Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020

Rev. Nancy Pelosi: ( 08:08 ) Και μετά για να παρουσιάσει εσφαλμένα την αλήθεια. Έχει ένα σχέδιο, αυτό το όφελος. Λοιπόν, δεν το έχουμε δει σε τέσσερα χρόνια. Δεν το έχουμε δει σε τέσσερα χρόνια. Καμία οικογένεια στην Αμερική δεν μπορεί να αντέξει απεριόριστα έξοδα που δεν θα είχαν προϋπάρχον όφελος και την άλλη διάταξη του νομοσχεδίου που αφαιρεί τα ανώτατα όρια της ασφαλιστικής εταιρείας από ό, τι θα ξόδευε σε ένα άτομο. Έτσι διακυβεύονται ζωές.

 


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Συνέντευξη Τύπου Nancy Pelosi για την ανακούφιση COVID-19, 25η τροποποιητική μεταγραφή 8 Οκτωβρίου

Συνέντευξη Τύπου Nancy Pelosi για την ανακούφιση COVID-19, 25η τροποποιητική μεταγραφή 8 Οκτωβρίου

Nancy Pelosi: ( 00:00 )
… μαζί μας σήμερα, ο διακεκριμένος πρόεδρος της Επιτροπής Ενέργειας και Εμπορίου, κ. Frank Pallone. Τον ζήτησα να έρθει μαζί μας λόγω των συζητήσεων στις οποίες έχουμε εμπλακεί σχετικά με το πώς προχωράμε.

Nancy Pelosi: ( 00:17 )
Το απλό γεγονός είναι, και ήταν πάντα, ότι αν δεν συντρίψουμε τον ιό, δεν θα είμαστε σε θέση να ανοίξουμε την οικονομία ή τα σχολεία μας ή την κοινωνία μας με ασφάλεια. Από τις 4 Μαρτίου, είχαμε τον πρώτο λογαριασμό κοραναϊού, οι δοκιμές, οι δοκιμές, οι δοκιμές αποτέλεσαν το επίκεντρο της αντιμετώπισης της καταστολής του ιού. Ήταν στη νομοθεσία, αλλά δεν ήταν προτεραιότητα για αυτήν τη διοίκηση. Και λοιπόν στο νομοσχέδιό μας που προτείναμε, ο νόμος μας HEROES που τιμά τους ήρωές μας, τους πολιτειακούς και τοπικούς λαούς μας, τους εργαζόμενους στην υγειονομική περίθαλψη, τους πρώτους ανταποκριτές, την αποχέτευση, τις μεταφορές, τους εργαζόμενους σε τρόφιμα, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, τους δασκάλους μας, τους δασκάλους μας, οι δάσκαλοί μας, είναι στην πρώτη γραμμή. Κινδυνεύουν τη ζωή τους για να σώσουν άλλες ζωές και τώρα μπορεί να χάσουν τη δουλειά τους.

Nancy Pelosi: ( 01:19 )
Για να προστατέψουμε αυτά και τα παιδιά μας και τη χώρα μας, πρέπει να κάνουμε ό, τι κάνουμε στην πράξη HEROES, η οποία καταστρέφει τον ιό. Και δεν είναι μόνο να έχουμε τη γλώσσα όπως έχουμε ξανά και ξανά, ενεργώντας με καλή θέληση, ότι η διοίκηση θα άκουγε τους επιστήμονες όταν πρόκειται για δοκιμές, ανίχνευση, θεραπεία, φθορά μάσκας, διαχωρισμός, εξαερισμός, αποχέτευση. Το είπα αυτό? Αντ 'αυτού, αυτός ο λογαριασμός, HEROES, καταρτίζει το σχέδιο. Και είναι ένα σχέδιο που η Επιτροπή Ενέργειας και Εμπορίου υπό την ηγεσία του Φρανκ Παλόνε συνέταξε με βάση την επιστήμη, την επιστήμη, την επιστήμη και τι πρέπει να κάνουμε για να εξαλείψουμε τον ιό. Και ενώ η διοίκηση αποφασίζει να αγνοήσει την επιστήμη, έχει περιφρόνηση για την επιστήμη, ο αριθμός των νεκρών αυξάνεται. Από τότε που εγκρίναμε το λογαριασμό μας πριν από περίπου πέντε μήνες, περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι έχουν πεθάνει, εκατομμύρια ακόμη έχουν μολυνθεί επειδή θέλουν να αγνοήσουν την επιστήμη. Και επειδή περιφρονούν τη διακυβέρνηση. Δεν θέλουν να υπακούσουν στην επιστήμη που θα έλεγε: "Τώρα πρέπει να κάνετε αυτό ή αυτό." Βρισκόμαστε σε ένα μονοπάτι που δεν θα έπρεπε ποτέ να είμαστε ποτέ σε αυτό το σημείο.

Nancy Pelosi: ( 02:46 )
Έτσι, όταν ο Πρόεδρος έκανε το περίεργο tweet του, που έλεγε: «Βγαίνουμε μακριά από τις διαπραγματεύσεις», ήμουν σαν, «Τι;» Όλοι εργαζόμαστε πολύ σκληρά για να βρούμε το κοινό μας έδαφος, να συμφωνήσουμε στη γλώσσα, ώστε να έχουμε κατανόηση του τι θα κάνει η νομοθεσία. Ακόμα δεν έχουμε ακούσει για τη βαθμολογία της γλώσσας για δοκιμές, ανίχνευση, θεραπεία. Αυτό σημαίνει ότι θέλουν απλώς χρήματα για να δαπανήσει ο Πρόεδρος για το ποιος ξέρει τι εμφανίζεται σε ένα από τα κλαμπ του γκολφ του ή κάτι που πρόκειται να πάει να αγοράσει τα προϊόντα τους. Αλλά αυτό είναι ένα σχέδιο, ένα στρατηγικό σχέδιο που θα περιγράψει ο κ. Pallone και ότι οι επιστήμονες βοήθησαν στη συγκέντρωση και την υποστήριξη.

Nancy Pelosi: ( 03:33 )
Έτσι, όταν ο Πρόεδρος έκανε το tweet του, αυτό που είπε ότι απομακρύνθηκε, νομίζω ότι εξέπληξε πολλούς ανθρώπους. Δεν θέλω να μάθω ποιοι είναι τώρα, αλλά ήταν κακό για τη συζήτηση που είχαμε με καλή πίστη. Όταν έφυγε από τη συζήτηση, έφυγε από τα παιδιά μας. Έφυγε από το πώς μπορούμε να ανοίξουμε τα σχολεία μας, ουσιαστικά, ή σε υβριδική μορφή, πώς μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας. Αποχώρησε από τα φτωχά παιδιά στη χώρα μας όσον αφορά την πίστωση φόρου παιδιών και το εξαρτώμενο από παιδιά παιδί, την πίστωση παιδιών και άλλες πρωτοβουλίες που βοηθούν τα φτωχότερα παιδιά της χώρας μας. Έφυγε από αυτό που προσπαθούσαμε να κάνουμε για να βάλει χρήματα στις τσέπες του αμερικανικού λαού, φαγητό στο τραπέζι, ενοικίαση, ώστε να μην εκδιωχθούν. Όλα αυτά είναι κεντρικά ιού κοραναϊού, όλα κεντρικά, δεν αντιμετωπίζει κανένα μεγαλύτερο πρόβλημα. Κεντρικός ιός Coronavirus.

Nancy Pelosi: ( 04:39 )
Έφυγε από τους ήρωές μας. Είπε σε αυτούς τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας, την αστυνομία και την πυρκαγιά, όπως είπα προηγουμένως, δάσκαλοι, δάσκαλοι, εκπαιδευτικοί, μεταφορές, αποχέτευση, εργαζόμενοι σε τρόφιμα και οι υπόλοιποι, «Απλώς δεν με νοιάζει. Απλά δεν έχει σημασία. " Αυτό είναι πραγματικά τρομακτικό. Η λίστα συνεχίζει και συνεχίζει. Και φυσικά, έφυγε από την ασφάλεια στο χώρο εργασίας. Περπάτησε για τις ζωές, τα προς το ζην και τη ζωή της δημοκρατίας μας με πολλούς τρόπους.

Nancy Pelosi: ( 05:11 )
Εδώ λοιπόν είμαστε τώρα, φυτεύουμε, κρυφακούμε την περιοχή έτσι ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι υπάρχει ένα σχέδιο. Και το σχέδιο δεν είναι για τον Πρόεδρο να πει ότι είναι ένα τέλειο φυσικό δείγμα, είπε; Δείγμα, ίσως θα μπορούσα να συμφωνήσω με αυτό. Και νέοι. Είπε ότι ήταν νέος. Η αποσύνδεσή του από την πραγματικότητα θα ήταν αστείο αν δεν ήταν τόσο θανατηφόρο. Και οι λαοί του, αυτοί που επιτρέπουν τον θάνατο, αυξάνονται οι θάνατοι, πρέπει να ρίξουμε ένα φως στο τι ήταν δυνατό για μήνες που επέλεξαν να αγνοήσουν λόγω της περιφρόνησής τους για το Κογκρέσο και της περιφρόνησής τους για διακυβέρνηση. Και γι 'αυτό, αν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να υπάρχει σε αυτό το νομοσχέδιο, που δεν μας έκανε ποτέ προτεραιότητα, καταστρέφει τον ιό αντί της άρνησης, καθυστέρησης, παραμόρφωσης, έλλειψης πραγματικότητας που ο Πρόεδρος έχει εδώ και πολύ καιρό Αυτό.

Nancy Pelosi: ( 06:28 )
Από αυτή την άποψη, είμαι πολύ περήφανος που είμαι με τον Frank Pallone σήμερα το πρωί. Γνωρίζει αυτά τα ζητήματα υγείας προς τα πίσω με την πάροδο των ετών. Έτσι μπορεί να το τοποθετήσει στο πλαίσιο της δημόσιας υγείας, της επιστήμης, για να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Nancy Pelosi: ( 06:50 )
Και επιτρέψτε μου να κλείσω λέγοντας αυτό. Όταν ο Πρόεδρος έκανε το tweet του, είπε: «Θέλω η Γερουσία να περάσει ολόκληρο το χρόνο, να επικεντρωθεί πλήρως στον διορισμό. Επομένως, δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα για να σταματήσουν την εξάπλωση του ιού », είναι ουσιαστικά αυτό που είναι. Πλήρης εστίαση στον διορισμό. Γιατί; Για να μπορεί κάποιος να είναι εκεί εγκαίρως για τα προφορικά επιχειρήματα στις 10 Νοεμβρίου για να ανατρέψει τον Νόμο Προσιτής Φροντίδας, να ανατρέψει τον Νόμο Προσιτής Φροντίδας. Αυτό σε μια εποχή πανδημίας, ο Πρόεδρος πηγαίνει στο δικαστήριο και ανατρέπει το νόμο περί προσιτής φροντίδας, ανατρέποντας την προϋπάρχουσα προϋπόθεση που εξαρτώνται από 150 εκατομμύρια οικογένειες στην Αμερική, ανατρέποντας το γεγονός ότι δεκάδες εκατομμύρια περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε υγειονομική περίθαλψη, ανατρέποντας το πακέτο προληπτικών και βασικών παροχών, ανατρέποντας τόσες πολλές πτυχές του νόμου περί προσιτής φροντίδας,

Nancy Pelosi: ( 08:08 )
Και μετά για να παρουσιάσει εσφαλμένα την αλήθεια. Έχει ένα σχέδιο, αυτό το όφελος. Λοιπόν, δεν το έχουμε δει σε τέσσερα χρόνια. Δεν το έχουμε δει σε τέσσερα χρόνια. Καμία οικογένεια στην Αμερική δεν μπορεί να αντέξει απεριόριστα έξοδα που δεν θα είχαν προϋπάρχον όφελος και την άλλη διάταξη του νομοσχεδίου που αφαιρεί τα ανώτατα όρια της ασφαλιστικής εταιρείας από ό, τι θα ξόδευε σε ένα άτομο. Έτσι διακυβεύονται ζωές. Η υγεία είναι ισορροπημένη. Αυτό είναι θανατηφόρα σοβαρό. Ας πάρουμε λοιπόν μια σοβαρή, όχι μια κοκαλιάρικη, όχι μια εξομαλυνμένη, αλλά μια σοβαρή κατάλληλη προσέγγιση για τη σύνθλιψη του ιού και στη συνέχεια να μιλήσουμε για μερικά από τα άλλα καλά πράγματα που θα προέρχονταν από αυτό.

Nancy Pelosi: ( 09:06 )
Με αυτό, πάλι, είμαι περήφανος που παρουσιάζω τον πρόεδρο της Επιτροπής Ενέργειας και Εμπορίου, ένα άτομο που έχει περάσει δεκαετίες για αυτά τα θέματα. Και είμαστε ευλογημένοι που θα είχε την ηγεσία του αυτή τη στιγμή για να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα. Κύριε Pallone.

Frank Pallone: ​​( 09:21 )
Σας ευχαριστώ. Ευχαριστώ, κυρία Πρόεδρε. Επιτρέψτε μου απλώς να σας ευχαριστήσω για την επιμονή σας να συνεχίσετε να εστιάζετε στην εξάλειψη του ιού, όπως λέτε επανειλημμένα σε μένα και στον Καύκασο και στον αμερικανικό λαό. Και αυτό που μόλις είπατε, λέτε συνεχώς, ότι αυτό πρέπει να είναι το επίκεντρο, διότι αυτό είναι το κλειδί για τα πάντα. Δεν θα μπορέσετε να ανοίξετε την οικονομία, δεν θα είστε σε θέση να ανακάμψετε την οικονομία, εκτός εάν συντρίψετε τον ιό. Και επίσης η έμφασή σας ότι αυτή είναι δική μας ευθύνη, ότι αυτή είναι η ευθύνη της κυβέρνησης, αυτή είναι η ευθύνη της Ουάσιγκτον να κάνει κάτι για αυτό. Και ο ομιλητής δεν διστάζει ποτέ. Θέλω να πω, δεν έχω συμμετάσχει στις διαπραγματεύσεις, αλλά όποτε μας μιλάει, ξέρω ότι όταν η Πρόεδρος θέτει ένα ζήτημα, λέει, «Λοιπόν, τι γίνεται με τον ιό; Τι γίνεται με τη δοκιμή; Τι θα κάνεις γι 'αυτό; " Και έτσι θέλω απλώς να σας ευχαριστήσω για την πραγματική προτεραιότητα και την ανανέωση συνεχώς.

Frank Pallone: ​​( 10:18 )
Είναι δύσκολο για μένα να πιστέψω ότι είναι τώρα τον Οκτώβριο και είναι 10 μήνες σε αυτήν την πανδημία και η διοίκηση του Trump δεν έχει ακόμη ένα εθνικό σχέδιο δοκιμών, εντοπισμού, παρακολούθησης και περιορισμού. Το ζητάμε από την αρχή. Ακόμα χειρότερα, δεν μπορούν καν να δοκιμάσουν ή να εντοπίσουν ή να περιέχουν το COVID εντός των ορίων του Λευκού Οίκου. Θέλω να πω, άκουσα σήμερα το πρωί ότι επέστρεψε στο Oval Office, πιθανώς να το διαδώσει στους ανθρώπους που εργάζονται γι 'αυτόν στον Λευκό Οίκο, καθώς μπορεί να το διαδίδουν στην Ουάσινγκτον και σε άλλους. Στην πραγματικότητα, μια από τις ανησυχίες που έχω είναι στην πατρίδα μου, στο Νιου Τζέρσεϋ, πιθανότατα γνωρίζετε ότι το Νιου Τζέρσεϋ έχει κάνει πολύ καλή δουλειά τους τελευταίους μήνες που πραγματικά περιείχε τον ιό.

Frank Pallone: ​​( 11:02 )
… τους τελευταίους μήνες που τελικά περιείχε τον ιό, αλλά ο πρόεδρος ήρθε και είχε έναν έρανο στο Bedminster στο γήπεδο του γκολφ. Αναφέρατε το γήπεδο του γκολφ. Και τώρα ο κυβερνήτης προσπαθεί να έρθει σε επαφή για να εντοπίσει τους ανθρώπους που ήταν εκεί για να δουν αν το διαδίδουν και πραγματικά αυξάνουν τους αριθμούς στο Νιου Τζέρσεϋ. Εννοώ, είναι απλώς τρελό τι κάνει. Αρνείται να αναγνωρίσει ότι δεν θα είμαστε σε θέση να καταστρέψουμε αυτόν τον ιό, εκτός εάν έχουμε κάποιο εθνικό σχέδιο για να το αντιμετωπίσουμε.

Nancy Pelosi: ( 11:30 )
Και το κράτος πληρώνει για αυτό.

Frank Pallone: ​​( 11:32 )
Λοιπόν, αυτό είναι το άλλο πράγμα. Το κράτος έλαβε, είχαμε ξανά χρήματα στο νόμο CARES, χάρη στον ομιλητή και όλους μας στο Κογκρέσο που το ψήφισαν, αλλά αυτά τα χρήματα εξαντλούνται. Είχαμε μόνο το ήμισυ του τι χρειαζόμαστε και τα περισσότερα από αυτά έχουν ήδη δαπανηθεί. Άρα ο ομιλητής έχει δίκιο. Κοίτα, τώρα θα μιλήσω λίγο για το τι υπάρχει στο Heroes Act και το ενημερωμένο Heroes Act που περάσαμε την περασμένη εβδομάδα για να το αντιμετωπίσουμε. Αλλά πρέπει απλώς να τονίσω ξανά, ότι ο πρόεδρος που διακόπτει τις διαπραγματεύσεις και αρνείται να μιλήσει για αυτό κάνει τη δυνατότητα αυτού του εθνικού σχεδίου όλο και λιγότερο πιθανό καθημερινά.

Frank Pallone: ​​( 12:13 )
Απλώς δεν θέλει να το κάνει. Τώρα, όσον αφορά τις δοκιμές και την ανίχνευση επαφών, νομίζω ότι γνωρίζετε ότι έχουμε χρηματοδότηση 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να υποστηρίξουμε τη δοκιμή, τον εντοπισμό επαφών και την παρακολούθηση, αλλά εξίσου σημαντική με τα χρήματα, είναι το γεγονός ότι έχουμε … Δηλώνουμε όχι μόνο ότι πρέπει να έχουμε ένα εθνικό σχέδιο, αλλά μιλάμε για σαφή σημεία αναφοράς και χρονοδιαγράμματα και μια στρατηγική για την επίτευξη του απαιτούμενου επιπέδου δοκιμών.

Frank Pallone: ​​( 12:42 )
Αυτήν τη στιγμή, υπάρχουν μόνο περίπου 900.000 δοκιμές ανά ημέρα σε όλη τη χώρα και εμπειρογνώμονες υγείας που έχουν καταθέσει ενώπιον της επιτροπής μας λένε ότι χρειάζεστε τουλάχιστον 4 εκατομμύρια την ημέρα. Έτσι, αυτό είναι λιγότερο από 25%, αν θέλετε, για ό, τι είναι απολύτως απαραίτητο. Έτσι, όταν κάποιος σας πει ότι κάνουμε αρκετές δοκιμές, ή ο πρόεδρος λέει ότι μπορεί να δοκιμαστεί οποιοσδήποτε, απλά δεν είναι αλήθεια. Δεν κάνουμε αρκετές δοκιμές. Και η ουσία είναι ότι είναι επίσης θέμα των εθνικών κυβερνητικών κατευθυντήριων γραμμών. Γιατί πιστεύετε ότι οι διάφορες καταστάσεις χρησιμοποιούν διαφορετικούς τύπους δοκιμών και πολλές φορές οι δοκιμές δεν λειτουργούν; Παλεύουν για τα πράγματα που χρησιμοποιούν για τις δοκιμές, διαφορετικά κράτη δεν ξέρουν τι να κάνουν για τα σχολεία και πότε πρέπει να ανοίξουν ή τι πρέπει να ανοίξουν.

Frank Pallone: ​​( 13:29 )
Όλα αυτά πρέπει να γίνουν σε εθνικό επίπεδο, και αυτό γίνεται σε πολλές άλλες χώρες σε εθνικό επίπεδο, και δεν γίνεται εδώ επειδή ο πρόεδρος δεν θέλει να έχει εθνικό σχέδιο. Τώρα, εμείς, ως Δημοκρατικοί, τονίσαμε τα εμβόλια, ο πρόεδρος, μέχρι πρόσφατα, θέλησε μόνο να μιλήσει για τα εμβόλια, αλλά και στον ενημερωμένο νόμο για τους ήρωες αντιμετωπίζουμε τα εμβόλια πολύ αποτελεσματικά. Δημιουργούμε ένα εθνικό σχέδιο εμβολίων. Παρέχουμε 28 δισεκατομμύρια δολάρια σε επιπλέον κεφάλαια για την ανάπτυξη της παραγωγής και την προώθηση της πρόσβασης σε εμβόλια και θεραπευτικά. Από αυτά τα κεφάλαια 7 δισεκατομμύρια δολάρια προορίζονται για τη διεξαγωγή δραστηριοτήτων για την επέκταση και τη βελτίωση της διανομής εμβολίων. Πολλά από αυτά θα πάνε πραγματικά στα κράτη, τα οποία είπαμε ότι πρέπει να συνεχίσουν. Επίσης, ένα δισεκατομμύριο δολάρια πηγαίνει σε μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης του κοινού που βασίζεται σε στοιχεία. Τα κράτη έχουν ζητηθεί έως τις 16 Οκτωβρίου,

Frank Pallone: ​​( 14:27 )
Και θέλουμε να είναι όσο το δυνατόν πιο δίκαιο, αλλά ακριβώς όπως χρειάζονται τα χρήματα για δοκιμές. Χρειάζονται επίσης τα χρήματα για τα εμβόλια εάν πρόκειται να έχουν ένα αποτελεσματικό σχέδιο. Και ο νόμος για τους ήρωες το έχει, αλλά εάν δεν ψηφιστεί και ο πρόεδρος δεν το αντιμετωπίσει και δεν επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, θα είναι πολύ δύσκολο για τα κράτη να αναπτύξουν πραγματικά αυτά τα σχέδια εμβολίων που πρέπει να υποβάλουν την επόμενη εβδομάδα. Τώρα, το μόνο που έχουμε ακούσει από τον πρόεδρο μέχρι πρόσφατα ήταν εμβόλιο, εμβόλιο, σωστά; Και ήταν προφανές ότι ήθελε να εγκρίνει αυτό το εμβόλιο μέχρι την ημέρα των εκλογών, είτε θα ήταν αποτελεσματικό είτε όχι. Δόξα τω Θεώ, και εννοώ,

Frank Pallone: ​​( 15:23 )
Πάντα λέω ότι είναι σαν να πηγαίνεις στο νοσοκομείο και λένε, "Ω, η επέμβαση ήταν επιτυχής, αλλά ο ασθενής πέθανε." Δεν χρειαζόμαστε ένα εμβόλιο που μπορεί να μην είναι αποτελεσματικό, αλλά επίσης δεν χρειαζόμαστε ένα εμβόλιο που στην πραγματικότητα θα έχει τόσες πολλές ανεπιθύμητες ενέργειες που οι άνθρωποι πεθαίνουν από την επίδραση του εμβολίου. Έτσι, η κατώτατη γραμμή είναι τώρα τουλάχιστον έχουμε το FDA εκεί έξω με τις οδηγίες, αλλά εξακολουθούμε να ανησυχούμε ότι μπορεί να παρακάμψει το FDA και απλώς να προχωρήσει και να πει, «Λοιπόν, αυτό είναι ένα εμβόλιο ούτως ή άλλως, είναι εντάξει. Δεν χρειάζεστε την έγκριση του FDA. " Και θέλουμε να τονίσουμε ότι αυτό δεν πρέπει να συμβεί. Τώρα, το τελευταίο είναι μέσα στις τελευταίες 24 ώρες, κυρία ομιλητής, με τον Regeneron, είναι σχεδόν σαν, «Λοιπόν, δοκίμασα την ασημένια σφαίρα με το εμβόλιο, αλλά τώρα δεν έχω πλέον. Τώρα λοιπόν θα μετακομίσω στο Regeneron »,

Frank Pallone: ​​( 16:16 )
Και τώρα εξέδωσε ένα βίντεο, υποθέτω, τις τελευταίες 24 ώρες λέγοντας: «Λοιπόν, θα εγκρίνω αυτό το πράγμα από το FDA υπό έκτακτη χρήση και θα πάω το έχει διανείμει και κατασκευάσει, και όλοι θα το ξανακάνουν. " Λοιπόν, πάλι, γλώσσα και λέγοντας, «Θα παρακάμψω το FDA. Θα παρακάμψω την επιστήμη. Ξέρω τι λειτουργεί. " Περιττό να πούμε, ξέρουμε ότι δεν ξέρουμε αν λειτουργεί. Και δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι θα είναι διαθέσιμο. Νομίζω ότι είπαν την εταιρεία που την παράγει, ότι έχουν 50.000 άτομα, τη διαθεσιμότητα για θεραπεία 50.000 ανθρώπων, περισσότερα από 50.000 άτομα έλαβαν τον ιό χθες, σωστά; Και χίλιοι σχεδόν πέθαναν χθες. Λοιπόν, τι μιλάτε για κύριε Πρόεδρε;

Frank Pallone: ​​( 17:00 )
Για άλλη μια φορά, αγνοείς την επιστήμη. Πολιτικοποιείτε το ζήτημα. Να σταματήσει. Σταμάτα αυτό. Βοηθήστε μας να λάβουμε το Heroes Act. Το Heroes Act διαθέτει τα εργαλεία και τους απαραίτητους πόρους για την εξάλειψη του ιού. Δεν θα το ευχηθούμε μακριά. Πρέπει να ανταποκριθούμε στην πρόκληση. Ο ομιλητής ανταποκρίθηκε στην πρόκληση. Ο πρόεδρος δεν έχει. Σας παρακαλούμε. Κύριε Πρόεδρε, επιστρέψτε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Ας υπογράψουμε αυτές τις κρίσιμες δοκιμές και εμβόλια εμβολίων, ώστε να μπορέσουμε να καταστρέψουμε τον ιό και να κάνουμε το υπεύθυνο όπως είπε ο ομιλητής μας για τον αμερικανικό λαό. Και σας ευχαριστώ πάλι, κυρία Πρόεδρε.

Nancy Pelosi: ( 17:37 )
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε, για τη βαθμολογία της γλώσσας, γιατί, πάλι, έχουμε βάλει πόρους για δοκιμές ξανά και ξανά και ξανά, αλλά αφήσαμε στις δικές τους συσκευές, δεν είχαν σχέδιο παρά να το χρησιμοποιήσουν σχεδόν σε πολιτικό τρόπος. Και αυτό είναι ένα σχέδιο να το κάνουμε με επιστημονικό τρόπο. Θέλω επίσης να επισημάνω ότι το σημείο που είναι πολύ σημαντικό για το σχέδιό μας είναι ότι αναγνωρίζουμε ότι οι κοινότητες χρωμάτων έχουν πληγεί δυσανάλογα από αυτόν τον ιό. Και γι 'αυτό χρειαζόμαστε τον διαχωρισμό ανίχνευσης θεραπείας, κ.λπ., που απευθύνεται σε αυτές τις κοινότητες. Και αυτό είναι μέρος αυτού που θα κάνει αυτό το σχέδιο. Και λίγο πριν να κάνω ερωτήσεις για να πούμε, σε κάθε τμήμα του νομοσχεδίου, αν πρόκειται για να αφήσουν τα κράτη να χρεοκοπήσουν, δεν κάνω καμία μπλε κατάσταση ή κάτι τέτοιο.

Nancy Pelosi: ( 18:35 )
Πολλοί από αυτούς τους υπαλλήλους είναι άτομα χρώματος. Πολλοί από αυτούς εξυπηρετούσαν ανθρώπους του χρώματος. Η απόρριψή τους να κάνουν αυτό το δικαίωμα είναι επιβλαβής για τους έγχρωμους ανθρώπους και πώς θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματά τους στα σχολεία είναι επιβλαβές για τα παιδιά του χρώματος. Και έτσι οι άνθρωποι μου λένε, "Δεν θα μπορέσετε να διορθώσετε κάθε κακό στην κοινωνία σε αυτό το νομοσχέδιο." Είπα, «Αυτό είναι αλήθεια. Αυτό είναι κεντρικό για τον Coronavirus, αλλά δεν πρόκειται να επιδεινώσω τα πράγματα και να ενισχύσω την ανισότητα που βλέπουμε καθώς αυτός ο ιός συνεχίζει να εξαπλώνεται. " Όταν μίλησα με τη διοίκηση το περασμένο απόγευμα, είπα: «Δεν μας έχετε δώσει απάντηση στη γλώσσα μετά από τόσο καιρό». Το παραδέχτηκαν αυτό. Ερωτήσεις σχετικά με αυτό το θέμα; [crosstalk 00:08:30].

Garrett: ( 19:32 )
Τα γραφεία σας έδειξαν ότι έχετε μιλήσει με τον γραμματέα για ένα αυτόνομο νομοσχέδιο για να βοηθήσετε τις αεροπορικές εταιρείες. Μπορείτε να μας ενημερώσετε σχετικά με την πίσω πρόοδο; Και προς το σκοπό αυτό με πλήθος ολόκληρης της οικονομίας, γιατί οι αεροπορικές εταιρείες αξίζουν ειδική μεταχείριση;

Nancy Pelosi: ( 19:45 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να μείνω με αυτό το θέμα και θα επανέλθω σε εσάς, Garrett, επιτρέψτε μου να πω μόνο αυτό, αυτό το ζήτημα, και τώρα ο πρόεδρος, προσευχόμαστε για την υγεία του, την ανάρρωσή του , την οικογένειά του, 34 άτομα στο Λευκό Οίκο που έχουν μολυνθεί από αυτό και ακόμα, και ακόμη δεν είναι αποδοχή του τι πρέπει να γίνει. Νομίζω ότι το κοινό πρέπει να γνωρίζει την κατάσταση υγείας του προέδρου. Υπάρχει μια ερώτηση που αρνούνται να απαντήσουν. Πριν πάρει τον ιό και το παραδέχτηκε. Πότε ήταν η τελευταία αρνητική δοκιμασία του; Πότε ήταν η τελευταία αρνητική δοκιμασία του για να κρίνει τις ενέργειες που έγιναν μετά από αυτό;

Nancy Pelosi: ( 20:35 )
Μέλη του Τύπου έθεσαν την ερώτηση, αποκλίνει, αλλά είναι πολύ σημαντικό ερώτημα για τη χώρα μας, γιατί τώρα ο πρόεδρος λέει ότι πιθανότατα το πήρε από τις οικογένειες Gold Star. Μπορείτε να πιστέψετε ότι θα έλεγε κάτι τέτοιο. Πιθανότατα το πήρε από τις οικογένειες Gold Star. Ας δούμε λοιπόν μια ημερομηνία, μια στιγμή, που δοκιμάσατε τελευταία αρνητικά προτού εισαχθείτε σε αυτόν τον ιό. Όσον αφορά το πώς καταστρέφουμε τον ιό και πώς προχωράμε, υπάρχουν ερωτήσεις για τον πρόεδρό μας; Μάλιστα κύριε.

Ομιλητής 1: ( 21:13 )
Ήθελα απλώς να ρωτήσω για τις διαπραγματεύσεις γρήγορα [crosstalk 00:21:14].

Nancy Pelosi: ( 21:14 )
… για αυτό το θέμα και σχετίζεται. Θα επανέλθω σε αυτό, διότι αυτό είναι το επίκεντρο των διαπραγματεύσεων. Δεν είναι χρήσιμο να λέμε ότι θα δώσουμε στη διοίκηση περισσότερα χρήματα για να κάνει ό, τι θέλουν μαζί της, εκτός αν φτάσουμε στην καρδιά του θέματος και το συντρίψουμε αυτό. Ναι κυρία μου?

Ομιλητής 2: ( 21:33 )
Κυρία Πρόεδρε, σας ευχαριστώ. Σε αυτό το θέμα είναι ξεκάθαρο ότι το ζήτημα αφορά τόσο την αποχώρηση του προέδρου από τις διαπραγματεύσεις, αλλά και τους Ρεπουμπλικάνους στη Γερουσία που έχουν δείξει κάποια ανησυχία για τη δαπάνη των χρημάτων σας. Ωστόσο, την ίδια στιγμή, είδαμε μερικούς Ρεπουμπλικάνους γερουσιαστές να βγαίνουν και να λένε ότι πίστευαν ότι ήταν λάθος να απομακρυνθούμε από τις διαπραγματεύσεις. Μήπως μιλάτε με τον αρχηγό McConnell σε οποιονδήποτε από αυτούς τους γερουσιαστές των Ρεπουμπλικανών που ίσως θα μπορούσε να το σκεφτεί με έναν τρόπο που θα-

Ομιλητής 2: ( 22:03 )
Ίσως θα μπορούσε να το εξετάσει με έναν τρόπο που θα βοηθούσε να φέρει κάποιο ψήφισμα εδώ.

Nancy Pelosi: ( 22:06 )
Εντάξει, οπότε δεν μιλάτε για αυτό το θέμα; Όποιος θέλει να μιλήσει για-

Ομιλητής 3: ( 22:13 )
Όλοι φαίνεται να μπερδεύουμε, ειδικά. Τι είμαστε-

Ομιλητής 2: ( 22:13 )
Μιλάμε για τις συνομιλίες COVID. Δεν είναι αυτές οι συνομιλίες COVID;

Ομιλητής 3: ( 22:18 )
Θέλετε να μιλήσετε για το νομοσχέδιο ή θέλετε να μιλήσετε για…

Nancy Pelosi: ( 22:19 )
Αυτό για το οποίο θέλουμε να μιλήσουμε είναι το γεγονός ότι δεν έχουμε, και για εσάς, σχετικά με τους Ρεπουμπλικάνους γερουσιαστές, τους συνεργούς τους σε αυτό που κάνει ο Πρόεδρος όσον αφορά την παράβλεψη της επιστήμης που θα μπορούσε να σώσει ζωές. Αυτό είναι λοιπόν το σημείο αυτό και είναι το επίκεντρο των διαπραγματεύσεων. Και δεν υπάρχει τρόπος να πούμε απλώς: «Ας γράψουμε μερικές επιταγές και δώστε τον στον Πρόεδρο, ώστε να μπορεί να το δώσει με όποιον τρόπο θέλει», όταν δεν φτάνει στην καρδιά του θέματος.

Nancy Pelosi: ( 22:49 )
Τώρα, είχατε την πρώτη ερώτηση που φαίνεται να είναι ότι δεν ξέρω τι, πώς δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό είμαστε όπου είμαστε εξαιτίας αυτού. Έχετε απορίες σχετικά με το τι προτείνει ο κ. Pallone; Εάν όχι, θα απαντήσω στην ερώτηση του Garrett.

Ομιλητής 3: ( 23:11 )
Ναι, εννοώ-

Nancy Pelosi: ( 23:11 )
Γκάρετ, επιτρέψτε μου να είμαι πολύ ξεκάθαρος. Ήμουν πολύ ανοιχτός στο να έχω αυτόνομο λογαριασμό για τις αεροπορικές εταιρείες ή μέρος ενός μεγαλύτερου λογαριασμού, αλλά δεν υπάρχει αυτόνομος λογαριασμός χωρίς μεγαλύτερο λογαριασμό. Δεν υπάρχει λογαριασμός. Επειδή κάνατε τη δεύτερη ερώτηση, γιατί πρέπει να κάνουμε το ένα, όχι το άλλο. Και έτσι το σχόλιο που έκανα στη διοίκηση χθες το βράδυ ήταν χαρούμενο να εξετάσουμε πώς θα μοιάζει αυτό το μεμονωμένο νομοσχέδιο ως μέρος ενός μεγαλύτερου λογαριασμού, εάν υπάρχει μεγαλύτερο νομοσχέδιο, αλλά δεν υπάρχει αυτόνομος λογαριασμός.

Garrett: ( 23:46 )
Δεν θα προχωρούσατε καθόλου σε αυτόνομο αεροπορικό λογαριασμό;

Nancy Pelosi: ( 23:49 )
Εάν δεν έχουμε εγγύηση ότι θα βοηθήσουμε τους υπαλλήλους μας στην πολιτεία και στους τοπικούς υπαλλήλους, ότι δεν θα μπορέσουμε να καταστρέψουμε τον ιό, ότι δεν πρόκειται να είμαστε σε θέση να κάνουμε τα παιδιά μας να πηγαίνουν στο σχολείο με ασφάλεια, ότι δεν θα έχουμε ασφάλεια στο χώρο εργασίας, ότι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουμε την ανεργία, ότι δεν θα έχουμε ...

Nancy Pelosi: ( 24:09 )
Και μερικά από αυτά τα ζητήματα, καταλήξαμε σε κάποιον τομέα συμφωνίας, αλλά μερικά από αυτά, δεν το έχουμε κάνει. Αλλά έχουν απομακρυνθεί από ολόκληρο το πακέτο, και αυτό περιλαμβάνει 17 εκατομμύρια παιδιά στη χώρα, επισιτιστική. Εκατομμύρια από τις οικογένειές τους στα πρόθυρα της έξωσης, στα πρόθυρα της έξωσης. Και ο Πρόεδρος λέει, "Λοιπόν, θα κάνω αυτά τα τρία πράγματα." Όχι, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Δεν πρόκειται να συμβεί. Και είμαι περήφανος για το γεγονός ότι όταν οι εργάτες και τα συνδικάτα, τα συνδικάτα και οι εταιρείες έκαναν την εκδήλωση Τύπου την περασμένη εβδομάδα, είπαν ότι υποστήριξαν για ένα πλήρες νομοσχέδιο.

Nancy Pelosi: ( 24:53 )
Ας δούμε. Ποιος ήταν μετά από αυτό; Ήσουν. Ναί.

Φρανκ: ( 24:55 )
Θέλω απλώς… Έτσι χθες το βράδυ, σας είπε ο Mnuchin, ενδιαφέρεται να επιστρέψει για να μιλήσει για ένα μεγαλύτερο νομοσχέδιο, αλλά θα χρειαζόταν τη συμμετοχή του Προέδρου. Άρα έχετε εμπλακεί σε αυτά-

Nancy Pelosi: ( 25:06 )
Δεν θα έβαζα αυτές τις ακριβείς λέξεις στο στόμα του. Οχι.

Φρανκ: ( 25:10 )
Λοιπόν, μπορείτε να μας πείτε ποιες ήταν οι ακριβείς λέξεις;

Nancy Pelosi: ( 25:13 )
Όχι.

Φρανκ: ( 25:13 )
Εντάξει.

Nancy Pelosi: ( 25:13 )
Δεν υπήρχαν ακριβώς τέτοιες λέξεις. Ήταν αυτό για το οποίο μιλούσαμε, ένα ενιαίο νομοσχέδιο, ένα αυτόνομο νομοσχέδιο, και τα στοιχεία που περιλαμβάνονται σε ένα μοναδικό νομοσχέδιο, επειδή έχουν κάποια αντίρρηση σε αυτό που θέτουμε… Ξέρεις, είχαμε ένα UC, μια ομόφωνη αίτηση συγκατάθεσης την περασμένη εβδομάδα ότι οι Ρεπουμπλικάνοι απορρίφθηκε. Και η Γερουσία είχε τη δική της εκδοχή, την οποία απέρριψαν ακόμη και οι Ρεπουμπλικάνοι της Γερουσίας απέρριψαν τους εαυτούς τους.

Nancy Pelosi: ( 25:42 )
Λοιπόν, μια ερώτηση είναι, εάν υπήρχε αυτόνομος λογαριασμός, πώς μοιάζει; Και το μόνο σημείο για τις διαπραγματεύσεις είναι ότι δεν πρόκειται να υπάρξει αυτόνομο νομοσχέδιο εκτός εάν υπάρχει μεγαλύτερο νομοσχέδιο, και θα μπορούσε να είναι μέρος αυτού, ή θα μπορούσε να είναι επιπλέον αυτού.

Φρανκ: ( 26:00 )
Λοιπόν, έχετε εμπλακεί σε αυτές τις διαπραγματεύσεις τώρα και μετά από τον Ιούλιο για αυτό το πακέτο. Και-

Nancy Pelosi: ( 26:05 )
Στην πραγματικότητα, από τον Μάιο.

Φρανκ: ( 26:07 )
Από τον Μάιο; Εντάξει.

Nancy Pelosi: ( 26:09 )
Είναι σχεδόν πέντε μήνες, με συγχωρείτε.

Φρανκ: ( 26:10 )
Ακόμα περισσότερο. Μπορείτε λοιπόν να μας δώσετε μια αίσθηση; Θέλω να πω, ο Πρόεδρος αποσύρθηκε, ο Mnuchin φαίνεται πρόθυμος να κάνει κάτι. Θέλω να πω, δώστε μας τις προοπτικές σας εδώ, όπου πιστεύετε ότι έχουν δοθεί οι συνομιλίες σας με τον Mnuchin και τον Πρόεδρο, και για τον McConnell, υποθέτω, διστακτικότητα ή διαφωνία σχετικά με το μεγαλύτερο πακέτο. Θα μπορούσατε απλώς να μας δώσετε ποιες είναι οι προοπτικές σας αυτή τη στιγμή;

Nancy Pelosi: ( 26:34 )
Λοιπόν, δεν ξέρω ποιες είναι οι προοπτικές όταν ακούμε τους ανθρώπους να λένε, «είμαι νέος και είμαι ένα άτομο τέλειο δείγμα», αντί να αντιμετωπίζουμε το γεγονός ότι, τι; Αναφέρθηκαν 50.000 άτομα χθες και σχεδόν χίλιοι άνθρωποι πέθαναν. Για τι μιλάμε εδώ; Αύριο, παρεμπιπτόντως, αύριο, ελάτε εδώ αύριο, θα μιλήσουμε για την 25η τροπολογία, αλλά όχι για να αφαιρέσουμε την προσοχή από το θέμα που έχουμε τώρα.

Nancy Pelosi: ( 27:05 )
Εντάξει. Εδώ είναι το πράγμα. Δουλεύαμε πολύ σκληρά για τη γλώσσα, γιατί εάν δεν έχετε τη γλώσσα, τους δίνετε απλώς ένα κενό για να κάνουν ό, τι έχουν κάνει, δηλαδή να αγνοήσουν την καταστροφή του ιού. Και λοιπόν, αυτό που λέμε είναι, με όλη την εμπιστοσύνη που είχαμε πριν, και επιτρέψτε μου να χρησιμοποιήσω τη λέξη εμπιστοσύνη, εμπιστοσύνη, εμπιστοσύνη, με όλη την εμπιστοσύνη στον κόσμο ότι το επιχείρημα είναι τόσο επιτακτικό για να ανοίξουμε την οικονομία μας και τα σχολεία μας και τα υπόλοιπα, ότι θα έκαναν κάτι, αλλά δεν το έκαναν.

Nancy Pelosi: ( 27:42 )
Και τώρα, Φρανκ, για πέντε μήνες, θα είναι πέντε μήνες σε λίγες μέρες. Η 15η Μαΐου, 15 Οκτωβρίου θα είναι πέντε μήνες. Επομένως, το θέμα είναι ότι από νωρίς είχαμε πολλές διαπραγματεύσεις. Θέλουν να γνωρίζουν την αιτιολόγησή μας για τη φροντίδα των παιδιών και θέλουν να μάθουν την αιτιολόγησή μας για την πίστωση φόρου εισοδήματος που κερδίζετε, γιατί γνωρίζετε ότι υπάρχει απάτη εκεί, σωστά; Εντάξει. Θέλετε να πείτε για την απάτη για τους φτωχότερους ανθρώπους στην Αμερική που κερδίζουν πίστωση φόρου εισοδήματος, ενώ ο Πρόεδρος πληρώνει 750 $ για τους φόρους του σε ένα χρόνο που πλήρωσε φόρους;

Nancy Pelosi: ( 28:19 )
Εντάξει, αλλά επιστρέφοντας στην ερώτησή σας, εργαζόμαστε για την εμφάνιση της γλώσσας. Έχουμε τις διαφορές μας στους αριθμούς, αλλά δεν έχει νόημα να κάνουμε απλώς μια συζήτηση αριθμών, εκτός αν ξέρουμε τι δαπανώνται αυτά τα χρήματα. Διαφορετικά, δίνουμε μόνο δισεκατομμύρια, εκατοντάδες δισεκατομμύρια, περισσότερα από ένα τρισεκατομμύριο, δύο τρισεκατομμύρια δολάρια στον Πρόεδρο για να ξοδέψει όποιον τρόπο θέλει, αλλά όχι για να αντιμετωπίσει τα ζητήματα που αντιμετωπίζει.

Nancy Pelosi: ( 28:48 )
Και γι 'αυτό ήταν τόσο απογοητευτικό. Αναρωτήθηκα σχεδόν αν ο κ. Mnuchin ήξερε ότι ο Πρόεδρος θα το έκανε αυτό. Αναρωτιέμαι ακόμη και αν ο Mitch McConnell και ο McCarthy ήξεραν ότι ο πρόεδρος επρόκειτο να το κάνει αυτό. Ίσως θέλετε να τους ρωτήσετε. Αλλά το γεγονός είναι, ότι, λέγοντας ό, τι είπε, ξεχάστε τα πάντα, "Εστιάζουμε απλώς στον διορισμό του Ανώτατου Δικαστηρίου για να ανατρέψουμε την Πράξη Προσιτής Φροντίδας", υπονομεύει τόσο πολύ το έργο. Υπάρχει πολλή δουλειά, πολλή δουλειά προσωπικού που ξεκαθαρίζει, έτσι έχουμε την κατανόηση του τι σημαίνει η γλώσσα, κάνοντας παραχωρήσεις εδώ ή εκεί ή διευκρινίσεις ή προτεραιότητα με διαφορετικό τρόπο. Λέγεται νομοθεσία. Λέγεται νομοθεσία. Είναι μια ξένη γλώσσα για τον Λευκό Οίκο από πολλές απόψεις, αλλά πρέπει να κάνουμε για να σώσουμε ζωές. Και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε.

Nancy Pelosi: ( 29:52 )
Και ήμουν αισιόδοξος γιατί γιατί θα συμμετάσχετε σε όλες αυτές τις συνομιλίες εκτός αν ήσασταν αισιόδοξοι ότι κάτι θα μπορούσε να προέλθει από αυτό; Και μετακινήσαμε σε ορισμένους τομείς, αλλά τίποτα δεν συμφωνήθηκε έως ότου συμφωνηθούν όλα. Αυτός είναι ο τρόπος που είναι πάντα.

Φρανκ: ( 30:09 )
Είσαι ακόμα αισιόδοξος;

Nancy Pelosi: ( 30:10 )
Χμ;

Φρανκ: ( 30:11 )
Είσαι ακόμα αισιόδοξος ή είσαι αισιόδοξος;

Nancy Pelosi: ( 30:13 )
Ελπίζω. Είμαι αισιόδοξος γιατί πρέπει να γίνει. Εάν ο Πρόεδρος θέλει να περιμένει μέχρι να κερδίσει τις εκλογές, λοιπόν, αυτό μπορεί να είναι αιωνιότητα, αλλά αν θέλει να περιμένει μέχρι τις εκλογές, τότε αυτό θα ήταν ατυχές επειδή περισσότεροι άνθρωποι θα πεθάνουν, περισσότεροι θα μολυνθούν. Περισσότερα παιδιά θα έχουν αβεβαιότητα για το πώς μαθαίνουν. Περισσότερα παιδιά θα πάνε χωρίς φαγητό. Οι εξώσεις θα… Το μορατόριουμ είναι ωραίο, αλλά κάποιος πρέπει να πληρώσει το ενοίκιο σε κάποιο σημείο. Και πάλι, περισσότεροι άνθρωποι θα απολυθούν από την πολιτεία μας και την τοπική αυτοδιοίκηση για να καλύψουν τις ανάγκες του αμερικανικού λαού. Έτσι κάθε μέρα καθυστέρησης είναι πρόβλημα. Αλλά και πάλι, πρόκειται να αποκαταστήσουμε τις αδικίες που έχουν γίνει μέρος αυτού όσον αφορά τις κοινότητες χρωμάτων και τους ανθρώπους, ακριβώς τους ανθρώπους που έχουν προδιάθεση να πιάσουν έναν τέτοιο ιό.

Nancy Pelosi: ( 31:11 )
Ναι, Τσαντ;

Garrett: ( 31:15 )
Ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ. Έτσι, στις συνομιλίες σας με τον Γραμματέα Mnuchin-

Nancy Pelosi: ( 31:22 )
Με συγχωρείτε, είχατε κάτι που θέλετε να προσθέσετε σε κάποιο από αυτά, Φρανκ;

Frank Pallone: ​​( 31:23 )
Όχι, είσαι καλός. [δεν ακούγεται 00:31:23]

Garrett: ( 31:23 )
Ευχαριστώ. Στις συνομιλίες σας με τον Γραμματέα Mnuchin, έχετε την αίσθηση ότι βρίσκεται στην ίδια σελίδα με τον Πρόεδρο; Εννοώ, είπατε ότι φαινόταν να υπήρχε η κατάσταση που δεν ήξερε ότι ο Πρόεδρος αποσύρθηκε και μάλλον δεν ήξερε [crosstalk 00:31:32].

Nancy Pelosi: ( 31:32 )
Δεν ξέρω αν το έκανε.

Garrett: ( 31:32 )
Φυσικά, και ορισμένοι Ρεπουμπλικάνοι, ότι δεν τους άρεσε αυτό που έχουμε ακούσει για μερικές από τις προτάσεις που έχει υποβάλει.

Nancy Pelosi: ( 31:41 )
Πιστεύω ότι ο Πρόεδρος πιθανώς ενημέρωσε… Δεν ξέρω. Θα πρέπει να τον ρωτήσετε. Τον ρώτησα, είπε ότι ήξερε. Είπα, «Ξέρατε ότι επρόκειτο να κάνει tweet; Γνωρίζατε ότι επρόκειτο να κάνει tweet ότι μετά από μήνες διαπραγματεύσεων με τον Πρόεδρο του Σώματος, το άρθρο Ι, το πρώτο κυβερνητικό σκέλος, με όλη τη δουλειά που κάναμε σεβόμενοι την άποψή σας, Βρείτε τη συμφιλίωση και το κοινό έδαφος, ότι το Κογκρέσο των Ηνωμένων Πολιτειών θα αντιμετωπίστηκε με σεβασμό από ένα tweet του Προέδρου για να πει ότι είναι εκτός. Είναι αυτή η κατάλληλη ειδοποίηση, ώστε να μπορεί να επικεντρωθεί στην υποψηφιότητα; » Σχετικά με τον διορισμό.

Nancy Pelosi: ( 32:27 )
Έτσι δεν είναι αυτός ο τρόπος [ακούγεται 00: 00: 32: 28]. Αλλά πάλι, αγκαλιάζουμε το… Υπάρχει μια κακή λέξη για αυτό. Και πάλι, δεν είναι για αυτόν, είναι για άτομα στην Αμερική που είναι ευαίσθητα σε αυτό.

Garrett: ( 32:40 )
Αυτό που επιδιώκω είναι όταν έρχεται στο γραφείο σας ή στο τηλέφωνο-

Nancy Pelosi: ( 32:43 )
Δεν έρχεται στο γραφείο μου.

Garrett: ( 32:44 )
Λοιπόν, το ξέρω. Ξέρω ότι είναι [crosstalk 00:10:44].

Nancy Pelosi: ( 32:47 )
Ήρθε στο γραφείο την περασμένη Τετάρτη. «Μην ανησυχείς για μένα. Μην ανησυχείς για μένα. Δοκιμάζομαι όλη την ώρα γιατί είμαι σε συνομιλία με τον Πρόεδρο. " Πραγματικά? Θα σε δω στο τηλέφωνο.

Garrett: ( 33:01 )
Έτσι, όταν μιλάτε στο τηλέφωνο με τον Γραμματέα-

Nancy Pelosi: ( 33:02 )
Θα σας δω στο τηλέφωνο.

Garrett: ( 33:02 )
Όταν είσαι στο κέρατο με γραμματέα, έχεις την αίσθηση ότι είναι πρόεδρος, αρχηγός προσωπικού, όλοι βρίσκονται στην ίδια σελίδα και στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύουν τη θέση της διοίκησης, ποια είναι η διαπραγματευτική τους θέση;

Nancy Pelosi: ( 33:12 )
Δεν ξέρω τι εννοείς με όλους.

Garrett: ( 33:14 )
Λοιπόν, είπα ο αρχηγός του προσωπικού, ο γραμματέας του Υπουργείου Οικονομικών, ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών.

Nancy Pelosi: ( 33:16 )
Δεν ξέρω για τον προϊστάμενο του προσωπικού. Δεν το κάνω καν, αλλά ο πρόεδρος έχει διορίσει ο γραμματέας του ταμείου για να συμμετάσχει σε αυτές τις διαπραγματεύσεις. Πρέπει να το εμπιστευτώ. Γιατί θα είχε αυτές τις συνομιλίες εάν δεν μιλά για τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών;

Garrett: ( 33:37 )
[crosstalk 00:33:37] τα πράγματα που ακούμε.

Nancy Pelosi: ( 33:37 )
Δεν πρόκειται για ακαδημαϊκή συζήτηση. Εάν δεν μιλά για τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν υπάρχει λόγος να συνομιλήσετε. Πιστεύω ότι είναι. Πιστεύω ότι θέλει να κατανοήσει τις διαφορές, ώστε να προσπαθήσουμε να βρούμε κοινό έδαφος. Ας ελπίσουμε ότι θα το κάνουμε.

Nancy Pelosi: ( 33:58 )
Τώρα, επιτρέψτε μου να πω κάτι άλλο. Εμπιστοσύνη. Η εμπιστοσύνη είναι μια λέξη που είναι τόσο σημαντική σε ό, τι κάνουμε και η εμπιστοσύνη είναι σημαντική όταν ερχόμαστε στα εμβόλια. Όλοι θέλουμε να προσευχηθούμε για ένα σύντομο εμβόλιο. Θέλουμε να το έχουμε μια μέρα νωρίτερα από ότι είναι ασφαλές και αποτελεσματικό, αλλά όχι μια μέρα αργότερα. Θεός, θα έρθει σύντομα και θα είναι μια απάντηση για εμάς. Ίσως αυτό είναι που κάνει τη διοίκηση να ενεργεί με τον ανεύθυνο τρόπο που κάνουν για την πρόληψη, επειδή τοποθετούν τόσα πολλά στα εμβόλια.

Nancy Pelosi: ( 34:37 )
Δόξα τω Θεώ στους επιστήμονες του FDA, οι οποίοι είναι επιστήμονες, οι οποίοι εργάζονται 24 επτά, οι οποίοι δημιούργησαν το Warp Speed, με τον τρόπο που ο πρόεδρος ασχολήθηκε, ο οποίος δημιούργησε το Warp Speed, και ότι το έργο τους , η επιστήμη τους, η ιδιοφυΐα τους θα ανταμειφθούν με τη διεξαγωγή των κατάλληλων κλινικών δοκιμών, έτσι ώστε αυτό που βγαίνει από αυτό είναι κάτι που μπορούμε να εμπιστευτούμε, όχι κάτι πολιτικοποιημένο ή χρονοδιάγραμμα που επιταχύνεται λόγω κάποιου άλλου. Τώρα, Φρανκ, θέλετε να μιλήσετε ξανά με το εμβόλιο;

Frank Pallone: ​​( 35:17 )
Λοιπόν, νομίζω ότι αυτό που έχουμε στον ενημερωμένο νόμο για τους ήρωες προσπαθεί να αντιμετωπίσει πολλά πράγματα που ανέφερε ο ομιλητής. Με άλλα λόγια, όχι μόνο έχουμε περισσότερα χρήματα για την πραγματική ανάπτυξη του εμβολίου, αλλά και για τη διανομή, γιατί όπως ανέφερα, στην πραγματικότητα, δηλώνει μέχρι την επόμενη εβδομάδα, νομίζω ότι είναι η 16η Οκτωβρίου η επόμενη εβδομάδα, υποτίθεται ότι θα υποβάλουν σχέδιο. Και πάλι, δεν έχουν τα χρήματα για να το κάνουν και δεν το κάνουν. Κατά τη γνώμη μου, πολλές από τις οδηγίες που παίρνουν δεν είναι απαραίτητα χρήσιμες. Θα μπορούσατε πολύ εύκολα να έχετε πολύ μεγάλες ανισότητες από τη μία κατάσταση στην άλλη, όπως κάναμε με τη δοκιμή. Για παράδειγμα, στο Νιου Τζέρσεϋ, επρόκειτο να δοκιμάσουμε, ή το σχέδιο που υποβάλαμε ήταν επτά έως 8% του πληθυσμού. Ενώ ο Λευκός Οίκος είπε ότι το 2% ήταν αρκετό. Στην πραγματικότητα, το 2% είναι εντελώς ανεπαρκές.

Frank Pallone: ​​( 36:13 )
Και πάλι, αυτό που λέμε, πρέπει να εθνικοποιηθεί Όχι μόνο πρέπει να παράσχουμε τη χρηματοδότηση, όπως είπε ο ομιλητής, ο οποίος περιλαμβάνεται στον νόμο για τους ήρωες στην ενημερωμένη έκδοση τόσο για τις δοκιμές, την ανίχνευση επαφών όσο και για το εμβόλιο, αλλά πρέπει να υπάρχει ένα εθνικό σχέδιο για όλα αυτά. Αυτό το σχέδιο απέτυχε σαφώς όσον αφορά τη δοκιμή και τον εντοπισμό επαφών, επειδή δεν ανέπτυξαν ποτέ εθνικό σχέδιο. Το άφησαν στα κράτη. Τώρα ανησυχούμε ότι το ίδιο πράγμα μπορεί να συμβεί με το εμβόλιο. Με άλλα λόγια, τα κράτη θα ανταγωνίζονται για το εμβόλιο; Δεν έχουν πραγματικές οδηγίες σε εθνικό επίπεδο σχετικά με τον τρόπο διανομής τους.

Frank Pallone: ​​( 36:53 )
Ο ομιλητής μιλά συνεχώς για δίκαιη διανομή, σωστά; Δεν είναι απλώς ζήτημα να το δώσουμε σε μερικούς επιλεγμένους ανθρώπους. Είναι ένα ζήτημα να βεβαιωθούμε ότι όλοι το παίρνουν δίκαια και πολύ ανήσυχα για τις κοινότητες μειονοτήτων, και τις ανεπαρκείς κοινότητες, και πώς θα το αποκτήσουν. Ο πρόεδρος συνεχίζει να λέει, «Ω, μην ανησυχείτε. Όλοι μπορούν να κάνουν ένα τεστ. Όλοι μπορούν να πάρουν το εμβόλιο »ή τώρα προχωρήσατε στο« Όλοι μπορούν να πάρουν τη θεραπεία που είχε με αυτό το πειραματικό φάρμακο ». Δεν υπάρχει εθνικό σχέδιο. Δεν υπάρχει ομοιομορφία. Αγνοεί την επιστήμη για άλλη μια φορά.

Frank Pallone: ​​( 37:34 )
Εννοώ, είπε ότι, με αυτό το τελευταίο φάρμακο, η εταιρεία, υποθέτω, τις τελευταίες 24 ώρες, ζήτησε άδεια έκτακτης ανάγκης, αλλά πολλοί επιστήμονες είναι στα μέσα ενημέρωσης λέγοντας, "Δεν γνωρίζουμε εάν αυτό λειτουργεί. " Όπως είπε η Νάνσυ, δεν γνωρίζουμε καν αν δουλεύει σε αυτόν. Δεν μας δίνουν πληροφορίες για τη δική του υπόθεση. Προφανώς δεν είναι διαθέσιμο με ευρέως διαδεδομένο τρόπο, ακόμη και αν έχει εγκριθεί και είναι αποτελεσματικό. Κοίτα, δεν μπορώ να σας επαινέσω αρκετά, κυρία Πρόεδρε, γιατί συνεχίζετε να λέτε ότι το επίκεντρο αυτού που συμβαίνει με αυτές τις διαπραγματεύσεις πρέπει να είναι ένα εθνικό σχέδιο για δοκιμές, ανίχνευση συμβάσεων, δίκαιη διανομή εμβολίων. Το αγνοούν αυτό ή ενεργούν σαν, "Ω, λοιπόν, αυτό δεν έχει σημασία γιατί αυτό δεν είναι το κύριο επίκεντρο αυτού που προσπαθούμε να κάνουμε για να εξαλείψουμε τον ιό." Πρέπει να είναι το κύριο επίκεντρο.

Nancy Pelosi: ( 38:40 )
Σας ευχαριστώ. Επιστρέφω στη λέξη εμπιστοσύνη γιατί όταν αυτό το εμβόλιο εκδίδεται με επιστημονικό τρόπο, με τις κατάλληλες κλινικές δοκιμές και τη συγκατάθεση της επιστημονικής συμβουλευτικής επιτροπής που διαβιβάζει αυτά τα πράγματα, ότι οι άνθρωποι θα έχουν εμπιστοσύνη σε αυτό και θα πάρουν το εμβόλιο επειδή το εμβόλιο είναι τόσο καλό όσο και πολλοί άνθρωποι που θα το κάνουν. Βλέπετε ότι οι αριθμοί είναι πολύ χωρισμένοι στη χώρα μας ως προς το αν θα επωφεληθούν από αυτό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτό πρέπει να αγκαλιαστεί για την επιστημονική βάση που, χωρίς να αγνοείται λόγω της αμφιβολίας ως προς τη χρονική στιγμή της, είχε σχέση με τις εκλογές, παρά από τα επιστημονικά στοιχεία ότι είναι ασφαλές και αποτελεσματικό. Μάλιστα κύριε.

Ομιλητής 4: ( 39:32 )
Μια τελευταία ερώτηση.

Ομιλητής 5: ( 39:33 )
Είπατε, νομίζετε ότι είναι καιρός να επικαλεστείτε την 25η τροπολογία;

Nancy Pelosi: ( 39:37 )
Θα σας μιλήσω για αυτό αύριο.

Ομιλητής 5: ( 39:38 )
Τι εννοείς;

Nancy Pelosi: ( 39:39 )
Θα σας μιλήσω αύριο. Δεν το συζητάω σήμερα, εκτός από το να σας πω, αν θέλετε να μιλήσετε γι 'αυτό, θα σας δούμε αύριο, αλλά με παίρνετε πίσω στο σημείο μου. Κύριε Πρόεδρε, πότε ήταν η τελευταία φορά που είχατε αρνητικό τεστ πριν δοκιμάσετε θετικά; Γιατί ο Λευκός Οίκος δεν λέει στη χώρα αυτό το σημαντικό γεγονός για το πώς αυτή η εξάπλωση έκανε ένα hotspot του Λευκού Οίκου; Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ. Σας ευχαριστώ.

Ομιλητής 4: ( 40:10 )
Σας ευχαριστώ.

Ομιλητής 5: ( 40:10 )
Σας ευχαριστώ. [crosstalk 00:40:10] συζήτηση χθες βράδυ.

Ομιλητής 4: ( 40:12 )
Ευχαριστώ.

Nancy Pelosi: ( 40:15 )
Επιτρέψτε μου να πω ότι είπαμε στον Λευκό Οίκο ότι είμαστε στο τραπέζι. Είμαστε στο τραπέζι. Θέλουμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση. Κάναμε κάποια πρόοδο στην ανταλλαγή γλώσσας. Θα δούμε πώς επιστρέφουν. Σας ευχαριστώ.

Ομιλητής 4: ( 40:32 )
Σας ευχαριστώ.

Nancy Pelosi: ( 40:32 )
Ευχαριστώ, Φρανκ.

Frank Pallone: ​​( 40:32 )
Σας ευχαριστώ.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου