Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Voiceofeurope.Πολυπολιτισμική πόλη στην Σουηδία γίνεται κόλαση.Ένα κορίτσι και δύο γυναίκες λένε τις ιστορίες τους.


Πολυπολιτισμική σουηδική πόλη γίνεται κόλαση στη γη: Ένα κορίτσι και δύο γυναίκες λένε τις ιστορίες τους


Staffanstorp είναι μια μικρή πόλη στο Skåne της Σουηδίας. Μετά από αρκετά βίαια επεισόδια, οι κάτοικοι της πόλης, ιδιαίτερα οι γυναίκες, αισθάνονται ανασφαλείς, αναφέρει η έκθεση Fria Tider .
Οι ιστορίες του λαού του Staffanstorp έγιναν δημόσιες μετά την επίσκεψη στην πόλη από τον ερευνητή δημοσιογράφο Joakim Lamotte. Προηγουμένως η πόλη ήταν γνωστή μόνο για ένα τρομερό περιστατικό μαχαιριών, για το οποίο συνελήφθη ένας Αφγανός μετανάστης .
Μπροστά από τη φωτογραφική μηχανή της Lamotte, οι Σουηδοί περιγράφουν την πόλη ως επικίνδυνη και γεμάτη βία, με συμμορίες που κυριαρχούν στον δημόσιο χώρο της.
Διαβάστε περισσότερα ή ελέγξτε το μεταφρασμένο βίντεο στο κάτω μέρος της σελίδας.
Ένα κορίτσι λέει πώς ήταν σεξουαλικά παρενοχλείται και χτύπησε στο πρώην σχολείο της κάθε μέρα. "Μου κλειδούσαν στην τουαλέτα και με χτύπησαν με μπάντες. Μου διάτρησαν και μου αστειεύτηκαν. Αυτό συνέβαινε κάθε μέρα ", λέει.
"Ξαφνικά ήρθαν μπροστά και πιάστε τα στήθη μου. Αφού τρύπησα τον άντρα, ήρθε όλη η οικογένεια και μου είπε ότι είμαι λίγο καυλιάρης και ότι πρέπει να κλείσω. Όταν βγαίνω έξω με τα σκυλιά μου, πέφτουν πέτρες στα σκυλιά ", συνεχίζει, επισημαίνοντας ότι φοβάται τι θα συμβεί με τα αδέλφια και τα ξαδέλφια της στο μέλλον.
Μια γυναίκα εξηγεί ότι τα προσβεβλημένα παιδιά παροτρύνουν τους γονείς τους να μην κάνουν τίποτα, επειδή η συμμορία θα εκδικηθεί τα παιδιά. Μια άλλη γυναίκα λέει πώς ήταν "βάναυσα" χτυπημένη από μια συμμορία 15 ατόμων.
Αλλά κατά τη διάρκεια της ζωντανής εκπομπής, ένας πολιτικά ορθός δικηγόρος συναντά ξαφνικά και αρνείται όλη την εικόνα φρίκης του Staffanstorp. Λέει ότι η πόλη είναι «ειρηνική» την άνοιξη.
Σύμφωνα με τον δικηγόρο, είναι εντελώς λάθος να συμβάλουμε στο «μίσος» στην κοινωνία. Ισχυρίζεται ότι ο ιστότοπος της Lamotte είναι "τρομερός" για να διαβάσει. Αλλά ένα από τα κορίτσια απαντά: "Οι άνθρωποι πρέπει να ξέρουν τι συμβαίνει!"
https://twitter.com/PeterSweden7/status/999681962850881536


  • ΣΥΝΕΝΤΕΎΞΕΙΣ


  • Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου