19 Νοεμβρίου 2021

Ο Kyle Rittenhouse δεν κρίθηκε ένοχος: Μεταγράφημα συνέντευξης Τύπου του εισαγγελέα υπεράσπισης

Ο Kyle Rittenhouse δεν κρίθηκε ένοχος: Μεταγράφημα συνέντευξης Τύπου του εισαγγελέα υπεράσπισης
Rev › Blog › Μεταγραφές › Kyle Rittenhouse Αθώος: Μεταγραφή Συνέντευξης Τύπου του Εισαγγελέα υπεράσπισης

Ο δικηγόρος του Κάιλ Ρίτενχαουζ, Μαρκ Ρίτσαρντς, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου αφού το δικαστήριο έκρινε τον Ρίτενχαουζ αθώο σε όλες τις κατηγορίες. Διαβάστε την απομαγνητοφώνηση του μετά την ετυμηγορία εδώ.

Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, υποτίτλων και υποτίτλων.

Mark Richards: ( 00:02 )
Όταν πήρα αυτή την υπόθεση, με προσέλαβαν οι δύο πρώτοι δικηγόροι. Δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τα ονόματά τους. Ήθελαν να χρησιμοποιήσουν τον Kyle για έναν σκοπό, και κάτι που νομίζω ότι ήταν ακατάλληλο. Και δεν εκπροσωπώ αιτίες, εκπροσωπώ πελάτες. Και το μόνο πράγμα που τελικά είχε σημασία για μένα ήταν αν κρίθηκε αθώος ή όχι.

Ομιλητής 2: ( 00:27 )
[crosstalk 00:00:27] Επίσης; Αυτό θέλει ο Kyle ή...;

Mark Richards: ( 00:30 )
Πιστεύω ότι αυτό ήθελε. Του είπα όταν τον πρωτογνώρισα, όταν ήταν υπό κράτηση, ότι αν έψαχνε κάποιον να πάει σε μια σταυροφορία, δεν ήμουν ο δικηγόρος του.

Ομιλητής 3: ( 00:43 )
Mark, όλη την εβδομάδα που είπες… Σε έπιασα ανάμεσα στο δικαστήριο και είπες…

Mark Richards: ( 00:46 )
Δεν μίλησα ποτέ μαζί σου.

Ομιλητής 3: ( 00:49 )
Ότι ήσουν νευρικός. Ότι δεν ήξερες τι στο καλό συνέβαινε σε εκείνη την αίθουσα των ενόρκων. Κοιτάζοντας πίσω όλο αυτό το διάστημα που περιμένει σχεδόν 27 ώρες μέχρι σήμερα το απόγευμα. Μπορείτε να με καθοδηγήσετε στο φάσμα των συναισθημάτων σας;

Mark Richards: ( 01:04 )
Περίμενα… Κάπως επιλέγαμε μεταξύ μας, τις γυναίκες μας, τους φίλους μας, τους συνεργάτες μου στο κτίριο. Και είχα Τρίτη στις 4:30, οπότε έκανα πολύ λάθος. Κανείς δεν το είχε πάει την περασμένη Πέμπτη. Και έγινε συζήτηση σήμερα για το αν θα συζητούσαν το Σάββατο. Δεν έχω δει ποτέ κριτική επιτροπή... Και δεν το εννοώ αυτό ως ασήμαντο για αυτούς. Αλλά δεν είχαν πολλές ερωτήσεις. Δεν είχαμε πληροφορίες ότι πολέμησαν ποτέ. Απλώς δούλευαν τα ζητήματα. Ήταν η στιγμή που με έκανε νευρικό. Δεν βγήκε καμία πληροφορία.

Ομιλητής 3: ( 01:45 )
Υπέβαλαν πέντε ερωτήσεις όλο αυτό το διάστημα. Δεν ζήτησαν ποτέ να ξαναδούν τα βίντεο πέρα ​​από αυτές τις πέντε ερωτήσεις. Ήταν αυτό ανησυχητικό ή μπερδεμένο για εσάς;

Mark Richards: ( 01:56 )
Φοβόμουν έναν συμβιβασμό. Γνωρίζω ότι έχει αναφερθεί ότι ζητήσαμε μικρότερες συμπεριλαμβανόμενες, είχαμε αντίρρηση για όλες τις μικρότερες συμπεριλαμβανόμενες. Ο Kyle ανακρίθηκε για μικρότερους αριθμούς επειδή έπρεπε, αλλά δεν ήταν αυτή η επιθυμία μας. Δεν ήταν αυτή η επιθυμία του Κάιλ. Και εμείς, όσο περνούσε ο καιρός, φοβόμασταν ότι θα γινόταν κάποιο εμπόριο αλόγων στην αίθουσα των ενόρκων. Και αυτό είναι που μας απασχόλησε πραγματικά.

Ομιλητής 2: ( 02:22 )
Mark, φαίνεσαι φανερά απογοητευμένος με την εισαγγελία πολλές φορές.

Mark Richards: ( 02:29 )
Όχι.

Ομιλητής 2: ( 02:31 )
Τους χαρακτηρίζεις [δεν ακούγεται 00:02:31];

Mark Richards: ( 02:32 )
Ήμουν εισαγγελέας. Ο Κόρεϊ ήταν εισαγγελέας και ποτέ δεν κυνήγησα κάποιον όπως εκείνοι. Και όταν φόρεσαν τους αδερφούς Khindri γνωρίζοντας ότι έλεγαν ψέματα, αυτό είναι πρόβλημα. Όπως είπα στην τελική μου συζήτηση, δεν πρόκειται να… Δεν είναι παιχνίδι. Και παίζεις με τη ζωή ενός 18χρονου παιδιού. Και ήταν πρόθυμοι να βάλουν αυτούς τους τύπους στον ντετέκτιβ Χάουαρντ και ο ντετέκτιβ Ανταραμιάν είχαν πάρει και οι δύο συνέντευξη. Και στις αναφορές της αστυνομίας τους είπαν, «Ξέρουμε ότι λες ψέματα». Δεν μπορώ να κάνω αυτή την ερώτηση όταν βρίσκονται στο βήμα του ντετέκτιβ, γιατί ένας μάρτυρας δεν μπορεί να σχολιάσει έναν άλλον. Τα έβαλαν λοιπόν. Ήξεραν ότι έλεγαν ψέματα και αυτό είναι σκουπίδι.

Mark Richards: ( 03:28 )
Είμαι ευγνώμων που δεν θα χρειαστεί ποτέ να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα σχετικά με το βίντεο με drone. Αλλά συνέχισαν να λένε, «Το έχουμε ορίσει. Το αφήσαμε να μπει». Συμφωνήσαμε να το αφήσουμε να μπει γιατί είδαμε την ποιότητα που μας δόθηκε και η κριτική επιτροπή δεν μπορούσε να δει τίποτα. Και μετά λένε, «Λοιπόν, ο πρώτος του δικηγόρος το είχε επειδή ήταν στον Τάκερ Κάρλσον». Ο Τζον Πιρς δεν είχε ποτέ αυτό το βίντεο. Έχουμε μιλήσει στο Fox News, έχουμε μιλήσει με την εκπομπή του Tucker Carlson. Το βίντεο που ήταν στην εκπομπή του Tucker Carlson ξεκίνησε ακριβώς όταν ο Rosenbaum πέταξε την τσάντα. Δεν ξεκίνησε με το κομμάτι που έδειξαν στην αρχή. Είναι τεράστια η διαφορά. Σε αυτό έχτισαν όλη τους την υπόθεση με αυτή τη φωτογραφία των σκουπιδιών. Δεν τα περιμένεις όλα σε μια δοκιμή, ποτέ. Και αυτό το πρόγραμμα που χρησιμοποίησαν και ο ειδικός από το εργαστήριο εγκληματικότητας λέει συγκεκριμένα στο blog της εταιρείας, «Οι βελτιώσεις τεχνητής νοημοσύνης δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για ιατροδικαστικά στοιχεία» και το έκαναν. Και η έρευνά μας μετά από αυτό, θα ήταν το αντικείμενο μιας τεράστιας κίνησης. Δεν χρειάζεται να το κάνουμε.

Ομιλητής 4: ( 04:40 )
Και είπατε ότι πηγαίνοντας σε αυτή τη δοκιμή δεν θέλετε να έχει σχέση με την αιτία. Αλλά κατά τη γνώμη σας, τι πιστεύετε ότι λέει αυτή η ετυμηγορία για τη δεύτερη δολοφονία;

Mark Richards: ( 04:58 )
Προσωπικά δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που μεταφέρουν AR-15 τριγύρω. Υπήρχε τόσος θυμός και τόσος φόβος στην Kenosha στις 25 Αυγούστου που οι άνθρωποι όντως οπλίστηκαν. Και ξέραμε από την αρχή ότι αν διαβάσατε σωστά αυτό το καταστατικό… Ξέρω ότι όλοι με νόμιζαν τρελό. Αν διαβάσατε σωστά το άγαλμα, ήταν νόμιμο να έχει αυτό το πυροβόλο όπλο. Και προφανώς μόλις ήρθαν τα στοιχεία, ο δικαστής απέρριψε την κατηγορία. Έριξαν την απαγόρευση κυκλοφορίας. Και αυτά ήταν πράγματα στα οποία το κράτος ήθελε να κρεμάσει κάπως το καπέλο τους, ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν ότι δεν μπορούσε να είναι εκεί, δεν μπορούσε να έχει το όπλο.

Ομιλητής 4: ( 05:39 )
Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που σας είπε ο Kyle Rittenhouse μετά την ετυμηγορία;

Mark Richards: ( 05:44 )
Ευχαριστώ.

Ομιλητής 5: ( 05:45 )
Mark, τι έκανε το επιζών θύμα [μη ακουστό 00:05:47] τις τελευταίες μέρες που παρακολουθώντας τον Kyle να καταθέτει βασικά έμοιαζε με ένα παιδί που έπιασε να κάνει κάτι λάθος. Παράφραση. Τι θέλει ο Κάιλ να γνωρίζουν οι οικογένειες των ανδρών που σκότωσε για το πώς έγινε όλο αυτό; Επειδή μίλησε επανειλημμένα ότι δεν είχε άλλη επιλογή, αλλά σαφώς υπάρχει απλά...

Mark Richards: ( 06:08 )
Εάν ο κ. Grosskreutz και κάποιοι άλλοι άνθρωποι είχαν αφήσει τον Kyle να πάει στην αστυνομία, θα υπήρχε μόνο ένας νεκρός. Αναφέρθηκαν σε αυτόν και μίλησα για αυτό ως ενεργός σουτέρ. Ο καθένας μπορεί να αναζητήσει τον ορισμό του ενεργού σκοπευτή από το FBI, τις αρχές επιβολής του νόμου. Δεν το συνάντησε, αλλά τον τρόπο που είναι τόσο φορτισμένες αυτές οι λέξεις, αυτό χρησιμοποίησαν. Ήθελαν να τον ζωγραφίσουν έτσι. Μακάρι να μην πεθάνει κανείς. Μακάρι να μην συναντούσα ποτέ τον Kyle Rittenhouse. Και δεν το εννοώ επειδή ήταν κακός πελάτης. Απλώς εννοώ γιατί τότε αυτό δεν θα είχε συμβεί.

Ομιλητής 5: ( 06:45 )
Είτε νιώθει ότι έπρεπε να το κάνει είτε όχι, μετανιώνει; Νιώθει άσχημα για… Για αυτές τις οικογένειες;

Mark Richards: ( 06:51 )
Νομίζω ότι το κάνει. Το έχουμε μιλήσει. Έχει γίνει τόση συζήτηση για το αν τα δάκρυα ήταν γνήσια. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι όταν ετοιμάσαμε τον Kyle και δουλέψαμε για την κατάθεσή του, υπήρχαν πράγματα για τα οποία δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε στο γραφείο μου επειδή ήταν πολύ συναισθηματικό και δεν μπορούσε να το διαχειριστεί. Είναι σε συμβουλευτική για PTSD. Δεν κοιμάται τα βράδια. Οι τύψεις, νομίζω ότι εκδηλώνονται με άλλους τρόπους. Δεν νομίζω ότι μπορεί ποτέ να βγει από εδώ και να το πει αυτό λόγω της κατάστασης. Αλλά ξέρω τον Kyle Rittenhouse και ξέρω τι νιώθει.

Ομιλητής 4: ( 07:36 )
Μάρκ, σε αυτές τις γραμμές, πού πηγαίνει από εδώ;

Mark Richards: ( 07:44 )
Πρέπει να συνεχίσει τη ζωή του όσο καλύτερα μπορεί. Νομίζω ότι τελικά κάποια ανωνυμία θα επανέλθει σε αυτό. Δεν νομίζω ότι θα συνεχίσει να ζει σε αυτή την περιοχή. Νομίζω ότι είναι πολύ επικίνδυνο. Είχε 24ωρη ασφάλεια από τότε που συνέβη αυτό. Είμαστε ευγνώμονες που ο δικαστής προστάτεψε τη διεύθυνσή του. Όλοι σε αυτή την υπόθεση, και όταν το λέω αυτό, εννοώ δίωξη, υπεράσπιση. Για μένα, είναι τρομακτικό πόσες απειλές θανάτου είχαμε. Απαντούσα στο τηλέφωνό μου στο δρόμο της επιστροφής από το δικαστήριο στην Kenosha. Το γραφείο μου δεν είναι τόσο μακριά. Μετά την τρίτη απειλή θανάτου, σταμάτησα να απαντώ στο τηλέφωνο.

Ομιλητής 3: ( 08:26 )
Mark, τι λέτε σε άτομα που μπορεί να κοιτάξουν την κατηγορία και εξακολουθούν να πιστεύουν ότι δεν είχε καμία δουλειά να είναι στο Kenosha εκείνο το βράδυ [μη ακουστό 00:08:37].

Mark Richards: ( 08:37 )
Είχε τόση δουλειά να είναι εκεί όσο οποιοσδήποτε από τους διαδηλωτές ή τους ταραχοποιούς. Μόνο αυτό μπορούσα να πω. Θα υπάρξουν άνθρωποι που δεν θα συμφωνήσουν ποτέ με αυτή τη δήλωση, αλλά αν όλοι μας ενδιαφέρουμε λίγο τη δουλειά μας, νομίζω ότι θα ήμασταν όλοι καλύτερα. Και είναι ένα δύσκολο μάθημα.

Ομιλητής 3: ( 08:59 )
Δεν θα μπορούσε να ειπωθεί για τον Κάιλ;

Mark Richards: ( 09:02 )
Θα μπορούσε να είναι. Του ζητήθηκε να είναι εκεί. Ήθελε να βοηθήσει την κοινότητα. Και αν αυτό είναι το αφήγημα με το οποίο πήγε το κράτος, δεν έπρεπε να είναι εκεί. Του ζήτησαν να είναι εκεί ο Νικ και ο Ντόμινικ και οι αδελφοί Χίντρι ήθελαν ασφάλεια. Δεν προσπαθώ να κατηγορήσω κανέναν. Μακάρι να μην είχε χωριστεί ποτέ από τον Ryan Bulch και να μην ήμασταν εδώ.

Ομιλητής 6: ( 09:27 )
Έχει εκφράσει ποτέ-;

Ομιλητής 3: ( 09:29 )
Εδώ στον Kenosha;

Mark Richards: ( 09:31 )
Δεν το πιστεύω. Αν έπρεπε να τα κάνει όλα ξανά και είπες ότι θα συμβεί το ίδιο και η ζωή σου θα μπει σε μια ζωντανή κόλαση για ένα χρόνο και δεν θα ξέρεις αν θα γίνεις ελεύθερος , έλεγε, «Δεν θα πήγαινα». Αλλά δεν μπορούμε να αναιρέσουμε τον χρόνο.

Ομιλητής 2: ( 09:51 )
Ο πρόεδρος μόλις ρωτήθηκε για τις ετυμηγορίες. Λέει, «Στηρίζω αυτό που έχει να πει η κριτική επιτροπή. Το σύστημα των ενόρκων λειτουργεί». Κανένα σχόλιο;

Mark Richards: ( 10:01 )
Και δεν γελάω με τον Πρόεδρο Μπάιντεν. Αυτό που γελάω είναι ένας φίλος μου που είναι δικηγόρος είπε… Και αυτός κι εγώ είχαμε κάνει μια μεγάλη υπόθεση μαζί πριν από επτά, οκτώ χρόνια. Και είπε, "Πιστεύετε ότι αυτό το Rittenhouse θα είναι μεγαλύτερο από αυτήν την περίπτωση;" Και είπα, «το κάνω». Και είπε: «Γιατί το λες αυτό;» Και είπα, «Δεν είχα ποτέ υπόθεση, και δεν νομίζω ότι θα το κάνω ποτέ, όπου μέσα σε δύο ή τρεις ημέρες ο ένας από τον άλλον, ο πρόεδρος και ο υποψήφιος για την προεδρία θα το σχολιάσουν». Και οι δύο είχαν τόσο διαφορετικές πεποιθήσεις. Ο Πρόεδρος Μπάιντεν είπε ορισμένα πράγματα που νομίζω ότι είναι τόσο λανθασμένα και αναληθή. Δεν είναι λευκός υπεροχή. Χαίρομαι που τουλάχιστον σέβεται την ετυμηγορία των ενόρκων. Και αν η κυβέρνηση είχε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το κινητό του τηλέφωνο ή οτιδήποτε ότι είχε πάει σε οποιονδήποτε από αυτούς τους ιστότοπους ή ήταν online κάνοντας τέτοια πράγματα, θα είχε εισαχθεί ως αποδεικτικά στοιχεία. Δεν ήταν. Ήμασταν τα άτομα που κυκλοφόρησαν το κινητό του, το οποίο δεν μπορούσε να σπάσει το FBI γιατί δεν είχαμε τίποτα να κρύψουμε.

Ομιλητής 6: ( 11:07 )
Γνωρίζετε ότι-

Ομιλητής 7: ( 11:09 )
Έφτασα εδώ λίγο αργά. Μπορείτε απλώς να επαναλάβετε ή να εξετάσετε την αντίδρασή του αμέσως μετά;

Mark Richards: ( 11:17 )
Όχι. Δεν κάνω επαναλήψεις.

Ομιλητής 2: ( 11:17 )
Σε οποιαδήποτε πολιτική αγωγή;

Mark Richards: ( 11:17 )
Τι είναι αυτό;

Ομιλητής 2: ( 11:17 )
Σκοπεύετε να τον εκπροσωπήσετε σε αστικές αγωγές;

Μαρκ Ρίτσαρντς: ( 11:19 )
Είμαι δικηγόρος υπεράσπισης ποινικών. Δεν κάνω πολιτικά πράγματα.

Ομιλητής 8: ( 11:22 )
Είστε βετεράνος δικηγόρος υπεράσπισης εγκληματιών. Μιλήστε για το μόνο πράγμα που μάθατε, αν έπρεπε να πείτε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα από αυτήν την υπόθεση, τι έχετε μάθει;

Mark Richards: ( 11:32 )
Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και κάθε περίπτωση έχει εκπλήξεις. Έμαθα ότι μπορούσα να περιμένω 24 ώρες για μια ετυμηγορία.

Ομιλητής 8: ( 11:44 )
Τι γίνεται με το ομόλογο των 2 εκατομμυρίων;

Mark Richards: ( 11:47 )
Υποψιάζομαι ότι θα υπάρξει τσακωμός για αυτό. Ο Τζον Πιρς είναι το πρόσωπο που δημοσίευσε το δεσμό. Όλα αυτά τα χρήματα συγκεντρώθηκαν για λογαριασμό του Kyle. Οι Lin Wood και FightBack λένε ότι το δικαιούνται. Χρησιμοποιώ στρογγυλούς αριθμούς, αλλά μισό εκατομμύριο δολάρια, νομίζω, προήλθαν απευθείας από τη Wendy Rittenhouse από χρήματα που είχε συγκεντρώσει. Οπότε θα γίνει μάχη γι' αυτό. Και είμαι ευγνώμων που θα γίνει μια μάχη για αυτό, γιατί αν είχε χάσει, δεν θα είχε σημασία.

Ομιλητής 4: ( 12:24 ) Ο
Κάιλ είχε φιλοδοξίες να απαντήσει πρώτος. Είναι ακόμα αυτό...

Mark Richards: ( 12:26 )
Θέλει να γίνει νοσοκόμα.

Ομιλητής 8: ( 12:28 )
Ποιο θα λέγατε ότι είναι το μεγαλύτερο σας πλεονέκτημα από αυτή τη συζήτηση της κριτικής επιτροπής των 25 ωρών; Τι νομίζεις ότι λέει αυτό;

Mark Richards: ( 12:34 )
Πρέπει να είμαι πιο υπομονετικός.

Ομιλητής 6: ( 12:36 )
Τώρα που αθωώθηκε, μπορείτε να κοιτάξετε πίσω και να επισημάνετε μια κομβική στιγμή που ήταν επιτυχημένη για εσάς, που πιστεύετε ότι δημιούργησε αυτό το αποτέλεσμα;

Mark Richards: ( 12:46 )
Να απαλλαγούμε από τους δύο πρώτους δικηγόρους. Και αυτό μπορεί να είναι ένα έξυπνο σχόλιο, αλλά αυτό εννοώ. Και πήρα τον καλύτερο φίλο μου τον Corey να συμμετάσχει, τον οποίο εμπιστεύομαι. Και για να μπορέσετε να συνεργαστείτε με κάποιον που δεν χρειάζεται να ελέγξετε τη δουλειά του, δεν ανησυχείτε για το τι πρόκειται να κάνει. Τους δίνεις ένα έργο και έχει γίνει τόσο καλά ή καλύτερα όσο θα έκανες μόνος σου, είναι ανεκτίμητο.

Ομιλητής 8: ( 13:14 )
Έχουν γίνει πολλά σχόλια για την απόδοση του εισαγγελέα σε αυτήν την υπόθεση. Τι θα έλεγες να είσαι μαζί του κάθε μέρα;

Mark Richards: ( 13:22 )
Πρέπει να έφτασες λίγο αργά. Γνωρίζω τον Τομ Μπίνγκερ εδώ και πολύ καιρό. Τον γνώριζα όταν ήταν πολιτικός δικηγόρος. Είμαι απογοητευμένος με μερικά από τα πράγματα που έκανε. Και είπα γιατί.

Ομιλητής 8: ( 13:35 )
Για παράδειγμα, τι;

Μαρκ Ρίτσαρντς: ( 13:36 )
Φορώντας τους αδερφούς Khindri όταν ξέρετε ότι λένε ψέματα, αλλάζετε τη δίωξή σας, πηγαίνετε με πρόκληση αφού λέτε ότι ο πελάτης μου τον κυνήγησε και τον πυροβόλησε στην πλάτη, αποκαλώντας τον ενεργό σκοπευτή όταν δεν είναι. Η δικαιοσύνη απονέμεται όταν η αλήθεια βγαίνει. Και δεν ξέρω ότι έχει συσταθεί για να το κάνει αυτό, αλλά ένας εισαγγελέας υποτίθεται ότι αναζητά την αλήθεια. Δεν πρόκειται για τη νίκη. Και αυτή η υπόθεση έγινε για τη νίκη. Και μάλλον γι' αυτό έγινε τόσο προσωπικό.

Ομιλητής 9: ( 14:09 )
Τι θα λέγατε για τον δικαστή; Τι λέτε για το πώς χειρίστηκε ο δικαστής την υπόθεση;

Mark Richards: ( 14:13 )
Ποτέ δεν έχω δει τόσα πολλά φτιαγμένα από τόσο λίγα. Και αυτό δεν είναι για να σας ξεχωρίσω παιδιά ή κάτι τέτοιο, αλλά έχω δοκιμάσει υποθέσεις ως εισαγγελέας πριν από 100 χρόνια ενώπιον του δικαστή Σρέντερ. Έχω δοκιμάσει υποθέσεις ως δικηγόρος υπεράσπισης, και αυτός και εγώ χτυπήσαμε τα κεφάλια ως δικηγόρος υπεράσπισης. Ο δικαστής Σρέντερ σας δίνει μια δίκαιη δίκη ως κατηγορούμενος, δεν θέλετε να καταδικάσει τον πελάτη σας. Εντάξει? Αλλά σε αυτή την περίπτωση, αναζητούσαμε μια δίκαιη δίκη. Και αν χάναμε, ξέραμε τι θα συμβεί. Επομένως, δεν θα είχε σημασία αν ήταν αυτός ο δικαστής ή κάποιος άλλος δικαστής. Κάνει ισόβια κάθειρξη. Οπότε θα προτιμούσα μια δίκαιη δίκη. Νόμιζα ότι μας έδωσε μια δίκαιη δίκη.

Mark Richards: ( 15:03 )
Όλοι ξετρελάθηκαν με το ποτήρι. Ποιός νοιάζεται? Αυτό δεν έχει καμία σχέση με αυτό. Θέλω να πω, έχω δει το ποτήρι χρησιμοποιημένο στο παρελθόν. Έχω δει υπαλλήλους να βγάζουν πράγματα και να συμβαίνουν ύποπτα πράγματα. Ο Κάιλ το έβγαλε, και θα είμαι πραγματικά ειλικρινής. Είχαμε κάθε κριτή να σκοράρει σε ένα φύλλο. Και ήμασταν συντετριμμένοι όταν αυτοί οι τρεις από τους έξι ενόρκους χωρίστηκαν από την επιτροπή, γιατί νομίζαμε ότι ήταν τρεις από τους πιο δυνατούς ενόρκους μας. Και ο Κάιλ τράβηξε τα ονόματά τους. Οπότε πιστεύω ότι είναι καλό σύστημα. Έχω μια δίκη μπροστά τους, μια μεγάλη υπόθεση. Και ίσως σε αυτό, θα πιστεύω ότι είναι άδικος, αλλά είναι δίκαιος κριτής.

Ομιλητής 8: ( 15:53 )
Αλλά είπε επίσης κάτι για το μέλλον, σχεδιάζει να επανεξετάσει τη δυνατότητα ζωντανής κάλυψης σε αυτόν τον βαθμό. Δεδομένου του τι έχετε περάσει, ανέφερε ότι περάσατε πολλά. Σου έγιναν απειλές. Τι πιστεύετε ότι θα έπρεπε να προχωρήσει αυτό, δημιουργώντας προηγούμενο;

Mark Richards: ( 16:11 )
Δεν ξέρω για αυτό. Δεν έχω κάνει ποτέ περίπτωση που μεταδόθηκε τηλεοπτικά σφυρί με σφυρί. Είχα περιπτώσεις που έλαβαν κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Ήξερα ότι αυτή η υπόθεση ήταν μεγάλη. Δεν είχα ιδέα ότι θα ήταν τόσο μεγάλο. Θέλω να πω, έχω λάβει τηλεφωνήματα από ανθρώπους που δεν έχω δει εδώ και 25 χρόνια. Είναι απλώς παράξενο. Και δεν θα μπορέσω ποτέ να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό που προκάλεσε το ενδιαφέρον που έκανε. Δεν νομίζω ότι έκανε τους δικηγόρους να ενεργήσουν διαφορετικά. Δεν νομίζω ότι έκανε τον δικαστή να συμπεριφέρεται διαφορετικά. Και υποψιάζομαι ότι όταν όλα κρυώσουν, αν υπήρχε άλλη μεγάλη υπόθεση μπροστά στον δικαστή Σρέντερ, θα άφηνε τις κάμερες να μπουν.

Ομιλητής 5: ( 16:57 )
Μαρκ, θα πει κάτι ο Κάιλ στο πλήθος; Απλώς έχοντας [δεν ακούγεται 00:17:01] για λογαριασμό του; Δεν ξέρουμε ότι θα υπάρξει πρόβλημα, αλλά υπάρχει κόσμος που μαζεύεται μέχρι να φύγουμε. Όλο και περισσότεροι εμφανίζονταν. Πιστεύετε ότι οτιδήποτε μπορεί να πει θα μπορούσε να κάνει τα πράγματα να πάνε καλύτερα από ό,τι θα έκαναν;

Mark Richards: ( 17:14 )
Δεν το κάνω. Οι άνθρωποι που θα καταλήξουν να προκαλούν προβλήματα, δεν θέλουν να ακούσουν από τον Kyle Rittenhouse. Τι? "Μείνε ψύχραιμος?"

Ομιλητής 8: ( 17:31 )
Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι ευρύτερες συνέπειες αυτής της ετυμηγορίας σε κανέναν;

Mark Richards: ( 17:34 )
Δεν νομίζω ότι είναι τέτοια περίπτωση. Όταν θέλετε να μιλήσετε για τις συνέπειες και το προηγούμενο και τέτοια πράγματα, πρόκειται να συμβεί ποτέ ξανά; Θα υπάρξει ποτέ απλώς μια πλήρης αναταραχή στην Kenosha ή σε κάποια άλλη πόλη και αυτό θα συμβεί; Απλώς δεν το βλέπω αυτό. Ήταν μια υπόθεση αυτοάμυνας, το δικαίωμα να προστατευτεί κανείς από τον κ. Rosenbaum. Δεν θέλω να μιλάω άσχημα για τους νεκρούς, αλλά δεν ήταν καλός άνθρωπος και όλοι ξέρουν γιατί. Και πολλά από αυτά δεν μπήκαν μπροστά στην κριτική επιτροπή. Δεν ξέρω λοιπόν ότι υπάρχουν ευρύτερες επιπτώσεις. Δεν θέλω να το κάνω μεγαλύτερο από όσο είναι.

Ομιλητής 7: ( 18:16 )
Ένα ζευγάρι πολιτικών στο Ουισκόνσιν χρησιμοποίησαν τη λέξη vigilante για να αναφερθούν στον πελάτη σας από τότε που εκδόθηκε η ετυμηγορία. Πώς αντιδράς σε αυτό;

Mark Richards: ( 18:23 )
Ίσως έπρεπε να παρακολουθήσουν τη δίκη.

Ομιλητής 6: ( 18:27 )
Ξέρω ότι ο Kyle Rittenhouse σας είπε ευχαριστώ. Το είπατε μετά την ανάγνωση της ετυμηγορίας. Μπορείτε να πείτε περισσότερα για τη γενική αντίδραση του ίδιου ή της οικογένειάς του εκείνη τη στιγμή;

Mark Richards: ( 18:35 )
Είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που οτιδήποτε λέγεται αυτή τη στιγμή είναι κάπως χωρίς νόημα. Πρέπει να το δεχθούμε, να το σκεφτούμε. Και για τι με ευχαριστεί; Και δεν εννοώ ότι είναι ανειλικρινές, αλλά χρειάζεται λίγος χρόνος για να επεξεργαστεί αυτό που έγινε σήμερα. Δεν το έχω επεξεργαστεί.

Ομιλητής 2: ( 19:00 )
[crosstalk 00:19:00] Ουισκόνσιν;

Mark Richards: ( 19:05 )
Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση. Αν έπρεπε να μαντέψω, και θα ήταν μια εικασία, δεν νομίζω ότι θα μείνουν στο Ουισκόνσιν.

Ομιλητής 8: ( 19:10 )
Τι είναι επόμενο για εσάς;

Mark Richards: ( 19:12 ) Δοκίμασα
σε μια εβδομάδα. Θα πάρω μερικές μέρες άδεια και θα πάω αύριο στο παιχνίδι Badger, το οποίο έχασα-

Ομιλητής 8: ( 19:20 )
Γύρω από;

Mark Richards: ( 19:21 )
Ας ελπίσουμε. Έχω χάσει μερικά παιχνίδια Badger εξαιτίας αυτής της δοκιμής. Φοβηθήκαμε ότι δεν θα προλάβαμε να πάμε γιατί θα τα έβαζαν εσκεμμένα το Σάββατο. Και θέλω να τους δω να νικούν τη Νεμπράσκα.

Ομιλητής 2: ( 19:34 )
Έχετε καμία αίσθηση ότι συμφώνησαν με αυτές τις ετυμηγορίες πολύ νωρίτερα, αλλά ίσως χρειάστηκε λίγος επιπλέον χρόνος για να αφήσουν τουλάχιστον την εντύπωση ότι πραγματικά το πολέμησαν. Δεν ήταν μια γρήγορη, ξαφνική απόφαση.

Mark Richards: ( 19:44 )
Δεν το πιστεύω αυτό. Δεν το πιστεύω αυτό. Εννοώ, υπήρχαν οι ερωτήσεις και νομίζω ότι το είπα σε κάποιους χθες, όταν ζήτησαν να αποσυρθούν στις 4:00. Μπορούσες να δεις την ένταση σε αυτούς τους ανθρώπους, τους ενόρκους, τουλάχιστον εγώ μπορούσα, ή το ένιωθα που έμπαιναν σε αυτό το δωμάτιο. Και αν ήθελαν να τα παρατήσουν νωρίς, γιατί νομίζω ότι ήταν τεταμένοι. Και αν υπήρχε κάποια πρόωρη ετυμηγορία και μας έπαιζαν όλους για ανόητους, είναι υπέροχοι ηθοποιοί και ηθοποιοί. Δεν νομίζω ότι ήταν έτσι.

Ομιλητής 5: ( 20:22 )
Τι πιστεύετε για [μη ακουστό 00:20:23];

Mark Richards: ( 20:24 )
Το πιστεύω. Έχω πελάτες πριν από 30 χρόνια με τους οποίους μιλάω ακόμα. Ένας από τους παλαιότερους αγαπημένους μου πελάτες, μετακόμισε στους αγώνες αυτοκινήτων, μετακόμισε στη Μινεάπολη. Μου έστειλε μήνυμα «Συγχαρητήρια». Του μιλάω μια φορά το μήνα. Προσπαθώ να παραμένω σε επαφή με πελάτες που θέλουν να μείνουν σε επαφή μαζί μου. Μου αρέσει να τους βλέπω να τα πηγαίνουν καλά, και ελπίζω ότι ο Κάιλ το κάνει.

Ομιλητής 8: ( 20:47 )
Πιστεύετε ότι θα κρατήσουν χαμηλό προφίλ;

Mark Richards: ( 20:49 )
Το ελπίζω.

Ομιλητής 4: ( 20:53 )
Τι πιστεύετε ότι λέει ο χρόνος που χρειάστηκε η κριτική επιτροπή για να το κάνει αυτό για το πώς το χειρίστηκαν;

Mark Richards: ( 20:57 )
Το πήραν πολύ σοβαρά. Όπως είπα, είναι η μεγαλύτερη κριτική επιτροπή που είχα ποτέ. Ουάου. Μπορώ να πάω σπίτι?

Ομιλητής 8: ( 21:06 )
Πήγαινε σπίτι.

Ομιλητής 6: ( 21:07 )
Δεν σας έχουμε ζητήσει κάτι άλλο;

Ομιλητής 9: ( 21:11 )
Μαρκ, νομίζεις [δεν ακούγεται 00:21:13];

Mark Richards: ( 21:17 )
Μάλλον. Δεν είμαι υπεύθυνος για τα ΜΜΕ του. Δεν έχω καμία σχέση με αυτό. Ναι.

Ομιλητής 3: ( 21:25 )
Ευχαριστώ, Mark.

Mark Richards: ( 21:25 )
Ναι.

Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, υποτίτλων και υποτίτλων.