Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Avgi.Πολάκης για το τηλεφώνημα στον Στουρνάρα για το δάνειο:Δεν ηχογραφώ κανέναν παιδιά.Ο Στουρνάρας κάνει επιχείρηση σπίλωσης εναντίον μου. Επειδή έχω συμβάλλει στην αποκάλυψη της Novartis και του ΚΕΕΛΠΝΟ.Βγαίνει ο Πορτοσάλτε ,ο Παπαπαναγιώτου διάβολοι τρίβολοι όλο το σύστημα των ΜΜΕ που ταϊζόταν απο το ΚΕΕΛΠΝΟ.







Π. Πολάκης: Ό,τι έχω να πω το λέω ξάστερα, ο Γ. Στουρνάρας τροφοδοτεί γελοιότητες για κακούργημα (Video)

Eurokinissi
Ο Π. Πολάκης μιλώντας στη Βουλή επεσήμανε ότι «εδώ και 3-4 μέρες έχει εξαπολυθεί για άλλη μια φορά επιχείρηση δολοφονίας χαρακτήρα μου»
Την εις βάρος του επιχείρηση σπίλωσης από τον Γιάννη Στουρνάρα κατήγγειλε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης. Θέλουν να κρύψουν τις αποκαλύψεις Τσουκάτου για το ΠΑΣΟΚ και για τον χρηματοδότη της Μαρέβας Μητσοτάκη τόνισε ο Π. Πολάκης χαρακτηρίζοντας ως «γελοιότητες» τα περί κακουργηματικών πράξεων και περί ηχογραφήσεων. «Δεν ηχογραφώ κανένα παιδιά. Ό,τι έχω να πω το λέω καθαρά ξάστερα και μπροστά. Να μην τροφοδοτεί ο Στουρνάρας τις γελοιότητες για κακούργημα», υπογράμμισε.

«Σαχλαμάρα» τον αποκάλεσε ο Αδ. Γεωργιάδης. «Κουνήθηκε το Playmobile» απάντησε ο Π. Πολάκης.
Ο Π. Πολάκης επεσήμανε ότι «εδώ και  3-4 μέρες έχει εξαπολυθεί για άλλη μια φορά επιχείρηση δολοφονίας χαρακτήρα μου» και αναρωτήθηκε: «πού είναι τώρα οι υπερασπιστές των προσωπικών δικαιωμάτων; Πού είναι αυτοί που ριγεί το φρύδι και το δέρμα τους όταν αποκαλύπτονται προσωπικά στοιχεία τώρα που αποκαλύπτονται στοιχεία όχι δικά μου – εγώ είμαι μπροστά έτσι κι αλλιώς - αλλά της οικογένειάς μου;».
Η απάντηση του υπουργού στους επικριτές του είναι πολιτική. Εστίασε στην «μεγάλη εικόνα» που είναι:
- η καταγγελία Τσουκάτου ότι εταιρείες έδωσαν 16 δις δρχ. στο ΠΑΣΟΚ και ότι το ίδιο κάνουν και σήμερα
- η αποκάλυψη ότι ο ίδιος εφοπλιστής που έχει χρηματοδοτήσει την εταιρεία της Μαρέβας Μητσοτάκη με 800.000 ευρώ έχει χρηματοδοτήσει και το Πρώτο Θέμα με 1,8 εκατ. ευρώ
Όσον αφορά το τηλεφώνημα στον Γ. Στουρνάρα ο Π. Πολάκης τόνισε: «βεβαίως πήρα τηλέφωνο τον Στουρνάρα. Επιβεβαιώνω πλήρως το περιεχόμενο της συνομιλίας. Διαψεύδει κανείς το περιεχόμενο της συνομιλίας; Του λέω ότι πολύ καλά το κάνετε αλλά από την στιγμή που έχετε τέτοια ευαισθησία και ανεξαρτησία για δείτε και άλλα δάνεια όπως του Πρώτου Θέματος που χρωστάει 33 εκατ. ευρώ. Εκεί δεν τον ενδιαφέρει η κεφαλαιακή επάρκεια της τράπεζας που η εφημερίδα της βαράει πιστόλι;».
«Δεν ηχογραφώ κανένα παιδιά. Ό,τι έχω να πω το λέω καθαρά ξάστερα και μπροστά. Να μην τροφοδοτεί ο Γ. Στουρνάρας τις γελοιότητες για κακούργημα», τόνισε ο Π. Πολάκης και πρόσθεσε: «τα υπόλοιπα είναι για να έχουνε να λένε οι παπαγάλοι. Τους νοιώθω τους συμπονώ τους καταλαβαίνω. Έρχεται η ώρα και τα πορίσματα». «Δεν μπορεί ο Γ. Στουρνάρας να κάνει επιχείρηση σπίλωσης εναντίον μου. Το κάνει επειδή έχω συμβάλλει στην αποκάλυψη της Novartis και του ΚΕΕΛΠΝΟ», πρόσθεσε ο Π. Πολάκης λέγοντας ότι «βγαίνει ο Πορτοσάλτε, ο Παπαπαναγιώτου, διαβόλοι τριβόλοι, όλο το σύστημα των ΜΜΕ που ταϊζόταν από το ΚΕΕΛΠΝΟ».
Ο προεδρεύων Νικήτας Κακλαμάνης έσβησε τις αναφορές «διάβολοι και τρίβολοι» στους δημοσιογράφους και τις αναφορές στη Μαρέβα Μητσοτάκη λέγοντας ότι «δεν έχετε φέρει κανένα στοιχείο και δεν είναι εδώ για να υπερασπιστούν τον εαυτό τους».
Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος. «Είναι και λίγο χάος. Συζητάμε την οδηγία για τα δικαιώματα των κατηγορουμένων και βγαίνει ο Π. Πολάκης και κατηγορεί δύο εμπλεκόμενους, τον Γ. Στουρνάρα και την Λ. Νικολοπούλου. Βάση του νόμου που φέρνει ο υπουργός Δικαιοσύνης Μ. Καλογήρου πρέπει να πληρώσει πρόστιμο! Ούτε αυτό δεν έχει καταλάβει. Σαχλαμάρα!» είπε.
Η απάντηση του ΠΑΣΟΚ ήρθε από τον Θόδωρο Παπαθεοδώρου που ζήτησε να μην του λένε για τον Τσουκάτο διότι «είναι κατηγορούμενος και λέει ότι θέλει». «Προς τα δω δεν θα λέτε για τα 16 δις του Τσουκάτου. Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα. Ψάξτε προς τα εκεί. προς τα εδώ δεν θα κοιτάτε. Το πολιτικό πρόβλημα το έχετε εσείς» είπε δείχνοντας τα έδρανα του ΣΥΡΙΖΑ ζητώντας την παραίτηση του Π. Πολάκη γιατί «κάνετε κακό στην ποιότητα της δημοκρατίας».
«Στήσατε ένα ολόκληρο πράγμα για το δάνειο που κατέπεσε από την εποπτική αρχή της ΤτΕ. Και τώρα τι έχουμε να πούμε; Ότι ηχογράφησε και παρανόμησε» απάντησε ο Π. Πολάκης σημειώνοντας ότι ο Γ. Στουρνάρας δεν διαψεύδει το περιεχόμενο της συνομιλίας και πρόσθεσε: «είπα ότι θα έρθω και θα απαιτήσω να ελέγξετε και τα άλλα δάνεια. Με ποια ιδιότητα το είπα; Με την ιδιότητα του ανθρώπου που κατακρεουργήθηκε από τα ΜΜΕ σας επί τρεις μέρες. Δεν την έχω;».
Συντάκτης: Η ΑΥΓΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου