Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2020

Rev. Joe Biden: ( 30:24 ) Και είναι όπως συμβαίνει τώρα με όλα αυτά τα χρήματα που ψηφίστηκαν. Τι συνέβη? Πηγαίνετε στην τράπεζα, εάν είστε Μαύρος επιχειρηματίας, και ο Πρόεδρος απολύει τον μοναδικό Γενικό Επιθεωρητή για να δει να επιβλέπει όλη αυτή τη βοήθεια που προέρχεται από το Κογκρέσο. Και τι συμβαίνει; Πηγαίνετε μέσα και λένε, "Αχ, έχετε λογαριασμό εδώ;" "Οχι." "Εχεις πιστωτική κάρτα?" "Οχι." «Έχετε δανειστεί από εμάς πριν;» "Οχι." Ελευθερώσαμε αυτά τα κορόιδα. Δεν ευθύνονται για κανένα από τα χρήματα, αλλά εξακολουθούν να μην τα δανείζουν σε εσάς. Πρέπει να το αλλάξουμε αυτό. Πρόκειται για τη συσσώρευση πλούτου.

 


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Μεταγραφή Joe Biden ABC Town Hall στις 15 Οκτωβρίου

Μεταγραφή Joe Biden ABC Town Hall στις 15 Οκτωβρίου

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 00:41 )
Γεια, και καλώς ήλθατε στο δημαρχείο μας με τον Τζο Μπάιντεν. Κύριε Αντιπρόεδρε, σας καλωσορίζω.

Joe Biden: ( 00:46 )
Χαίρομαι που είμαι μαζί σου.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 00:47 )
Είμαστε εδώ με μια ομάδα ψηφοφόρων της Πενσυλβανίας. Μπορείτε να δείτε ότι είναι όλα κοινωνικά απομακρυσμένα απόψε. Και υπάρχει μια ομάδα, μερικοί σας ψηφίζουν, κάποιοι είπαν ότι ψηφίζουν τον πρόεδρο Τραμπ, κάποιοι εξακολουθούν να είναι αναποφάσιστοι και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε ερωτήσεις από όσους από αυτούς μπορούμε απόψε.

Joe Biden: ( 01:02 )
Εντάξει.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:02 )
Και θα ξεκινήσουμε με τον Νίκολας Φεντ, και είναι από την Τζενκτάουν, Πενσυλβάνια Αυτό είναι κοντά εδώ, στη Φιλαδέλφεια.

Joe Biden: ( 01:08 )
Το γνωρίζω καλά.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:09 )
Είσαι Δημοκρατικός.

Nicholas Fed: ( 01:11 )
Είμαι Δημοκρατικός. Ευχαριστώ, Τζορτζ. Κύριε Αντιπρόεδρε, κάθε μέρα, η σύζυγός μου και εγώ είμαστε σε δυσπιστία για την έλλειψη συντονισμένης ομοσπονδιακής δράσης στο COVID-19. Γνωρίζουμε ότι η διοίκησή σας θα ακολουθούσε την επιστήμη. Η ερώτησή μου για εσάς, είναι δύο μέρη. Πρώτον, κοιτάζοντας προς τα πίσω όταν αυτή η χώρα γνώρισε για πρώτη φορά το COVID-19, τι θα σήμαινε η παρακολούθηση της επιστήμης από την άποψη της πραγματικής πολιτικής; Και, ανυπομονούμε, τι θα έκανε η διοίκησή σας όσον αφορά την παρακολούθηση της επιστήμης με πραγματικές συγκεκριμένες πολιτικές που δεν έχουν γίνει από την τρέχουσα διοίκηση;

Joe Biden: ( 01:55 ) Κατ '
αρχάς, επιστρέφοντας, το γεγονός είναι ότι ο πρόεδρος ενημερώθηκε για το πόσο επικίνδυνος ήταν αυτός ο ιός. Και στις αρχές Φεβρουαρίου, υποστήριξα ότι πρέπει να κρατούμε τους ανθρώπους στην Κίνα. Και είχαμε δημιουργήσει, στη διοίκησή μας, ένα πανδημικό γραφείο στον Λευκό Οίκο. Υπήρχαν 44 άτομα στο έδαφος.

Joe Biden: ( 02:16 )
Πρότεινα ότι πρέπει να αναζητούμε, και δεν κατείχα δημόσια αξιώματα, ήμουν πρώην Αντιπρόεδρος, στην πραγματικότητα ζητήσαμε να έχουμε πρόσβαση στην πηγή του προβλήματος. Και από ό, τι γνωρίζουμε, ο Τραμπ δεν το ώθησε ποτέ. Και τα 44 άτομα ήρθαν σπίτι, δεν αντικαταστάθηκαν ποτέ. Εκτός από αυτό, επεσήμανα ότι σκέφτηκα τον Φεβρουάριο, έκανα ένα κομμάτι για το USA Today λέγοντας: «Αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα. Ο Τραμπ το αρνήθηκε. Είπε ότι δεν ήταν. "

Joe Biden: ( 02:42 )
Αργότερα μάθαμε ότι ήξερε πολύ καλά πόσο σοβαρό ήταν όταν έκανε μια συνέντευξη με τον George Woodward. Εννοώ, με συγχωρείτε, Bob Woodward. Και τότε, είπε ότι δεν είπε σε κανέναν γιατί φοβόταν ότι οι Αμερικανοί θα πανικοβληθούν. Οι Αμερικανοί δεν πανικοβάλλονται, πανικοβλήθηκε. Δεν είπε τίποτα σε κανέναν.

Joe Biden: ( 02:58 )
Τότε έγραψα ένα κομμάτι τον Μάρτιο για αυτό που νόμιζα ότι πρέπει να κάνουμε για να το εκμεταλλευτούμε, χρησιμοποιώντας το… Υπάρχει μια πράξη που πέρασε εδώ και πολύ καιρό που επιτρέπει στον πρόεδρο να μπει σε μια επιχείρηση και πείτε, "Σταματήστε να το κάνετε και αρχίστε να το κάνετε." Και χρειάστηκε πολύς χρόνος για να το θεσπίσει, για να πάρει αναπνευστήρες και ούτω καθεξής. Και έτσι, το θέμα ήταν ότι έχασε τεράστιες ευκαιρίες και συνέχισε να λέει πράγματα που δεν ήταν αλήθεια. Θα φύγει μέχρι το Πάσχα, μην ανησυχείτε για αυτό. Όταν έρθει το καλοκαίρι, όλα θα φύγουν σαν θαύμα. Λέει ακόμα αυτά τα πράγματα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 03:31 )
Πριν πάτε στο μέλλον, μπορώ να παρακολουθήσω το «Κοιτάζω πίσω» λιγάκι μόνο? Κάνατε μια επέμβαση τον Ιανουάριο, όπου προειδοποιήσατε για τη σοβαρότητα της πανδημίας, αλλά δεν υπάρχει κανένα ρεκόρ ότι ζητάτε κοινωνικές αποστάσεις, περιορισμένες κοινωνικές συγκεντρώσεις, υποχρεωτική μάσκα-

Joe Biden: ( 03:47 )
Όχι τότε.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 03:47 )
Τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο.

Joe Biden: ( 03:49 )
Όχι τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο. Όχι, αυτό είναι σωστό, δεν υπήρχε. Αυτό ήρθε στα τέλη Μαρτίου. Και μετά έκανα ένα λεπτομερές σχέδιο σχετικά με τα σχολικά εγκαίνια τον Ιούνιο και τον Ιούλιο. Εκείνη την εποχή, η επιστήμη γινόταν σαφέστερη και σαφέστερη για το πώς αυτό διαδόθηκε τόσο γρήγορα. Αλλά ο πρόεδρος συνέχισε να το αρνείται. Αν παρατηρήσετε, από τον Μάρτιο και μετά, σταμάτησα να κάνω μεγάλες συναντήσεις, άρχισα να φοράω μάσκες.

Joe Biden: ( 04:13 )
Έτσι, ήταν μια στιγμή που η επιστήμη έλεγε, και οι βασικοί του άνθρωποι, ο Δρ. Fauci έλεγαν: «Θα έπρεπε να λάβετε αυτές τις προφυλάξεις». Έτσι, αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα, πρέπει να υπάρχει ένα εθνικό πρότυπο. Αντί να το αφήσετε αυτό, θυμηθείτε τι είπε ο πρόεδρος στους κυβερνήτες, «Λοιπόν, είναι μόνοι τους, δεν είναι δική μου ευθύνη. Οι κυβερνήτες μπορούν να κάνουν ό, τι πρέπει να κάνουν, όχι δική μου ευθύνη. " Είναι προεδρική ευθύνη να ηγείται και δεν το έκανε.

Joe Biden: ( 04:37 )
Δεν μίλησε για το τι έπρεπε να γίνει γιατί συνέχιζε να ανησυχεί για τη χρηματιστηριακή αγορά. Ανησυχούσε αν μίλησε για το πόσο κακό θα μπορούσε να είναι αυτό, εκτός αν λάβουμε αυτά τα προληπτικά μέτρα, τότε στην πραγματικότητα η αγορά θα πέσει. Και το βαρόμετρο επιτυχίας της στην οικονομία είναι η αγορά.

Joe Biden: ( 04:56 )
Τρίτον, αυτό που δεν κάναμε είναι ότι, ο πρόεδρος είχε την ευκαιρία να ανοίξει και να επιτρέψει στα σχολεία και τις επιχειρήσεις να παραμείνουν ανοιχτές εάν είχαν το είδος της βοήθειας που χρειάζονταν. Έτσι, το Κογκρέσο πέρασε βοήθεια ύψους δύο τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Και αυτό που συνέβη ήταν το μεγαλύτερο μέρος αυτών των χρημάτων, ένα σημαντικό μέρος αυτών των χρημάτων πήγε στις πολύ πλουσιότερες εταιρείες της χώρας, δεν πήγε στα μαγαζιά και τα καταστήματα ποπ.

Joe Biden: ( 05:20 )
Λοιπόν, κλείσατε μία στις πέντε, μία στις έξι επιχειρήσεις μειονοτήτων. Πολλοί από αυτούς μόνιμα. Οι άνθρωποι απολύονται. Και τότε αυτό που συνέβη ήταν, όταν ο πρώτος γύρος χρημάτων για ανεργία, η αυξημένη ανεργία πέρασε, δεν έκανε τίποτα. Δεν έκανε τίποτα. Από όσα γνωρίζω, και εννοώ ειλικρινά, δεν μπορώ να σκεφτώ, έχω βρεθεί για πολλούς προέδρους και γνωρίζετε πολλούς προέδρους σε μια κρίση, δεν θυμάμαι ποτέ έναν ποτέ να μην καλείτε το Σώμα και τη Γερουσία Ρεπουμπλικάνους, Δημοκρατικούς

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 05:52 )
Ας περιμένουμε λίγο. Είπατε ότι θα κλειδώσετε την οικονομία, μόνο εάν οι επιστήμονες είπαν ότι ήταν απαραίτητο.

Joe Biden: ( 05:56 )
Παρεμπιπτόντως, στο πλαίσιο, θα κλείσω την οικονομία εάν το είπε η επιστήμη; Είπα ότι θα ακολουθούσα την επιστήμη. Αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη κλειδώματος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 06:05 )
Ναι, αλλά θέλω να σας πιέσω σε αυτό το σημείο. Είστε στο Οβάλ Γραφείο για οκτώ χρόνια με τον Πρόεδρο Ομπάμα, θα έλεγε πάντα ότι μόνο το δύσκολο να λύσει

Joe Biden: ( 06:15 )
[crosstalk 00:06:15] Φτάστε εκεί.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 06:15 )
Αυτό που είναι πιο πιθανό να συμβεί είναι ότι οι επιστήμονες θα διαφωνήσουν. Οι επιστήμονες θα διαφωνήσουν με τον οικονομολόγο. Το ερώτημα λοιπόν είναι, πώς θα το αποφασίσετε αυτό; Σε ποιον θα ακούσετε; Και πώς μπορείτε να περιορίσετε την πανδημία χωρίς να συνθλίψετε την οικονομία;

Joe Biden: ( 06:28 )
Λοιπόν, μπορείτε να περιορίσετε την πανδημία με το να είστε λογικοί και να μην συντρίψετε την οικονομία. Για παράδειγμα, έκανα ένα σχέδιο, πώς μπορείτε να ανοίξετε επιχειρήσεις. Μπορείτε να ανοίξετε επιχειρήσεις και σχολεία, εάν στην πραγματικότητα τους παρέχετε την καθοδήγηση που χρειάζονται, καθώς και τα χρήματα για να μπορέσουν να το κάνουν. Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι, γνωρίζουμε, για παράδειγμα, αν μπορείτε να ανοίξετε μια επιχείρηση και θα μπορούσατε να έχετε μια πινακίδα στην πόρτα που να λέει, "Ασφαλής είσοδος". Και γι 'αυτό οι άνθρωποι δεν πηγαίνουν ούτως ή άλλως, όταν είναι ανοιχτοί.

Joe Biden: ( 06:52 )
Και πείτε, επειδή έχετε κοινωνική απόσταση, έχετε πλαστικά εμπόδια, όταν πηγαίνετε στο ταμείο, έχετε διαχωριστικά μεταξύ των θαλάμων. Δεν έχετε μεγάλα πλήθη, μειώνετε το μέγεθος, τον αριθμό των ατόμων που μπορείτε να έχετε στο εστιατόριο. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει δοκιμή, αυτό είναι ένα πολύ κρίσιμο κομμάτι που δεν έκανε δοκιμές και εντοπισμό. Και βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι είναι εξοπλισμένοι, πηγαίνουν σε σχολεία.

Joe Biden: ( 07:15 )
Ξέρετε, αρχικά είπαμε, αρχικά είπε η κυβέρνηση, ότι θα παρέχουν μάσκες για κάθε μαθητή και κάθε δάσκαλο. Τότε είπαν: «Όχι, όχι, όχι, όχι». Ο FEMA είπε, ο πρόεδρος ή όποιος είπε, «Όχι, όχι, όχι. Δεν είναι εθνική έκτακτη ανάγκη, ούτε εθνική κατάσταση έκτακτης ανάγκης. "

Joe Biden: ( 07:33 )
Χρειαζόμαστε περισσότερους καθηγητές στα σχολεία μας για να μπορέσουμε να ανοίξουμε μικρότερα λοβό. Χρειαζόμαστε αλλαγή συστημάτων εξαερισμού. Υπάρχουν πολλά πράγματα που ξέρουμε τώρα, και τα παρουσίασα με λεπτομέρεια. Και πάλι, όταν λέω ότι τα έβαλα, δεν είμαι κάτοχος γραφείου. Τρέχω για το γραφείο. Δεν είναι σαν να είμαι ακόμα αντιπρόεδρος, ή δεν ήμουν γερουσιαστής των Ηνωμένων Πολιτειών.

Joe Biden: ( 07:52 )
Έτσι, δεν θέλω να πω, «Εγώ, εγώ, εγώ». Αλλά κάναμε ακριβώς τι πρέπει να γίνει. Και ρίξτε μια ματιά, αποτελούν το 4% του παγκόσμιου πληθυσμού. Έχουμε το 20% των παγκόσμιων θανάτων. Βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου έχουμε 210 συν χιλιάδες ανθρώπους νεκρούς. Και τι κάνει; Τίποτα. Δεν φοράει μάσκες και ούτω καθεξής.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 08:12 )
Λάβουμε μερικές άλλες ερωτήσεις σχετικά με το COVID.

Joe Biden: ( 08:14 )
Σίγουρα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 08:14 )
Το επόμενο προέρχεται από την Kelly Lee. Είναι από τη Φιλαδέλφεια.

Joe Biden: ( 08:16 )
Σας ευχαριστώ.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 08:17 )
Ρεπουμπλικανός. Ψήφισε τον Donald Trump το 2016.

Kelly Lee: ( 08:21 )
Το έκανα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 08:21 )
Αναποφάσιστος τώρα.

Joe Biden: ( 08:22 )
Γεια, Kelly. Πώς είσαι;

Kelly Lee: ( 08:23 )
Γεια, κύριε Μπάιντεν. Η ερώτησή μου είναι για το εμβόλιο κορανοϊού ή πιθανό.

Joe Biden: ( 08:29 )
Ναι.

Kelly Lee: ( 08:29 ) Ο
γερουσιαστής Harris δήλωσε ότι δεν θα έπαιρνε καθόλου εμβόλιο από τον Πρόεδρο Trump. Και φυσικά, όλοι γνωρίζουμε ότι δεν θα δημιουργήσει αυτό το εμβόλιο ο Πρόεδρος Τραμπ. Θα ήταν γιατροί και επιστήμονες που πιθανώς όλοι εμπιστευόμαστε. Λοιπόν, η ερώτησή μου για εσάς είναι εάν ένα εμβόλιο είχε εγκριθεί από τώρα έως το τέλος του έτους, θα το πάρετε; Και αν επρόκειτο να γίνετε πρόεδρος, θα δώσετε εντολή σε όλους να το πάρουν;

Joe Biden: ( 08:58 )
Δύο πράγματα. Νούμερο ένα, ο Πρόεδρος Τραμπ μιλάει για πράγματα που απλά δεν είναι ακριβή, για τα πάντα από εμβόλια, θα έχουμε ένα αμέσως, πρόκειται να συμβεί και ούτω καθεξής. Το θέμα είναι ότι, αν οι επιστήμονες, αν το σώμα των επιστημόνων λένε ότι αυτό είναι έτοιμο να γίνει, και έχει δοκιμαστεί, έχουν περάσει από τις τρεις φάσεις. Ναι, θα το έπαιρνα. Θα ενθαρρύνω τους ανθρώπους να το πάρουν.

Joe Biden: ( 09:23 )
Αλλά ο Πρόεδρος Τραμπ λέει πράγματα όπως, από όλα αυτά τα τρελά πράγματα που απομακρύνεται από τώρα, εγχέει χλωρίνη στο χέρι σου, και αυτό θα λειτουργήσει. Δεν είμαι όμορφος, στην πραγματικότητα τα είπε αυτά. Και τώρα, η Regeneron είναι η απάντηση. Αυτό θα θεραπεύσει τα πάντα. Υπάρχουν 500.000 δόσεις, έχουμε περισσότερα από μερικά εκατομμύρια άτομα, το ξέρεις; Και έτσι, αν παρατηρήσατε, οι περισσότερες εταιρείες που αναπτύσσουν αυτά τα εμβόλια εργάζονται, σημειώνουν πραγματική πρόοδο.

Joe Biden: ( 09:53 )
Γνωρίζω με τέσσερις κορυφαίους επιστήμονες, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Στην αρχή, τέσσερις φορές την εβδομάδα, δίνοντάς μας τις λεπτομέρειες σχετικά με το είδος της προόδου που σημειώνεται. Και τώρα, κάνουν το σωστό. Όταν αντιμετωπίζουν ένα σοβαρό πρόβλημα, σταματούν τη δοκιμή. Δεν συνεχίζουν μέχρι να καταλάβουν ποιο ήταν το πρόβλημα. Δεν είναι ακόμα εκεί.

Joe Biden: ( 10:11 )
Και οι περισσότεροι επιστήμονες λένε, ότι δεν είναι πιθανό να έχουμε ένα εμβόλιο που θα ήταν διαθέσιμο μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους, μέχρι την άνοιξη του επόμενου έτους. Και στο μεταξύ, αυτό που ανησυχώ είναι το ίδιο με το Regeneron, το οποίο είναι ένα χρήσιμο αντίδοτο. Όχι αντίδοτο, ένα χρήσιμο εργαλείο. Αλλά αυτό που συμβαίνει είναι ότι δεν υπήρχε σχέδιο για να καταλάβουμε πώς να το διανείμετε. Έχουμε 500.000 φιαλίδια.

Joe Biden: ( 10:41 )
Λοιπόν, δεν έχουμε όλο τον εξοπλισμό δοκιμών. Δεν έχουμε όλη την ικανότητα να το προσφέρουμε στους ανθρώπους που τη χρειάζονται. Και αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα, και φέρεται να συμβαίνει, αλλά δεν το έχω δει ακόμα ούτε τα έγγραφα για τα οποία μίλησα. Πρέπει να υπάρχει ένα σχέδιο όταν έχουμε το εμβόλιο, πώς το διανέμουμε;

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 10:57 )
Και μόλις το πάρουμε, αν είναι ασφαλές, εάν είναι αποτελεσματικό, θα δώσετε εντολή για τη χρήση του;

Joe Biden: ( 11:02 )
Η απάντηση είναι, ανάλογα με το πόσο σαφές… Τα εμβόλια, λένε, έχουν πολύ θετικό αντίκτυπο και ότι θα επηρεάσετε θετικά το 85% του αμερικανικού κοινού. Ή υπάρχουν άλλοι που λένε: «Αυτό το εμβόλιο είναι πραγματικά το κλειδί Αυτό είναι το χρυσό κλειδί. " Εξαρτάται από την κατάσταση της φύσης του εμβολίου όταν βγαίνει και από το πώς διανέμεται. Αλλά νομίζω ότι πρέπει να μιλάμε, ανάλογα με τη συνέχιση της εξάπλωσης του ιού, θα πρέπει να σκεφτόμαστε να το κάνουμε υποχρεωτικό.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 11:38 )
Πώς θα το επιβολήτε;

Joe Biden: ( 11:40 )
Λοιπόν, δεν θα μπορούσατε, αυτό είναι το πρόβλημα. Ακριβώς όπως δεν μπορείτε να επιβάλλετε την ιλαρά, δεν μπορείτε να έρθετε στο σχολείο, εκτός εάν έχετε μια ιλαρά. Ξέρεις, δεν μπορείς. Αλλά δεν μπορείτε να πείτε, όλοι πρέπει να το κάνουν αυτό, όπως δεν μπορείτε να δώσετε εντολή για μάσκα. Αλλά μπορείτε να πείτε, μπορείτε να πάτε σε κάθε κυβερνήτη και να τους πάρετε όλοι σε ένα δωμάτιο, όλοι τους 50 ως πρόεδρος και να πείτε, "Ζητήστε από τους ανθρώπους να φορέσουν τη μάσκα. Ολοι γνωρίζουν."

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 12:03 )
Και αν δεν το κάνουν; Πρόστιμα;

Joe Biden: ( 12:03 )
Και αν δεν το κάνουν, όχι. Οχι καλά. Μετά πηγαίνω σε κάθε κυβερνήτη, πηγαίνω σε κάθε δήμαρχο, πηγαίνω σε όλους τους συμβούλους, και πηγαίνω σε κάθε τοπικό αξιωματούχο, λέγοντας, «Εντολή της μάσκας». Πείτε, «Αυτό πρέπει να κάνετε όταν είστε έξω. Βεβαιωθείτε ότι το ενθαρρύνετε να γίνει. " Κοίτα, Τζωρτζ, εσύ και εγώ ξέρουμε, και νομίζω ότι και εσείς το κάνετε και τα λόγια ενός προέδρου.

Kelly Lee: ( 12:25 )
Απολύτως.

Joe Biden: ( 12:25 )
Δεν έχει σημασία αν είναι καλοί, κακοί ή αδιάφοροι, έχουν σημασία. Και όταν ένας πρόεδρος δεν φοράει μάσκα ή κάνει αστεία ανθρώπων σαν κι εμένα, όταν φορούσα μάσκα για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε οι άνθρωποι λένε, "Λοιπόν, δεν πρέπει να είναι τόσο σημαντικό." Αλλά όταν ένας πρόεδρος λέει, "Νομίζω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό." Για παράδειγμα, μπήκα εδώ με αυτήν τη μάσκα, αλλά έχω μία από τις μάσκες N95 κάτω από αυτήν. Το άφησα στο καμαρίνι μου. Όχι το κομμωτήριο, το δωμάτιο στο οποίο ήμουν πριν φτάσω εδώ.

Joe Biden: ( 12:53 )
Και έτσι, νομίζω ότι έχει σημασία αυτό που λέμε. Και τώρα μαθαίνουμε ότι τα παιδιά παίρνουν τον ιό, όχι με τόσο σοβαρές συνέπειες, αλλά δεν έχουν γίνει ακόμη μελέτες σχετικά με τα εμβόλια για τα παιδιά. Υπάρχει λοιπόν πολύς δρόμος, αλλά στο μεταξύ μπορούμε να σημειώσουμε πρόοδο και να σώσουμε ζωές.

Joe Biden: ( 13:13 )
Και το τελευταίο σημείο που θα κάνω, αν ακούσετε τον επικεφαλής του CDC, σηκώθηκε και είπε: «Ξέρετε, ενώ περιμένουμε ένα εμβόλιο». Κρατούσε μια μάσκα. «Φοράτε αυτήν τη μάσκα, θα σώσετε περισσότερες ζωές από τώρα έως το τέλος του έτους από ό, τι αν είχαμε εμβόλιο.» Υπολογίζεται από κάθε μεγάλη μελέτη που έγινε από το Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον στην Κολούμπια, ότι αν στην πραγματικότητα φορούσαμε μάσκες, θα μπορούσαμε να σώσουμε, από τώρα έως το τέλος του έτους, εκατό χιλιάδες ζωές.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 13:44 )
Και αποφύγετε το κλείδωμα;

Joe Biden: ( 13:45 )
Και αποφύγετε το κλείδωμα, ναι. Δεν χρειάζεται να κλειδώσετε εάν φοράτε τη μάσκα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 13:49 )
Ας πάρουμε μια ερώτηση για την οικονομία. Anthony Archer-

Joe Biden: ( 13:51 )
Σας ευχαριστώ, ελπίζω να απαντήσω στην ερώτησή σας.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 13:53 )
… από το Canonsburg της Πενσυλβανίας, είναι προάστιο του Πίτσμπουργκ. Δημοκρατικός.

Joe Biden: ( 13:56 )
Το ξέρω.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 13:56 )
Ψήφισε τον Πρόεδρο Τραμπ.

Anthony Archer: ( 13:58 )
Ευχαριστώ, Τζωρτζ. Ευχαριστώ, κύριε Αντιπρόεδρε. Δηλώσατε ότι όποιος κερδίσει λιγότερα από 400.000 $ δεν θα δει ούτε μία δεκάρα από τους φόρους του να αυξάνεται.

Joe Biden: ( 14:07 )
Σωστά.

Anthony Archer: ( 14:07 )
Αλλά επίσης, δηλώστε ότι πρόκειται να εξαλείψετε τις μειώσεις φόρου του Trump. Η μείωση των φόρων του Trump μειώνει τους φόρους για την πλειονότητα των εργαζομένων. Θα υποστήριζα, όχι αρκετά. Ποιο είναι το σχέδιό σας είτε για την επέκταση των φορολογικών περικοπών για τη μεσαία τάξη, είτε για τη δημιουργία ενός νέου προγράμματος που μειώνει περαιτέρω αυτούς τους φόρους;

Joe Biden: ( 14:22 )
Έχω μαζί μου αυτήν την κάρτα. Όταν είπα ότι οι φορολογικές περικοπές του Trump, περίπου 1,3 τρισεκατομμύρια από τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια στις φορολογικές περικοπές του έφτασαν στην πρώτη 10η του 1%. Αυτό μιλάω για εξάλειψη, όχι για όλες τις φορολογικές περικοπές που είναι εκεί έξω. Και παρεμπιπτόντως, αν ρίξετε μια ματιά, μειώσαμε τον συντελεστή φόρου εταιρειών από 35%. και οι Δημοκρατικοί, οι Ρεπουμπλικάνοι που βρίσκονταν στο γραφείο πίστευαν ότι θα έπρεπε να μειωθεί στο 28%. Το μείωσε στο 21%.

Joe Biden: ( 14:54 )
Έχετε 91 από τις εταιρείες Fortune 500 που δεν πληρώνουν ούτε μια μοναχική πένα. Εάν αυξήσετε τον εταιρικό φόρο πίσω στο 28%, που είναι ένας δίκαιος φόρος, θα αυξήσετε ένα τρισεκατομμύριο, τριακόσια δισεκατομμύρια δολάρια με αυτή τη μία πράξη. Εάν βεβαιωθήκατε ότι οι άνθρωποι που έφτιαχναν πάνω από 400 grand πλήρωναν αυτό που έκαναν στη διοίκηση Bush, το 39,6%, θα αυξήσετε ένα άλλο, ανεβαίνει για να σας δώσω τον ακριβή αριθμό εδώ, περίπου άλλα 200, με συγχωρείτε. 92 δισεκατομμύρια δολάρια.

Joe Biden: ( 15:29 )
Έτσι, θα μπορούσατε να συγκεντρώσετε πολλά χρήματα για να μπορέσετε να επενδύσετε σε πράγματα που μπορούν να κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Σας κάνουμε να αλλάξετε το βιοτικό σας επίπεδο διασφαλίζοντας ότι έχετε προσιτή υγειονομική περίθαλψη, βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε σε μια κατάσταση όπου μπορείτε να στείλετε το παιδί σας στο σχολείο. Εάν έχετε φοιτητικό χρέος, μπορείτε να το αντιμετωπίσετε. Βεβαιωθείτε ότι το σπίτι σας, μπορείτε να πληρώσετε την υποθήκη σας. Έχετε 20 εκατομμύρια ανθρώπους, αυτή τη στιγμή.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 15:50 )
Κύριε Αντιπρόεδρε, επιτρέψτε μου να σας πιέσω.

Joe Biden: ( 15:52 )
Σίγουρα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 15:52 )
Θα αυξήσετε τον εταιρικό φόρο, θα αυξήσετε τους φόρους στους πλούσιους. Είναι σοφό να το κάνουμε ακόμη και όταν η οικονομία είναι τόσο αδύναμη όσο είναι τώρα;

Joe Biden: ( 15:59 )
Απολύτως.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 16:00 )
Άλλα 900, 000 άτομα έχουν υποβάλει αίτηση για ανεργία.

Joe Biden: ( 16:02 )
Αυτή είναι μια υπέροχη ερώτηση. Η Moody's έκανε ανάλυση της λεπτομερούς ανάλυσής μου για το φορολογικό μου σχέδιο και το οικονομικό μου σχέδιο. Είπαν, σε τέσσερα χρόνια, η Wall Street της Moody's, είπε ότι θα δημιουργήσω 18,6 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας, καλές αποδοχές, νούμερο ένα. Δεύτερον, το ΑΕΠ θα αυξηθεί κατά ένα τρισεκατομμύριο δολάρια περισσότερο από ό, τι θα ήταν ο Τραμπ και 7 εκατομμύρια περισσότερες θέσεις εργασίας από ό, τι στον Τραμπ.

Joe Biden: ( 16:31 )
Και ο λόγος είναι, όταν επιτρέπετε στους ανθρώπους να επιστρέφουν στο παιχνίδι και να έχουν δουλειά, όλα κινούνται. Όλα κινούνται. Αυτήν τη στιγμή, έχετε το αντίθετο. Είχατε, πέρυσι κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, είχατε τους πλουσιότερους δισεκατομμυριούχους στον κόσμο, στο έθνος, έκαναν άλλα 700 δισεκατομμύρια δολάρια. 700 δισεκατομμύρια δολάρια. Μιλά για ανάκτηση σχήματος V. Είναι μια ανάκτηση σχήματος Κ. Εάν είστε στην κορυφή, θα τα πάρετε πολύ καλά. Και αν είστε στο κάτω μέρος, ή είστε στη μέση ή στο κάτω μέρος, το εισόδημά σας μειώνεται. Δεν παίρνετε αύξηση.

Joe Biden: ( 17:09 )
Δεν πρέπει, δεν ξέρω τι κάνεις. Μπορεί να λάβετε αύξηση. Ελπίζω να είστε δισεκατομμυριούχος. Αλλά αστειευόμαστε, πρόκειται για την ανάπτυξη της οικονομίας. Και ο Τζορτζ, η διέξοδος, ο λόγος για τον οποίο είμαι τόσο αισιόδοξος για την οικονομική ανάκαμψη, περισσότερο από ποτέ, είναι ότι αυτές οι τέσσερις κρίσεις συμβαίνουν ταυτόχρονα. Και το ένα βοηθά το άλλο. Για παράδειγμα, θα επενδύσουμε πολλά από αυτά τα χρήματα σε υποδομές και σε μια πράσινη υποδομή.

Joe Biden: ( 17:38 )
Θα βάλουμε 500.000 σταθμούς φόρτισης σε νέους αυτοκινητόδρομους που χτίζουμε και σε όλους τους αυτοκινητόδρομους που χτίζουμε. Θα αποκτήσουμε την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Ξέρετε, όπως και εγώ από τις μέρες σας, ξέρετε, στις παλιές μέρες, όπου ο πρόεδρος ξοδεύει περίπου 600 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για κυβερνητικές συμβάσεις. Τα πάντα, από τη διασφάλιση ότι διαθέτουν αερομεταφορείς, έως στόλους αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Joe Biden: ( 18:04 )
Εάν το κάνετε, και δεν παραβιάζει οποιαδήποτε διεθνή εμπορική συμφωνία, που έχει συναφθεί στην Αμερική. Εάν επιμένετε ότι ό, τι κι αν είναι αυτό το προϊόν, κατασκευάζεται στην Αμερική, συμπεριλαμβανομένου του υλικού που μπαίνει στο προϊόν. Εκτιμάται ότι θα δημιουργήσουμε κάπου μεταξύ άλλων τεσσάρων και έξι εκατομμυρίων θέσεων εργασίας μόνο κάνοντας αυτό.

Joe Biden: ( 18:24 )
Αλλά αυτό που συμβαίνει τώρα στο πλαίσιο της εμπορικής του πολιτικής, πολλά από αυτά πηγαίνουν στο εξωτερικό. Παίρνετε ένα όφελος από το να πηγαίνετε στο εξωτερικό, εάν έχετε πολλά από αυτά να γίνονται στο εξωτερικό. Έτσι, αν το στείλετε στο εξωτερικό, θα λάβετε 10% αύξηση φόρου για ένα προϊόν. Αν το κάνετε στην Αμερική και το επαναφέρετε, θα έχετε αύξηση 10%. Εάν επαναφέρετε μια εταιρεία και πρόκειται να ανοίξετε μια παλιά εγκατάσταση, θα λάβετε πίστωση φόρου 10% για όλα όσα έχετε επενδύσει. Αυτό πραγματικά λειτουργεί, Τζορτζ.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 18:53 )
Λοιπόν, δεν πρόκειται να υπάρξει καθυστέρηση στις αυξήσεις των φόρων;

Joe Biden: ( 18:56 )
Όχι, καλά. Πήρα τις ψήφους. Πήρα τις ψήφους. Γι 'αυτό, το ένα πράγμα, έχω αυτήν την περίεργη ιδέα. Είμαστε δημοκρατία. Κάποιοι από τους Ρεπουμπλικάνους φίλους μου και μερικοί από τους Δημοκρατικούς φίλους μου, ακόμη και περιστασιακά λένε: «Λοιπόν, αν δεν μπορείτε να λάβετε τις ψήφους με εκτελεστική εντολή, θα κάνετε κάτι. Πράγματα που δεν μπορείτε να κάνετε με εκτελεστική εντολή, εκτός εάν είστε δικτάτορας. " Είμαστε δημοκρατία, χρειαζόμαστε συναίνεση.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 19:20 )
Πρέπει να κάνω ένα γρήγορο διάλειμμα. Θα επιστρέψουμε αμέσως.

Joe Biden: ( 19:22 )
Ελπίζω να απαντήσω στην ερώτησή σας.

Voice Over: ( 19:24 )
Εμείς οι λαοί των Ηνωμένων Πολιτειών, προκειμένου να σχηματίσουμε μια πιο τέλεια ένωση, να θεσπίσουμε δικαιοσύνη, να διασφαλίσουμε την εγχώρια ηρεμία, να εξασφαλίσουμε την κοινή άμυνα, να προωθήσουμε τη γενική ευημερία και να διασφαλίσουμε τις ευλογίες της Ελευθερίας να οι ίδιοι και οι απόγονοί μας, διατάζουμε και θεσπίζουμε αυτό το Σύνταγμα για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Αυτή η ειδική έκδοση του 2020 θα επιστρέψει αμέσως.

Voice Over: ( 23:25 )
(σιωπή) Το δικαίωμα των πολιτών των Ηνωμένων Πολιτειών να ψηφίζουν δεν απορρίπτεται ούτε συντομεύεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες ή από οποιοδήποτε κράτος λόγω φυλής, χρώματος ή προηγούμενης κατάστασης δουλείας. Από το Κέντρο Συντάγματος στη Φιλαδέλφεια εδώ και πάλι, ο Γιώργος Στεφανόπουλος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 23:46 )
Και καλώς ήλθατε πίσω στο δημαρχείο μας με τον Joe Biden. Θα πάρουμε μια ερώτηση τώρα από τον Cedric Humphrey. Είναι μαθητής από το Χάρισμπουργκ της Πενσυλβανίας. Προοδευτικός Δημοκρατικός.

Joe Biden: ( 23:53 )
Μην πηδήξεις, Cedric. Μοιάζεις σαν να πηγαίνεις εκεί.

Cedric Humphrey: ( 23:56 )
Θα είμαι εντάξει. Ευχαριστώ, Τζορτζ. Και καλησπέρα, πρώην αντιπρόεδρος Μπάιντεν.

Joe Biden: ( 23:59 )
Καλησπέρα.

Cedric Humphrey: ( 24:00 )
Πολλοί πιστεύουν ότι το πραγματικό δημογραφικό swing σε αυτές τις εκλογές θα είναι-

Cedric Humphrey: ( 24:03 )
Πολλοί πιστεύουν ότι η πραγματική δημογραφική δημοπρασία σε αυτές τις εκλογές θα είναι οι Μαύροι ψηφοφόροι κάτω των 30 ετών, όχι επειδή θα ψηφίσουν για τον Τραμπ, αλλά επειδή δεν θα ψηφίσουν καθόλου. Εγώ ο ίδιος είχα την ίδια ακριβώς σύγκρουση. Έτσι, λοιπόν, η ερώτησή μου για εσάς είναι, εκτός από το «Δεν είστε Μαύροι», τι έχετε να πείτε στους νέους Μαύρους ψηφοφόρους που θεωρούν ότι σας ψηφίζουν ως περαιτέρω συμμετοχή σε ένα σύστημα που συνεχώς αποτυγχάνει να τους προστατεύσει;

Joe Biden: ( 24:24 )
Λοιπόν, θα έλεγα πρώτα απ 'όλα, όπως είπε ο φίλος μου John Lewis: «Είναι μια ιερή ευκαιρία, το δικαίωμα ψήφου. Μπορείς να κάνεις την διαφορά." Εάν οι νέοι Μαύρες γυναίκες και άνδρες ψηφίσουν, μπορείτε να καθορίσετε το αποτέλεσμα αυτών των εκλογών. Όχι αστείο. Μπορείς να τα καταφέρεις. Στη συνέχεια, η επόμενη ερώτηση είναι, αξίζω την ψήφο σας; Μπορώ να κερδίσω την ψήφο σας; Και η απάντηση είναι ότι υπάρχουν δύο πράγματα που νομίζω ότι με νοιάζουν και έχω δείξει ότι νοιάζομαι για όλη μου την καριέρα. Το ένα είναι, εκτός από το να αντιμετωπίζουμε ένα σύστημα ποινικής δικαιοσύνης για να το κάνουμε πιο δίκαιο και να το κάνουμε πιο αξιοπρεπές, πρέπει να είμαστε σε θέση να θέσουμε τους Μαύρους Αμερικανούς σε θέση να είναι σε θέση να κερδίσουν πλούτο, να δημιουργήσουν πλούτο. Και έτσι κοιτάζετε τι συνεπάγεται.

Joe Biden: ( 25:02 )
Περιλαμβάνει τα πάντα από την πρώιμη εκπαίδευση, γι 'αυτό υποστηρίζω να διασφαλίσω ότι τα σχολεία του Τίτλου 1, όπως γνωρίζετε, τα σχολεία με τη λιγότερη φορολογική βάση για να μπορούν να υποστηρίξουν τα σχολεία τους, αύξησα τη χρηματοδότηση από αυτούς από 15 έως 45 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό επιτρέπει σε κάθε δάσκαλο σε αυτό το σχολείο να κάνει έως και 60.000 δολάρια, και το πρόβλημα τώρα είναι ότι εγκαταλείπουν τα σχολεία. Δεν είναι εκεί. Έχουμε περίπου ένα εκατομμύριο δασκάλους, ένα εκατομμύριο και ένα τέταρτο εκπαιδευτικούς.

Τζο Μπάιντεν: ( 25:29 )
Το νούμερο δύο, κάθε τρία και τέσσερα και πέντε χρονών θα πηγαίνουν στο σχολείο, στο σχολείο, όχι στο νηπιαγωγείο, στο σχολείο και με όλα τα σπουδαία πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένου αυτού που έχετε πάει, πηγαίνετε ή έχετε επισκεφτεί, στην πραγματικότητα , μιλά για τα τελευταία οκτώ χρόνια, τι συνέβη. Τι συμβαίνει όταν τους αφήνετε να πάνε στο σχολείο; Αντιμετωπίζουν γρήγορα οποιοδήποτε μειονέκτημα είχαν ως προς την εκπαίδευσή τους πριν από αυτό. Δεν έχουν ακούσει πολλές λέξεις, κ.λπ., κ.λπ. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι, σύμφωνα με τις μελέτες, το 58% θα αυξήσει κατά 58% την πιθανότητα να περάσουν 12 χρόνια στο σχολείο και να περάσουν επιτυχώς. Θα παρέχει επίσης τη δυνατότητα προσέλκυσης κοινωνικών λειτουργών και σχολικών ψυχολόγων. Έχουμε έναν σχολικό ψυχολόγο στην Αμερική τώρα για κάθε 1.507 παιδιά. Πρέπει να είναι ένα έως 500, όχι μόνο σε σχολεία που είναι φτωχά, αλλά σε όλα τα σχολεία,

Joe Biden: ( 26:34 )
Εκτός από αυτό, προβλέπω 70 δισεκατομμύρια δολάρια για τη χρήση του HBC για να μπορούν να έχουν τα όσα μπορούν να κάνουν ό, τι μπορούν να κάνουν άλλα πανεπιστήμια, επειδή δεν έχουν το είδος της θεμελιώδους υποστήριξης χρειάζονται. Και έτσι που θα τους επέτρεπε, για παράδειγμα, όπως κάναμε στη διοίκησή μας, ο Πρόεδρος μου επέτρεψε να πάω κάτω και δώσαμε ένα εργαστήριο ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, ικανότητα ανταγωνισμού για εργαστήριο κυβερνοασφάλειας. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση ξοδεύει δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε πανεπιστήμια, επειδή υπάρχουν τα καλύτερα κρυμμένα μυστικά και από όπου προέρχονται οι περισσότερες από τις σημαντικότερες εφευρέσεις. Και έτσι ώστε το σχολείο τώρα θα είναι σε θέση να παράγει νέες Μαύρες γυναίκες και άνδρες που πρόκειται να πάνε σε έναν τομέα του μέλλοντος που αναπτύσσεται, την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Και αυτό θα βοηθήσει πολύ.

Τζο Μπάιντεν: ( 27:18 )
Επιπλέον, εάν είστε νεαρός άνδρας που πρόκειται να αποφοιτήσει και αποφοιτήσατε από το σχολείο και θέλετε να αποκτήσετε το πρώτο σας σπίτι, λοιπόν, είναι πολύ δύσκολο να κερδίσετε χρήματα, ανάλογα με το ιστορικό, το πού βρίσκεται το οικονομικό σας υπόβαθρο, για να λάβετε προκαταβολές. Θα εγγυηθούμε λοιπόν στους αγοραστές σπιτιού πρώτης διάρκειας προκαταβολή 15.000 $ για αγοραστές σπιτιού πρώτης διάρκειας. Εκτός από αυτό, όλες οι μελέτες δείχνουν τώρα, και το υποστηρίζω εδώ και πολύ καιρό, είναι ότι οι νέοι Μαύροι επιχειρηματίες είναι εξίσου επιτυχημένοι με τους Λευκούς επιχειρηματίες ή σε οποιονδήποτε άλλο. Αλλά δεν μπορείτε να πάρετε τα χρήματα. Πού πηγαίνετε για να λάβετε τα χρήματα εκκίνησης; Έτσι, τι κάναμε και ο Πρόεδρος Ομπάμα, είχαμε ένα πρόγραμμα όπου πήραμε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια και το επενδύσαμε σε όλα τα SBA σε όλη τη χώρα, και στα κρατικά SBA, μικρές επιχειρήσεις,

Τζο Μπάιντεν: ( 28:11 )
Επειδή εάν έχετε εγγύηση 200.000 $ για τη νέα σας νεοσύστατη επιχείρηση, έναν νέο επιχειρηματία, θα είστε σε θέση να προσελκύσετε, εάν είναι κυβερνητικά χρήματα και είναι εγγύηση, θα μπορούσατε να προσελκύσετε άλλα 100.000 $. Δημιούργησε 30 δισεκατομμύρια δολάρια. Λοιπόν, αλλάζω αυτό το πρόγραμμα και θα το κάνω χωρίς πολύ κόπο, πιστεύω στο Κογκρέσο από 1,5 εκατομμύρια σε 30 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό θα πάρει 300 δισεκατομμύρια δολάρια στο περιθώριο και θα αυξηθεί Και, για παράδειγμα, εάν εσείς, στην πραγματικότητα, και εγώ ήμασταν στην ίδια ηλικία και χωρίσαμε τις διαφορές μας, αν ήμασταν στην ίδια ηλικία, και πήγαμε στον ίδιο οικοδόμο για να μας αγοράσουμε το ίδιο σπίτι, αλλά το σπίτι μου ήταν μια Λευκή γειτονιά στη μία πλευρά ενός αυτοκινητόδρομου και η δική σας βρίσκεται σε μια γειτονιά Μαύρη, στο ίδιο ακριβώς σπίτι, το σπίτι σας θα αρχίσει να εκτιμάται 29% λιγότερο από το σπίτι μου. Ωστόσο, η ασφάλειά σας για αυτό το σπίτι θα είναι υψηλότερη. Θα χρεωθείτε περισσότερο για αυτό. Πρέπει να το τελειώσουμε αυτό. Αυτό με έκανε να ασχοληθώ πρώτα με την πολιτική, ένα πράγμα που ονομάζεται κόκκινη επένδυση.

Joe Biden: ( 29:15 )
Μπορούμε να αλλάξουμε τόσο πολύ που μπορούμε να κάνουμε τόσο πολύ για να αλλάξουμε τις συνθήκες ώστε να δώσουμε στους ανθρώπους μια πραγματική ευκαιρία.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 29:22 )
Cedric. Είναι σωστό? Ακούσατε τι χρειάζεστε εδώ;

Cedric Humphrey: ( 29:27 )
Νομίζω.

Joe Biden: ( 29:29 )
Λοιπόν, υπάρχουν πολλά περισσότερα αν πρόκειται να μείνετε μετά. Θα σου πω περισσότερα.

Cedric Humphrey: ( 29:32 )
Εντάξει.

Τζο Μπάιντεν: ( 29:33 )
Όχι, αλλά το εννοώ πραγματικά. Είναι το κλειδί. Κοίτα, αυτός είναι ο τρόπος με τον άλλο ... Όπως ο μπαμπάς μου, έχασε τη δουλειά του στο Scranton και του χρειάστηκαν τρία χρόνια για να μπορέσει να μετακινηθεί στο Ντέλαγουερ, στο Κλέιμοντ, στο Ντέλαγουερ, μια μικρή πόλη χάλυβα και να μας στείλει σπίτι στο ο παππούς μας να ζήσει μαζί του. Επιτέλους επιστρέψαμε. Ζούσαμε σε ένα διαμέρισμα, το οποίο έγινε έξι και οκτώ κατοικίες πολύ αργότερα. Ήταν απλά κανονικά διαμερίσματα. Αλλά χρειάστηκε πέντε χρόνια για να μπορέσει να αγοράσει ένα σπίτι. Λοιπόν, αγοράσαμε ένα σπίτι τριών υπνοδωματίων με τέσσερα παιδιά και έναν παππού που ζούσε μαζί μας, αλλά συγκέντρωσε πλούτο. Χτίσατε πλούτο. Έτσι το κάνουν οι μεσαίες τάξεις. Χτίζουν πλούτο. Τότε κατάφερε να δανειστεί λίγο για να μας βοηθήσει να πάρουμε το σχολείο, τέτοια πράγματα. Πρόκειται για τη συσσώρευση πλούτου και είστε πίσω από μια οκτώ μπάλα.

Joe Biden: ( 30:24 )
Και είναι όπως συμβαίνει τώρα με όλα αυτά τα χρήματα που ψηφίστηκαν. Τι συνέβη? Πηγαίνετε στην τράπεζα, εάν είστε Μαύρος επιχειρηματίας, και ο Πρόεδρος απολύει τον μοναδικό Γενικό Επιθεωρητή για να δει να επιβλέπει όλη αυτή τη βοήθεια που προέρχεται από το Κογκρέσο. Και τι συμβαίνει; Πηγαίνετε μέσα και λένε, "Αχ, έχετε λογαριασμό εδώ;" "Οχι." "Εχεις πιστωτική κάρτα?" "Οχι." «Έχετε δανειστεί από εμάς πριν;» "Οχι." Ελευθερώσαμε αυτά τα κορόιδα. Δεν ευθύνονται για κανένα από τα χρήματα, αλλά εξακολουθούν να μην τα δανείζουν σε εσάς. Πρέπει να το αλλάξουμε αυτό. Πρόκειται για τη συσσώρευση πλούτου.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 30:57 )
Θέλω να έχω μια άλλη ερώτηση εδώ από την Angelica Politarhos.

Joe Biden: ( 30:59 )
Λυπάμαι.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 31:00 )
Όχι, καθόλου. Garnet Valley, Πενσυλβάνια.

Angelia Politarhos: ( 31:02 )
Γεια.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 31:02 )
Ρεπουμπλικάνοι που ψήφισαν τον Πρόεδρο Τραμπ την τελευταία φορά.

Angelia Politarhos: ( 31:05 )
Ευχαριστώ. Ευχαριστώ, Τζορτζ. Ευχαριστώ, Αντιπρόεδρε Μπάιντεν. Χαίρομαι που σε γνωρίζω. Ποια είναι η άποψή σας σχετικά με το νομοσχέδιο εγκλήματος που γράψατε το 1994, το οποίο έδειξε προκατάληψη εναντίον των μειονοτήτων; Πού στέκεστε σήμερα σε αυτό;

Joe Biden: ( 31:17 )
Πρώτα απ 'όλα, τα πράγματα έχουν αλλάξει δραστικά. Αυτό το νομοσχέδιο εγκλήματος, όταν ψήφισε, ο Μαύρος Καύκασος ​​το ψήφισε. Κάθε δήμαρχος του Μαύρου το υποστήριζε γενικά και το ίδιο το Crime Bill δεν είχε υποχρεωτικές ποινές εκτός από δύο πράγματα. Είχε τρεις απεργίες και είστε έξω, τους οποίους καταψήφισα, στο Crime Bill, αλλά είχε πολλά άλλα πράγματα σε αυτό που αποδείχθηκαν τόσο κακά όσο και καλά. Έγραψα τον νόμο για τη βία κατά των γυναικών. Αυτό ήταν μέρος της απαγόρευσης όπλων επίθεσης και άλλων πραγμάτων που ήταν καλά. Αυτό που ήμουν εναντίον ήταν να δώσω στα κράτη περισσότερα χρήματα για συστήματα φυλακών που μπορούσαν να χτίσουν, κρατικά συστήματα φυλακών. Και έχετε 93 στους 100 ανθρώπους στη φυλακή τώρα βρίσκεται σε κρατική φυλακή, όχι σε ομοσπονδιακή φυλακή, επειδή έχτισαν περισσότερες φυλακές.

Τζο Μπάιντεν: ( 31:58 )
Έγραψα επίσης σε αυτό το νομοσχέδιο ένα πράγμα που ονομάζεται δικαστήρια ναρκωτικών. Δεν πιστεύω ότι κάποιος πρέπει να πηγαίνει στη φυλακή για χρήση ναρκωτικών. Θα πρέπει να πηγαίνουν σε υποχρεωτική αποκατάσταση. Πρέπει να χτίζουμε κέντρα αποκατάστασης για να στεγάσουμε αυτούς τους ανθρώπους. Πρέπει να αποποινικοποιήσουμε τη μαριχουάνα, να εξαλείψουμε το ρεκόρ, ώστε να μπορέσετε να πείτε ειλικρίνεια: «Έχετε συλληφθεί ποτέ για δολοφονία για τίποτα;» Μπορείτε να πείτε όχι, γιατί θα ψηφίσουμε έναν νόμο που λέει ότι δεν υπάρχει υπόβαθρο που πρέπει να αποκαλύψετε σχετικά με τη χρήση μαριχουάνας. Και έτσι υπάρχουν πολλά πράγματα. Αλλά επιπλέον, πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα. Μπήκα με μια ομάδα ανθρώπων στο Σώμα για να αλλάξω το σύστημα από τιμωρία σε αποκατάσταση. Μαζί με έναν άντρα που ονομάζεται Marlon Specter, που μπορεί να θυμάστε, έγραψα το Second Chance Act.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 32:49 )
Εν τω μεταξύ, πολλοί άνθρωποι φυλακίστηκαν για μικρά εγκλήματα ναρκωτικών μετά το έγκλημα.

Joe Biden: ( 32:53 )
Σωστά.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 32:54 )
Ήταν λάθος να το υποστηρίξουμε;

Joe Biden: ( 32:55 )
Ναι, ήταν. Αλλά εδώ είναι το λάθος. Το λάθος προήλθε από το τι έκαναν τα κράτη τοπικά. Αυτό που κάναμε ομοσπονδιακά, είπαμε, θυμάστε, Τζωρτζ, ήταν σχεδόν την ίδια στιγμή για το ίδιο έγκλημα. Αυτό που είχα κάνει ως πρόεδρος της επιτροπής δικαιοσύνης, πήρα τα 10 δικαστήρια προσφυγών, πήρα μερικούς πραγματικά λαμπρούς δικηγόρους που εργάζονταν για μένα στη δικαιοσύνη, κάναμε μια μελέτη και καθορίσαμε τι θα συμβεί εάν, για το πρώτο, δεύτερο, τρίτο αδίκημα για οποιοδήποτε έγκλημα στο σύστημα ποινικής δικαιοσύνης σε ομοσπονδιακό επίπεδο, εάν είστε Μαύρος και είναι η πρώτη φορά που έχετε διαπράξει ληστεία, πόσο καιρό θα πήγαινε στη φυλακή; Κατά μέσο όρο? Εάν είστε Λευκός, πόσο καιρό; Ο Μαύρος θα πήγαινε στη φυλακή κατά μέσο όρο 13 χρόνια. Λευκός, δύο χρόνια. Θα έκανα τη λίστα με κάθε έγκλημα.

Joe Biden: ( 33:42 )
Έτσι, δημιουργήσαμε μια επιτροπή καταδίκης. Δεν ορίσαμε την ώρα. Κάθε μεμονωμένο μέγιστο μειώθηκε εκεί. Αλλά αυτό που συνέβη ήταν ότι έγινε την ίδια στιγμή για το ίδιο έγκλημα. Έτσι είπε, «Πρέπει να υπηρετείς μεταξύ ενός και τριών ετών». Και κατέληξε να είναι πολύ χαμηλότερο, οι Μαύροι πήγαν στη φυλακή πολύ λιγότερο από ό, τι θα είχαν προηγουμένως. Αλλά ήταν λάθος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 34:05 )
Επιτρέψτε μου να ζητήσω άλλη συνέχεια σχετικά με το νομοσχέδιο για το έγκλημα. Χρηματοδότησε επίσης 100.000 αστυνομία το 1994. Συχνά είπατε ότι περισσότεροι αστυνομικοί σημαίνουν σαφώς λιγότερο έγκλημα. Το πιστεύετε ακόμα;

Τζο Μπάιντεν: ( 34:15 )
Ναι, αν στην πραγματικότητα ασχολούνται με την αστυνόμευση της κοινότητας, όχι με άλματα. Για παράδειγμα, όταν είχαμε κοινοτική αστυνόμευση, από τα μέσα της δεκαετίας του '90 μέχρι την εκλογή του Μπους, τι συνέβη; Το βίαιο έγκλημα έπεσε απότομα. Θυμηθείτε τη σημαντική αύξηση του βίαιου εγκλήματος που συνέβη στα τέλη της δεκαετίας του '80 έως τη δεκαετία του '90. Μειώθηκε και λιγότεροι Αφρικανοί συνελήφθησαν επειδή είχατε την απαίτηση. Οι αστυνομικοί δεν τους άρεσε. Δεν τους άρεσε η αστυνόμευση της κοινότητας, επειδή έπρεπε να έχετε δύο άτομα στο όχημα, έπρεπε να βγουν από τα αυτοκίνητά τους, έπρεπε να γνωρίσουν ποιος είναι ο κάτοχος του τοπικού αλκοολούχου ποτού, ο οποίος είχε το τοπικό μανάβικο, ποιος ήταν η γυναίκα στη γωνία. Και αυτό που θα έκαναν, Τζωρτζ, θα πήγαιναν και θα έδιναν στους αριθμούς τηλεφώνου τους. Ένας αστυνομικός θα έδινε τον αριθμό τηλεφώνου.

Τζο Μπάιντεν: ( 35:02 )
Αν λοιπόν η Νέλι Σμιθ βρισκόταν στον δεύτερο όροφο όπου πραγματοποιήθηκαν προσφορές ναρκωτικών και τα πράγματα συνέβησαν κάτω από το διαμέρισμά της, θα μπορούσε να τηλεφωνήσει και να πει: «Είναι η Μίλι, και υπάρχει κάτι που συμβαίνει εδώ» Και ποτέ δεν αποκάλυψαν ότι ήταν αυτή, γιατί θα ήξεραν, αν ήξερε ότι, στην πραγματικότητα, ανέφεραν, δεν θα ανέφεραν ποτέ το έγκλημα, ποτέ δεν θα ανέφερε. Άρχισε λοιπόν να κατεβαίνει. Και τι έγινε? Εξάλειψαν τη χρηματοδότηση για κοινοτική αστυνόμευση. Η κοινοτική αστυνόμευση δεν σημαίνει ότι μπαίνουν περισσότεροι άνθρωποι, με θωρακισμένους Χούβε και σμήνους. Αποδείχθηκε ότι όταν φτάσαμε στα τέλη της δεκαετίας του '90 και το έγκλημα είχε μειωθεί τόσο πολύ, οι δήμαρχοι και όλοι έθεσαν την ερώτηση, "Πού θέλετε να ξοδέψω τα χρήματα;" Λένε, "Λοιπόν, μόνο το 1% θεώρησε ότι το βίαιο έγκλημα ήταν πρόβλημα." Ήταν τόσο υψηλό όσο 22%.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 35:48 )
Αυτήν τη στιγμή έχουμε ένα συστημικό πρόβλημα. Πώς παίρνετε το είδος της αστυνόμευσης, αποτρέψτε το είδος της αστυνόμευσης [crosstalk 00:35:55].

Joe Biden: ( 35:53 )
Πρέπει να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο [ακούγεται 00:35:55]. Ένα από τα πράγματα που πρόκειται να κάνω, ο Γιώργος, είναι η δημιουργία μιας εθνικής ομάδας μελέτης που αποτελείται από αστυνομικούς, κοινωνικούς λειτουργούς, καθώς και από τη μαύρη κοινότητα και την κοινότητα του Brown για να καθίσουν στον Λευκό Οίκο και κατά το επόμενο έτος, παρουσιάζονται σημαντικές μεταρρυθμίσεις που πρέπει να πραγματοποιηθούν εντός των κοινοτήτων. Πρέπει να τα φέρεις μαζί. Ένα από τα πράγματα που έχω παρατηρήσει είναι, η γειτονιά που μεγάλωσα, μεγάλωσα στο Claymont, είτε έγινε αστυνομικός, πυροσβέστης ή ιερέας. Δεν είχα τα προσόντα για να κάνω κανένα από αυτά, αλλά εδώ είναι η συμφωνία, όλα αστειεύονται. Οι περισσότεροι αστυνομικοί δεν τους αρέσουν οι κακοί μπάτσοι.

Angelia Politarhos: ( 36:34 )
Σωστό.

Joe Biden: ( 36:34 )
Δεν τους αρέσει.

Angelia Politarhos: ( 36:35 )
Αυτό είναι σωστό.

Τζο Μπάιντεν: ( 36:36 )
Και αυτό που συμβαίνει είναι να εκφοβίζονται να μην κάνουν αναφορά. Ένα από τα πράγματα που κάνουμε είναι ότι πρέπει να υπάρχει διαθέσιμη διαφάνεια. Πρέπει να είμαστε σε θέση να εισέλθουμε σε ομοσπονδιακό επίπεδο, να είμαστε σε θέση να ελέγξουμε εάν υπάρχουν συστηματικά προβλήματα στις αστυνομικές υπηρεσίες. Εάν, στην πραγματικότητα, ένας αστυνομικός πρέπει να δικάζεται, δεν είναι ο εισαγγελέας στην κοινότητα, στην περιοχή εκεί. Πρέπει να πάτε έξω από την κοινότητα για να πάρετε έναν άλλο εισαγγελέα να έρθει για να χειριστεί το έγκλημα. Υπάρχουν πολλά πράγματα που έχουμε μάθει και χρειάζονται χρόνο, αλλά μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Μπορείτε να απαγορεύσετε τα τσοκ, αλλά πέρα ​​από αυτό, πρέπει να διδάξετε στους ανθρώπους πώς να αποκλιμάκουν τις περιστάσεις. Μειώνω. Έτσι, αντί να έρθει κανείς σε σας και το πρώτο πράγμα που κάνετε είναι να πυροβολήσετε να σκοτώσετε, να τους πυροβολήσετε στο πόδι.

Τζο Μπάιντεν: ( 37:29 )
Και το τελευταίο πράγμα που θα πω, και λυπάμαι, αλλά είναι πραγματικά, νομίζω, πραγματικά, πολύ σημαντικό, είναι ότι πρέπει να είστε σε θέση όπου μπορείτε να αναγνωρίσετε, να προσδιορίσετε τα πράγματα που πρέπει να αλλάξουν. Και ένα από τα πράγματα που πρέπει να αλλάξει είναι τόσοι πολλοί μπάτσοι να κληθούν σε συνθήκες όπου κάποιος είναι ψυχικά εκτός. Όπως συνέβη πριν από πολύ καιρό, αυτός ο τύπος με το μαχαίρι. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να παρέχουμε στα αστυνομικά τμήματα ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς για να βγουν οι αστυνομικοί σε αυτές τις κλήσεις, μερικές από αυτές τις 911 κλήσεις για να κλιμακώσουν την περίσταση, για να τα αντιμετωπίσουν. Αλλά οι μπάτσοι μοιάζουν τώρα με τους δασκάλους του σχολείου. Ένας δάσκαλος στο σχολείο πρέπει να γνωρίζει τα πάντα από το πώς να χειριστεί την πείνα σε ένα νοικοκυριό, καθώς και πώς να διδάξει πώς να διαβάζει. Λοιπόν, μπάτσοι ή δεν έχουν αυτό το εύρος, και υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε. Δεν θα έπρεπε να αφαιρούμε μπάτσους. Πρέπει να δώσουμε εντολή στα πράγματα που πρέπει να κάνουμε στα αστυνομικά τμήματα και να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει απόλυτη διαφάνεια.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 38:34 )
Πρέπει να κάνω ένα άλλο γρήγορο διάλειμμα Θα επιστρέψουμε αμέσως.

Joe Biden: ( 38:36 )
Δεν ξέρω την απάντηση στην ερώτησή σας.

Ομιλητής 1: ( 43:09 ) Ορίζει
, και με και με τις συμβουλές και τη συγκατάθεση της Γερουσίας, διορίζει δικαστές του Ανωτάτου Δικαστηρίου και όλους τους άλλους αξιωματικούς των Ηνωμένων Πολιτειών. Από το Κέντρο Συντάξεων στη Φιλαδέλφεια, εδώ και πάλι, ο Γιώργος Στεφανόπουλος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 43:28 )
Και το Ανώτατο Δικαστήριο είναι το επόμενο θέμα μας. Ο ερωτών, Nathan Osburn της Φιλαδέλφειας, Πενσυλβάνια, Δημοκρατικός.

Nathan Osburn: ( 43:35 )
Γεια, είμαι ο George και ο κύριος Αντιπρόεδρος.

Joe Biden: ( 43:36 )
Γεια, Nathan.

Nathan Osburn: ( 43:38 )
Το πρώτο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας μας έδωσε την πρώτη του απόφαση, μόλις δύο τετράγωνα από εδώ, από το 1791 έως το 1800, και από τότε έχει γίνει πιο πολωμένο. Ο Merrick Garland δεν ακρόασε για όλο το 2016 και η Amy Coney Barrett ωθείται την τελευταία στιγμή, παρόλο που εκατομμύρια έχουν ήδη ψηφίσει. Τι πιστεύετε λοιπόν για ιδέες από ανθρώπους όπως ο Pete Buttigieg και άλλοι για τη θέσπιση διασφαλίσεων που θα βοηθήσουν στην εξασφάλιση πιο μακροπρόθεσμης ισορροπίας και σταθερότητας; Και τι λέτε στους LGBTQ Αμερικανούς και σε άλλους που ανησυχούν τώρα για τη διάβρωση των δικαιωμάτων τους και τη δημοκρατία μας στο σύνολό της;

Joe Biden: ( 44:13 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να ξεκινήσω στο τελευταίο σημείο και να επιστρέψω στην επιστροφή μου. Νομίζω ότι υπάρχει μεγάλος λόγος ανησυχίας. Ήμουν στο δρόμο τις περισσότερες φορές κατά τη διάρκεια αυτών των ακροάσεων, οπότε δεν άκουσα πολλά από αυτά. Μόλις πήρα τις ανακεφαλαιώσεις όταν έφτανα αργά το βράδυ. Πηγαίνω σε όλη τη χώρα, στη Φλόριντα, αλλά η ανάγνωσή μου στο διαδίκτυο αυτό που είπε ο δικαστής ήταν ότι δεν απάντησε καθόλου σε πολλές ερωτήσεις. Και δεν νομίζω ότι έχει διατυπωθεί μεγάλο μέρος της δικαστικής φιλοσοφίας ως προς τη βάση πάνω στην οποία πιστεύει [ακουστό 00:44:48] στο Σύνταγμα. Έτσι, νούμερο ένα. Πιστεύω λοιπόν ότι υπάρχει μεγάλος λόγος να ανησυχείτε για την κοινότητα των ΛΟΑΤ, κάτι για το οποίο αγωνίστηκα πολύ, για πολύ καιρό για να βεβαιωθώ ότι υπάρχει ισότητα σε γενικές γραμμές.

Τζο Μπάιντεν: ( 45:01 )
Νο. 2, νομίζω ότι σε γενικές γραμμές διακυβεύεται επίσης η υγειονομική περίθαλψη ως συνέπεια του ότι ο Πρόεδρος θα πάει απευθείας μετά από αυτές τις εκλογές απευθείας στο Ανώτατο Δικαστήριο μέσα σε ένα μήνα για να προσπαθήσει να εξαφανιστεί ο Obamacare αφού 10 εκατομμύρια άνθρωποι την έχουν ήδη χάσει ασφάλιση από τον εργοδότη τους και θέλει να βγάλει επίσης 20 εκατομμύρια άτομα από το σύστημα, καθώς και 100 εκατομμύρια άτομα με προϋπάρχουσες συνθήκες. Έτσι διακυβεύονται πολλά. Δεν νομίζω ότι είναι κατάλληλο. Νομίζω ότι το Σύνταγμα υπονοεί, δεν υπάρχει καμία διάταξη στο Σύνταγμα, το πρόβλημά μου είναι ότι έκανα λάθος να διδάσκω συνταγματικό νόμο για 21 χρόνια, και τον διαχωρισμό των εξουσιών, το Σύνταγμα υπονοεί ότι με τον τρόπο τους οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να καθορίζουν ποιος θα πάει να είναι στο δικαστήριο είναι ο τρόπος με τον οποίο ψηφίζουν τους γερουσιαστές και τον πρόεδρό τους. Ζητούμε τη συμβουλή και τη συγκατάθεση της Γερουσίας. Και ο Πρόεδρος-

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 45:52 )
Ο Πρόεδρος είναι Πρόεδρος και για τα τέσσερα χρόνια, έτσι δεν είναι;

Joe Biden: ( 45:54 )
Είναι. Ωστόσο, μόλις ξεκινήσουν οι εκλογές, κατά συνέπεια, δεν συνάδουν με τις συνταγματικές αρχές, κατά τη γνώμη μου. Διαφωνείτε μεταξύ των μελετητών σχετικά με αυτό, αλλά πιστεύω ότι είναι ασυνεπές όταν εκατομμύρια άνθρωποι έχουν ήδη ψηφίσει για να θέσουν κάποιον στο Δικαστήριο. Νομίζω ότι θα έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί έως ότου τελειώσουν αυτές οι εκλογές, να δούμε ποια θα είναι η σύνθεση της Γερουσίας. Εάν ο Πρόεδρος κερδίσει αυτές τις εκλογές, θα πρέπει να είναι σε θέση να το κάνει.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 46:22 )
Αλλά τι γίνεται με το ζήτημα της επέκτασης του δικαστηρίου; Εδώ είπατε ακριβώς πριν από ένα χρόνο απόψε σε μια δημοκρατική συζήτηση. Είπες: «Δεν θα μπήκα στο γήπεδο. Δεν θα έπαιρνα το γήπεδο. " Δεν είναι αυτό που λες τώρα. Αρκεί ο διορισμός του δικαστή Barrett για να επανεξετάσει τη θέση σας;

Τζο Μπάιντεν: ( 46:36 )
Τι ήθελα να κάνω, Τζορτζ, ξέρετε αν είχα απαντήσει απευθείας στην ερώτηση, τότε θα επικεντρωθεί όλη η εστίαση, τι θα κάνει ο Μπάιντεν αν κερδίσει; Αντί να συνεχίσει, είναι σωστό τι συμβαίνει τώρα; Και πρέπει να μείνει. Αυτό είναι το πράγμα που λατρεύει να κάνει ο Πρόεδρος, πάντα να κοιτάμε από την μπάλα τι διακυβεύεται. Ένα από τα πράγματα που πρότεινε ο Pete είναι, και υπάρχουν επίσης και πολλοί συνταγματικοί μελετητές, ότι υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις ή πέντε επιλογές που είναι διαθέσιμες για να προσδιορίσετε εάν μπορείτε ή όχι να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο παίρνει το ραντεβού διάρκειας ζωής του δικαστηρίου να συμβαδίζει αναμφισβήτητα με το Σύνταγμα. Δεν ήμουν οπαδός της συσκευασίας του γηπέδου γιατί τότε δημιουργεί ακριβώς αυτό που θα συμβεί. Όποιος κερδίσει, συνεχίζει να κινείται με τρόπο που δεν συνάδει με αυτό που θα είναι διαχειρίσιμο.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 47:25 )
Άρα δεν είσαι ακόμα οπαδός;

Joe Biden: ( 47:26 )
Λοιπόν, δεν είμαι οπαδός. Εξαρτάται από το πώς θα γίνει αυτό. Όχι πώς κερδίζει, αλλά πώς χειρίζεται, πώς χειρίζεται. Αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα που πρόκειται να προκύψουν και θα υπάρξει πολλή συζήτηση και για άλλες εναλλακτικές λύσεις.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 47:40 )
Τι σημαίνει αυτό, πώς αντιμετωπίζεται; Πώς θα καθοριστεί αυτό [crosstalk 00:23:42].

Joe Biden: ( 47:43 )
Για παράδειγμα, υπάρχει πραγματική ζωντανή συζήτηση στο πάτωμα, εάν οι άνθρωποι πρόκειται πραγματικά να έχουν χρόνο να περάσουν από αυτό. Δεν ξέρω κανέναν που έχει πάει στο πάτωμα που ήταν μια αμφιλεγόμενη δικαιοσύνη όσον αφορά την ουσιαστική δημιουργία ή την αλλαγή του μακιγιάζ του δικαστηρίου που έχει περάσει σε μια μέρα. Εννοώ, εξαρτάται από…

Joe Biden: ( 48:03 )
… και το μακιγιάζ του γηπέδου έχει περάσει σε μια μέρα. Εννοώ, εξαρτάται από το πόσο έσπευσαν αυτό. Και το σκέφτεστε, Τζορτζ, εδώ έχετε πολλούς ανθρώπους να μην είναι σε θέση να πληρώσουν την υποθήκη τους, να μην μπορούν να βάλουν φαγητό στο τραπέζι, να μην μπορούν να διατηρήσουν την επιχείρησή τους ανοιχτή, να μην μπορούν να κάνουν τίποτα να αντιμετωπίσει αυτό που συμβαίνει από την άποψη της οικονομίας ως συνέπεια του COVID και δεν έχουν χρόνο να το αντιμετωπίσουν, αλλά έχουν χρόνο να το βιάσουν.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 48:22 )
Λοιπόν, τώρα φαίνεται ότι θα κάνουν ψηφοφορία γύρω από το Halloween. Αν λοιπόν το ψηφίσουν, [crosstalk 00:48:26] για τις εκλογές. Εάν το ψηφίσουν πριν από τις εκλογές, έχετε τη δυνατότητα να επεκτείνετε το δικαστήριο;

Joe Biden: ( 48:31 )
Είμαι ανοιχτός στο να σκεφτώ τι θα συμβεί από εκείνη τη στιγμή και μετά.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 48:36 )
Ξέρετε, είπατε τόσες φορές κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, καθ 'όλη τη διάρκεια της καριέρας σας, είναι σημαντικό να φτάσετε στο επίπεδο [crosstalk 00:48:41]

Joe Biden: ( 48:40 )
Είναι. Καλή επιλογή. Ανεξάρτητα από την απάντηση που σας έδωσα, αν το πω, αυτός είναι ο τίτλος αύριο. Δεν πρόκειται για το τι συμβαίνει τώρα, για τον ακατάλληλο τρόπο που προχωρούν.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 48:51 )
Αλλά δεν έχουν δικαίωμα οι ψηφοφόροι να γνωρίζουν πού στέκεστε;

Joe Biden: ( 48:52 )
Έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν τι είμαι και θα έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν πού στέκομαι πριν ψηφίσουν.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 48:57 )
Θα βγείτε λοιπόν με ξεκάθαρη θέση πριν από την ημέρα των εκλογών;

Joe Biden: ( 48:59 )
Ναι. Ανάλογα με το πώς το χειρίζονται αυτό. Αλλά κοιτάξτε, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βεβαιωθείτε ότι ψηφίζετε και ψηφίζετε έναν γερουσιαστή που στην πραγματικότητα αντικατοπτρίζει τη γενική άποψη σας για τη συνταγματική ερμηνεία και ψηφίζετε έναν πρόεδρο που πιστεύει ότι είναι πιο σύμφωνος με σας. Και αν αντιταχθείτε στη θέση που δεν θα την είχα διορίσει, αλλά αν αντιταχθείτε στη θέση μου, ψηφίστε τον Τραμπ, ψηφίστε τον Ρεπουμπλικάνο που συμμερίζεται αυτήν την άποψη, αλλά αυτή είναι η ευκαιρία σας να συμμετάσχετε σε ραντεβού διάρκειας ζωής που οι πρόεδροι έρχονται και φεύγουν, δικαστές μείνετε και μείνετε και μείνετε.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 49:36 )
Έχετε μια ερώτηση από έναν Ρεπουμπλικάνο, Andrew Lewis. Υποθέτω ότι ένας δυσαρεστημένος Ρεπουμπλικάνος. Ψηφίσατε γραπτώς για τον Τζον Κασίχ το 2016. Θα καταψηφίσετε τον Πρόεδρο Τραμπ φέτος.

Joe Biden: ( 49:46 ) Παρεμπιπτόντως
, γράφει ο John για μένα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 49:48 )
Το ξέρω.

Joe Biden: ( 49:51 )
Λυπάμαι.

Andrew Lewis: ( 49:52 )
Κύριε Αντιπρόεδρος, ο πατέρας μου Drew Lewis υπηρέτησε ως γραμματέας μεταφορών υπό τον Πρόεδρο Ronald Reagan στην πρώτη του φορά.

Τζο Μπάιντεν: ( 49:58 )
Ω ναι, θα είμαι καταδικασμένος.

Andrew Lewis: ( 49:59 )
Και μερικοί από τους στενότερους συμμάχους και φίλους του ήταν Δημοκρατικοί, όπως ο Πρόεδρος της Βουλής Tip O'Neill και ο γερουσιαστής Ted Kennedy. Δυστυχώς, σήμερα έχουμε πολύ κομματική και δυσλειτουργική διακυβέρνηση. Και πιστεύω ότι ο Πρόεδρος Τραμπ είναι κυρίως υπεύθυνος για τη δημιουργία αυτού του τοξικού περιβάλλοντος. Ως πρόεδρος, πώς θα αποφύγετε τον πειρασμό να εκδικηθείτε ακριβώς και αντί να πάρετε τον υψηλό δρόμο και να επιχειρήσετε να αποκαταστήσετε τη διμερή μεταχείριση, την ευγένεια και την τιμή στη δημοκρατία μας;

Τζο Μπάιντεν: ( 50:29 )
Γράφτηκε από έναν συνάδελφο που κέρδισε το βραβείο Pulitzer για ένα βιβλίο που έγραψε για την προεδρία. Είπε ότι αμφιβάλλω αν ο Μπάιντεν είναι πραγματικά Ιρλανδός. Δεν κρατά μνησικακία. Στην πολιτική, οι μνησικακίες δεν λειτουργούν. Δεν έχουν νόημα. Πραγματικα το εννοω. Δεν έχω κάνει ποτέ, και το δεύτερο σημείο που θα ήθελα να κάνω είναι να μιλούν όλοι: «Ναι, Τζο, όταν ήσασταν γερουσιαστής και πρόεδρος εξωτερικών σχέσεων ή πρόεδρος δικαστικών, κάνατε πολλά πράγματα. Είστε σε θέση να διασχίσετε το διάδρομο αλλά οι ημέρες αλλάζουν. Όταν είστε αντιπρόεδρος, έχετε κάνει πολλά, αλλά δεν μπορεί να συμβεί πια. " Μπορεί. Πρέπει να αλλάξουμε τη φύση του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουμε ο ένας τον άλλον. Και ξεκινά από τον τρόπο που ήταν ο πατέρας σας και ο Tip ήταν και άλλοι. Δεν αμφισβητείτε το κίνητρο άλλου άνδρα ή γυναίκας. Μπορείτε να αμφισβητήσετε την κρίση τους, αλλά όχι το κίνητρό τους. Χρειαζόμασταν άσχημα ένα λογαριασμό υποδομής.

Joe Biden: ( 51:19 )
Λοιπόν, τι συμβαίνει; Σηκώνομαι και λέω, «Χρειαζόμαστε νομοσχέδιο για τις υποδομές, γερουσιαστής, αλλά σας λέω τι, είστε στην τσέπη της βιομηχανίας τσιμέντου, αλλά ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε». Δεν μπορεί να φτάσει πουθενά. Δεν συμβαίνει τίποτα. Δεν συμβαίνει τίποτα. Έμαθα αυτό το μάθημα εδώ και πολύ καιρό. Ποτέ, ακόμη και όταν είναι εμφανές στο πρόσωπό του ποιο είναι το κίνητρο, κολλάω στο θέμα και ακούω τον άλλο άντρα. Άκου, τι θα κάνω, αν είμαι εκλεγμένος πρόεδρος και το πρώτο πράγμα και όχι αστείο. Και μπορείτε να ρωτήσετε αν θα σας έλεγαν, τους παλιούς φίλους του μπαμπά σας από τη Ρεπουμπλικανική πλευρά, πρόκειται να σηκώσω το τηλέφωνο και να τους καλέσω και να πω, «Ας πάμε μαζί. Πρέπει να καταλάβουμε πώς θα προχωρήσουμε εδώ ».

Τζο Μπάιντεν: ( 51:55 )
Επειδή υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πραγματικά συμφωνούμε. Και με τον Τραμπ εκτός δρόμου, η εκδικητικότητα ενός προέδρου που ακολουθεί τους Ρεπουμπλικάνους που δεν κάνουν ακριβώς αυτό που λέει αφαιρείται. Θα σας πω, σας υπόσχομαι, μεταξύ τεσσάρων και οκτώ Δημοκρατικών γερουσιαστών που θα είναι πρόθυμοι να προχωρήσουν σε πράγματα όπου υπάρχει διμερής συναίνεση. Τελευταίο παράδειγμα θα σας δώσω. Μετά την εκλογή του Τραμπ, που ορίστηκε ως ο επόμενος πρόεδρος, δεν ορκίστηκε ακόμη, έχω εργαστεί για ένα πράγμα που ονομάζεται νομοσχέδιο σχετικά με τις θεραπείες για τον καρκίνο. Εντάξει? Και ονομάστηκε Καρκίνος. Και συνεργάζομαι με αρκετούς Δημοκρατικούς και Ρεπουμπλικάνους. Και είχαμε ένα νομοσχέδιο ύψους περίπου 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων που έκανε σημαντικές αυξήσεις στην έρευνα και ανάπτυξη σχετικά με τις εναλλακτικές λύσεις για τον καρκίνο, το NIH και ιδιαίτερα συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για τον καρκίνο. Και είχαμε μόνο τη στιγμή που νομίζω ότι ήταν 111 ή 114, ανεξάρτητα από αυτό, ψήφοι στο σπίτι. Δεν έχω ακριβή αριθμό.

Joe Biden: ( 52:58 )
Και είχαμε λιγότερους από 40 στη Γερουσία, αλλά αφού εξελέγη, ένωσα αυτούς τους ανθρώπους μαζί ως αντιπρόεδρος και καθίσαμε και το επεξεργαστήκαμε και καταλήξαμε να κερδίσουμε 396 ψήφους στο Σώμα και 94 ψήφοι στη Γερουσία. Και στο τέλος της ημέρας, επειδή είχε να κάνει με το Biden Cancer Moonshot στο οποίο δούλευα, Mitch McConnell. Ο Mitch McConnell σηκώθηκε και εγώ ήμουν προεδρεύων και μετακόμισα το όνομα του λογαριασμού μετά τον νεκρό γιο μου, Beau, που μόλις πέθανε. Υπάρχουν λοιπόν τρόποι να το συνδυάσετε.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 53:33 )
Αλλά τι γίνεται με το ζήτημα της πολιτικής λογοδοσίας; Υπάρχει κάποια ένταση μεταξύ αυτού και η ένωση των ανθρώπων; Ο Ρόμπερτ Μούλερ παρουσίασε πολλές αποδείξεις για πιθανή παρεμπόδιση της δικαιοσύνης από τον Πρόεδρο Τραμπ. Τι θα έκανε ένα Τμήμα Δικαιοσύνης του Μπάιντεν με αυτά τα στοιχεία;

Joe Biden: ( 53:47 )
Αυτό που θα κάνει το Υπουργείο Δικαιοσύνης του Μπάιντεν είναι να αφήσει το Υπουργείο Δικαιοσύνης να είναι το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Αφήστε τους να κρίνουν ποιος πρέπει να διωχθεί. Δεν είναι δικηγόροι μου. Δεν είναι προσωπικός μου δικηγόρος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 54:01 )
Λοιπόν, δεν θα το αποκλείσεις ούτε θα το αποκλείσεις;

Τζο Μπάιντεν: ( 54:03 )
Δεν πρόκειται να αποφασίσω μέσα ή έξω. Λοιπόν, θα προσλάβω πραγματικά πρώτους εισαγγελείς και άτομα που καταλαβαίνουν τον νόμο όπως είχαν οι δημοκρατικές και δημοκρατικές διοικήσεις, και θα τους αφήσω να κάνουν τις κρίσεις, αλλά να το μετατρέψω σε όχημα για σας, σαν να είναι η δικηγορική σας εταιρεία, δεν έχετε αυτό το τμήμα δικαιοσύνης. Διαλέγετε τους καλύτερους ανθρώπους που μπορείτε και ελπίζετε ότι αυτό που πρόκειται να κάνουν είναι ότι θα επιβάλουν τον νόμο όπως τον βλέπουν. Αλλά μπορείτε να θυμηθείτε ότι κάποιος Ρεπουμπλικανός πρόεδρος πηγαίνει εκεί ή πρώην Δημοκρατικός πρόεδρος πηγαίνει να βρει αυτόν τον τύπο και να τον διώξει; Θυμάστε, πού το ακούτε αυτό; Ή παρεμπιπτόντως, μήνυσα γιατί μια γυναίκα με έχει κατηγορήσει για βιασμό. Εκπροσώπησέ με. Εκπροσώπησέ με. Προσωπικά με εκπροσωπεί στην πολιτεία της Νέας Υόρκης για το ότι δεν επιτρέπω τις φορολογικές δηλώσεις μου. Τι είναι αυτό; Τι είναι αυτό;

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 54:52 )
Πρέπει να κάνω ένα άλλο διάλειμμα. Θα επιστρέψουμε αμέσως.

Ομιλητής 2: ( 54:58 )
Η εκτελεστική εξουσία ανατίθεται σε πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Θα διατηρήσει το αξίωμά του κατά τη διάρκεια της τετραετούς θητείας και μαζί με τον αντιπρόεδρο που θα επιλεγεί για το «Από το συνταγματικό κέντρο στη Φιλαδέλφεια, εδώ και πάλι, ο Γιώργος Στεφανόπουλος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 59:51 )
Και καλωσορίσατε στο δημαρχείο μας με τον πρώην αντιπρόεδρο Τζο Μπάιντεν. Θα δούμε το περιβάλλον αυτή τη στιγμή. Θα λάβουμε μια ερώτηση από τη Michele Ellison και από το Πίτσμπουργκ της Πενσυλβανίας, επιχειρηματίας, κοινωνική λειτουργό. Είστε Ρεπουμπλικάνοι που ψήφισαν για Δημοκρατικούς, αλλά δεν είστε σίγουροι τι πρόκειται να κάνετε αυτή τη φορά. Σωστός?

Michele Ellison: ( 01:00:06 )
Σωστό. Χαιρετισμούς Πρώην Αντιπρόεδρος Μπάιντεν.

Joe Biden: ( 01:00:11 )
Γεια σας.

Michele Ellison: ( 01:00:12 )
Ευχαριστώ, κύριε Στεφανόπουλο. Σε μια έκθεση του 2012 του Ινστιτούτου Πολιτικής του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ συζητήθηκε το fracking και είναι πιθανές επιπτώσεις για τις πλωτές οδούς από την Κοινοπολιτεία στον κόλπο. Το Fracking έκανε τον πληθυσμό άρρωστο και σκότωσε την άγρια ​​ζωή στη Νοτιοδυτική Πενσυλβανία. Η Κοινοπολιτεία της Πενσυλβανίας και τα κέντρα ανάπτυξης μικρών επιχειρήσεων έχουν ήδη ξεκινήσει τη μετάβαση ανθρώπων μακριά από τα ορυκτά καύσιμα. Ποιες βιομηχανίες δεν είναι επιβλαβείς για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον σχεδιάζετε για τη Νοτιοδυτική Πενσυλβανία και το έθνος;

Τζο Μπάιντεν: ( 01:00:50 )
Λοιπόν, πρώτα απ 'όλα, το ξεκαθαρίζω. Δεν προτείνω την απαγόρευση του fracking. Νομίζω ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το fracking στην πραγματικότητα δεν εκπέμπει μεθάνιο ή ρυπαίνει το πηγάδι ή δεν ασχολείται με τους μικρούς σεισμούς στο πώς τρυπάνε. Επομένως, πρέπει να διαχειριστεί πολύ, πολύ καλά, το νούμερο ένα. Το δεύτερο, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι το μέλλον στηρίζεται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η μοναδική ταχύτερα αναπτυσσόμενη πηγή ενέργειας στον κόσμο αυτή τη στιγμή, γιατί πρόκειται να πω κάτι που θα ακούγεται αυτοεξυπηρετούμενο, αλλά διαχειρίζομαι το RecoveryAact και κατάφερα να επενδύσω δισεκατομμύρια δολάρια για να μειώσω το κόστος ανά BTU άνεμος και ηλιακός. Τώρα είναι φθηνότερο από τον άνθρακα, είναι φθηνότερο από το πετρέλαιο τώρα, και έχει μεγάλες, μεγάλες υποσχέσεις. Και είναι επίσης ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος εργοδότης στην ενεργειακή βιομηχανία.

Joe Biden: ( 01:01:47 )
Και έτσι υπάρχουν πολλά πράγματα που θα έκανα αμέσως. Νούμερο ένα, υπάρχουν πάνω από 100.000 πηγάδια που μένουν ανεκπλήρωτα στην περιοχή. Θα μπορούσαμε να προσλάβουμε 128.000 από αυτούς τους ανθρώπους που εργάζονται στον κλάδο για να καλύψουν αυτά τα πηγάδια και να πάρουν έναν καλό μισθό που το κάνει τώρα, νούμερο ένα. Δεύτερον, πρέπει να προχωρούμε προς την εύρεση των νέων τεχνολογιών που θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τη δέσμευση άνθρακα. Έτσι, τελικά, είναι μια μετάβαση από την οποία μετακινήσαμε από, σε μια καθαρή μηδενική εκπομπή άνθρακα από την οποία θα συνεχίσουμε να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εάν βρούμε τη σωστή τεχνολογία, μερικά αέρια, κάποιο αέριο για να είμαστε σε θέση, αν μπορούμε άνθρακα πιάνω.

Joe Biden: ( 01:02:28 )
Και νομίζω ότι θα μπορέσουμε να κινηθούμε προς μια κατεύθυνση όπου μέχρι το έτος 2035, θα είμαστε σε θέση να έχουμε καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα από τη δημιουργία ενέργειας, ενέργειας δημιουργία, ώστε να μπορούμε να την μετακινήσουμε αντιμετωπίζοντας αυτές. Και κάθε φορά που μιλάμε για υπερθέρμανση του πλανήτη ή για το περιβάλλον, ο πρόεδρος πιστεύει ότι είναι ένα αστείο και νομίζω ως δουλειές, γιατί αυτό που πρόκειται να συμβεί είναι ότι θα μπορείτε να δείτε τώρα, όπως άρχισα να λέω πριν. Ως πρόεδρος πρόκειται να επενδύσω 600 δισεκατομμύρια δολάρια που ξοδεύουμε σε κυβερνητικές συμβάσεις, μόνο σε εκείνα τα πράγματα που στην πραγματικότητα δεν κατασκευάζονται μόνο στην Αμερική, αλλά και στην κατασκευή μιας υποδομής που είναι καθαρή και νέα.

Joe Biden: ( 01:03:14 )
Και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να επικεντρωθούμε στη μετάδοση ενέργειας σε ολόκληρη τη χώρα από περιοχές που σχετίζονται με τον ηλιακό και τον άνεμο. Ο λόγος είναι ότι δεν το έχουν ακόμη κατορθώσει. Γνώρισα πολλούς ανθρώπους στη Silicon Valley. Η τεχνολογία της μπαταρίας αυξάνεται σημαντικά, οπότε θα έχετε τη δυνατότητα, για παράδειγμα, να έχετε ηλιακή ενέργεια στο σπίτι σας και μια μπαταρία, αυτό από αυτό με αυτό, καθώς σας δείχνω εδώ στο υπόγειό σας. Έτσι, όταν ο ήλιος δεν λάμπει για πέντε ημέρες, έχετε ακόμα αρκετή ενέργεια. Έτσι, σημειώνουμε σημαντική πρόοδο.

Joe Biden: ( 01:03:48 )
Το άλλο πράγμα που θα κάνουμε είναι να παράσχουμε πάρα πολύ δουλειά. Εκτιμάται ότι θα βάλει περίπου ένα εκατομμύριο ανθρώπους να δουλέψουν, μετεωροποίηση τεσσάρων εκατομμυρίων κτιρίων και δύο εκατομμυρίων σπιτιών, γιατί θα εξοικονομήσουμε τόνους και τόνους ενέργειας ή δισεκατομμύρια βαρέλια ενέργειας με την πάροδο του χρόνου. Και ταυτόχρονα παρέχουν σημαντική απασχόληση και έναν καλό συνδικαλιστικό μισθό, επικρατούσες αμοιβές.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:04:11 )
Επιτρέψτε μου να παραμείνω στο fracking για δεύτερη μέρα. Είπατε ότι δεν θέλετε να απαγορεύσετε το fracking. Όπως γνωρίζετε, είναι ένα σημαντικό ζήτημα εδώ στην Πενσυλβάνια. Δεν αγοράζουν όλοι την άρνησή σας. Ένα μέλος του Boilermakers Local 154 Shawn Steffee αναφέρθηκε σήμερα στους New York Times λέγοντας «Δεν μπορείτε να το έχετε και με τους δύο τρόπους». Λέει, "Δεν μπορείτε να επιτύχετε τον στόχο σας να τερματίσετε τα ορυκτά καύσιμα χωρίς να τερματίσετε το fracking." Τι λέτε σε άτομα όπως ο Shawn που αμφισβητούν την άρνησή σας επειδή πιστεύουν ότι θέλετε να τηρήσετε αυτήν την υπόσχεση [crosstalk 01:04:34];

Joe Biden: ( 01:04:34 )
[crosstalk 01:04:34] Εντυπωσιακή υποστήριξη του Boilermaker. Εντάξει? Έτσι, η Ένωση Boilermakers με ενέκρινε γιατί καθόμουν μαζί τους και πήγα με μεγάλη λεπτομέρεια με ηγεσία ακριβώς αυτό που θα έκανα, νούμερο ένα. Δεύτερον, αυτό που θα έκανα είναι να κάνω φορολογικές ελαφρύνσεις και επιδοτήσεις πετρελαίου. Δεν χρειάζεται πλέον να επιδοτούμε το πετρέλαιο, νούμερο ένα. Πρέπει να το σταματήσουμε αυτό και να εξοικονομήσουμε δισεκατομμύρια δολάρια με την πάροδο του χρόνου. Αυτό που θα έκανα επίσης όσον αφορά το ότι δεν υπάρχει, η διαφορά μεταξύ μου και της νέας πράσινης συμφωνίας, λένε αυτόματα έως το 2030 ότι θα είμαστε χωρίς άνθρακα. Αδύνατον.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:05:09 )
Λοιπόν, είστε υπέρ ή κατά του; Λέτε ότι δεν είστε για αυτό, αλλά στον ιστότοπό σας, λέει ότι το ονομάζετε ένα κρίσιμο πλαίσιο, την πράσινη συμφωνία.

Joe Biden: ( 01:05:16 )
Η συμφωνία μου είναι ένα κρίσιμο πλαίσιο, αλλά όχι η νέα πράσινη συμφωνία. Η νέα πράσινη συμφωνία απαιτεί εξάλειψη όλων των μη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έως το 2030. Δεν μπορείτε να φτάσετε εκεί. Θα πρέπει να είστε σε θέση να κάνετε μετάβαση, Τζορτζ, να είστε σε θέση να μεταβαίνετε για να φτάσετε στον τόπο όπου επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες που μας επιτρέπουν να κάνουμε πράγματα που μας οδηγούν σε ένα μέρος όπου φτάνουμε σε καθαρές εκπομπές, συμπεριλαμβανομένης της γεωργίας. Έχω εκπονήσει ένα λεπτομερές σχέδιο. Θα πρέπει να ακολουθήσουμε το σχέδιο όπου επιτρέπουμε να διατεθούν σημαντικά περισσότερα εδάφη στη διατήρηση, να φυτέψουμε φυτά βαθιάς ρίζας που απορροφούν άνθρακα από τον αέρα και στην πραγματικότητα, πληρώνουν τους αγρότες για να το κάνουν. Μπορούμε να κάνουμε πράγματα όπως το κοκκώδες κοπριά κοτόπουλου και όλη η κοπριά αλόγου και κοπριά αγελάδας, και να βγάλουμε το μεθάνιο και να το χρησιμοποιήσουμε ως λίπασμα και να κερδίσουμε πολλά χρήματα.

Joe Biden: ( 01:06:06 )
Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή, κάτω… Και οι άνθρωποι όταν το λέω αυτό, αναρωτιούνται για τι μιλάω. Ο μεγαλύτερος νεροχύτης στον κόσμο είναι ο Αμαζόνιος. Περισσότερος άνθρακας απορροφάται από τον αέρα που μειώνει την υπερθέρμανση του πλανήτη στον Αμαζόνιο από ό, τι ο άνθρακας που εκπέμπεται σε ετήσια βάση από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής από όλα τα οχήματα με κάθε τρόπο. Πρέπει λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε τις φαντασίες μας. Πρέπει να κινηθούμε προς την κατεύθυνση, παρέχοντας επίσης ηλεκτρικά οχήματα. Τα ηλεκτρικά οχήματα θα εξοικονομήσουν δισεκατομμύρια γαλόνια πετρελαίου, [ακούγεται 01:06:38] εκτιμάται, όχι εγώ, η Wall Street, ένα εκατομμύριο θέσεις εργασίας αυτοκινήτων, αλλά με υστερούμε. Εννοώ, δεν επενδύουμε. Δεν κάνουμε καμία έρευνα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:06:48 )
Πρέπει να κάνω ένα άλλο γρήγορο διάλειμμα. Θα επιστρέψουμε αμέσως. Καλώς ήλθατε πίσω στο δημαρχείο μας με τον πρώην αντιπρόεδρο Joe Biden. Η επόμενη ερώτηση προέρχεται από τον Mark Hoffman, Center Valley, Pennsylvania, συντηρητικό, ο οποίος ψήφισε τον Trump το 2016.

Mark Hoffman: ( 01:11:30 )
Καλώς ήλθατε στην Πενσυλβάνια, κύριε Αντιπρόεδρε.

Joe Biden: ( 01:11:33 )
Χαίρομαι που είμαι πίσω στο σπίτι. Είμαι από την Πενσυλβάνια.

Mark Hoffman: ( 01:11:34 )
Ναι, το ξέρω. Σκράντον, σωστά;

Joe Biden: ( 01:11:36 )
Ναι.

Mark Hoffman: ( 01:11:37 )
Λοιπόν, κομμάτια ξεσπούν σε όλο τον κόσμο. Τα στρατεύματά μας έρχονται σπίτι. Η Σερβία μιλάει στο Κοσσυφοπέδιο και οι Άραβες και οι Ισραηλινοί μιλούν για ειρήνη που πιστεύω ότι είναι ένα σύγχρονο θαύμα τι συμβαίνει. Η εξωτερική πολιτική του Προέδρου Trump αξίζει κάποια πίστη;

Joe Biden: ( 01:11:57 )
Λίγο περισσότερο, αλλά όχι πολύ. Βρισκόμαστε σε μια θέση όπου είμαστε πιο απομονωμένοι στον κόσμο από ποτέ. Οι σύμμαχοί μας-

Τζο Μπάιντεν: ( 01:12:03 )
Ήμασταν πιο απομονωμένοι στον κόσμο από ποτέ. Οι σύμμαχοί μας… Το πηγαίνουμε μόνοι μας, η Αμερική μας έκανε πρώτα την Αμερική μόνη. Έχετε το Ιράν πιο κοντά στο να έχετε αρκετό πυρηνικό υλικό για να χτίσετε μια βόμβα. Η Βόρεια Κορέα διαθέτει περισσότερες βόμβες και πυραύλους. Βρισκόμαστε όπου οι σύμμαχοί μας στο ΝΑΤΟ δηλώνουν δημόσια ότι δεν μπορούν να βασίζονται σε εμάς. Βρισκόμαστε επίσης σε μια κατάσταση, όπου στην Άπω Ανατολή, βρισκόμαστε, στο Δυτικό Ειρηνικό, όπου και εμείς απομονωμένοι. Έχετε την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα σε αντίθεση μεταξύ τους. Η Κίνα κάνει κινήσεις. Θα έλεγα λοιπόν ότι είμαστε λιγότερο ασφαλείς από ό, τι ήμασταν. Συγχαίρω τον Πρόεδρο για τη συμφωνία με το Ισραήλ πρόσφατα. Αλλά αν ρίξετε μια ματιά, δεν είμαστε πολύ αξιόπιστοι σε όλο τον κόσμο. Όταν ρωτήθηκαν 17 μεγάλα έθνη στον κόσμο ποιος εμπιστεύονται περισσότερο, ποιος είναι καλύτερος ηγέτης, και ο πρόεδρος μπήκε πίσω και στα δύο, τη διεθνή έρευνα, και οι δύο πίσω από τον Πούτιν, καθώς και ο Xi. Και κοίτα τι κάνει ο Πούτιν. Έχετε αφθονία για τους αμερικανούς στρατιωτικούς επικεφαλής στο Αφγανιστάν. Έχουν περισσότερους ανθρώπους εκεί, παρεμπιπτόντως, από ό, τι όταν φύγαμε στο Αφγανιστάν. Και βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου μίλησε έξι φορές με τον Πούτιν, δεν του είπαν ούτε λέξη. Και το ΝΑΤΟ κινδυνεύει να αρχίσει να σπάει γιατί αμφιβάλλουν αν είμαστε εκεί. Βλέπετε τι συνέβη σε όλα, από τη Λευκορωσία έως την Πολωνία, την Ουγγαρία και την άνοδο των ολοκληρωτικών καθεστώτων στον κόσμο. Και επίσης, αυτός ο πρόεδρος αγκαλιάζει όλους τους κακοποιούς στον κόσμο. Είναι καλύτεροι φίλοι με τον αρχηγό της Βόρειας Κορέας, στέλνοντας ερωτικές επιστολές. Έχεις γενναιοδωρία για τους αμερικανούς στρατιωτικούς στο Αφγανιστάν Έχουν περισσότερους ανθρώπους εκεί, παρεμπιπτόντως, από ό, τι όταν φύγαμε στο Αφγανιστάν. Και βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου μίλησε έξι φορές με τον Πούτιν, δεν του είπαν ούτε λέξη. Και το ΝΑΤΟ κινδυνεύει να αρχίσει να σπάει γιατί αμφιβάλλουν αν είμαστε εκεί. Βλέπετε τι συνέβη σε όλα, από τη Λευκορωσία έως την Πολωνία, την Ουγγαρία και την άνοδο των ολοκληρωτικών καθεστώτων στον κόσμο. Και επίσης, αυτός ο πρόεδρος αγκαλιάζει όλους τους κακοποιούς στον κόσμο. Είναι καλύτεροι φίλοι με τον αρχηγό της Βόρειας Κορέας, στέλνοντας ερωτικές επιστολές. Έχετε αφθονία για τους αμερικανούς στρατιωτικούς επικεφαλής στο Αφγανιστάν. Έχουν περισσότερους ανθρώπους εκεί, παρεμπιπτόντως, από ό, τι όταν φύγαμε στο Αφγανιστάν. Και βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου μίλησε έξι φορές με τον Πούτιν, δεν του είπαν ούτε λέξη. Και το ΝΑΤΟ κινδυνεύει να αρχίσει να σπάει γιατί αμφιβάλλουν αν είμαστε εκεί. Βλέπετε τι συνέβη σε όλα, από τη Λευκορωσία έως την Πολωνία, την Ουγγαρία και την άνοδο των ολοκληρωτικών καθεστώτων στον κόσμο. Και επίσης, αυτός ο πρόεδρος αγκαλιάζει όλους τους κακοποιούς στον κόσμο. Είναι καλύτεροι φίλοι με τον αρχηγό της Βόρειας Κορέας, στέλνοντας ερωτικές επιστολές. Και το ΝΑΤΟ κινδυνεύει να αρχίσει να σπάει γιατί αμφιβάλλουν αν είμαστε εκεί. Βλέπετε τι συνέβη σε όλα, από τη Λευκορωσία έως την Πολωνία, την Ουγγαρία και την άνοδο των ολοκληρωτικών καθεστώτων στον κόσμο. Και επίσης, αυτός ο πρόεδρος αγκαλιάζει όλους τους κακοποιούς στον κόσμο. Είναι καλύτεροι φίλοι με τον αρχηγό της Βόρειας Κορέας, στέλνοντας ερωτικές επιστολές. Και το ΝΑΤΟ κινδυνεύει να αρχίσει να σπάει γιατί αμφιβάλλουν αν είμαστε εκεί. Βλέπετε τι συνέβη σε όλα, από τη Λευκορωσία έως την Πολωνία, την Ουγγαρία και την άνοδο των ολοκληρωτικών καθεστώτων στον κόσμο. Και επίσης, αυτός ο πρόεδρος αγκαλιάζει όλους τους κακοποιούς στον κόσμο. Είναι καλύτεροι φίλοι με τον αρχηγό της Βόρειας Κορέας, στέλνοντας ερωτικές επιστολές.

Joe Biden: ( 01:13:57 )
Δεν αναλαμβάνει τον Πούτιν με κανέναν τρόπο. Έμαθε την τέχνη της κλοπής από την τέχνη της συμφωνίας από τον Xi και την Κίνα. Θα πρότεινα λοιπόν με σεβασμό, όχι, δεν υπάρχει σχέδιο, ούτε συνεκτικό σχέδιο εξωτερικής πολιτικής. Ήμασταν πιο αποτελεσματικοί ως παγκόσμιος ηγέτης, κατά την ταπεινή μου γνώμη, όχι μόνο με την άσκηση της δύναμής μας. Είμαστε το πιο ισχυρό έθνος στον κόσμο, αλλά η δύναμη του παραδείγματος μας. Αυτό οδήγησε τον υπόλοιπο κόσμο να μας ακολουθεί σχεδόν σε όλα. Έχει αποσυρθεί από σχεδόν κάθε διεθνή οργανισμό. Γελείται, κυριολεκτικά, όχι μεταφορικά, όταν πηγαίνει στα Ηνωμένα Έθνη. Δεν πρόκειται για τον πρόεδρο, καθαυτό. Πρόκειται για το έθνος και την έλλειψη σεβασμού που μας φαίνεται.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:14:55 )
Θέλετε να πάρετε μια ακόμη ερώτηση σε αυτό το τμήμα, και προέρχεται από τον Mieke Haeck. Είναι από το State College της Πενσυλβανίας. Αυτές είναι οι πρώτες προεδρικές εκλογές σας στις οποίες ψηφίζετε.

Mieke Haeck: ( 01:15:03 )
Είναι.

Joe Biden: ( 01:15:04 )
Γεια, Mieke. Πώς είσαι;

Mieke Haeck: ( 01:15:06 )
Είμαι καλός. Σας ευχαριστώ. Είμαι η περήφανη μαμά δύο κοριτσιών, 8 και 10. Η μικρότερη κόρη μου είναι τρανσέξουαλ. Η κυβέρνηση Τραμπ έχει επιτεθεί στα δικαιώματα των τρανσέξουαλ, απαγορεύοντάς τους από τη στρατιωτική θητεία, εξασθενίζοντας τις προστασίες κατά των διακρίσεων, και ακόμη και αφαιρώντας τη λέξη τρανσέξουαλ από ορισμένους κυβερνητικούς ιστότοπους. Πώς, ως πρόεδρος, θα αντιστρέψετε αυτήν την επικίνδυνη και διακριτική ατζέντα και θα διασφαλίσετε ότι οι ζωές και τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚ προστατεύονται βάσει της αμερικανικής νομοθεσίας;

Joe Biden: ( 01:15:51 )
Θα αλλάξω απλώς το νόμο. Καταργήστε αυτές τις εκτελεστικές παραγγελίες, νούμερο ένα. Μπορεί να θυμάστε, είμαι ο τύπος που είπε ... Με μεγάλωσε ένας άντρας που, θυμάμαι, έπεφτε. Ο μπαμπάς μου ήταν ένας μορφωμένος, καλά αναγνωσμένος άνθρωπος που ήταν πραγματικά αξιοπρεπής τύπος. Και έπεφτα για να πάρω αίτηση στο κέντρο της πόλης μας, Wilmington, Delaware, την πρωτεύουσα του κόσμου εκείνη την εποχή. Βγαίνω για να ζητήσω να γίνω ναυαγοσώστης στην αφρικανική-αμερικανική κοινότητα, επειδή υπήρχε ένα μεγάλο συγκρότημα πισίνας.

Joe Biden: ( 01:16:26 )
Και αυτοί οι δύο άντρες, καλοντυμένοι, έσκυψαν και αγκάλιασαν ο ένας τον άλλο και φίλησαν ο ένας τον άλλον. Βγαίνω από το αυτοκίνητο στο φως και γύρισα στον μπαμπά μου. Ο μπαμπάς μου με κοίταξε. Είπε, «Τζόεϊ, είναι απλό. Αγαπούνται ο ένας τον άλλον. " Η ιδέα ότι ένα παιδί 8 ετών ή ένα παιδί 10 ετών αποφασίζει: «Αποφάσισα ότι θέλω να είμαι τρανσέξουαλ. Αυτό νομίζω ότι θα ήθελα να είμαι. Θα έκανε τη ζωή μου πολύ πιο εύκολη. " Πρέπει να υπάρχει μηδενική διάκριση. Και αυτό που συμβαίνει είναι ότι δολοφονούνται πολλές τρανς γυναίκες χρώματος. Δολοφονούνται. Νομίζω ότι είναι μέχρι τώρα, 17. Μην με κρατάτε σε αυτόν τον αριθμό, αλλά είναι… Είναι υψηλότερο τώρα;

Mieke Haeck: ( 01:17:04 )
Ναι.

Joe Biden: ( 01:17:04 )
Και αυτό ακριβώς φέτος. Και σας υπόσχομαι, δεν υπάρχει κανένας λόγος να υποδηλώσετε ότι δεν πρέπει να αρνείται κανείς την κόρη σας, ή τις κόρες σας, όποιο από τα δύο, ένα ή δύο.

Mieke Haeck: ( 01:17:17 )
Ένα.

Joe Biden: ( 01:17:18 )
Ένα. Η κόρη σου, ότι η άλλη κόρη σου έχει δικαίωμα να είναι και να κάνει. Κανένας. Μηδέν. Και παρεμπιπτόντως, ο γιος μου Beau, που πέθανε, ήταν ο γενικός εισαγγελέας της πολιτείας του Ντελαγουέρ. Ήταν ο τύπος που έλαβε τον πρώτο νόμο για τα τρανσέξουαλ στην πολιτεία του Ντελαγουέρ. Και λόγω ενός νεαρού άνδρα που έγινε γυναίκα, που εργάστηκε γι 'αυτόν στο γραφείο του γενικού εισαγγελέα.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:17:40 )
Έχουμε ένα ακόμη τμήμα που έρχεται. Σας ευχαριστώ.

Joe Biden: ( 01:17:43 )
Και είμαι περήφανος γι 'αυτήν.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:17:44 )
Θα επιστρέψουμε αμέσως.

Ομιλητής 3: ( 01:21:58 )
Ο αντιπρόεδρος και ο λαός, μια ειδική έκδοση του 2020. Και πάλι, ο Γιώργος Στεφανόπουλος.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:22:07 )
Και καλωσορίσατε στο δημαρχείο μας με τον πρώην Αντιπρόεδρο Τζο Μπάιντεν. Η επόμενη ερώτηση προέρχεται από τους Keenan Wilson, Narberth, Pennsylvania, Democrat.

Keenan Wilson: ( 01:22:15 )
Καλησπέρα. Λέτε ότι δεσμευτήκατε να συμμετάσχετε σε αυτόν τον αγώνα μετά τα γεγονότα του Charlottesville το 2017. Υποθέτω ότι αυτό το συναίσθημα που σας ώθησε να τρέξετε δεν θα εξαφανιστεί μόλις καθοριστούν τα αποτελέσματα. Έτσι υποθετικά, εάν χάσετε, πώς θα χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα σας για να παροτρύνετε τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, και εκείνους που συναγωνίζονται πίσω του, προς τα ιδανικά μιας πιο τέλειας ένωσης;

Joe Biden: ( 01:22:44 )
Λοιπόν, για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο. Τα πράγματα δεν τους αφήνουν να μάθουν από όσα συνέβησαν, τι έχουν προηγουμένως. Αντί να τιμωρείται ως ένας από τους λίγους προέδρους, ο μόνος πρόεδρος που κατηγορείται και έπειτα έχει ένα μέλος του κόμματός του να ψηφίσει για να τον αποβάλει, τον ενθάρρυνε. Αλλά αυτό που θα κάνω ... Ας ελπίσουμε ότι θα επιστρέψω ως καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια Και κάνοντας την υπόθεση που έχω κάνει, και στο Ινστιτούτο Μπάιντεν του Πανεπιστημίου του Ντελαγουέρ, εστιάζοντας σε αυτά τα ίδια θέματα, που σχετίζονται με αυτό που αποτελεί αξιοπρέπεια και τιμή σε αυτήν τη χώρα. Αρχικά με έκανε να ασχοληθώ με τη δημόσια ζωή. Ως παιδί, μετακόμισα από το Scranton, όπου δεν υπήρχαν Αφροαμερικανοί και μετακόμισα στο Claymont, Delaware.

Joe Biden: ( 01:23:44 )
Και στο Ντελαγουέρ έχουμε τον οκτώ μεγαλύτερο Μαύρο πληθυσμό, ως ποσοστό του πληθυσμού. Ήταν μια θεοφάνεια για μένα να βλέπω τι συνέβαινε και συμμετείχα βαθιά. Δεν είμαι υπέροχος κλονισμός. Δεν ήμουν ο Τζον Λιούις. Δεν εννοώ αυτό. Αλλά αυτό είναι το κίνητρο… Ο πατέρας μου είχε μια έκφραση για πραγματικό. Είπε: «Όλοι έχουν δικαίωμα να αντιμετωπίζονται με αξιοπρέπεια. Ολοι." Και ήταν πραγματικό. Όλοι είναι. Και αν είτε είμαι ηττημένος υποψήφιος για τη διδασκαλία του Προέδρου είτε είμαι εκλεγμένος πρόεδρος, είναι ένα σημαντικό στοιχείο για όλα όσα έχω, γιατί αντικατοπτρίζει ποιοι είμαστε ως έθνος.

Joe Biden: ( 01:24:26 )
Κάθε μεμονωμένη γενιά, ο επιλογέας έχει κινηθεί πιο κοντά και πιο κοντά και όλο και περισσότερο στην ένταξη. Και είμαστε μια χώρα που είναι μια χώρα σκλάβων που ήρθαν εδώ πριν από 400 χρόνια, αυτόχθονες, και όλοι οι άλλοι είναι μετανάστες. Και είμαστε μια διαφορετική χώρα. Και αν δεν είμαστε σε θέση να αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους ισότιμα, δεν πρόκειται ποτέ να ανταποκριθούμε στις δυνατότητές μας. Αλλά νομίζω ότι ο αμερικανικός λαός θέλει να δει ότι συμβαίνει. Νομίζω ότι είναι έτοιμοι να δουν να συμβαίνει. Και θα σου έλεγα ένα πράγμα, αν είμαι εκλεγμένος πρόεδρος, δεν θα με ακούσεις να ποντάρω. Δεν θα με ακούσεις να χωρίζω. Θα με ακούσετε να προσπαθώ να ενώσω και να ενώσω τους ανθρώπους. Όταν είπα ότι έτρεχα επειδή ήθελα να ενώσω τη χώρα, οι άνθρωποι είπαν: «Λοιπόν, υπάρχουν οι παλιές μέρες». Καλύτερα να το κάνουμε ξανά.

Keenan Wilson: ( 01:25:10 )
Συμφωνήθηκε.

Joe Biden: ( 01:25:10 )
Θα μπορούσαμε καλύτερα να το κάνουμε ξανά.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:25:11 )
Κύριε Αντιπρόεδρε, αν χάσετε, τι θα σας πει για το πού βρίσκεται σήμερα η Αμερική;

Joe Biden: ( 01:25:16 )
Λοιπόν, θα μπορούσε να πει ότι είμαι κακός υποψήφιος και δεν έκανα καλή δουλειά. Αλλά ελπίζω ότι δεν λέει ότι είμαστε τόσο φυλετικοί, εθνικά και θρησκευτικά σε αντίθεση μεταξύ μας, όπως φαίνεται ότι ο πρόεδρος θέλει να είμαστε. Συνήθως, κατά την άποψή μου, ο πρόεδρος, με όλο τον σεβασμό, ήταν διχασμένος και κατακτημένος. Ο τρόπος που κάνει καλύτερα αν μας χωρίζει. Υπάρχει διαίρεση. Και νομίζω ότι οι άνθρωποι χρειάζονται ελπίδα. Κοίτα, Τζωρτζ, δεν ήμουν ποτέ πιο αισιόδοξος για την προοπτική αυτής της χώρας από ό, τι είμαι σήμερα. Και το εννοώ πραγματικά. Νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι. Καταλαβαίνουν τι διακυβεύεται και δεν αφορά Δημοκρατικούς ή Ρεπουμπλικάνους. Εάν εκλεγώ, θα τρέχω ως υπερήφανος Δημοκρατικός, αλλά θα είμαι Αμερικανός πρόεδρος. Θα φροντίσω αυτούς που ψήφισαν εναντίον μου, καθώς και εκείνους που με ψήφισαν. Αυτή είναι και η παρουσία. Πρέπει να θεραπεύσουμε αυτό το έθνος, γιατί έχουμε τη μεγαλύτερη ευκαιρία σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου να αποκτήσει τον 21ο αιώνα. Και δεν μπορούμε να το κάνουμε διαιρεμένο.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:26:28 )
Ένα ακόμη διάλειμμα. Θα επιστρέψουμε αμέσως. Και ολοκληρώνουμε το δημαρχείο μας με τον πρώην αντιπρόεδρο Joe Biden. Κύριε Αντιπρόεδρε, όπως γνωρίζετε, ο Πρόεδρος Τραμπ είχε μια συνάντηση στο Δημαρχείο απόψε. Κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης του δημαρχείου, ρωτήθηκε αρκετές φορές αν έλαβε ένα τεστ COVID την ημέρα της τελευταίας συζήτησης. Υποτίθεται ότι θα κάνετε μια άλλη συζήτηση την εβδομάδα απόψε. Δύο μόνο γρήγορες ερωτήσεις. Περιμένετε να συμβεί αυτή η συζήτηση; Θα ζητήσετε από τον Πρόεδρο Τραμπ να κάνει μια δοκιμή εκείνη την ημέρα και ότι θα είναι αρνητικό προτού συζητήσετε;

Joe Biden: ( 01:30:49 )
Ναι. Και παρεμπιπτόντως, πριν ανέβω εδώ, έκανα άλλη δοκιμή. Τα παίρνω κάθε μέρα, το βαθύ τεστ, αυτό που ταιριάζει περισσότερο. Γιατί αν δεν είχα περάσει αυτό το τεστ, δεν θα ήθελα να έρθω εδώ και να εκθέσω κανέναν. Και νομίζω ότι είναι απλώς αξιοπρέπεια, να είμαι σε θέση να καθορίσω εάν είσαι σαφής ή όχι. Με ανησυχεί λιγότερο για μένα, αλλά τότε τα παιδιά με τις κάμερες, τα άτομα που εργάζονται στη Μυστική Υπηρεσία παιδιά με τα οποία οδηγείτε, όλα αυτά τα άτομα. Και έτσι, ναι, πιστεύω ότι θα το κάνει αυτό. Κοίτα, θα τηρήσω αυτό που ζητούν οι κανόνες της επιτροπής. Ήμουν έτοιμος να τον συζητήσω εξ αποστάσεως, κάτι που έπρεπε να συμβεί. Και είπε ότι δεν θα το έκανε αυτό, μια εικονική συζήτηση ή ένα δημαρχείο. Δεν ήθελε να το κάνει αυτό. Δεν έβαλα αυτούς τους κανόνες. Η επιτροπή όρισε τους κανόνες. Έτσι, όποιοι κανόνες θέτουν, Είμαι βέβαιος ότι η Κλινική του Κλίβελαντ είναι αυτή που την επιβλέπει. Νομίζω ότι δεν θα αφήσουν να συμβεί αυτό που συνέβη την τελευταία φορά. Θα απαιτήσουν ότι είναι ασφαλές.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:32:00 )
Αλλά περιμένετε να είστε εκεί;

Joe Biden: ( 01:32:01 )
Περιμένω να είμαι εκεί.

Γιώργος Στεφανόπουλος: ( 01:32:02 )
Κύριε Αντιπρόεδρε, σας ευχαριστώ για το χρόνο σας απόψε. Ευχαριστώ όλους τους ερωτητές εδώ. Ήταν πραγματικά καταπληκτικές ερωτήσεις. Νομίζω ότι κάνατε μια υπηρεσία στη δημοκρατία μας απόψε. Ευχαριστώ πολύ. Θέλω να επιστρέψω στον συνάδελφό μου, David Muir, στη Νέα Υόρκη.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου