Δευτέρα 20 Ιουλίου 2020

Rev. Trump.:Εχουμε ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας στον κόσμο


Μεταγράψτε το δικό σας περιεχόμενο
Δοκιμάστε το Rev δωρεάν και εξοικονομήστε χρόνο μεταγραφής, λεζάντας και υπότιτλων.
Ακολουθήστε μεταγραφές Rev

Πρόγραμμα συνέντευξης του Donald Trump Chris Wallace στις 19 Ιουλίου

Συνέντευξη για τον Ντόναλντ Τραμπ Chris Wallace Fox
Chris Wallace: ( 00:00 )
Και γεια σας ξανά από το Fox News στην Ουάσινγκτον σήμερα από τον Λευκό Οίκο. Είμαστε στο αίθριο του προέδρου, λίγο έξω από το οβάλ γραφείο. Πρόεδρε Τραμπ, συμφωνήσατε να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις, χωρίς όρια. Σας ευχαριστούμε και καλώς ήλθατε πίσω στο Fox News την Κυριακή.
Donald Trump: ( 00:15 )
Ευχαριστώ πολύ.
Chris Wallace: ( 00:17 )
Ας ξεκινήσουμε με το κύμα του κοροναϊού σε όλη τη χώρα τους τελευταίους μήνες. Εξακολουθείτε να μιλάτε για αυτό, «Κάψιμο χοίρων», αλλά θέλω να δημιουργήσω ένα γράφημα που να δείχνει πού βρισκόμαστε με την ασθένεια τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Όπως μπορείτε να δείτε, φτάσαμε στο αποκορύφωμα εδώ τον Απρίλιο, 36.000 περιπτώσεις-
Donald Trump: ( 00:37 )
Θήκες.
Chris Wallace: ( 00:37 )
… μια μέρα.
Donald Trump: ( 00:38 )
Ναι, περιπτώσεις.
Chris Wallace: ( 00:39 )
Τότε έπεσε και τώρα από τον Ιούνιο, έχει ανέβει, υπερδιπλασιάστηκε. Μια μέρα αυτήν την εβδομάδα, 75.000 νέες περιπτώσεις.
Donald Trump: ( 00:48 )
Σωστά.
Chris Wallace: ( 00:48 )
Πάνω από το διπλάσιο του παλιού-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 00:49 )
Κρις, αυτό συμβαίνει επειδή έχουμε εξαιρετικές δοκιμές, γιατί έχουμε τις καλύτερες δοκιμές στον κόσμο. Εάν δεν δοκιμάσαμε, δεν θα μπορούσατε να δείξετε αυτό το γράφημα. Εάν δοκιμάσαμε το ήμισυ τόσο πολύ, αυτοί οι αριθμοί θα ήταν χαμηλοί. Δοκιμάσαμε-
Κρις Γουάλας: ( 00:59 )
Αλλά αυτό δεν καίει χοβόρες, κύριε. Αυτή είναι μια δασική πυρκαγιά.
Donald Trump: ( 01:01 )
Όχι, όχι. Αλλά δεν λέω ... λέω φλόγες. Θα σβήσουμε τις φλόγες και θα σβήσουμε, σε ορισμένες περιπτώσεις, απλώς καίγοντας χοβόλεις. Έχουμε επίσης καύση. Έχουμε χοβόλεις και έχουμε φλόγες. Η Φλόριντα έγινε πιο φλόγα, αλλά θα είναι υπό έλεγχο. Και δεν είναι μόνο αυτή η χώρα. Είναι πολλές χώρες. Δεν το συζητάμε στις ειδήσεις. Δεν μιλάνε για το Μεξικό και τη Βραζιλία και ακόμη τμήματα της Ευρώπης, τα οποία πραγματικά χτύπησαν νωρίτερα από εμάς, οπότε είναι λίγο μπροστά μας από αυτήν την έννοια. Αλλά ρίξτε μια ματιά, γιατί δεν μιλούν για το Μεξικό, το οποίο δεν μας βοηθά; Και το μόνο που μπορώ να πω είναι το Θεό που έχτισα το μεγαλύτερο μέρος του τείχους γιατί αν δεν είχα το τείχος θα είχαμε ένα πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα με το Μεξικό.
Chris Wallace: ( 01:38 )
Αλλά κύριε, έχουμε το έβδομο υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας στον κόσμο. Το ποσοστό θνησιμότητας είναι υψηλότερο από τη Βραζιλία, είναι υψηλότερο από τη Ρωσία και η Ευρωπαϊκή Ένωση μας απαγορεύει τα ταξίδια.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 01:50 )
Ναι, νομίζω τι θα κάνουμε ... Λοιπόν, τους έχουμε και σε απαγόρευση ταξιδιού, Κρις. Τους έκλεισα. Αν θυμάστε, ήμουν αυτός που έκανα πολύ νωρίς την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αλλά όταν μιλάτε για τα ποσοστά θνησιμότητας, νομίζω ότι είναι το αντίθετο. Νομίζω ότι έχουμε ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας στον κόσμο.
Chris Wallace: ( 02:04 )
Αυτό δεν είναι αλήθεια, κύριε.
Donald Trump: ( 02:05 )
Λοιπόν θα ρίξουμε μια ματιά.
Chris Wallace: ( 02:05 )
Είχαμε 900 θανάτους σε μια μέρα.
Donald Trump: ( 02:08 )
Θα ρίξουμε μια ματιά.
Chris Wallace: ( 02:09 )
Αυτή την εβδομάδα-
Donald Trump: ( 02:10 )
Έτοιμοι;
Chris Wallace: ( 02:11 )
Συνεισφέρετε-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 02:12 )
Σας παρακαλώ να μου πείτε το ποσοστό θνησιμότητας;
Ομιλητής 1: ( 02:14 )
Ναι.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 02:14 ) Ο
Kaylee είναι εδώ. Άκουσα ότι είχαμε ένα από τα χαμηλότερα, ίσως το χαμηλότερο ποσοστό θνησιμότητας οπουδήποτε στον κόσμο. Έχετε τους αριθμούς, παρακαλώ; Επειδή άκουσα ότι είχαμε το καλύτερο ποσοστό θνησιμότητας.
Kaylee: ( 02:23 )
Αυτό είναι. Επιταχύνετε τις [ακουστικές 00:02:26] χώρες, όπως επισημαίνει ο Δρ Burks. Και αυτό είναι ένα γράφημα-
Donald Trump: ( 02:30 ) Το
νούμερο ένα χαμηλό ποσοστό θνησιμότητας. Ελπίζω να το δείξετε εκεί γιατί δείχνει ποια είναι τα ψεύτικα νέα. Προχώρα.
Chris Wallace: ( 02:35 )
Δεν νομίζω ότι είμαι ψεύτικες ειδήσεις, αλλά θα βάλω-
Donald Trump: ( 02:37 )
Σήμερα ήσουν.
Chris Wallace: ( 02:37 )
Θα βάλουμε τα στατιστικά μας.
Donald Trump: ( 02:38 )
Είπες ότι είχαμε το χειρότερο ποσοστό θνησιμότητας στον κόσμο και έχουμε το καλύτερο.
Chris Wallace: ( 02:41 )
Είπα ότι είχατε το [crosstalk 00:02:42].
Ομιλητής 2: ( 02:42 )
Εντάξει, είναι λίγο περίπλοκο, αλλά αντέξτε μαζί μας. Πήγαμε με αριθμούς από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins, το οποίο κατέγραψε το ποσοστό θνησιμότητας για 20 χώρες που επλήγησαν από τον ιό. Οι ΗΠΑ κατέλαβαν την έβδομη θέση, καλύτερα από το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά χειρότερα από τη Βραζιλία και τη Ρωσία. Ο Λευκός Οίκος πήγε με αυτό το γράφημα από το Ευρωπαϊκό CDC, το οποίο δείχνει ότι η Ιταλία και η Ισπανία κάνουν χειρότερα, αλλά χώρες όπως η Βραζιλία και η Νότια Κορέα κάνουν καλύτερα. Άλλες χώρες που κάνουν καλύτερα, όπως η Ρωσία, δεν περιλαμβάνονται στο γράφημα του Λευκού Οίκου.
Chris Wallace: ( 03:11 ) Η
Καλιφόρνια κλειδώνει ξανά. Φλόριντα, θανατηφόρα ημέρα ολόκληρης της πανδημίας. Νοσοκομεία με χωρητικότητα διάφορα μέρη σε όλη τη χώρα, ελλείψεις δοκιμών, ελλείψεις εξοπλισμού ατομικής προστασίας για νοσοκόμες και γιατρούς. Πολλοί λένε ότι αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχουμε εθνικό σχέδιο. Μιλάτε για πολιτείες, δεν έχουμε εθνικό σχέδιο. Αναλαμβάνετε την ευθύνη για αυτό;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 03:35 )
Κοίτα, αναλαμβάνω πάντα την ευθύνη για τα πάντα γιατί είναι τελικά δουλειά μου. Πρέπει να ευθυγραμμίσω όλους. Μερικοί κυβερνήτες τα πήγαν καλά, κάποιοι κυβερνήτες τα πήγαν άσχημα. Υποτίθεται ότι έχουν προμήθειες που δεν είχαν, προμήθευσα σε όλους. Τώρα έχουμε κάπως μια αύξηση σε ορισμένες περιοχές και σε άλλες περιοχές που κάνουμε υπέροχα, αλλά έχουμε μια αύξηση σε ορισμένες περιοχές. Αλλά δεν ακούτε ανθρώπους να διαμαρτύρονται για αναπνευστήρες. Έχουμε όλους τους αναπνευστήρες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Τους προμηθεύουμε σε άλλες χώρες. Βγαίνουμε σε χώρους στάθμευσης και τα πάντα, όλοι δοκιμάζονται. Βρίσκουμε αν κάναμε τις μισές δοκιμές, με όλα αυτά να ειπωθούν, χαίρομαι που το κάναμε. Αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να το κάνετε. Χαίρομαι που κάναμε αυτό που κάνουμε, αλλά έχουμε πολύ περισσότερες δοκιμές από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον κόσμο.
Chris Wallace: ( 04:20 )
Αλλά κύριε, οι δοκιμές είναι αυξημένες κατά 37%.
Donald Trump: ( 04:24 )
Λοιπόν, αυτό είναι καλό.
Chris Wallace: ( 04:25 )
Καταλαβαίνω. Οι υποθέσεις αυξάνονται κατά 194%. Δεν είναι απλώς ότι οι δοκιμές έχουν αυξηθεί, είναι ότι ο ιός έχει εξαπλωθεί. Το ποσοστό θετικότητας έχει αυξηθεί. Ο ιός είναι χειρότερος από ότι ήταν.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 04:37 )
Πολλές από αυτές τις περιπτώσεις είναι νέοι που θα επουλωθούν σήμερα. Έχουν τα sniffles και το θέτουμε ως δοκιμή. Πολλά από αυτά. Μην ξεχνάτε, υποθέτω ότι είναι 99,7%. Οι άνθρωποι θα βελτιωθούν. Και σε πολλές περιπτώσεις, θα βελτιωθούν πολύ γρήγορα. Βγαίνουμε έξω και κοιτάμε, και μετά στα νέα, κοιτάξτε, αν επιστρέψετε στις ειδήσεις, ακόμα και οι υπέροχοι ανταγωνιστές σας, θα δείτε ότι οι θήκες έχουν τελειώσει. Οι υποθέσεις έχουν τελειώσει. Πολλές από αυτές τις περιπτώσεις δεν θα έπρεπε καν να είναι περιπτώσεις. Οι περιπτώσεις έχουν τελειώσει επειδή έχουμε τις καλύτερες δοκιμές στον κόσμο και έχουμε τις περισσότερες δοκιμές. Καμία χώρα δεν έχει κάνει ποτέ αυτό που έχουμε κάνει όσον αφορά τις δοκιμές. Είμαστε ο φθόνος του κόσμου. Καλούν και λένε ότι η πιο απίστευτη δουλειά που έχει κάνει κανείς είναι η δουλειά μας στις δοκιμές, γιατί σύντομα θα φτάσουμε έως και 50 εκατομμύρια δοκιμές. Κοιτάζετε άλλες χώρες, δεν κάνουν καν δοκιμές. Κάνουν εξετάσεις εάν κάποιος μπαίνει στο νοσοκομείο, είναι άρρωστος, είναι πραγματικά άρρωστος, το δοκιμάζει τότε ή θα τους εξετάσει στο ιατρείο. Όμως δεν περνούν και έχουν τεράστιους τομείς δοκιμών, και το κάνουμε. Και χαίρομαι που το κάνουμε, αλλά αναιρεί πραγματικά τους αριθμούς.
Chris Wallace: ( 05:41 )
Θα σου κάνω μια χάρη, γιατί είμαι βέβαιος ότι πολλοί άνθρωποι που ακούνε τώρα πρόκειται να πουν: «Τραμπ, προσπαθεί να το υποβαθμίσει, προσπαθεί να το κάνει δεν φαίνεται τόσο σοβαρό όσο είναι. "
Donald Trump: ( 05:50 )
Δεν το παίζω ... Δεν είμαι [crosstalk 00:05:50]. Όχι, αυτό είναι πολύ σοβαρό.
Chris Wallace: ( 05:50 )
Όταν βλέπετε 75.000 θήκες την ημέρα.
Donald Trump: ( 05:54 )
Δείξε μου το διάγραμμα θανάτου.
Chris Wallace: ( 05:55 )
Λοιπόν, δεν έχω το διάγραμμα θανάτου.
Donald Trump: ( 05:57 )
Λοιπόν, το διάγραμμα θανάτου είναι πολύ πιο σημαντικό.
Chris Wallace: ( 05:59 )
Μπορώ να σας πω ότι το διάγραμμα θανάτου είναι 1.000 περιπτώσεις την ημέρα.
Donald Trump: ( 06:02 )
Με συγχωρείτε. Είναι πάρα πολύ. Δεν πρέπει να είναι μία περίπτωση. Προήλθε από την Κίνα, δεν θα έπρεπε ποτέ να την άφηναν να ξεφύγει, δεν θα έπρεπε να την άφηναν ποτέ. Αλλά είναι αυτό που είναι. Ρίξτε μια ματιά στην Ευρώπη, ρίξτε μια ματιά στους αριθμούς στην Ευρώπη. Και παρεμπιπτόντως, έχουν υπερτάσεις.
Chris Wallace: ( 06:14 )
Μπορώ να σας πω, οι περιπτώσεις είναι 6.000 σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Donald Trump: ( 06:17 )
Δεν δοκιμάζουν. Δεν δοκιμάζουν όπως κάνουμε.
Chris Wallace: ( 06:20 )
Είναι πιθανό να μην έχουν τον ιό τόσο άσχημα όσο εμείς;
Donald Trump: ( 06:22 )
Όχι, είναι πιθανό να μην δοκιμάσουν. Αυτό είναι δυνατό. Βρίσκουμε περιπτώσεις και πολλές από αυτές τις περιπτώσεις θεραπεύονται αυτόματα. Βρίσκουμε με τρόπο που δημιουργούμε προβλήματα. Σίγουρα δημιουργούμε προβλήματα για τα ψεύτικα νέα να έρθουν και να πουν, "Ω, έχουμε περισσότερες περιπτώσεις." Κοίτα, κάναμε κάτι που κανείς δεν έκανε ποτέ. Όχι μόνο οι ανεμιστήρες όπου τους παρέχουμε σε όλο τον κόσμο. Κάναμε ένα πρόγραμμα δοκιμών, όπως του οποίου κανείς δεν έχει κάνει ποτέ.
Chris Wallace: ( 06:48 )
Ο επικεφαλής του CDC, Δρ Redfield, το είπε αυτό την Τρίτη.
Δρ Redfield: ( 06:52 )
Πιστεύω ότι η πτώση και ο χειμώνας του 2020 και του 2021 θα είναι πιθανώς μια από τις πιο δύσκολες στιγμές που έχουμε βιώσει στη δημόσια υγεία της Αμερικής.
Chris Wallace: ( 07:01 )
Συμφωνείτε με τον Δρ Redfield;
Donald Trump: ( 07:02 )
Δεν ξέρω και δεν νομίζω ότι ξέρει. Δεν νομίζω ότι ξέρει κανείς με αυτό. Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη συμφωνία. Όλοι πίστευαν ότι το καλοκαίρι θα φύγει και θα επέστρεφε το φθινόπωρο. Λοιπόν, το καλοκαίρι ήρθε, λένε ότι η θερμότητα ήταν καλή για αυτό και πραγματικά την χτυπά. Θυμάμαι? Και τότε μπορεί να επανέλθει το φθινόπωρο. Έτσι το έκαναν λάθος. Έκαναν πολύ λάθος. Έκαναν πολύ λάθος, η Παγκόσμια Υγεία έκανε ένα τεράστιο λάθος. Βασικά έκαναν ό, τι ήθελε η Κίνα. Και θα εξοικονομήσουμε τώρα σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, κάτι που είναι ωραίο. Αλλά η Παγκόσμια Υγεία έκανε πολύ λάθος.
Chris Wallace: ( 07:34 )
Αλλά αυτή είναι μια από τις πιο έντονες κριτικές για εσάς.
Donald Trump: ( 07:37 )
Συμφωνώ.
Chris Wallace: ( 07:38 )
Οι άνθρωποι λένε ότι μιλάτε για τον κόσμο, όπως θα θέλατε να τον δείτε αντί να ακολουθήσετε την επιστήμη.
Donald Trump: ( 07:44 )
Όχι, I-
Chris Wallace: ( 07:46 )
Επιτρέψτε μου απλώς να θέσω την ερώτηση, κύριε. Γιατί στη γη θα εμπλακεί η διοίκησή σας σε μια εκστρατεία για να δυσφημίσει τον Δρ Fauci, ο οποίος είναι ο κορυφαίος εμπειρογνώμονας για τις μολυσματικές ασθένειες του έθνους;
Donald Trump: ( 07:59 )
Επειδή δεν είμαστε. Εάν ένας άντρας από τη διοίκησή μου δεν του αρέσει γιατί έκανε μερικά λάθη… Κοίτα, ο Δρ Fauci είπε ότι μην φοράτε μάσκα. Ο Δρ Fauci μου είπε να μην απαγορεύσω την Κίνα, θα ήταν μεγάλο λάθος. Το έκανα πέρα ​​από τη σύστασή του. Ο Δρ Fauci στη συνέχεια είπε, «Σώσατε δεκάδες χιλιάδες ζωές περισσότερο από αυτό». Είπε, «Σώσατε δεκάδες χιλιάδες ζωές». Ο Δρ Fauci έκανε κάποια λάθη, αλλά έχω πολύ καλά ... του μίλησα χθες. Έχω μια πολύ καλή σχέση με τον Dr. Fauci.
Chris Wallace: ( 08:28 )
Αλλά, κύριε, αυτό το Σαββατοκύριακο ο Λευκός Οίκος σας έβαλε μια σειρά δηλώσεων, τα λεγόμενα λάθη που έκανε ο Δρ Fauci. Ένας από τους πλησιέστερους βοηθούς σας, ένας από τους δεξιούς σας, ο Daniel Scavino, το έβαλε αυτό. Το εχεις δει αυτο? Δρ Faucet. Τον δείχνει ως διαρροή και ανησυχητικό.
Donald Trump: ( 08:50 )
Δεν ξέρω ότι είναι διαρροή.
Chris Wallace: ( 08:51 )
Γιατί να το είπε αυτό;
Donald Trump: ( 08:52 )
Είναι λίγο πιο ανησυχητικός. Είναι εντάξει. Λίγο πιο ανησυχητικό.
Chris Wallace: ( 08:53 )
Είναι κάπως ανησυχητικός;
Donald Trump: ( 08:55 )
Λίγο ανησυχητικό. Επιτρέψτε μου απλώς να πω, Δρ. Fauci, στην αρχή… Και πάλι, έχω μια καλή σχέση μαζί του. Του μίλησα επιτέλους χθες. Ο Δρ Fauci, στην αρχή, είπε: «Αυτό θα περάσει. Μην ανησυχείτε για αυτό. Αυτό θα περάσει. " Έκανε λάθος. Ο Δρ Fauci είπε: «Μην απαγορεύετε την Κίνα. Μην απαγορεύετε την Κίνα. " Το έκανα. Στη συνέχεια παραδέχτηκε ότι έχω δίκιο.
Chris Wallace: ( 09:13 )
Αλλά κάνατε και λάθη.
Donald Trump: ( 09:14 )
Υποθέτω ότι όλοι κάνουν λάθη.
Chris Wallace: ( 09:15 )
Θα έλεγα, είπατε σε ένα σημείο-
Donald Trump: ( 09:17 )
Ένα άτομο έρχεται από την Κίνα και το έχουμε υπό έλεγχο. Θα είναι μια χαρά.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:24 )
Όταν έχετε 15 άτομα και τα 15 μέσα σε λίγες μέρες θα είναι σχεδόν μηδενικά, αυτή είναι μια πολύ καλή δουλειά που κάναμε.
Donald Trump: ( 09:32 )
Νομίζω ότι θα είμαστε πολύ καλοί με τον κοραναϊό. Νομίζω ότι, σε κάποιο σημείο, θα εξαφανιστεί, ελπίζω.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:40 )
Τελικά θα είμαι σωστός. Θα είμαι σωστά τελικά.
Chris Wallace: ( 09:43 )
Καταλαβαίνω.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 09:43 )
Είπα ότι θα εξαφανιστεί. Θα το πω ξανά, θα εξαφανιστεί και θα έχω δίκιο.
Chris Wallace: ( 09:47 )
Αλλά αυτό σας δυσφημίζει;
Donald Trump: ( 09:47 )
Δεν νομίζω.
Chris Wallace: ( 09:48 )
Σωστά.
Donald Trump: ( 09:49 )
Δεν νομίζω. Ξέρεις γιατί δεν με δυσφημίζει; Επειδή ήμουν σωστά μάλλον περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο.
Chris Wallace: ( 09:54 )
Τότε υπάρχουν μάσκες. Από την πρώτη ημέρα που το CDC είπε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να φορούν μάσκα στις 3 Απριλίου, είπατε ότι δεν θα το πήγατε. Φοράτε μια μάσκα για πρώτη φορά δημόσια στο Walter Reed αυτό το Σαββατοκύριακο. Ερώτηση, το CDC λέει, «Αν όλοι φορούσαν μάσκα για τέσσερις έως έξι εβδομάδες, θα μπορούσαμε να το ελέγξουμε». Λυπάστε που δεν φοράτε μάσκα δημόσια από την αρχή και θα θεωρήσετε μια εθνική εντολή ότι οι άνθρωποι πρέπει να φορούν μάσκες;
Donald Trump: ( 10:24 )
Όχι, θέλω οι άνθρωποι να έχουν κάποια ελευθερία και δεν το πιστεύω σε αυτό. Όχι. Και δεν συμφωνώ με τη δήλωση ότι αν όλοι φορούσαν μάσκα, όλα εξαφανίζονται. Γεια, ο Δρ Fauci είπε ότι μην φοράτε μάσκα. Ο γενικός χειρουργός μας, καταπληκτικός, είπε ότι μην φοράτε μάσκα. Όλοι έλεγαν μην φοράτε μάσκα. Ξαφνικά όλοι πρέπει να φορούν μάσκα. Και όπως γνωρίζετε, οι μάσκες προκαλούν επίσης προβλήματα. Με αυτά τα λόγια, είμαι πιστός στις μάσκες. Νομίζω ότι οι μάσκες είναι καλές. Αλλά το αφήνω στους κυβερνήτες. Πολλοί από τους κυβερνήτες αλλάζουν, είναι πιο μάσκες, τους αρέσει η έννοια των μασκών. Αλλά μερικοί από αυτούς δεν συμφωνούν. Το λέω αυτό, τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν, οι νέοι πρέπει να πάνε στο σχολείο και υπάρχει…
Donald Trump: ( 11:03 )
… Πρέπει να ανοίξω. Οι νέοι πρέπει να πάνε στο σχολείο και υπάρχουν προβλήματα όταν δεν πηγαίνετε στο σχολείο. Και θα υπάρξει πρόβλημα χρηματοδότησης γιατί δεν πρόκειται να χρηματοδοτήσουμε… Όταν δεν ανοίγουν τα σχολεία τους, δεν θα τα χρηματοδοτήσουμε. Δεν θα τους δώσουμε χρήματα, αν δεν πηγαίνουν στο σχολείο, εάν δεν ανοίγουν τα σχολεία τους.
Chris Wallace: ( 11:15 )
Δύο σημεία σε αυτό. Πρώτα απ 'όλα, αυτό που δίνει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση είναι οκτώ τοις εκατό.
Donald Trump: ( 11:20 )
Είναι 10% και ξέρεις τι; Ειναι πολλα τα λεφτα.
Chris Wallace: ( 11:24 )
Ξέρετε πού πηγαίνουν τα χρήματα; Πηγαίνει υπερβολικά σε μειονεκτούντα παιδιά και παιδιά με αναπηρίες.
Donald Trump: ( 11:31 )
Αφήστε τα σχολεία-
Chris Wallace: ( 11:31 )
Γιατί δεν θα στείλατε περισσότερα χρήματα, έτσι τα σχολεία θα είναι πιο ασφαλή.
Donald Trump: ( 11:34 )
Chris, αφήστε τα σχολεία να ανοίξουν. Έχετε δει ποτέ τα στατιστικά στοιχεία για τους νέους κάτω των 18 ετών; Η πολιτεία του Νιου Τζέρσεϋ είχε χιλιάδες θανάτους. Από όλες αυτές τις χιλιάδες, ένα άτομο κάτω των 18 ετών σε ολόκληρη την πολιτεία, ένα άτομο. Και ήταν ένα άτομο που είχε, πιστεύω ότι είπε διαβήτη. Ένα άτομο κάτω των 18 ετών πέθανε στην πολιτεία του Νιου Τζέρσεϋ κατά τη διάρκεια όλων αυτών. Είχαν μια δύσκολη στιγμή και τα πάνε πολύ καλά τώρα. Αρα αυτο ειναι.
Chris Wallace: ( 12:04 )
Ο λογαριασμός ερεθίσματος εξαντλείται στα τέλη αυτού του μήνα.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 12:07 )
Ναι.
Chris Wallace: ( 12:08 )
Οι Ρεπουμπλικάνοι λένε ότι θέλουν όρια ευθύνης, τα οποία δεν τους αρέσουν οι Δημοκρατικοί. Λέτε ότι θέλετε μια μείωση φόρου μισθοδοσίας, την οποία ακόμη και μερικοί Ρεπουμπλικάνοι είναι ωραίοι.
Donald Trump: ( 12:19 )
Ωστόσο, πολλοί Ρεπουμπλικάνοι αρέσουν. Ξέρεις τι εννοώ?
Chris Wallace: ( 12:21 )
Θα υπογράψετε μόνο ένα νομοσχέδιο που έχει αυτές τις δύο διατάξεις;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 12:25 )
Λοιπόν, θα δούμε, αλλά χρειαζόμαστε προστασία, επειδή οι επιχειρήσεις πρόκειται να κάνουν μήνυση μόνο επειδή κάποιος μπήκε μέσα. Δεν ξέρετε από πού προέρχεται αυτός ο ιός. Θα καθίσουν σε ένα εστιατόριο, θα μηνύσουν το εστιατόριο, ο άντρας δεν έχει δουλειά.
Chris Wallace: ( 12:35 )
Σωστά.
Donald Trump: ( 12:35 )
Επομένως, χρειαζόμαστε κάποιο είδος ασυλίας. Το χρειάζεστε, όπως ακριβώς χρειάζεστε ασυλία για την αστυνομία. Εντάξει? Είτε τους αρέσει είτε όχι, χρειάζεστε ασυλία για την αστυνομία, αλλά χρειάζονται μια μορφή ασυλίας. Δεν ξέρετε αν το έπιασαν και κανείς δεν θα μπορέσει ποτέ να το αποδείξει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Δεν μπορείτε να βγάλετε τους ανθρώπους έξω. Κοιτάξτε, οι Δημοκρατικοί δεν θέλουν να το κάνουν αυτό επειδή αιχμαλωτίζονται εντελώς από το λόμπι των δικηγόρων. Το λόμπι δικηγόρων είναι ίσως το πιο ισχυρό στη χώρα.
Chris Wallace: ( 13:01 )
Τι γίνεται με τη μείωση φόρου μισθοδοσίας;
Donald Trump: ( 13:02 )
Θέλω να το δω. Θέλω να το δω.
Chris Wallace: ( 13:06 )
Είναι στον λογαριασμό;
Donald Trump: ( 13:06 )
Θα πρέπει να δω. Αλλά ναι, δεν θα το υπογράψαμε, εάν δεν έχουμε μείωση φόρου μισθοδοσίας. Ναί.
Chris Wallace: ( 13:12 )
Αρκετά ζεστό εδώ, κύριε Πρόεδρε;
Donald Trump: ( 13:13 )
Είναι ζεστό. Λοιπόν, είναι σχεδόν ρεκόρ πράγματα.
Chris Wallace: ( 13:18 )
Θέλαμε να το κάνουμε μέσα. Αυτή ήταν η επιλογή σας.
Donald Trump: ( 13:20 )
Και ήθελα να ιδρώσεις λίγο.
Chris Wallace: ( 13:22 )
Λοιπόν, είμαστε και οι δύο. Υπήρξε μια άνοδος στο βίαιο έγκλημα στην Αμερική τις τελευταίες εβδομάδες. Έχουμε δει θανάτους στη Νέα Υόρκη, θανάτους στο Σικάγο, πυροβολισμούς. Πώς το εξηγείτε; Και τι θα κάνετε γι 'αυτό;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 13:37 )
Το εξηγώ πολύ απλά λέγοντας, ότι οι δημοκράτες τους διοικούν τις πόλεις, διοικούνται ελεύθερα. Τρέχουν ανόητα. Τους αναγκάσαμε στο Σιάτλ να τερματίσουν την μπριζόλα γιατί πήγαμε εκείνη την επόμενη μέρα. Ίσως το έχετε ακούσει. Ετοιμαζόμασταν να πάμε μέσα. Ήμασταν όλοι έτοιμοι. Και όταν άκουσαν ότι πήγαμε, έθεσαν την αστυνομική τους δύναμη.
Chris Wallace: ( 13:56 ) Οι
Φιλελεύθεροι Δημοκρατικοί διοικούν πόλεις σε αυτήν τη χώρα εδώ και δεκαετίες.
Donald Trump: ( 14:00 )
Κακά.
Chris Wallace: ( 14:00 )
Γιατί είναι τόσο κακό τώρα;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 14:03 )
Τους έκαναν άσχημα. Ήταν πάντα κακό, αλλά τώρα είναι εντελώς εκτός ελέγχου. Και είναι πραγματικά επειδή θέλουν να αφαιρέσουν την αστυνομία και ο Μπάιντεν θέλει να αναιρέσει την αστυνομία.
Chris Wallace: ( 14:12 )
Κύριε, δεν το κάνει.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 14:13 )
Κοίτα, υπέγραψε έναν χάρτη με τον Bernie Sanders. Θα το βρω αυτό. Ακριβώς όπως ήμουν σωστός στο ποσοστό θνησιμότητας. Διαβάσατε το διάγραμμα στο οποίο συμφώνησε;
Κρις Γουάλας: ( 14:24 )
Δεν λέει τίποτα για την αχρηστία της αστυνομίας.
Donald Trump: ( 14:25 )
Ω, αλήθεια; Λέει κατάργηση. Λέει, αποσύρθηκε. Πάμε.
Chris Wallace: ( 14:27 )
Εντάξει.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 14:28 ) Σε
παρακαλώ, πάρτε τον χάρτη.
Chris Wallace: ( 14:29 )
Εντάξει.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 14:30 )
Κρις, πρέπει να αρχίσεις να μελετάς αυτά.
Κρις Γουάλας: ( 14:31 )
Λέει, αναιρεί την αστυνομία;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 14:34 )
Λέει, αναιρέστε την αστυνομία. Μιλούν για κατάργηση της αστυνομίας. Μιλούν για παράνομους εξωγήινους που χύνουν-
Chris Wallace: ( 14:41 )
Ανυπομονώ να το δω αυτό. Εν τω μεταξύ, η δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ πυροδότησε εκ νέου το ζήτημα του ρατσισμού στην αστυνόμευση σε αυτήν τη χώρα. Θέλω να σας δώσω μερικά στατιστικά στοιχεία. Σε εθνικό επίπεδο, οι μαύροι έχουν διπλάσιες πιθανότητες, λιγότεροι σε απόλυτους αριθμούς, αλλά σε όρους κατά κεφαλήν. Οι Μαύροι είναι δύο φορές πιο πιθανό να πυροβοληθούν και να σκοτωθούν από την αστυνομία από τους λευκούς. Στη Μινεάπολη τα τελευταία πέντε χρόνια, η αστυνομία χρησιμοποιεί βία ενάντια στους μαύρους με ρυθμό επτά φορές έναντι των λευκών. Μπορείτε να καταλάβετε γιατί οι μαύροι θα ήταν θυμωμένοι με αυτό;
Donald Trump: ( 15:13 )
Φυσικά, το κάνω. Φυσικά, το κάνω. Πολλά λευκά σκοτώνονται επίσης. Πρέπει να το πεις αυτό. Εννοώ, σκοτώνονται πολλοί λευκοί. Μισώ τον ήχο, αλλά αυτό συμβαίνει εδώ και δεκαετίες. Αυτό συνεχίζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πολύ πριν φτάσω εδώ. Αν κοιτάξετε τι συμβαίνει στο Πόρτλαντ, αυτοί είναι αναρχικοί και έχουμε πολύ σκληρή στάση. Εάν δεν πάρουμε θέση στο Πόρτλαντ, θα έχουμε συλλάβει πολλούς από αυτούς τους ηγέτες. Αν δεν το πάρουμε τώρα, θα έχετε ένα πρόβλημα όπως ... Θα έχαναν το Πόρτλαντ. Ας δούμε λοιπόν τι λέει εδώ. Δίωξη, πόλεις καταφυγίων, κίνητρα παράνομου αλλοδαπού, επέκταση ασύλου, κατάργηση της κράτησης μετανάστευσης.
Chris Wallace: ( 15:53 )
Δεν είναι-
Donald Trump: ( 15:53 )
Λοιπόν, όχι. Θα το βρούμε.
Chris Wallace: ( 15:55 )
Εντάξει.
Donald Trump: ( 15:55 )
Αυτό το πράγμα έχει πολλές σελίδες. Τερματισμός δίωξης παράνομων διασχιστών συνόρων, Υποστήριξη θανάσιμα Και αυτά είναι τα χειρότερα- [crosstalk 00:16:05]
Chris Wallace: ( 16:04 )
Κύριε, δεν διαφωνώ μαζί σας για κανένα από αυτά. Διαφωνώ σχετικά με την αστυνομία.
Chris Wallace: ( 16:09 )
Ο Λευκός Οίκος δεν μας έστειλε ποτέ αποδεικτικά στοιχεία, η πλατφόρμα Bernie, Biden ζητά την αποδυνάμωση ή την κατάργηση της αστυνομίας επειδή δεν υπάρχει. Ζητεί αυξημένη χρηματοδότηση για αστυνομικές υπηρεσίες που πληρούν συγκεκριμένα πρότυπα. Ο Μπάιντεν ζήτησε να ανακατευθύνει κάποια αστυνομική χρηματοδότηση για συναφή προγράμματα, όπως συμβουλευτική ψυχικής υγείας.
Chris Wallace: ( 16:28 )
Αυτήν την εβδομάδα, είπατε ότι το Black Lives Matter και η σημαία της Ομοσπονδίας είναι και τα δύο θέματα ελευθερίας του λόγου.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 16:35 )
Ναι.
Chris Wallace: ( 16:36 )
Αλλά στην περίπτωση της ομόσπονδης σημαίας, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που λένε ότι ήταν έμποροι που χώρισαν από αυτήν τη χώρα, πολέμησαν αυτή τη χώρα σε μεγάλο βαθμό για να διατηρήσουν τη δουλεία. Είναι επιθετική η σημαία της Συνομοσπονδίας;
Donald Trump: ( 16:53 )
Εξαρτάται από το ποιος μιλάς, όταν μιλάς. Όταν οι άνθρωποι έχουν με υπερηφάνεια τις σημαίες τους, δεν μιλούν για ρατσισμό. Αγαπούν τη σημαία τους. Αντιπροσωπεύει το Νότο. Τους αρέσει ο Νότος. Οι άνθρωποι αρέσουν τώρα στον Νότο. Λέω ότι είναι ελευθερία πολλών πραγμάτων, αλλά είναι ελευθερία λόγου.
Chris Wallace: ( 17:09 )
Λοιπόν, δεν σας ενοχλεί;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 17:10 )
Λοιπόν, δεν έχω προσβληθεί ούτε από το Black Lives Matter. Αυτή είναι η ελευθερία του λόγου. Και το όλο θέμα με την ακύρωση του πολιτισμού. Δεν μπορούμε να ακυρώσουμε ολόκληρο το ιστορικό μας. Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι ο Βορράς και ο Νότος πολέμησαν. Πρέπει να το θυμόμαστε αυτό. Διαφορετικά, θα καταλήξουμε πάλι ξανά. Δεν μπορείτε απλώς να ακυρώσετε όλα-
Chris Wallace: ( 17:28 )
Αλλά επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω αυτό. Πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από απλώς ακυρωμένο. Λοιπόν, ίσως αυτό είναι ακυρωμένο πολιτισμό. Ο νόμος περί εθνικής άμυνας, το NDAA. Έχετε απειλήσει να το βέτο επειδή στο νομοσχέδιο, και αυτό υποστηρίζεται από τους Ρεπουμπλικάνους καθώς και από τους Δημοκρατικούς που θα μετονομάσουν τις στρατιωτικές βάσεις που ονομάζονται Συνομοσπονδιακοί στρατηγοί. Τώρα, αυτό είναι ένα νομοσχέδιο που χρηματοδοτεί στρατιωτικές επιχειρήσεις. Δίνει στους στρατιώτες αύξηση των αποδοχών. Θα το βέτο αυτό;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 17:55 )
Όχι, γιατί θα λάβουν την αύξηση των αμοιβών τους. Έι κοίτα, μην μου πεις αυτό. Πήρα τους στρατιώτες τις μεγαλύτερες αποδοχές στην ιστορία του στρατού μας. Έχω στρατιώτες, ολοκαίνουργιο εξοπλισμό, ολοκαίνουργια αεριωθούμενα αεροπλάνα, ολοκαίνουργια ρουκέτες, ολοκαίνουργιο… Δύο βαθμούς πέντε τρισεκατομμύρια. Έκανα περισσότερα για τον στρατό από οποιονδήποτε πρόεδρο που είχε ποτέ αυτό το αξίωμα.
Chris Wallace: ( 18:12 )
Αλλά θα το βέτο αυτό;
Donald Trump: ( 18:12 )
Επειδή νομίζω ότι το Fort Bragg, το Fort Robert E. Lee, όλα αυτά τα οχυρά που ονομάστηκαν έτσι για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεκαετίες και δεκαετίες.
Chris Wallace: ( 18:21 )
Αλλά ο στρατός λέει ότι είναι για αυτό.
Donald Trump: ( 18:23 )
Με συγχωρείτε, με συγχωρείτε. Δεν με νοιάζει τι λέει ο στρατός. Υποτίθεται ότι θα λάβω την απόφαση. Το Fort Bragg είναι μια μεγάλη υπόθεση. Κερδίσαμε δύο Παγκόσμιους Πολέμους. Κανείς δεν γνωρίζει καν τον Στρατηγό Μπράγκ. Κερδίσαμε δύο Παγκόσμιους Πολέμους. Πηγαίνετε σε αυτήν την κοινότητα όπου βρίσκεται το Fort Bragg, σε εξαιρετική κατάσταση. Λατρεύω αυτό το κράτος. Μετάβαση στην κοινότητα. Πείτε, "Πώς σας αρέσει η ιδέα της μετονομασίας του Fort Bragg;" Και τι θα το ονομάσουμε; Θα το ονομάσετε από τον Αιδεσιμότατο Al Sharpton, τι θα το ονομάσετε, Κρις; Πες μου τι θα το ονομάσεις. Υπάρχει λοιπόν ένα ολόκληρο πράγμα εδώ. Κερδίσαμε δύο παγκόσμιους πολέμους, δύο παγκόσμιους πολέμους. Όμορφοι παγκόσμιοι πόλεμοι που ήταν φαύλοι και φρικτοί. Και τους κερδίσαμε από το Fort Bragg. Το κερδίσαμε από όλα αυτά τα οχυρά και τώρα θέλουν να πετάξουν αυτά τα ονόματα.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 19:09 )
Και όχι, είμαι εναντίον αυτού. Και ξέρετε τι είναι οι περισσότεροι άλλοι άνθρωποι. Και δεν πιστεύω στις δημοσκοπήσεις γιατί βλέπω τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις που έχω δει ποτέ. Αλλά αυτή η δημοσκόπηση είναι κάτι 64%, πράγμα που με εξέπληξε. Κερδίσαμε τους Παγκόσμιους Πολέμους από αυτές τις στρατιωτικές βάσεις. Όχι, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Δεν πρόκειται να τα αλλάξω.
Chris Wallace: ( 19:29 )
Λοιπόν, θα το αρνηθείτε;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 19:30 )
Ίσως. Ναι. Θα μπορούσα.
Chris Wallace: ( 19:32 )
Στο Mount Rushmore στις 3 Ιουλίου. Είπατε ότι αντιμετωπίζουμε έναν ακροαριστερό φασισμό σε αυτήν τη χώρα. Και μετά το είπες αυτό.
Donald Trump: ( 19:39 )
Τα παιδιά μας διδάσκονται στο σχολείο να μισούν τη χώρα τους. Και να πιστέψουμε ότι οι άντρες και οι γυναίκες που το έχτισαν δεν ήταν ήρωες, αλλά ήταν κακοί.
Chris Wallace: ( 19:52 )
Είπες: «Τα παιδιά μας διδάσκονται στο σχολείο να μισούν τη χώρα μας». Πού το βλέπετε αυτό;
Donald Trump: ( 19:58 )
Απλώς κοιτάω το σχολείο. Παρακολουθώ, διάβασα. Κοιτάξτε τα πράγματα. Τώρα θέλουν να αλλάξουν, το 1492 ο Κολόμβος ανακάλυψε την Αμερική. Μεγαλώσαμε, μεγαλώσατε, όλοι το κάναμε. Αυτό μάθαμε. Τώρα, θέλουν να το κάνουν το έργο 1619. Από που προέκυψε αυτό; Τι αντιπροσωπεύει; Δεν ξέρω καν.
Chris Wallace: ( 20:16 )
Είναι δουλεία.
Donald Trump: ( 20:17 )
Αυτό λένε, αλλά δεν το γνωρίζουν καν. Απλώς θέλουν να κάνουν μια αλλαγή. Ακυρώστε τον πολιτισμό, μισώ τον όρο στην πραγματικότητα, αλλά τον χρησιμοποιώ. Ακυρώστε τον πολιτισμό.
Chris Wallace: ( 20:24 )
Μα διδάσκουν στους ανθρώπους να μισούν την Αμερική;
Donald Trump: ( 20:25 )
Νομίζω. Ναι. Ετσι νομίζω. Κοιτάξτε τους καθηγητές. Κοιτάξτε τι συμβαίνει στα κολέγια, εάν ένας συντηρητής πηγαίνει σε ένα κολέγιο. Και κοίτα, έχουμε όσα περισσότερα. Με συγχωρείτε, νομίζω ότι από όσα γνωρίζω καθόμουν στον Λευκό Οίκο και το Oval Office βρίσκεται ακριβώς πίσω μου. Έχουμε τόσα πολλά.
Chris Wallace: ( 20:43 )
Ποιοι είναι αυτοί;
Donald Trump: ( 20:44 )
Η φιλελεύθερη ριζοσπαστική αριστερά. Και δεν μιλάω όλα. Νομίζω φιλελεύθερος, θα μπορούσα να σας πω, μου αρέσουν πολλοί φιλελεύθεροι άνθρωποι. Μου αρέσουν πολλοί φιλελεύθεροι κυβερνήτες και γερουσιαστές, αλλά ο Chris, έχουμε μια ριζοσπαστική αριστερά καταστρεπτική ιδεολογία και διδάσκεται στα σχολεία μας και δεν συμπεριφερόμαστε σαν να εκπλαγείτε όταν το ακούτε. Υπάρχουν βιβλία γραμμένα γι 'αυτό και δεν μπορούμε να το αφήσουμε να συνεχιστεί. Δεν μπορούμε να τους αφήσουμε να αλλάξουν την πραγματική έννοια του τι είμαστε όλοι. Και αυτό προσπαθούν να κάνουν. Και δεν θέλω να συμβεί. Όχι στο ρολόι μου. Δεν πρόκειται να συμβεί στο ρολόι μου.
Chris Wallace: ( 21:20 )
Κύριε Πρόεδρε, θα χαρείτε να μάθετε ότι η FOX News έχει νέα δημοσκόπηση σήμερα. Και θα είστε το πρώτο άτομο που θα το ακούσει. Στην εθνική ιπποδρομία, ο Joe Biden σας οδηγεί με οκτώ πόντους, 49% έως 41. Νομίζω ότι τρεις, τέσσερις πόντοι είναι πιο αδύνατοι από ό, τι πριν από ένα μήνα.
Donald Trump: ( 21:40 )
Ψεύτικες δημοσκοπήσεις.
Chris Wallace: ( 21:40 )
Και σχετικά με τα ζητήματα, οι άνθρωποι εμπιστεύονται τον Μπάιντεν περισσότερο για να χειριστεί τον κοραναϊό με 17 πόντους, στις φυλετικές σχέσεις με 21 πόντους. Και ακόμη και στην οικονομία, εμπιστεύονται περισσότερο τον Μπάιντεν, κατά ένα σημείο. Κατανοώ ότι έχουμε ακόμη περισσότερες από 100 ημέρες σε αυτές τις εκλογές, αλλά σε αυτό το σημείο χάνετε.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 21:59 )
Πρώτα απ 'όλα, δεν χάνω γιατί είναι ψεύτικες δημοσκοπήσεις. Ψεύτιζαν…
Ντόναλντ Τραμπ: ( 22:03 )
... Χάνοντας, γιατί είναι ψεύτικες δημοσκοπήσεις. Ήταν πλαστά το 2016 και τώρα είναι ακόμη πιο ψεύτικα. Οι δημοσκοπήσεις ήταν πολύ χειρότερες το 2016. Πήραν συνέντευξη από το Ρεπουμπλικανικό 22%. Λοιπόν, πώς κάνετε το Ρεπουμπλικανικό 22%; Βλέπετε τι συμβαίνει. Έχω άλλες δημοσκοπήσεις που με έκαναν ηγετικό ρόλο. Και έχουμε δημοσκοπήσεις όπου οδηγώ. Έχω μια δημοσκόπηση όπου ηγούμεθα σε κάθε κατάσταση swing. Και δεν πιστεύω ότι είστε… Πρώτα απ 'όλα, οι δημοσκοπήσεις Fox, όποιος κάνει τις εκλογές σας Fox, είναι από τις χειρότερες. Το έκαναν όλα λάθος το 2016. Έκαναν λάθος σε κάθε δημοσκόπηση που έχω δει ποτέ.
Chris Wallace: ( 22:35 )
Πρέπει να σου πω-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 22:35 )
… Όχι, σας λέω. Και επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω αυτό. Στην οικονομία, λοιπόν, πάντα οδηγούσα στην οικονομία. Πολύ.
Chris Wallace: ( 22:41 )
Ξέρω, γι 'αυτό με εξέπληξε αυτός ο αριθμός.
Donald Trump: ( 22:42 ) Ο
Μπάιντεν δεν μπορεί να βάλει δύο προτάσεις μαζί. Τον βγαίνουν έξω, ανεβαίνει, επαναλαμβάνει, του ρωτούν ερωτήσεις, διαβάζει την τηλεπαρασκευή και μετά επιστρέφει στο υπόγειό του. Πες μου ότι ο αμερικανικός λαός θέλει να το έχει αυτό, σε μια εποχή όπου έχουμε προβλήματα με άλλα έθνη που θέλουν να κάνουν αριθμούς σε εμάς.
Chris Wallace: ( 23:00 )
Άρα επιτρέψτε μου να σας κάνω μια άμεση ερώτηση. Όχι, θα σας κάνω μια άμεση ερώτηση για τον Joe Biden. Είναι ο Joe Biden γεροντικός;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 23:06 )
Δεν θέλω να το πω αυτό. Λέω ότι δεν είναι ικανός να είναι πρόεδρος. Για να είσαι πρόεδρος πρέπει να είσαι αιχμηρός, σκληρός και πολλά άλλα πράγματα. Ότι δεν βγαίνει ούτε από το υπόγειό του. Πιστεύουν ότι αυτή είναι μια υπέροχη εκστρατεία. Έτσι μπαίνει, θα κάνω μια ομιλία. Θα είναι μια υπέροχη ομιλία. Και μερικοί νέοι αρχίζουν να γράφουν, «Ο Αντιπρόεδρος Μπάιντεν είπε, αυτό, αυτό, αυτό, αυτό». Δεν το είπε. Ο Τζο δεν ξέρει ότι είναι ζωντανός. Εντάξει? Δεν ξέρει ότι είναι ζωντανός. Το θέλουν οι Αμερικανοί; Νούμερο ένα. Δεύτερον, έχτισα τη μεγαλύτερη οικονομία που χτίστηκε ποτέ οπουδήποτε στον κόσμο. Όχι μόνο σε αυτήν τη χώρα, οπουδήποτε στον κόσμο, έως ότου χτυπηθήκαμε με τον ιό της Κίνας. Χτυπήσαμε έναν ιό. Δεν έπρεπε να είχε συμβεί. Και έπρεπε να κλείσουμε. Σώσαμε εκατομμύρια ζωές. Τώρα το ανοίξαμε.
Donald Trump: ( 23:47 )
Πρέπει να επιστρέψω στο σχολείο. Είμαστε ανοιχτοί. Πρέπει να κάνεις πράγματα. Είχαμε τους καλύτερους αριθμούς εργασίας που είχαμε ποτέ τον περασμένο μήνα. Θα πρέπει να έχουμε καλά που έρχονται σε δύο εβδομάδες. Κοίτα, έχτισα τη μεγαλύτερη οικονομία στην ιστορία. Τώρα το κάνω ξανά. Βλέπετε τους αριθμούς, οι αριθμοί είναι μέσω της οροφής. Οι Δημοκρατικοί κρατούν σκόπιμα τα σχολεία τους κλειστά, διατηρώντας τα κράτη τους κλειστά. Κάλεσα τον Μίτσιγκαν. Θέλω να κάνω ένα μεγάλο ράλι στο Μίσιγκαν. Γνωρίζετε ότι δεν επιτρέπεται να κάνουμε ράλι στο Μίσιγκαν; Ξέρετε τι δεν επιτρέπεται να πραγματοποιηθεί ράλι στη Μινεσότα; Γνωρίζετε ότι δεν επιτρέπεται να διεξαγάγουμε ράλι στη Νεβάδα; Δεν επιτρέπεται να κάνουμε ράλι.
Chris Wallace: ( 24:19 )
Λοιπόν, κάποιοι θα έλεγαν [crosstalk 00:24:20].
Donald Trump: ( 24:20 )
Σε αυτές τις δημοκρατικές πολιτείες.
Chris Wallace: ( 24:21 )
Περιμένετε ένα λεπτό. Μερικοί άνθρωποι θα έλεγαν ότι αυτό αποτελεί κίνδυνο για την υγεία.
Donald Trump: ( 24:23 )
Μερικοί άνθρωποι θα έλεγαν καλά. Σας εγγυώμαι [crosstalk 00:24:26].
Chris Wallace: ( 24:26 )
Είχαμε κάποια προβλήματα μετά την Tulsa.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 24:27 )
Αν όλα είχαν φύγει 100%, δεν θα το επέτρεπαν. Δεν μου επιτρέπουν να το κάνω. Έτσι δεν μου επιτρέπουν να κάνω ράλι.
Chris Wallace: ( 24:35 )
Αλλά, πρέπει να σας πω, αν μπορώ, κύριε, με σεβασμό. Στη δημοσκόπηση Fox, ρώτησαν άτομα που είναι πιο ικανά. Ποιο μυαλό είναι πιο υγιές; Ο Μπάιντεν σε χτυπά σε αυτό.
Donald Trump: ( 24:46 )
Λοιπόν, σας λέω τι. Ας κάνουμε μια δοκιμή. Ας κάνουμε μια δοκιμή τώρα. Πάμε κάτω, ο Τζο και εγώ θα κάνουμε ένα τεστ. Αφήστε τον να κάνει το ίδιο τεστ που έκανα.
Chris Wallace: ( 24:56 )
Παρεμπιπτόντως, πήρα και το τεστ όταν άκουσα ότι το περάσατε.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 24:59 )
Ναι. Πώς τα πήγες?
Chris Wallace: ( 25:00 )
Δεν είναι το πιο δύσκολο τεστ.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 25:01 )
Όχι.
Chris Wallace: ( 25:01 )
Είναι μια εικόνα και λέει, "Τι είναι αυτό;" Και είναι ένας ελέφαντας.
Donald Trump: ( 25:04 )
Όχι, όχι, όχι. Βλέπετε, όλα αυτά είναι παραπλανητικά
Chris Wallace: ( 25:07 )
Αυτό ήταν στο διαδίκτυο.
Donald Trump: ( 25:07 )
Είναι όλα παραπλανητικά. Επειδή ναι, οι πρώτες ερωτήσεις είναι εύκολες. Αλλά θα στοιχηματίσω ότι δεν θα μπορούσατε καν να απαντήσετε στις τελευταίες πέντε ερωτήσεις. Θα στοιχηματίσω ότι δεν μπορούσες. Παίρνουν πολύ σκληρά, τις τελευταίες πέντε ερωτήσεις.
Chris Wallace: ( 25:16 )
Λοιπόν, ένας από αυτούς μετρήθηκε από το 100 με επτά.
Donald Trump: ( 25:19 )
Και επιτρέψτε μου να σας πω, δεν μπορούσατε να απαντήσετε σε πολλές από τις ερωτήσεις.
Chris Wallace: ( 25:26 )
Εντάξει. Ποιες είναι οι ερωτήσεις;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 25:26 )
Θα σε δοκιμάσω. Θα ήθελα να το δώσω, αλλά σας εγγυώμαι ότι ο Joe Biden δεν μπορούσε να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις.
Chris Wallace: ( 25:31 )
Εντάξει.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 25:32 )
Εντάξει; Και απάντησα σωστά και στις 35 ερωτήσεις.
Chris Wallace: ( 25:35 )
Μιλάτε για το πώς κερδίζετε, καθώς οι καμπάνιες πάνε καλά. Γιατί αντικαταστήσατε τον Brad Parscale; Δεν είναι αυτό-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 25:42 )
… Επειδή είναι ένας μεγάλος ψηφιακός τύπος. Μας αρέσουν όλοι πολύ. Αλλά έχω κάποιον που συμμετείχε. Ήταν όλοι στην καμπάνια του 2016.
Chris Wallace: ( 25:52 )
Σωστά.
Donald Trump: ( 25:52 )
Και έχουμε τον Corey και έχουμε όλους τους ανθρώπους. Και στην πραγματικότητα, ο Steve Bannon ήταν πολύ καλύτερα να μην συμμετέχει. Λέει, «Ο μεγαλύτερος πρόεδρος ποτέ». Θέλω να πω, λέει πράγματα που είπα: «Ας κρατήσουμε τον Steve εκεί έξω. Κάνει καλή δουλειά. " Όμως, όλοι συμμετέχουν. Εάν ο Τζο Μπάιντεν μπήκε, πρώτα απ 'όλα, δεν θα κάνει τα πλάνα. Οι άνθρωποι, οι ριζοσπαστικοί αριστεροί άνθρωποι που τον περιβάλλουν θα καλέσουν. Η θρησκεία θα φύγει. Εντάξει? Ζωή, θα μπορούσες να το ξεχάσεις αυτό. Το όλο ζήτημα της ζωής.
Chris Wallace: ( 26:19 )
Όταν λέτε τη ζωή, εννοείτε την άμβλωση;
Donald Trump: ( 26:21 )
Απολύτως. 100%. Όλη αυτή η ερώτηση, η οποία είναι πολύ… Ήταν πάντα κάτι 50/50.
Chris Wallace: ( 26:27 )
Καταλαβαίνω.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 26:27 )
Στην πραγματικότητα τείνει λίγο περισσότερο προς μία πλευρά.
Chris Wallace: ( 26:30 )
Όταν λέτε ότι η θρησκεία θα εξαφανιστεί, τι σημαίνει αυτό;
Donald Trump: ( 26:33 )
Κοίτα τι κάνουν στις εκκλησίες. Δεν θα αφήσουν τις εκκλησίες να ανοίξουν ακόμη και αν θέλουν να στέκονται σε ένα χωράφι έξι μέτρων. Είχαμε εκκλησίες που ήθελαν να σταθούν σε χωράφια, σε απόσταση έξι μέτρων. Δεν υπήρξε ποτέ διοίκηση που να έχει γίνει τόσο πολύ όσο έχω. Από τις περικοπές φόρου, τις περικοπές κανονισμών, την ανοικοδόμηση του στρατού, έως την επιλογή των κτηνιάτρων. Κανείς δεν έκανε τα πράγματα που έχω κάνει. Κανείς. Σε τρεισήμισι χρόνια, κανένας άλλος πρόεδρος δεν μπόρεσε να κάνει αυτό που έχω κάνει.
Chris Wallace: ( 27:01 )
Τρέχετε σε μεγάλο βαθμό στην οικονομία. Το χτίσατε μια φορά. Τώρα έχουμε τον κοραναϊό. Θα το φτιάξετε ξανά; Και στην πραγματικότητα, είχατε υπέροχους αριθμούς θέσεων εργασίας τον Μάιο. Είχατε σταθερές θέσεις εργασίας τον Ιούνιο. Αλλά θέλω να δείτε κάποιες προβολές. Το Μη Κομματικό Γραφείο Προϋπολογισμού του Κογκρέσου αναφέρει ότι το ποσοστό ανεργίας στο τέλος του έτους θα είναι 10,5%. Η JP Morgan λέει ότι το τέταρτο τρίμηνο, το ΑΕΠ θα συρρικνωθεί κατά 6,2%. Με τα κράτη να αναστρέφουν τώρα μερικά από τα ανοίγματα
Donald Trump: ( 27:33 )
… Σκόπιμα .
Chris Wallace: ( 27:34 )
Λοιπόν, υπάρχουν πολλά δημοκρατικά κράτη που το κάνουν, όπως το Τέξας.
Donald Trump: ( 27:39 )
Θα είναι ανοιχτό πολύ σύντομα.
Chris Wallace: ( 27:40 )
Επιτρέψτε μου απλώς να θέσω την ερώτησή μου.
Donald Trump: ( 27:41 )
Δεν υπάρχει λόγος για την Καλιφόρνια να κάνει αυτό που κάνουν.
Chris Wallace: ( 27:44 )
Εντάξει.
Donald Trump: ( 27:44 )
Εκτός από τις 3 Νοεμβρίου.
Chris Wallace: ( 27:46 )
Με τα κράτη να κλείνουν ξανά το άνοιγμά τους, σε πολλές περιπτώσεις νέες κλειδαριές, δεν θα εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα για την οικονομία σας την ημέρα των εκλογών;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 27:55 )
Νομίζω. Νομίζω ότι η οικονομία επεκτείνεται και αναπτύσσεται υπέροχα. Τώρα, οι Δημοκρατικοί θέλουν να το κλείσουν όσο το δυνατόν περισσότερο, επειδή πιστεύουν ότι είναι καλό για τις εκλογές. Αλλά νομίζω ότι η οικονομία τα πάει πολύ καλά. Τώρα, επιστρέφουμε. Και επιστρέφουμε σε ένα επίπεδο που κανείς δεν θα πίστευε ότι είναι δυνατόν. Και παρεμπιπτόντως, ρίξτε μια ματιά σε ένα άλλο ... Εννοώ, ένα μετρητή, είτε σας αρέσει είτε όχι, το χρηματιστήριο. Το χρηματιστήριο, το NASDAQ έφτασε στο υψηλό όλων των εποχών πριν από δύο εβδομάδες. Και το χτύπησε 14 διαφορετικές φορές. Εντάξει? Το χρηματιστήριο, Dow, et cetera, απέχει 1.000 πόντους από το υψηλό όλων των εποχών. Σημασία, πολύ κοντά. Θα έχουμε χρηματιστήριο, ίσως στις 3 Νοεμβρίου, αυτό είναι το υψηλότερο στην ιστορία.
Chris Wallace: ( 28:40 )
Θέλω να σας μιλήσω για το Obamacare. Από τότε που έπληξε την πανδημία, εκατομμύρια άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους και έτσι έχασαν την ασφάλιση υγείας τους. Και σχεδόν μισό εκατομμύριο έχουν εγγραφεί στο Obamacare. Η διοίκησή σας μόλις ανακοίνωσε ότι συνδέεστε σε αγωγή για την ανατροπή του Obamacare.
Donald Trump: ( 28:56 )
Και αντικαταστήστε το.
Chris Wallace: ( 28:58 )
Γιατί είναι λογικό να ανατραπεί ο Obamacare με τον οποίο βασίζονται τώρα οι άνθρωποι; Οι δημοκράτες πρόκειται να πουν, «Ο άνθρωπος που ήθελε να σκοτώσει τον Ομπάμακαρε θα αφαιρέσει την προστασία για προϋπάρχουσες συνθήκες».
Donald Trump: ( 29:09 )
Πρώτα απ 'όλα, ξεφορτωθήκαμε την ατομική εντολή. Οι υπάρχουσες συνθήκες θα φροντίζονται πάντα από εμένα και τους Ρεπουμπλικάνους. 100%.
Chris Wallace: ( 29:16 )
Αλλά είσαι στο γραφείο τριάμισι χρόνια. Δεν έχετε σχέδιο.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 29:18 )
Δεν είχαμε ... Συγνώμη. Με άκουσες χθες. Υπογράφουμε ένα πρόγραμμα υγειονομικής περίθαλψης εντός δύο εβδομάδων. Ένα πλήρες και πλήρες σχέδιο υγειονομικής περίθαλψης που μου έδωσε το δικαίωμα να κάνω την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου για τη DACA. Έτσι θα λύσουμε… Θα υπογράψουμε ένα σχέδιο μετανάστευσης, ένα πρόγραμμα υγειονομικής περίθαλψης και διάφορα άλλα σχέδια. Και κανείς δεν θα έχει κάνει αυτό που κάνω τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες. Το Ανώτατο Δικαστήριο έδωσε στον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών αρμοδιότητες που κανείς δεν πίστευε ότι ο πρόεδρος είχε, εγκρίνοντας, κάνοντας αυτό που έκαναν, την απόφασή τους για την DACA. Και το DACA θα φροντιστεί επίσης. Αλλά το ξεφορτωθούμε γιατί πρόκειται να το αντικαταστήσουμε με κάτι πολύ καλύτερο. Αλλά ξεφορτωθήκαμε ήδη, που ήταν το μεγαλύτερο μέρος του Obamacare, την ατομική εντολή. Και ότι έχω ήδη κερδίσει. Και κερδίσαμε επίσης στο Ανώτατο Δικαστήριο. Όμως, η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου σχετικά με τη DACA μου επιτρέπει να κάνω πράγματα για τη μετανάστευση, για την υγειονομική περίθαλψη, για άλλα πράγματα που δεν έχουμε κάνει ποτέ πριν. Και θα το βρείτε πολύ συναρπαστικό δύο εβδομάδες.
Chris Wallace: ( 30:22 )
Η ανιψιά σας, η Mary Trump, έγραψε ένα βιβλίο για εσάς και την οικογένειά σας. Και ένα από τα κύρια σημεία της είναι ότι λέει ο μπαμπάς σας, ο Fred Trump Sr., υπέστη ζημιά σε όλη την οικογένεια. Και αυτό λέει για όσα μάθατε από τον πατέρα σας.
Mary Trump: ( 30:39 )
Έμαθε να γίνεται ο δολοφόνος, αναφέρατε. Ο άνθρωπος που πρέπει να πετύχει με κάθε κόστος. Ποιος θα κάνει οτιδήποτε για να τραβήξει την προσοχή, οικονομικές ανταμοιβές και να κερδίσει.
Chris Wallace: ( 31:00 )
Βλέπετε κάποια αλήθεια σε αυτό;
Donald Trump: ( 31:02 )
Ο πατέρας μου άρεσε να κερδίζει. Ο πατέρας μου ήταν πολύ καλός άνθρωπος. Ήταν ισχυρός άντρας. Είναι ντροπιαστικό που το είπε αυτό. Δεν ήταν ακριβώς μια αγαπημένη οικογένεια. Δεν είχαμε πολύ σεβασμό ή δεν της άρεσε. Δεν θα το είχα πει ποτέ αυτό, εκτός αν γράφει ένα βιβλίο που είναι τόσο ηλίθιο και τόσο φαύλο. Και είναι ψέμα. Ο πατέρας μου ήταν ένας υπέροχος, υπέροχος άνθρωπος.
Chris Wallace: ( 31:21 )
Επιτρέψτε μου απλώς να σας θέσω αυτήν την ερώτηση-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 31:22 )
… Όμως, δεν είμαι άτομο με το οποίο πέρασα πολύ χρόνο. Πολύ λίγος χρόνος. Και τώρα είμαι χαρούμενος.
Chris Wallace: ( 31:29 )
Έχετε αναπτύξει ένα αρκετά παχύ δέρμα με την πάροδο των ετών από δεκαετίες επιθέσεων στη Νέα Υόρκη ταμπλόιντ, τώρα από τον Τύπο εδώ και τους πολιτικούς αντιπάλους σας εδώ στην Ουάσινγκτον. Αλλά ακόμη και για τον Ντόναλντ Τραμπ, σε πλήττει καθόλου όταν δέχεσαι τόσο προσωπικούς όρους από κάποιο μέλος της οικογένειάς σου;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 31:49 )
Με πονάει περισσότερο για να επιτεθώ στον πατέρα μου, να μην είμαι ευγενικός με τη μητέρα μου. Έχω μια μητέρα που ήταν σαν Άγιος. Ήταν απίστευτη. Ήταν μια απίστευτη γυναίκα. Και ήταν άσχημη ακόμη και για τη μητέρα μου. Είναι ένα πολύ σημαδεμένο άτομο. Δεν ήταν πολύ οικογενειακό άτομο. Αλλά κοιτάξτε, επιτρέψτε μου να σας πω, ο πατέρας μου ήταν… Νομίζω ότι ήταν το πιο συμπαγές άτομο που γνώρισα ποτέ. Και ήταν πολύ καλός άνθρωπος. Ήταν ένα πολύ, πολύ καλό άτομο. Ήταν δυνατός, αλλά ήταν καλός.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 32:18 )
Για να της πει το είδος των πραγμάτων, ψυχοπαθής, ότι ήταν ψυχοπαθής. Όποιος ήξερε τον Φρεντ Τραμπ θα τον αποκαλούσε ψυχοπαθητικό. Και ξέρεις τι, αν ήταν, θα σου έλεγα. Και θα έλεγα, «Ξέρεις, Κρις, ήμουν με τον πατέρα μου και ήταν αδύνατο». Ο πατέρας μου ήταν… Ήταν σκληρός. Ήταν σκληρός πάνω μου. Ήταν σκληρός σε όλα τα παιδιά. Αλλά σκληρή με μια σταθερή έννοια, με μια πολύ καλή έννοια. Για να της πει, νομίζω ότι η λέξη που χρησιμοποίησε ήταν ψυχοπαθής. Τι ντροπή; Πρέπει να ντρέπεται για τον εαυτό της. Αυτό το βιβλίο είναι ψέμα.
Chris Wallace: ( 32:48 )
Μερικοί άνθρωποι εξέπληξαν όταν συμφωνήσατε σε αυτήν τη συνέντευξη, για να καθίσετε μαζί μου.
Donald Trump: ( 32:54 )
Τι θα ρωτήσετε;
Chris Wallace: ( 32:55 )
Ειδικά λόγω ορισμένων μέσων tweets που είπατε για μένα. "Mike Wallace wannabe." Δυσάρεστο και ενοχλητικό. " Εγώ θα σας πω-
Chris Wallace: ( 33:03 )
… «Mike Wallace wannabe… άσχημος και ενοχλητικός». Θα σας πω, μετά από αυτό, ο γιος μου, ο Πέτρος, τον οποίο γνωρίσατε, τηλεφώνησε και είπε: «Δυσάρεστο; Όχι ενοχλητικό; Μπορεί." Αλλά εδώ είναι η ερώτηση. Ένα από τα μοσχάρι σας φαίνεται να έβαλα τους Δημοκρατικούς στην παράσταση, και τους έκανα ερωτήσεις, και υποθέτω ότι η ερώτηση που έχω είναι δεν καταλαβαίνετε ότι είναι δική μου δουλειά να βάλω τους Δημοκρατικούς καθώς και τους Ρεπουμπλικάνους και να τους ρωτήσω διερεύνηση ερωτήσεων, όπως κάνω Ρεπουμπλικάνους
Donald Trump: ( 33:28 )
Δεν είμαι οπαδός του Fox. Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου. Έχουν αλλάξει πολύ από τότε που ο Roger Ailes, και βλέπω ανθρώπους σαν τον Swalwell, που δεν γνωρίζω καν. Πηγαίνει στην παράσταση. Πήρε λιγότερο από 1%. Ξαφνικά, πρόκειται να πάρει συνέντευξη για ατελείωτες [crosstalk 00:33:42].
Chris Wallace: ( 33:42 )
Ναι, αλλά πήρα συνέντευξη από τη Νάνσυ…
Donald Trump: ( 33:43 )
Δεν τον γνωρίζω.
Chris Wallace: ( 33:43 )
Περίμενε, πήρα συνέντευξη-
Ντόναλντ Τραμπ: ( 33:45 )
Παρακολούθησα τους άσχημους ανθρώπους.
Chris Wallace: ( 33:47 )
Σε συνέντευξη, στείλατε ένα tweet αφού πήρα συνέντευξη από τη Nancy Pelosi, και στη συνέντευξη, την ρώτησα συγκεκριμένα για το γεγονός, τον Φεβρουάριο, ήσασταν στην Chinatown με τον τουρισμό, ενώ ο ιός εξαπλωνόταν.
Chris Wallace: ( 33:59 )
Εάν ο πρόεδρος υποτιμούσε την απειλή κατά τις πρώτες μέρες, ο Πρόεδρος Pelosi, δεν ήταν και εσείς;
Chris Wallace: ( 34:06 )
Δεν είναι νόμιμο να μιλάς στον Πρόεδρο του Σώματος;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 34:09 )
Απλώς θα το έλεγα… Κοίτα, σε γνωρίζω πολύ καλά. Σε σέβομαι πολύ. Σέβομαι πολύ τον πατέρα σου. Σκέφτηκα ότι ήταν ένας από τους πιο ταλαντούχους δημοσιογράφους που υπάρχουν, και επίσης είστε πολύ ταλαντούχος άνθρωπος. Νομίζω αυτό. Νομίζω ότι είστε πολύ… Νομίζω ότι είστε προς την πλευρά των Δημοκρατών, κάτι που είναι εντάξει. Εννοώ, είναι εντάξει.
Chris Wallace: ( 34:26 )
Δεν είναι… Παρακολουθήστε τη συνέντευξη του James Comey που έκανα τον Δεκέμβριο. 17 σημαντικά σφάλματα στη διαδικασία FISA, και λέτε ότι αντιμετωπίστηκε με προσεκτικό και κατάλληλο τρόπο.
James Comey: ( 34:39 )
Ναι, έχει δίκιο. Εκανα λάθος.
Chris Wallace: ( 34:40 )
Αλλά ακούγεται σαν να είσαι παρευρισκόμενος, αυτόπτης μάρτυρας. Ήσουν ο διευθυντής του FBI ενώ πολλά από αυτά συνέχιζαν, κύριε.
James Comey: ( 34:47 )
Σίγουρα. Είμαι υπεύθυνος για ... Για αυτό σας λέω ότι έκανα λάθος. Ήμουν υπερβολική αυτοπεποίθηση ως διευθυντής στις διαδικασίες μας.
Chris Wallace: ( 34:54 )
Δεν μπορούσες να κάνεις μια σκληρή συνέντευξη με τον Comey. Θα ήθελα να πιστεύω ότι αντιμετωπίζω όλους τους ίδιους.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 34:59 )
Μου φαίνεται απλώς ότι είστε πολύ επιρρεπείς να είστε καλοί στους Δημοκρατικούς, και ίσως κάνω λάθος γι 'αυτό, Κρις, αλλά είναι τιμή μου να είμαι μαζί σας. Είναι εντάξει. Το αγαπώ. Λατρεύω ότι είναι κοντά στους εκατό βαθμούς σήμερα.
Chris Wallace: ( 35:09 )
Η επιλογή σας ξανά.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 35:10 )
Ναι, ξέρω, είναι εντάξει.
Chris Wallace: ( 35:11 )
Δεν λέω ότι θα χάσεις. Δεν το λέω αυτό. Είδαμε πώς το γύρισες την τελευταία φορά.
Donald Trump: ( 35:16 )
Δεν νομίζω ότι θα χάσω καθόλου.
Κρις Γουάλας: ( 35:17 )
Αλλά αν το κάνατε, πόσο θρυμματίζετε σε εσάς;
Donald Trump: ( 35:20 )
Καταρχάς, επιτρέψτε μου να σας πω κάτι. Ξέρω ότι όλοι θέλουν να το ξέρουν, γιατί θα ήθελαν να με δουν να χάνουν επιτέλους.
Chris Wallace: ( 35:24 )
Δεν είμαι ... Δεν το λέω καθόλου.
Donald Trump: ( 35:26 )
Ξέρεις πόσες φορές έχω διαγράψει; Ξέρετε πόσες φορές διαγράφω;
Chris Wallace: ( 35:29 )
Έχω κάνει μερικά από εμένα, κύριε.
Donald Trump: ( 35:30 )
Ολόκληρη η ζωή μου.
Chris Wallace: ( 35:31 )
Δεν το κάνω αυτή τη φορά.
Donald Trump: ( 35:32 )
Μην το κάνεις, γιατί θα ήταν κακό.
Chris Wallace: ( 35:34 )
Αλλά πόσο θα ήταν η σύνθλιψη;
Donald Trump: ( 35:35 )
Και ξέρεις γιατί δεν θα χάσω; Επειδή η χώρα, στο τέλος, δεν πρόκειται να έχει έναν άνδρα που πυροβολήθηκε. Είναι πυροβολισμός. Ψυχικά πυροβολείται. Αφήστε τον να βγει από το υπόγειό του, να τριγυρίσει. Θα κάνω τέσσερις, πέντε ομιλίες την ημέρα. Θα μου πάρει συνέντευξη. Θα μου πάρει συνέντευξη από τους χειρότερους δολοφόνους που μισούν τα έντερα μου. Μισούν τα έντερα μου. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορούν να με ρωτήσουν ότι δεν θα τους δώσω μια σωστή απάντηση. Μερικοί άνθρωποι θα τους αρέσει. Μερικοί άνθρωποι δεν θα τους αρέσει.
Chris Wallace: ( 36:01 )
Συμφωνώ με αυτό.
Donald Trump: ( 36:02 )
Αλλά, κοίτα.
Chris Wallace: ( 36:03 ) Απαντάς
στις ερωτήσεις.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 36:04 )
Αφήστε τον Μπάιντεν να κάνει μια συνέντευξη σαν αυτό. Θα είναι στο έδαφος φωνάζοντας για τη μαμά. Θα πει, "Μαμά, μαμά, σε παρακαλώ πάρε σπίτι μου."
Chris Wallace: ( 36:10 )
Λοιπόν, του ζητήσαμε συνέντευξη, κύριε.
Donald Trump: ( 36:12 )
Δεν μπορεί να κάνει συνέντευξη. Είναι ανίκανος. Υπάρχει ένας αριθμός που δεν αναφέρετε. Ονομάζεται αριθμός ενθουσιασμού. Ο ενθουσιασμός για τον Τραμπ είναι από την οροφή, ακόμη υψηλότερος…
Chris Wallace: ( 36:22 )
Το ανέφερα.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 36:22 )
… ακόμη υψηλότερο από την τελευταία φορά. Ο ενθουσιασμός για τον Μπάιντεν δεν υπάρχει. Όλοι γνωρίζουν ότι πυροβολήθηκε.
Chris Wallace: ( 36:27 )
Αλλά ο ενθουσιασμός εναντίον σας είναι υψηλός.
Donald Trump: ( 36:30 )
Λοιπόν, αυτό είναι εντάξει. Αυτό είναι το μόνο σουτ. Εννοώ, αυτό είναι το μόνο σουτ.
Chris Wallace: ( 36:32 )
Σωστά.
Donald Trump: ( 36:32 )
Συμφωνώ. Αυτοί οι άνθρωποι ξέρουν ότι κάνω καλή δουλειά, αλλά υπάρχει κάτι στην προσωπικότητά μου που δεν τους αρέσει, γιατί κοίτα, κανείς δεν έκανε αυτό που έχω κάνει. Ο Μπάιντεν θέλει να έρθει και να καταστρέψει τη χώρα μας, να τριπλασιάσει τους φόρους σας. Θέλει να κάνει πράγματα. Θέλει να προσθέσει κανονισμούς που έχω κόψει όλοι, και έχουμε ακόμη κανονισμούς, πολλούς κανονισμούς, αλλά τον έκοψα σε ένα επίπεδο που κανείς δεν πίστευε ποτέ εφικτός. Θα καταστρέψει αυτήν τη χώρα, αλλά δεν θα είναι αυτός. Θα είναι η ριζοσπαστική αριστερά, η ιδεολογία ιδίου τύπου που ανέλαβε τη Βενεζουέλα, μια από τις πλουσιότερες χώρες του κόσμου. Δεν έχουν πλέον νερό. Δεν έχουν τροφή και δεν έχουν φάρμακα. Αυτό θα συμβεί εδώ αν κερδίσει.
Chris Wallace: ( 37:12 )
Δύο τελικές ερωτήσεις. Σε γενικές γραμμές, δεν μιλάμε για Νοέμβριο, είστε καλός ηττημένος;
Donald Trump: ( 37:19 )
Δεν είμαι καλός ηττημένος. Δεν μου αρέσει να χάνω. Δεν χάνω πολύ συχνά. Δεν μου αρέσει να χάνω.
Chris Wallace: ( 37:24 )
Αλλά είσαι ευγενικός;
Donald Trump: ( 37:25 )
Δεν ξέρεις μέχρι να δεις. Εξαρτάται. Νομίζω ότι η ψηφοφορία μέσω ταχυδρομείου θα γεμίσει τις εκλογές.
Chris Wallace: ( 37:32 ) Προτείνεις
να μην δεχτείς τα αποτελέσματα των εκλογών;
Donald Trump: ( 37:35 )
Πρέπει να δω. Κοίτα, η Χίλαρι Κλίντον με ρώτησε το ίδιο πράγμα.
Chris Wallace: ( 37:38 )
Όχι, σας ρώτησα το ίδιο πράγμα στη συζήτηση.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 37:40 )
Όχι, όχι. Αλλά-
Chris Wallace: ( 37:40 )
Υπάρχει μια παράδοση σε αυτήν τη χώρα, στην πραγματικότητα, μια από τις υπερηφάνειες αυτής της χώρας, είναι η ειρηνική μετάβαση της εξουσίας, και ότι ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά αγωνίστηκε μια εκστρατεία, ότι στο τέλος του την εκστρατεία, που ο ηττημένος παραδέχεται στον νικητή. Όχι λέγοντας ότι θα πρέπει να είστε ο ηττημένος ή ο νικητής, αλλά ότι ο ηττημένος παραδέχεται στον νικητή και ότι η χώρα ενώνεται εν μέρει για το καλό της χώρας. Λέτε ότι δεν είστε έτοιμοι τώρα να δεσμευτείτε σε αυτήν την αρχή;
Donald Trump: ( 38:05 )
Αυτό που λέω είναι ότι θα σας πω τότε. Θα σε κρατήσω σε αγωνία.
Χίλαρι Κλίντον: ( 38:09 )
Λοιπόν, Κρις…
Donald Trump: ( 38:11 )
Και ξέρεις τι; Είναι αυτή που δεν την αποδέχτηκε ποτέ.
Chris Wallace: ( 38:14 )
Συμφωνώ.
Ντόναλντ Τραμπ: ( 38:14 )
Ποτέ δεν δέχτηκε την απώλεια της και μοιάζει ανόητη.
Chris Wallace: ( 38:17 )
Αλλά μπορείτε να δώσετε μια άμεση απάντηση, θα δεχτείτε τις εκλογές;
Donald Trump: ( 38:19 )
Πρέπει να δω. Κοίτα, πρέπει να δω. Όχι, δεν θα πω απλώς ναι. Δεν πρόκειται να πω [δεν ακούγεται 00:38:24] και ούτε και τελευταία φορά.
Chris Wallace: ( 38:25 )
Είτε πρόκειται για το 2021 ή το 2025, πώς θα θεωρήσετε τα χρόνια σας ως πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών;
Ντόναλντ Τραμπ: ( 38:33 )
Νομίζω ότι μου φάνηκε πολύ άδικα πριν καν νικήσω . Ήμουν υπό έρευνα από μια ομάδα κλεφτών, απατεώνων. Ήταν μια παράνομη έρευνα. Ρωσία, Ρωσία, Ρωσία.
Chris Wallace: ( 38:42 )
Αλλά τι γίνεται με τα καλά μέρη, κύριε;
Donald Trump: ( 38:44 )
Όχι, όχι. Θέλω να πάω αυτό. Έχω κάνει περισσότερα από οποιονδήποτε πρόεδρο στην ιστορία τα πρώτα τριάμισι χρόνια, και το έχω υποφέρει μέσω ερευνών όπου υπήρξαν άνθρωποι, ο στρατηγός Flynn, όπου οι άνθρωποι έχουν υποστεί τόσο άδικη μεταχείριση. Η φάρσα της Ρωσίας, ήταν όλα φάρσα. Η απάτη Mueller, ήταν μια απάτη. Όλα ήταν ψεύτικα. Έκανα μια κακή απόφαση για μια κακή απόφαση, τον Jeff Sessions, και τώρα νιώθω καλά, επειδή έχασε συντριπτικά στη μεγάλη κατάσταση της Αλαμπάμα. Εδώ είναι η κατώτατη γραμμή. Έχω αντιμετωπίσει πολύ άδικα και δεν το λέω ως παρανοϊκό. Ήμουν πολύ… Όλοι το λένε. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί, αλλά υπάρχουν τεράστιες αποδείξεις αυτή τη στιγμή για το πόσο άδικη συμπεριφορά ήμουν.
Donald Trump: ( 39:25 ) Ο
Πρόεδρος Ομπάμα και ο Μπάιντεν κατάσκοψαν την εκστρατεία μου. Δεν συνέβη ποτέ στην ιστορία. Αν ήταν το αντίθετο, οι άνθρωποι θα ήταν στη φυλακή για 50 χρόνια τώρα. Αυτό θα ήταν Comey. Αυτό θα ήταν ο Μπρέναν. Αυτό θα ήταν όλα αυτά, οι δύο εραστές, ο Strzok και ο Page. Θα ήταν στη φυλακή τώρα για πολλά, πολλά χρόνια. Θα ήταν στη φυλακή. Θα είχε ξεκινήσει πριν από δύο χρόνια και θα ήταν εκεί για 50 χρόνια. Το γεγονός είναι ότι κατάσκοψαν παράνομα την εκστρατεία μου. Ας δούμε τι θα γίνει. Παρ 'όλα αυτά, έκανα περισσότερα από οποιονδήποτε πρόεδρο στην ιστορία τα πρώτα τριάμισι χρόνια.
Chris Wallace: ( 40:03 )
Κύριε Πρόεδρε, σας ευχαριστώ. Ευχαριστούμε που μιλήσατε μαζί μας.
Donald Trump: ( 40:06 )
Σας ευχαριστώ. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ.
 
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
           
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου