Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Rev.Jen Psaki. Ξεκίνησε επίσης μια ολόκληρη κυβερνητική προσπάθεια για να προωθήσει τη φυλετική ισότητα και να ξεριζώσει τον συστημικό ρατσισμό από ομοσπονδιακά προγράμματα και ιδρύματα


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο

Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.

Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Ενημέρωση Τύπου του Πρώτου Λευκού Οίκου της Μπάιντεν Διοίκησης με την Τζεν Ψάκη την Ημέρα των Εγκαινίων

Πρώτη συνέντευξη τύπου του Λευκού Οίκου Biden Administration

Jen Psaki: ( 00:19 )
Καλησπέρα, όλοι. Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε σε αυτήν την ιστορική ημέρα. Είναι τιμή να είμαι εδώ με όλους σας. Όταν ο πρόεδρος μου ζήτησε να υπηρετήσω σε αυτόν τον ρόλο, μιλήσαμε για τη σημασία της επιστροφής της αλήθειας και της διαφάνειας στην αίθουσα ενημέρωσης και μου ζήτησε να διασφαλίσω ότι επικοινωνούμε για τις πολιτικές σε όλη τη διοίκηση του Μπάιντεν-Χάρις και το έργο της ομάδας του κάνει κάθε μέρα για λογαριασμό όλων των Αμερικανών. Θα υπάρξουν στιγμές που βλέπουμε τα πράγματα διαφορετικά σε αυτό το δωμάτιο. Εννοώ, μεταξύ όλων μας. Είναι εντάξει. Αυτό είναι μέρος της δημοκρατίας μας και η ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης με τον αμερικανικό λαό θα είναι κεντρική για την εστίασή μας στο γραφείο Τύπου και στον Λευκό Οίκο κάθε μέρα.

Jen Psaki: ( 01:04 )
Έτσι, είχαμε μια πολύ πολυάσχολη και δραστήρια μέρα σήμερα, όπως όλοι γνωρίζετε, αλλά ήθελα να αφιερώσω λίγο χρόνο για να περάσω από τις 15 εκτελεστικές ενέργειες ή τις καλύτερες στιγμές τους, πρέπει να πω, και μερικές από τα βήματα που ο πρόεδρος ζήτησε από τις υπηρεσίες να λάβουν σήμερα. Θα έπρεπε να έχετε λάβει όλα τα αντίγραφα των εκτελεστικών παραγγελιών, καθώς και τα συνοδευτικά ενημερωτικά δελτία, αλλά θέλω να αφιερώσω αυτήν τη στιγμή για να τα επισημάνω για το αμερικανικό κοινό που παρακολουθεί στο σπίτι.

Jen Psaki: ( 01:31 )
Για την καταπολέμηση του θανατηφόρου ιού, ο πρόεδρος ξεκίνησε την πρόκληση κάλυψης 100 ημερών, ζητώντας από τους Αμερικανούς να κάνουν το ρόλο τους και να καλυφθούν για 100 ημέρες. Κάνει επίσης το ρόλο του, εκδίδοντας εντολή μάσκας που απαιτεί από όσους επισκέπτονται ένα ομοσπονδιακό κτίριο ή μια ομοσπονδιακή γη ή χρησιμοποιούν συγκεκριμένους τρόπους δημόσιας μεταφοράς για να φορούν μάσκα. Υπέγραψε εκτελεστική εντολή που αντιστρέφει την απόφαση του Τραμπ να αποχωρήσει από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας Αυτό θα ενισχύσει τις δικές μας προσπάθειες για έλεγχο της πανδημίας βελτιώνοντας την παγκόσμια υγεία. Και αύριο, δεν χάνουμε χρόνο, ο Δρ Fauci θα συμμετάσχει εξ αποστάσεως στη συνάντηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ως επικεφαλής αντιπροσωπείας των ΗΠΑ.

Jen Psaki: ( 2:13 )
Ο Πρόεδρος Μπάιντεν διόρισε επίσης επίσημα έναν συντονιστή απόκρισης COVID-19, μια θέση και ομάδα που είχαμε ήδη ανακοινώσει προηγουμένως, αλλά το έκανε επίσημο σήμερα να δημιουργήσει μια ενοποιημένη εθνική απάντηση στην πανδημία και ανέστησε την ομάδα εθνικής ασφάλειας υπεύθυνη για την παγκόσμια υγεία, ασφάλεια και βιοάμυνα Η πανδημία COVID-19 προκάλεσε μια σχεδόν άνευ προηγουμένου κρίση προσιτής στέγης. Έλαβε άμεση δράση για να αντιμετωπίσει την κρίση και ζήτησε από τις αρμόδιες υπηρεσίες να επεκτείνουν σε εθνικό επίπεδο μορατόριουμ για εξώσεις και κατασχέσεις. Η πανδημία έχει επίσης αυξήσει τις δυσκολίες σε εκατομμύρια Αμερικανούς που οφείλουν ομοσπονδιακά φοιτητικά δάνεια. Σε απάντηση, ο πρόεδρος ζήτησε από το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει τις πληρωμές και τους τόκους των φοιτητικών δανείων. Επανήλθε στη συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα,

Jen Psaki: ( 03:13 )
Συγγνώμη, ελπίζω να είσαι άνετος. Υπάρχουν μερικά ακόμη. Και μια δεύτερη ευρεία εκτελεστική εντολή θα ανατρέψει τις επιβλαβείς κανονιστικές ανατροπές της προηγούμενης διοίκησης για την προστασία της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος. Αυτή η παραγγελία προστατεύει τους θησαυρούς του έθνους μας εξετάζοντας την ανασκόπηση των ορίων για πολλά εθνικά μνημεία, τοποθετεί προσωρινό μορατόριουμ σε όλες τις μισθώσεις πετρελαίου και φυσικού αερίου στο Εθνικό Καταφύγιο Άγριας Ζωής της Αρκτικής και αποκαθιστά την ομάδα εργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών σχετικά με το κοινωνικό κόστος των αερίων του θερμοκηπίου. Ξεκίνησε επίσης μια ολόκληρη κυβερνητική προσπάθεια για να προωθήσει τη φυλετική ισότητα και να ξεριζώσει τον συστημικό ρατσισμό από ομοσπονδιακά προγράμματα και ιδρύματα.

Jen Psaki: ( 03:53 ) Διέθεσε
τον γραμματέα Εσωτερικής Ασφάλειας, σε συνεννόηση με τον γενικό εισαγγελέα, να λάβει όλες τις κατάλληλες ενέργειες για τη διατήρηση και την ενίσχυση του DACA, το οποίο παρέχει προσωρινή ανακούφιση από την απέλαση στους Dreamers, νέους που μεταφέρθηκαν σε αυτό χώρα ως παιδιά. Ο πρόεδρος τερμάτισε επίσης την απαγόρευση των μουσουλμάνων, μια πολιτική που βασίζεται στα θρησκευτικά κινήματα και την ξενοφοβία. Υπέγραψε μια διακήρυξη, η οποία σταμάτησε αμέσως την περαιτέρω χρηματοδότηση ή την κατασκευή του συνοριακού τείχους της προηγούμενης διοίκησης και τερμάτισε τη λεγόμενη εθνική κατάσταση έκτακτης ανάγκης που χρησιμοποιήθηκε για την εκτροπή δαπανηρών δισεκατομμυρίων για την κατασκευή τειχών.

Jen Psaki: ( 4:29 )
Επίσης σήμερα, Μπάιντεν έστειλε ένα νομοσχέδιο για τη μετανάστευση στο Κογκρέσο. Ο νόμος περί ιθαγένειας των ΗΠΑ εκσυγχρονίζει το σύστημα μετανάστευσης. Παρέχει στους εργατικούς ανθρώπους που έχουν εμπλουτίσει τις κοινότητές μας και έζησαν εδώ για δεκαετίες μια ευκαιρία να αποκτήσουν υπηκοότητα. Η προτεραιότητα του προέδρου που εκφράζεται στο νομοσχέδιο είναι η υπεύθυνη διαχείριση των συνόρων, η διατήρηση των οικογενειών μαζί, η ανάπτυξη της οικονομίας μας, η αντιμετώπιση των βασικών αιτίων της μετανάστευσης από την Κεντρική Αμερική και η διασφάλιση ότι η Αμερική μπορεί να παραμείνει καταφύγιο για όσους εγκαταλείπουν τη δίωξη. Με αυτό, θα ήθελα να απαντήσω στις ερωτήσεις σας. Zeke, γιατί δεν μας ξεκινάτε;

Zeke: ( 05:06 )
Jen, πρώτα, συγχαρητήρια. Μια ερώτηση για το ρόλο σας. Το αγγίξατε αυτό λίγο [δεν ακούγεται 00:05:11]. Όταν βρίσκεστε εκεί, βλέπετε τον πρωταρχικό σας ρόλο ως προώθηση των συμφερόντων του προέδρου ή είστε εκεί για να μας παράσχετε την αβάσιμη αλήθεια, ώστε να μπορούμε να το μοιραστούμε με τον αμερικανικό λαό.

Jen Psaki: ( 05:21 )
Λοιπόν, επιτρέψτε μου να πω πρώτα, Zeke, ότι έρχομαι σε αυτό το βάθρο, έχοντας υπηρετήσει τόσο στον Λευκό Οίκο όσο και στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ ως εκπρόσωπος εκεί και ταξίδεψα τον κόσμο σε ταξίδια για να προωθήσω δημοκρατία, όπου είδα τη δύναμη των Ηνωμένων Πολιτειών και, φυσικά, τη δύναμη αυτού του βάθρου και τη δύναμη της αλήθειας, και τη σημασία του να δώσουμε ένα παράδειγμα εμπλοκής και διαφάνειας. Θα δηλώσω λοιπόν, διότι του δώσατε την ευκαιρία, σέβομαι βαθιά τον ρόλο ενός ελεύθερου και ανεξάρτητου τύπου στη δημοκρατία μας και για το ρόλο που παίζετε όλοι εσείς.

Jen Psaki: ( 05:54 )
Όπως ανέφερα νωρίτερα, θα υπάρξουν στιγμές που διαφωνούμε, και σίγουρα θα υπάρξουν ημέρες όπου διαφωνούμε για εκτεταμένα τμήματα της ενημέρωσης, ακόμη και ίσως, αλλά έχουμε έναν κοινό στόχο, που είναι η κοινή χρήση ακριβείς πληροφορίες με τον αμερικανικό λαό. Εάν ο πρόεδρος στάθηκε εδώ μαζί μου σήμερα, θα έλεγε ότι εργάζεται για τον αμερικανικό λαό. Δουλεύω γι 'αυτόν, γι' αυτό δουλεύω και για τον αμερικανικό λαό, αλλά ο στόχος του και η δέσμευσή του είναι να επαναφέρει τη διαφάνεια και την αλήθεια στην κυβέρνηση, να μοιραστεί την αλήθεια ακόμα και όταν είναι δύσκολο να ακουστεί, και αυτό είναι κάτι που ελπίζω να επιτύχω σε αυτόν τον ρόλο επίσης.

Zeke: ( 06:29 )
Και έπειτα μόνο ένα επόμενο, δεδομένου ότι έχουμε λίγο χρόνο. Πότε θα ξεκινήσει ο Πρόεδρος Μπάιντεν αυτή τη σημαντική νομική πρόσκληση; Ποιος είναι στην αρχική λίστα; Κατά τη διάρκεια της μετάβασης, δεν μίλησε με τον Πρόεδρο Πούτιν. Σκοπεύει να το κάνει αυτό και πρόκειται να συζητήσει τα αντίποινα για το hack της SolarWinds στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση;

Jen Psaki: ( 06:46 )
Σίγουρα. Επιτρέψτε μου να προσπαθήσω να φτάσω σε αυτά, και θα το σημειώσω μόλις το ανέφερε η Zeke, ξέρω ότι κάποιοι από εσάς έχουν άλλη μια εκδήλωση σήμερα το απόγευμα επειδή δεν έχουμε τελειώσει πλήρως με την ημέρα, οπότε θα έχουμε μεγαλύτερες ενημερώσεις στο μέλλον, αλλά θα προσπαθήσουμε να λάβουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ερωτήσεις.

Τζεν Ψάκη: ( 06:59 )
Έτσι, η πρώτη κλήση του ηγέτη του εξωτερικού θα γίνει την Παρασκευή με τον πρωθυπουργό Τρόουντο. Περιμένω ότι θα συζητήσουν σίγουρα τη σημαντική σχέση με τον Καναδά, καθώς και την απόφασή του για τον αγωγό Keystone που ανακοινώσαμε σήμερα. Δεν έχω κανένα σχέδιο να σας διαβάσω σχετικά με μια κλήση με τον Πρόεδρο Πούτιν. Θα σας σημειώσω ότι θα περίμενα ότι οι πρώτες κλήσεις του θα είναι με συνεργάτες και συμμάχους. Πιστεύει ότι είναι σημαντικό να ξαναχτίσουμε αυτές τις σχέσεις και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και τις απειλές που αντιμετωπίζουμε στον κόσμο.

Jen Psaki: ( 07:33 )
Στα SolarWinds, έχουμε μιλήσει για αυτό πριν λίγο πριν από τα εγκαίνιά του, πρέπει να πω σήμερα. Φυσικά, διατηρούμε το δικαίωμα να ανταποκριθούμε ταυτόχρονα και με τον τρόπο που επιλέγουμε για οποιαδήποτε επίθεση στον κυβερνοχώρο, αλλά φυσικά η ομάδα μας φτάνει στο έδαφος σήμερα. Απλώς φτάνουν στους υπολογιστές τους, οπότε δεν έχω τίποτα να διαβάσω για εσάς ή σε μια προεπισκόπηση για εσάς αυτήν τη στιγμή. Πίτερ, προχωρήσου.

Peter: ( 08:00 )
Jen, έχω μια ερώτηση για εσάς σχετικά με την πολιτική. Πρώτον, μια γρήγορη καθαριότητα…

Πέτρος: ( 08:03 )
Ναι. Έχω μια ερώτηση για εσάς σχετικά με την πολιτική, πρώτα μια γρήγορη ερώτηση καθαρισμού. Πριν από λίγο καιρό, ο Πρόεδρος Μπάιντεν είπε ότι έλαβε μια πολύ γενναιόδωρη επιστολή από τον Πρόεδρο Τραμπ. Φυσικά, είπε ότι ήταν ιδιωτικό. Είπε: «Δεν θα το μιλήσω μέχρι να του μιλήσω» Σκοπεύει ο Πρόεδρος Μπάιντεν να καλέσει τώρα τον Πρώην Πρόεδρο Τραμπ και αυτός ο Λευκός Οίκος εργάζεται με οποιονδήποτε τρόπο για να προσπαθήσει να βάλει τα δύο σε επαφή;

Jen Psaki: ( 08:21 )
Λοιπόν, νομίζω, Peter, αυτό ήταν μια αντανάκλαση της άποψης του προέδρου Biden, και ήμουν μαζί του όταν διάβαζε την επιστολή στο Oval Office πριν υπογράψει τις εκτελεστικές ενέργειες, ήταν αυτό είναι μια επιστολή που ήταν ιδιωτική, όπως είπε σε όλους σας. Ήταν τόσο γενναιόδωρος και ευγενικός, και ήταν απλώς μια αντανάκλαση του ότι δεν σχεδίαζε να απελευθερώσει μονομερώς την επιστολή. Αλλά δεν θα το έπαιρνα ως ένδειξη προσάρτησης με τον πρώην πρόεδρο.

Peter: ( 08:47 )
Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω για την πολιτική εάν μπορώ γρήγορα. Προφανώς, ο ρόλος σας είναι από την άποψη της παροχής των καλύτερων πληροφοριών στον αμερικανικό λαό εκ μέρους αυτού του Λευκού Οίκου. Η μάχη για την αλήθεια ίσως είναι το μυαλό αυτή τη στιγμή, όπως και η μάχη ενάντια στον κοροναϊό. Πώς σκοπεύετε εσείς και ο Πρόεδρος Μπάιντεν να καταπολεμήσετε την παραπληροφόρηση που με πολλούς τρόπους οδήγησε σε αυτήν την επίθεση που είδαμε πριν από δύο εβδομάδες σήμερα στο Καπιτώλιο;

Τζεν Ψάκη: ( 09:11 )
Λοιπόν, νομίζω, Peter, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης. Ένα από αυτά είναι ακριβείς πληροφορίες και αλήθεια και δεδομένα και ανταλλαγή πληροφοριών, ακόμη και όταν είναι δύσκολο να ακουστεί και ακόμη και όταν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ανθρώπων στο σπίτι, που είναι απελπισμένοι για την ολοκλήρωση αυτής της κρίσης. Θα έχουμε περισσότερα να μοιραστούμε μαζί σας τις επόμενες ημέρες, ελπίζουμε ότι πριν από το Σαββατοκύριακο. Αλλά αυτό που σκοπεύουμε να κάνουμε δεν είναι απλώς να επιστρέφουμε αυτές τις καθημερινές ενημερώσεις από Δευτέρα έως Παρασκευή. Όχι Σάββατο και Κυριακή. Δεν είμαι τέρας, αλλά επίσης να επιστρέψω ενημερώσεις με τους υπαλλήλους υγείας και τους υπαλλήλους της δημόσιας υγείας. Θέλουμε να τα κάνουμε τακτικά, με αξιόπιστο τρόπο, με δεδομένα που κοινοποιούνται σε όλους εσάς και με το κοινό, έτσι ώστε να μπορούν επίσης να παρακολουθούν την πρόοδο που σημειώνουμε στην καταπολέμηση της πανδημίας.

Peter: ( 10:03 )
Όσον αφορά το υπουργικό συμβούλιο, αν μπορώ γρήγορα, γνωρίζουμε την αρχή του προέδρου Μπάιντεν χωρίς να επιβεβαιωθεί ούτε ένα μέλος του υπουργικού συμβουλίου του. Ποια είναι η κατανόησή σας σχετικά με το πόσο γρήγορα θα γίνουν αυτές οι επιβεβαιώσεις και πότε πρέπει να περιμένουμε να ανακοινωθούν πρόσθετοι διορισμοί και πρεσβείες;

Τζεν Ψάκη: ( 10:15 )
Λοιπόν, Πέτερ, η επιθυμία να τοποθετηθεί το υπουργικό συμβούλιο του και να επιβεβαιωθεί η ομάδα του είναι μπροστά και κεντρικό για τον πρόεδρο. Είναι ένα θέμα, ένα θέμα που συζήτησε με μέλη του Κογκρέσου, τόσο από το Ρεπουμπλικανικό όσο και από το Δημοκρατικό Κόμμα σήμερα κατά τη διάρκεια της ημέρας, κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων. Νομίζω ότι καθώς βγαίναμε εδώ, ο Avril Haines θα πρέπει να φτάσει στην επιβεβαίωση. Δεν ξέρω αν έχει συμβεί επίσημα ακόμη, αλλά βρίσκεται στο δρόμο της. Έχουμε δώσει προτεραιότητα στη θέση της ομάδας εθνικής ασφάλειας, δεδομένης της κρίσης που αντιμετωπίζουμε, δεδομένης της σημασίας να διατηρήσουμε τον αμερικανικό λαό ασφαλή αυτή τη στιγμή. Αλλά είμαστε πρόθυμοι για αυτούς να προχωρήσουν γρήγορα τις επόμενες μέρες, ιδανικά αύριο, μέχρι την Παρασκευή. Θα θέλαμε να τα μετακινήσουμε γρήγορα. Είναι κάτι που εγείρει στις συνομιλίες του, καθώς όλοι είμαστε με μέλη του Κογκρέσου και τις ομάδες τους.

Peter: ( 11:06 )
Ευχαριστώ.

Jen Psaki: ( 11:07 )
Σας ευχαριστώ. Κάρεν.

Karen: ( 11:07 )
Τζεν, ο Πρόεδρος Μπάιντεν κάλεσε τους ηγέτες του Κογκρέσου να καθίσουν και να μιλήσουν για τα μέτρα ανακούφισης COVID που εισήγαγε;

Jen Psaki: ( 11:14 )
Λοιπόν, συζητά τα μέτρα ανακούφισης COVID, ολόκληρο το πακέτο που, όπως γνωρίζετε, ασφάλιση ανεργίας. Έχει ανακούφιση και βοήθεια για τον αμερικανικό λαό. Έχει επίσης χρήματα για να ανοίξει ξανά τα σχολεία, τα οποία γνωρίζω ότι η μητέρα μας επηρεάζει όλους. Αλλά το έχει συζητήσει αυτό με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους από πολύ πριν ορκιστεί σήμερα. Σήμερα ήταν μια μέρα όπου είχε συνομιλίες σχετικά με τη συνεργασία μαζί για να πάρει την ομάδα του στη θέση του, στην ατζέντα του, να προχωρήσει. Αλλά περιμένω ότι θα σηκώσει το τηλέφωνο τις επόμενες ημέρες και θα έχει περισσότερες από αυτές τις συνομιλίες. Όσον αφορά το πότε θα συναντηθεί αυτοπροσώπως, θα το πω σύντομα, και ελπίζουμε να έχουμε και κάτι παραπάνω για εσάς σύντομα.

Karen: ( 11:53 )
Τι ρόλο περιμένετε να διαδραματίσει σε αυτές τις διαπραγματεύσεις; Υπήρξαν πολλά σχόλια σήμερα για την εξοικείωσή του με τη Γερουσία. Πόσο εμπλέκεται σε αυτή τη διαδικασία;

Jen Psaki: ( 12:01 )
Θα συμμετάσχει αρκετά. Το ζήτημα στο οποίο ξυπνά κάθε μέρα επικεντρώνεται στην καταπολέμηση της πανδημίας. Το ζήτημα που κοιμάται κάθε βράδυ είναι να ελέγχει την πανδημία. Αυτό το πακέτο είναι ένα βασικό βήμα για να γίνει αυτό, και έχει βοήθεια για τον αμερικανικό λαό να κάνει αυτή τη γέφυρα οικονομικά. Έχει επίσης ουσιαστική χρηματοδότηση για τη διανομή εμβολίων. Θα ασχοληθεί πολύ. Δεν θα είναι ο μόνος. Φυσικά, έχουμε μια ολόκληρη ομάδα ανώτερων υπαλλήλων. Αλλά όπως σημειώσατε, δεν είναι ξένος στη Γερουσία. Υπηρέτησε εκεί για 36 χρόνια. Πολλοί από αυτούς τους ανθρώπους, πολλά από τα μέλη και στις δύο πλευρές του διαδρόμου με τον οποίο υπηρέτησε εκείνο τον καιρό, και περιμένω ότι θα συμμετάσχει αρκετά στη διαδικασία. Προχωρήστε, Τζεν.

Jen: ( 12:48 )
Έτσι, σε αυτό το πακέτο ανακούφισης COVID, ο γερουσιαστής Romney είπε ήδη στους δημοσιογράφους σήμερα ότι δεν βλέπει την ανάγκη για ένα άλλο πακέτο ανακούφισης από ιούς και είναι το είδος των δημοκρατικών ψηφοφοριών που πιθανότατα θα γίνετε προσπαθώ να φτάσω. Λοιπόν, πόσο καιρό είστε διατεθειμένοι να προσπαθήσετε να εργαστείτε για να λάβετε υποστήριξη από τους Ρεπουμπλικάνους πριν αποφασίσετε να περάσετε από τη διαδικασία συμφιλίωσης προϋπολογισμού;

Jen Psaki: ( 13:11 )
Λοιπόν, όπως γνωρίζετε, γιατί το καλύπτετε όλοι, και, όπως έχω δηλώσει μερικές φορές εδώ σήμερα, βρισκόμαστε στη μέση μιας επείγουσας κρίσης σε αυτήν τη χώρα. Δεν επηρεάζει μόνο τους Δημοκρατικούς. Επηρεάζει τους Ρεπουμπλικάνους. Έχει αντίκτυπο στις κόκκινες πολιτείες και στα μπλε κράτη, και αυτό το σχέδιο προορίζεται να αντιμετωπίσει τα δεινά του αμερικανικού λαού. Ελπίζουμε λοιπόν και, ειλικρινά, αναμένουμε από τους Ρεπουμπλικάνους στο Κογκρέσο, και οι Δημοκρατικοί, επίσης, να υποστηρίξουν βοήθεια που θα ανακουφίσει τους ανθρώπους που εκπροσωπούν.

Jen Psaki: ( 13:40 )
Αυτή είναι μια συζήτηση. Φυσικά, έδωσε μια εξαιρετική διεύθυνση, όπως όλοι γνωρίζετε, την περασμένη εβδομάδα. Φαίνεται σαν πολύ καιρό πριν, αλλά δεν ήταν, να ανακοινώσει τις ιδιαιτερότητές του. Έχει ήδη κάνει πολλές συζητήσεις με τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους. Αυτά θα συνεχιστούν. Η σαφής προτίμησή του είναι να προχωρήσει με ένα διμερές νομοσχέδιο. Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Αλλά επίσης δεν πρόκειται να βγάλουμε εργαλεία από το τραπέζι για το πώς το Σώμα και η Γερουσία μπορούν να κάνουν αυτό το επείγον πακέτο. Λιγότερο από μια μέρα ήταν Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά θα συνεχίσει να συνεργάζεται με μέλη και των δύο κομμάτων για να το κάνει. Francesca, προχωρήστε.

Francesca: ( 14:17 )
Ευχαριστώ, Τζεν. Έχω μια ερώτηση σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, αλλά θέλω απλώς να σηκώσω από πού άφησε αυτό και να σημειώσω ότι οι Ρεπουμπλικάνοι, συμπεριλαμβανομένης της Lindsay Graham, η οποία αναμένεται να είναι μέλος της Επιτροπής Προϋπολογισμού της Γερουσίας, έχουν ήδη πει ότι η τιμή η πρόταση του προέδρου είναι πολύ υψηλή για αυτούς. Υπάρχει λοιπόν περιθώριο κουνήματος σε αυτόν τον αριθμό και έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τον Mitch McConnell;

Jen Psaki: ( 14:41 )
Λοιπόν, πρώτα, το πακέτο δεν σχεδιάστηκε με αφετηρία τον 1,9 τρισεκατομμύριο. Σχεδιάστηκε με τα εξαρτήματα που ήταν απαραίτητα για να δώσει στους ανθρώπους την ανακούφιση που χρειάζονταν. Λοιπόν, αυτό που προκαλεί είναι αυτό που πρόκειται να κόψετε; Πρόκειται να μειώσετε τη χρηματοδότηση εμβολιασμών; Πρόκειται να μειώσετε τη χρηματοδότηση για την ασφάλιση ανεργίας; Πρόκειται να μειώσετε τη χρηματοδότηση για το άνοιγμα των σχολείων; Αλλά διατυπώθηκε ως πρότασή του, βάσει συστάσεων από οικονομολόγους, συστάσεων από ειδικούς στον τομέα της υγείας και, όπως έχετε επίσης δει, υπήρξε επίσης μια έκρηξη υποστήριξης από όλους από τον Bernie Sanders στο Εμπορικό Επιμελητήριο για το πακέτο και τα συστατικά του.

Jen Psaki: ( 15:20 )
Αλλά αυτή είναι μια συζήτηση, είναι μια συνομιλία και δεν είναι ξένος στη διαδικασία λήψης λογαριασμών. Είμαστε λοιπόν στην αρχή της διαδικασίας, και καθώς συνεχίζουμε, θα υπάρξουν συνομιλίες με μέλη και των δύο μερών για το τι θα είναι σε ένα τελικό πακέτο. Σπάνια μοιάζει ακριβώς με το αρχικό πακέτο που προτείνεται.

Karen: ( 15:39 )
Όσον αφορά το άνοιγμα των σχολείων, ποιο επίπεδο εμβολιασμού σε καθηγητές ή μαθητές ή επίπεδο δοκιμών πιστεύει ότι η διοίκηση θα ήταν κατάλληλο για την επίτευξη της ημερομηνίας-στόχου που έχει θέσει ο πρόεδρος;

Jen Psaki: ( 15:52 )
Αυτή είναι μια μεγάλη ερώτηση, και όπως σημείωσα στην αρχή, ως μητέρα και εγώ, θέλω επίσης να μάθω όλες τις λεπτομέρειες. Θα έχουμε περισσότερα να μοιραστούμε από τους εμπειρογνώμονες στον τομέα της υγείας τις επόμενες μέρες και θα τολμήσω-

Jen Psaki: ( 16:03 )
… Οι ειδικοί μας στην υγεία τις επόμενες μέρες. Και θα τολμήσω να τους πάω εδώ για να σας δώσω μια ενημέρωση σχετικά με τις ιδιαιτερότητες, αλλά θέλουμε πραγματικά να στηριχθούμε σε αυτές τις γνώσεις τους σε αυτό το μέτωπο. Προχώρα. Θα έρθω αμέσως σε εσάς αμέσως μετά. Προχώρα.

Ομιλητής 1: ( 16:14 )
Έτσι, ο Πρόεδρος Μπάιντεν υποσχέθηκε να τερματίσει κάθε νέα μίσθωση πετρελαίου και φυσικού αερίου σε ομοσπονδιακά εδάφη όταν ήταν υποψήφιος. Η σειρά που μόλις αναφέρατε ότι υπέγραψε σήμερα ήταν πολύ πιο στενή από αυτήν. Είναι προσωρινό μορατόριουμ και ισχύει μόνο για το ANWR. Και υπήρξε κάποια συζήτηση σχετικά με το αν έχει τη νομική ευελιξία να ακολουθήσει ακόμη και με την πλήρη υπόσχεσή του. Η Διοίκηση εξακολουθεί να έχει αυτή τη δέσμευση σήμερα- [crosstalk 00:16:39]

Jen Psaki: ( 16:39 )
Κάνουμε και οι μισθώσεις θα ελεγχθούν από την ομάδα μας. Απλώς βρισκόμαστε στο γραφείο για λιγότερο από μια μέρα τώρα. Και απλώς, αφού μου έδωσες την ευκαιρία, θα επιβεβαιώσω επίσης για όλους εσάς, όλες οι εκτελεστικές μας ενέργειες που κυκλοφορήσαμε σήμερα εξετάστηκαν από το προσωπικό σταδιοδρομίας στο OLC. Περάσαμε τη διαδικασία πριν από την απελευθέρωσή τους. Αυτό χρειάστηκε πολλή δουλειά από τις ομάδες πολιτικής μας, αλλά αυτό ήταν ένα ζωτικό μέρος της διαδικασίας και για εμάς.

Ομιλητής 2: ( 17:09 )
Μπορείτε να μιλήσετε λίγο για το είδος των προετοιμασιών για την προετοιμασία του Λευκού Οίκου και ασφαλή για τον Πρόεδρο, τον νέο Πρόεδρο. Έχει αναφερθεί ότι κάνατε καθαρισμό αξίας 500.000 $. Θα μπορούσατε να μιλήσετε για τα μέτρα που λάβατε για να διασφαλίσετε ότι ο πρόεδρος έχει ασφαλή;

Jen Psaki: ( 17:24 )
Λοιπόν, θα σας παραπέμψω στη Γενική Υπηρεσία Υπηρεσιών που επιβλέπει τέτοια βήματα. Σε τι μπορώ να μιλήσω, εάν ενδιαφέρει τα βήματα που κάνουμε όλοι για να βεβαιωθούμε ότι είμαστε ασφαλείς, είναι ασφαλής, είστε όλοι ασφαλείς. Σε αυτά περιλαμβάνονται καθημερινές δοκιμές όταν είμαστε στο Λευκό Οίκο. Περιλαμβάνει τη χρήση μάσκας N95. Το φόρεσα φυσικά, εδώ σήμερα, και θα συνεχίσω να το κάνω. Περιλαμβάνει αυστηρούς κανόνες σχετικά με την κοινωνική απόσταση και την τήρηση αυτού στο κτίριο που μας κρατά ασφαλείς. Αλλά είμαστε επίσης, ο Πρόεδρος μας ζήτησε να είμαστε επίσης πρότυπα για τον αμερικανικό λαό, και αυτό είναι ζωτικής σημασίας και για εμάς. Υπάρχουν λοιπόν ορισμένα νέα βήματα COVID, προφυλάξεις, που έχουμε εφαρμόσει από σήμερα. Προχωρήστε μέχρι την πίσω πλευρά.

Ομιλητής 3: ( 18:08 )
Σας ευχαριστώ πολύ, Jen, ευχαριστώ που το κάνατε στο [ακούγεται 00:18:10]. Έτσι, η κλιματική αλλαγή είναι μία από τις προτεραιότητες. Πώς σχεδιάζει ο Πρόεδρος Μπάιντεν να συνεργαστεί με τη Βραζιλία; Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, ο Μπάιντεν επέκρινε τη Βραζιλία για την αποψίλωση των δασών και στη συνέχεια ο πρόεδρος της Βραζιλίας επέκρινε τον Μπάιντεν πίσω. Και ήταν ο τελευταίος που συγχαίρει τον Πρόεδρο Μπάιντεν για την εκλογή του. Ποια είναι η προσδοκία για τη σχέση τους; Και σκοπεύει να μιλήσει με τον πρόεδρο της Βραζιλίας;

Jen Psaki: ( 18:40 )
Λοιπόν, δεν έχω τίποτα να προβλέψω για εσάς ή να σας προωθήσω όσον αφορά μια κλήση ή συνομιλία. Αυτό που μπορώ να μεταφέρω για την κλιματική αλλαγή, φυσικά, και για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, είναι μία από τις τέσσερις κρίσεις που έχει εντοπίσει θα επηρεάσει τη διοίκησή του, επηρεάζει όχι μόνο τον αμερικανικό λαό, αλλά και το παγκόσμιο είναι ότι η επανένταξη της συμφωνίας για το κλίμα του Παρισιού είναι ένα ζωτικό βήμα προς το σκοπό αυτό. Οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν μια από τις μόνες χώρες στον κόσμο, όπως όλοι γνωρίζετε, που δεν είχε θέση στο τραπέζι τα τελευταία χρόνια. Ένα μικρό τεχνικό βήμα είναι εκεί που το έχουμε υποβάλει στο Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ και θα χρειαστούν περίπου 30 ημέρες για να γίνει αυτό.

Jen Psaki: ( 19:22 )
Αλλά το χρησιμοποιώ ως παράδειγμα γιατί αυτό είναι ένα βήμα, αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι πρέπει να είμαστε μοντέλα εδώ στο σπίτι, καθώς αντιμετωπίζουμε ένα θέμα σαν αυτό. Οι Ηνωμένες Πολιτείες εξακολουθούν να είναι μία από τις μεγαλύτερες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου στον κόσμο. Και πρέπει να εφαρμόσουμε πολιτικές και να λάβουμε μέτρα εδώ για να το αντιμετωπίσουμε επίσης. Αλλά είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε περισσότερα να συζητήσουμε για τη Βραζιλία τους επόμενους μήνες. Προχωρήστε εκεί ακριβώς.

Ομιλητής 4: ( 19:44 )
Ποια είναι τα επόμενα βήματα όσον αφορά το Ιράν και ο Πρόεδρος έχει σχέδια να επανέλθει στην πυρηνική συμφωνία;

Jen Psaki: ( 19:52 )
Λοιπόν, ο Πρόεδρος έχει καταστήσει σαφές ότι πιστεύει ότι μέσω της παρακολούθησης της διπλωματίας, οι Ηνωμένες Πολιτείες επιδιώκουν να επιμηκύνουν και να ενισχύσουν τους πυρηνικούς περιορισμούς στο Ιράν και να αντιμετωπίσουν άλλα θέματα που προκαλούν ανησυχία. Το Ιράν πρέπει να συνεχίσει να συμμορφώνεται με σημαντικούς πυρηνικούς περιορισμούς βάσει της συμφωνίας, προκειμένου να προχωρήσει. Θα πω ότι, όπως παρατήρησα λίγο νωρίτερα, θα περιμέναμε ότι ορισμένες από τις προηγούμενες συνομιλίες του με ξένους ομολόγους ή ξένους ηγέτες θα είναι με εταίρους και συμμάχους και ότι σίγουρα θα αναμενόταν ότι αυτό θα ήταν μέρος της συζήτησης.

Ομιλητής 4: ( 20:29 )
Και τότε θα μπορούσατε να μας δώσετε λίγο χρώμα για το πώς ήταν να μπαίνει στο Oval Office; Το περιμένει τόσο καιρό; Ποια ήταν η αντίδρασή του;

Jen Psaki: ( 20:36 )
Λοιπόν, πέρασα λίγο χρόνο μαζί του νωρίτερα και είχε μια απίστευτη αίσθηση ηρεμίας και μια αίσθηση χαράς. Φυσικά, πέρασε τη μέρα με την οικογένεια και τα εγγόνια του και τα παιδιά του. Και αυτό έχει πάντα αντίκτυπο, νομίζω. Αλλά, είπε επίσης ότι ένιωθε σαν να ερχόταν στο σπίτι. Θυμηθείτε ότι πέρασε οκτώ χρόνια εδώ ως αντιπρόεδρος παίζοντας σημαντικό ρόλο ως εταίρος του Προέδρου Ομπάμα. Και αυτό ήταν το συναίσθημα που τον προσπέρασε σήμερα. Είναι επίσης πρόθυμος να πάει στη δουλειά. Έκανε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική και το COVID και τι ακολουθεί. Και αυτό αντικατοπτρίζει επίσης την επιθυμία του να σηκώσει τα μανίκια του και να ξεκινήσει. Ας δούμε, λυπάμαι, σου είπα ότι θα σε ρωτούσα, μόλις σου παρακάμψαμε. Προχώρα.

Ομιλητής 5: ( 21:27 )
Εντάξει, θα το πάρω τώρα. Έτσι, ο Πρόεδρος Μπάιντεν θέλει ένα θέμα της προεδρίας του να ενώνει τη χώρα. Πιστεύει ότι η Nancy Pelosi και ο Chuck Schumer πρέπει να εγκαταλείψουν μια δυνητικά διχαστική δίκη της κατηγορίας της Γερουσίας;

Τζεν Ψάκη: ( 21:42 )
Λοιπόν, μίλησε σήμερα, καθώς όλοι είδατε για την ενότητα στην εναρκτήρια ομιλία του και τη σημασία της ενότητας και την ένωση της χώρας και την αποφασιστικότητα του αμερικανικού λαού να βοηθήσει να περάσει αυτή τη στιγμή. Είμαστε βέβαιοι ότι, όπως και ο αμερικανικός λαός, η Γερουσία μπορεί επίσης να κάνει πολλές εργασίες και μπορεί να κάνει το συνταγματικό του καθήκον ενώ συνεχίζει να ασκεί τις δραστηριότητές του στον αμερικανικό λαό. Και η άποψή του είναι ότι ο τρόπος να ενωθεί η χώρα είναι να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Και αυτό σημαίνει ότι ολοκληρώνεται αυτό το πακέτο ανακούφισης COVID Έχοντας τους Δημοκρατικούς και τους Ρεπουμπλικάνους να το εξετάσουν σοβαρά και να έχουν συνομιλίες μεταξύ τους για το πώς να το προωθήσουν. Και θα αφήσει τους μηχανικούς, το χρονοδιάγραμμα και τις ιδιαιτερότητες του τρόπου με τον οποίο το Κογκρέσο προχωρά μπροστά σε κατηγορίες για αυτούς.

Ομιλητής 5: ( 22:39 )
Και μια γρήγορη παρακολούθηση. Την ημέρα των εγκαινίων του Προέδρου Τραμπ, υπέβαλε τα χαρτιά για επανεκλογή την ίδια μέρα. Προτίθεται ο Πρόεδρος Μπάιντεν να το κάνει σήμερα αργά; Ή τις επόμενες μέρες;

Jen Psaki: ( 22:54 )
Θα πω ότι έχοντας μιλήσει σήμερα, η εστίασή του δεν είναι στην πολιτική. Βρίσκεται στη δουλειά και στην επίλυση των προβλημάτων του αμερικανικού λαού. Έτσι, και όπως σημείωσε στην εκστρατεία, θα περιμένει μέχρι την πρώτη του θητεία να μιλήσει περισσότερο για τα πολιτικά του σχέδια που προχωρούν. Προχώρα.

Ομιλητής 6: ( 23:14 )
Ναι, ευχαριστώ, Τζεν. Ο Πρόεδρος δεσμεύτηκε σήμερα να επισκευάσει συμμαχίες. Έχει προγραμματίσει ακόμα το πρώτο του εαρινό ταξίδι;

Jen Psaki: ( 23:20 )
Ουάου, είμαστε μόνο επτά ώρες εδώ, είστε έτοιμοι για το ταξίδι στο εξωτερικό;

Ομιλητής 6: ( 23:25 )
[δεν ακούγεται 00:07:25].

Jen Psaki: ( 23:25 )
Είμαι επίσης έτοιμος. Δεν έχω λεπτομέρειες για ένα ταξίδι στο εξωτερικό για εσάς αυτήν τη στιγμή. Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα το κάνουμε. Προχωρήστε, μέχρι το πίσω μέρος.

Owen Jensen: ( 23:34 )
Ναι, γεια. Συγχαρητήρια για τη νέα σας θέση. Owen Jensen με το EWTN, Παγκόσμιο Καθολικό Δίκτυο. Δύο μεγάλες ανησυχίες για τους επαγγελματίες της Αμερικής, η τροπολογία Hyde, η οποία διατηρεί φυσικά τα δολάρια των φορολογουμένων όπως γνωρίζετε για τις αμβλώσεις, τις αμβλώσεις Medicaid. Και η πολιτική της Πόλης του Μεξικού, η οποία υπό την προηγούμενη διοίκηση, επεκτάθηκε για να κρατήσει τα φορολογικά δολάρια από το εξωτερικό να πληρώνουν για αμβλώσεις. Τι σχεδιάζει λοιπόν ο Πρόεδρος Μπάιντεν να κάνει αυτά τα δύο θέματα αυτήν τη στιγμή;

Owen Jensen: ( 24:02 )
Τι σκοπεύει να κάνει ο Πρόεδρος Μπάιντεν σε αυτά τα δύο θέματα αυτή τη στιγμή;

Jen Psaki: ( 24:04 )
Λοιπόν, νομίζω ότι θα έχουμε περισσότερα να πούμε σχετικά με την πολιτική της Πόλης του Μεξικού τις επόμενες μέρες, αλλά θα εκμεταλλευτώ την ευκαιρία να σας υπενθυμίσω σε όλους ότι είναι ένας ευσεβής καθολικός και κάποιος που παρευρίσκεται στην εκκλησία τακτικά. Ξεκίνησε την ημέρα του να πηγαίνει στην εκκλησία με την οικογένειά του σήμερα το πρωί, αλλά δεν έχω τίποτα παραπάνω για σένα. Προχώρα.

Ομιλητής 7: ( 24:25 )
Ναι. Ως εκλεγμένος πρόεδρος, μίλησε για τις δυνατότητες χρήσης του νόμου για την αμυντική παραγωγή για την αύξηση της παραγωγής εμβολίων. Έχοντας εξετάσει περισσότερα δεδομένα, εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι απαραίτητο; Περιλήφθηκε, για παράδειγμα, σε οτιδήποτε υπέγραψε σήμερα;

Jen Psaki: ( 24:42 )
Θα μείνουμε συντονισμένοι. Θα το κάνουμε ξανά αύριο. Και μπορεί να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες για κοινή χρήση σε σχέδια για το COVID αύριο. Περιμένω ότι θα υπάρξουν, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων λεπτομερειών σχετικά με τον νόμο περί αμυντικής παραγωγής. Παραμένει απολύτως δεσμευμένος να επικαλεσθεί τον αμυντικό νόμο παραγωγής για να πάρει τον εφοδιασμό και τα υλικά που χρειάζονται για να πάρει το εμβόλιο στους Αμερικανούς σε όλη τη χώρα και παραμένει δεσμευμένος στον στόχο του να πάρει 100 εκατομμύρια πυροβολισμούς στα χέρια των Αμερικανών στην πρώτη 100 ημέρες Προχώρα.

Ομιλητής 8: ( 25:12 )
Ευχαριστώ πολύ. Ο Πρόεδρος μίλησε κινούμενα για την ενότητα σήμερα. Και έχω ακούσει από ανθρώπους που λένε, "Λοιπόν, αυτό είναι απλά συζήτηση." Θέλουν να μάθουν τι δράση πρόκειται να δουν για να δείξουν αυτό το είδος ενότητας. Θέλω να πω, ο Πέτρος ανέφερε την κατηγορία. Μπορείτε να μας πείτε τι είδους δράση μπορούμε να περιμένουμε να δούμε που θα διαβεβαιώσει τους ανθρώπους ότι θέλει να προσεγγίσει άτομα που τον ψήφισαν και άτομα που δεν το έκαναν;

Τζεν Ψάκη: ( 25:39 )
Σίγουρος. Λοιπόν, πρώτα νομίζω ότι οποιοσδήποτε έχει καλύψει τον Πρόεδρο Μπάιντεν για κάποιο χρονικό διάστημα, ή εργάστηκε για αυτόν, ή πέρασε χρόνο μαζί του, ξέρει ότι είναι κάποιος που βλέπει πάντα την αισιόδοξη πλευρά της συνεργασίας με ανθρώπους που μπορεί να διαφωνούν μαζί του, άτομα στο διάδρομο . Και αυτό ήταν από καιρό η δέσμευση και η επιθυμία του μέσα από τις πολλές δεκαετίες του στη δημόσια υπηρεσία. Έτσι, η δική του ιστορία σας λέει πόσο αφοσιωμένος είναι, αλλά μέρος του είναι τα λόγια του, τα οποία μοιράστηκε σήμερα με το αμερικανικό κοινό σε μια αρκετά μεγάλη σκηνή. Επίσης, τις ενέργειές του, έχει φτάσει, όχι μόνο στα Δημοκρατικά μέλη του Κογκρέσου, αλλά και στους Ρεπουμπλικάνους. Όχι μόνο οι δημοκράτες, αλλά και οι Ρεπουμπλικάνοι. Όχι μόνο Δημοκρατικοί δήμαρχοι, αλλά και Ρεπουμπλικάνοι. Και είπε σήμερα στην ομιλία του, τη μεγαλύτερη πλατφόρμα που έχουν οι περισσότεροι πρόεδροι κατά τη διάρκεια της προεδρίας τους, ότι θα κυβερνήσει για όλους τους Αμερικανούς. Και αυτό φυσικά πρέπει να υποστηρίζεται από ενέργειες, όπως είπατε, αλλά θα τολμήσει να το κάνει σε κάθε πολιτική που ακολουθεί, σε κάθε δέσμευσή του, επειδή αισθάνεται ότι αν μπορούμε να έρθουμε μαζί, θα είμαστε πιο δυνατοί Χώρα. Προχώρα.

Ομιλητής 9: ( 26:51 )
Τζεν, θα δούμε μορατόριουμ σε θανατική ποινή υπό αυτήν τη διοίκηση;

Jen Psaki: ( 26:55 )
Ο πρόεδρος, όπως γνωρίζετε, έχει δηλώσει την αντίθεσή του στη θανατική ποινή στο παρελθόν. Αυτή παραμένει η άποψή του. Ωστόσο, δεν έχω τίποτα περισσότερο για εσάς όσον αφορά μελλοντικές ενέργειες ή μηχανισμούς. Θα γυρίσω πίσω αν μπορώ να μοιραστώ μαζί σας.

Ομιλητής 9: ( 27:11 )
Σε μια πιο ελαφριά νότα, θα διατηρήσει την αλλαγή χρώματος του Air Trump One του Donald Trump;

Jen Psaki: ( 27:16 )
Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Δεν είχα την ευκαιρία να το ανακαλύψω σήμερα. Δεδομένου του αριθμού των εκτελεστικών ενεργειών, των παραγγελιών, των εγκαινίων, συμβαίνουν μερικά πράγματα. Θα τολμήσω να σας δώσω μια απάντηση σε αυτό και ίσως μπορούμε να το συζητήσουμε αύριο εδώ.

Zeke: ( 27:31 )
Τζεν, μόλις ένα γρήγορο πριν σε αφήσουμε να φύγεις. Απλώς ακολούθησα την ερώτηση του Amir, πιστεύει ο Πρόεδρος Μπάιντεν ότι ο Πρόεδρος Τραμπ πρέπει να θεωρηθεί υπεύθυνος για την εξέγερση του Καπιτώλιο πριν από μερικές εβδομάδες; Και απαιτεί αυτή η λογοδοσία να απαγορευθεί στον Πρόεδρο Τραμπ να κατέχει μελλοντικό ομοσπονδιακό γραφείο;

Τζεν Ψάκη: ( 27:49 )
Λοιπόν, Zeke, έχει μιλήσει πολύ έντονα και έντονα δημόσια για τις απόψεις του για τα τρομερά γεγονότα στις 6 Ιανουαρίου. Και φυσικά, επίσης, μίλησε με μέλη του Κογκρέσου για αυτό, όπως γνωρίζετε όλοι. Αλλά πρόκειται να το αφήσει στα μέλη του Κογκρέσου για να εκτελέσουν το συνταγματικό τους καθήκον και να καθορίσουν ποια είναι η πορεία προς τα εμπρός και ποιοι θα είναι οι μηχανισμοί, ποια θα είναι η διαδικασία και ποια θα είναι η χρονοδιάγραμμα. Και σίγουρα, έτρεξε εναντίον του Ντόναλντ Τραμπ, επειδή δεν πίστευε ότι ήταν ικανός να υπηρετήσει στο γραφείο πολύ πριν από τα γεγονότα της 6ης Ιανουαρίου. Είναι εδώ σήμερα, επειδή αποφάσισε να τρέξει εναντίον του, αλλά εστιάζουμε στην πρόοδο. Εστιάζουμε στην αντιμετώπιση των ζητημάτων που αντιμετωπίζει το αμερικανικό κοινό. Και όπως γνωρίζετε, αυτό σημαίνει ότι εστιάζουμε στο πακέτο COVID. Προχώρα.

Peter: ( 28:43 )
Αν μπορούσα να το παρακολουθήσω λίγο, Jen, ενημερώνεται ο Πρόεδρος, πρώτα απ 'όλα, στην πορεία της έρευνας του FBI; Και γνωρίζουμε ότι το FBI ηγείται της έρευνας για την επίθεση στο Καπιτώλιο. Έχει ο Πρόεδρος Μπάιντεν εμπιστοσύνη στον διευθυντή του FBI Ray;

Jen Psaki: ( 28:57 )
Λοιπόν, Peter, όπως σημειώσατε, υπάρχει μια συνεχής έρευνα, την οποία σίγουρα υποστηρίζουμε. Δεν είμαι σίγουρος ότι έλαβε ενημέρωση σήμερα για οτιδήποτε σχετικά με την έρευνα, αλλά σίγουρα υποστηρίζουμε αυτά που βρίσκονται σε εξέλιξη. Και σίγουρα θα λαμβάνω ενημερώσεις τις επόμενες ημέρες. Πηγαίνω.

Peter: ( 29:12 )
Έχει εμπιστοσύνη στον διευθυντή του FBI;

Jen Psaki: ( 29:14 )
Νομίζω. Δεν έχω μιλήσει μαζί του για συγκεκριμένα τον διευθυντή του FBI, Ray, τις τελευταίες ημέρες, αλλά θα επιστρέψω μαζί σας, αν υπάρχουν περισσότερα για να το μεταφέρω. Προχωρήστε, Κάρεν.

Karen: ( 29:25 )
Jen, ο Πρόεδρος δεν ανέφερε σήμερα τη λέξη Trump στην εναρκτήρια ομιλία του σήμερα. Ποια ήταν η πρόθεση πίσω από το να μην κάνουμε άμεση αναφορά στον προκάτοχό του σε αυτήν την ομιλία;

Jen Psaki: ( 29:33 )
Λοιπόν, νομίζω ότι η πρόθεση ήταν να μην κάνουμε την ομιλία για κανέναν εκλεγμένο αξιωματούχο, οποιονδήποτε τρέχοντα πρόεδρο, πρώην πρόεδρο, αλλά για τον αμερικανικό λαό. Και τη στιγμή που αντιμετωπίζουμε στην ιστορία αυτή τη στιγμή, οι αγώνες που αντιμετωπίζουν εκατομμύρια Αμερικανοί που δεν έχουν δουλειά, ο φόβος που έχουν οι άνθρωποι για την υγεία των παππούδων τους, και των ξαδέρφων τους και των αδελφών τους. Και για να το κάνουμε περισσότερο για τη δύναμη του αμερικανικού λαού όταν συναντιούνται και όχι για κανένα άτομο, αλλά όπως είδατε στην ομιλία του, ήταν προσανατολισμένο προς το μέλλον. Δεν είχε σκοπό να κοιτάξει πίσω το παρελθόν.

Ομιλητής 10: ( 30:12 )
Ναι, ένα ακόμη.

Jen Psaki: ( 30:14 )
Συνεχίστε.

Ομιλητής 10: ( 30:15 )
Πώς σκοπεύει ο Πρόεδρος Μπάιντεν να ανακτήσει την εικόνα των Ηνωμένων Πολιτειών σε όλο τον κόσμο; και ποια είναι η προτεραιότητά του παγκοσμίως;

Jen Psaki: ( 30:24 )
Λοιπόν, προτεραιότητά του είναι να ξαναχτίσουμε τις συνεργασίες και τις συμμαχίες μας σε όλο τον κόσμο και να ξανακερδίσουμε την έδρα της Αμερικής στο παγκόσμιο τραπέζι. Και μπορείτε να το δείτε αυτό, όπως αποδεικνύεται από την επανένταξή του στην κλιματική συμφωνία του Παρισιού, την επανένταξη στην Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, τα σχέδιά του να συνεργαστεί με εταίρους και συμμάχους και να συνεργαστεί για να αντιμετωπίσει πολλές από τις απειλές και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σε όλο τον κόσμο. Αλλά νομίζω ότι αυτό θα δείτε ως το επίκεντρό του τις επόμενες εβδομάδες.

Ομιλητής 11: ( 30:56 )
Τζεν.

Zeke: ( 30:59 )
Ευχαριστώ, Τζεν.

Jen Psaki: ( 30:59 )
Ευχαριστώ, Zeke.

Zeke: ( 30:59 )
Ευχαριστώ, Τζεν.

Jen Psaki: ( 31:00 )
Σας ευχαριστώ, όλοι. Ας το κάνουμε ξανά αύριο.

Ομιλητής 7: ( 31:02 )
Ευχαριστώ, Τζεν.

Ομιλητής 9: ( 31:02 )
Ευχαριστώ, Τζεν.

 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
        
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου