό τους λέω. Όχι αστείο. Και αυτό που κάνει τώρα ο πρόεδρος είναι πραγματικά, πρόκειται να είναι ένα άλλο περιστατικό όπου θα καταγραφεί στην ιστορία ως ένας από τους πιο ανεύθυνους προέδρους στην αμερικανική ιστορία. Δεν είναι καθόλου καν εντός του κανόνα. Υπάρχουν ερωτήσεις εάν είναι ακόμη νόμιμο, αλλά θα είναι ενδιαφέρον ποιος εμφανίζεται σε αυτήν την πρόσκληση να συναντηθεί με την ηγεσία. Κερδίσαμε το Μίτσιγκαν. Θα πιστοποιηθεί. Θα καταλήξουμε να καταστήσουμε σαφές, είναι, καθιστώντας σαφές ότι κερδίσαμε. Είναι δύσκολο να καταλάβω πώς σκέφτεται αυτός ο άντρας. Είναι δύσκολο να καταλάβω. Είμαι βέβαιος ότι ξέρει ότι δεν έχει κερδίσει και δεν πρόκειται να κερδίσει και πρόκειται να ορκιστεί στις 20 Ιανουαρίου. Αλλά πολύ για μένα να αμφισβητήσω το κίνητρό του. Είναι απλώς εξωφρενικό αυτό που κάνει.


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Joe Biden & Kamala Harris COVID-19 Συνέντευξη τύπου μετά τη συνάντηση με το διοικητικό αντίγραφο

Joe Biden & Kamala Harris COVID-19 Συνέντευξη τύπου μετά τη συνάντηση με το διοικητικό αντίγραφο

Καμάλα Χάρις: ( 00:00 )
Καλησπέρα. Ο Πρόεδρος Elect Biden και εγώ μόλις συναντηθήκαμε με μια διμερή ομάδα κυβερνητικών Δημοκρατών και Δημοκρατών. Μιλήσαμε για το τι πρέπει να κάνουμε για να διαθέσουμε δωρεάν δοκιμές σε όλους, να διαθέσουμε δωρεάν εμβόλιο για όλους και να ελέγξουμε αυτήν την πανδημία.

Kamala Harris: ( 00:19 ) Οι
κυβερνήτες εκλέγονται από τα κράτη τους για δράση σε στιγμές κρίσης. Είναι αυτοί που πηγαίνουν στα μέρη και μιλούν στους ανθρώπους που πλήττονται περισσότερο. Και κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, έχουν κληθεί να λάβουν πολύ δύσκολες αποφάσεις σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια των ανθρώπων που εκπροσωπούν, σχετικά με το άνοιγμα σχολείων και το άνοιγμα της οικονομίας μας με υπευθυνότητα.

Kamala Harris: ( 00:42 )
Έχω υπηρετήσει τόσο στην πολιτεία όσο και στην τοπική αυτοδιοίκηση, οπότε καταλαβαίνω τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι κυβερνήτες μας και θα έχουν εταίρους στον Λευκό Οίκο από τις 20 Ιανουαρίου. Διότι, όπως είπε ο κυβερνήτης Χέρμπερτ στη συνάντησή μας, όταν τα κράτη είναι επιτυχή, η χώρα είναι επιτυχής.

Kamala Harris: ( 01:00 )
Άρα το μήνυμά μας προς τους κυβερνήτες μας και προς όλους τους ηγέτες του κράτους και των τοπικών ηγετών μας είναι απλό. Ο Πρόεδρος Elect Biden και εγώ θα βεβαιωθούμε ότι διαθέτετε τους πόρους και την υποστήριξη που χρειάζεστε για να σώσετε ζωές και να βοηθήσετε να επανέλθουμε στην οικονομία μας. Και θα διασφαλίσουμε επίσης ότι οι τοπικές και φυλετικές αρχές του ομοσπονδιακού μας κράτους συνεργάζονται στενά, ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά. Διότι όταν πρόκειται για αυτή την πανδημία και την οικονομική ανάκαμψη, δεν είμαστε Δημοκρατικοί ή Ρεπουμπλικάνοι. Είμαστε Αμερικανοί. Και θα είμαστε εκεί ο ένας για τον άλλον. Αυτό είναι το είδος της ηγεσίας που ο αμερικανικός λαός χρειάζεται και αξίζει. Και είναι το είδος της ηγεσίας Πρόεδρος Elect Biden και θα παράσχω. Και είναι τώρα μεγάλη μου τιμή να συστήσω τον Πρόεδρο Εκλεκτό Joe Biden.

Joe Biden: ( 01:51 )
Γεια σας. Καλό απόγευμα. Ευχαριστώ για την υπομονή σου. Ο Αντιπρόεδρος Εκλέκτης και εγώ, όπως μόλις επισημάνθηκε, μόλις ολοκληρώσαμε μια τηλεδιάσκεψη με την εκτελεστική ηγεσία της Διάσκεψης των Εθνικών Διοικητών. Αυτό περιελάμβανε τον Κυβερνήτη Κουόμο, τη Νέα Υόρκη, τον Κυβερνήτη Χάτσινσον, τον Κυβερνήτη Χόγκαν, τον Κυβερνήτη Γουάιτμερ, τον Κυβερνήτη Ιβέι, τον Κυβερνήτη Πόλις, τον Κυβερνήτη Μπέικερ, τον Κυβερνήτη Λούζαν Γκρίσαμ, τον Κυβερνήτη Χέρμπερτ και τον Κυβερνήτη Κάρνεϊ. Και ήταν πραγματικά ένα αξιόλογο εγχείρημα.

Τζο Μπάιντεν: ( 02:53 )
Έπρεπε να κάνουν κάποιες πολύ δύσκολες κλήσεις μέσω αυτής της άνευ προηγουμένου κρίσης και είμαστε απίστευτα για όλα όσα έχουν κάνει και συνεχίζουν να προσπαθούν να διατηρήσουν τις κοινότητές τους ασφαλείς. Δυστυχώς, λόγω της έλλειψης κηρύγματος, όπως λένε, που είναι μια φανταστική λέξη αυτές τις μέρες, αλλά έως ότου ο επικεφαλής της GSA λέει ότι εμείς, στην πραγματικότητα, η ομάδα μας, αυτή η μεταβατική ομάδα, η ομάδα μας, ο γερουσιαστής και εγώ Στην πραγματικότητα είναι οι πιθανοί νικητές, έως ότου το κάνει αυτό, δεν έχουμε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να λάβουμε από όλες τις διάφορες εταιρείες. Δεν είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε τα πάντα, από δοκιμές έως καθοδήγηση, μέχρι όλα τα σημαντικά ζητήματα της διανομής εμβολίων και, ακόμη πιο σημαντικό, το σχέδιο εμβολιασμού για την πραγματοποίηση εμβολιασμών. Δεν καταφέραμε να μπει στο Operation Warp Speed

Joe Biden: ( 03:50 )
Η χώρα εξακολουθεί να βρίσκεται σε κρίση και υπάρχει ακόμα ένας σκοτεινός χειμώνας. Χθες, η Αμερική έφτασε σε ένα άλλο τραγικό ορόσημο, 250.000 θανάτους. Το ένα τέταρτο του εκατομμυρίου ανθρώπων πέθανε λόγω του COVID-19 και υπάρχουν κενές καρέκλες και τραπέζια τραπεζαρίας που μόλις γεμίστηκαν πριν από λίγες μέρες και εβδομάδες με αγαπημένα άτομα, οικογένεια και φίλους που γέλασαν και μίλησαν μαζί. Σε εκείνες τις οικογένειες και τους φίλους που μένουν πίσω, ο Τζιλ κι εγώ στέλνουμε την αγάπη και τις προσευχές μας. Γνωρίζουμε ότι πολλοί από εσάς κάνετε πόσο δύσκολο είναι να βρείτε σκοπό στη μνήμη ενός αγαπημένου προσώπου που μόλις χάσατε. Θα χρειαστεί χρόνος, αλλά θα το βρείτε. Θα το βρείτε. Και θα βρείτε τον σκοπό σας καθώς θα βρούμε τον σκοπό μας για το έθνος μας ως έθνος τώρα. Σας υπόσχομαι ότι.

Joe Biden: ( 04:42 )
Και σας υπόσχομαι ότι θα συνεργαστούμε. Υπάρχει μια υπέροχη συνάντηση που είχαμε σήμερα. Όλοι οι κυβερνήτες, ανεξάρτητα από το πολιτικό τους κόμμα, είτε προέρχονται από οποιοδήποτε μέρος της χώρας που εκπροσωπούσαν, ανεξάρτητα από την πολιτική τους φιλοσοφία, μοιράστηκαν μια ισχυρή και συμπαγή αίσθηση ενός κοινού σκοπού. Υπήρχε μια πραγματική επιθυμία για μια πραγματική συνεργασία μεταξύ των κρατών και της ομοσπονδιακής κυβέρνησης. Καθένας από τους κυβερνήτες τόνισε ότι μπορεί να είμαστε Δημοκρατικοί ή Ρεπουμπλικάνοι, αλλά είμαστε όλοι Αμερικανοί πρώτα. Μας συγχαίρουν θερμά για τη νίκη μας.

Joe Biden: ( 05:19 )
Αυτό που πραγματικά με ευχαριστήθηκε περισσότερο ήταν ότι οι κυβερνήτες κατέστησαν σαφές ότι το χτύπημα του COVID-19 θα απαιτήσει από όλους μας να συνεργαστούμε ως μία χώρα. Η Καμάλα και εγώ συμφωνούμε. Μας εντυπωσιάστηκαν βαθιά με το πόσο συναίνεση υπήρχε πώς να προχωρήσουμε ανάμεσα στους κυβερνήτες. Αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα είναι πώς πρέπει να το κάνουμε. Πώς θα το κάνουμε; Με ποιο συντονισμένο τρόπο μπορεί να γίνει;

Τζο Μπάιντεν: ( 05:46 )
Συζητήσαμε διάφορους κρίσιμους τρόπους που μπορούμε να συνεργαστούμε και να ενοποιήσουμε γύρω από μια εθνική προσέγγιση για τον έλεγχο του COVID-19. Πρώτον, παρέχοντας οικονομική ανακούφιση στην πόλη, τα κράτη και τις κοινότητες των φυλών. Τα χαμένα έσοδα από το COVID και το κόστος της ανάκτησης COVID είναι καταστροφικά για τους κρατικούς και τοπικούς προϋπολογισμούς. Ως κυβερνήτες, όπως ανέφεραν όλοι, πρέπει να έρθουμε μαζί. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πρέπει να παραδώσει αυτήν την απελευθέρωση νωρίτερα παρά αργότερα, και με ευελιξία ώστε τα κράτη να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους. Αυτό περιλαμβάνει τη βοήθεια των επιχειρήσεων, των σχολείων, των εργαζομένων οικογενειών, από τα επιδόματα ανεργίας έως την πρώιμη εκπαίδευση, τη συνεχή πρόσβαση σε προσιτή υγειονομική περίθαλψη, όλα όσα χρειάζονται κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας. Τα κράτη και οι κοινότητες δεν πρέπει να απολύουν δασκάλους, μπάτσους, πυροσβέστες, να κόψουν ζωτικές υπηρεσίες για οικογένειες και επιχειρήσεις.

Joe Biden: ( 06:36 )
Το δεύτερο πράγμα ήταν η ομοιόμορφη συμφωνία για την παροχή ενός ασφαλούς και δίκαιου και δωρεάν εμβολίου. Όλοι οι κυβερνήτες αναγνώρισαν ότι πρόκειται για μια τεράστια επιχείρηση, μια από τις μεγαλύτερες επιχειρησιακές προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουμε ως έθνος. Μια στατιστική που έθεσαν οι κυβερνήτες, χρειάστηκαν οκτώ μήνες για την παροχή 100 εκατομμυρίων δοκιμών COVID Οκτώ μήνες για την παροχή δοκιμών COVID. Απλώς φανταστείτε πόσο πιο δύσκολο θα είναι, επεσήμαναν, εάν δεν βρούμε έναν πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο να παρέχουμε 330 εκατομμύρια εμβολιασμούς. Βάλτε το σε προοπτική. Έκαναν το σημείο που δεν μπορούμε να περιμένουμε. Αυτό αυξάνουν οι κυβερνήτες.

Joe Biden: ( 07:24 )
Στη συνάντηση, συζητήσαμε τις προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά στη διανομή και τη χορήγηση του εμβολίου. Οι κυβερνήτες μίλησαν για το πώς η χορήγηση δόσεων εμβολίου είναι μόνο ένα βήμα. Πρέπει πραγματικά να κάνουμε εμβολιασμούς στα 330 εκατομμύρια Αμερικανούς. Αυτό απαιτεί τεράστιους πόρους, ανθρώπους, προϊόν. Συζητήσαμε τη δυσκολία αυτής της εργασίας. Θα πάρει χρόνο. Θα χρειαστεί συντονισμός. Θα πάρει την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τις κυβερνητικές κυβερνήσεις να δουλεύουν μαζί.

Joe Biden: ( 07:58 )
Όλοι οι κυβερνήτες τόνισαν ότι πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι με τον αμερικανικό λαό για το τι να περιμένουμε. Χωρίς ψευδείς προσδοκίες. Αφήστε τους να γνωρίζουν τι περιμένουμε. Όλοι αναγνώρισαν ότι πρόκειται να λάβει μια μαζική εκστρατεία δημόσιας εκπαίδευσης. Και πρέπει επίσης να προσεγγίσουμε τις παραδοσιακά ανεπαρκείς κοινότητες που πλήττονται περισσότερο από την πανδημία. Μαύρες, καφέ, Λατίνο, κοινότητες Λατινικής Αμερικής, κοινότητες αμερικανών ιθαγενών, μικρές πόλεις, αγροτικές κοινότητες Μίλησαν για αυτό με κάποια λεπτομέρεια.

Joe Biden: ( 08:27 )
Τρίτον, συζητήσαμε την ανάγκη να βοηθήσουμε τα κράτη με τη χρηματοδότηση του Τίτλου 32 για την εθνική φρουρά. Αυτός είναι ένας φανταχτερός τρόπος να πούμε ότι οι κυβερνήτες πρέπει να είναι σε θέση να λάβουν χρηματοδότηση όταν πρέπει να φέρουν την Εθνική τους Φρουρά στο παιχνίδι. Και οι Εθνικοί Φρουροί θα πρέπει να παίξουν αυτό. Κοστίζει πολλά χρήματα και χρειάζονται οι κυβερνήτες. Ο κυβερνήτης συζήτησε την ανάγκη χρηματοδότησης κατά την παραίτηση ορισμένων τελών FEMA. Το γεγονός είναι ότι πρόκειται για εθνική έκτακτη ανάγκη. Αυτό πρέπει να αντιμετωπίζει η FEMA. Η άποψή μας είναι ότι πρέπει να γίνει. Όταν πρόκειται για την ανάπτυξη της Εθνικής Φρουράς ή COVID ή πραγματική ανακούφιση, αυτό πρέπει να πληρωθεί. Αυτό είναι κάτι που θα επικεντρωθώ στην Καμάλα.

