Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023

efsyn. Η βουλευτής χαρακτήρισε εξαιρετικό το κλίμα της πρώτης συνάντησης με τον νέο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ«Ευγενική» άρνηση Αχτσιόγλου σε Κασσελάκη

Κασσελάκης - Αχτσιόγλου - Παππάς - Τσακαλώτος
 Η βουλευτής χαρακτήρισε εξαιρετικό το κλίμα της πρώτης συνάντησης με τον νέο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ

«Ευγενική» άρνηση Αχτσιόγλου σε Κασσελάκη UPD

Η βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης δήλωσε αδυναμία να αναλάβει κάποια θέση, καθώς κι ότι πρόκειται για προσωπική της άποψη

Στο γραφείο του επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ στο κτίριο του Κοινοβουλίου, συναντήθηκαν για μόλις περίπου μισή ώρα, Έφη Αχτσιόγλου και Στέφανος Κασσελάκης, αλλά χωρίς την παρουσία του Σωκράτη Φάμελλου. Στο πρώτο τετ α τετ μετά τις εσωκομματικές εκλογές και την ανάδειξη του νέου προέδρου στην αξιωματική αντιπολίτευση, δεν προέκυψε κάποια συμφωνία για ανάληψη θέσης στην επόμενη μέρα του κόμματος.

«Νομίζω ότι ένας πολιτικός πρέπει να ξέρει πότε έχει ενέργεια και πότε όχι», σημείωσε η κ. Αχτσιόγλου, μετά τη συνάντηση με τον κ. Κασσελάκη και πρόσθεσε: «Θα είμαι εδώ, όποτε θέλει να μιλάμε... Συναντηθήκαμε, ανταλλάξαμε κάποιες απόψεις, του ευχήθηκα καλή δύναμη. Δεν έχω την δυνατότητα να αναλάβω κάποια θέση. Είναι ξαναλέω καθαρά προσωπική άποψη... Ο ίδιος μου είπε για οποιαδήποτε θέση θέλω, δεν αρνήθηκα, εξαρχής ήταν γενική η κουβέντα, είπα ότι προσωπικά δεν μπορώ να αναλάβω κάποια θέση. Το κλίμα ήταν εξαιρετικό».

ADVERTISING

Αναλυτικά, μιλώντας σε δημοσιογράφους ανέφερε: «Ανταλλάξαμε κάποιες απόψεις. Από τη δική μου πλευρά, του ευχήθηκα φυσικά καλή δύναμη. Μου είπε αν θέλω οποιαδήποτε θέση που θα με ενδιέφερε. Του είπα ότι στην παρούσα φάση της ζωής μου, δεν έχω τη δυνατότητα να αναλάβω οποιαδήποτε θέση, διότι μετά από την πρώτη γραμμή αντιπολίτευσης, για δύο χρόνια και διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις, δεν έχω αυτή την ενέργεια. Είναι αμιγώς προσωπική απόφαση. Δεν έχω ενέργεια να αναλάβω αυτή τη στιγμή κάποια άλλη θέση πέραν αυτής που αντιστοιχεί στη βουλεύτρια του Δυτικού Τομέα Αθηνών. Είναι ξαναλέω καθαρά προσωπική απόφαση που έχει να κάνει με τις δικές μου δυνατότητες που νομίζω ότι ένας πολιτικός πρέπει να ξέρει πότε έχει ενέργεια να δώσει κάτι παραπάνω και πότε δεν την έχει, και να το λέει αυτό θαρρετά. Είμαι εδώ. Θα είμαι εδώ για να συζητάμε οτιδήποτε θέλει. Ο ίδιος μου είπε ότι οπωσδήποτε θα χρειαστεί τις συμβουλές μου».

Σε ερώτηση από τους δημοσιογράφους αν θα μείνει τομεάρχης Οικονομικών, απάντησε : «Όχι δεν θα αναλάβω καμία χρέωση». Επίσης στο ερώτημα αν της προτάθηκε «κάτι συγκεκριμένο», είπε: «Ο ίδιος μου είπε οποιαδήποτε θέση θέλω. Δεν αρνήθηκα, το είπα εξαρχής. Δεν περάσαμε στα πιο ειδικά. Του διευκρίνισα ότι δεν έχω τη δυνατότητα αυτή τη στιγμή προσωπικά να αναλάβω κάτι περισσότερο λόγω του φόρτου που υπέστην το προηγούμενο διάστημα. 'Αρα είναι προσωπική η απόφαση. Το κλίμα ήταν μια χαρά, εξαιρετικό»

Νωρίτερα, ο κ. Κασσελάκης είχε ξεναγηθεί στη Βουλή. Λίγο αφότου επέστρεψε στο γραφείο του Σωκράτη Φάμελλου, στον χώρο εμφανίστηκε η κ. Αχτσιόγλου. Στη συνέχεια, αποχώρησε ο κ. Φάμελλος, καθώς και ο Διονύσης Καλαματιανός.

Ανακοινώνοντας την παραμονή του κ. Φάμελλου στη θέση του προέδρου της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Κασσελάκης εξήρε το έργο του: «Ο Σωκράτης (Φάμελλος) και ο Διονύσης (Καλαματιανός) κάνουν τιτάνιο αγώνα για να προωθήσουν τις θέσεις μας στο κοινοβούλιο» σημείωσε χαρακτηριστικά, απευθυνόμενος στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες και πρόσθεσε ότι «έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, μεγάλη ευθύνη με συλλογικότητα», υπογραμμίζοντας ότι «η κοινωνία μας έχει ανάγκη και πρέπει να ανταποκριθούμε». «Ο ΣΥΡΙΖΑ θα παράγει πολιτικές προτάσεις και μεταρρυθμίσεις και ως κόμμα και ως μέρος της κοινωνίας» τόνισε ακόμη.

Είσαι 18-25; Αν δεν είσαι μέλος, γίνε τώρα στη genAIRation AEGEAN!

Κλείσε το δικό σου AEGEAN Pass και κέρδισε 2 επιπλέον πτήσεις! 

Sponsored by AEGEAN

Google NewsΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 

Διαβάστε επίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου