Αντίγραφο συνέντευξης τύπου της ιατρικής ομάδας του Donald Trump από τον Walter Reed σχετικά με την κατάσταση του Trump στις 5 Οκτωβρίου
Δρ Sean Conley: ( 00:15 )
Καλησπέρα, όλοι. Ευχαριστώ που βρίσκεσαι εδώ.
Δρ Sean Conley: ( 00:19 )
Τις τελευταίες 24 ώρες, ο πρόεδρος συνέχισε να βελτιώνεται. Έχει ικανοποιήσει ή υπερβεί όλα τα τυπικά κριτήρια απαλλαγής στο νοσοκομείο. Θα λάβει άλλη μια δόση remdesivir εδώ σήμερα και μετά σκοπεύουμε να τον πάμε σπίτι. Έχουν περάσει περισσότερες από 72 ώρες από τότε που ο τελευταίος πυρετός του, τα επίπεδα οξυγόνου, συμπεριλαμβανομένων των περιπατητικών κορεσμών και το έργο αναπνοής του είναι όλα φυσιολογικά. Αν και μπορεί να μην είναι ακόμη εντελώς έξω από το δάσος, η ομάδα και εγώ συμφωνούμε ότι όλες οι αξιολογήσεις μας, και κυρίως η κλινική του κατάσταση, υποστηρίζουν την ασφαλή επιστροφή του προέδρου στο σπίτι, όπου θα περιβάλλεται από ιατρική περίθαλψη παγκόσμιας κλάσης 24 / 7.
Δρ Sean Conley: ( 00:58 )
Θα ήθελα να αναφέρω τον Δρ Dooley για να αναθεωρήσει μερικές ακόμη λεπτομέρειες.
Δρ Sean Dooley: ( 01:06 )
Καλησπέρα, μια σύντομη ενημέρωση σήμερα το πρωί. Όπως ανέφερε ο Δρ Conley, ο πρόεδρος συνεχίζει να κάνει πολύ καλά. Τα ζωτικά του σημάδια σήμερα το πρωί ήταν αξιοσημείωτα για θερμοκρασία 98,1, η αρτηριακή του πίεση ήταν 134 πάνω από 78 και αναπνευστικός ρυθμός 17 αναπνοές ανά λεπτό και ο καρδιακός ρυθμός του ήταν 68 παλμοί ανά λεπτό. Ο τελευταίος κορεσμός της οξυαιμοσφαιρίνης ήταν 97% στον αέρα του δωματίου. Προς το παρόν δεν υποστηρίζει κανένα αναπνευστικό παράπονο, και εκτός από την αξιολόγησή μας με την πολυεπιστημονική ομάδα σήμερα το πρωί, έχει διατηρήσει ένα πλήρες πρόγραμμα, διασκεδάζοντας και εργαζόμαστε στην ιατρική μονάδα του Λευκού Οίκου.
Δρ Sean Dooley: ( 01:45 )
Τώρα θα το παραδώσω στον Δρ Garibaldi για να συζητήσω ξανά τη θεραπευτική. Ευχαριστώ.
Δρ. Brian Garibaldi: ( 01:52 )
Γεια, καλησπέρα. Και πάλι, ήθελα απλώς να επαναλάβω το συναίσθημα τι τιμή είναι να είμαι μέλος αυτής της υπέροχης ομάδας εδώ στο Walter Reed. Χθες το απόγευμα ο πρόεδρος έλαβε την τρίτη δόση του remdesivir και ανέχτηκε αυτήν την έγχυση χωρίς δυσκολία και η λειτουργία των νεφρών και του ήπατος συνέχισε να είναι φυσιολογική. Το σχέδιό μας είναι να δώσουμε την τέταρτη δόση remdesivir σήμερα το απόγευμα πριν επιστρέψει στον Λευκό Οίκο. Έχουμε κάνει ρυθμίσεις για να παραδώσουμε την πέμπτη και τελευταία δόση του κύκλου θεραπείας του στον Λευκό Οίκο αύριο το βράδυ. Συνεχίζει στη δεξαμεθαζόνη και, πάλι, το σχέδιο για σήμερα είναι να συνεχίσει να είναι ξαπλωμένος, να τρώει και να πίνει και να εργάζεται όπως είναι σε θέση.
Δρ. Brian Garibaldi: ( 02:25 )
Θα ήθελα να το παραδώσω στον Δρ. Jason Blaylock, ο οποίος είναι ειδικός για τις μολυσματικές ασθένειες και ο επικεφαλής της ιατρικής εδώ στο Walter Reed για να ενημερώσει σχετικά με τον έλεγχο των λοιμώξεων. Σας ευχαριστώ.
Δρ. Jason Blaylock: ( 02:37 )
Καλησπέρα, όλοι. Πρώτα απ 'όλα, θέλω απλώς να πω τι τιμή ήταν να είμαι μέλος αυτής της ιατρικής ομάδας πίσω μου και να φροντίζω τον πρόεδρο.
Δρ. Jason Blaylock: ( 02:46 )
Από την άφιξη του προέδρου στο Walter Reed, έλαβε ιατρική διαχείριση που παραμένει σύμφωνη με τις εθνικές, κλινικές, κοινωνικές οδηγίες για τη θεραπεία της λοίμωξης από COVID-19. Επιπλέον, εγώ και εγώ και ο Δρ. Wes Campbell συνεργαστήκαμε πολύ στενά με διάφορα εργαστήρια στην περιοχή, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, για να συμπεριλάβουμε το USAMRAA και το [RAR 00:03:10] σχετικά με τη λήψη προηγμένων διαγνωστικών δοκιμών για πραγματικά ενημέρωση η ιατρική ομάδα του Λευκού Οίκου, τόσο του καθεστώτος του προέδρου, όσο και η ικανότητά του να μεταδίδει ιό σε άλλους. Επίσης, συνεργαστήκαμε πολύ στενά με την ομάδα του Walter Reed για να διασφαλίσουμε ότι εξετάζουμε πολύ προσεκτικά τις στρατηγικές πρόληψης των λοιμώξεων και τη σωστή στάση, έτσι ώστε ο πρόεδρος να μπορεί να επιστρέψει με ασφάλεια στην κατοικία του.
Δρ. Jason Blaylock: ( 03:38 )
Με αυτό, θα το παραδώσω στον Dr. Conley, ο οποίος θα απαντήσει σε τυχόν τελικές ερωτήσεις;
Δρ Sean Conley: ( 03:45 )
Ευχαριστώ, Τζέισον.
Δρ Sean Conley: ( 03:46 )
Το ανέφερα το Σάββατο, αλλά θα ήθελα να επαναλάβω πόσο ευγνώμων είμαι ο πρόεδρος και εγώ στους άνδρες και γυναίκες του Walter Reed, των συναδέλφων μας στο Johns Hopkins, πολλά ομοσπονδιακά, ιδιωτικά ιδρύματα από τα οποία έχουμε λάβει υποστήριξη. Όσο τα πάντα συνεχίζονται στο κομμάτι που βιώνουμε αυτή τη στιγμή, αυτή τη στιγμή, όπως έχει ήδη κάνει tweet ο πρόεδρος, είναι να τον πάμε σπίτι αργότερα σήμερα. Με αυτό, θα κάνω μερικές ερωτήσεις.
Ομιλητής 5: ( 04:12 )
Δρ Conley, πώς μπορεί να απολυθεί ο Πρόεδρος στον Λευκό Οίκο όταν του δόθηκε στεροειδή. Είπατε ότι εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αυτά τα στεροειδή. Αυτά είναι φάρμακα, όπως γνωρίζετε, που συνήθως χορηγούνται σε ασθενείς με COVID που βρίσκονται σε αναπνευστήρες ή με χαμηλό οξυγόνο, οπότε τον υπερέχετε; Εάν εξακολουθεί να παίρνει αυτό το φάρμακο, πώς είναι ασφαλές να επιστρέψει στον Λευκό Οίκο;
Δρ Sean Conley: ( 04:30 )
Στέλνουμε τους ασθενείς στο σπίτι με φάρμακα όλη την ώρα. Στην πραγματικότητα, χθες το απόγευμα, κατά πάσα πιθανότητα πληρούσε τις περισσότερες από τις απαιτήσεις απαλλαγής του με ασφάλεια από το νοσοκομείο. Επιστρέφει σε μια μονάδα, την ιατρική μονάδα του Λευκού Οίκου, η οποία είναι στελεχωμένη 24 ώρες το 24ωρο, κορυφαίους γιατρούς, νοσοκόμες, PA, υλικοτεχνικούς. Η μονάδα εδώ, η ομάδα εδώ πίσω μου, θα συνεχίσει να μας υποστηρίζει σε αυτή τη φύση.
Δρ Sean Conley: ( 04:57 )
Ναι;
Ομιλητής 6: ( 04:57 )
Δρ Conley. Δρ Conley, ποια είναι τα μέτρα ελέγχου των λοιμώξεων που λαμβάνετε και πώς ήταν ασφαλές για αυτόν να οδηγεί χθες με μια μάσκα υφασμάτων; Πώς είναι ασφαλές για αυτόν να επιστρέψει στον Λευκό Οίκο όπου υπήρξαν τόσες πολλές περιπτώσεις; Πώς είναι κάτι τέτοιο ασφαλές;
Δρ Sean Conley: ( 05:12 )
Ο πρόεδρος περιβάλλεται από ιατρικό και προσωπικό ασφαλείας για μέρες που φορούν πλήρη PPE. Χθες, οι πράκτορες μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ βρίσκονταν στο ίδιο επίπεδο PPE για πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Συνεργαστήκαμε με τους ειδικούς μας για τις μολυσματικές ασθένειες για να κάνουμε κάποιες συστάσεις για το πώς να διατηρήσουμε τα πάντα ασφαλή στον Λευκό Οίκο για τον πρόεδρο και τους γύρω του. Εξετάζουμε πού θα είναι σε θέση να εκτελέσει τα καθήκοντά του, τον χώρο γραφείου. Θα πω απλώς ότι ταιριάζει με όλα όσα έχουμε κάνει στον επάνω όροφο τις τελευταίες ημέρες.
Ομιλητής 7: ( 06:00 )
Μπορείτε να μας πείτε, κατά τη δοκιμή, μπορείτε να μας πείτε πότε είχε το τελευταίο αρνητικό τεστ; Ήταν Πέμπτη; Ήταν Τετάρτη; Θυμάσαι πότε είχε το τελευταίο αρνητικό τεστ;
Δρ Sean Conley: ( 06:07 )
Δεν θέλω να πάω πίσω.
Ομιλητής 7: ( 06:10 )
Βοηθά στην ανίχνευση επαφών για άτομα που ήταν γύρω του να γνωρίζουν πότε ήταν θετικός.
Δρ Sean Conley: ( 06:13 )
Καταλαβαίνω. Η ανίχνευση επαφών, όπως το καταλαβαίνω, γίνεται. Δεν συμμετέχω σε αυτό.
Ομιλητής 8: ( 06:19 )
[crosstalk 00:06:19] ότι έφυγε ή ήταν κάτι που ώθησε;
Dr. Sean Conley: ( 06:23 )
Όχι. Προσπαθούμε να μεταφέρουμε τους ασθενείς στο σπίτι και έξω από το νοσοκομείο όσο πιο γρήγορα είναι ασφαλές και λογικό. Κάθε μέρα ένας ασθενής μένει άσκοπα στο νοσοκομείο αποτελεί κίνδυνο για τον εαυτό τους. Αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα που γίνεται στον επάνω όροφο που δεν μπορούμε να κάνουμε με ασφάλεια στο σπίτι.
Ομιλητής 9: ( 06:42 )
Είπατε ότι επτά έως δέκα ημέρες ήταν ένα παράθυρο για το οποίο θα σας απασχολούσε. Δεν νομίζω ότι είμαστε εκεί ακόμα. Έχετε ανησυχίες σχετικά με πιθανή επιδείνωση ή αναστροφή; Ποια είναι τα σχέδιά σας για να αντιμετωπίσετε αυτό εάν επρόκειτο να συμβεί;
Δρ Sean Conley: ( 06:55 )
Έχετε απόλυτο δίκιο. Γι 'αυτό όλοι παραμένουμε προσεκτικά αισιόδοξοι και επιφυλακτικοί γιατί βρισκόμαστε σε λίγο αχαρτογράφητο έδαφος όταν πρόκειται για έναν ασθενή που έλαβε τις θεραπείες που είχε τόσο νωρίς στην πορεία. Κοιτάζουμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Αν μπορέσουμε να φτάσουμε μέχρι τη Δευτέρα με τον ίδιο να παραμείνει το ίδιο ή να βελτιωθεί, ακόμα καλύτερα, τότε όλοι θα πάρουμε αυτό το τελευταίο βαθύ ανακούφιση. Αλλά όπως είπα, ιατρική περίθαλψη παγκόσμιας κλάσης 24/7 που τον περιβάλλει εκεί κάτω. Δεν θα χάσουμε τίποτα που θα έχουμε πιάσει εδώ.
Ομιλητής 10: ( 07:31 )
Πού θα βρίσκεται φυσικά στον Λευκό Οίκο; Πώς μοιάζει; Πώς τον κρατάτε σε καραντίνα με ασφάλεια;
Δρ Sean Conley: ( 07:38 )
Μακάρι να μπορούσα να πάω σε αυτό περισσότερο, αλλά απλά δεν μπορώ.
Ομιλητής 6: ( 07:43 )
Γιατρός, γιατί ξεκινήσατε τη θεραπεία με δεξαμεθαζόνη;
Δρ Sean Conley: ( 07:46 )
Χθες, μιλήσαμε για αυτό, τις μικρές προσωρινές σταγόνες στο οξυγόνο του και το συζητήσαμε ως ομάδα και επιλέξαμε να το ξεκινήσουμε νωρίς σε περίπτωση που επιμείνει ή επιδεινωθεί. Οι πιθανοί κίνδυνοι και οι παρενέργειες, συζητήσαμε όλοι. Κοιτάξαμε τα δεδομένα και αποφασίσαμε ότι θα προτιμούσαμε, να το προχωρήσουμε και μετά να κρατήσουμε και να διακινδυνεύσουμε το αντίθετο.
Ηχείο 6: ( 08:16 )
Τι γίνεται με τις αξονικές τομογραφίες και τις ακτίνες Χ; Τι έχετε δει στις ακτινογραφίες του στο στήθος του;
Ομιλητής 11: ( 08:18 )
[crosstalk 00:08:18] να συνεχίσει την εκστρατεία του;
Δρ Sean Conley: ( 08:18 )
Όσον αφορά το ταξίδι, θα δούμε.
Ομιλητής 12: ( 08:21 ) Ο
Δρ Conley, σχετικά με την ψυχική του κατάσταση, μπορείτε να μιλήσετε για το εάν έχει νευρολογικά συμπτώματα; Έχει παρενέργειες από τα φάρμακά του, ομίχλη από τον ιό;
Δρ Sean Conley: ( 08:31 )
Όχι. Νομίζω ότι έχετε δει τα βίντεο και τώρα τα tweets και θα τον δείτε σύντομα. Επέστρεψε. Ναι.
Ομιλητής 6: ( 08:40 )
Τι γίνεται με τις ακτινογραφίες στο στήθος και τις σαρώσεις CT;
Ομιλητής 13: ( 08:40 )
Έχετε δει ενδείξεις πνευμονίας ή φλεγμονής στους πνεύμονές του;
Δρ. Sean Conley: ( 08:45 )
Έχουμε κάνει τυπική τυπική απεικόνιση, απλά δεν είμαι ελεύθερος να συζητήσω.
Ομιλητής 6: ( 08:52 )
Γιατρός βρισκόσασταν στο Air Force One.
Ομιλητής 14: ( 08:53 )
Δεν μας λέτε ενεργά τι έδειξαν αυτές οι σαρώσεις πνευμόνων, για να είμαστε σαφείς.
Δρ Sean Conley: ( 08:57 )
Υπάρχουν κανόνες και κανονισμοί HIPAA που με περιορίζουν στο να μοιράζομαι ορισμένα πράγματα για την ασφάλειά του και για τη δική του υγεία και λόγους.
Ομιλητής 15: ( 09:09 )
Είπατε ότι το οξυγόνο του έπεσε αρκετές φορές. Μπορείτε να μοιραστείτε πόσες φορές ήταν σε οξυγόνο; Είπες ότι θα έλεγες με το νοσηλευτικό προσωπικό χθες.
Δρ Sean Conley: ( 09:17 )
Ναι. Ναι. Ναί. Ναί. Δύο επεισόδια, όπως μιλήσαμε χθες, και δύο φορές ότι έλαβε λίγο οξυγόνο και αναρρώθηκε αμέσως.
Ομιλητής 15: ( 09:30 )
Απαιτήθηκε; Χρειάστηκε αυτό το οξυγόνο;
Δρ Sean Conley: ( 09:30 )
Όχι, δεν ήταν απαραίτητο. Δεν είχε δύσπνοια. Δεν φαινόταν άρρωστος. Ήταν περισσότεροι από εμάς που προσπαθούσαμε να προβλέψουμε τις ανάγκες και να δούμε πώς θα ανταποκριόταν. Και στις δύο περιπτώσεις, ήρθε αμέσως. Δεν το χρειαζόταν καθόλου για πολύ.
Ομιλητής 6: ( 09:43 )
Γιατρός, βρισκόσασταν στο Air Force One για πολλά ταξίδια, ανησυχείτε καθόλου για τη δική σας έκθεση και έκθεση στην ιατρική ομάδα;
Δρ Sean Conley: ( 09:49 )
Με ανησυχεί, αλλά όπως λέει το CDC, υπάρχουν προειδοποιήσεις για βασικούς υπαλλήλους ότι όσο συνεχίζετε να δοκιμάζετε αρνητικά, παραμένετε χωρίς συμπτώματα και διατηρείτε μάσκα όταν " έξω και γύρω, που κάνουμε μέσα στο νοσοκομείο, 24/7, τότε μπορείτε να συνεχίσετε τα καθήκοντά σας.
Δρ Sean Conley: ( 10:10 )
Ναι;
Ομιλητής 10: ( 10:12 )
Όλοι γνωρίζουμε ότι ο πρόεδρος είναι ανυπόμονος, έχει φαγούρα να φύγει από εδώ;
Δρ Sean Conley: ( 10:17 )
Ο πρόεδρος υπήρξε φαινομενικός ασθενής κατά την παραμονή του εδώ. Δουλεύει μαζί μας και την ομάδα. Σήμερα έφτασε στο σημείο, κρατάει γήπεδο με όσους από εμάς γύρω του, ολόκληρη την ομάδα, εξετάζει όλες τις ιδιαιτερότητες, τις δοκιμές, ποιο είναι το μέλλον και είμαστε πίσω και πίσω σε αυτό που είναι ασφαλές, τι είναι λογικό. Δεν μας ώθησε ποτέ να κάνουμε κάτι που ήταν πέρα από μια ασφαλή και λογική πρακτική που όλοι θέλαμε πρώτα.
Ομιλητής 16: ( 10:51 )
Υπήρχε κάποιος σε αυτήν την ιατρική ομάδα, ο οποίος συνέστησε κατά του προέδρου να φύγει εδώ και να επιστρέψει στον Λευκό Οίκο σήμερα;
Ομιλητής 16: ( 10:58 )
Ή κάποιοι υπάλληλοι του Λευκού Οίκου;
Δρ Sean Conley: ( 11:00 )
Όχι.
Ομιλητής 6: ( 11:02 )
Ο πρόεδρος είπε: «Μην φοβάστε το COVID». Συμφωνείς με αυτό? Δεν πρέπει να φοβόμαστε;
Δρ Sean Conley: ( 11:06 )
Δεν πρόκειται να μπει σε αυτό που λέει ο πρόεδρος.
Ομιλητής 17: ( 11:08 )
Είπατε ότι η λειτουργία της καρδιάς, του ήπατος και των νεφρών του ήταν φυσιολογική ή βελτιωμένη. Βελτίωση, αυτό σημαίνει ότι υπήρχαν αποτελέσματα και είναι όλα φυσιολογικά; Τι συμβαίνει με αυτό?
Δρ Sean Conley: ( 11:19 )
Ναι. Είναι όλα κανονικά τώρα. Θα έλεγα ότι ήταν λίγο αφυδατωμένη την Παρασκευή. Ήταν σε θέση να πίνει και να ανακάμψει από αυτό. Ναι, όλα φαίνονται υπέροχα.
Ομιλητής 18: ( 11:39 )
Γιατρός, τι θα θέλατε να δείτε προτού ξεκινήσει, συνεχίζει εκστρατεία στη χώρα; Τι είδους πράγματα θέλετε να δείτε;
Δρ Sean Conley: ( 11:40 )
Ναι. Το μεγάλο πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις για ζωντανό ιό που να μπορεί να μεταδοθεί σε άλλους, και αυτό είναι που οι ειδικοί των μολυσματικών ασθενειών και ορισμένοι από τους συνεργάτες μας, στρατιωτικές, πολιτικές οντότητες κάνουν μερικά από αυτά τα προηγμένα διαγνωστικά μόνο για να δούμε, μόλις μπορούμε να το αναγνωρίσουμε ρουτίνα. Μιλάμε για ένα παράθυρο 10 ημερών, οδηγίες CDC, αλλά τον ελέγχουμε πιο συχνά από το να περιμένουμε 10 ημέρες. Υπάρχει πιθανότητα να είναι νωρίτερα από αυτό. Υπάρχει πιθανότητα να είναι λίγο αργότερα, αλλά θα το ξέρουμε το συντομότερο δυνατό. Τότε θα τον κοιτάξουμε κλινικά. Πως αισθάνεσαι? Πώς είσαι?
Ομιλητής 19: ( 12:21 )
Γιατί αποφασίσατε να μην χρησιμοποιήσετε, να χορηγείτε υδροξυχλωροκίνη στον πρόεδρο κατά τη διάρκεια του χρόνου του εδώ;
Δρ Sean Conley: ( 12:28 )
Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με όλες τις συζητήσεις μας σχετικά με συγκεκριμένα φάρμακα και θεραπείες. Υπάρχουν δεκάδες θεραπείες για τις οποίες μας ενημερώθηκαν ότι εξετάσαμε, συζητήσαμε και συζητήσαμε και εξετάσαμε την υπάρχουσα βιβλιογραφία. Αυτό είναι το σχήμα που επιλέξαμε.
Ηχείο 19: ( 12:44 )
[crosstalk 00:12:44] υδροξυχλωροκίνη.
Δρ Sean Conley: ( 12:44 )
Ναι;
Ομιλητής 20: ( 12:44 )
Σχετικά με τα συμπτώματα του COVID, έχει κάποιους από τους μυϊκούς πόνους; Έχει χάσει την αίσθηση της γεύσης και της μυρωδιάς;
Δρ Sean Conley: ( 12:51 )
Όχι. Απλώς μιλούσαμε για αυτό, ποια συμπτώματα έχει αφήσει. Ακόμα και ο μικρός βήχας που είχε, δεν παραπονιέται καθόλου. Δεν έχει παραπονεθεί ποτέ για μυϊκούς πόνους. Ναι, είναι πίσω και πίσω του παλιός εαυτός, κυρίως.
Ομιλητής 10: ( 13:08 )
Μιλήσατε για την επόμενη Δευτέρα, για να είμαι ξεκάθαρος, πόσο καιρό θα συνεχίσει να ρίχνει ενεργά τον ιό;
Δρ Sean Conley: ( 13:15 )
Σήμερα το πρωί, πιστεύω ότι υπήρχε ακόμη και μια λογιστική από τον Δρ Fauci που αναφέρεται σε πέντε ημέρες, τις πρώτες πέντε ημέρες της ασθένειας που οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να ρίξουν ζωντανό ιό. Υπάρχει ένας λόγος που υπάρχουν οι 10 ημέρες. Είναι επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι, τότε, μετά από επτά ημέρες, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν καλλιεργήσιμο ζωντανό ιό. Το έβαλαν στο 10, για να δώσουν επιπλέον χώρο. Δεν είναι ποτέ 100% μεταξύ όλων, οπότε θα δούμε. Δεν πρόκειται να βάλω έναν συγκεκριμένο αριθμό, αλλά βλέπουμε ότι αυτό το παράθυρο είναι το μόνο που θα πω.
Ομιλητής 21: ( 13:50 )
Γιατρός, θα περιοριστεί ο πρόεδρος στην κατοικία του ή θα του επιτραπεί να επιστρέψει στο Οβάλ Γραφείο;
Δρ. Sean Conley: ( 13:53 )
Θα κάνουμε ό, τι χρειάζεται για να κάνει ο πρόεδρος ασφαλώς επιχειρηματική δραστηριότητα, ό, τι κι αν χρειάζεται να κάνει εντός της κατοικίας και του Λευκού Οίκου.
Ομιλητής 22: ( 14:04 )
Είναι αραιωτικός; Επίσης, τον χρησιμοποίησε, του έδωσες τίποτα για να μειώσει τον πυρετό του στον Tylenol, Advil;
Δρ Sean Conley: ( 14:14 )
Ω, αυτό ήρθε. Θα ήθελα να πω, δεν έχει λάβει φάρμακα για τη μείωση του πυρετού για πάνω από 72 ώρες.
Ομιλητής 22: ( 14:19 )
Αλλά τι γίνεται με τα αραιωτικά αίματος;
Δρ Sean Conley: ( 14:20 )
Ναι. Είναι σε μια ρουτίνα θεραπευτική αγωγή COVID. Δεν πρόκειται να πάω σε λεπτομέρειες σχετικά με το τι είναι και δεν είναι, αλλά…
Ομιλητής 23: ( 14:31 )
Είπατε, θα το διαβάσω εδώ, ότι ο πρόεδρος είχε ήπιο βήχα, ρινική συμφόρηση και κόπωση την Πέμπτη. Τώρα πίσω στον συνάδελφό μου, ο Τζον Τζέικομπς ρωτάει, ο λόγος για τον οποίο γνωρίζουμε πότε το τελευταίο αρνητικό τεστ του προέδρου είναι σημαντικό για αυτόν τον λόγο, τα λόγια σας, αυτά που είπατε, και επίσης για τον εντοπισμό της σύμβασης, αλλά θα το συνιστούσατε να λάβετε αυτά τα συμπτώματα που πηγαίνει, ότι ο πρόεδρος πηγαίνει σε αυτόν τον έρανο του Bedminster;
Δρ Sean Conley: ( 14:56 )
Δεν εξαρτάται απαραίτητα από το πρόγραμμα του Προέδρου, αλλά θα έλεγα ότι μόλις επέστρεψε, καθόμασταν πραγματικά καθισμένοι, γνωρίζοντας τα νέα της ημέρας που εμείς αληθινά, πώς νιώθεις; Τι συμβαίνει?
Ομιλητής 23: ( 15:09 )
Αλλά πώς ήταν ασφαλές δεδομένου ότι αυτά ήταν τα συμπτώματα που αντιμετώπιζε την Πέμπτη;
Δρ Sean Conley: ( 15:14 )
Δεν πρόκειται να ξεκινήσω εγχειρήσεις.
Ομιλητής 6: ( 15:18 )
Γιατρός, για τελευταία φορά, πότε ήταν η τελευταία αρνητική δοκιμή του και ποιο ήταν το ιικό φορτίο του;
Δρ Sean Conley: ( 15:21 )
Ξέρω ότι το θέλουν όλοι.
Ομιλητής 6: ( 15:23 )
Έχουμε εκτεθεί. [crosstalk 00:15:24]
Δρ Sean Conley: ( 15:24 )
Ναι. Δεν έχω το ιικό φορτίο του. Αυτά είναι μερικά από τα διαγνωστικά που στέλνουμε και θα μας πουν πραγματικά πότε είναι ασφαλές να επιστρέψει έξω και γύρω από τους ανθρώπους.
Ομιλητής 6: ( 15:34 )
Δεν είχατε ποτέ το ιικό του φορτίο;
Ηχείο 24: ( 15:37 )
Γιατί λέει [crosstalk 00:15:37] όταν ήταν η τελευταία αρνητική δοκιμή;
Ομιλητής 25: ( 15:39 )
Είχε μη φυσιολογικά τεστ Υπήρξαν μη φυσιολογικές δοκιμές;
Δρ Sean Conley: ( 15:43 )
Και πάλι, το HIPAA με εμποδίζει να πάω σε πολύ βάθος για πράγματα που δεν είμαι ελεύθερος ή δεν θέλει να συζητηθεί. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον. Αλλά σήμερα, λυπάμαι. Νομίζω ότι αυτό είναι. Ναι.
Ομιλητής 26: ( 16:02 )
Ευχαριστώ πολύ παιδιά.
Δρ Sean Conley: ( 16:02 )
Σας ευχαριστώ.
Ομιλητής 26: ( 16:02 )
Σας ευχαριστώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου