Ο Κάρλσον στο Turning Point USA
Ολόκληρη η ομιλία του Tucker Carlson στο Turning Point USA SAS 2025. Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση εδώ.
Ομιλητής 1 ( 00:00 ):
Κυρίες και κύριοι, Τάκερ Κάρλσον.
Τάκερ Κάρλσον ( 00:06 ):
Ευχαριστώ. Δεν χάνω ποτέ καμία εκδήλωση του Τσάρλι Κερκ επειδή αγαπώ τον Τσάρλι Κερκ και γνωρίζω τον Τσάρλι Κερκ πολύ καλά. Αλλά πάντα ξεχνάω πώς είναι η απεργία και νιώθω ότι θα πάθω κρίση, είναι σαν...
( 00:22 )
Τέλος πάντων, σας ευχαριστώ πολύ που με καλέσατε. Αυτό είναι περισσότερος κόσμος σε ένα μέρος από ό,τι έχω δει από την τελευταία εκδήλωση του Charlie Kirk στην οποία ήμουν, οπότε είναι ξεκαρδιστικό. Λοιπόν, παρατηρώ ότι όλοι μιλάνε για τον Epstein απόψε και θέλω να διαφοροποιηθώ λίγο από το πλήθος λέγοντας ότι είδα τον Ben Shapiro χθες, και-
Κοινό ( 00:44 ):
Γιούχα!
Τάκερ Κάρλσον ( 00:45 ):
Όχι, πριν με γιουχαΐσετε, νόμιζα ότι έθεσε ένα πολύ σοβαρό επιχείρημα. Λέει κάτι σαν, «Συνέβη πριν από πολύ καιρό. Ποιον νοιάζει; Και παρεμπιπτόντως, πρέπει να εμπιστευόμαστε την κυβέρνηση και ό,τι μας λένε οι γραφειοκράτες. Και παρεμπιπτόντως, είναι λάθος να κάνουμε πολλές μη εξουσιοδοτημένες ερωτήσεις». Θέλω λοιπόν να δηλώσω δημόσια ότι όχι, να πω ότι νομίζω ότι αυτό είναι παράλογο, και είναι ακριβώς το είδος της σκέψης που προσωπικά ψήφισα κατά στις τελευταίες εκλογές.
( 01:14 )
Στις τελευταίες εκλογές, πέρασα μεγάλο μέρος του Οκτωβρίου κάνοντας προεκλογική εκστρατεία με και υπέρ του προέδρου. Ψήφισα τον πρόεδρο. Γενικά, δεν ψηφίζω ποτέ κανέναν. Ξέρω ότι πάντα σου λένε, "Πρέπει να ψηφίσεις αλλιώς δεν μπορείς να έχεις άποψη". Ω, σκάσε. Δεν μου αρέσει να ψηφίζω, αλλά ψήφισα αυτή τη φορά. Δεν μου αρέσει να ψηφίζω επειδή δεν πιστεύω σε κανέναν από αυτούς. Και αυτή τη φορά, ένιωθα πραγματικά ότι γνωρίζω καλά τον Τραμπ, τον αγαπώ προσωπικά, και αυτό που βλέπαμε ήταν απλά τόσο απαίσιο, ολοκληρωτικό και ηλίθιο. Και δεν ήταν καν τα επιχειρήματα με τα οποία διαφωνούσα από την Καμάλα Χάρις. Είναι περίεργο να πω ακόμη και το όνομά της τώρα. Ποια ήταν ακριβώς αυτή; Ήταν σαν κακό όνειρο.
( 01:55 )
Αλλά δεν ήταν τόσο τα επιχειρήματα με τα οποία διαφωνούσα, αν και σίγουρα διαφωνούσα με τα επιχειρήματα. Ήταν το ύφος της επιχειρηματολογίας που με τρέλαινε εντελώς, συνοψίζοντας πιο καθαρά στο "Σκάσε, ρατσιστή". Ό,τι κι αν είπες, ήταν "Σκάσε, ρατσιστή", και είναι σαν, αλλά περίμενε. Πρώτα απ 'όλα, δεν είμαι ρατσιστής, αλλά δεν είναι καν αυτό το θέμα. Το θέμα είναι ότι σου είπα τι νομίζω. Σου έκανα απλώς μια εντελώς εύλογη ερώτηση, ως επί το πλείστον, "Τι στο καλό κάνεις;" Και αντί να μου απαντήσεις, δεν μου έδειξες τον σεβασμό που θα μου έδειξες σε έναν άνθρωπο. Μου φέρθηκες σαν σκλάβο ή ζώο λέγοντάς μου να σταματήσω να γαβγίζω. "Σκάσε, ρατσιστή." Και δεν θα το ανεχτώ αυτό, επειδή δεν είμαι σκλάβος ή ζώο. Είμαι Αμερικανός πολίτης. Είμαι ενήλικας άνδρας που πληρώνει τους φόρους του.
( 02:46 )
Κάνω ερωτήσεις στους ανθρώπους για να ζήσω, και πολύ συχνά λαμβάνω απαντήσεις που δεν μου αρέσουν, με τις οποίες διαφωνώ, που τις θεωρώ ηλίθιες. Αλλά τουλάχιστον είναι απαντήσεις. Τουλάχιστον το άτομο που απαντά μου φέρεται σαν να είμαι άνθρωπος με ψυχή δημιουργημένη κατ' εικόνα του Δημιουργού. Μου δείχνει τον σεβασμό που οφείλεται σε κάθε άνθρωπο. Όταν κάνεις μια άμεση ερώτηση σε κάποιον υπεύθυνο, είσαι υποχρεωμένος, αυτό το άτομο είναι ηθικά υποχρεωμένο να σου δώσει μια απάντηση. Δεν είναι υποχρεωμένος να συμφωνήσει μαζί σου, αλλά είναι υποχρεωμένος να σταματήσει και να απαντήσει στην ερώτησή σου. Και η αριστερά δεν το έκανε ποτέ αυτό. Σε απέρριπταν αμέσως. «Δεν αξίζεις να σε ακούσουν. Σώπα.»
( 03:29 )
Και από εκεί, φυσικά, προέρχεται η παρόρμηση για λογοκρισία. Προέρχεται από την πεποίθηση ότι δεν αξίζεις να μιλάς επειδή δεν είσαι πλήρως άνθρωπος. Σε κατέχουν. Και αυτό είναι που καταψήφισα πάνω απ' όλα. Δηλαδή, ψήφισα κατά ενός εκατομμυρίου διαφορετικών πραγμάτων που μισούσα στην προηγούμενη κυβέρνηση. Την παράλογη επιθυμία τους να ξεκινήσουν άσκοπους πολέμους σε όλο τον κόσμο. Την πλήρη απροθυμία τους να προστατεύσουν αυτή τη χώρα στο εσωτερικό της χώρας, να προστατεύσουν τους ανθρώπους που ζουν εδώ, να προστατεύσουν την εδαφική ακεραιότητα της χώρας, να φέρουν παράνομα δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους, να τους δίνουν δωρεάν πράγματα τη στιγμή που φτάνουν εδώ, να χλευάζουν την υπηκοότητα. Τα μισούσα όλα αυτά. Τα μισούσα όλα αυτά.
( 04:13 )
Αλλά αυτό που μισούσα περισσότερο ήταν η πλήρης απροθυμία τους να απαντήσουν σε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με το γιατί έκαναν αυτό που έκαναν. Επειδή ήταν απλώς πολύ προσβλητικό. Και κάθε φορά, μου ερχόταν να σηκώσω το μεσαίο δάχτυλο και να φωνάξω αισχρότητες, κάτι που δεν είναι ενήλικη αντίδραση, το παραδέχομαι, αλλά έτσι ένιωθα. Και νομίζω ότι αυτό είναι πραγματικά στην καρδιά του γιατί το θέμα με τον Έπσταϊν είναι τόσο οδυνηρό. Θέλω να πω, ο τύπος ήταν κάποιος περίεργος σεξουαλικός μανιακός που κακοποιούσε κορίτσια. Το ξέραμε αυτό. Αλλά το γεγονός ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ, αυτή που ψήφισα, αρνήθηκε να πάρει την ερώτησή μου στα σοβαρά και αντ' αυτού είπε: «Η υπόθεση έκλεισε. Σκάσε, συνωμοσιολόγε», ήταν υπερβολικό για μένα. Και δεν νομίζω ότι οι υπόλοιποι από εμάς πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό.
( 05:04 )
Και παρεμπιπτόντως, επιτρέψτε μου να το πω πολύ γρήγορα, επειδή ήμουν τόσο θυμωμένος με αυτό, ότι νομίζω ότι ανακάλυψα ένα μέρος του τι συμβαίνει. Νομίζω ότι θα μάθουμε περισσότερα, και νομίζω ότι η αλήθεια, ό,τι κι αν ισχύει, σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει, είναι ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης δεν δημοσίευσε πολλά ενοχοποιητικά βίντεο σεξ με τον Έπσταϊν και τους δισεκατομμυριούχους φίλους του επειδή δεν τα έχει. Δεν τα έχει επειδή όταν επιδόθηκε το αρχικό ένταλμα έρευνας το 2007, νομίζω, πιθανώς το 2006, νομίζω το 2007, σχεδιάστηκε βασικά για να προστατεύσει τον Έπσταϊν. Το ένταλμα έρευνας γράφτηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλιστεί ότι οι ομοσπονδιακοί δεν θα πάρουν ποτέ στα χέρια τους τα πραγματικά ενοχοποιητικά στοιχεία. Είναι ένας άλλος τρόπος να πούμε ότι η συγκάλυψη συνεχίζεται από το 2007, σχεδόν 20 χρόνια.
( 05:46 )
Επομένως, το πραγματικό ερώτημα δεν είναι, ήταν ο Τζέφρι Έπσταϊν ένας παράξενος τύπος που κακοποιούσε κορίτσια; Ναι, μπορούμε να το απαντήσουμε. Το πραγματικό ερώτημα είναι, γιατί το έκανε αυτό, για λογαριασμό τίνος και από πού προήλθαν τα χρήματα; Και αυτά είναι τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν και νομίζω ότι είναι απολύτως δίκαιο να τα θέσουμε. Και δεν αρκεί να πούμε ότι όποιος τα ρώτησε βεβηλώνει με κάποιο τρόπο τη μνήμη των μικρών κοριτσιών που πέθαναν στο Τέξας. Δεν πρόκειται να ανεχτώ αυτή την απάντηση. Δεν με νοιάζει ποιος δίνει αυτήν την απάντηση. Αυτό δεν είναι αποδεκτό.
( 06:16 )
Και νομίζω ότι η πραγματική απάντηση είναι ότι ο Τζέφρι Έπσταϊν εργαζόταν για λογαριασμό υπηρεσιών πληροφοριών, πιθανώς όχι αμερικανικών. Και έχουμε κάθε δικαίωμα να ρωτήσουμε, για λογαριασμό τίνος εργαζόταν; Πώς γίνεται ένας τύπος από καθηγητής μαθηματικών στο σχολείο Ντάλτον στα τέλη της δεκαετίας του '70 χωρίς πτυχίο πανεπιστημίου να έχει πολλά αεροπλάνα, ένα ιδιωτικό νησί και τη μεγαλύτερη κατοικία στο Μανχάταν; Από πού προήλθαν όλα τα χρήματα; Και κανείς δεν έχει φτάσει ποτέ στην ουσία αυτού επειδή κανείς δεν το έχει προσπαθήσει ποτέ. Και επιπλέον, είναι εξαιρετικά προφανές σε όποιον το παρακολουθεί ότι αυτός ο τύπος είχε άμεσες διασυνδέσεις με μια ξένη κυβέρνηση. Τώρα, κανείς δεν επιτρέπεται να πει ότι αυτή η ξένη κυβέρνηση είναι το Ισραήλ επειδή με κάποιο τρόπο μας έχουν εκφοβίσει να πιστεύουμε ότι αυτό είναι άτακτο. Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να το λέμε αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα μισητό στο να το λέμε αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα αντισημιτικό στο να το λέμε αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα καν αντι-Ισραήλ στο να το λέμε αυτό.
( 07:10 )
Έχω περάσει όλη μου τη ζωή, σχεδόν, στην Ουάσινγκτον, όπου γνώριζα και αγαπούσα αρκετούς ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένου ενός πολύ στενού μου προσώπου, που εργαζόταν στη CIA. Αυτό δεν με εμπόδισε ποτέ να πω, «Νομίζω ότι η CIA έχει κάνει μερικά φρικτά πράγματα». Δολοφόνησε ένα σωρό ανθρώπους, συμμετείχε στη δολοφονία ενός εν ενεργεία προέδρου των ΗΠΑ. Έχει ένα ολόκληρο ίχνος εγκλημάτων. Αυτό δεν με κάνει άπιστο Αμερικανό. Δεν με κάνει αντιαμερικανό με καμία έννοια. Γεννήθηκα εδώ. Η οικογένειά μου είναι εδώ εκατοντάδες χρόνια. Αγαπώ αυτή τη χώρα. Γι' αυτό ζω εδώ.
( 07:39 )
Επομένως, η κριτική στη συμπεριφορά μιας κυβερνητικής υπηρεσίας δεν σε κάνει μισητή. Σε κάνει ελεύθερο άτομο. Σε κάνει πολίτη. Σου επιτρέπεται να το κάνεις αυτό επειδή δεν είσαι σκλάβος. Είσαι πολίτης. Και έχεις το δικαίωμα να περιμένεις ότι η κυβέρνησή σου δεν θα ενεργήσει ενάντια στα συμφέροντά σου, και έχεις το δικαίωμα να απαιτείς να μην επιτρέπεται στις ξένες κυβερνήσεις να ενεργούν ενάντια στα συμφέροντά σου. Αυτό δεν είναι ανατριχιαστικό. Δεν θα έπρεπε να απαγορεύεται. Κι όμως όλοι μας έχουμε εκπαιδευτεί να πιστεύουμε ότι δεν μπορείς να το πεις αυτό με κάποιο τρόπο, ότι αυτό είναι πολύ άτακτο και απαγορευμένο. Και το αποτέλεσμα της απαγόρευσης αυτού ήταν να δημιουργήσει πολλή δυσαρέσκεια και, θα το πω, μίσος στο διαδίκτυο, όπου οι άνθρωποι νιώθουν ότι δεν μπορούν απλώς να πουν, "Τι στο καλό είναι αυτό;" Έχετε τον πρώην Ισραηλινό πρωθυπουργό να ζει στο σπίτι σας. Είχατε όλη αυτή την επαφή με μια ξένη κυβέρνηση. Δουλεύατε για λογαριασμό της Μοσάντ; Διεξαγάγατε μια επιχείρηση εκβιασμού για λογαριασμό μιας ξένης κυβέρνησης;
( 08:43 )
Παρεμπιπτόντως, κάθε άτομο στην Ουάσινγκτον το πιστεύει αυτό. Δεν έχω γνωρίσει ποτέ κανέναν που να μην το πιστεύει αυτό. Δεν ξέρω κανέναν από αυτούς που μισούν το Ισραήλ. Αλλά κανείς δεν αισθάνεται ότι μπορεί να το πει αυτό. Γιατί; Και νομίζω ότι όσο περισσότερο το συζητάμε, τόσο πιο υπόγεια, ανατριχιαστική και μισητή γίνεται η συζήτηση. Νομίζω λοιπόν ότι είναι καλύτερο να το πούμε φωναχτά. Συνέβη αυτό; Και φυσικά, αυτό το ερώτημα έχει τεθεί στην κυβέρνηση του Ισραήλ, και η απάντησή τους είναι: «Δεν πρόκειται να σας το πούμε». Και νομίζω ότι η απάντησή μας θα πρέπει να είναι: «Όχι, όχι, όχι. Εφόσον σας στέλνουμε χρήματα, αν διαπράττατε εγκλήματα στο έδαφός μας, έχουμε απόλυτο δικαίωμα να το μάθουμε. Το κάνατε αυτό ή όχι;»
( 09:22 )
Κι όμως, όλοι έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου ώστε να πιστεύουν ότι αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο έκφραση μίσους ή μισαλλοδοξίας, ενώ δεν είναι. Είναι ένα βασικό ερώτημα στο οποίο κάθε πολίτης των ΗΠΑ έχει δικαίωμα να λάβει απάντηση. Τι στο καλό ήταν αυτό; Και παρεμπιπτόντως, αν αποδειχθεί ότι δεν ήταν τίποτα απολύτως, ότι με κάποιο τρόπο ο Τζέφρι Έπσταϊν κέρδισε όντως 165 εκατομμύρια δολάρια δίνοντας φορολογικές συμβουλές σε κάποιον, κάτι που, για την ιστορία, είναι πολύ περισσότερο από ό,τι πληρώνουν οι περισσότεροι άνθρωποι τους λογιστές τους, και ότι τίποτα από αυτά δεν ήταν στην πραγματικότητα μια ξένη επιχείρηση πληροφοριών, και ότι δεν υπήρχε εκβιασμός, ότι στην πραγματικότητα ο Μπιλ Γκέιτς απλώς κρεμόταν στο νησί επειδή ο καιρός ήταν ιδιαίτερα καλός, κανείς δεν βιντεοσκοπήθηκε να κάνει κάτι ανήθικο ή παράνομο και στη συνέχεια αυτό χρησιμοποιήθηκε εναντίον τους για να τους κάνει να υπακούσουν. Αν όλα αυτά είναι ψευδή, τότε απλώς πείτε μου πώς είναι ψευδή. Αλλά μην με πείτε τρελό.
( 10:19 )
Και όταν το Fox News δημοσιεύει ένα άρθρο, όπως χθες από τον Hugh Hewitt, λέγοντας ότι όποιος έχει ακόμη περισσότερες ερωτήσεις για τον Epstein είναι κάποιο είδος τρελού με μια δυστυχισμένη προσωπική ζωή, ξοδεύει πάρα πολύ χρόνο στο Twitter στους πυρετώδεις βάλτους των θεωριών συνωμοσίας. Πάρε το δικό σου, φίλε. Τότε γιατί δεν απαντάς στην ερώτηση; Μην αφήνεις κανέναν να σε προσβάλλει, κανέναν, και εννοώ κανέναν ποτέ, να σε προσβάλλει αντί να απαντήσει σε μια εύλογη ερώτηση. Εντάξει; Ποτέ.
( 10:53 )
Και παρεμπιπτόντως, θα ακούσετε ορισμένους ανθρώπους να λένε, «Λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι μισείς το άτομο». Όχι, δεν μισεί.
Τάκερ Κάρλσον ( 11:00 ):
... δεν το κάνει. Έχω πολλά παιδιά, δεν θα τα άφηνα ποτέ να τη γλιτώσουν. Αν έπιανα ένα από τα παιδιά μου να καπνίζει χόρτο στο μπάνιο του σπιτιού μου και του έλεγα, "Καπνίζεις χόρτο στο μπάνιο;" "Σκάσε, ρατσίστα. Με μισείς." "Όχι, είσαι παιδί μου. Δεν σε μισώ. Απάντησε στην γαμημένη ερώτηση. Κάπνιζες χόρτο στο μπάνιο ή όχι; Δεν είμαι εγώ ο εγκληματίας εδώ, εσύ φαίνεται να είσαι."
( 11:27 )
Νομίζω λοιπόν ότι είναι πολύ σημαντικό να μπούμε σε αυτό το μυαλό. Και ακόμα και τώρα που οι άνθρωποι μιλάνε για αυτό το θέμα, μπορώ να σας το υποσχεθώ, αφού χθες πέρασα όλη μέρα στο τηλέφωνο για αυτό το θέμα με ενημερωμένους ανθρώπους, ψιθυρίζουν συγκεκριμένες λέξεις. Και εγώ λέω, «Γιατί ψιθυρίζουμε; Γιατί να ντρέπομαι ως Αμερικανός που θέλω να μάθω τι στο καλό ήταν αυτό; Γιατί να ντρέπομαι; Δεν είμαι ο κακός εδώ». Γιατί να ντρέπομαι να ρωτήσω, «Τι κερδίζουμε από αυτόν τον πόλεμο;»
( 11:59 )
«Πρέπει να πάμε σε πόλεμο. Σκάσε. Είσαι φανατικός αν δεν το θέλεις.» Πρώτα απ 'όλα, δεν είμαι φανατικός, αλλά δεύτερον, αυτό δεν είναι το θέμα. Το θέμα είναι ποιο είναι το κέρδος για εμάς; Γιατί είναι καλή ιδέα αυτή; «Σκάσε.» Και είναι ακριβώς το είδος επιχειρηματολογίας στο οποίο ψήφισα κατά, και δεν θα το δεχτώ ποτέ. Δεν με νοιάζει ποιος το κάνει, δεν θα το δεχτώ ποτέ. Δώστε μου μια νόμιμη απάντηση, μια λογική απάντηση, μια ειλικρινή απάντηση, μια απάντηση καλή τη πίστει. Μπορεί να διαφωνούμε, θα πείτε, όπως ένας καλός μου φίλος που είναι εντελώς διαταραγμένος, αλλά ένας καλός άνθρωπος μου είπε χθες, «Το Ιράν είναι το μεγαλύτερο κράτος χορηγός της τρομοκρατίας στον κόσμο», διαβάζοντας το θέμα συζήτησης ότι προφανώς ένα αυτοκόλλητο προφυλακτήρα που πωλείται κάπου, υποθέτω.
( 12:46 )
Και λέω, «Εντάξει, δεν ξέρω καν τι ακριβώς σημαίνει αυτό, αλλά πόσοι Αμερικανοί έχουν σκοτωθεί από σιιτική τρομοκρατία στη ζωή μου», δηλαδή 56 χρόνια; Δεν μπορώ να σκεφτώ κανέναν. Είμαι σίγουρος ότι έχουν γίνει κάποιες. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, έχουν γίνει σιιτικές τρομοκρατικές επιθέσεις που χρηματοδοτούνται από το Ιράν στις ΗΠΑ. Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία. Υπήρξε η 11η Σεπτεμβρίου. Ήταν μια σουνιτική τρομοκρατική επίθεση. Και μετά, υπάρχει η επιδημία ναρκωτικών, η οποία σκότωσε περισσότερους από ένα εκατομμύριο ανθρώπους κατά την ίδια περίοδο, ανθρώπους που γνωρίζω, το παιδί του γείτονά μου, νεκρό. Πολλοί άνθρωποι που γνωρίζω έχουν πεθάνει και άλλοι έχουν καταστραφεί εντελώς και έχουν χαθεί από τη ζωή, ουσιαστικά. Οι ζωές τους έχουν κενωθεί, είναι κελύφη. Έχουν καταστραφεί ολοσχερώς από τα ναρκωτικά. Αυτή είναι η πραγματικότητα που ζω στις Ηνωμένες Πολιτείες.
( 13:27 )
Δηλαδή, μου λες ότι το Ιράν αποτελεί μεγαλύτερη απειλή από αυτούς που πουλάνε αυτά τα σκουπίδια; Δεν νομίζω. Όχι εκεί που μένω, δεν είναι. «Ω, σκάσε». Και το άτομο είπε κυριολεκτικά, «Θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε». Διαφωνώ με τι; Για τι πράγμα μιλάς καν; Αλλά τουλάχιστον μου έδωσε μια απάντηση. Δεν είπε, «Ω, μισείς τον τάδε». Δεν πήγε αμέσως στο κίνητρο. Εντάξει, αυτό είναι πάντα το κλειδί. Αυτό συμβαίνει όταν ξέρεις ότι έχεις να κάνεις με κάποιον που δεν έχει κανένα ενδιαφέρον να φτάσει στην αλήθεια του ερωτήματος και, αντίθετα, προσπαθεί να σε κάνει να σωπάσεις για να σε παρασύρει και να σε κάνει να υπακούσεις. Και το κλειδί είναι όταν πηγαίνουν αμέσως στο κίνητρο. «Λοιπόν, απλώς μισείς...» κάποια ομάδα. Ή, «Παίρνεις χρήματα από κάποια άλλη ομάδα». Και τίποτα από τα δύο δεν ισχύει στην περίπτωσή μου, αλλά πάντα θέλω να πω, «Εντάξει. Κι αν πληρώνομαι ή αν πληρώνομαι, έχω κάποιο είδος ανατριχιαστικής μισαλλοδοξίας;» Πράγμα που δεν το κάνω επειδή το θεωρώ ανήθικο.
( 14:25 )
Ο Θεός δημιούργησε άτομα, το καθένα ξεχωριστά. Γνωρίζει τις τρίχες στο κεφάλι σας. Κάθε άτομο έχει ψυχή. Κανένα άτομο δεν θεωρείται από τον Θεό ως μέλος μιας ομάδας. Κάθε άτομο θεωρείται από τον Θεό ως άτομο. Δεν μου αρέσει λοιπόν αυτό και πραγματικά δεν μου αρέσει. Δεν το λέω απλώς αυτό. Και εννοώ κάθε άτομο στον πλανήτη, ανεξάρτητα από την εμφάνισή του ή τι πιστεύει. Αυτό ισχύει για κάθε άτομο και το εννοώ ειλικρινά.
( 14:45 )
Αλλά ακόμα κι αν δεν το έκανα, ίσως ήμουν κάποιος εντελώς τρελός και ίσως έπαιρνα άπειρα λεφτά από κάποια κακή χώρα. Μία από τις κακές χώρες για τις οποίες δεν επιτρέπεται να μιλάς ή να σου αρέσουν.
Ομιλητής 3 ( 14:55 ):
Κατάρ.
Τάκερ Κάρλσον ( 14:56 ):
Κατάρ. Αυτό είναι το πιο ξεκαρδιστικό. Το Κατάρ κατά κάποιο τρόπο ελέγχει τη συζήτησή μας, Κατάρ. Το κακό Κατάρ.
Ομιλητής 2 ( 15:07 ):
Συνεχίζεις να γελάς.
Τάκερ Κάρλσον ( 15:09 ):
Γελάω. Έχω πάει στο Κατάρ, είναι τέλειο. Δεν έχω πάρει ποτέ ούτε ένα δολάριο από τους Καταριανούς ή τους Καταριανούς ή όπως αλλιώς τους λένε. Είναι μια σπουδαία χώρα, αλλά ό,τι να 'ναι. Ακόμα κι αν ήμουν στο μισθολόγιο του Κατάρ, κάτι που υποθέτω ότι δεν μπορώ τώρα. Αλλά ούτως ή άλλως, ακόμα κι αν ήμουν, δεν θα έκανε την ερώτηση λιγότερο σχετική, γιατί είναι καλή ιδέα; Και η άρνησή τους να απαντήσουν σε αυτήν την ερώτηση σε ενημερώνει αμέσως ότι δεν έχεις να κάνεις με ένα άτομο καλής πίστης. Έχεις να κάνεις με έναν προπαγανδιστή που προσπαθεί να σε ελέγξει.
( 15:48 )
Θα έλεγα ακριβώς σε εκείνο το σημείο, τότε είναι που λες φωναχτά, «Ξέρω ποιος είσαι. Όλα αυτά είναι ψεύτικα. Δεν μπορείς καν να απαντήσεις στην ερώτηση. Προσπαθείς να με κάνεις να το βουλώσω επειδή είμαι φανατικός, όπως έκαναν οι φιλελεύθεροι πριν από επτά μήνες, και γι' αυτό τους καταψηφίσαμε». Δεν το ανέχομαι λοιπόν. Ψήφισα κατά και δεν θα το ανεχτώ.
( 16:14 )
Λοιπόν, το δεύτερο σημείο που θα ήθελα να θίξω πριν ίσως απαντήσω σε μερικές από τις εχθρικές σας ερωτήσεις, ελπίζω για το Κατάρ, είναι ότι το σκεφτόμουν αυτό σήμερα. Η ιστορία του Έπσταϊν είναι τόσο εξοργιστική, και θα πω απλώς, εννοώ, δεν έχω γνωρίσει ποτέ τον Έπσταϊν, αλλά εννοώ ότι ξέρω ένα εκατομμύριο ανθρώπους που γνώριζαν τον Τζέφρι Έπσταϊν. Είναι αλήθεια ότι ήταν τριγύρω. Όλοι γνώριζαν τον Τζέφρι Έπσταϊν. Δεν νομίζω ότι ήμουν αρκετά κουλ για να τον γνωρίσω πραγματικά, αλλά ήταν απλώς ένας τύπος που κυκλοφορούσε τριγύρω, αυτός ο πλούσιος τύπος που γνώριζε τους πάντες. Και όλοι ήξεραν ότι ήταν ένας ανατριχιαστικός τύπος, αλλά υπάρχουν πολλοί ανατριχιαστικοί σε αυτόν τον κόσμο. Απλώς σας λέω αυτό που πιθανώς γνωρίζετε ήδη.
( 16:56 )
Τι είναι αυτό με τον Τζέφρι Έπσταϊν που εξοργίζει τόσο πολύ τους ανθρώπους, τόσο εξοργιστικό που στην πραγματικότητα προκαλεί σεισμικά πολιτικά προβλήματα; Και ελπίζω ότι θα το αντιμετωπίσουν και θα βελτιωθεί, πραγματικά. Αλλά τι είναι; Θα σας πω τι είναι. Είναι η απογοήτευση των κανονικών ανθρώπων που παρακολουθούν μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων να τη γλιτώνουν με τα πάντα, κάθε φορά. Αυτό είναι και αυτό με τρελαίνει απόλυτα. Παρεμπιπτόντως, είναι ένα από τα πράγματα που με ενοχλούν στη μετανάστευση. Ως κάποιος που συνελήφθη στη Συρακούσες της Νέας Υόρκης ως παιδί επειδή είχα ληγμένη άδεια οδήγησης και με οδήγησαν σε ένα κελί. Παρακολουθώ ανθρώπους να έρχονται... Αυτό συνέβη στην πραγματικότητα. Έχω φυλακιστεί. Αλλάζει έναν άνθρωπο. Ναι, μπήκα σε μια συμμορία. Αλλά παρακολουθώ 60 εκατομμύρια ανθρώπους να έρχονται παράνομα στη χώρα ή να παρατείνουν το ψεύτικο καθεστώς πρόσφυγα ή οτιδήποτε άλλο. Και όλο αυτό είναι μια απάτη. Και παίρνουν κουπόνια στέγασης και δωρεάν εκπαίδευση και δωρεάν κινητά τηλέφωνα και αεροπορικά εισιτήρια.
( 17:52 )
Είναι σαν, «Περιμένετε ένα λεπτό. Όχι μόνο δεν τιμωρούνται για την παραβίαση του αμερικανικού νόμου, όπως θα έκανα και έχω κάνει, αλλά ανταμείβονται γι' αυτό». Η αδικία που υπάρχει σε τρελαίνει. Και είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό στην περίπτωση του Τζέφρι Έπσταϊν και ολόκληρου του αστερισμού των ανθρώπων γύρω από τον Τζέφρι Έπσταϊν, οι οποίοι φαίνεται να τη γλιτώνουν με απάτες. Και πώς ξέρεις ότι τη γλιτώνουν με απάτες; Θα σου πω πώς, επειδή είναι άχρηστοι και πλούσιοι. Λοιπόν, πώς φτάνεις σε ένα σημείο όπου μερικοί από τους λιγότερο εντυπωσιακούς, τους πιο άχρηστους ανθρώπους που δεν έχουν πραγματικές δεξιότητες γίνονται δισεκατομμυριούχοι; Πώς είναι αυτό νόμιμο;
( 18:27 )
Και παρεμπιπτόντως, αν κάνετε αυτήν την ερώτηση, τουλάχιστον στην Ουάσινγκτον, είναι σαν, «Α, λοιπόν, ακούγεται σαν να είσαι σοσιαλιστής. Ακούγεται σαν σοσιαλισμός». Εντάξει, είμαι σοσιαλιστής τώρα. Εντάξει. Ήμουν πράκτορας του Κατάρ ή φανατικός, τώρα είμαι σοσιαλιστής. Εντάξει, αφήνοντας στην άκρη τον αφοσιωμένο μου σοσιαλισμό, μπορείτε να απαντήσετε στην ερώτηση; Πώς πήρε ο Μπιλ Άκμαν 9 δισεκατομμύρια δολάρια; Ο Μπιλ Άκμαν, ένας αρκετά εντυπωσιακός τύπος; Γνωρίζω τον Μπιλ Άκμαν. Όχι. Ο Μπιλ Άκμαν είναι καλά διασυνδεδεμένος και εξαιρετικά επιθετικός, αυτό είναι όλο. Και νομίζω ότι οι καλά διασυνδεδεμένοι, εξαιρετικά επιθετικοί άνθρωποι αξίζουν μια δίκαιη διαβίωση, όπως όλοι οι άλλοι. Αλλά αν συσσωρεύεις 9 εκατομμύρια δολάρια μόνο και μόνο επειδή είσαι πρόθυμος να κάνεις τα πάντα, δεν ξέρω γιατί πρέπει να προσποιούμαστε ότι αυτό είναι καλό.
( 19:08 )
Πώς απέκτησε ο Έπσταϊν τέσσερα Gulfstreams; Πώς απέκτησε ένα νησί και ένα τεράστιο ράντσο στο Νέο Μεξικό, το μεγαλύτερο σπίτι στη Νέα Υόρκη; Τι είναι αυτό; Κάποια στιγμή, τα βασικά οικονομικά έχουν πραγματικά σημασία και έχουν σημασία, όχι επειδή είναι κακό που οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι. Είναι κακό που όλοι οι άλλοι γίνονται φτωχότεροι. Και είναι ιδιαίτερα κακό που οι νέοι δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να αγοράσουν σπίτια. Επιτρέψτε μου να θέσω ένα πολύ συγκεκριμένο σημείο σε αυτό. Αν θέλετε ένα μέτρο για το πώς τα πάει η οικονομία σας... Προσωπικά, είμαι υπέρ της εξάλειψης του ΑΕΠ ως μέτρο. Δεν ξέρω καν τι είναι αυτό, προφανώς δεν είναι σχετικό. Μου λένε ότι η Ιαπωνία έχει στάσιμο ΑΕΠ. Έχετε πάει στο Τόκιο; Είναι η πιο ριζοσπαστική εμπειρία που θα έχετε ποτέ, επειδή είναι απλά τόσο ωραία.
( 19:53 )
«Χάσατε τον πόλεμο, πραγματικά; Μπορούμε να χάσουμε έναν πόλεμο και να καταλήξουμε έτσι;» ΑΕΠ, όχι. Δεν ξέρω καν τι είναι αυτό. Η συνολική οικονομική δραστηριότητα. Ω, όχι, όχι, όχι. Το μέτρο μου είναι πολύ απλό. Έχω ένα σωρό παιδιά, μπορούν να αντέξουν οικονομικά σπίτια με θέσεις πλήρους απασχόλησης στα 27, 28; Και η απάντηση είναι με τίποτα. Και η απάντηση είναι ότι οι 35χρονοι με πολύ καλές δουλειές δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα σπίτι, εκτός αν τεντωθούν και βυθιστούν σε χρέη και νομίζω ότι αυτό είναι μια ολοκληρωτική καταστροφή. Αυτή είναι μια ολοκληρωτική καταστροφή. Γιατί; Δύο λόγοι. Πρώτον, αν οι άνθρωποι δεν κατέχουν πράγματα, δεν αισθάνονται ότι κατέχουν τη χώρα στην οποία βρίσκονται και η χώρα γίνεται εξαιρετικά ασταθής επειδή οι άνθρωποι νιώθουν ότι δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Όταν έχεις γκαζόν, πιστέψτε με, σκέφτεσαι μακροπρόθεσμα.
( 20:39 )
Δεύτερον, είναι πολύ δύσκολο να έχεις οικογένεια χωρίς σπίτι, είναι. Είναι πολύ διασκεδαστικό να ζεις σε ένα διαμέρισμα αν υπάρχει ένα μπαρ κάτω, είσαι σε μια ωραία γειτονιά. «Είμαι στο East Village, είναι τόσο ωραία.» Προσπάθησε να κάνεις τρία παιδιά. Δεν θα κάνεις τρία παιδιά εκεί, δεν μπορείς. Κανείς δεν θέλει να μεγαλώσει τα παιδιά του σε αυτή τη γειτονιά. Κανείς δεν θέλει να μεγαλώσει τα παιδιά του σε ένα διαμέρισμα. Οι άνθρωποι το κάνουν επειδή πρέπει, κανείς δεν θέλει. Οι άνθρωποι θέλουν ένα μικρό σπίτι, όχι κάποια έπαυλη, απλώς ένα μικρό κανονικό σπίτι. Αυτό είναι το πραγματικό αμερικανικό όνειρο και αυτό είναι εντελώς ανέφικτο για τους νέους.
( 21:11 )
Έτσι, οι μόνοι νέοι που θα συναντήσετε ποτέ και έχουν σπίτια είναι νέοι των οποίων οι γονείς τους βοήθησαν και ο Θεός να ευλογεί τους γονείς τους. Αυτό είναι κάτι πολύ σπουδαίο για τα παιδιά σας, αλλά οι γονείς των περισσότερων ανθρώπων δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν αυτό επειδή είναι ήδη χρεωμένοι από το άσκοπο πτυχίο τους. Οπότε, αυτό είναι μια εθνική έκτακτη ανάγκη. Και ξέρω ότι υπάρχουν ορισμένα καλωδιακά κανάλια που ξοδεύουν όλο αυτό το χρόνο λέγοντας, «Ω, πρόκειται να εκλέξουν έναν σοσιαλιστή στη Νέα Υόρκη», κάτι στο οποίο προφανώς είμαι αντίθετος. Δεν είναι καν πραγματικός σοσιαλιστής. Είναι σαν ένας ασκούμενος εμβολιασμένος πλούσιος, φιλελεύθερος τύπος. Μαμντάνι, είναι ψεύτικος αριστερός, αλλά ό,τι να 'ναι.
( 21:47 )
Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό; Ένας από τους λόγους που συμβαίνει είναι επειδή οι κανονικοί άνθρωποι με κανονικές δουλειές δεν πιστεύουν πλέον ότι μπορούν να κερδίσουν σε αυτό το σύστημα και ότι όλα τα χρήματα πηγαίνουν χαμένα.
Τάκερ Κάρλσον ( 22:00 ):
... στους χειρότερους ανθρώπους και κανείς δεν σταματάει καν να ρωτήσει τι στο καλό συμβαίνει. Πώς έγινε τόσο πλούσιος ο Μπιλ Άκμαν; Ξέρω ότι βγήκε στο CNBC και υποτίμησε την Herbalife, στοιχημάτισε εναντίον εταιρειών μειώνοντας τις τιμές των μετοχών τους. Για αυτό τον έχουν κατηγορήσει. Δεν τον κατηγορώ εδώ επειδή θα με μηνύσει αν το κάνω, απλώς υπονοώ ότι άλλοι πιστεύουν ότι μπορεί να συνέβη αυτό. Έχει ήδη απειλήσει να με μηνύσει επειδή το είπα αυτό. Αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που το κάνουν αυτό. Και δεν λέω καν ότι θα έπρεπε να είναι παράνομο. Αυτό που λέω είναι ότι η ηγετική μας τάξη θα πρέπει να πει κάτι γι' αυτό και να του αποδώσει ηθική αξία. Και αν πλουτίζεις δανείζοντας χρήματα σε ανθρώπους με απίστευτα υψηλά επιτόκια, αυτό είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να μιλήσεις στον Θεό. Αυτό δεν είναι καλό. Αυτό δεν είναι ενάρετο. Αυτό είναι αηδιαστικό. Και το γεγονός ότι κανείς δεν αισθάνεται ελεύθερος να το πει αυτό, κανείς δεν αισθάνεται ότι μπορείς απλώς να πεις, "30% σε μια πιστωτική κάρτα. Γιατί κάποιος πληρώνει έναν λογαριασμό πιστωτικής κάρτας;" Είπα σε κάποιον πρόσφατα, νιώθω ότι είμαι πολύ μετριοπαθής και λογικός.
Κοινό ( 23:03 ):
[μη ακουστό 00:23:05].
Τάκερ Κάρλσον ( 23:06 ):
Λοιπόν, ναι. Έτσι το έλεγαν παλιά. Ήταν απαγορευμένο. Είπα πρόσφατα σε κάποιον: «Χρειαζόμαστε πραγματικά ένα πολιτικό κόμμα όπου θα είναι το κόμμα «Δεν πληρώνω τον λογαριασμό της πιστωτικής μου κάρτας». Και ας καταρρίψουμε την Citibank, όχι μόνιμα. Ίσως μόνιμα. Αλλά το χρέος πιστωτικών καρτών είναι η μεγαλύτερη αιτία ανθρώπινου πόνου που γνωρίζω στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δεν είναι το Ιράν. Το Ιράν δεν το κάνει αυτό. Α, ένα εργαλείο του Αγιατολάχ. Όχι. Είμαι στην πραγματικότητα Επισκοπελιανός, όχι Σιίτης. Όχι εργαλείο του Αγιατολάχ. Απλώς είμαι πολύ αφοσιωμένος στην παρατήρηση της φυσικής πραγματικότητας και στην εξαγωγή των συμπερασμάτων μου από αυτήν. Είμαι αυτό που ονομάζουμε φυσικιστής. Πιστεύω στα πράγματα που βρίσκονται ακριβώς μπροστά μου, στα πράγματα που μπορώ να αγγίξω και να μυρίσω, και στους ανθρώπους που μπορώ να αγγίξω και να μυρίσω δεν υποφέρουν από το Ιράν. Το Ιράν. Όχι από το Κατάρ. Υποφέρουν από τις πιστωτικές τους κάρτες και την αδυναμία των παιδιών τους να αγοράσουν σπίτι.
Κοινό ( 24:03 ):
Και ο Νταν Κρένσο.
Τάκερ Κάρλσον ( 24:05 ):
Ναι. Δεν νομίζω ότι ο Νταν Κρένσο έχει πειστεί γι' αυτό. Ο Νταν Κρένσο πιστεύει ότι οι απειλές μας βρίσκονται σε άλλες χώρες. Εντάξει, μπορεί να είναι, αλλά πώς είναι μεγαλύτερες από τους τόκους των πιστωτικών καρτών; Προτείνω σε αυτό το άτομο, που είναι πολύ καλό παιδί, να του πω, "Γιατί δεν ξεκινάμε με το πάρτι "Δεν θα πληρώσω τον λογαριασμό της πιστωτικής μου κάρτας ή δεν θα πληρώσω το στεγαστικό μου δάνειο", επειδή πάντα λένε ότι οι πολύ πλούσιοι, αν δανειστείς αρκετά από μια τράπεζα, είσαι κάπως υπεύθυνος για την τράπεζα επειδή χρειάζονται να τους αποπληρώσεις, οπότε είναι απόλυτα πρόθυμοι να διαπραγματευτούν τους όρους μαζί σου. Αλλά αν δανειστείς λίγο από την τράπεζα, απλώς θα σου πάρουν το σπίτι. Λοιπόν, τι κάνουν οι άνθρωποι που συγκεντρώθηκαν και απλώς αποφάσισαν να περιμένουν ένα δευτερόλεπτο. Το 30% επιτόκιο είναι πολύ, ειδικά επειδή προωθούν τις πιστωτικές κάρτες σε παιδιά σαν το κρακ. Και ξέρω ότι οι συντηρητικοί λένε πάντα, "Λοιπόν, είναι δικό σου λάθος αν δεν αποπληρώσεις την πιστωτική κάρτα". Ναι, εντάξει, είναι δικό μου λάθος, αλλά ίσως είναι και λίγο δικό τους λάθος. Πιέζουν αυτές τις ανοησίες στα παιδιά.
( 24:57 )
Λέω λοιπόν σε αυτόν τον τύπο, «Ίσως απλώς να μαζευτούν οι άνθρωποι, όχι όλοι, αλλά μερικά εκατομμύρια άνθρωποι, δεν πρόκειται να πληρώσουμε τις πιστωτικές μας κάρτες και απλώς να γονατίσουμε την τράπεζα, και ο διευθύνων σύμβουλος να κλαίει στην τηλεόραση, να το αναπροσαρμόσουν λίγο». Και λέει, «Ω, όχι. Αυτό είναι ριζοσπαστικό. Αυτό είναι πολύ ριζοσπαστικό». Και εγώ λέω, «Δεν νομίζω ότι είμαι πολύ ριζοσπαστικός. Νομίζω ότι είμαι πολύ μετριοπαθής, υπερμετριοπαθής». Μισώ την αλλαγή. Οι γονείς μου χώρισαν. Μισώ την αλλαγή. Μου αρέσει τα πράγματα να είναι ακριβώς τα ίδια κάθε μέρα. Δεν είμαι ριζοσπαστικός. Αυτό που ανησυχώ είναι ότι αν δεν κάνουμε κάτι πολύ σύντομα, θα καταλήξουμε όπως η Νέα Υόρκη, ότι θα υπάρξει πραγματικός ριζοσπαστισμός. Και αυτός ο ριζοσπαστισμός θα πάρει πολύ άχρηστες μορφές, και θα δείτε φυλετικό και εθνοτικό μίσος που είναι πραγματικό, και ότι θα δείτε ανθρώπους να συμπεριφέρονται με τρόπους που είναι δύσκολο να ελεγχθούν. Αν αρνείσαι στους ανθρώπους αυτό που πραγματικά θέλουν για αρκετό καιρό και τους αντικαθιστάς με πράγματα που ισχυρίζεσαι ότι θα έπρεπε να θέλουν, όπως ο βομβαρδισμός του Ιράν. Δηλαδή, ό,τι να 'ναι, δεν είμαι υπέρ του Ιράν. Όπου περνάς όλη μέρα λέγοντάς μου ότι είναι τόσο σημαντικό τα αγόρια να μην παίζουν σε γυναικείες ομάδες ποδοσφαίρου, ό,τι να 'ναι. Συμφωνώ. Μισώ με πάθος τα τρανς πράγματα. Θα έλεγα ότι θα έπρεπε να κρατάς τα αγόρια μακριά από τις γυναικείες ομάδες ποδοσφαίρου. Αλλά δεν ξέρω, νιώθω σαν να μου δίνεις ορεκτικά. Κάποια στιγμή, θέλω να κοιτάξω γύρω μου και να δω μια καλύτερη χώρα. Θέλω να δω μια χώρα που αναγνωρίζω. Δεν θέλω να βλέπω ανθρώπους να κοιμούνται στο πεζοδρόμιο. Δεν βλέπω ανθρώπους να κάνουν χρήση ναρκωτικών. Θέλω να ξέρω από πού προέρχονται αυτά τα ναρκωτικά; Γιατί δεν μπορείς να το σταματήσεις; Έχεις τον αμερικανικό στρατό. Δεν έχεις την SEAL Team Six; Τι κάνουν σήμερα; Δεν έχεις την Delta Force; Θα μπορούσες να μου δώσεις ένα άλλο απόσπασμα για το πόσο εντυπωσιακός είναι ο αμερικανικός στρατός. Σε πιστεύω. Γιατί δεν τους απασχολούν για να κάνουν τη χώρα μου καλύτερη; Γιατί οι πόλεις μου είναι αηδιαστικές; Δεν θέλω καν να πάω εκεί. Μυρίζει χόρτο και χαλάλ φαγητό.
( 26:51 )
Και μου κάνεις διάλεξη για το πόσο μεγάλη ηθική νίκη είναι το ότι απέκλεισα τα αγόρια από την ομάδα ποδοσφαίρου κοριτσιών. Ωραία, χαίρομαι πολύ. Αλλά ας κάνουμε τα πραγματικά πράγματα, όπως να κάνουμε τη Νέα Υόρκη βιώσιμη και να δημιουργήσουμε μια οικονομία όπου τα παιδιά μου θα μπορούν να κάνουν παιδιά. Τι θα λέγατε για αυτό; Τι θα λέγατε να κάνουμε το μέτρο πολύ απλό; Μπορούν τα παιδιά μου, χωρίς το όφελος της μεγάλης τύχης που είχα, να έχουν μια περίπου ζωή που είχα εγώ; Ή μήπως απλώς μια ζωή μεσαίας τάξης; Μπορούν να παντρευτούν νέοι, όπως εγώ, και να κάνουν τέσσερα παιδιά, και να πιάσουν μερικές δουλειές, να δουλέψουν σκληρά, και όλα αυτά; Αλλά στο τέλος είναι μια χαρά. Μπορούν να το κάνουν αυτό; Ή μήπως είναι τόσο μακρινή πιθανότητα που πρέπει να μου πεις ότι το Ιράν είναι η πραγματική απειλή, να μην το σκέφτομαι ότι έκλεψες τα χρήματα και κατέστρεψες τη χώρα μου πέρα από κάθε αναγνώριση.
( 27:44 )
Υποθέτω λοιπόν ότι αυτό που θα έλεγα, πριν πάθω ένα πραγματικό ανεύρυσμα, είναι εκτός αν πούμε στους υπεύθυνους, «Θα καθορίσουμε τα σημαντικά. Πρέπει να μας ακούσετε, τους ψηφοφόρους σας, για το τι μας ενδιαφέρει πραγματικά». Θα παρακολουθήσω μια διάλεξη για περίπου 10 λεπτά. Μπορώ να το κάνω αυτό. Πήγαινα στο σχολείο. Έχω συνηθίσει να κάθομαι εκεί και να λέω, «Α, ναι. Εντάξει, οι δυνάμεις πρόσβασης. Αυτό είναι τόσο σημαντικό. Σας ευχαριστώ που μου το είπατε». Μπορώ να παρακολουθήσω μια διάλεξη για περίπου 10 λεπτά και να μου λένε ότι το Ιράν είναι ο μεγαλύτερος χορηγός της τρομοκρατίας. Εντάξει, αυτό είναι υπέροχο. Μισώ το Ιράν. Το κατάλαβα. Αλλά κάποια στιγμή, θέλω να σηκωθώ και να πω, «Ναι, αλλά τι θα κάνετε με τον Σταθμό Γιούνιον στην Ουάσινγκτον, ο οποίος είναι γεμάτος με λιποθυμημένους ναρκομανείς που σκορπίζουν λεκέδες από ούρα;» Δεν ήταν έτσι. Ήμουν εδώ. Πώς συνέβη αυτό και γιατί δεν το διορθώνετε; Και παρεμπιπτόντως, αν δεν το διορθώσεις ή έστω δεν το παραδεχτείς, φίλε, μπορεί να συμβούν άσχημα πράγματα. Ξύπνα.
( 28:46 )
Ήρθε η ώρα να ξυπνήσετε από τον άθλιο φανταστικό σας κόσμο όπου νομίζετε ότι το να λέτε στους υπόλοιπους να σωπάσουν είναι αρκετό. Αν συνεχίσετε να το κάνετε αυτό, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε σκοτεινές κατευθύνσεις. Νομίζω λοιπόν ότι είναι τόσο σημαντικό για κάθε άτομο να κοιτάξει γύρω του και να πάρει τις δικές του αποφάσεις για το τι είναι σημαντικό. Τι είναι σημαντικό για εσάς; Τι συμβαίνει γύρω σας στη ζωή σας, τι βλέπετε στην οικογένειά σας, ανάμεσα στους φίλους σας, στην πόλη που ζείτε που πηγαίνει στραβά; Αυτά είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα. Όχι αυτά που σας λέει κάποιος ηλίθιος στην τηλεόραση ότι είναι τα μεγαλύτερα προβλήματά σας. Μπορεί να σωπάσει, αλλά δεν θα το κάνει. Αλλά κοιτάξτε γύρω σας. Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στη ζωή σας; Και αν είστε επιβαρυμένοι με ένα δάνειο αυτοκινήτου ή κάποια πληρωμή πιστωτικής κάρτας που δεν μπορείτε ποτέ να κάνετε, αν δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα να κάνετε την πλήρη πληρωμή της πιστωτικής σας κάρτας δύο συνεχόμενους μήνες, αυτή είναι κρίση, εντάξει. Αυτή είναι κρίση. Αν βρίσκεστε σε σημείο που δεν μπορείτε να πληρώσετε.
( 29:47 )
Όχι, σοβαρά μιλάω. Αυτά είναι τεράστια προβλήματα και τα περισσότερα από αυτά σχετίζονται με τα χρήματα. Και αν δεν λυθούν, δεν θα παντρευτείς, δεν θα κάνεις παιδιά, και δεν θα έχεις μια ευτυχισμένη, πλήρη ζωή, τελεία και παύλα. Και σου λένε, "Α, όλα έχουν να κάνουν με τις αξίες." Ναι, εντάξει. Αξίες. Δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να αγοράσεις σπίτι. Δεν με νοιάζει ποιες είναι οι αξίες σου. Δεν θα κάνεις τέσσερα παιδιά σε ένα διαμέρισμα. Οπότε πρέπει να σε ακούσουν σε αυτό. Και όποιος σου πει, "Α, σκάσε. Σκάσε, ρατσιστή", σήκωσε το μεσαίο δάχτυλο και πες του, "Συνέχισε να μου μιλάς έτσι, φίλε, και θα σε τιμωρήσουμε." Τέλος πάντων. Συγγνώμη. Με συγχωρείτε. Έχουμε κάποια εχθρικά ερωτήματα για το Κατάρ; Ναι.
Κοινό ( 30:29 ):
Η μαμά μου σε αγαπάει.
Τάκερ Κάρλσον ( 30:30 ):
Λοιπόν, αυτό είναι τόσο ωραίο. Πες στη μαμά σου ότι την αγαπώ. Εντάξει, κι η μαμά σου την αγαπάει. Έχετε ερωτήσεις; Ναι, κύριε.
Κοινό ( 30:38 ):
Τι πιστεύετε για την αμνηστία για τους αγρότες;
Τάκερ Κάρλσον ( 30:42 ):
Τι γνώμη έχω για την αμνηστία για τους αγρότες; Νομίζω ότι είναι το πιο γελοίο πράγμα που έχω ακούσει ποτέ. Αστειεύεσαι; Αμνηστία για τους αγρότες. Έχουμε 60 εκατομμύρια παράνομους μετανάστες στη χώρα. Η χώρα δεν έχει καμία σχέση με τη χώρα που μεγάλωσα και δεν είναι καλύτερη, είναι χειρότερη. Οπότε δεν πρόκειται να παρακολουθήσω άλλη διάλεξη από κανέναν που θα μου λέει ότι πρέπει να εισάγουμε περισσότερους ανθρώπους για να γράφουν κώδικα, ή να μαζεύουν σταφύλια, ή οποιαδήποτε άλλη εργασία, τελεία και παύλα. Δεν έχει λειτουργήσει. Η χώρα δεν έχει γίνει πλουσιότερη. Δεν έχει γίνει πιο ενωμένη.
( 31:15 )
Αυτά τα λόγια θα έπρεπε να καίνε στη γλώσσα όποιου τα λέει. Πώς τολμάς να μιλάς έτσι; Αμνηστία. Τι θα λέγατε για απέλαση; Τι θα λέγατε για αυτό; Δηλαδή, κοιτάξτε, και επιτρέψτε μου να πω απλώς ότι οι άνθρωποι λένε κάθε λογής πράγματα, δεν σημαίνει ότι συμβαίνει, αλλά νομίζω ότι αξίζει να είσαι λίγο παρανοϊκός γι' αυτό. Δηλαδή, νομίζω ότι όλοι σε αυτή την αίθουσα είναι παρανοϊκοί. Είναι σημαντικό να βεβαιώνεσαι ότι ακόμη και οι άνθρωποι που αγαπάς είναι πιστοί στον λόγο τους. Δεν σημαίνει ότι τους μισείς. Και πάλι, αγαπώ τα παιδιά μου περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Δεν πιστεύω αυτόματα όλα όσα μου λένε επειδή δεν είμαι ηλίθιος. Επειδή καταλαβαίνουν ότι οι άνθρωποι δεν λένε πάντα την αλήθεια. Αλλά ούτως ή άλλως, ναι, κάθε είδους αμνηστία δεν είναι μόνο κακή ιδέα, είναι και εξωφρενική. Τέλος πάντων, συγγνώμη. Μου είπαν να πάρω τα μικρόφωνα. Συγγνώμη. Ξέρω ότι έχετε καλές προκλητικές ερωτήσεις για το Κατάρ, αλλά μου ζητήθηκε να μιλήσω με αυτόν τον τύπο.
Κοινό ( 32:17 ):
Πώς είστε απόψε, κύριε;
Τάκερ Κάρλσον ( 32:18 ):
Είμαι αναστατωμένος, μωρό μου.
Κοινό ( 32:21 ):
Καταρχάς, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που ήρθατε σε αυτή την εκδήλωση. Είμαι 20 ετών. Σας παρακολουθώ τα τελευταία 12 χρόνια της ζωής μου κάθε βράδυ. Πάντα σας άκουγα. Σας ευχαριστούμε λοιπόν που ήρθατε. Μας αρέσει να ακούμε τις απόψεις σας, να σας ακούμε να κηρύττετε, ουσιαστικά, σε όλους. Η ερώτησή μου είναι, κατά τη γνώμη σας, ότι υπάρχουν άτομα σε αυτή τη χώρα που είναι πλήρεις πολίτες, που είναι επίσης πλήρεις πολίτες άλλων χωρών. Κατά τη γνώμη σας, πώς μπορεί κάποιος να ορκιστεί πίστη σε
Κοινό ( 33:00 ):
... δύο χώρες ταυτόχρονα. Και είναι αυτό κάτι που θα έπρεπε να επιτρέψουμε;
Τάκερ Κάρλσον ( 33:06 ):
Δηλαδή, νομίζω ότι η ερώτησή σου τα λέει όλα. Προφανώς αυτό είναι παράλογο. Παραθέτω την Καινή Διαθήκη, αλλά αναφέρομαι επίσης στην κοινή λογική όταν λέω ότι κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να υπηρετεί δύο κυρίους. Δεν είναι δυνατόν. Έχω μόνο μία γυναίκα για αυτόν τον λόγο. Λες στη γυναίκα σου: «Θα πάρω άλλη γυναίκα, αλλά θα σε αγαπώ εξίσου πολύ. Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει». Η γυναίκα μου θα με κοιτάξει σαν: «Όχι, είναι μία γυναίκα. Μία γυναίκα». Επειδή μπορείς πραγματικά να ορκιστείς πίστη μόνο σε ένα άτομο ή σε μία χώρα. Αυτό είναι γεγονός.
( 33:34 )
Και υπάρχει επίσης μια αίσθηση, και αυτό είναι σχετικό με μένα, και ξέρω ότι μιλάτε για το Ισραήλ, αλλά δεν είναι μόνο το Ισραήλ, για να είμαι ειλικρινής. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα τεράστιο πρόβλημα. Νομίζω ότι οποιοσδήποτε, παρεμπιπτόντως, που υπηρετεί σε ξένο στρατό, θα πρέπει να χάσει αμέσως την υπηκοότητά του. Υπάρχουν πολλοί Αμερικανοί που έχουν υπηρετήσει στον Ισραηλινό Στρατό, θα πρέπει να χάσουν την υπηκοότητά τους. Υπάρχουν πολλοί Αμερικανοί που έχουν υπηρετήσει στην Ουκρανία και θα πρέπει να χάσουν την... Δεν μπορείς να πολεμήσεις για μια άλλη χώρα και να παραμείνεις Αμερικανός. Τελεία και παύλα. Προφανώς. Θέλω να πω, είναι τόσο αστείο το πώς όλοι μας έχουμε τρομοκρατηθεί ώστε να λέμε, "Α, αυτή είναι ρητορική μίσους". Όχι, δεν είναι. Δεν ακούτε μίσος στη φωνή μου επειδή δεν υπάρχει. Είναι μια προφανής αναγνώριση της αλήθειας. Αλλά υπάρχει κάτι πιο ύπουλο, και λέω ότι δεν είναι μόνο το Ισραήλ, δεν προσπαθώ απλώς να καλυφθώ, είμαι ειλικρινής. Υπάρχουν πολλές χώρες που προσφέρουν υπηκοότητα, στην πραγματικότητα, μερικές από τις οποίες μου αρέσουν πολύ. Μου έχουν προσφέρει υπηκοότητα σε μερικές διαφορετικές χώρες που μου αρέσουν πολύ.
( 34:24 )
Και το σκέφτηκα, και μετά σκέφτηκα, όχι, υπάρχει κάτι στο να σε δένουν στο κατάρτι. Σαν να μπορούν όλοι να δουν ότι η Αμερική έχει πρόβλημα. Οι δημογραφικές τάσεις είναι πολύ κακές, και η χώρα παρακμάζει, οι πόλεις της καταρρέουν. Οπότε σκέφτεσαι, "Ω, ουάου, ίσως θα έπρεπε να φύγω." Και μετά σκέφτομαι, "Οι πρόγονοί μου είναι από εδώ. Οι γονείς μου είναι θαμμένοι ακριβώς απέναντι από την κουζίνα μου. Μένω εδώ." Και τη στιγμή που παίρνεις αυτή την απόφαση στο μυαλό σου, όπως, "Δεν με νοιάζει τι θα συμβεί στην Αμερική, θα είμαι εδώ", αλλάζει εντελώς η στάση σου. Σκέφτεσαι, "Δεν με νοιάζει καν. Είναι η χώρα μου." Και είναι εδώ για τόσο καιρό και πολέμησαν σε όλους αυτούς τους πολέμους. Οι πρόγονοί μου, και είμαι σίγουρος ότι οι δικοί σας, θα σοκαρίζονταν εντελώς από μερικές από τις συζητήσεις.
( 35:05 )
Ξένες σημαίες στο Κογκρέσο, αστειεύεστε; Φύγετε. Οπότε, όχι, όταν αποφασίσετε ότι είστε απόλυτα υπέρ της χώρας σας, αλλάζει πραγματικά ο τρόπος που προσεγγίζετε τα πάντα. Και παρεμπιπτόντως, θα έπρεπε να είναι η βασική απαίτηση. Δεν θα έπρεπε να σας επιτρέπεται να υπηρετείτε στην κυβέρνηση αν δεν είστε πολίτης των ΗΠΑ ή έχετε διπλή υπηκοότητα. Αστειεύεστε; Φυσικά και όχι. Και θα ήθελα πολύ να μάθω ποια είναι η δικαιολογία. Και φυσικά δεν υπάρχει, γι' αυτό και επιτρέπεται να σας χαρακτηρίζουν απλώς ως κάποιο είδος φρικιού, κάποιου διαδικτυακού φρικιού, μισητή, Ναζί, οτιδήποτε. Όχι, δεν είμαι. Απλώς ένας Αμερικανός που αγαπά τη χώρα του, και νομίζω ότι είναι δίκαιο να απαιτούμε από τους ανθρώπους που κυβερνούν τη χώρα μου να την αγαπούν όσο κι εγώ.
Ομιλητής 4 ( 35:54 ):
Εντάξει. Εντάξει, Τάκερ, σε ευχαριστώ που είσαι εδώ σήμερα. Η ερώτησή μου επικεντρώνεται κυρίως στην εθνική ασφάλεια. Έχω πρώτα μια ερώτηση και μετά μια πρόταση. Θα δω πώς θα το κάνεις αυτό.
Τάκερ Κάρλσον ( 36:11 ):
Τώρα με τρομάζεις. Φοράς ένα καπέλο Rumble. Σ' αγαπώ ήδη. Εντάξει. Εντάξει. Θα σταματήσω και θα πάρω ένα ALP, το οποίο είναι το κορυφαίο φακελάκι νικοτίνης στην Αμερική.
Ομιλητής 4 ( 36:17 ):
Προχώρα. Προχώρα. Προχώρα. Προχώρα. Εντάξει. Γεννήθηκα στην Κούβα. Ήρθα σε ηλικία δύο ετών. Μπορώ λοιπόν να βεβαιώσω ότι το σοσιαλιστικό πείραμα δεν λειτουργεί καθόλου και ότι η Αμερική είναι η καλύτερη χώρα στον κόσμο.
Τάκερ Κάρλσον ( 36:34 ):
Ναι. Συμφωνώ.
Ομιλητής 4 ( 36:37 ):
Είμαι πολίτης των ΗΠΑ και είμαι πολύ περήφανος γι' αυτό, και γι' αυτό υπερασπίζομαι τη χώρα μου κάθε μέρα. Αλλά έχω μια ερώτηση συγκεκριμένα σχετικά με την εθνική ασφάλεια.
Τάκερ Κάρλσον ( 36:47 ):
Εντάξει, χτύπησέ με, μωρό μου.
Ομιλητής 4 ( 36:49 ):
Καλά.
Τάκερ Κάρλσον ( 36:49 ):
Χωρίς πρόλογο. Απλώς προχωρήστε κατευθείαν. Δεν μπορείτε να με τρομάξετε.
Ομιλητής 4 ( 36:51 ):
Για παράδειγμα, θα έλεγα ότι η «κεφαλή του φιδιού» για μεγάλο μέρος της κατασκοπείας που συμβαίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι η Κούβα. Για παράδειγμα, έχουμε βρει στοιχεία ότι η Βενεζουέλα, η Νικαράγουα, όπως όλα τα προβλήματα με τη μετανάστευση, οφείλονται στον σοσιαλισμό που επικρατεί στη Λατινική Αμερική.
Τάκερ Κάρλσον ( 37:09 ):
Ναί.
Ομιλητής 4 ( 37:10 ):
Και η Κούβα είναι ένα προπύργιο για την εμπορία ανθρώπων και ναρκωτικών. Έχουμε κινεζικές κατασκοπευτικές βάσεις στο νησί. Είχαμε δοκιμές ρωσικών πυραύλων υπό τον Μπάιντεν. Και επιπλέον, η Κούβα δεν αναγνωρίζει καν το Γκιουτάνο ως αμερικανικό έδαφος. Οπότε η ερώτησή μου για εσάς είναι, ποια θα πρέπει να είναι η στάση των Ηνωμένων Πολιτειών απέναντι στην Κούβα και την απελευθέρωσή της; Και η πρότασή μου είναι αν είστε διατεθειμένοι να κάνετε κάποιο είδος ντοκιμαντέρ για την Κούβα, και αν μπορώ να σας βοηθήσω σε αυτό.
Τάκερ Κάρλσον ( 37:41 ):
Λοιπόν, εκτιμώ πάντα την προσφορά βοήθειας. Θα έλεγα ότι είχαμε εμπάργκο στην Κούβα. Άρα η επανάσταση ήταν το 1959. Άρα, αυτό ήταν, λοιπόν, 60... Μήπως αυτό συνέβη πραγματικά πριν από 66 χρόνια; Αυτό είναι τρελό. Και είχαμε εμπάργκο για μεγάλο μέρος αυτής της περιόδου. Και μόλις είπατε και εσείς ο ίδιος, δεν έχει λειτουργήσει. Δεν έχει απελευθερώσει την Κούβα. Το ίδιο καθεστώς είναι υπεύθυνο και εξακολουθεί να εργάζεται για να υπονομεύσει τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών. Επομένως, αυτό που κάνουμε δεν λειτουργεί. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα καλό σημείο για να ξεκινήσουμε. Γνωρίζω λοιπόν από τη ζωή μου στην Ουάσινγκτον ότι κάθε φορά που κάποιος σας λέει, "Δεν λειτουργεί. Πρέπει να το διπλασιάσουμε", λέει ψέματα. Νομίζω λοιπόν ότι πρέπει να επανεκτιμήσουμε αν οι κυρώσεις είναι πραγματικά η απάντηση. Και αν ναι, πείτε μου πώς λειτούργησε αυτό. Δεύτερον, θα έλεγα, είμαι σίγουρος ότι όλα όσα λέτε είναι αλήθεια. Δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί, και γνωρίζω ότι η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν αφιερώνει πολύ χρόνο σκεπτόμενοι το δικό μας ημισφαίριο, επειδή είμαστε τόσο επικεντρωμένοι σε μέρη όπως το Ιράν, το Ιράκ, η Συρία, η Λιβύη, η Γάζα, το Ισραήλ. Όλα υπέροχα μέρη. Δεν επιτίθεμαι σε κανέναν, αλλά απλώς λέω ότι αυτά βρίσκονται χιλιάδες μίλια μακριά στον ωκεανό, ενώ η Λατινική Αμερική είναι εκεί, και ό,τι συμβαίνει εκεί έχει άμεση επίδραση εδώ στα μεταναστευτικά μας πρότυπα και στις εισαγωγές ναρκωτικών. Ίσως λοιπόν θα έπρεπε να επικεντρωθούμε στο δικό μας ημισφαίριο.
( 39:08 )
Νομίζω ότι παρουσιάσατε ένα ισχυρό επιχείρημα υπέρ αυτού. Και δεν καταλαβαίνω γιατί ο αμερικανικός στρατός βρίσκεται στην Ιαπωνία, την Κορέα. Θέλω να πω, ξέρω ότι θα λάβετε μια μακροσκελή απάντηση για το πώς ξοδεύουμε ένα τρισεκατομμύριο δολάρια για να εξασφαλίσουμε μέρη που δεν αποτελούν άμεση απειλή για εμάς, ενώ αγνοούμε τη δική μας ήπειρο, αγνοούμε το Μεξικό, το οποίο είναι η πιο εχθρική χώρα στον κόσμο προς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Προφανώς, υπάρχουν μετανάστες που έρχονται μέσω Μεξικού. Πώς είναι σύμμαχοί μας; Ο Καναδάς, πώς είναι σύμμαχός μας; Ίσως θα έπρεπε να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να αναπροσανατολιστούμε εδώ.
( 39:35 )
Τέλος πάντων, αυτή είναι η απάντησή μου. Προφανώς είμαι κατά του σοσιαλισμού. Γι' αυτό ανησυχώ για το οικονομικό μας σύστημα, επειδή πιστεύω ότι θα φτάσουμε στον σοσιαλισμό αν δεν κάνουμε πίσω.
Ομιλητής 5 ( 39:45 ):
Εντάξει, έχουμε άλλη μια ερώτηση για εσάς.
Τάκερ Κάρλσον ( 39:47 ):
Μια ακόμη ερώτηση.
Ομιλητής 5 ( 39:48 ):
Γεια σου, Τάκερ, είμαι μεγάλος θαυμαστής σου. Θα ήθελα πολύ να δουλέψω για σένα. Έδωσα το βιογραφικό μου στον Στιβ Μπάνον. Θα ήταν ξεκαρδιστικό αν τσακωνόσασταν για μένα. Απλώς λέω ότι θα ήταν υπέροχο.
Τάκερ Κάρλσον ( 39:58 ):
Θα ήταν σαν ένας πραγματικός καβγάς με γάτες.
Ομιλητής 5 ( 40:00 ):
Θα ήταν μια απίστευτη ιστορία. Ναι. Η οικογένειά μου έχει αγωνιστεί για αυτή τη χώρα. Ψήφισα MAGA τρεις φορές. Η γενιά μου, όπως είπατε, είναι πεπεισμένη ότι δεν μπορεί να εμπιστευτεί τους θεσμούς και τη διοίκηση, ακόμη και αυτήν την κυβέρνηση μετά την περασμένη Δευτέρα. Πρώτα η Αμερική σημαίνει πρώτα η Αμερική. Όχι ξένες κυβερνήσεις, όχι πλούσιοι παιδεραστές. Έχω πολλά περισσότερα για την ιστορία, αλλά θα την αναλύσω από σεβασμό προς όλους.
( 40:23 )
Βασικά, οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής: πώς είναι δυνατόν κάποιος να περιμένει από εμάς να έχουμε εμπιστοσύνη στην κυβέρνησή μας; Να πληρώνουμε φόρους, να αποδεχόμαστε διαταγές στράτευσης αν αυτές οι ελίτ δεν λογοδοτούν, σωστά; Και πώς είμαι αντισημίτης; Ο προπάππους μου σκότωνε Ναζί και το καυχιέμαι. Ο γιατρός της μητέρας μου ήταν επιζών του Ολοκαυτώματος και όλοι αποκαλούν τον Τραμπ Ναζί. Η οικογένειά μου στο Σικάγο και η οικογένειά μου στην Ιρλανδία, που είναι και οι δύο φιλελεύθερες κολάσεις, σωστά; Και είναι αρκετά βολικό ότι αν όντως επέκρινε το Ισραήλ, όλοι θα μπορούσαν απλώς να πουν: «Κοίτα, σου το είπα, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα».
( 40:58 )
Τέλος πάντων. Και τέλος, πώς είμαι αντισημίτης όταν όλες οι πηγές μου είναι εβραϊκές ισραηλινές δημοσιεύσεις και επιζώντες του Ολοκαυτώματος; Και τέλος, και μακράν το πιο σημαντικό, γιατί μπορώ να κάψω μια αμερικανική σημαία στη χώρα μου, αλλά να μου βάλουν ένα σημάδι δίπλα στο όνομά μου αν κάψω της Ισραήλ; Δηλαδή, πώς;
Τάκερ Κάρλσον ( 41:18 ):
Νομίζω ότι αυτή είναι μια απολύτως δίκαιη ερώτηση. Είναι εντελώς εξωφρενική. Έχετε 65 εκατομμύρια ανθρώπους εδώ παράνομα, σύμφωνα με την κυβέρνηση. Και οι μόνοι που απελάθηκαν είναι όσοι επικρίνουν μια ξένη χώρα. Δεν το καταλαβαίνω. Στην πραγματικότητα, τρελαίνει τους ανθρώπους. Και τους θυμώνει με άσχημο τρόπο. Και πατάω το Χ και βλέπω πράγματα. Είναι σαν να μην το θέλω καν στο μυαλό μου. Δεν το θέλω. Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι είμαι ευτυχισμένος άνθρωπος. Έχω μια υπέροχη ζωή. Αγαπώ αυτή τη χώρα. Αγαπώ τα σκυλιά μου. Αγαπώ τα παιδιά μου. Αγαπώ τη γυναίκα μου. Και μπαίνεις στο διαδίκτυο και οι άνθρωποι είναι τόσο θυμωμένοι. Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο στο διαδίκτυο.
( 41:55 )
Και το καταλαβαίνω. Το καταλαβαίνω. Αυτό είναι το χειρότερο. Το καταλαβαίνω. Οι άνθρωποι τρελαίνονται μετά από λίγο καιρό αν αγνοήσεις εντελώς τις ανησυχίες τους, αν τους χαρακτηρίσεις με λανθασμένες εκφράσεις αντί να απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Πιστεύω πραγματικά ότι πρέπει να συμφωνήσουμε, και αυτό θα περιλαμβάνει και το Υπουργείο Δικαιοσύνης, το οποίο τρέχει παντού, έχει ομάδες εργασίας που επιτίθενται... Είναι σαν, σταμάτα. Αυτό που έχει σημασία σε αυτή τη χώρα δεν είναι η θρησκεία, η εθνικότητα, η φυλή που είσαι. Είναι το αν είσαι πολίτης των ΗΠΑ ή όχι. Η υπηκοότητα πρέπει να είναι αυτό που μας κρατά ενωμένους ως χώρα. Είμαστε όλοι Αμερικανοί.
( 42:28 )
Και αυτή η συνέχιση της πολιτικής ταυτότητας είναι το πιο καταστροφικό πράγμα που μπορούμε να κάνουμε. Είμαστε όλοι ίδιοι ενώπιον του νόμου. Δεν υπάρχει κανείς, πλούσιος, φτωχός, ανεξάρτητα από τη θρησκεία του, το χρώμα του, που να υπόκειται σε διαφορετικό νομικό πρότυπο. Τελεία και παύλα. Αυτός πρέπει να είναι ο κανόνας, αλλιώς αυτή η χώρα θα διαλυθεί σε εμπόλεμες φυλές.
Ομιλητής 5 ( 42:53 ):
Το email μου είναι ryanscottcasey@gmail, αν μπορούσα να σας στείλω τη συνοδευτική μου επιστολή. Το εκτιμώ ιδιαίτερα.
Τάκερ Κάρλσον ( 42:58 ):
Ράιαν Σκοτ Κέισι, κυρίες και κύριοι. Σας ευχαριστώ.
Ομιλητής 5 ( 43:00 ):
Σας ευχαριστώ.
Εγγραφείτε στο ιστολόγιο The Rev
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε περιεχόμενο Rev απευθείας στα εισερχόμενά σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου