Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024

al Arabiya, Η THAAD και τα αμερικανικά στρατεύματα στο Ισραήλ θα μπορούσαν να αλλάξουν τον λογισμό κινδύνου του Ιράν: Πρώην στρατιωτικός αξιωματούχος

Η THAAD και τα αμερικανικά στρατεύματα στο Ισραήλ θα μπορούσαν να αλλάξουν τον λογισμό κινδύνου του Ιράν: Πρώην στρατιωτικός αξιωματούχος

Δημοσιεύθηκε: Ενημερώθηκε: 
8 λεπτάδιαβάζω

Η κλιμάκωση των εντάσεων μεταξύ Ισραήλ και Ιράν έχει προκαλέσει σημαντική στρατιωτική επέμβαση των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή, με το Πεντάγωνο αποστολή προηγμένων αμυντικών συστημάτων και στρατεύματα στην περιοχή.

Ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν διηύθυνε τον Υπουργό Άμυνας Λόιντ Τζ. Το Austin III θα αναπτύξει το σύστημα Terminal High Altitude Area Defense (THAAD) και το πλήρωμά του υποστήριξης, σηματοδοτώντας την πρώτη ανάπτυξη αμερικανικών δυνάμεων στο Ισραήλ μετά τις επιθέσεις υπό την ηγεσία της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου 2023.

Ο Γραμματέας Τύπου του Πενταγώνου, Υποστράτηγος Πάτρικ Ράιντερ, επιβεβαίωσε την ανάπτυξη την Κυριακή, διευκρινίζοντας ότι το σύστημα THAAD θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της αεράμυνας του Ισραήλ έναντι της διευρυνόμενης απειλής πυραύλων.

Για όλους τους πιο πρόσφατους τίτλους, ακολουθήστε το κανάλι μας Google News στο διαδίκτυο ή μέσω της εφαρμογής.

Μια προκαταρκτική ομάδα αμερικανικού στρατιωτικού προσωπικού και αρχικά εξαρτήματα που ήταν απαραίτητα για τη λειτουργία της μπαταρίας THAAD έφτασε στο Ισραήλ τη Δευτέρα, είπε ο Ράιντερ. Τις επόμενες ημέρες, επιπλέον στρατιωτικό προσωπικό των ΗΠΑ και εξαρτήματα μπαταριών THAAD θα συνεχίσουν να φτάνουν στο Ισραήλ και η μπαταρία θα είναι πλήρως λειτουργική στο εγγύς μέλλον, πρόσθεσε.

Αυτό έρχεται μετά τις ιρανικές πυραυλικές επιδρομές την 1η Οκτωβρίου, στις οποίες ενεπλάκησαν πάνω από 180 βαλλιστικοί πύραυλοι που εκτοξεύτηκαν στο Ισραήλ. Όταν ρωτήθηκε για την ανάπτυξη, ο Μπάιντεν είπε ότι διέταξε το Πεντάγωνο να αναπτύξει το σύστημα “για να υπερασπιστεί το Ισραήλ, ” που αναμένεται να το κάνει αντίποινα κατά της επίθεσης του Ιράν.

Η κίνηση, ωστόσο, τοποθετεί τις αμερικανικές δυνάμεις που χειρίζονται τον επίγειο αναχαιτιστή σε πιο κοντινή απόσταση από την εντεινόμενη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή.

Ενώ οι ΗΠΑ προτρέπουν ιδιωτικά το Ισραήλ να μετριάσει την αντίποινα του για να αποφύγει την πυροδότηση ενός ευρύτερου περιφερειακού πολέμου, ο Μπάιντεν εξέφρασε δημόσια την αντίθεσή του σε μια ισραηλινή επίθεση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν και τις ανησυχίες του για ένα χτύπημα στην ενεργειακή υποδομή του Ιράν.

Ο Ράιντερ πλαισίωσε την ανάπτυξη του THAAD ως μέρος του “των ευρύτερων προσαρμογών που έχει κάνει ο αμερικανικός στρατός τους τελευταίους μήνες, το ” στόχευε όχι μόνο στην υποστήριξη του Ισραήλ αλλά και στην υπεράσπιση του αμερικανικού προσωπικού στην περιοχή από απειλές που θέτει το Ιράν και οι ομάδες πληρεξουσίων του.

Αν και οι αμερικανικές δυνάμεις είχαν προηγουμένως βοηθήσει το Ισραήλ μέσω πολεμικών πλοίων και μαχητικών αεροσκαφών που εδρεύουν εκτός του ισραηλινού εδάφους –, όπως φαίνεται κατά τις επιθέσεις του Ιράν νωρίτερα αυτόν τον μήνα και τον Απρίλιο – αυτή η άμεση ανάπτυξη εντός του ίδιου του Ισραήλ είναι ένα σπάνιο φαινόμενο.

Τι είναι το ΘΑΑΔ και γιατί το στέλνουν οι ΗΠΑ στο Ισραήλ?

Το THAAD είναι ένα κρίσιμο μέρος των πολυεπίπεδων συστημάτων αεράμυνας του αμερικανικού στρατού και προσθέτει στην ήδη τρομερή αντιπυραυλική άμυνα του Ισραήλ.

Είναι ικανό να αναχαιτίζει βαλλιστικούς πυραύλους σε βεληνεκές από 150 έως 200 χιλιόμετρα και με σχεδόν τέλειο ποσοστό επιτυχίας στις δοκιμές. Χρησιμοποιεί μια προσέγγιση "χτύπημα με φόνο", που σημαίνει ότι βασίζεται στην κινητική ενέργεια μιας άμεσης πρόσκρουσης και όχι σε εκρηκτικά για να καταστρέψει έναν εισερχόμενο πύραυλο.

A US Army Terminal High Altitude Area Defense (THAAD) weapon system is seen on Andersen Air Force Base, Guam, October 26, 2017. (Via Reuters)
Ένα οπλικό σύστημα Άμυνας Περιοχής Υψηλού Υψόμετρου Τερματικού Στρατού των ΗΠΑ (THAAD) εμφανίζεται στην αεροπορική βάση Άντερσεν, Γκουάμ, 26 Οκτωβρίου 2017. (Via Reuters)

Σύμφωνα με έκθεση της Υπηρεσίας Ερευνών του Κογκρέσου, ο αμερικανικός στρατός διαθέτει επτά μπαταρίες THAAD, η καθεμία από τις οποίες περιλαμβάνει έξι εκτοξευτές τοποθετημένους σε φορτηγά με οκτώ αναχαιτιστές, ένα ισχυρό σύστημα ραντάρ και προηγμένα εξαρτήματα ελέγχου πυρός και επικοινωνιών.

Αυτή η ανάπτυξη, η οποία περιλαμβάνει αμερικανικά στρατεύματα, προσθέτει στους περισσότερους από 50.000 τόνους οπλισμού και στρατιωτικού εξοπλισμού που έχουν στείλει οι Ηνωμένες Πολιτείες στο Ισραήλ από το ξέσπασμα του πολέμου τον Οκτώβριο, σύμφωνα με το υπουργείο Άμυνας του Ισραήλ.

Οι αναλυτές προτείνουν ότι η αποστολή μιας μπαταρίας THAAD στο Ισραήλ σηματοδοτεί την πεποίθηση του US’ ότι η ισραηλινή στρατιωτική επιχείρηση κατά του Ιράν θα είναι αρκετά σημαντική ώστε να προκαλέσει αντεπίθεση.

Ο Ισραηλινός υπουργός Άμυνας Yoav Gallant προειδοποίησε ότι το ισραηλινό χτύπημα στο Ιράν θα ήταν “θανατηφόρο, ακριβές και εκπληκτικ ” Η δήλωσή του, που μεταδόθηκε σε ισραηλινά μέσα ενημέρωσης, ήρθε την περασμένη Τετάρτη αφού ανέβαλε το ταξίδι του στην Ουάσιγκτον.

Η ιρανική επίθεση ακολούθησε τη δολοφονία προσωπικοτήτων υψηλού προφίλ από το Ισραήλ, συμπεριλαμβανομένου του πολιτικού ηγέτη της Χαμάς Ismail Haniyeh, ο οποίος σκοτώθηκε στην Τεχεράνη τον Ιούλιο, και του ηγέτη της Χεζμπολάχ Hassan Nasrallah μαζί με τον Ιρανό διοικητή Abbas Nilforoushan, οι οποίοι έγιναν στόχος στα νότια προάστια της Βηρυτού στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Τόσο το Ισραήλ όσο και οι ΗΠΑ υποβάθμισαν την αποτελεσματικότητα του ιρανικού χτυπήματος. Το Ισραήλ είπε ότι η επίθεση “απέτυχε αλλά θα εκδικηθεί. Αν και μόνο ένας θάνατος αναφέρθηκε στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, αυτή η επίθεση προκάλεσε περισσότερες ζημιές από το προηγούμενο μπαράζ του Ιράν τον Απρίλιο.

Η τελευταία επίθεση φαίνεται να έχει κατακλύσει την αεράμυνα του Ισραήλ σε ορισμένα σημεία. Η εκτόξευση τόσων πολλών βαλλιστικών πυραύλων σε λίγα λεπτά αντιπροσωπεύει μια σοβαρή προσπάθεια εξάντλησης αυτών των συστημάτων, παρά την πολυπλοκότητά τους.

Επιπλέον, η επίθεση με drone της Χεζμπολάχ σε στρατιωτική βάση στο βόρειο Ισραήλ το βράδυ της Κυριακής, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο τεσσάρων Ισραηλινών στρατιωτών, ανέδειξε την ευπάθεια του Ισραήλ έναντι επιθέσεων από μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Το drone, που εκτοξεύτηκε από το νότιο Λίβανο, μπόρεσε να διεισδύσει απαρατήρητο στην ισραηλινή αεράμυνα και να χτυπήσει το στρατόπεδο της Ταξιαρχίας Golani στην Binyamina.

Η Χεζμπολάχ περιέγραψε την επιχείρηση ως “complex” και είπε ότι είχε εκτοξεύσει δεκάδες πυραύλους για να κρατήσει τα ισραηλινά αμυντικά συστήματα απασχολημένα ενώ τα drones ήταν στον αέρα.

Οι στρατιωτικοί κίνδυνοι των ΗΠΑ

Η ανάπτυξη αμερικανικών στρατευμάτων για τη λειτουργία συστημάτων αντιπυραυλικής άμυνας στο Ισραήλ έχει προκαλέσει ανησυχίες για την εμβάθυνση της αμερικανικής εμπλοκής στη διευρυνόμενη σύγκρουση, με πολλούς να προειδοποιούν ότι εντείνει τον κίνδυνο άμεσης αντιπαράθεσης με το Ιράν.

Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Abbas Araghchi, σε αυστηρό μήνυμά του την Κυριακή, προειδοποίησε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές των στρατευμάτων τους τοποθετώντας τους στο Ισραήλ.

“Ενώ έχουμε κάνει τεράστιες προσπάθειες τις τελευταίες ημέρες για να περιορίσουμε έναν ολοκληρωτικό πόλεμο στην περιοχή μας, το λέω ξεκάθαρα ότι δεν έχουμε κόκκινες γραμμές για την υπεράσπιση του λαού και των συμφερόντων μας, ο” Araghchi δημοσίευσε στο X.

Παρά την κλιμακούμενη ρητορική, οι αναλυτές βλέπουν ότι το Ιράν παραμένει επιφυλακτικό να εμπλακεί σε άμεσο πόλεμο με τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθιστώντας την αμερικανική στρατιωτική παρουσία στο Ισραήλ νέο παράγοντα στον στρατηγικό λογισμό της Τεχεράνης.

“Η ανάπτυξη του συστήματος THAAD, μαζί με το συνοδευτικό προσωπικό των ΗΠΑ, δεν διαφέρει πολύ από τις συνεισφορές των πιλότων και των στρατευμάτων μας στην άμυνα κατά πυραύλων και drones κατά τις δύο τελευταίες ιρανικές επιθέσεις, τον” Joseph Votel, πρώην διοικητή των ΗΠΑ Κεντρική Διοίκηση και Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ καθώς και ανώτερος συνεργάτης στο Ινστ είπε στο Al Arabiya English.

“Ωστόσο, η φυσική παρουσία των Αμερικανών στρατιωτών στο έδαφος στο Ισραήλ αναμφίβολα αυξάνει τον λογισμό κινδύνου για το Ιράν, έναν παράγοντα που πρέπει να σταθμίσει προσεκτικά. Οποιαδήποτε ζημιά στα αμερικανικά στρατεύματα πιθανότατα θα ανάγκαζε μια απάντηση από τις Ηνωμένες Πολιτείε ”

Ο Votel σημείωσε ότι η ενισχυμένη στρατιωτική βοήθεια θα μπορούσε να αλλάξει τις εκτιμήσεις του Ιράν. “Πρόκειται κυρίως για τον επηρεασμό της λήψης αποφάσεων του Ιράν, ενισχύοντας παράλληλα την άμυνα του Ισραή ”

Η απόφαση του Μπάιντεν να ενισχύσει την άμυνα του Ισραήλ έχει επίσης ερμηνευθεί ως μέσο μείωσης του κόστους περαιτέρω κλιμακούμενων ενεργειών από το Ισραήλ. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ενισχύοντας τον μηχανισμό ασφαλείας του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου, ο Μπάιντεν παρέχει στο Ισραήλ περισσότερη ελευθερία να ενεργεί επιθετικά, υπονομεύοντας τον στόχο της αποκλιμάκωσης στη Μέση Ανατολή. Αυτή η υποστήριξη ενθαρρύνει την ισραηλινή ηγεσία να αναλάβει πιο ριψοκίνδυνες ενέργειες, γνωρίζοντας ότι έχει την υποστήριξη των ΗΠΑ.

Αυτό εγείρει ερωτήματα σχετικά με το εάν η αυξημένη στρατιωτική παρουσία των ΗΠΑ στην περιοχή εκτονώνει τη σύγκρουση, όπως ήλπιζαν αξιωματούχοι του Πενταγώνου, ή την εξάπτει.

Διαβάστε περισσότερα:

Το Ισραήλ θα ακούσει τις ΗΠΑ αλλά θα πάρει τις δικές του αποφάσεις: το γραφείο του Νετανιάχου

Ο αναπληρωτής αρχηγός της Χεζμπολάχ λέει ότι η ομάδα υιοθέτησε νέους υπολογισμούς, ώστε το Ισραήλ να αισθάνεται ‘pain’

Ο αρχηγός της Δύναμης Quds του Ιράν Qaani επανεμφανίζεται δημόσια μετά από εβδομάδες εικασιών

  • US says Israel must show no Gaza ‘policy of starvation’

24tv.Ο Ζελένσκι παρουσίασε το Σχέδιο Νίκης της Ουκρανίας στο Συμβούλιο: κύριες διατριβές

back logo
main logo
main logo
time for reading2 min

Ο Ζελένσκι παρουσίασε το Σχέδιο Νίκης της Ουκρανίας στο Συμβούλιο: κύριες διατριβές

Κύριες διατριβές
  • Ο Πρόεδρος της Ουκρανίας, Volodymyr Zelenskyi, παρουσίασε το Σχέδιο Νίκης στο Verkhovna Rada, το οποίο αποτελείται από 5 σημεία και 3 μυστικά παραρτήματα και στοχεύει να τερματίσει τον πόλεμο μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.
  • Τα κύρια σημεία καλύπτουν την πρόσκληση της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ, την ενίσχυση της άμυνας, την αποτροπή, την ανάπτυξη στρατηγικού και οικονομικού δυναμικού και μεταπολεμικά μέτρα για την εγγύηση της ασφάλειας.
Зеленський у Раді представив План перемоги України

Ο Volodymyr Zelenskyi παρουσίασε το Σχέδιο για τη νίκη της Ουκρανίας στον πόλεμο κατά της Ρωσίας στο Verkhovna Rada. Νωρίτερα γράφτηκε ότι το έγγραφο περιλαμβάνει διπλωματία, οικονομία, πολιτική και στρατιωτική συνιστώσα.

Ο Mykhailo Podolyak, σύμβουλος του επικεφαλής του Γραφείου του Προέδρου, είπε ότι το σχέδιο προβλέπει περισσότερους πυραύλους ATACMS και Storm Shadow αλλά άδεια να τους πυροβολήσουν σε στρατιωτικούς στόχους στα βάθη της Ρωσίας. Διαβάστε τι είπε ο Πρόεδρος της Ουκρανίας για το Σχέδιο Νίκης – στο κείμενο 24 Κανάλια.

Δείτε επίσης Το ΕΠ ονόμασε τις κύριες προφορές του Σχεδίου Νίκης του Ζελένσκι

Τι είπε ο Ζελένσκι για το Σχέδιο Νίκης της Ουκρανίας

Σύμφωνα με τον πρόεδρο, το σχέδιο αποτελείται από 5 σημεία και 3 μυστικά παραρτήματα. Ο αρχηγός του κράτους τόνισε ότι αν όλα "πάνε σύμφωνα με το σχέδιο", τότε ο πόλεμος μπορεί να τελειώσει μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

Πρέπει να αλλάξουμε τις συνθήκες ώστε να τελειώσει ο πόλεμος ανεξάρτητα από το τι θέλει ο Πούτιν
– είπε Ζελένσκι.

Ο Πρόεδρος πρόσθεσε ότι τα σημεία του Σχεδίου Νίκης υπολογίζονται με βάση το χρόνο. Οι τέσσερις πρώτες ασχολούνται με το χρονοδιάγραμμα του πολέμου για τον τερματισμό του. Το πέμπτο σημείο έχει σχεδιαστεί για την εποχή μετά τον πόλεμο για να εγγυάται την ασφάλεια.

Τι παρέχει κάθε ένα από τα σημεία του Σχεδίου

Το πρώτο σημείο του σχεδίου αφορά πρόσκληση της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ τώρα. Σύμφωνα με τον Zelenskyi, αυτό θα είναι "μαρτυρία αποφασιστικότητας" και θα δείξει πώς βλέπουν οι εταίροι την Ουκρανία στην αρχιτεκτονική ασφαλείας.

Το δεύτερο σημείο αφορά ενίσχυση της άμυνας. Περιλαμβάνει επιχειρήσεις σε καθορισμένους χώρους για την αποτροπή ζωνών ασφαλείας στο έδαφος της Ουκρανία απόσυρση της αεράμυνας, κοινή κατάρριψη ρωσικών αεροσκαφών με εταίρους, επέκταση της χρήσης ουκρανικών drones και πυραύλων και άρση του περιορισμού στη χρήση όπλων; πρόσβαση στην ευφυΐα του συνεργάτη.

Τρίτο σημείο – αποτροπή. Πρόκειται για την τοποθέτηση ενός ολοκληρωμένου πακέτου μη πυρηνικής αποτροπής που θα προστατεύει από τη ρωσική επιθετικότητα και θα περιορίζει τις δυνατότητές της.

Το τέταρτο σημείο του – είναι ανάπτυξη του στρατηγικού και οικονομικού δυναμικού της Ουκρανίας και ενίσχυση των κυρώσεων.

Σημαντικό! Το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο σημείο έχουν μυστικές εφαρμογές που έχουν ήδη παρουσιαστεί στους εταίρους.

Το πέμπτο σημείο είναι μεταπολεμικά η εγγύηση της ασφάλειας. Πρόκειται για το γεγονός ότι μετά το τέλος του πολέμου, ο ουκρανικός στρατός μπορεί να εφαρμόσει την εμπειρία του να ενισχυθεί η άμυνα του ΝΑΤΟ και της Ευρώπης. Το αμερικανικό σώμα θα μπορέσει να αντικαταστήσει τον ουκρανικό στρατό.

ΝΈΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΏΝ

Σύμφωνα με τον Ζελένσκι, οι εταίροι της Ουκρανίας, στους οποίους έχει ήδη παρουσιαστεί το Σχέδιο Νίκης, το αντιμετώπισαν πρακτικά. Την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου ο Πρόεδρος θα το παρουσιάσει επίσης στη σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.


https://24tv.ua/plan-peremogi-ukrayini-zelenskiy-predstaviv-radi-osnovni-punkti_n2664013

Diana Panchenko - X-I want to thank everyone who supported Klychko thread. Your like or repost save someone's life. We made a big step against sex-slavery in Ukraine.But I told you a small part. You are not ready.According to Die Welt, 50% of prostitutes in Germany are ukrainian. 200'000 ukrainians registered as sex-workers only in Berlin. Why do girls end up in Germany?By the way, do you know where Klychko's main house is? Right. In Germany.Think about it.

Diana Panchenko Today I'll introduce the King of sex-industry in Ukraine, Vitaliy Klitchko (@Vitaliy_Klychko).
He controls the biggest network of strip-clubs. 100 brothels only in Kyiv!
He sells hundreds of girls to EU and the US. He sells drugs in Ukraine.
He also under investigation on corruption and state treason.

Please like or share!

1/6

Diana Panchenko - X- Zelenskyy commissars kidnapping the son from his mother. Hundreds of men stolen daily in Ukraine. Imagine that it is your son. Do you need a war?

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

Με υπαινιγμούς για τη διαδικασία βάσει της οποίας ελήφθη η απόφαση Κεντρικής Επιτροπής του περασμένου Σαββάτου, για τον αποκλεισμό του από την κούρσα της ηγεσίας, την αμφισβήτησε ο Στέφανος Κασσελάκης

kasselakis
Eurokinissi

Ο πρόεδρος είμαι εγώ UPD

Σοβαρές αιχμές Κασσελάκη κατά μελών της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ ● Ανακοίνωσε το δικό του σάιτ «odikosmassyriza.gr»

Με υπαινιγμούς για τη διαδικασία βάσει της οποίας ελήφθη η απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής του περασμένου Σαββάτου, για τον αποκλεισμό του από την κούρσα της ηγεσίας, την αμφισβήτησε ο Στέφανος Κασσελάκης και προέβλεψε ότι το Συνέδριο θα αναβληθεί, προειδοποιώντας ότι υπάρχουν δυνατότητες πρωτοβουλιών από τα μέλη του κόμματος, σε περίπτωση αναβολής. «Και θα το κάνουν».

«Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει καταστατικά πρόεδρο και το κόμμα είναι η βάση του. Πρέπει η βάση να εκφραστεί», επεσήμανε σε συνέντευξή του στο Star και σημείωσε: «Οι ανακοινώσεις που βγαίνουν εναντίον μου είναι σοκαριστικές: "το θέμα είναι λήξαν", "αμετάκλητες αποφάσεις", ποιος βγάζει αυτές τις αποφάσεις, ποιος είναι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ;», διερωτήθηκε και πρόσθεσε πως «το Συνέδριο πρέπει να γίνει δημοκρατικά, πρέπει να φτάσουμε εκεί με έναν τρόπο που να είναι ομαλός. Παρακαλώ τον κόσμο που θέλει να στηρίξει, πέρα από την εγγραφή του στις ΟΜ, να κάνει εγγραφή στο δικό μας site odikomassyriza.gr», τη δημιουργία του οποίου ανακοίνωσε και βγήκε ήδη στον «αέρα».

Όσον αφορά τη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής, υποστήριξε ότι οι 138 που τον απέκλεισαν δεν αποτελούν πλειοψηφία στο σύνολο των 295 μελών, με τις συνθήκες που επικράτησαν της μη επίτευξης απαρτίας αρχικά, της μεγάλης καθυστέρησης στην έναρξη της συνεδρίασης και της μη ταυτοποίησης όσων ψήφισαν. «Το κόμμα δεν είναι ακέφαλο. Και βάσει νόμου δεν είναι ακέφαλο», υποστήριξε επίσης, όπως και ότι, βάσει Καταστατικού, σε περίπτωση άρσης εμπιστοσύνης συγκαλείται Συνέδριο, χωρίς να υπάρχει καμία πρόβλεψη για οτιδήποτε άλλο.

 

Ο τέως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είπε ακόμη: «Αποδέχομαι την απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής για την καθαίρεσή μου, ωστόσο θα έπρεπε να παραμείνω πρόεδρος του κόμματος και να οδηγήσω το κόμμα στο Συνέδριο και στην εκλογή αρχηγού. Το έκτακτο Συνέδριο εγκρίνει τις υποψηφιότητες. Το επικείμενο Συνέδριο μπορεί να αποφασίσει ό,τι θέλει. Θα είμαστε εδώ μέχρι τέλους. Αυτή την στιγμή κανείς δεν είναι υποψήφιος, το Συνέδριο είναι το όργανο που εγκρίνει τις υποψηφιότητες, με βάση το Καταστατικό», θέτοντας μάλιστα ζήτημα λήψης πειθαρχικών μέτρων από την Επιτροπή Δεοντολογίας για όποιον το αμφισβητεί. «Θέλουν να με αποκλείσουν γιατί, εφόσον είμαι υποψήφιος, η βάση θα εκφραστεί και δε θα χάσω. Φοβούνται την οργή του κόσμου. Υπάρχει κύμα υπέρ μου που το βλέπουν στις οργανώσεις. «Αφού είμαι τόσο κακός πρόεδρος γιατί δεν με αφήνουν να χάσω;», πρόσθεσε.

Σε ερώτηση για το αν σκοπεύει να ιδρύσει δικό του κόμμα απάντησε ότι «έχουμε το δικό μας κόμμα. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πρόεδρο. Τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν τον εγκαταλείπω, έχω δεσμευτεί ότι δεν θα προδώσω τα μέλη του κόμματος».

Εξάλλου, ο κ. Κασσελάκης καταδίκασε τις φραστικές επιθέσεις οπαδών του σε δημοσιογράφους στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής: «Συμπεριφορές που δε συνάδουν με τα ήθη και τις αρχές της Αριστεράς και της Δημοκρατίας δεν εκφράζουν εμένα. Το είχα πει αυτό και για τη ΔΕΘ, όπου υπήρχαν τότε δημοσιεύματα για αντιδράσεις οπαδών μου, το έχω πει και για αυτήν την Κεντρική Επιτροπή».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, της πρώτης μετά τον αποκλεισμό του από τις εκλογές, ο τέως πρόεδρος ανέφερε ότι «υπήρχαν 50 μέλη της Κεντρικής Επιτροπής που πληρώνονται από το κόμμα», συνδέοντας την απόφασή της να τον αποκλείσει με την απόφασή του να σταματήσουν να υπάρχουν μέλη της με μισθό.

«Το εξώδικο είναι μία διαμαρτυρία. Αναρτήθηκαν τα πόθεν έσχες. Ζήτησε εξηγήσεις ο διευθυντής του κόμματός μου και δεν τις πήρε. Τι έπρεπε να κάνω;» διερωτήθηκε σχετικά με το ζήτημα του πόθεν έσχες.

«Το πρόβλημα συνύπαρξης μαζί μου το έχουν οι άλλοι», σημείωσε ο Στέφανος Κασσελάκης και υπογράμμισε πως «η μόνη λύση είναι η Δημοκρατία». Πρόσθεσε άλλωστε πως «με εμένα πρόεδρο, η βάση θα αποφασίζει για όλα. Να δούμε εάν η βάση θα τους επιβραβεύσει για τη συμπεριφορά τους», κατέληξε.

Google NewsΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

rev. Kamala Harris: The 2024 60 Minutes Interview

Μετάβαση στο περιεχόμενο

8 Οκτωβρίου 2024

Kamala Harris: The 2024 60 Minutes Interview

Harris 60 Minutes
Rev › Ιστολόγιο › Μεταγραφέσ › 60 λεπτά › Kamala Harris: The 2024 60 Minutes Interview

Η Καμάλα Χάρις συζητά την οικονομία, τη μετανάστευση και τις διαφορές μεταξύ της ίδιας και του Τραμπ κατά τη διάρκεια μιας προεκλογικής συνέντευξης του 2024. Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση εδώ.

Νομοσχέδιο (00:00):

Η Καμάλα Χάρις είναι υποψήφια πρόεδρος για μόλις δυόμισι μήνες και ο μήνας του μέλιτος μετά τη συνέλευση έχει τελειώσει. Με τις εκλογές να απέχουν μόλις 29 ημέρες, η Χάρις και ο υποψήφιος σύντροφός της, ο κυβερνήτης της Μινεσότα Τιμ Γουόλς αντιμετωπίζουν αδιάκοπες επιθέσεις από τον Ντόναλντ Τραμπ και η κούρσα παραμένει εξαιρετικά κοντά. Συναντήσαμε τον 59χρονο αντιπρόεδρο την περασμένη εβδομάδα στην προεκλογική εκστρατεία και αργότερα στην κατοικία του αντιπροέδρου στην Ουάσιγκτον. Μιλήσαμε για την οικονομία και τη μετανάστευση, την Ουκρανία και την Κίνα, αλλά ξεκινήσαμε με τον κλιμακούμενο πόλεμο στη Μέση Ανατολή ένα χρόνο μετά την τρομοκρατική επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ.

Ομιλητής 2 (00:44):

Η ιστορία θα συνεχιστεί σε λίγο.

Νομοσχέδιο (00:49):

Τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων μας ώθησαν στο χείλος του γκρεμού, αν όχι σε έναν ολοκληρωτικό περιφερειακό πόλεμο στη Μέση Ανατολή. Τι μπορούν να κάνουν οι ΗΠΑ σε αυτό το σημείο για να σταματήσουν αυτό να περιστρέφεται εκτός ελέγχου?

Καμάλα Χάρις (01:05):

Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε με τις 7 Οκτωβρίο 1.200 άνθρωποι σφαγιάστηκα 250 όμηροι συνελήφθησαν, συμπεριλαμβανομένων Αμερικανών. Οι γυναίκες βιάστηκαν βάναυσα και όπως είπα τότε, υποστηρίζω ότι το Ισραήλ έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του, θα το κάναμε και πώς το κάνει αυτό έχει σημασία. Πάρα πολλοί αθώοι Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί. Αυτός ο πόλεμος πρέπει να τελειώσει.

Νομοσχέδιο (01:31):

Προμηθεύουμε το Ισραήλ με δισεκατομμύρια δολάρια σε στρατιωτική βοήθεια και όμως ο πρωθυπουργός Νετανιάχου φαίνεται να χαράζει τη δική του πορεία. Η κυβέρνηση Μπάιντεν-Χάρις τον πίεσε να συμφωνήσει σε κατάπαυση του πυρός. Αντιστάθηκε. Τον παροτρύνατε να μην πάει στο Λίβανο. Μπήκε μέσα έτσι κι αλλιώς. Οι ΗΠΑ δεν έχουν καμία επιρροή στον πρωθυπουργό Νετανιάχου?

Καμάλα Χάρις (01:58):

Το έργο που κάνουμε διπλωματικά με την ηγεσία του Ισραήλ είναι μια συνεχής επιδίωξη γύρω από τη σαφήνεια των αρχών μας.

Νομοσχέδιο (02:08):

Φαίνεται όμως ότι ο πρωθυπουργός Νετανιάχου δεν ακούει.

Καμάλα Χάρις (02:12):

Δεν πρόκειται να σταματήσουμε να επιδιώκουμε ό, τι είναι απαραίτητο για να είναι ξεκάθαρες οι Ηνωμένες Πολιτείες σχετικά με το πού βρισκόμαστε στην ανάγκη να τελειώσει αυτός ο πόλεμος.

Νομοσχέδιο (02:21):

Έχουμε έναν πραγματικό στενό σύμμαχο στον πρωθυπουργό Νετανιάχου?

Καμάλα Χάρις (02:29):

Νομίζω ότι με όλο το σεβασμό, το καλύτερο ερώτημα είναι έχουμε μια σημαντική συμμαχία μεταξύ του αμερικανικού λαού και του ισραηλινού λαού? Και η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι ναι, και-

Νομοσχέδιο (02:41):

Ενώ ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή κυριάρχησε στα πρόσφατα πρωτοσέλιδα, είναι η οικονομία που απασχολεί περισσότερο τους Αμερικανούς ψηφοφόρους φέτος τις εκλογές όπως πάντα. Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι η αμερικανική οικονομία τα πάει πολύ καλά, καλύτερα από τις περισσότερες χώρες νομίζω, αλλά οι Αμερικανοί δεν φαίνεται να το αισθάνονται. Τα παντοπωλεία είναι 25% υψηλότερα και ο κόσμος κατηγορεί εσάς και τον Τζο Μπάιντεν για αυτό. Κάνουν λάθος?

Καμάλα Χάρις (03:11):

Τώρα έχουμε ιστορική χαμηλή ανεργία στην Αμερική μεταξύ όλων των ομάδων ανθρώπων. Τώρα έχουμε μια οικονομία που ευδοκιμεί με όλα τα μακροοικονομικά μέτρα και στο σημείο σας, οι τιμές εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλές και το ξέρω και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε, γι' αυτό μέρος του σχεδίου μου, αναφέρατε τα παντοπωλεία, μέρος του σχεδίου μου είναι αυτό που πρέπει να κάνουμε για να μειώσουμε την τιμή των παντοπωλείων.

Νομοσχέδιο (03:37):

Η Χάρις λέει ότι θα πιέσει το Κογκρέσο να εγκρίνει μια ομοσπονδιακή απαγόρευση της αύξησης των τιμών για τρόφιμα και είδη παντοπωλείου, αλλά οι λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμη καθοριστεί. Θέλετε να επεκτείνετε την πίστωση φόρου για παιδιά?

Καμάλα Χάρις (03:49):

Ναι, το κάνω.

Νομοσχέδιο (03:50):

Θέλετε να δώσετε φορολογικές ελαφρύνσεις στους πρωτοεμφανιζόμενους αγοραστές κατοικιών.

Καμάλα Χάρις (03:53):

Ναι.

Νομοσχέδιο (03:53):

Και άνθρωποι που ξεκινούν μικρές επιχειρήσεις.

Καμάλα Χάρις (03:55):

Σωστός.

Νομοσχέδιο (03:56):

Αλλά εκτιμάται από τη μη κομματική Επιτροπή για τον Υπεύθυνο Ομοσπονδιακό Προϋπολογισμό ότι το οικονομικό σας σχέδιο θα προσθέσει $3 τρισεκατομμύρια στο ομοσπονδιακό έλλειμμα την επόμενη δεκαετία. Πως θα το πληρώσεις αυτό?

Καμάλα Χάρις (04:10):

Εντάξει, λοιπόν, οι άλλοι οικονομολόγοι που αναθεώρησαν το σχέδιό μου έναντι του αντιπάλου μου και αποφάσισαν ότι το οικονομικό μου σχέδιο θα ενίσχυε την οικονομία της Αμερικής, το δικό του θα την αποδυνάμωνε. Το σχέδιό μου, Μπιλ, αν δεν σε πειράζει, το σχέδιό μου είναι να πω ότι όταν επενδύεις σε μικρές επιχειρήσεις, επενδύεις στη μεσαία τάξη και ενισχύεις την οικονομία της Αμερικής. Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν μέρος της ραχοκοκαλιάς της οικονομίας της Αμερικής.

Νομοσχέδιο (04:39):

Αλλά με συγχωρείτε, κυρία αντιπρόεδρε, η ερώτηση ήταν πώς θα το πληρώσετε?

Καμάλα Χάρις (04:46):

Ένα από τα, θα βεβαιωθώ ότι οι πλουσιότεροι ανάμεσά μας που μπορούν να το αντέξουν οικονομικά πληρώνουν το μερίδιο που τους αναλογεί σε φόρους. Δεν είναι σωστό οι δάσκαλοι και οι νοσοκόμες και οι πυροσβέστες να πληρώνουν υψηλότερο φορολογικό συντελεστή από τους δισεκατομμυριούχους και τις μεγαλύτερες εταιρείες, και σκοπεύω να το κάνω δίκαιο.

Νομοσχέδιο (05:06):

Αλλά έχουμε να κάνουμε με τον πραγματικό κόσμο εδώ.

Καμάλα Χάρις (05:08):

Αλλά ο πραγματικός κόσμος περιλαμβάνει-

Νομοσχέδιο (05:10):

Πως θα το περάσεις αυτό από το Κογκρέσο?

Καμάλα Χάρις (05:13):

Όταν μιλάς ήσυχα με πολλούς ανθρώπους στο Κογκρέσο, ξέρουν ακριβώς για τι πράγμα μιλάω επειδή οι ψηφοφόροι τους ξέρουν ακριβώς για τι πράγμα μιλάω. Οι ψηφοφόροι τους είναι αυτοί οι πυροσβέστες και οι δάσκαλοι και οι νοσηλευτές. Οι ψηφοφόροι τους είναι εργατικοί άνθρωποι της μεσαίας τάξης.

Νομοσχέδιο (05:29):

Και το Κογκρέσο δεν έχει δείξει καμία διάθεση να κινηθεί προς την κατεύθυνσή σας.

Καμάλα Χάρις (05:35):

Διαφωνώ μαζί σου. Υπάρχουν πολλοί ηγέτες στο Κογκρέσο που καταλαβαίνουν και γνωρίζουν ότι οι φορολογικές περικοπές Τραμπ ανατίναξαν το ομοσπονδιακό μας έλλειμμα. Κανείς μας, και σίγουρα δεν έχω την πολυτέλεια να είμαι μυωπικός όσον αφορά το πώς σκέφτομαι να ενισχύσω την οικονομία της Αμερικής. Να σου πω κάτι, είμαι ευσεβής δημόσιος υπάλληλος, το ξέρεις. Είμαι επίσης καπιταλιστής και γνωρίζω τους περιορισμούς της κυβέρνησης.

Νομοσχέδιο (06:04):

Η Καμάλα Χάρις είναι στην κυβέρνηση εδώ και δεκαετίες. Εξελέγη για πρώτη φορά εισαγγελέας του Σαν Φρανσίσκο το 2003 και στη συνέχεια γενική εισαγγελέας της Καλιφόρνια. Συνέχισε στη Γερουσία των ΗΠΑ και τώρα αντιπρόεδρος. Το ένα τέταρτο των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων εξακολουθεί να λέει ότι δεν σας γνωρίζει. Δεν ξέρουν τι σε κάνει να τσιμπάς. Και γιατί νομίζεις ότι είναι αυτό? Ποια είναι η αποσύνδεση?

Καμάλα Χάρις (06:31):

Είναι εκλογές, Μπιλ. Και το παίρνω στα σοβαρά ότι πρέπει να κερδίσω την ψήφο όλων. Αυτές είναι εκλογές για Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών. Κανείς δεν πρέπει να μπορεί να θεωρεί δεδομένο ότι μπορεί απλώς να δηλώσει υποψήφιος και να λάβει αυτόματα υποστήριξη. Πρέπει να το κερδίσεις. Και αυτό σκοπεύω να κάνω.

Νομοσχέδιο (06:52):

Να σας πω τι λένε οι επικριτές σας και οι αρθρογράφοι.

Καμάλα Χάρις (06:55):

Εντάξει.

Νομοσχέδιο (06:56):

Λένε ότι ο λόγος που τόσοι πολλοί ψηφοφόροι δεν σας γνωρίζουν είναι ότι έχετε αλλάξει τη θέση σας σε τόσα πολλά πράγματα. Ήσουν ενάντια στο fracking, τώρα είσαι υπέρ αυτού. Υποστηρίξατε χαλαρότερες μεταναστευτικές πολιτικές, τώρα τις αυστηροποιείτε. Είστε για το Medicare for All, τώρα δεν είστε, τόσοι πολλοί που οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πραγματικά τι πιστεύετε ή τι πρεσβεύετε. Και ξέρω ότι το έχεις ακούσει.

Καμάλα Χάρις (07:23):

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, είμαι αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών και ταξιδεύω στη χώρα μας και ακούω τους ανθρώπους και αναζητώ ό, τι είναι δυνατό όσον αφορά το κοινό έδαφος. Πιστεύω στην οικοδόμηση συναίνεσης. Είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι γεωγραφικά, περιφερειακά, όσον αφορά το πού βρισκόμαστε στο υπόβαθρό μας και αυτό που θέλει ο αμερικανικός λαός είναι να έχουμε ηγέτες που μπορούν να οικοδομήσουν συναίνεση, όπου μπορούμε να καταλάβουμε ότι ο συμβιβασμός και να κατανοήσουμε ότι δεν είναι κακό αρκεί να μην συμβιβάζετε τις αξίες σας για να βρείτε λύσεις κοι Και αυτή ήταν η προσέγγισή μου.

Νομοσχέδιο (08:04):

Αλλά ένα ζήτημα που έχει αποδειχθεί αδιαπέραστο από συμβιβασμούς είναι η μετανάστευση. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η προσέγγιση Μπάιντεν-Χάρις ήταν ασυνεπής και οι Ρεπουμπλικάνοι είναι πεπεισμένοι ότι η μετανάστευση είναι η αχίλλειος πτέρνα του αντιπροέδρου. Επισκεφθήκατε πρόσφατα τα νότια σύνορα και αγκαλιάσατε την πρόσφατη καταστολή των αιτούντων άσυλο από τον Πρόεδρο Μπάιντεν και αυτή η καταστολή προκάλεσε σχεδόν άμεση και δραματική μείωση του αριθμού των συνοριακών διελεύσεων. Εάν αυτή είναι η σωστή απάντηση τώρα, γιατί η διοίκησή σας δεν έκανε αυτά τα βήματα το 2021?

Καμάλα Χάρις (08:44):

Το πρώτο νομοσχέδιο που προτείναμε στο Κογκρέσο ήταν να διορθώσουμε το κατεστραμμένο μεταναστευτικό μας σύστημα. Γνωρίζοντας ότι αν θέλετε να το διορθώσετε πραγματικά, χρειαζόμαστε το Κογκρέσο να δράσει. Δεν αναλήφθηκε. Προχωρώντας γρήγορα σε μια στιγμή που μια δικομματική ομάδα μελών της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών, συμπεριλαμβανομένου ενός από τα πιο συντηρητικά μέλη της Γερουσίας των Ηνωμένων Πολιτειών συγκεντρώθηκε, κατέληξε σε ένα νομοσχέδιο του συμβουλίου ασφαλείας. Λοιπόν, μάντεψε τι έγινε? Ο Ντόναλντ Τραμπ ενημερώθηκε ότι αυτό το νομοσχέδιο ήταν σε εξέλιξη και θα μπορούσε να ψηφιστεί και θέλει να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα αντί να διορθώσει ένα πρόβλημα, έτσι είπε στους φίλους του στο Κογκρέσο, “Kill the bill, μην το αφήσετε να προχωρήσε

Νομοσχέδιο (09:24):

Αλλά καλύπτω τα σύνορα εδώ και χρόνια και έτσι ξέρω ότι αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα που ξεκίνησε με τη διοίκησή σας.

Καμάλα Χάρις (09:32):

Σωστό, σωστό.

Νομοσχέδιο (09:33):

Αλλά υπήρξε μια ιστορική πλημμύρα μεταναστών χωρίς έγγραφα που πέρασαν τα σύνορα τα τρία πρώτα χρόνια της διακυβέρνησής σας. Στην πραγματικότητα, οι αφίξεις τετραπλασιάστηκαν από τον τελευταίο χρόνο του προέδρου Τραμπ. Ήταν λάθος να χαλαρώσουμε τις μεταναστευτικές πολιτικές όσο κι εσείς?

Καμάλα Χάρις (09:57):

Είναι ένα μακροχρόνιο πρόβλημα και υπάρχουν λύσεις, και από την πρώτη μέρα, κυριολεκτικά προσφέρουμε λύσεις.

Νομοσχέδιο (10:07):

Αυτό που ζητούσα ήταν ήταν λάθος να επιτρέψουμε να συμβεί αυτή η πλημμύρα εξαρχής?

Καμάλα Χάρις (10:16):

Νομίζω ότι οι πολιτικές που προτείνουμε αφορούν την επίλυση ενός προβλήματος και όχι την προώθηση ενός προβλήματος.

Νομοσχέδιο (10:23):

Αλλά τα νούμερα τετραπλασιάστηκαν υπό το ρολόι σου.

Καμάλα Χάρις (10:25):

Και οι αριθμοί σήμερα, εξαιτίας αυτών που κάναμε, μειώσαμε τη ροή της παράνομης μετανάστευσης στο μισό.

Νομοσχέδιο (10:33):

Έπρεπε να το κάνεις αυτό?

Καμάλα Χάρις (10:34):

Έχουμε μειώσει τη ροή της φαιντανύλης στο μισό.

Νομοσχέδιο (10:37):

Αν το είχες κάνει αυτό-

Καμάλα Χάρις (10:37):

Αλλά χρειαζόμαστε το Κογκρέσο να μπορεί να δράσει για να διορθώσει πραγματικά το πρόβλημα.

Νομοσχέδιο (10:43):

Κατηγορήσατε τον Ντόναλντ Τραμπ ότι χρησιμοποιεί ρατσιστικά τροπάρια όταν πρόκειται για μετανάστες από την Αϊτή στο Σπρίνγκφιλντ του Οχάιο, όταν πρόκειται για γεννητισμό, όταν πρόκειται για το Σάρλοτσβιλ. Στην πραγματικότητα, τον έχετε αποκαλέσει ρατσιστή και διχαστικό, ωστόσο ο Ντόναλντ Τραμπ έχει την υποστήριξη εκατομμυρίων και εκατομμυρίων Αμερικανών. Πως το εξηγείς αυτό?

Καμάλα Χάρις (11:09):

Χαίρομαι που επισημαίνετε αυτά τα σχόλια που έχει κάνει, τα οποία οδήγησαν σε μια απάντηση από τους περισσότερους λογικούς ανθρώπους να πουν ότι είναι απλώς λάθος. Απλά είναι λάθος.

Νομοσχέδιο (11:19):

Τόσοι πολλοί άνθρωποι που υποστηρίζουν τον Ντόναλντ Τραμπ, φίλε που έχεις αποκαλέσει ρατσιστή, πώς γεφυρώνεις αυτό το φαινομενικά αγεφύρωτο χάσμα?

Καμάλα Χάρις (11:29):

Πιστεύω ότι ο λαός της Αμερικής θέλει έναν ηγέτη που δεν προσπαθεί να μας χωρίσει και να υποτιμήσει. Πιστεύω ότι ο αμερικανικός λαός αναγνωρίζει ότι το πραγματικό μέτρο της δύναμης ενός ηγέτη δεν βασίζεται σε αυτόν που νικάς, βασίζεται σε αυτόν που σηκώνεις.

Νομοσχέδιο (11:51):

Η εκστρατεία του Χάρις έχει ξεσηκώσει τη χώρα και με λιγότερο από ένα μήνα να απομένει, ο ρυθμός αυξάνεται. Η αντιπρόεδρος μας είπε ότι έχει χάσει τα ίχνη της για το πόσες πολιτείες έχει επισκεφτεί.

Καμάλα Χάρις (12:03):

Πως τα πας?

Νομοσχέδιο (12:03):

Καλά τα πάω.

Καμάλα Χάρις (12:04):

Εσύ καλά?

Νομοσχέδιο (12:04):

Μαζί της στο μονοπάτι στα τέλη της περασμένης εβδομάδας στην κρίσιμη πολιτεία του Ουισκόνσιν στην πόλη Ρίπον, τη γενέτειρα το 1854 του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος. Και σε μια συγκέντρωση σοβατισμένη με χώρα πάνω από πανό πάρτι, ο Χάρις εμφανίστηκε με την ένθερμη συντηρητική Λιζ Τσένι. Ως αντιπρόεδρος της επιτροπής της Βουλής της 6ης Ιανουαρίου, ο Τσένι έγινε ένας από τους πιο σκληρούς επικριτές του Ντόναλντ Τραμπ.

Liz Cheney (12:30):

Δεν ψήφισα ποτέ Δημοκρατικό, αλλά φέτος ψηφίζω περήφανα την Αντιπρόεδρο Kamala Harris.

Νομοσχέδιο (12:42):

Αυτή η διακήρυξη ώθησε ένα άσμα έγκρισης από το πλήθος.

Πλήθος (12:52):

Σ' ευχαριστώ, Λιζ. Σ' ευχαριστώ, Λιζ. Σ' ευχαριστώ, Λιζ.

Νομοσχέδιο (12:52):

Πριν από τέσσερα χρόνια, αν κάποιος σου έλεγε ότι θα έκανες εκστρατεία με τη Λιζ Τσένι, τι θα του έλεγες?

Καμάλα Χάρις (12:58):

Θα ήταν υπέροχο.

Liz Cheney (13:00):

Αυτό είναι πραγματικά διπλωματικό.

Νομοσχέδιο (13:02):

Θα σκεφτόσουν ποτέ ότι θα έκανες εκστρατεία με την Kamala Harris?

Liz Cheney (13:05):

Ελπίζω ότι αν μου είχατε πει πριν από τέσσερα χρόνια, το Σύνταγμά μας θα απειλείται και θα είναι κρίσιμο για τα κόμματα να συγκεντρωθούν και να υποστηρίξουν την Αντιπρόεδρο Χάρις επειδή θα υπερασπιστεί το κράτος δικαίου, ξέρω ότι θα έλεγα ότι αυτό ακριβώς θα κάνω.

Καμάλα Χάρις (13:22):

Σας ευχαριστώ όλους.

Νομοσχέδιο (13:23):

Όποιος κερδίσει την προεδρία θα αναλάβει μια σειρά από τρομακτικές προκλήσεις, ειδικά πέρα από τα σύνορά μας. Πίσω στην Ουάσιγκτον, η Αντιπρόεδρος Χάρις μας είπε ότι είναι αποφασισμένη ότι οι ΗΠΑ πρέπει να κερδίσουν τον οικονομικό ανταγωνισμό με την Κίνα για τον 21ο αιώνα. Και όσο για τον πόλεμο μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, πώς μοιάζει η επιτυχία στον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία?

Καμάλα Χάρις (13:47):

Δεν θα υπάρξει επιτυχία στον τερματισμό αυτού του πολέμου χωρίς τη συμμετοχή της Ουκρανίας και του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών στο πώς μοιάζει αυτή η επιτυχία.

Νομοσχέδιο (13:55):

Θα συναντούσατε τον Πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν για να διαπραγματευτείτε μια λύση στον πόλεμο στην Ουκρανία?

Καμάλα Χάρις (14:01):

Όχι διμερώς χωρίς την Ουκρανία, όχι. Η Ουκρανία πρέπει να έχει λόγο στο μέλλον της Ουκρανίας.

Νομοσχέδιο (14:09):

Ως πρόεδρος, θα υποστηρίζατε την προσπάθεια επέκτασης του ΝΑΤΟ ώστε να συμπεριλάβει την Ουκρανία?

Καμάλα Χάρις (14:16):

Όλα αυτά είναι ζητήματα που θα αντιμετωπίσουμε εάν και όταν φτάσει σε αυτό το σημείο. Αυτή τη στιγμή, υποστηρίζουμε την ικανότητα της Ουκρανίας να αμυνθεί ενάντια στην απρόκλητη επιθετικότητα της Ρωσίας. Ο Ντόναλντ Τραμπ, αν ήταν πρόεδρος, ο Πούτιν θα καθόταν στο Κίεβο αυτή τη στιγμή. Μιλάει για, “Ω, μπορεί να το τελειώσει την πρώτη μέρ ” Ξέρεις τι είναι αυτό? Πρόκειται για παράδοση.

Νομοσχέδιο (14:40):

Μια σκληρή αριστερή στροφή εδώ, αλλά πρόσφατα εξέπληξες τους ανθρώπους όταν είπες ότι είσαι ιδιοκτήτης όπλου και μετά αν κάποιος μπήκε στο σπίτι σου-

Καμάλα Χάρις (14:49):

Δεν ήταν η πρώτη φορά που το συζητούσα.

Νομοσχέδιο (14:49):

... θα πυροβολούνταν.

Καμάλα Χάρις (14:52):

Δεν είναι η πρώτη φορά που το συζητάω.

Νομοσχέδιο (14:53):

Λοιπόν τι είδους όπλο κατέχεις και πότε και γιατί το πήρες?

Καμάλα Χάρις (14:59):

Έχω ένα Glock και το έχω εδώ και αρκετό καιρό και εννοώ, κοίτα, Μπιλ, το παρελθόν μου είναι στην επιβολή του νόμου, και έτσι ορίστε.

Νομοσχέδιο (15:09):

Το έχεις απολύσει ποτέ?

Καμάλα Χάρις (15:10):

Ναι, βέβαια, έχω. Σε πεδίο βολής, ναι, φυσικά και έχω.

Νομοσχέδιο (15:19):

Όταν επιστρέφουμε, ο υποψήφιος αντιπρόεδρος, Tim Walz λαμβάνει τη θεραπεία των 60 λεπτών και η Kamala Harris μιλά για το γιατί ο Donald Trump αποφάσισε να μην το κάνει. Ο υποψήφιος αντιπρόεδρος των Δημοκρατικών, Tim Walz, ήταν ελάχιστα γνωστός έξω από τη Μινεσότα μόλις πριν από δύο μήνες. Δεν ήρθε ακριβώς από το πουθενά. Ήταν μέλος του Κογκρέσου για έκτη θητεία και τώρα είναι κυβερνήτης της Μινεσότα, όπου έχει υπερασπιστεί τα δικαιώματα των αμβλώσεων, τον έλεγχο των όπλων και άλλες προοδευτικές ιδέες. Αλλά αποκαλούσε τον πρώην πρόεδρο Τραμπ και τον γερουσιαστή Τζέι Ντι Βανς περίεργο που μπορεί να τον οδήγησε στο εισιτήριο.

Ομιλητής 2 (16:06):

Η ιστορία θα συνεχιστεί σε λίγο.

Νομοσχέδιο (16:12):

Πριν από δύο μήνες, εσύ και η Καμάλα Χάρις μόλις και μετά βίας γνωριζόσασταν. Τώρα, τρέχετε μαζί διεκδικώντας τα κορυφαία γραφεία στη χώρα. Δεν είναι δυνατόν να συμφωνείς σε όλα. Ποιες ήταν κάποιες διαφωνίες που είχες από τότε που έγινες ομάδα?

Tim Walz (16:27):

Λοιπόν, μάλλον διαφώνησε μαζί σου είπε, “Tim, πρέπει να είσαι λίγο πιο προσεκτικός στο πώς λες πράγματα, ό, τι κι αν είνα ”

Νομοσχέδιο (16:34):

Ό, τι κι αν είναι αυτό, ο Walz έχει επικριθεί επειδή εξωραΐζει ή λέει ξεκάθαρα ψέματα για το στρατιωτικό του ιστορικό και για τα ταξίδια του στην Ασία τη δεκαετία του 1980. Στη συζήτησή σας με τον JD Vance, είπατε, “Είμαι αρθρωτός κατά καιρού ” Και νομίζω ότι αναφερόσουν στην εποχή που είπες ότι βρισκόσουν στο Χονγκ Κονγκ κατά τη διάρκεια της αναταραχής στην πλατεία Τιενανμέν όταν δεν ήσουν. Είναι τέτοιου είδους παραποίηση? Αυτό δεν είναι κάτι περισσότερο από το να είσαι απλώς αρθρωτός?

Tim Walz (17:06):

Νομίζω ότι οι άνθρωποι ξέρουν ποιος είμαι και νομίζω ότι ξέρουν τη διαφορά μεταξύ κάποιου που εκφράζει συναίσθημα, λέει μια ιστορία, κάνει λάθος ραντεβού παρά ένας παθολογικός ψεύτης όπως ο Ντόναλντ Τραμπ.

Νομοσχέδιο (17:18):

Αλλά νομίζω ότι καταλήγει στο ερώτημα αν μπορείς να σε εμπιστευτείς για να πεις την αλήθεια.

Tim Walz (17:26):

Ναι, καλά, νομίζω ότι μπορώ. Θα είμαι ιδιοκτήτης μέχρι να γίνω αρθρώσεις κατά καιρούς, αλλά οι πιο κοντινοί μου άνθρωποι ξέρουν ότι κρατάω τον λόγο μου.

Νομοσχέδιο (17:36):

Ο Walz διαφημίζει με περηφάνια το ιστορικό του ως κυβερνήτης της Μινεσότα, αλλά τον άνοιξε επίσης στην κριτική από τους Ρεπουμπλικάνους αντιπάλους του. Ο πρώην πρόεδρος Τραμπ λέει ότι εσείς και η κυβέρνησή σας εδώ στη Μινεσότα έχετε υπάρξει επικίνδυνα φιλελεύθερη, ριζοσπαστική αριστερά, το αποκαλεί. Λοιπόν, τι λέτε σε αυτή την κριτική ότι αντί να πρωτοστατήσετε, εσείς και η Μινεσότα είστε στην πραγματικότητα εκτός βήματος με την υπόλοιπη χώρα.

Tim Walz (18:06):

Ο Πρόεδρος Τραμπ μπορεί να αναφέρεται στο ότι τα παιδιά μας παίρνουν πρωινό και μεσημεριανό στο σχολείο για να μπορούν να μάθουν. Μπορεί να μιλάει για έχουμε μια πολιτική οικογενειακής ιατρικής άδειας μετ' αποδοχών που προωθήθηκε από την επιχειρηματική κοινότητα. Ο Ντόναλντ Τραμπ ξοδεύει το χρόνο του γκρεμίζοντας πολιτείες αντί να σηκώνει τα πράγματα που κάνουμε, το καλύτερο από αυτά. Οι κριτικές του Ντόναλντ Τραμπ σε αυτό όχι μόνο είναι λάθος, αλλά περιμένω ποια είναι η λύση του. Εδώ στη Μινεσότα, είμαστε τόσο αισιόδοξοι, περπατάμε στο νερό τον μισό χρόνο.

Νομοσχέδιο (18:36):

Ήταν αυτό το είδος χιούμορ και ειλικρίνειας που βοήθησε να προσγειωθεί ο Tim Walz στη δουλειά ως υποψήφιος σύντροφος της Kamala Harris. Πριν μπείτε στο εισιτήριο, χαρακτηρίσατε τους Ρεπουμπλικάνους περίεργους και αυτό γίνεται μια κραυγή συγκέντρωσης για τους Δημοκρατικούς. Γιατί νομίζεις ότι κόλλησε αυτή η ετικέτα?

Tim Walz (18:53):

Πραγματικά μιλούσα για τις συμπεριφορές. Έχοντας εμμονή με την προσωπική ζωή των ανθρώπων στα υπνοδωμάτιά τους και τα αναπαραγωγικά τους δικαιώματα, φτιάχνοντας ιστορίες για νόμιμους ανθρώπους που τρώνε νόμιμα εδώ γάτες και σκύλους, είναι απανθρωπιστικές. Πηγαίνουν πέρα από το περίεργο γιατί το είπα αυτό, γίνεται σχεδόν επικίνδυνο. Ας συζητήσουμε την πολιτική με πραγματικό τρόπο και ας προσπαθήσουμε να βρούμε ξανά μια αντικειμενική αλήθεια. Ο Θεός να ευλογεί την Αμερική.

Νομοσχέδιο (19:18):

Η Kamala Harris και ο Tim Walz βρίσκονται σε πλήρη σπριντ για τις 5 Νοεμβρίου, ελπίζοντας ότι τα επιχειρήματά τους θα τους δώσουν την ευκαιρία να περάσουν τη γραμμή μπροστά από τον Donald Trump και τον JD Vance. Κάθεσαι εδώ μαζί μας. Η εκστρατεία του Τραμπ ακύρωσε μια συνέντευξη που είχαν συμφωνήσει να συμμετάσχουν σε αυτή τη μετάδοση. Τι φτιάχνεις από αυτό?

Καμάλα Χάρις (19:45):

Εάν δεν πρόκειται να δώσει στους θεατές σας τη δυνατότητα να έχουν μια ουσιαστική, στοχαστική συζήτηση, ερώτηση και απάντηση μαζί σας, τότε παρακολουθήστε τις συγκεντρώσεις του. Θα ακούσετε συνομιλίες που αφορούν τον εαυτό του και όλα τα προσωπικά του παράπονα. Και αυτό που δεν θα ακούσεις είναι τίποτα για σένα, τον ακροατή. Δεν θα ακούσετε για το πώς θα προσπαθήσει να φέρει κοντά τη χώρα, να βρει κοινό έδαφος και ο Μπιλ, γι' αυτό πιστεύω στην ψυχή και την καρδιά μου, ο αμερικανικός λαός είναι έτοιμος να γυρίσει σελίδα. Νομίζω ότι το διακύβευμα-

Ομιλητής 2 (20:31):

Περισσότερα από το εισιτήριο των Δημοκρατικών, συν ένα χρόνο που καλύπτει την ταχέως κλιμακούμενη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή.

Ομιλητής 7 (20:38):

Οι άμαχοι που πιάνονται στη μέση όπως πάντα είναι αυτοί που υποφέρουν περισσότερο.

Ομιλητής 2 (20:45):

Στα 60 λεπτάυπερωρί om.

Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκίμασε τον Ρεβ και εξοικονομήστε χρόνο για τη μεταγραφή, τη λεζάντα και τον υποτιτλισμό.

Kamala Harris: The 2024 60 Minutes Interview

Μείνετε ενημερωμένοι.

Λάβετε μια εβδομαδιαία σύνοψη των πιο σημαντικών μεταγραφών της εβδομάδας στα εισερχόμενά σας. Είναι η είδηση, χωρίς την είδηση.