Joe Biden: ( 09:15 )
Και τέταρτον, συζητήσαμε την εφαρμογή μιας εθνικής εντολής για τις μάσκες. 10 κυβερνήτες, Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικάνοι, έχουν επιβάλει απαιτήσεις κάλυψης και αναγνωρίζουν την ανάγκη καθολικής κάλυψης. Βόρεια, Νότια, Ανατολικά και Δυτικά. Δεν είναι πολιτική δήλωση. Είναι πατριωτικό καθήκον.

Joe Biden: ( 09:37 )
Και πέμπτο, συζητήσαμε να κάνουμε τις δοκιμές πιο διαθέσιμες και προσβάσιμες. Όποιος θέλει ένα τεστ θα πρέπει να μπορεί να πάρει ένα. Περίοδος.

Joe Biden: ( 09:45 )
Και τέλος, ενώ εστιάζαμε στις άμεσες ανάγκες ελέγχου του ιού, οι κυβερνήτες έθεσαν επίσης και μίλησαν για το πόσο πρέπει να οικοδομήσουμε καλύτερα, ειδικά στις υποδομές και την εκπαίδευση και πολλά άλλα.

Joe Biden: ( 10:00 )
Αυτή δεν ήταν μια μοναδική συνάντηση. Δεσμευτήκαμε, δεσμευτήκαμε. Συμφωνήσαμε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε και να συναντιόμαστε με τους κυβερνήτες σε τακτική βάση, να συνεχίζουμε να αναζητούμε τη συμβολή τους και ότι οι ομάδες COVID θα παρακολουθήσουν και θα συντονίσουν τα ζητήματα που προέρχονται από αυτήν την πρόσκληση, επειδή ορισμένες από αυτές έχουν πολύ ικανές άτομα στις ομάδες COVID στις πολιτείες τους.

Joe Biden: ( 10:23 )
Η ουσία, μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα πέρα ​​από τις δυνατότητές μας. Αλλά πρέπει να ενωθούμε ως χώρα. Αυτό που ενισχύει αυτή η συνάντηση μαζί με άλλους που είχαμε κατά τη γνώμη μου είναι η ενότητα που αναζητά η χώρα. Μας ζητούν να συναντηθούμε και να αντιμετωπίσουμε προβλήματα, τα περισσότερα από τα οποία δεν έχουν ιδεολογική βάση για διαφωνία. Αυτό πρέπει να κάνουμε. Για αυτό μίλησαν οι κυβερνήτες. Ήταν πραγματικά ευχάριστο να τα ακούσω.

Joe Biden: ( 10:55 )
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους και να σας ευλογεί ο Θεός. Και εκείνοι που έχασαν κάποιον, είστε στις προσευχές μας. Είθε ο Θεός να προστατεύσει τα στρατεύματά μας. Είμαι στην ευχάριστη θέση να κάνω μερικές ερωτήσεις. Και το αφεντικό μου θα μου πει ποιος είναι.

Ομιλητής 4: ( 11:16 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε εκλεγμένοι. Ξέρω ότι αναφέρατε τον οικονομικό αντίκτυπο και μιλήσατε λίγο για το πακέτο ανακούφισης που θέλετε, αλλά αναρωτιόμουν αν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε ακριβώς ως πρόεδρος ή τι θα διέπει την απόφασή σας όσον αφορά η οικονομία. Έτσι αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα να ρωτήσω τι είδους πλαίσιο σκέφτεστε καθώς αποφασίζετε να προχωρήσει ένας γραμματέας του Υπουργείου Οικονομικών, αν θα σκεφτόσασταν, είχατε πει κατά τη διάρκεια των συζητήσεων ότι θέλετε να τιμωρήσετε την Κίνα με τον τρόπο που " ενεργούσα, αν αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει οικονομικές κυρώσεις ή τιμολόγια έναντι της Κίνας; Και τέλος, νομίζετε ότι το ισχυρό δολάριο βοηθά ή βλάπτει τις ΗΠΑ καθώς αντιμετωπίζουμε την ιστορική ανεργία;

Joe Biden: ( 12:00 )
Λοιπόν, κοίτα, επιτρέψτε μου να τα πάρω ένα κάθε φορά. Σύντομα θα ακούσετε την επιλογή μου για θησαυροφυλάκιο. Έχω πάρει την απόφαση. Έχουμε λάβει αυτήν την απόφαση. Και θα το ακούσετε είτε λίγο πριν είτε αμέσως μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών, νούμερο ένα. Και θα το βρείτε ως κάποιος που πιστεύω ότι θα γίνει αποδεκτός από όλα τα στοιχεία του Δημοκρατικού κόμματος, από τους προοδευτικούς έως τους μετριοπαθείς συνασπισμούς.

Joe Biden: ( 12:25 )
Δεύτερον, δεν πρόκειται τόσο για την τιμωρία της Κίνας. Είναι για να βεβαιωθείτε ότι η Κίνα κατανοεί ότι έπρεπε να παίξει με τους κανόνες. Είναι μια απλή πρόταση. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους θα επανέλθουμε στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Θα επανέλθουμε και στην πρώτη μέρα. Και χρειάζεται μεταρρύθμιση, αναγνωρίζω. Και ξανασυνδεθείτε στο Σύμφωνο για το κλίμα του Παρισιού. Και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι ο υπόλοιπος κόσμος και θα συναντηθούμε και θα βεβαιωθούμε ότι υπάρχουν ορισμένες φωτεινές γραμμές που κατανοούν οι Κινέζοι. Δεν πρέπει να αντιμετωπίσουμε μόνο αυτήν την πανδημία, αλλά πρέπει να σχεδιάσουμε την επόμενη. Η ιδέα ότι οι ιοί θα εξαφανιστούν δεν είναι λογική. Πρόκειται να επαναβαθμονομήσουμε και να δημιουργήσουμε τις θεσμικές δομές που είχαμε στη διοίκηση του Ομπάμα Μπάιντεν και να οικοδομήσουμε πάνω του.

Joe Biden: ( 13:13 )
Και ποια ήταν η τρίτη ερώτησή σας;

Ομιλητής 4: ( 13:15 )
Πρόκειται για το δολάριο, κύριε, αν νομίζετε ότι ένα ισχυρό δολάριο θα βοηθήσει ή θα πλήξει την ανεργία. Ή γενικά ακριβώς πώς θέλετε η Ομοσπονδιακή Τράπεζα να προσεγγίσει

Joe Biden: ( 13:25 )
Λοιπόν, ειλικρινά, ο τρόπος με τον οποίο η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ προσεγγίζει το δολάριο νομίζω ότι ήταν σε θετική κατεύθυνση. Τα επιτόκια μας είναι τόσο χαμηλά όσο ήταν στη σύγχρονη ιστορία. Και νομίζω ότι είναι θετικό. Δίνει εμπιστοσύνη στην πιθανότητα να μπορούμε να ξοδεύουμε τα χρήματα σε δαπάνες ελλείμματος για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε οικονομική ανάπτυξη αμέσως. Και έτσι νομίζω ότι ήταν θετικό μέχρι τώρα.

Ομιλητής 4: ( 14:05 )
Ευχαριστώ.

Ομιλητής 5: ( 14:05 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε εκλέγοντας. Είπατε ότι εάν αυτή η μετάβαση δεν προχωρήσει, ειδικά συντονισμός σχετικά με τη διανομή εμβολίων, θα χαθούν ζωές. Πόσες ζωές πιστεύετε ότι κινδυνεύουν εδώ εάν αυτή η μετάβαση παραμείνει σε αναστολή;

Joe Biden: ( 14:18 )
Λοιπόν, κοίτα, έχετε ακούσει τις προβολές. Οι προβλέψεις είναι ότι αν δεν αλλάξει ουσιαστικά τίποτα από τώρα έως τις αρχές Φεβρουαρίου, είναι πιθανό να χάσουμε έως και 400.000 ζωές, άλλες 150.000 ζωές. Και έτσι είναι αληθινό, αν είναι αυτό, φτάνει στο 360, ό, τι κι αν είναι, είναι πραγματικό. Και δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην κοινοποιήσουμε τα δεδομένα και ας αρχίσουμε να σχεδιάζουμε. Επειδή την πρώτη μέρα, θα μας πάρει χρόνο. Εάν δεν έχουμε πρόσβαση σε όλα αυτά τα δεδομένα, θα μας αφήσει πίσω από την οκτώ μπάλα για ένα μήνα ή περισσότερο. Και αυτό είναι ζωές. Πόσα θα χάνονταν ως συνέπεια αυτού; Δεν μπορώ να σου πω.

Joe Biden: ( 15:04 )
Μιλήσαμε πολύ με τον κυβερνήτη για τις άμεσες ανάγκες. Θα χρησιμοποιήσουμε τον αμυντικό νόμο για την παραγωγή για να μπορέσουμε να βγούμε εκεί και να υπαγορεύσουμε εταιρείες να χτίζουν και να ακολουθούν πράγματα. Χρειαζόμαστε πολύ περισσότερες δοκιμές. Χρειαζόμαστε πολύ περισσότερη κάλυψη. Χρειαζόμαστε γάντια. Ζήτησα από την Εθνική Ένωση Διοικητών μέσω του Κυβερνήτη Cuomo και εκείνων που βρίσκονται στη γραμμή να μας ενημερώσουν ποιες είναι οι ελλείψεις τους, τι περιμένουν, γιατί πρόκειται να προχωρήσουμε την πρώτη μέρα. Αυτό πρέπει να προχωρήσει τώρα. Τώρα. Αλλά αν περιμένει, χρειάζεται πολύς χρόνος για να ξεκινήσει αυτό το πράγμα.

Ομιλητής 5: ( 15:44 )
Και όταν κάνετε ένα βήμα πίσω και κοιτάξετε τον τρόπο με τον οποίο ο Πρόεδρος χειρίζεται αυτό, την άρνησή του να παραχωρήσει, τι νομίζετε ότι συμβαίνει πραγματικά εδώ; Κατά την άποψή σας, κύριε Πρόεδρε Elect, τι πιστεύετε ότι κάνει ο πρόεδρος; Τι βλέπουν οι Αμερικανοί εδώ;

Joe Biden: ( 16:00 )
Επιτρέψτε μου να επιλέξω τα λόγια μου εδώ. Νομίζω ότι βλέπουν απίστευτη ανευθυνότητα, απίστευτα επιβλαβή μηνύματα που αποστέλλονται στον υπόλοιπο κόσμο σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της δημοκρατίας. Και νομίζω ότι είναι… Λοιπόν, δεν ξέρω το κίνητρό του, αλλά νομίζω ότι είναι εντελώς ανεύθυνο.

Ομιλητής 5: ( 16:27 )
Ανησυχείτε ότι μπορεί να πετύχει, ώστε οι άνθρωποι να αμφισβητήσουν τη νομιμότητα της διοίκησής σας;

Joe Biden: ( 16:32 )
Όχι, δεν με απασχολεί η μεγάλη πλειοψηφία του αμερικανικού λαού. Όλα τα στοιχεία δημοσκοπήσεων έχουν δείξει, αν και οι Ρεπουμπλικάνοι που ανησυχούν για αυτό, είναι υψηλότεροι, αλλά πάνω από το 78% των Αμερικανών πιστεύουν ότι είναι χωρίς αμφιβολία, είναι νόμιμο. Και νομίζω ότι οι περισσότεροι Ρεπουμπλικάνοι με τους οποίους μίλησα, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων κυβερνητών, πιστεύουν ότι αυτό είναι εξουθενωτικό. Στέλνει ένα φρικτό μήνυμα για το ποιοι είμαστε ως χώρα.

Ομιλητής 6: ( 17:06 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε εκλέγοντας. Σας ευχαριστώ, Αντιπρόεδρος Εκλεκτής Χάρις. Το εκτιμώ.

Joe Biden: ( 17:10 )
Χαίρομαι που σε βλέπω προσωπικά, όχι στην τηλεόραση.

Ομιλητής 6: ( 17:11 )
Χαίρομαι που σε βλέπω επίσης. Ναί. Το εκτιμώ. Είπατε ότι θα μπορούσαν να χαθούν ζωές αν δεν αρχίσετε να λαμβάνετε ενημερώσεις από την κυβέρνηση Τραμπ. Και τώρα εδώ είμαστε πάνω από 250.000 ζωές θα μπορούσαν να χαθούν. Δεδομένου ότι, πώς δικαιολογείτε να μην λάβετε νομικά μέτρα για να λάβετε τις ενημερώσεις που λέτε ότι είναι κρίσιμες, ότι λέτε ότι χρειάζεστε;

Joe Biden: ( 17:35 )
Θα χρειαζόταν πολύς χρόνος. Θα χρειαζόταν χρόνος. Δεν πρόκειται να το επιταχύνω κατά τη γνώμη μου. Και εν τω μεταξύ, ελπίζω ότι θα μπορέσω να συνεργαστώ από τους Ρεπουμπλικάνους συναδέλφους μας στη Γερουσία και το Σώμα, καθώς και από τους κυβερνήτες για να οικοδομήσουμε μια συναίνεση ως προς το πώς θα προχωρήσουμε όταν το κάνουμε.

Ομιλητής 6: ( 17:58 )
Αλλά γιατί να μην χρησιμοποιήσετε κάθε εργαλείο στην εργαλειοθήκη σας για να λάβετε τις πληροφορίες που λέτε ότι πρέπει να κάνετε τη δουλειά σας και να την κάνετε αποτελεσματικά την πρώτη ημέρα;

Joe Biden: ( 18:06 )
Κάνω μια κρίση βασισμένη σε πολυετή εμπειρία σχετικά με το πώς να κάνω τα πράγματα με την αντιπολίτευση.

Ομιλητής 6: ( 18:13 )
Πιστεύετε ότι θα κερδίσετε;

Τζο Μπάιντεν: ( 18:15 )
Η κρίση μου είναι ότι θα προχωρήσουμε περισσότερο δουλεύοντας με τους Ρεπουμπλικάνους συναδέλφους μας τώρα, γιατί ο χρόνος κατά τον οποίο θα κερδίζαμε δεν θα άλλαζε ουσιαστικά. Αλλά εξακολουθεί να είναι μια ανοιχτή ερώτηση. Είναι μια ανοιχτή ερώτηση. Θα μπορούσε να αλλάξει.

Ομιλητής 6: ( 18:40 )
Άρα δεν το αποκλείσατε; Δεν έχετε αποκλείσει νομική δράση κατά της διοίκησης του Trump, κατά της GSA;

Joe Biden: ( 18:45 )
Δεν το αποκλείσαμε.

Ομιλητής 6: ( 18:47 )
Εντάξει. Και δεδομένου του αριθμού των νεκρών τώρα, περισσότεροι από 250.000 Αμερικανοί που έχουν πλέον χάσει τη ζωή τους, είπατε ότι θα υποστηρίζατε ένα κλείσιμο σε εθνικό επίπεδο εάν το πρότειναν οι επιστήμονες.

Joe Biden: ( 19:00 )
Όχι, όχι. Ξέρω-

Ομιλητής 6: ( 19:01 )
Μιλήσατε τώρα με επιστήμονες-

Joe Biden: ( 19:03 )
Όλοι κάνουν αυτή την ερώτηση κάθε φορά που στέκομαι εδώ. Ήταν μια υποθετική ερώτηση. Η απάντηση ήταν ότι θα ακολουθούσα την επιστήμη. Δεν πρόκειται να κλείσω την οικονομία, περίοδο. Θα κλείσω τον ιό. Αυτό θα κλείσω.

Ομιλητής 6: ( 19:18 )
Αυτό αποκλείεται;

Joe Biden: ( 19:19 )
Θα το πω ξανά. Χωρίς εθνικό κλείσιμο. Χωρίς εθνικό κλείσιμο, γιατί κάθε περιοχή, κάθε περιοχή, κάθε κοινότητα μπορεί να είναι διαφορετική. Και έτσι δεν υπάρχει καμία περίσταση που μπορώ να δω ότι θα απαιτούσε συνολικό κλείσιμο σε εθνικό επίπεδο. Νομίζω ότι αυτό θα ήταν αντιπαραγωγικό. Υπάρχουν όμως περιορισμοί ως προς τον βαθμό στον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι ανοιχτές. Για παράδειγμα, είναι ένα πράγμα να πούμε ότι μπορείτε να έχετε, σε μια κατάσταση όπου το ποσοστό μόλυνσης τους δεν είναι τόσο υψηλό, μπορείτε να ανοίξετε ένα γυμναστήριο. Είναι άλλο να πούμε ότι μπορεί να είναι ανοιχτό μόνο τέσσερις ώρες την ημέρα με αριθμό ατόμων X. Στην εκκλησία στην οποία πηγαίνω, την Καθολική μου εκκλησία, δεν επιτρέπουν να εισέλθει στην εκκλησία πάνω από το 40% των ανθρώπων. Αυτές είναι λογικές αποφάσεις. Δεν κλείνει τα πάντα. Βαθμολογείται βάσει της απειλής.

Ομιλητής 6: ( 20:17 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε εκλέγοντας.

Joe Biden: ( 20:26 )
Σας ευχαριστώ.

Ομιλητής 7: ( 20:29 )
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε Εκλεγμένος και Αντιπρόεδρος Εκλέκτης Χάρις. Μια ερώτηση για εσάς πρώτα, ποια είναι η γνώμη σας για το γεγονός ότι ο πρόεδρος πραγματοποιεί αυτές τις κλήσεις με αξιωματούχους της κομητείας του Μίσιγκαν εν μέσω της προσπάθειάς του να ανατρέψει τις εκλογές; Αύριο θα έχει επίσης Ρεπουμπλικανικούς νομοθέτες του Μίτσιγκαν στο Λευκό Οίκο. Είναι κάτι που κάνει σε κάνει να ξανασκεφτείς τη στρατηγική σου; Ξέρω ότι λέτε ότι δεν θέλετε να ασκήσετε νομική ενέργεια αυτή τη στιγμή. Και τι λέτε στους Αμερικανούς, ειδικά στους Αμερικανούς μετανάστες που ήρθαν στις Ηνωμένες Πολιτείες αναζητώντας πολιτική σταθερότητα και βλέποντας όλα τα πράγματα που κάνει ο Πρόεδρος;

Τζο Μπάιντεν: ( 21:08 )
Περιμένω. Ερχομαι. Αυτό τους λέω. Όχι αστείο. Και αυτό που κάνει τώρα ο πρόεδρος είναι πραγματικά, πρόκειται να είναι ένα άλλο περιστατικό όπου θα καταγραφεί στην ιστορία ως ένας από τους πιο ανεύθυνους προέδρους στην αμερικανική ιστορία. Δεν είναι καθόλου καν εντός του κανόνα. Υπάρχουν ερωτήσεις εάν είναι ακόμη νόμιμο, αλλά θα είναι ενδιαφέρον ποιος εμφανίζεται σε αυτήν την πρόσκληση να συναντηθεί με την ηγεσία. Κερδίσαμε το Μίτσιγκαν. Θα πιστοποιηθεί. Θα καταλήξουμε να καταστήσουμε σαφές, είναι, καθιστώντας σαφές ότι κερδίσαμε. Είναι δύσκολο να καταλάβω πώς σκέφτεται αυτός ο άντρας. Είναι δύσκολο να καταλάβω. Είμαι βέβαιος ότι ξέρει ότι δεν έχει κερδίσει και δεν πρόκειται να κερδίσει και πρόκειται να ορκιστεί στις 20 Ιανουαρίου. Αλλά πολύ για μένα να αμφισβητήσω το κίνητρό του. Είναι απλώς εξωφρενικό αυτό που κάνει.

Ομιλητής 7: ( 22:33 )
Αλλά καθώς ανεβαίνει τα πράγματα που κάνει, καλώντας υπαλλήλους, σε κάνει να ξανασκεφτείς τη στρατηγική σου; Υπάρχει κάτι που θα έκανε που θα σας έκανε να πείτε, "Εντάξει, πρέπει πραγματικά να πάμε στο δικαστήριο τώρα"; Ή παρακολουθείτε ακόμα τι κάνει και λέει, «Μπορούμε ακόμα να περιμένουμε και να δούμε τι θα συμβεί»;

Joe Biden: ( 22:50 )
Δεν πρόκειται να αποκλείσω τίποτα ή τίποτα. Αλλά προς το παρόν, η στρατηγική, δεν αλλάζει.

Ομιλητής 5: ( 22:58 )
Και αν μπορούσα να κάνω μια ερώτηση στον Αντιπρόεδρο Εκλεγμένο, θα ήταν εντάξει;

Joe Biden: ( 23:01 )
Σίγουρα.

Ομιλητής 5: ( 23:02 )
Αντιπρόεδρος Εκλέκτης Χάρις, μιλήσατε για την κρατική σας εμπειρία. Η ερώτησή μου είναι, υπάρχει κάτι που ακούσατε σήμερα από κυβερνήτες που σας έκανε να ανησυχείτε ιδιαίτερα για τους ευάλωτους πληθυσμούς, ειδικά καθώς μίλησα με Αμερικανούς που λένε: «Δεν έχω το προνόμιο να εργαστώ από το σπίτι. Δεν έχω το προνόμιο να έχω κοινωνική απόσταση αν ζω σε ένα σπίτι με πολλές γενιές »; Ακούσατε κάτι που σας αφορά ειδικά και τι μπορούμε να κάνουμε για αυτούς ως χώρα;

Καμάλα Χάρις: ( 23:30 )
Λοιπόν, όπως μοιράστηκε ο Πρόεδρος Elect με όλους, ακούσαμε πολλά από τους κυβερνήτες, συμπεριλαμβανομένης αυτής, συμπεριλαμβανομένης της ανησυχίας ότι Αφροαμερικανοί, Λατίνοι, ιθαγενείς Αμερικανοί, άνθρωποι που ζουν σε αγροτικές κοινότητες, άτομα που, ως ομάδες ανθρώπων, έχουν ιστορικά είχε λιγότερους πόρους και ανεπαρκείς. Και έτσι υπήρχε συναίνεση μεταξύ των κυβερνητών, διμερής συναίνεση, ότι η ομοσπονδιακή στρατηγική μας πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτές τις ανησυχίες με τρόπο που υποστηρίζουμε τα κράτη με τους πόρους που θα χρειαστούν για να πάρουν στους λαούς που συχνά παραβλέφθηκαν ή αγνοήθηκαν. Και ο Πρόεδρος Εκλογής, νομίζω, κατέστησε πολύ σαφές ότι είναι μια από τις υψηλότερες προτεραιότητές μας να το υποστηρίξουμε. Όπως ίσως γνωρίζετε, στη Γερουσία, ηγήθηκα πραγματικά αυτό που αποκαλούμε Task Force Racial Disparities.

Ομιλητής 7: ( 24:33 )
Σας ευχαριστώ, Πρόεδρος Elect Biden και Αντιπρόεδρος Elect Harris.

Joe Biden: ( 24:35 )
Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι υπάρχει, και έχουμε μιλήσει πολύ για αυτό και μιλήσαμε γι 'αυτό και μιλήσαμε γι' αυτό όταν έτρεξα, ζητώντας επίσης τον διορισμό. Και αυτό είναι ότι η ιδέα των καφέ, μαύρων, ασιατικών, αμερικανών ιθαγενών κοινοτήτων είναι πάντα οι πρώτες που πλήττονται περισσότερο. Και οι τελευταίοι που επανέρχονται. Θα το ανατρέξουμε. Θα είναι πολύ σημαντικό να καθορίσουμε τις προτεραιότητες με βάση την πρόσβαση στις διαθέσιμες πληροφορίες, την πρόσβαση σε όλα, από το εμβόλιο έως άλλες ευκαιρίες για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τη βοήθεια της χώρας, μέρος της χώρας που έχει πληγεί περισσότερο. Τρεις φορές περισσότεροι Αφροαμερικανοί πέθαναν από τους λευκούς Αμερικανούς που πέθαναν από το COVID.

Joe Biden: ( 25:29 )
Επομένως, πρέπει να δοθεί προτεραιότητα. Γι 'αυτό θα ήθελα να μάθω τι έχει κατά νου αυτή η διοίκηση όσον αφορά την Επιχείρηση Warp Speed ​​και πώς το σχεδιάζουν. Και αυτό συζητήσαμε με τους κυβερνήτες σήμερα. Όλοι ανέφεραν την ανάγκη εστίασης σε κοινότητες που έχουν μείνει πίσω, ιδιαίτερα τον Κυβερνήτη Cuomo. Είναι ένα πράγμα εάν, για παράδειγμα, τα εμβόλια διανέμονται σε όλους τους Walgreens της Αμερικής. Δεν υπάρχει κριτική για τον Walgreens, αλλά υπάρχουν πολλές από αυτές τις εγκαταστάσεις που δεν είναι σε αγροτικές κοινότητες και δεν είναι σε φτωχές κοινότητες, αφροαμερικάνικες, λατίνες κοινότητες. Πρέπει λοιπόν να βεβαιωθούμε ότι υπάρχει πρόσβαση για αυτούς.

Ομιλητής 7: ( 26:11 )
Σας ευχαριστώ πολύ. [crosstalk 00:26:16].

Joe Biden: ( 26:11 )
Εντάξει. Ευχαριστώ.

Ομιλητής 8: ( 26:24 )
Έχετε χώρο για τον Bernie Sanders στο γραφείο σας; [crosstalk 00:26:24]

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου